• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Doet me denken aan mijn studententijd ;)
Guilty :P

Maar zoals gezegt: luisteren of voor het slapen kijken doe ik ook veel. En stukjes skippen in de aflevering

[ Voor 10% gewijzigd door dtech op 30-09-2010 11:38 ]

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
dtech schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:37:
[...]

Guilty :P

Maar zoals gezegt: luisteren of voor het slapen kijken doe ik ook veel. En stukjes skippen in de aflevering
Voor het slapen gaan een day9 , vast ritueel hier :P

Het helpt wel ongelooflijk veel hoor, heb in het begin van de beta meer gekeken dan zelf gespeeld en heb hier toch erg veel van opgestoken moet ik zeggen. Ook replays van pro's bekijken om een nieuwe BO te proberen of om zelf eentje wat te tweaken.

En day9 is ook nog altijd gewoon grappig om naar te kijken :P

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
Kijk het op me werk :) wel zo lekker onder het genot van een bakje koffie

Verwijderd

hulkie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:02:
Waar halen jullie de tijd vandaan joh? Ik dacht net even snel een daily te kijken van Day9 omdat iedereen het daar altijd over heeft. Die dingen kosten een uur per aflevering!

Hij is wel erg duidelijk en zegt dingen die ertoe doen, maar dan nog… Dit kijken, andere dailys kijken, en nog zelf spelen ook? Doet me denken aan mijn studententijd ;)
S'avonds kijk ik het meestal. Gewoon lekker op de bank oordoppen in en op de achtergrond nog een beetje TV kijken. Heeft me vriendin ook nog het gevoel dat ik aanwezig ben hihihi en zo skip ik die vrouwen series mooi :)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
furby-killer schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:22:
Dat is ook de reden dat ik er nooit naar kijk, soms een hele enkele keer een replay die hier gelinked wordt maar ook dat nauwlijks. Ik speel liever dan dat ik kijk hoe andere spelen.

[...]

Ravens zijn peperduur, PDDs kosten tering hoeveelheid energie, kunnen maar zeer beperkt aantal schoten blokkeren, en zijn doelloos tegen snelle units (die vallen dan gewoon ergens anders aan).
6 banshees, 2 ravens met 2 PDD's, lekker mobiel leger. Rondvliegen, gebouwen snipen en weer verder vliegen :).

Als verdediging werkt het ook prima natuurlijk, het is alleen jammer dat die range zo klein is waardoor je ravens veel te dicht op de frontlinie moet komen.

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 30-09-2010 12:51 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Oke volgende keer ga ik zeker weten naar e GSL kijken. Ensnare is tieves goed, maar Fruitseller (aka Cool ).
HOLY FUK
Ik heb heel erg veel top level matches gezien, veel goede zerg, maar nog nooit zoiets als Fruitseller. Ik hoop zo dat hij de GSL gaat winnen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:44:
[...]

En dat is precies de reden waarom ik mij blijf verbazen dat men de raven zo weinig gebruikt, tegen alle rassen is PDD zo sterk (werkt namelijk goed tegen Hydra's, marauders en stalkers, welke bijna altijd behoren tot de main part van je army)
Nja, ik vind het niet erg als men ze niet gebruikt, kan ik ze makkelijker afmaken :)
Mutalisk, roach, vikings, en phoenix niet te vergeten ^^

oeps.. net een diamond terran met 1119 punten voor platinum speler uitgemaakt.. :')
Ik won de game vrij makkelijk, en zei aant einde: plat? hij zei van wel, ik keek zn profiel en hij was een diamond speler. :P
MrVegeta schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:51:
[...]

6 banshees, 2 ravens met 2 PDD's, lekker mobiel leger. Rondvliegen, gebouwen snipen en weer verder vliegen :).

Als verdediging werkt het ook prima natuurlijk, het is alleen jammer dat die range zo klein is waardoor je ravens veel te dicht op de frontlinie moet komen.
Range is inderdaad ook een probleem.

Maar als je zoiets gebruikt om gebouwen te snipen stuur ik er gewoon vikings op af, mutas voor zerg bijvoorbeeld. Dan kan je met PDDs wel ze blocken, vikings stuk beter dan mutas, maar uiteindelijk zijn die toch echt op, en dan ga je er of vandoor en verlaat je bereik van PDDs of je blijft rondhangen tot ze op zijn, in beide gevallen kan je aangevallen worden dan.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
heeft iemand een terran stratagie tegen een protoss die
mass stalkers(blauwe shiet dingen toch?) + void rays(5) + carriers(4) +observer ofzo

ik wordt er altijd gewoon door weggevaagt bc 3/3/3(10)+mass mm en enkele medivacs worden verpulverd door die stalkers
marines en mauranders doen niks tegen carriers

void zijn op zich wel neer te halen met wat marines (als ze leven)

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 09:22

TheNephilim

Wtfuzzle

Omg, ik ga ook eens 2 potjes spelen. Beide verloren aan een rush :S Eerste keer zealot rush. Kon al geen gateway vinden, maar dan ben je toch al te laat. 3 zealots tegen mijn 1 zealot werkt niet.

Net weer een 6-pool. Heb net geen zealot en er vliegen al 6 zerglings naar binnen, al m'n probes dood :S Kan me voorstellen dat je als beginner dit spel niks aan vind. Wat kun je er zo snel tegen beginnen. Vooral die 6-pool iriteert me mateloos.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 09:57
badboyqxy schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:16:
mass stalkers(blauwe shiet dingen toch?) + void rays(5) + carriers(4) +observer ofzo

ik wordt er altijd gewoon door weggevaagt bc 3/3/3(10)+mass mm en enkele medivacs worden verpulverd door die stalkers

Heel simpel, niet zorgen dat hij zon army kan krijgen. Verder kan je carriers wel raken met marines maar zul je moeten focus fire'en. Marauders op de stalkers en je BC's volle kracht (yamamato) of gewoon op die void rays en carriers.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:45
badboyqxy schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:16:

nuke it, richt nukes op zn leger en een paar aan de rand van zn basis (of erin als hij verder daar geen detectie heeft)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
fuqua schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:37:
[...]

nuke it, richt nukes op zn leger en een paar aan de rand van zn basis (of erin als hij verder daar geen detectie heeft)
Lekker advies :P Tegen de tijd dat jij al die nukes klaar hebt ben je al met de grond gelijk gemaakt.

Daarnaast zijn je ghosts bij zn leger natuurlijk zo weg met de observers, of hij gaat gewoon uit de weg.

Best is inderdaad om te zorgen dat ie nooit zo'n leger op kan bouwen. Doet ie het wel en heeft ie geen collossi of HT's, dan is mass stimmed (en upgraded natuurlijk) marines helemaal geen slecht idee. Die doen het namelijk best ok tegen z'n air force (focus stim carriers).

Gooi er wat ravens bij met PDD/turret/missile voor mobility/harrass en je zou een eind moeten komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 30-09-2010 13:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:40:
[...]

De spoiler is het zwarte vakje.. :)
spoiler: wachtwoord
gottegot
selecteer het vakje en zie het wachtwoord

Early game valt alles op zich nog wel tegen te houden met speedlings en in sommige (5 rax reaper) builds moet je wel een roach of 3 hebben.
Vooral in mid en late game heb ik problemen met terran. zergling baneling muta vereist ongelofelijk veel micro, en als je dit even fout doet ben je de sjaak. Mass roach wil in mid game soms nog wel werken, dan heb je alleen wel 2 expo's nodig om een gezonde hoeveelheid roaches te ondersteunen. Infestors kunnen ook nog wel het een en ander tegenhouden, maar een full scale push is teveel voor infestor + lings.
Late game moet je eigenlijk brood lord of ultralisk - als je al zo ver bent gekomen - en moet je de terran posities zien te breken. Dit is ongelofelijk lastig, vooral met goedkope (letterlijk en figuurlijk bedoeld) als planetary fortress en turrets. Ultralisk is een redelijke optie, in mijn ogen de beste. Soms lukt dit alleen niet door chokes en dergelijken. Ook banshee/viking kan roet in het eten gooien. De andere optie die je hebt zijn brood lords, die makkelijk neer kunnen worden gehaald door (ook goedkope) vikings. Vikings worden opzich gecountered door mutalisk en corruptors, maar als je terran vriend dan ook een paar thors of missile turrets heeft kom je er niet gemakkelijk doorheen.
Zerglings hebben vanaf mid game hun potentie niet meer door de blue flame upgrade.

Hellion harass blijft de hele game zo irrirant als je M&O docent...

Dit alles weerhoud me toch niet van zerg spelen, ik zal moeten leven hiermee tot er iets gebeurt, of niet. We gaan het zien. En ik klaag ook niet over zvp, ik denk zelfs dat zerg het een beetje te makkelijk heeft tegen protoss. Misschien komt dit ook wel omdat ik zo idioot veel tegen protoss speel.. heb ik zo onderhand wel genoeg ervaring mee :)

@Pindamann: Die laatste zin was sarcastisch mag ik hopen? xD
De meeste problemen tegen terran heb ik ook als ze een early-mid game push doen.. maakt niet uit of het thor/hellion is of MM... Heel erg lastig tegen te houden.. En als je het toch tegenhoudt, loop je meestal achter in eco, of je verliest je expo of het is gwn instant gg.. Het is voor zerg super moeilijk om de terran army head on tegen te gaan.. zowieso probeer ik een confrontatie met het hoofdleger van de tegenstander so lang mogelijk uit te stellen, door muta contain of te dreigen met ling backstabs, maar bij een goede speler hebben dit soort dingen geen effect en zul je uiteindelijk de confrontatie aan moeten gaan.. als de terran de confrontatie wint, instant gg, als jij wint, kan je niks doen omdat de terran lekker ingewalled is met paar siege tanks die alle ground nullifien of thors/turrets die alle air nullifien.

Verwijderd

Bernardo schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:19:
Omg, ik ga ook eens 2 potjes spelen. Beide verloren aan een rush :S Eerste keer zealot rush. Kon al geen gateway vinden, maar dan ben je toch al te laat. 3 zealots tegen mijn 1 zealot werkt niet.

Net weer een 6-pool. Heb net geen zealot en er vliegen al 6 zerglings naar binnen, al m'n probes dood :S Kan me voorstellen dat je als beginner dit spel niks aan vind. Wat kun je er zo snel tegen beginnen. Vooral die 6-pool iriteert me mateloos.
tegen Zerg moet je echt heel snel scouten, zelf scout ik ofwel met mijn 7e worker ofwel ik scout niet en gooi een 10-pool neer (ben zelf Zerg, ga meestal voor 14 gas 14 pool tegen Terran en Protoss :D) Laat je niet afleiden door die snelle builds, probeer de ramp te blokkeren met een gateway, een pylon en een zealot, dan komen de zerglings er niet zo snel doorheen. En onthoud dat de Zerg speler zwaar economisch achter ligt. Als je de 6-pool tegenhoudt kun je het haast niet meer verliezen als je netjes orde op zaken houdt :)

Zealot rush van Protoss ben ik ook nog een beetje zoekende tegen..

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bernardo schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:19:

Zijn zerglings lopen je mineral line in. Dan selecteer je al je probes en je rechtsklikt op een mineral patch iets naast de zerglings. Hierdoor heb je al je probes op een plek, nu doe je attack en klik je iets achter de zerglings.

Doordat al je probes op een plek zijn kunnen de zerglings er niet omheen om een surround te krijgen, en verlies je lang niet zoveel probes.

--edit
Zie hier vanaf 7:00 voor een voorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door _Squatt_ op 30-09-2010 14:14 ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Zelfs minder goede BCs tegenwoordig komen nog redelijk eind door gewoon massaal BCs te maken. Overige minerals in marines dumpen en paar medics bij voorkeur. Ook leuk is om dan 2 medics vol te laden met marines en in zijn basis te droppen. Marauders ook goede optie, beter tegen stalkers en als hele grote voordeel dat ze interceptors negeren, kost wel wat gas.

En nukes gaat idd niet lukken als hij observers heeft.

6 zerglings kunnen sowieso trouwens niet je probes compleet surrounden. Maar inderdaad de truk is attack move gebruiken (ik wist vroeger niet dat dat kon met probes/SCVs, dan is het verrekte irritant ze zerglings te laten aanvallen :P). Je moet sowieso je zealot aan het chrono boosten zijn, waarschijnlijk te laat om ramp te blokkeren maar probeer die zoveel mogelijk in het gevecht tegen eerste lings te betrekken.

[ Voor 33% gewijzigd door Sissors op 30-09-2010 14:06 ]

• MrVegeta
Ik ga vandaag alleen raven/banshee/viking/BC spelen. Het is hilarious :D. Fuck me ranking maar, ~900 punten is ongeveer het max wat ik kan halen zonder bonus pool geloof ik :D.

[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 30-09-2010 14:20 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Ik denk dat het nog best werkt tegen zerg. Wall off. 2 banshees om de expansion te denien. Dan moet hij of een 2de queen maken om te verdedigen of fast lair gaan. Fast lair oke double viking pompen en al zijn overlords rapen.

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:09
MrVegeta schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:20:
Ik ga vandaag alleen raven/banshee/viking/BC spelen. Het is hilarious :D. Fuck me ranking maar, ~900 punten is ongeveer het max wat ik kan halen zonder bonus pool geloof ik :D.
Funday monday? _/-\o_

Study everything, You'll find something you can use

• MrVegeta
Geniaal, net tegen een T gespeeld die _mass marine_ ging. Serieus Outcast stijl. Ik had een aantal ravens met HSM. Brahahrharha.

Mass BC rush yo! :*) :*) :*)

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 30-09-2010 14:46 ]

• fuqua
Bosmonster schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:42:
[...]

Lekker advies :P Tegen de tijd dat jij al die nukes klaar hebt ben je al met de grond gelijk gemaakt.

Daarnaast zijn je ghosts bij zn leger natuurlijk zo weg met de observers, of hij gaat gewoon uit de weg.

Best is inderdaad om te zorgen dat ie nooit zo'n leger op kan bouwen. Doet ie het wel en heeft ie geen collossi of HT's, dan is mass stimmed (en upgraded natuurlijk) marines helemaal geen slecht idee. Die doen het namelijk best ok tegen z'n air force (focus stim carriers).

Gooi er wat ravens bij met PDD/turret/missile voor mobility/harrass en je zou een eind moeten komen.
hij vraagt toch om een strategie, niet op het moment zelf. als het die richting opgaat kan hij de ghosts en nukes mee calculeren in zijn bo. en obs zijn duur, hij heeft er hoog uit 1 a 2 nabij zijn leger en anders de andere bij zijn basis, 4 nukes op verschillende plaatsen na elkaar, hou jij dat maar eens tegen.

• Hogader
Ik wilde net even de achievement A Roach life halen, wat betekent 500 leven herstellen op 1 roach. Dus ik in een co-op vs ai en een berg roaches gemaakt, maar 1tje als held bestempeld en voor hun basis telkens omhoog komen, schade incasseren en weer wegduiken voor te repairen. Zo wel minimaal 1000 leven herstelt, maar nog steeds geen achievement.

Voor de patch kon je deze zogenaamde league game achievements iig met co-op halen, kan dat nu niet meer?

Ik sla de patch er wel even op na om te kijken of het erin staat.

• fuqua
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:01:

Zealot rush van Protoss ben ik ook nog een beetje zoekende tegen..
als wat zijnde ? zerg ?

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
zealot zijn niet zo moeilijk als zerg roaches en als je liar hebt die lange stengels die kunnene aanvallen

en als terran

wallen mm, tank + upgrade en wat hellions

als protoss

pcs met stalkers

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Ik heb dit spel eergisteren gekocht en ben nu dus in de gold league ingedeeld waar ik alles verlies, is het mogelijk om naar een lagere league te gaan ?

• RaseriaN
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

RaseriaN schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:11:
Nu op een trotse Rank 11 van Bronze League met een whopping 666 punten :P
En gisteren maar weer besloten om nog een potje 1v1 te doen (niet te snel allemaal haha :P) en toen mocht ik het, wat later een Gold player bleek, opnemen tegen een Protos.

Lang verhaal kort, ik maak wat Cloaked Banshees, ik val hem aan.. is die over de pis dat ik win.
Protoss.. het ras wat het makkelijkste invisible units kan detecten en ook nog eens goedkoop/simpel wat cannons kan neerrossen. Natuurlijk kwamen de 'fu' en 'noob tactic' ook nog even langs.
Hij had een 3gateway tactiek gebruikt en viel me alsnog aan.. helaas voor hem was ik al bezig met een MMM ball en kwam hij niet veel verder dan mn ramp :Y)

En toen op het scoringscreen.. promoted to Silver League! *O*

• Hogader
Hogader schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:05:
Ik wilde net even de achievement A Roach life halen, wat betekent 500 leven herstellen op 1 roach. Dus ik in een co-op vs ai en een berg roaches gemaakt, maar 1tje als held bestempeld en voor hun basis telkens omhoog komen, schade incasseren en weer wegduiken voor te repairen. Zo wel minimaal 1000 leven herstelt, maar nog steeds geen achievement.

Voor de patch kon je deze zogenaamde league game achievements iig met co-op halen, kan dat nu niet meer?

Ik sla de patch er wel even op na om te kijken of het erin staat.
Patch notes zeggen er niks over. Net dus even de 5 minuten torentje vast houden gedaan, maar niks gekregen na 10 minuten 2 van die dinger in handen te hebben, zonder dat er iemand in de buurt is.

• MrVegeta
Bert2000 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:19:
Ik heb dit spel eergisteren gekocht en ben nu dus in de gold league ingedeeld waar ik alles verlies, is het mogelijk om naar een lagere league te gaan ?
Meer verliezen ;).

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:34:
[...]

S'avonds kijk ik het meestal. Gewoon lekker op de bank oordoppen in en op de achtergrond nog een beetje TV kijken. Heeft me vriendin ook nog het gevoel dat ik aanwezig ben hihihi en zo skip ik die vrouwen series mooi :)
Ooooohh! Dat is best een goede optie! 'gezellig' inderdaad :)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 16:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RaseriaN schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:21:
[...]

En gisteren maar weer besloten om nog een potje 1v1 te doen (niet te snel allemaal haha :P) en toen mocht ik het, wat later een Gold player bleek, opnemen tegen een Protos.

En toen op het scoringscreen.. promoted to Silver League! *O*
Gratz kerel, ik sta nu 19de ;) met bijna 500 punten dus hoop je binnenkort tegen te komen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Bosmonster
fuqua schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:03:
[...]

hij vraagt toch om een strategie, niet op het moment zelf. als het die richting opgaat kan hij de ghosts en nukes mee calculeren in zijn bo. en obs zijn duur, hij heeft er hoog uit 1 a 2 nabij zijn leger en anders de andere bij zijn basis, 4 nukes op verschillende plaatsen na elkaar, hou jij dat maar eens tegen.
Maar wat heeft dat nog te maken met de build waar die tegen zit? Want dit kun je altijd doen.

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, in Bronze ben ik nu rang 7, ik win 9 van de 10 matches met Protoss.

Ik maak altijd snel een gateway, dan DIRECT een cyberneticscore (tenzij tegen zerg, dan forge voor cannons) en een vespine ding, ondertussen wat zealots en als CB klaar is een starport.

Dan koop ik de weapon upgrade voor de voidrays en maak 3 voidrays, ondertussen nog steeds zealots pompend uit 1 gateway.
Dan maak ik robotics facility en maak 1 of 2 immortals. Zodra de 3 voids klaar zijn vlieg ik van achter zn basis, nuke zn supplyline en als hij geen antiair heeft nuke ik alles. Meestal zie ik in dit proces precies wat hij heeft, als het me bevalt gooi ik mn hele leger erop en win.

Zoniet, dan maak ik wat counters (die ik meestal al heb aangezien ik een gevarieerd legertje maak) en storm naar binnen.

Heel vet spel! Ik heb me druk gemaakt om het niveau maar het is echt leuk nu :D
Bedankt heren!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
RaseriaN schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:21:
[...]ProtossTerran.. het ras wat het makkelijkste invisible units kan detecten
Ik heb je even verbeterd ;)

• Bosmonster
Precies, alle rassen hebben turrets (spore crawler, missile turret, cannon) en een mobiele unit (overseer, raven, observer) voor detectie. Alleen Terran heeft ook nog scans (en EMP ook nog, zou het bijna vergeten :+).

Dus Terran is by far de beste detector.

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 30-09-2010 16:53 ]

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-09 12:17
Heeft er iemand nog een cookie cutter terran build order? Denk dat ik eindelijk is al mn placement matches ga doen.

Ik heb hiervoor altijd de BO van husky gebruikt maar volgens mij is die redelijk outdated.

• Bosmonster
bouw baracks factory en medivacs en dan:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/rw2PW.jpg

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:03

Rannasha

Does not compute.

Batsiaan schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:00:
Heeft er iemand nog een cookie cutter terran build order? Denk dat ik eindelijk is al mn placement matches ga doen.

Ik heb hiervoor altijd de BO van husky gebruikt maar volgens mij is die redelijk outdated.
10 Depot, 12 Rax, 13 Gas is een super-standaard begin, niet erg aggressief, maar wel flexibel. Zodra je Rax klaar is een OC bouwen, die betaalt zich snel terug. Marines pompen van je Rax, eventueel na 2-3 Marines een add-on erop zetten afhankelijke van je build. Hiervandaan kun je transitionen naar 3 Rax voor M&M of 1-1-1 voor wat meer all-round. Als je 1-1-1 gaat (of iets anders gas-heavy) pak je vrij snel je 2e gas.

Wall-in tegen Zerg, misschien tegen Protoss, niet nodig tegen Terran.

[ Voor 9% gewijzigd door Rannasha op 30-09-2010 17:08 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-09 12:17
Ok thanks. Gaat het proberen ;)

Verwijderd

Heeft iemand Fruitseller tegen Liveforever gezien?

SPOILER ALERT
Het was echt geweldig.

• MrVegeta
Leukere BO voor T is 10 depo, 12 ref, 13 raxx en wanneer je raxx klaar is kan je meteen factory maken en wanneer die klaar is kan je een starport maken. Kan je snel alle tech doen :).

• hulkie
  • Laatst online: 22:57
MrVegeta schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:51:
Leukere BO voor T is 10 depo, 12 ref, 13 raxx en wanneer je raxx klaar is kan je meteen factory maken en wanneer die klaar is kan je een starport maken. Kan je snel alle tech doen :).
Dat is vrijwel altijd mijn begin met Terran :) Alleen Raxx en Ref andersom. Als ik veel T1 units bij mijn tegenstander zie zelfs nog een 3de raxx erbij voor ik aan de factory begin.

Erg flexibel inderdaad en een redelijk sterke economie waarmee je nog prima kunt kiezen welke kant je op wilt!

• MrVegeta
hulkie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:54:
[...]

Dat is vrijwel altijd mijn begin met Terran :) Alleen Raxx en Ref andersom. Als ik veel T1 units bij mijn tegenstander zie zelfs nog een 3de raxx erbij voor ik aan de factory begin.

Erg flexibel inderdaad en een redelijk sterke economie waarmee je nog prima kunt kiezen welke kant je op wilt!
Wat jij opnoemt is de standaard BO, raxx voor gas :). Okay na een aantal potjes raven/lolunits te gaan is de conclusie, niet zo goed vs Terran. Sloot marines maakt gehakt van PDD's en je krijgt een _retard_ viking race. Net iets van 40 vikings vs 40 vikings gehad. Great fun. Tegen P is het wel goed, stalkers doen er weinig tegen en vs zerg is het bijna OP te noemen :P.

Als je +10 ravens hebt (huruhruhr), PDD's en dan HSM er ingooien. Ik heb deze een paar keer mogen doen "Bwahahahaha!". Heb zelfs wat complimentjes gekregen dat ik niet een tank-tard ben :D.

Duurrp.

[ Voor 35% gewijzigd door MrVegeta op 30-09-2010 17:57 ]

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Heb je die nu pas opgemerkt? Als je dan ook nog je tech lab reeds maakt met een raxx of factory kan je heel snel een banshee producen, starport / raxx switchen als ie klaar is. Doet alleen pijn als je gerusht wordt met baneling bust -O- had ik dus laatste keer dat ik 'm probeerde. Dus best eerst een paar hellions.

• MrVegeta
Sfinx- schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:03:
[...]

Heb je die nu pas opgemerkt?
Hoe bedoel je? Ik open zo al een lange poos :). Pak halverwege de factory 2e gas. Je kan op 2 gas 2 starports met banshees suporten.

Hm... net wel een rare drop... geen lag, geen last de verbinding (ik stream muziek) alles gaat goed. Bam, "achievments have been disabled" "you have been dropped" "achievements have come back online" (oid)... zal wel toeval zijn. Toch?

Heb de game natuurlijk wel als een loss gekregen :/.

[ Voor 51% gewijzigd door MrVegeta op 30-09-2010 18:25 ]

Verwijderd

Destiny Cloudfist :D

Btw, heeft er iemand een goede manier om mass marine in early game tegen te gaan? Speel zelf Toss, en had een paar games waarbij de tegenstander 3 rax ging met 1 reactor en 2 tech labs. 2/3:1 Marine/Marauder verhouding, en heel gauw stim. Had heel veel moeite om het met zealots/sentries/stalkers/immortals tegen te houden, en het duurt best lang voor je colossus tot je beschikking hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:49:
[...]

Btw, heeft er iemand een goede manier om mass marine in early game tegen te gaan? Speel zelf Toss, en had een paar games waarbij de tegenstander 3 rax ging met 1 reactor en 2 tech labs. 2/3:1 Marine/Marauder verhouding, en heel gauw stim. Had heel veel moeite om het met zealots/sentries/stalkers/immortals tegen te houden, en het duurt best lang voor je colossus tot je beschikking hebt.
Gras, wat je kan doen is met zeer goed scouten gaan naar een 3-4wgate chargelots. Je eerste stalker chrono'en en de ramp oplopen van terran en goed zoeken of je een 3 rax push verwacht. De 3/4 gate is genoeg om je ramp te verdedigen met goede forcefields. Wanneer chargelots klaar zijn is het easy win. Let wel banshees breekt deze build dus scouten is het allerbelangrijkste.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 09:22

TheNephilim

Wtfuzzle

Net eens even Hotkeys wezen oefenen tegen de AI. Very hard.. nou dat is echt niet normaal :P Zulke gigantische legers, daar word menig mens naar van XD Tegen protoss, de eerste push net afgehouden. Zelfs dropte de AI Immortals in m'n base met een paar warpprims. Dat had ik echt niet gedacht, die zijn vreselijk sterk als je leger out of position is.

Blijft nog maar onhandigheid ... ik & hotkeys. Al is muizen met links ook geen goed idee, zelfs met de hotkeys voor lefties die ik nu gebruik blijft het een hele opgave.
Forcefield en een goed aantal zealots om de klappen op te vangen. Ik ga hier zelf ook nog wel eens mee de boot in, zo'n marine rush. Zeker als het er 3-4 zijn al vrij snel en ze blijven aan stromen per 2. Micro met stalkers wil redelijk, maar dan duikt m'n macro ook meteen naar 0.0

[ Voor 43% gewijzigd door TheNephilim op 30-09-2010 21:49 ]

Verwijderd

Bernardo schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:45:
Net eens even Hotkeys wezen oefenen tegen de AI. Very hard.. nou dat is echt niet normaal :P Zulke gigantische legers, daar word menig mens naar van XD Tegen protoss, de eerste push net afgehouden. Zelfs dropte de AI Immortals in m'n base met een paar warpprims. Dat had ik echt niet gedacht, die zijn vreselijk sterk als je leger out of position is.

Blijft nog maar onhandigheid ... ik & hotkeys. Al is muizen met links ook geen goed idee, zelfs met de hotkeys voor lefties die ik nu gebruik blijft het een hele opgave.

[...]

Forcefield en een goed aantal zealots om de klappen op te vangen. Ik ga hier zelf ook nog wel eens mee de boot in, zo'n marine rush. Zeker als het er 3-4 zijn al vrij snel en ze blijven aan stromen per 2. Micro met stalkers wil redelijk, maar dan duikt m'n macro ook meteen naar 0.0
Goed bezig, hotkeys zijn de sleutel tot een goede mid-late game. Als je dit gebruikt om efficient veel workers te maken en je minerals op te krijgen, zal je merken dat de kwaliteit van je games snel omhoog gaan :)
MrVegeta schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:05:
[...]

Hoe bedoel je? Ik open zo al een lange poos :). Pak halverwege de factory 2e gas. Je kan op 2 gas 2 starports met banshees suporten.

Hm... net wel een rare drop... geen lag, geen last de verbinding (ik stream muziek) alles gaat goed. Bam, "achievments have been disabled" "you have been dropped" "achievements have come back online" (oid)... zal wel toeval zijn. Toch?

Heb de game natuurlijk wel als een loss gekregen :/.
Hij bedoelt dat iedereen en zijn moeder zo ongeveer zo opent :P

(Ik niet, ik maak eerst zooi raxes, nooit echt ingezien wat het voordeel is van zo snel naar starport. Misschien maar eens kijken of ik die terrans kan rushen).

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:03

Rannasha

Does not compute.

[...]

Met 2 sentries kun je in principe willekeurig lang je ramp blijven blokkeren met forcefields. Genoeg tijd om een Colossus te maken die de Marines outranged :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:24
Zo, net mijn monday funday submission gemaakt. Zit in low silver, maar denk dat mijn niveau ondertussen wel wat hoger is, dat maakt het maken van die submissions wat makkelijker. Dit was reaper -> hellion -> thor, maar in de replay is de tegenstander regelmatig supply blocked dus zal hem wel niet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:47:
Heeft iemand Fruitseller tegen Liveforever gezien?

SPOILER ALERT
Het was echt geweldig.
Uit de GSL neem ik aan? Zijn die replays ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:25

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren een leuke match gehad. 4 vs 4. Wij hadden 3 terran en een protoss. De tegenstander had 1 protoss, twee terran en een zerg.

Ik deed samen met een medespeler early harras met reaper maar dat werkte niet geweldig. Onze tegenstanders hadden genoeg ruggengraat om het te doorzien.

Via scouting wist ik dat 1 ging voor roaches/zerglings, 1 voor mass stalker, 1 voor mass viking en 1 voor...even vergeten. De tegenstanders was dus goed georganiseerd. De roaches/zerglings combi werd in de aanval van de tegenstader (gecorordineerde aanval) opgegeten door de basedefence van een terran medestander. De vikings werden door de Protoss opgegeten aan onze kant (deze had door geteched naar Cruisers en mothership). De terran bondgenoot langs mij kon de stalkergolf niet aan en leavde. Ik plantte voor de uitgang 8 siegetanks, 20 marines en 8 Thors (groundweapon level 3 armor groundarmor level 2 en infantry weapon level 3 infantryarmor level 2) Ik vernietigde de stalkergolf en viel de Protoss aan, deze leavde net nadat de zergspeler leavde omdat zijn basis werd opgegeten door onze Protoss medespeler. Daarna was het eigenlijk een gedane zaak.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 12:27

Wiebbe

<none />

Bonsaiboom schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:12:
Zo, net mijn monday funday submission gemaakt. Zit in low silver, maar denk dat mijn niveau ondertussen wel wat hoger is, dat maakt het maken van die submissions wat makkelijker. Dit was reaper -> hellion -> thor, maar in de replay is de tegenstander regelmatig supply blocked dus zal hem wel niet worden :)
Ik heb ondertussen ook al iets van 30 games gedaan voor monday funday. Full mech werkt eigenlijk nog best goed, helemaal als je het ondersteund met Banshee's.

Ik ga nu tegen zerg:
Snelste Thor ever

10 Depot
11 Gas
13 Barracks
15 Factory
16 Gas
17 Armory
17 Depot
19 OC
19 Tech-lab
op 21 je Thor

je komt gewoon precies goed uit met Gas op deze manier..

En dan rond 28 ofzo komt je thor eruit.

Ik doe dan een wall-off met de barracks/factory/armory, dan ligt het eraan of er wat zerglings staan te knagen of ik 1 hellion maak of niet.

Dan stuur ik die 1 thor naar de basis met 9 SCV's, deze zet je op auto repair en laat je met Move de Thor volgen. Je thor kan dan gewoon bijna NIET dood gaan, echt bizar gewoon.. Gister had iemand iets van 90 zerglings er tegen aangegooit.. Door de stomme AI willen de zerglings ALLEEN de thor aanvallen en niet de SCV's. De SCV's hebben geen aggro omdat repairen geen aggresieve taak is, de zerglings willen dus alleen de thor aanvallen.

Maar omdat de Thor omringt is met scv's kunnen de zerglings er niet bij en doen ze geen damage.. Iets van 10/12 Roaches kan je nog outrepairen en dan langzaam aan de units dood targetten. Hierna snel techen naar banshee's en een Zerg speler kan gewoon niks.. Het probleem is dat de SCV's gewoon niet te vinden zijn in de grote model van de Thor. Soms zie je ze nog even, zeker als ze er onder staan..

Enige keer dat ik heb verloren was als ik tegen 1 base roaches speel, dan staan ze al erg snel op je ramp terwijl je thor nog aan het bouwen is. Je kan het dan net afhouden met 1 hellion en repair op je gebouwen. (dat is ook de reden dat ik geen depot gebruik voor de wall-in, anders breken ze veels te snel door).

Maar tegen een FE Zerg speler die speedlings en Sunkens gaat is het gewoon een gedane zaak..

Ik had 1 thor met ! 90!!!!! kills! en dat op de 8 minuut mark ofzo.. Echt bizar gewoon.. de meeste zerg spelers Rage Quitten nu ook met: OMFG IMBA TERRAN :P

Blijkbaar is het ook zo dat een unit door gaat met bouwen ook als is de techstructure kapot, als ze een techlab slopen terwijl een Thor bouwt, dan gaat de Thor wel gewoon door..

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 01-10-2010 09:33 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Spooof schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:37:
[...]

Uit de GSL neem ik aan? Zijn die replays ergens te downloaden?
http://www.gomtv.net/videos/1144/0
De replays zijn uiteraard niet te downloaden, en je mag alleen match 1 gratis kijken.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Wiebbe schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:30:
[...]

Ik heb ondertussen ook al iets van 30 games gedaan voor monday funday. Full mech werkt eigenlijk nog best goed, helemaal als je het ondersteund met Banshee's.

Ik ga nu tegen zerg:
Snelste Thor ever

10 Depot
11 Gas
13 Barracks
15 Factory
16 Gas
17 Armory
17 Depot
19 OC
19 Tech-lab
op 21 je Thor

je komt gewoon precies goed uit met Gas op deze manier..

En dan rond 28 ofzo komt je thor eruit.

Ik doe dan een wall-off met de barracks/factory/armory, dan ligt het eraan of er wat zerglings staan te knagen of ik 1 hellion maak of niet.

Dan stuur ik die 1 thor naar de basis met 9 SCV's, deze zet je op auto repair en laat je met Move de Thor volgen. Je thor kan dan gewoon bijna NIET dood gaan, echt bizar gewoon.. Gister had iemand iets van 90 zerglings er tegen aangegooit.. Door de stomme AI willen de zerglings ALLEEN de thor aanvallen en niet de SCV's. De SCV's hebben geen aggro omdat repairen geen aggresieve taak is, de zerglings willen dus alleen de thor aanvallen.

Maar omdat de Thor omringt is met scv's kunnen de zerglings er niet bij en doen ze geen damage.. Iets van 10/12 Roaches kan je nog outrepairen en dan langzaam aan de units dood targetten. Hierna snel techen naar banshee's en een Zerg speler kan gewoon niks.. Het probleem is dat de SCV's gewoon niet te vinden zijn in de grote model van de Thor. Soms zie je ze nog even, zeker als ze er onder staan..

Enige keer dat ik heb verloren was als ik tegen 1 base roaches speel, dan staan ze al erg snel op je ramp terwijl je thor nog aan het bouwen is. Je kan het dan net afhouden met 1 hellion en repair op je gebouwen. (dat is ook de reden dat ik geen depot gebruik voor de wall-in, anders breken ze veels te snel door).

Maar tegen een FE Zerg speler die speedlings en Sunkens gaat is het gewoon een gedane zaak..

Ik had 1 thor met ! 90!!!!! kills! en dat op de 8 minuut mark ofzo.. Echt bizar gewoon.. de meeste zerg spelers Rage Quitten nu ook met: OMFG IMBA TERRAN :P

Blijkbaar is het ook zo dat een unit door gaat met bouwen ook als is de techstructure kapot, als ze een techlab slopen terwijl een Thor bouwt, dan gaat de Thor wel gewoon door..
volgens mij vallen je units wel workers aan als je ze op patrol zet, iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

gotfurrr schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:45:
[...]

volgens mij vallen je units wel workers aan als je ze op patrol zet, iemand die dit kan bevestigen?
Nee, het probleem is dat ze altijd eerst de "gevaarlijke units" aanvallen. En de Thor is het gevaarlijkst volgens de AI. Bij Patrol is dat volgens mij niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wiebbe schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:48:
[...]

Nee, het probleem is dat ze altijd eerst de "gevaarlijke units" aanvallen. En de Thor is het gevaarlijkst volgens de AI. Bij Patrol is dat volgens mij niet anders.
Die AI is anders niet voor alle units even intelligent. Vooral Immortals staan erom bekend erg 'dom' te targetten. Was volgens mij een tijdje terug ook in een day9 daily, een immortal die rustig eerst een worker af ging maken voordat hij een marine op de korrel nam 8)7 Sure hij overleeft het wel, maar echt handig is het niet.

In het geval van tegen een Thor+SCV ball zou de AI eigenlijk weer zo slim moeten zijn om eerst de SCVs uit te gaan schakelen. Want inderdaad, bij voldoende SCVs is zo'n Thor bijna niet neer te krijgen. Misschien met 3+ charged void rays ofzo..

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat moet serieus gefixed worden die lings moeten eerst de SCV's aanpakken.. En het leuke is dat je als zerg ook geen kans hebt om te scouten. Ja je kan een overlord sacken. En dat kost larva + minerals en marines halen hem makkelijk neer.
Als je de game tussen fruitseller en LiveForever hebt gezien. Ik denk dat 80 procent van de terrans die opening goed kan uitvoeren. Ik denk dat nog geen 20 procent van de Zerg het tegen kan houden. Zelfde met de build hierboven; iedereen kan het doen ( en een reaper maken om te kijken of er geen baneling bust aankomt ), maar het is heel moeilijk om het tegen te houden. Zelfde met 2gate into 4gate.
Zerg is heel erg niet noobfriendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Cloud schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:53:
[...]

Die AI is anders niet voor alle units even intelligent. Vooral Immortals staan erom bekend erg 'dom' te targetten. Was volgens mij een tijdje terug ook in een day9 daily, een immortal die rustig eerst een worker af ging maken voordat hij een marine op de korrel nam 8)7 Sure hij overleeft het wel, maar echt handig is het niet.

In het geval van tegen een Thor+SCV ball zou de AI eigenlijk weer zo slim moeten zijn om eerst de SCVs uit te gaan schakelen. Want inderdaad, bij voldoende SCVs is zo'n Thor bijna niet neer te krijgen. Misschien met 3+ charged void rays ofzo..
Nou ja, tegen protoss werkt niet het zo lekker. Tegen een FE of techende protoss die met sentries zijn ramp dichtplakt wel, je loopt zo door die forcefields heen. Maar de meeste scouten wel goed en hebben dan al 1 of 2 immortals klaar staan. En 9 SCV's out-repairen 1 immortal nog wel net, maar de stalkers en zellies erbij niet :P

Tegen toss heb ik nog niet echt een lekkere tactic kunnen vinden, de beste tot nu toe is geweest: 3 Hellion/Pre igniter medivac drop. De drie hellions zijn op hetzelfde moment klaar als de medivac uit de starport komt. De pre igniter is meestal klaar terwijl je richting zijn basis vliegt. Als je nu goed harassed zonder je hellions te verliezen kan je daarna met de Thor aankomen lopen. De Thor wordt gerepaired en hij zal bijna al zijn units op je thor afsturen, hierna weer droppen met de hellions in zijn mineral line en je hebt teveel damage gedaan.

Wissel hierna de techlab van je factory met je starport en je kan banshee's maken. Je moet wel early game dit allemaal goed btw, want late game rennen ze zo je basis in en rapen alles ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Wiebbe op 01-10-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het zou me handig lijken als je een priority-commando zou hebben. Bijvoorbeeld ctrl-attack op een target en dan krijgt die unit type prio tot je een andere actie onderneemt.

Want als iets irritant is is het wel als je bij een PF staat met 10 scv's die die repareren dat je 1 voor 1 al die scv's mag gaan targeten...
Ja dat moet serieus gefixed worden die lings moeten eerst de SCV's aanpakken..
Dat wil je dus absoluut niet. Dan val je de force van je tegenstander aan en rennen al je lings ineens de battle uit naar de workers ietsje verder :+ Workers wil je geen standaard prio geven, maar er moet wel een manier komen om een bepaalde target group te prioriteren.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 01-10-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Bosmonster schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:05:
Het zou me handig lijken als je een priority-commando zou hebben. Bijvoorbeeld ctrl-attack op een target en dan krijgt die unit type prio tot je een andere actie onderneemt.

Want als iets irritant is is het wel als je bij een PF staat met 10 scv's die die repareren dat je 1 voor 1 al die scv's mag gaan targeten...

[...]

Dat wil je dus absoluut niet. Dan val je de force van je tegenstander aan en rennen al je lings ineens de battle uit naar de workers ietsje verder :+ Workers wil je geen standaard prio geven, maar er moet wel een manier komen om een bepaalde target group te prioriteren.
Ja, helemaal omdat SCV's klein zijn en nog dezelfde kleur hebben als een PF/Thor ook. Je ziet ze dus echt gewoon amper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alleen als ze een Thor repairen.

Ik ga volgende keer zo gegarandeerd naar de GSL kijken. Cool, Tester, Rainbow en Ensnare zijn echt vet. Cool is misschien wel de beste Zerg op dit moment. Bij HDH2 spelen veel van die Koreaanse toppers tegen bekende spelers uit EU/US. Het wordt een heel heel heel sterke line-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Wiebbe schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:48:
[...]

hmm, als je bijvoorbeeld units attackmoved in een basis dan vallen ze de gebouwen aan, als je ze op patrol zet in de mineral line dan vallen ze de workers aan. misschien dat dit ook zo werkt met een thor, geen idee, iemand die dit zeker weet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 30-09 10:06
toevallig stond er gisteren een thread hierover op TL, maak er gebruik van zou ik zeggen :) tof dat men steeds meer van dit soort trucjes verzint.

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=157013

edit: aan het eind wordt ook nog gemeld dat je kan ook stop en hold position kan gebruiken, geeft hetzelfde effect.

[ Voor 35% gewijzigd door daanteb op 01-10-2010 10:21 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Bosmonster schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:05:

[...]

Er is een simpele optie die ervoor zorgt dat het repairen weer balanced is. Gewoon maar 1 a 2 scv's kunnen maximaal 1 ding tegelijk repairen. Dus niet meer 100 scv's om een PF, maar gewoon 2. Kleine units kunnen dan nog steeds niet degelijk iets uitrichten, maar zodra je met een duidelijk grotere force komt dan hebben die repairende scv's niet super veel nut meer.

Laat je 9 scv's 1 thor repairen dan zorg je er gewoon voro dat je voor een kleine mineral boost je gewoon een immortal units krijgt.

Bovendien moet de splash damage van de Ultralisk op units weer terug. nu is de enige goede counter voor Zerg namelijk geen counter meer, maar meer een suicide

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik maak zo goed als nooit hellions tegen protos, die gaan toch altijd stalkers.

Met SCVs die thors repareren zijn er twee dingen: 1. Reparerende SCVs moeten gewoon hogere prio krijgen, 2. als ik ergens iets wil laten maken qua gebouw met een SCV en het lukt hem even niet om er te komen geeft hij het meteen op. Zelfde zou voor zerglings moeten gelden, probeer die thor aan te vallen, of wat dan ook, lukt het niet zoek een volgend doelwit (reparerende SCVs).

Zon fast thor strategie zou ik trouwens nooit doen zelf, behalve dat het redelijk saai is zie ik me er ook niet mee winnen. Ik zie nauwlijks zerg tegenstanders die lang bij puur lings blijven, als je dan geluk hebt maakt hij roaches erbij, maar baneling nest is redelijk standaard. En als hij een zooi banelings op jouw thor + SCVs afrolt is het wel einde verhaal en gg.

Of als hij je lang genoeg vertraagd totdat hij wat mutas heeft, met hun semi splash killen ze zo je SCVs, daarna kunnen lings de thors wel neerhalen. Of als je echt een lolbroek hebt en je bent niet snel genoeg komt hij met een infestor aan.

Ultras hebben toch nog gewoon splash damage? En dat van jouw is een balans iets wat je kan overwegen, maar nog geen eens in de buurt komt van een oplossing voor dit probleem. Ook als ze niet kunnen repareren kan ik 9 SCVs om mijn thors heen zetten om te zorgen dat lings niks kunnen doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 01-10-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
furby-killer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:19:

Met SCVs die thors repareren zijn er twee dingen: 1. Reparerende SCVs moeten gewoon hogere prio krijgen, 2. als ik ergens iets wil laten maken qua gebouw met een SCV en het lukt hem even niet om er te komen geeft hij het meteen op. Zelfde zou voor zerglings moeten gelden, probeer die thor aan te vallen, of wat dan ook, lukt het niet zoek een volgend doelwit (reparerende SCVs).

Zon fast thor strategie zou ik trouwens nooit doen zelf, behalve dat het redelijk saai is zie ik me er ook niet mee winnen. Ik zie nauwlijks zerg tegenstanders die lang bij puur lings blijven, als je dan geluk hebt maakt hij roaches erbij, maar baneling nest is redelijk standaard. En als hij een zooi banelings op jouw thor + SCVs afrolt is het wel einde verhaal en gg.

Of als hij je lang genoeg vertraagd totdat hij wat mutas heeft, met hun semi splash killen ze zo je SCVs, daarna kunnen lings de thors wel neerhalen. Of als je echt een lolbroek hebt en je bent niet snel genoeg komt hij met een infestor aan.

Ultras hebben toch nog gewoon splash damage? En dat van jouw is een balans iets wat je kan overwegen, maar nog geen eens in de buurt komt van een oplossing voor dit probleem. Ook als ze niet kunnen repareren kan ik 9 SCVs om mijn thors heen zetten om te zorgen dat lings niks kunnen doen.
Ultras hebben een generfde splash damage tegen alles. Deze is nu dus ook veel lager tegen units dan hij was toen de game gereleased werd. Ipv namelijk alleen de building attack te nerfen hebben ze gewoon de hele ultra useless gemaakt.

Verder ga ik vanmiddag eens testen of die Speedling truck tegen die thor werkt en of een infestor actie snel genoeg is met neural parasite. Hoe cool is het namelijk als een terran lekker die lame build uitvoert en jij gewoon zijn thor overneemt en zijn scv's gaat afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Heeft er iemand ooit de boeken van Starcraft gelezen? Is het de moeite om deze ooit te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

furby-killer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:19:

Deze tactiek is ook alleen voor Monday Funday. Ik vind het echt leuk om te doen, zoveel mogelijk tactics proberen die je normaal bijna nooit zou doen. In al mijn games gister, ook tegen 1100+ (Diamond) Zerg spelers was er geen een die voor banelings ging. Ze gingen allemaal -> Zergling -> Roach -> Muta's. Die paar muta's gaan snel genoeg neer, helemaal als er al 2 of 3 thors rond lopen.

Het komt ook vooral door de FE van de zerg, omdat hij zo snel expand heeft hij zijn tech net wat later en loopt hij kapot op je Thor.

Hellions werken erg goed tegen toss imho, zeker omdat ze snel zijn. Met 3 hellions heb je zo een stuk of 10 probes dood, droppen en snel weer in de medivac en weg vliegen. Hierna steeds om de zoveel tijd even terug poken. Dat houdt je tegenstander bang en in hun basis.
Hogader schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:29:
[...]

Ultras hebben een generfde splash damage tegen alles. Deze is nu dus ook veel lager tegen units dan hij was toen de game gereleased werd. Ipv namelijk alleen de building attack te nerfen hebben ze gewoon de hele ultra useless gemaakt.

Verder ga ik vanmiddag eens testen of die Speedling truck tegen die thor werkt en of een infestor actie snel genoeg is met neural parasite. Hoe cool is het namelijk als een terran lekker die lame build uitvoert en jij gewoon zijn thor overneemt en zijn scv's gaat afmaken.
Het probleem is natuurlijk niet dat het niet te counteren is, alles is te counteren. Ultra's en Infestors werken waarschijnlijk perfect, genoeg Hydra's met hun insane DPS ook. Het probleem is dat je het 1. totaal niet verwacht en 2. als jij voor een super snelle infestor gaat je dood gaat aan de normale marine/marauder.

Ik denk trouwens dat infestors niet snel genoeg zijn, de tijd die je nodig hebt voor de Gas en build time, Lair/Infestor Pit/Upgrade/Infestors te hoog is om hem op tijd te hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Wiebbe op 01-10-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

daanteb schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:18:
toevallig stond er gisteren een thread hierover op TL, maak er gebruik van zou ik zeggen :) tof dat men steeds meer van dit soort trucjes verzint.

edit: aan het eind wordt ook nog gemeld dat je kan ook stop en hold position kan gebruiken, geeft hetzelfde effect.
Damn dat is erg nice om te weten :o Dat ga ik ook met m'n zealots vs Thors gebruiken! Ik vermoed dat dat ook werkt in soortgelijke gevallen zoals PFs met SCVs. In elk geval iets om te proberen.
cyboria schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:32:
Heeft er iemand ooit de boeken van Starcraft gelezen? Is het de moeite om deze ooit te kopen?
Ik heb ze nooit gelezen, maar ik denk dat boeken altijd achter zullen lopen op de realiteit, de laatste trends en strategieën. Ze kunnen immers niet geüpdate worden. Ik denk dat je meer hebt aan teamliquid en liquipedia.

edit:
Oh je bedoelt boeken als in; verhalen? :X Dat miste ik even :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
cyboria schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:32:
ik heb er een paar thuis liggen, gewoon een gemiddeld scifi verhaaltje met wat referenties naar wat units. echt van die pockets die je een keer in de zomervakantie leest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 00:03
Cloud schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:37:
Ik heb ze nooit gelezen, maar ik denk dat boeken altijd achter zullen lopen op de realiteit, de laatste trends en strategieën. Ze kunnen immers niet geüpdate worden. Ik denk dat je meer hebt aan teamliquid en liquipedia.
Ik denk dat hij het heeft over de "romans" met verhalen in het Starcraft universe. Ik heb laatst de Diablo en Warcraft compendiums (ieder 3-4 boeken) gelezen en dat zijn best coole verhalen. Blizzard laat niet zomaar iedereen een boekje in hun wereld schrijven, ik denk dat je met Starcraft ook wel goed zal zitten.

Sfeer was ook duidelijk anders in Diablo boeken met donkere, demonische machten en een unhappy ending vanwege de slechtheid in de mens en in Warcraft meer de eer op het strijdveld en de loyaliteitskwesties aan je ras en dergelijke. Dus beiden wel echt passend in hun wereld.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

daanteb schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:18:

Heel erg netjes imho. Laat wel weer zien dat iemand met goede micro het makkelijk kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Cloud schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:37:
edit:
Oh je bedoelt boeken als in; verhalen? :X Dat miste ik even :P
Haha, die bedoel ik ja. Maar ik dacht dat er in de boeken het echte verhaal van Starcraft uitgelegd werd? Ik heb zowel de campagnes van het eerste spel en het tweede nooit uitgespeeld en ben wel benieuwd naar het hoe en wat. Vandaar dat ik er aan dacht om ooit eens de boeken te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Wiebbe schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:45:
[...]

Heel erg netjes imho. Laat wel weer zien dat iemand met goede micro het makkelijk kan stoppen.
Niet erg netjes want als terran heb je helemaal geen micro nodig en de counter is dus wel heel micro intensief.
Dat betekend dat op lagere leages mensen hier gewoon bijna altijd mee kunnen winnen omdat micro daar een stuk minder is en ze zelf tijd hebben om hun basis te managen terwijl de tegenstander 100% bezig is om het gevecht te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45

Wootlock

Evilution

jeej 1ste in me 2vs2 bronze league :D 1066 puntjes :)
Hopelijk snel een promotie !

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
cyboria schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:48:
[...]

Haha, die bedoel ik ja. Maar ik dacht dat er in de boeken het echte verhaal van Starcraft uitgelegd werd? Ik heb zowel de campagnes van het eerste spel en het tweede nooit uitgespeeld en ben wel benieuwd naar het hoe en wat. Vandaar dat ik er aan dacht om ooit eens de boeken te kopen.
de boeken die ik gelezen heb vertellen het vanuit het perpectief van een marine of kolonist geloof ik. niet echt het hele verhaal zoals je het meemaakt in sc1. dus gewoon campaign spelen ;)

btw, hier een match tussen IdrA & BoxeR! ik ga em vanavond ff kijken maar dacht post em hier al :)
YouTube: BoxeR vs IdrA in SC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:03:
[...]

de boeken die ik gelezen heb vertellen het vanuit het perpectief van een marine of kolonist geloof ik. niet echt het hele verhaal zoals je het meemaakt in sc1. dus gewoon campaign spelen ;)

btw, hier een match tussen IdrA & BoxeR! ik ga em vanavond ff kijken maar dacht post em hier al :)
YouTube: BoxeR vs IdrA in SC2
Had hem idd bij TL gelezen, creep spread much :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
cyboria schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:48:
[...]

niet ? doodzonde man ! verhaallijn is erg goed namelijk. wat er in het 1ste deel gebeurd is word uitgelegd tijdens de installatie van sc2 en volgens mij ook nog korter samengevat tijdens het begin van de singleplayer. jammer dat je het verhaal ontloopt.

heb de sp nu al 2keer uitgespeeld en ga het weer een paar keer doen als im mn nieuwe comp heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Wootlock schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:59:
jeej 1ste in me 2vs2 bronze league :D 1066 puntjes :)
Hopelijk snel een promotie !
lol congratz ! :)

ben net deze week gepromoveerd naar diamond (helemaal opgewerkt vanuit bronze !) in 2vs2 random, echt niet leuk in diamond, gasten daar zijn zo op steriods/gejaagd en als je denkt dat ze wat volwassener zijn... ben in nog geen enkel andere klasse zoveel kleuters tegen gekomen.

overigens wel heerlijk van de week dat ik in een 2vs1 (mn ally leavde omdat hij dacht dat het voorbij was) mn tegenstanders/kleuters alsnog in de pan heb gehakt met een leger dts.

[ Voor 15% gewijzigd door fuqua op 01-10-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Gisteren een rare match, ik heb de replay nog niet bekeken, ik speelde in ieder geval echt bizar slecht, gelukkig deed mijn tegenstander het nog slechter. :D

Het was TvP. Ik had een wall-off gebouwd, ik zie daar een zooi lots aankomen. Dus ik selecteer depot en denk op "raise" te drukken en begin met het positioneren van mijn verdediging, blijkt dat ding niet omhoog gegaan te zijn. Dus die lots lopen vrolijk naar binnen en gaan inhakken op wat willekeurige gebouwen en workers. Ik met de marines en marauders aan de slag. Komt er een tweede wave aan, maar ik was zo druk met units maken en aanvallen dat die depot dus nog steeds omlaag staat. |:( Dus lots gaan vrolijk verder met het molesteren van mijn basis.

Ik overleef de early push met iets van 3 workers, maar de wall nog in tact. Dus ik ga aan de slag met wat bunkers achter m'n wall en wat units ter verdediging. Feitelijk ging ik er op dat moment wel vanuit dat het game-over was voor mij. Maar de verdediging hield (met aardig wat moeite) stand, ik had even geen goed plan en zat een beetje in een hoekje, dus ik laat een worker een tweede CC bouwen in mijn basis. Normaal gesproken waarschijnlijk een slecht idee, aangezien het de economy opbouw nog meer vertraagde. In de tussentijd nog wat zealot/colossi waves afslaan. CC verplaatsen naar een resource patch, word dat ding gezien door de vijand, maar hij doet er niets mee en laat 'm gaan. Ik dat ding neerzetten, upgrade naar PF, wat static defense eromheen. Gebeurt niets, op een gegeven moment suicide hij een paar colossi op mijn PF, maar hij laat 'm heel lang ongeaangeraakt staan.

Anyway, eindelijk kwam de economy weer een beetje op gang, dus ik een groepje van 6 vikins bouwen om eens een beetje te scouten en omdat ik bang was voor een void ray aanval. Ik zie een base bij een gold expo, vikings landen, alle workers killen, nexus slopen, geen weerstand. Verder vliegen naar zijn start-positie, geen verdediging aanwezig, wel een hele hoop gateways (minstens 6). Ik land de vikings en sloop een paar gebouwen, geen weerstand... hij doet een surrender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
I <3 Day[9]

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/u0u9z.gif
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/ibvvxx.gif

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Mijn theorie is dat ie nooit genoeg aandacht van zn moeder heeft gehad en daarom die nu probeert te krijgen door Jabba the Hutt impressies te doen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
BurningSheep schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:49:
...
Anyway, eindelijk kwam de economy weer een beetje op gang, dus ik een groepje van 6 vikins bouwen om eens een beetje te scouten en omdat ik bang was voor een void ray aanval. Ik zie een base bij een gold expo, vikings landen, alle workers killen, nexus slopen, geen weerstand. Verder vliegen naar zijn start-positie, geen verdediging aanwezig, wel een hele hoop gateways (minstens 6). Ik land de vikings en sloop een paar gebouwen, geen weerstand... hij doet een surrender.
Klinkt mij als een typische speler die wat hogerop is gekomen met een goed early-game truukje dat hij geleerd gejat heeft maar eigenlijk verder niks kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oke ik ga even happen. ;) Heb je daily #100 gezien? Dan weet je dat dat het probleem niet is :P

Vind de newbie tuesday overigens wel erg waardevol. Elke week één dag back to basics gaat me wel helpen denk ik. Van die high level games leer ik ook wel veel maar meestal teveel om nu al in mijn eigen spel te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Day9 lijkt de laatste tijd wel aan de drugs ofzo, maar lach me rot :)

Dat gedoe met die kapotte bril :')

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 01-10-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Shadowhawk00 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:55:
[...]

Niet erg netjes want als terran heb je helemaal geen micro nodig en de counter is dus wel heel micro intensief.
Dat betekend dat op lagere leages mensen hier gewoon bijna altijd mee kunnen winnen omdat micro daar een stuk minder is en ze zelf tijd hebben om hun basis te managen terwijl de tegenstander 100% bezig is om het gevecht te winnen.
Zerg is als is sowieso al veel moeilijker te spelen dan Terran. Is een baneling bust wel micro heavy dan? Je moved je units zo naar ze army heen, en boem, alles dood.

Als Terran speler moet je de hele tijd Move/Stop/Move/Stop anders is je hele army kapot.. Het gaat erom dat een tactic te counteren is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Laatst online: 21:09
Die banelings zijn dan ook ongeveer het enige waar je 1a click mee kunt doen. En als de tegenstander een beetje oplet zul je toch echt wat anders moeten doen

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Castor385 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:01:
Die banelings zijn dan ook ongeveer het enige waar je 1a click mee kunt doen. En als de tegenstander een beetje oplet zul je toch echt wat anders moeten doen
Een baneling 1a click noemen is iets teveel van het goede. Zelfs die units is niet 1a click waardig.

Als de tegenstander ook maar 1 siegetank heeft staan (of andere units met splash) dan kan je het vergeten want sterven er teveel banelings. Verder heeft 1a niet veel nut aangezien ze dan allemaal voorop botsen en er niet genoeg damage is. Je moet ze eerst er voorbij klikken, zodat ze surrounden, en dan 1a in het midden van de groep. Betekent dus nog meer micro dan de tegenstander om het te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:48
Kreeg gister(nacht) opeens een "Notice of Account Closure" van Blizzard. Ik was op het moment zelf niet eens online lees PC uit. Ik had gistermiddag nog een een paar leuke potjes gespeeld zelfs. Maar gelijk een mail naar blizzard gestuurd van wtf is dit. Kon ook niet meer inloggen op battle.net kreeg daar ook de melding van Bannend

"Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Unauthorized Cheat Programs ("Hacks")"

ik heb serieus nog nooit een hack gebruikt bij SC2 online. Iemand anders ooit wel eens gehad?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
99% kans dat het een spam mail is... ik krijg elke dag een stuk of 15 mailtjes van "Blizzard" dat mijn wow account is gesloten oid.

Oh maar op b.net ben je ook gebanned? Welke link heb je gevolgd, uit de mail of zelf getypt?

[ Voor 82% gewijzigd door MrVegeta op 01-10-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldman schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:15:
Kreeg gister(nacht) opeens een "Notice of Account Closure" van Blizzard. Ik was op het moment zelf niet eens online lees PC uit. Ik had gistermiddag nog een een paar leuke potjes gespeeld zelfs. Maar gelijk een mail naar blizzard gestuurd van wtf is dit. Kon ook niet meer inloggen op battle.net kreeg daar ook de melding van Bannend

"Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: Unauthorized Cheat Programs ("Hacks")"

ik heb serieus nog nooit een hack gebruikt bij SC2 online. Iemand anders ooit wel eens gehad?
Sterkte. Er zijn inderdaad een aantal accounts afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MrVegeta schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:17:
99% kans dat het een spam mail is...
Hij kan ook niet meer inloggen op battle.net, dus z'n account is echt neergehaald. Het klopt ook met de berichtgeving van Blizzard zelf, zie: http://us.battle.net/sc2/en/blog/882508#blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Cloud schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:18:
[...]

Hij kan ook niet meer inloggen op battle.net, dus z'n account is echt neergehaald. Het klopt ook met de berichtgeving van Blizzard zelf, zie: http://us.battle.net/sc2/en/blog/882508#blog
5000 mensen maar. Dus ik verwacht dat ze het alleen hebben gedaan bij de mensen waarvan de replays die opgestuurd zijn ook echt heel duidelijk zijn en of vaker betrapt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als hij niet kan inloggen... dan is het misschien wel echt? BTW the battle van de website, of ingame? Als je de link in de mail hebt gebruikt kan het idd zijn dat je gehacked bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Goldman schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:15:

Is niet toevallig je account gehacked? Heb je een authenticator geinstalleerd? Dat helpt wel erg natuurlijk. Anders kan je proberen de klantenservice te bellen, deze spreken wel alleen engels. En volgens mij zullen ze nooit zeggen wat ze dan hebben gevonden aangezien ze niet willen aangeven wat ze wel en wat niet kunnen detecteren.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie