Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 227 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:33:
[...]

Als een tank gaat zitten pullen, als ik oom ga en hij daarna dood is en ik daarna healer f nub te horen krijg.
Of dpsers die aggro trekken van 3 mobs omdat ze niet kunnen wachten op de tank en ik me helemaal suf moet healen.
Of Warlock's die heledag hun shit gebruiken van leven omzetten in mana, en ik het vol mag healen elke x.

Geen probleem als je die dingen meld, maar de helft doet het niet en begint je vervolgens uit te schelden.
Weetje wat voor een hufter ik dan ben, gewoon niks doen
Moeten ze eeuwen wachten voor ze je kunnen kicken, en ik log ondertussen wel in op me bank char ( andere account om geld te verdienen).
Sorry hedendaags is het r-tard gehalte echt hoog helemaal crossrealm, en ja ik haat puggen daarom doe ik het nooit.
Maar dit zijn allemaal ervaringen van voor ik gestopt was met puggen.
Nee maar goed, daarom zeg ik ook dat als je het niet trekt, ga dan niet puggen of zoek een degelijke guild waar dat geen issue is. Het is zo kansloos als mensen gaan zitten janken omdat ze onnodig moeten healen of rezzen, maar zorg dan gewoon niet dat je in die situatie terecht komt. Daarnaast weet je dondersgoed waar je aan begint als healer dus vind ik persoonlijk sowieso al niet dat je moet zeuren over dergelijke dingen. Zo moeilijk is het niet: wil je iets niet doen, zorg dan niet dat je in die situatie terecht komt.

Daarnaast zie ik het wel als een uitdaging om met een stel lijpe dps-ers of een slackende tank door een dungeon te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 14:16
Ben van plan om naar een alliance character te gaan rerollen, is er iemand die hier alliance speelt op een leuke server (mode maakt niet heel veel uit, speel momenteel PvE) die een guild heeft die ik eventueel zou kunnen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
maxietheboss schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:44:
Ben van plan om naar een alliance character te gaan rerollen, is er iemand die hier alliance speelt op een leuke server (mode maakt niet heel veel uit, speel momenteel PvE) die een guild heeft die ik eventueel zou kunnen joinen?
Op arathor spelen een hoop nederlanders alliance.
Ook een hoop gezellige guilds. (ook nederlandse guilds)

PvE is goed te doen, veel groups naar raids. Van elk lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
kleefei schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:50:
[...]

Op arathor spelen een hoop nederlanders alliance.
Ook een hoop gezellige guilds. (ook nederlandse guilds)

PvE is goed te doen, veel groups naar raids. Van elk lvl.
dan ga ik daar eens een kijkje nemen, iemand nog andere server suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:55

Roshnak

PSN: Roshgill

Aerie Peak zit ik op wel een leuke PvE Server, heb er 2 lvl 80's op ( Ally)

En ik zit daar in een NL Raiding guild met ICC 10 Clear

[ Voor 28% gewijzigd door Roshnak op 21-09-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:41:
[...]

Nee maar goed, daarom zeg ik ook dat als je het niet trekt, ga dan niet puggen of zoek een degelijke guild waar dat geen issue is. Het is zo kansloos als mensen gaan zitten janken omdat ze onnodig moeten healen of rezzen, maar zorg dan gewoon niet dat je in die situatie terecht komt. Daarnaast weet je dondersgoed waar je aan begint als healer dus vind ik persoonlijk sowieso al niet dat je moet zeuren over dergelijke dingen. Zo moeilijk is het niet: wil je iets niet doen, zorg dan niet dat je in die situatie terecht komt.

Daarnaast zie ik het wel als een uitdaging om met een stel lijpe dps-ers of een slackende tank door een dungeon te komen.
Mja, ik doe het liever op een normale manier, wait for 3 sunders anyone ? :P
Ik heb echt geen zin om rtards hun te moeten vertellen hoe het in ze werk gaat.
En ik hoop die allemaal op hun bek gaan in Cataclysm, al verwacht ik dat ook niet als je als level 80 al lvl 85 mobs kan soloén en 2 tegelijk.

En ja gelukkig pug ik niet, maar als ik zie als iemand in trail komt en hoe ze dan spelen in raids dan denk ik echt omg.
Priests die geen mass dispel kennen >.<
Maar goed ik snap je wel hoor, ben ook nog van als het moet dan moet het maar ik irriteer me vreselijk aan die mensen die heledag alles proberen goed te vertellen en te schreeuwen, en vervolgens spell penatration gemmen in hun mage. jada jada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Wat ik in 5 minuten heb kunnen observeren van arathor ziet er goed uit qua chat. Ga ook nog eens op Aerie peak kijken. Weet trouwens nog niet wat ik wil als alt, denk na over een gnome warlock of draenei mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:04:
[...]
Lijkt mij erg onlogisch, rezzen + heal is 10-11 seconden casttime, hem laten lopen en eten is wel wat meer. Ik ben liever actief en snel door de dungeon heen dan dat ik lui ga zitten wezen puur om een principe kwestie en vervolgens langer bezig ben.
Je logica vergeet echter 1 belangrijk punt: de situatie waarover de discussie gaat, is over het wel/niet teruglopen na een wipe.

Dus:
(bijvoorbeeld):
T0 = Fight begins
T+1 = Dps1,2,3 gaan dood (om wat voor reden dan ook)
T+2 = Healer & tank gaan dood
T+3 = Healer, Tank, Dps1, Dps2 releasen en rennen naar instance
T+4 = Healer, Tank, Dps1, Dps2 drinken / eten, zijn full health & mana
T+5 = Dps3 roept: res me!

Op dat moment is de 10 sec casttime van de heal dus puur verspilde tijd. Als Dps3 immers was meegelopen was iedereen nu R2G geweest.

Daar komt bij dat je als slim & vriendelijk persoon uiteraard hebt gewacht met buffen tot iedereen weer levend is..... dus mag iedereen opnieuw mana zuipen. Ow en Dps3 moet natuurlijk ook nog gehealed worden. En omdat het een retri pallie is zonder drinken bij zich te hebben is Dps3 nu ook OOM voor de rest van de dungeon.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:33:
[...]

Of Warlock's die heledag hun shit gebruiken van leven omzetten in mana, en ik het vol mag healen elke x.
En jij bent bezig een Warlock te levelen :D

Als je als healer de hele tijd oom zit , prima dat je de lock zelf laat drinken , maar bijna altijd heb je op dit moment mana genoeg als healer . Dus laat de lock lekker life tappen , zo hoeft de lock ook niet te drinken en houdt het tempo er lekker in.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:21:
[...]

Je logica vergeet echter 1 belangrijk punt: de situatie waarover de discussie gaat, is over het wel/niet teruglopen na een wipe.

Dus:
(bijvoorbeeld):
T0 = Fight begins
T+1 = Dps1,2,3 gaan dood (om wat voor reden dan ook)
T+2 = Healer & tank gaan dood
T+3 = Healer, Tank, Dps1, Dps2 releasen en rennen naar instance
T+4 = Healer, Tank, Dps1, Dps2 drinken / eten, zijn full health & mana
T+5 = Dps3 roept: res me!

Op dat moment is de 10 sec casttime van de heal dus puur verspilde tijd. Als Dps3 immers was meegelopen was iedereen nu R2G geweest.

Daar komt bij dat je als slim & vriendelijk persoon uiteraard hebt gewacht met buffen tot iedereen weer levend is..... dus mag iedereen opnieuw mana zuipen. Ow en Dps3 moet natuurlijk ook nog gehealed worden. En omdat het een retri pallie is zonder drinken bij zich te hebben is Dps3 nu ook OOM voor de rest van de dungeon.
Ik begrijp de logica wel degelijk. Voor mij is het dan nog steeds een kleine moeite om de persoon te rezzen. Als je al weet dat hij nog niet terug is dan weet je ook dat het teruglopen naar de plek in de instance + drinken dan nog steeds meer tijd zal kosten dan die rez + heal. Want je geeft zelf al aan "Als Dps3 immers was meegelopen was iedereen nu R2G geweest.", maar hij is niet meegelopen dus wil je zo snel mogelijk weer verder. Dan is rezzen en healen toch echt sneller dan gaan zitten wachten. Natuurlijk is de DPS-er ontzettend stom bezig, maar dan zou ik me niet tot dat niveau verlagen en nog langer dan nodig met de mensen opgescheept zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Of je doet gewoon door. Meestal mis je de meest retarded van de dpsers toch niet in je hc.

En soms moet je mensen ook een beetje opvoeden: dit soort freerider gedrag moet afgestraft worden, is het niet uit puur wraakrechtvaardigheidsgevoel, dan wel om te vermijden dat dit de nieuwe standaard wordt.

Voor je het weet is het standaard dat alleen de healer corpserunnet.

EDIT: en voor zij die zeggen: voor een guildie zou je het wel doen: als een guildie dit telkens zou doen (en bv. bij raids ook) zou hij zéér snel buitenliggen bij ons. Social Mature guild ftw.

[ Voor 20% gewijzigd door DexterBelgium op 21-09-2010 17:32 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Ik ben een druid aan het levellen en heal altijd in instances (lvl 40). Ik rezz "rezz me plz" mensen één keer, leg duidelijk uit dat het eenmalig is en als ze dan nog niet doorhebben dat ze associaal bezig zijn doe ik een kickvote terwijl ze lekker Casper aan het na-apen zijn. Werkt brilliant goed, die één of twee keer dat ik stap twee moest gebruiken lag de DPS buiten en heb je vervanging na twee seconden. Eerlijk, efficiënt en iedereen happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:49
DexterBelgium schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:31:
Of je doet gewoon door. Meestal mis je de meest retarded van de dpsers toch niet in je hc.

En soms moet je mensen ook een beetje opvoeden: dit soort freerider gedrag moet afgestraft worden, is het niet uit puur wraakrechtvaardigheidsgevoel, dan wel om te vermijden dat dit de nieuwe standaard wordt.

Voor je het weet is het standaard dat alleen de healer corpserunnet.

EDIT: en voor zij die zeggen: voor een guildie zou je het wel doen: als een guildie dit telkens zou doen (en bv. bij raids ook) zou hij zéér snel buitenliggen bij ons. Social Mature guild ftw.
My thoughts exactly.

Laatst zat ik nog in zo'n pug, met een gast die ten eerste al HEEL weinig DPS deed, en ten tweede meer slap aan het lullen dan spelen was. Toen er een wipe was rende hij als enige niet naar z'n corpse. Ik vroeg nog: "Why don't you run to the instance to ress?" Waarop ik een antwoord kreeg van: "I hate running".

Nou, gelukkig was ik party leader en ik deed dan ook meteen een Vote to Kick. Binnen 3 seconden lag ie er uit, dus waarschijnlijk was de rest van de groep het met me eens. Binnen 1 minuut een nieuwe DPS en die deed het stukken beter :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:23:
[...]

En jij bent bezig een Warlock te levelen :D

Als je als healer de hele tijd oom zit , prima dat je de lock zelf laat drinken , maar bijna altijd heb je op dit moment mana genoeg als healer . Dus laat de lock lekker life tappen , zo hoeft de lock ook niet te drinken en houdt het tempo er lekker in.
Mja goed he ?.

Maar goed ik drink wel hoor, tenzij de healer het niet erg vindt, maar het niet vragen heb ik een hekel aan gewoon vanuit gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Gropah schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:33:
[...]

was maar een patch van 10mb bij mij...
krijg em nu ook binnen (FotLK) Fall of the lich king?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kom ik erachter dat je op 78 die brewfest dungeon al kan doen, nu blij met de tank trinket, maar nog 2 lvls te gaan voordat ik hem uberhaubt kan gebruiken :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Beste mensen...leg mij eens uit AUB :) Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik eigenlijk alleen bekend ben met cloth casters. Ik ben met casters redelijk skilled, maar melee is echt helemaal nieuw voor mij, net zoals tanking.

Bij m'n nieuwe alt, een lvl34 drood die ik voornamelijk gebruik voor tanking, probeer ik het aanvallen op mobs in close combat te versnellen door rechts te klikken op de mobs (je ziet dan zo'n zwaardje bij je muis). Dit lijkt mij beter handelen dan werken met auto attack (toch!?). Wat ik niet begrijp en geen verband in lijk te ontdekken is dat ik mij soms helemaal rot klik terwijl er geen bal gebeurt, sterker nog, ik lijk soms juist de aanvallen te onderbreken met het zwaardje. Ook gooi ik een bepaalde situaties wel eens een 'Swipe' (aoe dmg tbv tanken) of een 'Maul' (high threat dubbel attack) eruit, maar voornamelijk met die Maul gebeurt er dan soms niks (ik heb dan uiteraard wel genoeg rage). Soms vraag ik me wel eens af of het komt door die auto attack ofzo? Want in combat zie ik constant castbar nr7 knipperen terwijl daar gaan spel meer in zit (heb voornamelijk in het begin een beetje lopen schuiven).

Hoe ga je als melee te werk met right-click (zwaardje) en hoe zijn de vertragingen of ogenschijnlijke onderbrekingen in sommige melee aanvallen te verklaren? Het is toch allemaal instant hack & slash wat de klok slaat bij jullie melee's? :)

edit:
Lees net in de tooltip van m'n Maul spel geen 'instant' maar 'next melee'. Even uitvogelen wat dat nu precies (voor m'n rotatie) betekent.

[ Voor 7% gewijzigd door temp00 op 21-09-2010 22:11 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:13
Eindelijk Lich King 10man Heroic neer! EINDELIJK! Zondag 20 tries gedaan, 19% beste try (9% left dus). Vandaag na 6 tries ging alles perfect (en dat met slechte tanksetup Warrior Druid). Toen de 10% geraakt werd haha, wat een nerdscreams op ventrilo! Mooi, ik had de leuke dingen in WoW een beetje opgegeven, maar was leuk om mee te maken. 4 man werden gerankt wereldwijd, waarvan ik 54ste destruction lock van de wereld op LK10 HC (zie world of logs http://worldoflogs.com/reports/2h8387dh7z1w8ccc/ ) volgens World of Logs. Mooie avond voor de guild, 5e die m nu neer heeft, toch netjes. Prima avondje voor ons dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Rechtermuisknop button bash is alleen een visuele effect, beer valt aan met een auto-attack van 2.0 seconden meen ik me te herinneren :+ verder is swipe instant, maul next melee attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 23:48
de combatratings voor cataclysm zijn berekend door de lui @ EJ

http://elitistjerks.com/f...tings_level_85_cataclysm/

Amount of intellect needed for 1% spell crit for a lvl 85 paladin: 648 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:00:
[...]

My thoughts exactly.

Laatst zat ik nog in zo'n pug, met een gast die ten eerste al HEEL weinig DPS deed, en ten tweede meer slap aan het lullen dan spelen was. Toen er een wipe was rende hij als enige niet naar z'n corpse. Ik vroeg nog: "Why don't you run to the instance to ress?" Waarop ik een antwoord kreeg van: "I hate running".

Nou, gelukkig was ik party leader en ik deed dan ook meteen een Vote to Kick. Binnen 3 seconden lag ie er uit, dus waarschijnlijk was de rest van de groep het met me eens. Binnen 1 minuut een nieuwe DPS en die deed het stukken beter :)
Volgens mij denkt iedereen op het forum hier wel hetzelfde over deze issues, alleen praten de mensen soms langs elkaar heen en lossen mensen het anders op.
Je kan ze of aanspreken op hun gedrag en hopen dat ze veranderen, of kicken, of gewoon accepteren en hopen dat je snel klaar bent.

Hoe dan ook, dit komt meestal alleen voor in PUG, want in guildruns zijn de meesten sociaal (en anders moet je misschien afvragen in wat voor guild je zit).
Je loopt altijd dit risico met PUG en het hoort er gewoon bij. Kies een van de opties hierboven en wees blij dat een PUG meestal niet al te lang duurt, zodat je mooi door kan naar de volgende group of guildrun. :)

/end wijze les van Soulflame.

Ik heb besloten om volgende weke vrijdag weer te beginnen met WoW. Waarom? Dan heb ik mooi een weekje vrij *en* t/m 1 januari triple xp met mijn broertje (en we hebben samen ook de kerstvakantie vrij). Heb er alleen nu al zin in :P. Dat worden 9 lange dagen...
Toch raar dat WoW me na zo'n lange tijd toch weer zo weet te pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
Zhalix schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:15:
[...]

Rechtermuisknop button bash is alleen een visuele effect, beer valt aan met een auto-attack van 2.0 seconden meen ik me te herinneren :+ verder is swipe instant, maul next melee attack.
Attack stopt soms echter wel gewoon als je button bashed zoals hij beschrijft. Ik target met mijn rogue dan ook altijd gewoon met een linker klikje en heb auto-attack gehotkeyd om te gebruiken. Bash ik rechter muisknop heeft mijn char nog wel eens de neiging om soms gewoon stil te gaan staan en te staren naar de mob na 1 keer geslagen te hebben. En een rogue heeft geen auto attack van >5 seconden, dat weet ik zeker :p.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:41:
[...]

Deels mee eens, maar wat betreft van tanks welk door blijven pullen of DPS welk gewoon totaal niets aan aggro management doet? Dat vind ik zeker geen goede stijl van die classes. Kan het vaak wel bijbenen als men wat heirlooms heeft in lower duns of enigzins gegeared is in high end duns, maar het blijft gewoon een ramp. Sowiezo een tank welk je gewoon geen mb gunt en zelfs nadat je al gepot hebt, 40mp over hebt en dan nog weer even 6 dingen mobt.... tsja.... gegarandeerd een wipe.

Uiteraard ben je als healer dan vaak de noob, zou het op mijn tank chars toch echt niet in mijn hoofd halen om op dat moment te pullen.

Wat betreft aggro management is het voor veel ook gewoon een ramp, bemerk het ook als ik op mijn tank chars zit. De gehele houding van aggro management is een tank zijn ding, zo vermoeiend. HC's met een 2.5k gs tank gaat prima als ik met mijn 6k gs rogue mee run, gewoon tricks blijven spammen en die tank heeft aggro van jewelste. Het aantal rogues wat ik ben tegengekomen toen ik mijn tank levelde welk daar geen gebruik van maakte en vervolgens mij maar gaan lopen bashen en proberen wijs te maken eerst normals verder te spelen.... leer je eigen class kennen, lol.

Ik hoop dat cata wat dat betreft veel dingen aardig zal veranderen, het wordt hoog tijd dat dat soort figuren direct in duns al op hun bek gaan. Zal het raiden wrs ten goede komen, een beetje training in je class is voor velen tenslotte wel wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Groepsfoto van een van de eerste guild run met The Gathering :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H1H4HgDY8nSqV0vsTkaBTeMI/full.jpg

Ragefire Chasm cleared! :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
temp00 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:30:
Bij m'n nieuwe alt, een lvl34 drood die ik voornamelijk gebruik voor tanking, probeer ik het aanvallen op mobs in close combat te versnellen door rechts te klikken op de mobs (je ziet dan zo'n zwaardje bij je muis). Dit lijkt mij beter handelen dan werken met auto attack (toch!?). Wat ik niet begrijp en geen verband in lijk te ontdekken is dat ik mij soms helemaal rot klik terwijl er geen bal gebeurt, sterker nog, ik lijk soms juist de aanvallen te onderbreken met het zwaardje. Ook gooi ik een bepaalde situaties wel eens een 'Swipe' (aoe dmg tbv tanken) of een 'Maul' (high threat dubbel attack) eruit, maar voornamelijk met die Maul gebeurt er dan soms niks (ik heb dan uiteraard wel genoeg rage). Soms vraag ik me wel eens af of het komt door die auto attack ofzo? Want in combat zie ik constant castbar nr7 knipperen terwijl daar gaan spel meer in zit (heb voornamelijk in het begin een beetje lopen schuiven).
Als melee is het eigenlijk verplicht om een basis-macro te gebruiken voor al je spells:

#showtooltip *SPELL*
/startattack
/use *SPELL*
/script UIErrorsFrame:Clear()

Op deze manier bind je een spell (bijvoorbeeld mangle, swipe, lacerate) aan een macro. Deze macro zorgt er ook direct voor dat je zodra je op de knop drukt, ook direct begint met auto-attacken. Op deze manier heb je nooit je muis/zwaardje nodig om mobs te selecten, en kan je gewoon op de spell drukken om deze uit te voeren, waarna je ook automatisch met auto-attacks (melee) begint. Heel effectief en dus toepasbaar voor alle spells. De laatste regel in de macro zorgt ervoor dat je geen error berichten krijgt als je de spell te vaak achter elkaar indrukt.

Als druid tank komt daar eigenlijk nog iets bij. Je zegt het eigenlijk zelf al in je edit, Maul is een aanval die werkt met het principe van 'next melee' dit betekent dat in plaats van een normale melee autoattack, er een maul voor in de plaats komt. Dit betekent dus dat je maul pas gebruikt/geactiveerd wordt op het moment dat je een auto-attack uitvoert. Dit verklaart de wachttijden als je bijvoorbeeld op de maul knop drukt terwijl het een seconde duurt tot je volgende melee aanval (aangezien de auto-attack van bears ongeveer 2.5 seconden is, meer of minder klikken heeft dus geen zin, je bent sowieso gebonden aan deze attackspeed).

Maul is een aanval die daarom ook geen last heeft van de global cooldown, je kan hem op elk willekeurig moment indrukken, en dan zal er een Maul gebruikt worden bij je volgende melee aanval. Dit maakt het dan mogelijk om dit ook in de macro te verwerken en het jezelf nog makkelijker te maken. Je krijgt dan bijv. zoiets:

#showtooltip Swipe (Bear)
/startattack
/use Swipe (Bear)
/use !Maul
/script UIErrorsFrame:Clear()

Deze macro is toe te passen voor elke bear aanval. Swipe, Lacerate, Mangle etc. Dit zorgt ervoor dat er (als het mogelijk is en je genoeg rage hebt) altijd een maul geactiveerd zal worden. Op deze manier stop je maul in elke spell op je action bar, en kan je Maul zelf dus verwijderen van je bars. Dit maakt het niet alleen simpeler voor jezelf, maar ook veel effectiever aangezien je nu altijd maul zal gebruiken wanneer dit nodig is, en je dus niet de spell los moet aankliken of indrukken op je action bars.
Hoe ga je als melee te werk met right-click (zwaardje) en hoe zijn de vertragingen of ogenschijnlijke onderbrekingen in sommige melee aanvallen te verklaren? Het is toch allemaal instant hack & slash wat de klok slaat bij jullie melee's? :)
De vertragingen is dus puur het 'next swing' principe van maul. Daar moet je dus soms even op wachten omdat maul een aanval is die je auto-attack vervangt.

Als druid tank is trouwens Glyph of Maul echt een must-have, deze zorgt ervoor dat je maul 1 extra target raakt. Wat enorme threat is. :) Probeer het eens met de bovenstaande macro en vervang Swipe met je andere spells. Dat zou het spelen met een melee class gelijk veel makkelijker moeten maken, en dan hoef je ook niet meer met je muis en een zwaardje te kutten :D

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Lekker avondje gehad op mijn alt priestje! Gingen met een alt run naar ICC
en het ging vrij vloeiend.. nu alleen de LK nog :D

http://eu.wowarmory.com/c...r=Neptulon&cn=Dispellilly

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok bedankt allen :),
en @RichardvdD: dat is hele nuttige info die je allemaal geeft. Ik ga morgen eens even die macro's proberen. Het klinkt iig zeer veelbelovend en zoals ik het lees, gaat het m'n tanken straks idd wat makkelijker maken en het kutten met 't zwaardje zal ik straks ook niet missen :). Glyph of Maul had ik al maar thanks voor de tip.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• maxietheboss
Draenei mage op Arathor aangemaakt, naam is Serafim. Wordt nog leuk dat levellen zonder al het geld dat ik gewend ben op mijn thuis realm. Heb ook nog een tijdje zitten nadenken over een Dwarf rogue dus ik level ze beide denk ik eerst naar lvl 20 en dan kies ik er een. Ik heb sowieso geen tijd om te raiden dus ik focus me denk ik maar op het levellen van alts, van die random heroics wordt ik als tank nogal moet dankzij alle hersenloze mensen daar.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
temp00 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:30:
Beste mensen...leg mij eens uit AUB :) Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik eigenlijk alleen bekend ben met cloth casters. Ik ben met casters redelijk skilled, maar melee is echt helemaal nieuw voor mij, net zoals tanking.
Gebruik je tab toets om te switchen tussen targets. Ik gebruikte eerst ook de muis alleen tab is vele malen handiger op trash.

http://hawvie.deviantart.com/

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou gisteravond zag ik dat er een icc10 groepje gemaakt werdt en ze zochten een healer.. aangezien ik geen mainspec healers heb en het dus gewoon healen in mijn dps gear is wilde ik best meekomen als er maar een 'echte' healer aanwezig was. Uiteindelijk gingen we met een disc priest ik als druid en een paladin dps die wel ff in zijn healing gear ging (ungemmed/geen enchants). Begon opzich wel lekker, alleen dps kwam zelfs op trash niet boven de 7k wat opzich best opmerkelijk is.
Bij Marrowgar aangekomen leek het zowaar of iedereen tactics wist (dus iedereen onder de kont van marrow..) totdat de eerste bonestorm voorbij was ik dacht even dat ik alleen daar stond aangezien de melee dps ook niet te vinden was. Hij ging wel neer maar het was echt een zooitje. DW was zomaar goed, lootship was een drama hoop geschreeuw om guns en wie er wel niet in zou gaan uiteindelijk stonden er 2 van die raket ventjes achterin helemaal maxed ranks..

Saurfang was een drama, een hunter presteerde het om 2.1k dps te doen, de paladin die zou healen en 'Stan' heette deed niet veel meer dan 'stan-ding' beasts gingen te langzaam dood waardoor de ranged flink klappen kreeg en de 'mark' dood ging.. kortom wipe.. (en om even in te gaan op de shit dps die op z'n rug bleef liggen) iedereen had gereleased.. en de 2.1k dps hunter wilde natuurlijk een res.. hij kreeg uiteraard ook een lading kots over em heen toen mensen naar dmgdone keken en ebay was zijn sponsor..

2de poging ging de disc priest als dps en het ging wel goed, nu lag de dps ook hoger bij iedereen (alsnog max 7.2k tot 4.8k), helaas ging weer de mark dood maarja wat wil je ik sta daar te healen in m'n dps gear (5.2k hps) terwijl de paladin niet wist was een beacon was ofzo (1.8k hps)... en dan nog 'shall we do fester and rotface?' kwist niet hoe snel ik weer naar Dalaran moest komen :P

Langleve reset nieuwe kansen nieuwe ronden, hopelijk krijg ik nou eens een goede groep op mijn DK, deze was het beste geared maar op zowel 10 als 25man ben ik niet verder gekomen dan 6 bosses.
Mijn druid/priest/paladin/shaman zitten nu op 10/12 (allemaal gepugged), mijn hunter/warrior zitten op 4/12 maarja beter dan niets :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* Dagboek *

Gisteren een alt-run met de guild. Met alts was ik al blij als we voorbij de eerste 4/5 bosses komen, echter gisteren was alles anders. Eerste 4 bosses down binnen een uur, inclusief de weekly waar je de giant moest killen.
Daarna door naar fester en rottface, normaal een whipe-fest, vandaag gewoon 2 1-shots. Ik kon mijn ogen niet geloven. We kunnen wel PP proberen zeiden we. Gauw tactics uitgelegd, ik zou abomination doen, ging niet zo lekker, dus eerste whipe van de avond.
Maar had het kunstje nu wel door, dus de tweede try was een kill (4 mensen kregen hun plague achievement). Door naar blood prinses. Voor veel mensen de eerste keer maar dit was een one-shot.
Bloodqueen op het programma. Op onze mains maar 1 keer neergekregen op het nippertje, dus had er een hard hoofd in. Ook een 1-shot, 7 mensen kregen crimson achievement en echt, het is gewoon frustrerend hoe goed deze alt-run gaat tov onze mains. Daarna door naar dreamwalker. Kill na 5m57s. We hadden 1 nieuwe priest en die zou samen met de paladins de portals nemen. Bleek dat op het einde de Paladin de boss had gesolo-healed :p
Daarna door naar sindrigosa. Hebben we met de guild pas 1keer neer en met nieuwe group setup kwamen we de eerste keer tot 30% en de tweede keer al tot 12%. Helaas was het toen 23:30 en moesten er mensen weg maar in 2 tries naar 12% terwijl 3 mensen de fight nog nooit hebben gezien was gewoon geweldig.

Momenteel hebben we dus een LK-lock op onze mains en een sindy-lock op onze alts, wat zal het frustrerend zijn als onze alts eerder kingslayer zijn dan onze mains :p

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• ItMeAedri
Gisteren een aantal dungeons in geweest, paar met Metallus en een paar alleen!

Blackfathom Deeps: een level 22 warlock, heeft geen flauw benul wat hij doet en liep zo alle groepen in! Wij dood.. oke, corpserun! Ik met een gigantische omweg weer bij de entrance, de warlock 'WHERE THE F**K is the entrance'. Oke oke, ik res je wel... maar voortaan zoals de warrior netjes vragen :+

Shadowfang Keep: Een healer was echt een held!!! :D gewoon afk gaan en iedereen dood laten gaan! WIPE!
Oke, corpserun en weer verder. Groep staat steeds gevaarlijk laag! Uiteindelijk wel gehaald, maar netjes is anders.

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Rakkerzero schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:22:
Groepsfoto van een van de eerste guild run met The Gathering :D

[afbeelding]

Ragefire Chasm cleared! :P
Wat staan we er mooi op 8)

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Bertrand schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:15:
Vraagje: hoe kan ik via direct debit betalen voor m'n subscription? Ik heb WoW een ruime tijd in de ijskast gezet en wil nu wel weer wat spelen, heb dus m'n account omgezet naar een battle.net account maar nu kan ik bij payment alleen maar uit creditcards kiezen, nergens zie ik iDeal of direct debit staan :?
Als in het verleden ooit een Direct Debit betaling mislukt is kan het zijn dat Blizzard deze optie weg heeft gehaalt van je account. Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Na een telefoontje kreeg ik de optie weer terug.

iRacing Profiel

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Jaja, het was weer leuk gisteravond.

Zoals Zhalix al zei, snel effe SFK ingedoken. Ik ging hem tanken, was een first voor mij. Had nog nooit eerder getanked op een warrior. Tot mijn grote verbazing ging het niet eens zo slecht. De healer was inderdaad gewoon semi-afk, wat erg jammer was. Het viel mij trouwens op wat een gigantische crits je als warrior doet met Revenge: ik heb crits van 280 gezien, dat doe ik ook ongeveer met Heroic Strike met een 2hander!

Ook nog even Wailing Caverns in gegaan. Nu mocht ik gelukkig weer lekker dpsen, wat ook erg lekker ging. Uiteindelijk de instance uitgelopen met 45% van de damage done, terwijl de lock én de mage met heirlooms liepen. Ook de pally tank was niet al te best: hij pullde écht te traag. Op een gegeven moment maar gewoon opgelost door zelf er in te chargen en te beginnen met dps. De damage was toch niet zo hoog en de healer kon het wel handelen. Op een gegeven moment kregen we ook nog een replacement huntard die Need rollde op alles, waardoor ik een leuk item misliep. De volgende boss zagen we het al aankomen, en rollde iedereen Need toen ze zagen dat ik Need rollde en de hunter ook. Vervolgens kreeg ik die leuke boog via de trade van de warlock. Zuur voor die hunter, maar ninja gedrag moet hard afgestraft worden. Onze actie resulteerde uiteraard in nerdrage, waarop de healer hem dood liet gaan. Daarna zijn we doorgelopen. Na een minuut of 5 vertrok hij uit zichzelf. :+

Ik moet vandaag denk ik maar weer eens even wat geld gaan verdienen, want ik sta nog steeds op 40g. Heb inmiddels wel 4 16slots tassen gehaald. Helaas viel het me gister op dat de Copper Ore markt wat begint in te zakken: waar je een week geleden nog 11-12g ving voor een stack is dat nu nog rond de 7g.

Verder vanavond nog lekker even wat instances in denk ik. De queues zijn acceptabel op Outland, zelfs voor dps. Heb tot nu toe nog nooit langer dan 8 minuten hoeven wachten.

[ Voor 24% gewijzigd door Vexx op 22-09-2010 09:31 ]

Lethale Morphaene Súndavar

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

sabriel schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:28:
* Dagboek *

Gisteren een alt-run met de guild. Met alts was ik al blij als we voorbij de eerste 4/5 bosses komen, echter gisteren was alles anders. Eerste 4 bosses down binnen een uur, inclusief de weekly waar je de giant moest killen.
Daarna door naar fester en rottface, normaal een whipe-fest, vandaag gewoon 2 1-shots. Ik kon mijn ogen niet geloven. We kunnen wel PP proberen zeiden we. Gauw tactics uitgelegd, ik zou abomination doen, ging niet zo lekker, dus eerste whipe van de avond.
Maar had het kunstje nu wel door, dus de tweede try was een kill (4 mensen kregen hun plague achievement). Door naar blood prinses. Voor veel mensen de eerste keer maar dit was een one-shot.
Bloodqueen op het programma. Op onze mains maar 1 keer neergekregen op het nippertje, dus had er een hard hoofd in. Ook een 1-shot, 7 mensen kregen crimson achievement en echt, het is gewoon frustrerend hoe goed deze alt-run gaat tov onze mains. Daarna door naar dreamwalker. Kill na 5m57s. We hadden 1 nieuwe priest en die zou samen met de paladins de portals nemen. Bleek dat op het einde de Paladin de boss had gesolo-healed :p
Daarna door naar sindrigosa. Hebben we met de guild pas 1keer neer en met nieuwe group setup kwamen we de eerste keer tot 30% en de tweede keer al tot 12%. Helaas was het toen 23:30 en moesten er mensen weg maar in 2 tries naar 12% terwijl 3 mensen de fight nog nooit hebben gezien was gewoon geweldig.

Momenteel hebben we dus een LK-lock op onze mains en een sindy-lock op onze alts, wat zal het frustrerend zijn als onze alts eerder kingslayer zijn dan onze mains :p

* einde dagboek *
Dit hoor/zie ik steeds vaker, en merk het zelf ook. Ik denk dat het komt omdat er gewoon meer te 'halen' is als ik kijk naar de main runs dan komen de meeste alleen voor dat ene item dat waarschijnlijk niet meer zal droppen voordat cata er is. Tanks proberen al maanden die trinket van PP te krijgen, mdps de trinket van saurfang, casters de trinket van heroic lootship... en zo zijn er nog wel een paar dingen. Meestal zijn alts niet te best gegeared en als je dan weet dat de kans groter is dat je met iets wegloopt dus is het intressanter om verder te komen. Op de main runs wordt bijna 90% van de drops geshard terwijl de overige 10% als offspec weg gaat. Als je bij die ene boss komt en die dropt niet wat jij wilt en voorderest valt er niets te halen zakt meestal het animo om nog echt je best te doen (bij sommige mensen).

En het is ook zo dat een beetje afwisseling ook leuk is, als je altijd als melee/tank gaat en dan b.v. een caster/healer alt hebt er gewoon een andere uitdaging is, ik heal/tank haast nooit in icc maar dat geeft toch een ander gevoel zeker als je (zoals gisteravond) staat te healen in dps gear en het dan 'gewoon' haalt.
Normaal ga ik als melee/ranged dps, tanken vereist toch wel 'goeie' gear als je het niet te zwaar wil maken voor de healers. Mijn DK heeft 60k buffed in icc maar toch heb ik weinig ervaring met tanken, afentoe getanked maar valt soms toch vies tegen. Misschien dat ik nog een poging waag, maar ik bewaar liever m'n 183 EoF/634EoT voor de 'Justice Points'.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Mektheb
Deze week is het wat drukjes dus sorry mede tweakers ik ben niet zoveel online !
het is weer is de 30000 verjaardagen in 1maand tijd van het jaar.

Maar vanavond ben ik er wel !

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren een live stream gezien van een dude die heroic SFK aan het runnen was en 1 ding beviel me: als de tank niet gespamhealed word sterft hij in 5 sec ! :D

ze hebben geloof ik stuk of 20 wipes gehad voordat ze uberhaupt langs de eerste trashpak waren :D

"Don't let your dreams be memes"

• ItMeAedri
Wootlock schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:03:
Gisteren een live stream gezien van een dude die heroic SFK aan het runnen was en 1 ding beviel me: als de tank niet gespamhealed word sterft hij in 5 sec ! :D

ze hebben geloof ik stuk of 20 wipes gehad voordat ze uberhaupt langs de eerste trashpak waren :D
CC for the win :z
De dungeons worden sowieso wat meer idiot-proof. Ben ik blij om! :)

• Zeror
Inderdaad ja. Het was dan ook een geweldige run :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Kan mijn mage een guild invite krijgen? Is al lvl11 :P
Naam is Demanto

[ Voor 13% gewijzigd door Cthulhu op 22-09-2010 11:10 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Mektheb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:33:
Deze week is het wat drukjes dus sorry mede tweakers ik ben niet zoveel online !
het is weer is de 30000 verjaardagen in 1maand tijd van het jaar.

Maar vanavond ben ik er wel !
Ah meer mensen hebben last ervan dat 30% van hun vrienden in September jarig is...

• Zeror
Cthulhu schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:10:
Kan mijn mage een guild invite krijgen? Is al lvl11 :P
Naam is Demanto
Whisper even iemand van The Gathering ingame. Zo goed als iedereen kan inviten ;)

Verwijderd

Damn die mektheb is best een onozel ventje... grow up. =^.^=

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit echt niet te wachten op zulke progressie in een MMO. Uiteindelijk zal het indentiek worden als bij LK, op een bepaald moment ben je de heroics zwaar outgeared en begint het 'omg faceroll easy' gezeur al weer.

Het is zo ouderwets om vandaag de dag nog het principe vast te houden 'om iets moeilijker te maken', je geeft mobs 10x meer HP en laat ze 10x meer damage doen. Creativiteit is nooit echt hoog geweest daar bij blizzard.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Bonsaiboom schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:11:
[...]

Ah meer mensen hebben last ervan dat 30% van hun vrienden in September jarig is...
hehe, ja erg he? :p

ben zelf ook in september jarig (de 15e... 25 gedingt ;)) maar ook 4 andere maten van me.. en ook nog familie.. verschrikkelijk :p

edit:

Trouwens, was gister een beetje op Youtube aan het rond kijken.. kom ik ergens een titel tegen "TOC25 Deathwing (mijn server) PUG Notrhen Beasts"..

dus ik klik erop.. zet hem op HD.. en verrek "epicz" is de raidleader en MT.. laat mij dat nou net zijn :p..

Was een filmpje van een half jaar terug.. maar echt wel vet om te zien, jezelf door de ogen van iemand anders

[ Voor 34% gewijzigd door Nibbz op 22-09-2010 13:00 ]

13:37

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Hehe da's op zich goed nieuws. Wel raar dat Blizz er zo op hamerde dat healers juist meer tijd kregen om de "goede" heal te selecteren en dat healen dus minder stressvol, maar meer een mana-manage spelletje zou worden. Dit is eigenlijk hetzelfde als oude heroics: meer dmg dus meer "straf" voor de healer, naast de hogere dps requirements waarschijnlijk. Dat zou ik toch wel jammer vinden.

Heb met heroic (vooral raids) altijd al het gevoel gehad dat de healers het meeste extra werk moeten verrichten, en desnoods maar met 2en wat je vaak ziet om de dps requirements te halen. Ipv dus fatsoenlijk 5x 7+k dps in een heroic 10 man te plaatsen dan maar 6x 4-6k dps -.-
Niet dat het merendeel niet met 2 healers kan, maar omdat het van dps eerder geaccepteerd wordt dat ze sucken in hun rol.

Magoed we gaan het zien :P
Edit: spuit 11 wat Sin zei :)

Bnet pindle#2913

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Maar dat is het toch altijd: het lijkt moeilijk tot we de mechanics doorhebben, waarna de gear begint te komen, waarna iedereen het makkelijk vindt en de gear ook het totale gebrek aan besef van tactics verdoezelt. Kijk naar Karazhan (nog steeds mijn favo dungeon): eerst alleen doenbaar met véél en goeie CC en goeie tactics, daarna facerollbaar.

Als spelers blijven weigeren zich tactics eigen te maken, mag blizz nog zo creatief uit de hoek komen, maar dan moet er toch een trol met een grote stok achter de deur staan om je groep de grond in te meppen, niet?

Dat zo'n "first run" dan zoveel wipes kost, toont alleen maar aan hoe WoW zou zijn als we allemaal geen internet hadden: srsl véél te moeilijk. ;)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:22:
Damn die mektheb is best een onozel ventje... grow up. =^.^=
Whut O.O ?

• porn*
  • Nu online
DexterBelgium schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:34:
Maar dat is het toch altijd: het lijkt moeilijk tot we de mechanics doorhebben, waarna de gear begint te komen, waarna iedereen het makkelijk vindt en de gear ook het totale gebrek aan besef van tactics verdoezelt. Kijk naar Karazhan (nog steeds mijn favo dungeon): eerst alleen doenbaar met véél en goeie CC en goeie tactics, daarna facerollbaar.

Als spelers blijven weigeren zich tactics eigen te maken, mag blizz nog zo creatief uit de hoek komen, maar dan moet er toch een trol met een grote stok achter de deur staan om je groep de grond in te meppen, niet?

Dat zo'n "first run" dan zoveel wipes kost, toont alleen maar aan hoe WoW zou zijn als we allemaal geen internet hadden: srsl véél te moeilijk. ;)
Jep zie de grote aantallen failpugs in ICC, MET 30% buff, die tot 4e-6e baas komen.

Te... veel... retards... :(

Bnet pindle#2913

• ItMeAedri
Ssssh, hij is onze lieve nooby warlock :+ geef hem maar een koekje :D

• Mektheb
Zhalix schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:43:
[...]

Ssssh, hij is onze lieve nooby warlock :+ geef hem maar een koekje :D
But who is he ?xD
Feeling kinda ganked here :<
Of speelt hij ook met ons mee?, mja zal wel

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2010 11:47 ]

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Nibbz schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:32:
[...]

hehe, ja erg he? :p

ben zelf ook in september jarig (de 15e... 25 gedingt ;)) maar ook 4 andere maten van me.. en ook nog familie.. verschrikkelijk :p
Al die decemberfuckers, hier is het ook al de hele maand raak :P

• porn*
  • Nu online
Leuk om te zien trouwens die altjes. Misschien dat ik me d'r van het weekend ook nog ffies aan waag maar eigenlijk vind ik dat ik al teveel alts heb :P

@Mek moet juist een lock niet de koekjes uitdelen!?

Bnet pindle#2913

Verwijderd

ik vind het redelijk retarded dat je hier komt te vertellen dat je liever een sigaret gaat roken dan iemand te rezzen :) 23 andere mensen willen namelijk verder raiden zonder downtime omdat een noob niet wil lopen en omdat de healer leuk afk gaat of weigert te ressen.

• ItMeAedri
Mektheb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:45:
[...]

But who is he ?xD
Feeling kinda ganked here :<
Of speelt hij ook met ons mee?, mja zal wel
Zhalix says Mektheb is noob warlock :+ en ja dat klopt! :D *geeft koekje!* :D

*edit* haha net wat eerder! ;) zit maar wat te klooien.

[ Voor 9% gewijzigd door ItMeAedri op 22-09-2010 11:58 ]

• Mektheb
porn* schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:53:
Leuk om te zien trouwens die altjes. Misschien dat ik me d'r van het weekend ook nog ffies aan waag maar eigenlijk vind ik dat ik al teveel alts heb :P
@Mek moet juist een lock niet de koekjes uitdelen!?
ja en nee :P.
Maar snap niet waarom ik nou aangevallen word door die gene >.<
dat ik een rot ventje ben Q-Q.
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:56:
ik vind het redelijk retarded dat je hier komt te vertellen dat je liever een sigaret gaat roken dan iemand te rezzen :) 23 andere mensen willen namelijk verder raiden zonder downtime omdat een noob niet wil lopen en omdat de healer leuk afk gaat of weigert te ressen.
Ik vindt het redelijk retarded als je de hele post niet leest en ik zeg het zo gaat als een dps alles pulled en niet wachten op de tank en dan nog denken ik ze moet ressen ook ?.
Of een tank die niet kan wachten tot ik weer mana heb.
Of als een speler al begint met Healer is a noob he is slow, en vervolgens laten ze je niet eens wat doen.
Of "insert elke ander random insult ingame"
En heroic's doen is geen RAIDEN.
Raiden doe je met je guild en we hadden het over pug's in heroic's ik pug geen raid's en ik ben niet eens een healer in raids.

Dus het komt zelden voor, want ik speel zelden op me healer, en dan alsnog ging het over dat mensen in een 5man gewoon belachelijk doen, en dan je nog gaan lopen uitkafferen ook, en dat ik ze dan inderdaad gerust 10 min laat wachten.
dus niks 10 / 25man maar het ging over 5man's.

Zie het al voor me dat onze healers weigeren te rezzen in de raid als we aant wipen zijn ergens op, denk je dan gelijk kan vertrekken ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2010 12:04 ]

Verwijderd

Dus je wacht liever een half uur tot hij released en loopt?

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:04:
Dus je wacht liever een half uur tot hij released en loopt?
In een 5man ? als die het zelf veroorzaakt ? en als die mij loopt uitteschelden voor noob of rtard en alle andere in de party sucken ook ?.

Ja dan laat ik je lekker wandelen.
Liefst voeg ik je dan nog toe op me horde om je vervolgens de hele avond elke x ik je tegenkom te ganken.
Kinderachtig misschien van mij ja, maar als iemand heletijd zit te zeiken en te huilen dat het hem niet snel genoeg gaat etc, terwijl het een dk is met spirit gems enzo dan kan je echt me schoen op eten wat mij betreft.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Mektheb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:06:
[...]

In een 5man ? als die het zelf veroorzaakt ? en als die mij loopt uitteschelden voor noob of rtard en alle andere in de party sucken ook ?.

Ja dan laat ik je lekker wandelen.
Liefst voeg ik je dan nog toe op me horde om je vervolgens de hele avond elke x ik je tegenkom te ganken.
Kinderachtig misschien van mij ja, maar als iemand heletijd zit te zeiken en te huilen dat het hem niet snel genoeg gaat etc, terwijl het een dk is met spirit gems enzo dan kan je echt me schoen op eten wat mij betreft.
hier ben ik ook tegen je Clarise. Ik als uber dps/healer zal gewoon zijn dps ook voor me nemen (in 5m) 8)
als je in een raid niet gaat lopen en je doet dat elke keer zal een beetje normale raidleader je 1x waarschuwen en de volgende keer kicken. een vervanger is snel genoeg gevonden

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Iemand deze al gezien. Grim Batol op normaal.

YouTube: Cataclysm Beta - Grim Batol

Veel CC, wipes, lastige trash pack. In het begin moet je bommetjes gooien op de trash packs, maar alleen als alles dood is, and respawnen ze weer. Je hebt maar 1 kans.

En verder weer eens lastige, ala TBC style bosses. Die je niet in 1 keer plat krijgt. :)

In één woord: HEERLIJK!

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Verwijderd

ik zou hem gewoon ressen zonder te veel drama, er is teveel drama in WoW :(

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DexterBelgium schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:34:
Creativiteit limiteert zich niet enkel op een berg RNG aspecten toe te voegen aan het spel. En is geen enkel, maar echt geen enkel counter-class-specifieke actie in het spel, alles is puur random. De algemene basis in LK was simpel, compenseer de random door een enorme overkill, dat wordt dan 'faceroll' genoemt.

Dan blijf ik bij de vraag, had een ICC Heroic haalbaar geweest _zonder_ enige vorm van addons? Tot hoeverre wordt 'moeilijkheid' bepaald door addons? Natuurlijk is het logisch, blizzard laat het toe in de game, dus waarom zou je het niet gebruiken? Maar vanuit welk oogpunt maken zij deze encounters? Is ICC volledig gebouwd met de gedachte dat bepaalde addons altijd worden gebruiken (DBM, of elke vorm van heal-addon).

De moeilijkheid wordt nu niet gecompenseert door tactieken en 'skills', maar door addons die het gros van de 'oh fuck wat moet ik nu doen?' situaties compleet elimineren tot een 'addon zegt stop dps, dus ik stop dps'.

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:13:
ik zou hem gewoon ressen zonder te veel drama, er teveel drama in WoW :(
Ja soms geef ik je ook wel gelijk hoor, en ik snap wel wat je bedoelt en dat het toch ergesn vandaan moet komen en een beter begin begint bij jezelf.

Maar sommige mensen halen echt het bloed onder je nagels vandaan, en ik kan ook wel een noob en irritant ventje zijn door dus je escort quest 5x te verknallen etc.
Maar ik ben niet zo iemand die gaat zeiken om een ress / opschieten / oww we wipe wat erg boehoee.
Helaas is dat bij anderen wel zo.

Maar verder ben ik ook wel lief hoor :), en inderdaad soms moet je het maar even met een bittere pil nemen en ressen en snel door omdat ik of iemand anders weg moet om te raiden of RL dingen te doen.
Maar het liefst laat ik zo'n pieperd de heleweg lopen.

Verwijderd

jeh dat bedoel ik! de nieuwe generatie wow spelers zijn allemaal lame en ongeduldig.. ik hoop dat er veel van die mannen stoppen in cata en dat blizzard de content niet nerfed na 2 weken omdat ze whinen

btw sry dat ik je flamede... slechte nacht gehad ;)

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:18:
jeh dat bedoel ik! de nieuwe generatie wow spelers zijn allemaal lame en ongeduldig.. ik hoop dat er veel van die mannen stoppen in cata en dat blizzard de content niet nerfed na 2 weken omdat ze whinen

btw sry dat ik je flamede... slechte nacht gehad ;)
Cata ziet er goed uit en ik kan niet wachten op de real deal ;)
en <3 no worries :>

• ItMeAedri
Mektheb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:21:
[...]

Cata ziet er goed uit en ik kan niet wachten op de real deal ;)
en <3 no worries :>
Wacht maar tot je online komt! ;)

Verwijderd

Zoetsappig allemaal, en hier zit ik denkend dat we spannende discussies gingen voeren :P

Vanavond maar weer eens in de beta gluren, zit er al een tijdje in maar elke keer loop ik weer tegen bugs aan die de lol voor mij eraf halen. Helpen testen ok, maar dan moet het wel te doen zijn.

• Mektheb
Zhalix schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:31:
[...]

Wacht maar tot je online komt! ;)
O noes.
What have you plannend !

lvl 24 alweer, je gaat hard

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2010 12:35 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:14:
[...]

Dan blijf ik bij de vraag, had een ICC Heroic haalbaar geweest _zonder_ enige vorm van addons? Tot hoeverre wordt 'moeilijkheid' bepaald door addons? Natuurlijk is het logisch, blizzard laat het toe in de game, dus waarom zou je het niet gebruiken? Maar vanuit welk oogpunt maken zij deze encounters? Is ICC volledig gebouwd met de gedachte dat bepaalde addons altijd worden gebruiken (DBM, of elke vorm van heal-addon).
Addons zijn niet verplicht om te raiden, alhoewel blizzard er wel rekening mee houd bij het ontwerpen van bosses, en de goede addons ook integreert in hun game (grid, equipement manager, meerdere auctions maken, threat meter etc).

Bij mij in de guild hebben we iemand met een OCD (Obsessive Compulsive Disorder) , die onder andere als tick heeft dat hij zijn caps-lock moet gebruiken na elke skill, maar ook dat hij geen add-ons kan gebruiken uit vrees voor inbreuken op zijn privacy (en nee, dat is niet logisch, daarom heet het ook een disorder). Hij speelt de game dus puur op de default interface. En ach, hij heeft Light of Dawn, en gisteren was hij ook gewoon in de raid met onze halion heroic tries (8%.. 2 keer :().

Dus ja, het is mogelijk om geheel zonder addons te spelen, en om op die manier 12/12 heroic in ICC te halen en halion op heroic mode te killen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben eigelijk benieuwd hoe LK uiteindelijk zal zijn met Cata, net zo'n deadzone als Outlands? Als DPS heb je nu al een que van zeker 10 minuten (en tot 30 minuten onder de 80), erg benieuwd hoe het dan zal worden.

Ik neem aan dat mobs en gear dus ook voor LK gaan veranderen, ik heb 2 rondjes toen gedaan door CoS met een flink gegearde party... genadeloos werden we neergemept. Hopelijk was dit een foutje, anders lijkt me de impact op LK bijzonder groot en zullen ze flink moeten gaan schalen qua gear.

• ItMeAedri
Mektheb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:34:
[...]

O noes.
What have you plannend !

lvl 24 alweer, je gaat hard
Een vraag voor jou en een weet voor mij :D

En ik doe alleen maar instances in de avond, verder doe ik niet zo veel ivm drukte opleiding :+

• Mektheb
Zhalix schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:52:
[...]

Een vraag voor jou en een weet voor mij :D

En ik doe alleen maar instances in de avond, verder doe ik niet zo veel ivm drukte opleiding :+
Hmmmm

Interresting :P.
Ja ik ook alleen savonds als ik geen verjaardag heb etc of starcraft 2 moet spelen :P.
Maar vanavond ga ik wel weer even spelen. en ik ben benieuwd

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
prutser001 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:41:
[...]
Dit hoor/zie ik steeds vaker, en merk het zelf ook. Ik denk dat het komt omdat er gewoon meer te 'halen' is als ik kijk naar de main runs dan komen de meeste alleen voor dat ene item dat waarschijnlijk niet meer zal droppen voordat cata er is. Tanks proberen al maanden die trinket van PP te krijgen, mdps de trinket van saurfang, casters de trinket van heroic lootship... en zo zijn er nog wel een paar dingen. Meestal zijn alts niet te best gegeared en als je dan weet dat de kans groter is dat je met iets wegloopt dus is het intressanter om verder te komen. Op de main runs wordt bijna 90% van de drops geshard terwijl de overige 10% als offspec weg gaat. Als je bij die ene boss komt en die dropt niet wat jij wilt en voorderest valt er niets te halen zakt meestal het animo om nog echt je best te doen (bij sommige mensen).
De animo valt gelukkig wel mee.
Het is vooral het verschil in kennis van de encounters. Zoals gisteren was ik op mijn alt (warrior tank) ipv mijn main dus de gevechten zijn anders. echter ik ken wel de globale tactieken dus is het een kwestie van wat tips en gaan met die banaan. Op onze 25 man runs zijn er nog heel wat onervaren mensen bij, vooral op de kritische posites (healers). Maar als guild komen we er langzaam wel, maar wel frustrerend als je het eerst samendoet met een andere guild en dan gewoon 9-10 basen killed in 3,5h, en nu na 3,5 uur blijft hangen op 6 bosses. Vooral omdat voor mij niets meer in 10man te halen is behalve achievements (en kingslayer natuurlijk).

En is ook een kwestie van geluk hebben met drops, mijn main is nu slechter gegeared dan mijn alt (caramonn op earthen ring). Maar is wel lekker om een alt te hebben met 72k HP in ICC10. Op mijn priest bijna geen ilvl264 gear, terwijl mijn warrior voor meer dan de helft in ilvl264 gear. Nu nog eens een ilvl251 tankwapon en shield bemachtigen en dan ben ik beter gegeared dan onze MT 8)7

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• ItMeAedri
Mektheb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:05:
[...]

Hmmmm

Interresting :P.
Ja ik ook alleen savonds als ik geen verjaardag heb etc of starcraft 2 moet spelen :P.
Maar vanavond ga ik wel weer even spelen. en ik ben benieuwd
Is goed! Hoe hoog sta je eigenlijk met je lock?

Zhalix denkt crap, nu moet ik ook nog echt iets verzinnen!

[ Voor 4% gewijzigd door ItMeAedri op 22-09-2010 13:16 ]

• Mektheb
Zhalix schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:16:
[...]

Is goed! Hoe hoog sta je eigenlijk met je lock?

Zhalix denkt crap, nu moet ik ook nog echt iets verzinnen!
Ik ben level 17 :P, ga niet zo hard
Level alleen met Bg's tot nu toe

Hahah."bags bags bags bags bags bags let it be bags "

• porn*
  • Nu online
Kees schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:34:
[...]

Dus ja, het is mogelijk om geheel zonder addons te spelen, en om op die manier 12/12 heroic in ICC te halen en halion op heroic mode te killen.
Maar da's maar 1 speler van de 25 (of 10?). Hoe meer het compleet zonder doen hoe lastiger het wordt, al is het maar die ene die de Defile net 0,1 msec te laat aan zag komen en de rest zo wipe'ed :)

Mogelijk, zeker, maar zie het niet snel gebeuren :P

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Leuk om te lezen dat er nu een GoT guild is.
Ik ben op het moment een DK aan het levelen en ben bijna level 70.
Is er ook plek voor mij? dan zal ik hem meteen tranferen als ik thuis ben vanavond, op die server waar ik nu zit is toch niks te beleven

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:35:
Is er ook plek voor mij? dan zal ik hem meteen tranferen als ik thuis ben vanavond, op die server waar ik nu zit is toch niks te beleven
Er is altijd plek :D het is nu nog een leveling guild dus elke tweakers is welkom :D

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:35:
Wat mij betreft is er altijd plek voor een mede GoTter (of niet soms Rakker ?)

We hebben momenteel 5 lvl 80's en nog 2 lvl bijna 60's
Dus je valt hier een beetje tussen in met je lvl 70 :9

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
trouwens mag ik nog even wat toevoegen aan de Random Heroic discussie:

Ik kan zelf merken als ik net de dungeon in kom.. en begin gewoon met "Hi all" en hierna begint met een willekeurige zin "how is life" om het een beetje persoonlijk te houden veel effect heeft in de group (in positieve zin).

Want grotendeels join ik een dungeon, en als ik niks zeg.. zegt niemand iets.. en dan krijg je zon hersenloos potje.. waarbij mensen gelijk uit hun slof schieten.. Als er vanaf moment 1 al een beetje wat gepraat word.. word het heel wat meer gemutlich :D

Wat ik eigenlijk probeer is het contact te zoeken met iedereen in de groep.. hierdoor word het wat persoonlijk, en (na mijn idee) ook minder vaak van die klote situaties (tank die chagerijnig is en maar loopt te whinen, of een dps die met het verkeerde been uit bed is gestapt en het nodig vind iedereen de huid vol te schelden).

Natuurlijk is dit geen garantie (gister nog een random dungeon, Hellfire Citatdel.. waarbij de tank mij aan het uitkafferen was dat ik niet genoeg healde.. nu weet ik van mezelf dat ik wel een potje kan healen.. dus liet hem even mijn recount zien waar op stond dati ik 700 HPS deed.. wel netjes voor lvl 60 dacht ik zo.. maar nee meneer wist het beter.. ik was een slack healer.. en kon niet healen..
Ik probeerde hem nog te vertellen dat hij in het vuur bleef staan, en dat het gewoon bijna niet te outhealen is.. maar nee, meneer zei dat hij er niet in stond.. en begon mij dus even flink te bezeiken..)

dus.. het werkt lang niet altijd.. maar over het algemeen krijg ik er zelfs leuke gesprekken in een random dunegon voor terug

13:37

Verwijderd

Supershiva schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:44:
[...]

Wat mij betreft is er altijd plek voor een mede GoTter (of niet soms Rakker ?)

We hebben momenteel 5 lvl 80's en nog 2 lvl bijna 60's
Dus je valt hier een beetje tussen in met je lvl 70 :9
Nou dan gaan we even tranferen, en vanavond zal ik iemand whisperen voor een invite, heb er zin in _/-\o_

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Nibbz schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:54:

Ik kan zelf merken als ik net de dungeon in kom.. en begin gewoon met "Hi all" en hierna begint met een willekeurige zin "how is life" om het een beetje persoonlijk te houden veel effect heeft in de group (in positieve zin).

Want grotendeels join ik een dungeon, en als ik niks zeg.. zegt niemand iets.. en dan krijg je zon hersenloos potje.. waarbij mensen gelijk uit hun slof schieten.. Als er vanaf moment 1 al een beetje wat gepraat word.. word het heel wat meer gemutlich :D

Wat ik eigenlijk probeer is het contact te zoeken met iedereen in de groep.. hierdoor word het wat persoonlijk, en (na mijn idee) ook minder vaak van die klote situaties (tank die chagerijnig is en maar loopt te whinen, of een dps die met het verkeerde been uit bed is gestapt en het nodig vind iedereen de huid vol te schelden).

Natuurlijk is dit geen garantie (gister nog een random dungeon, Hellfire Citatdel.. waarbij de tank mij aan het uitkafferen was dat ik niet genoeg healde.. nu weet ik van mezelf dat ik wel een potje kan healen.. dus liet hem even mijn recount zien waar op stond dati ik 700 HPS deed.. wel netjes voor lvl 60 dacht ik zo.. maar nee meneer wist het beter.. ik was een slack healer.. en kon niet healen..
Ik probeerde hem nog te vertellen dat hij in het vuur bleef staan, en dat het gewoon bijna niet te outhealen is.. maar nee, meneer zei dat hij er niet in stond.. en begon mij dus even flink te bezeiken..)

dus.. het werkt lang niet altijd.. maar over het algemeen krijg ik er zelfs leuke gesprekken in een random dunegon voor terug
Je moet gewoon het ijs breken. Ik doe dat altijd met een simpele vragenreeks:
Zijn we net 5 min bezig:
me: guys, since this is a random dungeon do you mind if i ask a random question ?
party: sure go ahead.
me: Lady gaga, male or female ?
party: lolwhut !?!

zo ijs gebroken ;)

"Don't let your dreams be memes"

• ItMeAedri
Mektheb, ik heb je kadootje klaar :D ik weet zeker dat je het leuk zal vinden.
Maak vooral schermshieten! uuh van wat je eruit krijgt :)

• Mektheb
Zhalix schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:24:
Mektheb, ik heb je kadootje klaar :D ik weet zeker dat je het leuk zal vinden.
Maak vooral schermshieten! uuh van wat je eruit krijgt :)
Lol :D

ben benieuwd xD

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Na dat ik een beetje doelloos aan het googlen was kwam ik onderstaande fan art tegen. Vond hem wel mooi en dacht laat ik die hier eens even delen

Het is een fan art van Warsong BTW

Afbeeldingslocatie: http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2010/059/c/0/Warsong_by_PepperWolf.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Dyoma op 22-09-2010 14:50 ]

Verwijderd

denk eerder dat het om ashenvale gaat... aangezien er een dryad opstaat

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:54:
Warsong ligt dan ook tussen de barrens en Ashenvale, dus ja.. :)

Ik kan me nog de tijd herinneren dat je helemaal naar de ashenvale/barrens grens moest reizen om uberhaubt WSG te kunnen spelen :X

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

..
klopt, maar sommige mensen vinden het vaak nodig om hun eigen falen te verdoezelen door iemand anders de schuld te geven. Mensen die in vuur blijven staan, teveel agro'en, verkeerde volgordes in het killen van bepaalde mobs en dan verbaasd zijn als het niet lukt.

Het valt mij ook op dat tijdens het lvlen door normal wotlk dungeons de mensen wat aangebrander zijn dan bij random hcs. vaak komt dat omdat mensen op dezelfde manier het doorlopen als random hc dungeons en ook verwachten dat alles hetzelfde gaat.(terwijl je eigenlijk veel minder fouten kan maken door je lage lvl en gear)

Verder ben ik niet iemand die zich in beschuldiging discussies gaat mengen of begint. Met goede tegenargumenten komen heeft toch geen zin omdat ze het toch eigenlijk al weten.
Als we dood gaan door een fout van mij dan zal ik dit gewoon eerlijk zeggen.

Gelukkig zijn de ervaringen en gesprekken heb in party's die ik heb over het algemeen goed en zijn de rest van de partyleden wel zo snugger waar de fout ligt wanneer iemand op iemand begint te zeuren en het zijn eigen schuld is.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Zeror
Kees schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:15:
Ik kan me nog de tijd herinneren dat je helemaal naar de ashenvale/barrens grens moest reizen om uberhaubt WSG te kunnen spelen :X
Ik vond dat nou net het leukste van de battlegrounds er naar toe gaan. Jammer dat ze de world entrance van battlegrounds vanaf TBC niet meer toegevoegd hebben.

Verwijderd

vnaaf maar eens mijn level 80 rogue overzetten naar Outland. Ik zal wel spammen om een invite voor de tweakers guild :)

• Mektheb
Kees schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:15:
[...]

Warsong ligt dan ook tussen de barrens en Ashenvale, dus ja.. :)

Deed dat zelfs nog toen je al met de npc kon praten echt maanden lang, hoe fail is dat xD

• ItMeAedri
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:54:
Eerder Keeper of the Grove :Y)

• porn*
  • Nu online

Hehe herkenbaar... eigenlijk zeg ik altijd op z'n minste kort "hi" als ik een heroic pug binnenstap maar tbh... 90% krijg ik nooit reactie.

Van die tank had je z'n incoming damage moeten linken had er vast grappig uitgezien :P

Bnet pindle#2913

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

ayaya, ik heb hier ooit iets over gezegd in guild chat over hetzelfde onderwerp, over dat mensen soms te lui zijn Etc en dat die dan dit weigert de doen en de ander dan weer afk gaat blablabla...

quote Ehmbian:

This is the internet. Nothing is ever over. There are dead horses that have been beaten so much that they're one micron thick and there's still people slamming into them with bats yelling, "all your base are belong to us!" and "I can haz cheezeburger!"

End quote :+

[ Voor 16% gewijzigd door ragged op 22-09-2010 16:00 ]

1

Verwijderd

Ach, ik zit tegenwoordig een beetje te PvP-en met m'n (ondertussen) level 55 Rogue. De shit die je daar in de BG's ziet, is ook niet om over naar huis te schrijven:
Noob dit, retard dat.
Na de 1e tegencap "moeten" we al snel verliezen, zodat men 'sneller' naar de volgende BG kan.
Iedereen die 1 fout maakt, wordt compleet afgekafferd.
Men loopt weg van de FC. (vriend of vijand)

Gisteren zat ik voor de grap eens in een goede WSG. We waren namelijk aan de winnende hand. Waar Horde normaal gesproken ingemaakt wordt door Alliance, stonden we nu 1-0 voor. Op weg naar de 2-0 ging onze FC zich ook in gevecht om onze vlag mengen (bij onze tunnel) en verloor de vlag. Nou, de shit die hij hierna naar z'n hoofd geslingerd kreeg, is niet voor minderjarigen bestemd...
We wonnen de partij wel, maar ik heb met een half oog de BG chat gevolgd, en men zat elkaar compleet af te zeiken. Dus verliezen of winnen, het gezeik is er altijd.

Ik meng me er niet meer in. Ik doe m'n ding, maak de zwakkere tegenstanders snel af en dun de aanvallende groep uit met Distract / Sap en stuns. Ook als de vijandige FC uit de tunnel komt met (niet overdreven) 6 vriendjes, Sap ik de FC, wacht 10sec en gooi daarna zo lang mogelijk een stun op de FC. Hierdoor krijgt mijn team de kans zich te verzamelen. Werkt lang niet altijd, maar ik voel me toch redelijk nuttig.

Tot nu toe is het ook een paar keer gelukt om een mooie flag return te maken!
Eénmaal stond hun FC op het dak in WSG, met 3 vriendjes. Ik wachtte in stealth net voor het dak. Er kwam een Horde Ele Shaman aan die begon te nuken (Chain Lightning enzo) op de Alliance. Dit lokte 2 Alliance naam hem toe, aangezien die melee waren. Ik sneak langs ze, en kan de FC aanvallen met (Subtlety specced) Ambush, Kidney Shot, Ghost Strike en een paar Hemorrhage's. De Druid naast de FC stond er wat bij te kijken en reageerde te langzaam toen ik de vlag nog net kon aanklikken.
Andere keer was ik in de vijandige basis toen de Alliance FC door hun tunnel naar boven kwam. Onze FC werd net gekilled en hun vlag stond weer op z'n plaats. Gelukkig dacht alle Alliance dat hun FC het wel even zou halen. Het was een Warrior, en ik stunde 'm, deed zoveel mogelijk damage, Kidney Shot en daarna een Disarm. Toen was hij dood en ik kon de vlag terughalen (Achievement ervoor) en 1sec later werd ik dood gemaakt door een Alliance Shaman!

Als je je een beetje distantieerd van die shit die gespuidt wordt door de gemiddelde WoW-speler, is het nog best te doen. Ik kan me niet meer drukmaken over m'n teamgenoten of Alliance. Het enige waar ik pissig over kan worden, is als Alliance me van 20yards in stealth kan zien of als m'n Sap weer eens niet werkt terwijl ik op de knop zit te rammen.

• Mektheb
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/oRKWAl.jpg

Plaatje van Cataclysm releasedate, volgens de biggest reseller in france.

9 november op een dinsdag. lijkt me wel aardig in de richting volgens mij

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2010 16:13 ]

• Dyoma
Welke server speel je? ik speel de laatste tijd ook redelijk vaak met mijn Alliance shaman (lvl52)in WSG.
Anachronos is mijn server trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door Dyoma op 22-09-2010 16:14 ]

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51
DexterBelgium schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:21:
[...]

Hola, uitzondering voor mij is toch wel ressen/healen na wipe. Als er gelopen wordt loop je zelf, healen doe je daarna door te eten. Het is een beetje belachelijk de healer te laten lopen, zelf gewoon rustig te wachten op je res en dan nog te tam zijn om zelf te eten 8)7

(zo had ik het verhaal toch begrepen)
Danku. Dit is ook hoe het bedoeld is.

There is no place like 127.0.0.1

Verwijderd

Dyoma schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:13:
Welke server speel je? ik speel de laatste tijd ook redelijk vaak met mijn Alliance shaman (lvl52)in WSG.
Anachronos is mijn server trouwens
Skullcrusher :) Geen idee of het dezelfde battlegroup is btw. (Cyclone)

• Dyoma
Nee dat is helaas niet de zelfde battlegroup...
Gisteren niet 1 keer WSG kunnen spelen en ook de andere battlegrounds kwam ik niet in. meer dan 1,5 uur in de verschillende queue's gestaan daarna maar opgegeven. Tevens mijn shaman van Elemental naar Enchantment over gezet. Bevalt tot nu toe prima
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.