Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Bahrein begint toch wel 1 van mijn fijnste banen te worden. Komt ook omdat ik nu voor de 4e keer overnieuw kan beginnen door de savegamebug (:+ )
In de race mijn snelste ronde daar gereden, 1.55.046 . En stond op het punt om iedereen op een ronde te zetten. Bij mijn pit ook helemaal geen last gehad, aangezien de rest net aan het eind van sector 2 reed _O-

Wel jammer dat ik het zo makkelijk had, maar als je kijkt naar de tijd zelf dan klopt dat wel. 1.55 is sneller dan wat ze in de kwalificatie en race daar daadwerkelijk hebben gereden. Oftewel: de baan is ingame sneller dan in het echt.

Wel vermaakt overigens, die baan scheurt wel lekker. Heb nu een aardige setup gevonden van racedepartment.com en die is erg relaxed.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vind de nieuwe layout van Bahrain vrij waardeloos eerlijkgezegd. Maar dat kan ook zijn omdat ik de oude beter ken, en dus nog wel eens de fout in ga in het nieuwe mickey-mouse stuk. Maar toch ben ik blij dat ze dat er vanaf volgend jaar weer uitgooien (in de echte F1 dan) :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
u_nix_we_all schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:05:
Ik vindt de nieuwe layout van Bahrain vrij waardeloos eerlijkgezegd. Maar dat kan ook zijn omdat ik de oude beter ken, en dus nog wel eens de fout in ga in het nieuwe mickey-mouse stuk. Maar toch ben ik blij dat ze dat er vanaf volgend jaar weer uitgooien (in de echte F1 dan) :P
amen!

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik ben er nog steeds niet achter of je nu het menu wel of niet met een G25 d pad kunt besturen..
Is er hier iemand die PC speelt met een G25 of g27 die mij daar antwoord op kan geven.
Beetje irritant dat ik steeds met een knop op het stuur naar het pauzemenu moet en dan met het keyboard moet navigeren door het menu. Enter werk ook alleen op het toetsenbord.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video kaart besteld zodat we volgende week lekker F1 kunnen doen zonder freeze screens :D
Mijn huidige videokaart kan tetris nog niet eens goed aan dus (bewijs van spreke natuurlijk he)
Me PC is verder prima ^^

Besteld: Gigabyte HD5770 1GB 850MHz 4.8GHz
Deze meot het wel halen denk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
DaChosen1 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:13:
ik ben er nog steeds niet achter of je nu het menu wel of niet met een G25 d pad kunt besturen..
Is er hier iemand die PC speelt met een G25 of g27 die mij daar antwoord op kan geven.
Beetje irritant dat ik steeds met een knop op het stuur naar het pauzemenu moet en dan met het keyboard moet navigeren door het menu. Enter werk ook alleen op het toetsenbord.
met mijn g25 doet ie het iig niet. heb even gespeeld met de instellingen. Maar kreeg het niet voor elkaar

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
ik ben trouwens ook wel benieuwd met welke driving view mensen hier rijden.
Ikzelf altijd vanuit de cockpit maar heb het idee dat veel mensen vanaf de T cam rijden, heeft dat nog voordelen ?
Ik heb zelf een betere feeling met de auto in de cockpit, maar bij onbekende circuits is het overzicht soms wat lastiger, ook kun je niet in je spiegels kijken bij de meeste auto's.
Gelukkig ben ik al een heel eind in het seizoen, dus straks hoef ik geen enkel circuit meer te leren kennen. Volgens mij komt er nog eentje die ik niet ken, Singapore.

EDIT, correctie, Abu Dhabi en Korea natuurlijk ook nog

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenit op 28-09-2010 17:28 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Rijdt met de T cam.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
Ik ben toch maar op zoek naar een stuurtje voor de xbox. Nu heb je de officiele wireless steering wheel, maar die is tamelijk moeilijk te verkrijgen. En zon logitech stuurtje, vraag me alleen af of dat wat is ? Heeft iemand daar ervaring mee, of zowiezo met stuurtjes voor de xbox ?

Kan gewoon monaco niet normaal rijden met controller, rij steeds mn voorvleugel eraf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
DaChosen1 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:25:
Ikzelf altijd vanuit de cockpit maar heb het idee dat veel mensen vanaf de T cam rijden, heeft dat nog voordelen ?
Ik heb zelf een betere feeling met de auto in de cockpit, maar bij onbekende circuits is het overzicht soms wat lastiger, ook kun je niet in je spiegels kijken bij de meeste auto's.
Gelukkig ben ik al een heel eind in het seizoen, dus straks hoef ik geen enkel circuit meer te leren kennen. Volgens mij komt er nog eentje die ik niet ken, Singapore.
ik doe het ook vanuit de cockpit, voelt veel beter aan dan vanuit een ander standpunt. Je kunt trouwens wel in de spiegels kijken als je naar links of rechts kijkt. Op een G25 is dit al rijdend prima te doen.

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
6pack15 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:29:
Ik ben toch maar op zoek naar een stuurtje voor de xbox. Nu heb je de officiele wireless steering wheel, maar die is tamelijk moeilijk te verkrijgen. En zon logitech stuurtje, vraag me alleen af of dat wat is ? Heeft iemand daar ervaring mee, of zowiezo met stuurtjes voor de xbox ?

Kan gewoon monaco niet normaal rijden met controller, rij steeds mn voorvleugel eraf :P
Logitech G25 of G27 zijn onovertroffen. Als je er wat centen voor over hebt zou ik deze zeker aanraden!
Ik weet alleen niet 100% zeker of deze op een xdoos werkt

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:32

Harrie

NederVlaming

Kriebelkous schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:32:
[...]

Logitech G25 of G27 zijn onovertroffen. Als je er wat centen voor over hebt zou ik deze zeker aanraden!
Ik weet alleen niet 100% zeker of deze op een xdoos werkt
Logitech G25 en G27 werken NIET op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Harrie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:36:
[...]

:'(

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Shanghai gewonnen vanaf P14 in de regen en de lotus (AI op legendary)...
_/-\o_ *O* *O*

In careermodus :P

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga met de T-cam rijden. In de incar view zie ik eigenlijk geen moer...! 8) Zal wel realistisch zijn, maar ik vind het allemaal erg laag en zo. In de T-cam heb je ook een veel beter zicht op de baan en waar je banden zijn (t.o.v. de tegenstander...!) en toch oogt het nog net een beetje realistischer dan die camera die ergens achter de auto in de lucht hangt (dat vind ik helemaal niets). Wel jammer dat met de T-cam de TrackIR niet werkt... (die doet het alleen met de incar view). Misschien dat als ik de banen wat beter ken, dat ik dan alsnog eens wat vaker in de incar view ga rijden.

Hoe zit dat trouwens online? Heb je dan verplichte views en zo?

M'n spel is trouwens al verstuurd! :P Niet gedacht dat ik 'm zo snel en toch wel goedkoop kon krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hebben meer mensen trouwens het probleem dat de spiegels niets laten zien? Ze zijn gewoon grijs bij mij...
Zijn een beetje lastige zoektermen om te gebruiken op google :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Harrie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:36:
[...]

Nee dat is echt een groot gemis, anders stond er al een g27 op mn kamer :P . Andere misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
6pack15 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:49:
[...]

Nee dat is echt een groot gemis, anders stond er al een g27 op mn kamer :P . Andere misschien ?
http://www.fanatec.de/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Turbo Wheel S staat niet meer in de EU shop. Alleen nog in de US shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
duur duur :P , moet er ook nog pedalen bij kopen en schakelflippers ofzo.. Kan geen tweedehands van vinde haha. Naja ik ga maar eens goed op zoek naar zon xbox stuurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Gisteren dus opnieuw begonnen in de Toro Rosso. 5 seizoenen met Legendary AI en op Expert. De STR rijdt heerlijk vergeleken met de HRT en ik pakte dan ook vrij gemakkelijk pole. In de race nog wel wat weerstand van Button, maar toch kon ik de 25 punten binnenhalen.

Eens kijken hoe dat in Melbourne gaat. Vorige keer had ik daar veel last van lekke banden.
SR8 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:07:
[...]

Turbo Wheel S staat niet meer in de EU shop. Alleen nog in de US shop.
Ik zie het ook net. Das jammer. Zijn er voor de 360 dan helemaal geen alternatieven meer?

[ Voor 28% gewijzigd door Zamorano op 28-09-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

u_nix_we_all schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:05:
Ik vind de nieuwe layout van Bahrain vrij waardeloos eerlijkgezegd. Maar dat kan ook zijn omdat ik de oude beter ken, en dus nog wel eens de fout in ga in het nieuwe mickey-mouse stuk. Maar toch ben ik blij dat ze dat er vanaf volgend jaar weer uitgooien (in de echte F1 dan) :P
Toen ik deze baan voor het eerst in de carriere deed, vond ik er ook geen hond aan. Maar nu ik gedwongen was om deze een aantal keer overnieuw te doen, begint ie wel een stuk lekkerder te rijden. Als je eenmaal weet hoe je een snelle tijd neer moet zetten, is deze baan makkelijker dan Australië, Spa of welke baan dan ook.

Het grote voordeel is dat je best wat goede inhaalplekken hebt en je toch nog dicht achter je tegenstander kan komen.

Om er op tv naar te kijken is ie vaak niet heel erg interessant, maar zo zelf rijden is ie best tof. Zeker als je de AI een halve baan achter je laat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik zit nu bij Valencia maar die wil maar niet lukken... Tijdens kwalificatie een 6e plek gehaald, maar ik weet zeker dat ik minimaal 3e kon worden. Echter zeker 5 rondjes achter elkaar nét de bocht afgesneden waardoor ze allemaal niet geldig waren, en daarna had ik nog maar tijd voor een rondje waar ik achter een groep van 4 auto's kwam die opeens een stuk langzamer reden... Het laatste rondje (terwijl de tijd al op is zeg maar) telt toch gewoon nog mee of niet? Ik probeer zo min mogelijk restart te doen dus heb ik dat maar niet gedaan ook al wist ik dat ik nog sneller kon.

Maar goed, 6e is ook niet slecht, dat moet ik makkelijk vol kunnen houden in de race dacht ik. Maar helaas, tijdens de race regent het en gaat de AI opeens 4-5 seconden langzamer rijden. Zodra ik alleen rijdt gaat het prima (zit ik binnen 1-2 seconden van de droge tijd) maar met de AI erbij is het gewoon niet te doen. Ze remmen op de meest vreemde plekken waar ik gewoon voluit kan gaan en dan knal ik er weer vol bovenop. En als ik dan een rondje rustig probeer te rijden om zo'n dingen aan te zien komen dan haalt iedereen me opeens in en dan remmen ze opeens niet :/
Nu net toch maar een paar keer gerestart, en ik kwam niet eens meer het eerste rondje door. Dan ga ik weer te langzaam waardoor iedereen in de bocht bovenop me knalt (penalty voor mij natuurlijk), dan ga ik weer te snel waardoor ik weer de kant raak en m'n neusvleugel eraf rijdt...

Vooral op het laatste stuk van de baan, de laatste 4-5 bochten ofzo die kan ik gewoon vol gas doorheen ook in de regen, maar de AI denkt daar anders over. Het ene rondje vliegen ze me voorbij en het andere rondje gaan ze opeens allemaal op de rem. Ik kan er geen touw aan vastknopen het is echt zo willekeurig...

Later nog maar eens proberen want het is me nog steeds niet gelukt om de race uberhaupt uit te rijden :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Iemand die hier een hele goeie instelling kan geven van de G27 voor F1 2010? (zowel in logitech profiler als in game)
Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waar kun je zien hoe andere teams over je denken? Ik zie alleen hoe mijn eigen team over me denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:17:
Waar kun je zien hoe andere teams over je denken? Ik zie alleen hoe mijn eigen team over me denkt.
Zo rond de helft van het jaar moet je bij je Agent kijken, dan staan er verschillende teams met interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
6pack15 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:29:

Ik heb via marktplaats een Xbox Wheel met Wheelstand Pro gekocht, maar zelfs daarmee rij ik continue mijn voorvleugel eraf. In Turkije ging het echter stukken beter, de hoge snelheidsbochten kan je echt perfect doorkomen met zo'n racestuur.

T-Cam for me!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:19:
[...]

Ik vind Monaco een heerlijke baan om te doen, alleen moeilijk om in te halen op monaco.
Geweldig hoe hard je door die smalle straten gaat :) en vooral de eerste lange bocht naar links (na de finish)(bovenaan die berg).
Geweldig om daar plankgas doorheen te jassen en dan weer op de ankers te moeten voor de hairpin onderaan ! :)

[...]

DM aub , GoT Nick + Online nick.

Ik stoor me wel aan het feit dat als IK gebeukt word door de tegenstander doordat ik snel net voor ze de binnenbocht induik (omdat ik er anders nergens langs kan) IK een penalty krijg.
Gisteren op Monaco dus ook weer, ik was gewoon strak eerste gefinished, maar door 2x 10sec was ik dus 15e :(
Ja dat inhalen en penalty's krijgen is erg vervelend.... Vooral net na de start. Iedereen in de file...
Zou trouwens wel leuk zijn om eens met GoT mensen die op xbox spelen een avondje te racen. Maar dan ook met zijn allen dat we 12 man bij elkaar krijgen ongeveer :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grrr...

Zojuist aan een race begonnen aan bahrain, eerst lig ik vijfde, ga de pit in, en word tegengehouden tot ik 22e lig. Vervolgens terug naar 11, krijg ik een puncture.

Dus nog maar een keer proberen, word ik 11e, achter notabene een Lotus en een HRT. Vreemd verhaal... Maar, ik zat wel vol spanning in de races, dus ik begin er steeds meer lol in te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Na een enigszins spannende eerste overwinning op Bahrein, was Albert Park vrij saai.

Ik pakte de pole met bijna een halve seconde op Hamilton en startte goed. In ronde 3 had ik al een behoorlijke voorsprong opgebouwd van 3 a 4 seconde, en kon ik de banden wat sparen. Vettel was de eerste achtervolger, maar pitte ook enkele ronden eerder dan ik.
Toen ik zelf de pits opzocht, kwam ik enkele seconden voor Alonso de baan op, nog steeds als eerste. Toen deze ook naar binnen ging had ik Vettel weer achter me, maar dit keer al op een seconde of 25 afstand. Uiteindelijk de race met 32s verschil op Vettel gewonnen, en m'n teamgenootje gelapt.
Toch een beetje te makkelijk al. :|

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 28-09-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Iemand met de pc versie die een microsoft sidewinder wheel werkend hebben?
Mijn Thrustmaster heeft de geest gegeven, terugschakelflipper en paar andere knoppen werken ineens niet meer |:(

Gebruik win7 en volgens mij zijn daar geen drivers meer voor dat stuurwiel (kan ze iig niet vinden) spel herkend het stuur wel maar de advanced options zijn greyed out en zo is het niet echt lekker rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zamorano schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:05:
Na een enigszins spannende eerste overwinning op Bahrein, was Albert Park vrij saai.

Ik pakte de pole met bijna een halve seconde op Hamilton en startte goed. In ronde 3 had ik al een behoorlijke voorsprong opgebouwd van 3 a 4 seconde, en kon ik de banden wat sparen. Vettel was de eerste achtervolger, maar pitte ook enkele ronden eerder dan ik.
Toen ik zelf de pits opzocht, kwam ik enkele seconden voor Alonso de baan op, nog steeds als eerste. Toen deze ook naar binnen ging had ik Vettel weer achter me, maar dit keer al op een seconde of 25 afstand. Uiteindelijk de race met 32s verschil op Vettel gewonnen, en m'n teamgenootje gelapt.
En met welke instellingen is dat? kwa hulpmiddelen en AI, that is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:14:
[...]

En met welke instellingen is dat? kwa hulpmiddelen en AI, that is...
Legendary AI en alle hulpmiddelen uit (ok, 1 flashback voor het geval er iets heel vreemds gebeurt, maar nog niet nodig gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 15:08

Dark Angel

Corvette LS Power

DaChosen1 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 00:54:
[...]

So.... echt vet. Als ik ooit nog eens een kamertje overheb en de nodige centen komt er bij mij ook zo'n opstelling met 3 schermen... Is dat een beetje fijn rijden,dat Eyefinity?
Ik vindt het echt geweldig rijden maar niet met die spel.
Krijg geen stabiele frames. Dirt 2 doet overall rond de 45 fps alles op zijn max.
Maar hier schommeld het tussen de 14 en 50 fps en dan zelf instellingen op med .
Lijkt wel of het gewoon niet optimaal is gemaakt NFS shift heeft ook veel betere FPS. en ook stabiel.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:03
Sipio schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:12:
Mijn Thrustmaster heeft de geest gegeven, terugschakelflipper en paar andere knoppen werken ineens niet meer |:(

Gebruik win7 en volgens mij zijn daar geen drivers meer voor dat stuurwiel (kan ze iig niet vinden) spel herkend het stuur wel maar de advanced options zijn greyed out en zo is het niet echt lekker rijden.
Bij de advanced settings kan ik ook niet met de mijne.
Er loopt op het forum van codemasters wel een topic hierover link

Er worden wel tips gegeven hoe je via wat wijzigingen in xml bestanden kunt doen om bijv de deadzone te veranderen.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Tnx Red, maar is niet nodig, zal dat topic in ieder geval nog eens nalopen, zit eigenlijk aan een nieuw stuur te denken Logitech driving force GT, werkt ook op de pc wat ik begrepen heb en staat zelfs bij F12010 in de lijst van ondersteunde stuurtjes.

Moet dan goed gaan lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
De t-cam is toch die camera net boven het hoofd van de coureur?
Die is inderdaad ideaal. Je kan veel beter je eigen lijn bepalen, zoals bij chicanes en inhaalacties. Ik ben zeker een seconde sneller per ronde, zeker in bijv Barcelona, dan met de camera in de cockpit. Maar die laatste is wel een stuk realistischer.

Morgen krijg ik mijn 24 inch scherm binnen. Ik denk dat dit een stuk prettiger gaat zijn, dan de 19 inch waar ik nu op speel. Hopelijk kan mijn videokaart het nog aan.... (HD4870)

Montreal is trouwens weer mijn favoriete circuit, tot nu toe althans. Dat was het namelijk ook al in GP4.
Heerlijk die snelle chicanes, en lange rechte stukken. Ik was dan ook een stuk sneller dan de AI, al verziekte ik het zelf in de race bijna, door net voor mijn bandenstop te spinnen. Door wat extra risico's toch nog gewonnen. Vooral ook omdat ik de laatste rondes op zachte banden reed en mijn concurrenten op harde banden.
(ik geef toe: ik speel nog op te eenvoudig niveau & de force india is natuurlijk het beste team waar je mee kan starten)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Martinspire schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:02:
Bahrein begint toch wel 1 van mijn fijnste banen te worden. Komt ook omdat ik nu voor de 4e keer overnieuw kan beginnen door de savegamebug (:+ )
In de race mijn snelste ronde daar gereden, 1.55.046 . En stond op het punt om iedereen op een ronde te zetten. Bij mijn pit ook helemaal geen last gehad, aangezien de rest net aan het eind van sector 2 reed _O-

Wel jammer dat ik het zo makkelijk had, maar als je kijkt naar de tijd zelf dan klopt dat wel. 1.55 is sneller dan wat ze in de kwalificatie en race daar daadwerkelijk hebben gereden. Oftewel: de baan is ingame sneller dan in het echt.

Wel vermaakt overigens, die baan scheurt wel lekker. Heb nu een aardige setup gevonden van racedepartment.com en die is erg relaxed.
Lol ik kwam tot 2:01 :P. Ging wel steeds sneller en weet dat er zat te halen is. Had wel wat probs met mijn pedalen of met de setup, in de 6 loopt de motor niet lekker door en haal ik te weinig topspeed....van 260 kakt ie in naar 250 en klimt langzaam weer op.

Eens kijken of ik een leuke setup kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Sipio schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:12:

Jep, ik heb de sidewinder werkend, althans in Vista.
Alleen kan je geen instelling in-game veranderen. Wel kan je een xml-bestand aanpassen, waardoor het stuur in elk geval goed genoeg werkt.

Ik mis alleen wel dat ik mijn knoppen niet kan instellen.

Deze post heeft mij geholpen:
http://community.codemast...settings.html#post6533666

[ Voor 8% gewijzigd door Quacka op 28-09-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Online zuigt echt... Pff, word je eraf geramd lig je 12e. Werk je je weer terug naar p3 word je in de eerste bocht van het laatste rondje weer vol geramd. Tijd dat we hier eens wat gaan afspreken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Blerf schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:40:
[...]

Ja dat inhalen en penalty's krijgen is erg vervelend.... Vooral net na de start. Iedereen in de file...
Zou trouwens wel leuk zijn om eens met GoT mensen die op xbox spelen een avondje te racen. Maar dan ook met zijn allen dat we 12 man bij elkaar krijgen ongeveer :)
Met wat Gotters online racen is inderdaad erg leuk. In het weekend met 6 man gedaan en das toch wel gaaf.

Vandaag met hcb zeus en oRONALDo geraced (tot nu toe). Gister was het met DeFianceNL ook wel relaxed. Al is het wel jammer om telkens met 1 of 2 man te racen. Dan zijn de verschillen vaak meteen zo groot als iemand de grindbak in vliegt.

Bij www.gotlive.nl gaan we binnenkort een x360 toernooitje organiseren voor in het weekend. Lijkt me tof als we dan met wat meer man zijn, dan is dat veel leuker. Dus mocht je op de 360 spelen, kijk daar dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droned
  • Laatst online: 21-11-2023
Is een stuur een must op de PS3 of is het ook aangenaam spelen met een controller?

Zoja, welk stuur raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Weet iemand hoe je een stuur kan instellen die in de lijst van ondersteunde stuurtjes staat. Ik vind het echt van de zotten dat je niks kan instellen, hij detecteert hem niet eens. Het is een prima werkend stuurtje van paar jaartjes oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
Controls op custom zetten dan kan je alles gewoon instellen :)
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:27:
Online zuigt echt... Pff, word je eraf geramd lig je 12e. Werk je je weer terug naar p3 word je in de eerste bocht van het laatste rondje weer vol geramd. Tijd dat we hier eens wat gaan afspreken.
Ja man wtf, we zouden een soort fair drivers association moeten hebben ofzo!

[ Voor 76% gewijzigd door Schuey op 28-09-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
edit:dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Schuey op 28-09-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

In Brazilie ook zo iets moois, zit je daar volgas te planken op de start/finish achter een andere rijder, besluit die de pits in te gaan en dus VOL in de ankers te gaan terwijl jij er met +250Km/H achter zit :') . Kon hem gelukkig net ontwijken, maar vond het wel erg storend, want als jij er dan tegen aan knalt, krijg je een penalty er ook nog eens bij :P. Dat kunnen ze dus met F2011 dus ook fixen, de pit-entry van de NPC's.

Verder net even in carriere-modus met de Mclaren gereden, en damn, das een heerlijk autotje om me te racen, tenminste de auto ligt mij totaal in vergelijking met de Lotus. Ik trapte er dus ook net op Bahrein een 1:55 of 1:54 uit en was ook consistent in die buurt van die tijden. En je kunt duidelijk merken dat de Mercedes motor meer vermogen heeft, hij's net iets sneller dan de rest.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
Zamorano schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:05:

Neem dan op z'n minst 1 van de 3 slechte teams, is er nog een beetje uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Vandaag een regenrace gereden (en ook eindelijk eens 14 sec in de pits gestaan :o ), Staat er op de weathercast voor de race 14 % kans op regen terwijl je het op het circuit al ziet gieten . Beetje jammer.. }:O , maar ok ik denk laat ik maar full wets nemen , want de baan was zeiknat.

Bleek dus niet de goede keuze , maar kon het wel aardig bijhouden dus toch nog 9 rondjes gereden , maar toen zag je de baan alweer opdrogen en had eigenlijk het idee om gelijk naar slicks te gaan. Jammer genoeg had ik in mijn pirstopstrategie al intermediates gezet.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat onder de race nog kan aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Iemand nog sites waar ik setups kan vinden? Racedepartment.com is hier heel traag tot onbereikbaar...

En opeens is de site wel goed bereikbaar :). En niet...en wel :p.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 28-09-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:17:
[...]

Legendary AI en alle hulpmiddelen uit (ok, 1 flashback voor het geval er iets heel vreemds gebeurt, maar nog niet nodig gehad).
Kan me vergissen maar als je alles uit hebt staan en de moeilijkste graad dan heb je geen flashbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:45:
Kan me vergissen maar als je alles uit hebt staan en de moeilijkste graad dan heb je geen flashbacks.
Flashbacks kun je zo weer aanzetten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
Vos schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:42:
Iemand nog sites waar ik setups kan vinden? Racedepartment.com is hier heel traag tot onbereikbaar...

En opeens is de site wel goed bereikbaar :). En niet...en wel :p.
RD heeft de laatste dagen wat problemen, eerder vanavond werkte het wel trouwens.

Setups zullen je niet heel veel sneller maken. Voor elk circuit wordt automatisch een geschikte setup meegeleverd, en de 7 standaard setups waar je uit kunt kiezen bevatten alleen kleine verschillen. Ongeveer net als in het echt btw.

Ik vind het wel apart dat de meest lage downforce setup bijna altijd de snelste setup is, ongeacht of het een high downforce circuit is.

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:52:
[...]

Flashbacks kun je zo weer aanzetten natuurlijk.
Lekkere expert ben je dan als je dat doet.

• Jeroenit
Phusebox schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:27:
Gelukkig heb ik nog niet heel veel negatieve ervaringen, misschien 2 of 3 keer onsportief eraf gebeukt, verder niet.
Ik heb net nog even een race of 10 gedaan, allemaal gewonnen, je moet de eerste bocht achteraan zitten en dan zie je bijna altijd de meeste eraf vliegen.
Ik peer hem er dan meteen tussenuit en dan ben je te ver weg om je te laten beuken.
Gelukkig zag ik ook erg vaak dat de collision werd uitgeschakeld bij anderen in bv de eerste bocht of als ik vlak achter iemand zat om uit te remmen.
Ik blijf erbij dat ik de tegenstand tot nu toe erg mager vind, ik had toch wel wat spannende races verwacht, maar heb ze echt allemaal met minstens 10 sec voorsprong gewonnen, en dat in 3 rondjes.
Overal op dit forum en andere zie ik rondetijden voorbij komen die erg snel zijn, tot nu toe online echt nog niemand tegengekomen die daar ook maar in de buurt kwam....
Kan natuurlijk zijn dat op X360 en PS3 de meeste mensen zitten, maar dan nog.

Verder is het penalty systeem fijn, je ziet soms ook mensen gediskwalificeerd worden, dus de echte beukers komen vaak niet eens aan de finish. Net nog meegemaakt dat iemand voor mij spinde in de variante ascari op Monza, ik moest hem ontwijken en reed daarmee iets over de curbstone, kreeg ik een 10 sec penalty voor illegal overtaking! Maar ja, een perfect penalty systeem bestaat niet, er zijn teveel factoren die meespelen en kan onmogelijk altijd eerlijk verlopen. Gelukkig had ik de race toch nog gewonnen ondanks de penalty.

Maar om een lang verhaal kort te maken, ik zou graag een keer online met het GOT forum willen racen!
Misschien een datum en tijd prikken?

• Vos

Vos

AFCA

Sander H schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:54:
[...]

RD heeft de laatste dagen wat problemen, eerder vanavond werkte het wel trouwens.

Setups zullen je niet heel veel sneller maken. Voor elk circuit wordt automatisch een geschikte setup meegeleverd, en de 7 standaard setups waar je uit kunt kiezen bevatten alleen kleine verschillen. Ongeveer net als in het echt btw.

Ik vind het wel apart dat de meest lage downforce setup bijna altijd de snelste setup is, ongeacht of het een high downforce circuit is.
Heb net een setup gevonden via RD, net time-trial gedaan met de Lotus op Bahrein en rij nu 1:56.501 daar waar ik eerder tot 2:01.xxx kwam :? . Ligt dit nu aan mij of is er verschil in time-trial en een GP weekend? De setup reed wel sneller dan de standaard engineer set-up, ik reed met veel minder vleugel en zodoende veel meer snelheid op de rechte stukken. Ook meer mechanische grip merkte ik, kon de auto goed op snelheid door de bochten laten rollen.

• Darkasantion
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Vos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:13:
[...]

Heb net een setup gevonden via RD, net time-trial gedaan met de Lotus op Bahrein en rij nu 1:56.501 daar waar ik eerder tot 2:01.xxx kwam :? . Ligt dit nu aan mij of is er verschil in time-trial en een GP weekend? De setup reed wel sneller dan de standaard engineer set-up, ik reed met veel minder vleugel en zodoende veel meer snelheid op de rechte stukken. Ook meer mechanische grip merkte ik, kon de auto goed op snelheid door de bochten laten rollen.
Er zit verschil in, zo heb je in time trial meteen wel verschillende modusen voor de motoren terwijl je dat niet hebt voor de carriere-modus.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Zamorano
  • Niet online
Jeroenit schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:07:
[...]

Maar om een lang verhaal kort te maken, ik zou graag een keer online met het GOT forum willen racen!
Misschien een datum en tijd prikken?
Lijkt mij ook leuk. Ik heb de AI tegenstand wel gezien.
Online pick-up races doe ik niet aan, maar georganiseerde races zijn vaak leuk.

Is er animo voor een PC race met 12 man op laten we zeggen 50% raceafstand en alle hulp uit?

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Joy, na 2 seizoenen al kampioen! 8) In een Torro Rosso wel te verstaan, nu over naar Red Bull. Ben benieuwd of het verschil net zo groot is van een Lotus naar een Torro Rosso. :P

Volvotips.com

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Sander H schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:54:
[...]

Ik merk toch wel verschil tussen de setups en ik moet zeggen dat de Lotus zwaar onderstuurt is als ik blijf rijden met een lage downforce setup op meerdere banen. Ik rij meer met de Adaptable setups, waarvan meer en meer de High Downforce versie.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

• BM
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
Gister mijn 1e puntje gehaald in de Virgin *O*
Practice op Spa zette me rond P15 ofzo neer, wat ik wel verwacht had. Daarna natte kwalificatie gereden, waar ik op een heel aardige 11e plaats eindigde, maar helaas een 5-place grid penalty, dus gestart als 16e. Race was ook volledig in de regen. Prima start, en omdat de AI er in de 1e ronde met bosjes vanaf ging kwam in na 1 rondje als 6e door :) De 2 rondjes daarna helaas wat foutjes gemaakt en weer teruggevallen naar P12. Daarna had ik vrij aardig door in welke bochten ik (veel!) sneller was dan de AI, en daar liep ik ook makkelijk naar Barrichello en Petrov toe. Allebei in La Source voorbij kunnen steken, en zo op P10 terecht gekomen.
Laatste rondje sloegen de zenuwen wat toe (:+) en liet ik de nr11 (Petrov meen ik) wat dichterbij komen dan strict noodzakelijk, maar goed, P10 = P10.

Viel me wel op dat op sommige bochten in de regen de AI echt heel, heel traag is. Eigenlijk alle langzame bochten (3e versnelling of lager) kon ik vele malen sneller door, en mijn Virgin is echt niet zo'n geweldig racemonster.

Wel enorm leuk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Zamorano schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:55:
[...]

Lijkt mij ook leuk. Ik heb de AI tegenstand wel gezien.
Online pick-up races doe ik niet aan, maar georganiseerde races zijn vaak leuk.

Is er animo voor een PC race met 12 man op laten we zeggen 50% raceafstand en alle hulp uit?
Yes ik doe graag mee! Heb wel zin in wat fair racing...
Schuey schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:28:
Controls op custom zetten dan kan je alles gewoon instellen :)

[...]

Ja man wtf, we zouden een soort fair drivers association moeten hebben ofzo!
Ja alleen kom ik nooit iemand van jullie tegen online. En als er al iemand online is, kan ik nooit een game joinen... Die optie zit er niet eens in volgens mij.

Online zuigt dit spel echt.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
@Phuse wij racen al regelmatig met een groepje online ;) daar was die url dus voor ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

CrankyGamerOG schreef op woensdag 29 september 2010 @ 07:59:
@Phuse wij racen al regelmatig met een groepje online ;) daar was die url dus voor ;)
Heb geen zin om me weer op een ander forum aan te melden en daar in de gaten te houden wanneer, wie wat waar. PS. Overal op die site staat: "there are no posts".

Vind het gewoon slecht, gisteren zag ik er twee van hier online racen, maar ik kon niet joinen.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 29-09-2010 08:11 ]

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Martinspire schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:30:
[...]

Met wat Gotters online racen is inderdaad erg leuk. In het weekend met 6 man gedaan en das toch wel gaaf.

Vandaag met hcb zeus en oRONALDo geraced (tot nu toe). Gister was het met DeFianceNL ook wel relaxed. Al is het wel jammer om telkens met 1 of 2 man te racen. Dan zijn de verschillen vaak meteen zo groot als iemand de grindbak in vliegt.

Bij www.gotlive.nl gaan we binnenkort een x360 toernooitje organiseren voor in het weekend. Lijkt me tof als we dan met wat meer man zijn, dan is dat veel leuker. Dus mocht je op de 360 spelen, kijk daar dan even.
Top zal ik even doen! en ik heb ook nog wel een paar vrienden die veel racen. Dus dat is wel fijn om het op aan te vullen :)
zal je trouwens ook even toevoegen op xdooslive.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Snap ook niet waarom niemand ooit "vote to kick" gebruikt. Heb vanmorgen nog 2 potjes geprobeerd en heb echt gewoon uit ergernis de stekker eruit getrokken, wat een irritante engelse homo's zeg, alleen maar kontneuken bij elke bocht.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Gisteravond voor het eerst er eens serieus voor gaan zitten.
7 seasons gestart met AI op pro en fuel en tyre rules, 30% distance, abs en TC aan en begonnen bij virgin.

Eerste race ging de qual op bahrein erg lekker, gelijk p6 te pakken.
Helaas werd ik bij de start van de baan getikt en kon ik vanaf achteraan weer beginnen, uit eindelijk wel 7de geworden. Lijkt wel of er een bug in de baan zit, op sommige plekken win je echt veel op de AI en bij 1 bocht wordt op de minimap de AI weer gegeven op buiten de baan terwijl ze er wel netjes op rijden :S

Tweede race op Melbourne was aanpoten, tijdens practice rond de 12-14 plek op hard, uiteindelijk een P9 uit kunnen slepen in de qual. Start ging deze keer goed, maar na een paar rondjes een verslapte concentratie even en moest ik kiezen tussen drie auto's torpederen of een stukje gras, voor het gras gegaan, maar kreeg wel een drive-through aan me broek voor illigale overtaking terwijl ik geen plaatsen had gewonnen door de aktie, af en toe kan ik het penalty systeem vervloeken. Uit eindelijk na de pitstops gesettled op P16 achter Chandhok, welke een paar ronde ruim sneller was Alonso die op P1 lag :S Je kan me veel wijs maken, maar een HRT die sneller is dan een ferrari kan niet :P
Aan het einde wel weer wat tijd goed kunnen maken op hem, maar het is p16 gebleven.

Het spel is zeer vermakelijk, maar ik hoop dat F1 2011 de AI wat minder rare dingen(40s voor het einde van de sessie de baan op gaan bv, terwijl jij aan het pushen bent voor je qual) heeft en dat het penalty systeem wat beter wordt voor het off-line gedeelte. Block van iemand die in zijn out/in-lap zit ten opzichte van iemand die een flying lap aan het doen is hoort een grid penalty te zijn, maar de AI krijgt deze nooit

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Ik heb nu na Montréal pas voor het eerst interesse van andere teams, Je moet een bepaalde reputatie hebben om een team te joinen, maar aangezien ik nu op level 11 zit, en Sauber bijvoorbeeld 15 vraagt vrees ik eigenlijk dat ik teveel keus ga hebben na het eerste jaar. Zal wel op 19-20 uitkomen schat ik.
Wil eigenlijk wel naar Renault, maar dan beter in mijn 3e jaar, want ik denk dat Renault een auto is waarmee je wel kampioen kunt worden op Professional of Legend.

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
Phusebox schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:16:
Snap ook niet waarom niemand ooit "vote to kick" gebruikt. Heb vanmorgen nog 2 potjes geprobeerd en heb echt gewoon uit ergernis de stekker eruit getrokken, wat een irritante engelse homo's zeg, alleen maar kontneuken bij elke bocht.
je zult dit moeten accepteren.

ik rij al jaren online met diverse sims/spellen en het is overal en altijd al hetzelfde geweest.
zal altijd ook zo blijven.

remedie: zet een eigen servertje neer en rijd daar alleen met genodigden

edit: vote to kick werkt zelden. en als iemand dan wel door de votes gekicked word. dan word jij wel weer door zijn vriendjes ook gekicked omdat jij een vote tegen hem gestart bent..

[ Voor 13% gewijzigd door murky123 op 29-09-2010 09:18 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Jeroenit schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:25:

Ook ik rij met de T-cam.. Op circuits die je niet kent is het zo lastig rijden als je geen zicht hebt op blinde bochten. Laat mij maar lekker spelen met een goed overzicht. De camera achter de auto is 10x niks, ook het geluid is bij mij dan zeer slecht. Maar het ziet er ook onrealistisch uit.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

murky123 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:16:
[...]

je zult dit moeten accepteren.

ik rij al jaren online met diverse sims/spellen en het is overal en altijd al hetzelfde geweest.
zal altijd ook zo blijven.

remedie: zet een eigen servertje neer en rijd daar alleen met genodigden

edit: vote to kick werkt zelden. en als iemand dan wel door de votes gekicked word. dan word jij wel weer door zijn vriendjes ook gekicked omdat jij een vote tegen hem gestart bent..
Heb vaak genoeg Forza online gespeeld, nooit veel problemen, ook niet bij Race Pro. Eikels heb je altijd, maar bij F1 2010 heb je alléén maar eikels.

• Zamorano
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:28:
[...]

Heb vaak genoeg Forza online gespeeld, nooit veel problemen, ook niet bij Race Pro. Eikels heb je altijd, maar bij F1 2010 heb je alléén maar eikels.
De game is net uit en is wat meer arcade dan de andere games die je noemt. Logisch dat er veel wreckers zijn online. Over een paar maandjes (of weken) is de nieuwigheid eraf, en zul je wel meer serieuze racers vinden.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:28:
[...]

Het ligt er heel erg aan wat voor gamemodus je doet heb ik het idee. Als je voor de langere races gaat, zul je al minder last hebben van beukers. Die zitten je de eerste 2 ronden wel dwars en als je daardoor achterop raakt is dat erg jammer.

Toch heb ik al wel een aantal mensen online gezien die wel leuk konden rijden. Ze zijn alleen erg zenuwachtig als je naast ze rijd dat je ze van de baan gaat duwen en daardoor dus eerder jouw eraf duwen om problemen te voorkomen. Ik spreek hier uit ervaring ;w

Met een hoop anderen gaat het al een stuk beter, dan ben je minder bezig met "gaat hij me eraf rijden" en meer met "hou ik de auto op de baan" :+

Ik heb gemerkt bij racegames dat het de eerste maand eventjes heel erg druk is en ook heel veel beukers online zijn, maar dat na een tijdje wel wat minder wordt. Zolang je niet voor de 3 lap races kiest zul je er al minder last van hebben. Ook in races met minder assists.
Phusebox schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:03:
[...]

Heb geen zin om me weer op een ander forum aan te melden en daar in de gaten te houden wanneer, wie wat waar. PS. Overal op die site (www.gotlive.nl) staat: "there are no posts".

Vind het gewoon slecht, gisteren zag ik er twee van hier online racen, maar ik kon niet joinen.
Dat je niet kon joinen lag aan het feit dat we in een race zaten. Dan gaat dat niet, maar je wachte niet lang genoeg om een invite te sturen.
En op het forum moet je registreren om de posts te kunnen zien. Dat was een wens van iemand en verklaard dat.

Ik heb trouwens in deze game ook veel games die ik niet kan joinen. Dat probleem heb ik bij meerdere games (en personen), maar is blijkbaar nog steeds aanwezig. Ik heb mn NAT op open staan en de poorten staan ook open. Dus daar zou het niet aan moeten liggen. Is er dan toch nog een setting in de router die niet goed staat? Dat ik daarom sommige parties en games niet kan joinen (op de 360)?

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2010 10:14 ]

Martinspire schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:10:
[...]

Het ligt er heel erg aan wat voor gamemodus je doet heb ik het idee. Als je voor de langere races gaat, zul je al minder last hebben van beukers. Die zitten je de eerste 2 ronden wel dwars en als je daardoor achterop raakt is dat erg jammer.

Toch heb ik al wel een aantal mensen online gezien die wel leuk konden rijden. Ze zijn alleen erg zenuwachtig als je naast ze rijd dat je ze van de baan gaat duwen en daardoor dus eerder jouw eraf duwen om problemen te voorkomen. Ik spreek hier uit ervaring ;w

Met een hoop anderen gaat het al een stuk beter, dan ben je minder bezig met "gaat hij me eraf rijden" en meer met "hou ik de auto op de baan" :+

Ik heb gemerkt bij racegames dat het de eerste maand eventjes heel erg druk is en ook heel veel beukers online zijn, maar dat na een tijdje wel wat minder wordt. Zolang je niet voor de 3 lap races kiest zul je er al minder last van hebben. Ook in races met minder assists.
Heb helaas niet zo veel tijd en zin in langere races, omdat als je daar eraf geramd word in het laatste rondje het nog zuurder is.

En helaas kan ik niet overweg met handmatig schakelen, niet alleen is mijn stuurtje gaar, maar ik kan het gewoonweg niet. En dat is nou meestal net de assist die dan altijd uitstaat.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
@Phusebox , vind je spelen uberhaupt wel leuk ? :+

Bij ons staat alleen brake assist perse uit, rest mag je zelf weten.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

CrankyGamerOG schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:19:

Singleplayer heb ik me neergelegd bij de bugs, die hopelijk verholpen worden, en dat is zeker wel leuk race. Alhoewel ik nog niet een setting heb die goed is, maar dat probleem heeft iedereen; de ene baan win ik makkelijk, de andere word ik laatste.

Multiplayer; heb races gehad die leuk waren, maar dan toch word je opeens weer geramd. Of iemand haalt je in, so be it, ik geef hem alle ruimte, gooit ie opeens het stuur om. WTF? Ik laat je toch netjes langs. Kijk dan ga ik dus ook een rondje terugzakken en jou het volgende rondje gewoon uitschakelen. Oog om oog. (Hill vs. Schumacher anyone)

Maar eh, mochten jullie ooit online zijn, invite me dan even, want joinen gaat blijkbaar niet. Ik ben er wel pas vanaf zaterdag weer helaas...

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

CrankyGamerOG schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:19:

Het viel mij ook al op dat er in dit topic erg veel gemopper verschijnt, maar als je dan naar zo'n poll kijkt vindt overduidelijk het grootste gedeelte het spel de moeite waard. Die mensen zie je alleen niet posten in een topic :)
Als we maar onze eigen helmen in F1 2010 konden maken/importeren...

Afbeeldingslocatie: http://a2.twimg.com/profile_images/1133657246/pbx-helmet.jpg

• Zamorano
  • Niet online
Thrackan schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:09:
[...]

Het viel mij ook al op dat er in dit topic erg veel gemopper verschijnt, maar als je dan naar zo'n poll kijkt vindt overduidelijk het grootste gedeelte het spel de moeite waard. Die mensen zie je alleen niet posten in een topic :)
Opzich ook logisch. Die zijn gewoon lekker aan het racen. :)
Degenen die je hier regelmatig ziet posten behoren voor het grootste gedeelte tot de groep veeleisende en/of kritische gamers (waar ik mezelf ook toe reken).

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Phusebox schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:18:

[afbeelding]
Als ik zie dat er al camera en lighting mods zijn zal dat niet lang duren. Ik hou VirtualR aardig in de gaten in iede geval :)
Zamorano schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:34:
[...]

Opzich ook logisch. Die zijn gewoon lekker aan het racen. :)
Degenen die je hier regelmatig ziet posten behoren voor het grootste gedeelte tot de groep veeleisende en/of kritische gamers (waar ik mezelf ook toe reken).
Precies, ik bedoel ook maar aan te geven dat het spel lang niet zo prut ontvangen wordt als wat je zou denken als je alleen op dit topic afgaat :)

[ Voor 38% gewijzigd door Pathogen op 29-09-2010 11:36 ]

• BM
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:18:

[afbeelding]
Wat is sowieso vreemd vond: er staan van een aantal landen standaard helmen tot je beschikking. Belgie heeft wel een eigen helm, maar Nederland dan weer niet :? Ook niet logisch imho! :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Rivanov
  • Nu online
Nederland is niet vertegenwoordigd in F1. België wel met Spa! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Misschien omdat België momenteel een F1 circuit heeft :P
Worden jullie trouwens ook af en toe gek als de game weer eens besluit een seconde of twee te bevriezen? Altijd net op een cruciaal moment, net zoals die irritante engineer. Ik wil mijn motor horen in de bochten, niet die vent met zijn standaard commentaar. "Button is five seconds ahead". Oh ja? Waarom zit ik dan zo ongeveer IN zijn versnellingsbak?

• u_nix_we_all
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:55:
Worden jullie trouwens ook af en toe gek als de game weer eens besluit een seconde of twee te bevriezen?
Zou ik wel worden denk ik, maar heb het gelukkig nog niet meegemaakt ? Ik speel op een PS3, dus dat kan wel verschillen natuurlijk.

Word wel een beetje moe van die engineer idd, bijv. als je in de box staat blijft hij maar roepen dat een "points finish" wel fijn zou zijn. En dan echt wel een keer of 8.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Rivanov
  • Nu online
Weet echt niet wat voor versie jij hebt Phusebox. Maar ik heb nérgens last van (PS3)

• Quacka
En altijd op het verkeerde moment: Als je moet aanremmen voor een bocht.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Worden jullie trouwens ook af en toe gek als de game weer eens besluit een seconde of twee te bevriezen? Altijd net op een cruciaal moment, net zoals die irritante engineer. Ik wil mijn motor horen in de bochten, niet die vent met zijn standaard commentaar. "Button is five seconds ahead". Oh ja? Waarom zit ik dan zo ongeveer IN zijn versnellingsbak?
Ja die freeze is ook gloeiend irritant (op de PC iig), en die engineer kan me soms ook het bloed onder nagels vandaan halen. Ik hoef niet 6x achter elkaar te horen tijdens practice dat mijn vorige race goed was en dat we die nu moeten gaan verbeteren. Dat je het een keer zegt prima, maar iedere keer als ik ergens een wijziging maak en terug ga naar het 'normale' pitbox scherm krijg ik het te horen. NU BEGRIJP IK HET WEL, HOU JE KLEP DICHT. :9

• Kriebelkous
Phusebox schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:27:
[...]
(Hill vs. Schumacher anyone)
lol, help me onthouden dat ik voor je blijf als we ooit toevallig online spelen

www.racetalk.nl

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Kriebelkous schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:14:
[...]

Coulthard vs Schumacher @ Spa '98 anyone? :P

• Kriebelkous
LzpAppel schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:17:
[...]

Coulthard vs Schumacher @ Spa '98 anyone? :P
Heidfeld vs medical car anyone? :+

www.racetalk.nl

Kriebelkous schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:14:
[...]

Zolang je niet een Vettel doet, zal ik jou ook geen Coulthardje doen.

• Zamorano
  • Niet online
Worden jullie trouwens ook af en toe gek als de game weer eens besluit een seconde of twee te bevriezen?
Ja, heb het nu ook een paar keer gehad in Australië. In Bahrein en Maleisië geen last gehad.
Precies daarom heb ik die flashback nog achter de hand. :)
Altijd net op een cruciaal moment, net zoals die irritante engineer. Ik wil mijn motor horen in de bochten, niet die vent met zijn standaard commentaar.
Ja, dat is heel vervelend. Er zou een optie moeten zijn om het dempen van het motorgeluid uit te zetten tijdens het commentaar.

Verwijderd

Thrackan schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:09:
[...]

Ik vind het eigelijk wel meevallen: ja, er wordt gemopperd maar ik merk de laatste dagen dat men het spel tóch bliijft spelen, ondanks diverse bugs. Ik vind de posts de laatste dagen eigenlijk best positief. Of in ieder geval realistisch. ;) Komt natuurlijk ook omdat dit de eerste 'echte' F1-game sinds jaren is, dus ja, dan WIL je ook wel dat het wat is... Ik vond het eerst ook niets (de 'demo') maar heb 'm een paar dagen later toch besteld... 8) Het idee om met goede graphics over Monza en Spa en Monaco te razen is super... ook omdat dit voor het EERST is dat ik een F1-spel speel dat supersoepel loopt (dat was vroeger wel anders!).
Zamorano schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:42:
Ja, dat is heel vervelend. Er zou een optie moeten zijn om het dempen van het motorgeluid uit te zetten tijdens het commentaar.
Kan je die kerel niet uitzetten of beperken tot de hoogst noodzakelijke info...? Dat lijkt me een nog betere optie. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 12:48 ]

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Dat dynamische weer is niet echt realistisch op sommige punten.. In Spanje had in in Q1 dikke regen en in Q2 was de baan helemaal droog... Dat is niet echt normaal... Moeten ze ook fixen vind ik.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Quacka
Kuhr89 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:06:
Dat dynamische weer is niet echt realistisch op sommige punten.. In Spanje had in in Q1 dikke regen en in Q2 was de baan helemaal droog... Dat is niet echt normaal... Moeten ze ook fixen vind ik.
Och, dat is inderdaad niet helemaal realistisch, maar het maakt weinig verschil qu spelplezier.
Er zijn wel belangrijkere zaken om aan te pakken.

Weet iemand hoe het zit met het eerder nemen van een pitsstop? Moet je dan van te voren een knop induwen? (ik speel met de beruchte Sidewinder, waar je dus geen knoppen kan instellen)
Op valencia was ik namelijk een ronde eerder gestopt, maar daarna begon ie elke keer te zeuren dat ik nog naar binnen moet voor de verplichte bandenstop. Dit terwijl ik de stop allang gedaan had.

Quacka schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:11:
[...]

Och, dat is inderdaad niet helemaal realistisch, maar het maakt weinig verschil qu spelplezier.
Er zijn wel belangrijkere zaken om aan te pakken.

Weet iemand hoe het zit met het eerder nemen van een pitsstop? Moet je dan van te voren een knop induwen? (ik speel met de beruchte Sidewinder, waar je dus geen knoppen kan instellen)
Op valencia was ik namelijk een ronde eerder gestopt, maar daarna begon ie elke keer te zeuren dat ik nog naar binnen moet voor de verplichte bandenstop. Dit terwijl ik de stop allang gedaan had.
Er is inderdaad een pit request knop, als je een ronde later gaat gebeurt het automatisch omdat je dan nog in de pit-window zit.

• NL_Gadget
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 16:22
Voor de G25 en G27 gebruikers:

Het is wel gewoon mogelijk de ingame menu buttons toe te wijzen op de d-pad van het stuur. Je hebt hiervoor Logitech Gaming software (Profiler) nodig.

Maak een profiel aan voor F1 2010. Druk dan bovenaan op bewerken > Toewijzingen > toetsaanslagen. Druk op nieuw > vastleggen. En maak vervolgens een toetsaanslag voor: omhoog, rechts, beneden, links, esc, en enter. Druk nu op de D-pad in het hoofdscherm > Toewijzing selecteren> Nieuwe GP toewijzing. En selecteer nu voor elke richting de corresponderende richting toetsaanslag. Doe hetzelfde voor de esc en enter. En Voila.. Je kan nu F1 menu met de d-pad op de G2x besturen..

Kom je er niet uit. PM me maar..

BTW, dit werkt ook voor de Rumblepad gebruikers. Sturen geschied dan wel met de analoge sticks. En menu werkt via het D-pad..

[ Voor 10% gewijzigd door NL_Gadget op 29-09-2010 14:23 ]

• Jeroenit
NL_Gadget schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:41:
Voor de G25 en G27 gebruikers:

Het is wel gewoon mogelijk de ingame menu buttons toe te wijzen op de d-pad van het stuur. Je hebt hiervoor Logitech Gaming software nodig.

Maak een profiel aan voor F1 2010. Druk dan bovenaan op bewerken > Toewijzingen > toetsaanslagen. Druk op nieuw > vastleggen. En maak vervolgens een toetsaanslag voor: omhoog, rechts, beneden, links, esc, en enter. Druk nu op de D-pad in het hoofdscherm > Toewijzing selecteren> Nieuwe GP toewijzing. En selecteer nu voor elke richting de corresponderende richting toetsaanslag. Doe hetzelfde voor de esc en enter. En Voila.. Je kan nu F1 menu met de d-pad op de G2x besturen..

Kom je er niet uit. PM me maar..

BTW, dit werkt ook voor de Rumblepad gebruikers. Sturen geschied dan wel met de analoge sticks. En menu werkt via het D-pad..

Super! Dank je voor deze duidelijke uitleg, zal het vanavond eens gaan proberen, dit vond ik nl erg irritant.

Hoe vaak hebben jullie trouwens regen? Ik heb nu volgens mij 9 career races gehad, en niet 1x regen (afgezien van een race waarbij de laatste drie rondjes een paar druppels vielen).

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste