Je kan in het menu een Grand Prix kiezen, auto uitzoeken,baan uitzoeken (lengte e.d. instellen), en gaan met dat ding.DukeN schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:29:
Klein vraagje: Ik hoor men wat klagen over de menu's. Zelf ben ik groot race fan en wil pure quickraces doen. Ivm weinig tijd. (Papa functie etc).
Is het mogelijk om de game te starten, een baan te kiezen, je auto, je positie, moeilijksheids graad en gaan met die banaan? Ik wil dan gewoon een half uurtje knallen zonder gedoe in menu's en het behalen van 56789 game uren om een baan vrij te spelen. Bah....
Quickrace... Is it there?!
En dat geen quickrace zoals Forza 3 waarbij je alle schade functies mist....
Hebben jullie trouwens ook last van het feit dat als je in de pits staat alles erg donker is, zodra je "go to track" kiest wordt het opeens lichter?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb zojuist F1 op mijn PC geinstalleerd en even mee gespeeld en eerste indruk is...niet wat ik er van verwacht had.
Speel al jaren race spellen (GTR-GTR2-Alle Collins spellen-Grid 2 maar vooral rFactor, laatste tijd met FSone 2009 mod) dus weet wel wat ik kan verwachten van een spel.
Als eerste vind ik al die menu's waar je doorheen moet echt Codemaster.Wil zelf gewoon het spel starten baan kiezen en gaan.
Verder valt me het geluid van de auto's ERG tegen.Heb even met de renault gereden en het geluid leek meer op een mug dan een F1 auto.
Verder het schakelen.ERG Traag. Zodra je 1 versnelling omhoog/omlaag gaat duur dit een fractie van een seconde.
En dan het gas geven. Dit gaat ook met enig vertraging.
Dit terwijl ik deadzone op 0 heb staan.
Rij met een Logitech G25, dus aan de hardware ligt het niet.
Denk dat ik eerst even wat langer ga uitproberen,voor ik aanstaande vrijdag overga tot aankoop.
Maar als ik op de eerste indruk moet afgaan.dan hou ik vrijdag lekker het geld in mn zak.
Speel al jaren race spellen (GTR-GTR2-Alle Collins spellen-Grid 2 maar vooral rFactor, laatste tijd met FSone 2009 mod) dus weet wel wat ik kan verwachten van een spel.
Als eerste vind ik al die menu's waar je doorheen moet echt Codemaster.Wil zelf gewoon het spel starten baan kiezen en gaan.
Verder valt me het geluid van de auto's ERG tegen.Heb even met de renault gereden en het geluid leek meer op een mug dan een F1 auto.
Verder het schakelen.ERG Traag. Zodra je 1 versnelling omhoog/omlaag gaat duur dit een fractie van een seconde.
Denk dat ik eerst even wat langer ga uitproberen,voor ik aanstaande vrijdag overga tot aankoop.
Maar als ik op de eerste indruk moet afgaan.dan hou ik vrijdag lekker het geld in mn zak.
Dat is gewoon dat je ogen zich moeten aanpassen aan het licht.Phusebox schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:32:
Hebben jullie trouwens ook last van het feit dat als je in de pits staat alles erg donker is, zodra je "go to track" kiest wordt het opeens lichter?
Speel mijn race games bijna enkel altijd tegen vrienden. Wat een crime zeg om snel een multi player lan set-up te maken. Verplicht inloggen bij microsoft enzo pffffffffffffffffffffffffffffffffff Beelden zijn mooi, game play niet echt helemaal. Wellicht met een upgrade nog te veranderen. Voorlopig blijven we hier gewoon F1 2010 de luxe doen based op f1 99-02
Ik heb hem net gekocht bij de FreeRecordShop, ik dacht dat de pc versie pas vrijdag zou komen. Vanavond ff knallen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
3 tientjes? Is dat ding zo goedkoop? Dat wist ik niet!Phusebox schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:39:
[...]
Heb je wel geen FFB. Maar goed, 360 stuurtje voor 3 tientjes, of 400 euro voor een fanatec. Hoop verschil.
Ehm, dus als ik op "go to track" klik, sta ik nog op dezelfde positie in de pitbox, met diezelfde monitor nog voor mijn neus maar moeten mijn ogen zich opeens aanpassen?rgras schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:38:
[...]
Dat is gewoon dat je ogen zich moeten aanpassen aan het licht.
Daarvoor heb ik hem op marktplaats uitgehaald.Harrie schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:43:
[...]
3 tientjes? Is dat ding zo goedkoop? Dat wist ik niet!
[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 22-09-2010 13:52 ]
Ik heb[list]• Q9550• 4850• 4GB RAM• Windows 7 Professional x64en kan op 1680x 1050 met MSAA op 8x tijdens timetrials (en de rest op 'ultimate') op gemiddeld 35-40FPS rekenen.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:28:
Ik weet dat er minimale en aanbevolen systeem eisen door codemasters beschikbaar zijn gesteld maar ik vroeg me toch af met wat voor een systeem/instellingen in de game jullie dit spel spelen. Ik heb momenteel een te slechte grafische kaart en zal deze moeten upgraden. Nu kan ik makkelijk voor een HD 4850 gaan maar misschien dat ik dan niet alle opties volledig kan benutten. Nu hoef ik niet alles op max te hebben maar wil wel het "wow" effect hebben. Alvast hartstikke bedankt!!
Quick race zit erin.DukeN schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:29:
Klein vraagje: Ik hoor men wat klagen over de menu's. Zelf ben ik groot race fan en wil pure quickraces doen. Ivm weinig tijd. (Papa functie etc).
Is het mogelijk om de game te starten, een baan te kiezen, je auto, je positie, moeilijksheids graad en gaan met die banaan? Ik wil dan gewoon een half uurtje knallen zonder gedoe in menu's en het behalen van 56789 game uren om een baan vrij te spelen. Bah....
Quickrace... Is it there?!
En dat geen quickrace zoals Forza 3 waarbij je alle schade functies mist....
Offtopic forza3 tip: Maak een race aan in het multiplayer gedeelte , kun je zelf alle (maar dan ook echt alle) opties instellen (ook aantal AI tegenstanders) , die vervolgens opslaan en later weer gebruiken.
Is dat niet gewoon een fancy beeldovergang van "menu" naar "race"?Phusebox schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:51:
[...]
Ehm, dus als ik op "go to track" klik, sta ik nog op dezelfde positie in de pitbox, met diezelfde monitor nog voor mijn neus maar moeten mijn ogen zich opeens aanpassen?
[...]
Daarvoor heb ik hem op marktplaats uitgehaald.
Ik heb een bug ontdekt.
Als je reset to track doet dan zijn de auto's doorzichtig zodat je niet meteen tegen iemand aan knalt.
Maar als je dan meteen een flashback doet, blijven de auto's gewoon doorzichtig en kun je dus makkelijker inhalen...
Misschien nuttige info; ik speel het spel met hoogste settings en 2x MSAA op 1280 * 1024 en haal 40-60 FPS
Q9450 3,8Ghz
HD 4870
4 GB
Win 7 64x
Als je reset to track doet dan zijn de auto's doorzichtig zodat je niet meteen tegen iemand aan knalt.
Maar als je dan meteen een flashback doet, blijven de auto's gewoon doorzichtig en kun je dus makkelijker inhalen...
Misschien nuttige info; ik speel het spel met hoogste settings en 2x MSAA op 1280 * 1024 en haal 40-60 FPS
Q9450 3,8Ghz
HD 4870
4 GB
Win 7 64x
[ Voor 23% gewijzigd door soulcrusher op 22-09-2010 14:17 ]
Sommige mensen hebben schijnbaar nogal last van input lag op de PC. Dit zou de oplossing moeten zijn!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Fancy? Hmm tja als je instant overgang van donker naar licht fancy wil noemen. Net of iemand het licht aandoet in de pitbox. Milieubewust bij Lotus? Of moeten ze zelf de stroom betalen en zitten ze op een budget.Thrackan schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:12:
[...]
Is dat niet gewoon een fancy beeldovergang van "menu" naar "race"?
Even de volledige link plaatsen, dat helptPhydomir schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:14:
Sommige mensen hebben schijnbaar nogal last van input lag op de PC. Dit zou de oplossing moeten zijn!
Deze dus: http://www.racedepartment...ler-input-lag-solved.html
[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 22-09-2010 14:17 ]
Wat is dat met die menu's?
Als ik snel wil racen lukt me dat hoor ;-)
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Sommige mensen hebben liever saaie tekstmenu's met een statische achtergrond.nils7 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:16:
Wat is dat met die menu's?
Geen flauw idee hoeveel FPS ik haal, maar het is altijd vloeiend.
Speel 1680x1050 met 8xMSAA en alles op Ultra/High.
Straks even met Directx 11 proberen te spelen.
E8400 op 3.8GHz, een 460GTX SC en 4GB geheugen.
Speel 1680x1050 met 8xMSAA en alles op Ultra/High.
Straks even met Directx 11 proberen te spelen.
E8400 op 3.8GHz, een 460GTX SC en 4GB geheugen.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ben benieuwd hoe het zal draaien op mijn Laptop....
i7-720QM
4GB Geheugen
ATI 4670 1 GB
Waarom issie uitverkocht bij MediaOffer, dat is wel balen !
i7-720QM
4GB Geheugen
ATI 4670 1 GB
Waarom issie uitverkocht bij MediaOffer, dat is wel balen !
Creating my own hero.
met een 8800GTS 512 (G92 core)Zamorano schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:37:
Iemand de PC versie al geprobeerd met een 8800GTS 768MB of vergelijkbaar?
loopt als een trein !
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
De vertraging komt waarschijnlijk doordat hij bij Sound Settings op Rapture staat. Als je dit op Software of Hardware zet (ikzelf kan alleen Software kiezen) is het minder, maar nog wel aanwezig.seninha schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:36:
Ik heb zojuist F1 op mijn PC geinstalleerd en even mee gespeeld en eerste indruk is...niet wat ik er van verwacht had.
Voor de rest helemaal met je eens, ben erg blij dat ik hier geen geld aan uitgegeven heb.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Welke instellingen heb je gebruikt en wat zijn de rest van je specs als ik vragen mag?theezeefje schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:38:
[...]
met een 8800GTS 512 (G92 core)
loopt als een trein !
Heb je de hierboven aangedragen oplossing voor controller input lag al geprobeerd? Of is dat van die sound-settings? Ik kan de pagina met de oplossing hier niet openen.Arfman schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:06:
[...]
De vertraging komt waarschijnlijk doordat hij bij Sound Settings op Rapture staat. Als je dit op Software of Hardware zet (ikzelf kan alleen Software kiezen) is het minder, maar nog wel aanwezig.
Voor de rest helemaal met je eens, ben erg blij dat ik hier geen geld aan uitgegeven heb.
De fix is iig de sound settings naar software of hardware wijzigen.Harrie schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:19:
[...]
Heb je de hierboven aangedragen oplossing voor controller input lag al geprobeerd? Of is dat van die sound-settings? Ik kan de pagina met de oplossing hier niet openen.
Ik ga het straks proberen, heb er echter weinig last van gehad tot nu toe.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-09-2010 15:25 ]
Bij de plaatselijke FRS al uitverkocht voor 60 euro.
Hmm, ga denk eens kijken of ik hem nog zeker wil hebben.
Lijkt me tof online.
Maar of ik de tijd heb, Is die lag vrij online?
Lijkt me tof online.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteren op de xbox was het lagvrij, maar natuurlijk nog niet veel users online. Maximaal met 7 geraced. Host migration werkte ook erg soepel, geen hapering of niks tijdens het racen.Mars18 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:26:
Lijkt me tof online.
Mars18 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:26:

[ Voor 10% gewijzigd door Pierre op 22-09-2010 16:01 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
€60, damn, weer echte FRS prijzen...Mars18 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:26:
Lijkt me tof online.
Nou bij de bartsmit en intertoys kost het ook 55-60 euries.
[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 22-09-2010 15:58 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Gezien je online voor €45-€50 klaar bent voor een consoleversie en nog minder voor de PC-versie vind ik dat (overigens al jaren) afzetterij. Oh well, voor de rest lekker offtopic van me natuurlijk. Kan niet wachten tot morgenavond 20.00Striptease schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:58:
Nou bij de bartsmit en intertoys kost het ook 55-60 euries.
Verwijderd
Heb hem sinds gisteren binnen voor PC, nog even mijn Logitech MoMo Racing Wheel uit de kast gepakt daarvoor (speciaal nog niet verkocht in afwachting van deze game
En het plan was dan om een moderner stuurtje te kopen als deze game goed is
)
Alles vol open @ 1920*1080, draait zo soepel als wat met m'n i7 920 (@4GHz) + HD5870 (@ 880 MHz/1250MHz)
Op eerste zicht ziet het er niet slecht uit. Van die inputlag heb ik ook geen last met m'n MoMo (zaterdag ga ik misschien een G27 halen, wie weet is het dan anders?).
Maar je voelt echt het verschil qua grip na pakweg een uurtje practice, en je ziet de baan ook effectief "veranderen", dus volgens mij zit dat wel snor.
Eerst een beetje wennen nog aan het spel, daarna de multiplayer een beurt geven
Alles vol open @ 1920*1080, draait zo soepel als wat met m'n i7 920 (@4GHz) + HD5870 (@ 880 MHz/1250MHz)
Op eerste zicht ziet het er niet slecht uit. Van die inputlag heb ik ook geen last met m'n MoMo (zaterdag ga ik misschien een G27 halen, wie weet is het dan anders?).
Maar je voelt echt het verschil qua grip na pakweg een uurtje practice, en je ziet de baan ook effectief "veranderen", dus volgens mij zit dat wel snor.
Eerst een beetje wennen nog aan het spel, daarna de multiplayer een beurt geven
Oh ja? Heb het idee dat dit net Need for Speed is, perfecte grip.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:18:
Je moet gewoon wat dichter tegen de limiet gaan zittenOlaf van der Spek schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:21:
[...]
Oh ja? Heb het idee dat dit net Need for Speed is, perfecte grip.
haha, nofi.. ik heb spel zelf nog helemaal niet kunnen proberen.
Zou er iets te doen zijn tegen dat schuddend beeld als je vanuit de cockpit rijdt?
Verwijderd
je vering soepeler zettenschumpi schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:41:
Zou er iets te doen zijn tegen dat schuddend beeld als je vanuit de cockpit rijdt?
Ik vind vanuit de cockpit rijden echt zwaar deprimerend. Zeker als je voorheen altijd met de T-cam hebt gereden. Lijkt zo sloom te gaan...
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Inderdaad, maar als je het zo realistisch mogelijk wilt houden, dan speel je vanuit de cockpit. Dat schuddend beeld valt me dan wel tegen. Misschien is hier iets aan te doen?
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben om in te loggen op Live! op de PC? Live! werkt wel in andere games, maar bij F1 2010 geeft hij aan dat er niet ingelogd kan worden.

[ Voor 14% gewijzigd door rgras op 22-09-2010 17:14 ]
Mss omdat ie nog niet officieel uit is?
Wat zijn eigenlijk de systeem eisen voor de PC versie van de game? Ik lees nogal wat tegenstrijdigheden...
Ik heb een AMD 4000+, en zou deze kunnen upgraden naar een X2 4200+ voor een een klein bedrag.
Op somige sites staat bij recommended: X2 4200+ / C2D E6700 2.66GHz. Beetje raar, want die C2D is volgens mij wel een stuk sneller dan een X2 4200+.
Verder heb ik een HD3850, niet optimaal, maar dat gaat misschien nog wel?
Naja, ik heb hem iig besteld voor de xbox, dan ben ik zeker dat het goed gaat draaien, maar kzou hem toch al eens op de pc willen gaan proberen.
Ik heb een AMD 4000+, en zou deze kunnen upgraden naar een X2 4200+ voor een een klein bedrag.
Op somige sites staat bij recommended: X2 4200+ / C2D E6700 2.66GHz. Beetje raar, want die C2D is volgens mij wel een stuk sneller dan een X2 4200+.
Verder heb ik een HD3850, niet optimaal, maar dat gaat misschien nog wel?
Naja, ik heb hem iig besteld voor de xbox, dan ben ik zeker dat het goed gaat draaien, maar kzou hem toch al eens op de pc willen gaan proberen.
Was vandaag in Lochem aan het werk en voor de gein de Intertoys binnen gelopen, ja meneer net binnen gekregen, PC versie 4 tientjes, gelijk installen zo en dan maar eens proberen!
Bij mij werkt het goed. Kan wezen dat het druk is.rgras schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:13:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben om in te loggen op Live! op de PC? Live! werkt wel in andere games, maar bij F1 2010 geeft hij aan dat er niet ingelogd kan worden.
[afbeelding]
Mediamarkt groningen heeft alle versies ruim op voorraad zag ik net.
Pc 40euro. Consoles 55euro
Pc 40euro. Consoles 55euro
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb een probleem ik heb hem net binnen en heb hem geïnstalleerd
alles gaat goed maar tot ik een race wil starten.
dan slaat hij vast ..
gewoon testrijden en QF geen probleem maar als ik dus de wedstrijd zelf wil gaan rijden slaat hij vast.
Ik draai hem hier onder Windows 7 64 bits
AMD Phenom II X6 1055T
NVIDIA GeForce GTX 465
Geheugen :4096 MB
Alle nieuwste drivers staan er op
dan slaat hij vast ..
gewoon testrijden en QF geen probleem maar als ik dus de wedstrijd zelf wil gaan rijden slaat hij vast.
AMD Phenom II X6 1055T
NVIDIA GeForce GTX 465
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wsl krijg ik 'm vrijdag binnen voor de Xbox. Ben echter gewend aan pc-racegames, dus hoop wel dat ie op de Xbox niet te arcade-achtig is. Als ik hier zo de reacties lees heb ik wat mixed-feelings, we gaan het zien...
By the way, heeft iemand hier ervaring met race-seats? Iemand die iets kan aan- of afraden?
By the way, heeft iemand hier ervaring met race-seats? Iemand die iets kan aan- of afraden?
Ik krijg mijn remmen maar niet goed. Moet echt veel te vroeg in de ankers. Australië bijvoorbeeld, de chicane voor de backstraight, daar schiet ik altijd voorbij. Rem bij het tweede bordje.
Heb de pressure al op high gezet, maar niks. Deadzone staat op 0%
Mag je wel goed racen in die game? 
P18 starten naar P3 toe rijden in de Lotus.
Dan vreemd genoeg de pits voorbij remmen (vaak zat stops gemaakt en nooit gebeurt)
Al met al als P23 terug komen...
Naar P15 rijden en dan in de laatste ronde in de eertste bocht een klapband.... jaaaaaah ik heb nu al tig keer die eerste race over gedaan OMG
Als je goed rijdt wordt je gewoon gestraft!
P18 starten naar P3 toe rijden in de Lotus.
Dan vreemd genoeg de pits voorbij remmen (vaak zat stops gemaakt en nooit gebeurt)
Al met al als P23 terug komen...
Naar P15 rijden en dan in de laatste ronde in de eertste bocht een klapband.... jaaaaaah ik heb nu al tig keer die eerste race over gedaan OMG
Als je goed rijdt wordt je gewoon gestraft!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Meer vleugel zetten ? (Geen idee hoor, ik heb het spel nog niet, ga morgen PS3 + spel kopen)Phusebox schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:51:
Ik krijg mijn remmen maar niet goed. Moet echt veel te vroeg in de ankers. Australië bijvoorbeeld, de chicane voor de backstraight, daar schiet ik altijd voorbij. Rem bij het tweede bordje.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Heb net even gekeken bij de lokale MediaMarkt in Bergen op Zoom en daar kost deze game €49,99 voor Xbox 360 & PS3 en €39,99 voor de PC.... Scherpe introductieprijzen voor een retailer
..
[ Voor 98% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 22-09-2010 18:40 ]
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
nvt, snel weer verder
[ Voor 93% gewijzigd door Sipio op 22-09-2010 18:32 ]
Ik snap niet dat de gameshop niet kunnen houden aan de release datum.
Maar ik neem aan dat mensen die de pc hebben illegaal gedownload hebben daar wordt die namelijk veel aangeboden. Ik blijf dit zonde vinden omdat zo de game markt kapot gaat.
Ik blijf wachten tot morgen wanneer ik hem via steam kan spelen
Maar ik neem aan dat mensen die de pc hebben illegaal gedownload hebben daar wordt die namelijk veel aangeboden. Ik blijf dit zonde vinden omdat zo de game markt kapot gaat.
Heb hem vanmiddag in een Intertoys gewoon op kunnen pikkenEvertt schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:31:
Same here....ravw schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:45:
Heb een probleem ik heb hem net binnen en heb hem geïnstalleerd
dan slaat hij vast ..
AMD Phenom II X6 1055T
NVIDIA GeForce GTX 465
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
dus als ik het goed begrijp is de pc versie wel al uit maar komt de controller versie pas de 24ste ?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Dus.
1e race 2e geworden omdat ik er soms vanaf spinde met de Lotus
, anders was ik ruim 1e geworden . Verder wel fun gehad, echter moet ik de AI maar eens bijstellen, dit is niet leuk meer
.
1e race 2e geworden omdat ik er soms vanaf spinde met de Lotus
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Is er helemaal geen gap info beschikbaar tijdens races?
o dus het ligt niet aan mijn pc dan wacht ik wel even met verder zoeken tot iemand weet hoe of wat
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
vet leuk spel
1.48 hoog op spa met keyboard.. kan nog ietsjes verbeterd worden
1.48 hoog op spa met keyboard.. kan nog ietsjes verbeterd worden
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Heb jij niet dit probleem?ravw schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:57:
[...]
o dus het ligt niet aan mijn pc dan wacht ik wel even met verder zoeken tot iemand weet hoe of wat
http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-technical-help-1343/428639-game-crashes-prior-race.html
http://community.codemast...phenom-ii-x6-problem.html
[ Voor 17% gewijzigd door Roydriguez op 22-09-2010 19:03 ]
9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12
Nou ik heb hem binnen, 1 dag later dan ik had verwacht... maar toch.
Wat vinden jullie van de keuze uit namen (how would you like to be called?)
En van het feit dat er geen nederlandse helm in zit...
Wat vinden jullie van de keuze uit namen (how would you like to be called?)
En van het feit dat er geen nederlandse helm in zit...
[ Voor 16% gewijzigd door Unbreukable op 22-09-2010 19:27 ]
heb er nu een paar uur speeltijd opzitten en vind het eigenlijk wel leuk allemaal.
Het is niet al te arcade, en ook niet al te sim. Betekent dus dat je behoorlijk casual kunt rijden, maar dat een fout wel fataal is. Met de aids off en de ai hoog vind ik het toch wel een uitdaging
Moet wel zeggen dat de pitstops veel te random zijn, ben je een X aantal ronden echt scherp aan het rijden om op een positie te komen en dan kun je 20 seconden in de pits blijven staan (ipv 7) omdat er traffic is, kun je gelijk weer achteraan sluiten.
Het is niet al te arcade, en ook niet al te sim. Betekent dus dat je behoorlijk casual kunt rijden, maar dat een fout wel fataal is. Met de aids off en de ai hoog vind ik het toch wel een uitdaging
Moet wel zeggen dat de pitstops veel te random zijn, ben je een X aantal ronden echt scherp aan het rijden om op een positie te komen en dan kun je 20 seconden in de pits blijven staan (ipv 7) omdat er traffic is, kun je gelijk weer achteraan sluiten.
Ik heb nog geen pitstop gehad in een race maar wat ik er over lees is wel crap...verlies je er altijd zoveel mee? Heb je hier nog zelf invloed op oid?
Hmm... Als ik de game op mijn pc start, krijg ik deze error:

Gaat dus echt niet werken op mijn pc... Ik vermoed omdat het een single core is?
Ook windows 7 64-bit trouwens...
Dus nog maar ff wachten...
Wow, ik zie dat de gamemania hier (in BE), zelfs 65 euro durft vragen voor deze game op xbox 360... Dan wacht ik wel wat langer...

Gaat dus echt niet werken op mijn pc... Ik vermoed omdat het een single core is?
Ook windows 7 64-bit trouwens...
Dus nog maar ff wachten...
Wow, ik zie dat de gamemania hier (in BE), zelfs 65 euro durft vragen voor deze game op xbox 360... Dan wacht ik wel wat langer...
[ Voor 25% gewijzigd door Harrie op 22-09-2010 19:46 ]
Dan pit je toch een ronde later?Fantomas schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:29:
Ik heb net mijn engineer over de rooie gehad omdat ik 1 ronde te vroeg pitte, dit niet aangaf en hij erna maar bleef roepen dat ik moest pitten
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
hier werkt die nou wel wat het direct x op false zetten ipv true
maar haha kan het beter bij test laps houden ...
mijn eerste race op pole was bij de eerste bocht al laatste ... wat een zooitje is dat zeg ..
van Alonso en Vettel verwacht ik het wel dat die gaan rammen
Ook met de instellingen bezig en het remmen mag van mij ook veel sneller, lijkt wel alsof de remmen veels te laat ingrijpen, andere instellingen lijkt niks uit te maken.Phusebox schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:51:
Ben alleen nog ff bezig geweest met time trial op Spa om ook mijn stuurinstellingen fijn te krijgen maar wil ook nog niet zo vlotten.
Dalijk Monaco maar eens proberen.
Pff, ik wordt echt scheitziek van dat rotmenu. Ik wil gewoon meteen balkjes tekst, net als vroeger. Ik vind dit TE waardeloos voor woorden.
Ben begonnen met de Career mode met de Difficulty op Professional..
Ik ben begonnen met 7 seizoenen en begin met Lotus.
Na de eerste kwalificatie sta ik gewoon Pole Position met alle Driving Aids uit. Moet zeggen dat het verschil echt te groot is.. Ik zal straks wel even op Legend beginnen. Kun je per race aangeven welke moeilijkheidsgraad je wilt? Of moet ik dan opnieuw gaan beginnen met een career?
Mijn tijd op Bahrein was 1.56:867 in een Lotus en Vettel had 1.58:859
Is dit vreemd?
Na de eerste kwalificatie sta ik gewoon Pole Position met alle Driving Aids uit. Moet zeggen dat het verschil echt te groot is.. Ik zal straks wel even op Legend beginnen. Kun je per race aangeven welke moeilijkheidsgraad je wilt? Of moet ik dan opnieuw gaan beginnen met een career?
Is dit vreemd?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Heb nogsteeds geen bericht van Mediaoffer dat er iets verzonden is...
Weet iemand hoe het zit met de leaderbords van time trial (in dit geval ps3)?
Heb net een tijd gezet op Interlagos maar deze verschijnt niet op het leadersbord.
Heb net een tijd gezet op Interlagos maar deze verschijnt niet op het leadersbord.
ik had het zelfde maar ik rij dan niet in een Lotus.Kuhr89 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:57:
Is dit vreemd?
Ik ben begonnen met een Toro rosso - red bull
Het is alsof niemand bij Codemasters de game zelf speelt...Zingo schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:55:
Pff, ik wordt echt scheitziek van dat rotmenu. Ik wil gewoon meteen balkjes tekst, net als vroeger. Ik vind dit TE waardeloos voor woorden.
Ok moet nog even wachten voordat dat geweldige steam deze game vrijgeeft, maar er zijn meer wegen die naar rome toe leiden en heb dus alvast een sneak peak gedaan. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat de hype voor wat mij betreft over is. Als ik een vergelijking moet doen tussen deze game en rFactor, vind ik rFactor vele malen beter. Launch control alleen al bijvoorbeeld, niets geeft je een betere kick dan zelf bepalen wanneer je gaat rijden. Laat je te vroeg los, bam stop en go penalty aan je broek. Niet bij deze game, hier wordt je met z'n alleen tegelijk losgelaten.
Dan, driving aids, als je alles aan laat staan is het vreselijk irritant. Met name het te vroeg remmen ergert me mateloos. Heb even gereden met mijn momo en ook hier moet ik zeggen dat ik niet onder de indruk ben, de auto reageert heel erg stotterend, force feedback is een aanfluiting, en het shiften is vreselijk irritant vooral het geluid als je tegen aan je max revs rijdt. Het hele idee van career gebeuren vind ik wel leuk, evenals de randzaken eromheen, interviews en groeikansen. Maar wat het rijden betreft is deze game nog maar de helft van wat rFactor te bieden heeft. Grafisch vind ik het ook maar mhoah op de pc terwijl ik max settings draai (1920*1080, 8x dat aa gedoe en al het detail op high, system specs: e8400 @ 3,6 8 gb ddr2 pc6400, 4890 1gb). Tis in mijn ogen gewoon rFactor met een weer-gloedje erover heen. Ok weer condities zijn dan wel weer vet in deze game maar ook dat alleen zal je niet over de streep trekken.
Sorry maar gaat hem niet worden voor mij, tis me op dit moment veel te arcade achtig.
Dan, driving aids, als je alles aan laat staan is het vreselijk irritant. Met name het te vroeg remmen ergert me mateloos. Heb even gereden met mijn momo en ook hier moet ik zeggen dat ik niet onder de indruk ben, de auto reageert heel erg stotterend, force feedback is een aanfluiting, en het shiften is vreselijk irritant vooral het geluid als je tegen aan je max revs rijdt. Het hele idee van career gebeuren vind ik wel leuk, evenals de randzaken eromheen, interviews en groeikansen. Maar wat het rijden betreft is deze game nog maar de helft van wat rFactor te bieden heeft. Grafisch vind ik het ook maar mhoah op de pc terwijl ik max settings draai (1920*1080, 8x dat aa gedoe en al het detail op high, system specs: e8400 @ 3,6 8 gb ddr2 pc6400, 4890 1gb). Tis in mijn ogen gewoon rFactor met een weer-gloedje erover heen. Ok weer condities zijn dan wel weer vet in deze game maar ook dat alleen zal je niet over de streep trekken.
Sorry maar gaat hem niet worden voor mij, tis me op dit moment veel te arcade achtig.
[ Voor 5% gewijzigd door loewie1984 op 22-09-2010 20:17 ]
Ik ook niet.Lizardz schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:01:
Jahaa eindelijk uit kunnen rijden....
P8 hehehe vanaf 20 op expert modus :-)
Oplossing voor nu:Fantomas schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:29:
heb er nu een paar uur speeltijd opzitten en vind het eigenlijk wel leuk allemaal.
http://community.codemast...28943-pit-stop-issue.html
Als Codemasters nou gewoon een Demo vrijgeeft, dan zal je zien dat het illegale download wel minder zal worden.Evertt schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:31:
Ikzelf heb hem vanmorgen binnen gehaald om te achterhalen of het iets voor me was.
Kon namelijk niet wachten tot aankomen vrijdag het spel officiel te halen was.
Na minder dan een half uur spelen heb ik besloten om toch verder te gaan met rFactor en Fsone2009 mod.
Als ik dit niet gedaan had , was ik mooi €60 kwijt aan een spel die toch in de kast belandt.
Wil best betalen voor een game, als deze het waar is.
Games die ik tot nu toe gehaald heb zijn oa:
GTR
GTR2
Race Pro
Race07
Collin 2
Grid 2
GT legends
rFactor
verder alle delen Call of Duty
en Medal of Honor.
Dit zijn voor mij allemaal spellen die het zeker waard waren en geen spijt van gehad heb. (buiten Race Pro en Race 07)
Ik vind het toch wat tegenvallen moet ik eerlijk zeggen , zeker als je FVA al gedaan heb is het kwa geluid en gevoel in de game een stuk minder . Natuurlijk het is geen full sim en zal me er zeker mee vermaken .
En ja ik zal hem nog kopen ook , tenminste had hem al bij steam besteld .
En ja ik zal hem nog kopen ook , tenminste had hem al bij steam besteld .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Wat heb ik een pleurishekel aan dit spel. Morgen nog een gokje wagen, anders gaat ie de container in. Wat een ellende...
Ik kan maar geen goede balans vinden tussen moeilijkheid en realisme. De ene instelling verlies ik alles mee en lig ik 2 secondes per ronde achter op de meneer op P23, één tandje minder AI en ik kan 10e worden tijdens kwalificatie. Maar tijdens de race haalt iedereen me weer links en rechts in. Als ik dan vol ga trappen dan kan ik de boel netjes bijhouden, maar zijn binnen de kortse keren mijn banden helemaal gaar. Is er niet zo iets als een dynamische AI instelling? Gewoon 1tje die op basis van je rondetijden de rest aanpast, zodat je met een mindere auto in de range tussen P16 en P22 terecht komt? Er is zo echt niets aan, ik ben al 2 avonden bezig met instellen, afstellen en zorgen dat ik er meer plezier aan kan beleven. Te makkelijk is niet leuk, te moeilijk ook niet. Nu ben ik niet echt een geweldige coureur, maar met vele andere games maak ik toch wel leuke rondjes.
Ik baal gewoon als een stekker, het is echt niet leuk zo. Nog meer mensen die lopen te stoeien met de AI? Of ben ik gewoon zo onwijs slecht in dit spel (maar speel ik GT5:P gewoon lekker uit?).
Ik kan maar geen goede balans vinden tussen moeilijkheid en realisme. De ene instelling verlies ik alles mee en lig ik 2 secondes per ronde achter op de meneer op P23, één tandje minder AI en ik kan 10e worden tijdens kwalificatie. Maar tijdens de race haalt iedereen me weer links en rechts in. Als ik dan vol ga trappen dan kan ik de boel netjes bijhouden, maar zijn binnen de kortse keren mijn banden helemaal gaar. Is er niet zo iets als een dynamische AI instelling? Gewoon 1tje die op basis van je rondetijden de rest aanpast, zodat je met een mindere auto in de range tussen P16 en P22 terecht komt? Er is zo echt niets aan, ik ben al 2 avonden bezig met instellen, afstellen en zorgen dat ik er meer plezier aan kan beleven. Te makkelijk is niet leuk, te moeilijk ook niet. Nu ben ik niet echt een geweldige coureur, maar met vele andere games maak ik toch wel leuke rondjes.
Ik baal gewoon als een stekker, het is echt niet leuk zo. Nog meer mensen die lopen te stoeien met de AI? Of ben ik gewoon zo onwijs slecht in dit spel (maar speel ik GT5:P gewoon lekker uit?).
[ Voor 5% gewijzigd door Nik op 22-09-2010 21:33 ]
Hoe hebben de mensen met een stuur hun deadzone en linearity bij de verschillende opties staan? net als ik denk een redelijke instelling te hebben gevonden kom ik weer een of andere scherpe bocht niet door omdat de stuuruitslag dan gewoon te klein lijkt, al een flink aantal gevoeligheidsinstellingen geprobeerd maar echt nog geen fijne gevonden.
Bedoel eigenlijk gewoon een instelling van al die opties waar jullie wel alle bochten mee doorkomen zonder de vangrail te raken
( ja ik neem ze wel rustig)
PC versie
Bedoel eigenlijk gewoon een instelling van al die opties waar jullie wel alle bochten mee doorkomen zonder de vangrail te raken
PC versie
[ Voor 24% gewijzigd door Sipio op 22-09-2010 21:50 ]
ik ook niet. Daarom vanavond order geannuleerd en pc-versie bij mediamarkt groningen gehaald. Moet nu eerst even thuis geraken om m te proberen.Lizardz schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:01:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zavvi.com heeft hem ook net verstuurd.
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar dit spel. Ik vond NFS best wel leuk om te spelen. Is het daar een beetje mee te vergelijken met de controls? Ik vond NFS namelijk best wel lekker spelen met controller op de Ps3.
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar dit spel. Ik vond NFS best wel leuk om te spelen. Is het daar een beetje mee te vergelijken met de controls? Ik vond NFS namelijk best wel lekker spelen met controller op de Ps3.
Net even een eerste sessie gereden.
Had de game al gekocht via Steam en heb gewoon een gelekte versie gedownload en mijn Steam serial ingevuld.
Positieve eerste indrukken:
- De sfeer en de career mode zijn erg goed en voegen zeker wat toe aan de F1 ervaring.
- Graphics zijn prima en draaien ook behoorlijk op mijn verouderde 8800 GTS.
De wat mindere punten:
- De besturing en vooral de FF voelt erg rauw en simpel
- Gevoel met de auto laat te wensen over.
- Ik ben bang dat het snel te makkelijk wordt. Heb al de hoogste moeilijkheidsgraad, alle driving aids uit en AI op Legendary. In de FP op Sakhir, een circuit wat ik eigenlijk niet ken, ben ik na 5 rondjes al dik sneller dan mijn teamgenoot en doe ik in mijn HRT mee onderaan de middenmoot.
Had de game al gekocht via Steam en heb gewoon een gelekte versie gedownload en mijn Steam serial ingevuld.
- De sfeer en de career mode zijn erg goed en voegen zeker wat toe aan de F1 ervaring.
De wat mindere punten:
- Ik ben bang dat het snel te makkelijk wordt. Heb al de hoogste moeilijkheidsgraad, alle driving aids uit en AI op Legendary. In de FP op Sakhir, een circuit wat ik eigenlijk niet ken, ben ik na 5 rondjes al dik sneller dan mijn teamgenoot en doe ik in mijn HRT mee onderaan de middenmoot.
Verwijderd
Ik zit te twijfelen of ik 'm ga kopen voor de XBox 360 of de PC (i7 920 @ 3.3, GTX285, 6 Gb RAM). Voordeel XBox: schijf erin en rijden maar. Voordeel pc...? Mooier beeld? Meer tweakmogelijkheden? Dat 'ie voor de pc maar 30 euro kost is natuurlijk ook wel erg interessant...
Respect voor de tijd, ik kom op de Xbox nog niet verder dan 2.04, mort dus nog wat tijd vinden. Gisteren dacht ik netjes opgeslagen, zegt het spel dat mijn save-file corrupt is. Dag 3e plek in de eerste race, helemaal opnieuw beginnen. Voor het eerst dat ik op de Xbox mee maak dat een savegame corrupt is[message=,noline]Superkuhrtje schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:57[/message]:
Is dit vreemd?
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Dat je een race niet uitrijd en dan steeds opnieuw begint ligt natuurlijk aan jezelf, is geen fout of slecht van het spel. Als je niet finished ben je niet gefinished klaar, accepteren en verder naar de volgende race. Zo hou je jezelf voor de gek.nils7 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:26:
Jahaa eindelijk uit kunnen rijden....
Heb exact hetzelfde gedaan met mijn steam-serial. Zelfs al een online race gewonnen.Zamorano schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:43:
Net even een eerste sessie gereden.
De wat mindere punten:
De FP is echt niet indicatief heb ik gemerkt. Met AI op moeilijkst gaat de quali nog wel. Q2 is haalbaar met een Virgin. Echter de race is een ander verhaal, de auto zit vol met brandstof en reageert daar toch redelijk heftig op. De races wordt ik nog aan alle kanten voorbij gereden. Net de AI iets lager gezet (hard ipv legend) maar nu rijd ik met de Virgin wel erg eenvoudig in de punten. Nja, de races worden er wel interessanter door omdat ik constant in verkeer zit.
Dat had ik net ookmarijnhak schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:08:Voor het eerst dat ik op de Xbox mee maak dat een savegame corrupt is
iemand roept hierboven iets over control's als ik even kijk naar de pc moet ik toch vast stellen dat ze bedacht zijn door een achterlijke gladiool! gas geven spatiebalk, remmen de control toets, pitlimiter is P
ik had er L van gemaakt zodat een pit request de P had toegewezen gekregen. Dan het feit dat de custom control settings maar uit een template bestaat in plaats van dat hun nu voor een controller als een stuur en een aparte toetsenbord layout hadden gekozen, nu moet je kiezen. de dag dat je ervoor kiest je stuur niet aan te sluiten moet je eerst je toetsenlayout gaan aanpassen. de dag dat je je bedenkt kun je weer alles opnieuw gaan instellen. echt te triest voor woorden dit eigenlijk.

Op Legend rijden ze ergens in de 1:56.. nog steeds veel te langzaam aangezien ik dat ook reed in de Q. met Virgin.Kuhr89 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:57:
Is dit vreemd?
Hmm, zijn niet alle auto's hetzelfde?Hoogie2004 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:23:
De races wordt ik nog aan alle kanten voorbij gereden. Net de AI iets lager gezet (hard ipv legend) maar nu rijd ik met de Virgin wel erg eenvoudig in de punten.
NopeOlaf van der Spek schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:26:
[...]
Hmm, zijn niet alle auto's hetzelfde?
In hoeverre is de 'golden question' aan het begin van invloed op de gameplay?
Als ik bijvoorbeeld kies voor: "ik ben echt een rookie", aan het begin van het spel, maar ik kies 'pro' voor de AI, is dat dan anders dan "ik ben een pro" en 'pro' voor de AI? Of om het nog makkelijker te maken: "ik ben een pro" met 'rookie' AI?
Als ik bijvoorbeeld kies voor: "ik ben echt een rookie", aan het begin van het spel, maar ik kies 'pro' voor de AI, is dat dan anders dan "ik ben een pro" en 'pro' voor de AI? Of om het nog makkelijker te maken: "ik ben een pro" met 'rookie' AI?
Als (simracer)Rfactor, GTR2/evo/Legends FVA ect. moet ik toch echt zeggen dat de bestuuring en het gevoel van de game een verschrikking is. Geen gevoel is niks,het rijdt nep, geen snelheidsgevoel. Ik vindt het meer een f1 experience met alles rond de f1 dan een racegame/sim. en ook als gewone racegame vindt ik het ronduit slecht.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Hadden de die-hard simmers echt verwacht dat F1 2010 een realistische besturing zou hebben? Daar is het spel veel te main-stream voor.
PSN: Shiver23
amen, ben het volkomen met je eens. volgens mij hebben alle lovende game review websites nog nooit rfactor gespeelt etc. zou steam mijn aankoop nog kunnen cancellen?BruceLee schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:38:
Als (simracer)Rfactor, GTR2/evo/Legends FVA ect. moet ik toch echt zeggen dat de bestuuring en het gevoel van de game een verschrikking is. Geen gevoel is niks,het rijdt nep, geen snelheidsgevoel. Ik vindt het meer een f1 experience met alles rond de f1 dan een racegame/sim. en ook als gewone racegame vindt ik het ronduit slecht.
tja, volgens mij is dit een beetje eigen aan games de multiplatform games. Worden vaak ontwikkeld voor de consoles, en dan oh ja, voor de pc versie moet het ook met een toetsenbord werken..loewie1984 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:25:
iemand roept hierboven iets over control's als ik even kijk naar de pc moet ik toch vast stellen dat ze bedacht zijn door een achterlijke gladiool! gas geven spatiebalk, remmen de control toets, pitlimiter is Pik had er L van gemaakt zodat een pit request de P had toegewezen gekregen. Dan het feit dat de custom control settings maar uit een template bestaat in plaats van dat hun nu voor een controller als een stuur en een aparte toetsenbord layout hadden gekozen, nu moet je kiezen. de dag dat je ervoor kiest je stuur niet aan te sluiten moet je eerst je toetsenlayout gaan aanpassen. de dag dat je je bedenkt kun je weer alles opnieuw gaan instellen. echt te triest voor woorden dit eigenlijk.
Hmz. Ik had eigenlijk verwacht dat het voor mij moeilijk aanpoten zou worden als ik het op Legend zou zetten.
Ik ga toch even kijken of ik de volgende race hem op legend kan zetten. Of zal ik opnieuw moeten beginnen?
Ik moet de race in Bahrein nog beginnen, maar ik sta al op Pole, ik ga er eigenlijk beetje vanuit dat de 25 punten in de pocket zijn, gezien het feit degene achter mij 1 seconde slomer is per ronde..
Ik ga toch even kijken of ik de volgende race hem op legend kan zetten. Of zal ik opnieuw moeten beginnen?
Ik moet de race in Bahrein nog beginnen, maar ik sta al op Pole, ik ga er eigenlijk beetje vanuit dat de 25 punten in de pocket zijn, gezien het feit degene achter mij 1 seconde slomer is per ronde..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Dit topic is gesloten.
Let op:
Loze reacties met betrekking tot de bestelling/aankoop van de game hebben hier niets te zoeken. Doe je dit toch kan je dit een ban opleveren.
Loze reacties met betrekking tot de bestelling/aankoop van de game hebben hier niets te zoeken. Doe je dit toch kan je dit een ban opleveren.