De pijltjes met spatie als gas en ctrl als remmen werkt gwn niet en was ik ook niet gewent maar deze opzet werkt wel lekker voor mij omdat ik het gewent ben.Roydriguez schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:59:
[...]
Ey dat zijn de Geoff Crammond instellingen, die gebruik ik ook altijd.
dan denk ik dat ik maar een xbox 360 controller erbij moet pakken voor op de pc als het dan beter te besturen is
PSN: McMillan0984
Heb op Dag 1 deze combinatie moeten gebruiken omdat mijn stuur kapot was gegaan die week ervoor. Moet zeggen dat dit prima werkt en makkelijk te spelen isClavat schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:04:
dan denk ik dat ik maar een xbox 360 controller erbij moet pakken voor op de pc als het dan beter te besturen is
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik heb het gevoel dat je zo hard gaat op de positie waar je ligt.Joost1991 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:49:
Speel nu op Expert, enkel schakelen aangezet en AI op Legendary.
Haalde in Kuala Lumpur met moeite Q2, mooie 15de tijd met een Virgin met een 1:38:5.
In de race daarintegen... ging lekker opzich. Totdat ik in de 5de ronde een lekke band kreeg aan het eind van het rechte stuk. Moest dus een hele ronde met een lekke band rijden. Ging totaal niet, 24ste. Vervolgens dacht ik, 23ste moet haalbaar zijn. Rijden ze daarvoor opeens allemaal steady 1:38:0. WTF?! De kop reed 1:35:5, ik werd bijna gelapped.
Hoe kan het opeens dat ze veel sneller gaan in de race dan in de kwalificatie?
In Bahrein reed ik in de top10 makkelijk 2:02 maar bij P14 en hoger haal ik met moeite 2:04
Jammer dat mensen klagen over realisme.
Iedereen racet hier dagelijks met een F1 auto uiteraard. Ook kan je je sterk afvragen waarop die mods gebaseerd zijn ;-) F1 2010 op Anthony davidson in ieder geval!
[ Voor 19% gewijzigd door nils7 op 23-09-2010 11:17 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Heb m gister voor PS3 gehaald. En weet nog niet wat ik ervan moet vinden.
Achtergrond:
Ben altijd wel redelijk goed in racegames, en heb 'vroeger' ook veel meegedaan met GP4 competities enzo.
Mening:
Tja. Moeilijk. Leuk om te racen met huidige wagens, dat sowieso. Heb wel andere racegames van CodeMasters gespeeld, GRID, DIRT, maar die vond ik niet zo best. En ik vind dat F1 2010 veel weg heeft van deze games, wat natuurlijk niet verrassend is aangezien ze dezelfde engine gebruiken.
Grafisch gezien ziet het er allemaal best mooi uit, alleen zie je soms wel weinig details. Echter vind ik het op een of andere manier heel hectisch overkomen allemaal. Op een of andere manier is het nogal erg vermoeiend voor mijn ogen. Ik heb liever wat cleanere graphics zoals bij GT5, daar heb ik er helemaal geen last van.
Geluid vind ik van de wagens niet echt mooi, met een 5.1 installatie komt het motor geluid nog steeds uit de voorste boxen, waar de motor in een F1 toch echt achterin ligt. Ook klinkt het niet echt heel mooi, maar ik ken bijna geen een racegame waar dat wel het geval is.
Gameplay is natuurlijk het belangrijkst, en deze is redelijk te noemen. Racen gaat allemaal wel goed, maar lijkt allemaal een beetje makkelijk, AI op zn een na hoogste, en ik word ruim eerste in mijn eerste race. Enige problemen die ik heb, zijn lekker banden, wat redelijk snel gebeurd, en af en toe een spinnetje als ik echt enthousiast wordt, maar als je de auto laat rollen dan is het allemaal wel erg makkelijk.
Ik weet het gewoon nog niet, moet het nog een paar keer spelen denk ik, misschien dat ik het nog echt leuk ga vinden. Maar na GP4 lang te hebben moeten wachten, is het nog niet het spel wat ik 'gedroomd' had wat het zou zijn.
Achtergrond:
Ben altijd wel redelijk goed in racegames, en heb 'vroeger' ook veel meegedaan met GP4 competities enzo.
Mening:
Tja. Moeilijk. Leuk om te racen met huidige wagens, dat sowieso. Heb wel andere racegames van CodeMasters gespeeld, GRID, DIRT, maar die vond ik niet zo best. En ik vind dat F1 2010 veel weg heeft van deze games, wat natuurlijk niet verrassend is aangezien ze dezelfde engine gebruiken.
Grafisch gezien ziet het er allemaal best mooi uit, alleen zie je soms wel weinig details. Echter vind ik het op een of andere manier heel hectisch overkomen allemaal. Op een of andere manier is het nogal erg vermoeiend voor mijn ogen. Ik heb liever wat cleanere graphics zoals bij GT5, daar heb ik er helemaal geen last van.
Geluid vind ik van de wagens niet echt mooi, met een 5.1 installatie komt het motor geluid nog steeds uit de voorste boxen, waar de motor in een F1 toch echt achterin ligt. Ook klinkt het niet echt heel mooi, maar ik ken bijna geen een racegame waar dat wel het geval is.
Gameplay is natuurlijk het belangrijkst, en deze is redelijk te noemen. Racen gaat allemaal wel goed, maar lijkt allemaal een beetje makkelijk, AI op zn een na hoogste, en ik word ruim eerste in mijn eerste race. Enige problemen die ik heb, zijn lekker banden, wat redelijk snel gebeurd, en af en toe een spinnetje als ik echt enthousiast wordt, maar als je de auto laat rollen dan is het allemaal wel erg makkelijk.
Ik weet het gewoon nog niet, moet het nog een paar keer spelen denk ik, misschien dat ik het nog echt leuk ga vinden. Maar na GP4 lang te hebben moeten wachten, is het nog niet het spel wat ik 'gedroomd' had wat het zou zijn.
Zet m dan eens op legendary en expert ;-) dan is het wel moeilijker!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
GT5 vereist ook echt veel minder concentratie vind ik (afgaande op GT5:P in ieder geval, en de demo op Gamescom). De snelheden liggen toch gevoelsmatig lager, alleen de F1 auto in GT5:P komt in de buurt, maar dan nog. GT5 is heel klinisch, steriel en wat mij betreft gortdroog. Het is inderdaad minder vermoeiend, maar geeft mij dan ook nooit een goed gevoel als ik heb gewonnen. Hier heb ik al een goed gevoel als ik 1 puntje pak met een slechtere auto.majoh schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:12:
Echter vind ik het op een of andere manier heel hectisch overkomen allemaal. Op een of andere manier is het nogal erg vermoeiend voor mijn ogen. Ik heb liever wat cleanere graphics zoals bij GT5, daar heb ik er helemaal geen last van.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ff kijkend naar wat je hierboven zegt denk ik dat je hier groot gelijk in hebt. Ik heb zelf de game nog niet gespeeld maar enkel en alleen gezien bij mijn broertje op de xbox. Als ik dit vergelijk met GT5 is F1 inderdaad vele malen sneller dan GT5 waardoor je je inderdaad meer moet concentreren op de baan.Phusebox schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:23:
[...]
GT5 vereist ook echt veel minder concentratie vind ik (afgaande op GT5:P in ieder geval, en de demo op Gamescom). De snelheden liggen toch gevoelsmatig lager, alleen de F1 auto in GT5:P komt in de buurt, maar dan nog. GT5 is heel klinisch, steriel en wat mij betreft gortdroog. Het is inderdaad minder vermoeiend, maar geeft mij dan ook nooit een goed gevoel als ik heb gewonnen. Hier heb ik al een goed gevoel als ik 1 puntje pak met een slechtere auto.
Gisteren zei ik namelijk tegen mijn broertje toen hij aan het racen was moet je die mannetjes zien staan langs de baan, zegtie daar heb ik geen tijd voor om naar te kijken haha.
Denk inderdaad zoals jij zegt je gevoel dan vele malen groter is als je over de finish komt. Wat de game juist extra mooi maakt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Vind dat juist wel leuk aan een spel dat je je goed moet inzetten en concentreren om iets te bereiken.
Als je een race spel heb (need for speed) wat je met 2 vingers in je neus zo uit rijd is niet echt leuk...
Dit vergt tenminste wat en dat maakt het wel leuk.
Als je een race spel heb (need for speed) wat je met 2 vingers in je neus zo uit rijd is niet echt leuk...
Dit vergt tenminste wat en dat maakt het wel leuk.
@joost dat de tijden opeens sneller gaan dat is puur de ai stelt zichanders in als ik met qwalificatie 1.38 haal dan haal ik in de wedstrijd soms 1.36 op kwala. maar dan rij ik ook achter massa ofdergelijk met men lotus.
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Ik zit nog braaf te wachten op het spel, maar als ik dit zo lees:
nieuws: Codemasters werkt al aan F1 2011
Ben ik er niet zo blij mee. Alle 'ergenissen' of eventuele 'dit zouden ze wel mogen patchen', zullen dus blijven bestaan om er volgend jaar weer 60 euro voor neer te mogen leggen.
Ben ik er niet zo blij mee. Alle 'ergenissen' of eventuele 'dit zouden ze wel mogen patchen', zullen dus blijven bestaan om er volgend jaar weer 60 euro voor neer te mogen leggen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Wat is daar nieuws aan? Ze moeten nu al beginnen willen ze volgend jaar op tijd klaar zijn, er moet nog een hoop gebeuren namelijk.SinergyX schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:36:
Echte bugs zullen ze zeker patchen, maar upgrades of DLC zou er niet komen, is al 100x gezegd.
Tsja, in Nederland is het ook weleens droog...Unbreukable schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:51:
Gewoon regen in Bahrein... tijdens FP3.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik vermoed dat ze de DX11 patch afmaken en bugfixes creëren voor de pitlane wait bug en de noclip bug (de bugs die al tijdens previews naar boven kwamen) en het daarbij laten.SinergyX schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:36:
Zit er bij multiplayer een LAN funcie in? of gaat het allemaal via standaart servers?
Op Eurogamer staat nog een interview met de makers over wat ze anders hadden willen doen, eventuele patches, het ontbreken van DLC, F1 2011, etc.
Klik
Klik
Ik koop dit spel enkel voor de multiplayer feature, nog verder niet gelezen wat dit precies allemaal inhoud, maar als nu al 100% zeker is dat er dus nooit aanpassingen komen op het multiplayer systeem (wat zelfs bij games als Uncharted wel werd gedaan), bevestiging van het vermoeden.Phusebox schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:43:
Wat is daar nieuws aan? Ze moeten nu al beginnen willen ze volgend jaar op tijd klaar zijn, er moet nog een hoop gebeuren namelijk.
Echte bugs zullen ze zeker patchen, maar upgrades of DLC zou er niet komen, is al 100x gezegd.
Het zal me wel hopelijk genoeg bezig houden voor een maandje
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zit een LAN functie in.Thommmyy schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:05:
Zit er bij multiplayer een LAN funcie in? of gaat het allemaal via standaart servers?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ga vanavond ook maar eens spellen, game vandaag bezorgd.
die lan functie zou die ook werken via hamachi oid ?
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Zamorano schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:05:
Op Eurogamer staat nog een interview met de makers over wat ze anders hadden willen doen, eventuele patches, het ontbreken van DLC, F1 2011, etc.
Klik
Oh, vandaar dat het zo lastig gaat...We don't want you to be able to win in a Lotus or an HRT.
Spel vervalsing ?quote:
We don't want you to be able to win in a Lotus or an HRT.
Oh, vandaar dat het zo lastig gaat...
[ Voor 30% gewijzigd door diehard889 op 23-09-2010 12:19 ]
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Ga het vanavond ff met een vriend van me proberen via Tunnglediehard889 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:17:
Ik ga vanavond ook maar eens spellen, game vandaag bezorgd.
Je moet toch ingelogd zijn op LIVE om via LAN te kunnen spelen? Of is het eindelijk een spel dat wel puur LAN-ondersteund.Thommmyy schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:24:
[...]
Ga het vanavond ff met een vriend van me proberen via Tunngle
Als je Multiplayer kiest kun je kiezen uit ONLINE en LAN.
Op de PS3 in ieder geval.
Op de PS3 in ieder geval.
[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2010 12:31 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Team orders waren toch verboden in de F1?
Mijn engineer riep tijdens de 1ste free practice dat ik een stuk trager was dan mijn teamgenoot en dat ik zijn setup misschien moest kopiëren. Iemand een idee hoe je dat doet?
Wie heeft er eigenlijk al online gespeeld? Speelt het soepel?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat zeggen ze niet letterlijk, maar is volgens mij maar gewoon gepraat. Je kunt dat niet overnemen.MartijnA3 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:10:
Mijn engineer riep tijdens de 1ste free practice dat ik een stuk trager was dan mijn teamgenoot en dat ik zijn setup misschien moest kopiëren. Iemand een idee hoe je dat doet?
Euh, dat zegt mijn engineer wél letterlijk.
Zag net op het codemasters forum dat meer mensen zich dit afvroegen, maar dat het inderdaad niet kan.
Zag net op het codemasters forum dat meer mensen zich dit afvroegen, maar dat het inderdaad niet kan.
Verwijderd
Hij zegt het inderdaad letterlijk, vrij verwarrend ja. Iets van:MartijnA3 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:31:
Euh, dat zegt mijn engineer wél letterlijk.
"Sebastian is significantly faster than you, perhaps we should copy his setup"
Op zich niet erg dat het niet kan, er kan wel meer niet namelijk, maar zeg het dan ook niet
Verder erg leuk spel, hier gaan weer behoorlijk wat uurtjes speelplezier in zitten.
Verwijderd
Iemand nog een antwoord op mijn vraag van gisteren of het beter is de pc-versie óf de Xbox versie te kopen...?
imho pc. Ziet er beter uit (mits goede pc) en er zijn veel meer en betere stuurtjes te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:00:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag van gisteren of het beter is de pc-versie óf de Xbox versie te kopen...?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Wel erg realistisch...Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:41:
[...]
Hij zegt het inderdaad letterlijk, vrij verwarrend ja. Iets van:
"Sebastian is significantly faster than you, perhaps we should copy his setup"
Op zich niet erg dat het niet kan, er kan wel meer niet namelijk, maar zeg het dan ook niet
Verder erg leuk spel, hier gaan weer behoorlijk wat uurtjes speelplezier in zitten.
"Ehm, Fernando is faster...than you. Can you confirm?"
Hoe kan ik het eerste deel van Q skippen als ik al een goede tijd heb neergezet waarmee ik soieso in de volgende ronde ga komen?
PC versie:Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:00:
- is goedkoper
- is grafisch mooier
- heeft meer hardwaremogelijkheden (als je echt wilt kun je je Xbox360 controller nog aansluiten op je PC)
@ game error
Als je op de monitor in de pits kijk bij de tijd tab kan je op f2 drukken om de tijd te versnellen
Als je op de monitor in de pits kijk bij de tijd tab kan je op f2 drukken om de tijd te versnellen
[ Voor 7% gewijzigd door jajoh op 23-09-2010 14:29 ]
Je kan alleen versnellen tot 30x. Dat doe je op je pit monitor bij de huidige stand.Game Error schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:26:
Hoe kan ik het eerste deel van Q skippen als ik al een goede tijd heb neergezet waarmee ik soieso in de volgende ronde ga komen?
Maar inderdaad, PC zit er veel gelikter uit dan op m'n xbox.
Mede door de anti-aliasing.
[ Voor 12% gewijzigd door Joost1991 op 23-09-2010 14:29 ]
Verwijderd
Als je in de pit staat op je pc scherm naar de ronde tijden kijken en daar kan je de tijd doorspoelenGame Error schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:26:
Pfff al die penalties de hele tijd. voor 1 spin (in FP) krijg ik gewoon 3x een -5 grid penalty...
YouTube: F1 2010: Monaco Rain Race w Fanatec Carrera Wheel PIP on PS3
deze gast is ook echt goed bezig. hoop dat bol.com snel over de brug komt met mijn preorder. die "demo" komt maar erg traag binnen......
en Hamilton tegen zijn broertje en een verslaggever
YouTube: Lewis Hamilton plays Codemasters' F1 2010 game
deze gast is ook echt goed bezig. hoop dat bol.com snel over de brug komt met mijn preorder. die "demo" komt maar erg traag binnen......
en Hamilton tegen zijn broertje en een verslaggever
YouTube: Lewis Hamilton plays Codemasters' F1 2010 game
[ Voor 23% gewijzigd door udybees op 23-09-2010 14:44 ]
Vraagje, wat voor upgrades krijg je later in het seizoen allemaal? Vond de 1e van Lotus wel grappig 
spoiler:
Krijg je als "upgrade" een cruisesetting op je motor
Heb nu ook iets betere remmen gekregen in race 04
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Graphics moet ik nog eens vergelijken, maar eigenlijk zijn die bij mij ondergeschikt en voldoet de xbox versie ruim voor mij. Zit niet echt tijdens de race zo van "bah kijk die gekartelde boom daarachter eens".
Heb nog geen enkele penalty gehad, alleen 1x +10 sec online omdat iemand een braketest wilde doen.
In spin waarbij je 3 man uitschakeld dan?Unbreukable schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:36:
Pfff al die penalties de hele tijd. voor 1 spin (in FP) krijg ik gewoon 3x een -5 grid penalty...
Heb nog geen enkele penalty gehad, alleen 1x +10 sec online omdat iemand een braketest wilde doen.
[ Voor 46% gewijzigd door Phusebox op 23-09-2010 14:41 ]
Je kunt ook naar de volgende sessie skippen in Event Info.Joost1991 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:28:
Je kan alleen versnellen tot 30x. Dat doe je op je pit monitor bij de huidige stand.
Maar dan skip je van Quali naar Race en hij bedoelt van Q1 naar Q2.
ggggrr ik wordt gek van die lichtbollen en het wordt steeds erger ..
hier even een voorbeeldje wat ik bedoel
Dit heeft niets met realisme te maken maar gewoon ergens zit er iets fout
YouTube: Foutje in F1 2010
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wauw. Dat is inderdaad niet goed. Zijn de aliens geland?ravw schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:20:
ggggrr ik wordt gek van die lichtbollen en het wordt steeds erger ..
Lijkt me een probleem met je videokaart driver. Is die up-to-date?
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Weet iemand waarom bij de live timing de 3e sector tijd van de AI wel zichtbaar is en die van mijn niet?
alles is up to dateDr.Nono schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:26:
[...]
Wauw. Dat is inderdaad niet goed. Zijn de aliens geland?![]()
Lijkt me een probleem met je videokaart driver. Is die up-to-date?
dus daar ligt het niet aan en alleen met dit spel heb ik er last van dus aan me videokaart kan het niet liggen.
deze is nog geen 3 maanden oud
Zal zo even mijn drivers er afgooien en op nieuw installeren.
kijken of dat helpt als staan deze drivers en nog geen maand er op
[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 23-09-2010 15:35 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Is een bekende bugUnbreukable schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:31:
Weet iemand waarom bij de live timing de 3e sector tijd van de AI wel zichtbaar is en die van mijn niet?
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
ja dit systeem is nog geen 3 maanden oud. en alles word hier elke week gecontroleerd op nieuwe drivers.Phydomir schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:33:
Dat lijkt inderdaad wel een driver probleem.
Edit: Te laat. Ook alle drivers van chipset ed. up-to-date?
maar eerst had ik er geen last van het is eigenlijk pas gisteren avond begonnen
Oja en hij is niet ge OC
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 23-09-2010 15:38 ]
is er alleen q1 q2 q3 als je een lang raceweekend kiest? ik heb gister een paar keer short race weekend gedaan, als eerste naar buiten in kwali, snel rondje gereden (6e tijd) en back to garage. vervolgens tijd doorgespoeld tot eind van de sessie (stond toen 10e). maar toen ging het direct door naar de race, geen verdere kwalificatie meer..
tweede punt: ik ben begonnen in een lotus met 7 seizoenen en haal tijdens de kwali van de eerste races altijd rond P10 (moeilijkste niveau). is het dan zo dat ik verderop in de carreer met een williams bijv. constant p5 ofzo haal? en als dat waar is, zou het dan ook zo zijn dat eenmaal in een ferrari ik (gemakkelijk) pole haal iedere race? in dat geval is de moeilijkheidsgraad te makkelijk wanneer je eenmaal voor een topteam rijdt..
tweede punt: ik ben begonnen in een lotus met 7 seizoenen en haal tijdens de kwali van de eerste races altijd rond P10 (moeilijkste niveau). is het dan zo dat ik verderop in de carreer met een williams bijv. constant p5 ofzo haal? en als dat waar is, zou het dan ook zo zijn dat eenmaal in een ferrari ik (gemakkelijk) pole haal iedere race? in dat geval is de moeilijkheidsgraad te makkelijk wanneer je eenmaal voor een topteam rijdt..
Dan zou ik beginnen met alle grafische opties op uit/low te zetten en dan langzaam weer aan om te kijken of dat nog verschil maakt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Alleen bij Long Race Weekend heb je Q1,Q2 en Q3 (de officiële quali manier dus)Grimmie187 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:47:
is er alleen q1 q2 q3 als je een lang raceweekend kiest? ik heb gister een paar keer short race weekend gedaan, als eerste naar buiten in kwali, snel rondje gereden (6e tijd) en back to garage. vervolgens tijd doorgespoeld tot eind van de sessie (stond toen 10e). maar toen ging het direct door naar de race, geen verdere kwalificatie meer..
Geen wonder dat je een klapband krijgt als je derde ligt hahah
denk dat ik straks uit werk even langs de MM/Bart Smit/FRS etc fiets en kijk of deze al ergens in de winkels ligt..ben toevallig vanavond vrij en heb wel zin om even rondje te rijden, morgenavond ook al weer gevulde agenda dus dat schiet zo lekker op! 
Anders wachten tot bol.com de game verstuurd.. (als dat morgen pas wordt is ie er zaterdag pas...)
Anders wachten tot bol.com de game verstuurd.. (als dat morgen pas wordt is ie er zaterdag pas...)
I don't drive fast, I only fly low!
Misschien iets voor jullie die-hard F1 racers?
http://www.telegraaf.nl/t...n_Formule_1__.html?p=10,1
Is iets voor Arfman, die rijd Albers het licht uit de ogensteffeh schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:18:
Misschien iets voor jullie die-hard F1 racers?
(Een grapje moet kunnen toch?)
Ik weet vrij zeker dat ik Albers pwn in Richard Burns Rally, maarja, dat is dan ook een realistische gamePhusebox schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:39:
[...]
Is iets voor Arfman, die rijd Albers het licht uit de ogen![]()
(Een grapje moet kunnen toch?)
(right back at'cha)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Kijk, de AI op Legend gezet en in de Practice sta ik ook gewoon lekker 20ste met mijn Lotus in Melbourne.. Natuurlijk wel even doortrappen met het hok, maar zo wordt het al wat leuker en zo is het spel ook bedoeld.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ja RBR was wel een erg goed spel; en Albers zijn kwaliteiten trek ik ook in twijfel hoor, zeker als het dan op rally aankomt.Arfman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:42:
[...]
Ik weet vrij zeker dat ik Albers pwn in Richard Burns Rally, maarja, dat is dan ook een realistische game
(right back at'cha)
Precies, over paar seizoenen moet je vanzelf voor iets anders strijden!Kuhr89 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:49:
Kijk, de AI op Legend gezet en in de Practice sta ik ook gewoon lekker 20ste met mijn Lotus in Melbourne.. Natuurlijk wel even doortrappen met het hok, maar zo wordt het al wat leuker en zo is het spel ook bedoeld.
omfg, hoe bedoel je groot egoArfman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:42:
[...]
Ik weet vrij zeker dat ik Albers pwn in Richard Burns Rally, maarja, dat is dan ook een realistische game
(right back at'cha)

KPN - Vodafone Ziggo Partner
Heb net Mediaoffer gebeld, omdat bij mij ook nog altijd op niet verzonden stond. Terwijl ik de medewerker aan de lijn heb, en hem vraag hoe het er voor staat, ververs ik de pagina en staat ie op verzonden. Ze waren er momenteel druk mee bezig om de status updates in te voeren, zei hij, dus ik zou zeggen, check nog eens, misschien dat ie nu op verzonden staat? Ik krijg hem in ieder geval, hopelijk, morgen of overmorgen binnen!Lizardz schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:20:
Ik heb ondertussen nogsteeds niets gehoord van Mediaoffer over mijn PC versie.
Oke laat maar haha,, Na aantal ronden op de Prima tyres sta ik in de practice op de 8ste positie.. Dalijk even kwalificatie doen, kijken hoever ik dan kom..Joost1991 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:53:
[...]
Precies, over paar seizoenen moet je vanzelf voor iets anders strijden!
Die punctures slaan echt nergens op. Ik rij de pits uit op prime (voor de R&D challenge) na een half rondje klap band. Ik rij de pit weer in, neem de zachte band, rij naar buiten (opnieuw voor de R&D) nog voor de eerste bocht WEER EEN LEKKE BAND!
Is dit op de pc? Niks veranderd aan setup?Unbreukable schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:10:
Die punctures slaan echt nergens op. Ik rij de pits uit op prime (voor de R&D challenge) na een half rondje klap band. Ik rij de pit weer in, neem de zachte band, rij naar buiten (opnieuw voor de R&D) nog voor de eerste bocht WEER EEN LEKKE BAND!
Heb pas 1 puncture gehad, maar dat was nadat ik met 250 de muur in vloog.
Ben ik de enige? Er zijn mij al 2 dingen behoorlijk opgevallen op een vervelende manier:
- Schakelen gaat op een manier vertraagt, als ik op de flipper druk duurt het even voordat de auto schakelt.
- Ik heb TOTAAL geen snelheidsgevoel in de auto's. Niet in de bochten, maar ook niet als ik met 320 over het rechte stuk blaas.
Oja, en filmpjes die je niet kan skippen/wegklikken.. verschrikkelijk! Welke dwaas verzint dat nou in zijn games
Verder is het allemaal niet zo goed als Grand Prix 4 wat betreft Formule 1 games, en ook niet zo goed als bijvoorbeeld GTR wat betreft racinggames/sims in het algemeen. Op de forums zijn er nog tientallen andere mensen die overige bugs melden, waar ik zelf nog geen last van heb gehad trouwens.
- Schakelen gaat op een manier vertraagt, als ik op de flipper druk duurt het even voordat de auto schakelt.
- Ik heb TOTAAL geen snelheidsgevoel in de auto's. Niet in de bochten, maar ook niet als ik met 320 over het rechte stuk blaas.
Oja, en filmpjes die je niet kan skippen/wegklikken.. verschrikkelijk! Welke dwaas verzint dat nou in zijn games
Verder is het allemaal niet zo goed als Grand Prix 4 wat betreft Formule 1 games, en ook niet zo goed als bijvoorbeeld GTR wat betreft racinggames/sims in het algemeen. Op de forums zijn er nog tientallen andere mensen die overige bugs melden, waar ik zelf nog geen last van heb gehad trouwens.
Helaas voor jou was het niet 100% serieus, ik weet namelijk ook vrij zeker dat Albers mij pwnt in zo'n beetje elke open-wheeler sim die er is (rFactor, LFS, FVA, NetKar). Aangezien ik echter een tijdlang bij de beste van de wereld hoorde in RBR (zelfs nog een blauwe maandag de allersnelste tijd op 2 proeven gehad) durf ik die bewering wel aan
Ik heb precies hetzelfde, er zit lag in de besturing, ook als je Rapture uitschakelt. Snelheidsgevoel is voor mijn gevoel ook afwezig.- Schakelen gaat op een manier vertraagt, als ik op de flipper druk duurt het even voordat de auto schakelt.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nee PS3, rij gewoon met de default setup... ik was de 2e keer nog geen 200 meter de pits uit..Phusebox schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:14:
[...]
Is dit op de pc? Niks veranderd aan setup?
Daarna ga ik door naar FP2 en zijn er gewoon geen banden beschikbaar! Krijg ik gewoon een terminal damage melding. Terwijl ik nog in de pits sta!!!
FP3, weer een puncture...
[ Voor 20% gewijzigd door Unbreukable op 23-09-2010 17:56 ]
Eerste paar rondes die ik deed had ik de ene na de andere te pakken .Phusebox schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:14:
[...]
Is dit op de pc? Niks veranderd aan setup?
Zonder dan ook echt een reden ... daarbij heb ik ook al in men 2de race regen gehad , terwijl je andere hoor nog niets gezien te hebben
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Vreemd, na we zullen zien morgen.Arfman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:35:
[...]
Helaas voor jou was het niet 100% serieus, ik weet namelijk ook vrij zeker dat Albers mij pwnt in zo'n beetje elke open-wheeler sim die er is (rFactor, LFS, FVA, NetKar). Aangezien ik echter een tijdlang bij de beste van de wereld hoorde in RBR (zelfs nog een blauwe maandag de allersnelste tijd op 2 proeven gehad) durf ik die bewering wel aan
[...]
Ik heb precies hetzelfde, er zit lag in de besturing, ook als je Rapture uitschakelt. Snelheidsgevoel is voor mijn gevoel ook afwezig.
[ Voor 72% gewijzigd door Roydriguez op 23-09-2010 18:00 ]
9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12
Hmm heb ook de pc versie gehaald om als de tv bezet is ook nog wat practice laps te kunnen doen, maar krijg hem niet eens geinstalleerd... geen foutmelding, installatie hangt gewoon.
Binnenkort maar eens clean install doen, of is dit een bekend probleem?
Super! Hoop dat je gelijk hebt.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:03:
Ja, zelfs al zou hij vanavond pas verzonden worden (tot 23.00 ofzo) dan nog krijg je hem morgen. TNT werkt wat dat betreft vrij vlot.
Heb het spel ook voor de PC maar God wat is het zwaar op de hardware. Met alles op low/medium gaat het nog maar als ik dan een race start dan gaat ie erg hakkelen na een ronde of 10. En dit gebeurt elke keer weer. Zou bijna een bug verdenken.
Hardware overigens niet super:
MacBook pro eind 2008 met 9600m, 2.4ghz dual core en 4gb ddr3.
Geduld? Gebrek eraan is een bekend probleem ja.Phusebox schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:03:
Hmm heb ook de pc versie gehaald om als de tv bezet is ook nog wat practice laps te kunnen doen, maar krijg hem niet eens geinstalleerd... geen foutmelding, installatie hangt gewoon.
Dat valt toch wel mee? Een goede videokaart is alleen wel handig.Robin Chung schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:06:
Heb het spel ook voor de PC maar God wat is het zwaar op de hardware.
Dat de auto's draaien om hun middelpunt vind ik wel erg lelijk, zeker in langzame bochten. Dat kan anno 2010 toch niet meer?
[ Voor 31% gewijzigd door Olaf van der Spek op 23-09-2010 18:12 ]
En in Q1 WEER EEN F****** PUNCTURE!!!Unbreukable schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:36:
[...]
Nee PS3, rij gewoon met de default setup... ik was de 2e keer nog geen 200 meter de pits uit..
Daarna ga ik door naar FP2 en zijn er gewoon geen banden beschikbaar! Krijg ik gewoon een terminal damage melding. Terwijl ik nog in de pits sta!!!
FP3, weer een puncture...
EN IN Q3 OP REGENBANDEN IN DE REGEN WEDEROM!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 23-09-2010 18:46 ]
dit hoort volgens mij niet in dit topic, maar ik heb een probleem:
ik heb zonet ook zelf F1 2010 voor de PC gekocht maar ik krijg Games for windows live niet geinstaleerd op mijn windows 7 32 ultimate.
hij geeft dus telkens de foutmelding :
An error has occured while installing XliveRedist.msi.
Als jullie me kunnen helpen zou 't super zijn aangezien ik geen bal begrijp van wat men op de engelse sites zeggen.
ik heb zonet ook zelf F1 2010 voor de PC gekocht maar ik krijg Games for windows live niet geinstaleerd op mijn windows 7 32 ultimate.
hij geeft dus telkens de foutmelding :
An error has occured while installing XliveRedist.msi.
Als jullie me kunnen helpen zou 't super zijn aangezien ik geen bal begrijp van wat men op de engelse sites zeggen.
Dat je niets gehoord hebt van de shop is offtopic en weinig interessant voor het topic net als alle mededelingen mbt je bestelling. Als je verder niets te melden hebt heeft je reactie hier niet zoveel te zoeken. De enige reply die nog enigszins interessant is voor anderen heb ik laten staan en de rest heb ik weggeknikkerd.
Als iemand voor korte of langere tijd 'met vakantie' gestuurd wil worden door één van mods moet je vooral dat soort reacties blijven posten.
Als iemand voor korte of langere tijd 'met vakantie' gestuurd wil worden door één van mods moet je vooral dat soort reacties blijven posten.
[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 23-09-2010 18:57 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Ga je veel over de curbs? Zorg ervoor dat als je ze al neemt dat je dat vloeiend doet, en nooit met het wiel op de achterste rand komen, die schijnt scherp te zijn. Ook al gehad dat ik wat hard een hoge curb raak, terugstuur en lek (achterkant van curb)Unbreukable schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:31:
[...]
En in Q1 WEER EEN F****** PUNCTURE!!!
Als het gaat over Bahrein, daar heb ik ook al flink wat punctures gehad omdat ik gewoon te hard wilde door de bochten en over de curbs. Vaak wat stof meenemen helpt ook niet.
Blijkbaar is een HD4650 niet genoeg (i7 920 6gb w7x64), het draait voor geen meter in time trial zelfs. Terug naar de shop en ik blijf wel bij de xboxOlaf van der Spek schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:09:
[...]
Geduld? Gebrek eraan is een bekend probleem ja.
[...]
Dat valt toch wel mee? Een goede videokaart is alleen wel handig.
Dat de auto's draaien om hun middelpunt vind ik wel erg lelijk, zeker in langzame bochten. Dat kan anno 2010 toch niet meer?
Zie PromoX in "[Multi] F1 2010 - deel 2".
[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 23-09-2010 18:56 ]
Dat gevoel heb ik ook. Vanmiddag nogmaals het spel opgestart maar wederom na 20 minuten alles uitgezet.Arfman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:35:
[...]
[...]
Ik heb precies hetzelfde, er zit lag in de besturing, ook als je Rapture uitschakelt. Snelheidsgevoel is voor mijn gevoel ook afwezig.
Wat een lachertje is het ook.

Heb hier al een paar opmerkingen voorbij zien gaan waar in werd gezegd dat dit GEEN sim is maar meer een game voor alle categorieen.
QUOTE:
Wordt een beetje moe van dat "ze hebben zeker nooit rFactor gespeeld". Dat hebben ze vast wel, maar rFactor is bedoeld voor een ander publiek, en is goed in wat het doet (maar zonder mods zeker niet geweldig). Als je uberhaupt al wil vergelijken, wat eigenlijk niet eens van toepassing is omdat het twee compleet verschillende games zijn, dan moet je een kale rFactor vergelijken met F1 2010
Dacht even dat ik al die maanden me zelf voor gek had gehouden tot ik het volgende bericht las:
Uitgever Codemasters lanceert vandaag officieel haar nieuwe computergame 'F1 2010' en volgens het Engelse bedrijf is het de beste en meest realistische racegame ooit gemaakt met onder andere geavanceerde multiplayer-opties.
Waren mijn verwachtingen toch terecht.
Jammer genoeg hebben ze het niet kunnen waarmaken.
Dat is een low-end kaart, wat had je verwacht?Phusebox schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:54:
[...]
Blijkbaar is een HD4650 niet genoeg (i7 920 6gb w7x64), het draait voor geen meter in time trial zelfs. Terug naar de shop en ik blijf wel bij de xbox
Wat is Silverstone een klote track in F1 2010!!
Zou het wel goed draaien met een 5770? deze wil ik namelijk aanschaffen
Ja WTF!
Ik start hem net op.. Save data Corrupt.. Hoe kan dat nou weer gebeuren!??
Ik start hem net op.. Save data Corrupt.. Hoe kan dat nou weer gebeuren!??
Waarschijnlijk wel, maar ik zou een GTX 460 nemen.souljah1h schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:07:
Zou het wel goed draaien met een 5770? deze wil ik namelijk aanschaffen
Verwijderd
Ik probeerde hem via een netwerk te installeren en dat werkte ook niet. Dit was een versie die ik had gemount met Deamontools. Nadat ik hem op mijn locale schijf zette liep de install gewoon door.Phusebox schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:03:
Zo hier even een race van 3 rondjes met Virgin op Monaco.
YouTube: F1 2010 Virgin at Monaco (3 laps) PC
gelukkig heeft deze baan geen last van rare lichtbollen
maar het blijft wel een leuke game
SIlverstone is een klote track in elk spel, maar nu even over de game F1 2010Rivanov schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:07:
Wat is Silverstone een klote track in F1 2010!!
Ik race al heel wat jaartjes op de PC en Xbox 360, ik vind zowel sim als arcade leuk. Ik kan redelijk rijden, maar echt goed ben ik nou ook weer niet:
Wat maakt F1 2010 nou zo gaaf:
1. Grafisch op de PC is de game gewoon echt mooi
2. Het gevoel dat je krijgt tijdens een race weekend, neem nou bijv round 3 Kuala Lumpur. Ik begin de 1e ronde en denk dat gaat me nooit lukken op deze track. Je zet vervolgens de bocht indicators aan en begint op je gemak de baan te leren.
3. Langzamerhand word je steeds sneller en je voelt ook heel goed dat de baan steeds meer grip geeft.
4. Uiteindelijk ben je in de kwalificatie gewoon 4-5 seconden sneller als in de 1e Practice
5. Het verschil in de wagens. Ik heb een race gereden met de Lotus op Bahrein en daarna met de Red Bull een time trial gedaan en dat verschil is echt mega
6. Voor mij toch : de rewind functie. Erg handig als je in 1 van de laatste rondes van de race een foutje maakt of tijdens die ene super snelle kwalificatie ronde net in de laatste bocht de curb iets te hard raakt.
Natuurlijk heeft de game ook wat minpuntjes, zoals de pitstop bug of dat in de ronde nadat je je teammate heb verslagen, de race engineer zegt dat je teammate sneller is.
Ik kijk nu al uit naar F1 2011 met hopelijk de pace car in de game, dat zou echt tegek zijn.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
@ Henkus ..
voor al dat close racen is best wel gaaf zeker op Monaco
Je weet dat je sneller bent maar zie er maar eens voor bij te komen zonder problemen of een penalty aan je broek.
dus ronden lang je geduld bewaren tot dat die persoon 1 gaatje laat en dan snel er even voorbij en dan naar de volgende en weer het zelfde verhaal
voor al dat close racen is best wel gaaf zeker op Monaco
Je weet dat je sneller bent maar zie er maar eens voor bij te komen zonder problemen of een penalty aan je broek.
dus ronden lang je geduld bewaren tot dat die persoon 1 gaatje laat en dan snel er even voorbij en dan naar de volgende en weer het zelfde verhaal
Klote.. Dit wordt opnieuw beginnen voor mij
Zo, racestuurtje op de kop getikt, Spel erop en 3D vision aan. Wat een wereld van verschil zeg, je stuurt ineens een stuk makkelijker bij al die bochten

steam is nu ook unlocked , dus we gaan maar eens een poging wagen....
Hij is nu wat aan het decoderen, dus moet nog even geduld hebben.
Maar goed, ik heb er eerlijk gezegd niet een erg goed gevoel over, gezien de redelijk negatieve reacties tot dusver. Ik ook ben een grote liefhebber van "sims"als GTR, RFactor etc etc, maar heb bv ook best lol gehad met NFS Shift en Dirt 2. Mijn eerste race spel was dacht ik Test Drive 1 in 4 prachtige VGA kleuren.....
Een beetje arcade is niet erg, als het maar lekker stuurt, dus als ik maar een beetje gevoel in het stuur heb.
Ik verwacht geen die-hard sim.
Ik zal straks even laten weten wat mijn eerste ervaringen zijn, ik zal ,mezelf kennende wel weer eerst een half uur klooien met mijn G25 settings.
Heeft iemand al de perfecte stuur-instellingen gevonden?
Hij is bijna klaar dus ik ben heel benieuwd!
Hij is nu wat aan het decoderen, dus moet nog even geduld hebben.
Maar goed, ik heb er eerlijk gezegd niet een erg goed gevoel over, gezien de redelijk negatieve reacties tot dusver. Ik ook ben een grote liefhebber van "sims"als GTR, RFactor etc etc, maar heb bv ook best lol gehad met NFS Shift en Dirt 2. Mijn eerste race spel was dacht ik Test Drive 1 in 4 prachtige VGA kleuren.....
Een beetje arcade is niet erg, als het maar lekker stuurt, dus als ik maar een beetje gevoel in het stuur heb.
Ik verwacht geen die-hard sim.
Ik zal straks even laten weten wat mijn eerste ervaringen zijn, ik zal ,mezelf kennende wel weer eerst een half uur klooien met mijn G25 settings.
Heeft iemand al de perfecte stuur-instellingen gevonden?
Hij is bijna klaar dus ik ben heel benieuwd!
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Vind jij `m in 3D goed? Heb ook 3D vision, opzich wel gaaf maar niet van je. Speel `m liever zonder 3D, spel gaat ook te snel daarvoor ( vind ik ). Ben ook niet zo`n pro racer, maar goed.Zingo schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:33:
Zo, racestuurtje op de kop getikt, Spel erop en 3D vision aan. Wat een wereld van verschil zeg, je stuurt ineens een stuk makkelijker bij al die bochten
Nice, moet zeggen dat ik toch wel een aardig gevoel van snelheid krijg als ik dit zie en ziet er toch niet echt makkelijk uit.ravw schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:22:
Zo hier even een race van 3 rondjes met Virgin op Monaco.
[ Voor 4% gewijzigd door Roydriguez op 23-09-2010 19:43 ]
9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12
CGA?DaChosen1 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:36:
Inderdaad ook mijn eerste race game.
die punctures wordt ik ook niet goed van, ik heb op bahrein flink wat afgeragd en ik heb flink buiten de racelijn 'gekleurd'Unbreukable schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:31:
[...]
En in Q1 WEER EEN F****** PUNCTURE!!!

Wat me ook opviel is dat mijn setup van de Q niet overgenomen werden naar de race
Morgen maar eens de multiplayer proberen, ben erg benieuwd wat ik er daar van bak
Weet iemand hoe je extra brandstof (benzine, fuel) in je auto gooit tijdens practice? Wordt hier helemaal gek van, ik wil gewoon even een circuit leren kennen en 20 ronden achter elkaar tijden in de 1ste vrije training.... iemand? Kan de optie nergens vinden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Loze reacties met betrekking tot de bestelling/aankoop van de game hebben hier niets te zoeken. Doe je dit toch kan je dit een ban opleveren.
Loze reacties met betrekking tot de bestelling/aankoop van de game hebben hier niets te zoeken. Doe je dit toch kan je dit een ban opleveren.