Hehe gister 2 leuke matches gehad,
1ste Match : TvP en de Protos stuurt gelijk bij de start van de match 1 probe naar mijn base , helaas was zijn pylon al up toen ik erachter kwam. Dus ik denk geen probleem move to natural en we gaan vrolijk verder.
Helaas stond een andere Probe al in mijn natural en ja hoor daar kwamen de cannons onderaan mijn ramp, ik kreeg nog te opmerking van de protos speler " That's what you get for playing a stupid ass race like Terran" en dan heb ik al mijn Building maar gelift en random over de map gestuurd en /afk gegaan
Na 51 minuten had hij eindelijk al mijn buildings weg en was ik defeated nu hoor ik je roepen en dat deed de protoss ook

Lame ! ja inderdaad maar that's what you get for playing Terran the ability to lift off buildings ! was mijn antwoord.
Kortom 1ste Match -11 Punten
2de Match was TvZ : Ik vroeg me wall in gemaakt ( ter preventie van 6pool ) alleen toen mijn scout in zijn base was was er helemaal geen spawning pool. Uhm okay ? ik nog 2 SCV's eruit gestuurd om de hele map te verkennen maar helemaal niks kunnen vinden. Ik dus lekker met mijn SCV zijn miners killen. na 6 miners kwam hij erachter dat hij mijn SCV kon attacking en mijn SCV ging eraan.
Ik begreep maar niet waarom hij geen spawning pool had dus ik met een handje vol ( 5 Marines ) richting zijn base, en alles met de grond gelijk gemaakt.
Punten die verwarring voor mij brachten
- Geen spawning pool
- Geen Queen
- Geen Scout
Dus ik in het score screen gekeken, is het een unplaced player met letterlijk 1 match en die had hij verloren, kortom een nieuwe speler.
Resultaat +44 punten
Hierna was het bed tijd maar inmiddels geklommen tot Rank21 in mijn divisie ( tussen Rank 22 en Rank 21 zitten ruim 100 Points verschil ).
Kortom tijd om me nu maar eens echt richting promotie te werken en wat vaker te gaan spelen.