"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
ik dus gestopt met kijken in de trein, omdat ik dacht dat het aan het mobiel internet lag op mijn laptop, blijkt het gewoon de aflevering zelf te zijn XDkillugh schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:44:
[...]
Nee hoor, hij heeft vaker sync problemen.
zou zeggen lees een paar pagina's terugFlapmo schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:00:
Werkt Green Tea AI nog na de patch. Ik krijg ineens als ik custom AI aanvink in SC-All-in-One een leeg speelveld zonder AI en zonder mezelf
.
heeft iemand alle archievements van de campaign al? ik moet alleen de 500k viking punten en de hurry up its raid night nog. maar die viking is zoo klote
[ Voor 25% gewijzigd door daanteb op 23-09-2010 14:14 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
De laatste tijd valt me op dat vooral de Protoss cheese rush erg riskant is. Steenhard wordt de protossspeler getarget bij 4 vs 4 als de cheese mis gaat (en dat is tegenwoordig vaker het geval dan dat ie lukt).
Zerg zespool is ook vrij zelden een probleem. Ik heb mijnr amp meestal allang dicht met marines voordat de zespool me uberhaupt heeft bereikt.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Anoniem: 303530
ikdaanteb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:13:
[...]
heeft iemand alle archievements van de campaign al?

normal, de gamespeed kun je instellen in het menu onder gameplayik moet alleen de 500k viking punten en de hurry up its raid night nog. maar die viking is zoo klote2x tot 470-480 gehaald maar bij die laatste paar puntjes gaat het mis. hurry up nog niet aan begonnen eigenlijk, wat zou makkelijker zijn, normal of hard? aangezien hard snellere gamespeed heeft.
Anoniem: 327802
ik moet nog beginnen aan de campaign haha, meteen toen ik het spel kocht ben ik multiplayer gaan spelendaanteb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:13:
[...]
zou zeggen lees een paar pagina's terug
heeft iemand alle archievements van de campaign al? ik moet alleen de 500k viking punten en de hurry up its raid night nog. maar die viking is zoo klote2x tot 470-480 gehaald maar bij die laatste paar puntjes gaat het mis. hurry up nog niet aan begonnen eigenlijk, wat zou makkelijker zijn, normal of hard? aangezien hard snellere gamespeed heeft.
Lego Starcraft klinkt niet eens zo verkeerd
Hmm krijg het plaatje niet zo vlot 123erop in de juiste maat, straks ff rustig de faq lezen.
[ Voor 148% gewijzigd door motormuus op 23-09-2010 14:55 ]
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Nukes hebben geen nut vs Terran, de scan range is zo groot dat die altijd wordt gespot. Herras met banshees is ook nutteloos (op kleine 1v1 map) als er veel vikings zijn, 1 raven en je hebt er niets meer aan en vroeg met MMM pushen kan opzich wel, maar al gauw sta je met een klein grondlegertje op zijn wall-in te kloppen terwijl er 1 siegetank happy staat te schieten.RonnieB82 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:55:
tja, als je siege/viking gaat, dan forceer je je tegenstander natuurlijk ook min of meer om siege/viking te gaan.
Varieer je spel, doe eens wat met nukes, harrass met banshee's, val vroeg aan met MMM (dan heeft ie nog niet veel tanks), of gebruik zijn immobiliteit zodra hij een lading tanks halverwege de map heeft staan.
Laatste tijd heb ik ook veel TvT's gespeeld (plat), maar toch kom ik tank/viking niet bijzonder veel tegen.
Medivac drops zijn ook moeilijk om te doen aangezien 10+ vikings midivacs gewoon wegsnipen, dus units die je dropt (wederom op een kleine map) kan je bijna niet meer veilig terug laten vliegen.
Mijn plan was met 4 ravens PDD's neer te gooien, cloaked banshees zijn 15 (
Ergens ging er wat mis maar ik alt f4'e nadat ik hem voor alles wat goed verbied had uitgemaakt.
"I make Idra look like a pussy".
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 291359
wow, vet ziet er mooi uit
hoop wel dat ik niet alleen sixpools tegen me krijg in pvz, was voor de nerf al erg genoeg
Daar staat dat Yabot niet meer werkt en dat de eerste poster van Green Tea AI niet zeker weet of hij nog werkt. Nu kan ik mij vergissen, maar als Yabot niet werkt wil dit niet meteen zeggen dat Green Tea AI ook niet meer werkt.daanteb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:13:
[...]
zou zeggen lees een paar pagina's terug
..knip...
Of ik zie iets over het hoofd, dan mag je me er nog op wijzen
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
ok, je hebt gelijkFlapmo schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:57:
[...]
Daar staat dat Yabot niet meer werkt en dat de eerste poster van Green Tea AI niet zeker weet of hij nog werkt. Nu kan ik mij vergissen, maar als Yabot niet werkt wil dit niet meteen zeggen dat Green Tea AI ook niet meer werkt.
Of ik zie iets over het hoofd, dan mag je me er nog op wijzen.
ah dat wist ik niet, dus je kan gewoon op normal difficulty spelen met faster gamespeed? dan moet het wel te doen zijn jaAnoniem: 303530 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:41:
[...]
ik![]()
[...]
normal, de gamespeed kun je instellen in het menu onder gameplay
btw, restecp dat je die vikings hebt gehaald
In principe kan nuke erop droppen wel zolang hij maar niet weet waar de nuke gedropped wordt -> zorg dat hij denkt dat het op zijn mineral line is (twee ghosts, eentje gaat naar mineral line, doet paar schoten, daarna op hold fire zetten en meteen met andere nuke op sieges doen). Met beetje geluk gaat hij ervan uit dat nuke op mineral line komt en hij gewoon de rooie dot over het hoofd ziet. Maar ik vind het een te riskante strategie met het beperkte nut van ghosts en hun prijskaartje. Al tegen een 2 base terran max zonder missile batteries kan je wel leuk zijn orbital EMP'en. Al heb je daar weer het probleem dat dat hoop energie kost, en zoveel schade doen ghosts met gewone aanval al helemaal niet. En snipen kost veel te veel energie om een optie te zijn (-30 seconde cloak per snipe).
Er zijn wel trucjes, voornamelijk gerelateerd aan cloaked banshees. Beetje hetzelfde met raven als met scan, zoveel heb je er normaal gesproken niet van. Raid zijn mineral lines/buildings met cloaked banshees, als zijn vikings + raven ernaartoe gaan zijn siege tanks aanvallen. Zelfde verhaal met medic drop, vikings zullen meestal direct teruggaan, stuur dan wat op die siege tanks. Maar dat is allemaal moeilijker en meer afhankelijk van geluk dan siege tanks/vikings.
Nukes hebben wel degelijk nut tegen Terran. Als je een siege tank stalemate hebt ergens op de map (dwz jouw siege line tegenover die van hem en een no-mans-land in het midden), dan kun je die met een nuke goed openbreken. Een Ghost kan een tank makkelijk nuken zonder zelf binnen bereik van de tank te staan. En gezien hij achter je eigen tanks staat, kan de tegenstander niet snel een groepje marauders of marines naar voren sturen om de ghost te snipen.MrVegeta schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:54:
[...]
Nukes hebben geen nut vs Terran, de scan range is zo groot dat die altijd wordt gespot. Herras met banshees is ook nutteloos (op kleine 1v1 map) als er veel vikings zijn, 1 raven en je hebt er niets meer aan en vroeg met MMM pushen kan opzich wel, maar al gauw sta je met een klein grondlegertje op zijn wall-in te kloppen terwijl er 1 siegetank happy staat te schieten.
|| Vierkant voor Wiskunde ||

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 23-09-2010 15:42 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 303530
als je hem iets ervoor mikt raakt je nuke alsnog zijn tanks, en staat je ghost veilig.
in theorie althans.
Nuke heeft een range van 10 (afstand van Ghost tot middelpunt) en een blast radius van 8. Je kunt dus maximaal 18 afstand verder iets raken. Een Siege Tank heeft range 13. Je moet wel zorgen dat je de Siege Tank niet helemaal op de rand van je blast area hebt, want daar doet de nuke maar 25% damage (van een totaal van 300) en dat is niet genoeg. Maar de 50% damage zone halen is zeker te doen.MrVegeta schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:40:
De range van een Siege tank is groter dan die van een Ghost met nuke. Speel ik net tegen een P, gaat het wel lekker, pak mijn gold en heb goed druk gezet en een vroege expand klapt mijn internet er uit. Daar kan ik toch wel pissed van worden
Het effect is dat de tegenstander gedwongen is om z'n tanks te unsiegen en terug te trekken.
Een goed voorbeeld van deze methode is een match van TLO tegen BratOK op Steppes of War. Deel 2 (van de 3):
YouTube: TheLittleOne vs BratOK - TvT - Part 2 of 3 - Steppes of War - StarCraft 2
Rond ~10:00 komt de eerste nuke op de tank-line.
Ik las ergens over immortals... doelde meer op dat dan terminators banelings...
wel 5 v/d 7 gewonnen though
1 x tegen elke ras
Anoniem: 291856
Random systeem is prima, de ene keer zal je 3 keer op kulas spelen, de andere keer 3 keer op temple. Je speelt natuurlijk wel meer op de veel gekozen maps. Ik merk ook wel dat ik heel weinig desert oasis speel omdat veel mensen die gewoon afgevinkt hebben
Juist niet imo, maar dat kan ook aan het ras liggenfurby-killer schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:04:
Liever desert oasis dan blistering sands, dat vind ik echt een rot map, maar toch vink ik hem niet uit
vind die destructible rocks bij desert oasis echt perfect geplaatst
Anoniem: 315662
User report - Security program flagging the beta downloader as a trojan
We had some reports where a security program might flag the beta downloader as a trojan. It is a false positive.
[ Voor 9% gewijzigd door Elp op 23-09-2010 23:29 ]
ik had namelijk net een match waarbij beiden geen units (+workers)meer hadden en geen cc
baneling deelde de laatste slag uit die de laatste units meenam met zijn eigen dood
[ Voor 31% gewijzigd door badboyqxy op 24-09-2010 00:01 ]
Wist snel te expanden en alles lekker te laten lopen. Bovendien Drone count hoog te houden. Kon heel makkelijk druk zetten en niet bang te zijn bij het verliezen van men leger neer te zijn, maar super snel rebuilden.
Merkte wel dat ik met zon goede macro op dat moment meer hatcheries had moeten maken, waar niet gemined werd, aangezien ik hoog ging oplopen in minerals en gas. Kwam dan waarschijnlijk ook doordat ik net te lang wachtte met sommige pushes, waardoor ik tegen een 200/200 aanliep.
Werd gelukkig nooit gesupply blocked, wat me nog niet vaak gelukt was.
Al met al vaker zo proberen, dan leer ik het sneller
Ultras zijn alleen maar sterker tegen gebouwen met units ernaast. Tegen units zijn ze onveranderd. Tegen armored units zijn ze zelfs iets zwakker geworden.Anoniem: 291856 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:54:
die ultralisks zijn echt te sterk nu.. Ik won een 0.5 (mining) base zerg vs 2 (mining) base terran..Dan is er toch iets goed mis
Anoniem: 291856
Dat is zeker zo. Ik kon gemakkelijk zijn 2 expos inclusief _alle_ workers erbij snipen met 3 ultralisks. Toen hij dus zijn macro voordeel kwijt was kon ik de game op micro winnen.Species5618 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 01:15:
[...]
Ultras zijn alleen maar sterker tegen gebouwen met units ernaast. Tegen units zijn ze onveranderd. Tegen armored units zijn ze zelfs iets zwakker geworden.
Zonder de bug had ik die game echt niet gewonnenen had hij me makkelijk kunnen outmassen. Dit moet echt snel gefixt worden, stel je voor dat dit gebeurd in een professioneel toernooi als GSL of HWH!
Oftewel, ze vinden er wel wat tegen met de andere rassen, en zo niet, dan drijven alle zerg spelers naar de top, waardoor de odds alsnog even zijn.
(PS dat wil niet zeggen dat onbalans goed is, alleen dat het voor zulke toernooien relatief weinig uitmaakt voor de spelers, alleen voor de toeschouwers)
Als jou tegenstander jou ultralisks zag hebben, dan hoop ik voor hem dat hij air units ging maken. Deed hij dat niet dan had jij ook zonder die dingen makkelijk gewonnen, aangezien jou tegenstander dan niet echt goed kon counteren. Air units eten Ultralisks nog steeds alsof het boterhammen zijn. De ultralisks zijn alleen sterk tegen reparerende scv's die repareren op plekken waar geen schade is.Anoniem: 291856 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 07:54:
[...]
Dat is zeker zo. Ik kon gemakkelijk zijn 2 expos inclusief _alle_ workers erbij snipen met 3 ultralisks. Toen hij dus zijn macro voordeel kwijt was kon ik de game op micro winnen.
Zonder de bug had ik die game echt niet gewonnenen had hij me makkelijk kunnen outmassen. Dit moet echt snel gefixt worden, stel je voor dat dit gebeurd in een professioneel toernooi als GSL of HWH!
Als de scv's alleen repareerde op plekken waar het gebouw aangevallen wordt, dan hoeft die splash damage niet eens zo belachelijk groot te zijn, aangezien die scv's dan in een normale splash damage gekilld werden.
In mijn ogen is de ultralisk "bug" dus ook helemaal niet slecht, aangezien je anders lekker met 20 scv's kan repareren en dan een structure veel sterker is dan units die 10x zoveel kosten.
@Bonsaiboom, Hoezo gaan Zergs naar de top als ze eindelijk 1 unit hebben die kracht heeft. En als dat dan ook nog eens een T3 unit is.
[ Voor 4% gewijzigd door Hogader op 24-09-2010 08:39 ]
Anoniem: 231122
Ik heb het gevoel dat die spelers niet eens weten dat er een bug was... je zou toch denken dat ze al hun scvs weghalen zoals elk ander ras dat moet doen?Anoniem: 291856 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 07:54:
[...]
Dat is zeker zo. Ik kon gemakkelijk zijn 2 expos inclusief _alle_ workers erbij snipen met 3 ultralisks. Toen hij dus zijn macro voordeel kwijt was kon ik de game op micro winnen.
Terrans zijn de enige die kunnen repairen he dus alleen terrans hebben er een nadeel van.Anoniem: 231122 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:42:
[...]
Ik heb het gevoel dat die spelers niet eens weten dat er een bug was... je zou toch denken dat ze al hun scvs weghalen zoals elk ander ras dat moet doen?
Hoewel het dubieus is dat je met 20 scv's tegelijk 1 gebouw kan repairen daardoor worden bepaalde gebouwen en units gewoon veel sterker dan ze zouden moeten zijn.
Dat was als reactie op het "Stel je voor dat dit op XXX of YYY toernooi gebeurd".Hogader schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:38:
[...]
@Bonsaiboom, Hoezo gaan Zergs naar de top als ze eindelijk 1 unit hebben die kracht heeft. En als dat dan ook nog eens een T3 unit is.
Ik denk dat balans wel wat veranderd is maar niet wereldschokkend of zo. Zelfs niet met zo'n bug.
Maurauders doen het anders ook niet slecht tegen Ultra's hoorHogader schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:38:
[...]
Als jou tegenstander jou ultralisks zag hebben, dan hoop ik voor hem dat hij air units ging maken. Deed hij dat niet dan had jij ook zonder die dingen makkelijk gewonnen, aangezien jou tegenstander dan niet echt goed kon counteren. Air units eten Ultralisks nog steeds alsof het boterhammen zijn. De ultralisks zijn alleen sterk tegen reparerende scv's die repareren op plekken waar geen schade is.
Als de scv's alleen repareerde op plekken waar het gebouw aangevallen wordt, dan hoeft die splash damage niet eens zo belachelijk groot te zijn, aangezien die scv's dan in een normale splash damage gekilld werden.
In mijn ogen is de ultralisk "bug" dus ook helemaal niet slecht, aangezien je anders lekker met 20 scv's kan repareren en dan een structure veel sterker is dan units die 10x zoveel kosten.
Heeft een van jullie al een van de Combat>Economy achievements gehaald? En kan dat in een custom game?
Het gaat erom wanneer hij klaar is.kloos2 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:51:
Ik ben momenteel beetje bezig met achievements, nu probeerde ik de achievement Warp In Time te halen (Templar Archives in 275sec). Ik bouw de templar archives in 4min4sec (gezien in overzicht na de game). Maar krijg geen achievement erbij... Dit is in een custom game onder de multiplayer tab.
Heeft een van jullie al een van de combat achievements gehaald? En kan dat in een custom game?
275s is 4 minuten en 35 seconden en volgnes mij duurt een Templar Archives meer dan 31 seconden, dus was je net te laat.
Gewoon kijken wat je allemaal meot hebben en dan vollebak er zo snel mogelijk naar toe techen. Kan je gewoon tegen een easy doen, dus dan hoef je ook geen units te maken om jezelf te verdedigen.

Met 2 aanvallen zijn er gewoon al een aantal SCV's weg en als er dan 3 Ultralisks staan te hakken kan ik me voorstellen dat het net iets te snel gebeurd om er op te reagerenAnoniem: 231122 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:42:
Ik heb het gevoel dat die spelers niet eens weten dat er een bug was... je zou toch denken dat ze al hun scvs weghalen zoals elk ander ras dat moet doen?
Ben het nog niet tegengekomen, maar heb wel het idee dat dit gefixed gaat worden.
Ik ben er helemaal mee eens als er splash damage is, maar dit is gewoonweg te overdreven
Hoe zou iedereen reageren als een Siegetank deze bug zou hebben, dus dat je niet rondom de impact een splashradius hebt, maar als je een gebouw raakt dat alles erom heen geraakt wordt.. iedereen zou gek worden
Spawning pool
Lair
Infestation pit
Hive
Ultralist Cavern
Bovendien worden ze gewoon keihard geowned door tier 1.5 units: marauders.
Je moet toch wel een zerg speler zijn die redelijk wanhopig op zoek is naar wins om dit goed te willen praten. Als mijn leger nu achter destructable rocks staan en er komt een ultra aan die de rocks aanvalt valt mijn leger dood neer. Dat slaat nergens op.
Tegen planetary fortress werken mutas prima. Als je wilt dat het repairing door terrans generfed wordt moet je dat nerfen en niet een belachelijke bug behouden. Oftewel gewoon dan repairing SCVs hogere attack priority geven danwel een max aan SCVs dat een gebouw kan repareren.
En laten we wel wezen, terrans komen met deze bug helemaal niet slecht weg. Ja planetary fortress wordt flink geraakt, maar ook de andere rassen.
Zerg units spawnen altijd bij hun lair/hive/whatever, dus zelfs als ze niet nog in hun larva stadium gedood worden dan spawnen ze direct op het gebouw dat aangevallen wordt, en daarnaast zijn ze ook nogeens vaak melee/hele korte afstand. Dus dan vallen ze direct weer dood neer, terwijl juist terran veel ranged units heeft die buiten de zone des doods rond gebouwen kunnen blijven.
Tegen een protoss is het gewoon een geval van je ultras beetje opsplitsen en verschillende gebouwen laten aanvallen. Dat is dan gewoon veruit de meest efficiente methode om zijn LEGER dood te krijgen, door gebouwen aan te vallen krijg je zijn leger sneller dood

Nu met terran als ik wat ultras zie aankomen is mijn PF inderdaad genaaid, maar in tegenstelling tot protoss is mijn main unit ranged (marine vs zealot) en kan ik uit de killzone blijven, en daarnaast ook nog 90% van mijn gebouwen laten liften zodat ultras ze niet kunnen misbruiken. Enkel het hoognodige om iets van wall te houden kan achter blijven, maar mijn siege tanks hebben toch genoeg range om uit de killzone te blijven, terwijl bijvoorbeeld protos de immortal als directe counter hebben die in de killzone van de gebouwen moet blijven vanwege zijn range.
Maar goed, ik vind het prima als deze bug blijft, maar dan net als siege tank ook op friendly units. Kijken hoeveel zergs het leuk vinden als al hun zerglings dood neervallen zodra een ultra een gebouw aanvalt.
Stel je voor, dan moet je als Terran speler gewoon je units moet gaan micro'en en scouten...[/sarcasm]furby-killer schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:32:
Je moet toch wel een zerg speler zijn die redelijk wanhopig op zoek is naar wins om dit goed te willen praten. Als mijn leger nu achter destructable rocks staan en er komt een ultra aan die de rocks aanvalt valt mijn leger dood neer. Dat slaat nergens op.
Volgens mij is het ook helemaal geen bug trouwens. Een ultra is gewoon een brute unit, als die tegen een gebouw aan staat te beuken dan schud het heen en weer en moet je dus maar uit de buurt blijven. Sowieso staat zo'n ultralisk ook niet 'opeens' in je basis, die dingen zijn hardstikke traag, kwestie van beetje scouten en er een zooitje marauders op af sturen.
Ik heb er de laatste keer na de update last van. Ik heb een paar 4vs4 en 3vs3 potjes gespeeld en aan het einde als we dan gewonnen hebben dan krijg je een schermpje die je vraagt om naar de score screen te gaan.
Daar druk ik dan vrolijk op en zie tot mijn verbazing by de match results staan: YOU HAVE LEFT THE GAME.
ipv van victorious. Hebbben meer mensen dit probleem ondervonden? ik vind het nog al irritant want mijn score gaat dus ook niet omhoog voor deze matches.
- Squeeek !!!
Hoe zie dat eruit als ik iemand vind en vragen mag
Anoniem: 109640
BurningSheep schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:28:
[...]
Stel je voor, dan moet je als Terran speler gewoon je units moet gaan micro'en en scouten...[/sarcasm]
Volgens mij is het ook helemaal geen bug trouwens. Een ultra is gewoon een brute unit, als die tegen een gebouw aan staat te beuken dan schud het heen en weer en moet je dus maar uit de buurt blijven. Sowieso staat zo'n ultralisk ook niet 'opeens' in je basis, die dingen zijn hardstikke traag, kwestie van beetje scouten en er een zooitje marauders op af sturen.
Dus als voorbeeld als zealot op de rotsen zit te rammen moeten de units daar achter splash damage van krijgen|:(..
5 sec @ googleMaduth schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:30:
Raar vraagje, wie speelt er hier SCII op een Imac 27"?
http://discussions.apple....sageID=12153792�
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En wat denk je dat er gebeurd als een thor een gebouw in puin aan het schieten is? Of als ik met een thor op een zergling schiet, denk je dat die zergling ernaast dan lekker door zou lopen na zon impact direct naast hem? En hoe zit het dan met jouw eigen zerglings die naast datzelfde gebouw staan, die moeten van jou dus ook dood neervallen? Of wat dacht je van high templars, die zogenaamd met hun gedachten een speciale storm kunnen veroorzaken die andere dood, slaat toch helemaal nergens op.BurningSheep schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:28:
[...]
Stel je voor, dan moet je als Terran speler gewoon je units moet gaan micro'en en scouten...[/sarcasm]
Oftewel kom niet aanzetten met realisme bij SC2.
Als je de moeite had gedaan had je gelezen dat dit helemaal los staat van terrans, die heeft enkel met ultras te maken. Terrans worden daar niet harder door getroffen dan andere. Ook als jouw units naast destructable rocks staan zullen ze doodneervallen als een ultra ze aan de andere kant aanvalt.
Ook gelukkig verder: het maakt geen drol uit of jij het wel of geen bug vindt, blizzard vindt dat het een bug is.
Hetzelfde geldt voor de burrowed NP bug en zaken als sockfolding. Als je deze bugged mechanismes gaat gebruiken en er afhankelijk van wordt hoor je ook niet te klagen als het gefixed wordt. Neem er kennis van en probeer er mee te werken zonder het te misbruiken zolang de bug bestaat.
Doe ik ook niet, ik vind het alleen niet raar dat zo'n unit een gebouw op z'n grondvesten doet schudden.furby-killer schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:39:
[...]
Oftewel kom niet aanzetten met realisme bij SC2.
Prima toch? Enige probleem wat ik zie met hoe het nu geimplementeerd is, is dat de range te groot is. Maar is toch niet raar om even een stapje terug te doen als een ultra op een rock formatie aan het rammen is?Ook als jouw units naast destructable rocks staan zullen ze doodneervallen als een ultra ze aan de andere kant aanvalt.
Blizzard heeft nergens gezegd dat het een bug is, wel hebben ze gezegd dat ze er naar zullen kijken, waarschijnlijk vanwege de enorme storm die erover is opgelaaid.djengizz schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:39:
Nah het is een onbedoelde bug en moet dus gefixed worden (heeft Blizzard al toegegeven).
Dit is echt niet iets wat per ongeluk even geimplementeerd word en vervolgens niet word ontdekt bij het testen.
[ Voor 5% gewijzigd door BurningSheep op 24-09-2010 12:05 ]
Ook wel eens last van gehad, als je je score scherm in de gaten houdt, dan zie je vanzelf die match bij je gewonnen matches. Kan even duren, alleen status scherm is bugged. Even een "wtf" momentje, maar als het goed is niks aan de hand. Bewaar anders de replay van die match als bewijsEkitch schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:30:
BUG
Ik heb er de laatste keer na de update last van. Ik heb een paar 4vs4 en 3vs3 potjes gespeeld en aan het einde als we dan gewonnen hebben dan krijg je een schermpje die je vraagt om naar de score screen te gaan.
Daar druk ik dan vrolijk op en zie tot mijn verbazing by de match results staan: YOU HAVE LEFT THE GAME.
ipv van victorious. Hebbben meer mensen dit probleem ondervonden? ik vind het nog al irritant want mijn score gaat dus ook niet omhoog voor deze matches.
is al wel bevestigdBurningSheep schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:04:
Blizzard heeft nergens gezegd dat het een bug is, wel hebben ze gezegd dat ze er naar zullen kijken, waarschijnlijk vanwege de enorme storm die erover is opgelaaid.
Dit is echt niet iets wat per ongeluk even geimplementeerd word en vervolgens niet word ontdekt bij het testen.
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/627980105
Dit is juist 1 van die dingen die je per-ongeluk fout kan doen en die niet snel opvalt bij het testen. Er zijn namelijk genoeg situaties waarbij het wel plausibel is dat de ultra die units met splash raakt.BurningSheep schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:04:
[...]
Vraag ik me toch af hoe het met een siege tank werkt raakt die ook alles om het gebouw heen of alleen het gebouw, je mag aannemen dat ze precies op het midden schieten.
geniaal
Facts don't care about your feelings
Ach ja, dat is gewoon een stukje PR om de tere terran zieltjes niet verder te krenken. Ga er maar vanuit dat Blizzard het wel zo bedoeld heeft. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze deze 'bug' gaan oplossen.daanteb schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:12:
[...]
is al wel bevestigd![]()

Offline spelen lukt ook niet meer!
Weten jullie misschien wat ik kan doen? Ik heb ook al op het forum van Starcraft 2 zelf gekeken (van Blizzard. Maar ook daar wordt niet echt een oplossing gegeven.
Ik draai Win7 x64!
Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away
Kan je de patch zelf draaien? Of kan je het spel zelfs niet patchen?Enigma30 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:22:
Zijn er hier nog meer mensen die gewoon helemaal niet meer kunnen spelen na de patch?Ik krijg steeds geen connectie naar battle.net
![]()
Offline spelen lukt ook niet meer!
Weten jullie misschien wat ik kan doen? Ik heb ook al op het forum van Starcraft 2 zelf gekeken (van Blizzard. Maar ook daar wordt niet echt een oplossing gegeven.
Ik draai Win7 x64!
Ik heb het zelf ook al voorgehad. Het probleem was dat het zelfs leek alsof de game nooit gespeeld was. Geen battle report, geen replay, nietsEkitch schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:30:
BUG
Even kijken, of we geloven blizzard dat de belachelijke splash damage die ultras nu via gebouwen doen niet de bedoeling was, of we gelover burningsheep dat het wel de bedoeling was van blizzard ook al slaat het nergens op en zegt blizzard zelf dat het niet de bedoeling was. Moeilijke keuze zeg...BurningSheep schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:20:
[...]
Ach ja, dat is gewoon een stukje PR om de tere terran zieltjes niet verder te krenken. Ga er maar vanuit dat Blizzard het wel zo bedoeld heeft. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze deze 'bug' gaan oplossen.
Je realiseert je dat een thor ook groot is? Waarom zou die geen splash damage dan via gebouwen doen? En gezien het formaat van zijn kanonnen, waarom zouden die ook geen directe splash damage doen?Doe ik ook niet, ik vind het alleen niet raar dat zo'n unit een gebouw op z'n grondvesten doet schudden.
Waarom zou een reaper niet zijn charges in een groep zerglings kunnen gooien en die zo met splash allemaal dood krijgen.
Dus kap gewoon met realisme erbij halen (want dat doe jij wel), splash hoort rond de unit zelf geconcentreerd te zijn (of naar voren gericht vanaf unit), niet rond zijn doelwit.
Dit kun je toch niet serieus menen?BurningSheep schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:20:
[...]
Ga er maar vanuit dat Blizzard het wel zo bedoeld heeft. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze deze 'bug' gaan oplossen.
Een mogelijke oplossing voor deze bug is de splash damage wel vanaf het centrum van het aangevallen doel te nemen, maar daarbij ook een radius rond de Ultra aan te houden. Zo kun je met de splash damage niet units aan de andere zijde van een PF neer halen, maar wel alle units die dichtbij de ultra staan. Wat een stuk logischer klinkt en werkt. De splash zoals hij er nu in zit is simpelweg onzinnig. Zelfs workers die aan het minen zijn worden keihard afgemaakt door een paar Ultra's op een CC/OC/PF. Zonder dat de Ultra ook maar in de buurt hoeft te komen.
'Beware of Ultras' is wel een coole uitspraak trouwens, van die Blizzard medewerker
Overigens zijn PF's wat dat betreft wel extreem moeilijk neer te halen voor Zerg, zonder deze splash bug. Wat mij betreft mogen ze wel iets doen aan de repair mogelijkheid. Eventueel een harde limit op de repair snelheid of beter nog, diminishing returns op het aantal reparerende workers.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Anoniem: 155599
BurningSheep schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:20:
[...]
Ach ja, dat is gewoon een stukje PR om de tere terran zieltjes niet verder te krenken. Ga er maar vanuit dat Blizzard het wel zo bedoeld heeft. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze deze 'bug' gaan oplossen.
Don't feed the troll maar ik kan het niet laten. Ben je nu echt zo verbitterd en verdrietig dat je alle redelijkheid hebt verloren? Een simpele bug die jij koste wat het kost erin wilt laten. En ook nog benieuwd zijn naar de oplossing terwijl dat echt niks bijzonders gaat worden.
Je kunt beter naar deze draad verwijzen, waar de know issues staan van de 1.1.0 patch: http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/628240550daanteb schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:12:
[...]
is al wel bevestigd![]()
Study everything, You'll find something you can use
Nu snap ik dat dat misschien even een paar uur duurt maar toch geen dagen???
Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away
Shadowhawk00 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:19:
Vraag ik me toch af hoe het met een siege tank werkt raakt die ook alles om het gebouw heen of alleen het gebouw, je mag aannemen dat ze precies op het midden schieten.
^^^ Liquipedia.The Tank deals bonus damage against armored units which can be useful if defending a wall against Stalkers or Roaches and when sieged, deals strong AoE damage. The sieged Siege Tank has three radii of damage levels, each of which correspond to a differing damage level. Units within .4687 of the target are dealt full damage, units from a distance of .4687 to .7812 are dealt 50% of the full damage, and units from a distance of .7812 to 1.25 are dealt 25% of the full damage.
Gewoon AoE dus en geen splash afhankelijk van target maar vaste radius van 1.25.
larva wel maar eggs hebben 200 hp ofzo dus dat duurt ff. tis ook beetje vaag dat de PF er hele tijd bij wordt gehaald aangezien het tegen alle rassen sterk kan zijn.deTwisj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:15:
Correct me if I'm wrong, maar als een Ultralisk momenteel een Hatchery aanvalt dan gaan alle larva en eventuele hatching units toch ook snoeihard dood? Lijkt mij een tikkeltje pijnlijker dan de Terran/Protoss variant. Als zerg zou je dan geen units kunnen maken als een Ultralisk je Hatchery sniped (hehe, het idee alleen al).
opzich is het idee dat de splash radius groter is bij grotere units niet verkeerd imo, het zou alleen niet voor gebouwen moeten gelden, daar gewoon een vaste radius.
Mooi topic, die had ik nog niet gezien. Altijd fijn zo'n overzicht van de problemen door Blizzard zelf. Dan weet je in elk geval dat ze ervan op de hoogte zijn.Castor385 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:05:
[...]
Je kunt beter naar deze draad verwijzen, waar de know issues staan van de 1.1.0 patch: http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/628240550
Ik denk dat dat komt door het filmpje waarin deze bug voor het eerst gedemonstreerd werd. Daar gaat het namelijk wel om een PF.daanteb schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:37:
[...]
larva wel maar eggs hebben 200 hp ofzo dus dat duurt ff. tis ook beetje vaag dat de PF er hele tijd bij wordt gehaald aangezien het tegen alle rassen sterk kan zijn.
Maar het is natuurlijk iets dat voor alle rassen even erg is omdat het niet alleen reparerende workers betreft.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Anoniem: 242718
LOL, een zelaot is niet even groot als een kwart van die berg rotsen, een Ultralisk wel van een PF. Neem de consequentie die het heeft als een olifant met zijn/haar slagtanden een vrachtwagen aanvalt (ja, een vrachtwagen met een extra achterkant erbij) en jij staat naast de vrachtwagen aan de wielen te sleutelen....Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:31:
[...]
Maar rare mensen die zerg spelers.
Dus als voorbeeld als zealot op de rotsen zit te rammen moeten de units daar achter splash damage van krijgen|:(..
(uiteraard hoeft men het hier niet mee eens te zijn, maar zolang deze functionaliteit erin zit hou ik het daarop
Dus eigenlijk moeten terran siege tanks ook aangepast worden want die doen hetzelfde namelijk als ze een gebouw raken raken ze ook alle SCV's die het gebouw repairen.djengizz schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:16:
[...]
[...]
^^^ Liquipedia.
Gewoon AoE dus en geen splash afhankelijk van target maar vaste radius van 1.25.
Denk dat het wel even duurt vandat deze bug opgelost wordt maar goed zolang terran en zerg dezelfde bug hebben en voidray charge ook niet helemaal werkt zoals het voor ogen was heeft ieder ras zijn eigen bugje.
De scv's die het gebouw aan het repairen zijn mogen ook geraakt worden. Dat is de bedoeling van de splash damage. Het probleem is dat de range veel te groot is. Wanneer een tank aanvalt kunnen de scv's blijven minen zonder te sterven terwijl dit niet meer mogelijk is met een ultra.Shadowhawk00 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:46:
[...]
Dus eigenlijk moeten terran siege tanks ook aangepast worden want die doen hetzelfde namelijk als ze een gebouw raken raken ze ook alle SCV's die het gebouw repairen.
Denk dat het wel even duurt vandat deze bug opgelost wordt maar goed zolang terran en zerg dezelfde bug hebben en voidray charge ook niet helemaal werkt zoals het voor ogen was heeft ieder ras zijn eigen bugje.
Zegt een Zerg speler nadat het eigenlijk met alleen hydra's mijn marauder/banshee leger ging aanvallen. Oh ja ik had ook 10 ravens met PDD's. Kerel had bijna niets van me kapot haha.
wacht .. wat?Shadowhawk00 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:46:
[...]
Dus eigenlijk moeten terran siege tanks ook aangepast worden want die doen hetzelfde namelijk als ze een gebouw raken raken ze ook alle SCV's die het gebouw repairen.
waarom zouden tanks aangepast moeten worden? en wat is er mis met de voidray? en de ultralisk splash valt wel in de categorie bug imo
Volgens mij komt dit door de IdrA vs drewbie match op Kulas die een hoop discussie deed oplaaien.daanteb schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:37:
...beetje vaag dat de PF er hele tijd bij wordt gehaald aangezien het tegen alle rassen sterk kan zijn.
drewbie gebruikte hier een turtle strategy en bouwde geloof ik op zijn third een PF terwijl IdrA ongeveer elke expansion op de map had met duidelijk betere econ en macro.
IdrA viel vervolgens aan met wave na wave van Ultra's om de PF uit te schakelen maar slaagde hier niet in vanwege de reparerende SCV's. Pas toen hij ook met Broodlords kwam lukte dit maar het verlengde de game wel erg veel (moet wel zeggen dat drewbie ook mooi de chokes op kulas en positionering gebruikte). Aangezien Ultra's als counter tegen versterkte posities werden beschouwd werd dit door veel mensen als OP gezien.
Na de patch zijn veel mensen gaan testen of dit nog steeds het geval was is mijn gok.
Mwa Ander scenario :Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:56:
[...]
...
Don't feed the troll maar ik kan het niet laten. Ben je nu echt zo verbitterd en verdrietig dat je alle redelijkheid hebt verloren? Een simpele bug die jij koste wat het kost erin wilt laten. En ook nog benieuwd zijn naar de oplossing terwijl dat echt niks bijzonders gaat worden.
MAP : Blistering Sands
Subject Rock backdoor
2 Ultra's die de rcks aanvallen en alle units in de buurt van de rocks ( en dus ook op higher ground ) vallen dood neer.
Waar yes zelf getest en met mij nog een aantal andere toen ik het op TL zetten.
Is dat dan redelijk ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Voor de patch bood de ai als deze geen mogelijkheid meer ""zag""'om te winnen overgave aan. Nu moet je als vanouds bij sc1 en wc alles tot de laatste unit/ structuur vernietigen. Jammer!
Vreemd is echter wel dat dit wel gebeurt bij een 1v1 (ai) costum game.
Wat anders is dat als je de campaign verder wilt spelen, de oude versie weer gebruikt wordt. Er wordt wel gevraagd of je dit wilt.
[ Voor 31% gewijzigd door Rman op 24-09-2010 16:15 ]
Anoniem: 109640
Rman schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:00:
Ook opgevallen: de Ai bied niet een voortijtijdige overgave aan.
Voor de patch bood de ai als deze geen mogelijkheid meer ""zag""'om te winnen overgave aan. Nu moet je als vanouds bij sc1 en wc alles tot de laatste unit/ structuur vernietigen. Jammer!
Dan kan je wat trainen voor online games. Er zijn heel wat spelers die wachten tot je het laatste verstopte gebouw gevonden hebt.Rman schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:00:
Nee hoor, dit was voor de patch ook al zo. Ze bieden alleen hun surrender aan bij FFA.Rman schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:00:
Gisteren viel het me pas op dat de Hard AI met Ghosts wel degelijk EMP gebruikt. Dat deed mij als Protoss wel pijn moet ik zeggen
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Gisteren overgave van de AI toen deze nog 2 command centres had en 1 scv.Johan.B schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:03:
[...]
Dan kan je wat trainen voor online games. Er zijn heel wat spelers die wachten tot je het laatste verstopte gebouw gevonden hebt.
Rest moest ik inderdaad wel slopen.
Viel me wel op dat hard AI voor het eerst meer dan 2 command centres had.
Oh bij mij doet hij dat in Custom games nog steeds wel hoor. Wel iets later dan anders voor mijn gevoel, maar zeker niet pas op de laatste unit/structuur. Gister nog een aantal games gespeeld tegen de AI, om m'n buildorder/macro soepel te krijgen.Rman schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:00:
Dat was mij ook nooit opgevallen inderdaad. Ik heb het idee dat de AI op meer punten verbeterd is wat dat betreft.Joarie schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:04:
[...]
Gisteren viel het me pas op dat de Hard AI met Ghosts wel degelijk EMP gebruikt. Dat deed mij als Protoss wel pijn moet ik zeggen
Overigens heeft de Insane AI er nog een cheat bij gekregen: maphacks.
Ook schijnt de AI nu zo slim te zijn dat als jij je ramp compleet dichtgebouwd hebt, de AI gaat afwegen of hij erdoorheen kan komen (ipv altijd om te keren). En als dat niet lukt dus een andere manier gaat gebruiken (lucht of misbruik van hoogteverschil).
Zelf nog nooit tegen een Insane gespeeld, ga nu eerst oefenen tegen Very Hard (die overigens ook flink verbeterd schijnt te zijn).
Ga binnenkort eerst maar eens proberen m'n Hotkeys for Lefties te leren vs Very Easy AI. Blijft moeilijk hoor, al weet je ze, in the heat of battle duurt me het toch nog te lang
PF is niet OP... Je moet alleen ff weten hoe je moet slopen
het is pas OP als je PF kan op laten stijgen en ergens kan droppen.
... kijk als je een PF ziet met 3-10 tanks 5 turrets en paar depots erom heen... dan weet je... die heeft veel geld geinvesteerd. blijf er weinig over voor andere dingen
de domste wat je kan doen is frontaal aanval. Je moet die dingen out-rangen.
of een paar immortals is dag tanks,
zerg doet dan banelings op de werkers en relax met broodlords aan de gang.
niks is OP... de strats die worden gedacht, die zijn overpowered
zoals het beroemde Muta/Lings, Sentry/Stalker, MMM, etc etc...
heb bijv gister 12 potjes on row gewonnen bij 4v4... ik heb opgegeven moment zoveel marines gepompt dat ik meer units had geproduceerd dan de 3 zergs bij elkaar totaal.
of beter waarom kan een drop van terran 8x marines bevatten (8x 6 damage ofzo?) en zerg veeeeel minder en toss kan inwarpen? Of waarom kan elk overlord een dropper worden dmv 1 upgrade? Niks is OP... de strat is gewoon op
Anoniem: 144744
Ik met T, collega-spelers met P en Z. Ik word gerusht door 2 van de medium AI (T en P) en raak alles kwijt behalve 2 SCV's. darna gaan ze naar me buren en had ik nog net de kans om 1 CC te bouwen. Die lekker naar een eilandje gevlogen en daar massive AA op gezet en rustig alles weer opbouwen voor een full air vlootje.
Intussen waren mijn beiden companen al verslagen en zat ik op 2 eilandjes te turtelen, alles werd wel afgeslagen omdat de AI gestaag units stuurde en niet massive aan ging vallen. Daarna was het een kwestie van BC's maken (stuk of 20 verdeeld over 2 groepen) en stukje bij beetje alles afknallen.
Uiteindelijk dus wel gewonnen in mijn eentje tegen de 3 medium AI's die zich stuk voor stuk ook overgaven nadat ik de CC's had afgeknalt!
Anoniem: 372185
Had gister toch een aparte match, bij TvT ging mijn opponent in mijn basis bouwen (zoals P wel eens doet, alleen daar hou ik er rekening mee). Dus hij maakt een rax en bunker en probeert een cheesy win.
Ik snel verhuizen naar de dichtstbijzijnde expo en wat marines naar zijn basis. Uiteindelijk was het whoop whoop
Gister dik veel gewonnen
Ik zerg (speel random, maar door m'n slechte terran play verklooide ik me placements), hij terran.
Bouwt ie een proxy rax.......op de verkeerde spawn (map was metalopolis)

Geen probleem denkt ie kennelijk, ik lift en plaats hem wel bij de volgende spawn......ook de verkeerde

Ondertussen hadden me speedlings een feestje in z'n main base uiteraard.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Prachtig! Doet me denken aan een filmpje waar een speler precies hetzelfde deed op een andere 4 player map. Bouwt zelfs een bunker naast zijn barracks en bouwt een heel stel marines voordat hij erachter komt dat hij helemaal verkeerd zitGundogan schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:46:
Hmm onderste regionen van bronze kan best lache zijn
Ik zerg (speel random, maar door m'n slechte terran play verklooide ik me placements), hij terran.
Bouwt ie een proxy rax.......op de verkeerde spawn (map was metalopolis)
Geen probleem denkt ie kennelijk, ik lift en plaats hem wel bij de volgende spawn......ook de verkeerde![]()
![]()
Ondertussen hadden me speedlings een feestje in z'n base uiteraard.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Net tegen een Terran op Blistering Sands. Gast probeerde de hele tijd drops maar omdat ik de 3 Xel'naga watch towers in handen had zag ik zijn drops aankomen en kon ik op tijd reageren. Wel nasty dat tanks gesiegd naast je basis je mineral line kunnen aanvallen. Net aangevallen toen zijn tanks unsieged waren, die met de grond gelijk gemaakt en toen counter push
This is the Way.
hij geeft inderdaad in dat de save van je campaign die je probeert te laden alleen gestart kan worden met de vorige versie van SCII. dit doet hij echter alleen met saves van missies, je kunt een save in de story mode, dus op de Hyperion, wel laden.Rman schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:00:
Wat anders is dat als je de campaign verder wilt spelen, de oude versie weer gebruikt wordt. Er wordt wel gevraagd of je dit wilt.
je hoeft dus (gelukkig) niet de hele campaign overnieuw te doen als je de achievements belangrijk vind.
Freakin' Awesome.Maduth schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:30:
Raar vraagje, wie speelt er hier SCII op een Imac 27"?
Je moet alleen niet zo dicht op het beeld gaan zitten zoals je bij een 21" bijv. zou doen, dan krijg je hoofdpijn.
Anoniem: 155599
Joh. Dit werd een paar pagina's terug ook al verteldAnoniem: 155599 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:47:
Achievements zijn trouwens ook gefixed. Een hoop meta achs waarbij je meerdere achs moest halen deden het eerst niet.
Husky vind ik niet zo goed. Ik heb 1x een goed commentaar gezien van een gast die ik erg goed vond, maar kan het niet meer terugvinden. Hij schakelt af en toe van het scherm over naar zichzelf en had een zilveren koptelefoon op, zelf is hij blank en een heel klein beetje gezet. Weet iemand wie ik bedoel? Volgens mij is hij best wel bekend.
Dat is idd Day9. Geeft erg goed commentaar imodtech schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:42:
Weet iemand een paar goede mensen die starcraft filmpjes becommentarieren? ik vind het wel leerzaam.
Husky vind ik niet zo goed. Ik heb 1x een goed commentaar gezien van een gast die ik erg goed vond, maar kan het niet meer terugvinden. Hij schakelt af en toe van het scherm over naar zichzelf en had een zilveren koptelefoon op, zelf is hij blank en een heel klein beetje gezet. Weet iemand wie ik bedoel? Volgens mij is hij best wel bekend.
site: http://day9tv.blip.tv/
Dit topic is gesloten.
- Houd het nuttig + ontopic
- Bedelen om trialkeys valt onder spam
- Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
- Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie