Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
dtech schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:10:
Mijn theorie is dat ie nooit genoeg aandacht van zn moeder heeft gehad en daarom die nu probeert te krijgen door Jabba the Hutt impressies te doen op internet.
Moet je toch maar vaker dailies kijken, en dan helemaal #100, dan weet je wel beter. Hij is gewoon een coole (voor nerds) gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Goldman schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:15:
Kreeg gister(nacht) opeens een "Notice of Account Closure" van Blizzard. Ik was op het moment zelf niet eens online lees PC uit. Ik had gistermiddag nog een een paar leuke potjes gespeeld zelfs. Maar gelijk een mail naar blizzard gestuurd van wtf is dit. Kon ook niet meer inloggen op battle.net kreeg daar ook de melding van Bannend

"Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Unauthorized Cheat Programs ("Hacks")"

ik heb serieus nog nooit een hack gebruikt bij SC2 online. Iemand anders ooit wel eens gehad?
het geldt ook voor single player. misschien daar wat gebruikt? :P anders is het wel klote, hopelijk kom je eruit met de helpdesk.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh ik denk ff van 8 naar 1 toe in me division, eerst na 3 wins had ik 1090 punten de nr 1 en 2 1091 :(
win ik en kom ik op 1101 en kijk ik naar ladder heeft de nr 1 ook gespeeld en is 1103 nu |:( |:(

gaat wel steeds beter moet ik zeggen nu, begin het spel eindelijk door te krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:55
Ik heb hem net ook maar even aangeschaft, en ik krijg na het installeren de hele tijd, "Starcraft requires a patch, Would you like to download and install the patch now?" Als ik dan ok druk, blijft ie maar terugkomen. Ik heb al gezocht op internet en in deze topics maar kan niets vinden:( Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Schijnt iets met je internet instellingen te zijn. Probeer je Proxy eens uit te schakelen als je die ingevoerd hebt. Ik krijg wel aardig wat resultaten op Google trouwens, met die exacte foutmelding als query. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ik merkte het, ik voerde de foutmelding niet helemaal goed in(A) Maar ik lees nu inderdaad alles dat het met proxy instellingen te maken heeft, maar ik heb geen proxy ingesteld.
Verder ook firewall instellingen bekeken, zelfs als ik hem uitzet helpt het nog niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Fist op 01-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
De patcher is feitelijk een torrentclient. Dus je zult even moeten kijken of je inkomende verkeer niet geblokkeerd wordt.

Kijk dus ook naar je router en zet de firewall daar uit, of forward de juiste ports.

Anders kun je hier ook de patch handmatig downloaden:

http://us.blizzard.com/su...ale=en_US&articleId=35087

[ Voor 60% gewijzigd door Bosmonster op 01-10-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Goldman schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:15:
Kreeg gister(nacht) opeens een "Notice of Account Closure" van Blizzard. Ik was op het moment zelf niet eens online lees PC uit. Ik had gistermiddag nog een een paar leuke potjes gespeeld zelfs. Maar gelijk een mail naar blizzard gestuurd van wtf is dit. Kon ook niet meer inloggen op battle.net kreeg daar ook de melding van Bannend

"Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Unauthorized Cheat Programs ("Hacks")"

ik heb serieus nog nooit een hack gebruikt bij SC2 online. Iemand anders ooit wel eens gehad?
opties:

1. je bent gekeylogged en iemand anders heeft op jouw account zitten hacken
2. blizzard heeft een fout gemaakt
3. je hebt wel gehacked maar je ontkent :+

ik kies optie 3 :> tenzij optie 1 en/of 2 bewezen kan worden :z

overigens banned blizzard ook voor vage dingen, bijvoorbeeld bij diablo 2 gebruikten heel veel mensen d2loader, daar werd nooit voor gebanned omdat het eigenlijk niet meer was dan een no cd crack.

tot men opeens besloot om hier wel voor te bannen 8) (terecht overigens, aangezien het vrij duidelijk was dat het eigenlijk illegaal was + het feit dat alle echte hacks zo''n beetje d2loader nodig hadden)

gebruikte je misschien een vaag 3d party programmaatje voor iets "onschuldigs"?

edit nr 123123: blizzard banned vrijwel nooit gelijk ,dus het kan zijn dat je offline bent als je gebanned word (meestal bannen ze in waves, dat staat ook veel beter natuurlijk : xxxxxxxx accounts closed etc)

[ Voor 28% gewijzigd door gotfurrr op 01-10-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
FUFUFUFU.

Ik begin kotsziek te worden van de Disconects :/ ik stream me muziek en die lagged niet... en ik word gewoon gedropt. Verdomme.

Oh b.net ligt er uit...

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 01-10-2010 16:13 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:48
daanteb schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:51:
[...]

het geldt ook voor single player. misschien daar wat gebruikt? :P anders is het wel klote, hopelijk kom je eruit met de helpdesk.
in SP ooit eens money trainer gebruikt. Dat ook reden voor ban. Zou ik echt absurd vinden. Zolang ik niemand er mee lastig val. Who cares.

edit: was echt toen SC net uit was. Dus voor alle patches.
gotfurrr schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:10:
[...]

opties:

1. je bent gekeylogged en iemand anders heeft op jouw account zitten hacken
kan wel op account via https://eu.battle.net/account/management/ inloggen dus geen hacked account

2. blizzard heeft een fout gemaakt
dat is zo in mijn optiek

3. je hebt wel gehacked maar je ontkent :+
niet! :P

ik kies optie 3 :> tenzij optie 1 en/of 2 bewezen kan worden :z

overigens banned blizzard ook voor vage dingen, bijvoorbeeld bij diablo 2 gebruikten heel veel mensen d2loader, daar werd nooit voor gebanned omdat het eigenlijk niet meer was dan een no cd crack.

tot men opeens besloot om hier wel voor te bannen 8) (terecht overigens, aangezien het vrij duidelijk was dat het eigenlijk illegaal was + het feit dat alle echte hacks zo''n beetje d2loader nodig hadden)

gebruikte je misschien een vaag 3d party programmaatje voor iets "onschuldigs"?
nope

edit nr 123123: blizzard banned vrijwel nooit gelijk ,dus het kan zijn dat je offline bent als je gebanned word (meestal bannen ze in waves, dat staat ook veel beter natuurlijk : xxxxxxxx accounts closed etc)

[ Voor 64% gewijzigd door Goldman op 01-10-2010 16:18 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Goldman schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:15:
[...]

in SP ooit eens money trainer gebruikt. Dat ook reden voor ban. Zou ik echt absurd vinden. Zolang ik niemand er mee lastig val. Who cares.

het lijkt me stug dat blizzard banned voor SP hacks, dat hebben ze in ieder geval bij diablo2 nooit gedaan
edit: op welk OS speel je sc2? (linux variant ofzo?)

false positives zijn in geen enkele game vreemd, het komt echter vaker voor dat hackers liegen O-)

[ Voor 15% gewijzigd door gotfurrr op 01-10-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:22

TheNephilim

Wtfuzzle

MrVegeta schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:13:
FUFUFUFU.

Ik begin kotsziek te worden van de Disconects :/ ik stream me muziek en die lagged niet... en ik word gewoon gedropt. Verdomme.

Oh b.net ligt er uit...
b.net ligt er inderdaad uit. Net bezig met 2v2 ik Protoss met Terran tegen 2 zerg. Hun beide Muta ikke net 8 carriers klaar... DROPPED ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt toch geen minerals gekocht op een chinese website he, houd blizzard niet zo van :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Blizzard heeft waarschijnlijk gescand op 3d party programma's waardoor ze je er uitgooien. Ze kunnen geen onderscheid maken tussen SP en MP aangezien alles via B.net gaat (denk ik).

Mijn game was net 1 min onderweg maar ik hoop dat het geen loss word, ik moet weer even naar de 900 punten :p.

[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 01-10-2010 16:21 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
MrVegeta schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:21:
Blizzard heeft waarschijnlijk gescand op 3d party programma's waardoor ze je er uitgooien. Ze kunnen geen onderscheid maken tussen SP en MP aangezien alles via B.net gaat (denk ik).
hmm je hebt wel een punt, dat is wel HET verschil met diablo2

dus ja, denk dat je gebanned bent voor een SP hack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:21:
Je hebt toch geen minerals gekocht op een chinese website he, houd blizzard niet zo van :o
en die talloze gasfarmers die er zijn he, altijd opletten waar je je gas koopt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Bosmonster schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:05:
De patcher is feitelijk een torrentclient. Dus je zult even moeten kijken of je inkomende verkeer niet geblokkeerd wordt.

Kijk dus ook naar je router en zet de firewall daar uit, of forward de juiste ports.

Anders kun je hier ook de patch handmatig downloaden:

http://us.blizzard.com/su...ale=en_US&articleId=35087
Helemaal geweldig, die handmatige download werkte:) Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
[...]

dat is dan de reden. omdat je met die moneytrainer dus wel je archievements lekker snel kan halen (bv die missie waar je 8000 moet minen, of gewoon vanaf het begin 5 starports neerplempen en bc's maken :P). daarom krijg je ook geen archievements als je een cheatcode invoert.

hoop voor je dat het tijdelijk is, anders ben je 60 eu kwijt :F

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow.. op ~20 food een 2e hatchery in je main base planten heeft een behoorlijke impact op je game..
Voordelen:

- Je kan meer risico's nemen, je kan namelijk sneller meer units maken, je bent niet afhankelijk van de larva waves van je queens
- Je hoeft minder op te letten op je queens, 2 queens op 3 hatches is vrij makkelijk om je energy < 30 te houden
- Je kan makkelijker voor ling/muta combo's gaan, omdat je de larvae hebt om zerglings te spammen
- Je kan meer drones pompen

Tegen 4 gate enz is dit zeer sterk, je kan langer doorgaan met drones pompen voodat je vijand aankomt. Ik vind t helemaal goud dit

In 2 games ( 1 tegen terran, 1 tegen protoss) had ik na 10 min een voorsprong van 15 food. Dit is toch niet niks oO

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-09 20:06
Ik heb net een potje PvT gespeeld op Desert Oasis. Nadat ik met een Warpgate-combi zijn main had vernietigd early game verplaatste hij snel naar zo'n eilandje. Daar kunnen mijn grondtroepen niet heen, dus begon ik snel met het maken van een robo en een warp prism. Toen ik daar aankwam had hij al zoveel marines dat de warp prism niet ver kwam. Hem vervolgens geprobeerd te containen terwijl ik zelf expande. Echter duurde het enorm lang voordat ik eens hem daar vernietigd heb. Ik heb er Void Rays, Carriers en een Mothership tegenaan gegooid, maar de marines kregen bijna alles wel uit de lucht. Is er nog een betere manier om dit aan te pakken, of had ik gewoon moeten wachten op 15-20 void-rays + 2 Carriers en een Mothership?

Potje duurde namelijk 51 minuten en daarna werd ik in het Duits voor N00b uitgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lang niet gespeeld, en ik kan het merken, heb nu weer moeite om potjes te winnen :(

Verlies er nu iets meer dan dat ik er win, bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syneast
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Goede oplossing was geweest. Colossi. + Thermal lance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
Syneast schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:01:
Goede oplossing was geweest. Colossi. + Thermal lance.
Kunnen die over die gaten stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

daanteb schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:45:
[...]

dat is dan de reden. omdat je met die moneytrainer dus wel je archievements lekker snel kan halen (bv die missie waar je 8000 moet minen, of gewoon vanaf het begin 5 starports neerplempen en bc's maken :P). daarom krijg je ook geen archievements als je een cheatcode invoert.

hoop voor je dat het tijdelijk is, anders ben je 60 eu kwijt :F
Ik denk ook (sterker nog; ik weet bijna wel zeker) dat die moneytrainer het hem gedaan heeft. Dat is misschien wel wat wrang omdat het SP is, maar inderdaad je kunt er eenvoudig achievements mee scoren. En Blizzard heeft aangegeven elke vorm van cheating aan te pakken. Ze hebben daarbij niet gezegd dat het alleen om de MP ging:
Blizzard Entertainment has always taken cheating in any form in Blizzard games very seriously, and that's no different for StarCraft II. If a StarCraft II player is found to be cheating or using hacks or modifications in any form, then as outlined in our end user license agreement, that player can be permanently banned from the game. This means that the player will be permanently unable to log in to Battle.net to play StarCraft II with his or her account.

Playing StarCraft II legitimately means playing with an unaltered game client. Doing otherwise violates our policies for Battle.net, and it goes against the spirit of fair play that all of our games are based on. We strongly recommend that you avoid using any hacks, cheats, or exploits. Suspensions and bans of players that have used or start using cheats and hacks will begin in the near future.
Wel behoorlijk zuur natuurlijk. Ik hoop voor Goldman dat het een tijdelijke ban is!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:48
Ik hoop het ook voor mijzelf. Ik heb ook blizzard al gemaild en gevraagd voor uitleg + misverstand.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
yeehaw schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:57:
Ik heb net een potje PvT gespeeld op Desert Oasis. Nadat ik met een Warpgate-combi zijn main had vernietigd early game verplaatste hij snel naar zo'n eilandje. Daar kunnen mijn grondtroepen niet heen, dus begon ik snel met het maken van een robo en een warp prism. Toen ik daar aankwam had hij al zoveel marines dat de warp prism niet ver kwam. Hem vervolgens geprobeerd te containen terwijl ik zelf expande. Echter duurde het enorm lang voordat ik eens hem daar vernietigd heb. Ik heb er Void Rays, Carriers en een Mothership tegenaan gegooid, maar de marines kregen bijna alles wel uit de lucht. Is er nog een betere manier om dit aan te pakken, of had ik gewoon moeten wachten op 15-20 void-rays + 2 Carriers en een Mothership?

Potje duurde namelijk 51 minuten en daarna werd ik in het Duits voor N00b uitgemaakt.
Void rays tegen marines werken niet zo goed, ze moeten gecharged zijn voordat ze echt schade aanrichten. Bovendien zijn ze in kleine aantallen minder sterk.

Ik zou het gewoon rustig aan doen, wachten totdat je 3/4 carriers hebt en dan pas aanvallen. En als je een Mothership hebt ook niet al te aggresief daarmee zijn, meer gebruiken om te cloaken. In dit geval zal Recall ook erg handig geweest zijn, recall gewoon wat zealots die maken wel gehakt van die Marines :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Facepalm, gedemote naar platinum nadat ik gister stuk of 10 potjes heb verloren door alleen maar met ravens rond te klooien :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
CyCloneNL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:18:
[...]

Void rays tegen marines werken niet zo goed, ze moeten gecharged zijn voordat ze echt schade aanrichten. Bovendien zijn ze in kleine aantallen minder sterk.

Ik zou het gewoon rustig aan doen, wachten totdat je 3/4 carriers hebt en dan pas aanvallen. En als je een Mothership hebt ook niet al te aggresief daarmee zijn, meer gebruiken om te cloaken. In dit geval zal Recall ook erg handig geweest zijn, recall gewoon wat zealots die maken wel gehakt van die Marines :)
Thanks voor de tip. Ik had in plaats van recall al zijn marines in zo'n zwart gat gestopt, zodat ik z'n basis kon vernietigen op m'n gemak. Ga de volgende keer voor recall :)

Overigens net 10 potjes gewonnen en één verloren. Hoelang duurt het voordat je gepromoot wordt naar Silver ongeveer? >:)

nvm. Net 2 keer afgemaakt. Nu komen natuurlijk de mensen met skills online.

[ Voor 4% gewijzigd door yeehaw op 01-10-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 13:30
[...]

Mwa, ik vind het wel terecht dat je ook in SP absoluut geen cheats mag gebruiken aangezien je die achievements ook hebt. Het zou niet echt meer een achievement zijn als iedereen alle SP achievements binnen de kortste keren kan halen mbv trainers :P.

Neemt niet weg dat je account helemaal bannen daarvoor wel een beetje overkill is. Een reset van je achievements oid zou imo redelijk zijn. Magoed, misschien is er ook een technische reden dat Blizz niet kan zien of je SP of MP cheats gebruikt, of scheren ze alles over een kam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Cheats misschien wel, maar geen hacks :)

Als er ingame cheat-codes zijn mag je die heus wel gebruiken, maar niet programma's die van buitenaf wat wijzigen.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:03

Rannasha

Does not compute.

CyCloneNL schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:33:
Cheats misschien wel, maar geen hacks :)

Als er ingame cheat-codes zijn mag je die heus wel gebruiken, maar niet programma's die van buitenaf wat wijzigen.
Er zijn ingame cheat-codes die je gewoon kunt intypen. Maar die werken uiteraard alleen in de single player en zodra je er een gebruikt, telt die missie/game niet mee voor enige achievements.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greedisgood 100000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
yeehaw schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:57:

Super irritant dat soort spelers. Ze weten dat ze nooit kunnen winnen en gaan dan maar heel lang stallen :X

Beste is gewoon map control en massive air opbouwen met max upgraded carriers bijvoorbeeld. Maar er is geen snelle oplossing voor helaas als een Terran op een eiland zit en zich inbouwt met turrets/marines. Ik zou mass carrier gaan, want deze kun je redelijk veilig van afstand het eiland laten bestoken.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 01-10-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:57
Lol, ik wilde net even de achievement halen van 1000 repairen aan allied structures en units te halen.

Kwam erachter dat het niet gaat met 3 zergs als teammate, dus maar mass marine gaan spammen. Kreeg ineens de meatgrinder achievement toen ik aant 1a clicken was in enemy base XD. Tja 100 marines dan kan er best wel eens 50 foot in 15s neergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dat had ik ook als zergliaan tegen terranees. Ik had de hele map en hij zat enkel nog op een eiland rechtsonder en had zich omringt met honderden missile turrets. Hij kon nog allerlei vliegend tuig op me afsturen tot zn geld op was en toen moest ie toch echt dood. Alles wat ik naar hem toe stuurde, werd weggeblazen en uiteindelijk kwam ik erdoor met broodlords welke de turrets outrangen. Ook deze speler begon me toen uit te schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
Bosmonster schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:57:
[...]

Super irritant dat soort spelers. Ze weten dat ze nooit kunnen winnen en gaan dan maar heel lang stallen :X

Beste is gewoon map control en massive air opbouwen met max upgraded carriers bijvoorbeeld. Maar er is geen snelle oplossing voor helaas als een Terran op een eiland zit en zich inbouwt met turrets/marines. Ik zou mass carrier gaan, want deze kun je redelijk veilig van afstand het eiland laten bestoken.
Dus gewoon carriers spammen in plaats van Void Rays. Goed idee :)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:27:
Lol dat had ik ook als zergliaan tegen terranees. Ik had de hele map en hij zat enkel nog op een eiland rechtsonder en had zich omringt met honderden missile turrets. Hij kon nog allerlei vliegend tuig op me afsturen tot zn geld op was en toen moest ie toch echt dood. Alles wat ik naar hem toe stuurde, werd weggeblazen en uiteindelijk kwam ik erdoor met broodlords welke de turrets outrangen. Ook deze speler begon me toen uit te schelden.
Werd je ook in het Duits uitgescholden? Misschien was het wel dezelfde dude. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb dat ook weleens gehad, maar nooit problemen mee gehad om te winnen. Meteen hoop expanden en legers bij de randen zetten, zodat je genoeg economische voorsprong hebt dat hij nooit terug kan komen. Ook zorgen dat hij niet onopvallend ergens een expansion kunnen pakken, dan gewoon mass air en upgraden die handel. Voor protoss zou ik inderdaad mass carrier gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-12-2023
Dult blizzard het gebruik van programmeerbare muisbuttuns ?
Ik kan in mijn MSI muis (software) achter knopjes bepaalde knop combinaties zetten vb 5sddd = selecteer gebouw 5 (hatchery) selecteer larve en maak in 1 keer 3 drones.

Mag dat of is dat ook een vorm van cheaten hacken ?

btw wat zijn die 3d progrmaas dan wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 20:35

Elp

yasaka schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:46:
Ik kan in mijn MSI muis (software) achter knopjes bepaalde knop combinaties zetten vb 5sddd = selecteer gebouw 5 (hatchery) selecteer larve en maak in 1 keer 3 drones.

Ik denk niet dat dat helemaal in orde is, het is eigenlijk niets anders dan een macro. Als dit soort dingen toegelaten worden dan is het slechts een kwestie van tijd voordat er macro's komen die de hele productie overnemen met 1 druk op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
furby-killer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:35:
Heb dat ook weleens gehad, maar nooit problemen mee gehad om te winnen. Meteen hoop expanden en legers bij de randen zetten, zodat je genoeg economische voorsprong hebt dat hij nooit terug kan komen. Ook zorgen dat hij niet onopvallend ergens een expansion kunnen pakken, dan gewoon mass air en upgraden die handel. Voor protoss zou ik inderdaad mass carrier gaan.
Winnen is het probleem ook niet. Het probleem is dat zo'n game al snel richting een uur gaat wat gewoon zonde van de tijd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:08:
[...]

Winnen is het probleem ook niet. Het probleem is dat zo'n game al snel richting een uur gaat wat gewoon zonde van de tijd is...
:P doe je echt iets fout hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Speelde zojuist tegen een fanatieke kaas-fan. TvP op DQ, ik scout een Pylon in m'n natural met 2 gateways die er direct na ingewarped worden. Proxy 2-gate dus. Ik gooi een bunker neer bovenaan m'n ramp en begin MM te pompen. Hij ziet de bunker en valt nog niet aan. Zodra Conc Shells klaar is, gaan z'n Zealots er vrij gemakkelijk aan. Ik breek de proxy-bende af, beweeg m'n inmiddels redelijke bio-ball naar de Xel'Naga Watchtower in het midden, stuur een scout-SCV om zijn spawn-plek te spotten (had de oorspronkelijke scout teruggehaald toen ik de proxy zag). Gooi een expo neer, want ik heb duidelijk army-advantage.

Vind ik zijn basis, staan daar al 2 Stargates. En ja hoor, direct daarna vliegen 2 Void Rays mijn basis binnen. Instinctief stuur ik mijn leger terug, maar dan schieten de wijze woorden van Day[9] door m'n hoofd:
"If he tries to do cutesy stuff, just GO FUCKING KILL HIM"
Zo gezegd, zo gedaan. Hij heeft 0 aan defense en het wordt een base-race die ik win gemakkelijk ondanks dat ik het laatste erg slecht speelde (m'n vliegende CC hing boven waar hij net een nieuwe Nexus had gebouwd, dus was makkelijk te vinden en ik bouwde geen nood-gebouwen bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
Vertel dan eens jouw snelle oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ook nog opsplitsen, marines terug, marauders vooruit. Moet je wel goed overwegen aangezien het risico vol is, maar nu had je tegenstander met inferieur leger jouw basis weggevaagd.

En ja als het een uur duurt doe je echt iets fout. Gewoon in geval van protos 6 stargates ofzo neergooien, paar minuten vooral steken in economie, daarna gewoon massaal carriers gaan uitpompen. Dan kan je vaak redelijk snel nog winnen. Misschien wil je ook wel paar void rays ertussen omdat die wel lekker zijn tegen gebouwen. Maar dat zou geen uur moeten duren.

[ Voor 49% gewijzigd door Sissors op 01-10-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Elp schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:54:
[...]

Ik denk niet dat dat helemaal in orde is, het is eigenlijk niets anders dan een macro. Als dit soort dingen toegelaten worden dan is het slechts een kwestie van tijd voordat er macro's komen die de hele productie overnemen met 1 druk op de knop.
Waren er ook al niet eens mensen gebanned die op hun G15 (? ofzo, ben er niet zo bekend mee) keyboards macros gemaakt hadden.

Ook terecht imo, dingen automatiseren hoort niet. De enige mogelijkheden moeten de mogelijkheden zijn die de game je biedt zonder andere software / hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasaka schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:46:

Lijkt me sterk, ik denk dat het lastig is om zulke dingen te achterhalen. Zo een macro is puur het simuleren van een aantal toetsen, dus als je dit zelf heel snel kan (wat best mogelijk is) moet het toch geen probleem zijn.

Zie mijn apm hier in deze wc3 replay:
http://www.wcreplays.com/replay.php?m=View&rid=31668

let op de apm.. xD
Hier was een keer op scroll lock drukken 600 keer een peasant bouwen. Door die spam kon ik mn scout peasant niet eens besturen :P Over wc3 gesproken.. Ik krijg opeens zin in een orc mirror..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Over het cheat verhaal, ik lees op TeamLiquid nu een thread van iemand die een G13 gamepad (?) heeft en daarmee macro's ingesteld had. Om bepaalde zaken in-game te automatiseren dus. Hij is ook gebanned.

Blijkbaar schuwt Blizzard die banknop dus absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 20:35

Elp

Wmm schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:32:
[...]

Waren er ook al niet eens mensen gebanned die op hun G15 (? ofzo, ben er niet zo bekend mee) keyboards macros gemaakt hadden.

Ook terecht imo, dingen automatiseren hoort niet. De enige mogelijkheden moeten de mogelijkheden zijn die de game je biedt zonder andere software / hardware.
Ja daar had ik ook al wat berichten over gelezen, is ook heel logisch. Als je met 1 knop twee acties kan uitvoeren dan ben je verkeerd bezig.

Ik moet zeggen dat ik zelf ook externe software gebruik om m'n mouse buttons te gebruiken, het is natuurlijk achterlijk dat ik de keys niet ingame kan veranderen (behalve dan een aantal pre-sets). Dus ik gebruik logitech setpoint om m'n muisbuttons om te mappen naar cijfers en die gebruik ik weer voor attack groups. Uiteraard maar 1 actie per muisklik, dat lijkt me prima in orde. (Ik ben ook niet gebanned dus het zal wel mogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:57
Cloud schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:28:
Over het cheat verhaal, ik lees op TeamLiquid nu een thread van iemand die een G13 gamepad (?) heeft en daarmee macro's ingesteld had. Om bepaalde zaken in-game te automatiseren dus. Hij is ook gebanned.

Ik denk dat blizzard dit ziet en denkt dat er externe software wordt gebruikt. Dit aangezien er meerdere dingen instant worden uitgevoerd met 1 druk op de knop. Dit moet ergens toch wel opvallen bij blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
En in feite is het gewoon 3rd part software wat je vérder helpt dan het niet gebruiken. het zijn macro's, het is click ipv x clicks, dus eigenlijk vindt ik dat prima(edit: na het nog even lezen: ik bedoel dus dat het prima is dat dat niet mag :) excuses)

overigens ben ik te bagger om dat soort dingen bij de tegenstander te merken, ik ben toch gaar :p (hik tegen plat aan, maar ik durf al 2 weken niet te ladderen, weet niet waarom :()

edit:bericht 1e alinea

[ Voor 14% gewijzigd door Tappone op 02-10-2010 02:06 ]

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
furby-killer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:25:
Je kan ook nog opsplitsen, marines terug, marauders vooruit. Moet je wel goed overwegen aangezien het risico vol is, maar nu had je tegenstander met inferieur leger jouw basis weggevaagd.

En ja als het een uur duurt doe je echt iets fout. Gewoon in geval van protos 6 stargates ofzo neergooien, paar minuten vooral steken in economie, daarna gewoon massaal carriers gaan uitpompen. Dan kan je vaak redelijk snel nog winnen. Misschien wil je ook wel paar void rays ertussen omdat die wel lekker zijn tegen gebouwen. Maar dat zou geen uur moeten duren.
Ik zeg toch niet dat dat een uur duurt? Ik zeg dat dat soort turtles breken behoorlijk wat tijd kan kosten uiteindelijk. Vaak heb je al aardig wat tijd in de game zitten dan.

Even op je economie focussen en even 6 starports boiwen en even laten we zeggen 12 carriers bouwen (als dat al genoeg is, soms niet eens), dan ben je al een kwartier verder.

De ene keer is de turtle ook beter dan de andere keer, soms breek je hem makkelijker, maar soms is het echt irritant. Uiteindelijk is het gewoon tijdverspilling, of het nu 15 minuten of 30 minuten extra kost.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 02-10-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Cloud schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:28:

Terecht dat dit niet toegestaan wordt, maar een waarschuwing was op zijn plaats geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog de mensen bannen met een breedbeeld scherm.
HUFTERS! 1024*768 ftw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
AAARRRGHHH ik word helemaal knetter van de protoss cheesers... Ik ben zelf een fanatiek protoss spsler, maar ik zit echt bij iedere protoss tegen cannons rush, 4gate rush of andere proxy shit aan te kijken. Ze doen echt niks anders lijkt het wel... Scout ik goed voor proxy krijg ik 4gate, gfocus ik op snel een legertje krijg ik weer en cannon rush...

wat een schande voor het ras :(

Ah zit ik net voor de 5de achtereen volgende keer tegen een protoss word ik gedropped.. b.net plat.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 02-10-2010 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:30
Als hun kunnen cannon rushen, dan scout je denk ik toch niet genoeg :P
Geef anders eens een replay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Njah het is elke keer een andere cheese, dus dan vergeet ik de volgende mogelijkheid weer...

Zal even wat replays bij elkaar rapen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 02-10-2010 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
In welke league zit u? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
bronze, league of cheesers en one-trick pony's :P

ik word nu elke keer gedropped, met een verlies tot gevolg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Ik zit nu in gold, 1000+ punten. Win vaak tegen platinum, zit dus te wachten op de league change.
Any way, fix wat replays! Speel je zo een potje? Mijn nummer is 892, TZCTIFX, add me maar, ik ben in game =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ik wil graag een potje spelen, maar zoals ik al zei heb ik de laatste twee verloren omdat ik ineens disconnecte van b.net...

Nog maar een keer proberen, maar kost me wel een beetje veel punten zo...

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 02-10-2010 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Zo, net tegen een terran speler gespeelt die mij probeerde te rushen met een bunker rush.
Gewoon right naast mijn mineral lijn! Hij had eerder een marine dan ik, maar met probes + zealots heb ik het afkunnen slaan. Daarna meteen gecounter, die gast had echt niks meer haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Hebben jullie misschien zin in een 2v2 of 3v3? Ik heb mn 5 placements gedaan en zit in platinum, wat zeer waarschijnlijk te hoog is voor mij :P Heb dus wel ff zin om een team match te doen, omdat ik bang ben om verder 1v1 te spelen :P

Ruimteaap 379
Random teamen vind ik overigens niet zoveel aan, met een vast team is t wel leuk opzich :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
ik add je nu! haha!

[ Voor 5% gewijzigd door TZC-T1-FX op 02-10-2010 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ok 6 pool. gescout en had net mn gateway up toen er 6 zerglings mn basis in renden... Hoe krijg je op tijd je wall klaar tegen 6 pool??

Ik word er zo moe van. Ik verlies alleen maar van cheese. Als de game iets langer doorgaat win ik 9/10 x..

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 02-10-2010 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Ik maak als PvZ nooit een wall. Gewoon een paar snelle zealots aanmaken, die snijden door de zerglings heen als zachte boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tegen een 6pool heb je dan net 1 zealot. Die doet het niet zo best tegen een surround van 6 zerglings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Ik ga tegen zerg meestal:

2 gate. Dicht bouwen met 2 gate, klein opening zodat je units er tussen kunnen, en zet je zealots tussen dat opening. Zorg dat het dicht is, en zorg dat je Zealots op Hold staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:28
Bosmonster schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 04:33:
ok 6 pool. gescout en had net mn gateway up toen er 6 zerglings mn basis in renden... Hoe krijg je op tijd je wall klaar tegen 6 pool??

Ik word er zo moe van. Ik verlies alleen maar van cheese. Als de game iets langer doorgaat win ik 9/10 x..
Op hoeveel supply had je je gateway dan? Met 12gate en een CB kan je je zealot net er uit hebben als lings komen.. Eventueel een paar probes van je mineral line afhalen.

Je kan ook kiezen om te wallen met een extra pylon en vervolgens een 2e gateway terwijl je zealots blijft maken. En inderdaad zorgen dat ze geen surround krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het ook zin om een 6pool te faken als zerg ? (ja met terran of protoss kun je geen pool maken lol)
Je gaat voor 6pool maar zodra de tegenstander uitgescout is,ga je gewoon weer vol voor economy terwijl de tegenstander als een dolle zn verdediging op orde brengt. Kun je de tegenstander dan inhalen qua econ of ben je zelf dan al zo verzwakt dat je gelijk staat of zelfs lager ?
Heb trouwens backspace aan een mousebutton toegewezen. Geen polsen meer in de knoop wanneer ik mn hatcheries selecteer. Belachelijk moeilijke locatie die backspace voor sc2.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 05:23:
Tegen een 6pool heb je dan net 1 zealot. Die doet het niet zo best tegen een surround van 6 zerglings...
Maar 1 zealot + 14 probes ofzo maken gehakt van 6 zerglings met nauwlijks verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 08:17
Faken bedoel je dus mee dat je wel pool al hebt op 7 zerglings, hij heeft dan al ongeveer 14 scv's / probes. Terran kan makkelijker wallen dan toss dus daar is het helemaal zinloos, de achterstand is te groot, alhoewel je wel snel een Queen kunt maken en drones kan pompen.

Protoss zal bij een goed uitgevoerde 6pool in Steppes of War skills moeten gebruiken. Dichtbouwen met o.a. Forge, de eerste zealot kan nooit op tijd komen, blokken met probe of desnoods aanvallen met paar probes tot de eerste cannon klaar is.

Als ze toch eerder binnen zijn zullen je probe micro skills goed moeten zijn :P

Een echt goede allin 6-pool is als je de drones meeneemt, probeer dat maar eens te stoppen >:)

[ Voor 6% gewijzigd door YoshiBignose op 02-10-2010 09:49 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:40
YoshiBignose schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 09:48:

Een echt goede allin 6-pool is als je de drones meeneemt, probeer dat maar eens te stoppen >:)
terrans hebben gewoon een wall off en als protos heb je meestal een wall met 1 kleine opening erin. mochten de zerglings komen voor dat je eerste zealot klaar is dan snel een pylon neerzetten in je choke.

1 zealot in de choke kan echt zo veel zerglings afhouden.. het enige tricky moment is de pylon weghalen en switchen voor je zealot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Elp schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 00:08:
[...]

Ja daar had ik ook al wat berichten over gelezen, is ook heel logisch. Als je met 1 knop twee acties kan uitvoeren dan ben je verkeerd bezig.

Ik moet zeggen dat ik zelf ook externe software gebruik om m'n mouse buttons te gebruiken, het is natuurlijk achterlijk dat ik de keys niet ingame kan veranderen (behalve dan een aantal pre-sets). Dus ik gebruik logitech setpoint om m'n muisbuttons om te mappen naar cijfers en die gebruik ik weer voor attack groups. Uiteraard maar 1 actie per muisklik, dat lijkt me prima in orde. (Ik ben ook niet gebanned dus het zal wel mogen).
Eigenlijk mag dat ook niet vind ik. Je krijgt toch een voordeel op je tegenstander omdat jij bepaalde hardware / software gebruikt. Het enige voordeel qua hardware dat toegestaan is zijn breedbeeld monitoren ten opzichte van 4:3 monitoren. Daar is gewoon niets aan te doen, iedereen die z'n monitor vervangt neemt toch een breedbeeld en de game niet geschikt maken voor breedbeeld is niet meegaan met de tijd.

Overigens beginnen de GSL finals om 11 uur. HopeTorture (IntoTheRainbow) vs Fruitdealer (Check).
Terran vs Zerg, best of 7. De winnaar ontvangt zo'n 85000 dollar, de verliezer zo'n 25000 dollar.
Mappool:
Delta Quadrant
Lost Temple
Kulas Ravine
Desert Oasis
Scrap Station
Metalopolis
Xel'Naga Caverns

(ook in die volgorde)

Stream is te vinden op http://www.teamliquid.net/video/userstream.php?user=Fisher.
Als je er ook nog over wilt babbelen kun je natuurlijk altijd terecht in #SC2 @ irc.tweakers.net :).

[ Voor 19% gewijzigd door Wmm op 02-10-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus gast, dank je wel.
Meer restreams pl0x !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee bedankt man. Ik geloof dat ik meer casts/replays kijk dan dat ik zelf speel. Ik moet meer spelen want ik merk dat ik heel veel advanced tactics weet terwijl ik de basics verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:13:
Hee bedankt man. Ik geloof dat ik meer casts/replays kijk dan dat ik zelf speel. Ik moet meer spelen want ik merk dat ik heel veel advanced tactics weet terwijl ik de basics verkloot.
Dat heb ik ook inderdaad :) Ik keek vooral veel matches, de laatste tijd veel day9 daily's. Nu dat ik klaar ben met school en werk kom ik minder aan spelen toe.
Vaak ben ik ook een beetje bang om te verliezen. Ik weet dat dat onzin is want ik weet in mijn hoofd dat leagues en rankings niks uitmaken. Daarbij win ik meer dan dat ik verlies en klim ik omhoog in de rankings, dus zelfs al vond ik dat belangrijk, dan is er nog geen reden om 'bang' te zijn.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-09 12:17
Lagged die stream bij jullie?

Hier als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Batsiaan schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:13:

Hier als een malle.
Helaas wel ja. Deze http://www.teamliquid.net/video/userstream.php?user=Roffles lagged niet, hoewel terwijl ik dat zeg hij ook begint te laggen. En er is daar Koreaans commentaar ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsiaan schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:13:

Hier als een malle.
Ja, is niet echt fatsoenlijk te bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Wmm schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:16:
[...]

Helaas wel ja. Deze http://www.teamliquid.net/video/userstream.php?user=Roffles lagged niet, hoewel terwijl ik dat zeg hij ook begint te laggen. En er is daar Koreaans commentaar ;P.
Versta er niets van, maar dat enthousiasme is wel geniaal. Net toen Fruit met die drop kwam. DROPPUH DROPPUH!

Geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde van al die lag, ik zat er op tijd in met gomplayer en ging perfect tot gomplayer opeens crashed en toen kwam ik er niet meer in, teveel connections |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: title
SERiEUS WAT IS FRUITSELLER GOED. Ik verbassde me dat Rainbow niet van stijl veranderde na de eerste map, maar op Kulas ravine OMG OMG OMG OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LifeTecH schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:18:
[...]

Versta er niets van, maar dat enthousiasme is wel geniaal. Net toen Fruit met die drop kwam. DROPPUH DROPPUH!

Geniaal :D
Fruitdrop. lol :D
Hier lagt het ook als een malle maar het is nog redelijk te volgen. Je verliest af en toe 2 secs of zo.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitdealer is goed bezig! Gold expo - nydus was echt geniaal, ook heel mooi met de roaches gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

HopeTorture speelt wel vrij voorspelbaar, hij heeft ieder potje zo ongeveer dezelfde build. Wil niet zeggen dat FD niet super speelt, maar HT valt wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast, spoiler ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go zerg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Waarom spoileren... Dit is live, als je de uitslag niet wilt weten moet je gewoon totaal geen SC2 sites bekijken totdat je het zelf gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ik speelde net tegen een Protos als Terran, en hij begon zich volledig in te turtelen. Had meteen zijn hele basis vol gegooid met photon cannons. Ik probeerde hier wat tegen te doen dmv medivac drop, maar op een gegeven moment had ie dat ook door en kon ik dus werkelijk nergens zijn basis in. Door een scan, wist ik dat hij met Carriers aankwam. Dus ik mass vikings bouwen, komt ie aanvallen, heeft ie ook nog een mothership voor cloak.
Maar mijn vikings en heeeeel veel turrets, waren geen probleem voor zijn carrier+mothership. Is de enige oplossing die ik hier tegen heb gewoon meer vikings? Of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vikings en ravens voor detectie en HSM. Je hebt weer gewoon enorm economisch voordeel dus als zn ene legertje weg is is het afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerg OP :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 zerg to rule them all! Maar beetje eenzijdig voor finale potjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En target de carriers ook, die zitten meestal buiten bereik van je units die als een gek op de interceptors schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

One Overlord to find them, One Infestor to bring them all and on the creep bind them. On the Planet of Char where the Banelings roll.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 16:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zeikerd kijk dan gewoon direct vanaf gomtv zonder restream lekker makelijk en betere kwaliteit dan de restreamers :P

Op naar GSL Season 2 :D

[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 02-10-2010 15:41 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het lastig de maps snel onder de knie te krijgen. Ik worstel al behoorlijk met macro/micro. Met generals was ik erg sterk maar speelde op maar 1 map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het leuke aan een RTS met random maps, altijd een andere map.

Zoveel valt er verder niet onder de knie te krijgen, beetje gezondverstand komt een heel eind: Gewoon kijken hoe het met cliffs zit ivm reapers, altijd supply depot/soortgelijks bij destructable rocks die belangrijk zijn. En let op high ground.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Maps gaan behoorlijk wat dieper dan dat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:24:
Maps gaan behoorlijk wat dieper dan dat ;).
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie