[Multi] F1 2010 - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 68.097 views

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:47
[message=,noline]Flash3d schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:27[/message]:
Weet dat het persoonlijk is maar voor de mensen die de 360 versie spelen met een Fanatec, hoe hebben jullie de instellingen ingame en op het stuur staan?
Als 1e : eerst de Xbox aanzetten en daarna je PWTS aanzetten ivm met juiste FFB.

Sens op 200 graden, ABS op 100, shock 100, deadzone 0, linearity 30.

Toch blijf ik het een dijk van race game vinden, ondanks dat iedereen hier klaagt. De AI vind ik ook goed, beter als in de meeste rFactor mods. Beter kan altijd, maar ik denk dat we van CM nog wel een patch kunnen verwachten en F1 2011 zal op veel punten nog beter zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Henkus op 25-09-2010 21:16 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Er klopt helemaal niets van.

Ik rijd continu in de achterhoede want de AI is echt niet bij te houden. Dan kom ik op m'n favoriete circuit, Canada: P1 in Q en P1 in race :S

Zonder splits doe ik wat hoofdrekenwerk:

Nummer 2 (Vettel):
Ronde 1: +4.5 in laptimes
Ronde 2: +1.2
Ronde 3: +0.8
Ronde 4: -1.0 in Sector 2 en gaat ie me voorbij op het rechte stuk :S

Dus de AI pakt gewoon even 5 seconden terug terwijl dat niet in afstand omgezet is. Rijd ik continu in Button z'n versnellingsbak zegt die kerel over de radio: you are 5 seconds behind Button :S

Er klopt geen hout van, het hele spel niet. Pitstops kloppen niet, regen klopt niet, grip klopt niet. rFactor 2 dan maar :z

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik herken het nog niet dat de AI zo veranderd per race. Ben 2x 1ste geworden, 1x 2de en een keer 15e. 15e plaats was door eigen blunderen. Ik merk wel dat door in de race de wings te veranderen de auto soms veel scherper instuurt en betere wegligging krijgt.

Wellicht heeft het toch met set-up keuze te maken....

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Bolk schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:08:
Er klopt helemaal niets van.

Ik rijd continu in de achterhoede want de AI is echt niet bij te houden. Dan kom ik op m'n favoriete circuit: P1 in Q en P1 in race :S
Tja, dat heb ik dus ook.
Op het circuit van Brazilië rijd ik gemakkelijk naar p1 toe. Op het circuit van Barcelona wordt ik omver gereden door HRT's, Lotus'en et cetera.

Overigens is de AI in de meeste gevallen belachelijk snel op rechte stukken, rijden ze veel sneller door bochten in de pitstraat, en remt de AI voor bochten veel te vroeg waardoor ik er gegarandeerd tegenop knal. Ook is het raar dat elke aanraking met een AI voertuig automatisch tot jouw schuld wordt gerekend..

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

OCTheEagle schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:15:
[...]

Ook is het raar dat elke aanraking met een AI voertuig automatisch tot jouw schuld wordt gerekend..
Daar wil ik het nog nieteens over hebben :X

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:33
Daar heb ik op de 360 absoluut geen last van: ik krijg wel een waarschuwing af en toe maar het is al meermaals voorgekomen dat een andere auto tegen mij tikt zonder dat ik een waarschuwing krijg. Bij bijvoorbeeld Race Driver 3 zie je dan in beeld dat diegene een waarschuwing krijgt, bij dit spel niet.

@Phusebox: Ik kan de remschijven prima zien met de 360 versie, ik heb een 40" scherm. Dus ik snap niet waarom jij ze niet kan zien?

De problemen op zich zijn wel vrij vervelend, maar ik heb nu de andere pit strategie en daardoor kon ik zelfs van de 17de naar de 12de plek stijgen op Melbourne (op de 17e plek begon iedereen te pitsen, toen ik pas in rondje 9 van de 12 ging pitsen kwam ik terecht op plekje 12). Malaysia is een rotbaan en Shanghai ligt me ook nog niet echt tot nu toe (veel korte bochten). Dat wordt nog veel gebruik maken van de practice! Ik ben ook niet heel bekend met die circuits.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Anoniem: 223141

Ik had met betrekking tot waarschuwingen toch wel de overtreffende trap.

Op Silverstone pakte ik iets te enthousiast een kerb mee ging rond en volgens de game deed ik aan corner cutting wat resulteerde in black flag en diskwalificatie.

Verder een zure drive trough omdat Vettel me aantikt dan baal je echt.

Anoniem: 338166

Oe net toch wel een heel erg zuur momentje.
Reed in Barcelona.
Met pijn en moeite 3/4 van de race gereden ik stond 5de Button al ruim 10 rondes constant 1 seconde achter me,dus werd het tijd om te pitten volgens de calculatie van mij zou ik rond de 8ste/9de plek moeten terugkomen want het scheelde daarmee 25 seconde.. je raadt het al. button en ik gingen er tegelijk in de pits. en bleef gewoon 11 seconde stilstaan heel erg jammer want daardoor kwam ik op plaats 14 terecht.
Nog paar rondes kunnen vechten zodat ik 11de werd. maar toch wel jammer.
Eerst keer dat ik echt iets had van,krijg de klere maar even met het spel.

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-05 22:19

pkwarts

555433800

Ik was vergeten hoe klote het rijden is in Monte Carlo }:| Iemand een fijne setup ontdekt voor dit circuit?

Anoniem: 151099

pkwarts schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:46:
Ik was vergeten hoe klote het rijden is in Monte Carlo }:| Iemand een fijne setup ontdekt voor dit circuit?
goede racelijn houden ;)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

Tja, ik ben toch wel enigszins verslaafd aan dit spel :P.

Hoewel het jammer is dat je te vaak warnings krijgt voor botsingen die niet jouw schuld zijn en dat je weinig tot geen interactie hebt met het publiek. Daarnaast begrijp ik weinig van het brandstofverbruik, de AI die per race ander is, de grip in de regen, de vlaggen (geen marshalls?), het schademodel, het bekijken van de set-up van je teamgenoot (zou mogelijk zijn volgens de engineer?) en meer van die ongein (laatstgenoemde blaat overigens ook veel onzin, met z'n vervelende accent...).

Hoe dan ook, leuk spel... maar kent z'n gebreken, helaas.

[ Voor 28% gewijzigd door TommyGun op 25-09-2010 23:07 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 17:45
DaChosen1 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:42:
[...]

weet je zeker dat je ook de harde band hebt geselecteerd? Als je nl je strategie aanpast en de option naar prime veranderd (band waarmee je de race wilt beginnen), moet je daar onder ook handmatig de prime naar option veranderen (band die je bij pitstop wilt hebben)
ja, als je niet beide bandjes in je strategie zet dan krijg je daar meteen bericht voor, heb ik nog op gelet.

iRacing Profiel

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:45

Chrasher

Tevree met z'n PS5

SinergyX schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:58:
Even buiten al die bugs die er zitten, wat is multiplayer echt slecht uitgewerkt.

Dat F1 het XMB invite systeem gebruikt, kan ik nog wel inkomen (MW2 deed dit ook, MAG echter ingame), maar dat er maar zo'n weinig aantal online opties zijn? Je kan geen vaste circuits instellen, geen full season met vrienden, geen timetrial/quicklap, quality/pole position is iedereen transparant, penalties kan je zo makkelijk ontwijken of juist aan iemand anders geven, geen eigelijk aantal rondjes ingeven, verplichte pits is niet uit te zetten, schade heeft 0,0 effect, rubberbanding, 12 spelers max...

Heb je dan nog wat aan offline multiplayer? Geen splitscreen, geen playernames, ghosts zijn niet uit te zetten, 1 rondje maximaal, geen settings per user (bij wisselen ben je eerst weer bezig met instellen van settings/controls en camera).

Ik heb dit spel gekocht voor multiplayer, dit gaat nog een lange maand worden tot GT5 uit komt :/ Denk dat ik deze maar ga ruilen voor Fifa 2011.
Neem aan dat je het over de PS3 versie hebt? want veel van jouw punten zijn dus online wel in te stellen.
Je moet dan wel een "custom match" kiezen. Daarin kan je het circuit (of meerdere) kiezen, het aantal ronden (in stappen van: 3, 10@, 20%, 50%. 100%), persoonlijke of open sessie, verschillende hulpmiddelen aan/uit, weer, banden, brandstof, schade, etc. gewoon instellen.
Heb zo al veel potjes gespeeld. Schade is trouwens alleen leuk als er geen kamikaze piloten meedoen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp!tF!re schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:26:

@Phusebox: Ik kan de remschijven prima zien met de 360 versie, ik heb een 40" scherm. Dus ik snap niet waarom jij ze niet kan zien?
Ik heb een 37" tv en kan ze niet zien vanaf de bank, misschien een nieuwe bril nodig.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:38
:( :( rij ik net op Spa lekker een paar goede ronden bezig in de regen :)

eindelijk lekker aan het in halen tot nog twee wagens te gaan ... zat er een voor me die een crash ala Coulthard / Schumi wilde veroorzaken (1998) :( .. :D gelukkig was ik geen schumi ... :D dus kon er net voor bij ..
alleen jammer dat ik wel door laatste genoemde van de baan afgerost werd vlak daarna ......

en nog even voor de mensen die zeggen dat het niet real is om in de regen net zo hard te gaan als op droog
:)
iemand die dit nog herkent :)
de oude Schumi
YouTube: Michael Schumacher-Rain master driving in the rain!!

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 26-09-2010 00:55 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Oef, net m'n eerste race-weekend achter de rug. Intens! Ben echt uren bezig geweest met practise, kwalificatie, en de race op 40%. Geen gekke bugs tegengekomen en de AI was precies van mijn niveau (vrij bagger dus :D) waardoor het verrekte spannend was. Ik heb erg veel Forza 3 gespeeld, maar deze ene race gaf al meer voldoening dan welke race dan ook in Forza 3, ondanks dat laatstgenoemde een veel betere handling heeft.

Yeah, dit spel begint me toch echt wel te bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravw schreef op zondag 26 september 2010 @ 00:47:
:( :( rij ik net op Spa lekker een paar goede ronden bezig in de regen :)

eindelijk lekker aan het in halen tot nog twee wagens te gaan ... zat er een voor me die een crash ala Coulthard / Schumi wilde veroorzaken (1998) :( .. :D gelukkig was ik geen schumi ... :D dus kon er net voor bij ..
alleen jammer dat ik wel door laatste genoemde van de baan afgerost werd vlak daarna ......

en nog even voor de mensen die zeggen dat het niet real is om in de regen net zo hard te gaan als op droog
:)
iemand die dit nog herkent :)
de oude Schumi
YouTube: Michael Schumacher-Rain master driving in the rain!!
Goede oude tijd ;( Toen was het nog echt racen,het ging stukken sneller..
Stelletje mietjes van nu >:) haha...
begin je toch te denken.
Schumacher kan het niet zo goed momenteel in deze tijd.
Zou Hamilton,alonso het zo goed hebben gedaan in de '97
Zo niet.Zou Verstappen het dan in deze tijd hebben goed gedaan 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 223141 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:50:
Ik had met betrekking tot waarschuwingen toch wel de overtreffende trap.

Op Silverstone pakte ik iets te enthousiast een kerb mee ging rond en volgens de game deed ik aan corner cutting wat resulteerde in black flag en diskwalificatie.

Verder een zure drive trough omdat Vettel me aantikt dan baal je echt.
Die straffen zijn inderdaad vervelend, vooral "corner cutting" krijg ik erg vaak over me heen. Meestal als ik een bocht te hard neem, in de grindbak beland en terug het circuit op rijdt... Één keer zelfs een penalty voor corner cutting gehad toen ik de bocht uitspinde. Wat juist flink wat seconden kost. |:(

Op een gegeven moment had ik ook Tire Wear uitgezet omdat ik moe werd van de punctures, bleek helaas niet te helpen. Vooral de puncture bij het uitrijden van de pitstraat vond ik wel erg gaar, had het team een lekke band gemonteerd of had iemand misschien glas in de pits laten slingeren?

Aan de andere kant klopt het wel naar mijn idee dat ze de AI persoonlijkheid meegegeven hebben. Bijvoorbeeld Hamilton en Kobayashi verdedigen agressief en zijn veel moeilijker te passeren dan bijvoorbeeld Button die meer clean rijdt. Het is jammer dat er nog teveel bugs in zitten, want verder bevalt de game mij erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 08:29
( pc ) ik mis ook een virtuele achteruitkijk spiegel zoals bij race07, race ON GTR evo..
in je achteruitkijk spiegeltjes zie je niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

En waarom vallen er zo weinig drivers uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:35
TommyGun schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:53:
weinig of GEEN... heb het in 6 races nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
[message=,noline]OCTheEagle schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:15[/message]:
[...]

Tja, dat heb ik dus ook.
Op het circuit van Brazilië rijd ik gemakkelijk naar p1 toe. Op het circuit van Barcelona wordt ik omver gereden door HRT's, Lotus'en et cetera.

Overigens is de AI in de meeste gevallen belachelijk snel op rechte stukken, rijden ze veel sneller door bochten in de pitstraat, en remt de AI voor bochten veel te vroeg waardoor ik er gegarandeerd tegenop knal. Ook is het raar dat elke aanraking met een AI voertuig automatisch tot jouw schuld wordt gerekend..
Ik kon de eerste 4 races prima meekomen, maar. Barcelona is gewoon te moeilijk. Vooral sector 3 te weinig grip en spin na spin. Met pijn en moeite 15e gekwalificeerd op een regen set-up om enigzins de bochten om te komen. Wederom met controller aan het rijden, ik mis gewoon scherpte met insturen...het is alles of niets dus ik verlies daardoor veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:35
Ik heb hier een stuurtje (logitech momo) liggen (oud ding, maar forcefeedback enzo en werkt prima onder GT5prologue).

Nu wil ik f1 2010 aanschaffen voor de PS3, maar werkt hier mijn Logitech MOMO stuurtje ook op?
Hij staat niet in de hardware compatible lijst (stond ie ook niet bij GT5)...

Iemand toevallig deze combi getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-06 09:55

Blerf

VroomVroom

Voor wie af en toe zin heeft in online "gas er op" Xboxlive: dr04
( ga zo ff rondje knallen )

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:00

backupdevice

Boeh!

Heb nu 4 races gereden ,en ben zelf zeer tevreden over de spelvreugde die het spel mij geeft. Idd is het wel een raar ding als je pit, je niet meer inloopt op de voorganger en dat de mensen achter je snel dichterbij komen. Maar ja, maakt het ook super spannend, buttun in je nek, 3 ronden lang om een 4e plek te houden.

Zit nu op Catalunya, moet idd het licht uit mijn ogen rijden om een goede plek te bemachtigen.

Maar voor de rest, JAAAAAA lekker spel hoor.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 12:17
Ik kom als 2de in mn HTR binnen, na een pitstop van 17sec(alleen banden) kom ik als 18de naar buiten WTF.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TommyGun schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:53:
Omdat de FIA dat niet graag ziet geloof ik. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 11:18
Net de 1e keer op sepang gereden eerste rondje kwam ik van 24 naar 18, had een ronde tijd van 1.52 en de gene achter mij had een ronde tijd van 1.40 :P dus ik was 12 seconden voor die lui gestart blijkbaar :S :P.

Wazig!!

Maar dat bij jullie de pit stops 11 seconden duren komt omdat je niet goed afremt bij je pit boks. Je schiet dan namelijk door en dan moet die man met de krik je terug duwen. Zo is mijn pit stop net uitgemond in een drama :P. Ik moest 9 sec wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had net een race in Monaco waarbij Vettel de hele tijd vlak voor me zat, ik ga de pits in, en push daarna heel hard. Personal best na personal best. Dus ik denk, zodra Vettel stopt heb ik hem. Maar Vettel hoeft zich niet aan de regels te houden, want hij pit niet en wint de race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik snap niet dat mensen die corner cutting penalty zo raar vinden. Ik krijg hem ook wel eens, maar dan verdien ik hem ook echt... Sterker nog, af en toe verwacht ik een dikke penalty te krijgen maar krijg ik niet eens een warning! Dan zit ik echt een meter of 2 naast de curbs (aan de foute kant natuurlijk) dus grijp ik al bijna naar de replay knop maar krijg ik niets... Alleen die collisions zijn een beetje raar af en toe. Als ik vlak achter de AI rijdt dan remt hij altijd heel vroeg voor een bocht, waar ik niet op tijd op kan reageren en dan tik ik hem wel eens aan: penalty voor mij. Als de AI nu een keer vlak achter mij rijdt, dan rem ik ook ietsje eerder (wil hem niet de kans geven de binnenbocht te pakken als ik iets te laat zou remmen) en dan knalt meneer ook vol bovenop mij: weer penalty voor mij :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 16:33
@Stoofpeer: dat heb ik de eerste ronde ook altijd, mijn gok is dat hij bij mij begint met tellen op het moment dat de lichten uit gaan, terwijl hij bij de tegenstander pas begint te tellen als hij over de streep rijdt? Hoe dan ook, het gebeurt bij mij alleen bij de eerste ronde :)

Voor de rest heb ik nog geen klachten over de AI: werkt bij mij prima. Ik vind het spel er ook erg goed uit zien, heerlijk! Ik heb constant het idee dat ik echt aan het racen ben, mijn plek verdedigend, net naast de lijn en ze knallen me voorbij.

Ik heb overigens ook nog een vraag: mag je in de laatste (allerlaatste) ronde pitten? Ik zie sommigen van de AI in de laatste ronde pitten, als hun pitbox dan na de streep zit finishen ze voor mij terwijl ik ze anders nog had kunnen inhalen (dan was ik wel 12e geweest :( ). In RaceDriver 3 kon dat niet eens, dan moest je gewoon voor de een-na-laatste ronde pitten.

@phusebox: zou inderdaad kunnen, ik zit er op zich ook wel redelijk dicht op dus dat zal ook schelen. Ik zit gewoon op een bureaustoel recht voor het scherm :)

[ Voor 22% gewijzigd door Arjan90 op 26-09-2010 12:01 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:14

Darkasantion

Just keep swimming!

Net Singapore gereden, tering wat een kutbaan, elke keer weer in het rond op de curbs en dan kun je heel moeilijk draaien >.> Ook was me team niet al te handig met het setup, als ik normale set-up nam, kwam ik niet eens in de 7de versnelling. Beetje gaar en zo verliep de race ook, treurloos laatste geworden, wou er vanaf.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Laatst online: 12-02 11:22
Ik wou dat het stuur wat meer omgedraaid kan worden, want ik vlieg altijd uit de bocht en toch rem ik voordat de bocht komt :s

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Darkasantion schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:59:
Net Singapore gereden, tering wat een kutbaan, elke keer weer in het rond op de curbs en dan kun je heel moeilijk draaien >.> Ook was me team niet al te handig met het setup, als ik normale set-up nam, kwam ik niet eens in de 7de versnelling. Beetje gaar en zo verliep de race ook, treurloos laatste geworden, wou er vanaf.
Nee, Catalunya dan... die laatste bocht o.a., wat een klote baan! Ben nu op Monaco...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 10:42
Heb 1 seizoen op zitte rij nu al bij mclaren (7 seizonen gekozen) :S speel op legendary en rest alleen traction op medium
Staat sowieso nog steeds op de auto overal hammilton terwijl ik er in rij :S

Wat gaan ze er eigenlijk aan doen met het patchen want zijn al weer wat dingen veranderd in het echie :S?

[ Voor 44% gewijzigd door sjepper op 26-09-2010 12:36 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 14:14

Darkasantion

Just keep swimming!

sjepper schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:35:
Heb 1 seizoen op zitte rij nu al bij mclaren (7 seizonen gekozen) :S speel op legendary en rest alleen traction op medium
Staat sowieso nog steeds op de auto overal hammilton terwijl ik er in rij :S

Wat gaan ze er eigenlijk aan doen met het patchen want zijn al weer wat dingen veranderd in het echie :S?
Weinig qua rijders, mocht niet van de FIA :') . Net zoals met crashes, dat zal ook wel niet zo extreem mogen van de FIA :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:58

Vos

AFCA

badnews.nl schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:09:
Ik heb hier een stuurtje (logitech momo) liggen (oud ding, maar forcefeedback enzo en werkt prima onder GT5prologue).

Nu wil ik f1 2010 aanschaffen voor de PS3, maar werkt hier mijn Logitech MOMO stuurtje ook op?

Welke Momo? Als je Windows hem gewoon pakt dan doet hij het in het spel ook wel lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Nounou, realisme. Net op catalunya een 7e tijd neergezet, met Sutil als winnaar, en de tweede plek voor De La Rosa, ruim 7 seconden later. Daarna komen alle grote jongens pas..

Oh, en dit was op easy, alle assists aan (behalve brake assist, daar sla je helemaal geen deuk in een pakje boter mee.) Speciaal voor deze race heb ik m helemaal naar beneden moeten zetten, en nog bak ik er niks van.

Codemasters, doe eens wat aan die AI svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb Catalunya net ook af... Ik was verbazingwekkend eerste met kwalificatie, totdat ik in de laatste minuut de pits in ging (de baan daarvoor had ik niet eens de pits opgezocht dus wist ik tijdens de race niet waar ik naar binnen moest lol...) en ik blijkbaar te hard reed (terwijl automatisch de limiter erop gaat :/), toen werd ik 5 plekken terug gezet... Nou ja, 6e is ook nog mooi als ik 20e moest worden dus ik vond het wel best.
Toen in de race zat ik na de eerste bocht alweer 4e. De hele race vrijwel constante rondjes gereden, tijden lagen heel dicht bij elkaar. Toen in 5e of 6e rondje de pits in, en toen ik eruit kwam lig ik 14e. Nou ja ik dacht, zodra de rest naar binnen gaat lig ik wel weer rond de 4e plek. Maar helaas... Ik heb de rest van de race niemand meer gezien. Ik weet zeker dat ze gewoon niet gepit hebben... Wel een hele domme fout moet ik zeggen :/

Ook snap ik niet helemaal wat je nou wel en niet zelf moet doen in de pits... Ook al gaat de limiter er vanzelf op (hij blijft steken op 99km/h ook al geef ik vol gas), toch krijg ik een penalty voor te hard rijden... En wanneer moet je nu remmen voor de box in te gaan? Soms rem ik helemaal niet en dan gaat het gewoon goed, en soms rem ik heel vroeg al zodat ik met 40 km/h ofzo in de pits rijd en dan is het blijkbaar nog niet goed .. :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
[message=,noline]TommyGun schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:11[/message]:
[...]

Nee, Catalunya dan... die laatste bocht o.a., wat een klote baan! Ben nu op Monaco...
Catalunya is inderdaad verrot, vooral de laatste chicane...spin na spin na spin. Hopelijk gaat Monaco weer beter, lijkt me een prachtige baan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik zal je wat zeggen, hoe frustrerend sommige banen ook zijn en hoe frustrerend die penalties, maar ze maken het spel wel spannend en je wil het spel echt uitspelen. En oh ja je leert ook fatsoenlijk rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Sorbo schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:07:
Nounou, realisme. Net op catalunya een 7e tijd neergezet, met Sutil als winnaar, en de tweede plek voor De La Rosa, ruim 7 seconden later. Daarna komen alle grote jongens pas..

Oh, en dit was op easy, alle assists aan (behalve brake assist, daar sla je helemaal geen deuk in een pakje boter mee.) Speciaal voor deze race heb ik m helemaal naar beneden moeten zetten, en nog bak ik er niks van.

Codemasters, doe eens wat aan die AI svp.
Sutil was dit jaar in bepaalde gevallen erg goed bezig dacht ik. Dus zo onrealistisch is dat ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Laatst online: 27-11-2023
Moet zeggen hoe langer ik het doe hoe leuker dat het wordt :) . Van bugs heb ik nog niet echt last van gehad, pitstop bugs ontwijk ik door een ronde later te pitten en voor de rest gaat het top.

Love this game _/-\o_ .

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
Ik vermaak me ook nog steeds prima met deze game, meeste bugs nog niet echt last van gehad, ja af en toe wel eens een vage actie van een ai maarja ze kunnen ook niet alles gelijk de eerste keer goed hebben.

pitten gewoon een lap later doen en je hebt ook geen last van die bug.

het enige wat wel jammer is dat met regen je wel wat verschil merkt maar dat ik het persoonlijk niet duidelijk genoeg vind en je wel erg makkelijk veel sneller lapt dan de AI.

Hopelijk doen ze wat met de buglist en maken ze van 2011 wat ik van 2010 had verwacht.

al met al zou ik de game nu een 7 geven.

met playseat en stuur is het toch best nog wel een beleving als je de juiste speelsetting voor jezelf insteld.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:20
Net op Montreal prima kwalificatie, een heuse pole met een Virgin! Wel beetje raar... zou niet mogen, ik reed een 1:16:9, de AI reed 1:18:3.

Vervolgens de race, ging prima. Maar werd op het rechte stuk naar de finish flink uitgereden, uiteindelijk toch ingehaald door Button. Ik pit 2 rondes later dan de grote groep, kom als 2de de pits weer uit, enkel Buemi nog voor me. Ik denk, die stopt nog wel... Deed hij ook, maar ik maakte een fout in de chicane en gebruik dus een flashback. 3x raden... hij gaat nu de pits niet meer in en wint de race.

Beetje krom dit spel af en toe... wel 2de geworden.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-06 21:10

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik moest pitten, er reed iemand achter mij die moest ook pitten. Die rijdt gewoon dwars door mij heen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148095

Speciaal voor dit spel een geforce 460 1gb gehaald.
Het enigste probleem wat ik heb is dat ik in een venster speel :S.
Verder heel vaak rare acties gehad van AI tijdens de eerste race.
maar het vermaak gehalte is erg hoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:20
Anoniem: 148095 schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:54:
Speciaal voor dit spel een geforce 460 1gb gehaald.
Het enigste probleem wat ik heb is dat ik in een venster speel :S.
Verder heel vaak rare acties gehad van AI tijdens de eerste race.
maar het vermaak gehalte is erg hoog :D
ALT-ENTER is veelal voldoende om Full-Screen te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ben wel even benieuwd.
Wat vinden jullie het beste team in het spel van de 3 nieuwelingen.
Hrt,Lotus,Vigrin.
Ze zijn volgens mij in het spel precies hetzelfde.
Maar kwa uiterlijk van de auto vind ik Virgin toch stuk cooler 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:57
Ik snapte al niet waar jullie al die settings vandaan haalden, maar nu ondekt dat het diffculty menutje niet stopt bij pit settings haha, gewoon naar beneden scrollen... ok :)

ik snap ook niets van pits, wil best zelf alles doen. maar wat er is geen touw aan vast te knopen wat nou wel of niet werkt. heel verwarrend kom je aanscheuren en wordt de auto naar de 'rails' geduwd. dan gaat altijd de limiter aan en alleen ghost cars bij het inrijden.... wachten tot er 10 auto's voorbij zijn...boete krijgen terwijl limiter aanstaat.. pff het ontwerp teampje dat verantwoordelijk was voor de pits set heeft vast niet gereden in een race. lijkt wel erin gekwakt, ziet er leuk uit maar gewoon fout...

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 02:14
Ik heb nu ook al een paar keer gehad dat er heel wat rijders geen pitstop doen dus dat is wel een jammer foutje. Als je het zelf niet doet wordt het een Diskwalificatie neem ik aan ?

Verder mis ik ook dat er voor de rest zo weinig gebeurt. Kan het me fout herinneren , maar volgens mij zag ik meer ongelukken in F1 challenge. Ik heb nog geen race gehad waarin niet alle 24 coureurs netjes het einde halen.

Gemiste kans, maar het spel houdt me op mijn puntje van mijn stoel voor de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

badnews.nl schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:09:

http://community.codemast...10-logitech-momo-ps3.html

Het antwoord is dus helaas nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 13:47
Echt belachelijk dat dit dus een racegame blijkt te zijn waarbij eigenlijk helemaal niet geracet wordt. De AI rijdt wel rond in de qualificatie, maar de tijden die zij neerzetten komen helemaal niet overeen met de uiteindelijke tijden die op het bord staan. Scripted rommel, schandalig. Ook schijnt het dat in China ELKE keer iemand spint in de 2e bocht, ook gewoon scripted. En dat je een pitstop maakt en opeens achter iemand komt te rijden die daar helemaal niet hoort te zitten. Het is op het eerste gezicht wel een leuk spel, maar nu spelers er dieper in gaan kijken merk je pas hoe je als gamer in de maling wordt genomen omdat de ontwikkelaar geen moeite in een fatsoenlijke AI kan steken. Heeft iemand trouwens al eens iemand zien crashen of een fout zien maken? Gebeurt toch regelmatig in de F1, maar ik heb er nog niemand (behalve mijzelf) op kunnen betrappen.

En dat corner cutting, opzich wel te begrijpen in sommige gevallen, maar in andere gevallen weer niet. Wat ik wel belachelijk vind is dat als je een time trial doet en je een penalty krijgt (bijvoorbeeld een chicane gemist), en je daarna in DEZELFDE ronde nog een keer in het gras komt, dan telt je volgende ronde ook gelijk niet meer mee.. wat is dat voor bullshit?

Ook ben ik altijd de schuldige van een crash. Iemand die achter mij in mijn vleugel knalt? 10 seconden straf voor het veroorzaken van een ongeval.. Op sommige banen word je trouwens simpel terug geteleporteerd als je van de baan af vliegt (Sao Paolo), ook heel stom. Net spinde ik in Singapora (over de curbs, wat een verrassing). Het hele veld kwam langs dus daar moest ik op wachten, maar voor elke auto die langs reed kreeg ik een 'ILLEGAL BLOCKING' melding.. Ja hallo! Ik ben net gespind en wacht tot iedereen voorbij is.. Na een paar auto's kreeg ik toen direct een disqualificatie voor het veroozaken van meerdere incidenten.. pff.

Verder mis ik echt de force feedback. Wielspin, blokkerende wielen, onderstuur of overstuur is nu niets van te merken. En dat is bij sommige auto's toch een groot probleem. In een Force India kan je bijvoorbeeld in Barcelona nauwelijks de derde bocht halen als je vol gas gaat. Maar in een Red Bull kan je diezelfde bocht wél compleet vol gas nemen en kan je nog continu aan de binnenkant blijven ook. Het verschil tussen de auto's is wel erg groot. Op zich niet erg, maar in de langzamere auto's heb je totaal geen gevoel van controle omdat ze juist meer gevoelig zijn voor overstuur/onderstuur. Echt niet prettig rijden. Ik heb dus lekker de career overgeslagen en ben nu mijn eigen kampioenschap maar aan het rijden. Scheelt ook een hoop interview en ander role-playing gezeur (wie zit daar trouwens op te wachten bij een racegame?).

Al met al heb ik Grand Prix 4 nog wel hoger staan dan deze game. Maar met de graphics en de teams van dit seizoen is het wel aardig om te spelen. Gameplay-wise valt het alleen wel flinkt tegen, en dan vooral de besturing en de AI, de belangrijkste dingen in een race-game als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 18:10

Harrie

NederVlaming

Ik zie dat bij thehut.com je ongeopende artikelen terug kan sturen voor een refund.. Ik begin nu toch te twijfelen..

Of ik doe gewoon net als deze gebruiker:

http://www.2dehands.be/co...pcpl=Postcode&pc_id=&afd= :+

[ Voor 44% gewijzigd door Harrie op 26-09-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Je kan echt goed merken dat het afgeraffeld is. Ze hadden niet genoeg tijd voor bepaalde items qua features. Achteraf gezien zijn de features die het spel heeft gewoonweg onaf of erg slecht.

Wat ik ook jammer vind is als je "restart race" doet dat je exact dezelfde condities krijgt. Beter maken ze een bepaalde kans op regen random. 47% bijvoorbeeld: eerste race wel, na een restart niet, of heftiger. Het is inderdaad erg gescript allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 11:21
Splinter Cell schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:06:
Ik moest pitten, er reed iemand achter mij die moest ook pitten. Die rijdt gewoon dwars door mij heen. :')
Heb ik ook last van, en dan krijg ik een warning voor illegal blokking...lol.
Wat ik ook nep vind: ik heb net Melbourne gedaan. Voordat ik ging pitten stond ik 6e, ik pitte in de 4e ronde. Ik had Barichello al ingehaald (die stond 12e). Nadat ik gepit had val ik terug naar P24 (niet heel onlogisch), maar een rondje later rij ik langs de pits, en wie rijdt er een behoorlijk eind voor mij? Juist, Barichello, terwijl mijn rondetijden ongeveer constant zijn. Het pitten gaat iig niet bugvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ligt het aan mij of is de speler altijd benadeeld bij hoge snelheidsbochten? Ik kan met geen mogelijkheid volgas een hoge snelheids bocht maken (bijv. in Barcelona) zonder gigantische hoeveelheden onderstuur. De AI daarentegen gaat met gemak door zo'n bocht heen, zelfs mijn teamgenoot doet dat met 2 vingers in zijn neus (Trulli). Ik gebruik trouwens de quick setup, maar hoe ik hem daar ook zet, er komt geen verschil in hoe ik een snelle bocht kan nemen.

En ook raar vind ik het dat ik in Time Trail op Barcelona met gemak een 1.25.000 kan rijden, maar in practice met moeite een 1.27.500 eruit krijg, beide in dezelfde auto met dezelfde setup. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Sagaris schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:19:
Ligt het aan mij of is de speler altijd benadeeld bij hoge snelheidsbochten? Ik kan met geen mogelijkheid volgas een hoge snelheids bocht maken (bijv. in Barcelona) zonder gigantische hoeveelheden onderstuur. De AI daarentegen gaat met gemak door zo'n bocht heen, zelfs mijn teamgenoot doet dat met 2 vingers in zijn neus (Trulli). Ik gebruik trouwens de quick setup, maar hoe ik hem daar ook zet, er komt geen verschil in hoe ik een snelle bocht kan nemen.

En ook raar vind ik het dat ik in Time Trail op Barcelona met gemak een 1.25.000 kan rijden, maar in practice met moeite een 1.27.500 eruit krijg, beide in dezelfde auto met dezelfde setup. :/
MIsschien de tire en fuel level simulation? Die heb je volgens mij standaard niet in een Time Trial...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zit net dit te kijken
http://www.zie.nl/video/a...pore-onboard/m1azs02fc85b

Het geluid, zelfs op 18k RPM is veel 'lager' dan als ik met een redbull door Marina Bay heen scheur. Veel hogere pitch en ik rij op dezelfde camera standpunt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:30
voor alle mensjes met mindere teams op pole enzo, ga eens op het aller moeilijkst spelen en alles uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:47

Pierre

Van nature lui!

SinergyX schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:23:
zit net dit te kijken
http://www.zie.nl/video/a...pore-onboard/m1azs02fc85b

Het geluid, zelfs op 18k RPM is veel 'lager' dan als ik met een redbull door Marina Bay heen scheur. Veel hogere pitch en ik rij op dezelfde camera standpunt.
Is ff zwaar offtopic, maar dat is niet van dit seizoen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Nowad schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:30:
voor alle mensjes met mindere teams op pole enzo, ga eens op het aller moeilijkst spelen en alles uit
Dat is de discussie? Ik speel op expert en pakte de overwinning in Canada met een Lotus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Harrie schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:22:
[...]

MIsschien de tire en fuel level simulation? Die heb je volgens mij standaard niet in een Time Trial...
Dat kan, maar in practice rij ik met fuel voor 5 laps en al in mijn 2e en 3e ronde rij ik dus al 2,5 seconden langzamer dan in Time Trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:25
Zou Codemasters nog met een patch komen? Lijkt me niet dat ze daarmee alle foutjes kunnen oplossen, maar er zijn toch dingen die heel veel mensen liever anders zouden zien denk ik.

Vandaag mijn stuur binnengekregen, werkt perfect en rijd heerlijk, voor een appel en een ei :D
Toch erg leuk net met mijn broertje online, gaaf hoor :)

Ben overigens alle fair drivers maar aan het toevoegen. Omfg er zit een limiet aan mensen toevoegen per dag :X

[ Voor 14% gewijzigd door Schuey op 26-09-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 08:36
Ik heb het spel eindelijk aan de praat, ik had last van ongeveer alle gerapporteerde problemen, vertraging van de controller en lage framerates bij elke instelling.

Uiteindelijk bleek mijn videokaart als PCI-e 1x te staan (CCC) ipv PCI-e 16x, enige oplossing was om de kaart opnieuw in het slot te steken, nu loopt alles op maximale settings gesmeerd, nergens meer last van.

Wel zeer miraculeus dat die opeens als PCI-e 1x stond, kan dat softwarematig worden veranderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:45

OMD

Phusebox schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:53:
Ik had net een race in Monaco waarbij Vettel de hele tijd vlak voor me zat, ik ga de pits in, en push daarna heel hard. Personal best na personal best. Dus ik denk, zodra Vettel stopt heb ik hem. Maar Vettel hoeft zich niet aan de regels te houden, want hij pit niet en wint de race...
Ja, dit had ik dus net ook met teamgenoot Trulli. Daar hing ik achter en heeft de hele race niet gepit!
Dat vond ik echt superlullig en dat moet er echt uit.

En over scripted dingen. Volgens mij is een spin ook gewoon scripted. Ik heb nou al een aantal keer gehad dat de auto heel onnatuurlijk om zijn as draaide, alsof het een draaimolen was. Weet niet precies hoe je dat moet uitleggen.

[ Voor 17% gewijzigd door OMD op 26-09-2010 18:59 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 13:47
Nowad schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:30:
Hier, de Virgin met alle hulp uit en op Legend:

YouTube: F1 2010 - Quali lap at Malaysia

Ik speel nu ook op Legend, en het gaat allemaal wel erg makkelijk. De AI remt veel te vroeg bij de meeste bochten en dan kan je hem er makkelijk voorbij steken. Ook in een mindere auto. Echt gave gevechten waarbij het heen en weer ging heb ik niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 06-06 12:18
RichardvdD schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:59:
[...]

Ik speel nu ook op Legend, en het gaat allemaal wel erg makkelijk. De AI remt veel te vroeg bij de meeste bochten en dan kan je hem er makkelijk voorbij steken. Ook in een mindere auto. Echt gave gevechten waarbij het heen en weer ging heb ik niet gehad.
Dat de AI veels te vroeg remt heb ik ook last van. Kan niet normaal op iemand's kont rijden zonder dat ik er vol in rij voor de bocht, als je er rechts/linksachter gaat rijden en gewoon normaal remt dan rem je hem eruit. Zelfs hamilton (enige noemenswaardige tegenstander bij mij, de rest is op vakantie ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
oh oh oh... it just keeps getting worse...

YouTube: F1 2010 AI Resetting To Track

[ Voor 70% gewijzigd door Unbreukable op 26-09-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik had met een Virgin op Melbourne een pole te pakken, in de regen, ik was 4.7 sec sneller dan nummer 2...
Uiteindelijk ook de race gewonnen (die weer droog was). Moet wel bekennen, was op easy, zonder brake assist en traction control op medium. Misschien toch maar eens medium proberen of zo.

Moet zeggen, zonder brake assist is het zó veel makkelijker om een AI uit te remmen, wat anders gewoon consequent een warning of zelfs een drive-through penalty op kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Net ook weer iets, ik kijk bij de R&D objective, ik zie dat ik een 1:42 moet doen op melboune, klik eruit, selecteer setup. klik weer op R&D en dan staat er dat ik 1:56 moet rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Rijd ik in een Lotus achter een McLaren, continu het hele rondje op dezelfde afstand in Valencia, is hij op het einde 5 seconde sneller :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Laatst online: 06-06 11:18
Ik had ook zoiets @MB23.. Had een aantal rondjes gereden omdat ik dacht dat ik het zo activeerde. Moest een 2.05 rijden terwijl iedereen 1.40 reed :P, dus ik starten ik 1.46. Ik weer terug naar mijn engineer stond er dat ik een 1.48 moest rijden. Erg jammer maar ik moet zeggen dat het racen wel gewoon leuk is. Ik verwacht alleen niet dat ik dit spel met een stuurtje wil spelen want dan ben ik bang dat het te makkelijk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
net een fantastische race gehad op Istanbul, wat een fijn circuit om te rijden.
Na een behoorlijk frustrerende race op Monaco (ik snap niet dat je daar een hele race foutloos kunt rijden op de limiet) eindelijk een leuke race ervaring gehad..
Ik heb een paar rondjes Practice gedaan maar merkte dat ik het circuit meteen doorhad. (heb dit circuit honderden rondjes in RFactor gedaan)
Meteen door naar Q1, en qualificeerde me uiteindelijk op P4, met een Sauber. (AI op Legend)
Daarna een super race gereden, eerste bocht iedereen voorbij en begon de race dus vooraan. Begon op Option banden en daar 2 rondjes teveel mee doorgereden om de pitstopbug te vermijden. En dat lukte, pitstop ging vlekkeloos. Daarma kwam ik op P3 terug op de baan net voor Kubica . De rest van de race heb ik hem mooi achter me kunnen houden, Massa en Hamilton waren te snel, hun rondjes waren ook gewoon sneller.

17 rondjes allemaal rond de 1.29.00, al mijn sectortijden zaten rond de 0.1 - 0.2 van elkaar, dus zeer constant.

Eindelijk eens een goed resultaat, ben tot nu toe 2x 8e geworden en verder allemaal 20e of lager.

Daarna even een timetrial met een Red Bull op Istanbul, die is toch een stukje sneller, reed ik in mijn eerste rondje meteen een 1.23.3 wat goed was voor de 17e plek op het global leaderboard. Maar daar kan nog wel wat vanaf.

BTW, ik heb net de fuel simulation maar uit gezet, aangezien de AI ook geen fual sim heeft. Als codemasters met een patch komt om dit te verhelpen zet ik hem wel weer aan, maar tot die tijd vind ik dit eerlijker voor mezelf.... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Jeroenit op 26-09-2010 20:32 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Een vraagje... Ik zie dat je bijna bij elke bocht remt en stuurt tegenlijk... Hoe doe je dat? Als ik dat probeer dan locken m'n wielen meteen (ook al rem ik maar een klein beetje, niet 100% ingedrukt) en ga ik gewoon rechtdoor... Jij kunt zo veel later remmen als ik en kunt de meeste scherpe bochten lekker op snelheid in de 2 nemen, waar ik meestal toch naar de 1 terug moet om niet de bocht uit te vliegen. Ik moet gewoon helemaal afremmen voor de bocht en daarna zonder de rem te gebruiken de bocht door. Als ik in de bocht m'n rem aantik dan is het voorbij dan ga ik gewoon rechtdoor...

Hoe kun je eigenlijk voor andere teams gaan rijden in de career? Of zelfs eerste rijder worden? Ik heb net Istanbul gereden (2e geworden, vooral omdat ik die baan ken van Grid) en sta nu 2e in de rijders ranglijst (92 punten vs webber met 100 punten), terwijl mijn teamgenoot ergens onderaan hangt met 0 punten... En toch is hij heilig bij de baas lol. Als ik even een milliseconde onder de tijd van m'n teamgenoot rijd moet ik meteen zijn setup nemen enzo, hij mag altijd later de pits in, etc.

Ik vind het wel een leuk spel moet ik zeggen maar ik heb erg last van iets waar ik bij de meeste race spellen last van heb, namelijk dat het te makkelijk is als ik op de baan blijf. Als ik geen fouten maak de hele race dan kan ik met gemak binnen de top 5 eindigen (met de eerste auto waar ik 20e als doelstelling heb ofzo), maar zodra ik een foutje maak dan word ik meteen 18e ofzo... Op zich wel realistisch, maar m'n punt is dat ik eigenlijk niet binnen de top 5 zou moeten rijden. De AI staat nu op professional, en als ik die op legend zet dan wordt ik meer richting de 10 meestal, dat is al een stuk beter, maar als ik dan een enkele keer slip dan word ik dik laatste... Ik vind het gewoon te moeilijk om een hele race zonder fouten te rijden, en in een F1 spel (lange races en zeer snelle actie) is dat natuurlijk nog extra erg.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
nog even een vraagje, hoe maak je lange filmpjes met bv fraps? (beetje offtopic)
Ik had net een replay opgenomen, maar daar heeft hij 3 korte filmpjes van 29 sec van gemaakt (wel1+ GB groot), terwijl hij minstens een kwartier heeft opgenomen.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaChosen1 schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:30:
net een fantastische race gehad op Istanbul, wat een fijn circuit om te rijden.
Na een behoorlijk frustrerende race op Monaco (ik snap niet dat je daar een hele race foutloos kunt rijden op de limiet) eindelijk een leuke race ervaring gehad..
Ik heb vanmorgen de race op monaco gedaan, 40%, en vond het echt helemaal geweldig qua rijden. Op het randje, pushen, die spanning dat het elk moment afgelopen kan zijn. In de een na laatste ronde mijn voorvleugel eraf gereden maar toch mijn plek weten te houden. Even vergeet je alle bugs dan weer, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:26
[...]

NickThissen schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:39:
[...]

Een vraagje... Ik zie dat je bijna bij elke bocht remt en stuurt tegenlijk... Hoe doe je dat? Als ik dat probeer dan locken m'n wielen meteen (ook al rem ik maar een klein beetje, niet 100% ingedrukt) en ga ik gewoon rechtdoor... Jij kunt zo veel later remmen als ik en kunt de meeste scherpe bochten lekker op snelheid in de 2 nemen, waar ik meestal toch naar de 1 terug moet om niet de bocht uit te vliegen. Ik moet gewoon helemaal afremmen voor de bocht en daarna zonder de rem te gebruiken de bocht door. Als ik in de bocht m'n rem aantik dan is het voorbij dan ga ik gewoon rechtdoor...
Filmpje is van mij ;)

Dit is op expert, zonder hulpmiddelen en Legend AI. Hm wel apart dat je zo snel blokkeert, weet je zeker dat je rem niet zo ingesteld is dat het spel bv. 25% indrukken al registreert als 100%?

PS; dat rondje was in deel 2 van de kwalificatie. In deel 3 gingen ze wel wat sneller, maar ik ook :9

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 26-09-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Laatst online: 14-09-2023
Volgens mij ben ik de enigste zonder bugs (ps3).

Ik rij met de lotus op legend alles uit behalve de race lijn. Ik heb net sepang gedaan quali als 17e. Geendigd als 4e in de stroomende regen omdat iedereen voor mij spinde. Ook omdat de AI een aantal heeft gepit voor intermidiates, toen het stopte met regenen. Nu China 19e quali race nog niet gedaan.

Voor de gene met pitstop problemen als je vroeg pit is het veld dicht bij elkaar wat betekend dat je een hoop plaatsen verliest, pit je te laat dan verlies je grip en ga je dus automatisch langzamer omdat je bij het uitkomen van de bocht naar grio moet zoeken.

Veder leuke gevechten met de Ai rijders ze verdedigen hun plaats goed maar verremmen zich ook, helaas hebben ze mij zo ook eens van de baan getikt, toen een Hrt een virgin probeerde in te halen, en ik stuurde netjes in.

Tevens geprobeerd een Gp te doen in een Mclaeren je mekt het verschil meteen met een Lotus (zelfde moelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 23:27

Arfman

Drome!

OMD schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:51:
En over scripted dingen. Volgens mij is een spin ook gewoon scripted. Ik heb nou al een aantal keer gehad dat de auto heel onnatuurlijk om zijn as draaide, alsof het een draaimolen was. Weet niet precies hoe je dat moet uitleggen.
Dat heet EGO engine, pivot-based "physics" zijn dit.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Nu lees ik hier een hoop negatieve reacties, maar toch soms ook wel positieve. Ik denk dat mensen die positief zijn dit minder laten merken. Om nu een beeld te krijgen hoe de reacties op GoT zijn, een simpele poll:

Poll: F1 2010:
Was zijn geld zeker waard!
Wel aardig...
Zijn geld niet waard, laten liggen..
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=362986&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Harrie schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:46:
Nu lees ik hier een hoop negatieve reacties, maar toch soms ook wel positieve. Ik denk dat mensen die positief zijn dit minder laten merken.
Over het algemeen ben ik positief over het spel. Op zich heb ik ook 'maar' 40 euro voor het spel betaald. Wat alleen jammer is, is dat het spel met wat meer bugtesten (FPS drops), iets meer statistieken (wie heeft nu de snelste ronde gereden tijdens de race? Hoeveel pitstops hebben ze gemaakt) en een betere AI (AI die terug de baan op warpt, AI die op het ene circuit veel sneller is dan op een ander circuit) zoveel beter had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:45

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ondanks de "bugs' die je gelukkig niet altijd tijdens het racen hebt, vermaak ik me prima.
Net een heerlijke multiplayer gereden op Shanghai. Kwalificatie met droog weer, was 1e met een viertal rijders binnen de seconde, dat kon een leuke race worden.
Helaas was het aan het plensen tijdens de race (11 ronden), maakte teveel fouten in de eerste ronde en lag daarom lange tijd 3e/4e (stuivertje wisselen). Had iets teveel achterstand, dus hoopte op een foutje bij de voorste mannen. Helaas kreeg ik een klapband in ronde 10 dus had verder geen kans meer.
Ondanks dat een leuke race. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:38
Phusebox schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:15:
[...]

Ik heb vanmorgen de race op monaco gedaan, 40%, en vond het echt helemaal geweldig qua rijden. Op het randje, pushen, die spanning dat het elk moment afgelopen kan zijn. In de een na laatste ronde mijn voorvleugel eraf gereden maar toch mijn plek weten te houden. Even vergeet je alle bugs dan weer, heerlijk.
dat heb ik ook ..
en ik ben ook blij dat er eindelijk eens weer een F1 game voor de pc uit is met mooie grafx..
ipv een mod of ander iets waarbij je een game moet veranderen om met de f1 van deze tijd te mogen spelen :)

Alleen al het verkennen van de banen is al me geld waar geweest hier kan je nog een hoop ervaring op doen voor de andere games / sims

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 26-09-2010 22:30 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Vandaag even de race van Singapore nagedaan echter wel met 20% lap distance.

Achteraan gestart met de Lotus van Kovalainen (geen zin in kwalificatie). Prima start en ik haalde mijn teammaat (Trulli) en De la Rosa in bij het aankomen van de eerste bocht. Wel een klein tikje tegen De la Rosa en een waarschuwing maar ik mocht vanaf plaats 22 mijn weg vervolgen. Vervolgens een stuk of 12(!!) auto's ingehaald bij het einde van het eerste lange rechte stuk voor bocht 7 (waarom remmen ze daar zo idioot vroeg?). Waarna ik terecht kwam achter Schumacher, Schumacher vervolgens ingehaald bij het uitremmen van bocht 9 waarbij ik tevens Massa mee inhaalde. Gewoon een P8 dus met mijn Lotus!.

Vervolgens een 10tal rondes achter Rosberg aan gezeten waarbij het mij gewoon nergens lukte om hem in te halen. In Q1 en Q3 verloor ik aardig wat tijd echter in Q2 wist ik dat verlies weer te corrigeren. Wat een sensatie om met je banden over al die curbstones te vliegen en proberen ergens Rosberg in te halen terwijl dat gewoon superlastig is op dit circuit (tenzij je in real life Kubica heet). Helaas zag ik vervolgens dat mijn bandjes in een rap tempo begonnen te slijten waardoor ik bij het uitkomen van bepaalde bochten gewoon voelde dat mijn wagen alle kanten op begon te slingeren. Er zat dus niks anders op dan iets rustiger te rijden en Rosberg te laten voor wat het is.

Na 2 rondes (en nog 2 rondes te gaan) zie ik Massa en Schumacher opduiken in mijn spiegels die aan het proberen waren om langs mij heen te gaan. Door echter hier en daar wat af te wijken van de ideale lijn en eigenlijk alleen te langzaam te rijden bij de bochten konden ze er niet langs. Alles ging goed en wel totdat ik bij één van de laatste bochten (bocht 18) gewoon de achterkant weggleed bij het uitrijden van de bocht en ik tegen de omheining knalde met als resultaat een voorvleugeltje minder. Daarna vervolgens als 10e over de finishlijn gekomen, maar damn, wat een sensatie en wat een toffe race (en wat oneerlijk dat mijn auto als een gek slijt terwijl de AI steeds sneller lijkt te rijden maar dat ff terzijde). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik ben blij dat ik hier lees dat het niet aan mij ligt.

Ik ben al heel de avond met barcelona bezig. Ik begreep er niets van.
Ik ben begonnen op het allermakkelijkst, alleen rem ik natuurlijk wel zelf.
De 1e paar races won ik, wat ik op zich niet raar vond (immers het makkelijkste niveau). Op een gegeven moment was ik 5 tot 10 seconde sneller dat de nummer 2. Beetje idioot natuurlijk.

Op het moment dat ik het niveau omhoog gooide kwam Barcelona. En het is daar echt onspeelbaar. Ik heb de AI weer op het makkelijkste niveau gezet, maar dan nog word ik (met name in de race) aan alle kanten gepasseerd.
Daarnaast spin ik vrijwel elke keer bij de laatste chicane net voor de start/finish. Echt belachelijk. Alleen als ik de bocht half afsnijd kom ik er vrij veilig doorheen, maar ja: dan krijg je weer straf...

Ik merkte bij mijn laatste poging dat het beter ging met een andere camerapositie. (camera op de voorvleugel geloof ik) Dan zie je de baan een stuk beter en kan je de bocht een stuk beter nemen. Nog blijft het lastig, maar ik denk dat het wel mogelijk is om mijn kwalificatiepositie vast te houden...

Dit terwijl ik het circuit van Barcelona best goed ken, in elk geval stukken beter dan bijv China en Bahrein.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:11
Ik hoop dat Codemaster snel met een patch komt. Zo ben ik al een een keer vast gestaan in de pits jammer dat ik een goede race had. En ik vindt dat je vaak onterecht een drive touch penalty krijg. Vaak als je iemand een klein tikje geeft. En ik vindt de tijd tussen het schakelen veel te langzaam je schakelt altijd veel te laat waardoor de motor even hoog in zijn toeren blijft dan begint f1 2010 weer te zeiken dat je motor te heet wordt.

Ik had vandaag gereden op Melbourne met force india. Ik starte 18de al na een paar ronden stond ik 14. Toen ging veel mensen in de pits. Na een paar ronden stond ik 4de maar na de pitstop ineens 19de. Maar daar klopt ook niets van. En op melbourne kan je lekker door het gras de wagen blijft toch op de baan. rFactor of de f1 serie van EA was dit wel anders.

Maar ik blijf f1 2010 lijk vinden. Maar ik ben van mening dat deze spel niet genoeg is getest waardoor er veel bugs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
vind de AI wel redelijk wisselvallig merk ik nu, moest zelfs even controleren of hij nog wel op Legend stond...

Na een paar redelijk slechte races (nou ja hoort ook eigenlijk wel in een Sauber), net ineens op Istanbul 3e en de race op Montreal zelfs redelijk makkelijk gewonnen. Ook in de quali redelijk eenvoudig op pole gekomen.
Nou zijn dat meteen de 2 banen die mij het meeste liggen denk ik maar toch, winnen in een Sauber.....

A I verder ook niet helemaal logisch, lag steeds voorop en zette steeds tijden neer die sneller waren dan de poletijd van mijn tegenstanders, daarna op harde banden ook steeds constant snel (ongeveer 0.8 sec langzamer dan snelste tijd op zacht) ik had op een gegeven moment zelfs een flink gat.
Toen ben ik IETS rustiger gaan rijden om mijn banden te sparen, zeg maar 0.5 sec per rondje langzamer, geen curbs raken etc, zat ineens vanuit het niets Hamilton al weer op mijn staart. Gelukkig waren er nog maar 4 rondjes te gaan en ik kon nog even aanzetten met wat snelle rondjes en reed ook zo weer van hem weg.
Maar het leek wel alsof ik een flinke rubberen band aan mijn bumper had..... 8)7

Ben nu ook een beetje aan het time triallen geslagen, toch leuk om hoog op de leaderboards te komen.
Handig ook om soms een ghost te laden van de nummer 1, sta nu op een paar circuits toch redelijk goed, rond de 25e plek

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenit op 26-09-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 05-06 22:57
Ben neit een speler die heel goed is in racen. Maar heb vandaag mijn career opnieuw gestart en ben met een 7 jarige career begonnen bij HRT. Heb meteen mijn eerste goal gehaald (moest minimaal 20ste worden bij quali) dacht in eerste instantie dat ik het niet zou halen, maar met in de laatste minuut, toch nog 1 1/2 sec van mijn tijd afgekregen. :D
Morgen eens kijken of we in de race minimaal 18e halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-06 18:16
Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:49:
[...]

Die heb ik ook (Wingman Formula Force GP), en hij werkt perfect onder windows 7 64 bit. Met de 64-bits Vista software van Logitech
Zou je mss kunnen uitleggen hoe je de Wingman Formula Force GP werkend heb gekregen?
Het lukt mij maar niet :( Van alles al geprobeerd, oplossing nog niet gevonden.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

(jarig!)
Wat is dit spel geniaal! 8) De tijden van Microprose F1GP doen herleven. :P Ik zit dit spel echt 24/7 te spelen onderhand, tot grote ergernis van m'n vriendin. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Vandaag urenlang bezig geweest met practise, kwali en uiteindelijk de race op Melbourne. Kwalificatie was in de regen, daar bakt de AI vrij weinig van waardoor ik in Q1 met m'n Lotus op P1 uitkwam. Jammer toch dat de laptijden van de AI fake zijn in de kwalificatie. Ik haalde in Q2 Vettel nog in omdat 'ie zo langzaam reed, terwijl 'ie uiteindelijk een stuk hoger eindigde dan ik.

Ook heb ik toch echt wel moeite met de lage framerate op de Xbox. Passeren van start/finish op Melbourne verliep elk rondje schokkerig.

Los daarvan vind ik het echt wel een gaaf spel. Vijftien rondes lang geknokt om Senna in te halen om daarmee P21 te veroveren, heel erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 16:00

backupdevice

Boeh!

Toch is de pit bug wel klote. Barcelona, met moeite van de 13e plaats naar de 8e. Als eerste van de groep pitten. Terug als 24e en nooit meer in de top 10 gekomen... Nu Monaco, damn wat moeilijk

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 18:48

freddyathlon

McLaren Mercedes

backupdevice schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:24:
Toch is de pit bug wel klote. Barcelona, met moeite van de 13e plaats naar de 8e. Als eerste van de groep pitten. Terug als 24e en nooit meer in de top 10 gekomen... Nu Monaco, damn wat moeilijk
Monaco is zeer pittig inderdaad...

In F1 06 op de PS3 reed ik daar iedereen helemaal zoek in een Toro Rosso en kwam ik met een Midland tot op het podium.

Nu rijdt ik in mijn Sauber ergens ver achter de middenmoot en moet ik echt fiks verdedigend rijden wat weleens resulteert in een aanraking met de muur...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Laatst online: 27-11-2023
[Review] Formula 1 2010 http://www.gamekings.tv/

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Yihaaa schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:22:
[...]

Zou je mss kunnen uitleggen hoe je de Wingman Formula Force GP werkend heb gekregen?
Het lukt mij maar niet :( Van alles al geprobeerd, oplossing nog niet gevonden.
Thx
Ik gebruik de Wingman Formula Force GP onder Windows XP 32bit en het werkt prima. Ik gebruik hiervoor de laatste drivers van de Logitech Formula Force™ EX. In het spel kies je voor de custom besturing en vervlgens stel je rechts, links, gas, rem, enz. in. Zodra je dat gedaan hebt komt het focefeedback menu tot je beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
review? Volgens mij heeft hij het spel niet echt gespeeld, of hij wordt dik betaald door Codemasters... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:43

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
En we gaan hier verder [Multi] F1 2010 - deel 3

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-06 18:16
Argos schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:53:
[...]

Ik gebruik de Wingman Formula Force GP onder Windows XP 32bit en het werkt prima. Ik gebruik hiervoor de laatste drivers van de Logitech Formula Force™ EX. In het spel kies je voor de custom besturing en vervlgens stel je rechts, links, gas, rem, enz. in. Zodra je dat gedaan hebt komt het focefeedback menu tot je beschikking.
Okay thx. Maar was vergeten erbij te vertellen dat ik Win7 64bit heb draaien.
En heb "Logitech Gaming Software 5.02" geinstalleerd (vista 64bit) het installeren en configureren gaat goed.
Win 7 ziet m ook gewoon bij apparaten staan. Alleen in het spel kan ik bij custom besturing niet het stuur instellen....

edit: het werkt! bedankt Argos _/-\o_ jouw tip did the trick :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yihaaa op 27-09-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Loze reacties met betrekking tot de bestelling/aankoop van de game hebben hier niets te zoeken. Doe je dit toch kan je dit een ban opleveren.