Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik had ook de corrupte savegame bug. Opnieuw beginnen dus. Schandalige bug eigenlijk, zoals er zoveel zijn.

Dit keer maar voor 5 seizoenen gekozen ipv 7 en Toro Rosso als team. Sodeju wat rijdt dat al veel lekkerder dan de HRT zeg! :9
Eens kijken hoever ik kom op Sakhir. In de HRT was ik 15e geloof ik na een hele slechte start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

murky123 schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:22:bij rfactor had ik soms klotsende oksels en het zweet op mijn kop van spanning en concentratie, is me bij F1 2010 nog niet gebeurd..
100% herkenbaar. Toch speel ik F1 wel, omdat er iets meer verhaal in zit.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28

Dark Angel

Corvette LS Power

u_nix_we_all schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:41:
Hehe, LOL.

Ik begin eigenlijk net met racegames, en heb nu een ps3 en Logitech Driving Force GT gekocht (en F1 natuurlijk).
Na 1 dagje met dat stuurtje op m'n salontafel was ik daar wel klaar mee, dat is zwaar klote en sloopt m'n rug !
Zaterdag dus maar ff aan het klussen gegaan:
[afbeelding]

Ja, dat ziet er rot uit hé ? Maar het is alleen de bekleding van het stoeltje, en heb er nog even een oud badlaken overheen getrokken, dus daar zie je nix meer van !
En wat een wereld van verschil qua spelen is dit zeg !

Zijn er nog meer mensen die lekker creatief zelf aan de gang gegaan zijn ?
Ik heb in de afgelopen maanden een race stoel gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu130/MarkoC70T5/racestoel/IMG_9525.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu130/MarkoC70T5/racestoel/IMG_9529.jpg
Nu nog eens een F1 stuurtje maken.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

de game nooit gekocht maar wel geprobeerd en ben echt blij de game nooit gekocht te hebben,
ben niet een die hard simmer, heb wel LFS maar meer voor de lol.
maar dit spel is zo slecht qua bugs enz. ene moment denk je he het gaat goed want tegenstander doet eindelijk beetje hard rijden (op zijn moeilijkst) en andere keer versla ik ze met slechtse auto op grid zowat met 2a 3 sec. spel is een beta versie volgens mij.
dus nee dit wordt hem niet voor mij en gelukkig geen 40-60 euro voor uitgegeven.
1 win for piracy in mijn ogen. moeten developers maar eens kwaliteit gaan leveren.
lijkt ea wel ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Wat word ik moe van de multiplayer. Vrienden in de lijst zijn lekker aan het racen, met een customlobby, maar die hele host kan ik gewoon niet terug vinden. Heb alle mogelijke poorten open gezet. Zelfde geldt voor de firewall. :( Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00
Net mijn eerste 10 punten gehaald in China. 5e gequalificeerd in de regen (stond 5 minuten voor het einde nog met meer dan 2 seconde voor en deed dus een MASSA)

Daarna de race gereden en zelf vechtend op kop gelegen (alleen Felipe kon mij volgen, de rest niet). Iets teveel foutjes gemaakt, en strijdend Hamilton verslagen voor plek 5 :)

Nou is Spanje een ander verhaal. Mijn Toro Rosso op de limit naar een 1.27 gepushd, zie ik dat mijn teammate lachend 7e word, 3 seconde sneller dan mij. Hij had een nieuw onderdeel volgens mijn Engineer. In de Race andere koek. Verschillende fouten gemaakt waarbij in de 2e ronde 1-tje fataal dus ik doe een Flashback. Ga de pits in als nummer 7, De La Rosa rijdt nog dwars door mij heen, moet de box eerder stoppen en ik moest dus wachten. Kijk bij de voorlopige stand en zie dat ik als 13e de pits uit zou komen. Over de Witte streep veranderd ineens mijn positie naar Dead Last en kan ik De La Rosa alleen nog maar uitzwaaien....... grrrrrr |:(

Ik vermoed dat (en volgens mij is dit al eens aangehaald hier als mogelijke bug) dat je geen Falshbacks moet gebruiken om problemen te voorkomen met je positie na een pitstop. Meer mensen die dit probleem kennen?

Ik heb mijn TV trouwens op SPELmodus gezet. Dat scheelt een stuk!!! kan nu de bocht zowaar beter doorkomen en heb nu zelf het idee dat ik te vroeg rem (maar ja dat heb ik mij dus de afgelopen dagen aangeleerd omdat ik bij elke bocht zonder pardon of andere aankondiging rechtdoor ging terwijl de voorwielen wel de bocht in stonden). ;)

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor mij onbegrijpelijk dat Codemasters F1 2010 met zo veel bugs (waarvan sommige schandalig) op de markt heeft gebracht en hun goede naam van de laatste jaren (Dirt 1&2) zo te grabbel gooien (gaan geloven in hun eigen greatness wellicht ?) ik kan er met mijn hoofd niet bij, een ingewikkelde shooter ala, een adventure ok, maar een fucking racegame ? Kom op zeg... |:(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe net weer 20 rondjes China gedaan, maar wat een knokpartij heb ik moeten leveren voor 1 schamel punt in de Sauber. Heb de wedstrijd maar een keer opnieuw gestart omdat ik drie (3!) keer in 8 ronden een lekke band kreeg, totaal random. Meer mensen die spelen met een gamepad en moeite hebben de langzame bochten vloeiend te rijden? Blijft jammer dat Codemasters niet net zoals GP4 de keyboard-racers indachtig heeft gehouden zodat het ook met een ramplank nog goed rijden is. Verder een puike game, maar wat weinig informatie over de races zelf (tijden/splits/snelste ronden/lap chart etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Er gaat tenminste een patch komen...... Hopelijk lossen ze hier de meest irritante bugs mee op. Maar ik verwacht er niet al teveel van, ai zal vast niet ineens veranderen.

Ps heb nog geen 1 slechte pitstop gehad (tenzij ik dat manneke bijna omver rij) door gewoon +1 lap later binnen te komen dan geplanned.

Hopelijk patchen ze het volgende:

- pitstops
- tyre + brandstof effecten ai
- beter gebalanceerde ai op alle tracks
- slechtere performance met droogweer banden in de regen
- betere force feedback
- savegame bug (te voorkomen door sessie gewoon ui te laten lopen)
- ABS (merk bijna geen verschil of het nu wel of niet aanstaat)
- audio en visuele fix voor het schakelen
- regels (ai beukt jij krijgt straf, blue flag genegeerd etc etc)

Game is nu zeker nog wel leuk en het had nog slechter gekunt maar het voelt echt niet als een degelijke release.

Lekke band maar 1x in een vol seizoen gehad dus dit niet bij de bug fixes neergezet, misschien rijden mensen wel te lomp of te lang op een setje door.

Hopelijk maken ze volgend jaar alles meer dan goed met 2011.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Misschien een hele erg n00b-vraag, maar kijk de F1 niet wekelijks en kan er via internet ook niet echt wijs uit worden...

Zeg ik het goed als de Option-tyre de 'zachte' band voor een droge baan is (en dus sneller slijt) en de Prime-tyre de 'harde' band is voor een droge baan (welke minder snel slijt)?

Vermaak me prima met het spel, ik ben toch wel wat racegames gewend maar ik kom met de kwalificaties niet verder dan een 22e plek! Alle hulp uit, AI op Legend en difficulty op Expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HwKok schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 00:06:
Misschien een hele erg n00b-vraag, maar kijk de F1 niet wekelijks en kan er via internet ook niet echt wijs uit worden...

Zeg ik het goed als de Option-tyre de 'zachte' band voor een droge baan is (en dus sneller slijt) en de Prime-tyre de 'harde' band is voor een droge baan (welke minder snel slijt)?

Vermaak me prima met het spel, ik ben toch wel wat racegames gewend maar ik kom met de kwalificaties niet verder dan een 22e plek! Alle hulp uit, AI op Legend en difficulty op Expert.
Yep. De option geeft je ook meer grip, vooral handig om in het begin van een race een goeie plek te veroveren en/of om op het einde nog snel wat plaatsen goed te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
net even voor het eerst multiplayer gedaan op PC.
Ging best lekker, hier en daar werd er wat geramd, vooral de eerste race die ik deed, reed die eikel op P2 in de laatste bocht na het lange rechte stuk op istanbul me er zo af, hij had de bocht echt nooit kunnen halen, ging zeker niet per ongeluk, hij kon gewoon niet tegen zn verlies. Maar een penalty? Ho maar.
Maar verder toch een aantal leuke potjes kunnen spelen, alleen sprintraces gedaan tot nu toe.

Het penalty systeem is meestal een pain in the ass aangezien ik de meeste penalty's echt niet verdiend had, iemand ramt mij voor de eerste chicane op Monza, ik schiet rechtdoor , ik krijg een penalty, hij niet.

Verder vond ik de tegenstand niet bijster sterk. Ik heb van de ongeveer 20-25 races er 12 gewonnen en de rest meestal 2e. Zelfs tegen de nummer 1 van het leaderboard met z'n 2en op Spa geraced, in 3 rondjes op 10 sec gezet, valt me een beetje tegen...
Sommige banen echt nog nooit had gereden, bv Budapest, reed daar echt mn eerste 3 rondjes ever en won met ruim 5 sec..
Ook ander banen nooit in dit spel gespeeld, kende ze wel van andere spellen, maar het valt me op dat je ze binnen 2 rondjes al bijna maximaal kunt rijden, bv Spa en Monza.
Lijkt wel of je meer grip hebt in multiplayer tov career mode...

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
Dark Angel schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:58:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
So.... echt vet. Als ik ooit nog eens een kamertje overheb en de nodige centen komt er bij mij ook zo'n opstelling met 3 schermen... Is dat een beetje fijn rijden,dat Eyefinity?

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Net mijn eerste race afgerond van mijn carrière bij Lotus. Kende de Bahrein baan nog helemaal niet, denk dat ik 15 ronden practise gedaan heb alvorens ik de kwalificatie in ging. De Q1 op plek 11 afgesloten met 1 snelle ronde, toen Q2 afgesloten op plaats 12.

Vanaf deze plaats dus gestart, met een 3 tal spins (meen ik) ben ik 14e geworden met 30% race afstand. Pitstop ging goed, ik ben 1 ronde later naar binnen gegaan dan wat recommended was. Ging prima. Ik speel op professional, met schakelen automatisch. Zelf schakelen en geconcentreerd rijden gaat nog niet samen :p. Maar zo'n race is wel spannend! :) Op het bochtige beginstuk na de 2 rechte stukken pakte ik veel tijd en kon ik de AI voorbij. Op gegeven moment kom je in soort van flow en reed ik foutloos en steeds snellere rondes. In de laatste ronde ook mijn snelste lap neer gezet...sneller dan mijn kwalificatie tijd. Al met al genoeg voldoening zo'n race.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 28-09-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:24:
Het is voor mij onbegrijpelijk dat Codemasters F1 2010 met zo veel bugs (waarvan sommige schandalig) op de markt heeft gebracht en hun goede naam van de laatste jaren (Dirt 1&2) zo te grabbel gooien (gaan geloven in hun eigen greatness wellicht ?)
Misschien helpt dit om het te begrijpen:

Ze hebben een zak geld neergelegd voor de licentie en voor het eerst in tijden een game aangekondigd die weer eens fatsoenlijk F1 racen moet neerzetten. Vervolgens kom je bij de deadline in de buurt en merk je waarschijnlijk wel dat het spel nog niet 100% is, maar het seizoen is bijna afgelopen en je kunt het zowel financieel als marketingtechnisch niet maken om dan maar het spel een maand of misschien twee uit te stellen. Daarnaast moet er al hard gewerkt worden voor het volgende seizoen, de licentie moet immers wel uitbetalen in de vorm van zoveel mogelijk games :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Gisteren in Almere een Xbox Wheel met Wheelstand Pro gekocht, vanavond voor het eerst uit proberen. Volgende race in mijn Career mode is Monaco....dat wordt veel sturen :)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:31

backupdevice

Boeh!

marijnhak schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 06:36:
Gisteren in Almere een Xbox Wheel met Wheelstand Pro gekocht, vanavond voor het eerst uit proberen. Volgende race in mijn Career mode is Monaco....dat wordt veel sturen :)
Welke winkel? Ik heb heel Den Bosch afgezocht naar een stuur voor de Xbox360 :/

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Ben ik dan weer de enige die vreselijke perfomance ondervind op de PC? Meestal kom ik niet boven de 30-40 fps, terwijl mijn systeem wel voldoet aan de recommended system requirements. En Dirt 2 die min of meer op dezelfde engine draait, kan ik wel gemakkelijk 'maxed out' spelen met 60+ frames. Alleen in windowed mode draait het nog redelijk met 50-60 fps, maar om nou het hele spel in windowed mode te spelen zie ik niet zitten.

Wat ik al heb geprobeerd is de replay file/folder te verwijderen dan een mklink naar andere schijf maar dat werkte niet, replay file op 'read only' werkte niet, reinstall op verschillende partities werkte niet, opstarten met RadeonPro Dirt 2 Crossfire profiel werkte niet, dx11 forceren in de config folder werkt niet. Gek genoeg draaide het spel de eerste paar dagen wel met rond de 60-90 fps ofzo, zo vreemd dat het nu niet werkt. Settings in CCC staan ook normaal, crossfire is enabled.. ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen om het te fxen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
rgarretsen schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:51:
Lekke band maar 1x in een vol seizoen gehad dus dit niet bij de bug fixes neergezet, misschien rijden mensen wel te lomp of te lang op een setje door.
Ik heb tot nut toe 1 race zonder lekke band gehad, maar nog nooit een 'race-weekend' zonder lek. En bij 1 race 3x een lekke band gehad. verder is het al eens gebeurt met uitrijden pitstraat en al een paar keer in de 1e of 2e lap. Nog nooit gebeurt na contact met een tegenspeler, echt random elke keer. Erg vervelend als het weer eens meerdere keren per race gebeurt.

Verder heb ik net de race in China gedaan in m'n Lotus, starte vanaf 10, stond na de eerste bocht 8, na de pitstops 18. Klom verder omhoog tot 14, begon in de laatste 2 rondes te regenen, spinde een keer en stond 24, uiteindelijk 22 gefinished. Meteen minder waardering van het team terwijl ik ze al een podium en een 7e plek had bezorgd, ze zouden me eigenlijk op hun blote knieën moeten aanbidden... :9

Wel vervelend ook hoe de AI gereset wordt op de track na een spin, als je ze daarbij kan inhalen zitten ze de volgende bocht al weer vol naast je, terwijl het jou als speler veel meer moeite kost om de baan op te komen na een spin. De AI spinde bij mijn rondje in China namelijk ook een paar keer toen het begon te regenen, maar het koste ze nagenoeg niets...

Ik speel trouwens op de PS3 met controller, heb nu de AI op professional staan, ABS uit, traction control op full, fuel sim aan, tire sim uit. Op deze manier krijg ik resultaten die een beetje in de buurt komen van de daadwerkelijke performance van Lotus zonder dat ik ieder lap spin. Heb het ook zonder tractioncontrol geprobeerd, maar dat gaat met de controller echt niet.

Ook heb ik eerst met tire-sim aan gespeeld, dan pakt ie iedere sessie (in training) automatisch nieuwe banden (kon dus niet de oude kiezen), en krijg ik vervolgens in elke race daarna te horen dat ik geen nieuwe option-tires meer heb.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05-2024
Splinter Cell schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:17:
Wat word ik moe van de multiplayer. Vrienden in de lijst zijn lekker aan het racen, met een customlobby, maar die hele host kan ik gewoon niet terug vinden. Heb alle mogelijke poorten open gezet. Zelfde geldt voor de firewall. :( Waardeloos.
Je kan een friends only party maken. Wij hadden ook een probleem als ik of een maatje host dan konden we niet connecten. Toen ging een ander maatje hosten toen werkte het gelijk. Ff proberen het moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ik heb ook in 8 races tijd nog geen puncture gehad onder normale omstandigheden. Als je in Monaco de muur raakt vind ik dat wat anders.

De race in Turkije kon ik wel goed met mijn banden overweg, haalde zo bijna 50% van de race op de zachte band (op 40% race distance). Zat echt lekker in een flow, zeker mijn beste race tot nu toe met maar 1 foutje.
Hopelijk kan ik vanavond verder, ben wel benieuwd wanneer ik aanbiedingen krijg van de andere teams, ze hebben tot nu toe nog 0 interesse lijkt het.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
ik heb al wel een puncture gehad. 1,5 ronde voor het einde GRRRRRR.

maar ik moet zeggen dat je nog wel heel hard ( erg hoge snelheid ) verder kunt rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Net Monaco voor het eerst gereden..... Naja gereden #fail was het meer hahahaa. Wat een baan zeg. Je krijgt zo nog meer respect voor de mannen die het in het echt doen!

Ga nog maar ff paar rondjes knallen :)

Xboxlive: dr04

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Blerf schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:10:
Net Monaco voor het eerst gereden..... Naja gereden #fail was het meer hahahaa. Wat een baan zeg. Je krijgt zo nog meer respect voor de mannen die het in het echt doen!

Ga nog maar ff paar rondjes knallen :)
Ik vind Monaco een heerlijke baan om te doen, alleen moeilijk om in te halen op monaco.
Geweldig hoe hard je door die smalle straten gaat :) en vooral de eerste lange bocht naar links (na de finish)(bovenaan die berg).
Geweldig om daar plankgas doorheen te jassen en dan weer op de ankers te moeten voor de hairpin onderaan ! :)
Xboxlive: dr04
DM aub , GoT Nick + Online nick.

Ik stoor me wel aan het feit dat als IK gebeukt word door de tegenstander doordat ik snel net voor ze de binnenbocht induik (omdat ik er anders nergens langs kan) IK een penalty krijg.
Gisteren op Monaco dus ook weer, ik was gewoon strak eerste gefinished, maar door 2x 10sec was ik dus 15e :(

[ Voor 17% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-09-2010 09:23 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb nu in het seizoen Barcelona op de kalender. Nu kon ik elke race de AI makkelijk bijhouden, ongeveer de 9 positie in de race. Maar Op Barcelona kan ik totaal geen potten breken? :? De AI is zoveel sneller in bepaalde snelle bochten combinaties dat ik rond de 20e plek rij. Is dat nu zo wisselvallig, die AI? :? Of ligt het aan mij? :+

Voor de rest een zeer vermakelijke game, ondanks de fouten :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SideSwipe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:30:
Ik heb nu in het seizoen Barcelona op de kalender. Nu kon ik elke race de AI makkelijk bijhouden, ongeveer de 9 positie in de race. Maar Op Barcelona kan ik totaal geen potten breken? :? De AI is zoveel sneller in bepaalde snelle bochten combinaties dat ik rond de 20e plek rij. Is dat nu zo wisselvallig, die AI? :? Of ligt het aan mij? :+

Voor de rest een zeer vermakelijke game, ondanks de fouten :)
Op Catalunya, en ook Monaco in mindere mate, is de AI echt ontzettend snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Ik heb gisteren ook mijn eerst lekke band gehad.
Ik speel een 20% race lengte seizoen op Medium zonder tire en fuel sim :o

Gelukkig was het een paar honder meter voor de pitlane en kon ik zo rechtdoor.
Bleef 300m voor op de nr.2 bij het uitrijden van de pits :)

Kwam waarschijnlijk van het vele curbstone gebruik op Montreal.

Spanje was inderdaad wel een aardig verschil met de andere circuits.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 28-09-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Angel schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:58:
[...]

Zo, leuk opzetje...! Wist niet dat het spel ook over 3 monitoren kon...? Ik had wel al door dat je met TrackIR kunt racen, maar dan alleen in de cockpit view en die vond ik toch wel erg lastig... ;) Ik reed in het 'boven het hoofd' view: niet zo realistisch, maar het reed lekker en het leek dan net op de beelden van tv. 8)

Ik praat in de verleden tijd omdat ik de demo dus niet meer heb, maar ik heb nu net wel het spel besteld: bij All4games leek hij nog op voorraad te zijn (hopelijk klopt de info) en dan ook nog eens voor een nette 33,nogwat incl. verzendkosten. Kon het dus toch niet laten...! Sinds de tijd dat ik GP1 speelde op m'n Atari 1024 FM heb ik een zwak voor F1-games... Mijn eerste indruk was knudde, maar toch... zoals ik al eerder zei: al is het maar voor zo nu en dan een rondje op Spa of Monza... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mooie stoelmods hier :Y Ik wil er zelf ook eentje op stapel zetten, maar dan in een vorm die ik op kan klappen en op een LAN weer in elkaar kan zetten. Gaat veel tijd inzitten die ik niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00
Spanje is in reallife wel 1 van de meest gebruikte testcircuits. Onderlinge verschillen zijn hier dan ook gewoon klein. Misschien dat CM dit ook in F1 2010 heeft verwerkt?

Ik kan redelijk meekomen de eerste paar bochten win ik 4 a 5 plekken. Daarna onstaat er een I-DJ Train ;). Je ziet de gasten voor mij wegrijden en achtermij onstaat een lint aan auto's.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoyden schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:38:
Ik heb gisteren ook mijn eerst lekke band gehad.
Ik speel een 20% race lengte seizoen op Medium zonder tire en fuel sim :o

Gelukkig was het een paar honder meter voor de pitlane en kon ik zo rechtdoor.
Bleef 300m voor op de nr.2 bij het uitrijden van de pits :)

Kwam waarschijnlijk van het vele curbstone gebruik op Montreal.

Spanje was inderdaad wel een aardig verschil met de andere circuits.
Welke auto? Career? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Er staat "Jaime Alguersuari" op de auto ;)
Dat er niet eens mijn naam staat :(

Career btw.
Ik geef toe dat het verschil vaak wel erg groot is zo.
8 wins van 8 :+

En soms in de lichte regen op soft tires zonder er veel van te merken.
Dan ben je direct veel seconden per ronde sneller dan de AI.

[ Voor 32% gewijzigd door Hoyden op 28-09-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:19
Zo,

Gisterenavond even verder gegaan met de career in mijn Virgin. Ik speel op de XBOX 360 met controller, maar wat gaaf. Ondanks één bug (haperen, zelfs op de X-doos) heb ik verder niet echt last van bugs, behalve de races in Catalunya en Monaco, waar de AI echt niet bij te houden is. Nu de AI zo getweaked dat ik lekker aan het racen kan. Gisteren echt een mega-race in Canada gehad. Vrije training P15 (boven verwachting volgen de Engineer), Qualifying P5, zag dat het zou gaan regenen (88% kans op regen, dus meteen eruit op de options). Al in de eerste ronde druppelde het. 3 snelle rondes kunnen rijden met als resultaat P5.

De race was droog, dus had niet verwacht veel kans te hebben. Bij de start een plekje verloren, voor bocht 1 mezelf goed breed gemaakt, en in P6 verder gegaan. Achter mij gebeurde het een en ander, want opeens had ik een groot gat naar Alonso, die achter me reed. In een aardig niemandsland lekker m'n rondjes kunnen rijden tot m'n pitstop. Na m'n pitstop moest ik nog 8 rondes (20% race) en na een half rondje had ik Massa in m'n nek hijgen. Door mezelf breed te maken en af en toe een braketest uit te voeren kwam ik als vijfde over de finish, met Massa op 5 honderdste achter me. :*)

Ik rijdt ook regelmatig online met rFactor, maar ondanks de mindere handling van F1 2010 had ik gisteren ook een echt gevoel van racen.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:35
Gisteren heb ik mijn F1 2010 voor de PS3 meegenomen naar een vriend. Hij rare was dat bij mij de McLaren wel glanst en bij hem zag de wagen er heel dof en grijs uit... Waar kan dit verschil inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week het spel gespeeld bij een maatje (jaja, nog voordat het spel was gereleased hier...) en dat was voor mij de doorslag om het spel te kopen. Gisteren besteld, en met een beetje geluk vanavond even flink racen. Het deed mij denken aan Grid, had niet door dat het dezelfde makers waren totdat mij dat werd verteld. Voor zover je het na een klein half uurtje kan zeggen, het was erg leuk, erg moeilijk en er zit echt wat uitdaging achter. Tot nu toe de beste Formule 1 spel die ik heb gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoyden schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:26:
[...]

Er staat "Jaime Alguersuari" op de auto ;)
Dat er niet eens mijn naam staat :(

Career btw.
Ik geef toe dat het verschil vaak wel erg groot is zo.
8 wins van 8 :+

En soms in de lichte regen op soft tires zonder er veel van te merken.
Dan ben je direct veel seconden per ronde sneller dan de AI.
Gooi de moeilijkheid eens omhoog dan :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 09:11
Unbreukable schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:29:
Gisteren heb ik mijn F1 2010 voor de PS3 meegenomen naar een vriend. Hij rare was dat bij mij de McLaren wel glanst en bij hem zag de wagen er heel dof en grijs uit... Waar kan dit verschil inzitten?
Misschien stof je vaker je TV af :*)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Zelfs met alle bugs blijft dit spel voor mij in ieder geval een toppertje en het geeft goede hoop voor de 2011 versie. Snap echt niet hoe sommige hier zo overdreven het spel af kunnen kraken. Ja natuurlijk is het rot als je in de pits vast zit enz. , maar laten we eerst even afwachten wat de beloofde patch gaat doen.

De game is bij lange na niet perfect, maar het racegevoel wat ik bij dit spel krijg heb ik nog maar bij zeer weinig games gehad. Alleen al het gevoel dat je elke fout in een bocht je de kop kan kosten.

Dat heb je bij simulaties natuurlijk ook ,maar dan vind ik het meestal al te veel moeite om er genoeg tijd in te steken en raak ik alleen maar gefrustreerd. Kan hier gewoon een hele race vol spanning aan het vechten zijn om de 15 e plaats en me goed voelen als ik ook echt 15e wordt. Bij elke andere racegame was het niet meer dan logisch dat ik op het podium stond (simulaties daargelaten ;) )

Misschien erger ik me niet omdat ik bijna geen last van bugs heb. De enige fout die ik heb gezien is dat in de 2e race de helft niet de pits in is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gisteren was ook een beetje vaag, ik haal Hamilton in die gespind is 3 bochten voor het rechte stuk, vervolgens ga ik de eerste bocht in, wie komt er op magische wijze de pits uit gereden? Hamilton...

Hopelijk krijgen ze dat soort dingen er ook nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:07
alexbl69 schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:29:
Slightly OT: Wat vinden jullie van die "nieuwe circuits", Turkije, Maleisië, China, Korea. Persoonlijk vind ik ze veel te veel op elkaar lijken en vrij saai om te rijden. Het is iedere keer hetzelfde: Veel lange rechte stukken, een paar zeer snelle bochten een een toefje langzame hairpins.

Ik weet wel dat dit eigenlijk een mooie mix van rijden geeft, maar op de één of andere manier vind ik de traditionele circuits veel prettiger om te rijden.
Maleisië is toch geen nieuw circuit?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
Gynnad schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:55:
[...]

Maleisië is toch geen nieuw circuit?
Relatief nieuw is het wel natuurlijk, hij zal de Herman Tilke circuits bedoelen...
En daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, de meeste boeien me ook niet zo, al is het alleen al om de kale omgeving, geen bomen etc..
Ik ben ook meer van de klassieke circuits en -semi- statencircuits..
Grote uitzondering wat mij betreft is Turkije, echt een heel erg leuk circuit om te rijden.

[ Voor 38% gewijzigd door Jeroenit op 28-09-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Ik blijf het echt extreem jammer dat de tijdsweergave zo minimaal is. Soms heb je geen idee hoe je het doet ivm je tegenstanders. Het is toch belangrijk (vooral in een plotselinge regenrace) om te weten wie al een pitstop gehad heeft?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mr. TCB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:00:
Ik blijf het echt extreem jammer dat de tijdsweergave zo minimaal is. Soms heb je geen idee hoe je het doet ivm je tegenstanders. Het is toch belangrijk (vooral in een plotselinge regenrace) om te weten wie al een pitstop gehad heeft?
Dit zijn wel dingen die ik ook erg mis. Gisteren was ik echt aan het pushen toen iedereen naar binnen was gegaan, maar het zou handig zijn als je wist hoe groot het gat was. Ze kunnen het wel want ze geven ook de afstand weer bij een pitstop.

Hoe ik het nu doe is zelf in mijn hoofd tellen tussen de tijd dat mijn splittime in beeld komt, en de splittime van diegene achter me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gisteren ook een eerste corrupte savegame gehad.
Geluk bij een ongeluk; wat rijdt die Toro Rosso een stuk beter dan de Lotus zeg.
Kan ineens heel aardig meekomen.

Blijft natuurlijk wel knudde dat deze savegame-fout erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
FabianNL schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:55:
Voor de geïnteresseerde, Codemasters heeft nu wel officieel aangekondigd dat er (binnenkort) een patch komt, om de status hiervan te volgen:
http://community.codemast...0-f1-2010-patch-news.html

Ik wacht nog steeds tot The Hut het spel bij mij aflevert...
Zeer goed nieuws, hopelijk laat de patch niet al te lang op zich wachten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Die corrupte savegames, is dat alleen op de PC ? Ik speel op de PS3, en daar heb ik wel vastlopers mee gehad, maar de savegame was dan niet corrupt. En de info van die laatste sessie werd nog wel goed opgeslagen. Toch wel vervelend om te moeten resetten (dan moet ik uit m'n stoeltje ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door u_nix_we_all op 28-09-2010 11:30 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Er is wel een workaround voor de corrupte savegames, deze komen alleen voor als je tijdens een practice met een R&D objective kiest voor "exit to paddock". Als je deze practice eerst afmaakt of skipt naar kwalificatie, en dan quit gebeurt het niet. Zeggen ze.

Kan op alle platformen gebeuren trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 28-09-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
Game is op zich best goed. Alleen de grote hoeveelheid punctures begint mij ook te irriteren. Ik speel de game met AI op legend en de andere instellingen op custom met 100% race afstand. Heb in mn laatste race weekend (montreal) in de 1e vrije training 2 puntures gehad, in de 2e vrije traing 1tje en in de race ook 3.
Het vreemde is dat de puntures random komen, in de race had ik er 1 drie rondjes na de start, ik heb niemand geraakt tijdens de start (een wonder btw) en er lag niets op de baan. nadat ik op F12 ramde tijdens de replay bleef de band 30 rondjes heel om vervolgens weer te ploffen. Na het wisselen naar de option tyres begaven deze het ook (gelukkig bij het uitkomen van de laatste bocht en reed de race leader achter me, waardoor ik afgevlagd werd toen ik hem er voor de streep voorbij liet).

Verder ben ik nog geen bugs tegengekomen. Als je de moeilijkheid goed weet te tweaken kan ik redeliijk op de plaatsen uitkomen die realistisch zijn (virgin). Alleen die banden... grrrrr

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:17:
Die corrupte savegames, is dat alleen op de PC ? Ik speel op de PS3, en daar heb ik wel vastlopers mee gehad, maar de savegame was dan niet corrupt. En de info van die laatste sessie werd nog wel goed opgeslagen. Toch wel vervelend om te moeten resetten (dan moet ik uit m'n stoeltje ;) )
Edit: Te laat. :P

nog even over die lekke banden, zelf 1x gehad op Catalunya in de race, er werd al een aantal ronden verteld dat ik binnen moest komen maar ik wilde de banden echt helemaal op rijden, blijkbaar iets te lang dus... >:)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:26:
Game is op zich best goed. Alleen de grote hoeveelheid punctures begint mij ook te irriteren. Ik speel de game met AI op legend en de andere instellingen op custom met 100% race afstand. Heb in mn laatste race weekend (montreal) in de 1e vrije training 2 puntures gehad, in de 2e vrije traing 1tje en in de race ook 3.
Het vreemde is dat de puntures random komen, in de race had ik er 1 drie rondjes na de start, ik heb niemand geraakt tijdens de start (een wonder btw) en er lag niets op de baan.
Hmm ik raak eigenlijk bijna nooit iemand, niet tijdens de start maar ook niet met inhalen. Als ik iemand raak zie ik dat zelf als een fail omdat het IRL ook nauwelijks gebeurt. Probeer daarom altijd alleen in te halen als het realistisch gezien mogelijk is, niet gewoon er tussen rammen, en met een tikje de AI aan de kant zetten, zoals vast velen doen.

Met betrekking tot de punctures; rijden jullie met aangepaste setups, zo ja wat veranderen jullie? Blijven jullie ook 98% op de ideale lijn? Als je daarnaast rijd gaan je banden er ook aan namelijk. Misschien vaak blokkerende wielen. En punctures meestal voor of achter? Ik heb de rembalans altijd standaard iets naar achter staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Nog maar een keer proberen. :+
Sagaris schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:44:
Als je voor een Long Race Weekend kiest, is het dan nodig om in alle 3 de Practice sessions je R&D Objective uit te voeren om de upgrade te krijgen? Of is een sessie ook voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lees ik hier: http://community.codemast...0-f1-2010-patch-news.html
Hi everyone.

We can confirm that we intend to create and release a patch for F1 2010.

This thread will be updated with information as we move through development, testing and release. It will take some time, and sometimes there will even be no news while work is going on, but we'll do our best to keep you as updated as we can. We do appreciate your patience - and your feedback to date.

Current Status:
The development team is currently investigating, going through feedback, and looking at reported issues.

Caldera.
(Locking this for ease of reading and clarity.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is al meerdere keren genoemd volgens mij... nieuws van gisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Dat is goed nieuws natuurlijk, maar dit is eerder in dit topic al voorbij gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle platforms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Uiteraard. Alhoewel ik denk dat het nog wel zeker een maand zal duren ofzo, het is namelijk best veel wat gefixed en dan weer getest moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik wil deze game vandaag ook halen, nu twijfel ik alleen tussen de Xbox en PS3 versie... zitten er verschillen in de 2 versies? Qua online modi of werking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:34:
[...]

Hmm ik raak eigenlijk bijna nooit iemand, niet tijdens de start maar ook niet met inhalen. Als ik iemand raak zie ik dat zelf als een fail omdat het IRL ook nauwelijks gebeurt. Probeer daarom altijd alleen in te halen als het realistisch gezien mogelijk is, niet gewoon er tussen rammen, en met een tikje de AI aan de kant zetten, zoals vast velen doen.
natuurlijk probeer je niemand te raken, maar als je achterin het veld start op en circuit als melbourne kom je nogal in de drukte terecht als je wat plaatsen wilt winnen in de eerste bocht. Beide keren dat de race van start ging (bahrein en melbourne) was de ai aardig voorvleugels aan het uitwisselen voor me :)
Met betrekking tot de punctures; rijden jullie met aangepaste setups, zo ja wat veranderen jullie? Blijven jullie ook 98% op de ideale lijn? Als je daarnaast rijd gaan je banden er ook aan namelijk. Misschien vaak blokkerende wielen. En punctures meestal voor of achter? Ik heb de rembalans altijd standaard iets naar achter staan.
Ik volg gewoon de ideale lijn, rij rondetijden die veelal binnen 0,2 sec van elkaar zitten. Vaak heb ik qua setup alleen de vleugels iets veranderd (vaak iets minder dan de full dry setup die mn engeneer me geeft om wat meer top te krijgen) wat dus eigenlijk de banden langer zou moeten laten meegaan, camber en spring setting laat ik vaak voor wat ze zijn, anders ben ik vaak te snel en krijg je weer dat je met je virgin in de top 10 qualifying terecht komt... Ook zijn de punctures echt random, de ene keer is het links voor, de volgende keer rechts achter. Het heeft naar mijn gevoel niets met slijtage te maken oid. Anders zou je zien dat je band er langzaam aan gaat.

Inmiddels ben ik er achter dat dit probleem al op de unofficial patch list staat. Dus er word misschien nog iets aan gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door Kriebelkous op 28-09-2010 11:59 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:28:
[...]

Edit: Te laat. :P

nog even over die lekke banden, zelf 1x gehad op Catalunya in de race, er werd al een aantal ronden verteld dat ik binnen moest komen maar ik wilde de banden echt helemaal op rijden, blijkbaar iets te lang dus... >:)
Ik heb (volgens mij) alles uit staan.. Maar mijn banden blijven er gewoon goed uitzien (groen).. Weet niet of je nog ergens speciaal dit in moet stellen? Ook kan ik niet vinden hoe je voor de practice je banden keus aanpast? Ik sta altijd op de Option.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:38:
[...]

Op Catalunya, en ook Monaco in mindere mate, is de AI echt ontzettend snel...
Ik heb anders ook behoorlijke moeite met Silverstone in de Lotus. Maar Jarno prutst ook op die baan met P24 dus misschien is het een team issue :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:54
Leuk een update voor de console versie... ik heb het spel gewoon legaal gekocht maar je moet online zijn om een update te kunnen installeren. Waarom niet gewoon de optie brand het op cd,of zet het op een usb stuk, data wordt ingeladen en klaar. :(
En nee mijn Xbox 360 is niet omgebouwd, maar ik wil gewoon niet online met een console zie er geen toegevoegde waarde van in, zelfs het dashboard kan je ook offline bijwerken van de console zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Hari-Bo op 28-09-2010 12:39 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:50:
[...]
[...]

Ik volg gewoon de ideale lijn, rij rondetijden die veelal binnen 0,2 sec van elkaar zitten. Vaak heb ik qua setup alleen de vleugels iets veranderd (vaak iets minder dan de full dry setup die mn engeneer me geeft om wat meer top te krijgen) wat dus eigenlijk de banden langer zou moeten laten meegaan, camber en spring setting laat ik vaak voor wat ze zijn, anders ben ik vaak te snel en krijg je weer dat je met je virgin in de top 10 qualifying terecht komt... Ook zijn de punctures echt random, de ene keer is het links voor, de volgende keer rechts achter. Het heeft naar mijn gevoel niets met slijtage te maken oid. Anders zou je zien dat je band er langzaam aan gaat.

Inmiddels ben ik er achter dat dit probleem al op de unofficial patch list staat. Dus er word misschien nog iets aan gedaan
Hmm ik heb altijd meer vleugel staan dan de standaard dry setup, het is overigens zo dat hoe meer vleugel je hebt hoe langer je banden meegaan (over het algemeen dan). Als je minder vleugel hebt, glij je meer ergo meer slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Hari-Bo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:38:
Leuk een update voor de console versie... ik heb het spel gewoon legaal gekocht maar je moet online zijn om een update te kunnen installeren. Waarom niet gewoon de optie brand het op cd,of zet het op een usb stuk, data wordt ingeladen en klaar. :(
En nee mijn Xbox 360 is niet omgebouwd, maar ik wil gewoon niet online met een console zie er geen toegevoegde waarde van in, zelfs het dashboard kan je ook offline bijwerken van de console zelf.
Ik zou gewoon de xbox aan internet hangen. Neem je geen gold, kun je iig gewoon updates en demo's ophalen en DLC mits je daar voor wilt betalen.
Buiten het feit dat je een kabeltje moet trekken zie ik geen negatieve redenen om het niet te doen. Of je moet bang zijn dat MS alle gegevens van je verzameld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou dan hang je hem 2 minuten aan internet, download je update en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:25:
Er is wel een workaround voor de corrupte savegames, deze komen alleen voor als je tijdens een practice met een R&D objective kiest voor "exit to paddock". Als je deze practice eerst afmaakt of skipt naar kwalificatie, en dan quit gebeurt het niet. Zeggen ze.

Kan op alle platformen gebeuren trouwens.
Ik had er gisteren dus eentje waarbij ik de practice al had afgerond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MikeyMan schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:00:
[...]

Ik had er gisteren dus eentje waarbij ik de practice al had afgerond :X
En de qualifying had je al ingeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:32

Harrie

NederVlaming

Je kunt vast ook aan de gang gaan met een transfer kit en de schijf aan je pc hangen, en wat files kopieren (op dezelfde manier er aan sommige spellen nieuwe seizoenen of speler transfers e.d. toegevoegd kunnen worden) maar dan maak je het jezelf gewoon erg lastig en ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Harrie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:22:
[...]

Je kunt vast ook aan de gang gaan met een transfer kit en de schijf aan je pc hangen, en wat files kopieren (op dezelfde manier er aan sommige spellen nieuwe seizoenen of speler transfers e.d. toegevoegd kunnen worden) maar dan maak je het jezelf gewoon erg lastig en ingewikkeld.
Maar de update is er toch nog helemaal niet? Dus nog tijd genoeg om je er dan druk over te maken. Voor het zelfde geld duurt dit nog een x-aantal weken zoniet maanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Gynnad schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:12:
[...]

Ik heb (volgens mij) alles uit staan.. Maar mijn banden blijven er gewoon goed uitzien (groen).. Weet niet of je nog ergens speciaal dit in moet stellen? Ook kan ik niet vinden hoe je voor de practice je banden keus aanpast? Ik sta altijd op de Option.
Kijk je wel naar de slijtage, of alleen naar de temperatuur? Temp blijft bij mij ook wel groen, maar banden worden na paar ronden toch echt wel oranje of rood hoor :)

In practise vanuit de cockpit 1 tikje naar links, daar kun je de banden kiezen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:41:
[...]

Hmm ik heb altijd meer vleugel staan dan de standaard dry setup, het is overigens zo dat hoe meer vleugel je hebt hoe langer je banden meegaan (over het algemeen dan). Als je minder vleugel hebt, glij je meer ergo meer slijtage.
Hoe meer vleugel, hoe meer grip. hoe korter je bandjes goed blijven.
meer grip = meer slijtage.

Het heeft ook niets met glijen te maken want ik ben niet overdreven aan het pushen oid. omdat ik in bahrein ook al wat issues had heb ik de wagen zo veel mogelijk laten rollen. ik heb misschien 1 kleine lockup gehad na de start (ontwijken van crash voor me). maar dat verklaard nog niet de punctures in vt1 en vt2

Ik ben vrij bekend met wat welke afstellingen op een auto wat doen. De punctures zijn een bug, geen vreemde rijstijl of verkeerde afstelling. Als ik in de replay op f12 druk net voordat mn band gaat en ik vervolgens exact hetzelfde doe blijft mn band wel heel. Ook is het niet zo dat de band gewoon versleten is, zowel de temps als wear is gewoon groen. Dit lijkt echt op een random event.

Misschien dat er een verschil zit tussen de console versies en de pc versie? Ik speel hem op PC

[ Voor 23% gewijzigd door Kriebelkous op 28-09-2010 13:46 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:41:
[...]

Hoe meer vleugel, hoe meer grip. hoe korter je bandjes goed blijven.
meer grip = meer slijtage.
Volgens mij vergis je je toch hierin, aangezien Button expliciet in Monza had gekozen voor meer vleugel zodat zijn banden ook langer goed bleven... Weet het eigenlijk 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
BM schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:39:
[...]

Kijk je wel naar de slijtage, of alleen naar de temperatuur? Temp blijft bij mij ook wel groen, maar banden worden na paar ronden toch echt wel oranje of rood hoor :)

In practise vanuit de cockpit 1 tikje naar links, daar kun je de banden kiezen.
Oke bedankt, zal het vanavond eens uitproberen :)
Ben wel weer toe aan een paar rondjes racen gezien ik het hele weekend geen tijd heb gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:01

IkWilbert

Het is mij!

Mooie opstelling voor thuis...
YouTube: F1 2010 Ferrari at SPA - Heavy Rain

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:49:
[...]

Volgens mij vergis je je toch hierin, aangezien Button expliciet in Monza had gekozen voor meer vleugel zodat zijn banden ook langer goed bleven... Weet het eigenlijk 100% zeker.
Maar logischerwijs betekent meer vleugel een grotere luchtweerstand die je auto harder tegen de weg drukt en waar dus je banden sneller van zullen slijten. Maar ik kan het ook gewoon fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sagaris schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:05:
[...]

Maar logischerwijs betekent meer vleugel een grotere luchtweerstand die je auto harder tegen de weg drukt en waar dus je banden sneller van zullen slijten. Maar ik kan het ook gewoon fout hebben.
Minder vleugel is meer geglij, en dat slijt harder dan strak over de weg rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:04
jup, minder vleugel -> meer bandenslijtage.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:49:
[...]

Je noemt me ook ff een circuit zeg :)

In Button zn geval had dit te maken met het aanremmen naar de 1e 2 chicanes. Op monza is het erg makkelijk om te veel van de auto te willen en je te verremmen, met name als je iemand wilt inhalen in de chicanes. Het karakter van monza zorgt er idd voor dat je banden langer meegaan met iets meer downforce, omdat je minder snel over de grens gaat. Monza is inderdaad een uitzondering op de regel, omdat je op hoge snelheid hard wilt remmen en dus erg makkelijk blokkeerd :)

In principe is het zo dat meer vleugel zorgt voor meer drag en meer aerodinamische grip. Op het moment dat je niets doet aan je springs en camber (je mechanische grip niet aanpast) krijg je meer druk op je wielen en heb je meer slijtage. Er even vanuitgaande dat het spel geen rekening houd met de ruwheid en tempratuur van het asfalt.

Glijden heeft niets met vleugel te maken. Op het moment dat je veel glijd ben je gewoon te hard aan het pushen (overdriven). Op het moment dat je minder downforce gebruikt is het belangrijker meer rol in de auto te houden dan anders.

Daarnaast denk ik niet dat 1 tandje meer of minder vleugel mn banden in 3-12 ronden naar de knoppen helpt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kriebelkous op 28-09-2010 14:23 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Leuk, maar dan moeten de banden wel heel blijven natuurlijk. Rijd het licht uit m'n ogen op Hockenheim, verdedig als een malle, maak dan eindelijk m'n pitstop.. Nog geen 100 meter uit de pitstraat had ik al een lekke band. Had nog geen bocht genomen :{

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Bolk schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:22:
Leuk, maar dan moeten de banden wel heel blijven natuurlijk. Rijd het licht uit m'n ogen op Hockenheim, verdedig als een malle, maak dan eindelijk m'n pitstop.. Nog geen 100 meter uit de pitstraat had ik al een lekke band. Had nog geen bocht genomen :{
zal het je sterker vertellen. Ik hoor verhalen op fora (helaas via via) van mensen die een puncture oplopen terwijl ze de pitbox uitrijden. als de ai de auto nog bestuurd

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
hoe zit het eigenlijk met de GFDA?
Ik heb al aardig wat PC spelers tegevoegd uit de startpost, maar wordt er af en toe een race georganiseerd?
Ik weet niet precies hoe dat werkt met spelers inviten of zelf een raceweekend opzetten.. eerste ervaring met GFWL voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:17:
[...]

Daarnaast denk ik niet dat 1 tandje meer of minder vleugel mn banden in 3-12 ronden naar de knoppen helpt :)
Beweer ook niet dat dat zo hoor te zijn, probeer alleen een beetje de situaties te bepalen waarin dit gebeurt, zodat we hier misschien iets mee kunnen richting de devs. Heb nog contact met iemand van Codemasters en alle duidelijke omschrijvingen van bugs komen altijd van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:28:
[...]

Beweer ook niet dat dat zo hoor te zijn, probeer alleen een beetje de situaties te bepalen waarin dit gebeurt, zodat we hier misschien iets mee kunnen richting de devs. Heb nog contact met iemand van Codemasters en alle duidelijke omschrijvingen van bugs komen altijd van pas.
en toch vraag ik me dan af waarom ik er wel last van heb en anderen dus niet. Mijn probleem komt vaak naar voren op andere fora, en ook daar hebben veel mensen er geen last van terwijl anderen er ook gek van worden. Natuurlijk scheelt het dat ik met 100% raceafstand rijd en anderen misschien niet.

Als ik zo wat fora's afzoek lijkt het wel alsof de console versies er minder of geen last van lijken te hebben.
Ik heb de F12 functie (de terug in tijd kunnen functie, weet ff niet meer wat de benaming was :) ) in het spel aangezet (voelt als cheaten) omdat ik anders geen race kan rijden zonder 2 klapbanden per race.

[ Voor 3% gewijzigd door Kriebelkous op 28-09-2010 14:41 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:36:
[...]

en toch vraag ik me dan af waarom ik er wel last van heb en anderen dus niet. Mijn probleem komt vaak naar voren op andere fora, en ook daar hebben veel mensen er geen last van terwijl anderen er ook gek van worden. Natuurlijk scheelt het dat ik met 100% raceafstand rijd en anderen misschien niet.

Als ik zo wat fora's afzoek lijkt het wel alsof de console versies er minder of geen last van lijken te hebben.
Ik heb de F12 functie in het spel aangezet (voelt als cheaten) omdat ik anders geen race kan rijden zonder 2 klapbanden per race.
Ik speel inderdaad op de 360 en heb nergens last van (afkloppen). Doe dan wel geen 100% races, maar met tire simulation aan zou dat niet uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zepp
  • Niet online

zepp

Don't want a large Farva

Tyre wear heb ik uitgezet omdat ik er gek van werd maar het is toch gelukt om een lekke band te krijgen :s
Vind het ook vreemd dat ondanks dat alle rijhulp uitstaat ik moeilijk kan spinnen tijdens een bocht uitrijden (en dus gewoon volgas kan geven).

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

"Wear" is slijtage. Dit zegt niet dat er geen structurele problemen kunnen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:40:
[...]

Ik speel inderdaad op de 360 en heb nergens last van (afkloppen). Doe dan wel geen 100% races, maar met tire simulation aan zou dat niet uit mogen maken.
Ik denk het wel dat het iets met afstand te maken heeft. De punctures hebben niets met slijtage te maken. de bandjes blijven immers groen.
Ik denk persoonlijk dat het een random event is wat zichzelf niet schaalt naar de raceafstand.
Als het event zo ingesteld is dat je elke ronde 5% kans hebt op een puncture komen de punctures vaker voor als je 100% afstand rijd. Ik denk dat dit geheel los staat van de tyre sim, dit zal denk ik voornamelijk over slijtage en tempratuur gaan.

volgens mij hebben we het over een event/script dat "random" word uitgevoerd en zich niet aanpast aan de race afstand.

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zepp
  • Niet online

zepp

Don't want a large Farva

MikeyMan schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:47:
"Wear" is slijtage. Dit zegt niet dat er geen structurele problemen kunnen optreden.
Als er geen wear is zou je het ook zo kunnen zien dat er niets "stuk" kan. Heb in ieder geval veel minder last van lekke banden...

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
zepp schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:43:
Tyre wear heb ik uitgezet omdat ik er gek van werd maar het is toch gelukt om een lekke band te krijgen :s
Vind het ook vreemd dat ondanks dat alle rijhulp uitstaat ik moeilijk kan spinnen tijdens een bocht uitrijden (en dus gewoon volgas kan geven).
mijn issue heeft niets met tyre wear te maken. Als je te hard pusht of te land doorgaat op 1 setje is het logisch dat ze een keer gaan. Een setje optional bandjes zijn in 18-20 rondjes echt op als je echt vol gaat pushen.

Weet je zeker dat alles uitstaat (ook tc). als ik namelijk mn pendaal vol intrap bij het uitkomen gaat toch echt de kont er vandoor :), zeker in de 1e 3 versnellingen
Locken je wielen wel als je vol in de rem gaat?

@ Phusebox:
ff een vraagje, in welke mate val jij de curbs aan? misschien dat daar mn isseu zit. ik ben vooral gewend games als gtr te spelen, waar je (met een goeie setup) de curbs goed kan meenemen. misschien is de default dry setup gewoon te stijf en heb ik teveel mechanische grip om mn bandjes heel te houden. Volg jij echt de ideale lijn over de kurbs of hou je daar iets in?

[ Voor 20% gewijzigd door Kriebelkous op 28-09-2010 15:07 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:54:
[...]
@ Phusebox:
ff een vraagje, in welke mate val jij de curbs aan? misschien dat daar mn isseu zit. ik ben vooral gewend games als gtr te spelen, waar je (met een goeie setup) de curbs goed kan meenemen. misschien is de default dry setup gewoon te stijf en heb ik teveel mechanische grip om mn bandjes heel te houden. Volg jij echt de ideale lijn over de kurbs of hou je daar iets in?
Ik ga eigenlijk nooit echt vol over de kerbs, probeer ze, behalve bij corner entries/exits in snelle bochten (3e versnelling of hoger), zoveel mogelijk te vermijden. Is natuurlijk ook afhankelijk van het circuit.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 28-09-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Afgelopen race (50%) had ik na 8 rondjes op de primetire een puncture linksachter. Drie bochten voor die puncture was ik even buiten de baan geweest toen ik me verremde. De puncture kreeg ik op hoge sneleid op het rechte stuk.

Of het een met het ander te maken heeft wil ik graag weten als alle gemelde punctures geanalyseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Met betrekking tot de banden is er op het CM forum een melding gemaakt dat er altijd op ieder moment een kans is dat een band ploft. Die kans wordt verhoogd zodra je veel kerbs / grind / vuil mee gaat nemen.
Maar zelfs al raak je niets dan is er nog altijd een kans dat een band ploft.

Gisteren gebeurde het bij mij met mijn linker voorband na 3 meter gereden te hebben vanuit de start (zat niet in de Q3 dus mocht op verse banden starten). In die 3 meter kan ik geen wear hebben gehad, ook geen botsingen of wat dan ook... Een geheel rondje rijden met een lekke band is dan je enige optie.

Er zijn zelfs berichten van mensen waarbij de band ploft bij het uitrijden van de pitbox! (pc versies)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zepp
  • Niet online

zepp

Don't want a large Farva

Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:54:
[...]

Weet je zeker dat alles uitstaat (ook tc). als ik namelijk mn pendaal vol intrap bij het uitkomen gaat toch echt de kont er vandoor :), zeker in de 1e 3 versnellingen
Locken je wielen wel als je vol in de rem gaat?
Heb alles uitstaan. Heb alleen wheellock bij regen :?

@Kriebelkous hieronder: pc, G25

[ Voor 5% gewijzigd door zepp op 28-09-2010 15:47 ]

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 22:19
MikeyMan schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:07:
[...]

Minder vleugel is meer geglij, en dat slijt harder dan strak over de weg rijden...
idd, maar je topsnelheid en acceleratie zijn minder door de verhoogde luchtweerstand..

dus comprimis tussen slijtage <-> snelheid

op een bochtig parkour heb je meer downforce nodig dan snelheid

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:12:
[...]

Ik ga eigenlijk nooit echt vol over de kerbs, probeer ze, behalve bij corner entries/exits in snelle bochten (3e versnelling of hoger), zoveel mogelijk te vermijden. Is natuurlijk ook afhankelijk van het circuit.
hmm. zal vanavond eens proberen de kurbs wat minder te pakken. Op zich is dit niet geheel realistisch, op een baantje als Melbourne worden de kurbs vaak juist vol genomen. In de eerste sector is zijn de kurbs normaal de sleutel tot een snel rondje daar. Alleen al in de eerste bocht scheelt het wel of niet over de kerbs gaan meer dan een halve seconde

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
zepp schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:29:
[...]

Heb alles uitstaan. Heb alleen wheellock bij regen :?
PC of console? stuur of controller?
ik kan me voorstellen dat ze in de console versie rekening houden met je besturing. anders is het met een controller niet te doen aangezien een knop van een controller minder fijn te besturen is dan een pendaal.

Ik heb wel eens GTR proberen te spelen met een xbox controller op mn pc. Als je het leuk vind om jezelf te frustreren is dat een aanrader!

[ Voor 14% gewijzigd door Kriebelkous op 28-09-2010 15:44 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:39:
[...]

hmm. zal vanavond eens proberen de kurbs wat minder te pakken. Op zich is dit niet geheel realistisch, op een baantje als montreal worden de kurbs vaak juist vol genomen. In de eerste sector is zijn de kurbs normaal de sleutel tot een snel rondje daar. Alleen al in de eerste bocht scheelt het wel of niet over de kerbs gaan meer dan een halve seconde
Ja in Montreal vol over de kerbs in de eerste bocht? Hmm nee heb ik nooit gedaan in het GP tijdperk, ook niet met F1C '99-02. Wel de knik erna naar rechts volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Vandaag eens voor het eerst mijn G27 stuurtje getest. Moet zeggen mijn eerste indruk was niet alleen van 'Whaaaw....geweldig', maar ook van 'Whooow....je moet dat precies wel gewend zijn'. Vooral als je nooit zo'n stuurtje met force feedback + pedalen gewend bent geweest doet dat op de eerste momenten toch wel raar.Heb voordien altijd gespeelt met een rumblepad controller, dus das nu even wennen, amai. Hadden bepaalde mensen ook dat gevoel in het begin? Met F1 2010 speelt het alvast goed, al kunnen bepaalde instellingen dat zeker nog verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

jajoh schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:41:
[...]

Je kan een friends only party maken. Wij hadden ook een probleem als ik of een maatje host dan konden we niet connecten. Toen ging een ander maatje hosten toen werkte het gelijk. Ff proberen het moet werken.
Ja, maar niet alleen dat. Maar de multiplayer is gewoon stront. Vaak connection failed problemen. En dan weet ik wel als een race aan de gang is dan kun je niet joinen. Maar gewoon als je de Custom Lobby bijlangs gaat, weinig kunnen joinen en mensen zien mijn gehoste game ook niet staan. Dit geldt ook voor de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Damn haha.. Net Spanje gedaan. Ik stond als 9e gekwalificeerd en ik moest 12e worden.. Ik in ronde 8 naar binnen voor Prima tyres.. Word ik uiteindelijk 16e ofzo.. Best kut dus.. Wel iets realistischer met een Lotus haha

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:46:
[...]

Ja in Montreal vol over de kerbs in de eerste bocht? Hmm nee heb ik nooit gedaan in het GP tijdperk, ook niet met F1C '99-02. Wel de knik erna naar rechts volgens mij.
dat komt omdat ik stiekem melbourne bedoel... Die 2 namen haal ik op een of andere manier altijd door elkaar. excuses :). ik ga voor straf nog ff een bakkie koffie halen

[ Voor 5% gewijzigd door Kriebelkous op 28-09-2010 16:17 ]

www.racetalk.nl

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste