Klote clausule inderdaad. Had ook een speler die dat had, na een paar seizoenen krijg je nieuwe toppertjes en dan gaat de speler met die clausule ook zoveel verdienen. Gelukkig paste het in mijn geval wel in het salaris budget, maar toch gevaarlijk.
Ben na flink wat seizoenen nog steeds actief bij PSV (2019), heb een vrij goede selectie. Resultaten in de competitie zijn goed, alleen laat ik Europees nog wel wat liggen. Dit jaar komt echter mijn aan- en verkoopbeleid goed uit en begin ik goede stappen te maken Europees. Zal de CL nog niet winnen, maar halve finales zit er wel in, misschien met een goede wedstrijd de finale wel.
Jeugd is *ongelofelijk* sterk, daar zitten een paar goede bij, moet volgend seizoen goed gaan doorselecteren, zal lastig genoeg worden. Mijn bank bestaat uit de grootste talenten uit mijn jeugd aangevuld met hier aan daar een verdwaalde vedette.
Volgende doel is om de salarissen omlaag te krijgen (is gewoon persoonlijk doel). De board wil mij nog niet kwijt en ik ben ook nog niet klaar, wil echt de CL winnen voordat ik naar een andere club ga.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.