[Multi] Football Manager 2011

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:00

Shabbaman

Got love?

Ja, daar ben ik nu ook mee begonnen. Er zitten ook coaches bij die echt helemaal niks kunnen. Er zijn ook maar weinig coaches die echt wat toevoegen, geen enkele training zit boven de drie sterren.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 17:06

PauseBreak

derp!

Je kunt ook werken met 1 fysio, 2 GK coaches, 0 jeugdcoaches, 0 first-team coaches en 6+ 'algemene' coaches.
Op die manier omzeil je de beperking van het bestuur én je hebt meteen voor alle trainingsmogelijkheden de coaches die je nodig hebt. Wel even instellen naderhand, maar het scheelt een hoop gezoek en gedoe ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik gooi als ik bij een nieuwe club begin standaard AL het personeel eruit. Ze zijn allemaal altijd waardeloos(in alle competities) en je hebt er vaak veels te veel. J e hebt maar 1 of 2 physio's nodig. 1 goede scout doet meer dan 10 slechte. En jeugdtrainers? LOL.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik ben momenteel FC twente en kwam tot de conclusie dat de standaard assistent managers prt waren dus heb ik gevraagd om meer coaches, dit was niet mogelijk dus heb ik 2 assistent managers en een coach ontslagen in de veronderstelling dat ik ze kon vervangen. 2 goede gevonden 1 vooral op man management en hij wou ook aan de gang. Alleen nu blokkeert het bestuur elke keer die overgang dus zit ik met veel te weinig staff.

Owja en hoe maak je van een youth coach of coach een assistent manager?

heb een paar leuke transfervrije spelers binnengehaald, o.a. Denilson, Robert Pires en Fenayoun (volgens mij) en nog 1, die fenayoun en die laatste horen volgens de assistent manager basisspelers te zijn. Toch vind ik het apart dat Denilson en pires dat niet zijn... Die Denilson is een AM/ST en lijkt mij toch beter dan luuk de jong hij stond op de lijst emt beste transfervrije spelers. En dat Pires bij Twente niet in de basis hoort te staan lijkt me ook apart. Als ik het advies moet geloven hoort zelfs Theo Janssen er standaard naast te staan.

Zoals jullie wel kunnen zien ben ik nieuw tot het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:45
Die maak je assistent door ze een nieuw contract aan te bieden en dan hun rol te veranderen in assistent manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Postius schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:01:
Ik gooi als ik bij een nieuwe club begin standaard AL het personeel eruit. -
Da's een nobel streven, maar personeel ontslaan is ook niet gratis he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20
ze gaan vrijwillig weg als je het lief vraagt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik kijk dat eigenlijk altijd gewoon een jaartje aan. Meestal zijn er maar een paar staff-leden die >1 jaar op hun contract hebben lopen, de rest verleng ik gewoon niet. Alleen wanneer die resterende lui (meestal de assistent en de scouts) echt bizar slecht zijn gooi ik ze eruit.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Stomme vraag wellicht, maar waar stel je je penalty nemers in?

Al gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 22-07-2011 15:34 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gunner schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:09:
Stomme vraag wellicht, maar waar stel je je penalty nemers in?

Al gevonden.
n00b :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-06 13:00
mijn game begint wat saai te worden in FM2011.
Ik vind het opvallen dat nog geen gerucht/screenshot/item oid is gelekt over FM2012.

Waren vorig jaar rond deze tijd niet de 1e screenshots van FM2011 beschikbaar op het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ja dat was mij ook al opgevallen, voor Fifa en PES die normaal gesproken iets later uitkomen(dit jaar volgens mij niet) zijn al echt bakken aan informatie te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Dus dan zal ik mijn gewenste assistent manager eerst coach moeten maken, en dan later ass. manager. Ik heb nu wel 1 uit de lijst van beste ass managers alleen had ik er eerst 3, neem aan dat 1 niet 3 kan vervangen.

Ben blij dat ik ricardo moniz bij twente heb kunnen binnenhalen..

Zit alleen een beetje met de keerzijde van het succes, ik heb Iturbe, Araujo, Livaja, Romario, Digne, Fer en nog een goede verdedigende middenvelder binnengehaald... Allemaal heel jong en redelijk goedkoop binnengehaald. Nu staan we eerste met 1 punt voorsprong op Ajax (jezus wat is dit Detinho goed) en halve finale europ Leageu (tegen man city word hem dus neit)

Nu zit ik dat ik op al die spelers aanbiedingen krijg van de echt grote clubs, tot nu toe is alleen Iturbe unhappy alleen dat moet niet zo door gaan, Iturbe staat nu op een waarde van 3.1 miljoen alleen heeft Man utd al 7 miljoen geboden in de winterstop, gezien die jongen als de nieuwe messi betiteld word en ik goede trainers heb verwacht ik eigenlijk wel dat hij veel meer waard word. Moet ik hem nu gewoon beloven dat ik hem het einde van het seizoen verkoop? Hij is nog maar een seizoen bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik zou 'm niks beloven. Hij heeft een contract ;) Gewoon met Man Utd onderhandelen en er flink meer geld uit slepen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
wildcardxl schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:37:
Dus dan zal ik mijn gewenste assistent manager eerst coach moeten maken, en dan later ass. manager. Ik heb nu wel 1 uit de lijst van beste ass managers alleen had ik er eerst 3, neem aan dat 1 niet 3 kan vervangen.

Ben blij dat ik ricardo moniz bij twente heb kunnen binnenhalen..

Zit alleen een beetje met de keerzijde van het succes, ik heb Iturbe, Araujo, Livaja, Romario, Digne, Fer en nog een goede verdedigende middenvelder binnengehaald... Allemaal heel jong en redelijk goedkoop binnengehaald. Nu staan we eerste met 1 punt voorsprong op Ajax (jezus wat is dit Detinho goed) en halve finale europ Leageu (tegen man city word hem dus neit)

Nu zit ik dat ik op al die spelers aanbiedingen krijg van de echt grote clubs, tot nu toe is alleen Iturbe unhappy alleen dat moet niet zo door gaan, Iturbe staat nu op een waarde van 3.1 miljoen alleen heeft Man utd al 7 miljoen geboden in de winterstop, gezien die jongen als de nieuwe messi betiteld word en ik goede trainers heb verwacht ik eigenlijk wel dat hij veel meer waard word. Moet ik hem nu gewoon beloven dat ik hem het einde van het seizoen verkoop? Hij is nog maar een seizoen bij mij...
Heeft ie nog meer dan 2 jaar een contract? Zoja lekker zeggen dat ie niet weg mag. Gaat ie zeuren mischien en soms vraagt ie om een transfer. Maar die komt dan niet en na een halfjaar zal die weer vragen of ie terug in je team mag. Gewoon je poot stijf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Hij heeft nog een contract van 3 jaar, alleen is mijn spoeling aan rechteraanvallende middenvelders vrij dun en is mijn andere (bernard Mendy) geblesserd...

Speel zo:

Araujo

A. Traore L. de Jong Iturbe

Fer Sergio Oliveira

Digne Moreno bengtsson Romario

Mihaylov

Evt kan wout brama daar wel spelen maar die hou ik liever achter de hand voor de verdedigende middenvelder positie.Zit overigens aan het einde van het tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:11

Sherlock

No Shit

Pff, wat is het toch een verrot spel :P Beetje moeite met slapen vannacht dus maar even de pc aangezet. Voordat ik het wist was het 3 uur en had ik nog 3 uur te gaan voordat ik uit mijn bed moest...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Goed, stel ik heb een jeugdige spits, laten we 'm Philipp Prosenik noemen. Hij is niet geheel talentloos, maar z'n stats zijn wel zo belabberd dat ik niet echt de neiging krijg om 'm daadwerkelijk in m'n eerste team op te stellen. Wat moet ik nou met die jongen doen? Ik zou denken dat hij veel speeltijd nodig heeft om zich te ontwikkelen, dus wellicht is het een goed idee om hem te verhuren. Maar ik heb in FM altijd het idee dat training bij je eigen club veel beter is dan bij andere clubs, dus wat dat betreft is het misschien juist beter om hem bij de club te houden en bij de reserves te laten spelen. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:22
Enkel verhuren wanneer de hurende club heb als aanwinst ziet. Als stand-in kan je ze beter in je 2de laten spelen. Zo had ik laatst een keeper die als aanwinst werd gehuurd oor Real Madrid :P speelde gewoon heel het seizoen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Voor dat soort gevallen heb ik satellietclubs. En doordat ze vaak goede spelers van mij te leen krijgen is het niveau helemaal niet zo verkeerd. Zo speelt Almere City FC gewoon in de eredivisie, met regelmatig uitstapjes naar europees voetbal :)

*Wat ik dan wel vreemd vind is dat de trainer van Almere City een hekel aan me heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:22
Shabbaman schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:57:
Goed, stel ik heb een jeugdige spits, laten we 'm Philipp Prosenik noemen. Hij is niet geheel talentloos, maar z'n stats zijn wel zo belabberd dat ik niet echt de neiging krijg om 'm daadwerkelijk in m'n eerste team op te stellen. Wat moet ik nou met die jongen doen? Ik zou denken dat hij veel speeltijd nodig heeft om zich te ontwikkelen, dus wellicht is het een goed idee om hem te verhuren. Maar ik heb in FM altijd het idee dat training bij je eigen club veel beter is dan bij andere clubs, dus wat dat betreft is het misschien juist beter om hem bij de club te houden en bij de reserves te laten spelen. Suggesties?
Verhuren of verkopen met een buy back clausule en 50% percentage bij verkoop :)

In FM2010 had ik een bijna perfecte regen, had niet verwacht ooit nog zon goede te krijgen maar het is toch aardig gelukt(al is de regen uit FM2010 nog steeds beter)

http://img706.imageshack.us/img706/4145/cerveaux.jpg

http://img827.imageshack.us/img827/2609/martinmohammed.png

Iemand ooit betere spitsen gehad?

[ Voor 16% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 08-08-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Rooke schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:11:
Enkel verhuren wanneer de hurende club heb als aanwinst ziet.
Hm, da's wel een goeie inderdaad. Krijg je die informatie te zien als je een speler aanbiedt? Anders heb ik geen idee waar ik dat zou moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ja dat kan je zien, offer to club met loan doen en dan krijg je in het nieuwsbericht te zien welke status de speler zou krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:27
Precies, er staat in het berichtje van de huuraanbieding dat ze hem als 'ideale stand-in' zien of als 'een aanwinst voor de ploeg'. :)

[ Voor 5% gewijzigd door WickedWizard op 08-08-2011 23:58 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-06 13:00
PhrancK schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:52:
mijn game begint wat saai te worden in FM2011.
Ik vind het opvallen dat nog geen gerucht/screenshot/item oid is gelekt over FM2012.

Waren vorig jaar rond deze tijd niet de 1e screenshots van FM2011 beschikbaar op het net?
en jawel hoor: op de facebook pagina van football manager 2012 zijn screenshots van FM2012 gepost! + een wederom (vind ik persoonlijk minder belangrijk maar wel leuk) iets verbeterde match engine:
http://www.youtube.com/watch?v=stoveU0utQ4&feature=player_embedded

[ Voor 21% gewijzigd door PhrancK op 15-08-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Op de officiële site van FM2012 staan ook enkele nieuwe features voor de komende FM. Paar mooie verbeteringen staan er weer tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

JanW schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:32:
Op de officiële site van FM2012 staan ook enkele nieuwe features voor de komende FM. Paar mooie verbeteringen staan er weer tussen!
Heh.
Tone – a whole new level has been added to team talks and conversations, with the new tone system, which allows you to specify the way you want to say things – be as cool as a cucumber by saying things calmly or throw tea cups around by saying things with passion. There are 5 different tones to choose from with specific comments per tone.
Op een ijskoude toon in de rust melden dat je teleurgesteld bent. Heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:41

Hoogie2004

Whohooooo

q-enf0rcer.1 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:21:
[...]

Verhuren of verkopen met een buy back clausule en 50% percentage bij verkoop :)

In FM2010 had ik een bijna perfecte regen, had niet verwacht ooit nog zon goede te krijgen maar het is toch aardig gelukt(al is de regen uit FM2010 nog steeds beter)

http://img706.imageshack.us/img706/4145/cerveaux.jpg

http://img827.imageshack.us/img827/2609/martinmohammed.png

Iemand ooit betere spitsen gehad?
Qua stats iig niet. Ooit wel bij Ajax een regen gehad, die ik meteen opstelde (redelijke stats, maar had geen andere spits die niet geblesseerd was). Die knalde er de eerste 5 wedstrijd 14 in... Die heeft seizoen afgemaakt als spits en ergens tussen de 50 en 60 goals gemaakt.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
[b][message=35787177,noline]Ik heb de transfer van Silva ook door de board laten doen, echter heeft hij nu getekend voor 250k per week! Bijkomend probleempje is dat Stekelenburg en N'Zonzi de 'match highest earner' clausule aan hebben staan, nu heb ik dus 3 spelers die 250k per week verdienen. Direct geprobeerd om ze te verkopen, maar geen van allen ging weg :(
Ja, dat is een ongelooflijke rot-clausule! Je moet echt geen spelers dat aanbieden, want het gaat echt pijn doen als je Champions League haalt en net nieuwere betere spelers kunt halen. De toppers van je team 2 jaar geleden, wilden destijds een Match highest earner clausule en daar ben je dan goed klaar mee. :+

Voor teams die verwachten de komende jaren te groeien is dat gewoon een nachtmerrie, want Stekelenburg en Suarez zouden best Match Highest Earner mogen hebben, maar na een goed seizoen stijgt je reputatie en kun je nog betere spelers halen als bijvoorbeeld Hamsik (moet je heel veel geluk hebben natuurlijk) en hem 1x 120k per week aanbieden gaat nog wel, maar als Suarez/Stekelenburg dat ook willen.

Hetzelfde met 250k. Je kunt Silva dat eventueel nog wel aanbieden, gezien Ajax waarschijnlijk zonder overbetalen nooit de kans zou hebben een speler van zijn caliber binnen te halen, maar indien je dan nog 2 hebt ben je genaaid. Ik heb die fout zelf weleens gemaakt, zeker bij clubs die nog moeten promoveren, zijn die clausules gewoon echt schadelijk. Maar spelers willen vaak meer salaris als ze die clausule moeten opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Klote clausule inderdaad. Had ook een speler die dat had, na een paar seizoenen krijg je nieuwe toppertjes en dan gaat de speler met die clausule ook zoveel verdienen. Gelukkig paste het in mijn geval wel in het salaris budget, maar toch gevaarlijk.

Ben na flink wat seizoenen nog steeds actief bij PSV (2019), heb een vrij goede selectie. Resultaten in de competitie zijn goed, alleen laat ik Europees nog wel wat liggen. Dit jaar komt echter mijn aan- en verkoopbeleid goed uit en begin ik goede stappen te maken Europees. Zal de CL nog niet winnen, maar halve finales zit er wel in, misschien met een goede wedstrijd de finale wel. :)

Jeugd is *ongelofelijk* sterk, daar zitten een paar goede bij, moet volgend seizoen goed gaan doorselecteren, zal lastig genoeg worden. Mijn bank bestaat uit de grootste talenten uit mijn jeugd aangevuld met hier aan daar een verdwaalde vedette.

Volgende doel is om de salarissen omlaag te krijgen (is gewoon persoonlijk doel). De board wil mij nog niet kwijt en ik ben ook nog niet klaar, wil echt de CL winnen voordat ik naar een andere club ga.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 22:10

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik ben ook weer eens begonnen met dit spel en heb besloten om LLM te gaan spelen. Ik heb gekozen voor Maidenhead United, in de kelders van het Engelse (semi) prof voetbal, de Blue Square South. Ik heb de selectie gesaneerd, een paar goede aanwinsten gehaald en begon voortvarend.

De verwachting was middenmoot, maar ik stond 3e, schakelde voor de FA cup de kampioenskandidaat van mijn divisie uit en alles liep lekker. Totdat ik voor de FA cup tegen een league one club moest. Ik verloor met 4-0 en dat was het begin van de ellende.

Iedereen begon te morren na de (volkomen logische) nederlaag, maar veel erger nog, ik heb in de bijna 20 wedstrijden daarna slechts 1 keer gewonnen! Inmiddels wel 6x op rij gelijkgespeeld, maar winnen lukt niet meer. Ik sta rond de 14e plek en nu, zo'n 10 wedstrijden voor 't einde, moet er wat gebeuren om nog op de play-off plekken terecht te komen, maar ik krijg de enorme vormdip niet weg. Ik krijg niet op vaste momenten goals tegen, pak geen onnodige kaarten, maar ik scoor gewoon niet.

Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:04
Misschien kun je eens proberen om meer op de counter te spelen. Achterin alles dichthouden en via de counter proberen te winnen. Als dat een paar keer lukt gaat het vertrouwen zeker weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 19:49
ZieMaar! schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:32:
Ik ben ook weer eens begonnen met dit spel en heb besloten om LLM te gaan spelen. Ik heb gekozen voor Maidenhead United, in de kelders van het Engelse (semi) prof voetbal, de Blue Square South. Ik heb de selectie gesaneerd, een paar goede aanwinsten gehaald en begon voortvarend.

De verwachting was middenmoot, maar ik stond 3e, schakelde voor de FA cup de kampioenskandidaat van mijn divisie uit en alles liep lekker. Totdat ik voor de FA cup tegen een league one club moest. Ik verloor met 4-0 en dat was het begin van de ellende.

Iedereen begon te morren na de (volkomen logische) nederlaag, maar veel erger nog, ik heb in de bijna 20 wedstrijden daarna slechts 1 keer gewonnen! Inmiddels wel 6x op rij gelijkgespeeld, maar winnen lukt niet meer. Ik sta rond de 14e plek en nu, zo'n 10 wedstrijden voor 't einde, moet er wat gebeuren om nog op de play-off plekken terecht te komen, maar ik krijg de enorme vormdip niet weg. Ik krijg niet op vaste momenten goals tegen, pak geen onnodige kaarten, maar ik scoor gewoon niet.

Hoe is de form (laatste 5 wedstrijden) van je spitsen? En hoe is de moraal? Het zou goed kunnen zijn dat die beiden erg slecht is, waardoor je spitsen de bal er minder makkelijk in knallen. Wat kan helpen is om je spitsen een wedstrijd bij bijv. de reserves (of een friendly tegen een beroerd team) te laten spelen in de hoop dat ze er een inknallen en de vorm terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nog een stomme vraag. Hoe kan ik iemand, waarvan zijn contract afloopt, voor niets aan het eind van het seizoen overnemen? Ik meende dat je een half jaar van te voren iemand van een andere club waarvan het contract afloopt eentje aan kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Verschilt per land. In Engeland is het pas vanaf een maand volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nee gewoon 6 maanden. 30/6 afloop is op 1/1 "Approach to Sign" :)

• ZieMaar!
  • Laatst online: 22:10

ZieMaar!

Moderator General Chat
BoB_HenK schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:24:
[...]

Hoe is de form (laatste 5 wedstrijden) van je spitsen? En hoe is de moraal? Het zou goed kunnen zijn dat die beiden erg slecht is, waardoor je spitsen de bal er minder makkelijk in knallen. Wat kan helpen is om je spitsen een wedstrijd bij bijv. de reserves (of een friendly tegen een beroerd team) te laten spelen in de hoop dat ze er een inknallen en de vorm terugkrijgen.
Form is inderdaad slecht en moraal ook. Ze krijgen ook zat kansen, maar missen gewoon alles. Er zijn niet veel slechtere teams dan ik, maar een wedstrijdje in de reserves kan ik wel eens proberen.

Bovengenoemde tip van counteren leverde wel punten op, maar geen winst en bleek maar even te werken (4 gelijke spelen op rij). 't Seizoen, dat ik zo sterk begon, gaat als een nachtkaars uit zo...

Tnx voor de tips anyway

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

Wat een waardeloze aankondiging trouwens, out before xmas. Graag zsm als het ff kan.

Spielerei...

• Postius
ZieMaar! schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:32:

Je ogen dicht doen en op spatiebalk blijven rammen, seriues. LLM slaat gewoon nergens op vaak. Zeker met die elftallen die je hebt. Ik heb 9 siezoenen bij stalybridge gezeten. Belangerijkste tip is zorg dat je, pre-season wedstrijden tegen grote clubs zijn.

En Probeer veel spelers te huren van ongeveer 2 leaugue's hoger.

• Postius
Hahah, ik zit bij heerenveen heeft mijn spits(rudenok) de europese gouden schoen gewonnen voor topscoorder! Een speler van heerenveen. Hoe vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Angeloonie schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:09:
Nee gewoon 6 maanden. 30/6 afloop is op 1/1 "Approach to Sign" :)
Ik zit nu op een 02-01, maar ik zie alleen 'make offer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:28:
[...]

Ik zit nu op een 02-01, maar ik zie alleen 'make offer'
Heb je de transferdatum wel op 1-07 gezet?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LoneRanger schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:34:
[...]

Heb je de transferdatum wel op 1-07 gezet?
Ik kan 'End of Season' kiezen, maar verder veranderd er dan niets. Ik moet dan nog steeds een bedrag opgeven. Vreemde is dat ik bij 'buitenlandse' spelers WEL 'approach to sign' zie staan (doe zelf de engelse league).

* Gunner is Championship Manager 01/02 gewend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Net even voor je gezocht maar kennelijk is het 3 maanden in Engeland.

zie de laatste post op deze pagina.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Klopt in Engeland onderling is het geen 6 maanden.. vroeger was het zelfs dat je ze helemaal niet mocht benaderen tot hun contract afgelopen was!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Ik lees dat FM 2012 uitkomt op 21 oktober, is er al een topic over te vinden?

Anoniem: 94195 schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:32:
Ik lees dat FM 2012 uitkomt op 21 oktober, is er al een topic over te vinden?
Wat is het hier muisstil zeg..

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:55
Een topic is er nog niet...ga je gang zou ik zeggen ;). Komt er misschien wat meer leven in de brouwerij.

Qua fm11 ben ik nog altijd bezig met een multiplayer game met een vriend van me. Nu in 2019. Nog een maand door en dan maar met 12 aan de slag. Speel eigenlijk alleen maar multiplayer...

Vos schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:44:
Een topic is er nog niet...ga je gang zou ik zeggen ;). Komt er misschien wat meer leven in de brouwerij.

Qua fm11 ben ik nog altijd bezig met een multiplayer game met een vriend van me. Nu in 2019. Nog een maand door en dan maar met 12 aan de slag. Speel eigenlijk alleen maar multiplayer...
Ha! Ja dat is echt uit mijn middelbare schoolperiode de ultieme FM ervaring O+

Twee jaar geleden gestopt met FM omdat ik gewoon merkte dat ik niet bezig was met dat ik mijn tentamenstof niet beheerste, maar vooral dat ik nog een rechtsback nodig had :+

FM12 heb ik inmiddels al pre-order gedaan (35E), want mijn vriendin gaat in de wintermaanden naar Egypte om af te studeren en dan heb ik weer wat avondjes voor mezelf ;) Kan echt nu al niet wachten. Paar jaar terug veel gepost hier, zie nog wel veel bekende namen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Denk toch maar dat ik de volle mep voor Fm2012 ga betalen via steam. Ben toch wel benieuwd naar het naar eigen believen kunnen toevoegen van andere leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Ben benieuwd naar de tactieken, en hoe vast dat staat. Als je IRL ziet dat arshavin als spits word gezien (of dat de 11 van barca bijvoorbeeld alleen maar uit middenvelders bestaan) dan vraag ik me af of ze in staat zijn zoiets in een model te gooien voor de computer. Ik heb altijd een probleem dat ik met M/AM/S gewoon in de knoop kom. Ik wil graag spitsen op de vleugels, en voor tactiek zet ik de vleugels nu vaak als ML/MR neer. maar met alleen aanvallende instellingen kom je er dan niet om daar een echte vleugel speler van te maken. En zet je m AM neer, dan ben je verdedigend de pineut.

Het tactieken scherm zag er in de screens al eenvoudiger uit, dus heb goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 295814 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:18:
Ben benieuwd naar de tactieken, en hoe vast dat staat. Als je IRL ziet dat arshavin als spits word gezien (of dat de 11 van barca bijvoorbeeld alleen maar uit middenvelders bestaan) dan vraag ik me af of ze in staat zijn zoiets in een model te gooien voor de computer. Ik heb altijd een probleem dat ik met M/AM/S gewoon in de knoop kom. Ik wil graag spitsen op de vleugels, en voor tactiek zet ik de vleugels nu vaak als ML/MR neer. maar met alleen aanvallende instellingen kom je er dan niet om daar een echte vleugel speler van te maken. En zet je m AM neer, dan ben je verdedigend de pineut.

Het tactieken scherm zag er in de screens al eenvoudiger uit, dus heb goede hoop.
Ik denk dat het lastiger wordt met extreme tactieken, Barcelona of Inter(mourinho bv). Barca speelt inderdaad effectief met alleen maar middenvelders en soms een paar aanvallers. In FM lijkt me het nagenoeg onmogelijk om te spelen zoals barca dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Gunner schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:57:
Denk toch maar dat ik de volle mep voor Fm2012 ga betalen via steam. Ben toch wel benieuwd naar het naar eigen believen kunnen toevoegen van andere leagues.
Waarom zou je de volle mep betalen via steam? Met een beetje zoekwerk kan je fm12 voor 30 euro kopen bij een Nederlandse webshop. Ik heb em in ieder geval al besteld :) .

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Oeps....post verkeerd geedit :)
PauseBreak schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:38:
[...]

Kan toch gewoon met de looplijnen?
dan krijg ik niet wat ik wil, ik wil op het veld wel eens zien dat henderson dan bij Gyan komt, en voorzet vanaf de flank. Of dat Henderson zelf eens scoort, vanuit de rechterspits positie. Als Henderson scoort is dat bij mij uit corners of vrije trappen.

Als ik Henderson AMR zet, dan dekt ie niemand. Als ik hem dan specifiek zet op mandekking, dan is die de hele wedstrijd nooit echt AMR :) en dat zit me niet lekker. Die pijlen helpen daar weinig bij. Als ik m MR zet en alle opties aanvallend dan dekt ie weer niet goed.

Zou graag zien dat de omschakeling wat realistischer word in het spel. Als er balbezit is, lekker mee doen. Als er geen balbezit is, terug naar eigen helft. Krijg ik nooit mooi voor elkaar.

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 02-10-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
elvis84 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:23:
[...]

Waarom zou je de volle mep betalen via steam? Met een beetje zoekwerk kan je fm12 voor 30 euro kopen bij een Nederlandse webshop. Ik heb em in ieder geval al besteld :) .
Of je koopt een steam key! Beste van allebei. Want ik zelf vindt steam echt retehandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Anoniem: 295814 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:30:
Dan hoop ik dat er een optie is om te zeggen dat de AML/AMR positie gewoon mag doorlopen naar de S positie als daar ruimte voor is. Ik merk dat ik daar nu niet in slaag ook als ik spelers als Ashley Young of Henderson gebruik. Moet toch wel kunnen zoiets?
Kan toch gewoon met de looplijnen?

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Topic voor FM2012 is aangemaakt :) [PC] Football Manager 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

elvis84 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:23:
[...]

Ik heb geen DVD drive in m'n Macbook Air, dus zit ik al snel aan Steam vast. Of ik moet misschien een dvd image maken en zo installeren als dat mogelijk is op een Mac.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 06-10-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:58:
[...]
Ik heb geen DVD drive in m'n Macbook Air, dus zit ik al snel aan Steam vast. Of ik moet misschien een dvd image maken en zo installeren als dat mogelijk is op een Mac.
Zal ik je wat geld besparen? Sinds fm09 kun je de serial code op het boekje van fm gebruiken om fm te activeren in steam. Sterker nog, vanaf fm12 is steam verplicht, dus zelfs al koop je de game in de winkel, dan kun je het wel vanaf de dvd installeren, maar je bent alsnog gebonden aan steamactivatie met de serial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Thanks, voor een Chelsea-fan ben je de beroerdste nog niet :+

Erg waardevolle tip :Y

Dus dan download hij de game alsnog via Steam?

[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 06-10-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:08:
Thanks, voor een Chelsea-fan ben je de beroerdste nog niet :+

Erg waardevolle tip :Y

Dus dan download hij de game alsnog via Steam?
Ja. Tegenwoordig verschijnen er steeds meer games in de winkel die je ook via steam kunt activeren. fm is er daar een van. Vanaf dit jaar dus zelfs verplicht om te activeren via steam. Ik heb dan ook meermaals dat ik een game fysiek bestel (want veel goedkoper dan steam), om vervolgens het doosje te openen, de code in te voeren bij steam en vervolgens het doosje en cd nooit meer te hoeven zien of gebruiken.

Vorig jaar had ik de game bij shopto.net besteld en had ik de game 1 of 2 dagen na release in huis. Meestal duurt verzenden uit Engeland wel iets langer, dus geen idee of ik vorig jaar mazzel had bij die winkel. Als je pech hebt, kan verzenden uit Engeland 1 tot 2 weken duren.

[ Voor 27% gewijzigd door Benotti op 06-10-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Dat is wel een goede ja. Je komt (bij andere games) niet in de problemen dat bij de dvd een ander soort key zit oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:51:
Dat is wel een goede ja. Je komt (bij andere games) niet in de problemen dat bij de dvd een ander soort key zit oid?
Nope.

Al mijn fysieke FM versies (08/09/10/11) komen uit de UK en werken allemaal met Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Ja ok voor FM dus sowieso geen problemen, maar met andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Vos schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:51:
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601

Alleen games uit die lijst kun je activeren op steam wanneer je ze in de winkel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb een vraag. Onlangs viel het me op dat mijn Defender (right) al snel vermoeid was. In eerste instantie dacht ik dat het door zijn leeftijd kwam (30+), maar zijn vervanger ook. Nu kan dat aan de stats liggen, maar ook een braziliaans Wonderkind heeft er last van en deze heeft deze attributen, stamina lijkt goed (heb ik wel op extra trainen gezet)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eQuMQao94aBADyRrR1HJRs6L/full.png

Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Benotti schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:18:
[...]

https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601

Alleen games uit die lijst kun je activeren op steam wanneer je ze in de winkel koopt.
Dank u!
Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:00:
Ik heb een vraag. Onlangs viel het me op dat mijn Defender (right) al snel vermoeid was. In eerste instantie dacht ik dat het door zijn leeftijd kwam (30+), maar zijn vervanger ook. Nu kan dat aan de stats liggen, maar ook een braziliaans Wonderkind heeft er last van en deze heeft deze attributen, stamina lijkt goed (heb ik wel op extra trainen gezet)

[afbeelding]

Wat is het probleem?
Komt niet door je tactic? Veel mee naar voren en afjagen e.d. Staat de DL op hetzelfde qua tactiek? Hoe doet die het?

[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 06-10-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En heeft die als preferred move niet go forward whenever possible? Had ik ook met Cissokho van Lyon, die had ik die move aan laten leren en die had 't opeens een stuk zwaarder richting het einde van het seizoen. Zo aan het begin viel het trouwens wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hij heeft geen preffered moves, en dit zijn z'n taken;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I3LKNbGzxfzldeyDMPTtpS5r/full.png

DL staat hetzelfde en valt niet negatief op qua fitness.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 06-10-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik had het dit weekend met Angeloonie over een bug die voorkomt als je een keer een speler terugtrekt voor een interland en dit dan altijd zo blijft, hij nooit meer opgeroepen zal worden.

Nu had ik een Franse spits, die echt fantastisch is. Had hem denk ik ooit teruggehaald voor een interland. Angeloonie dacht dat als je bondscoach van dat land zou worden je dit kon fixen. Dus ik uiteindelijk Franse bondscoach geworden, maar dan nog kan je het niet oplossen.

Toen maar de FMRTE geprobeerd, die was er ook voor de Macintosh, en daar zat zelfs een speciale knop in om die bug te fixen. Dus nu komt mijn superspits weer uit voor mijn Franse elftal _/-\o_ *O*

Overigens, die stats in het plaatje van een paar posts hierboven van mij, dat was een jonge Braziliaanse verdediger, die ik voor 60 miljoen pond heb verkocht aan Barcelona :D Was maar 20 waard :P

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 10-10-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 11:17

Tweakjur

Redacteur
Heren,

woensdag interviewen wij (Tweakers.net) Miles Jacobson van Sports Interactive over Football Manager 2012. De meeste features zijn vast al wel op internet te vinden, maar mocht je nog prangende vragen hebben, dan is dit hét moment om ze te stellen.

Stel ze in dit topic of DM ze naar me, dan neem ik ze woensdag mee in ons video-interview.

Thanks!

Jurian

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zou wel benieuwd zijn hoe ze het toch elke keer weer voor elkaar krijgen om nieuwe features te implementeren. Voor welk deel doen ze dat bijvoorbeeld ook met behulp van input uit de fanbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik wil wel graag weten of de releasedatum (altijd een maandje voor kerst) puur commercieel is, of dat er nog technische redenen aan ten grondslag liggen. Ik zou in elk geval graag gaan spelen als de zomertransferperiode voorbij is, en ik weet zeker dat ik daarin niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik vraag mij af of ze eindelijk eens wat aan het waarderingsysteem gedaan hebben?
Ik had in FM11 in de NL competitie een aantal zeer goede spelers in mijn elftal. Behalve dat ze op een gegeven ogenblik niet meer waard worden (ik geloof dat 9.75M de max was) raakte ik ze ook niet voor fatsoenlijke bedragen kwijt. Ik heb Suarez uiteindelijk voor 16,5M kunnen/moeten verkopen. Was best blij nog met dit bedrag aangezien het het hoogste bod in 2,5 seizoen was (meeste boden waren rond de €10M). Was die slecht dan, nee, beste speler van het elftal/ competitie met een zooi goals en assists.

Daarnaast vraag ik mij af of er wat aan het verhuursysteem is gedaan. Het is erg lastig om goede spelers die net niet in je 1e horen te verhuren aan goede clubs. Gezien het economische klimaat zou dit logisch zijn. Ajax/ PSV/ Twente verhuren elk jaar wel een speler aan een eredivisie club of topper in de 1e divisie, in FM lukt dit nauwelijks, en als het wel lukt spelen ze weinig of worden ze niet beter.

[ Voor 7% gewijzigd door el-jorge op 10-10-2011 14:11 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zou graag weten of het gebruiken van de 3D match engine effect heeft op het al dan niet winnen van de Goal of the Month/Season awards. Ik heb in 50+ seizoenen nog nooit de Goal of the Season gewonnen, laat staan de Goal of the Month. Dit terwijl ik ieder seizoen er een stuk of 100 goals inleg met een team als Arsenal.

Andere vraag: waarom kunnen we nog steeds niet zelf een "Feeder-team" kiezen? Stel ik speel met Arsenal en wil met Twente (bijv.) een samenwerkingsverband starten, dan kan dat niet. Hooguit als hij in een van de honderden suggesties voorbij komt (nog nooit gehad dat er een NL club in stond). Dit terwijl er al jaren samengewerkt wordt door sommige Eredivisie en Premier League teams.. (Chelsea leent wel eens spelers uit aan Twente/PSV enzo).
Sherlock schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:24:
Ik wil wel graag weten of de releasedatum (altijd een maandje voor kerst) puur commercieel is, of dat er nog technische redenen aan ten grondslag liggen. Ik zou in elk geval graag gaan spelen als de zomertransferperiode voorbij is, en ik weet zeker dat ik daarin niet de enige ben.
Volgens mij is dit al een keer voorbij gekomen, en ik dacht dat de reden was dat ze die tijd nodig hebben om alle transfers van de zomer te verwerken en te zorgen dat alles goed ingeregeld is mbt de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Angeloonie schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:36:
Andere vraag: waarom kunnen we nog steeds niet zelf een "Feeder-team" kiezen? Stel ik speel met Arsenal en wil met Twente (bijv.) een samenwerkingsverband starten, dan kan dat niet. Hooguit als hij in een van de honderden suggesties voorbij komt (nog nooit gehad dat er een NL club in stond). Dit terwijl er al jaren samengewerkt wordt door sommige Eredivisie en Premier League teams.. (Chelsea leent wel eens spelers uit aan Twente/PSV enzo).
Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat het wel kan! Als het bestuur voldoende vertrouwen in je heeft dan geven ze je wel eens de keuze. Met Ajax was dat. Misschien ligt het aan je bestuur, of heb je te veel feederclubs? Ik bedoel als je daar 50+ seizoenen werkt dan kan het haast niet aan het vertrouwen liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:35
elvis84 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:27:
[...]

Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat het wel kan! Als het bestuur voldoende vertrouwen in je heeft dan geven ze je wel eens de keuze. Met Ajax was dat. Misschien ligt het aan je bestuur, of heb je te veel feederclubs? Ik bedoel als je daar 50+ seizoenen werkt dan kan het haast niet aan het vertrouwen liggen :P
Hij bedoelt volgens mij meer van dat je zelf de clubs uitkiest. Dat je bijvoorbeeld gewoon naar de informatiepagina van Twente gaat en daar vraagt om een samenwerkingsverband. En niet dat het bestuur met 3 a 4 clubs aankomt zetten waaruit je mag kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

vinpower schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:29:
[...]

Hij bedoelt volgens mij meer van dat je zelf de clubs uitkiest. Dat je bijvoorbeeld gewoon naar de informatiepagina van Twente gaat en daar vraagt om een samenwerkingsverband. En niet dat het bestuur met 3 a 4 clubs aankomt zetten waaruit je mag kiezen.
Dat bedoel ik ook. Ik heb toen gewoon een feeder club aangevraagd en kreeg daarna de optie om er óf een zelf uit te kiezen óf het bestuur voor me te laten kiezen. En dan kan je dus echt elke club kiezen. Maar ik heb ook pas 2x meegemaakt in fm11.

Zie ook deze screenshot (niet van mij, gewoon ergens van internet geplukt):
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/9911/screenshot20110130at221.png

[ Voor 11% gewijzigd door elvis84 op 10-10-2011 20:27 . Reden: screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pfff dat heb ik in tientallen seizoenen nog nooit gezien :( Zelfs niet na 20 seizoenen Arsenal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Ik heb dat denk ik ook 2x gehad, wel erg weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 19:49
elvis84 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:59:
[...]

Dat bedoel ik ook. Ik heb toen gewoon een feeder club aangevraagd en kreeg daarna de optie om er óf een zelf uit te kiezen óf het bestuur voor me te laten kiezen. En dan kan je dus echt elke club kiezen. Maar ik heb ook pas 2x meegemaakt in fm11.

Zie ook deze screenshot (niet van mij, gewoon ergens van internet geplukt):
[afbeelding]
Ik heb een dergelijke situatie vaak gehad, maar dan kon ik nooit daadwerkelijk zelf kiezen, de board bleef met zelf met suggesties komen; Volgens mij is dit een overblijfsel uit eerdere versies waar dit wel mogelijk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 12:47

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik heb inderdaad ook nog nooit echt zelf mogen kiezen. Heb dit wel vaker gezien.