@spokey
Krijg jij ook die melding in data managment dat de hhd geformatteerd is met een ander systeem etc.?
Krijg jij ook die melding in data managment dat de hhd geformatteerd is met een ander systeem etc.?
Nopes, maar geen idee als je met Acronis alleen de partities aanmaakt of hij dan ook werkt zonder die melding, maar ik heb dus met Acronis de tijdelijke HDD die al in de EVA heeft gezeten gekloond naar de nieuwe HDD en de EXT3 partitie daarna vergroot zodat de hele 1800Gig gebruikt werd. (oude HDD was maar 320Gig)aegieles schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:47:
@spokey
[ Voor 7% gewijzigd door aegieles op 09-01-2011 17:24 ]
Dit is ook gelukt bij mijn WD20EARS. Ik ben nu ook van die melding af.spokey schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:55:
[...]
Nopes, maar geen idee als je met Acronis alleen de partities aanmaakt of hij dan ook werkt zonder die melding, maar ik heb dus met Acronis de tijdelijke HDD die al in de EVA heeft gezeten gekloond naar de nieuwe HDD en de EXT3 partitie daarna vergroot zodat de hele 1800Gig gebruikt werd. (oude HDD was maar 320Gig)
[ Voor 56% gewijzigd door fragcompany op 10-01-2011 08:46 ]
Ik zag trouwens gisteren dat er een hidden file aan wordt gemaakt met de naam: .ntgr-eva-formatted, het zou mij niet verbazen dat de speler daar aan herkent dat de hdd op de eva is geformatteerd.aegieles schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:34:
[...]
Dit is ook gelukt bij mijn WD20EARS. Ik ben nu ook van die melding af.
[ Voor 25% gewijzigd door spokey op 10-01-2011 20:57 ]
[ Voor 95% gewijzigd door aegieles op 11-01-2011 15:06 ]
Wat voor router/switch gebruik je?mvandervoort schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:24:
...
Nu heb ik een EVA9100 gekoppeld aan het netwerk met als doelstelling het afspelen van muziek, video en afbeeldingen van de C200. De C200 ondersteunt de volgende NAS Access : SMB, NFS, FTP maar ik krijg op geen mogelijkheid verbinding van de EVA9100 naar de C200!!!!
Vanaf een laptop met zowel XP als Vista krijg ik toegang tot de C200, zowel via het koppelen van de standaard netwerkshare op de C200 als via UPnP AV.
...
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Ik maak gebruik van een netgear w3300 router.JanPedaal schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:18:
Wat voor router/switch gebruik je?
Voor de volledige duidelijkheid, de 9100 kan wel video's afspelen van een ander netwerkbron MAAR niet van de C200.CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:15:
Ik lees nergens dat je 9100 al contact heeft gemaakt met een PC. DEW al geïnstalleerd? Heb je daarmee contact met de 9100? Ik vraag me nl. af of hij wel een IP adres heeft op hetzelfde subnet als je LAN. Wat zijn de IP adressen van alle betrokken apparaten?
[ Voor 15% gewijzigd door aegieles op 12-01-2011 17:21 ]
[ Voor 8% gewijzigd door CaptJackSparrow op 15-01-2011 15:44 ]
[ Voor 130% gewijzigd door pvtonger op 21-01-2011 16:04 ]
Ik had het net gelezen ja....helaas telaat gelezen,want ik heb hem nu niet meerspokey schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:29:
Iemand nog tijd gehad om een usb-hub er aan te knopen?
@fragcompany ik heb je een bericht gestuurd.
De buffer staat op de default (?) waarde van 45GB. Buffering was geen probleem want in de tijdsbalk kon je zien dat "het bufferen" ruim voorop liep. De swap file staat op 512MB. (Is dat de partitie die de meesten op 517MB hebben ingesteld?)fragcompany schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:02:
Hoe hoog heb je buffer grote staan?
Te klein of te groot krijg je dat wel eens.
Ik heb hem zo uit mijn hoofd op +-25gb staan,en swapfile op 1gb.
Nog geen problemen gehad met 'Bradje' films,en heb zowat elke release bekeken
[ Voor 7% gewijzigd door pvtonger op 22-01-2011 21:22 ]
Ik zou inderdaad er even mee spelen.....pvtonger schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:21:
[...]
De buffer staat op de default (?) waarde van 45GB. Buffering was geen probleem want in de tijdsbalk kon je zien dat "het bufferen" ruim voorop liep. De swap file staat op 512MB. (Is dat de partitie die de meesten op 517MB hebben ingesteld?)
Er zit een 1TB WD10EARS disk in. Is het dan raadzaam om andere waardes in te stellen?
Anoniem: 395185
heb ook dezelfde melding bij win7Anoniem: 395185 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:08:
Om het doodbloeden tegen te gaan:
Ik heb de EVA 9100 ook via Ibood gekocht... of nee.... kado gekregen![]()
Werkte prima onder Windows Vista (op YT na dan...), maar sinds ik deze week Windows 7 op mijn pc heb gekregen, krijg ik de mediaplayer niet meer aan de praat.
De player wordt wel op de tv gevonden en het test-muziekje hoor ik prima!
Als ik de installatie cd op mijn pc draai, gaat dat goed, tot de configuration wizard start.
Mijn 'device' (Digital Entertainer) wordt gevonden, vinkje staat ervoor, maar zodra ik op configureren klik, krijg ik de melding:
"No Digital Entertainer Device(s) Detected"
Als ik laat zoeken naar nieuwe software, krijg ik de melding dat die up to date is.
Op de site van Netgear zijn ook geen downloads te vinden.
Wie kan mij helpen met een stap-voor-stap uitleg voor de oplossing... als dat bestaat?!?!?!
Gr. Eef
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Na veel gegoogle ben ik idd een aantal berichten tegengekomen waarin te lezen valt, dat MS Live Essenstials en EVA9100 niet samen gaan...spokey schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:04:
Had dat ook niet te maken met dat je MS Live Essentials geïnstalleerd hebt, dat hij dan je device niet vind?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 395185 op 06-02-2011 16:43 ]
BE 1 x MT 5.12 kWh V151 HW P1 Landis & Gyr E360 1P
Wel uit de beschrijving maar het Youtube logo staat er nog steedsmacedpo schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:03:
Je moet maar durven... IBOOD heeft vandaag terug een EVA9150 in aanbieding MET Youtube functie !
Heb daar mijn ervaringen eens op het forum gezet en prompt werd Youtube uit de beschrijving gewist.
Ik raad al diegene die hier hun problemen hebben gemeld dit nu ook te doen op het IBOOD forum.
http://be-nl.forum.ibood....wireless_n_ondersteuning/
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Sorry, tijdje afwezig geweest maar nog steeds hetzelfde probleemaegieles schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:07:
Heb je al geprobeerd om de share op je C200 handmatig toe tevoegen aan de EVA. IP-adres van C200 gebruiken en niet de netbios naam. Probeer eerst een SMB share.
Vindt de EVA de shares op je C200 helemaal niet of heb je allen problemen met autorisatie?
Nice..hopelijk post iemand die Firmware versie in de Meuktrackerfragcompany schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:14:
Nice....hopelijk post iemand hier die versie firmware
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
[ Voor 45% gewijzigd door spokey op 17-02-2011 11:28 ]
Met de nieuwe firmware?macedpo schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:23:
Hier werkt YT terug !
Daar heb ik niets aan (ga geen account aanmaken om een topic te zien waar mogelijk niets belangrijks in staat...wat heb je anders nog een GoT als je alleen maar linkjes volgt).
Moet je dan niet eerst die recovery tool runnen, net als bij de upgrade naar een 9150?CaptJackSparrow schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:15:
Ik was het zat dus ik besloot het er dan maar op te wagen.
De image wordt ingelezen van USB stickje.....
"The update image is invalid. Press 'OK' to restart your system"
Toch 9150 specifiek dus?
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Ik krijg dezelfde error. Zojuist de recoverytool gebruikt, maar ook daarna hou ik deze foutmelding.CaptJackSparrow schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:15:
Ik was het zat dus ik besloot het er dan maar op te wagen.
De image wordt ingelezen van USB stickje.....
"The update image is invalid. Press 'OK' to restart your system"
Toch 9150 specifiek dus?
[ Voor 8% gewijzigd door schaduw op 17-02-2011 16:54 ]
haha, goed tweakwerkschaduw schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:01:
[...]
Ik krijg dezelfde error. Zojuist de recoverytool gebruikt, maar ook daarna hou ik deze foutmelding.
edit: Inmiddels gelukt na hernoemen bestandsnaam naar een kortere naam!
[ Voor 41% gewijzigd door CaptJackSparrow op 17-02-2011 21:03 ]
[ Voor 60% gewijzigd door spokey op 17-02-2011 21:24 ]
[ Voor 4% gewijzigd door spokey op 18-02-2011 11:25 ]
[ Voor 28% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-02-2011 12:43 ]
Jouw directe downloadlink van hierboven werkt zonder account (waarvoor dankCaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:42:
Het apparaat lijkt alle instellingen te behouden. Ik hoefde de setup niet opnieuw te doorlopen.
Werkt die downloadlink eigenlijk voor mensen zonder (beta-)forum account?
[ Voor 16% gewijzigd door JanPedaal op 18-02-2011 13:23 ]
[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-02-2011 14:59 ]
Euh ja, mooie lijstCaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:58:
Ik heb al eerder de changelog van de beta en de release firmware uit het Netgear forum gepost.
Voldoet dat?
Dus voor de 9150?spokey schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:20:
Ik heb hem even voor je geüpload: http://ul.to/7f75tf
En nog ff een link: http://hotfile.com/dl/105...A9000_V2.4.169EU.ZIP.html
Asus Transformer en nog wat spul
Wise enough to play the fool
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Mijn pianomuziek: http://www.youtube.com/user/doelman
Dit probleem had ik ook (opeens stotterend beeld, melding 'network performance insufficient, buffering', daarna problemen met het geluid) en bleek te maken te hebben met de buffering. Toen ik buffering voor lokale bestanden uitschakelde, trad het probleem niet meer op. Ik weet alleen niet of dit voor de 9100 hetzelfde werkt als voor mijn 9150 met interne HDD.Dirrukje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:38:
Daarnaast issue #2. Bij het afspelen van grote HD bestanden 20-30 GB heb ik bij sommige bestanden dat hij na een gegeven moment gaat bufferen/happeren met de melding dat het netwerk insufficient is, ofzo iets. Nu is die melding opzich niet zo raar, alleen daarna is het geluid weg. Als ik vervolgens terug spoel tot voor het moment dat hij moeite had met afspelen, is ook daar het geluid weg. Dit lijkt me dus echt in de speler zelf te zitten en niet in het bestand, anders zou het geluid het gewoon doen lijkt me. Ook hier kan ik eigenlijk geen patroon vinden in de momenten dat het gebeurd en de soort bestanden.
Kan het altijd even uitproberen natuurlijk. Waar zet ik dat precies uit?Anakha schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:13:
[...]
Dit probleem had ik ook (opeens stotterend beeld, melding 'network performance insufficient, buffering', daarna problemen met het geluid) en bleek te maken te hebben met de buffering. Toen ik buffering voor lokale bestanden uitschakelde, trad het probleem niet meer op. Ik weet alleen niet of dit voor de 9100 hetzelfde werkt als voor mijn 9150 met interne HDD.
CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:52:
"Actuele prijs €140,71." Jij durft.
En als mod spammen nog wel. Ooohhh....
De actuele prijs is denk ik automatisch ingevuld. Blijkbaar kost ie dat bij een webshop oid.bonzz.netninja schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:16:
spammertMijne staat te koop voor 60 euro
Wise enough to play the fool
Ben al mijn instellingen nagelopen, kan het helaas niet vinden. Waar heb jij dit precies uitgezet, en hoe heette de functie waar dit onder stond? Wellicht kan ik op basis daarvan de functie bij mij vinden.Dirrukje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:37:
[...]
Kan het altijd even uitproberen natuurlijk. Waar zet ik dat precies uit?
Anoniem: 49445
Ik heb zojuist mijn 9100 ook geflashed, en dat ging allemaal volgens het boekje, met de firmware van de link die gepost is, maar youtube wil nog steeds niet lukken, ik krijg steeds de volgende melding :CaptJackSparrow schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 03:13:
......
Maar YouTube doet het eindelijk weer.
Succes met het flashen.
Woei, toch een paar weken van YT kunnen genietenCaptJackSparrow schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:41:
Yup.
Volgens mij is YouTube weer stuk. Daarom kwam ik kijken of anderen het ook gemerkt hebben. De volledige melding is:
---
Unable to locate a Digital Entertainer for Windows server. Playing YouTube videos or iTunes music requires a PC with Digital Entertainer for Windows software running.
Press OK to continue.
---
En daaronder "Connecting, one moment please..." wat daar eindeloos lijkt te blijven staan.
Een restart hielp niet.
We gaan weer lekker zo.
Welke router heb je? Als de harde schijf als Samba of NFS share gedeeld wordt, zou je de bestanden moeten kunnen benaderen. Zelf heb ik 4 NFS shares op mijn NAS die ik via de EVA kan benaderen.Albert_Snake schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:23:
.... Nu wil ik via de EVA9100 bestanden afspelen van mijn externe harde schijf die aan mijn router hangt (op de usb-poort). Ik kan deze harde schijf wel vanaf mijn laptop benaderen, maar via de EVA lukt dit niet...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq