Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nou...om die tijd is (als het mee zit) de zon nog niet wakker...en als hij dan wel wakker wordt (en het dus een beetje meezit) kun je erg mooie platen schieten :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Gutteguttegut schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:26:
Nou...om die tijd is (als het mee zit) de zon nog niet wakker...en als hij dan wel wakker wordt (en het dus een beetje meezit) kun je erg mooie platen schieten :)
ah ok.. maarja ik was dus van plan om op de fiets te komen gezien het voor mij zeer goed fietsen is.. ik ga er iig over nadenken die vroegte..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Gaat het nu toch een hele vroege meeting worden (ipv om 10:00)? In dat geval haak ik af, ik wil nog wel íets van dat feestje de avond ervoor meekrijgen ...

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Phehistyr schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:12:
Gaat het nu toch een hele vroege meeting worden (ipv om 10:00)? In dat geval haak ik af, ik wil nog wel íets van dat feestje de avond ervoor meekrijgen ...
Volgens mij voor degenen die willen al vroeger (7:30) en dan om 10:00 zoals al besproken bij de mac. Je kan dus zelf kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

citruspers schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:24:
Wat is er nou leuker dan vroeg uit je bed komen en als een zombie in de trein zitten?in de auto wakker worden :p
Fixed :+

Oh en ehh iets met "Gij zult alles opzij zetten om op de GoT FG meetings te kunnen komen! Ook feestjes!" :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Tja, dit zal de vierde meeting worden voor mij van dit jaar. Dat feestje is een vijfjaarlijkse reunië waar ik nog nooit bij ben geweest. Dusseh, je ken de pot op Nero ;)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Phehistyr schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:55:
Tja, dit zal de vierde meeting worden voor mij van dit jaar. Dat feestje is een vijfjaarlijkse reunië waar ik nog nooit bij ben geweest. Dusseh, je ken de pot op Nero ;)
Hahaha ik vind jou ook lief _O- Don't blame me : Blame the rule !! :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

nero355 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:45:
[...]

Fixed :+

Oh en ehh iets met "Gij zult alles opzij zetten om op de GoT FG meetings te kunnen komen! Ook feestjes!" :P
Je zorgt wel dat je er dit keer zelf ook komt? Niet dat we 4 uur moeten wachten op de mensen die met jou mee moeten rijden.... :+ Ardennen telt niet, want daar was geen organisatie :+

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

G-Tus schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:59:
Je zorgt wel dat je er dit keer zelf ook komt? Niet dat we 4 uur moeten wachten op de mensen die met jou mee moeten rijden.... :+ Ardennen telt niet, want daar was geen organisatie :+
- Ik en Menno hebben dezelfde opvattingen over uitslapen :P
- Onderweg had ik opeens een lekkende benzine vulpijp ... dat is niet leuk kan ik je vertellen!
- Ardennen telt wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik zou zelfs zeggen dat die ardennenmeeting dubbel meetelt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Om 7:30 bij de Mac en om 10:10 wederom?

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11-2017

Tyno

Wegenbouwer

Topicstarter
Start post heb ik net aangepast.

Het officiële begin van meeting zal zijn om 10:00.

Een aantal vroege vogels zal zich verzamelen om 7:30 om de zonsopkomst vast te leggen. Voor wie dit te vroeg vind (of het niet kan redden qua vervoer), die kan vanaf 10 uur met de officiële groep mee.

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het wellicht nog een idee om te kijken wie precies komt om 07:30? En met welk vervoer?

Dit met het oog op wellicht direct bij een baan te kunnen afspreken?
Voordat je van de mac naar bijv. de Polderbaan of Kaagbaan bent (+ lopen naar een goede spot voor foto's) ben je al snel ~20-30 min kwijt, waarin de lucht erg mooi kan kleuren. Zonde als je dat nou dan net vanuit de auto moet zien.

't is maar een idee. ;)
Feel free to burn it to the ground. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 15:05

mennovanw

Canon? You can!

nero355 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:02:
- Ik en Menno hebben dezelfde opvattingen over uitslapen :P
Waarvan akte edelachtbare! ;)
- Onderweg had ik opeens een lekkende benzine vulpijp ... dat is niet leuk kan ik je vertellen!
Dat was niet "the finest hour" van een bepaald bekend Japans automerk nee :p
- Ardennen telt wel >:)
Op tijd = op tijd >:)

Ik zit overigens met een scriptie en een deadline. Ook boeien vliegtuigen me niet. Ben voor een gerse "natuur"-meet in één of ander bos best in.

offtopic:
En met natuur bedoel ik niet met je nakende hol gillend getooid met een camera om je nek over één of ander strand rennen heh
;)

[ Voor 24% gewijzigd door mennovanw op 06-10-2010 13:38 ]

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phehistyr schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:12:
[spuit elf modus] Maar het was mijn idee om vroeg te beginnen ben ik bang, dus ik vind dat ik er toch nog wat van mag/moet zeggen...

Mijn idee was: standaard meet tijd is 10:00 bij de Mac, maar voor de vroege vogels is het wel een idee om een stuk vroeger (7:30 was mijn voorstel) af te spreken, om het magische licht van Nutsys niet te missen.
Als we echt om 7:30 bij de mac staan, is er volgens mij niets aan de hand. Iemand gaf aan dat SR om 7:56 in de bilt is. Voor schiphol is dat dan dus iets van 8:00. Als je ongeveer 20 minuten er over doet om ergens te komen, is dat dus goed te doen, tenminste als iedereen er ook echt om 7:30 is.

[/spuit elf modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:12
Ik laat de vroege groep schieten denk ik, 10 uur voor mij. Ik neem ook nog een niet-GoT'er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
tl;dr:

10:10 Officiële meet

07:30 Mensen die lekker vroeg uit bed willen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
NickH schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:27:
tl;dr:

10:10 Officiële meet

07:30 Mensen die lekker vroeg uit bed willen :Y)
dat zou 5 uur voor mij zijn ^^ toch maar niet denk ik. Hoop ik wel dat degenen die wel gaan zo'n zelfde zonsondergang hebben als vanmorgen in Venlo. Damn, die was echt prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:47
Ik blijf lekker in m'n nest liggen, ik zie jullie om 10 uur wel :p
Aanwezigen bij de Ardennenmeet hebben gemerkt dat, ondanks de grootspraak over vroeg opstaan, bijna iedereen tot 11 uur bleef slapen, op enkele allnighters na :p

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

citruspers schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:36:
Ik blijf lekker in m'n nest liggen, ik zie jullie om 10 uur wel :p
AMEN! to that! Maar wie weet kom ik alsnog in een gekke bui wat eerder... gok van niet maar er is altijd die 1% hé :)
Aanwezigen bij de Ardennenmeet hebben gemerkt dat, ondanks de grootspraak over vroeg opstaan, bijna iedereen tot 11 uur bleef slapen, op enkele allnighters na :p
En die allnighters misselijk worden in de auto wegens een slaap tekort en te weinig voedsel :P :+
mennovanw schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:35:
Waarvan akte edelachtbare! ;)

Op tijd = op tijd >:)

offtopic:
En met natuur bedoel ik niet met je nakende hol gillend getooid met een camera om je nek over één of ander strand rennen heh
;)
3x LOL _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

[spuit elf modus] Voor schiphol is dat dan dus iets van 8:00. Als je ongeveer 20 minuten er over doet om ergens te komen, is dat dus goed te doen, tenminste als iedereen er ook echt om 7:30 is.

\[/spuit elf modus]
True, maar de lucht kleurt vaak erg mooi net vóór dat de zon opkomt en net ná dat de zon is onder gegaan.
TranceSetter schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:33:
[...]
Hoop ik wel dat degenen die wel gaan zo'n zelfde zonsondergang hebben als vanmorgen in Venlo. Damn, die was echt prachtig :)
Uhm... je hebt gelezen wat je hebt intikt?
Zondondergang vanmorgen in Venlo.... wtf? ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:37

the mod man

iets van beeldmaker

Jammer dat ik op ameland zit zondag, als ik het zo lees over de ardennen komen de goede herinneringen weer boven. Naja nomad zou nog een meet doen ergens bij groningen dus zie jullie daar wel weer 8)

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die 07.30 aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:11:
[...]

True, maar de lucht kleurt vaak erg mooi net vóór dat de zon opkomt en net ná dat de zon is onder gegaan.

[...]

Uhm... je hebt gelezen wat je hebt intikt?
Zondondergang vanmorgen in Venlo.... wtf? ;)
Ik lees niet wat ik typ :P Uhm, zonsopkomst vanmorgen in het prachtige Venlo. Zo beter ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crap, de ene woord-mix na de andere hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zijn er mensen uit Den Haag die om 7:30 aanwezig willen zijn, misschien kan ik meerijden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno

Tyno

Wegenbouwer

Topicstarter
Wat meer duidelijkheid te geven over wie wanneer komt, heb ik de meet-manager aangepast (let niet op mijn houtje-touwtje manier :P )

Ik heb er de datum 07-01 toegevoegd, iedereen die van plan is om om 7:30 al te komen, vul bij deze data dan even "ja" in. Dan kunnen we zien wie er allemaal om 7:30 willen komen. En mensen die om 10:00 komen hoeven niets te doen.

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op dit soort luchten a.s. zondag (net gemaakt vanuit mijn woonkamer):

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4147/5057158313_9abb9cd441_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4146/5057158561_c542ea5f8b_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Die kans lijkt mij helaas niet zo groot. Volgens het KNMI is de kans 80% dat er geen bewolking aanwezig is. Mist is ook niet waarschijnlijk, de wind lijkt niet te gaan liggen. Bron: http://www.knmi.nl/exp/pluim/kansv_ext.html en dan helemaal naar onderen staan de linkjes. Maar een klein veldje dunne bewolking is natuurlijk al voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeft van mij ook niet boven schiphol te hangen, er omheen is ook al goed. ;)
Niets is zo veranderlijk als het weer, we wachten het gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

http://maps.google.com/ma...SUw&cbp=12,173.97,,0,8.27

als ik het goed begrijp spreken we om 10 uur bij deze mac af? Ik kom op de fiets vanuit Haarlem.. nog meer malloten op de fiets? :P

statief is denk ik niet handig.. of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mac locatie klopt.

Ik fiets wel eens naar Schiphol (45 min tot Schiphol Oost, en dan wat er nog bij komt naar andere spots).
Ga ik zondag niet doen.

Statief heb ik zelf nog nooit gebruikt bij Schiphol.
Zie er ook niet heel vaal lui mee staan, het is maar net wat je voorkeur is.
Ik vind persoonlijk dat ik dan teveel bewegingsvrijheid inlever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
DickCAH, Zartok en ik zijn er om 7:30 al, mist er ook wat andere komen opdagen natuurlijk, maar zo te zien zit dat wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

NickH schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:50:
DickCAH, Zartok en ik zijn er om 7:30 al, mist er ook wat andere komen opdagen natuurlijk, maar zo te zien zit dat wel goed :)
Nou als dat zo door gaat is sfeer al fantastisch om 7:30, mocht het geen goed foto klimaat zijn! :) Wel een hoog Nikon gehalte..... das dan weer jammer.... :+

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Tja je ziet wel weer welk kamp het gezelligste is en gewoon in grote getallen aantreed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseboy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:12

Baseboy

No better Chat as IRC CHAT

Hey allemaal,

Zie dat jullie 10-10-2010 een meeting vliegtuig spotten doen bij Schiphol. Kom die dag toevallig aan bij Schiphol! weet niet of jullie rond 14:10 daar nog zijn maar kom met een Airbus A320 aan vlucht nummer 434 British Airways aankomst tijd volgens planning is dus 14:10. Zou leuk zijn een foto te zien van de landing op Schiphol. Of eventueel toe ge mailt te krijgen!

Groeten Sven

Better to burn out, than fade away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickH schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:50:
Huh? Begrijp ik het nu goed dat je zo veel mist wilt gaan verspreiden dat er vanzelf andere mensen op willen komen dagen? Als je die mist met de auto wilt veroorzaken, mag je lekker met je eigen auto gaan....

(n.b. meeting manager aangepast... Nu ook om 7:30 op de pre-meet aanwezig.)
(n.b. houtje-touwtje manier van aanpassen vind ik dan wel weer goed gevonden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik doe niet mee aan de mistmeet.

Dus, om 7:30 bij de Mac voor de levenlozen onder ons? Of gaan we ergens anders meeten?

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Mist kunnen jullie/we hoogstwaarschijnlijk vergeten. Het is nog steeds zeer waarschijnlijk helder/zonnig en de lucht is (erg) droog. De wind komt uit het oosten. Wel prima meetweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:28
Hoe lang is het van het treinstation naar de Mac toe?
Vanwege de winterdienstregeling test, kunnen Citruspers en ik pas vanaf 10.22 op schiphol zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Pff, talk about breed uitmeten van een spelvaut zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
Aangemeld :)

Gaat er nog een Pentaxiaan met wat langer glas mee? 135mm is niet ideaal denk ik zo (ook niet op crop). Maar ik wil toch wel eens kijken of ik wat mooie shots kan maken.

Ik zal mijn statief ook meenemen. En ik twijfel nog over 7:30. Zal 'm waarschijnlijk niet gaan worden...
G-Tus schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:57:
Wel een hoog Nikon gehalte..... das dan weer jammer.... :+
Wordt aan gewerkt. :+

[ Voor 47% gewijzigd door -Mous- op 07-10-2010 14:39 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er bij hoor. MM is geupdate. 07.30 uur is ook bij mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
NickH schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:33:
Pff, talk about breed uitmeten van een spelvaut zeg :P
Ging dat over mijn bericht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Zandpad schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:39:
[...]

Ging dat over mijn bericht? :P
Nee, die van DickCAH, G-Tus en Powerup. :X
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:36:
Ik ben er bij hoor. MM is geupdate. 07.30 uur is ook bij mac?
Denk het wel, is het handigst verzamelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, dan zie ik jullie vroege vogels daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
-Mous- schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:35:
Aangemeld :)

Gaat er nog een Pentaxiaan met wat langer glas mee? 135mm is niet ideaal denk ik zo (ook niet op crop). Maar ik wil toch wel eens kijken of ik wat mooie shots kan maken.

Ik zal mijn statief ook meenemen. En ik twijfel nog over 7:30. Zal 'm waarschijnlijk niet gaan worden...

[...]

Wordt aan gewerkt. :+
Ik kom misschien nog met een Pentax K7 i.c.m 50-200 lens :)

Ik moet wel even kijken, we kunnen niet met de auto omdat de A6/A1 opengebroken licht, dus moeten we kijken hoe we daar gaan komen met het OV.

Edit; Waarschijnlijk zijn een vriend van me en ik daar rond 10 uur, zijn alle andere spottersplekken ook bereikbaar met het OV, is het mogelijk dat wij dan vanaf de Mac meerijden naar de spottersplek?

[ Voor 26% gewijzigd door Dorest0rm op 07-10-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:17:
[...]
Edit; Waarschijnlijk zijn een vriend van me en ik daar rond 10 uur, zijn alle andere spottersplekken ook bereikbaar met het OV, is het mogelijk dat wij dan vanaf de Mac meerijden naar de spottersplek?
Het is/was de bedoeling om juist bij de Mac te verzamelen zodat mensen die met het OV komen met auto's mee kunnen.

Hoe kom je met het OV bij de Mac? (Halte: Loevesteinse dwarsweg)

Voor de meeting van 07:30:

Vanaf Schiphol Centrum/Plaza:
07:08 bus 197 ri. amsterdam (07:18)
07:13 bus 199 ri. amsterdam zuid (07:22)
07:18 bus 195 ri. amsterdam lelylaan (07:27)
Daarna ben je echt te laat, de zon wacht niet. ;)

Voor de meeting van 10:00:

Vanaf Schiphol Centrum/Plaza:
09:39 bus 197 ri. amsterdam (09:48)
09:43 bus 199 ri. amsterdam zuid (09:52)
09:48 bus 195 ri. amsterdam lelylaan (09:57)
09:53 bus 197 ri. amsterdam (10:03)
09:58 bus 193 ri. Zuideinde (10:07)
10:01 bus 192 ri. sloterdijk (10:10)
10:02 bus 300 ri. amsterdam (10:14) - halte Schiphol Noord + 4 min lopen naar de mac.

Ben je later, dan mag je zelf op 9292ov.nl je busreis uitzoeken. :P

Mocht het de kaagbaan worden waar we heen gaan, dat is te bereiken met de bus via halte "Aalsmeerderweg, Rozenburg". De rest wordt wat lastiger met het OV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:43
Beschikken we over voldoende auto's?
Zou lullig zijn als de helft niet mee kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

nustys neemt een busje of vrachtwagen mee dus komt goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseboy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:12

Baseboy

No better Chat as IRC CHAT

Ik vlieg over dan 14:10 zal ff de piloot vragen om jullie op t pikken ;)

Better to burn out, than fade away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:24:
nustys neemt een busje of vrachtwagen mee dus komt goed :+
Als ie komt. Heb nog niet gelezen of dat zeker is (of ik heb er overheen gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Als we auto's tekort komen (moet ik wel op tijd weten) kan ik mijn eigen vehikel meenemen i.p.v. met Dick meerijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno

Tyno

Wegenbouwer

Topicstarter
Aanstaande zondag kom ik ook met de auto, dus voor het transport rond Schiphol kan ik wel een aantal mensen hebben (bij de Hogeveluwe meet had zat mijn auto vol met nog 4 tweakers + gear en vouwfiets 8) ).

Ik zal aankomende zondag wel weer rond een uurtje of 2 uur richting huis gaan (nog andere afspraken).

p.s. wees niet bang, canon is bij mij goed vertegenwoordig. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Tyno op 07-10-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Tyno schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:03:
Aanstaande zondag kom ik ook met de auto, dus voor het transport rond Schiphol kan ik wel een aantal mensen hebben (bij de Hogeveluwe meet had zat mijn auto vol met nog 4 tweakers + gear en vouwfiets 8) ).

Ik zal aankomende zondag wel weer rond een uurtje of 2 uur richting huis gaan (nog andere afspraken).

p.s. wees niet bang, canon is bij mij goed vertegenwoordig. >:)
De tweaker in kwestie neemt die vouwfiets deze keer niet mee, al twijfel ik wel. Ideetje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb een filmpje gezien waarmee er 10+ mensen in een mini passen, dus vervoer zou wel moeten lukken toch, zij het wat krapper? Vrouwelijke tweakers zijn uiteraard welkom op schoot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nustys
  • Laatst online: 28-02 16:43
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:18:
[...]

Als ie komt. Heb nog niet gelezen of dat zeker is (of ik heb er overheen gelezen).
Ik weet het nog steeds niet zeker.
Er kan er hoogstens 1 meerijden.

Ter info;
-Om 0730 gaat de tweede baan open om de inbound-piek op te vangen ( Garuda komt meestal om die tijd binnen )
-Tussen 1000 en 1130 is er een mooie outbound piek bezig met veel heavies die weggaan.
-Als het laat wordt; het panorammaterras is nog open tot 2000, kan je mooie nightshots maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schijn al twee passagiers te hebben, dus dan zijn er nog twee plekken over of drie als het gaat om smalle tweakers..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf de spottersplek kunnen 2-3 met mij mee als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zijn er mensen die vanuit Den Haag naar Schiphol gaan rijden naar de meeting? Zo ja, kan ik dan meerijden? Anders kom ik gewoon met het OV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
Ivm een feestje, te tijden en de NS zal ik zondag helaas niet kunnen komen, ik hoop dat er in de toekomst een andere meeting zou plaatsvinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ok, ook ik kan nu een 100% bevestiging geven dat ik morgen kom. Neem nog een niet-gotter mee ook :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
Kheb zo'n vermoeden dat het net zoals vandaag rond deze tijd 36L voor takeoff en 06 voor landing gaat worden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ibin op 09-10-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ibin schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:06:
Kheb zo'n vermoeden dat het morgen rond deze tijd 36L voor takeoff en 06 voor landing gaat worden :)
En is dat positief? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
Wat mij betreft wel. Heb zelf niet zo vaak langs de kaagbaan gestaan :X dus de leuke plekjes ken ik daar nog niet. En langs de Polderbaan heb je diverse plekken langs de runway waar je leuke platen kunt schieten. :)

Gaat zeker goedkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ibin schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:06:
Kheb zo'n vermoeden dat het net zoals vandaag rond deze tijd 36L voor takeoff en 06 voor landing gaat worden :)
Gezondheid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoehoe, ik heb er zin annnnnnn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
Zekurrr weten. Ik zal ervoor zorgen dat we ook naar een aantal freq's kunnen luisteren :)
Het schijnt dat er morgen aan zee een vrij krachtige oostelijke wind zal staan. Ben benieuwd in hoeverre we die 'krachtige' wind zullen merken op EHAM.

[ Voor 11% gewijzigd door Ibin op 09-10-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:40
Ik weet nu ook dat ik er 100% zeker weten bij kan zijn morgen. 8)
't Is morgen een beetje lastig met OV (en dat wintergebeuren etc), dus ik ben morgen ook met de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

G-Tus schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:57:
[...]

een hoog Nikon gehalte..... das dan weer jammer.... :+ [/small]
Weer een Canon erbij :+ om 07:30
Net nog effe vlug aangemeld...
Ik breng mee:
Canon 40D (300D laat ik thuis :P)
Sigma 50-500 OS HSM etc bla enz
Sigma 2,0 extender
Sigma 17-70
Canon 50mm 1.8 (wie niet ? :L)
hoop CF kaartjes en nog wat accuwerk en andere accessoires....
Oja, scannert en Zenitsa kijkert gaan mee en de Blackberry om Scramble te volgen... Spotten zoals t hoort !

Overigens kom ik met den heiligen koe... dus vanaf de Mac kan ik 3 man meeslepen als t moet. Kan ik alleen mijn tas niet meer op zijn eigen plek neerleggen maar dat zien we dan wel weer O-)

Als het 06 landen wordt moeten we even kijken waar we al die auto's neerprakken om geen geneuzel met de heren van de KMAR en de Touaregs te krijgen, maar persoonlijk ben ik voor het fietspad bij de baankop, voor de foto's. (Zullen rond 07:45 evengoed wel aardig de interesse van de KMAR krijgen, want welk stel debielen gaat er in zo'n groep bij de baan staan op dat tijdstip 8)7)
Ik denk bij A parkeren en dan heel braaf naar B toe lopen...
A -> B

[ Voor 45% gewijzigd door Gulf_5 op 09-10-2010 22:15 ]

iets met foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
Helaas moet ik me afmelden door onvoorziene omstandigheden. Tot misschien bij een andere meeting. :(

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tas ingepakt, accus aan de laders, navigatie ingesteld, wekker op 6:30.
Deze Canonian is er klaar voor.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Gulf_5 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:00:
[...]
(Zullen rond 07:45 evengoed wel aardig de interesse van de KMAR krijgen, want welk stel debielen gaat er in zo'n groep bij de baan staan op dat tijdstip 8)7)
:+ We gaan het meemaken.

Alle spullen staan klaar, tot morgen enzo :w

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno

Tyno

Wegenbouwer

Topicstarter
Ik ga nu mijn bed maar eens opzoeken, zodat ik weer firs en fruitig morgenochtend om half 8 scharp schiphol kan zijn.

P.s. ik ben te herkennen aan een oranje werkjas en een gecamoufleerde lens (ik weet dat die twee dingen niet helemaal bij elkaar passen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:40
@Gulf_5:
Ach, midden in de nacht met een stel GoT'ers voor een olieraffinaderijstaan gaat ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nustys
  • Laatst online: 28-02 16:43
Ondanks dat morgen mijn favoriete baan ( 09 ) voor starten gebruikt gaat worden kan ik niet komen. Veel plezier allemaal :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:12

sapphire

Die-hard pruts0r

camelrulez schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:16:
@Gulf_5:
Ach, midden in de nacht met een stel GoT'ers voor een olieraffinaderijstaan gaat ook prima!
ja en midden in de nacht boven op een theater ook :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulf_5

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

_o- we gaan het inderdaad meemaken.
Mijn tas staat ook klaar, met volle accu's en lege CF'jes.
Ik ben te herkennen aan een grijze NorthFace Windstopper en een vrij forse lens (50-500) maar die heb ik vermoedelijk dan nog in de auto liggen, dus ben ik dan te herkennen aan mijn grijze auto (Toyota Yaris 39-KPV-9), met beslagen voorruit door de hete koffie van de MacD, als ik niet die-hard buiten sta :+

vermoedelijk ga ik die koffie wel keihard nodig hebben, want gezien het feit dat ik maar 10minuten hoef te rijden vanaf waar mijn bed slaapt, zal ik nog niet erg wakker zijn, vergeleken met diegene die al 1,5 uur OV er op hebben zitten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Gulf_5 op 09-10-2010 23:51 ]

iets met foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulf_5

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

Tyno schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:15:
Ik ga nu mijn bed maar eens opzoeken, zodat ik weer firs en fruitig morgenochtend om half 8 scharp schiphol kan zijn.

P.s. ik ben te herkennen aan een oranje werkjas en een gecamoufleerde lens (ik weet dat die twee dingen niet helemaal bij elkaar passen ;) ).
Die heb ik wel es zien staan.... aha, dat was jij dus 8) :+

iets met foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik ben als het goed is iets na 10en bij de spottersplek met Zandpad (pakken samen de trein). Ik ben te herkennen aan een felgroene snowboardjas en 's werelds grootste heuptas (ThinkTank Speed...dinges).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:12

sapphire

Die-hard pruts0r

De heuptas is te herkennen aan het felgroene aanhangsel wat er aan vast zit :+

* sapphire is lichtelijk melig

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens het bed opzoeken, ben er morgen ook om 07:30 (als ik niet door de wekker heen slaap that is, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst vóór 07:30 wakker ben geworden...).

Heb een blauwe jas aan, zwarte ibiza en een witte 100-400 voor mijn borst/buik hangen.
Denk ook dat ik nog aan het ontwaken ben rond 07:30. :P
Hoef ook niet ver te rijden.

We gaan het meemaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
sapphire schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:58:
De heuptas is te herkennen aan het felgroene aanhangsel wat er aan vast zit :+

* sapphire is lichtelijk melig
Ik denk eerder aan de fles ijsthee die uit de UWA-pouch steekt }:O

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2lv032a.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door citruspers op 10-10-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
citruspers schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:08:
[...]

Ik denk eerder aan de fles ijsthee die uit de UWA-pouch steekt }:O

[afbeelding]
Zandpad heeft zijn Lowepro fastpack al klaar staan. Niet te missen, donker zwart grote bos haar :).
@Citruspers, check je DM met info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

zo ffies uitgeweest :) , zo maar richting bed en wekkertje zetten om 8.45uur.. damn vroeg op zo'n zondag.. door de weeks kom ik er vaak al niet voor 8.30 uur uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Fucking hell..... ik had me nog wel voorgenomen niet zoveel moeite meer te doen voor een meeting, had dat wel gehad na Emmen en nu kan ik niet meer slapen na 5 uur.....

Zie jullie zometeen! (de vroege, levenloze vogels dan..... die slappe 10/10/10 10:10 mensen hebben gewoon geen passie voor fotografie :+ alleen voor speciale data)

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Net wakker, douchen, eten, spul pakken en op naar zartok, dickcah en dan EHAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Veel te vroeg wakker, eerst maar rustig aan de koffie want ik hoef pas om 7 uur in de auto te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 15:37
Zonder aanmelding ga ik toch maar voor de 7:30 meeting (dacht 7 uur, scheelt een halft uur slaaptijd. :( )
Herkenning, ik ben onherkenbaar, op dit moment nog, ijdens de de meeting kan het anders zijn, lekker ratelen.

Tot zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno

Tyno

Wegenbouwer

Topicstarter
Het word nog druk zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
:O ff flink aan de koffie :9

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Het huidige weer hier in A'dam centrum:

Windstil, 16 graden op 2 hoog, heldere lucht (ik zie de sterren). Dat kan dus een mooie zonsopgang worden. Nu nog de juiste plaats ervoor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh!

Momenteel zijn 06 (landings) en 36L (takeoff) ingebruik.
Hopelijk straks de 06 ook nog, dé plek (wat mij beterft) voor zonsopgangsfoto's.

Eerst maar eens ontbijten en dan de auto in.
Respect voor de gene die al erg vroeg wakker waren en al onderweg naar EHAM zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulf_5

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

Mogguh! Nu in de auto, eFfe tanken en dan naar SPL. Ik ben heel blij dat ik handschoenen mee heb... Tis best frips :D
Tot zo :w

iets met foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
woesh!
En wakker!

Even eten, en dan de trein naar UC/EHAM. ETA MacD 10.35.
Tot straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ook wakker. Zometeen naar UC, waar ik waarschijnlijk te vroeg ben, dus daar lekker een broodje halen (mozerella pesto, alles) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Rij ook over 5 min aan. Weet niet of iemand het leest, maar wie kan ik bereiken als jullie niet meer bij de mac zouden zijn? Ik verwacht rond 10:30 max aan te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
tyno kun je bellen. Citruspers en ik komen ook rond die tijd aan. dm anders evenn voor een nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:01

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Yeah, tweakermeet @ McD atm

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Iemand een routebeschrijving naar waar jullie nu zijn?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste