net een fantastische race gehad op Istanbul, wat een fijn circuit om te rijden.
Na een behoorlijk frustrerende race op Monaco (ik snap niet dat je daar een hele race foutloos kunt rijden op de limiet) eindelijk een leuke race ervaring gehad..
Ik heb een paar rondjes Practice gedaan maar merkte dat ik het circuit meteen doorhad. (heb dit circuit honderden rondjes in RFactor gedaan)
Meteen door naar Q1, en qualificeerde me uiteindelijk op P4, met een Sauber. (AI op Legend)
Daarna een super race gereden, eerste bocht iedereen voorbij en begon de race dus vooraan. Begon op Option banden en daar 2 rondjes teveel mee doorgereden om de pitstopbug te vermijden. En dat lukte, pitstop ging vlekkeloos. Daarma kwam ik op P3 terug op de baan net voor Kubica . De rest van de race heb ik hem mooi achter me kunnen houden, Massa en Hamilton waren te snel, hun rondjes waren ook gewoon sneller.
17 rondjes allemaal rond de 1.29.00, al mijn sectortijden zaten rond de 0.1 - 0.2 van elkaar, dus zeer constant.
Eindelijk eens een goed resultaat, ben tot nu toe 2x 8e geworden en verder allemaal 20e of lager.
Daarna even een timetrial met een Red Bull op Istanbul, die is toch een stukje sneller, reed ik in mijn eerste rondje meteen een 1.23.3 wat goed was voor de 17e plek op het global leaderboard. Maar daar kan nog wel wat vanaf.
BTW, ik heb net de fuel simulation maar uit gezet, aangezien de AI ook geen fual sim heeft. Als codemasters met een patch komt om dit te verhelpen zet ik hem wel weer aan, maar tot die tijd vind ik dit eerlijker voor mezelf....
[
Voor 22% gewijzigd door
Jeroenit op 26-09-2010 20:32
]
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2