"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Anachronos&cn=Warsnor
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
Daarna een nieuwe char aangemaakt op Outland: Female Orc (lol) Death Knight met de naam Icehorn.
Ik ben nog bezig in de DK starterszone. De spec gaat Frost 2H worden in eerste instantie, omdat er niet echt goede 1handers zijn op dat level. Een beetje PvP / Tank spec om BG's te kunnen doen en instances te kunnen tanken.
Die starterszone van DK's blijf ik geweldig vinden! Wie verzint het toch om je DK in een mijnwagentje te proppen, zodat je ongezien op een schip kan komen? Of dat je je moet vermommen als boom, zodat je informatie kan afluisteren?
Vanavond geen Outland avontuur denk ik, misschien eventjes. Vanaf 20.30 gaan we namelijk verder met heroic modes in ICC10 op Skullcrusher.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 09:21 ]
Ach, ik neem de meeste raiders mee naar een 10-man guild met dezelfde principes, dus we blijven wel bestaan, maar dan kleiner.Hiroj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:20:
[...]
Zonde man! jullie plannen voor Cataclysm trokken mijn aandacht echt.
Ik wou nog apply'en bij jullie guild, maar ik kan mijn in-game vrienden niet in de steek laten. Ik speel inmiddels al 5 jaar samen met hun.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Level 20 !!

Nog 2 te gaan, priest op 75 en rogue op 41.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2010 10:07 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lady deathwhisper toen. De raid leader kreeg een dc en dus werd master looter automatisch uit gezet. Aangezien ik als enige andere in de raid assist had kreeg ik raid lead. Maar omdat ml uit stond moest iedereen rollen natuurlijk een aantal ninja looter. Gelukkig wilde die mensen het wel aan mij traden en hebben we een normale roll gedaan. 1 mage die al 2 items met 2x een roll 90+ van eerste boss won kreeg, rolde ook 2x 90+ op de 2e baas. Toen maar gezegt hallo je hebt al 3 items.. ms moet je deze even skippen. Daar was ie het wel mee eens. Toen naar loot ship.
Ging gewoon goed.. toen kwam de item whoring... dropte een neck weer de mage met een roll90+ maar hij zij laat maar geef maar aan die en die. de gene die 2e rolde. Dus ik geef het aan hem.. Op dat moment rolled een druid terwijl ik al aangaf voor volgende item dit waren plate shoulders.. die druid rolled 95 en beweerde dat hij de vorige item dat een neck piece was had gewonnen en zo bleef hij door zeuren.
Eigenlijk die gene maar beetje genegeerd. Toen kwamen we op volgende baas. Die ging gewoon goed neer.. er dropte een druid token.. en begon ie weer te klachen van je hoeft niet te rollen want als je wint krijg je het toch niet bla bla bla.
Gelukkig negeerde iedereen hem weer.
Toen op naar fester, maar eerst trash. we waren bezig een valkyre te killen en die druid gelijk de abonation(of hoe je dat ook typt) pullen. Gelukkig zag ik dit en liet hem sterven en daarna taunten ik ze. Geen whipe gelukkig. Daarna op naar de plague dingen enzo.. er ging er 1 dood en die vroeg om een BR dus ik zo van het is trash verspil geen cooldown daaraan.
Kwam die druid: freakje(mijn nick op me pala) is trash en bla bla..
Daarna kwamen we bij de honden uit. Ik pull 1 van die honden en zie die druid gelijk die andere hond ook pullen. Helaas eindigde dit wel in een whipe. En dus leavde er gelijk 6 mensen en was het einde raid..
Geweldig die pug runs op craphammer.
Lekker zijn is een gave :)
Was je zelf GM van je vorige guild? Als het een doorstart is waarom blijf je niet bij de huidige guild met die mensen?NMe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:48:
[...]
Ach, ik neem de meeste raiders mee naar een 10-man guild met dezelfde principes, dus we blijven wel bestaan, maar dan kleiner.
En phat warlock lewt! ;-)
Was wel weer goed gisteren ja, lekker een paar leveltjes omhoog kunnen gaan.
Zit alleen met een 'probleem'. Als tank/feral dps (en voorlopig ook een beetje healer) zijnde, heb ik geen lange queue tijden, dus ik kan niet, zoals bij een mage, de queue ingaan en dan een stuk of wat quests doen. Ik moet dus bewust niet in de queue gaan staan om wat quests te doen, en belangrijker; te herben voor m'n alchemy.. Het vervelende hieraan is dat herbing en alchemy zo langzaam levellen dat ik qua experience vér voor ga liggen op de professions.. Is hier een beetje leuke oplossing voor, of moet ik maar gewoon tijd 'inplannen' om herbing te doen?
Maar we hebben pech met Lich King loot.. 2h sword, crossbow en polearm zijn nou al zoveel keer gedropped dat ze al een aantal keer voor offspec zijn gegaan. En gisteren twee keer de staff:

Meh, ik wil mijn tank mace
Welke addon is daar helemaal rechts, de visuele combat log zegmaar?Mior schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:58:
De guild waar ik in zit heeft al een tijdje alles op farm, we raiden nu +/- 1,5 avond per week, dus het is een beetje achievements en gear farmen.
Maar we hebben pech met Lich King loot.. 2h sword, crossbow en polearm zijn nou al zoveel keer gedropped dat ze al een aantal keer voor offspec zijn gegaan. En gisteren twee keer de staff:
[afbeelding]
Enkel als DPS de queue ingaangaragaholic schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:28:
Is hier een beetje leuke oplossing voor, of moet ik maar gewoon tijd 'inplannen' om herbing te doen?
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2010 11:04 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is eavesdrop.SinergyX schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:03:
[...]
Welke addon is daar helemaal rechts, de visuele combat log zegmaar?
[ Voor 51% gewijzigd door Mior op 24-09-2010 11:05 ]
Verwijderd
Mijn warlock loopt rond met Champion of the Naruu, met Hand of A'dal de enige titel die ik echt leuk vindt. (Ok Scarab lord, maar daarvoor was ik helaas te laat 60 - server change FTL.)Neelon schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:11:
Op mijn main (Poxx) wissel ik tussen "the Exalted" en "Loremaster", andere titels kunnen de riedel krijgen, en "the Kingslayer" weiger ik al helemaal te gebruiken.
Op mn Druid heb ik "Guardian of Cenarius", en op mn Mage dacht ik "First Sergeant' (ben niet zo'n pvp-er).
Gistereren alleen wat randoms, 3x Coren op bovengenoemde toons, en een weekly raid op mn Druid en Mage.
Geen mounts vandaag, gisteren wel de Brewfast Ram op mn Mage, maar die wil ik nu toch wel echt een keer op mn main krijgen...
Mijn priest loopt meestal met Private rond. Ik pvp eigenlijk nooit en heb bewust indertijd pvp gedaan om die titel te krijgen (lekker makkelijk ook) Hand of A'dal is helaas net niet op tijd gelukt moest nog maar 1 of 2 quests daarvoor en Champion of the Naaru nooit gedaan op mijn priest.
Mijn druid loopt met starcaller rond. Helaas doordat er wat mensen SC2 spelen zijn de pogingen om Herald of the Titans te worden gestrand. En we waren er de laatste keer zo dicht bij
Gewoon af en toe wat tijd inplannen vooral voor herbing. Dan zul je ook merken dat je af en toe in een dungeon kan herben (extra kassa). Als je je alchemy wat achter laat lopen is niet zo'n probleem, maar het is echt zonde om wel herbalism te hebben, maar te laag level om te kunnen plukken.garagaholic schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:28:
[...]
En phat warlock lewt! ;-)
Was wel weer goed gisteren ja, lekker een paar leveltjes omhoog kunnen gaan.
Zit alleen met een 'probleem'. Als tank/feral dps (en voorlopig ook een beetje healer) zijnde, heb ik geen lange queue tijden, dus ik kan niet, zoals bij een mage, de queue ingaan en dan een stuk of wat quests doen. Ik moet dus bewust niet in de queue gaan staan om wat quests te doen, en belangrijker; te herben voor m'n alchemy.. Het vervelende hieraan is dat herbing en alchemy zo langzaam levellen dat ik qua experience vér voor ga liggen op de professions.. Is hier een beetje leuke oplossing voor, of moet ik maar gewoon tijd 'inplannen' om herbing te doen?
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Je hele interface vindt ik wel sexy.
Kan je eens vertellen wat je geinstalleerd hebt?
Dus je eerste char was een nelf...Neelon schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:35:
Meest bejaarde bij lange na niet.
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/39384701 (mijn main)
Mijn eerste character is niet meer terug te vinden, Zylian, lvl 49 Rogue, Night Elf, EU-Doomhammer.
Bij deze mag je dus nooit meer iets zeggen over mijn faction changes
Verder heb ik tot nu toe geen geluk met de brewfest mounts, nog steeds niets voor mijn main, morgen maar weer proberen.
Die brewfest mounts zijn echt raar, gister in 1 groep 2 x ram en kodo en ik kreeg die 'mace'.Bitbron schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:35:
[...]
Dus je eerste char was een nelf...
Bij deze mag je dus nooit meer iets zeggen over mijn faction changes
Verder heb ik tot nu toe geen geluk met de brewfest mounts, nog steeds niets voor mijn main, morgen maar weer proberen.
de 9 pogingen daarna gewoon helemaal geen enkele mount zien droppen. Als ze met Halloween ook de droprate van de headless horseman mount verhogen is daar ook niets speciaals meer aan.
Op 1 char heb ik nu de kodo en ram, op 3 andere heb ik de kodo, gelukkig duurt event nog even, ik hoop eigenlijk op elke toon 1 van de 2 te krijgen.
Maar die 2 extra EoF zijn ook een leuke bonus, doe ik elke dag op alle 10 de toons Coren dan is dat toch een flinke bonus of eventueel een aantal extra justice points.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Omdat ik nog maar net bezig ben heb ik nog helemaal geen uitbreidingen gekocht. Nu las ik dat de nieuwste uitbreiding (cataclysm?) voor alle spelers de wereld zal veranderen. Betekend dat dat ik deze verplicht moet aanschaffen? Als dat niet zo is, is het voor mij aan te raden om dit te doen? Volgens mij zijn die andere uitbreidingen namelijk voor hele hoge levels en dus voorlopig nog compleet nutteloos voor mij..
Zijn er nog quests oid aan te raden om nog snel even te doen voor Cata?
Idd wat tijd inplannen, als ik voor een quest moet lopen maak ik altijd wat zigzag bewegingen en wat d-tours. Dan kan dat lvlen redelijk gaan van herbalism.psych schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:07:
[...]
Gewoon af en toe wat tijd inplannen vooral voor herbing. Dan zul je ook merken dat je af en toe in een dungeon kan herben (extra kassa). Als je je alchemy wat achter laat lopen is niet zo'n probleem, maar het is echt zonde om wel herbalism te hebben, maar te laag level om te kunnen plukken.
Waar ik dan weer een probleem mee heb is dat alchemy achter gaat lopen omdat ik teweinig mats heb
Verwijderd
Uit je general chat.Mior schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:58:
De guild waar ik in zit heeft al een tijdje alles op farm, we raiden nu +/- 1,5 avond per week, dus het is een beetje achievements en gear farmen.
"The lich king down after 16 min and 39 sec , your last kill took 15 min and 58 sec and your fasted kill took 32 seconds. "
32 sec wtf , nerf jullie dps
Nee, je kan gerust nog verder spelen tot lvl 60 zonder enige uitbreiding te kopen, je zal de wereld (en bijhorende quests) wel enorm zien veranderen. Zodra je de 55 gepasseerd bent zal je wel Burning Crusade willen kopen, enzovoorts. Maar het is niet nodig.Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:06:
Ik ben net (voor het eerst) begonnen met WOW. Ben nu lvl 24 Tauren in the Barrens.
Omdat ik nog maar net bezig ben heb ik nog helemaal geen uitbreidingen gekocht. Nu las ik dat de nieuwste uitbreiding (cataclysm?) voor alle spelers de wereld zal veranderen. Betekend dat dat ik deze verplicht moet aanschaffen? Als dat niet zo is, is het voor mij aan te raden om dit te doen? Volgens mij zijn die andere uitbreidingen namelijk voor hele hoge levels en dus voorlopig nog compleet nutteloos voor mij..
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Nee, je gaat automatisch mee met de Cataclysm veranderingen en je zal je questing op andere plekken voort moeten zetten. Aantal zones gaan de lvls omhoog, aantal flink naar beneden (zone boven Orgri zou jij dan heen moeten).Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:06:
Ik ben net (voor het eerst) begonnen met WOW. Ben nu lvl 24 Tauren in the Barrens.
Verder is aankoop Cataclysm gecombineerd aan alle voorgaande delen, wil je Cata, moet je ook Burning Crusade en Lich King eerst kopen (resp. 60-70 en 70-80 content). Burning Crusade geeft je direct de mogelijkheid ook Bloodelf/draenai te maken, Lich king voegt daar Death Knights aan toe.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2010 12:14 ]
Het kan echter (bijvoorbeeld bij het levelen) handig zijn om al vroeg eventjes een portal naar één van de hub cities (shatt of dalaran) te kunnen nemen en daar je hearthstone te plaatsen, omdat je van daar héél snel naar alle capitals kan. Het vermijdt véél heen en weer geren (maar ook dat zou minder moeten worden).
Daarnaast weet ik niet of Blizzard niet iets van een package deal zal doen op de uitbreidingen, aangezien het nu toch wel een heel pakket wordt.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Balkje bovenin is TitanPanel, buff/debuff frame is Satrina buff frames, combatlog ding rechts in het midden is EavesDrop, Raid frames is Grid, chat venster is Prat, unit frames zijn van Pitbull4, actionbars is Bartender4, dan staat er boven het micromenu normaal gesproken omen, combat log rechts onder is van blizzard zelf en het cooldown ding daarboven is cooldowntimers2.nowell schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:14:
[...]
Je hele interface vindt ik wel sexy.
Kan je eens vertellen wat je geinstalleerd hebt?
En daarnaast nog powerauras en dbm op strategische plekken op het scherm maar die zie je niet in het screenshot
Hehe nah, dat is DBM die ooit bugged was en opnieuw begon te tellen zodra papa Menethil je ressed.Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:12:
[...]
Uit je general chat.
"The lich king down after 16 min and 39 sec , your last kill took 15 min and 58 sec and your fasted kill took 32 seconds. "
32 sec wtf , nerf jullie dps
Verwijderd
Is er ergens een handig overzicht waar te lvl-en in Cata? Ik ken wowwiki maar daar kan ik het nog niet echt vinden..
http://www.flickr.com/photos/54202926@N05/5019583279/
deze heeft een tweaker gemaakt ^^ weet alleen niet meer wie...
[ Voor 120% gewijzigd door ragged op 24-09-2010 12:40 . Reden: dubbele faal..... ]
1
Zie post hierboven voor een handige flowchart voor het levelenVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:31:
Bedankt allen!
Is er ergens een handig overzicht waar te lvl-en in Cata? Ik ken wowwiki maar daar kan ik het nog niet echt vinden..
Heb geen zin om deze te zoeken hier ergens in de topic
Oké, maar nu ben jij de duivelse guildmaster of was je dat ook al bij AS?:PNMe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:48:
Ach, ik neem de meeste raiders mee naar een 10-man guild met dezelfde principes, dus we blijven wel bestaan, maar dan kleiner.
[ Voor 6% gewijzigd door Hiroj op 24-09-2010 12:42 ]
juist...deze dusHiroj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:38:
[...]
Wij eisen wederom de handige leveling flowchart van Rakkerzero!!
Heb geen zin om deze te zoeken hier ergens in de topic
[...]
Oké, maar nu ben jij de duivelse guildmaster of was je dat ook al bij AS?
1
Dat zelfde geldt voor mij, haha!ragged schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:41:
[...]
juist...deze dusik moet tweakers vaker refreshen voordat ik post....
Het blijft puik werk van je Rakkerzero
Tja, dat is nu eenmaal hoe het werkt.. Een guild die niet in de top-100 van de wereld zit moet, om te overleven, paratiseren op andere guilds. En als jou dat niet lukt als guild, en je moet daardoor raids cancellen, dan is de kans groot dat men op zoek gaat naar een nieuwe guild. Dus moet je blijven recruiten, en eventueel een merger overwegen.NMe schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:14:
Zo, kogel door de kerk. Onze guild overleeft deze expansion niet. Het ging als een tijdje niet lekker maar toen afgelopen week weer een lading mensen vertrok omdat ze in andere guilds nog wel stabiel konden raiden hebben we maar besloten er een streep onder te zetten. Sowieso wel grappig dat mensen niet inzien dat die andere guilds alleen langer kunnen raiden omdat ze andere guilds leegtrekken en dat zij ook vanzelf wel op het punt aankomen dat er niet meer geraid wordt, maar goed.
Ik heb al mijn nieuwe 10-man guild bij elkaar, gaat leuk worden. Heb zo'n beetje alle achievement- en hardmode-whores uit de guild zover dat ze mee willen.
Wij hadden daar ook bijna last van, elke zomer is het weer hetzelfde verhaaltje. Nu gaat het weer goed, en worden we overspoeld door recruits. Maar we blijven door members heengaan soms alsof het kanonnenvoer is
Het is een kwestie van mensen aan je binden, en zo'n sfeer creeeren dat ze ook in slechte tijden je langer de tijd geven om de zaken op orde te maken dmv recruiting etc. Zo hebben wij een tijd lang (juni/juli) zo'n beetje de policy gehad dat we iedereen die maar een apply in kon vullen, gerecruit werd. Tegenwoordig is dat meer 'elitist' met, minimaal 11/12 25HC en meer dan de helft ilvl 277 gear.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat komt omdat de mounts en de mace vanaf dit jaar alleen droppen uit de Keg-Shaped Treasure Chest welke je 1 keer per dag krijgt bij de first kill van Coren Direbrewprutser001 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:49:
[...]
Die brewfest mounts zijn echt raar, gister in 1 groep 2 x ram en kodo en ik kreeg die 'mace'.
de 9 pogingen daarna gewoon helemaal geen enkele mount zien droppen. Als ze met Halloween ook de droprate van de headless horseman mount verhogen is daar ook niets speciaals meer aan.
Op 1 char heb ik nu de kodo en ram, op 3 andere heb ik de kodo, gelukkig duurt event nog even, ik hoop eigenlijk op elke toon 1 van de 2 te krijgen.
Maar die 2 extra EoF zijn ook een leuke bonus, doe ik elke dag op alle 10 de toons Coren dan is dat toch een flinke bonus of eventueel een aantal extra justice points.
In AS was ik officiëel gewoon officer, maar de guild master deed nooit echt wat dus ik was in feite de guild master by default.Hiroj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:38:
[...]
Oké, maar nu ben jij de duivelse guildmaster of was je dat ook al bij AS?
Andere jaren hadden wij er nooit echt last van door onze grote basis van socials die raiding spots konden vullen. Sowieso heeft onze guild altijd een vrij trouwe basis van raiders gehad, maar die trouwe mensen zijn grotendeels in het geheel gestopt met spelen. Voor die shift in focus waren we niet helemaal voorbereid denk ik.Kees schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:58:
[...]
Tja, dat is nu eenmaal hoe het werkt.. Een guild die niet in de top-100 van de wereld zit moet, om te overleven, paratiseren op andere guilds. En als jou dat niet lukt als guild, en je moet daardoor raids cancellen, dan is de kans groot dat men op zoek gaat naar een nieuwe guild. Dus moet je blijven recruiten, en eventueel een merger overwegen.
Haha dat komt me zo bekend voor een guild eigenlijk te runnen zonder je guild master bent, helaas is het succes van mijn guild ten onder gegaan in de ulduar tijdperk.NMe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:20:
[...]
In AS was ik officiëel gewoon officer, maar de guild master deed nooit echt wat dus ik was in feite de guild master by default.In de nieuwe guild word wel GM, maakt het wat makkelijker allemaal.
[...]
Andere jaren hadden wij er nooit echt last van door onze grote basis van socials die raiding spots konden vullen. Sowieso heeft onze guild altijd een vrij trouwe basis van raiders gehad, maar die trouwe mensen zijn grotendeels in het geheel gestopt met spelen. Voor die shift in focus waren we niet helemaal voorbereid denk ik.
Heb sindsdien nog niet een thuis gevonden, ik heb wel in verschillende top guilds op mijn server een kijkje genomen waar ik zonder pardon in kwam vanwege me history en achievments en dingen die ik gedaan hebt.
Maar na de 1337 l33t sp3ak in guildchat en your mom this and mom that ben ik daar als de mofo weggegaan.
Zit nu in een casual guild waar ik niks mee doe totdat cataclysm er is, en zit nog te twijfelen of ik met cataclysm misschien naar outland kom en full arena ga, of dat ik een guild ga zoeken voor PvE

Maar goed, de mensen die ik meeneem zijn op een enkeling na allemaal al zo'n 3 jaar member geweest van AS, dus trouw zijn ze wel. Daar kan ik wel een guild op bouwen die goed presteert in de rankings.
PreciesNMe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:34:
Wat ik wil is "gewoon" een guild die het goed doet zonder die gigantische ego's die meestal bij de top-guilds komen kijken. En ik zeg "gewoon" omdat ik dat van onze guild gewend ben, of in elk geval was totdat we voor de zoveelste keer zoveel mensen tegelijk verloren. Overigens uitgerekend die mensen die inderdaad wel een beetje teveel ego hadden.
Maar goed, de mensen die ik meeneem zijn op een enkeling na allemaal al zo'n 3 jaar member geweest van AS, dus trouw zijn ze wel. Daar kan ik wel een guild op bouwen die goed presteert in de rankings.
Denk wel je dat lukt alleen zou je af en toe weer een rotte appel krijgen kwa recruits helaas.
maar goed die pick je er zo uit !
Helaas is er ook een x zeide, als new recruit voel je je vaak buiten gesloten als ze mekaar al 4jaar kennen.
En moeilijk in zo'n hechte groep te komen. maar goed als je je in beetje inkan mengen moet dat wel lukken.
Succes ermee
Momenteel zit ik in een 10mans guild, we hebben 14 leden (raidende leden) en we doen het prima.
we bestaan denk ik net een maandje en helaas sindragosa op HC net niet neer (6%

Maargoed, ik heb altijd in vrij grote guilds gezeten en mis soms wel een klein beetje de aantal mensen in guild chat.
Nu ben ik sinds kort tot officer benoemd wegens mijn politieke en meedenkende kijk op dingen (lol!)
Maar de andere 2 officers (officer en GL) willen de guild graag klein houden.
Wat is jullie ervaring hierin, geven 2 raidgroepen inderdaad problemen?
Zo hebben wij allemaal voorheen in dezelfde guild gezeten en die is gesprongen doordat er een aantal mensen stopte met WoW (waaronder ik).
Maar het probleem was altijd dat 1 groep meer progressie maakte dat de andere, waardoor mensen het gevoel krijgen dat als ze in groep 2 zitten ze afgedankt worden etc.
Hoe los je zoiets op? of hoe pak je zoiets aan in het algemeen?
Dat zijn ook de eerste die leaven als een guild (even) niet lekker draait. Aan dat soort gasten heb je inderdaad niks. Bij ons in RA zijn de mensen inmiddels een beetje eruit gefilterd. We hebben nog steeds één raidleader die zijn vriendjes liever voortrekt dan serieus te kijken naar de opties, maar die wordt ook wel weggewerkt (door mijNMe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:34:
Wat ik wil is "gewoon" een guild die het goed doet zonder die gigantische ego's die meestal bij de top-guilds komen kijken. En ik zeg "gewoon" omdat ik dat van onze guild gewend ben, of in elk geval was totdat we voor de zoveelste keer zoveel mensen tegelijk verloren. Overigens uitgerekend die mensen die inderdaad wel een beetje teveel ego hadden.
Hoe heet je guild, als ik het vragen mag? Dan houd ik jullie in de gaten met mijn haviksogen!Maar goed, de mensen die ik meeneem zijn op een enkeling na allemaal al zo'n 3 jaar member geweest van AS, dus trouw zijn ze wel. Daar kan ik wel een guild op bouwen die goed presteert in de rankings.
Wat vaak ook werkt, maar waar je geen vrienden mee maakt, is de volledige officer staff van een andere guild recruiten. Hebben we nu 2 keer gedaan, en dat zijn onderhand corespelersNMe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:34:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
we zijn aardig, casual raiding met LK normal neer, meeste focus op 10 man maar wel een ingeplande 25 mans elke week (gaat soms wel en soms niet door)... Voor de rest gewoon aardige mensen en leuke sfeer...
Anders ik welHiroj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:47:
[...]
Dat zijn ook de eerste die leaven als een guild (even) niet lekker draait. Aan dat soort gasten heb je inderdaad niks. Bij ons in RA zijn de mensen inmiddels een beetje eruit gefilterd. We hebben nog steeds één raidleader die zijn vriendjes liever voortrekt dan serieus te kijken naar de opties, maar die wordt ook wel weggewerkt (door mij)
[...]
Hoe heet je guild, als ik het vragen mag? Dan houd ik jullie in de gaten met mijn haviksogen!

Het is vrij lastig om een dergelijk balans te vinden tussen 2 raidgroepen. Doordat mensen eerder weg zullen moeten of niet opkomen dagen (gebeurt altijd wel), kun je geen garantie bieden aan je leden dat zij een 10mans groep kunnen lopen.CyberSpeedy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:47:
Wat is jullie ervaring hierin, geven 2 raidgroepen inderdaad problemen?
Zo hebben wij allemaal voorheen in dezelfde guild gezeten en die is gesprongen doordat er een aantal mensen stopte met WoW (waaronder ik).
Maar het probleem was altijd dat 1 groep meer progressie maakte dat de andere, waardoor mensen het gevoel krijgen dat als ze in groep 2 zitten ze afgedankt worden etc.
Hoe los je zoiets op? of hoe pak je zoiets aan in het algemeen?
Als jullie echt willen gaan uitbreiden zou ik proberen een 25 mans groep op te zetten. Hiervoor zouden 30 á 35 actieve leden per avond wel handig zijn.
indeed of je krijgt dat mensen van groep 1 met groep 2 mee willen en visa versa.Hiroj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:54:
[...]
Het is vrij lastig om een dergelijk balans te vinden tussen 2 raidgroepen. Doordat mensen eerder weg zullen moeten of niet opkomen dagen (gebeurt altijd wel), kun je geen garantie bieden aan je leden dat zij een 10mans groep kunnen lopen.
Als jullie echt willen gaan uitbreiden zou ik proberen een 25 mans groep op te zetten. Hiervoor zouden 30 á 35 actieve leden per avond wel handig zijn.
Het is onmogelijk iedereen happy te krijgen in een guild en helaas is dat echt zo
Ik zou inderdaad voor 30 / 35 active mensen gaan en 25man opzetten.
Verwijderd
Met Cata ga ik misschien weer raiden, en hoop dan eigenlijk op een vast 10 man groupje, en laat 25 man raids liever zitten.
Morituri Nolumus Mori. Bonuspunten als je raadt wat het betekent zonder het op te zoeken en nog meer bonuspunten als je zonder het op te zoeken weet waar het een citaat uit is.Hiroj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:47:
[...]
Hoe heet je guild, als ik het vragen mag? Dan houd ik jullie in de gaten met mijn haviksogen!
I know, hebben we ook al een keer gedaan. Maar die guild stond al op springen.Kees schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:48:
[...]
Wat vaak ook werkt, maar waar je geen vrienden mee maakt, is de volledige officer staff van een andere guild recruiten. Hebben we nu 2 keer gedaan, en dat zijn onderhand corespelersMaar van onze tbc guild zijn er nu nog zo'n mannetje of 10-11 over, de rest is nieuw.
Vanuit TBC zijn er bij ons nog redelijk wat mensen over (zeker 30-40 denk ik) maar veruit de meesten daarvan zijn socials of alts van mensen die met hun main vertrokken zijn naar hardcore raiding guilds.
Ærror staat me bij als een guild met een goeie naam maar als ik het zo lees zijn jullie goals net iets lager dan de mijne.TIGER79 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:50:
anders kom je een keer een kijkje nemen bij onsÆrror
we zijn aardig, casual raiding met LK normal neer, meeste focus op 10 man maar wel een ingeplande 25 mans elke week (gaat soms wel en soms niet door)... Voor de rest gewoon aardige mensen en leuke sfeer...
Verwijderd
Eensch .. houdt het of klein 14 man voor 10 mans raids is eigenlijk ideaal als je er in slaagt een beetje eerlijk te rouleren en de mensen niet al te moeilijk doen. Het kan altijd voorkomen dat een paar mensen niet kunnen en dat heb je dan mooi ondervangen.Hiroj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:54:
[...]
Het is vrij lastig om een dergelijk balans te vinden tussen 2 raidgroepen. Doordat mensen eerder weg zullen moeten of niet opkomen dagen (gebeurt altijd wel), kun je geen garantie bieden aan je leden dat zij een 10mans groep kunnen lopen.
Twee 10 mans groepen krijg je geheid problemen als healers die met andere groep mee zijn geweest als DPS waardoor opeens groep twee geen healers heeft en dat soort onzin. Je hebt dan een man of 25-30 nodig en dan denk je meteen 25 mans, maar daar heb je dan vaak weer teveel tanks en healers voor etc...
Als je wil uitbreiden doe dat dan specifiek voor 25 mans raids en zoek actieve spelers gebaseerd op de benodigde classes voor 25 mans.
Verwijderd
In ieder geval iets met "The dead".
M'n vroegere UT clan heette Morituri Te Salutant en m'n eerste WoW char heet Mortui
Tweede en derde woord ken ik niet, geen verstand verder van Latijns.
Ík zou het ook niet durven zeggen, klinkt wel beetje zoals wat je zegt ja.Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:24:
[...]
In ieder geval iets met "The dead".
M'n vroegere UT clan heette Morituri Te Salutant en m'n eerste WoW char heet Mortui
Tweede en derde woord ken ik niet, geen verstand verder van Latijns.
Heb je al een website nme voor je nieuwe guild ?
nou als je 25 mans op heroic wilt doen dan zijn we niet de goede guild voor jeNMe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:13:
Ærror staat me bij als een guild met een goeie naam maar als ik het zo lees zijn jullie goals net iets lager dan de mijne.Ik ga mijn guild in de nieuwe expansion laten concurreren met Aquamarine, zoals we dat in TBC ook deden.
enne dank je voor het complimentje
[ Voor 16% gewijzigd door TIGER79 op 24-09-2010 14:31 ]
[...]
Morituri Nolumus Mori. Bonuspunten als je raadt wat het betekent zonder het op te zoeken en nog meer bonuspunten als je zonder het op te zoeken weet waar het een citaat uit is.
[...]
Ok geen punten voor mij
Wel een hele gave naam zeg !
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ik probeer al enige tijd meer informatie over jullie te krijgen en men bij mij in de guild zeggen alleen dat jullie amper iets doen. Het tegendeel blijkt, chapeau! (ik heb gekeken op wowprogress e.d.)TIGER79 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:30:
[...]
nou als je 25 mans op heroic wilt doen dan zijn we niet de goede guild voor jemaar voor de rest als je als raider bezig wilt en je icc-10 op heroic wilt doen (en er nog progress in boeken dan, want de hele instance op heroic doen we nog niet) dan kan dat best
enne dank je voor het complimentjewe proberen sinds het begin (en da's toch wel een paar jaartjes terug) onze naam eer te doen en als een sociale guild over te komen, waarbij het dus natuurlijk bij de members en het kader begint
Momenteel baal ik van de ontwikkelingen binnen onze guild (Rising Angels). Waar we een paar weken geleden nog met een hoop lol in de guild LK hadden kunnen downen, zijn we nu enkel aan het mekkeren als iets niet lukt. Het hoort er maar allemaal bij hé
Verwijderd
Als er één type guild is dat ik haat dan is dat het type waar de guild leader een soort dictator is. Urgh, verschrikkelijk!
Goed leiderschap is een kunst. Zeker met een mix van volwassen players en puberale testosteron vaatjes.Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:46:
Als er één type guild is dat ik haat dan is dat het type waar de guild leader een soort dictator is. Urgh, verschrikkelijk!
[ Voor 11% gewijzigd door HawVer op 24-09-2010 14:53 ]
Thanks.Supershiva schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:36:
Wel een hele gave naam zeg !
Inderdaad, ik ook. Vandaar ook dat ik mijn nieuwe guild een guild van equals laat zijn, of in elk geval: zolang we 10-mans blijven doen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:46:
Dat zegt dus niet allesVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:46:
Ik heb op mijn server een guild gehad die in karazan waren toen anderen al in SSC / TK zaten, hun stonden bekend om een social friend guild.
Nadat er een Hitler raidleader daar de baas was geworden ( die later naar method ging ) zaten ze binnen no time tussen de andere guilds op de top en zelfs 2e van de server met een illidan kill.
begin mijn server na gisteren avond zat te worden.. Al was ik dat een paar maanden geleden eigenlijk al.
Lekker zijn is een gave :)
Dat is ook in gladiator toch ? xDVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:00:
Morituri Te Salutant betekent dan ook:
spoiler:They who are about to die, salute you
hehe dat kan kloppen, een aantal ex leden van ons zijn naar RA gegaan, maar dat was meestal omdat ze toch niet echt bij ons pasten (dat is dan de nette verwoording), wat er soms voor wilt zorgen dat men dan maar liever een slecht woordje voor ons over heeft dan een goedeHiroj schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:45:
[...]
Ik probeer al enige tijd meer informatie over jullie te krijgen en men bij mij in de guild zeggen alleen dat jullie amper iets doen. Het tegendeel blijkt, chapeau! (ik heb gekeken op wowprogress e.d.)
RA en Ærror zijn aan elkaar gebonden qua verleden.. Sterker nog, ik zat in RA zo'n 3-4 jaar geleden toen die uiteen brak... Daaruit kwam Momento Mori en toen die uit elkaar viel (jaartje later) toen werd een oude guild van een van onze officers in gebruik genomen, Ærror
We zien regelmatig oude mensen terugkomen omdat ze het gezellige icm raiden toch erg missen, alhoewel dat niet altijd doorgaat aangezien we ook geen draaideur-guild willen zijn...
Maarre de echte "core" zit al een poos met elkaar opgescheept
Sterker nog weet niet of je nog LoA kunt herrineren op Doomhammer, die is met ons gemerged anderhalf jaar terug zodat we toch nog wel op een stevige guild qua aantallen (maar ook qua prestaties) kunnen rekenen...
[ Voor 8% gewijzigd door TIGER79 op 24-09-2010 15:03 ]
Een aantal oud leden van jullie zaten inderdaad bij ons. Deze zijn inmiddels weer vertrokken, na een opstootje. De opstootje gaat betreft een ruzie (of meningsverschil) tussen de twee guildleaders, nadat één van de familieleden van deze GM een trinket niet won in ToC25. Zeer kinderachtig allemaal als je het mij vraagt.TIGER79 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:02:
hehe dat kan kloppen, een aantal ex leden van ons zijn naar RA gegaan, maar dat was meestal omdat ze toch niet echt bij ons pasten (dat is dan de nette verwoording), wat er soms voor wilt zorgen dat men dan maar liever een slecht woordje voor ons over heeft dan een goede
RA en Ærror zijn aan elkaar gebonden qua verleden.. Sterker nog, ik zat in RA zo'n 3-4 jaar geleden toen die uiteen brak... Daaruit kwam Momento Mori en toen die uit elkaar viel (jaartje later) toen werd een oude guild van een van onze officers in gebruik genomen, Ærror
We zien regelmatig oude mensen terugkomen omdat ze het gezellige icm raiden toch erg missen, alhoewel dat niet altijd doorgaat aangezien we ook geen draaideur-guild willen zijn...
Maarre de echte "core" zit al een poos met elkaar opgescheeptjaartje of 4-5 dus, al sinds de RA tijd...
Sterker nog weet niet of je nog LoA kunt herrineren op Doomhammer, die is met ons gemerged anderhalf jaar terug zodat we toch nog wel op een stevige guild qua aantallen (maar ook qua prestaties) kunnen rekenen...
Ik kan mij eigen LoA nog wel herinneren. Hiermee had mijn guild ook al een conflict nadat we met z'n alle The Patriots verlieten. Ik meen dat ik zelfs nog op hun "blacklist", dat per ongeluk uitlekte, stond.
Momenteel overweeg ik persoonlijk ook sterk om Rising Angels te verlaten, omdat ik het simpelweg niet naar mijn zin heb en ik er slechts inzit voor een paar gasten. Het raiden bij ons is echt bagger en het zijn altijd dezelfde die winnen en niet willen passen voor andere.
Ik heb al 3 priests en 3 tanks en een ele shammy. Heb geen resto druid maar wel een lading healers. Helaas.Thrillseeka schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:58:
Nme toevallig nog een shadowpriest/prot pala en een ele shaman/restodruid nodig?
Lowlanders of Azeroth?
Hitler had ook binnen no time Europa veroverd. Ten koste van wat.. wat heeft het hem opgeleverd. Leuk hoog in de rankings, maar elke avond blaffen en schijten is niet mijn speelstijl.Mektheb schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:55:
[...]
Nadat er een Hitler raidleader daar de baas was geworden ( die later naar method ging ) zaten ze binnen no time tussen de andere guilds op de top en zelfs 2e van de server met een illidan kill.
En dat is dus precies het probleem bij mij in de guild. Guild master en 1 van de 2 officers zijn broers van elkaar.garagaholic schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:20:
Mijn ervaring met guilds en mensen die een hechte band hebben vanuit IRL is dat dit vaak fout gaat. Als er dan eentje ergens de pest in heeft (wat natuurlijk vaak neerkomt op QQ om loot of gebenched worden), dan zijn er in ene 4 die het er niet mee eens zijn. Dat kan enkele keren in 'hun' voordeel uitkomen, maar ik heb meerdere malen gezien dat na verloop van tijd dit 'samenplakken' iedereen tegen de haren instrijkt, en de gehele groep dus de 'vinger' krijgt van de rest van de guild..
1 raidleader kent een persoon IRL en trekt hem overal bij voor. Zelf ga ik al zo'n 5 jaar om met de officer en GM .. maar begin hun beide momenteel meer dan zat te worden
Verwijderd
Ach wij hebben met wat vrienden/collega's/familie al 5 jaar zo'n guild. Sinds TBC raid die guild ook casual (met 40 members alleen 10 mans). Degenen die meer hardcore willen raiden doen dit met andere guilds. Sommigen hebben een samenwerking groep met andere guilds en weer anderen hadden een alt in de vrienden guild en de main in een meer hard core guild (op dit moment ben ik de enige nog die dat laatste heeft)garagaholic schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:20:
Mijn ervaring met guilds en mensen die een hechte band hebben vanuit IRL is dat dit vaak fout gaat. Als er dan eentje ergens de pest in heeft (wat natuurlijk vaak neerkomt op QQ om loot of gebenched worden), dan zijn er in ene 4 die het er niet mee eens zijn. Dat kan enkele keren in 'hun' voordeel uitkomen, maar ik heb meerdere malen gezien dat na verloop van tijd dit 'samenplakken' iedereen tegen de haren instrijkt, en de gehele groep dus de 'vinger' krijgt van de rest van de guild..
Er zijn in het verleden wel eens wat probleempjes geweest maar die zijn altijd zo weer uit de wereld. Het grootste voordeel is namelijk dat niets moet. De guild is er meer voor het guild chat kanaal
True dat wel jaHawVer schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:25:
[...]
Hitler had ook binnen no time Europa veroverd. Ten koste van wat.. wat heeft het hem opgeleverd. Leuk hoog in de rankings, maar elke avond blaffen en schijten is niet mijn speelstijl.
Mages ook al 13 in een dozijn ?Ik heb al 3 priests en 3 tanks en een ele shammy. Heb geen resto druid maar wel een lading healers. Helaas.
Verkapte sollicitatie?
Nee meer een poging tot
en het al lastig genoeg een guild te vinden is als je van een andere server komt bv
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 24-09-2010 15:35 ]
Sinds dat ze ermee begonnen ... Of wil je van die noobs die alleen maar white attacks doen en niets anders?SinergyX schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:35:
Sinds wanneer is de dungeon finder minimaal lvl15 geworden?
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Mijn bedoeling is het zeker niet om naar een 25mans raiding guild te transformeren.
Uit het verleden heb ik gemerkt dat wij als 10mans veel beter presteren!
en omdat in Cataclysm de 25man gelijkwaardige gear dropt als de 10man, is er bewust voor de keuze gegaan om een 10 man raiding guild te maken.
Het verschil zit hem in dat we altijd een nederlandse guild zijn geweest (voorheen de Biergilde), en dat we altijd hebben gemerkt dat de vijver waaruit je de spelers kunt halen sterk beperkt is, en hierdoor dus ook het niveau verschil redelijk hoog is in een 25mans guild.
Omdat bijv. eigenlijk het factor 'taal' als eerst komt en daarna pas de gear/ervaringen/prestaties.
de 14 man waarmee we nu spelen hebben altijd bij de 'top' gezeten. (met een enkele nieuwe) dus daar heb ik wel vertrouwen in, je weet wat je aan elkaar hebt en je weet wat iemand zijn zwakke punten zijn.
Opmakend uit jullie reactie zal ik de drukke Guildchat toch moeten missen, en het bij deze aantal houden.
yup
nou die zijn er dus niet meer
touwens dat lijstje hebben we overgenomen van LoA (samen met onze iegen) dus kan zomaar zijn dat je er nog op staat
[ Voor 22% gewijzigd door TIGER79 op 24-09-2010 15:58 ]
Hmm.. don't let me do things that you will not like!TIGER79 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:53:
touwens dat lijstje hebben we overgenomen van LoA (samen met onze iegen) dus kan zomaar zijn dat je er nog op staat
ik kom met droge koekjes aankakken hoor!
[ Voor 20% gewijzigd door Hiroj op 24-09-2010 16:17 ]
Kon me herinneren dat ik met mn mage al eerder dungeons had gedaan, schiet me nu pas te binnen dat ik een reroll had gedaanpsych schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:38:
[...]
Sinds dat ze ermee begonnen ... Of wil je van die noobs die alleen maar white attacks doen en niets anders?
Bij ons is het om een of andere vage reden zo dat we altijd wel een keer of wat wipen op Lady Deathwhisper 25 HC en de rest 1shotten. Deze week weer hetzelfde. RL zegt nog "kunnen we deze week gewoon doen wat er van je verwacht wordt KK?! 1shot plz". En zoals gewoonlijk lopen er een paar weer niet weg van de ghosts en die krijgen het voor elkaar om de healers de grond te laten kussen. Dus even een rage momentje van de RL en dan volgt er een clean kill.
Trouwens ook een hordie aangemaakt op Outland. Smash - Male Orc Warrior
Kwam Tealoom al tegen tijdens het levellen in Durotar. moet alleen toch eens kijken of ik het niet wat heirlooms over kan laten zetten door middel van een ticket. Ga zowiezo lvlen als prot. Revenge is echt overpowered net als de meeste abilities.
Vanavond hopelijk LK 10 HC kill. Hebben al 10 mensen met de titel. hopelijk komen er vanavond 6-8 bij.
2 weken terug al tot 12 procent gekomen, dus een kill zit er aan te komen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Je wist niet wie die map gemaakt heeft terwijl dit wel 4x erop staat in een watermark?ragged schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:41:
[...]
juist...deze dusik moet tweakers vaker refreshen voordat ik post....
Maar je kunt die map wel weer van Flickr afhalen, want ik ga binnenkort een geupdate versie posten
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 24-09-2010 16:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
hehe.. jah iddRakkerzero schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:32:
[...]
Je wist niet wie die map gemaakt heeft terwijl dit wel 4x erop staat in een watermark?
Maar je kunt die map wel weer van Flickr afhalen, want ik ga binnenkort een geupdate versie posten
13:37
Is het mogelijk een versie te verkrijgen zonder watermerk ? met de rede hem als een poster te laten afdrukken voor naast me scherm ?.
Als je er wat voor wilt hebben kan hoor !
Ik roll natuurlijk weer eens vrij laag, 53. Echter moesten de andere twee het doen met een 23 en 27 roll.
Dus eindelijk mijn Invincible Reigns!!!
Het werd wel tijd, aangezien Cataclysm eraan komt en dan wordt het een 1% dropkans!
Daar hoef ik me nu dus niet meer druk om te maken
lekker hoorShady15 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:53:
Gisteren hadden de officers besloten dat ik samen met twee anderen mocht rollen voor de Invincible mount.
Ik roll natuurlijk weer eens vrij laag, 53. Echter moesten de andere twee het doen met een 23 en 27 roll.
Dus eindelijk mijn Invincible Reigns!!!![]()
Het werd wel tijd, aangezien Cataclysm eraan komt en dan wordt het een 1% dropkans!
Gefeleciteerd
Dropt die alleen in de heroic versie van LK?Shady15 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:53:
Gisteren hadden de officers besloten dat ik samen met twee anderen mocht rollen voor de Invincible mount.
Dus eindelijk mijn Invincible Reigns!!!![]()
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Daar zal ik nog eens over nadenken als ie helemaal af. Nu is ie dat dus nog niet. Er kan nog het een en ander veranderen misschien. Dus pas als Cataclysm er is, dan kan ik de definitieve versie maken.Mektheb schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:50:
Om heel brutaal te zijn rakker.
Is het mogelijk een versie te verkrijgen zonder watermerk ? met de rede hem als een poster te laten afdrukken voor naast me scherm ?.
Als je er wat voor wilt hebben kan hoor !
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 24-09-2010 17:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Denk daar maar is goed overna want ik meen het, wil er echt wel wat voor geven.Rakkerzero schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:21:
[...]
Daar zal ik nog eens over nadenken als ie helemaal af. Nu is ie dat dus nog niet. Er kan nog het een en ander veranderen misschien. Dus pas als Cataclysm er is, dan kan ik de definitieve versie maken.
Maar dat zou mooi hangen naast me scherm
Volwassen? Zil, Kad, Soesje & Nacht?HawVer schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:30:
Je moet wat met elkaar hebben om bij elkaar te blijven. Iets wat je gemeenschappelijk hebt of gewoon keigoed contact. Dutch Twilight bijvoorbeeld heeft stabiele, volwassen officieren. Als je als officieren een bepaalde rust en gezelligheid uitstraalt dan blijven de mensen die dat zoeken bij je guild hangen. Ego's gaan weer verder omdat je te weinig progress maakt. Als je puur voor jezelf gaat dan bij je guild hoppen, want het gras is altijd groener bij de buren. Als je voor het team/gezelligheid gaat ben je eerder geneigd te blijven hangen/investeren.
Nou, ik ken ze ook als heel erg melig en zelfs de meeste lage uitspraken ooit doen!
De laatste goeie mage die wij in de guild hebben gehad was in TBC, maar goed, ik moet even rustig op een rijtje gaan zetten wat ik heb en wat ik nodig heb.Mektheb schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:33:
[...]
Nee meer een poging tot, omdat het 1 van de classes is waar iedereen er meestal genoeg van heeft haha
Begrijpelijk, en of ik volgens jouw standaarden goed ben is ook maar de vraagNMe schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:13:
[...]
De laatste goeie mage die wij in de guild hebben gehad was in TBC, maar goed, ik moet even rustig op een rijtje gaan zetten wat ik heb en wat ik nodig heb.
ben me nu aant voor bereiden op cataclysm en dat wordt ook me focus
http://www.wowhead.com/item=50349
Wat vinden jullie hiervan? Absoluut een upgreade van mn vorige trink http://www.wowhead.com/item=47735. Maar is een stam trink nog beter volgens jullie (heb die 264 van de emblems).
WTFZhalix schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:11:
Mektheb!! Schiet eens op met levelen!ik ben al level 30.
Mja moet eerlijk zeggen, vanavond verjaardag zondag verjaardag, maandag kan het wel.
Dinsdag Weg Woensdags kan het wel ! Donderdags weg Vrijdags weg , Zaterdag en Zondag weer een verjaardag.
Leuke maand altijd september oktober ! :<
Maar ik ga me best doen
Hij is nu stage 3 aan het binnen trekken maar heb vandaag al 2x gehad dat hij tot de 85% komt en dan stopt.
Telkens als ik de PC opnieuw aan zet begint hij vervolgens weer helemaal overnieuw...
Meer mensen dit probleem ?
het is allemaal nog pre-patch etc. ik zou me er niet erg druk om maken. wanneer de hele patch klaar is voor de download zullen er wel wat delen worden samengevoegd.Supershiva schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:38:
Blizzard background downloader probleempje;
Hij is nu stage 3 aan het binnen trekken maar heb vandaag al 2x gehad dat hij tot de 85% komt en dan stopt.
Telkens als ik de PC opnieuw aan zet begint hij vervolgens weer helemaal overnieuw...
Meer mensen dit probleem ?
Misschien moet je ze toch eens wat verder lvlen dan. Bij een pala begint het pas een beetje te komen bij lvl 20.. (eerder lvl 40maxietheboss schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:17:
Verveel me eigenlijk ontzettend op wow de laatste tijd. Ben paar keer een alt gestart maar ik haak meestal na 20 levels al weer af. Misschien moet ik de guild op Outland maar eens joinen. Ik heb echt geen idee wat voor character ik eens moet gaan maken, heb eigenlijk alles al wel geprobeerd en tot nu toe heb ik nog niet echt een class gevonden die me echt meteen een WOW gevoel gaf en ik echt een connectie mee had. Iemand nog suggesties voor een character.
80 toch pas?Bartske schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:34:
[...]
Misschien moet je ze toch eens wat verder lvlen dan. Bij een pala begint het pas een beetje te komen bij lvl 20.. (eerder lvl 40)
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik heb nu een DK tank op lvl 80 maar dat tanken ligt me met de community totaal niet, in guildruns vind ik het wel erg leuk. Ik heb helaas geen tijd om echt actief te raiden met mijn guild dus ik moet het meestal maar doen met PuGs en dat ben ik echt spuugzat. Misschien helpt het gebruiken van een leveling addon die je precies vertelt welke quests je moet doen ook niet, aangezien ik dus wel de hele tijd het gevoel heb dat iets perse moet doen en niet echt tijd hebt om gewoon af en toe eens iets randoms te doen.Bartske schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:34:
[...]
Misschien moet je ze toch eens wat verder lvlen dan. Bij een pala begint het pas een beetje te komen bij lvl 20.. (eerder lvl 40)
Ben een orc warlock op outland gestart, dat was de server van de tweakers guild right? PvP is ook weer eens wat anders dan PvE wat ik gewend ben.
Dit topic is gesloten.