Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:44

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-04 12:28

Phusebox

Afbeeldingslocatie: http://www.gotlive.nl/images/TSF12010_1.png
Afbeeldingslocatie: http://www.gotlive.nl/images/TSF12010_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gotlive.nl/images/TSF12010_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gotlive.nl/images/TSF12010_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gotlive.nl/images/TSF12010_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gotlive.nl/images/TSF12010_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gotlive.nl/images/TSF12010_10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phuse.nl/got/gfda.png

PC (GFWL/Steam)
GoT NicknameGamertag
PhuseboxPhusebox
Zamorano Actascedin
Grimmie187 Grimmie187
V3g3ta BSG_Athena
DabelgDaBelG
RoydriguezBigTinyDragon
ClavatIceman0984
FioranoFiorano
JejkingJejking
FrankTMFrankIvo
FasterInsideFaster Inside
GynnadGynnad
Niellie41HappyNiel
CousinBonelessBoneless
andregeuzeandregeuze
GAIAjohanGaiajohan
Robo1993roboraj
DaChosen1Jeroenit
P.K.PascalQR
Kw4kjeKw@kje
_A3DutchFarmerNL
SchueyWilliamGeuze
robkampLawtan[OF!]
Joost1991Toastjuh
LeutLeut18
KneoKKneoK
soulcrushersoulcrusher100
Hoogie2004Hoogie2004

Xbox360
GoT NicknameGamertag
PhuseboxPhusebox
Def!anceDeFiAnCeNL
MartinspireMartinspire
DJ-PromoSpammetje
Dooierocker??Dooierocker
ChrisHiChrisNL
daylifekaastostie
HarrieHarrie1983
DabelgDaBelG
MarijnHakFallingCobra
RgarretsenoRONALDo
SkoezieSkoezie
OrothilOrothil
sk1nny666sk1nny666
RadmscRadmsc
BMBurningMetal

PlayStation 3
GoT NicknameGamertag
phuseboxphusebox
RiCkii1989RiCkii1989
Maciek Maciejk8
JarnoootjeGTHQ_Jarnoootje
TommehTom944
nils7VanillaNL
Robin ChungRobinNL
himlims_hollandhards
Yeroen76Seal-eviL
giganielsiegiganielsie
Eriko1Erikoah
BreakerBreakerNL
splendid8701DJSplendid

Let op: wil je ook in deze lijst opgenomen worden, meld dit dan even via een DM. Vermeld daarbij je gamertag en op welk(e) platform(s) je de game gaat spelen.

Update Nieuws !

Hi everyone.

We can confirm that we intend to create and release a patch for F1 2010.

This thread will be updated with information as we move through development, testing and release. It will take some time, and sometimes there will even be no news while work is going on, but we'll do our best to keep you as updated as we can. We do appreciate your patience - and your feedback to date.

Current Status:
The development team is currently investigating, going through feedback, and looking at reported issues.

Caldera.
(Locking this for ease of reading and clarity.)

[Multi] F1 2010
[Multi] F1 2010 - deel 2

TS is gemaakt door Phusebox, alle kudo's voor hem hiervoor dus, ik neem het alleen over en breidt hem alleen uit.
De bandbreedte voor de plaatjes word beschikbaar gesteld door http://www.gotlive.nl

*GFDA update 1 Oktober 2010

[ Voor 17% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-10-2010 12:26 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zou niet dat forum erbij spammen bij de 360 lijst... lijkt me niet echt gepast ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:09

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:12:
Ik zou niet dat forum erbij spammen bij de 360 lijst... lijkt me niet echt gepast ;)
Precies, F1Time op Got is ook doodgebloed omdat alles zonodig naar een eigen forum moest :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Gotlive is de plek waar menig xbox360 spelers van hier op GoT samenkomen om af te spreken om te gamen en zo ja welk spel etc.
Het heeft niks met F1 alleen zelf te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-09-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Mensen die last hebben van de Barcelona-"bug" (laatste chicane = achterstevoren komen te staan): gewoon de kerbs niet pakken en voila. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:42
Ahh na een lekkere practice op catalunya en eerste in qualify moet ik nu in die zeikregen gaan racen met mn lotus... Ik kan gewoon niet normaal op de baan blijven en ook een beetje de rest bijhouden. Heeft misschien iemand een betere setup voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bart-Willem schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:27:
Mensen die last hebben van de Barcelona-"bug" (laatste chicane = achterstevoren komen te staan): gewoon de kerbs niet pakken en voila. :P
Ja gewoon laten rollen daar, je kunt de kerbs nog wel iets raken als je hem gewoon omlaag laat rollen en dan weer op het gas zodra je er doorheen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Phusebox schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:39:
[...]

Ja gewoon laten rollen daar, je kunt de kerbs nog wel iets raken als je hem gewoon omlaag laat rollen en dan weer op het gas zodra je er doorheen bent.
Daar kwam ik ook achter idd, wel te laat helaas, anders ging ik er consequent vanaf :(

Maar de AI rijd daar toch gewoon op gas overheen want ze rijden daar altijd van me weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:34

loewie1984

music addict! pizza monster!!

CrankyGamerOG schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:07:
Laat aub de Flamewars tussen Simmers en niet-Simmer achterwege in dit nieuwe topic, dank u
/me voegt arcade toe aan topic-tag :X rent snel weg

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CrankyGamerOG schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:42:
[...]

Daar kwam ik ook achter idd, wel te laat helaas, anders ging ik er consequent vanaf :(

Maar de AI rijd daar toch gewoon op gas overheen want ze rijden daar altijd van me weg.
Hmm bij mij rijden ze daar niet weg, meer in de snelle bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TIP voor de TS : Zet de voorgaande delen in de eerste post :)
Nu moet ik alles terugzoeken :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nero355 schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:47:
De voorgaande delen zijn blijkbaar niet gelinked inderdaad, is tegenwoordig heel simpel.

Tevens mis ik productkoppelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
nero355 schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:47:
Roodkapje !!!!! :o

blijft bij anderen ook de TS hangen op googleads laden?

En dan zit ik nog wel op 1Gbit :(

Blijkbaar gaat het nu weer goed :)

[ Voor 25% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-09-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59
Slightly OT: Wat vinden jullie van die "nieuwe circuits", Turkije, Maleisië, China, Korea. Persoonlijk vind ik ze veel te veel op elkaar lijken en vrij saai om te rijden. Het is iedere keer hetzelfde: Veel lange rechte stukken, een paar zeer snelle bochten een een toefje langzame hairpins.

Ik weet wel dat dit eigenlijk een mooie mix van rijden geeft, maar op de één of andere manier vind ik de traditionele circuits veel prettiger om te rijden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 09:41

backupdevice

Boeh!

Phusebox schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:46:
[...]

Hmm bij mij rijden ze daar niet weg, meer in de snelle bochten.
Bij mij juist niet, echter qua rechtelijn speed hou ik ze niet bij. Dus section 1 lopen ze in, in 2 en 3 loop ik weer uit. maar hoger dan 8e ( voor de pitstop ) haal ik niet. ( lotus, xbox, controller )

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
alexbl69 schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:29:
Slightly OT: Wat vinden jullie van die "nieuwe circuits", Turkije, Maleisië, China, Korea. Persoonlijk vind ik ze veel te veel op elkaar lijken en vrij saai om te rijden. Het is iedere keer hetzelfde: Veel lange rechte stukken, een paar zeer snelle bochten een een toefje langzame hairpins.

Ik weet wel dat dit eigenlijk een mooie mix van rijden geeft, maar op de één of andere manier vind ik de traditionele circuits veel prettiger om te rijden.
Turkije en Maleisie vind ik ok, waarvan Turkije zeker de betere van die twee is. China en vooral Korea vind ik echt ontzettende klotebanen om te rijden. Overigens heb ik ook een hekel aan Silverstone en Catalunya.

Geef mij maar Spa, Suzuka, Hockenheim, Melbourne, Sao Paulo en Montreal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Phusebox schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:38:
[...]

Turkije en Maleisie vind ik ok, waarvan Turkije zeker de betere van die twee is. China en vooral Korea vind ik echt ontzettende klotebanen om te rijden. Overigens heb ik ook een hekel aan Silverstone en Catalunya.

Geef mij maar Spa, Suzuka, Hockenheim, Melbourne, Sao Paulo en Montreal.
Agreed tot de volle 100% waar ik nog even moet zeggen dat Silverstone een grote K** baan is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
backupdevice schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:37:
[...]

Bij mij juist niet, echter qua rechtelijn speed hou ik ze niet bij. Dus section 1 lopen ze in, in 2 en 3 loop ik weer uit. maar hoger dan 8e ( voor de pitstop ) haal ik niet. ( lotus, xbox, controller )
Ik ben met mijn Lotus op rechte stukken en snelle bochten ook nergens, wat ik ook probeer. Frustrerend is dat. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:44

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet zeggen dat China me dan wel weer aardig afgaat...
Dat wil zeggen, in de vrije training... Weet nog niet hoe dat in de kwalificatie moet gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Heb deze game sinds gisteren op de Xbox360. Bevalt tot nu toe prima. Speel met controller en dat ken ik nog van Forza, dus dat lukt goed.

Ik heb hem gelijk op Legend gezet en rijd met alle hulpmiddelen uit, behalve schakelen dan.
Bahrein is wel gelijk erg lastig merk ik! In mijn Virgin kom ik tot nu toe niet verder dan 2.05.XXX wat gewoon nog laatste is. Ook blijft het moeilijk om een foutloze ronde te rijden, ga er nog te vaak af. Maar dit houdt het wel langer leuk denk ik.
Bij sommige verhalen hier vraag ik me wel af op welke moeilijkheidsgraad zij racen en of ze ook wel zonder Traction Control rijden. Want dat is natuurlijk wel het grote verschil tussen arcade en wat meer realisme. Je moet heel voorzichtig met je gas omspringen, anders spin je.
Lastige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Wat mij opviel tot nu toe:

+ mooie graphics
+ beste F1 racer op de consoles

- auto's die op een ronde worden gezet, gaan niet aan de kant bij een blauwe vlag
- de weergegeven tijden en opmerkingen via boardradio zijn niet altijd correct
- erg (ERG) weinig informatie over de tijden (ben je sneller dan coureur achter of voor je, wie is al in de pit geweest, wat zijn je sectietijden, enz)

Vooral het laatste minpunt vind ik een groot gemis, omdat dit bij F1 juist zo belangrijk is.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-04 15:02

freddyathlon

McLaren Mercedes

Weet iemand hoe die contracten met teams werken?

Ik startte bij Sauber en kreeg na Hockenheim een aanbieding van Toro Rosso.

Ik heb op Accept geklikt en meteen daarna werd er een autosave gedaan. Nu zit ik dus aan Toro Rosso vast.
Is dit pas voor seizoen 2 of stap ik al eerder over?
Heb net Singapore gedaan en rij nog steeds bij Sauber.

Maar ook de vraag; kan ik er nog onderuit? Ik had mijn zinnen op Force India gezet eigenlijk....

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
freddyathlon schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:58:
Weet iemand hoe die contracten met teams werken?

Ik startte bij Sauber en kreeg na Hockenheim een aanbieding van Toro Rosso.

Ik heb op Accept geklikt en meteen daarna werd er een autosave gedaan. Nu zit ik dus aan Toro Rosso vast.
Is dit pas voor seizoen 2 of stap ik al eerder over?
Heb net Singapore gedaan en rij nog steeds bij Sauber.

Maar ook de vraag; kan ik er nog onderuit? Ik had mijn zinnen op Force India gezet eigenlijk....
Het is voor seizoen 2, en tja contract is contract he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben zelf begonnen met Expert, en AI op Legend. Daarna de moeilijkheidsgraad 1 tikje teruggezet, met AI nog steeds op Legend, en Tyre simulation weer aan. Nu de AI toch ook maar teruggezet naar Prof, anders kon ik ze echt to-taal niet bijhouden. Nu rijd ik netjes rond P15 rond met een Virgin. Gister op Hongarije gestart als 11e, 1e ronde totaal verkloot en teruggevallen tot P17 ofzo. Helaas ook foute pitstopstrategie gekozen (gestart op hard, ipv zacht), en tegen de tijd dat ik ging pitten zat het gros van de rijders alweer vlak achter me, en uiteindelijk als 22e gefinished. Beetje jammer, maar ach, gegokt en verloren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05
volgens mij zijn de interviews bedoeld om de AI nog wat te tweaken tijdens het seizoen.
Het zijn steeds eigenlijk allemaal dezelfde vragen :

1) was het te makkelijk
2) was het zoals je verwachtte
3) was het te moeilijk

en dat steeds verpakt in een andere vraag..

als je steeds antwoord geeft dat het bv te moeilijk was, krijg je het de volgende race wat makkelijker heb ik het idee.

Ik kan het mis hebben maar volgend mij hebben die interviews meer functie dan alleen voor de "experience".

Stel dat je de AI kunt indelen op een schaal van 10 tot 100 zeg maar en Legend zou betekenen standaard een waarde van bv 90, kun je hem met de interviews misschien tweaken richting de 80 of richting de 100 afhankelijk van je antwoorden. Zomaar een gok...

[ Voor 20% gewijzigd door Jeroenit op 27-09-2010 12:31 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

DaChosen1 schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:29:
volgens mij zijn de interviews bedoeld om de AI nog wat te tweaken tijdens het seizoen.

1) was het te makkelijk
3) was het te moeilijk

als je steeds antwoord geeft dat het bv te moeilijk was, krijg je het de volgende race wat makkelijker heb ik het idee.

Ik kan het mis hebben maar volgend mij hebben die interviews meer functie dan alleen voor de "experience".
Hmm dat zou best kunnen zijn. Ik zit nog bij de practice van de eerste race (Bahrein) en had bij het 1e interview aangegeven dat ik tegen de besten wilden strijden of iets dergelijks (meest moeilijke/rechtse antwoord) en dat is te merken ook!
Maar goed, ik kan hier eigenlijk nog niks over zeggen, maar als ik lees dat sommigen het te makkelijk vinden op Legend... Dat merk ik nog niet echt, maar zonder TC is het ook echt moeilijk om foutloos te rijden merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-04 13:29

Martinspire

Awesomeness

Gister met wat xboxers wat leuke potjes kunnen rijden. Ging bij mijzelf wel wat minder dan verwacht. Merk dat ik meerdere keren per wedstrijd nog wel eens inschattingsfoutjes maak.

Was gister ook wel een paar keer de dupe van wat zware straffen en onnodige schade (lekke band en wat slappe voorvleugels). Maar desondanks toch wat nette tijden neergezet. Heb met behulp van wat setups die ik op internet had gevonden wel beter door de banen kunnen komen. Vooral het aansnijden van de bochten wordt dan een stuk makkelijker.

Ik denk dat we vanavond weer verder gaan en hopelijk gaat het dan wat constanter.
Dus als er nog wat xboxers zin hebben om mee te doen, voeg dan Martinspire toe aan je frienslist of kijk op www.gotlive.nl/forum voor meer info.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:44

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaChosen1 schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:29:

1) was het te makkelijk
3) was het te moeilijk

Stel dat je de AI kunt indelen op een schaal van 10 tot 100 zeg maar en Legend zou betekenen standaard een waarde van bv 90, kun je hem met de interviews misschien tweaken richting de 80 of richting de 100 afhankelijk van je antwoorden. Zomaar een gok...
toon volledige bericht
Nou, moet wel zeggen dat na een paar kritische antwoorden mijn eigen team een stuk minder te spreken was over me.... Dus ik neem aan dat het hoofdzakelijk daarmee te maken heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
MikeyMan schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:47:
[...]

Nou, moet wel zeggen dat na een paar kritische antwoorden mijn eigen team een stuk minder te spreken was over me.... Dus ik neem aan dat het hoofdzakelijk daarmee te maken heeft ;)
Gek genoeg reageren andere teams daar ook op :? Lotus en HRT vonden ook dat ik me niet zo moest uitlaten over mijn huidige team (Virgin) :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 15:23
BM schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:50:
[...]

Gek genoeg reageren andere teams daar ook op :? Lotus en HRT vonden ook dat ik me niet zo moest uitlaten over mijn huidige team (Virgin) :+
Ik las ergens dat de interviews die je geeft meteen weerslag hebben op je omgeving, maar waar merk je dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 28-04 09:41

backupdevice

Boeh!

Aan de aanbiedingen die je krijgt, of je updates eerder als je teammaat krijgt.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ge-flopt schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:57:
[...]

Ik las ergens dat de interviews die je geeft meteen weerslag hebben op je omgeving, maar waar merk je dat aan?
Ik was lovend over m'n team, werden HRT, Torro Rosso en Virgin boos :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05
ik denk niet dat die updates te maken hebben met de interviews, maar of je er beter voorstaat dan je teamgenoot.
Dat doe je door hem het out qualifien, beter te eindiogen op de grid, betere rondetijden en beter te finishen.
Dat overzicht kun je zien in de pitbox bij teammate.
Als je meer bolletjes hebt dan hem wordt je de eerste rijder en heb je meer in te brengen over updates etc..

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Hm... ik merk dat ik mijn demo toch wel erg mis... :/ ;) Had op het laatst op zich wel lol met 'losse' races rijden en medium en dan vanaf achteren proberen iedereen in te halen binnen 3 ronden (wat op Monza makkelijk ging maar niet op Monaco 8) ). Denk dat ik toch maar even een goedkope winkel ga opzoeken (max. 30 euro: tips anyone?). ;) Al de problemen met de career en pitstops boeien me toch niet zo, want ik wil m'n eigenlijk alleen voor zo nu en dan een losse korte race op een van m'n favoriete circuits (ik ben nogal gewend aan de oude circuits en die nieuwe trekken me niet zo: bovendien duurt een career me veel te lang allemaal...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bolk schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:24:
[...]

Ik was lovend over m'n team, werden HRT, Torro Rosso en Virgin boos :+
Ik dacht dat je alleen van je eigen team kon zien hoe ze over je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Hm, de prijzen zijn overal omhooggegaan, lijkt wel...? Die ene pc-versie van 30 euro is er niet meer, in ieder geval. Jammer nou... En volgens mij was Steam vorige week nog 40 euro, maar nu ook alweer 45... Ik zie dat (nooit verwacht) op dit moment de goedkoopste versie bij de Wehkamp te krijgen is (36,- incl. verzenden), alleen is 'ie niet op voorraad... Maar ach, ik kan anders alsnog wel ff wachten op goedkopere tijden...

Of kan ik hier een teleurgestelde pc-dvd-versie-bezitter nog blij maken door het spel over te kopen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 135195 schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:50:
Hm, de prijzen zijn overal omhooggegaan, lijkt wel...? Die ene pc-versie van 30 euro is er niet meer, in ieder geval. Jammer nou... En volgens mij was Steam vorige week nog 40 euro, maar nu ook alweer 45... Ik zie dat (nooit verwacht) op dit moment de goedkoopste versie bij de Wehkamp te krijgen is (36,- incl. verzenden), alleen is 'ie niet op voorraad... Maar ach, ik kan anders alsnog wel ff wachten op goedkopere tijden...

Of kan ik hier een teleurgestelde pc-dvd-versie-bezitter nog blij maken door het spel over te kopen? >:)
Prijzen gaan vanzelf wel omlaag als het lang duurt voor er een patch komt en de verkopen inzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-04 16:22
Wel jammer dat je maar 1 career kan beginnen en niet 2 ofzo.

Heb 3 seizoenen gedaan en eerste seizoen op niet de moeilijkste stand gespeeld (aangezien ik redelijk wat banen nog onder de knie moest krijgen) maar kon na het eerste jaar al gelijk naar Red Bull.

Wel geinig trouwens dat de top speed van de bull laag is begin van het seizoen en hij constant in de begrenzer slaat.

Maar je merkt echt wel het verschil in rij eigenschappen ten opzichte van de Force India waar ik mee begonnen was.

Ondanks een hoop negatieve dingen die je wel eens tegen komt tijdens een race betrap ik mezelf er nog steeds op dat ik het nog steeds wil spelen :)

Hoop wel dat ze van 2010 hebben geleerd en het goed aanpakken voor 2011.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:25

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Boomtownx.net heeft een goede en eerlijke review geschreven van F1-2010.
Hij is erg te spreken over het spel, maar betreurt ook de vele bugs die het spel soms onspeelbaar maken. Hopen op een patch van Codemasters.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 18:24
Zo, eerste seizoen in de Virgin zit erop!

In de laatste 2 races heb ik het kampioenschap nog binnen kunnen halen met AI op prof.
3x niet gefinished: Monaco, Singapore en Suzuka. En volgens mij ook 2x buiten de punten.

Ik moet wel zeggen dat ik af en toe een "Schumachertje" heb gedaan.

Vlak voor de laatste race kreeg ik een aanbod van McLaren nadat Virgin mij wilde behouden.
Ik ben nu teamgenoot van Button!

Komend seizoen ga ik eens kijken hoe het zit met de onderdelen die je op je auto kan laten zetten.
En ga ik niet zo positief zijn over mijn team. Het eerste seizoen koos ik telkens het meest rechter antwoord.

Mijn favoriete circuits zijn: Turkije, Abu Dhabi (echt een heel erg vet circuit!) en Brazilië.
Lekker van die harde rag banen!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
Ik snap nog steeds niet wat ik nou fout doe bij een pit stop... Meestal gaat het gewoon goed, maar soms krijg ik een drive through penalty voor speeding... En toch heb ik gewoon de limiter erop.

Ik heb er net even een filmpje van gemaakt toen het weer gebeurde:
YouTube: F1 2010 Pitstop penalty
Ik twijfel nu of het op het begin of op het einde fout gaat. Op het begin weet ik nit precies voor welke streep ik moet afremmen. Ik kom er 3 tegen als ik het filmpje zo terug bekijk en ik rij te snel over de eerste twee. Maar bij de derde zit ik al in de limiter en zou het dus gewoon goed moeten zijn. Of moet ik bij een van de eerste twee al remmen?
EDIT Na nog eens te kijken lijkt het er toch op dat het in het begin al was, ik geef nog ff wat gas vlak voor de lijn... Waarom krijg ik de penalty dan pas bij het uitrijden? Maar ik wil nog steeds weten bij welke lijn ik nu moet remmen :p

Het zou ook op het einde kunnen zijn (ik kreeg de penalty pas bij het uitrijden) waar ik meteen handmatig de limiter eraf haal en vol op het gas ga zodra de engineer "Limiter off" zegt. Is dat te vroeg? Zo ja, waarom zegt de engineer dan dat ik de limiter eraf moet halen..?

In het tweede deel van het filmpje (dat is dus m'n drive through) haal ik de limiter er niet af (dat gebeurt op een gegeven moment ook gewoon automatisch) maar dan rij ik wel heel lang door in de limiter... Of is dat de bedoeling? De tweede keer kreeg ik geen penalty meer (ik neem aan dat je gewoon nog een drive through krijgt als je te hard rijdt in een drive through...?) maar nu weet ik dus niet of het aan het begin of einde lag... Help?

Terwijl ik de nummer 1 inhaal zie je trouwens ook duidelijk hoe erg de AI over de baan zwabbert... Slaat echt nergens op. Hij zwabbert echt 1-2 meter op en neer en beukt me nog bijna van de baan ook terwijl er plaats genoeg is om m'n auto er langs te zetten.

Trouwens wel raar, na de pitstop (waar ik dus de penalty kreeg) lag ik derde, met de nummers 1 en 2 een heel stuk voor me en de rest van het veld vlak achter me. Toen moest ik dus het rondje daarna nog eens de pitstraat in, dus ik dacht dat ik wel ergens op P10-15 ofzo zou komen. Maar na de drive through lag ik opeens 2e :/ Blijkbaar had de nummer 1 of 2 dus een pitstop gemaakt op dat moment waardoor ik hem in de pitstraat ingehaald heb, maar ik snap niet waarom de rest van het veld me niet ingehaald heeft. Die lagen echt niet zo ver achter. Maar goed, ik klaag niet :p Meteen na de drive through de nummer 1 ook in kunnen halen (zoals ook te zien in de video) en de rest van de race uitgereden op P1... Beetje te makkelijk.

Het laatste rondje van deze race heb ik ook maar even opgenomen want die ging wel lekker. De tijd was iets van 1:18.0xx, ik weet het niet meer precies (dacht dat dit wel te zien zou zijn in de replay maar niet dus). Ik denk dat er nog wel wat vanaf kan hier en daar maar dan ga ik te veel risico nemen en dan houd ik zo'n race nooit vol 15 rondjes ofzo... Toch maar de AI op legend zetten volgende race want deze (op professional) ging wel erg makkelijk.

YouTube: F1 2010 - Montreal

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 27-09-2010 14:57 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Ik rij nu momenteel met lotus, en ben bezig met gp van spanje, catalunya. Practice en kwali waren droog, alleen race zelf is nat (weet niet of dat ook scripted is, maargoed). Ik kan gewoon niet normaal racen in het nat ? Ik rij op full wets, bij instellingen heb ik Wet gekozen ( dus stand helemaal links). Maar in bocht 5 lijkt het wel alsof er olie ligt ofzo, en die laatste chicane is ook nauwelijks te doen.

Heeft iemand misschien tips voor een custom setup ? Ik start als eerste op de grid, dankzij een 1:22.448 , maar in het nat spin ik zo vaak dat ik 23ste eindig , desondanks nog heel veel inhalen na spinouts.

(btw ik race zelf alleen met abs, maar voor dit natte weer heb ik alles aanstaan behalve remhulp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Minder gas geven in de bocht? Vol gas geven in een scherpe bocht waar je heel langzaam rijdt is geheid spinnen ook in het droge. Geef gewoon heel rustig gas totdat je weer recht rijdt en dan kun je weer vol gas geven. Als je met keyboard speelt gaat dat wat lastig denk ik, dan zou ik het niet weten... En die chicane, gewoon geen gas geven. Ik ben daar de eerste twee rondjes gespint en daarna nooit meer. Je moet weten waar je vol ervoor kan gaan en waar je gewoon even rustig moet doen.

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 27-09-2010 15:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:30

Player1S

Probably out in the dark

leech1984 schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:51:
Zo, eerste seizoen in de Virgin zit erop!

In de laatste 2 races heb ik het kampioenschap nog binnen kunnen halen met AI op prof.
3x niet gefinished: Monaco, Singapore en Suzuka. En volgens mij ook 2x buiten de punten.

Ik moet wel zeggen dat ik af en toe een "Schumachertje" heb gedaan.

Vlak voor de laatste race kreeg ik een aanbod van McLaren nadat Virgin mij wilde behouden.
Ik ben nu teamgenoot van Button!

Komend seizoen ga ik eens kijken hoe het zit met de onderdelen die je op je auto kan laten zetten.
En ga ik niet zo positief zijn over mijn team. Het eerste seizoen koos ik telkens het meest rechter antwoord.

Mijn favoriete circuits zijn: Turkije, Abu Dhabi (echt een heel erg vet circuit!) en Brazilië.
Lekker van die harde rag banen!
toon volledige bericht
Wijzigen de nummers overigens wel??

Las dat de rijders niet zouden wisselen ivm licenties (dus rij je tegen een echt bejaarde Schumacher uiteindelijk) maar weet niet of de nummers hier ook onder vallen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

L1nt schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:17:
[...]

Wijzigen de nummers overigens wel??

Las dat de rijders niet zouden wisselen ivm licenties (dus rij je tegen een echt bejaarde Schumacher uiteindelijk) maar weet niet of de nummers hier ook onder vallen.
Nummers op de auto's wijzigen ook niet. Mag ook niet. Je rijdt 3, 5 of 7 keer het 2010-seizoen. CM heeft de licenties voor het 2010-seizoen en mag dus geen extreme dingen aanpassen zoals rijders in andere auto's, nummers op auto aanpassen of bijv. circuits weglaten...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:30

Player1S

Probably out in the dark

freddyathlon schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:28:
[...]

Nummers op de auto's wijzigen ook niet. Mag ook niet. Je rijdt 3, 5 of 7 keer het 2010-seizoen. CM heeft de licenties voor het 2010-seizoen en mag dus geen extreme dingen aanpassen zoals rijders in andere auto's, nummers op auto aanpassen of bijv. circuits weglaten...
Van die rijders wist ik al, maar dat ze ook de nummers niet door elkaar mogen husselen vind ik best lame....
Part of careermode is toch ook om die mooie 1 op je neus te hebben als je kampioen bent geworden.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
L1nt schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:30:
[...]

Van die rijders wist ik al, maar dat ze ook de nummers niet door elkaar mogen husselen vind ik best lame....
Part of careermode is toch ook om die mooie 1 op je neus te hebben als je kampioen bent geworden.
We kunnen alleen maar hopen dat ze, mits de game nog beter wordt, over 6 jaar de licentie nog hebben en er een 2010-2016 versie komt ofzo waarin je dan wel careermode kunt doen over al die jaren. Alleen jammer dat je dan 6 jaar terug in de tijd start.

Ben benieuwd hoe ze volgend jaar ook met de KERS omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

L1nt schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:30:
[...]

Was in F1 '06 op de PS3 ook al zo. Ja, het is raar. Ik werd daarin ook weleens kampioen, staat er het seizoen erna nog steeds een 6 op je wagen...
Is nu ook; ben 4e geworden in de Sauber, 1e seizoen.
Ga nu voor 2e seizoen naar Toro Rosso en heb nu een mooie 21 op mijn auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Phusebox schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:32:
[...]

We kunnen alleen maar hopen dat ze, mits de game nog beter wordt, over 6 jaar de licentie nog hebben en er een 2010-2016 versie komt ofzo waarin je dan wel careermode kunt doen over al die jaren. Alleen jammer dat je dan 6 jaar terug in de tijd start.

Ben benieuwd hoe ze volgend jaar ook met de KERS omgaan.
Das wel een mega-goed idee !!!
Net als die mooie van EA destijds... Ik vond dat wel lachuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:34

loewie1984

music addict! pizza monster!!

welk liedje heb je gebruikt onder je filmpjes? klinkt vet, racen ziet er ook goed uit.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
NickThissen schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:10:
Minder gas geven in de bocht? Vol gas geven in een scherpe bocht waar je heel langzaam rijdt is geheid spinnen ook in het droge. Geef gewoon heel rustig gas totdat je weer recht rijdt en dan kun je weer vol gas geven. Als je met keyboard speelt gaat dat wat lastig denk ik, dan zou ik het niet weten... En die chicane, gewoon geen gas geven. Ik ben daar de eerste twee rondjes gespint en daarna nooit meer. Je moet weten waar je vol ervoor kan gaan en waar je gewoon even rustig moet doen.
Net gefinisht als tweede. Dat ik geen of nauwelijks gas moet geven in zon bocht wist ik al :P , bleek dat ik steeds iets te scherp instuurde in het begin. Daarom is een stuurtje ook veel beter voor zon spel, kan geen bocht soepel nemen met een pookje. En bij die chicane zat ik voor het insturen nog met mijn achterband op een curb waardoor me achterkant wegtrok. (ik vond het al onregelmatig gebeuren, maar zag het opeens in de herhaling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 14:08
Even een vraagje ik heb net een contract verbetering bij Force India aangeboden gekregen ben nu level 16 met een carriere van 3 seizoenen. Ook alle andere teams behalve mclaren hebben interesse in mij.
Als ik nu dat contract accept ben ik dan de interesse kwijt van de andere teams ( ik wil graag naar Red Bull of Ferrari). Of kan ik het gewoon aannemen en dan alsnog snel overstappen naar een ander team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Als je dat accepteert zit je er komend seizoen aan vast.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

V3g3ta schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:43:
Als je dat accepteert zit je er komend seizoen aan vast.
Ben ik helaas achtergekomen ook...

Seizoen 1 van de 5 bij Sauber begonnen, later per ongeluk Toro Rosso geaccepteerd...
Nu zit ik dus seizoen 2 aan TR vast... Zal niet veel schelen met Sauber, maar toch. Ik had op Force India of Williams gegokt voor seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
loewie1984 schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:34:
[...]

welk liedje heb je gebruikt onder je filmpjes? klinkt vet, racen ziet er ook goed uit.
Gewoon standaard muziek wat in het spel zit tijdens de replay, heb er verder niets aan gedaan.

Verder niemand commentaar op mijn vraag over de pitstop..? Ik snap het nog steeds niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
  • Laatst online: 05-05-2024
Zijn er ook tweakers die dit spel met een hexacore spelen? Als een maatje van me online gaat racen dan word hij voor de start vd race eruit gekickt. Meerdere malen opnieuw geinstaleerd maar mocht niet helpen... De rest werk wel gewoon goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Vandaag mijn G27 stuurtje binnen gekregen.
Heb er maar meteen een 'playseat-bureautje' van gemaakt door de pedalen in de hoogte te monteren en onder een schuine hoek :P
F1 2010 kan nu echt beginnen :)

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/4260924/img/Anonymous/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/4260947/img/Anonymous/2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/4260953/img/Anonymous/3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:27

Vos

AFCA

Ziet er leuk uit! En je hebt niet meteen een halve cockpit in de kamer :p. Ik wil voor de pedalen ook nog wat verzinnen...wil ze ook schuin hebben. Wordt even wat timmeren en zagen binnenkort denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik zou voor een andere stoel gaan : Pedalen van een G25/27 duwen je zo naar achteren ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Hoi alle F1 gamers! Ik heb een vraagje, ik heb nu ook de logitech
G27. Ik zou willen weten of iemand weet hoe je de draai graden kan aanpassen? Ik had eerst een stuur dat ging een kwart naar links en een kwart naar rechts. Nu kan ik mijn nieuwe stuur 2,5 heen en weer draaien. Is dit in te stellen? Oh ja ik heb de ps 3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hehe, LOL.

Ik begin eigenlijk net met racegames, en heb nu een ps3 en Logitech Driving Force GT gekocht (en F1 natuurlijk).
Na 1 dagje met dat stuurtje op m'n salontafel was ik daar wel klaar mee, dat is zwaar klote en sloopt m'n rug !
Zaterdag dus maar ff aan het klussen gegaan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zrvXw5wMPkdWGQOGuuErv0xt/full.jpg

Ja, dat ziet er rot uit hé ? Maar het is alleen de bekleding van het stoeltje, en heb er nog even een oud badlaken overheen getrokken, dus daar zie je nix meer van !
En wat een wereld van verschil qua spelen is dit zeg !

Zijn er nog meer mensen die lekker creatief zelf aan de gang gegaan zijn ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:24
Ik vond het wel een leuk spel, echter na 2x een corrupte save game waardoor je weer opnieuw moet beginnen, heb ik het wel een beetje gehad met het spel.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? ik speel het spel op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-04 16:22
Nice! Ja je kunt zelf ook bastelen :-) ik ben gewoon voor de playseat le mans gegaan das een goedkope instapper.

Vanavond maar weer eens een full 100% race proberen :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 26-04 11:15

Harrie

NederVlaming

Omdat hij maar heel kort in het vorige topic stond, hier nog maar een keer:

Poll: F1 2010:
Was zijn geld zeker waard!
Wel aardig...
Zijn geld niet waard, laten liggen..
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=362986&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Maar de eerste trend is al duidelijk, ondanks de bugs vinden de meeste mensen dit spel toch de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
nero355 schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:30:
Ik zou voor een andere stoel gaan : Pedalen van een G25/27 duwen je zo naar achteren ;)
Stoel staat tegen muur ;) en om de afstand stoel/pedalen juist te hebben, verschuif ik mijn bureau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
u_nix_we_all schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:41:
[afbeelding]

Ja, dat ziet er rot uit hé ? Maar het is alleen de bekleding van het stoeltje, en heb er nog even een oud badlaken overheen getrokken, dus daar zie je nix meer van !
En wat een wereld van verschil qua spelen is dit zeg !

Zijn er nog meer mensen die lekker creatief zelf aan de gang gegaan zijn ?
Racen in open lucht !! Kan het nog realitischer? d:)b :P

[ Voor 10% gewijzigd door schumpi op 27-09-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-04 19:27
Anoniem: 247281 schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:32:
Hoi alle F1 gamers! Ik heb een vraagje, ik heb nu ook de logitech
G27. Ik zou willen weten of iemand weet hoe je de draai graden kan aanpassen? Ik had eerst een stuur dat ging een kwart naar links en een kwart naar rechts. Nu kan ik mijn nieuwe stuur 2,5 heen en weer draaien. Is dit in te stellen? Oh ja ik heb de ps 3 versie.
in je logitech profiler kan je dit aanpassen. let wel op: het werkt niet als je dit instelt specifiek voor F1 2010, je moet het instellen in 'global device settings', hier kan je graden rotatie aanpassen.

zie ook: http://community.codemast...-g27-wheel-f1-2010-a.html voor de beste settings voor je g27. ik gebruik deze settings ook en het werkt heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
jajoh schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:36:
Zijn er ook tweakers die dit spel met een hexacore spelen? Als een maatje van me online gaat racen dan word hij voor de start vd race eruit gekickt. Meerdere malen opnieuw geinstaleerd maar mocht niet helpen... De rest werk wel gewoon goed..
Known issue met workaround, even zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
  • Laatst online: 05-05-2024
Olaf van der Spek schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:22:
[...]

Known issue met workaround, even zoeken...
Gevonden top..!

Voor de mensen met een hexacore

http://community.codemast...enom-ii-x6-problem-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

Wil iemand misschien zijn momo settings met mij delen, zowel de profiler settins als de ingame ;)

Onwijs bedankt alvast!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-04 13:29

Martinspire

Awesomeness

Er is ontdekt wanneer je savegame corrupt kan raken. Het heeft te maken met het moment waarop je de carriere verlaat.
Als je in de carriere zit en je doet de practice dan moet je zorgen dat je die afmaakt en nog de kwalificatie inlaad. Pas daarna uit het spel gaan door start in te drukken (of escape bij pc) en daar te kiezen voor quit. In je pitbox kun je ook kiezen voor quit, maar dan maakt ie meteen je sessie af en als je niet gereden hebt start je dan achteraan.

Let dus op: niet stoppen met het spel als je net de practice gereden hebt. Want dan krijg je de volgende keer dat je hem laad een corrupte savegame!

Gevonden via het forum van codemasters

Bij mij nu al voor de 3e keer gebeurd, maar pas nu weet ik waar het door komt.
Kan nu weer overnieuw beginnen. Denk dat ik Bahrein en Australië nu wel kan dromen. Die circuits beginnen me nu erg goed te liggen dus dat is wel fijn, maar ik wil ook nog eens verder dan monaco komen :+

Eerst effe eten en dan weer online gaan racen op de xbox.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 27-09-2010 20:02 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Grimmie187 schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:16:
[...]

in je logitech profiler kan je dit aanpassen. let wel op: het werkt niet als je dit instelt specifiek voor F1 2010, je moet het instellen in 'global device settings', hier kan je graden rotatie aanpassen.

zie ook: http://community.codemast...-g27-wheel-f1-2010-a.html voor de beste settings voor je g27. ik gebruik deze settings ook en het werkt heerlijk :)
Bedankt Grimmie,
Ik heb hem nu naar 271 graden gezet, via het profiler programma. Maar moet ik nog iets opslaan? Heb Op logitech op ok gedrukt en klaar,toen losgekoppeld van mijn pc. nou lijkt het dat hij inderdaad sneller stuurt,maar heb jij ook dat je je stuur nog steeds 2,5 keer naar links en rechts kunt draaien?? Of doe ik iets verkeerd??
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Anoniem: 247281 schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:21:
[...]

Bedankt Grimmie,
Ik heb hem nu naar 271 graden gezet, via het profiler programma. Maar moet ik nog iets opslaan? Heb Op logitech op ok gedrukt en klaar,toen losgekoppeld van mijn pc. nou lijkt het dat hij inderdaad sneller stuurt,maar heb jij ook dat je je stuur nog steeds 2,5 keer naar links en rechts kunt draaien?? Of doe ik iets verkeerd??
Gr
ja, fysiek kan het stuur nog steed 2,5x rond maar meer dan 270 gebruik je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
gvd, ik wordt helemaal gestoord van monaco. heb in mn lotus p10 gekwalificeerd, wat dus betekent dat ik moet starten op mn gebruiktje setje softs. nu kan ik pas na lap 3 stoppen omdat de harde band maar 12 ronden meegaat (race = 16 laps). ik moet dus pitten rond lap 4/5/6 wat precies de window is van de AI..

had net mazzel met een ongeluk achter me in lap 5, dus ik in p7 snel de pit in en uiteindelijk mijn plaats gehouden. toen ramde ik de muur in lap 10.. :@ het is wel realistisch maar ms. zet ik damage voor deze race maar even uit want 16 laps monaco is echt moeilijk schadevrij door te komen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Als je voor een Long Race Weekend kiest, is het dan nodig om in alle 3 de Practice sessions je R&D Objective uit te voeren om de upgrade te krijgen? Of is een sessie ook voldoende?
Grimmie187 schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:37:
gvd, ik wordt helemaal gestoord van monaco. heb in mn lotus p10 gekwalificeerd, wat dus betekent dat ik moet starten op mn gebruiktje setje softs. nu kan ik pas na lap 3 stoppen omdat de harde band maar 12 ronden meegaat (race = 16 laps). ik moet dus pitten rond lap 4/5/6 wat precies de window is van de AI..
Die harde band gaat véél langer mee dan 12 ronden, als ik 12 ronden gereden heb op hard zijn ze bij mij net geel geworden.

[ Voor 60% gewijzigd door Sagaris op 27-09-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Sagaris schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:44:
Als je voor een Long Race Weekend kiest, is het dan nodig om in alle 3 de Practice sessions je R&D Objective uit te voeren om de upgrade te krijgen? Of is een sessie ook voldoende?

[...]

Die harde band gaat véél langer mee dan 12 ronden, als ik 12 ronden gereden heb op hard zijn ze bij mij net geel geworden.
Heb jij dan ook een race van 12 ronden? Slijtage hangt volgens mij af van de lengte van de race. Korte race -> snellere slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:16
Voor de geïnteresseerde, Codemasters heeft nu wel officieel aangekondigd dat er (binnenkort) een patch komt, om de status hiervan te volgen:
http://community.codemast...0-f1-2010-patch-news.html

Ik wacht nog steeds tot The Hut het spel bij mij aflevert...

[ Voor 13% gewijzigd door FabianNL op 27-09-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ik heb net alle drivers uit het lijstje van de Got Fair Drivers Liga op de xbox toegevoegd aan mijn friends list. Dus als je je afvraagt who the fuck is Harrie1983.. dat ben ik ;)

@hierboven.. kheb ook bij thehut besteld, we zullen hem morgen of woensdag wel hebben denk ik ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Harrie op 27-09-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:30

Hoogie2004

Whohooooo

Voor degene die in deel 2 problemen had met de Wingman Formula Force GP.

Ik gebruik de originele Windows Vista 64-bits drivers / profiler voor de Wingman Formula Force GP. Het enige wat ik niet kan is ingame de advanced settings bekijken, lastig, want de deadzone staat standaard op 5% ofzo, teveel voor sturen...

Ik kan verder de controls gewoon toewijzen in het Custom profile.

Verder, ben nu week op vakantie, dus kan van het weekend pas weer spelen (soms wel jammer). Maar vakantie is heerlijk :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:57

Smarron

The bend

Ik twijfel nog voor welk platform ik de game ga aanschaffen. Mijn neefje heeft hem op de 360, dus zou ik tegen hem kunnen racen, echter heb ik hem nu even niet zo legaal geprobeerd op de PC en daar maak ik gebruik van een DF Pro wat echt wel lekkerder rijdt dan zo'n pookje en het ziet er grafischer mooier uit en hij is veel goedkoper. Ik heb geen zin om nog een stuurtje te kopen voor de 360. Nog even goed over nadenken.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
God, 50% van de spelers online gaat nu standaard vol gas rechtdoor de eerste bocht in.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellever
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-03 13:41
Ben nu een paar daagjes aan het spelen. Eerst met tobo en heb dan (na 3 jaar :+ ) mijn trustmaster force feedback stuurtje weer eens uit de doos gehaald. drivers geinstalleerd onder vista compatibiliteitsmodus en werkte perfect :D alle instellingen stonden meteen goed en race nu stukken beter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40
Heb weer een sloot mensen aan mijn live friends list toegevoegd, als die nu ook even accepten is dat wel fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:25

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Gooi mij er ook even bij.... GTP_2Fast4Stig

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
jellever schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:21:
Ben nu een paar daagjes aan het spelen. Eerst met tobo en heb dan (na 3 jaar :+ ) mijn trustmaster force feedback stuurtje weer eens uit de doos gehaald. drivers geinstalleerd onder vista compatibiliteitsmodus en werkte perfect :D alle instellingen stonden meteen goed en race nu stukken beter :*)
Ik heb verleden week ook hetzelfde gedaan, dit spel moet je idd met een stuur spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Harrie schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:54:
[...]

Heb jij dan ook een race van 12 ronden? Slijtage hangt volgens mij af van de lengte van de race. Korte race -> snellere slijtage.
My bad, ik zeg het verkeerd. De hardere band gaat 9 ronden mee en ik bedoelde te zeggen dat ik er veel langer mee kon dan 9 ronden, pas bij 7/8/9 worden/zijn ze geel. Ik doe inderdaad de 20% race.

Net trouwens Valencia gereden in de regen, gestart als 11e en na twee rondes stond ik 2e (met dank aan Webber, die spinde en Vettel met zich mee nam). Intermediates gaan 6 ronden mee en zou in ronde 7 de pits in gaan. In ronde 6 ging Button (nr. 1) naar binnen en kwam zo'n 8 seconden achter mij weer de baan op. Ik heb de gok maar genomen en ben maar door gereden op mijn setje intermediates totdat het echt niet meer kon. In ronde 10 werd het me toch wel héél erg glibberiger en Button kon me voorbij. In de laatste bocht voor de pitstraat nog gespind en een nieuw setje intermediates opgehaald en ik voegde weer in als 6e, net achter Hülkenberg. Helaas heb ik hem niet meer kunnen inhalen. Team was desondanks wel blij met de punten. Geweldig om rondenlang te tobben of ik de gok ging wagen om een nieuw setje banden te halen. Héérlijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-04 00:56
Even een vraagje.. ik weet niet of het hier al is geweest maar... De wagens in race van 100% rijden vanaf de eerste ronde even snel als hun kwalificatie ronde. Iets wat mij nooit lukt gezien je met een volle benzinetank moet starten... Iemand dit nog ondervonden? Andere wagens halen me zelfs gewoon buitenom in.. redelijk frustrerend en niet echt simulatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-04 15:25
Hoogie2004 schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:05:
Voor degene die in deel 2 problemen had met de Wingman Formula Force GP.

Ik gebruik de originele Windows Vista 64-bits drivers / profiler voor de Wingman Formula Force GP. Het enige wat ik niet kan is ingame de advanced settings bekijken, lastig, want de deadzone staat standaard op 5% ofzo, teveel voor sturen...

Ik kan verder de controls gewoon toewijzen in het Custom profile.

Verder, ben nu week op vakantie, dus kan van het weekend pas weer spelen (soms wel jammer). Maar vakantie is heerlijk :P
Ja dat was ik, maar m'n Formula Force GP doet t nu hoor!

Ik heb Logitech Gaming Software 5.02" geinstalleerd (vista 64bit).

Helemaal blij met mn spel en mn oude stuur! (lag wel een laag stof op :+ )
Toch een verschil met GP3 8) :+ die ik tig jaar geleden speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

GVD, gisteren gestopt na de R&D opdracht tijdens de practice van GP Turkije, wil ik net verder gaan '' savegame corrupt'' , wat een blunder van Codemasters zeg, nu kan ik alles weer opnieuw doen.
Op de site van Codemasters staat inmiddels ook de oorzaak, als je na een Practice met R&D opdracht saved naar de paddock is je savegame corrupt, je moet dus na een R&D Practice ook de Qualifying doen, dan gaat het wel goed, fucking hell wat baal ik hiervan !! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Chrasher schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:24:
Gooi mij er ook even bij.... GTP_2Fast4Stig
Is de TS lezen nou echt zo moeilijk?
Graag in een DM incl je GoT nick, Online nick, en welk platform, dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 00:47
Hmmzz.. Net volgens mij ook gehad dat er 2 autos niet hebben gepit.. Rosberg en Liuzzi ze kwamen dus voor mij in de race uitslag, terwijl ik ze voorbij zou moeten rijden als ze gingen pitten.. nja.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Net met iemand van hier lekker aan racen, is leuk :D
BigTinyDragon :P

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 27-09-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-04 22:23
Net op Monaco dat ik best ver vooruit reed op de 1e plaats, ging pitten, en toen ik eruit kwam vol tegen m'n achterkant werd gereden door de AI ( kan ik niks aan doen, ik heb geen controle tot ik de pits uit kom ) en krijg vervolgens een warning, da's toch van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Geweldige game, net monaco gereden met de virgin.... in lap 1 ging Senna met de HRT me "voorbij" in de haarspeldboch maar ging rechtdoor. Stond dus met zijn neus tegen de vangrail ik stond daar te wachten om te kijken of hij uit zichzelf wegging of niet..... en knipper knipper...geel...zwartwit...etc etc... 10-15 sec wachten, illegal blocking en gedisqualificeerd...jammer hoor... ik lang overigens 18 dus er stond idd een treintje te wachten maar was voor positie ook nog eens.

En de race daarna op Istanbul zowaar mijn allereerste punt gescoord...wat een geweldig gevoel om eindelijk de settings zo te hebben dat het leuk rijd maar toch uitdagend is... ben geen supergamert die het op legendary speelt en dna nog wint met een HRT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-04 08:51
( PC versie ) ik had het al een beetje vernomen hier. dat de AI er soms een potje van maakt, naar moest het toch zelf ff meemaken.

eerst had ik alleen maar een beetje Timetrials gedaan om het gevoel op te pakken. Zelf heb ik met andere sims al de nodige uurtjes gereden, ik durf wel te zeggen dat ik aardig mijn rondjes kan draaien.

dus maar met de carriere modus gestart. uiteraard alle drive aids uitgezet. AI op zijn moeilijkst.
ik had weinig zin in qualificeren, dus met een 19de plek accoord gegaan en de race gestart.
Op zacht begonnen en voor dat ik op verzoek van mijn techneut de pits in ging lag ik 5de ( ik dacht ronde 5 )
Heel vreemd moest ik bij de pitstop 7 seconden wachten???? totaal een pitstop van 13 sec gemaakt kom ik als 24ste de baan op ????? gelukkig me weer tot plek 9 terug gevochten... maar erg realistisch is het niet natuurlijk.

verder vind ik het verschil in banden goed aanvoelen. ook de temperatuur van je motor is leuk geïmplementeerd. bij een motor die te heet is werkt soms het gas niet erg responsive.

forcefeedback heb ik maximaal staan maar ik zou de curbs wel wat beter n mijn stuur willen voelen.

bij rfactor had ik soms klotsende oksels en het zweet op mijn kop van spanning en concentratie, is me bij F1 2010 nog niet gebeurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 00:47
Ligt het aan mij of is de AI in Spanje bloedsnel? Ze rijden in Practice ronden van 1.23.. Ik ken de baan nog niet geweldig, maar dat ga ik never nooit halen heb ik het idee..

Hoorde laatst al meer mensen waarbij het in Spanje in 1x heel moeilijk was.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dat had ik dus in Baghrein ook, reed voor mijn gevoel op de limiet, en ze waren 10 seconden sneller :X
Als ik er dan achteraan reed moest ik gewoon voor ze remmen... rara..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Ik wordt helemaal wild van de verhalen denk dat ik hem morgen toch ga halen! Zit alleen op een goede prijs te azen?

Trouwens welke patches moeten er komen want als ik het z lees dan zijn er een aantal irriante bugs?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Kuhr89 schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:29:
Ligt het aan mij of is de AI in Spanje bloedsnel? Ze rijden in Practice ronden van 1.23.. Ik ken de baan nog niet geweldig, maar dat ga ik never nooit halen heb ik het idee..

Hoorde laatst al meer mensen waarbij het in Spanje in 1x heel moeilijk was.
klopt, in spanje is de balans een beetje zoek.. speel met alle assists uit op legendary en wordt meestal tussen 10e en 15e. in spanje p18 gekwalificeerd en 22e geworden. heb verschillende settings geprobeerd maar in een lotus kom ik iig niet in de buurt. heb het nog nergens anders zo gezien dus als het 1 van 19 tracks is kan ik er mee leven.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

Mouse_NL schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:40:
Ik wordt helemaal wild van de verhalen denk dat ik hem morgen toch ga halen! Zit alleen op een goede prijs te azen?

Trouwens welke patches moeten er komen want als ik het z lees dan zijn er een aantal irriante bugs?
De meeste bugs heb je an zich niet zo veel last van alleen de ''save game'' bug moet je ff goed in de gaten houden , die is heel vervelend als je flink op weg bent in het seizoen. :( (niet naar de paddock saven na een R&D practice maar meteen de Quali er achter aan doen !) 8)7 (geld voor alle platformen!) 8)7

Overigens ben ik net opnieuw begonnen na mijn corrupte savegame, nu heb ik maar voor 5 seizoenen gekozen en rijd ik in een Torro Rosso, hiervoor reed ik met de Lotus die veel stabieler is in een rechte lijn, de Williams en Torro Rosso zijn super zenuwachtig in een rechte lijn, steeds heel licht bij sturen om rechtuit te blijven gaan, iemand dit ook opgevallen ?
Heb verder niets veranderd aan instellingen.(PC versie met Xbox controller)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 27-09-2010 22:58 ]

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste