Ik heb 'm dan ook eindelijk kunnen spelen, op de Xbox. Lastig om na pas een paar uurtjes spelen al echt een mening te kunnen vormen, omdat ik, zeker bij racegames, gewend ben dat sommige negatieve punten die in het begin onbelangrijk lijken op de lange duur erg vervelend kunnen worden.
Het is in ieder geval niet helemaal wat ik gehoopt had, om een aantal redenen:
- De graphics zijn te rafelig en te donker (is de gamma nergens aan te passen?), en soms heb ik last van erg vervelende screen tearing.
- Zoals ik al meer las hier, rijden de AI wagens wat springerig.
- Zelfs met alle assists uit hebben de wagens naar mijn idee nog veel te veel grip.
- De 'lag' met het (handmatig) schakelen is echt heel erg vervelend.
- Geluid klinkt wat schel en daardoor wat irritant.
Al met al voelt F1 2010 een stuk minder gepolijst dan ik verwacht had. Desondanks krijg ik er met elk nieuw rondje dat ik rijd meer plezier in, dus wellicht dat het spel op de langere termijn leuker en leuker wordt.
Wat ik me trouwens afvraag: leest die persoon van Codemasters nog mee in dit topic? Lijkt me erg handig als de nodige aantekeningen worden gemaakt van alle comments hier; kunnen ze goed gebruiken om bugs te verhelpen en de volgende versie naar een hoger niveau te tillen.
Het is in ieder geval niet helemaal wat ik gehoopt had, om een aantal redenen:
- De graphics zijn te rafelig en te donker (is de gamma nergens aan te passen?), en soms heb ik last van erg vervelende screen tearing.
- Zoals ik al meer las hier, rijden de AI wagens wat springerig.
- Zelfs met alle assists uit hebben de wagens naar mijn idee nog veel te veel grip.
- De 'lag' met het (handmatig) schakelen is echt heel erg vervelend.
- Geluid klinkt wat schel en daardoor wat irritant.
Al met al voelt F1 2010 een stuk minder gepolijst dan ik verwacht had. Desondanks krijg ik er met elk nieuw rondje dat ik rijd meer plezier in, dus wellicht dat het spel op de langere termijn leuker en leuker wordt.
Wat ik me trouwens afvraag: leest die persoon van Codemasters nog mee in dit topic? Lijkt me erg handig als de nodige aantekeningen worden gemaakt van alle comments hier; kunnen ze goed gebruiken om bugs te verhelpen en de volgende versie naar een hoger niveau te tillen.