Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Goldman schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:45:
vanavond weer een paar 1vs1 gespeeld. 1e volledig afgeslacht. Hij was gewoon beter op het micro gedeelte. De 2e kwam ik een marine ball tegen, merkte het op door mijn observer in zijn basis. Een paar Collusi gemaakt. Op high ground verplaats in het leven. kwam ie aan hobbelen. met 100+ marines. Toen hij bij mijn 1e exp. was waren het er nog maar 30+ oid. Ik lolde hij f*ck you etc. etc. bla bla. Counter gedaan met 4 collisi, sloopte ongeveer al zijn supplys. Nog steeds geen 'gg' ondertussen paar void rays gebouwd voor een flank attack. Komt ie opeens met 2 thors... ik ehm cool? afgebrand door lekker te microen met mijn collusi. Ik weer hihi, weer een scheldpartij terug. Aangevallen met 6 collusi head-on. En via de flank met mijn void-rays. Hij 'noob', 'no skill'. Ik van wtf. Alles afgebrand. Had ie een CC in een hoekje verstopt. Alsof ik het niet door had.

Dus wie is nou de noob :+
mja, kan hem wel begrijpen. tis irritant hoor als tegenstanders zichzelf op de borst kloppen zodra ze een battle gewonnen hebben. als je gewoon niks zegt zul je zien dat je veel minder gescheld over je heen krijgt ;)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 07:53:
[...]

Wut. Is dit het einde van de return cargo 7% bonus minerals trick?
Sweet :P
0apm starts ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wat was dat dan die 7 % bonus? snap niet helemaal wat daar mee bedoelt wordt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:04
Vandaag komt m'n HD 5770 binnen :-)! Kan ik eindełijk sc2 in full-HD op een 23" scherm spelen, in plaats van het dertien inch schermpje van m'n MacBook pro.

Alleen ben ik ziek :-/. Dus veel winnen zal het wss niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gister avond weer 1 match gespeelt volede me niet helemaal top dus dan kan ik maar beter niet spelen op Xel'Naga Caverns.

TvP ging lekker ik alles aan het opbouwen en zie opeens een Warp Prism vliegen ik denk die is mijn 3 marines erachter aan gestuurt om hem uit mijn base te houden en ondertussen mijn MMBal richting de Protos Base gegooit.

Halverwege kwam ik nog een warp prism tegen die eigenlijk instant dood ging ( wat gaan die dingen echt supersnel dood trouwens ), alles bij zijn ramp verzamelt , ff scannen voor stalkers en hoeveel lots hij had, en gaan.

Dat was ook nagenoeg direct het einde aangezien hij blijkbaar zijn hele economy had gebouwt op basis van 6 warp gates ( op 1 base ?!?! ), kortom ik kwam maar 8 zealots tegen en een zooitje gebouwen, na de zealots afgeslacht te hebben, kite ik de net gespawnde group van 6 Zealots achter zijn mineral line zodat ze "klem" kwamen te zitten.

Nadat ik al zijn Zealots en zijn workers had opgeruimt kreeg ik een message " Crappy OP Terran " zucht weer zo'n eentje en hij leaved de game.

Wat heeft het nu voor nut om de tegen partij te blamen omdat je zelf je early economy invest in teveel warpgates en teveel warp prisms ?

Hoe dan ook inmiddels gestegen tot Rank20 in mijn division hopelijk gaan we nu toch wel richting promotie. sta nu +7 op mijn w/l ratio

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:17

Rannasha

Does not compute.

Speedy55 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:32:
Wat was dat dan die 7 % bonus? snap niet helemaal wat daar mee bedoelt wordt.
Als een worker klaar is met minen, staat hij even stil voordat hij terug naar het command center / nexus / hatchery gaat. Als je deze workers een return-cargo command geeft, gaan ze echter direct terug. Zo kun je dus iets sneller (7%) minen. Het is erg veel werk om dit te doen, dus het is alleen de moeite waard aan het begin van het potje als het spannendste wat je verder te doen hebt, het juist timen van je eerste depot/pylon/overlord is.

Maar goed, met de nieuwe patch blijven de workers altijd even stil staan, ongeacht of ze automatisch aan het minen zijn of dat je ze handmatig terugstuurt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Modbreak:Zojuist heb ik ALLE troep, flames, trolls en de posts over accounts verkopen getrashed.
De volgende die ik weer zie flamen, trollen of begint over het verkopen van zijn of haar account krijgt wat mij betreft een ban.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook moeite met het verdedigen tegen een cannon rush als zerg? iedere keer als ik tegen protoss speel doet die een cannon-rush maar ik heb geen idee wat ik daar tegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 14:02

GekkeR

key = key

Spinecrawlers into Mutalisk vs Cannon rush

Mutalisk om zijn eco kapot te maken , niet om de cannons te killen uiteraard.
Als het mee zit heeft hij namelijk geen cannons in zijn eigen basis.
Met genoeg muta's kan je proberen de pylons kapot te maken van de cannons.
Anders met roaches/lings/hydra's de pylons kapot maken.

Truuk is iig Spine Crawlers vs Cannons en Muta's vs zijn economy.

[ Voor 80% gewijzigd door GekkeR op 28-09-2010 10:58 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:47
Zie psychoclown in "[PC] StarCraft 2 - Deel 12"

[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 28-09-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:52:
heeft iemand ook moeite met het verdedigen tegen een cannon rush als zerg? iedere keer als ik tegen protoss speel doet die een cannon-rush maar ik heb geen idee wat ik daar tegen kan doen.
Spinecrawlers outrangen cannons dus dat is goed. Cannons kunnen ook niet op creep komen dus het beste wat ze kunnen doen is je containen in je base. Als je cannons ziet komen dus spinecrawlers op genoeg range neerzetten en je eerste lings na zijn basis sturen(liefste nog even zijn probe pakken maar die staat vaak te dichtbij een cannon)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo! ik heb gewonnen!!! :D

Protoss vs Protoss en ik probeerde eerst bij zijn ingang meteen aan te vallen met 4 snelgemaakte Zealots maar die werden gefried door al zijn cannons bij de ingang.

Toen dacht ik, ik ga zn supply line killen met void rays! Ik ging achterdoor, toen vernietigde ik zijn supply line maar ondertussen had hij zeker 30 cannons die ik buiten werking stelde door de pylons (hij had er maar 1 per groep van 5 :P) neer te schieten.

In feite heb ik de game dus gewonnen met 4 VoidRays! Ik ben blij!! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Species5618 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:57:
[...]

Als een worker klaar is met minen, staat hij even stil voordat hij terug naar het command center / nexus / hatchery gaat. Als je deze workers een return-cargo command geeft, gaan ze echter direct terug. Zo kun je dus iets sneller (7%) minen. Het is erg veel werk om dit te doen, dus het is alleen de moeite waard aan het begin van het potje als het spannendste wat je verder te doen hebt, het juist timen van je eerste depot/pylon/overlord is.

Maar goed, met de nieuwe patch blijven de workers altijd even stil staan, ongeacht of ze automatisch aan het minen zijn of dat je ze handmatig terugstuurt.
Tnx voor de uitleg, wist dat niet. Zo lang was ik ook nog niet bezig met starcraft 2.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:32
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:01:
[...]

Spinecrawlers outrangen cannons dus dat is goed. Cannons kunnen ook niet op creep komen dus het beste wat ze kunnen doen is je containen in je base. Als je cannons ziet komen dus spinecrawlers op genoeg range neerzetten en je eerste lings na zijn basis sturen(liefste nog even zijn probe pakken maar die staat vaak te dichtbij een cannon)..
Ik heb ook veel moeite met cannon rushes. Ik was niet op de hoogte dat een spinecrawler een cannon outranged. Ik had een spine neergezet en deze kon de cannon niet raken. Wanneer ik de spine een vakje opschoof begon de cannon erop te schieten. Ik zal wel iets verkeerd doen dan.

edit: volgens de wiki teamliquid hebben zowel de spinecrawler als de cannon een range van 7.

[ Voor 6% gewijzigd door Castor385 op 28-09-2010 11:35 ]

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
RMB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:11:
Zo! ik heb gewonnen!!! :D

Protoss vs Protoss en ik probeerde eerst bij zijn ingang meteen aan te vallen met 4 snelgemaakte Zealots maar die werden gefried door al zijn cannons bij de ingang.

Toen dacht ik, ik ga zn supply line killen met void rays! Ik ging achterdoor, toen vernietigde ik zijn supply line maar ondertussen had hij zeker 30 cannons die ik buiten werking stelde door de pylons (hij had er maar 1 per groep van 5 :P) neer te schieten.

In feite heb ik de game dus gewonnen met 4 VoidRays! Ik ben blij!! :D :D
30 cannons :X

Die weet zeker niet dat collossi met thermal lance de cannons gewoon outrangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Castor385 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:33:
[...]

Ik heb ook veel moeite met cannon rushes. Ik was niet op de hoogte dat een spinecrawler een cannon outranged. Ik had een spine neergezet en deze kon de cannon niet raken. Wanneer ik de spine een vakje opschoof begon de cannon erop te schieten. Ik zal wel iets verkeerd doen dan.

edit: volgens de wiki teamliquid hebben zowel de spinecrawler als de cannon een range van 7.
Het hangt ervanaf wat voor soort rush het is. Bouwt ie pylons onderaan je ramp en daarachter een cannon, of bouwt ie ze in je basis?

Als het in je basis is zou je met wat workers, vroege lings en scouten dit toch wel tegen moeten kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeind in een malle bui samen met mijn broer eens de 2v2 placement matches gedaan, arranged team dus. Ik had er eigenlijk niets van verwacht, zowel mijn broer als ik hebben maar 5-6 matches online gespeeld tegen andere mensen (hij kwam na placements uit op Bronze 1v1 en ik op Platinum 1v1). Desondanks hadden we toch iets van, laten we het maar eens proberen.

De eerste match die we speelden was tegen 2 T spelers (dus TTvTT, hehe). Ik was al bang dat we gerushed zouden worden van hier tot tokio dus ik stuurde redelijk vroeg een scout SCV weg en zag dat allebei de tegenstanders Marines aan het maken waren dus veel meer met de SCV kon ik niet zien. Hierdoor zei ik tegen mijn broer dat hij ook het beste gewoon Marine/Marauders kon blijven maken. Nadat we allebei wat MM hadden en ik een scan uitvoerde op de tegenstanders zag ik dat 1 van de 2 begonnen was naar Starport met Techlab te techen en de ander alleen maar Marines had gemaakt. Mijn Stim research was net klaar dus ik zei dat we meteen de techende T aan moesten vallen voordat hij Banshees zou hebben. Achteraf blijkt dat hij een Medivac had gemaakt ipv Banshees en onze MM force liep vrij gemakkelijk over hun heen.

De tweede match was tegen een T en een P waarbij ik besloot om voor Banshees te gaan alleen ik weet daar niet de goede BO voor en blijkbaar was de P eerder met 2 Voidrays als ik met mijn Banshee. Vrij snel klaar aangezien ik het niet zag aankomen en geen AA had (meer Marines waren een redding geweest, oh well).

De derde match was tegen 2 Zergs dus ik ging al uit van een 6pool. Gelukkig was dit niet het geval en speelde beide Zergs erg passief (wel allebei een snelle expand). Uiteindelijk maakte we een push met MM toen ik na een scan zag dat er één van de Zergs met een Baneling nest bezig was. De eerste push zorgde ervoor dat we van één Zerg zijn expand kapot maakte en van de andere Zerg zijn main. De tweede push met wederom MM (en één Medivac nu) maakte de andere Zerg zijn expand dood voordat ze het opgaven.

De vierde match was wederom tegen een T en een P, de T ging voor snelle Thors en de P voor snelle DTs. Mijn broer ging weer lekker MM's maken en ik ging voor Marauder drops. Ondanks dat mijn Marauders pas in de T zijn basis kwamen nadat hij al 2 Thors had (was ook een on-the-fly idee) kreeg ik wel zijn main CC kapot. Daarna ben ik even terug gegaan om vervolgens met 3 Medivacs terug te komen met MM's er in. Hiermee maakte ik weer zijn main CC kapot en vervolgens zijn expand CC ook om daarna weer zijn under construction main CC kapot te maken :P Pas toen kwam ik erachter dat de Protoss dus DT's aan het maken was. Gelukkig was ik nogal crappy met mijn Mules en had ik veel te veel energy over op mijn CC. Ik kon veel DTs doodmaken dankzij MM en scan. Tijdens mijn tweede drop kwam mijn broer overigens helpen met zijn MM force en gaven de tegenstanders het op.

De laatste match was (alweer) tegen een T en een P. Om een of andere reden ging ik alweer voor Banshees alleen dit keer gingen allebei de tegenstanders voor mass tier1 units (Marines+Zealots). Toen ik net mijn eerste Banshee naar de Protoss had gestuurd kwamen ze net met hun leger naar mijn basis. Ik had net genoeg tijd om nog een set Banshees te maken voordat ze mijn basis inkwamen. Hierdoor heb ik hun leger kapot gekregen terwijl ik de Protoss zijn mineral line neer maaide. De T tegenstander begon vervolgens met Vikings en Scan mijn Banshees aan te vallen. We hadden het geluk dat mijn broer eigenlijk helemaal ongeschonden in de eerste minuten zijn leger heeft kunnen bouwen (MM uiteraard, lekker makkelijk en nog sterk ook). Hij is toen gaan aanvallen om te kijken of we de Protoss konden afmaken en het 1.5 vs 1 zou worden. De Protoss was alleen slim genoeg om snel een Sentry te maken en zijn ramp te Forcefielden. Toen maar tegen mijn broer gezegd om de T aan te vallen in de hoop dat hij allemaal Vikings had en geen Tanks oid. Gelukkig was dit zo en gaven de tegenstanders het op toen de T zijn basis binnen werd gevallen. Achteraf wel een beetje een wow moment toen we zagen dat de tegenstanders een Platinum league team was waarbij een van de 2 een (~800 pt) Diamond 1v1 en de ander een Platinum 1v1 rank waren.

Eigenlijk vind ik wel dat MM best wel (te) sterk is, vooral in 2v2 wanneer je met een grote groep kan komen in de eerste 8-9 minuten. De meeste matches hebben we gewonnen simpelweg omdat we op het goede moment aanvielen (en een redelijk portie geluk hadden). In de 5 matches zijn wij maar 2 keer aangevallen, de rest van de keren waren wij op het offensief. Beide keren dat wij aangevallen werden was het ook zo dat we (bijna) verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:32
Het stomme is vaak, dat ik het scout (een forge) en dan als een dolle door mn basis ga zoeken. Vaak wordt die pylon dan al gewarped. Ik probeer dan de probe aan te vallen met 4 drones, maar die weet dan vaak nog in alle hektiek 3 cannons neer te gooien

(cannons onderaan de ramp vind ik geen probleem, die kunnen toch niet naar boven kijken en krijg je met spine crawlers inderdaad makkelijk weg)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan.B
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:01:
[...]

Volgens mij is de range van spinecrawlers en cannons gelijk (range 7)? Wat ik doe is met een queen zo snel mogelijk creep tumors plaatsen zodat hij niet in range van mijn mineral line komt. Vervolgens lings naar zijn basis sturen want meestal heeft hij geen enkele combat unit. Zoveel mogelijk zijn workers killen en ondertussen units blijven maken. Geduldig wachten ik genoeg units hebt om zonder te veel verlies de canons te killen.

Tegen protoss hou ik altijd mijn basis in het oog voor canon rush/proxy pilons (overlords wat verspreiden of met een drone mijn eigen basis scouten). Wanneer ik een probe of pilon zie zo snel mogelijk met enkele miners zijn probe insluiten en de pilons killen.

Ik moet wel toegeven dat ik gisteren van een copper player verloren ben door een canon rush ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:52:
Dit is vrij makkelijk omdat ze altijd wat verder van je basis beginnen. Het hangt af van de map op de meeste maps zie ik graag een cannon rush ik houd wel van een easy win op zijn tijd.

Algemeen.
Stuur altijd snel 6 zerglings zijn basis in soms maakt hij geen wall en kan je gewoon alle probes mollen

Op maps waar je minerals tegen de rand aan staan ( dus geen ruimte tussen creep en rand om te bouwen ):
Ga lekker door waar je mee bezig bent, maak 2 queens en laat 1 van de 2 creep tumors maken richting de cannons zodat je ze insluit. Nu staan er cannons een stukje van je basis af en kunnen ze niet dichterbij gemaakt worden en kan jij rustig doorgaan en ze negeren.

Op maps waar je minerals ver van de rand staan is het klote. Laat je queens daar asap creep tumors maken net voorbij je mineral line zodat hij ook geen cannons achter je minerals kan zetten.

Creep voor zerg is een wapen tegen cannon rushes, niemand ( behalve zerg ) kan bouwen op creep dus gebruik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castor385 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:33:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, mijn fout :( om de 1 of andere reden heb ik me hoofd dat crawlers cannons outrangen. Zal wel komen dat spines bunkers outrangen :)

Op de potjes die ik zerg speel tegen cannon rush knal ik gewoon wat 2 spine crawlers neer en ga gewoon verder en met mijn eerste lings val ik zijn base aan. Ik heb als zerg niet echt veel last van cannons moet ik zeggen. De rest is natuurlijk hetzelfde 4 probes per pylon/cannon als je het op tijd spot en zoveel mogelijk creep spreaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro4sho
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 17:56
Jongens wordt het niet weer eens tijd voor een tournooitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 22:25

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:53:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, mijn fout :( om de 1 of andere reden heb ik me hoofd dat crawlers cannons outrangen. Zal wel komen dat spines bunkers outrangen :)

Op de potjes die ik zerg speel tegen cannon rush knal ik gewoon wat 2 spine crawlers neer en ga gewoon verder en met mijn eerste lings val ik zijn base aan. Ik heb als zerg niet echt veel last van cannons moet ik zeggen. De rest is natuurlijk hetzelfde 4 probes per pylon/cannon als je het op tijd spot en zoveel mogelijk creep spreaden
Ook dat is niet helemaal waar. Bunkers zijn alleen maar outranged door spinecrawlers als er marines in zitten. Als wer ghosts in zijn geduwt weer niet. Ook leuke zijn reapers in bunkers. Marines worden er meestal in bunkers geduwt omdat het de eerste en goedkoopste units zijn en bunkers vaak alleen voor defense worden gebruikt.

Als ik zelf reapers aan het brouwen ben dan kan het zijn dat ik besluit om deze tijdelijk op te slaan in bunkers bij de ramp zodat ik iig wat basedefense heb zonder tijd te verspillen aan het trainen van marines (wat uiteindelijk ten koste gaat van reapers trainen en sneller aanvallen)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
ro4sho schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:08:
volgens mij zit je in het verkeerde topic :P vorige toernooi is nog bezig.

btw, wanneer vinden jullie een FE een goed idee? ik doe het eigenlijk alleen als ik zie dat de tegenstander dat doet, dan kan ik het wel houden. maar zelf het initiatief nemen lukt bij mij nog niet zo lekker. heb je vanaf het begin al het idee ik doe FE of doe je dat pas na scouten? moet ook eerlijk zeggen dat mn scout het vaak niet lang genoeg leeft om interessante informatie te krijgen :/

edit: hier nog een paar goeie toss tips :P
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=156555

[ Voor 7% gewijzigd door daanteb op 28-09-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
SCV scout gebruik je eigenlijk alleen om te zien of je wordt gecheesed, zie je geen raxx/gateway in zijn basis, maak je dan klaar voor een cheese. Zie je op 6 een pool van Zerg, ooooh shit.

FE moet je leren doen. Als jij een klein legertje hebt waarmee je hem kan aanvallen (niet zijn SCV's maar zijn leger) en jij kan bv een tank en wat marines slopen dan is dit het moment om te expanden aangezien hij niet kan pushen :).
ro4sho schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:08:
Het HWH toernooi (van GoT) zit nu in de finales en loopt dus af, volgende toernooi is pas in November waarschijnlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 28-09-2010 12:26 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tegen Zerg scout ik niet eens meer met probes, maar gebruik mijn maximale mining om zo snel mogelijk de wall-off compleet te hebben. Scouten doe ik vrij rap daarna wel met een observer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ach het is wel fijn om te weten of die direct voor roaches gaat of voor zerglings :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat maakt voor mij beginstrategie niet zoveel uit. Die Robobay komt er toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Dan kan je je afvragen in hoevere het nog strategie is als je niet anticipeert op je tegenstander en alleen blind je eigen ding doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:22:
[...]

volgens mij zit je in het verkeerde topic :P vorige toernooi is nog bezig.

btw, wanneer vinden jullie een FE een goed idee? ik doe het eigenlijk alleen als ik zie dat de tegenstander dat doet, dan kan ik het wel houden. maar zelf het initiatief nemen lukt bij mij nog niet zo lekker. heb je vanaf het begin al het idee ik doe FE of doe je dat pas na scouten? moet ook eerlijk zeggen dat mn scout het vaak niet lang genoeg leeft om interessante informatie te krijgen :/

edit: hier nog een paar goeie toss tips :P
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=156555
Daanteb over welk ras praten we hier over dat maakt voor FE behoorlijk wat uit namelijk.

Voor protoss tegen terran:
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=142887

Let wel omdat veel terrans in de ladder voor een fast x rax attack gaat moet je van goede huize komen om deze FE te laten slagen. Todat je in diamond zit (misschien hoog plat) zou ik hier nog niet aan beginnen.

@Auredium: ehhh ben ik nou echt niet wakker, maar zover ik weet hebben reapers normal attack 4.5 range en d8 charges 5. range dus in bunker nog steeds max 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 09:47
Gisteren twee potjes gespeeld. Eerste was tegen een Zerg die voor een sixpool ging. Helaas verloren.

Tweede potje was erg grappig tegen een Protoss. Toen ik ging scouten, zag ik alleen een forge, dus ik heel snel ook een forge neergeknald en me klaarmaken voor een cannon rush. En die kwam er. Ik had cannons rond m'n Nexus staan, dus die cannons van hem deden me niet zo veel. Ik heb vervolgens twee gateways en een Twilight Council gemaakt en een stuk of tien chargelots gemaakt. Via m'n backdoor m'n basis verlaten en zijn basis en drones gesloopt. Ondertussen ook gewoon chargelots blijven pompen terug gegaan naar m'n ramp en met een stuk of 25 chargelots zijn pylons en drone gesloopt en lekker even gewacht tot hij wat ging zeggen. Toen zei hij heel droog: 'That's the fifth time in a row i lose this way'. Ik vond het wel grappig en heb alles van hem gesloopt waardoor ik gewonnen had.

Voelde best goed, een cheese afslaan en vervolgens winnen. Begin langzaamaan wel te merken dat ik iets beter wordt, al is het nog steeds niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:53:
[...]

Daanteb over welk ras praten we hier over dat maakt voor FE behoorlijk wat uit namelijk.

Let wel omdat veel terrans in de ladder voor een fast x rax attack gaat moet je van goede huize komen om deze FE te laten slagen. Todat je in diamond zit (misschien hoog plat) zou ik hier nog niet aan beginnen.

@Auredium: ehhh ben ik nou echt niet wakker, maar zover ik weet hebben reapers normal attack 4.5 range en d8 charges 5. range dus in bunker nog steeds max 6?
ai sry, ja bedoelde als protoss. mja misschien gaat het beter door gewoon vaker te proberen. heb ook niet het idee dat 2 of 3 cannons helpen want marauders. moet misschien wat vaker mn robobay overslaan en gewoon 4 gates neergooien.

[ Voor 4% gewijzigd door daanteb op 28-09-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:53:
[...]

Reapers zijn niet echt rangepractisch maar wel krachtige tegen veel units dan marines, ze kunnen wel weer niet airunits raken. Ik had het met name over ghosts in bunkers. Ghosts hebben qua range in bunkers wat verder dan marines. Aan de andere kant is ghosts in bunkers een duur grapje plus je levert al hun functionaliteit in voor ranged shots. Ik zou er 1 in stoppen om de wat long ranged units af te schrikken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40
Shadowhawk00 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:50:
Dan kan je je afvragen in hoevere het nog strategie is als je niet anticipeert op je tegenstander en alleen blind je eigen ding doet.
Voor mij is er in het begin altijd een vaste strategie, tot ik op een punt kom waar ik moet besluiten wat voor units ik ga maken. In de tijd dat ik de vaste strategie toepas, verander ik ook alleen maar, als ik dat moet om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Shadowhawk00 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:50:
Ik doe niet blind mijn eigen ding, ik scout alleen iets later, aangezien je toch rekening moet houden met een bizar snelle opening van Zerg. Ik kan wel een probe naar mn tegenstander sturen, maar vervolgens loop ik het risico dat ik dus al te laat ben voor de 6pool doordat ik een probe mis.

Dus ik scout ietsje later met observer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moogles schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:22:
Geen idee of dit 'toegestaan' is (je weet maar nooit) maar ik ben op zoek naar een tweede account. Iemand klaar met de campaign en geen trek in multiplayer? Stuur me een PM en misschien dat we wat kunnen regelen. Eventueel ook mogelijk om je account te levelen als je denkt het in een hogere league beter te doen.

Mijn account is namelijk 1850+ en mijn bonus pool is leeg. Het heeft voor mij geen enkele zin om te ladderen omdat ik teveel punten riskeer.
1850 punten? Je bedoelt achievement points zeker.. als je echt zoveel punten hebt, ben je beter dan Drewbie, hongunPrime en Madfrog.. http://sc2ranks.com/ranks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:22:
[...]

1850 punten? Je bedoelt achievement points zeker.. als je echt zoveel punten hebt, ben je beter dan Drewbie, hongunPrime en Madfrog.. http://sc2ranks.com/ranks
Tuurlijk bedoelt ie achievement points ;)

btw. Vraagje; Verlies je meer resources als je een gebouw cancelled dat in aanbouw is en al de helft schade gekregen heeft t.o.v. een gebouw dat ook in aanbouw was maar niet gehit is door de tegenstander?

[ Voor 30% gewijzigd door cyboria op 28-09-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

cyboria schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:30:
[...]

Tuurlijk bedoelt ie achievement points ;)

btw. Vraagje; Verlies je meer resources als je een gebouw cancelled dat in aanbouw is en al de helft schade gekregen heeft t.o.v. een gebouw dat ook in aanbouw was maar niet gehit is door de tegenstander?
Geloof dat je 75% terug krijgt van de aanschaf waarde, volgens mij maakt het niet uit of het gebouwt beschadigt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:17:
[...]

Reapers zijn niet echt rangepractisch maar wel krachtige tegen veel units dan marines, ze kunnen wel weer niet airunits raken. Ik had het met name over ghosts in bunkers. Ghosts hebben qua range in bunkers wat verder dan marines. Aan de andere kant is ghosts in bunkers een duur grapje plus je levert al hun functionaliteit in voor ranged shots. Ik zou er 1 in stoppen om de wat long ranged units af te schrikken.
Is eventueel alleen voor defense. Voor offense krijg je niet zo snel een bunker in enemy base op het tijdstip wanneer een ghost eruit is. Vooor defense een ghost in een bunker lijkt me een heel slecht idee je kan zijn skills niet goed gebuiken inside een bunker en als iemand al je frontline aanvalt wanneer er een bunker staat is het meestal toch wel een behoorlijke army en maakt die range ook niks meer uit.

Voor de FE protoss. Ik speel het regelmatig op mijn 2'de account FE. Ik speel daar tegen rond 1000 diamond spelers en het is zo verschrikkelijke moeilijke build om goed uit te voeren (kan ook puur voor mezelf zijn). Wanneer je expension up en running is is de game zo goed als voor jou. Echter als er goed wordt gescout of wanneer er (zoals in de lagere ranks) er een early attack komt is het moeilijk om te defenden.

Ps. gisteren ssks tegen OGShyperdub gekeken (ja de gast die TLO uit het tournooi gooide) Nu weet ik precies hoe ik tegen very early terran attack (bijna cheese) moet defenden. Gewoon een beetje micro en klaar..............ehhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 10:21
Leuke casting voor sc2 beginners : sc2 noobschool
YouTube: Kanaal van SC2NoobSchool

Er is ook een unittester die wel werkt met de laatste patch namelijk:hardcounter:
http://www.sc2mapster.com/maps/hardcounter/

[ Voor 31% gewijzigd door Rman op 28-09-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:41:
Ps. gisteren ssks tegen OGShyperdub gekeken (ja de gast die TLO uit het tournooi gooide) Nu weet ik precies hoe ik tegen very early terran attack (bijna cheese) moet defenden. Gewoon een beetje micro en klaar..............ehhhh
spoiler:
ja, jammer dat hij er nu uitligt :( geen P in de finales, wel nog een zerg. hopelijk pakt die de winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Laatst online: 02-10 20:37
Patch time again? Ik begin steeds meer met zerg te spelen ipv protoss... De tijden van sc1 herleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
Als ik hier zo leest, lijken er een hele hoop tweakers S2 te spelen.

Ik ben zelf een zerg speler en hoewel er al vele zijn overgestapt naar die f*king terran, blijf ik bij the Swarm !
Hopelijk krijgt zerg in de volgende expansion, gelijke voordelen als terran nu en worden we dan weer de biggest race of the universum. >:)
Geef nu toe die marine poppetje van terran zijn toch wel iets overpowerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
btw kan iemand me uitleggen wat er bedoeld wordt met
1) robobay (roach banelings ??)
2) chargelots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:06:
[...]

spoiler:
ja, jammer dat hij er nu uitligt :( geen P in de finales, wel nog een zerg. hopelijk pakt die de winst :P
spoiler:
ja, idd ik hoop echt dat cool de winst pakt. Ik heb de games nog niet gelezen maar heel TL praat al over imbalanced terran na de match van intotherainbow tegen tester. Tester is gewoon zo verschrikkelijk goed en was er van overtuigd dat hij GSL zou winnen, helaas... Waarschijnlijk heeft ITR hem gekilled voordat warpgate uit was. Dat punt is zo hard om te defenden tegen terran.

Yasaka:

Robo bay = Robotics Bay (protoss building)
Chargelots = Zealots upgraded met Charge(protoss 2 tier tech)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Om precies te zijn, dan zou hij een van de volgende moeten zijn:

SharkGSjoW
Osho
Satiini
Unix
sYz
RoXKISPomi

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:30
yasaka schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:27:
Als ik hier zo leest, lijken er een hele hoop tweakers S2 te spelen.

Ik ben zelf een zerg speler en hoewel er al vele zijn overgestapt naar die f*king terran, blijf ik bij the Swarm !
Hopelijk krijgt zerg in de volgende expansion, gelijke voordelen als terran nu en worden we dan weer de biggest race of the universum. >:)
Geef nu toe die marine poppetje van terran zijn toch wel iets overpowerd.
aye helemaal mee eens, hate die marauders !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:31:

spoiler:
ja, idd ik hoop echt dat cool de winst pakt. Ik heb de games nog niet gelezen maar heel TL praat al over imbalanced terran na de match van intotherainbow tegen tester. Tester is gewoon zo verschrikkelijk goed en was er van overtuigd dat hij GSL zou winnen, helaas... Waarschijnlijk heeft ITR hem gekilled voordat warpgate uit was. Dat punt is zo hard om te defenden tegen terran.
spoiler:
2e matche staat al geupload http://www.youplayoff.com/matchup/5783 . robotics stond te dicht bij de kant. hb vaker ook in die positie gestaan, je denkt ik moet eruit want hij is vast aan het expanden ofzo maar je verliest gewoon altijd door concave en/of ff. misschien dat Tester langer had moeten wachten en toch collosus moeten gaan, verbaasde me dat de terran niet expande toen hij Tester vastgezet had.

edit: trouwens, 9 van de 10 x bedoel ik met robobay de robotics facility :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat bij de Ultralist building splash "bug"fix, de Ultralisk splash flinkt generfed is (ook tegen units ipv gebouwen).. Dan heb ik toch liever die ram attack Blizzard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:46:
[...]

spoiler:
2e matche staat al geupload http://www.youplayoff.com/matchup/5783 . robotics stond te dicht bij de kant. hb vaker ook in die positie gestaan, je denkt ik moet eruit want hij is vast aan het expanden ofzo maar je verliest gewoon altijd door concave en/of ff. misschien dat Tester langer had moeten wachten en toch collosus moeten gaan, verbaasde me dat de terran niet expande toen hij Tester vastgezet had.

edit: trouwens, 9 van de 10 x bedoel ik met robobay de robotics facility :P
spoiler:
Ik heb beide games nog niet gezien, ben dus heel benieuwd, Maar idd als je gecontained bent dan heb je zo'n drang om naar buiten te knallen, maar dat is meestal slecht nieuws door je positionering. Collosie is dan needed of drops. Maar ja 3T en 1Z over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 23:11
[...]

Nee ik bedoel 1v1 ladder ranking. Ik heb het niet recent gecheckt maar was een paar dagen terug top 30 EU en top 100 world. Gisteren overigens 2 games verloren, dus zit nu rond de 1815. Volgende week een run naar de 2000 maken. Beter dan MadFrog en drewbie (speelde ik trouwens veel mee tijdens de beta op de US server) is nou niet echt lastig. Sowieso zijn al die US spelers zwaar overrated. Vergelijk HuK, KiwiKaki en drewbie's records op US met dat van hun EU accounts. hongunPrime ken ik niet. :| Ik ben geen noob ofzo, ik speel 25+ games per dag tegen de beste spelers ter wereld in customs. Probleem is dat ik 'snachts niet kan spelen omdat de server verlaten is. Als ik dan ladder riskeer ik 20+ punten om er 2 te winnen. Dat is gewoon niet te doen. Daar heb je die bonus pool voor nodig, of een alt account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Bosmonster op 28-09-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit je toevallig bij seriousgaming? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
psychoclown schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:50:
[modbreak]Zojuist heb ik ALLE troep, flames, trolls en de posts over accounts verkopen getrashed.
De volgende die ik weer zie flamen, trollen of begint over het verkopen van zijn of haar account krijgt wat mij betreft een ban.[/]
Even qouten voor iedereen die weer in "discussie" wil gaan, misschien kan je dat beter via DM doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
yasaka schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:31:
btw kan iemand me uitleggen wat er bedoeld wordt met
1) robobay (roach banelings ??)
2) chargelots
Er zijn ook andere rassen dan Zerg :)
Dit gaat over Protoss, Robobay staat voor Robotics Bay, Chargelots voor Zealots met Charge upgrade.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:22
CDwow heeft de pre-orders verstuurd hoor... Beter laat dan nooit I guess.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
@MrVegeta: Your're right. Even geknipt.

@haarbal: lekker op tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand rond gold die een beetje zerg wil oefenen?
Ik vind het nog erg lastig en weet nooit wanneer ik units of drones moet bouwen. Stuur me een PM als je een beetjw wil oefenen/iemand hebben om builds mee te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haarbal schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:08:
CDwow heeft de pre-orders verstuurd hoor... Beter laat dan nooit I guess.
? gaat dit over sc2. Zo hard kun je als webshop toch niet falen? Het spel is al zolang uit en dan nog geen pre order verstuurd hebben? Spel is al zolang uit dat de prijs al wat gedaald is zelfs.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:33:
[...]

? gaat dit over sc2. Zo hard kun je als webshop toch niet falen? Het spel is al zolang uit en dan nog geen pre order verstuurd hebben? Spel is al zolang uit dat de prijs al wat gedaald is zelfs.
cdwow faalt zo hard ja, altijd al.

ontopic: ik heb besloten terran te gaan spelen, met zerg kan ik niet spelen ik ben vandaag iets van 50 ranks omlaag gegaan omdat ik alleen maar gecheesed wordt en ik daar niets tegen kan doen (me base wordt al overspoeld met zealots (oke ik overdrijf, het was er eentje) voordat ik een zergling heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Moogles schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:37:
[...]

Nee ik bedoel 1v1 ladder ranking. Ik heb het niet recent gecheckt maar was een paar dagen terug top 30 EU en top 100 world. Gisteren overigens 2 games verloren, dus zit nu rond de 1815. Volgende week een run naar de 2000 maken. Beter dan MadFrog en drewbie (speelde ik trouwens veel mee tijdens de beta op de US server) is nou niet echt lastig. Sowieso zijn al die US spelers zwaar overrated. Vergelijk HuK, KiwiKaki en drewbie's records op US met dat van hun EU accounts. hongunPrime ken ik niet. :| Ik ben geen noob ofzo, ik speel 25+ games per dag tegen de beste spelers ter wereld in customs. Probleem is dat ik 'snachts niet kan spelen omdat de server verlaten is. Als ik dan ladder riskeer ik 20+ punten om er 2 te winnen. Dat is gewoon niet te doen. Daar heb je die bonus pool voor nodig, of een alt account.
Als je EU speelt dan zou je 1 van deze moeten zijn :
code:
1
2
3
4
5
6
45  Terran Chronas  1,821   289 206 58.38%  Agria Alpha (#1)    7 hours
46  Terran PrO  1,818   316 231 57.77%  Feld Delta (#16)    1 hour
47  Terran nevsen   1,814   289 228 55.90%  Azimar Hawk (#1)    1 hour
47  Terran NTT  1,814   357 216 62.30%  Feld Delta (#17)    1 hour
49  Terran mouzMorroW   1,805   201 96  67.68%  Feld Delta (#18)    1 hour
50  Zerg LiquidHayprO   1,802   341 248 57.89%  Tal’darim Theta (#8)  1 hour

en voor US
code:
1
2
3
4
5
6
43  Terran Gretorp  1,829   184 114 61.74%  Immortal Yankee (#3)    1 hour
44  Terran Mcleod   1,827   875 751 53.81%  Argo Echo (#3)  1 hour
45  Zerg Malice 1,823   414 295 58.39%  Medic Mu (#6)   1 hour
45  Terran Neans    1,823   372 260 58.86%  Medic Mu (#7)   1 hour
47  Terran theognis 1,816   249 187 57.11%  Feld Lima (#1)  4 hours
48  Protoss phantaxx    1,808   677 599 53.06%  Argo Echo (#4)  1 hour

aangezien je HungUnPrime niet kent kunnen we ervan uitgaan dat je niet in de koreaanse league speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:28
waarom doet iedereen zo moeilijk ban die idioot gewoon van het topic en laat hem lekker andere mensen lastig vallen zodat het topic een beetje op topic blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultralisk nerf.. Ik kan wel janken. Wat moet ik nu in late game tegen terran?

dan maar nog meer ultralisks pompen vanaf nog meer bases..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Broodlords zijn goed, corruptors, ultras zijn ook goed zonder bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

furby-killer schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:00:
Broodlords zijn goed, corruptors, ultras zijn ook goed zonder bugs.
Technisch gezien zijn het alle 3 bugs :+

Starship Troopers anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
_O- _O- _O- -O-

Ik ben blij dat die bug er uit is, had zonet 3 ultras met 100 kills tussen hun :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat was de link van onze got-divisie ook alweer? (kon hem niet vinden in startpost, misschien optie om hem daar bij te plaatsen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killugh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-07 14:30

killugh

lava right ahead

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:09:
wat was de link van onze got-divisie ook alweer? (kon hem niet vinden in startpost, misschien optie om hem daar bij te plaatsen?)
http://sc2divisions.com/custom/tweakers/468

pain is nothing that a downpour won't erase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
Ik weet niet of het mag, maar ik heb net een potje PvT gespeeld tegen een terran en ik vondt het best goed gaan. Ik had gescout, gexpand, meer units dan hem. Maar toch werd ik genadeloos afgemaakt.

Hij ging MMM en turtlde zichzelf in, later kwam hij ook nog met cloaked banshees.

Ik begon met Zealot, Stalker en ging over op Robotics.

Zou iemand misschien eens naar mijn replay willen kijken?

Ik ben maar een bronze-speler, dus ik zal wss heel veel fout doen wat ik zelf niet zie ;)

http://www.mediafire.com/...dfujecn/Whylose.SC2Replay

Als het niet mag, graag aangeven dan haal ik het weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killugh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-07 14:30

killugh

lava right ahead

aicaramba schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:38:
[...]

Ah, hoe kan ik mezelf naar bij zetten? Mijn player url is in ieder geval:
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1370796/1/aicaramba/
daanteb in "[PC] StarCraft 2 - Deel 11"

Wachtwoord staat in de spoiler

pain is nothing that a downpour won't erase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
yeehaw schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:30:

Ik ben maar een bronze-speler, dus ik zal wss heel veel fout doen wat ik zelf niet zie ;)

http://www.mediafire.com/...dfujecn/Whylose.SC2Replay

Als het niet mag, graag aangeven dan haal ik het weg
Vergeet je chronoboost in het begin niet te gebruiken. En wat dacht je van warpgates maken :P

Je vergeet heel je warptech te researchen lijkt het wel, terwijl dat juist je productie enorm opzweept. Je produceert nu uit maar 1 robo en 2 unwarped gates..

Daarnaast laat je je eerste leger kansloos met de grond gelijk maken terwijl ze daar echt geen schijn van kans hadden. Je colossi laat je maar de basis inlopen, terwijl je die met thermal lance juist goed had kunnen gebruiken om de deur open te breken.

Met wat meer warpgates en een pylon in de buurt van de basis had je het daar vrij snel af kunnen maken.

Daarnaast scout je wel, maar je doet er vervolgens niks mee. Hij heeft bijvoorbeeld alleen maar ground army en banshees (typische terran turtle op bronze). Wat void rays hadden zn basis ook met de grond gelijk gemaakt, of in ieder geval geopend voor je ground force :)

[ Voor 51% gewijzigd door Bosmonster op 28-09-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Meh. Kom er net achter dat je met een paar biertjes op toch een stuk minder goed starcraft: een 3-loss streak op mijn tot nu toe 26-win streak :( (bronze league nog he :P)

Daarover gesproken: van division wisselen gaat toch automatisch nadat je een paar keer een random iemand uit een hogere divisie verslaat toch? Dit omdat ik mij nu een beetje verveel in bronze omdat ik alles win (sta nu 6de in m'n division). An sich wel chill natuurlijk :P

[ Voor 44% gewijzigd door dtech op 28-09-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je division heeft niets te maken met de rating "achter de schermen" welke bepaalt tegen welk niveau vijanden je speelt.

je kan in bronze zitten maar het aantal punten hebben van iemand in gold. dat betekent wel dat je waarschijnlijk snel promote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moogles schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:37:
[...]

:> gewoon een simpel vraagje! wat is je ingame nick en je code?

Verwijderd

dtech schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:18:
Meh. Kom er net achter dat je met een paar biertjes op toch een stuk minder goed starcraft: een 3-loss streak op mijn tot nu toe 26-win streak :( (bronze league nog he :P)

Daarover gesproken: van division wisselen gaat toch automatisch nadat je een paar keer een random iemand uit een hogere divisie verslaat toch? Dit omdat ik mij nu een beetje verveel in bronze omdat ik alles win (sta nu 6de in m'n division). An sich wel chill natuurlijk :P
Het gaat om je MMR ( match making rating ) die verschild van je division punten.
Kan zijn dat je 26 win streak hebt, 1x verliest en toch promotie maakt.
Ik won ook 3-4x op rij van diamond en ging niet omhoog, stond #1-2 hele tijd en opeens bam.
Gewoon lekker door spelen en je MMR gaat omhoog en je speelt gewoon tegen je eigen nivo, ook al zit je in bronze.
Natuurlijk is het leuker voor je gevoel als je een division hoger gaat :+

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Zijn jullie merendeels EU spelers of i.c.m. NA ?
(80 - 20 regel ?)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Apart potje zojuist. TvZ op Scrap Station. Wordt gerushed, 6-pool of 8-pool ofzo, inclusief drones. Vrij snel iig. Kon niet snel genoeg een wall-in plaatsen dankzij de brede ramp. Dus ik lift mijn CC en Barracks naar het eiland. Hij meldt dat ik me maar beter de tijd kan besparen en op moet geven.

Hij heeft 1 hatch, een paar drones en een pool. Ik heb 1 CC, een paar SCVs en een Barracks. Ik ga nergens heen en dat zeg ik hem ook. Dus ik begin snel te techen naar Vikings en Thors. Ik snipe een paar Overlords, zijn Mutas lopen stuk op mijn Thor met Viking support. Ik expand naar mijn begin-positie, bouw daar 2 Factories voor een Tank/Thor legertje.

Begint hij te schelden dat ik een noob ben. Dus ik vraag hem wat hij dan wel niet is. Maar goed, geen reactie en hij geeft op. Raar volk.

edit: Kijk ff de replay na en die gast is echt het stereotype van een one-trick-pony. Hij blijft op 13 drones hangen tijdens zijn "macro", resources lopen op, heeft geen queen, raakt regelmatig supply-blocked. En dat zit in Platinum...

[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 29-09-2010 00:49 ]

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40
Species5618 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:38:
Apart potje zojuist. TvZ op Scrap Station. Wordt gerushed, 6-pool of 8-pool ofzo, inclusief drones. Vrij snel iig. Kon niet snel genoeg een wall-in plaatsen dankzij de brede ramp. Dus ik lift mijn CC en Barracks naar het eiland. Hij meldt dat ik me maar beter de tijd kan besparen en op moet geven.

Hij heeft 1 hatch, een paar drones en een pool. Ik heb 1 CC, een paar SCVs en een Barracks. Ik ga nergens heen en dat zeg ik hem ook. Dus ik begin snel te techen naar Vikings en Thors. Ik snipe een paar Overlords, zijn Mutas lopen stuk op mijn Thor met Viking support. Ik expand naar mijn begin-positie, bouw daar 2 Factories voor een Tank/Thor legertje.

Begint hij te schelden dat ik een noob ben. Dus ik vraag hem wat hij dan wel niet is. Maar goed, geen reactie en hij geeft op. Raar volk.
erg slechte Zerg speler dus. Hij had de winst in zijn zakken, maar verprutste hem door verkeerde keuze.

Hij had voor full map control moeten gaan en jou moeten containen op je eiland. Dan zou hij bij een eventuele battle zo zijn leger kunnen rebuilden.

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Hogader schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:47:
[...]

erg slechte Zerg speler dus. Hij had de winst in zijn zakken, maar verprutste hem door verkeerde keuze.

Hij had voor full map control moeten gaan en jou moeten containen op je eiland. Dan zou hij bij een eventuele battle zo zijn leger kunnen rebuilden.
Ja, bijzonder slecht (zie ook de edit op mijn vorige post). Hij had zo 2 expos kunnen pakken in de tijd dat ik nodig had om mijzelf veilig te stellen op m'n eiland. Tegen een degelijke Zerg had ik weinig kans gemaakt (al had ik wel 400/100 resources tegen zijn 150/0 en we waren even ver in de tech tree).

Verwijderd

Morrow speelt zerg :D Afbeeldingslocatie: http://www.bilder-hochladen.net/files/big/8lvr-y.jpg

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=156681

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 01:10 ]

Verwijderd

Species5618 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:38:

edit: Kijk ff de replay na en die gast is echt het stereotype van een one-trick-pony. Hij blijft op 13 drones hangen tijdens zijn "macro", resources lopen op, heeft geen queen, raakt regelmatig supply-blocked. En dat zit in Platinum...
dan zijn de meeste zerg spelers :P

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren wat 4 vs 4 matches gewonnen en een paar verloren, niets drastisch.

Wel nog een 2 vs 2 match gedaan (zit op gold niveau daar). Ik teamde als Terran op met een zerg en we moesten tegen twee zerg.

Ik besluit te gaan voor een MMM bal. Zergers deden goed scouten. mijn teamgenoot wordt aangevallen, dus ik verdedig hem. Tegenstanders beginnen met harassen. Ik kan mijn natural expension niet claimen want omdat ik mijn teamgenoot moest verdedigen kon ik mijn tweede wal niet defenden tegen de muta's. Ik voelde al aankomen dat het niets meer zou worden. De tegenstander komt door het gat met roaches en muta's mijn relatief kleine bal wordt onder de voet gelopen en mijn bondgenoot...deed niets. Nouja GG dan maar.

Principieel wilde ik switchen naar een andere tech omdat ik me realiseerde dat ze mijn MMM wilde gaan counteren maar door het gedoe kon ik niet snel genoeg switchen naar vikings & Banshees tegen de muta/roach combi.

Ach, ik heb in die match 0 punten verloren ook al verloor ik de match.

Verwijderd

De bug van ultralisks is er niet alleen uitgehaald, er is een bug bijgekomen dat de ultras nog meer nerft. Nu hebben ze minder splash damage tegen units.

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=156602 << T:L post hierover

Edit: morrow zerg? nice!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 08:01 ]

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:00:
De bug van ultralisks is er niet alleen uitgehaald, er is een bug bijgekomen dat de ultras nog meer nerft. Nu hebben ze minder splash damage tegen units.

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=156602 << T:L post hierover
Ik vermoed dat het voor Blizz heel lastig is om de splashdamage te regelen via de programmering. De splash voor een attack op building en unit zijn waarschijnlijk 1 gezamelijke waarde. Dus toen ze de splash op buildings nerfde is dat ook ten koste gegaan van de splash op units. Nu zag ik ultralisks sowieso al weinig op het slagveld omdat het een unit is die altijd ondersteund moet worden door AA support of some kind. (muta's, flying squiddies, hydralisks, etc. etc.

Dat is bijzonder simpel bedoel je?

Makkelijkste oplossing zou gewoon zijn splash damage die onafhankelijk van het doelwit is, net als bij andere units. Anders zet je gewoon de oude situatie terug met verschillende aanvallen vs gebouwen en vs units die exact hetzelfde eruitzien, enkel andere splash hebben.

• Shadowhawk00
furby-killer schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:27:
Dat is bijzonder simpel bedoel je?

Makkelijkste oplossing zou gewoon zijn splash damage die onafhankelijk van het doelwit is, net als bij andere units. Anders zet je gewoon de oude situatie terug met verschillende aanvallen vs gebouwen en vs units die exact hetzelfde eruitzien, enkel andere splash hebben.
Splash damage van de units is altijd afhankelijk van het doel, dat is bij siege tanks ook zo.
Maar ze kunnen toch gewoon de building attack terugzetten dan lost dat het probleem direct op want tegen buildings krijg je dan geen splash of een lagere waarde ( het is een andere attack)

Aan de andere kant hoor je bijna niemand over de plash damage van tanks dat je een commandcenter en alle units eromheen kan raken is blijkbaar geen probleem zolang je maar terran speelt.

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Ik dacht dat het bij de tanks juist zo was dat de splash onafhankelijk was van het target (omdat het een exploderende shell is die gewoon een vaste range heeft), dus dan zou het niet op gaan.
Volgens mij is het inderdaad compleet onafhankelijk van het doelwit, dus je kan hetzelfde met ultra doen. En anders zou het ook niet heel moeilijk moeten zijn het te maken.

Als het net als bij ultras zou zijn zouden SCVs die een CC repareren full damage krijgen, en dat krijgen ze zeker niet.

• Bosmonster
Idd.

En een optimalisatie toepassen, een bug tegenkomen en dan ipv de bug fixen de optimalisatie die je gepland had weer terugdraaien is natuurlijk ook not done :+

De bug was eenvoudig te fixen en dat hebben ze gedaan.

• Shadowhawk00
furby-killer schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:21:
Volgens mij is het inderdaad compleet onafhankelijk van het doelwit, dus je kan hetzelfde met ultra doen. En anders zou het ook niet heel moeilijk moeten zijn het te maken.

Als het net als bij ultras zou zijn zouden SCVs die een CC repareren full damage krijgen, en dat krijgen ze zeker niet.
Zoek maar eens een stukje terug daar heeft iemand een linkje gepost waar het tegendeel staat.
Is ook vrij logisch dat ze de code van splash damage hergebruiken bij verschillende units dat scheelt weer code en testen.

• daanteb
ShadowBumble schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:40:

Als je EU speelt dan zou je 1 van deze moeten zijn :
code:
1
2
3
4
5
6
45  Terran Chronas  1,821   289 206 58.38%  Agria Alpha (#1)    7 hours
46  Terran PrO  1,818   316 231 57.77%  Feld Delta (#16)    1 hour
47  Terran nevsen   1,814   289 228 55.90%  Azimar Hawk (#1)    1 hour
47  Terran NTT  1,814   357 216 62.30%  Feld Delta (#17)    1 hour
49  Terran mouzMorroW   1,805   201 96  67.68%  Feld Delta (#18)    1 hour
50  Zerg LiquidHayprO   1,802   341 248 57.89%  Tal&#8217;darim Theta (#8)  1 hour
NTT misschien, das een nederlander. als dat zo is wens hem succes in de 2e ronde van de IEM :)
Shadowhawk00 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:46:
[...]

Zoek maar eens een stukje terug daar heeft iemand een linkje gepost waar het tegendeel staat.
Is ook vrij logisch dat ze de code van splash damage hergebruiken bij verschillende units dat scheelt weer code en testen.
volgens mij stond er juist een paar pagina's terug dat de splash radius voor tanks vast is.
edit: hier dus djengizz in "[PC] StarCraft 2 - Deel 12"

[ Voor 27% gewijzigd door daanteb op 29-09-2010 09:50 ]

• Bosmonster
daanteb schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:48:
[...]

NTT misschien, das een nederlander. als dat zo is wens hem succes in de 2e ronde van de IEM :)
Afbeeldingslocatie: http://www2.razerzone.com/teamrazer/photos/1283843337291101106.jpg
kerel!

Kweenie, ziet er niet uit als het type dat zo praat, maar alles kan.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 29-09-2010 09:55 ]

Verwijderd

Als ze in die games ook offline gaan battlen zet ik mijn geld op NTT :)

Gisteren terran eens uitgeprobeerd. Damn wel wennen hoor het voelt wel een stuk makkelijker dan zerg of protoss, alleen wel veel losses :( Daarna nog een paar potjes protoss gespeeld maar mijn hele timing was off, respect voor de mensen die random spelen.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 09:59 ]

• yeehaw
Bosmonster schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:02:
[...]

Vergeet je chronoboost in het begin niet te gebruiken. En wat dacht je van warpgates maken :P

Je vergeet heel je warptech te researchen lijkt het wel, terwijl dat juist je productie enorm opzweept. Je produceert nu uit maar 1 robo en 2 unwarped gates..

Daarnaast laat je je eerste leger kansloos met de grond gelijk maken terwijl ze daar echt geen schijn van kans hadden. Je colossi laat je maar de basis inlopen, terwijl je die met thermal lance juist goed had kunnen gebruiken om de deur open te breken.

Met wat meer warpgates en een pylon in de buurt van de basis had je het daar vrij snel af kunnen maken.

Daarnaast scout je wel, maar je doet er vervolgens niks mee. Hij heeft bijvoorbeeld alleen maar ground army en banshees (typische terran turtle op bronze). Wat void rays hadden zn basis ook met de grond gelijk gemaakt, of in ieder geval geopend voor je ground force :)
Allereerst bedankt voor de tips!

Warpgates gebruik ik wel vaak, maar ik vindt het lastig om daar genoeg units uit te pompen als ik aan het aanvallen ben, queuen is dan namelijk niet mogelijk :P. En ik weet dat queuen evil is, maar ik ben nog bezig om het allemaal tegelijk te kunnen doen. Het is inderdaad wel een goed idee om met een proxy pilon de warpgate te gebruiken, omdat ik dan ook niet iedere keer terug hoef naar de basis om de warp gates te gebruiken.

Collosi had ik gebruikt, omdat ik gelezen had dat dat erg goed werkt tegen een bioball. En ik heb juist met Void Rays dat die snel neergaan door marines. Maar ik had ze inderdaad toe kunnen voegen voor een veel beter mix. Ga ik zeker eens proberen in mijn volgende potjes.

Dus voor de volgende keer; Meer Warpgates, Void Rays en betere placements van units :) Thx

• Shadowhawk00
volgens mij stond er juist een paar pagina's terug dat de splash radius voor tanks vast is.
edit: hier dus djengizz in "[PC] StarCraft 2 - Deel 12"
Daar staat vanaf het target. dus als je 0.5 van het target af staat ( naast het command center dus ) dan krijg je damage. Tenminste zo lees ik het, target = ding dat je raakt. Dat is ook logisch want in dit spel zitten maar heel weinig projectielen die je zou kunnen dodgen.

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
Ok ik heb het spel ook maar besteld, zit al een tijdje de Youtube Casts van Husky en HD te volgen en dit gaat wel een online hit worden volgens mij. Morgen binnen als het goed is :9~
Shadowhawk00 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:03:
[...]

Daar staat vanaf het target. dus als je 0.5 van het target af staat ( naast het command center dus ) dan krijg je damage. Tenminste zo lees ik het, target = ding dat je raakt. Dat is ook logisch want in dit spel zitten maar heel weinig projectielen die je zou kunnen dodgen.
De vraag is dan of het het middelpunt is of de rand van het target.

Maar volgens mij is het zo dat units die een CC repareren die door siege tanks beschoten wordt niet onmiddelijk dood neervallen. En dat is wel het geval als de splash vanaf de rand van het target berekent wordt.

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

furby-killer schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:06:
[...]

De vraag is dan of het het middelpunt is of de rand van het target.
En daar zit precies het verschil tussen Siege splash en Ultralisk splash (iig voor de laatste fix, weet niet hoe de Ultra splash momenteel precies werkt, maar het lijkt erop dat beide units nu hetzelfde mechanisme gebruiken).

Siege Tanks: vaste afstand tot het middelpunt van het target. Gevolg: Grote units en gebouwen leveren weinig tot geen splash damage op omdat het grootste gedeelte van de splash radius binnen de unit / het gebouw valt. Een bal kleine units splasht daarentegen wel lekker.

Ultralisks 1.0: Tegen gebouwen: single-target aanval, geen splash dus. Tegen units: splash heeft een vaste afstand tot de rand van de unit. Een Thor heeft dus een groter gebied om zich heen waarin er gesplashed wordt door de Ultra.

Ultralisks 1.1: Tegen units: ongewijzigd tov 1.0. Tegen gebouwen: de tegen-units aanval werkt nu ook tegen gebouwen. Rondom een groot gebouw zoals een Command Center is ontzettend veel ruimte voor SCVs die allemaal binnen een afstand van 2 van de rand van het gebouw staan. Dus forse splash.

Ultralisks 1.1.1: Het lijkt erop dat Ultras nu zowel tegen units als tegen gebouwen de Siege Tank splash-methode gebruiken. Dus een vaste afstand vanaf het middelpunt van het hoofd-doel. Gevolg: Splash-damage tegen grote units is een stuk lager dan in 1.0 en 1.1, waardoor Ultralisks een stuk zwakker zijn geworden tov Thors.

edit: In the Map Editor kun je ook unit stats tweaken. Hier zit een optie voor de splash radius en tevens een optie om de splash radius te vergroten met de radius van het doelwit. In de oorspronkelijke implementatie stond die laatste optie uit voor Siege Tanks en aan voor Ultralisks.

[ Voor 10% gewijzigd door Rannasha op 29-09-2010 11:29 ]

• Bosmonster
yeehaw schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:19:
[...]

Allereerst bedankt voor de tips!

Warpgates gebruik ik wel vaak, maar ik vindt het lastig om daar genoeg units uit te pompen als ik aan het aanvallen ben, queuen is dan namelijk niet mogelijk :P. En ik weet dat queuen evil is, maar ik ben nog bezig om het allemaal tegelijk te kunnen doen. Het is inderdaad wel een goed idee om met een proxy pilon de warpgate te gebruiken, omdat ik dan ook niet iedere keer terug hoef naar de basis om de warp gates te gebruiken.

Collosi had ik gebruikt, omdat ik gelezen had dat dat erg goed werkt tegen een bioball. En ik heb juist met Void Rays dat die snel neergaan door marines. Maar ik had ze inderdaad toe kunnen voegen voor een veel beter mix. Ga ik zeker eens proberen in mijn volgende potjes.

Dus voor de volgende keer; Meer Warpgates, Void Rays en betere placements van units :) Thx
De void rays hoef je niet perse te gebruiken natuurlijk, maar kunnen een goede harrass zijn op z'n mineral line en geven je tevens wat extra ruimte voor een frontale aanval als hij z'n marines terug moet trekken.

Wat de warpgates betreft. Zorg dat je er genoeg bouwt (3 a 4 en na je expo opvoeren tot 5 a 6). Met W open je je warpgates en vervolgens kun je (met shift ingedrukt) gewoon units spammen bij je pylons.

Ow ja ook nog: expand meer. Je hebt map control, maar leeft feitelijk van 1 basis te gelijk. Zorg dat je 2 of zelfs 3 minende basissen hebt, anders gebruik je je voordeel tegen de turtle die van 1 basis leeft niet. Zorg ook dat hij niet kan expanden, wat je eenvoudig kunt bereiken met alleen maar een massa chargelots. 30 chargelots naar zn expo, alles slopen en weer terug. Je verliest waarschijnlijk de helft, maar na 2 keer istie mined out en is het GG. (er zijn slimmere manieren, maar dit is de makkelijkste :P)

Tegen de banshee harrass waar ze dan meestal mee komen kun je gewoon wat phoenixes bouwen en een observer. De schade die hij toe kan richten zal zeer beperkt zijn als je genoeg expo's hebt.

De oplossing tegen de typische bronze terran turtles is gewoon containen en zelf expanden.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 29-09-2010 12:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie