Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 227 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.089 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
Vexx schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:36:
[...]

Haha, machtig mooi :)

Iemand heeft zo te zien een grove fout gemaakt bij het invoeren van die auctions :) had waarschijnlijk 2g10s moeten zijn :)
Die dingen waren eigenlijk 14g/each op AH dus iets klopt niet als die gast aan het undercutten was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294608

T11 van Paladin, Mage en Priest heb ik nog niet gezien op MMO champion, zijn die ook al bekend dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKorsten
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02-2021
Ketho schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:34:
[...]

[afbeelding]
Heb het opgestuurd naar je character O-)
Thanx, ik stuur je het geld vanavond wel op

[ Voor 6% gewijzigd door JKorsten op 01-10-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 15:53

John

🚀

Weet iemand waar je een World of Warcraft Gift card kan kopen? Ik wil dit gebruiken voor een character/realm change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Anoniem: 294608 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:39:
[...]

T11 van Paladin, Mage en Priest heb ik nog niet gezien op MMO champion, zijn die ook al bekend dan? :o
Nee nog niet gezien. Ben benieuwd naar de pallie T11.

.edit. Ik heb echt zo een zin om mijn nieuwe lock te gaan levelen. Ik heb hem allemaal heirlooms aangedaan. Zal er niet van komen dit weekend.

[ Voor 30% gewijzigd door HawVer op 01-10-2010 12:50 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322324

dan ga je gwn naar battle.net dan log je in met je account en dan doe je character realm change dan kan je met ideal betalen ( speciaal voor de nederlanders :D ) en dan moet je ffe een uurtje niet inloggen op die char en dan is ie overgeplaatst simpel en makkelijk alleen het is wel 25 euro ... >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Zo eindelijk weer eens een update van mijn kant.

We zijn als guild al een tijdje klaar in de huidige content, wat betreft 25 man in ieder geval. hebben de laatste tijd als guild dus achter achievements aan gezeten. vele binnen de guild hebben ondertussen al de LK Mount (z'n paard), en anderen hebben mimirons head. Ondertussen alle ICC25, Ulduar 25 gedaan en nu afgelopen reset ook TotGC 25 compleet klaar met als kers op de taart, A Tribute to Immortality, welke met een mount kwam, Crusader's White Warhorse (zeldzaam op de wereld aangezien zeer zeer weinig guilds dit hebben gedaan). Ondertussen op de 'vrije' dagen bezig om de 10 man achievements ook te krijgen. Waar we nu alleen nog maar herald of the titans en tribute to dedicated insanity moeten als guild.

Herald of the Titans gisteren gedaan soort van. we hadden nog iemand in de raid zitten die hogere items had, al stond hij buiten hebben we de achievement niet gekregen. Volgende reset nog een keer proberen als ze de achievement niet verwijderd hebben tegen die tijd.

dan blijft alleen nog tribute to dedicated insanity over, waar we nog gear voor moeten hebben. hopelijk gaat dat nog lukken voordat cataclysm komt aangezien dit een FOS wordt en waarschijnlijk de titel verdwijnt.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-04 13:11

JapyDooge

NoxiousPluK

Ik zou wachten op Cataclysm voor mn terugkeer na 2 jaar maar het werd toch wel aanlokkelijk :P dus gisteren maar eens begonnen als een human pally in afwachting van :+

Inmiddels lvl 16, erg leuk weer :) al merk ik wel dat ik aan m'n mana regen moet werken en ladingen drinks in moet gaan slaan voor dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Anoniem: 322324 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:49:
dan ga je gwn naar battle.net dan log je in met je account en dan doe je character realm change dan kan je met ideal betalen ( speciaal voor de nederlanders :D ) en dan moet je ffe een uurtje niet inloggen op die char en dan is ie overgeplaatst simpel en makkelijk alleen het is wel 25 euro ... >.<
Dit gaat helaas niet werken.

IDeal is niet beschikbaar voor realm xfer
Wel voor maandelijkse sub.

Vraag me niet waarom though 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 15:53

John

🚀

Anoniem: 322324 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:49:
Vertel mij maar eens waar iDeal volgens jou staat, want ik zie het niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

JapyDooge schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:01:
Ik zou wachten op Cataclysm voor mn terugkeer na 2 jaar maar het werd toch wel aanlokkelijk :P dus gisteren maar eens begonnen als een human pally in afwachting van :+

Inmiddels lvl 16, erg leuk weer :) al merk ik wel dat ik aan m'n mana regen moet werken en ladingen drinks in moet gaan slaan voor dungeons.
In het begin is het even doorbijten, maar wordt vanzelf een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:29:
[...]
Pallies zijn een beetje de melee-versie van priests. In het begin veel downtime tussen fights door maar later leuk om te spelen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

[...]
Jep, ik ben begonnen als pally, jaren geleden en dat beviel me toen niet. Op lvl 24 ofzo geswitched naar een Hunter en daar ben ik ergens tegen de 60 blijven steken ;)

Nu ik het na ruim 2 jaar weer aanraak is er wel een hoop veranderd... Ik was al naar de deadmines aan het lopen :D het nieuwe LFG systeem is echt tof :) en verder zijn de achievements nieuw, zo'n verzameltabblad voor je pets, enz :P leuk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Gisteravond met mijn alt guild Lich king neergehaald. Ze waren al maanden bezig met hem, ik ga 1x mee en hij is neer :+

Tis dat toeval niet bestaat, maar dit is wel heel toevallig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

Jij was gewoon zo goed :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294608

HawVer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

Nee nog niet gezien. Ben benieuwd naar de pallie T11.

.edit. Ik heb echt zo een zin om mijn nieuwe lock te gaan levelen. Ik heb hem allemaal heirlooms aangedaan. Zal er niet van komen dit weekend.
Ik ben ook vrij benieuwd naar pallie inderdaad, vandaar dat ik het even vroeg :P Maargoed tot dusver nog even afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-02 17:51
Gister met mijn paladin ICC10 ingedoken met een pug.

In eerste instantie zou ik offtank zijn, omdat ik maar een gearscore van 4700 had.
Net voordat we wilde beginnen leavde de MT, moest ik gaan MTen en de offtank werd een paladin zonder enige enchants die mij whisperde met de vraag waar ik zulde goede head en shoudler enchants vandaan haalde en dat hij frost ress auto nog niet getraint had (we hadden 4paladins dus moesten alle aura's gebruiken). Kerel had 5k gearscore en in ICC 14k health minder dan mij.

Trash ging allemaal prima, kon goed aggro houden op alles. Marrowgar was een nette clean kill, geen dode, overtaunten ging goed en heb daar een nieuwe neck mogen looten. Deathwhisper same, ging allemaal goed. Lootship dropte shield die ik helaas verloor (kzit nu nog met een itemlevel 200 shield). Saurfang was ook appeltje eitje, nette kill met maar 1 mark.

Vervolgens op naar festergut. Daar 1 attempt op gehad, maar er ging iets niet goed met spores, waardoor ik maar 2 stacks had en neer gezergd werd. gelijk 3 mensen die moesten stoppen dus we zijn er maar mee gestopt.

al met al een goede raid en had eigenlijk niet verwacht dat ik het wel aan zou kunnen qua threath en damage. dus dat was wel tof :D

kheb nu een /played van een dag op 80 en heb gearscore van 4900 (ja ik weet gearscore is niet alles). Toch wel snel gegaan:D

[ Voor 4% gewijzigd door hawker op 01-10-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
[...]
Nee joh, pallie gaat als een trein. Om over een mage (zonder heirlooms) maar te zwijgen). Een pallie is net een warrior die zichzelf kan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Liefdagboek

Gistere nacht om 0100 met een klein groepje in Tempestkeep gedoken :)
Erg leuk weer is KT te doen alleen dan met ze 4e.

Toen het moment aangebroken was dat KT de lucht in ging, gebeurde er maar niks.
./huhmzzz all arround

Hij bleef maar in ze conjour stance staan met allemaal paarse kleurtjes uit hem maar er gebeurde niks, geen epic text line
Niks !
Wat bleek hij stond in ze stance animation op follow bij iemand :D
Hij was dus duidelijk gebugged waardoor we dus een rare vanity pet hadden voor 10 min tot de gm kwam om het te fixen :P
Was best grappig, de gm zei ook met ze refrence naar rood kapje.

O my mektheb what big pets you have
Mektheb : thats so we can threaten little gnome's for 5 ashes of alar
O my mektheb what a funny sheep are you !
Mektheb wordt gepolymorphed...

Ach ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
hawker schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:10:
Gister met mijn paladin ICC10 ingedoken met een pug.

In eerste instantie zou ik offtank zijn, omdat ik maar een gearscore van 4700 had.
Net voordat we wilde beginnen leavde de MT, moest ik gaan MTen en de offtank werd een paladin zonder enige enchants die mij whisperde met de vraag waar ik zulde goede head en shoudler enchants vandaan haalde.
Welke shoulder enchant gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HawVer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Nee joh, pallie gaat als een trein. Om over een mage (zonder heirlooms) maar te zwijgen). Een pallie is net een warrior die zichzelf kan healen.
In het begin ga je anders nog best snel oom hoor, puur omdat je dan nog niet echt goede spells hebt. Wel een zwaar relaxte class om te levellen idd. Deed mij veel aan m'n (feral) druid denken, daar had ik ook nagenoeg geen downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
HawVer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

Ik gok 30 stam 15 resi :P Die vraag heb ik ook al 1000 keer gehad van randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04 17:40

Neelon

FOR PONY!!!

Enige realistische wat ik nog echt gedaan wil hebben voor Cataclysm uitkomt is het voltooien van Glory of the Ulduar Raider (25). Afgelopen maandag Knock Knock Knock on Wood gedaan, machtig gevecht was dat zeg. Nu nog Council, Mimiron, Vezax en Yogg te gaan.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
HawVer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

die van sons of hodir

edit: gezien het feit dat die kerel helemaal geen enchants had, ga ik er van uit dat ie ook geen idee had/heeft waar hij shoulder en head enchants vandaan moet halen :P

[ Voor 32% gewijzigd door hawker op 01-10-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Neelon schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:22:
Enige realistische wat ik nog echt gedaan wil hebben voor Cataclysm uitkomt is het voltooien van Glory of the Ulduar Raider (25). Afgelopen maandag Knock Knock Knock on Wood gedaan, machtig gevecht was dat zeg. Nu nog Council, Mimiron, Vezax en Yogg te gaan.
Mimi en yog zijn voor mijn gevoel 3x de fight bij freya :P ( met knock knock knock )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
RichardvdD schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:19:
[...]
Ik gok 30 stam 15 resi :P Die vraag heb ik ook al 1000 keer gehad van randoms.
Het achterlijke is dat dat de enige enchant is die ik mis. Moet wat meer gaan pvpen voordat ik daar wat mee kan zie ik al. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Neelon schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:22:
Wij hebben deze de afgelopen weken gedaan. ook goed om gear te verzamelen voor herald of the titans, bij ons heeft nu zo'n beetje iedereen en z'n alt elke ulduar 25 achievement die te krijgen is. Conqueror of Ulduar is dan nog de lastigste van deze allemaal, Mimiron, Freya en Council zijn vrij simpele zerg gevechten. Yogg+0 vereist nog enige skill van de mensen die de portals in moeten aangezien die flink RNG raped kunnen worden (qua sanity) verder is het in maximaal 2 portals gebeurt en het is ons zelfs een aantal keren al in 1x gelukt.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HawVer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

Het achterlijke is dat dat de enige enchant is die ik mis. Moet wat meer gaan pvpen voordat ik daar wat mee kan zie ik al. :P
Voor het exalted zijn en voor de 'account bind' principe, was het als tank eigelijk een best goedkope, maar degelijke enchant. Resilience helpt mee voor crit-immune te zijn :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
HawVer schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

10k honor.. dat is 1 WG potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04 17:40

Neelon

FOR PONY!!!

RichardvdD schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:47:
[...]
Of 150 Stonekeeper shards.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
RichardvdD schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:47:
[...]
Ik heb één keer meegedaan met een world battle met mijn level 70 toen nog tegen allemaal level 80s. Dat zijn de enige honor points die ik gescoord hebt. Verder alleen maar wezen pve-en. :P Met mijn protection spec en zonder een fatsoenlijk wapen kom je niet ver als warrior.

[ Voor 11% gewijzigd door HawVer op 01-10-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:18:
[...]

Voor het exalted zijn en voor de 'account bind' principe, was het als tank eigelijk een best goedkope, maar degelijke enchant. Resilience helpt mee voor crit-immune te zijn :)
Ja...maar amper. Je hebt best veel resillience nodig voor crit immunity, dus daar moet je deze enchant niet voor nemen. Waar je hem wel voor moet nemen: als je een druid of DK speelt die niet echt benefit heeft van overcapped zijn op defense, en je al boven een x percentage dodge zit. Ik heb op mijn feral druid liever +30 sta/+15 resi dan +def/+dodge. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afaik heb je 80 resilience nodig voor 1%, te combineren met de PVP ringen (leuke stamina) kan je als beginner aardig spelen om leuke berg HP te halen en toch crit immune te zijn. Ik zie maar al te veel tanks door de ICC 'we stacken lekker stamina' hype niet eens crit-immune zijn, maar zelfs niet eens een redelijke base van avoidance (een warrior met 12%/13%/16%).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb voor m'n 80 pala ook de pvp enchant, zit netjes aan 544 defense geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
SinergyX schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:10:
Afaik heb je 80 resilience nodig voor 1%, te combineren met de PVP ringen (leuke stamina) kan je als beginner aardig spelen om leuke berg HP te halen en toch crit immune te zijn. Ik zie maar al te veel tanks door de ICC 'we stacken lekker stamina' hype niet eens crit-immune zijn, maar zelfs niet eens een redelijke base van avoidance (een warrior met 12%/13%/16%).
Ik heb sowieso geprobeerd eerst crit immune te zijn voordat ik uberhaupt een HC of Raid inging als tank.
Inmiddels zit ik op 552 def geloof ik. Kheb 2 stam trinkets van coren en verder stack ik qua gems gewoon stam. Evoidance is ook iets van 12/11/14 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tanken is nou niet iets wat ik ooit gedaan heb, ik heb me er altijd wel voor geinteresseerd maar verder huhm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

<Grumble>... heb ik weer eens ATV, is de server offline.
Jammer dat die 300% xp bonus niet geldt na level 60. Gaat nu toch een stuk langzamer. Aan de andere kant niet zo heel erg, want Outland vind ik echt top. Ben bijna aan de 80 q's in Hellfire en dan op naar Zangarmarsh.

Grappig hoe je met een hunter nog steeds doodleuk 3 player quests kan soloen met een beetje tactics (en dan ben ik nog undergeared ook!)
Ik wil wel zo snel mogelijk 2 pieces T5 halen, dan is echt alles een eitje om te soloen. Hoop dat er nog mensen Serpentshrine en the Eye willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Zijn er de afgelopen paar maanden nog leuke updates geweest eigenlijk ik ben gestopt nadat ICC een tijd uit was en ik was het toen een beetje zat. Zit nu weer te denken om toch nog eens te gaan spelen maar is er al wat veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:03

DarkUnreal

Postmaster General

realID vraagje:

Ik heb 3 jaar geleden, een wow account van een maat van me overgenomen.. hij had het een tijdje gespeeld.. maar hij vond het toch maar niks.. hij had alleen maar de vanilla wow (terwijl toen tbc uit was). Dus ik nam hem over, kocht TBC erbij, en ging lekker mijn 1ste char lvlen (een hunter :p)

maar nu begin ik veel meer realID vrienden toe te voegen (chars verspreid over verschillende servers) en eigenlijk is het wel heel irritant dat mijn eigen naam niet in de realID staat (un-realID dus :p)

Nu wil ik dit graag veranderen, maar denk dat blizzard het niet op prijs ga stellen als ik zeg dat ik een account heb overgenomen van iemand (dat mag denk ik niet eens.. UELA regels e.d.)

Maar, heeft iemand hier ervaring mee? Ik kreeg al een paar tips van "bel naar blizzard, en vermeld dat je wegens prive redenen een valse naam heb opgegeven met het orgineel registreren van de wowaccount".

Zou zoiets kunnen werken.. of kan ik het beter openkaart spelen (waar ik veel meer van ben, open kaart)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
DarkUnreal schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:44:
realID vraagje:

Ik heb 3 jaar geleden, een wow account van een maat van me overgenomen.. hij had het een tijdje gespeeld.. maar hij vond het toch maar niks.. hij had alleen maar de vanilla wow (terwijl toen tbc uit was). Dus ik nam hem over, kocht TBC erbij, en ging lekker mijn 1ste char lvlen (een hunter :p)

maar nu begin ik veel meer realID vrienden toe te voegen (chars verspreid over verschillende servers) en eigenlijk is het wel heel irritant dat mijn eigen naam niet in de realID staat (un-realID dus :p)

Nu wil ik dit graag veranderen, maar denk dat blizzard het niet op prijs ga stellen als ik zeg dat ik een account heb overgenomen van iemand (dat mag denk ik niet eens.. UELA regels e.d.)

Maar, heeft iemand hier ervaring mee? Ik kreeg al een paar tips van "bel naar blizzard, en vermeld dat je wegens prive redenen een valse naam heb opgegeven met het orgineel registreren van de wowaccount".

Zou zoiets kunnen werken.. of kan ik het beter openkaart spelen (waar ik veel meer van ben, open kaart)
Account van iemand krijgen mag volgens mij wel.
Account verkopen alleen niet, omdat het account eigendom is van blizzard.

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

3 jaar geleden overgenomen?
Het hele battle.net login en Real ID is er nog geen 3 jaar volgens mij?
Zolang jij je eigen e-mail adres hebt gebruikt voor je battle.net login zijn je gegevens van Real ID toch ook gewoon accuraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hawker schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

Account van iemand krijgen mag volgens mij wel.
Account verkopen alleen niet, omdat het account eigendom is van blizzard.

Correct me if I'm wrong.
Beide mag niet, het is niet van jouw staat niet op jouw naam.
kan je dus ook voor gebanned worden.
Dus nee die kan je niet aanpassen tenzij je gelijk wilt ze hem bannen. ik heb ook een accoutn van een vriend van mij.
Kan er niks mee behalve 2 subscriptions betalen >.<

edit : @ hierboven dat klopt ook wel, maar alsnog kan je never nooit niet de voor en achternaam wijzigen dat kan alleen blizzard

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 01-10-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
We gaan verder in deel 228.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YlSkxrIBFTYhriVoKmjDm6lT/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:03

DarkUnreal

Postmaster General

Mektheb schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:48:
[...]

Beide mag niet, het is niet van jouw staat niet op jouw naam.
kan je dus ook voor gebanned worden.
Dus nee die kan je niet aanpassen tenzij je gelijk wilt ze hem bannen. ik heb ook een accoutn van een vriend van mij.
Kan er niks mee behalve 2 subscriptions betalen >.<
Dus dan heb ik 2 opties:
  • Zeggen dat ik @ start een valse naam heb opgegeven die nu veranderd moet worden
  • Niks aan veranderen.. dan maar met een andere naam in het realID gebeuren blijven zitten
Anoniem: 345994 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:47:
3 jaar geleden overgenomen?
Het hele battle.net login en Real ID is er nog geen 3 jaar volgens mij?
Zolang jij je eigen e-mail adres hebt gebruikt voor je battle.net login zijn je gegevens van Real ID toch ook gewoon accuraat?
Met de invoering van battle.net zijn de gegevens overgenomen van mijn wow account (die de andere jongen dus gemaakt heeft en daar zjin naam heeft ingezet). Daar kon ik niks aan aanpassen, alleen me woonplaats + email veranderen.

En ja mijn email adres klopt, alleen de voor en achternaam niet.. die worden dus ook ingame getoont.. daarom wil ik die gewijzigd hebben :)

mja.. mss vanavond blizzard maar eens bellen.. probleem uit te leggen (zonder me gebruikernaam door te geven, en met een telefoon te bellen waarmee ik nog nooit naar blizz heb gebeld :p)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
We gaan verder in het nieuwe deeltje: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 228.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.