Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 227 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.420 views

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:12:
[afbeelding]

Plaatje van Cataclysm releasedate, volgens de biggest reseller in france.

9 november op een dinsdag. lijkt me wel aardig in de richting volgens mij
Hmm nine eleven.. Cataclysm.. hmmm

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:21
junglebeast schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:34:
[...]

Hmm nine eleven.. Cataclysm.. hmmm
LoL daar had ik nog niet eens aan gedacht :P, maar goed wel toevallig.
Maar goed zou het een fake zijn ?, ik denk zelf van niet namelijk aangezien een big reseller is zou die niet posters voor jan piep maken ?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:27
Mektheb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:37:
[...]

LoL daar had ik nog niet eens aan gedacht :P, maar goed wel toevallig.
Maar goed zou het een fake zijn ?, ik denk zelf van niet namelijk aangezien een big reseller is zou die niet posters voor jan piep maken ?
Het kan ook de intentie van Blizzard zijn ;). Al zou ik daar als bedrijf niet te snel grapjes over maken, volgensmij zit het nog erg diep.

Verwijderd

Denk dat zelfs Bliz het niet aandurft om Cata op 9-11 te releasen in de us.

Die datum is daar nog behoorlijk heilig in the us.

• Mektheb
Bartske schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:46:
[...]

Het kan ook de intentie van Blizzard zijn ;). Al zou ik daar als bedrijf niet te snel grapjes over maken, volgensmij zit het nog erg diep.
Ja inderdaad, maar goed 9 november ik durf er wel op te gokken ! :D

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:56
datum notatie in Europa en de VS zijn andersom, de 9-11 waar jij aan denkt is 11 september (11-9 hier). Daar hebben ze een 9 november release op 11-9 wat voor hen geen negatieve connotatie heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchman! op 22-09-2010 16:53 ]

We spend our years as a tale that is told

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 22:55
[afbeelding]

Waar heb je die afbeelding vandaan eigenlijk?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Mektheb
Rakkerzero schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:57:
[...]

Waar heb je die afbeelding vandaan eigenlijk?
Van mmo champion.

http://www.mmo-champion.c...te-November-9-%28Photo%29

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2010 17:17 ]

Verwijderd

Dutchman! schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:51:
datum notatie in Europa en de VS zijn andersom, de 9-11 waar jij aan denkt is 11 september (11-9 hier). Daar hebben ze een 9 november release op 11-9 wat voor hen geen negatieve connotatie heeft.
dur.. Ik moet inderdaad ook eerst opletten en lezen voor ik wat post :D

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

HawVer schreef op woensdag 22 september 2010 @ 07:55:
[...]

Gebruik je tab toets om te switchen tussen targets. Ik gebruikte eerst ook de muis alleen tab is vele malen handiger op trash.
Tabben doe ik sowieso altijd al. Waar ik het over heb ging over het aanvallen met rechtermuis-zwaardje en niet om targets te selecteren :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:03
Afbeeldingslocatie: http://i809.photobucket.com/albums/zz12/skraedur/WoWScrnShot_092110_203424.jpg

Verstopt als een naakte Frost Dwarf!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Rakkerzero schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:22:
Groepsfoto van een van de eerste guild run met The Gathering :D

[afbeelding]

Ragefire Chasm cleared! :P
Je gaat je met zo'n epic pic erbij toch afvragen waarom dit nog geen FP nieuws is geweest!? :P

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 16:07
Mektheb heeft z'n spulletjes gekregen :D trouwens, misschien voor degene die een 25 shammy healer nodig hebben, ik kan ook m'n realid door DM doorgeven :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hm, The Gathering zit dus op Outland? Mischien eens een Meet & Greetcorpserun organiseren met mijn ally pala? ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
Kees schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:04:
Hm, The Gathering zit dus op Outland? Mischien eens een Meet & Greetcorpserun organiseren met mijn ally pala? ;)
Je kunt nog altijd onze kant uit komen. Ik heb met mn rogue ook een faction change gedaan om de guild te kunnen joinen ;)

Wie is je pala? :)

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

addictive schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:25:
[...]

Je kunt nog altijd onze kant uit komen. Ik heb met mn rogue ook een faction change gedaan om de guild te kunnen joinen ;)

Wie is je pala? :)
Ha, ik zie Kees zijn pala nog niet naar horde changen :+

[Signature]

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:29
Hoe lang zou het duren voordat de rest van de guild Kees zijn GS heeft bijgehaald (zelfs met cata voor de deur :P)

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

FouT schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:34:
Hoe lang zou het duren voordat de rest van de guild Kees zijn GS heeft bijgehaald (zelfs met cata voor de deur :P)
Volgens mij in Sinisters is Panwah de enige die in de buurt komt en die is er voorlopig ook nog niet.

[Signature]

• Mektheb
Och ik ben altijd zo lief voor kees !
He kees ;)

haha zodra ik zijn nickname zie begint me char al te rennen !

Verwijderd

Ik heb mijn Battlechest binnen van play.com.
Die Brady game manuals zijn echt om te huilen zo slecht :p. Ze kunnen beter op 1 velletje links maken naar 10 addons en wowhead.com ofzo, daar heb je veel meer aan. Wat een verspilling van papier...

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:31
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 00:07:
Och ik ben altijd zo lief voor kees !
He kees ;)

haha zodra ik zijn nickname zie begint me char al te rennen !
Denk je dat dat zin heeft? Chuck Norris zou nog het onderspit delven tegen Kees zijn character! :X

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
[afbeelding]

Als dat waar is, zal Cataclysm al over 2 weken worden geannounced, anders zou het pre-orderen echt chaotisch worden :P

• Mektheb
Hiroj schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:37:
[...]

Als dat waar is, zal Cataclysm al over 2 weken worden geannounced, anders zou het pre-orderen echt chaotisch worden :P
Pre-orderen chaotisch ?, ik heb hem al een jaar ge-preordered :P.
Maar is over 2/3 weken blizzcon niet ?, doen ze het dan ook niet vertellen wanneer die uitkomt ?.

Mja ik betaal wel weer een live streampje haha

• Hiroj
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:55:
Pre-orderen chaotisch ?, ik heb hem al een jaar ge-preordered :P.
Maar is over 2/3 weken blizzcon niet ?, doen ze het dan ook niet vertellen wanneer die uitkomt ?.

Mja ik betaal wel weer een live streampje haha
Ik pre-order momenteel nog niet omdat de vaste prijs nog niet is vastgesteld. Nou vond ik bol.com wel aantrekkelijk genoeg, omdat deze € 30, - kost daar. Normale prijs is zo'n € 35, - :P (dit baseer ik op eerdere uitgaves van uitbreidingen)

Het is overigens ook wel de meest voorkomende reden voor mensen om (nog) niet te pre-orderen. De prijs en datum zijn vaak nog niet bekend, terwijl je vaak toch alvast betaalt.

BlizzCon vindt plaats op 22 en 23 oktober. Daarom denk ik juist dat cataclysm op 23 of 25 november uitkomt.
Btw.. kreeg je niet zo'n mini-pet als je live stream kocht? En hoe duur is zo'n live stream eigenlijk :P

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:50
Warrior tank, charge macro help aub

Ik heb de volgende macro gevonden maar op een of andere manier krijg ik hem niet werkend;

Charge

(Tested in 3.3) When out of combat this macro will switch to Battle strance and cast Charge on an enemy and then swich back to Defensive stance (3 clicks). It will cast Berserker stance, Intercept, Defensive stance when in combat on an enemy (3 clicks) and it will do Intercept on a friendly target.
Also, if you are already in either Berserker stance when you target an enemy, it will skip trying to put you into Berserker stance and just intercept. Same for friendly target with Battle stance and Charge. (it only takes 2 clicks in above situations)

/castsequence [harm, nocombat, stance:2/3] Battle Stance; [harm, nocombat, stance:1] Charge, Defensive Stance; [harm, combat, stance:1/2] Berserker Stance; [harm, combat, stance:3] Intercept, Defensive Stance; [help, stance:2] Intervene

Vanuit def stance klik ik in 2 keer naar, battle stance, doe een charge, maar de 3e klikt brengt me niet terug naar def stance :(

Any ideas ?

• Mektheb
Hiroj schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:59:
[...]

Ik pre-order momenteel nog niet omdat de vaste prijs nog niet is vastgesteld. Nou vond ik bol.com wel aantrekkelijk genoeg, omdat deze € 30, - kost daar. Normale prijs is zo'n € 35, - :P (dit baseer ik op eerdere uitgaves van uitbreidingen)

Het is overigens ook wel de meest voorkomende reden voor mensen om (nog) niet te pre-orderen. De prijs en datum zijn vaak nog niet bekend, terwijl je vaak toch alvast betaalt.

BlizzCon vindt plaats op 22 en 23 oktober. Daarom denk ik juist dat cataclysm op 23 of 25 november uitkomt.
Btw.. kreeg je niet zo'n mini-pet als je live stream kocht? En hoe duur is zo'n live stream eigenlijk :P
O ik kijk niet eens na de prijs heb er al 2 normaal besteld en probeer nog een special edition te scoren voor die tijd of na die tijd.

Mja zit wat in maar goed wie weet doen ze het eerder of wie weet komt hij later dan november :P.
Live stream volgens mij als ik het goed herriner 39,95. kan iemand dat beamen ?

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
http://blizzcon.rayv.com/

AIR DATES
October 22-23, 2010
PRICE
29,95 EUR

* The billed price is
* The conversion rate

* No DIRECTV subscription necessary

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zo, eindelijk is het dan zo ver: de Kingslayer titel is binnen en wel voor ICC25. Kleine 2-3 weken terug zijn we gemerged met een andere guild die 10m HC deed en wou beginnen aan ICC25. Vorige week ging het heerlijk in een fresh run en waren we met een ruwe 2u bij LK aangekomen. Daar hebben we ongeveer een uur besteed aan stomme wipes en moesten daarna stoppen omdat het al weer laat werd. Zondag was de 2e poging, maar dat was 1 grote brok ellende. De avond begon al slecht door bijna 2u te laat te starten door gebrek aan sign-ups. Toen we eenmaal klaar waren was het merendeel al uitgeblust door het lange en saaie wachten (ik zeker). Het beetje tijd dat over was om effectief te besteden was dan kwalitatief ook verre van goed: plague dispells die te laat/niet aankwamen, erg slecht geplaatste defiles en een raid die overal en nergens stond te dansen (met als gevolg valkyrs die allemaal een andere kant op gingen). Ondanks de erg matige prestaties kregen we het toch nog voor elkaar om 2x fase 3 te bereiken. Helaas bliezen toen de vile spirits de raid al snel op. Een 2e keer was het een dooie tank en een paar dooie healers die het onmogelijk maakten.

Ondanks (of mede door, wie zal t zeggen?) die slechte ervaring heeft de GM/RL er voor gekozen om de raid ID te verlengen en zo gingen wij gisteren naar binnen, vergezeld door 2-3 pugs, om een wedstrijdje “Chicken” te spelen met de Lich King. Ditmaal was het gebruikelijke tankduo niet compleet en dus werd een andere tank in het diepe gegooid als OT. Helaas had die net zijn dag niet waardoor her en der kleine foutjes werden gemaakt die wat frustraties veroorzaakten bij de raidleader(s). Ik heb al vaak getankt met deze OT en weet dat hij veel beter kan, maar ja, soms heb je gewoon een mindere dag en dan is een Lich King niet bepaald een geschikte plek om voor het eerst te mogen tanken.

Anyways, na een aantal wipes (grotendeels de fout van een paar mêlee DPS die defiles verkeerd plaatste of verkeerd stonden voor valkyrs) raakten de OT en RL beide steeds minder vrolijk van elkaar. Het liep namelijk nog steeds niet echt soepel tussen die twee. Toen heb ik maar even aangeboden om de rol over te nemen van OT aangezien het voor mij (DK) een stuk simpeler is dan voor de warrior en ik een goede, heldere dag had. Het humeur van de RL trok al snel bij toen er nog amper adds losliepen in P1 en ik meestal al overal bovenop zat voordat hij iets kon roepen. Enkel de taunt switches in P2 &3 gingen wat moeizaam, maar dat is ook niet wonderbaarlijk als je nog steeds raging spirits op je hoofd hebt die blijven silencen. Dat was echter niet een groot probleem aangezien ik het op tijd aangaf zodat zowel hij als de healers zich hierop konden voorbereiden. Het ging dan ook goed toen de adds weer dood waren en ik gewoon kon taunten zodra de MT de Soulreaper kreeg.

In de laatste try viel de MT nog wel dood rond de 25% waarop ik in mijn eentje mocht dansen. Gelukkig lijken DKs wel gemaakt om LK te tanken: voor elke Soulreaper had ik een leger aan cooldowns beschikbaar. De 1e Soulreaper at ik over het algemeen met Anti-Magic Shell (+/- 50% dmg absorbed), de 2e met Vampiric Blood en T10 bonus. Zo had ik telkens nog mijn Icebound Fortitude (lees: shieldwall) klaar staan voor noodgevallen/movement. Army of the Dead was zelfs ook nog een optie geweest, maar die vergeet ik nog te vaak ;) Uiteindelijk begreep ik zelfs van de healers dat ze zich half zaten te vervelen doordat ik bijna nooit onder de 80% hp kwam (met dank aan Death Strike ongetwijfeld).

Nu LK25 down is kunnen we volgende week beginnen met de ICC25 HC. Vanavond staat ICC10 HC gepland waarbij alleen Sindy & LK nog progression zijn. Benieuwd of hij vanavond een plekje voor me heeft. Ook al is DPS mijn mainspec, ik heb zo’n vermoeden dat hij me zal vragen te tanken..

Verwijderd

Yerap schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:13:
http://blizzcon.rayv.com/

AIR DATES
October 22-23, 2010
PRICE
29,95 EUR

* The billed price is
* The conversion rate

* No DIRECTV subscription necessary
betalen voor een livestream... /yawn

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:27:
[...]

betalen voor een livestream... /yawn
Boeiend die 29,95 in dit geval had ook 1 fles wishky kunnen zijn :)

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:31
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:32:
[...]

Boeiend die 29,95 in dit geval had ook 1 fles wishky kunnen zijn :)
ookal lust ik whiskey niet, dan nog zou ik er meer plezier aan hebben dan blizzcon kijken :>

• Mektheb
patrickos85 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:34:
[...]

ookal lust ik whiskey niet, dan nog zou ik er meer plezier aan hebben dan blizzcon kijken :>
Haha ja dat is zo :P, moet zeggen ik op Vrijdag en Zaterdag werk en kan wel wat afleiding gebruiken tijdens het werken.
Als ik thuis zou zitten of vrij zijn zou ik het denk ik niet zo gauw bekijken.

Verwijderd

Vervolg van onze reis naar de ICC10 Achievement Mount, deel 3.

Gisterenavond gingen we van start met de heroic modes. Alle benodigde achievements hebben we gedaan, met een enkele (Orb Whisperer) die nog open stond, maar waarschijnlijk automatisch gehaald zou worden. Twee mensen lieten het afweten, dus moesten we 2 andere spelers aantrekken en dat duurde een tijdje. 1 Van die 2 was iemand, die al een tijdje niet gespeeld had, maar we hadden niks anders. Daarnaast is het best een goede speler, dus we hadden er wel een goed gevoel over.
Terwijl ik zat te telefoneren, waren we op weg naar Deathbringer Saurfang. De 1e twee bazen deden we niet op heroic, omdat we die allemaal al hadden gedaan. Pikant detail: Ik loop nog met 251 wapen en offhand, en precies van de 1e twee bazen vielen dezelfde versies van de spullen die ik heb; als die nu heroic waren geweest, had ik 2 hele mooie upgrades... maar ja. Bij Saurfang begon het wat lastiger te worden. Eerste try ging er iemand dood aan adds. Tweede werd er te laat getaunt door de tanks. Derde ging ik met de mark dood. Vierde was het pas raak.
Toen gingen we naar de Blood wing. Als je denkt dat 4 wipes op Saurfang veel is, waren de Blood Princes nog 5x erger... Niemand was gefocussed en er werden sommige beginnersfouten gemaakt. Het is eigenlijk een simpele executie, dit gevecht, maar ook dan kan het fout gaan. De frustratie liep op en de lontjes werden korter. Uiteindelijk zeiden we: "nu vergeten we de wipes en doen we alsof het de 1e try is". En dat werkte. Alles onder controle en iedereen deed wat ie moest doen. Samen met de kill kreeg ik ook de achievement, dat niemand meer dan 22k spelldamage te verwerken kreeg. Dan doe je het gewoon zoals het hoort op heroic!
Door naar BQL. Het was al laat, maar we hadden wel vertrouwen in de kill. Ik weet niet meer waardoor, maar we wipten kansloos. Mensen begonnen meer en meer geïrriteerd te raken. Zo was er een healer die half explodeerde toen ik de laatste 0,2sec van m'n Fireball cast afmaakte, voordat ik naar hem toerende met die link tussen 2 spelers. Ik had echt zoiets van "haal een keer adem en relax". De lontjes waren duidelijk kort en ook die van mij was niet zo lang als normaal. Na de 2e wipe werd de raid gecalled en ben ik maar even wat relaxende muziek gaan luisteren, want damn... dit was niet de raid die ik voorgesteld had.

Nog 4 bazen te gaan voor m'n mount en 1 achievement. Putri, BQL, Dreamwalker en Sindra. LK achievement als laatste en ik kan echt aan m'n raidpauze tot in Cata beginnen.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:35:
[...]

Haha ja dat is zo :P, moet zeggen ik op Vrijdag en Zaterdag werk en kan wel wat afleiding gebruiken tijdens het werken.
Als ik thuis zou zitten of vrij zijn zou ik het denk ik niet zo gauw bekijken.
Ik zit thuis maar lekker gamen op mijn pc en op me laptop staat dan blizcon aan :)
trouwens nieuwe pre cata event staat nu op PTR, release komt wel heel dichtbij nu. mijn verwachting is nog steeds halverwege november.
Aankondiging op blizcon dat ze digital download gaan invoeren als preorder :)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:38
Ik moet zeggen het is wel verleidelijk is om een keer de stream mee te pakken.
Het wachten op Cataclysm duurt al veels te lang en ben ook niet zo fortuinlijk geweest om in de beta te mogen zitten dus als ik op deze manier mijn fix kan krijgen dan maar even dokken. ;)

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Hallo allemaal,

Snel even een dagboekje van gisteren.

Ik ben namelijk gister samen met Boeswillis, Mektheb, Bobsqaud en Betha The Deadmines ingedoken. Boes ging voor het eerst tanken op zijn warrior, Bob was de healer en Mek, Betha en ik gingen voor dps. Het duurde niet lang of we hadden onze officiele eerste guildwipe ^^. Die ging zich helaas nog wel een paar keer herhalen. Die low-lvl instances zijn toch nog best pittig als je aankomt met een lvl 17 tank en een healer die nog niet geweldige gear heeft. Geen probleem natuurlijk, het duurt alleen wat langer. Uiteraard waren de comments zoals ´ZOMG HEAL ME NUB HEALER´ en ´OMFG THIS TANK SUCK0RZ´ niet van de lucht :P.

Al met al wel een leuke avond gehad, het was niet foutloos, maar wel gezellig.

/Metallus out!

Lethale Morphaene Súndavar

• Mektheb
Vexx schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:57:
Hallo allemaal,

Snel even een dagboekje van gisteren.

Ik ben namelijk gister samen met Boeswillis, Mektheb, Bobsqaud en Betha The Deadmines ingedoken. Boes ging voor het eerst tanken op zijn warrior, Bob was de healer en Mek, Betha en ik gingen voor dps. Het duurde niet lang of we hadden onze officiele eerste guildwipe ^^. Die ging zich helaas nog wel een paar keer herhalen. Die low-lvl instances zijn toch nog best pittig als je aankomt met een lvl 17 tank en een healer die nog niet geweldige gear heeft. Geen probleem natuurlijk, het duurt alleen wat langer. Uiteraard waren de comments zoals ´ZOMG HEAL ME NUB HEALER´ en ´OMFG THIS TANK SUCK0RZ´ niet van de lucht :P.

Al met al wel een leuke avond gehad, het was niet foutloos, maar wel gezellig.

/Metallus out!
/signed !

Geweldig in grey's en green's in dm ! haha
En inderdaad de comments en discussie van Tweakers kwamen er in voor !.

En wie was er aant life tappen?, ja juist ja ik :P haha

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:12

Nibbz

Postmaster General

Supershiva schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:09:
Warrior tank, charge macro help aub

Ik heb de volgende macro gevonden maar op een of andere manier krijg ik hem niet werkend;

Charge

(Tested in 3.3) When out of combat this macro will switch to Battle strance and cast Charge on an enemy and then swich back to Defensive stance (3 clicks). It will cast Berserker stance, Intercept, Defensive stance when in combat on an enemy (3 clicks) and it will do Intercept on a friendly target.
Also, if you are already in either Berserker stance when you target an enemy, it will skip trying to put you into Berserker stance and just intercept. Same for friendly target with Battle stance and Charge. (it only takes 2 clicks in above situations)

/castsequence [harm, nocombat, stance:2/3] Battle Stance; [harm, nocombat, stance:1] Charge, Defensive Stance; [harm, combat, stance:1/2] Berserker Stance; [harm, combat, stance:3] Intercept, Defensive Stance; [help, stance:2] Intervene

Vanuit def stance klik ik in 2 keer naar, battle stance, doe een charge, maar de 3e klikt brengt me niet terug naar def stance :(

Any ideas ?
Hoezo zou je dat willen? met een talent kun je nl chargen in combat :o in defense stance :o

13:37

• Carthrax
  • Laatst online: 03-10 22:38
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:59:
[...]

/signed !

Geweldig in grey's en green's in dm ! haha
En inderdaad de comments en discussie van Tweakers kwamen er in voor !.

En wie was er aant life tappen?, ja juist ja ik :P haha
Daar heb je het al he, voor DM heb je een GS nodig van 10, heb je die niet dan word het een wipefest...eerst maar even gearen in Coldridge Valley voordat je uberhaupt kan denken aan de Deadmines :+

• Mektheb
Carthrax schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:02:
[...]

Daar heb je het al he, voor DM heb je een GS nodig van 10, heb je die niet dan word het een wipefest...eerst maar even gearen in Coldridge Valley voordat je uberhaupt kan denken aan de Deadmines :+
Ben der bang voor ;).
Ik deed ook een shocking dps van zero en ik was constant oom :P.
Ach we hadden vermaak en toch een level up ! nog 50% en dan ben ik alweer 19.
Op naar me steed en dan weer wachten tot ik een weekend bg's in kan :P.
"kan niet wachten op av weekend als ik het juiste level heb"

• Supershiva
Nibbz schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:59:
[...]

Hoezo zou je dat willen? met een talent kun je nl chargen in combat :o in defense stance :o
Omdat ik vanuit def stance, snel naar de volgende mob wil chargen, en dan met dat beetje opgebouwde rage een thunderclap eruit gooien en dan weer terug naar def stance.
Maar ik begrijp nu dat er een talent is, waardoor je kan chargen in def stance ?

Welke is dat dan ?

Dit is mijn eerste warrior, en JA ik ben noobwillis van de vele wipes in deadmines van gisteravond ja ;)

• Vexx
@ Mek: Ik denk dat Bobsqaud je ook wat vaker heeft dood laten gaan vanwege dat Lifetappen. :)

@ Supershiva: Die talent is Warbringer en zit in de 9e tier van Protection. Daar kan je voorlopig nog niet bij vrees ik.

• Mektheb
Vexx schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:19:
@ Mek: Ik denk dat Bobsqaud je ook wat vaker heeft dood laten gaan vanwege dat Lifetappen. :)

@ Supershiva: Die talent is Warbringer en zit in de 9e tier van Protection. Daar kan je voorlopig nog niet bij vrees ik.
Ja denk ik ook :) is ook niet erg, maar naar 3dots en 1 shadowbolt ben ik al oom >.<
Dus ik dacht ik tap wel wat life in een fight en dan heald hij de andere maar :P
Zou int vervolg genoeg food en water mee nemen :D
had niks aan eten en drinken, ja kreeg er 5 :D maar die waren na 5 pulls alweer op.
Komt wel goed straks heb ik drain mana erbij.

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 23-09-2010 11:21 ]

• Vexx
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:21:
[...]

Ja denk ik ook :) is ook niet erg, maar naar 3dots en 1 shadowbolt ben ik al oom >.<
Dus ik dacht ik tap wel wat life in een fight en dan heald hij de andere maar :P
Zou int vervolg genoeg food en water mee nemen :D
had niks aan eten en drinken, ja kreeg er 5 :D maar die waren na 5 pulls alweer op.
Komt wel goed straks heb ik drain mana erbij.
Dat Drain Mana zou ik niet te hoge verwachtingen van hebben, gaat vrij traag.

Je kan beter Lifetappen en daarna Drain Life doen.

We kunnen natuurlijk ook een aardige guild mage vragen om wat water/food voor ons te maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vexx op 23-09-2010 11:33 ]

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Als je als warrior eenmaal Warbringer hebt dan is de volgende macro erg handig:

#showtooltip
/castsequence [harm] reset=15 Charge, Intercept, Charge; [help] Intervene;

gevonden op:
http://www.mmo-champion.c...764-Common-Warrior-Macros

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Mektheb
Vexx schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:32:
[...]

Dat Drain Mana zou ik niet te hoge verwachtingen van hebben, gaat vrij traag.

Je kan beter Lifetappen en daarna Drain Life doen.

We kunnen natuurlijk ook een aardige guild mage vragen om wat water/food voor ons te maken :)
Ja dat kan ook nog,
Moet gewoon ff wat gear krijgen en van die lvl5 items af als je bijna 19 bent ;)

Denk het dan al meevalt :D zijn jullie er vanavond weer ?

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:12

Nibbz

Postmaster General

Supershiva schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:15:
[...]

Omdat ik vanuit def stance, snel naar de volgende mob wil chargen, en dan met dat beetje opgebouwde rage een thunderclap eruit gooien en dan weer terug naar def stance.
Maar ik begrijp nu dat er een talent is, waardoor je kan chargen in def stance ?

Welke is dat dan ?

Dit is mijn eerste warrior, en JA ik ben noobwillis van de vele wipes in deadmines van gisteravond ja ;)
Zoals Pysch zei, hij heet "Warbringer" can je hier de talent niet linken.. @ work :'(

(ik zie het nog te vaak, zelfs in HC's.. warrior tanks die van stance switchen om te chargen.. geloof dat mensen nooit de tooltips lezen van abilities + talents :'(

Dan leg ik het ze uit (en link de talent) en dan is "omg.. seriously? I feeling like a noob now :p thanks m8")

[ Voor 6% gewijzigd door Nibbz op 23-09-2010 11:46 ]

13:37

• Supershiva
tnx @all,

Warbringer, mmm pas vanaf lvl 50.

Dan moet ik tot die tijd toch echt even een werkend macrotje hebben, want button mashing voor stance switching wordt ik gek van :)

Ik kwam ook nog de volgende tegen

#show Charge
/cast [stance:1] Charge; Battle Stance
/cast Bloodrage
/cast Berserker Rage
/cast Sweeping Strikes
/cast Defensive Stance
/startattack

Haal ik voor the time being Beserker Rage en Sweeping Strikes eruit (gezien ik deze skills voorlopig nog niet heb) en gaan we eens testen of deze macro wel werkt (fingers crossed)

Ben er vanavond zeker weer bij, maar ga ik eerst nog wel ff wat solo quests doen voordat ik jullie weer laat wipen met m'n n00b tank skills :P

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:07

[afbeelding]

Hmmmz, low level hordjes op Outland >:)

Mja, ik zal jullie sparen als ik jullie tegen kom O-)

• Mektheb
Capa schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:25:
[...]

Kijk maar uit we zijn nu nog low level :P, maar we zitten al op 60+ members :P
maar je mag me sparen <3 haha

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:56
[...]

Maar wij jou niet! Kom Hordies, gaan wij met zijn allen op Capa!

• Capa
GoTCoast schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:32:
[...]

Maar wij jou niet! Kom Hordies, gaan wij met zijn allen op Capa!
Jah, gelukkig heet maar 1 van mijn chars zo en die is niet actief. :P
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:32:
[...]

Kijk maar uit we zijn nu nog low level :P, maar we zitten al op 60+ members :P
maar je mag me sparen <3 haha
Volgens armory wat minder? :o

Ik ben vaker lief tegen hordjes hoor, laatst nog op de 33 mage een 20+ hordje lock sheepen om hem te healen :')

[ Voor 25% gewijzigd door Capa op 23-09-2010 12:36 ]

• Supershiva

[afbeelding]

Lol, valt me nu pas op

Betha is checking Boeswillis out....... Mooooooooo 8)

• Mektheb
Capa schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:34:
[...]

Jah, gelukkig heet maar 1 van mijn chars zo en die is niet actief. :P

[...]

Volgens armory wat minder? :o

Ik ben vaker lief tegen hordjes hoor, laatst nog op de 33 mage een 20+ hordje lock sheepen om hem te healen :')
Klopt ook, alles onder level 10 zie je niet op armory he ;)

• Capa
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:40:
[...]

Klopt ook, alles onder level 10 zie je niet op armory he ;)
Ow, wist ik niet :+
Weer wat geleerd.

Verwijderd

Hmm, denk dat ik maar eens een DK aan ga maken op Outland ;)
Heb al eens met een Fok! guild een Mage op een nieuwe server proberen te levelen, maar dat ging me te lang duren.
Dan tot level 60 even wat Alliance afmaken in BG's :D

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:49:
Hmm, denk dat ik maar eens een DK aan ga maken op Outland ;)
Heb al eens met een Fok! guild een Mage op een nieuwe server proberen te levelen, maar dat ging me te lang duren.
Dan tot level 60 even wat Alliance afmaken in BG's :D
Maar Fok is Tweakers niet :P

Maar ja het duurt inderdaad lang, maar moet wel zeggen het me best meevalt met het tempo.
ik verwacht ook niet 80 te zijn in 1 week, al zou ik het willen het wel mogelijk is maar een leveltje of 2 per avond en ik ben al blij :)

• Hiroj
Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:53:
[...]

Maar ja het duurt inderdaad lang, maar moet wel zeggen het me best meevalt met het tempo.
ik verwacht ook niet 80 te zijn in 1 week, al zou ik het willen het wel mogelijk is maar een leveltje of 2 per avond en ik ben al blij :)
Ik moet eigenlijk weer eens online komen op mijn Horde poppetje..
Enkel wil ik die stomme Brewfest achievement halen en aangezien ik pas doordeweeks rond 6 uur thuis kom houd ik niet veel tijd over voor het raiden :(

Verwijderd

Gisteren op m'n alt met 22k hp de "We had it all along *cough*"-achievement gehaald. Dat is op m'n main met 10x betere gear nog niet gelukt, en de enige achievement die ik nog moet voor Battlemaster.

Frustrerend. :(.

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

[...]

oO jij speelt ook nog? :o

[Signature]

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:53:
[...]

I know ;) zeggen ze allemaal!

Ik speel sowieso niet veel, raid beetje met mn Mage, PvP beetje met mn Rogue, dus zal nooit fulltime in een nieuwe char gaan steken. Een DK is prima :) meteen epic mount en wat gold. Enige nadeel is geen professions om gold te verdienen...

• Capa
Zo nu en dan log ik eens in :P
Heb nu 4 80's en een 72, heb het wel een beetje gezien :+
Moest maar eens me warrior weer uit het stof trekken, tanken is toch het leukste om te doen in een dungeon/raid. Dat healen en dps wordt wat saai :P

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hiroj schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:00:
[...]

Ik moet eigenlijk weer eens online komen op mijn Horde poppetje..
Enkel wil ik die stomme Brewfest achievement halen en aangezien ik pas doordeweeks rond 6 uur thuis kom houd ik niet veel tijd over voor het raiden :(
Ik ga gewoon lekker op mijn alts elke avond even Coren killen in BRD, nu 3 van de 10 met brewfest kodo (toch 4 eof per avond) :)
En zeker nu raid ik echt niet 7 dagen per week (zelfs niet op 7 raid klare lvl 80's) Pak meestal mijn 'voordeel' in het weekend als het om raiden gaat. Achievement boeit me niet echt, alleen de voordeeltjes van dit soort 'events'
Bij mij gaat het meestal zo van 'oh ik hoef er nog maar 2/3 en dan is achievement gehaald' maar ik heb voor brewfest nooit moeite gedaan. Zo kwam ik laatst achter dat ik nog maar 3 achievements moest doen voor mijn Red Proto drake.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• tsjiller
  • Laatst online: 14:30
die heb ik een tijdje terug gedaan was toen bij ons op de realm heel populair om te doen, elke avond wel pugs die op zoek waren naar tank / heal for [insert random achv] sommige blijven nog best lastig. Meeste moeite had ik met watch him die :) deze gedaan met een pug waarin ik in een groep zat met 4 kingslayers xD

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Uit den ouden Doosch.... May I present to you... The Lowlanders _O_

Jaja, oude ally GoT guild... Herkent iemand zich nog? Ik was Sylva.

http://www.warcraftrealms.com/guildexes/70786

Dit dus.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Leuke verhalen over de Tweakers guild op Outland!

Krijg meteen zin om weer eens in te loggen en (alwéér) een poppetje te rollen op Outland. ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Mektheb
Seraphin schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:36:
Leuke verhalen over de Tweakers guild op Outland!

Krijg meteen zin om weer eens in te loggen en (alwéér) een poppetje te rollen op Outland. ;)
gezellie ! :D

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Waarom gaan we niet rerollen op een nieuwe server als cata uitkomt? Dan is iedereen weer 1. Kun je ook gezellig allemaal saampjes levelen. En na 2 maanden je oude char transferen ;)

Dit dus.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-10 09:29
Kan niet wachten om van mijn shaman een dwarf te maken.. zal wel een 90 dagen ban opzitten op het transferen voorlopig.

• Mektheb
FunkyTrip schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:03:
Waarom gaan we niet rerollen op een nieuwe server als cata uitkomt? Dan is iedereen weer 1. Kun je ook gezellig allemaal saampjes levelen. En na 2 maanden je oude char transferen ;)
Geef mij maar een full server en daar nu levelen :P en in cata weer :)

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Gister eindelijk met mijn paladin de 80 aangetikt, na een weekje in northrend rondgelopen te hebben. Gelijk maar random hero's ingedoken (dat kon blijkbaar gelijk met mijn huidige gear), wel als dps, ik durf het nog niet aan als tank. ik heb al wel de 2 brewfest stam trinkets, maar eerst even def capped raken.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

FunkyTrip schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:03:
Wie zegt er dat er een nieuwe server komt? Heb ik anders nog niet gezien.
Ze kunnen eerder bepaalde servers mergen waar de alliance vs horde 9:1 of 1:9 is.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Capa
Zat even op wowhead de racials te bekijken van de nieuwe rassen, maar die van de Goblin vind ik toch een stuk aantrekkelijker itt die van de Worgen. En laat ik nou net graag Alliance zijn :(

Worgen:
Aberration
Reduces the duration of all Curses and Diseases used against you by 15%.

- Handig bij PVP tegen een lock of DK, verder in PVE (endgame) redelijk nutteloos lijkt mij zo.

Darkflight
Instant 3 min cooldown
Activates your true form, increasing movement speed by 70% for 10 sec.

- Handig om te levelen als je weg moet rennen of in PVP ofzo, maar zelfde als hierboven, PVE endgame lijkt het mij nutteloos.

Flayer
Skinning skill increased by 15 and allows you to skin faster.

- Zie ik niet heel veel nut in.

Running Wild
1.5 sec cast
Drop to all fours to run as fast as a wild animal.

- Leuk als je geen mount hebt of om out of combat te raken of te ontsnappen. Verder redelijk nutteloos.

Transform: Worgen
Instant
Transform into Worgen Form.

- Wat biedt de Worgen Form aan voordelen?

Two Forms
Instant 1.5 sec cooldown
Turn into your currently inactive form.

- ??

Viciousness
Increases critical strike chance by 1%.

- Die is dan wel weer leuk.

Goblin:
Best Deals Anywhere
Always receive the best possible gold discount, regardless of faction.

- Gaat een hoop gold schelen in je WoW carriere :)

Better Living Through Chemistry
Alchemy skill increased by 15.

- Max skill 15 hoger dan normaal, biedt dat voordeel?

Pack Hobgoblin
Instant 30 min cooldown
Calls in your friend, Gobber, allowing you bank access for 1 min.

- Hoe handig is dat?! Overal al je gear en andere troep bij de hand en bij volle tassen, even je bank vullen :)

Rocket Barrage
30 yd range
Instant 2 min cooldown
Launches your belt rockets at an enemy, dealing X fire damage.

- Als dat een beetje knappe dmg is kan het heel handig zijn.

Rocket Jump
Instant 2 min cooldown
Activates your rocket belt to jump forward.

- Handig bij bijna dood gevalletjes, out of combat raken, etc.

Time is Money
Cash in on a 1% increase to attack and casting speed.

- Handig voor alles niet instant is.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Capa schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:57:
Worgen:
Darkflight
Instant 3 min cooldown
Activates your true form, increasing movement speed by 70% for 10 sec.

- Handig om te levelen als je weg moet rennen of in PVP ofzo, maar zelfde als hierboven, PVE endgame lijkt het mij nutteloos.
Nutteloos? Bij elk movement gevecht zal dit je de meeste DPS opleveren van welke racials dan ook. Ik noem maar een LK defile wegrennen en 70% sneller op de boss zijn waardoor je 4-5s 'langer' kan dps'en/healen dan welke andere race ook. Of halion, om de combustion weg te rennen. De curses/diseases is idd in pve niet zo handig; het moet toch dispelled worden 99% van de keren dat je iets op je krijgt.
Flayer
Skinning skill increased by 15 and allows you to skin faster.

- Zie ik niet heel veel nut in.
Zelfde racial als vele races, gewoon een profession boost, maakt verder niet echt uit.
Running Wild
1.5 sec cast
Drop to all fours to run as fast as a wild animal.

- Leuk als je geen mount hebt of om out of combat te raken of te ontsnappen. Verder redelijk nutteloos.
Dat is je mount, en het heeft gewoon de mount rules (niet in combat zijn, 1,5s cast time) het is gewoon je racial mount.
Transform: Worgen
Instant
Transform into Worgen Form.

- Wat biedt de Worgen Form aan voordelen?

Two Forms
Instant 1.5 sec cooldown
Turn into your currently inactive form.

- ??
Allemaal cosmetic, gewoon leuk om te hebben.
Viciousness
Increases critical strike chance by 1%.

- Die is dan wel weer leuk.
Kleine dps boost, altijd grappig.

De goblin's racials zijn ook allemaal leuk, die rocketjump voor movement fights, die belt voor extra damage etc. En het gold dat je bespaart is niet zo heel erg veel hoor.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, kogel door de kerk. Onze guild overleeft deze expansion niet. Het ging als een tijdje niet lekker maar toen afgelopen week weer een lading mensen vertrok omdat ze in andere guilds nog wel stabiel konden raiden hebben we maar besloten er een streep onder te zetten. Sowieso wel grappig dat mensen niet inzien dat die andere guilds alleen langer kunnen raiden omdat ze andere guilds leegtrekken en dat zij ook vanzelf wel op het punt aankomen dat er niet meer geraid wordt, maar goed. :P

Ik heb al mijn nieuwe 10-man guild bij elkaar, gaat leuk worden. Heb zo'n beetje alle achievement- en hardmode-whores uit de guild zover dat ze mee willen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dit is echt zout.....net zoals elke voorgaande dagen de 'Do you have additional work?'-task gestart voor brewfest, wanneer ik opeens geen barrels meer kon oppikken en niet lang daarna vanuit het niets werd gedismount (dan kan je het dus schudden voor die dag). Tassen niet vol, was nog maar 1 minuut aan het lopen en had nog zat tijd over. Ik had gehoopt vandaag lid te worden van de brew of the month club, maar nee hoor, nu zit ik dus vast op 199tokens. Wat een schijtzooi af en toe |:( . Het vervelende vind ik dat je bij een GM ook nul op rekest krijgt als je om de missende tokens vraagt. Maar ja morgen weer een dag zullen we dan maar zeggen. Ik hoop nog wel dat ik voor het einde genoeg tokens bij elkaar weet te fixxen om 'Disturbing The Peace' te doen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-10 09:29
Sommige Goblin racials zijn waardeloos als je het vergelijkt met je main. Tegenwoordig heeft iedereen een Argent Squire, Jeeves, en/of een dikke mammoth met vendors. Sowieso heb ik altijd voor alle items die ik koop (shoulder/head enchants, mounts etc.) al de maximale discount, aangezien de leukste items pas op exalted vrijgespeeld worden.

De Worgen speed increase vind ik veel beter dan alle Goblin racials bij elkaar. Als Paladin kan ik ook niet wachten om te speccen in Long Arm of Justice :D 45% movement increase als je je judgement gebruikt op iemand die op afstand is (20y dacht ik?). Dat is dan volgens mij het enige leuke gelijk, elk WoW-forum staat vandaag vol met huilende Paladins.. Ik wil zelf wel eens zien of het nou echt allemaal zo'n ramp is.
Het vervelende vind ik dat je bij een GM ook nul op rekest krijgt als je om de missende tokens vraagt. Maar ja morgen weer een dag zullen we dan maar zeggen. Ik hoop nog wel dat ik voor het einde genoeg tokens bij elkaar weet te fixxen om 'Disturbing The Peace' te doen.
Tja, ik maak ook geen ticket voor emblems van raids die ik niet heb gedaan, of reputation voor dailies die ik nooit heb gedaan. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Divak op 23-09-2010 18:32 ]

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ben benieuwd wat er met onze guild gaat gebeuren... we bestaan nu al 5 jaar dus we hebben al een hoop doorstaan... We hebben een echte 'core' groep van een man of 15 en dus 10-15 mensen die komen en gaan. Vrees zelf dat er een aantal van die 2e groep er vandoor gaan en we moeilijk aan fatsoenlijke vervangers kunnen komen... (We zijn niet de top guild van Outland, maar we doen redelijk mee... 11/12 icc25 hc). 10 man is gewoon zoveel minder gezeur dat ik ze 't ook niet kwalijk kan nemen. Overgaan in een 10man guild is wat mij betreft geen optie, zeker niet als je met 2 groepen van 10 moet gaan werken. En 5 man buitengooien is ook zo wat...

Spannende tijden... :P Ik kijk erg uit naar cataclysm als expansion maar niet als 'raid changer' ;( :P

• Mektheb
NMe schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:14:
Zo, kogel door de kerk. Onze guild overleeft deze expansion niet. Het ging als een tijdje niet lekker maar toen afgelopen week weer een lading mensen vertrok omdat ze in andere guilds nog wel stabiel konden raiden hebben we maar besloten er een streep onder te zetten. Sowieso wel grappig dat mensen niet inzien dat die andere guilds alleen langer kunnen raiden omdat ze andere guilds leegtrekken en dat zij ook vanzelf wel op het punt aankomen dat er niet meer geraid wordt, maar goed. :P

Ik heb al mijn nieuwe 10-man guild bij elkaar, gaat leuk worden. Heb zo'n beetje alle achievement- en hardmode-whores uit de guild zover dat ze mee willen. :P
Ene kant zonde, en andere kant ook wel weer leuk !.
10 man guild die dat doet lijkt mij ook wel wat, dat 25man is altijd zo'n puinhoop en stuk minder social zegmaar.

klinkt goed hoor

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

temp00 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:30:
Ik hoop nog wel dat ik voor het einde genoeg tokens bij elkaar weet te fixxen om 'Disturbing The Peace' te doen.
Eerst Disturbing The Peace doen, dan je kleding terugverkopen voor de tokens en dan je mount kopen? :)

• Mektheb
NMe schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:45:
[...]

Eerst Disturbing The Peace doen, dan je kleding terugverkopen voor de tokens en dan je mount kopen? :)
:Y

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

FunkyTrip schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:26:
Uit den ouden Doosch.... May I present to you... The Lowlanders _O_

Jaja, oude ally GoT guild... Herkent iemand zich nog? Ik was Sylva.

http://www.warcraftrealms.com/guildexes/70786
Sommige herken ik wel, ik zat wel in Ravenblood, Absinth, lvl60 IceMage :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hey goeie tip! Dat ga ik zeker doen :). Zo heeft die bug mij toch iets opgeleverd, want zonder m'n vorige post en de reacties daarop had ik nooit het idee gekregen om de clothes te kopen en later te refunden en op deze manier (eerst clothes + refund, dan BoTM) haal ik het waarschijnlijk ruimtschoots :).
@RichardvdD: nee het gaat mij natuurlijk niet om alle tokens die ik aan het eind van de rit mis, maar alleen om de tokens van vandaag (zouden er +-12 zijn) die ik niet meer had kunnen verkrijgen door die vage dismount bug die ik opeens kreeg.

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 23-09-2010 18:56 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, ik heb net eens zitten kijken naar onze members, ex-members en mijn eigen historie. Zonde dat we dat kwijtraken. :(

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 24-09-2010 00:53 ]

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Wow ik speel al lang WoW en ik had geen idee dat warcraftrealms dat bijhield. Dit is mijn main:

http://www.warcraftrealms.com/charsheet/13215298

Wie heeft ouder? :)

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Oh, grappig om te zien
Dit is mijn allereerste character: http://www.warcraftrealms.com/charsheet/3022031
18-02-2005, niet slecht lijkt me :-)

I have no life, and therefore no signature

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

HoD85 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:26:
Wow ik speel al lang WoW en ik had geen idee dat warcraftrealms dat bijhield. Dit is mijn main:

http://www.warcraftrealms.com/charsheet/13215298

Wie heeft ouder? :)
17 feb '05 :P

http://www.warcraftrealms.com/charsheet/2955727

Ik speelde al US beta overigens. Volgens mij is 16 feb de oudste datum dat warcraft realms het bij houdt.

Dit dus.

• Slamdance
  • Laatst online: 26-09 13:57
16 feb '05

http://www.warcraftrealms.com/charsheet/2880534 op bloodscalp
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/39345102 op lvl 60 door de hongaren verdreven naar trollbane

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

16 Feb 2005, maar speelde ook de closed beta

http://www.warcraftrealms.com/charsheet/2868116

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Capa
Kees schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:08:
[...]
Nutteloos? Bij elk movement gevecht zal dit je de meeste DPS opleveren van welke racials dan ook. Ik noem maar een LK defile wegrennen en 70% sneller op de boss zijn waardoor je 4-5s 'langer' kan dps'en/healen dan welke andere race ook. Of halion, om de combustion weg te rennen. De curses/diseases is idd in pve niet zo handig; het moet toch dispelled worden 99% van de keren dat je iets op je krijgt.
Over dat wegrennen had ik nog niet nagedacht :$
Dat kan idd wel erg handig zijn.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

junglebeast schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:35:
[...]

Wie zegt er dat er een nieuwe server komt? Heb ik anders nog niet gezien.
Ze kunnen eerder bepaalde servers mergen waar de alliance vs horde 9:1 of 1:9 is.
Dat maken ze ook niet bekend. Ze openen dat net als bij TBC en WotLK gewoon ineens vanuit het niets. Lijkt me heel, heel stug als ze met een compleet nieuwe startwereld niet een paar nieuwe servers openen voor terugkerende spelers om mensen de kans te geven echt WoW opnieuw te beleven. Op een bestaande server met hyperinflatie en 90% van de playerbase op lvl 80 is zoiets niet mogelijk.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 22:55
Das grappig.

Ik ben ooit begonnen in een tweakers guild op Daggerspine _O-
- http://www.warcraftrealms.com/charsheet/64032351

Toen ik 80 dingde heb ik mn char getransferred naar Al'Akir
- http://www.warcraftrealms.com/charsheet/112367765

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 16:07
Nou! Vandaag weer een rapportje!

Vandaar met Loraa en Cyrix paar dungeons in geweest.

Blackfathom Deeps hadden we last van een patserige hunter met heirlooms, uiteindelijk hem een boss laten soloen.. vraag me niet hoe! Maar goed, lukte maar niet om dat kr de huntard dood te laten gaan.

Stockades! lekker makkelijk, Cyrix, jij mag dit vaker tanken :+ of was dit al zonder jou?

En tot slot Gnomeregan, wat heb ik een hekel aan Gnomeregan, de tank wou niets overslaan terwijl ik al naar beneden was gesprongen, (En spul gepulled had) dus een wipe veroorzaakt :D tank vlug leaved, wat tegenwoordig standaard is met een wipe, vervolgens nieuwe tank binnengehaald met een oriëntatie vermogen van 0,0.. maar wel lekker actief en wist wat hij deed, nieuwe spelers FUTHEWUH!

Al en al leuke run, al is het denkvermogen van sommige mensen wel heel beperkt... of moeten ze perse de hele dungeon clearen..

En nog een leveltje gehaald! :D 27, Mektheb schiet eens op, ik heb een warlock tank nodig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Alucardu.

First Seen Dec 09, 05
http://www.warcraftrealms.com/guildexes/68624
Ravenblood was ook 100% Tweaker guild, was een mooie tijd.

Nice. Alle beta's ook mee gespeeld :). Toen was het nog wel leuk, ik zit ook in deel 1 of 2 te posten :).
MrVegeta schreef op vrijdag 17 september 2004 @ 08:52:
Ik wacht mooi af tot de officele release.
Wel had ik een vraag, wat is de bedoeling van WoW? is er een soort van hoger doel dat je kan berijken?
Word het niet repetitief? je killed mobs je koopt items je word sterker, dan kill je grotere mobs krijgt meer xp/gold koopt betere items word nog sterker en ga zo maar door, of zit ik nu verkeerd?
Heb wel een poos downtime gehad though... nu ook alweer meer dan een jaar.

[ Voor 76% gewijzigd door MrVegeta op 24-09-2010 01:21 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
word je midden in de nacht wakker door brand en geschreeuw
is er een portable dvd speler vanacht ontploft ( de accu )
gelukkig is het allemaal mee gevallen en zijn me vaders vingers verbrandt ( 2e graads ) ( niet dat dat niet erg is )

Me vader gaat op vakantie dit weekend, en die had dus zo'n portable dvd speler in de oplader gedaan op het nachtkastje en die is dus vanacht ontploft.
2e graads brandwonden op ze vingers. gelukkig nergens anders.

Wat een verhaal zeg, voor het zelfde geld was het hele huis afgefikt >.<
Gaan ze blij van worden bij Sony als ze een mailtje krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 24-09-2010 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
Mektheb schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 06:52:
word je midden in de nacht wakker door brand en geschreeuw
is er een portable dvd speler vanacht ontploft ( de accu )
gelukkig is het allemaal mee gevallen en zijn me vaders vingers verbrandt ( 2e graads ) ( niet dat dat niet erg is )

Me vader gaat op vakantie dit weekend, en die had dus zo'n portable dvd speler in de oplader gedaan op het nachtkastje en die is dus vanacht ontploft.
2e graads brandwonden op ze vingers. gelukkig nergens anders.

Wat een verhaal zeg, voor het zelfde geld was het hele huis afgefikt >.<
Gaan ze blij van worden bij Sony als ze een mailtje krijgen.
Goed om te horen dat alles (naar omstandigheden) oke is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik misschien wel in aanmerking kom voor meest bejaarde WoW character;
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/475891
15 Dec 04 en toen was ik al level 25 (tjsa, US servers ;)) en daarvoor nog closed beta.
Beetje raar hoe dat met mijn laatste guild vermeld staat. Ik kan me niet herinneren dat ik een periode unguilded was (tot ik in okt 07 weer gestopt was)
Wow, ik was dus 3 jaar gestopt...

Vanmorgen mijn nieuwe char aangemaakt op de EU servers. Vanavond powerlevelen met mijn broertje. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
NMe schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:14:

Zonde man! jullie plannen voor Cataclysm trokken mijn aandacht echt.

Ik wou nog apply'en bij jullie guild, maar ik kan mijn in-game vrienden niet in de steek laten. Ik speel inmiddels al 5 jaar samen met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Meest bejaarde bij lange na niet.

http://www.warcraftrealms.com/charsheet/39384701 (mijn main)

Mijn eerste character is niet meer terug te vinden, Zylian, lvl 49 Rogue, Night Elf, EU-Doomhammer.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Na gisteren ingelogd te hebben viel mn vriendin in guild history op dat wij beiden waren gepromote to member en daarna weer naar trial waren gezet (we waren nog trial na de merge). Terwijl wij ons zaten af te vragen wat daar nu in hemelsnaam het nut van was, werden we alweer gepromote tot member. Vlak daarna volgde de rogue uit onze oude guild. Al snel kwam de guidleader met de verklaring: onze inspanningen waren duidelijk opgevallen en ze vonden het leuker om te promoten terwijl we online waren. 3 v/d 7 ex-Sonata members zijn daarmee nu alvast member in Poseidon. Dat is overigens al erg snel daar er nog voldoende goede spelers zijn die al wat langer op trial staan dan ons. Alleen vreemd dat Thoger nog geen promotion heeft gekregen: hij gaat alle raids mee als holy pally, gaat altijd als 1 v/d laatste dood en bovendien hebben ze al aangegeven niet zonder hem te kunnen. Nou ja, zal vast niet lang duren :)

Op zich heeft member zijn in deze guild niet bijster veel voordelen op dit moment. Over loot zijn ze nl aardig simpel: zowel member als trial hebben dezelfde lootrights. Tenminste, op dit moment, want bijna alle members hebben geen upgrades meer nodig. Echter, voor de Heroic modes geldt wel een onderscheid: members krijgen prio op tokens (mainspec). En daar er gisteravond een Heroic ICC10 gepland stond, kwam het best goed uit dat wij 3en nu member waren ;) De grootste grap was nog wel dat er alleen maar druid/dk/rogue tokens dropten, waardoor de rogue en ik nu beide een token erbij hebben. Daarmee kom ik straks uit op 4 sanctified.

Zoals voorspeld werd ik gevraagd om mee te gaan als tank. Redelijk opmerkelijk daar mijn mainspec DPS is en ik tijdens de merge de opmerking kreeg dat mijn tankgear niet erg goed was. Bovendien was de offtank die de vorige keren meeging met ICC10 HC ook online, maar die mocht op de bank blijven. De run ging vlekkeloos totdat we bij Putri aankwamen. Uiteindelijk hebben we daar een stuk of 8 wipes mogen hebben voordat alles eindelijk goed liep. Voornaamste problemen waren het tijdig killen v/d slimes en dat mensen elkaar constant in de weg liepen. Hierdoor was het telkens onmogelijk om de phase change op tijd te doen (lees: voordat er een nieuwe slime spawned). Het gevolg was telkens dat we hierdoor 3 slimes tegelijkertijd moesten afwerken (tijdens Heroic is de phase change geen stun, maar spawnen beide slimes tegelijkertijd) wat een regelrechte ramp was. Tip v/d dag: blijven hameren dat iedereen dicht bij elkaar moet blijven tijdens de gehele fight, behalve de persoon met de plague. In essentie erg simpel, maar blijkbaar hebben veel mensen nog moeite met rustig blijven als er van alles gebeurt.

De volgende fight -Blood Princesses- was helaas niet veel beter. Stomme fouten zoals het rennen naar healers tijdens Empowered Shock Vortex en ontploffende kinetic bombs waren de voornaamste kopzorgen. Wederom was het een aardig cleane kill toen mensen eenmaal de rust weer hadden hervonden. Dreamwalker is op Heroic ook super simpel: eigenlijk verandert er niets behalve dat alles veel harder slaat. Overigens valt het me op hoe slecht DKs om gaan met hun skills. Dreamwalker is een fight waarbij je de allerbeste kite hebt voor de zombies: Chains of Ice. Het kost je amper DPS, heeft een redelijke range en geeft de ranged DPS zo veel ruimte dat zombies vaak dood zijn voordat je een 2e Chains moet gebruiken. De DPS DK die we mee hadden heb ik geen enkele keer hier gebruik van zien maken :( Nou ja, ik doe het toch altijd al en vind het gewoon leuk om die extra uitdaging toe te voegen.

De laatste boss v/d avond werd daarmee Sindragosa. En oh oh, wat is dat een waardeloos gevecht op Heroic. Ik ergerde me al vaker aan de vele bugs die in deze fight zitten, maar waar deze op normal tenminste amper deaths veroorzaken, is het op Heroic een complete ramp. Zo hebben we al een aantal mensen verloren in de air phase terwijl die toch echt goed achter een frost tomb stonden. Ook het resetten v/d stacks in de laatste phase is nog wel eens fout gegaan ondanks goede positie, maar daar hebben mensen over t algemeen een stuk minder last van. Veel erger is de bug waarbij Sindy na elke Blistering Cold besluit om rond de tank te draaien. Dat terwijl de tank juist op zijn plek bleef staan waarmee je toch normaal geen last mag krijgen van een bewegende boss. Nou ja, los v/d bugs zit je natuurlijk nog met flinke damage, Unchained Magic die een flinke AoE doet en een paar domme fouten zoals frost tombs te snel nuken tijdens air phase. Heel veel tries hebben we niet gehad, maar de 1-na-laatste was nagenoeg perfect. 17% hp was nog over en als ik zelf geen “Momentarily Lapse of Judgement” had gehad was het misschien nog een kill geweest ook. Het geeft iig aan dat we erg dicht bij een kill zijn voor Sindy10 HC en dat smaakt naar meer. Zodra die dood is, is dat een first kill voor de guild en kunnen we LK op Heroic testen. Kan van mij niet snel genoeg zijn, wie wil er nu niet Bane of the Fallen King als titel? :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.