Wat mij opvalt is dat als ik met schade en slijtage op on speel er nu bij 5 opeenvolgende races geen een auto uitvalt. Dat is niet echt reeel als je het mij vraagt.
Anderen er ook last van??
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Anoniem: 172410
Hmm... Ik speel altijd met schade en slijtage op on, en heb nog nooit een wagen zien uitvallen volgens mij. Ben toch al wel in ronde 16 ofzo. Vallen er wel wagens uit als je die dingen uit hebt staan dan?RemkoDJ schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:35:
Wat mij opvalt is dat als ik met schade en slijtage op on speel er nu bij 5 opeenvolgende races geen een auto uitvalt. Dat is niet echt reeel als je het mij vraagt.
Ik heb er niet veel ervaring mee, maar je hebt natuurlijk de G25/G27 van Logitech, dat zijn de betere stuurtjes voor zover ik weet, maar daar betaal je dan ook flink voor (> 200 euro sowieso, 250 voor de G27 denk ik).Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:45:
Na vandaag wat gefrustreerd geraakt te zijn door de controller in Forza (oude Xbox) zit ik toch te denken aan een stuurtje voor de PC (heb GRID liggen en wil F1 waarschijnlijk kopen). Is er een topic wat betreft verschillende stuurtjes? Ik kan bar weinig opduikelen over relevante verschillen e.d.
Wagens vallen in principe vrijwel nooit uit, en schade en slijtage zijn alleen op jou van toepassing dus of die aan of uit staan maakt niet uit. Ik heb nu 2,5 seizoen achter de rug en ik ben ooit 1 zwart stipje op mn radar tegengekomen, dat was blijkbaar een auto die kapot was. Verder ben ik het nog nooit tegengekomen (hoewel ik er ook niet echt op let dus ik kan het gemist hebben). Ik heb wel eens gelezen dat ze met hun licentie eigenlijk niet teveel crashes mochten simuleren ofzoiets omdat dat slecht zou staan voor de veiligheid van F1 ofzo... Geen idee of het waar is, maar zou zomaar eens kunnen, en dat zou in ieder geval verklaren waarom je inderdaad nooit extreme crashes ziet (jammer!)Harrie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:33:
[...]
Hmm... Ik speel altijd met schade en slijtage op on, en heb nog nooit een wagen zien uitvallen volgens mij. Ben toch al wel in ronde 16 ofzo. Vallen er wel wagens uit als je die dingen uit hebt staan dan?
Er loopt een topic over de G25/G27 in spielerij. Ik heb als m'n eerste stuur een G25 gekocht, en geen moment spijt van gehad. Dat ding is zo goed afgewerkt en werkt zo prettigAnoniem: 172410 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:45:
Na vandaag wat gefrustreerd geraakt te zijn door de controller in Forza (oude Xbox) zit ik toch te denken aan een stuurtje voor de PC (heb GRID liggen en wil F1 waarschijnlijk kopen). Is er een topic wat betreft verschillende stuurtjes? Ik kan bar weinig opduikelen over relevante verschillen e.d.
[ Voor 6% gewijzigd door TheJVH op 03-12-2010 18:12 ]
Ik was uiteraard al wel tegengekomen wat de hippe stuurtjes van het moment zijn, maar 200 euro is voor mij alleen bestemd voor uitgaven die echt zeer goed te verantwoorden zijn. Een racestuurtje valt daar vooralsnog niet onder, helaas. Ik wilde eerst een 360 controller kopen en ben nu dus aan het overwegen om daarvoor in de plaats een stuurtje te kopen, maar de prijs van een G25 staat natuurlijk in geen verhouding met een normale controllerNickThissen schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:11:
Ik heb er niet veel ervaring mee, maar je hebt natuurlijk de G25/G27 van Logitech, dat zijn de betere stuurtjes voor zover ik weet, maar daar betaal je dan ook flink voor (> 200 euro sowieso, 250 voor de G27 denk ik).
Ik zelf heb een Momo, en ben er zeker tevreden mee. Voor 40 euro overgekocht op marktplaats en dat is hij zeker wel waard. Ik heb nog nooit met een beter (lees: duurder) stuurtje gespeeld dus ik zou je niet kunnen zeggen in hoeverre die beter zijn, maar met de Momo kun je al heel lekker spelen voor weinig! In ieder geval VEEL beter dan een simpel stuurtje zonder force feedback!
De AI maakt wel fouten. Ik heb vaker gezien dat de AI voor me spint of zo.TheJVH schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:12:
[...]
Er loopt een topic over de G25/G27 in spielerij. Ik heb als m'n eerste stuur een G25 gekocht, en geen moment spijt van gehad. Dat ding is zo goed afgewerkt en werkt zo prettig.
Volgens mij kent de AI geen fouten, niemand crasht ooit, geen pech, geen klapband, etc. Erg jammer weer. Typisch zoiets waar Codemasters dacht: Ach, lekker belangrijk, of wat ze compleet zijn vergeten. Ik vind het iig iets wat de game echt waardeloos maakt. Totaal geen realistische races op die manier...
Net als dat Vettel altijd de snelste tijd rijd, bijna altijd dezelfde finishvolgorde, etc. Helemaal geen dynamiek zit erin...
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Technisch falen zit idd niet in de game, omdat ze het niet Random wilden maken. Als ze het erin stoppen willen ze het laten afhangen van 'daadwerkelijke' slijtage, en dus berekenen a.d.v. je rijstijl e.d.Diamond4ever schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:18:
als de voorvleugel geel is nadat je crashed is er idd weinig aan de hand... maar als je harder crasht en hij wordt rood dan zul je wel degelijk zien dat je performance kwijt bent.. je kunt dan lang niet meer zo snel door de bochten.
dat technisch falen heb ik geen idee van. Ik heb die nooit gehad.. ok de AI auto's hebben dat nooit... zit volgens mij helemaal niet in het spel.. erg jammer.
Dan moet je bandenslijtage eens aanzetten. Ik kan een 20% race niet uitrijden zonder te stoppen als bandenslijtage aanstaat, of iig niet zonder er wat van te merken.rscheper schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:45:
Duidelijk.. zonde van het technisch falen, maar goed.. En over de banden bijvoorbeeld, slijten deze en merk je daar wat van? (Ik rij tot dusver alleen maar 20% race's, nog niets van gemerkt).
Tja, je kunt niet voor niks opgeven hoeveel brandstof je meeneemt. Helemaal leeg rijden kan niet volgens mij, dacht dat je altijd wat sputterend het circuit over kon blijven rijden.Enige wat me vandaag voor het eerst opviel is dat de benzine opraakt tijdens de kwalificatie, wel leuk detail.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ze vallen (heel af en toe..) wel uit, heb zelfs een keer over de radio kunnen horen dat mijn teammate uit de race lag. Gebeurt wel heel weinig...Diamond4ever schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:01:
De AI crasht wel es hoor.... heb er in 1 race wel es 2 voor me zien crashen... de brokstukken vlogen er vanaf.. dus ze doen het soms wel... alleen rijden ze daarna door de pit in en komen ze terug... ze vallen niet uit..
veel te weinig.Dipsausje schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:46:
[...]
Ze vallen (heel af en toe..) wel uit, heb zelfs een keer over de radio kunnen horen dat mijn teammate uit de race lag. Gebeurt wel heel weinig...
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
dat dacht ik ook, totdat ik net in budapest iets telang doorreed en ging sputteren... bij de start/finish. Halverwege de baan kon ik geen gas meer geven en reed ik heel erg langzaam (~90). heb zo heel rustig de pit in kunnen krijgen.. maar ik wil nie weten wat voor boete je krijgt als je stilvalt op de baan... zal wel minimaal zo'n 5 place penalty zijn ofzow.Tja, je kunt niet voor niks opgeven hoeveel brandstof je meeneemt. Helemaal leeg rijden kan niet volgens mij, dacht dat je altijd wat sputterend het circuit over kon blijven rijden.
goede vraag.Richard! schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:44:
Is het ook mogelijk om je Team Mate's setup te kopiëren? Als ik langzamer rij als Truli dan zegt m'n teambaas dat ik naar binnen moet en zijn setup moet overnemen maar dat kan ik nergens vinden.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
In je strategy een stop maken met regenbanden of via het menu banden kiezen. (pijltje omhoog)Diamond4ever schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:48:
hoe ga je midden in de race naar regenbanden als het begint te regenen? Op de radio zeggen ze dan kom naar binnen als je regen banden wil maar dan gooien ze er gewoon weer normale banden op en dan vlieg ik elke bocht de baan uit.... heb het nu maar opgelost door in de pitstrategie de 1ste pit stop gewoon de regenbanden erop te gooien... maar het moet dan toch ook gewoon in de race ergens te regelen zijn?
weet iemand hoe?
Kan niet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Domme vraag misschien, maar waar zet ik de slijtage aan? of waar kan je de brandstof opgeven?BM schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:24:
[...]
Dan moet je bandenslijtage eens aanzetten. Ik kan een 20% race niet uitrijden zonder te stoppen als bandenslijtage aanstaat, of iig niet zonder er wat van te merken.
[...]
Tja, je kunt niet voor niks opgeven hoeveel brandstof je meeneemt. Helemaal leeg rijden kan niet volgens mij, dacht dat je altijd wat sputterend het circuit over kon blijven rijden.
[ Voor 10% gewijzigd door Tonton op 11-12-2010 14:02 ]
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als ik niet elke keer de halve kamer moet verbouwen (lees, zodra er een bureau is ofzo) dan kan ik best een rondje meedoenSchuey schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:58:
Het is jammer dat die GoT fair drivers group zo gefaald is, net een paar tjappies online op de pc...
Of er moeten mensen zich geroepen voelen om een rondje te gaan rijden
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
...
I don't drive fast, I only fly low!
Als ik het geld over heb ga ik zeker voor het stuurtje & pedalenyonexfreak schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:10:
vereiste nee, controller kan ook....maar maakt het spel wel stuk leuker/ ''realistischer''
[ Voor 15% gewijzigd door Luxicon op 21-12-2010 20:46 ]
...
Als het goed is wel, maar ik heb zelf soms het idee dat er een paar auto's zijn die niet stoppen.Luxicon schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:41:
[...]
Maar goed, maakt de A.I. wel een pitstop?
[ Voor 22% gewijzigd door Hari-Bo op 29-12-2010 05:52 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Als je aan het internet hangt zal hij, voor zover ik weet, elke keer als je opstart vragen of je de patch wilt installeren. Het zou kunnen dat je daar 'nee' op kan zeggen (maar dan kun je niet online spelen), maar volgens mij blijft hij dat wel vragen de volgende keer dat je het opstart dan. Wat je ook kan proberen, als je xbox live gold hebt, is om even online te gaan. Lukt dat, dan heb je zeker de patch.Hari-Bo schreef op woensdag 29 december 2010 @ 05:51:
Hoe kan ik op mijn Xbox 360 controleren of de patch geïnstalleerd is, zit er ergens onder een menu een versie nummer verborgen? Want alle fixes die doorgevoerd zouden zijn kan ik niet terugvinden in het spel (nog steeds last van de oude bugs).
Dat is dan juist niet raar. Dat kwartier dat je speelt warmt je pc enorm op, en na een kwartier is hij zo warm geworden dat hij er spontaan mee stopt. Misschien je temperaturen wat meer in de gaten houden? Weet je gelijk of het daar aan ligt of niet.Schuey schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:58:
Weer wat nieuws, nu al 2 keer gehad dat mijn computer gewoon uitviel terwijl ik een bericht aan het typen was naar een andere speler. Te warm geworden misschien? Wel raar dat ik dan al wel een ruim een kwartier probleemloos kon spelen
80 is... vrij hoog zeg maarSchuey schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:04:
Blijven zo rond de 80 graden, en worden niet echt hoger..
Ben zo klaar met deze pc, hopelijk dit jaar nog een nieuwe in elkaar klussen..
Er zou een nieuw Madcatz stuur komen, maar het originele xbox stuurtje is voor een betaalbare prijs nog het beste alternatief.PunisherADF schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:07:
Na wat getwijfel over de bugs in het spel etc, heb ik toch besloten om de game te kopen.
Nu volg ik dit en het time challenge topic al een tijdje en wil ik toch graag een stuurtje voor me xbox 360 maar het lijkt erop dat er geen nieuwe stuurtjes hier meer voor te koop zijn ?? Op de time challenge website zie ik de meeste met een fanatec stuurtje die valt helaas buiten mijn budget. Zijn er nog nieuwe stuurtjes te koop voor de xbox 360 ?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Duidelijk, maar is het originele xbox stuurtje nog nieuw te koop ? Ik kon hem namelijk nergens vinden.Phusebox schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:08:
[...]
Er zou een nieuw Madcatz stuur komen, maar het originele xbox stuurtje is voor een betaalbare prijs nog het beste alternatief.
Zelf heb ik inmiddels ook een Fanatec besteld en zal mijn xbox stuurtje dan ook wegdoen zodra de fanatec binnen is.
Nee, alleen tweedehands als je geluk hebt. Let wel dat je een V2 stuurtje vind.PunisherADF schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:11:
[...]
Duidelijk, maar is het originele xbox stuurtje nog nieuw te koop ? Ik kon hem namelijk nergens vinden.
[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 05-01-2011 13:14 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Nee dat kan niet,InSPiRE schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:38:
Een vriend van mij heeft de game op Playstation en ik op PC, kunnen we dan samen online spelen?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Die kun je bij racedepartment vinden. Sinds de patch detecteerd de game als er iets gewijzigd is (mods) en dan kun je de game niet meer saven.Donnie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:00:
@ Henkus, wat is de save fix dan?
[ Voor 15% gewijzigd door Henkus op 15-01-2011 06:01 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Begin eens met brake assist uit te zetten.chronoz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:37:
Leuk spel, maar wanneer ben ik in staat om minder dan 2 seconden langzamer te gaan dan de nummer 23? Ik speel op easy difficulty en verlies veel snelheid in de bochten.
Hoelang oefenen zou ik nodig moeten hebben om wagens op Easy-difficulty in te halen?
[ Voor 27% gewijzigd door chronoz op 21-01-2011 20:42 ]
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Anoniem: 209435
Zet em eens een stuk harder, het motorogeluid komt helaas ook voor 90% uit de frontspeakers, of je dan nog niks hoort?nickname89 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:30:
Ik heb een probleem met het verkrijgen van geluid over de dolby surround 5.1
Ik krijg namelijk geen geluid uit mijn 2 achterboxen ik heb alleen voor geluid hoe kan dit ?
Instellingen staan op surround. Maar toch geen geluid. Ik krijg alleen geluid uit de boxen voor.Phusebox schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:41:
[...]
Zet em eens een stuk harder, het motorogeluid komt helaas ook voor 90% uit de frontspeakers, of je dan nog niks hoort?
Anders even checken of je instellingen wel op surround staan?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
het is zeer goed mogelijk om je keyboard te gebruiken als controllerFlagg schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:49:
Met de angst om uitgejoeld te worden stel ik de volgende vraag dan toch maar...![]()
Kan je dit ook met het toetsenbord spelen?
control alt oeps deleted
[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 06-03-2011 10:26 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als ik je eerdere post lees ga ik er van uit dat je het op de pc wilt spelen. F1 2010 is toch al een stuk goedkoper te krijgen dan €45,-. Ik had de mijne al voor +/- €30,- bij de release.Flagg schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:25:
Goed nieuws, nog ff wachten tot ie een keertje in de aanbieding is op steam, en dan maar eens gaan proberen. Ik vind 45€ toch ff iets teveel, en ik vermaak me nu nog prima met Dirt 2, maar is iets teveel arcade racer.
Ik weet het , maar ik vind steam het makkelijkst. En dan kan ik gewoon via iDeal betalen, das nog makkelijker, en ik heb geen haast._A3 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:47:
[...]
Als ik je eerdere post lees ga ik er van uit dat je het op de pc wilt spelen. F1 2010 is toch al een stuk goedkoper te krijgen dan €45,-. Ik had de mijne al voor +/- €30,- bij de release.
heb het ff opgezocht en toch handig die pricewatch.
pricewatch: F1 2010, PC
Dat kan. TimeTrial is een optie in het hoofdmenuAnoniem: 172410 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 06:44:
Misschien een wat simpele vraag, maar kan je ook timetrials of zonder tegenstanders rijden met F1 2010? Eigenlijk vind ik dat altijd de meest vermakelijke gamemode, vooral jezelf verbeteren, maar dat zit niet in alle spellen. Forza heeft dit wel en dat heb ik dan ook behoorlijk wat gespeeld, GRID heeft het dan weer niet en dan moet ik dus bestanden gaan deleten om zo de auto's stil te laten staan (rijden ze in ieder geval niet in de weg).
Misschien? Simpel is nog simpel gezegd. Eerste hits op Google, had je prima zelf op kunnen zoeken.Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 06:44:
Misschien een wat simpele vraag, maar kan je ook timetrials of zonder tegenstanders rijden met F1 2010? Eigenlijk vind ik dat altijd de meest vermakelijke gamemode, vooral jezelf verbeteren, maar dat zit niet in alle spellen. Forza heeft dit wel en dat heb ik dan ook behoorlijk wat gespeeld, GRID heeft het dan weer niet en dan moet ik dus bestanden gaan deleten om zo de auto's stil te laten staan (rijden ze in ieder geval niet in de weg).
Je krijg vooral hits van mensen die tijden aan het vergelijken zijn op fora en filmpjes op Youtube, iets wat met ieder racespel kan (want je kan wedstrijdtijden ook prima vergelijken natuurlijk). Ik heb op de F1 2010 website gekeken (wat een ontzettend oninformatieve website) en het dus door Google gegooid, al had ik daar blijkbaar meer aandacht aan moeten besteden.Jejking schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 08:55:
Misschien? Simpel is nog simpel gezegd. Eerste hits op Google, had je prima zelf op kunnen zoeken.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 27-03-2011 20:02 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 30-03-2011 18:05 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Schuey op 27-04-2011 16:07 ]
Krijg net een mail van Formula1.com met een pre-order link voor 2011 erin.. Hij zal er dus aan komenSchuey schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:04:
Tja ik blijf het nog steeds een heerlijk spel vinden, alleen alle nadelen zijn er nog steeds..
Ik volg nu gewoon lekker het F1 seizoen, en wacht met smart op 2011. Hopen dat die veel beter gaat zijn, maar ik vrees ervoor.
De botsauto noobs zijn nu wel weg uit de multiplayer, maar nu moet je ook moeite doen om 1 keer een volle server te krijgen met leuke mensen..
Wel net iRacing ontdekt, nu weet ik dus hoe het wel moet
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Creating my own hero.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 09-05-2011 02:07 ]
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Gaan we zeker proberen binnenkort. Vooral betere AI is echt een must, de huidige rij je op expert helemaal naar huis (meeste races zelfs in een virgin...)MrDucky schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:27:
Zijn een hoop leuke mods voor deze game zoals deze.
http://www.racedepartment...011-total-conversion.html
Hier heb je Pirelli banden & een verbeterde ai simulation
[ Voor 5% gewijzigd door cazzie op 19-05-2011 15:11 ]
control alt oeps deleted
control alt oeps deleted
Grappig, ik vind Spanje dan wel weer een lekker baantje. Gewoon lekker karren, met lange snelle bochten en lekker hoekjes pakken op bepaalde plekken.Schuey schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:05:
Ben al een paar dagen bezig Spanje te rijden, vind er echt helemaal niks aan.. Ik weet niet wat het is, maar vind het gewoon geen leuk circuit, geen vette bochten ofzo, bah. Het hoogteverschil werkt ook niet echt mee, je bent dat ding zo kwijt, en die gare chicane voor de pits ingang, bah bah... Normaal volg ik het seizoen mee, maar Spanje sla ik lekker over!
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 19-05-2011 17:24 ]
Nu je het zegt is wel inderdaad wel een hoop overlap. Wat ik wel fijn aan Spanje vind is dat er geen twee (soort van) dezelfde bochtsequenties achter elkaar zijn wat je bijvoorbeeld in Turkije wel hebt (links-rechts links-rechts na het rechte stuk) en op een aantal andere circuits ook. Ik weet niet waarom, maar ik vind dat nooit zo prettig.Schuey schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:29:
Smaken verschillen natuurlijk
Vond Turkije vele malen vetter, die eigenlijk zo een beetje dezelfde ingrediënten heeft
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Waar heb je hem vandaan gehaald? Ik kan de link niet vindencazzie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:43:
de mod is inmiddels binnen en ook geinstalleerd met de mod manager
echter het spel is nog in zijn 2010 omgeving, dat was niet de bedoeling
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
[ Voor 15% gewijzigd door nickname89 op 07-11-2011 13:29 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq