Eindelijk er aan toe gekomen om mijn foto's te sorteren, bewerken en weet ik wat al niet meer. Uiteindelijk van de ruim 500 foto's die ik gemaakt heb (dus 2 keer zo veel als ik dacht) er 27 overgehouden die ik om mij moverende redenen
op Flickr heb gegooid. Nu alleen nog uitzoeken welke er zo leuk zijn dat ze mijn screensaver gaan halen.
Ja, ik weet het, er zit een vlek midden op mijn sensor. Volgens mij heb ik die er ondertussen weer afgepoetst. Maar dat moet ik nog maar een keer dubbelchecken.
Goed, hier maar eens een selectie die niet noodzakelijk showcase waardig is, maar met wel de leuke foto's zeg maar.
-1- Zartok sta toch eens stil man

Op de foto zie je de Sigma 70-200 van NickH. De lens is 180 graden gedraaid in de statiefdingesgeval, waardoor mijn camera mooi stabiel op zijn camera gezet kon worden.
-2- Meeting bij de Aalsmeerbaan

Op verzoek van Derice hier geplaatst.
-3- Pas op: Paal in wegdek
-4- Keren is best lastig op zo een polderweggetje...
-5- Kijk een konijn in het gras

(Of stonden ze toch allemaal naar dat blauwe ding te kijken?)
-6- 44 millimeter. Het is niet nodig om een kanon te pakken op schiphol
-7- Spotters aan het werk..

(Heeft iemand het vliegtuig ook al gezien?)
-8- Vliegtuig spotten op 8 mm.
-9- Ik zag een vliegtuig, maar er stonden een paar man in de weg... Foto weer mislukt...
-10- Een Fish om het af te leren...
n.b. Er waren best wel een flink aantal fish-eye lenzen aanwezig.
n.b. De meeste foto's hebben gewoon de locatie in de Exif staan. Alleen de tweede set bij de polderbaan niet, omdat ik toen mijn geotager super (waar alle canonians jaloers op waren) uitgezet had voor de lunch. Vergeten weer aan te zetten... dom, dom, dom.
Bewerking:
Beetje rechtzetten, beetje kroppen (niet de fish en 44 mm shots), beetje spelen met de belichting in lightroom.