Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 12:37
Hahaha "ik doe normaal". Moest me heel erg inhouden om niemand te "canonizen" :p

Also:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/rtq24h.jpg

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 09:50
ajhaverkamp schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:54:
Geldt dat ook bij een bewegend onderwerp? Als je mee gaat draaien, zie je duidelijk dat de hoeveelheid weerkaatsend licht op het vliegtuig veranderde. Ook veranderd de grootte van het vliegtuig tov de achtergrond.
Tja ik sla nu ook aan het twijfelen. In de optiek die ik leerde veranderd de hoeveelheid licht niet, alleen de inval. Ergo, je instellingen hoeven niet veranderd te worden. Maar zoals je het nu stelt zou het wel eens kunnen zijn dat M stand hier niet voldoende is.
citruspers schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:58:
Hahaha "ik doe normaal". Moest me heel erg inhouden om niemand te "canonizen" :p

Also:

[afbeelding]
Balen dat ik nog op de achtergrond sta in "camo", ik ben wel heel erg donker zo :)

[ Voor 23% gewijzigd door Zandpad op 13-10-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18

sapphire

Die-hard pruts0r

[...]

Mijn aandelen Canon zullen wel weer stijgen. Een andere tweaker was helemaal lyrisch over mijn 300 f/4 + 2x extender. Is het spul toch nog ergens goed voor. En heb ik het niet voor niks meegenomen.

[...]

Geldt dat ook bij een bewegend onderwerp? Als je mee gaat draaien, zie je duidelijk dat de hoeveelheid weerkaatsend licht op het vliegtuig veranderde. Ook veranderd de grootte van het vliegtuig tov de achtergrond.
dat was Ruben (Rubencs).
Joh maar ben jij ajhaverkamp, als ik dat geweten had :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

sapphire schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:30:
[...]
dat was Ruben (Rubencs).
Joh maar ben jij ajhaverkamp, als ik dat geweten had :P
Zo ongeveer de bejaarde van de meeting (ben trouwens 's middags nog naar Artis geweest, even andere apen kijken) :)

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Neuh, Dick is de Got meeting bejaarde, niks mis mee want soms is een beetje wijsheid wel fijn in de groep. Iets met een agent enzo en Dick die heerlijk netjes en rustig bleef :)

Maar ik kan nu een aantal opmerkingen wel weer plaatsen, over tegen het glas aanstaan in de dierentuin enzo :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het gaat om die sluitertijden en zo, moet je een paar dingen uit elkaar houden......

Ten eerste meet je camera niet het opvallende licht, maar het weerkaatste licht. Het opvallende licht verandert niet (aangenomen een zonnige, wolkenloze dag), dus Zandpad heeft gelijk, je hoeft de instellingen niet te veranderen.

Echter je camera meet weerkaatst licht en dat betekent dat doordat de zon over je onderwerp heen schuift (of eigenlijk draait het vliegtuig t.o.v. de zon en jouw standpunt) Dat heeft weer tot gevolg dat de hoeveelheid weerkaatst licht verandert, dus moet je je instellingen wel veranderen om de belichting van het vliegtuig goed te krijgen. Dus de rest heeft ook gelijk.

Overigens helpt het niets om in te stellen op A, S of P als je gaat pannen. Er van uitgaande dat je correct instelt op M en gaat pannen heb je gekozen voor een combinatie voor diafragma en sluitertijd op het moment dat je afdrukt. Als je A of S of P kiest, gebeurt er precies hetzelfde, alleen kiest je camera de combinatie van diafragma en sluitertijd op het moment dat je afdrukt. Die gekozen waarden, worden dan ook niet gewijzigd tijdens de opname.

Wat is dan het verschil tussen A, S, P aan de ene kant en M aan de andere kant? Meestal kan je camera een stuk sneller kiezen en instellen dan dat jij dat kan.

(n.b. voor iedereen die opvallend licht wil gaan meten bij een vliegtuig. Dat kan dus met een externe lichtmeter en die moet je dan dus even naast het vliegtuig gaan houden. Bij een startend vliegtuig levert dat wellicht wat logistieke problemen op.... Mijn armen zijn er in ieder geval niet lang genoeg voor om vanaf de spottersplek even mijn lichtmeter naast het cockpit raam van een 747 te houden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:34
Ik denk dat pannen hier af en toe verwisseld wordt met bursten en volgen. Tussen de verschillende opnamen door zal de camera in A/S/P stand dan wel de instellingen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:46:
Mijn armen zijn er in ieder geval niet lang genoeg voor om vanaf de spottersplek even mijn lichtmeter naast het cockpit raam van een 747 te houden...
niet.. tss :P

okok, bij nader inzien had ik niet op M moeten schieten. klaar, weer wat geleerd :P het was überhaupt mijn eerste keer tweakerspotten.. uh vliegtuigspotten..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je heel veel kunt leren van schieten in M. Echter ik zou dat persoonlijk inderdaad vooral proberen bij objecten die iets minder snel bewegen dan vliegtuigen en F1 auto's....

@Tim: Ja, ik weet het. Maar helaas ben ik gezakt voor mijn Inspector Gadget examen.
(Voor iedereen die niet weet wat Inspector Gadget is... Ja, eigenlijk was dat van na mijn tijd... Dat krijg je met van die oude zakken zoals ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

sapphire schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:43:
Neuh, Dick is de Got meeting bejaarde, blah...
Yup, Dick wint het net aan van mij :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Inspector Gadget was ook van de politie, dat had een hoop gescheeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 15:37
[...]

Mijn aandelen Canon zullen wel weer stijgen. Een andere tweaker was helemaal lyrisch over mijn 300 f/4 + 2x extender. Is het spul toch nog ergens goed voor. En heb ik het niet voor niks meegenomen.
Is dat een uitnodiging tot het doen van een bod? O-) :9~
Want dan ga ik even mijn huiswerk doen, want de foto's bevielen mij ook nog steeds op het beeldscherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://foto.resettim.nl/schipholmeet/bloempje.jpg

Afbeeldingslocatie: http://foto.resettim.nl/schipholmeet/DSC_9063a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://foto.resettim.nl/schipholmeet/DSC_9438a.jpg

ik twijfel nog om de persuit foto's te plaatsen.. iig deze vind ik wel leuk en mooi :)

btw al mijn foto's zijn met mijn authentieke 70-210mm f4 geschoten :P

[ Voor 8% gewijzigd door ReseTTim op 13-10-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ReseTTim schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:46:
Afbeeldingslocatie: http://foto.resettim.nl/schipholmeet/DSC_9438a.jpg

ik twijfel nog om de persuit foto's te plaatsen.. iig deze vind ik wel leuk en mooi :)
Was die agent hier nu zo aardig of....?
Geen foto van gemaakt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Gutteguttegut schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:01:
[...]
Was die agent hier nu zo aardig of....?
Geen foto van gemaakt zeker?
dit was met de aardige agent inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarzo? Dat was toch bij de rotonde?
Als je met de auto bij die palen stond, kan ik me voorstellen dat ie niet aardig was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 15-09 10:08
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:46:

(n.b. voor iedereen die opvallend licht wil gaan meten bij een vliegtuig. Dat kan dus met een externe lichtmeter en die moet je dan dus even naast het vliegtuig gaan houden. Bij een startend vliegtuig levert dat wellicht wat logistieke problemen op.... Mijn armen zijn er in ieder geval niet lang genoeg voor om vanaf de spottersplek even mijn lichtmeter naast het cockpit raam van een 747 te houden...)
Ten eerste, spijtig dat ik deze gemist heb maar ik was te fijn bezig met m'n gezin en dat had ik ook nodig.

Anyway, wat Dick's verhaal betreft, wat ik nog wel 's wil doen is de camera op spot zetten en dan meten op een vliegtuig op de plek waar ik 'm wil hebben. Die waarde onthou ik en stel ik in M in op de camera.

Punt waar je wel moet opletten is dat, zeker bij goed weer, het kleurenschema erg verschil kan maken. Een kist van Delta of United of een van DHL of Martinair is een heel verschil in kleur en dus weerkaatst licht.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
Dat was o.a. ik...! :o

Wat een meester kit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:15:
Daarzo? Dat was toch bij de rotonde?
Als je met de auto bij die palen stond, kan ik me voorstellen dat ie niet aardig was. ;)
Er stonden meer mensen bij de palen. Uiteindelijk was hij aardig, uiteindelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Heb je mazzel gehad, meestal zijn ze dat bepaald niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Als je gewoon doet wat ze zeggen zijn agenten meestal vrij redelijk tot aardig hoor. Kijk als we hadden lopen miepen en moeilijk doen over van alles en nogwat kan ik me voorstellen dat die man geïrriteerd raakt. Zou ik ook worden als ik dag in dag uit van die zeikende spotters zou mee maken, maar die agent weet wss zelf ook wel dat hij ook meer voor elkaar kan krijgen als hij gewoon doet.

Hij heeft de groepsfoto gemaakt, we kregen zelfs waar voor ons belasting geld :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bij die palen was de tweede ontmoeting met de politie en dus met een veel aardigere agent...of was het mn vlotte babbel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

nee je looks ;)

dat was dan zeker s'middags, toch nog wat leuks gemist dus :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
sapphire schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:08:
Als je gewoon doet wat ze zeggen zijn agenten meestal vrij redelijk tot aardig hoor. Kijk als we hadden lopen miepen en moeilijk doen over van alles en nogwat kan ik me voorstellen dat die man geïrriteerd raakt. Zou ik ook worden als ik dag in dag uit van die zeikende spotters zou mee maken, maar die agent weet wss zelf ook wel dat hij ook meer voor elkaar kan krijgen als hij gewoon doet.

Hij heeft de groepsfoto gemaakt, we kregen zelfs waar voor ons belasting geld :+
Je hebt gelijk, ik had me anders moeten uitdrukken. Het politiekorps in de Haarlemmermeer bestaat, een zeldzame uitzondering daargelaten, over het algemeen uit vriendelijke, behulpzame en tamelijk doortastende mensen. Dat is wel 's anders geweest maar tegenwoordig is het enige probleem wat ik met de plaatselijke politie heb dat ze af en toe wat onderbezet zijn.

Helaas voor veel spotters zijn ze echter niet vaak geneigd om het bij een waarschuwing te laten als het gaat om fout parkeren bij de banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

sapphire schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:06:
nee je looks ;)

dat was dan zeker s'middags, toch nog wat leuks gemist dus :+
we zaten met z'n 4-en in de auto.. en hebben ffies op een punt gestaan waar ik o.a. die foto heb gemaakt met die lichtpalen.. verder kwam toen wij er stonden helaas niks laags over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Rubencs schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:56:
[...]
Is dat een uitnodiging tot het doen van een bod? O-) :9~
Nee, want wie moet dan mijn 50 f/1.4, 60 f/2.8 & 24-70 f/2.8 gezelschap houden tijdens het stofvangen in de kast. :) Eens gekocht, blijft gekocht, heel soms gebruik ik ze. Dus doe ik niks weg.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ReseTTim schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:33:
[...]
we zaten met z'n 4-en in de auto.. en hebben ffies op een punt gestaan waar ik o.a. die foto heb gemaakt met die lichtpalen.. verder kwam toen wij er stonden helaas niks laags over..
Het is dat jij zei dat hij aan kwam lopen anders was ik voor zn neus weg gereden ;)
Ik denk dat hij dan niet zo lief zou zijn geweest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk er aan toe gekomen om mijn foto's te sorteren, bewerken en weet ik wat al niet meer. Uiteindelijk van de ruim 500 foto's die ik gemaakt heb (dus 2 keer zo veel als ik dacht) er 27 overgehouden die ik om mij moverende redenen op Flickr heb gegooid. Nu alleen nog uitzoeken welke er zo leuk zijn dat ze mijn screensaver gaan halen.

Ja, ik weet het, er zit een vlek midden op mijn sensor. Volgens mij heb ik die er ondertussen weer afgepoetst. Maar dat moet ik nog maar een keer dubbelchecken.

Goed, hier maar eens een selectie die niet noodzakelijk showcase waardig is, maar met wel de leuke foto's zeg maar.

-1- Zartok sta toch eens stil man
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4091/5083249938_2ef8fa13c1_z.jpg
Op de foto zie je de Sigma 70-200 van NickH. De lens is 180 graden gedraaid in de statiefdingesgeval, waardoor mijn camera mooi stabiel op zijn camera gezet kon worden.

-2- Meeting bij de Aalsmeerbaan
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4124/5082654219_b55b3e59bc_z.jpg
Op verzoek van Derice hier geplaatst.

-3- Pas op: Paal in wegdek
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4089/5082654027_572b592cfa_z.jpg

-4- Keren is best lastig op zo een polderweggetje...
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4124/5082654471_6c4cc607a5_z.jpg

-5- Kijk een konijn in het gras
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4149/5082654633_a6cceb4771_z.jpg
(Of stonden ze toch allemaal naar dat blauwe ding te kijken?)

-6- 44 millimeter. Het is niet nodig om een kanon te pakken op schiphol
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4088/5083250830_87c1b0d401_z.jpg

-7- Spotters aan het werk..
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4088/5082654941_cd5ceb2169_z.jpg
(Heeft iemand het vliegtuig ook al gezien?)

-8- Vliegtuig spotten op 8 mm.
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4131/5083251270_f7c9f7aae9_z.jpg

-9- Ik zag een vliegtuig, maar er stonden een paar man in de weg... Foto weer mislukt... :'(
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4133/5082655113_e90b3b2864_z.jpg

-10- Een Fish om het af te leren...
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4130/5082655003_038a144567_z.jpg

n.b. Er waren best wel een flink aantal fish-eye lenzen aanwezig.

n.b. De meeste foto's hebben gewoon de locatie in de Exif staan. Alleen de tweede set bij de polderbaan niet, omdat ik toen mijn geotager super (waar alle canonians jaloers op waren) uitgezet had voor de lunch. Vergeten weer aan te zetten... dom, dom, dom.

Bewerking:
Beetje rechtzetten, beetje kroppen (niet de fish en 44 mm shots), beetje spelen met de belichting in lightroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Check je histogrammen eens, of deze laptop is nog harder aan vervanging toe dan ik al dacht of je zit regelmatig dik een stop onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Wijnands schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:14:
Check je histogrammen eens, of deze laptop is nog harder aan vervanging toe dan ik al dacht of je zit regelmatig dik een stop onder.
hier ook vrij donker.. tis net wat de fotograaf wilt ;) ,maar iets lichter zou best mogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Zo en dan ook nog even een korte tweakers post:
1. The search for Hollands next Nustys :P :
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/TLsKrzolJ5I/AAAAAAAACec/9SUW00jPpCw/s640/DSC_8508.jpg
:O Ja, ik was een van de personen die op jullie foto's stond, maar ik wou even flink wat voetenzoom erbij hebben en gezien dat hier heel goed mogelijk was...

2. The spotter that takes an image of the spotter, which is taking an image of the spotter taking the image of the spotter spotting the spotter.
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/TMRCyfE5aXI/AAAAAAAACfo/ysHHoj6plNY/s640/DSC_8671.jpg
De zin leidt af van de foto, zodat het je niet opvalt dat hij mijns inziend verkeerd gefocussed is...

3. "Zo dat is een flink kanon; nee het is een Nikon met een sigma en een sigma en een sigma ;) " of "De mijne is 800 mm" of "Ik zie, ik zie hiermee wat jij niet ziet" of "En hij zag dat het goed was" of een andere flauwe opmerking:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/TMRC1MTGKgI/AAAAAAAACfw/ynVgWErS504/s640/DSC_8731.jpg

Had er volgens mij nog eentje, over een tijdje nog maar eens een keer op mijn pc kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Hehe die laatste ben ik, met een geleende extra 2x TC van Nick (waarvoor dank). Beeldkwaliteit was nogal ranzig though op 800mmF/11 (=wijd open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je daar een voorbeeldje van? In mijn herinnering ging het nog wel met een combinatie van Sigma TC, Nikon TC en Nikon 70-200 f2.8 VR, maar dat was in de dierentuin bij de apenrots. Best onrustige bokeh dan met die struiken op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Tuurlijk. Eentje van jou zelfs!

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2illcw2.jpg

Dit is de hele foto, geen 100% crop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

kan diegene van de gele saabrijder zich melden bij de info balie..

ik heb nog een rekening te vereffenen.. ;) een gehele milk shake..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Je moet ze omkopen met tucjes, dat helpt!
En energydrink (want we zijn tenslotte wel tweakers)

[ Voor 39% gewijzigd door citruspers op 28-10-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

citruspers schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:07:
Je moet ze omkopen met tucjes, dat helpt!
En energydrink (want we zijn tenslotte wel tweakers)
Tucjes maybe..... maar energydrink gaat niet werken bij mij, goor spul.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Maargoed dat ik jou geen milkshake schuldig ben dan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Geloof dat ik binnenkort zowel Canon als Nikon schiet, vond ik wel een redelijke tegenprestatie. :+

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

G-Tus schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:00:
Geloof dat ik binnenkort zowel Canon als Nikon schiet, vond ik wel een redelijke tegenprestatie. :+
beetje een beetje kit past een canon lens ook wel op een nikon body of andersom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Canon lens op Nikon body verlies je focus op oneindig mee, tenzij je wat glas in je adapter stopt, maar dan werkt het als een kleine teleconverter (als ik het goed heb begrepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ReseTTim schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:41:
[...]
beetje een beetje kit past een canon lens ook wel op een nikon body of andersom :+
Die adapter had ik mee naar de meeting om eensch te testen....helaaaaasch vergeten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon op Nikon past erg snel, omdat de mount van de Nikon een fractie kleiner is dan die van Canon. De converter voor Nikon lenzen op Canon is inderdaad een bekend stukje ijzer. Dat past wel, omdat de Nikon lens dus net kleiner is dan de Canon mount en er dus wel in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ReseTTim schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:41:
[...]

Je kent het oude tweakers motto toch nog wel?
Met een hamer en ductape past alles.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:43:
Tuurlijk. Eentje van jou zelfs!

[afbeelding]

Dit is de hele foto, geen 100% crop :p
Auw, ik ken die bril (uiteraard) goed en het is best lastig om die goed te krijgen in de volle zon. Hij wil best wel glimmen zeg maar... Maar die CA en die raffelige randjes van de pootjes..

Wel bizar dat je de poriën in mijn gezicht dan weer gewoon kan tellen. Kennelijk gaat het vooral fout bij de highlights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Yep, de sigma heeft dat zonder TC al dat, wanneer je dichbij focust, de highlights wel eens willen gaan "bloomen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r staan wat tweakers op Jetphotos.net:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6959385
:)

Wie herkent ze?
Als ik moet gokken zijn de linker twee Gulf_5 & Nero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:15

the mod man

iets van beeldmaker

links: Zartok midden: nero rechts: nickH uiterst rechts: weet niet.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

Nee Derice, ik sta daar inderdaad niet bij ;)

iets met foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) :P

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2020 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
the mod man schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:59:
links: Zartok midden: nero rechts: nickH uiterst rechts: weet niet.
Ik denk het niet, ik mis mijn capuchon (zoals te zien op de Kenny foto's :P), daarnaast lijkt die jas me ook niet helemaal overeen te komen en die rechter is kaal en nickH is dat niet (helemaal :P ). Maar ik denk ook dat we Nero in het midden zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

vanavond zal ik mijn fotoreportage: nachtfotografie meets vliegtuigspotten plaatsen.

mijn conclusie.. tis of te donker of ze vliegen te snel.. iig tis niet ideaal ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:15

the mod man

iets van beeldmaker

Zartok schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:17:
[...]

Ik denk het niet, ik mis mijn capuchon (zoals te zien op de Kenny foto's :P), daarnaast lijkt die jas me ook niet helemaal overeen te komen en die rechter is kaal en nickH is dat niet (helemaal :P ). Maar ik denk ook dat we Nero in het midden zien.
ik was er ie dag dan ook niet bij... Gokte op uiterlijk zoals ik die nog weet van ardennen (en ik dacht dat nickh zich had kaal geschoren :+ )

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ReseTTim schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:44:
vanavond zal ik mijn fotoreportage: nachtfotografie meets vliegtuigspotten plaatsen.

mijn conclusie.. tis of te donker of ze vliegen te snel.. iig tis niet ideaal ;) :P
Vergeet je optie 3 niet? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

en dat is? je wordt weggejaagd door de politie? :P , geen gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Optie 3: een D50 met 70-210 lens is niet ideaal :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

sapphire schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:25:
Optie 3: een D50 met 70-210 lens is niet ideaal :+
had ook mijn ander bakeliet lens bij me :P 28mm f2.8

owja.. daarmee kan je niet zooomen :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ReseTTim schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:23:
[...]

en dat is? je wordt weggejaagd door de politie? :P , geen gezien ;)
1 woord...

user

* Gutteguttegut rent hard wegAfbeeldingslocatie: http://digiscrap.nl/Smileys/XarSmilies-1/smiley_running.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste