![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 101% gewijzigd door Angeloonie op 28-09-2010 18:34 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 101% gewijzigd door Angeloonie op 28-09-2010 18:34 ]
![]() | |
| |
![]() |
Anoniem: 242718
[sarcast] lol, ja, die heb je dan ook gelijk! [/sarcast] daarbij is het 350 want je verliest je drone. Die drone was een larva dus die larva heb je ook niet voor iets anders kunnen gebruiken. Daarnaast kost het spawnen van een Hatchery 100s i.t.t die 2 racks die 60s per stuk zijn en je sneller al kunt starten (je hoeft voor de eerste rax maar 150 minerals te hebben). De eerste rax wordt dus eerder gebouwd dan wanneer je op de helft zit van het sparen voor een Hatchery, dan kun je er nog es 2 marines uitpompen en de 2e rax delayen of de 2e rax starten wanneer er minerals voor zijn! En je moet natuurlijk niet vergeten dat Zerg een Spawning Pool nodig heeft voor zerglings a 200 minerals en 65s buildtime.....Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:47:
[...]
of je gaat voor 2de hatchery ? 300.. dat zijn twee barracken
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 242718 op 21-09-2010 20:31 . Reden: commentaar verwijderd, onzin geworden :) ]
Oud nieuws!Muta schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:32:
tadatatatata PATCH NOTES 1.1.0!
http://us.starcraft2.com/launcher/patch-notes.htm
tzal de eerste pagina's toch voornamelijk over de patch gaan, dus wel handig om de link ernaar maar even op de eerste pagina te hebben
Anoniem: 315662
om het overzicht te houden denk ik. anders heb je een topic met 1000 pagina's niet echt handig zoeken naar quotes.badboyqxy schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:04:
waarom wordt er eigelijk elke keer nieuw topic gestart of zit er soms een max aan het aantal paginas?
[ Voor 10% gewijzigd door GeleFles op 21-09-2010 22:18 ]
De enige manier is door attack move te doen. En bij een attack move pakt de AI altijd eerst "aggresive units" dus de marine als eerste. Of geluk hebben dat je zijn SCV net kan targetten. Helaasxos schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:51:
Is er een manier om een SCV van een tegenstander aan te vallen terwijl deze een gebouw aan het bouwen is zonder erop te hoeven klikken met de muis? Zojuist kreeg ik weer een bunker rush tegen me. Toen ik de bunker zag was deze al half up. Met 1 marine wilde ik de SCV aanvallen maar ik kon deze niet selecteren omdat deze ergens half in de nieuwe bunker zat en niet selecteerbaar was En met hotkey A ging mijn marine zijn marine aanvallen wat niet echt de bedoeling was.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Hmm, nee, je krijgt altijd punten. Check nog eens zou ik zeggen.RonnieB82 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:16:
Even opnieuw, uit het vorige topic:
Ik had net zoiets vaags... ik krijg een match, waarbij ik favored was.
Best moeilijk potje gehad, maar alsnog gewonnen. blijkt het een diamond speler te zijn, en heb ik niet eens punten gekregen! (en ik ben platinum speler)
is dat normaal dat je geen punten krijgt als je favored bent?
(en ik heb mijn tegenstander gecheckt, hij heeft wel 14 punten verloren)
Anoniem: 291359
match was niet toevallig nog 'in progress' en net klaar toen je bij hem keek?RonnieB82 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:16:
Even opnieuw, uit het vorige topic:
Ik had net zoiets vaags... ik krijg een match, waarbij ik favored was.
Best moeilijk potje gehad, maar alsnog gewonnen. blijkt het een diamond speler te zijn, en heb ik niet eens punten gekregen! (en ik ben platinum speler)
is dat normaal dat je geen punten krijgt als je favored bent?
(en ik heb mijn tegenstander gecheckt, hij heeft wel 14 punten verloren)
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 21-09-2010 23:09 ]
Meestal kan ik er wel gewoon op klikken, maar inderdaad in sommige posities lukt dat niet. Het probleem is dan dat je niet fatsoenlijk je scherm kan draaien, dat zorgt er wel vaker voor dat ik gewoon ergens niet kan zien wat er gebeurd.xos schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:51:
Is er een manier om een SCV van een tegenstander aan te vallen terwijl deze een gebouw aan het bouwen is zonder erop te hoeven klikken met de muis? Zojuist kreeg ik weer een bunker rush tegen me. Toen ik de bunker zag was deze al half up. Met 1 marine wilde ik de SCV aanvallen maar ik kon deze niet selecteren omdat deze ergens half in de nieuwe bunker zat en niet selecteerbaar was En met hotkey A ging mijn marine zijn marine aanvallen wat niet echt de bedoeling was.
nope, nu 3 uur later, maar nog steeds geen punten.Maldred schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:32:
[...]
Hmm, nee, je krijgt altijd punten. Check nog eens zou ik zeggen.
je bedoelt infestors?Goldman schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:04:
Vanavond 2x met corruptors lopen spelen. Je kan er snel naar techen (+burrow duhh!). Sneaky ondergronds. Kwak je een paar infested marines neer. Vind het best goed spelen. Van de 3 met zerg 2 gewonnen.
Anoniem: 303530
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 21-09-2010 23:25 ]
Je kan hem aanvallen als die achter een gebouw zit, dit is wel wat lastiger. Drukt op alt om de health bar te zien, dan weet je waar die zit. Laat dan alt weer los en beweeg je muis op de bunker en wanneer je cursor precies op de SCV zit (weinig marge) zie je de healthbar van de SCV verschijnen en klik je door het gebouw heen zeg maar om de SCV daarachter aan te vallen. Je kan zien als je goed zit als je de health bar van de SCV ziet verschijnen met de mousover.xos schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:51:
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Je bedoelt infestors. Kunnen inderdaad goed zijn als tegenstander geen detectors heeft. Paar infested marines en paar fungal growth en de MMM is weg.Goldman schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:04:
Vanavond 2x met corruptors lopen spelen. Je kan er snel naar techen (+burrow duhh!). Sneaky ondergronds. Kwak je een paar infested marines neer. Vind het best goed spelen. Van de 3 met zerg 2 gewonnen.
[ Voor 3% gewijzigd door YoshiBignose op 22-09-2010 00:05 ]
Facts don't care about your feelings
Hmm, ik heb altijd health bars aan staan dus de SCV "zoeken" via de health bar lukt helaas niet. Misschien dat ik hem moet aanvallen en dan kan zien of de SCV health verliest, maar dit kost toch wat meer waardevolle tijd. Meestal is de SCV wel aan te vallen alleen werd de bunker nu precies tussen rocks en mijn supply depot geplaatst waardoor het een bijzondere situatie was. Gelukkig komt het niet vaak voor.GoUdViS schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:48:
[...]
Je kan hem aanvallen als die achter een gebouw zit, dit is wel wat lastiger. Drukt op alt om de health bar te zien, dan weet je waar die zit. Laat dan alt weer los en beweeg je muis op de bunker en wanneer je cursor precies op de SCV zit (weinig marge) zie je de healthbar van de SCV verschijnen en klik je door het gebouw heen zeg maar om de SCV daarachter aan te vallen. Je kan zien als je goed zit als je de health bar van de SCV ziet verschijnen met de mousover.
Ik gebruik het vooral om de SCV aan te vallen met mijn scouting drone als die zijn eerste barracks aan het bouwen is.
[ Voor 7% gewijzigd door Trolando op 22-09-2010 00:49 ]
Anoniem: 231122
Ze kunnen niet onder gebouwen heen..Anoniem: 303530 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:25:
wat heb je daaraan? je gaat toch gewoon onder de wall heen door?
Anoniem: 109640
PF?Muta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:51:
2 ultra ownen nu 1 PF
w00t
nu al zin om te spelen
oh en terrans, niet zeiken dat ultra imba is nu, want een PF is cheapass STATIONARY DEFENSE, en die moeten niet opkunnen tegen HIVE units, terwijl je een PF al binnen een paar min kan hebben.
Planetary Fortress
[ Voor 37% gewijzigd door DeX op 22-09-2010 07:15 ]
Dat vind ik zon irritante taktiek, ik kan er verder goed mee omgaan, laatste die dat deed raakte twee SCVs kwijt aan mijne, maar toch, steeds weer zorgen dat ze niet dood gaanIk gebruik het vooral om de SCV aan te vallen met mijn scouting drone als die zijn eerste barracks aan het bouwen is.
Wat staat er links als je probeert in te loggen? Dat ze down zijn van 5 uur tot 11 uur. En wanneer zou de patch komen? Precies, de 22e.PacinoAllstars schreef op woensdag 22 september 2010 @ 07:36:
kan nu nit inloggen, zijn ze uiteindelijk de patch aan het uitrollen?
Anoniem: 357023
Ja.Maduth schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:07:
Vraagje; ik speel wel eens 2vs2 en gisteren voor het eerst 3vs3. Maar meestal met mensen die ik ken. Nu komt het telkens voor dat we placments matches moeten spelen. Blijft dit zo? Dus telkens als je een team samen stelt die niet 100% hetzelfde is als de vorige keer, krijg je placments matches?
Ja en Nee.. wanneer je random speelt (lees in 3v3 kan je dan alsnog met 1 vriend spelen en 1 random) Ziet hij dat je random 3v3 speelt, daarvoor speel je 5 placement matches. Wanneer je 3v3 doet maar wel in een party al die 3 mensen hebt, en die opstelling verandert steeds, dan blijf je placements spelen ja..
HOI.
de ram att die ultra's eerst hadden voor gebouwen deden geen splash dmg, gewone att wel dus scv's die repareren gaan dood.furby-killer schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:19:
[...]
Trouwens ultras vs planetary fortresses is toch niet significant verandert? Hij gebruikt nu zijn andere attack maar dat maakte vooral verschil tegen kleine gebouwen. En je hebt nog steeds SCVs, die repareren de handel dus als jij gewoon twee ultras stuurt moet je twee nieuwe ultras zoeken daarna.
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Wat gewoon een bug is, want met grote gebouwen is je splash radius ineens HUGE.daanteb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:46:
[...]
de ram att die ultra's eerst hadden voor gebouwen deden geen splash dmg, gewone att wel dus scv's die repareren gaan dood.
en, is de patch al up?
[ Voor 12% gewijzigd door deTwisj op 22-09-2010 10:23 . Reden: foutje, splash doet 33% van schade + filmpje ]
Zomg, Ultralisk is ineens erg sterk zo lijkt hetBosmonster schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:04:
[...]
Wat gewoon een bug is, want met grote gebouwen is je splash radius ineens HUGE.
YouTube: Starcraft 2 - Patch 1.1 Notes
(tegen het einde)
New Zerg Techniek :Bernardo schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:21:
[...]
Zomg, Ultralisk is ineens erg sterk zo lijkt hetIk vraag me af of het ook zo werkt met gebouwen er tegenaan gebouwd. Goed die naast de Ultralisk, die mogen kapot gaan, maar aan de andere kant lijkt me wat overdreven
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anoniem: 327802
Die waren fakeAnoniem: 327802 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:43:
er waren toch veel meer changes mbt zerg protoss en terran ? dark shrine bouw time verkort zie ik nergens enz?
Sja inpreciepe klopt dat Ultra's op rocks betekend alles achter de rocks ook doodfurby-killer schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:46:
Jesus, mag hopen dat ze dat gaan hotfixen. Begrijp sowieso niet dat ze patch uitrollen als zon bug er uberhaupt in zit. Want laten we wel wezen, dit kan nooit de bedoeling zijn en slaat helemaal nergens op. Betekend dus ook als jij met units achter destructable rocks staat en een ultra valt vanaf de andere kant de rocks aan dat jouw units dood neervallen.
[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 22-09-2010 10:50 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Zie... zelfs ik word generfed... ben oh zo OP* StarCraft II Players
o Maduth forced to play with handicap -30%
o Maduth starts standard 25 seconds later with mining
Blizzard heeft al bevestigt dat dit niet de bedoeling was mbt de Ultra'sShadowhawk00 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:56:
lijkt me meer een implementatie bugje want spash damage wil je zeker wel hebben op ultralisks.
Hoe zit het trouwens met de terran siege tanks? Het zou best eens kunnen dat die ook eenzelfde soort code gebruiken waardoor je alles rond een doel raakt.
Overigens is in combat healen en repairen ook wel heel erg sterk heb replays gezien waar een groep roaches niet eens 1 unit neerkreeg omdat die 5scv had die hem repairde.
[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 22-09-2010 11:01 ]
Facts don't care about your feelings
Als je goed kijkt zie je dat de PF de meeste damage doet aangezien de Ultra's weg "branden" en dat doen ze niet bij Marauder fire.YoshiBignose schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:04:
Houden zo, ze worden alsnog weggeslacht door die Marauders maar daar hoor je niks over.
Holy Fuck dat belooft nog wat als hij meespeelt in de volgende GSLdaanteb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:06:
hier nog een filmpje van NaDa, holy shit snelle handjes
YouTube: NaDa playing StarCraft 2!
Dat vraagt om een quick fix als je het mij vraagt...deTwisj schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:06:
Het komt er eigenlijk op neer dat Ultralisk aanvallen de radius van het target + 2 range doen. Dus stel dat een Marine een grootte van 0.5 heeft dan doet de Ultralisk aanval damage over een vlak van pi*((0.5+2)^2). Je raakt dan niet alleen de Marine maar ook de Marines die vlak naast hem staan. Nu neem je bijvoorbeeld een Planetary Fortress met een grootte van 2.5 (gok) met min of meer 10 SCV's die er omheen staan om te repareren. De Ultralisk doet nu naast een damage van 15 (+20 armored) op de Planetary Fortress ook nog een damage van 33% van 15 per SCV (omdat SCV niet armored is) die binnen een range van 2 van de Planetary Fortress staat. Na 10 aanvallen zijn alle SCV's dood, ook degene die aan de andere kant van de Planetary Fortress staan en dus zo'n kleine range 3+ van de Ultralisk. Het is dus zeker aan te raden om NIET je Planetary Fortress te repareren zodra er Ultralisks komen. Sterker nog, ik zou zeker ook uitkijken dat je niet blijft doorgaan met minen want de kans is zeker groot dat je SCV's/Probes/Drones alsnog door splash dood zullen gaan.
[video]
[ Voor 66% gewijzigd door aicaramba op 22-09-2010 11:29 ]
Achievement problemen kun je reporten op het SC2 forum in het speciaal daarvoor bedoelde topic.Ekitch schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:13:
is de bug van 1590/1600 achievement van de campaignn nu ook gefixed?
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 22-09-2010 11:17 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
ja die jah!RonnieB82 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:17:
[...]
je bedoelt infestors?Corruptors doen vliegen, infestors zijn die uit de kluiten gegroeide naaktslakken
Die infested marines kunnen inderdaad best leuk harrassen, en ze werken ook goed als anti-air, mocht je door banshees of voidrays aangevallen worden.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
[ Voor 28% gewijzigd door Goldman op 22-09-2010 11:59 ]
Surfin' paradise!
na deze patch kan dat dus niet meer, ze moeten bovengronds zijn als ze abilities willen gebruiken. en met neural parasite neem je units over, fungal growth zet je alles vastGoldman schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:54:
Fungal growth ben ik zelf niet zo'n fan van. Dan moeten ze namelijk bovengronds. Maar ondergronds kunnen ze marines uitkwaken + bewegen. Ik onderzoek fungal wel voor later in het spel als hij met grote units aankomt even een paar van overnemen
op bnet zijn er genoeg custom maps te spelen, tower defence en dat soort dingen. echte mods volgens mij niet.Snappie88 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:59:
Gents :W
Vraagje. Heb over een maandje een lannetje bij mij thuis en het is de bedoeling dat we aardig war Starcraft 2 gaan spelen. Nu weet ik dat voor Starcraft (+BW) er vroeger leuke 'mods' waren te downloaden. Staat mij een soort van bunkerdefence, race met Vultures en nog een hele zooi andere spellen. Heb natuurlijk zelf ook even gezocht maar zag dat er erg weinig mods en eigenlijk nog geen interessante mods waren gemaakt voor SC2. Iemand die toevallig iets voorbij heeft zien komen?
Anoniem: 88911
Ik zie hem in het begin heel erg veel klikken en typen, wat heeft dat voor een zin? Zoveel kun je toch niet doen zo early?daanteb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:06:
hier nog een filmpje van NaDa, holy shit snelle handjes
YouTube: NaDa playing StarCraft 2!
Houd er wel rekening mee dat je met Battle.net moet connecten, dus echt LAN spelen kan niet.Snappie88 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:59:
Gents :W
Vraagje. Heb over een maandje een lannetje bij mij thuis en het is de bedoeling dat we aardig war Starcraft 2 gaan spelen. Nu weet ik dat voor Starcraft (+BW) er vroeger leuke 'mods' waren te downloaden. Staat mij een soort van bunkerdefence, race met Vultures en nog een hele zooi andere spellen. Heb natuurlijk zelf ook even gezocht maar zag dat er erg weinig mods en eigenlijk nog geen interessante mods waren gemaakt voor SC2. Iemand die toevallig iets voorbij heeft zien komen?
Ben niet zo goed in die namendaanteb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:04:
[...]
na deze patch kan dat dus niet meer, ze moeten bovengronds zijn als ze abilities willen gebruiken. en met neural parasite neem je units over, fungal growth zet je alles vast
Anoniem: 155599
...?aicaramba schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:13:
Kunnen jullie al weer spelen na de update? Ik kan bij het beginscherm niet inloggen. Als ik dan 'play offline' doe krijg ik: 'To enable offline play, connect to Battle.net to authorize your game client blablabla.
Anoniem: 109640
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:11:
Wel lame dat ze er een klokje bij hebben gezet. Dat neemt toch wel een beetje van het sc gevoel weg.
Soms bouwde ik turrets puur op gevoel, nu kan ik die klok in de gaten gaan houden en als ik niet zeker weet wat komt op x.xx een turret neer zetten.
yep, de login-server is offline. het is onbekend wanneer alles weer loopt.Kakulukia schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:16:
na de update kan ik niet meer inloggen? Nog andere mensen last van?
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
Ik zie het verschil ook niet met gewoon een klokje naast je computer hebben.Anoniem: 109640 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:16:
[...]
hoezo is dat lame?
waarschijnlijk heb je ook klok naast je beeldscherm of zo
Ik ben tijdloosAnoniem: 109640 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:16:
[...]
hoezo is dat lame?
waarschijnlijk heb je ook klok naast je beeldscherm of zo
Nou lekker dan dat is de enige unit die zerg heeft die nog hidden iets kon doen.daanteb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:04:
na deze patch kan dat dus niet meer, ze moeten bovengronds zijn als ze abilities willen gebruiken. en met neural parasite neem je units over, fungal growth zet je alles vast
Is toch ideaal dan kan je lekker starcraft spelen zonder het "hey wat doet die zon daar" effect. Toch handig dat je weet als je de dag erna vroeg opmoet dat je na dit potje beter kan stoppen/de game moet saven en naar bed moet.Anoniem: 155599 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:11:
Wel lame dat ze er een klokje bij hebben gezet. Dat neemt toch wel een beetje van het sc gevoel weg.
Soms bouwde ik turrets puur op gevoel, nu kan ik die klok in de gaten gaan houden en als ik niet zeker weet wat komt op x.xx een turret neer zetten.
[ Voor 33% gewijzigd door Shadowhawk00 op 22-09-2010 12:24 ]
Ik heb het over de game time klok links onder. Niet de rl time rechtsboven.Shadowhawk00 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:22:
[...]
Is toch ideaal dan kan je lekker starcraft spelen zonder het "hey wat doet die zon daar" effect. Toch handig dat je weet als je de dag erna vroeg opmoet dat je na dit potje beter kan stoppen/de game moet saven en naar bed moet.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 22-09-2010 12:28 ]
komt uit deze thread.Shadowhawk00 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:22:
[...]
Nou lekker dan dat is de enige unit die zerg heeft die nog hidden iets kon doen.
Maar het staat niet bij de patchnotes dus ik weet niet waar je dit vandaan hebt.
Anoniem: 231122
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 22-09-2010 12:52 ]
Dat zoek ik ookdaanteb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:04:
[...]
op bnet zijn er genoeg custom maps te spelen, tower defence en dat soort dingen. echte mods volgens mij niet.
We hebben allemaal internet verbinding en een kopie van SC2 dus dat gaat goed komenCyCloneNL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:08:
[...]
Houd er wel rekening mee dat je met Battle.net moet connecten, dus echt LAN spelen kan niet.
Surfin' paradise!
Dat klopt:Anoniem: 82219 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:58:
Ligt het aan mij of kan er nog steeds niet ingelogd worden ?
The maintenance has been extended due to an issue with the Battle.net service. The Battle.net servers will be unavailable while we are addressing this issue, but we are working diligently to have it resolved as soon as possible. Thank you for your patience.
Ik ben het met je eens dat de Ultra gewoon splash damage moet hebben en vooral ook moet houden ik ben alleen van mening dat splash damage binnen een bepaalde radius van zijn " claws " moet zijn, en niet dat de splash damage geld vanaf de afstand van het aangevalde object en daarom heen.Hogader schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:31:
Pff, eindelijk krijgt zerg een late unit die ook echt wat kracht heeft. De Ultra is ontiegelijk sloom en niks tegen air, dus je mag wel verwachten dat ze dan ook krachtig zijn op grond. ze zijn immers easy te counteren.
Terran heeft thors, die simpeler te krijgen zijn en ook nog anti air zijn. Verder de abilty 250mm canon te gebruiken. Protoss heeft colossus die welliswaar niet anti air kan, maar hij kan cliffwandelen. Waarom dan de Ultra niet een acceptabele splash damage geven, hij heeft anders niet eens een ability.
Dit is juist zon update die Zerg nodig heeft om meer richting goede balance te komen.
Anoniem: 242718
true that, heb het zelf niet getest ofzo.ShadowBumble schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:56:
[...]
Ik ben het met je eens dat de Ultra gewoon splash damage moet hebben en vooral ook moet houden ik ben alleen van mening dat splash damage binnen een bepaalde radius van zijn " claws " moet zijn, en niet dat de splash damage geld vanaf de afstand van het aangevalde object en daarom heen.
Momenteel heeft de Ultra die een 360 Graden Splash damage om het object heen ( bevoorbeeld een CC/ Nexus ) terwijl dit eigenlijk zou moeten zijn splash damage vanaf zijn "claws".
Dus de range van de splash moet niet van de CC/Nexes afkomen maar van de ultralisk zelf en das nu niet het geval.
Zijn zerg spelers ondertussen echt zo diep gezonken dat ze willen dat bugs in het spel blijven als dat goed voor hun uitkomt? Ik neem aan als door een foutje overlords een spoor van vernietiging achterlaten je dat ook in het spel wilt houden zodat je early game mooie boost hebt?Hogader schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:31:
Pff, eindelijk krijgt zerg een late unit die ook echt wat kracht heeft. De Ultra is ontiegelijk sloom en niks tegen air, dus je mag wel verwachten dat ze dan ook krachtig zijn op grond. ze zijn immers easy te counteren.
Terran heeft thors, die simpeler te krijgen zijn en ook nog anti air zijn. Verder de abilty 250mm canon te gebruiken. Protoss heeft colossus die welliswaar niet anti air kan, maar hij kan cliffwandelen. Waarom dan de Ultra niet een acceptabele splash damage geven, hij heeft anders niet eens een ability.
Dit is juist zon update die Zerg nodig heeft om meer richting goede balance te komen.
Heb je wel gezien wat de huidige implementatie voor gevolg heeft?Hogader schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:31:
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 22-09-2010 14:13 ]
Misschien moeten we eerst maar eens gaan kijken hoe dit nu uitpakt ipv dingen gelijk imba te gaan noemen terwijl je er amper ervaring mee hebt?Bosmonster schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:12:
[...]
Heb je wel gezien wat de huidige implementatie voor gevolg heeft?
Vind je dat echt balanced?
Een enkele Ultra op een CC roeit in enkele seconden de complete minende SCV-populatie uit. Zelfde voor Protoss uiteraard.
http://www.youtube.com/v/...ture=player_embedded&fs=1Wmm schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:25:
[...]
Misschien moeten we eerst maar eens gaan kijken hoe dit nu uitpakt ipv dingen gelijk imba te gaan noemen terwijl je er amper ervaring mee hebt?
Theorycrafting is leuk, maar om er nou gelijk conclusies aan te binden... Nah.
Splash moet de range hebben van waarmee je aanvalt. Dus een kogel bij siege tanks en slachttanden van ultra'sfurby-killer schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:31:
Euhm laten we wel wezen, splash op gebouwen is als het normaal werkt een leuk iets erbij, maar het is echt niet zo sterk dat het bepaald of ultra wel of niet cost efficient is, als het normaal geimplementeerd is zal je vaak zat helemaal niks anders raken.
De huidige implementatie is gewoon debiel, al is het enkel doordat het nu op gebouwen komt dat je het ziet, maar het was altijd al zo. Splash moet onafhankelijk zijn van welk doel je aanvalt.
Anoniem: 312974
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 357023
http://www.youplayoff.com...tarcraft+II+Open+Season+1Anoniem: 312974 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:43:
Weet iemand waar je de vods van de GSL 2010 season1 kan downloaden/bekijken? (Live kan ik niet zien aangezien ik dan aan het werk ben)
You need to patch first to start sc2.MrVegeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:44:
Lol moet je nu even proberen offline te spelen.
Hehe, dat ziet er inderdaad beetje merkwaardig uitBosmonster schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:36:
[...]
http://www.youtube.com/v/...ture=player_embedded&fs=1
De uitwerking is al lang bekend.
Ik kijk altijd hier:Anoniem: 312974 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:43:
Weet iemand waar je de vods van de GSL 2010 season1 kan downloaden/bekijken? (Live kan ik niet zien aangezien ik dan aan het werk ben)
2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq