Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Wat mij opvalt is dat als ik met schade en slijtage op on speel er nu bij 5 opeenvolgende races geen een auto uitvalt. Dat is niet echt reeel als je het mij vraagt.

Anderen er ook last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:30

backupdevice

Boeh!

Nee niet echt, maar wel van rammende renaults in melbourne. Damn, Petrov en Kubica rammen met steeds van de baan af

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Na vandaag wat gefrustreerd geraakt te zijn door de controller in Forza (oude Xbox) zit ik toch te denken aan een stuurtje voor de PC (heb GRID liggen en wil F1 waarschijnlijk kopen). Is er een topic wat betreft verschillende stuurtjes? Ik kan bar weinig opduikelen over relevante verschillen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 22:25

Harrie

NederVlaming

RemkoDJ schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:35:
Wat mij opvalt is dat als ik met schade en slijtage op on speel er nu bij 5 opeenvolgende races geen een auto uitvalt. Dat is niet echt reeel als je het mij vraagt.

Anderen er ook last van??
Hmm... Ik speel altijd met schade en slijtage op on, en heb nog nooit een wagen zien uitvallen volgens mij. Ben toch al wel in ronde 16 ofzo. Vallen er wel wagens uit als je die dingen uit hebt staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:45:
Na vandaag wat gefrustreerd geraakt te zijn door de controller in Forza (oude Xbox) zit ik toch te denken aan een stuurtje voor de PC (heb GRID liggen en wil F1 waarschijnlijk kopen). Is er een topic wat betreft verschillende stuurtjes? Ik kan bar weinig opduikelen over relevante verschillen e.d.
Ik heb er niet veel ervaring mee, maar je hebt natuurlijk de G25/G27 van Logitech, dat zijn de betere stuurtjes voor zover ik weet, maar daar betaal je dan ook flink voor (> 200 euro sowieso, 250 voor de G27 denk ik).
Ik zelf heb een Momo, en ben er zeker tevreden mee. Voor 40 euro overgekocht op marktplaats en dat is hij zeker wel waard. Ik heb nog nooit met een beter (lees: duurder) stuurtje gespeeld dus ik zou je niet kunnen zeggen in hoeverre die beter zijn, maar met de Momo kun je al heel lekker spelen voor weinig! In ieder geval VEEL beter dan een simpel stuurtje zonder force feedback!
Harrie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:33:
[...]
Hmm... Ik speel altijd met schade en slijtage op on, en heb nog nooit een wagen zien uitvallen volgens mij. Ben toch al wel in ronde 16 ofzo. Vallen er wel wagens uit als je die dingen uit hebt staan dan?
Wagens vallen in principe vrijwel nooit uit, en schade en slijtage zijn alleen op jou van toepassing dus of die aan of uit staan maakt niet uit. Ik heb nu 2,5 seizoen achter de rug en ik ben ooit 1 zwart stipje op mn radar tegengekomen, dat was blijkbaar een auto die kapot was. Verder ben ik het nog nooit tegengekomen (hoewel ik er ook niet echt op let dus ik kan het gemist hebben). Ik heb wel eens gelezen dat ze met hun licentie eigenlijk niet teveel crashes mochten simuleren ofzoiets omdat dat slecht zou staan voor de veiligheid van F1 ofzo... Geen idee of het waar is, maar zou zomaar eens kunnen, en dat zou in ieder geval verklaren waarom je inderdaad nooit extreme crashes ziet (jammer!)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:56
Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:45:
Er loopt een topic over de G25/G27 in spielerij. Ik heb als m'n eerste stuur een G25 gekocht, en geen moment spijt van gehad. Dat ding is zo goed afgewerkt en werkt zo prettig :) .

Volgens mij kent de AI geen fouten, niemand crasht ooit, geen pech, geen klapband, etc. Erg jammer weer. Typisch zoiets waar Codemasters dacht: Ach, lekker belangrijk, of wat ze compleet zijn vergeten. Ik vind het iig iets wat de game echt waardeloos maakt. Totaal geen realistische races op die manier...

Net als dat Vettel altijd de snelste tijd rijd, bijna altijd dezelfde finishvolgorde, etc. Helemaal geen dynamiek zit erin...

[ Voor 6% gewijzigd door TheJVH op 03-12-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:11:
Ik heb er niet veel ervaring mee, maar je hebt natuurlijk de G25/G27 van Logitech, dat zijn de betere stuurtjes voor zover ik weet, maar daar betaal je dan ook flink voor (> 200 euro sowieso, 250 voor de G27 denk ik).
Ik zelf heb een Momo, en ben er zeker tevreden mee. Voor 40 euro overgekocht op marktplaats en dat is hij zeker wel waard. Ik heb nog nooit met een beter (lees: duurder) stuurtje gespeeld dus ik zou je niet kunnen zeggen in hoeverre die beter zijn, maar met de Momo kun je al heel lekker spelen voor weinig! In ieder geval VEEL beter dan een simpel stuurtje zonder force feedback!
Ik was uiteraard al wel tegengekomen wat de hippe stuurtjes van het moment zijn, maar 200 euro is voor mij alleen bestemd voor uitgaven die echt zeer goed te verantwoorden zijn. Een racestuurtje valt daar vooralsnog niet onder, helaas. Ik wilde eerst een 360 controller kopen en ben nu dus aan het overwegen om daarvoor in de plaats een stuurtje te kopen, maar de prijs van een G25 staat natuurlijk in geen verhouding met een normale controller :p Volgens mij hebben alle stuurtjes in de pricewatch al gewoon force feedback, maar het lijkt me inderdaad sowieso iets dat preferabel is.

Om een goede keuze te kunnen maken moet je natuurlijk eerst weten wat een stuurtje goed maakt, maar alle reviews op dit vlak die ik kan vinden zijn minstens 5 jaar oud en lijken me daarom geen goede basis meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:13

Niellie41

[object Object]

TheJVH schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:12:
[...]

Er loopt een topic over de G25/G27 in spielerij. Ik heb als m'n eerste stuur een G25 gekocht, en geen moment spijt van gehad. Dat ding is zo goed afgewerkt en werkt zo prettig :) .

Volgens mij kent de AI geen fouten, niemand crasht ooit, geen pech, geen klapband, etc. Erg jammer weer. Typisch zoiets waar Codemasters dacht: Ach, lekker belangrijk, of wat ze compleet zijn vergeten. Ik vind het iig iets wat de game echt waardeloos maakt. Totaal geen realistische races op die manier...

Net als dat Vettel altijd de snelste tijd rijd, bijna altijd dezelfde finishvolgorde, etc. Helemaal geen dynamiek zit erin...
De AI maakt wel fouten. Ik heb vaker gezien dat de AI voor me spint of zo.
Alleen crashen ze nooit hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-07 10:33
De AI crasht wel es hoor.... heb er in 1 race wel es 2 voor me zien crashen... de brokstukken vlogen er vanaf.. dus ze doen het soms wel... alleen rijden ze daarna door de pit in en komen ze terug... ze vallen niet uit.. wat ik erg jammer vind. Monaco kon ik gewoon niet rijden.. bleef crashen.. heb tijd neergezet en wou gaan racen.... begint de race in de regen... en niet een klein beetje... dat ging em dus niet worden.. heb gewoon meteen eerste bocht me auto in de kreukels gereden en ben verder gegaan naar volgende race.

Heb sinds gisteren mijn Momo stuurtje eraan gehangen... spel is veeeeeeel beter zo.. maakt het spannender en leuker vind ik. eerste race met stuurtje was silverstone.... kheb genoten van elke seconden op die baan... geweldige baan is dat om met stuurtje te rijden... en gewoon cockpit view natuurlijk. Veel leuker spel geworden nu voor mij. Al ben ik er niet heel goed in als ik die tijden op youtube zie... zit er vaak gewoon 5 sec of meer boven.. snap niet hoe hun dat doen... maja ik rij wel vaak een sec sneller dan de AI.. dat is het belangrijkste voor mij :P

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Laatst online: 22:08
Wellicht een domme vraag, als ik mijn voorvleugel er af rij, kan ik nog steeds op dezelfde manier doorrijden, het kost me geen tijd, en ik kan alles op dezelfde snelheid doen..

De schade die je maakt wordt niet ingehouden op de performance, zelfde als dat je nooit een technisch falen hebt ofzo? Of is dat ergens in te stellen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
als de voorvleugel geel is nadat je crashed is er idd weinig aan de hand... maar als je harder crasht en hij wordt rood dan zul je wel degelijk zien dat je performance kwijt bent.. je kunt dan lang niet meer zo snel door de bochten.

dat technisch falen heb ik geen idee van. Ik heb die nooit gehad.. ok de AI auto's hebben dat nooit... zit volgens mij helemaal niet in het spel.. erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:01

Hoogie2004

Whohooooo

Diamond4ever schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:18:
als de voorvleugel geel is nadat je crashed is er idd weinig aan de hand... maar als je harder crasht en hij wordt rood dan zul je wel degelijk zien dat je performance kwijt bent.. je kunt dan lang niet meer zo snel door de bochten.

dat technisch falen heb ik geen idee van. Ik heb die nooit gehad.. ok de AI auto's hebben dat nooit... zit volgens mij helemaal niet in het spel.. erg jammer.
Technisch falen zit idd niet in de game, omdat ze het niet Random wilden maken. Als ze het erin stoppen willen ze het laten afhangen van 'daadwerkelijke' slijtage, en dus berekenen a.d.v. je rijstijl e.d.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Duidelijk.. zonde van het technisch falen, maar goed.. En over de banden bijvoorbeeld, slijten deze en merk je daar wat van? (Ik rij tot dusver alleen maar 20% race's, nog niets van gemerkt).

Enige wat me vandaag voor het eerst opviel is dat de benzine opraakt tijdens de kwalificatie, wel leuk detail.

Om maar wat zinloze info toe te voegen, Istanbul is een verdraaid lekker circuit, voor die enorme bochten combinatie, lukt me niet altijd op full speed, maar als het lukt is wel heel fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
rscheper schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:45:
Duidelijk.. zonde van het technisch falen, maar goed.. En over de banden bijvoorbeeld, slijten deze en merk je daar wat van? (Ik rij tot dusver alleen maar 20% race's, nog niets van gemerkt).
Dan moet je bandenslijtage eens aanzetten. Ik kan een 20% race niet uitrijden zonder te stoppen als bandenslijtage aanstaat, of iig niet zonder er wat van te merken.
Enige wat me vandaag voor het eerst opviel is dat de benzine opraakt tijdens de kwalificatie, wel leuk detail.
Tja, je kunt niet voor niks opgeven hoeveel brandstof je meeneemt. Helemaal leeg rijden kan niet volgens mij, dacht dat je altijd wat sputterend het circuit over kon blijven rijden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Diamond4ever schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:01:
De AI crasht wel es hoor.... heb er in 1 race wel es 2 voor me zien crashen... de brokstukken vlogen er vanaf.. dus ze doen het soms wel... alleen rijden ze daarna door de pit in en komen ze terug... ze vallen niet uit..
Ze vallen (heel af en toe..) wel uit, heb zelfs een keer over de radio kunnen horen dat mijn teammate uit de race lag. Gebeurt wel heel weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Dipsausje schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:46:
[...]

Ze vallen (heel af en toe..) wel uit, heb zelfs een keer over de radio kunnen horen dat mijn teammate uit de race lag. Gebeurt wel heel weinig...
veel te weinig.

Ik heb het 1 race mee gemaakt dat een auto zichtbaar was uitgevallen. Die stond de halve race net naast de pitmuur.
Ik ben vergeten welk circuit het was...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Is het ook mogelijk om de regels uit te zetten? Ik heb nu al moeite op een beetje een goede positie te houden en als ik dan een lichte touché maak dan krijg ik direct een warning of een penalty. Mooi voorbeeld: Gister reed ik op Melbourne ene laatste ronde, ik lag 10e vervolgens word ik gebeukt van achter, mijn linker achterband gaat naar de haaien en ik val 4 plekken terug en krijg een warning? Ook als je je verremd en je gaat over de kurbs iets over het gras dan telt je rondetijd al niet meer door ''corner cutting'' terwijl je hem niet eens afsnijdt. Heel irritant :S

Is het ook mogelijk om je Team Mate's setup te kopiëren? Als ik langzamer rij als Truli dan zegt m'n teambaas dat ik naar binnen moet en zijn setup moet overnemen maar dat kan ik nergens vinden.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Tja, je kunt niet voor niks opgeven hoeveel brandstof je meeneemt. Helemaal leeg rijden kan niet volgens mij, dacht dat je altijd wat sputterend het circuit over kon blijven rijden.
dat dacht ik ook, totdat ik net in budapest iets telang doorreed en ging sputteren... bij de start/finish. Halverwege de baan kon ik geen gas meer geven en reed ik heel erg langzaam (~90). heb zo heel rustig de pit in kunnen krijgen.. maar ik wil nie weten wat voor boete je krijgt als je stilvalt op de baan... zal wel minimaal zo'n 5 place penalty zijn ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 22:25

Harrie

NederVlaming

Je kan inderdaad niet stil vallen. Je kan dan alleen nog heel erg langzaam rijden. Ook na het sputteren nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Richard! schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:44:
Is het ook mogelijk om je Team Mate's setup te kopiëren? Als ik langzamer rij als Truli dan zegt m'n teambaas dat ik naar binnen moet en zijn setup moet overnemen maar dat kan ik nergens vinden.
goede vraag.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
hoe ga je midden in de race naar regenbanden als het begint te regenen? Op de radio zeggen ze dan kom naar binnen als je regen banden wil maar dan gooien ze er gewoon weer normale banden op en dan vlieg ik elke bocht de baan uit.... heb het nu maar opgelost door in de pitstrategie de 1ste pit stop gewoon de regenbanden erop te gooien... maar het moet dan toch ook gewoon in de race ergens te regelen zijn?

weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 20:01
Diamond4ever schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:48:
hoe ga je midden in de race naar regenbanden als het begint te regenen? Op de radio zeggen ze dan kom naar binnen als je regen banden wil maar dan gooien ze er gewoon weer normale banden op en dan vlieg ik elke bocht de baan uit.... heb het nu maar opgelost door in de pitstrategie de 1ste pit stop gewoon de regenbanden erop te gooien... maar het moet dan toch ook gewoon in de race ergens te regelen zijn?

weet iemand hoe?
In je strategy een stop maken met regenbanden of via het menu banden kiezen. (pijltje omhoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
BM schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:24:
[...]

Dan moet je bandenslijtage eens aanzetten. Ik kan een 20% race niet uitrijden zonder te stoppen als bandenslijtage aanstaat, of iig niet zonder er wat van te merken.

[...]

Domme vraag misschien, maar waar zet ik de slijtage aan? of waar kan je de brandstof opgeven?

Sorry, maar kan het niet vinden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-07 09:05
Heeft er iemand hier goed 5.1 geluid over SPDIF (digital)? en werkt het goed?

Ik zit met een 50" plasma, g27 stuurtje en Marantz 5.1 setup, dat vraagt om goed 5.1 geluid.
maar hoe?

Met mijn onboard realtek 1988B heb ik een soort van old school dolby surround sound over spdif.
mijn versterker herkent 2 kanalen maar kan dat wat downmixen naar 5.1 dankzij 5.1 dolby encoding via rapture driver (blue ripple sound) in F1 2010

maar what about EAX5 over spdif?

ik ben wat lost:
Asus DG/DS is niet echt EAX lees ik
Creative x-fi zou dan werken maar niet altijd (software versie ondersteunt niet altijd EAX5 over SPDIF)
geloof dat het met budget bulk versies te maken heeft, die limitaties heeft in software

wat hulp zou erg fijn zijn.
wat is een goede solution en werkt het lekker...

EDIT:
of kan ik beter voor 5.1 games analoge kabels gebruiken naar mijn versterker in?
dus apart front. mid. back en dan switchen naar analoog geluid voor games...
werkt dat?

[ Voor 10% gewijzigd door Tonton op 11-12-2010 14:02 ]

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Analoog is the way to go, tenzij je kaart de boel kan encoderen en dat doet onboard niet over het algmeen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:00
Het is jammer dat die GoT fair drivers group zo gefaald is, net een paar tjappies online op de pc...
Of er moeten mensen zich geroepen voelen om een rondje te gaan rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Schuey schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:58:
Het is jammer dat die GoT fair drivers group zo gefaald is, net een paar tjappies online op de pc...
Of er moeten mensen zich geroepen voelen om een rondje te gaan rijden :P
Als ik niet elke keer de halve kamer moet verbouwen (lees, zodra er een bureau is ofzo) dan kan ik best een rondje meedoen :)
Nu moet ik elke keer alles aansluiten aan de tv, tafeltje bij de bank, etc, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 23-07 14:30

backupdevice

Boeh!

Ik speel alles op het hoogste niveau. Doe 5 seizoenen in een TR. Ik zit met een bezweet gezicht te rijden en haal met moeite top tien uitslagen. Ik vermaak me prima!!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Heb veel goede reacties gelezen (ook hier) op dit spel.. en helaas ook negatieve over een aantal hinderlijke bugs en A.I. die wat apart is. Maar ik heb dit spel net via Steam aangeschaft.
Nou is de vraag, is het wel een vereiste om met stuur te racen?
Ik heb namelijk een Logitech Cordless Rumblepad 2.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20
vereiste nee, controller kan ook....maar maakt het spel wel stuk leuker/ ''realistischer'' ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

N.a.v. die Steam-actie ben ik gaan twijfelen, F1 2010 voor 22,50 euro. Maar nu blijkt dat CM nergens meer op reageert, opbokken met die handel. Daar ga ik m'n geld niet insteken, geen beloning voor slecht gedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:32

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Inderdaad. In het begin werden er veel modjes optrommeld op het CM forum. Nu zie je ze niet meer. Ze hadden ook een patch news topic sticky gemaakt, ook dat topic is verwijderd. Een tweede patch kun je wel vergeten. Hebben ze net de F1 licentie binnen, verkrachten ze meteen het eerste spel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
yonexfreak schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:10:
vereiste nee, controller kan ook....maar maakt het spel wel stuk leuker/ ''realistischer'' ;)
Als ik het geld over heb ga ik zeker voor het stuurtje & pedalen :)
Het gaat wel prima met controller, maar moet wel erg wennen nog.
Gezien hoe ik eerst aan het rijden was, gaat het al een stuk beter.
(Rij zonder hulp & met realistische regels)
Beetje hetzelfde idee qua instellen als met GRID.

Vind het wel een heel erg leuk spel tot dusver.
Sinds Gran Prix 2 heb ik amper nog een F1 game gespeeld.
En GP 2 heb ik echt kapot gespeeld (met een goedkoop stuurtje).

Net was ik bezig met de practice voor de Gran Prix in de career mode.
Vlak voor deze afgelopen was (duurde anderhalf uur ongeveer), knalde het spel eruit.
Helaas.. Maar gelukkig was dit de practice en niet de kwalificatie of de race zelf.
Ga zo wel gelijk aan de kwalificatie beginnen, hoewel ik flink langzamer ben in S2 en S3, dan de A.I. op amateur. :+

Edit: Bij Q1 was ik als 14e gekwalificeerd. Bij Q2 17e. De tijden bij Q1 waren over het algemeen sneller en ik zou als 14e moeten starten. Maar ik moest als 24e beginnen? Ik was 16e toen ik de pit inging en kwam eruit als 24e. Ben toen weer geklommen naar plek 19, maar daar bleef ik steken. Door 2 penalty's (stupid me) was ik als 22e geëindigd. Maar goed, maakt de A.I. wel een pitstop?

[ Voor 15% gewijzigd door Luxicon op 21-12-2010 20:46 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:13

Niellie41

[object Object]

Luxicon schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:41:
[...]
Maar goed, maakt de A.I. wel een pitstop?
Als het goed is wel, maar ik heb zelf soms het idee dat er een paar auto's zijn die niet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Hoe kan ik op mijn Xbox 360 controleren of de patch geïnstalleerd is, zit er ergens onder een menu een versie nummer verborgen? Want alle fixes die doorgevoerd zouden zijn kan ik niet terugvinden in het spel (nog steeds last van de oude bugs).

[ Voor 22% gewijzigd door Hari-Bo op 29-12-2010 05:52 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hari-Bo schreef op woensdag 29 december 2010 @ 05:51:
Hoe kan ik op mijn Xbox 360 controleren of de patch geïnstalleerd is, zit er ergens onder een menu een versie nummer verborgen? Want alle fixes die doorgevoerd zouden zijn kan ik niet terugvinden in het spel (nog steeds last van de oude bugs).
Als je aan het internet hangt zal hij, voor zover ik weet, elke keer als je opstart vragen of je de patch wilt installeren. Het zou kunnen dat je daar 'nee' op kan zeggen (maar dan kun je niet online spelen), maar volgens mij blijft hij dat wel vragen de volgende keer dat je het opstart dan. Wat je ook kan proberen, als je xbox live gold hebt, is om even online te gaan. Lukt dat, dan heb je zeker de patch.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:40
Speel het spel nu ongeveer drie dagen, maar heb het al iets langer. Ooit aangeschaft via de Steam Sale. Moet zeggen dat het met prima bevalt! Eerst op normal gaan spelen, maar werd toen overal eerste. Nu op Hard gezet, en moet m'n eerste race hierop nog spelen. Heb helemaal geen problemen gemerkt. Volgens mij pit de AL gewoon, en verder nergens last van. Geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Weer wat nieuws, nu al 2 keer gehad dat mijn computer gewoon uitviel terwijl ik een bericht aan het typen was naar een andere speler. Te warm geworden misschien? Wel raar dat ik dan al wel een ruim een kwartier probleemloos kon spelen :?

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:40
Schuey schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:58:
Weer wat nieuws, nu al 2 keer gehad dat mijn computer gewoon uitviel terwijl ik een bericht aan het typen was naar een andere speler. Te warm geworden misschien? Wel raar dat ik dan al wel een ruim een kwartier probleemloos kon spelen :?
Dat is dan juist niet raar. Dat kwartier dat je speelt warmt je pc enorm op, en na een kwartier is hij zo warm geworden dat hij er spontaan mee stopt. Misschien je temperaturen wat meer in de gaten houden? Weet je gelijk of het daar aan ligt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Blijven zo rond de 80 graden, en worden niet echt hoger..

Ben zo klaar met deze pc, hopelijk dit jaar nog een nieuwe in elkaar klussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Schuey schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:04:
Blijven zo rond de 80 graden, en worden niet echt hoger..

Ben zo klaar met deze pc, hopelijk dit jaar nog een nieuwe in elkaar klussen..
80 is... vrij hoog zeg maar :+
Als je computer gewoon uitvalt is hij waarschijnlijk gewoon te warm geworden. Zit gewoon een limiet aan op je CPU of moederbord, zodra hij boven een bepaalde temperatuur komt zet hij hem gewoon uit om schade te voorkomen.

Mijn oude CPU kwam tot 72 graden ongeveer en dat was ook al heel hoog. Mijn nieuwe komt niet boven de 40 graden onder load.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
Na wat getwijfel over de bugs in het spel etc, heb ik toch besloten om de game te kopen.
Nu volg ik dit en het time challenge topic al een tijdje en wil ik toch graag een stuurtje voor me xbox 360 maar het lijkt erop dat er geen nieuwe stuurtjes hier meer voor te koop zijn ?? Op de time challenge website zie ik de meeste met een fanatec stuurtje die valt helaas buiten mijn budget. Zijn er nog nieuwe stuurtjes te koop voor de xbox 360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PunisherADF schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:07:
Na wat getwijfel over de bugs in het spel etc, heb ik toch besloten om de game te kopen.
Nu volg ik dit en het time challenge topic al een tijdje en wil ik toch graag een stuurtje voor me xbox 360 maar het lijkt erop dat er geen nieuwe stuurtjes hier meer voor te koop zijn ?? Op de time challenge website zie ik de meeste met een fanatec stuurtje die valt helaas buiten mijn budget. Zijn er nog nieuwe stuurtjes te koop voor de xbox 360 ?
Er zou een nieuw Madcatz stuur komen, maar het originele xbox stuurtje is voor een betaalbare prijs nog het beste alternatief.

Zelf heb ik inmiddels ook een Fanatec besteld en zal mijn xbox stuurtje dan ook wegdoen zodra de fanatec binnen is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
Phusebox schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:08:
[...]

Er zou een nieuw Madcatz stuur komen, maar het originele xbox stuurtje is voor een betaalbare prijs nog het beste alternatief.

Zelf heb ik inmiddels ook een Fanatec besteld en zal mijn xbox stuurtje dan ook wegdoen zodra de fanatec binnen is.
Duidelijk, maar is het originele xbox stuurtje nog nieuw te koop ? Ik kon hem namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PunisherADF schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:11:
[...]

Duidelijk, maar is het originele xbox stuurtje nog nieuw te koop ? Ik kon hem namelijk nergens vinden.
Nee, alleen tweedehands als je geluk hebt. Let wel dat je een V2 stuurtje vind.

offtopic:
Mocht je interesse hebben en een paar weekjes geduld, die van mij gaat dus ook weg maar dan moet je even een DM sturen (eerst aanzetten in je profiel).

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 05-01-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07 21:42
Ik heb vandaag na ruim een maand GT5 gespeeld te hebben, F1 2010 weer herondekt en ik heb voor mijn gevoel een heel andere game:

- nieuwe installatie
- patch geinstalleerd
- AI slow corner fix en racedepartment real AI mod
- Andere cockpit view
- Aantal flashbacks aangepast
- Save fix
- Puddle en wet track fix

Het aller mooiste en grootste verschil is echter dat ik sind 1 week een eye infinty triple screen setup heb:

Midden:: een samsung 46"
Links : een dell 24"
Rechts : een dell 30"

F1 2010 word dan een heel andere game, het snelheids gevoel is nog groter.

De resolutie is gewoon waanzinnig: 5760x1080 met 8xMSSA en toch nog zo'n 45-55 fps

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
Een vriend van mij heeft de game op Playstation en ik op PC, kunnen we dan samen online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-07 22:24

Erw

InSPiRE schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:38:
Een vriend van mij heeft de game op Playstation en ik op PC, kunnen we dan samen online spelen?
Nee dat kan niet,

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

@ Henkus, wat is de save fix dan?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07 21:42
Donnie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:00:
@ Henkus, wat is de save fix dan?
Die kun je bij racedepartment vinden. Sinds de patch detecteerd de game als er iets gewijzigd is (mods) en dan kun je de game niet meer saven.

De savegame fix lost het op.

F1 2010 5760x1080 eye infinity::

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/4862227/640/4862227.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Henkus op 15-01-2011 06:01 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Als ik bij audio hardware kies en het spel opnieuw opstart, staat die setting steevast weer op software, hoe kan dat? Heb gewoon de laatste creative driver geinstalleerd en geluidskaart doet het verder prima.

Codemasters forum lijkt trouwens ook dood te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Leuk spel, maar wanneer ben ik in staat om minder dan 2 seconden langzamer te gaan dan de nummer 23? Ik speel op easy difficulty en verlies veel snelheid in de bochten.

Hoelang oefenen zou ik nodig moeten hebben om wagens op Easy-difficulty in te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chronoz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:37:
Leuk spel, maar wanneer ben ik in staat om minder dan 2 seconden langzamer te gaan dan de nummer 23? Ik speel op easy difficulty en verlies veel snelheid in de bochten.

Hoelang oefenen zou ik nodig moeten hebben om wagens op Easy-difficulty in te halen?
Begin eens met brake assist uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik word al beter! :) Ik ben alleen de pit-straat ingereden op Easy en na 18 seconden mocht ik weer verder, voel me beetje genaaid. Ik stond 6e.

Na 3 laps vond ik een pit-in ook wel erg vroeg, ik reed op Prime tyres, Max-Dry motor en met Force India.

[ Voor 27% gewijzigd door chronoz op 21-01-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Hebben jullie ook last van pitstops die soms 4.5 seconde duren maar soms ook 18 seconden? Ik ben van bijna pole naar laatste positie gegaan door een pitstop na ronde 4 (van 11).

Wat vinden jullie 3 makkelijkere en 3 moeilijkere maps? Ik vond Barcelona heel makkelijk kwalificeren, maar ik schiet steeds uit de laatste bocht! Ben 23e geëindigd terwijl ik nog 2e stond in de 8e map. Tragisch 8-)

Het valt me verder op dat mijn stuurtje (Trustmaster Universal Rain racing Wheel) in heel veel spellen simpelweg niet ondersteund wordt. Alsof de meeste racespellen met het toetsenbord gespeeld zouden moeten worden. (GRiD, Dirt 2, NFS, Burnout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
Zal hem binnenkort ook weer eens in de xbox duwen... tijd niet meer gespeeld

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Na een maand wachten was ie er dan eindelijk, m'n wheelstandpro, de levertijd was flink opgelopen door de release van GT5. Vanavond maar eens even uitgeprobeerd met F12010 (PS3) en man wat een lol. Had hiervoor mijn tv (tijdelijk) op een tafel staan en het stuur aan de tafel gemonteerd en op zich werkte dit prima. Met de wsp echter kan ik vanaf de bank spelen. En na een avondje racen moet ik zeggen dat ik dit veel fijner vindt spelen dan vanachter een tafel/bureau. Doordat je positie op een bank lager is, lijkt het meer op de positie die je ook hebt in een auto en het voelt dan ook natuurlijker aan op één of andere manier. En blijf F1 2010 een fijne game vinden die de juiste balans heeft tussen sim en arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Hoe kan ik in godsnaam saven in dit spel?
Ik kan niet inloggen in live ofzo heb gewoon legale versie en heb ook een live id.
Maar toch werkt het allemaal niet
zeer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickEnzo94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-08-2023

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Gister me spel besteld op de Ps3, vanmiddag al even bij een vriend gespeeld. Kan niet wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickname89
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07 12:11
Ik heb een probleem met het verkrijgen van geluid over de dolby surround 5.1
Ik krijg namelijk geen geluid uit mijn 2 achterboxen ik heb alleen voor geluid hoe kan dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickname89 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:30:
Ik heb een probleem met het verkrijgen van geluid over de dolby surround 5.1
Ik krijg namelijk geen geluid uit mijn 2 achterboxen ik heb alleen voor geluid hoe kan dit ?
Zet em eens een stuk harder, het motorogeluid komt helaas ook voor 90% uit de frontspeakers, of je dan nog niks hoort?

Anders even checken of je instellingen wel op surround staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickname89
Phusebox schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:41:
[...]

Zet em eens een stuk harder, het motorogeluid komt helaas ook voor 90% uit de frontspeakers, of je dan nog niks hoort?

Anders even checken of je instellingen wel op surround staan?
Instellingen staan op surround. Maar toch geen geluid. Ik krijg alleen geluid uit de boxen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Met de angst om uitgejoeld te worden stel ik de volgende vraag dan toch maar... :+

Kan je dit ook met het toetsenbord spelen?

De laatste x dat ik een F1 spel gedaan heb was Crammonds Gp2 meen ik... long friggin' time ago iig. Toen had je nog geen stuurwieltjes.

En die heb ik nog steeds niet en ook niet mogelijk (tafel ongeschikt) er gaat nog wel een keer een stuurwiel komen voor op de bank maar dan moet ik tzt de projector weer ff ophangen, maar das nu niet van toepassing.

Dus nou vroeg ik mij af of het met een toetsenbord wel te spelen is, ik heb wel een cheap Logitech joystickje (Force3d oid) maar toetsenbord heeft toch de voorkeur al is het maar om nostalgische redenen. :p

Dus mensen die Geoff Crammonds GP2 tot in den treure gespeeld hebben ook ervaring met deze F1 met tobo, of zal ik er maar niet aan beginnen? :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:41
Flagg schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:49:
Met de angst om uitgejoeld te worden stel ik de volgende vraag dan toch maar... :+

Kan je dit ook met het toetsenbord spelen?
het is zeer goed mogelijk om je keyboard te gebruiken als controller
maar of je daar mee supersnel zal zijn is een tweede, succes alvast.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het kan prima maar stuur is domweg leuker :)

7 jaar GP2... dat waren nog eens tijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Goed nieuws :), nog ff wachten tot ie een keertje in de aanbieding is op steam, en dan maar eens gaan proberen. Ik vind 45€ toch ff iets teveel, en ik vermaak me nu nog prima met Dirt 2, maar is iets teveel arcade racer.

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 06-03-2011 10:26 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Flagg schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:25:
Goed nieuws :), nog ff wachten tot ie een keertje in de aanbieding is op steam, en dan maar eens gaan proberen. Ik vind 45€ toch ff iets teveel, en ik vermaak me nu nog prima met Dirt 2, maar is iets teveel arcade racer.
Als ik je eerdere post lees ga ik er van uit dat je het op de pc wilt spelen. F1 2010 is toch al een stuk goedkoper te krijgen dan €45,-. Ik had de mijne al voor +/- €30,- bij de release.

heb het ff opgezocht en toch handig die pricewatch.
pricewatch: F1 2010, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Je kan hem ook voor €24,99 downloaden via de Games for Windows Marketplace... Blijkbaar goedkoper dan alle andere shops, op budgetgaming.nl zie ik hem ook voor €30,- minimaal staan. Wel betaling met creditcard of Microsoft Points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

_A3 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Als ik je eerdere post lees ga ik er van uit dat je het op de pc wilt spelen. F1 2010 is toch al een stuk goedkoper te krijgen dan €45,-. Ik had de mijne al voor +/- €30,- bij de release.

heb het ff opgezocht en toch handig die pricewatch.
pricewatch: F1 2010, PC
Ik weet het , maar ik vind steam het makkelijkst. En dan kan ik gewoon via iDeal betalen, das nog makkelijker, en ik heb geen haast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
F1 2011 release date 23 september.

Link met cover:

http://www.gamepur.com/ne...cial-boxart-unveiled.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een wat simpele vraag, maar kan je ook timetrials of zonder tegenstanders rijden met F1 2010? Eigenlijk vind ik dat altijd de meest vermakelijke gamemode, vooral jezelf verbeteren, maar dat zit niet in alle spellen. Forza heeft dit wel en dat heb ik dan ook behoorlijk wat gespeeld, GRID heeft het dan weer niet en dan moet ik dus bestanden gaan deleten om zo de auto's stil te laten staan (rijden ze in ieder geval niet in de weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 06:44:
Misschien een wat simpele vraag, maar kan je ook timetrials of zonder tegenstanders rijden met F1 2010? Eigenlijk vind ik dat altijd de meest vermakelijke gamemode, vooral jezelf verbeteren, maar dat zit niet in alle spellen. Forza heeft dit wel en dat heb ik dan ook behoorlijk wat gespeeld, GRID heeft het dan weer niet en dan moet ik dus bestanden gaan deleten om zo de auto's stil te laten staan (rijden ze in ieder geval niet in de weg).
Dat kan. TimeTrial is een optie in het hoofdmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 06:44:
Misschien? Simpel is nog simpel gezegd. Eerste hits op Google, had je prima zelf op kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik heb F1 2010 voor de PC aangeschaft en het valt qua rijden niet tegen. Force feedback doet wat het moet doen en het rijden voelt zoveel beter dan bijvoorbeeld GRID. De Graphics zien er ook prima uit. Alleen van de handeling heb ik zelfs met alle assists uit soms het idee dat het wel wat makkelijk is, al is netjes een rondje rijden zeker niet zomaar gedaan.

De boel aan de praat krijgen is echter een ander verhaal. Eerst zat de installatie vast op een bepaald punt en heb ik 'm maar gecanceled. Vervolgens kon ik de installatie repareren, maar dat was misschien niet heel handig om te doen, want nu kreeg ik weer de mededeling dat een bepaalde.dll miste. Nadat ik dat gefixt had kon ik het spel eindelijk opstarten en spelen, maar blijkt het onmogelijk om een (auto) savegame aan te maken. Ik krijg steeds de boodschap dat de 'save data corrupted' is. Ik heb het spel enabled in mijn firewall, ik heb het spel gepatched, ik heb geprobeerd of het aanmaken van een offline profiel helpt en ik heb uiteindelijk het hele spel maar opnieuw geïnstalleerd. Niets werkt, waardoor ik iedere keer de persconferentie en dat verhaal van die *&$%Gabriela moet aanhoren aan het begin alsof je het voor het eerst speelt.

Het schijnt een probleem te zijn met Games for Windows i.c.m. XP x64, maar vervelend is het wel. Ik sta op het punt om over te stappen op Windows 7 en daarom heb ik dus ook geen zin om er verder nog veel moeite voor te gaan doen. Ondertussen geloof ik dat ik het maar even niet speel, ik heb dat stukje nu al veel te vaak gezien.

Edit: rejoice! Het werkt! Uiteindelijk heeft het uninstallen van Windows Live het installeren van een oudere versie geholpen. Helaas betekent dat ook dat ik nu niet online kan racen of kan patch via GFWL. Niet erg netjes, als je het mij vraagt, maar het werkt!
Jejking schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 08:55:
Misschien? Simpel is nog simpel gezegd. Eerste hits op Google, had je prima zelf op kunnen zoeken.
Je krijg vooral hits van mensen die tijden aan het vergelijken zijn op fora en filmpjes op Youtube, iets wat met ieder racespel kan (want je kan wedstrijdtijden ook prima vergelijken natuurlijk). Ik heb op de F1 2010 website gekeken (wat een ontzettend oninformatieve website) en het dus door Google gegooid, al had ik daar blijkbaar meer aandacht aan moeten besteden.

Gelukkig zijn er ook nog behulpzamen mensen, want dit soort commentaren zijn natuurlijk nog onzinniger in zo'n topic dan mijn vraag.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 27-03-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Iemand vandaag zin om Melbourne eens te doen op de PC ?

Gisteren een full weekend gedaan ter ere van de race van zondag :P Was erg leuk en moest best nog trappen voor mijn 5e plaats, vet!

Multiplayer is er niet beter op geworden. De botsers zijn wel weg, maar de quitters zijn er nog steeds :P

[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 30-03-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06
Vandaag deze er weer eens ingeschoven. Echter na 20 minuten alweer uit mijn PS3 getrokken, op 1 of andere manier super onrustig voor mijn ogen vergeleken met GT5... en het heeft niks te maken met de snelheid want zelfs de X2010 kan ik nog wel hebben in GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Tja ik blijf het nog steeds een heerlijk spel vinden, alleen alle nadelen zijn er nog steeds..
Ik volg nu gewoon lekker het F1 seizoen, en wacht met smart op 2011. Hopen dat die veel beter gaat zijn, maar ik vrees ervoor.

De botsauto noobs zijn nu wel weg uit de multiplayer, maar nu moet je ook moeite doen om 1 keer een volle server te krijgen met leuke mensen..

Wel net iRacing ontdekt :9, nu weet ik dus hoe het wel moet :)

[ Voor 32% gewijzigd door Schuey op 27-04-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Schuey schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:04:
Tja ik blijf het nog steeds een heerlijk spel vinden, alleen alle nadelen zijn er nog steeds..
Ik volg nu gewoon lekker het F1 seizoen, en wacht met smart op 2011. Hopen dat die veel beter gaat zijn, maar ik vrees ervoor.

De botsauto noobs zijn nu wel weg uit de multiplayer, maar nu moet je ook moeite doen om 1 keer een volle server te krijgen met leuke mensen..

Wel net iRacing ontdekt :9, nu weet ik dus hoe het wel moet :)
Krijg net een mail van Formula1.com met een pre-order link voor 2011 erin.. Hij zal er dus aan komen :) Ik sla 'm waarschijnlijk over.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-07 14:00
Kreeg ik net binnen; F1 2011 Available from 23/09/2011

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-07 12:29
Ik sla hem denk ik over. Omdat 2010 niet zo leuk vond. Als ik kijk naar f1 mod van f1 2010 met het spel rFactor kies ik liever daarvoor. Ik vond f1 serie van EA ook velen malen beter dan f1 2010 van Codemaster.
En Codemaster heeft de gamers beloofd om de fouten uit het spel te halen ze zitten er nog steeds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de nieuwe videokaart (geen monster, wel leuk voor dit soort spellen) hoopte ik een geweldige framerate te halen, maar helaas blijkt de processor toch ook wel wat moeite te moeten doen voor F1 2010. Eens kijken of wat overclocken nog kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De ghost car in Time Trial stoort mij ietwat, om het maar even eufemistisch uit te drukken. Die kan je voor zover ik begrijp en gelezen heb niet vanuit het spel zelf uitzetten, maar wellicht is op de PC meer mogelijk. Nu heb ik al een beetje zitten Googlen, maar er is lijkt niet echt een eenduidige oplossing voor. Helaas zijn de bestanden die bij de beste oplossing horen niet meer beschikbaar. Hoe doen de mensen dat hier?

Ik vind het racen best lekker in F1 2010, maar zoiets doms kan het toch wel een beetje verpesten, want ik kan niet echt lekker rijden met die ghost car die steeds in de weg zit. Dat is nou net de reden waarom ik Time Trial doe en geen volle race.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 09-05-2011 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:33
Zijn een hoop leuke mods voor deze game zoals deze.
http://www.racedepartment...011-total-conversion.html
Hier heb je Pirelli banden & een verbeterde ai simulation :)

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MrDucky schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:27:
Zijn een hoop leuke mods voor deze game zoals deze.
http://www.racedepartment...011-total-conversion.html
Hier heb je Pirelli banden & een verbeterde ai simulation :)
Gaan we zeker proberen binnenkort. Vooral betere AI is echt een must, de huidige rij je op expert helemaal naar huis (meeste races zelfs in een virgin...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Ben de mod aan het installeren Hopelijk werkt alles ook nog met online en de punten daar verzameld.

goed voor de zekerheid een herstel punt gemaakt en nu aan het instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
een torrent van de RDD Season 2011 Total Conversion mod

kan ik helaas nog niet vinden :F iemand een suggestie ?

[ Voor 5% gewijzigd door cazzie op 19-05-2011 15:11 ]

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
http://www.racedepartment...11-total-conversion-4717/

daar krijg je de torrent

mail me anders maar even voor hem als je geen toegang heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
de mod is inmiddels binnen en ook geinstalleerd met de mod manager
echter het spel is nog in zijn 2010 omgeving, dat was niet de bedoeling

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Werkte hier perfect na 1 miskleun dat ik de portugese taal had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• najdo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2020
Ah, de AI mod. Hij is echt geweldig naar het schijnt. Kan hem helaas niet proberen (speel namelijk op de xbox360). Maar ik volg al een tijdje de filmpjes van Steve Stoop (member op racedepartment). Hij upload namelijk zijn full races tegen de Ai op youtube met geweldig commentaar erbij. Aanrader vind ik persoonlijk...

Linkje naar zijn eerste season met Lotus: YouTube: ‪Kanaal van Cadmuss‬‏
Linkje naar season 2 (hij is bij Lotus gebleven): YouTube: ‪Kanaal van Cadmuss‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ben al een paar dagen bezig Spanje te rijden, vind er echt helemaal niks aan.. Ik weet niet wat het is, maar vind het gewoon geen leuk circuit, geen vette bochten ofzo, bah. Het hoogteverschil werkt ook niet echt mee, je bent dat ding zo kwijt, en die gare chicane voor de pits ingang, bah bah... Normaal volg ik het seizoen mee, maar Spanje sla ik lekker over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Speel meestal online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:05:
Ben al een paar dagen bezig Spanje te rijden, vind er echt helemaal niks aan.. Ik weet niet wat het is, maar vind het gewoon geen leuk circuit, geen vette bochten ofzo, bah. Het hoogteverschil werkt ook niet echt mee, je bent dat ding zo kwijt, en die gare chicane voor de pits ingang, bah bah... Normaal volg ik het seizoen mee, maar Spanje sla ik lekker over!
Grappig, ik vind Spanje dan wel weer een lekker baantje. Gewoon lekker karren, met lange snelle bochten en lekker hoekjes pakken op bepaalde plekken.

Die laatste chicane moet je even doorhebben inderdaad, dat vond ik het het frustrerendste stukje van het circuit en heeft me een hoop invalidated laps opgeleverd. Nu ik het aansnijden een beetje door heb gaat het een stuk beter.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 19-05-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Smaken verschillen natuurlijk :)
Vond Turkije vele malen vetter, die eigenlijk zo een beetje dezelfde ingrediënten heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:29:
Smaken verschillen natuurlijk :)
Vond Turkije vele malen vetter, die eigenlijk zo een beetje dezelfde ingrediënten heeft :P
Nu je het zegt is wel inderdaad wel een hoop overlap. Wat ik wel fijn aan Spanje vind is dat er geen twee (soort van) dezelfde bochtsequenties achter elkaar zijn wat je bijvoorbeeld in Turkije wel hebt (links-rechts links-rechts na het rechte stuk) en op een aantal andere circuits ook. Ik weet niet waarom, maar ik vind dat nooit zo prettig.

Ze zijn overigens niet hetzelfde, maar ze voelen op een of andere manier vergelijkbaar voor mij.

Die laatste chicane(s) op Turkije zijn overigens echt vervelend, maar verder vond ik dat circuit ook best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-07 08:16
hoppa 1:42.402 op spa met het keyboard... knappe jongen als iemand sneller rijdt met een keyboard

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-07 11:38

Darkasantion

Just keep swimming!

cazzie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:43:
de mod is inmiddels binnen en ook geinstalleerd met de mod manager
echter het spel is nog in zijn 2010 omgeving, dat was niet de bedoeling
Waar heb je hem vandaan gehaald? Ik kan de link niet vinden :(

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:07
Gisteren even hele middag lopen racen O-) Maar nu ineens start ie wel op geluid valt af en toe weg en bij het laden van een race loopt ie vast :X

Heb helemaal niks gedaan met drivers of nieuwe software geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickname89
Eerste seizoen afgemaakt bij force india nu contract getekend bij sauber. Seizoen gespeeld met ai prof en wc geworden nu ai maar op legend

edit: Moest natuurlijk in 2011 worden geplaatst

[ Voor 15% gewijzigd door nickname89 op 07-11-2011 13:29 ]

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste