Ach ja, niemand verbiedt je om het spel zo te spelen. Dat moet ieder voor zich weten.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:00:
Ja, tips, tips.....die tactieken daar zijn eigenlijk stiekem cheatswant iedereen heeft nu toch wel een veel scorende verdediger rondlopen daar
en dan doen alsof ze daar zelf op gekomen waren.
Ben er zelf ook eens voor gegaan, maarja dan win je alles met 4-0. Ook leuk......not!
En als je daar de wonderkids op pikt hoef je inderdaad niet meer te scoutenstiekem vind ik dat cheats
Ik zelf maak mn eigen tactiek, gebruik de standaardtrainingen en koop alleen spelers waar de scouts mee aan komen dragen. Dan krijg je toch een wat grotere uitdaging.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het leuker vind om met een club met bekendere spelers te werken dan met een club in de laagste divisie. Ik kan de motivatie niet opbrengen om 20 seizoenen te spelen met een club en dan pas in de hoogste divisie te zijn aanbeland. Heb het in vorige FM games wel geprobeerd, maar ik heb steeds minder tijd om te spelen en dan is de nieuwe FM alweer uit voordat ik bij de Premier League ben.
In de eerste divisie beginnen zie ik dan weer wel zitten. Dan ben je binnen een paar jaar subtop en dan wordt het leuk. Soms ook heel frustrerend als je telkens maar subtop blijft en niet door kan groeien tot echte kampioenskandidaat.
Ben een game begonnen met Liverpool. Voorlaatste speeldag stond ik 4e, laatste speeldag nog kampioen ook

Het 2e seizoen werd ik wel wat ruimer kampioen. Meteen na dat seizoen werd de coach van Sjelsie ontslagen. Die haalden Louis van Gaal weg bij Bayern. En toen werd ik gevraagd. Wat een chaos in die selectie zeg. De meest baggere verdediging die er bestaat en (te) veel goede aanvallers! Robben, Gomez, Olic, Ribery, Muller, Badelj en Kroos. Op één of andere manier had Bayern zich in de nesten gewerkt en moest ik flink bezuinigen op de salarissen. Blijkt dat Robben, Ribery en Schweinsteiger allemaal 10 miljoen per jaar mee pakken

Michel Vorm was de vaste keeper. Ook vaste keeper bij Oranje (Stekelenburg bakte er schijnbaar niet zoveel van). Om op salaris te bezuinigen heb ik Gomez en 15 andere niet basisspelers verkocht. In de winterstop ook Vorm verkocht en De Gea ervoor teruggehaald. Die is toch een stukje beter. Direct na het seizoen Robben verkocht. Ribery raakte ik aan de straatstenen niet kwijt. Gelukkig loopt zijn contract nog maar een jaar door. Verder heb ik alleen Jan Vertonghen gekocht en 2 talenten (regens). Overigens ben ik na een heel beroerde start toch nog krap aan kampioen geworden.
In Europa heb ik bij Liverpool en Bayern geen potten kunnen breken. Telkens of naar Europa League of in de 2e rondje CL direct uitgeschakeld.
Valt me trouwens op dat Bayern echt een geweldige jeugdopleiding heeft. Vorig jaar en ook dit jaar ieder 2 talenten gezien die op termijn makkelijk in de basis mee kunnen. Alleen dat board loopt altijd zo te zeiken. Je krijgt ze nooit tevreden joh! Wat dat betreft wel realistisch
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!