Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:47
Ben vooral een beetje bang voor deze hack. Het bied ook positieve mogelijkheden zoals verbeterde media ondersteuning, perfecte intergratie met uitzending gemist enz. Maar vooral de game uitgevers zullen dit ernstig vinden als sony geen enkele manier van beveiliging heeft.
Alhoewel het misschien ook wel weer los zal lopen. Voor iedere game die je online wilt spelen zou er een code bij gedaan kunnen worden zoals nu EA doet en dus is te controleren of je de game gekocht hebt. In ieder geval het word een interessante tijd.

Laten we hopen dat het niet zoals met de psp gaat. Daar was de hoeveelheid gedownloade games wel enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:15:
Ben vooral een beetje bang voor deze hack. Het bied ook positieve mogelijkheden zoals verbeterde media ondersteuning, perfecte intergratie met uitzending gemist enz. Maar vooral de game uitgevers zullen dit ernstig vinden als sony geen enkele manier van beveiliging heeft.
Wat dacht je van een virus trouwens... en virus dat zichzelf mag executen op je PS3 omdat deze de hypervisor root key heeft en dus gewoon uitgevoerd mag worden? Dit zou wel eens alle PS3 kunnen bricken... wanneer kwaadwillenden hun gang gaan....

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:15:
Laten we hopen dat het niet zoals met de psp gaat. Daar was de hoeveelheid gedownloade games wel enorm.
Grappig dat je dat zegt want hoewel de PSP dus niet volledig was gekraakt (men had de root key niet) hebben ze die dus nu wel want de PS3 heeft de PSP root key ook nodig voor het spelen van o.a. Mini's en die is nu ook volledig gekraakt. Dus door de PS3 open te leggen hebben ze de PSP ook nog verder open gelegd en zal de stroom illegale games bizar groot worden... en iedereen het maar gek vinden dat ze zoveel moeten betalen aan de kassa...

Hopelijk Kan sony het piracy verhaal drukken zoals de 360 dat ook doet door steeds te updaten. Met hackers aan de kant van piraten is het wel lastig tegenhouden. Want hoewel piraten bijna nooit echt kennis hebben van de exploit en puur voor geld gewin gaan hebben hackers dat wel en zij hebben er baat bij dat ze hun gang kunnen blijven gaan.

Ikzelf ga mijn PS3 absoluut niet hacken...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Een gigantische blunder van Sony hoewel het knap is dat de ps3 nu pas gehackt is. En nee ik geloof er niks van dat ze pas sinds de otherOS eraf ging ze echt zijn begonnen.. Hiervoor lukte het gewoon nog niemand.

Aan de andere kant wel vertrouwen in Sony dat ze met een of andere update komen die dit kan verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:23
Anoniem: 114616 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:54:
Een gigantische blunder van Sony hoewel het knap is dat de ps3 nu pas gehackt is. En nee ik geloof er niks van dat ze pas sinds de otherOS eraf ging ze echt zijn begonnen.. Hiervoor lukte het gewoon nog niemand.

Aan de andere kant wel vertrouwen in Sony dat ze met een of andere update komen die dit kan verhelpen..
Ik geloof het persoonlijk wel, voordat otherOs verdween hadden hackers en dergelijke gewoon de beschikking over linux nadat deze optie werd verwijderd zijn hackers zich er pas echt in gaan verdiepen.

Ben benieuwd wat Sony hier tegen denkt te gaan doen, even een simpele update zal niet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:21
Het enige wat XBMC echt in de weg stond was dat er geen gebruik gemaakt kon worden van de hardware acceleratie. Dat probleem is volgens mij nu een stuk minder problematisch geworden dus ik ben benieuwd... heb iig al wat vragen gestuurd naar XBMC devs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
ff met de deur in huis vallen....
weet iemand of er losse buzz controllers te koop zijn ? ben er 1 kwijt maar zou er graag weer 4 hebben.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 11:24

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Vind het meer een game voor ff onderweg enzo... maar het zal wel verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-04 11:12
Wat ik me nu afvraag... hoeveel mensen zijn er sinds de onthulling van vorige week ontslagen bij Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Ik ben wel bang dat het hele PS3 online gamen verpest gaat worden door cheaters, als dat het geval is ga ik wel een nieuwe Xbox kopen want dat zou een enorme frustratie veroorzaken. En aangezien alles gesigned kan worden is er voor Sony geen makkelijke manier om het tegen te gaan. Offline is het een zegen dat de key vrij is maar online een curse.
ff met de deur in huis vallen....
weet iemand of er losse buzz controllers te koop zijn ? ben er 1 kwijt maar zou er graag weer 4 hebben.
Per PS3 kun je 8 Buzzers aansluiten dus koop 4 nieuwe en je kunt met 7 tegelijk Buzzen! Anders moet je even marktplaats opzoeken maar denk dat er maar weinig 1 los verkopen. (ik zou er ook geen van mij weg doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hotzenwalder schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:14:
Wat ik me nu afvraag... hoeveel mensen zijn er sinds de onthulling van vorige week ontslagen bij Sony?
Om precies te zijn: 0!
Zolang er nog niets zeker is gaat er ook weinig gebeuren, pas als het echt misgaat gaan er koppen rollen.
Kluutmaran schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:34:
Ik ben wel bang dat het hele PS3 online gamen verpest gaat worden door cheaters, als dat het geval is ga ik wel een nieuwe Xbox kopen want dat zou een enorme frustratie veroorzaken.
Want op de Live zijn er geen cheaters?

[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-01-2011 19:51 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:30
Pssst... Gran Turismo 5 en NFS: Hot Pursuit (3.50/3.55fw games) zij nu ook te spelen op de PS3 i.c.m. jailbreak. Oftewel de hackers zijn nu weer up-to-date, enige wat nog ontbreekt (maar voor hoelang?) PSN-toegang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Totaal geen game voor op de console imo. Net zoiets als Puzzle Quest, geniaal spel, maar speelde pas echt lekker op de PSP en niet op XBLA. Angry Birds is echt iets wat je doet als je geen echte console bij de hand hebt.

Over dat hack verhaal, ik denk dat jullie je echt om niks bang zijn. Referenties genoeg waarbij het niet de ondergang is geworden van de console, bijvoorbeeld recent de 360 en de Wii.
De PSP is voornamelijk het slachtoffer geworden van een totaal mislukte library. Men heeft geprobeerd games uit de console wereld op de PSP te krijgen en dat moet je nou net niet doen.
Beter hadden ze meer moeite gedaan om spellen als Professor Layton en Ace Attorney naar de handheld te krijgen (Deze spellen zouden het dan weer heel slecht doen op de console trouwens). Goede gekozen PSP spellen zijn er wel trouwens: bijvoorbeeld Puzzle Quest, Lumines en dat spel met die blobs (die je met LB en RB door het level moet loodsen, ben even naam kwijt)

Je zult waarschijnlijk nu 2 dingen zien als de PS3 inderdaad helemaal gehackt blijkt te zijn.
Er wordt iets meer hardware verkocht
Er wordt iets minder software verkocht
Alleen 3rd party developers gaan dit merken (en zelfs dat is maar de vraag of dit veel is)

Enige potentieel nadelige effect voor de legale gebruiker is als er cheaters worden binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Angry Birds vind ik een welkome toevoeging voor in bed () naast Peggle. In de slaapkamer staat ook een PS3, ideaal voor die kleine spellen als Peggle, Joe Danger, Flower, PAIN etc.

Plus ik hoef de Desire HD van m;n vriendin niet meer te gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angry Birds word een 'Mini', dus het spel is eigenlijk gemaakt voor de PSP.
Mini's zijn ook speelbaar op de PS3, maar door de lage resolutie zien die er niet uit op een TV.

Angry Birds voor de iPhone heeft 240 levels. De mini heeft er maar 64
Zal je zien dat Angry Birds in de PSN Store $5 gaat kosten :')

[ Voor 40% gewijzigd door Ike. op 03-01-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 14:14
Gisteren background downloading gebruikt, word er dan automatisch geïnstalleerd ook? Kon vandaag heavy rain &?god of war (vond ik echt leuk btw) gelijk spelen.

Oh en ik ben geen overstapper, PS3 is voor erbij. Per game die ik wil kijk ik welke versie de betere is. En daarnaast exclusives :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-04 15:29
Angry Birds? Lijkt me cool met de move controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
SeamusXanthus schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:56:
[...]

Totaal geen game voor op de console imo. Net zoiets als Puzzle Quest, geniaal spel, maar speelde pas echt lekker op de PSP en niet op XBLA. Angry Birds is echt iets wat je doet als je geen echte console bij de hand hebt.

Over dat hack verhaal, ik denk dat jullie je echt om niks bang zijn. Referenties genoeg waarbij het niet de ondergang is geworden van de console, bijvoorbeeld recent de 360 en de Wii.
De PSP is voornamelijk het slachtoffer geworden van een totaal mislukte library. Men heeft geprobeerd games uit de console wereld op de PSP te krijgen en dat moet je nou net niet doen.
Beter hadden ze meer moeite gedaan om spellen als Professor Layton en Ace Attorney naar de handheld te krijgen (Deze spellen zouden het dan weer heel slecht doen op de console trouwens). Goede gekozen PSP spellen zijn er wel trouwens: bijvoorbeeld Puzzle Quest, Lumines en dat spel met die blobs (die je met LB en RB door het level moet loodsen, ben even naam kwijt)

Je zult waarschijnlijk nu 2 dingen zien als de PS3 inderdaad helemaal gehackt blijkt te zijn.
Er wordt iets meer hardware verkocht
Er wordt iets minder software verkocht
Alleen 3rd party developers gaan dit merken (en zelfs dat is maar de vraag of dit veel is)

Enige potentieel nadelige effect voor de legale gebruiker is als er cheaters worden binnengehaald.
Maar wat je vergeet is dat het bij de PS3 nu gaat om de root key die is gepubliceerd, dit is bij de xbox etc.. niet gebeurd.

Lees dit maar eens door: QQ2 in 'nieuws: Hackers publiceren root key PS3'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:36:
[...]Maar wat je vergeet is dat het bij de PS3 nu gaat om de root key die is gepubliceerd, dit is bij de xbox etc.. niet gebeurd.

Lees dit maar eens door: QQ2 in 'nieuws: Hackers publiceren root key PS3'
Hij doelt volgens mij op het feit dat ondanks dat het met gemak gedaan kan worden, de meeste mensen de moeite niet eens willen doen.
De verkoop van hardware zal toenemen en software zal waarschijnlijk iets lager uitvallen al met al weinig verschil.
Het is ook mogelijk op zowel de Wii als de X360 (hetzij wat lastiger), maar er zijn nog steeds mensen die er niet voor kiezen om het te doen.
Dat zal nu niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:30:
Gisteren background downloading gebruikt, word er dan automatisch geïnstalleerd ook? Kon vandaag heavy rain &?god of war (vond ik echt leuk btw) gelijk spelen.

Oh en ik ben geen overstapper, PS3 is voor erbij. Per game die ik wil kijk ik welke versie de betere is. En daarnaast exclusives :)
Gedownloade games/demos worden alleen automatisch geinstalleerd als je het download venster van de Store niet sluit of kiest voor de optie om de PS3 automatisch uit te zetten na het voltooien van alle downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:47
Ike. schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:46:
[...]

Gedownloade games/demos worden alleen automatisch geinstalleerd als je het download venster van de Store niet sluit of kiest voor de optie om de PS3 automatisch uit te zetten na het voltooien van alle downloads.
Precies zo kijk ik aan het einde van een game avondje even of er nog leuke nieuwe demo's in de store staan. Selecteer ze allemaal en sluit de ps3 vervolgens af. Zo staan ze er de volgende keer allemaal geïnstalleerd op. (moet je dus afsluiten links via het menu en selecteren dat hij zichzelf automatisch moet afsluiten na downloads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:07
Heb vandaag PROTOTYPE een uurtje gespeeld (PS+ 60min trial :+ ). Vond het best een vet spel, alleen binnen een uur had ik een missie (level) of 3 uitgespeeld.

Weet iemand of het gehele spel zo uitgespeeld is en of de levels hetzelfde zijn als de eerste paar levels? Want dan heb ik 't wel gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gusev schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:37:
Heb vandaag PROTOTYPE een uurtje gespeeld (PS+ 60min trial :+ ). Vond het best een vet spel, alleen binnen een uur had ik een missie (level) of 3 uitgespeeld.

Weet iemand of het gehele spel zo uitgespeeld is en of de levels hetzelfde zijn als de eerste paar levels? Want dan heb ik 't wel gezien :)
Tis in het begin wel leuk, maar 't word snel eentonig, hier ook weer op de plank gelegd, niet eens de moeite genomen de game uberhaupt maar uit te spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gusev schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:37:

Ik had hem destijds voor de 360. In het begin had ik echt het gevoel dat ik een geweldig spel speelde, maar naarmate de tijd vorderde verging dit. Heb me bijv. veel meer vermaakt met Crackdown. Ook InFamous zit beter in elkaar imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-04 08:41
swopdark schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:47:
[...]
Ikzelf ga mijn PS3 absoluut niet hacken...
Interessant dat je dat zegt, want als ik het goed begrijp hoef je de ps3 toch ook helemaal niet te hacken? Of eigenlijk is het misschien zo dat álle ps3's nu gehackt zijn.

Correct me if i'm wrong, maar als ik zou willen zou ik nu een programma kunnen schrijven -een calculator bijvoorbeeld-, signen met die rootkey (of hoe dat ook werkt) en het geheel draaien zonder dat ik ook maar iets aan m'n playstation heb moeten veranderen?

Edit:
Ik ben eigenlijk wel blij met de hack, alhoewel het erg jammer is dat het spelen van gedownloade games nu wel erg makkelijk gaat worden. Heb lang getwijfeld of ik zou updaten na het verwijderen van otherOS, maar nu hoef ik me over firmware updates geen zorgen meer te maken. XBMC en een paar emulators hier en daar zijn wat mij betreft zeer welkom.

[ Voor 23% gewijzigd door Morphix op 03-01-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
OPSLAGHOND schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:50:
[...]

Om precies te zijn: 0!
Zolang er nog niets zeker is gaat er ook weinig gebeuren, pas als het echt misgaat gaan er koppen rollen.

[...]

Want op de Live zijn er geen cheaters?
Nou bij de Xbox kunnen ze alleen spullen die door Microsoft zelf uitgegeven worden draaien en nu bij de PS3 zouden ze alles zelf kunnen signen en dus ook veeeeeeeeel makkelijker cheats kunnen draaien. Die paar cheaters die er nu op beide consoles zijn, zijn te verwaarlozen met het aantal op de PC waarop het cheaten nu al 10 jaar 1 brok ellende is wat 1 van de grote redenen is dat ik (en met mij velen denk ik) over gestapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:59:
[...]
Die paar cheaters die er nu op beide consoles zijn, zijn te verwaarlozen met het aantal op de PC waarop het cheaten nu al 10 jaar 1 brok ellende is wat 1 van de grote redenen is dat ik (en met mij velen denk ik) over gestapt is.
Beide consoles? Bij de PS3 zijn dat er nu nog 0.
Je kunt niet online met cheats op PSN komen anders hadden die blije (en domme) kinderen (lees: hackers) dat allang verteld.
Bij de X360 is dat wel anders, er zijn genoeg filmpjes op b.v. youtube te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-04 15:56
MW2 op de PS3 is anders flink verziekt door cheaters (tenminste de laatste keer dat ik het speelde).

Heb het nieuwsbericht gelezen en de conferentie bekeken, maar heb gemengde gevoelens bij deze hack.
Van de ene kant is het natuurlijk een droom die werkelijkheid wordt als de PS3 in staat zal zijn XBMC en emulators te draaien. Bedoel dat zijn dan meteen 2 apparaten minder in mijn TV meubel (htpc + xbox1).

Van de andere kant ben ik geen fan van piracy en de cheaters die het met zich mee brengt (al is dat pure speculatie).

[ Voor 7% gewijzigd door sjer op 04-01-2011 01:25 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324854

Ik wil een Playstation 3 en daarbij ook een televisie.
De uitstraling van een TV vind ik best wel belangrijk en de Samsung TV's spreken me wel heel erg aan.
Natuurlijk wil ik ook kwaliteit, ik heb een beetje rond gekeken vanavond maar er is zoveel keuze.
Mijn kamer is ongeveer 3x4 meter, en ik dacht zelf aan een 32 of een 37 inch scherm, wat lijkt jullie het beste.
Gemiddeld zit ik denk ik rond de 3 meter van de TV af.
Daarnaast heb ik gelezen dat LED mooier is dan LCD dus wil ik ook graag een LED.
Maar ik lees allemaal waardes van contrast en dergelijke waar ik zelf totaal geen verstand van heb.

Wat ik met de TV wil:
- Games zoals Gran Turismo 5, Mafia 2 enz. spelen
- Bluray Films kijken via de Playstation 3
- Mijn computer (of externe harde schijf) erop aansluiten voor bijvoorbeeld films/series
- Het budget ligt rond de 800 euro maar als er een hele goede is voor 1.000 of zo maakt dat ook niet zoveel uit

Wie kan me TV's aanbevelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 11:24
Ike. schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:00:
Angry Birds word een 'Mini', dus het spel is eigenlijk gemaakt voor de PSP.
Mini's zijn ook speelbaar op de PS3, maar door de lage resolutie zien die er niet uit op een TV.

Angry Birds voor de iPhone heeft 240 levels. De mini heeft er maar 64
Zal je zien dat Angry Birds in de PSN Store $5 gaat kosten :')
als hij veel duurder wordt dan dat je op je telefoon/ipad moet betalen dan laat maar, over een paar maanden mag ik mijn telefoon weer "updaten", koop ik hem dan wel. Als hij niet al te duur wordt dan wil ik het spel wel op de PS3, het ziet er goed uit op de ipad, op de TV dan minder maar Abe's Odyssee was ook goed te spelen.

@Slyterz: ik zit ook een meter of 3 a 4 van mijn TV en heb een 40" staan, gaat prima!

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 04-01-2011 08:07 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

Is het mogelijk om via de draadloze connectie psp games via de ps3 op de tv te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 05:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 324854 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 03:00:
Ik wil een Playstation 3 en daarbij ook een televisie.
De uitstraling van een TV vind ik best wel belangrijk en de Samsung TV's spreken me wel heel erg aan.
Natuurlijk wil ik ook kwaliteit, ik heb een beetje rond gekeken vanavond maar er is zoveel keuze.
Mijn kamer is ongeveer 3x4 meter, en ik dacht zelf aan een 32 of een 37 inch scherm, wat lijkt jullie het beste.
Gemiddeld zit ik denk ik rond de 3 meter van de TV af.
Daarnaast heb ik gelezen dat LED mooier is dan LCD dus wil ik ook graag een LED.
Maar ik lees allemaal waardes van contrast en dergelijke waar ik zelf totaal geen verstand van heb.

Wat ik met de TV wil:
- Games zoals Gran Turismo 5, Mafia 2 enz. spelen
- Bluray Films kijken via de Playstation 3
- Mijn computer (of externe harde schijf) erop aansluiten voor bijvoorbeeld films/series
- Het budget ligt rond de 800 euro maar als er een hele goede is voor 1.000 of zo maakt dat ook niet zoveel uit

Wie kan me TV's aanbevelen
los van dat je in het verkeerde topic zit: sluit een 40" niet uit. Ik zit (in een grotere kamer) op 3 m van het scherm, maar denk al aan een maatje boven de 40"...

Verder natuurlijk de standaard vraag: waar heb je zelf al gezocht? Welk onderzoek heb je gedaan?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:54
Ik heb zelf een kamer van 3.60m bij 7.5 (waarbij we uiteraard op ook 3m van het scherm zitten).
Het gaat om de woonkamer weliswaar en ook bij mij zou het wel groter dan die 40" mogen.
Wij hebben trouwens een oudere Samsung en moet zeggen dat die van een jaartje jonger een stuk sneller is dan die van ons. Mijn schoontante (:P) heeft de nieuwe namelijk en ook net zoals ons een UPC box (niet HD, dus zonder HDMI). Daar zit het er allemaal een stuk netter uit dan bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:57
swopdark schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:33:
Ik ben zo'n beetje de boel aan het volgen maar het lijkt nu ineens wel erg grote vormen aan te nemen:

hackers publiceren root-key ps3

Hoe zal het nu verder gaan? Erg makkelijk is het allemaal nog niet geloof ik maar een XBM kloon voor de PS3 ligt vrijwel om de hoek? Hoe gaat het nu verder met de ondersteuning van ontwikkelaars? Hoe gaat het verder met de verkoop van software en of hardware? Zal die eerste inzakken? Het draaien van een cheat tool tijdens een potje MW lijkt namelijk ook om de hoek...

Niet alleen de goeden maken gebruik van deze hack maar het zijn vooral de "kwaden" die het zullen verpesten.
Tot zover heeft niemand een illegale game draaiende gekregen met deze keys alleen. Het enige is dat ze een originele game draaiende hebben gekregen op een lagere PS3 firmware dan dat de game op gecompiled was. Cheat tools zullen er waarschijnlijk komen, en illegale games zullen waarschijnlijk ook komen. Er zijn altijd mensen die dit soort dingen misbruiken. Scheelt alleen dat de meeste cheaters en downloaders al gekozen hebben voor een Xbox360 en dus dat het percentage op de PS3 veel lager zal zijn.
swopdark schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:39:
[...]

Wat dacht je van een virus trouwens... en virus dat zichzelf mag executen op je PS3 omdat deze de hypervisor root key heeft en dus gewoon uitgevoerd mag worden? Dit zou wel eens alle PS3 kunnen bricken... wanneer kwaadwillenden hun gang gaan....
Altijd die hysterische mensen ook toch (sorry dat ik bot ben), maar je bepaalt toch echt zelf wat jij op je PS3 draait? Dus zolang jij niet alles wat je tegen komt op een sticky zet en opent op je PS3 is er niets aan de hand. Je computer kan ook alle code draaien zonder dat het gesigned is, en daar gaat het ook allemaal goed zolang je zelf geen gekke dingen doet.
Anoniem: 114616 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:54:

Dan geloof jij het niet. Begin ondertussen een beetje geïrriteerd te raken van iedereen die hier direct of indirect probeert te zeggen dat het die gasten alleen maar om piracy gaat. Als het ze om piracy ging, hadden ze de hele code root key etc niet vrij hoeven te geven maar hadden ze gewoon een eindproduct neergezet in de vorm van een custom firmware zoals dat al tijden gaat voor andere gehackte platforms. Hadden ze de rootkeys zelf gehouden en hadden ze om de zoveel tijd een mooie app kunnen maken en daar zelfs geld aan kunnen verdienen. Hebben ze allemaal niet gedaan. Mooier nog, hun eerste project was AsbestOS, puur gericht om OtherOS weer terug te krijgen. En nu ook gaan ze puur daarop door door de hack die ze hebben.

Meer niet, zij hebben niets gedaan met games. En heteen met games is gedaan is gedaan met de vorige hack, de keys zijn gebruikt om de nieuwe games op een lagere firmware te draaien. Maar dat verdient Sony ook. Linux eruit slopen, en vervolgens mensen dwingen om hun voorwaarden en nieuwe firmware te accepteren en anders maar met een nutteloos appraat komen te zitten waar je niet op kan gamen met nieuwe spellen.
sjer schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:18:
MW2 op de PS3 is anders flink verziekt door cheaters (tenminste de laatste keer dat ik het speelde).

Heb het nieuwsbericht gelezen en de conferentie bekeken, maar heb gemengde gevoelens bij deze hack.
Van de ene kant is het natuurlijk een droom die werkelijkheid wordt als de PS3 in staat zal zijn XBMC en emulators te draaien. Bedoel dat zijn dan meteen 2 apparaten minder in mijn TV meubel (htpc + xbox1).

Van de andere kant ben ik geen fan van piracy en de cheaters die het met zich mee brengt (al is dat pure speculatie).
Toen was de ps3 niet eens gehacked. Dat is puur omdat het spel slecht geprogrammeerd was. En daardoor kon die cheaters ook op de Xbox vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:07
Fatal Mind schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:05:
[...]

Tis in het begin wel leuk, maar 't word snel eentonig, hier ook weer op de plank gelegd, niet eens de moeite genomen de game uberhaupt maar uit te spelen,
Had al zo'n klein vermoeden...dan laat ik m links liggen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 17:17

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

dangerpaki schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:00:
[...]
Toen was de ps3 niet eens gehacked. Dat is puur omdat het spel slecht geprogrammeerd was. En daardoor kon die cheaters ook op de Xbox vinden.
Toch gaan cheats nu de grootste bedreiging worden voor ps3 games. Vooral online. En er is niets wat sony daar aan kan doen. Nu je je eigen versie van een game kan signen gaan cheat enabled games zelfs werken op stock ps3's.

Ik kan me nog herinneren op de xbox dat hackers ontdekten dat car settings voor pgr in normale unsigned txt bestanden op de dvd stonden. Door je eigen versie hiervan de branden had je auto's die 1000km/pu gingen.

systeem met cd-keys om online te kunnen gamen? Dan koop je toch het spel en speel je met je gekochte key en de 'cheat' versie van de game.

Aan de ene kant juich ik de hacks alleen maar toe, maar aan de andere kant zie ik veel doomscenario's.

Ik heb geen ps3 (wel xbox360), maar de laatste berichten hebben me wel doen besluiten er onmiddelijk 1 te kopen op het moment dat er een xmbc variant voor de ps3 uitkomt.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
De 1e proof of concept van signed code is inmiddels door geohot op z'n website geplaatst.
http://geohot.com/

Het creëert een geohot.txt file op de usb-stick, dus er is niet echt een grote wow-factor, maar daar is een proof of concept ook niet naar natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 08:32

TDB

SidewalkSuper schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:48:
De 1e proof of concept van signed code is inmiddels door geohot op z'n website geplaatst.
http://geohot.com/

Het creëert een geohot.txt file op de usb-stick, dus er is niet echt een grote wow-factor, maar daar is een proof of concept ook niet naar natuurlijk :)
Geohot schrijft onder andere:
if you want your next console to be secure, get in touch with me. any of you 3.
it'd be fun to be on the other side.

Dát zou wat zijn zeg!!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hehe ja.
Te meer, omdat ie zelf niet achter dat private key gebeuren was gekomen, waar team fail0verflow mee kwam op de CCC.
Dat is mooi te lezen in de sheets van z'n presentatie bij Nuit Da Hack in juni 2010.
http://www.nuitduhack.com/slides/2010/night_da_hack_talk.pdf
Exploit:
There isn’t one
•Well if there is, I’m not clever enough to find it
So I made one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat die lui flink aangeklaagd worden, liefst met RIAA-achtige boetes. Sony vindt daar vast wel een weg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dat is toch nooit mogelijk joh.
Die gasten zijn ten eerste niet US based, ten 2e doen ze niets wat niet mag, een beetje in dat apparaat rondkijken hoe het werkt is niet illegaal en ten 3e is het gewoon officieel gesigneerde code wat er draait, dus geen beveiliging wordt omzeilt (in dit specifieke geval dan iig)

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 04-01-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

mjah blijf het ook erg jammer vinden... maar goed je zult altijd voor en tegenstanders hebben.

Ik vind gewoon dat de mogelijke nadelen zoals cheaters, game devs die zich teruggaan trekken etc. niet opwegen tegne de voordelen. Niets is met zekerheid te zeggen, maar het kan het PS3 platform volledig verpesten.

Eigenlijk hoop ik nog dat Sony met een wonderoplossing komt waardoor deze hack/exploit weer teniet gedaan wordt :P... of dat iig gehackte PS3's gene toegang tot PSN kunnen krijgen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
De PS3's worden niet gehackt, dus hoe zouden ze dat moeten bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 07:59
Chaoss schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:42:
of dat iig gehackte PS3's gene toegang tot PSN kunnen krijgen.
daar zou de jouwe ook onder vallen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
TDB schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:52:
[...]

Geohot schrijft onder andere:
if you want your next console to be secure, get in touch with me. any of you 3.
it'd be fun to be on the other side.

Dát zou wat zijn zeg!!
Ik vind hem zo'n opportunist die met andermans werk de eer gaat lopen opstrijken. Nu heeft ie iets simpels geprogrammeerd met de vrijgekomen keys en noemt ie zichzelf koning opeens. Terwijl een aantal maanden geleden hij niets te maken wou hebben met de iphone en ps3 scene, omdat ie er genoeg van had. Blijf dan ook lekker opgerot denk ik dan.
Anoniem: 338511 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:59:
Ik hoop dat die lui flink aangeklaagd worden, liefst met RIAA-achtige boetes. Sony vindt daar vast wel een weg voor.
Jij koopt bij mij een auto, en een jaar later kom ik opdagen en zeg ik dat ik de software van je auto verander want dat vind ik veiliger voor mijn inkomsten. En ja jij hebt de auto gekocht maar alleen een licentie op de software erin. Jouw auto kan opeens maar 50km/u. Als jij daar wat aan probeert te doen moet de belastingdienst je een dikke RIAA-achtige boete geven. Ben je het daar dan ook mee eens?
De keys zijn dor middel van hacken verkregen. Dat is het enige wat je zou kunnen bestraffen. Het gebruik van die reeds openbaar gemaakte keys is dus op geen enkele wijze te bestraffen. Verder schrijf je als developer je eigen code, dus waar zou je voor bestraft moeten worden.
_-= Erikje =-_ schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:52:
[...]

LOL, inderdaad de hoeveelheid mensen die hier paniek zaaien en reageren terwijl ze geen enkel benul hebben van wat er nu precies is gebeurd is substantieel.

[ Voor 9% gewijzigd door dangerpaki op 04-01-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
dangerpaki schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:07:
[...]
Ik vind hem zo'n opportunist die met andermans werk de eer gaat lopen opstrijken. Nu heeft ie iets simpels geprogrammeerd met de vrijgekomen keys en noemt ie zichzelf koning opeens. Terwijl een aantal maanden geleden hij niets te maken wou hebben met de iphone en ps3 scene, omdat ie er genoeg van had. Blijf dan ook lekker opgerot denk ik dan.
Ere wie ere toekomt, die metldr heeft ie op eigen houtje gehackt (natuurlijk wel doordat fail0verflow hun hack uit de doeken deed). Maar de metldr hacken was fail0verflow iig nog niet gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Laatst online: 22-01 15:21

Jij koopt bij mij een auto, en een jaar later kom ik opdagen en zeg ik dat ik de software van je auto verander want dat vind ik veiliger voor mijn inkomsten. En ja jij hebt de auto gekocht maar alleen een licentie op de software erin. Jouw auto kan opeens maar 50km/u. Als jij daar wat aan probeert te doen moet de belastingdienst je een dikke RIAA-achtige boete geven. Ben je het daar dan ook mee eens?
Dat is natuurlijk weer een analogie die nergens op slaat. De core business van de PS3 is natuurlijk games spelen, evenals als de andere consoles. Net zoals een auto je snel van A naar B moet brengen, Zolang de concurenten nog steeds boven de 180 km/h kunnen rijden zal die auto van jou dat ook kunnen.

Zelfs een analogie naar de airco o.i.d. die ik hier regelmatig langs zie komen gaat niet op, omdat je deze tegelijk gebruikt met het autorijden en je het Other OS niet kon gebruiken terwijl je aan het gamen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SidewalkSuper schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:43:
De PS3's worden niet gehackt, dus hoe zouden ze dat moeten bepalen?
_-= Erikje =-_ schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:52:
[...]

Bedoel dus wanneer je een aangepast XMb, of een niet legaal gekocht spel, cheat software oid gaat draaien maar dat zal wel iet te controleren zijn.

Op het moment dat die key vrijgeven is maar niemand gaat er iets mee doen is er niets aan de hand... maar het is nu wachten op de eerste "aangepaste" software, en dan maar kijken wat Sony daar tegen gaat doen.

En dan elke keer weer dat geleuter "ja de PS3 is gehackt omdat Sony de OtherOS functie eruit heeft gesloopt" wat een BS het lukte eerder gewoon niet, en als die OtherOS functie er nog in zat was de PS3 uiteindelijk ook wel gehacked.

[ Voor 53% gewijzigd door Chaoss op 04-01-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 13:25
Sagat schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:30:

als je een Playstation+ subscription hebt worden dat soort dingen automatisch 's nachts gedownload en geïnstalleerd.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:38

Analogien leiden alleen maar tot discussies over de juistheid van de analogie en doen afbraak aan de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:38:
En dan elke keer weer dat geleuter "ja de PS3 is gehackt omdat Sony de OtherOS functie eruit heeft gesloopt" wat een BS het lukte eerder gewoon niet
amen... Mensen zoeken een reden om dingen te mogen doen en de hoeveelheid mensen die roepen dat Sony het allemaal aan zichzelf te danken heeft zijn ook echt wel heel kortzichtig hoor. ik vind het heel bijzonder.

Maargoed voordat we allemaal moord en brand schreeuwen is het misschien wel verstandig bij alles even een voorbehoud te maken. Toen destijds Goehotz een hack had zei hij er ook bij dat dit erg lastig was voor Sony om tegen te gaan. 3 maanden later was de hack tegengegaan met het weghalen van de other os functie als resultaat. En dan nog roepen dat Sony dit zelf heeft gedaan zonder aanleiding. Geohotz heeft e.e.a. ingeleid.

daarna met de usb stick werd ook geroepen dat Sony daar niks tegen kon doen (want het zou van Sony zelf afkomen, et voila een paar weken later was daar 3.42 met een blokkade tegen de usb hack.

Leuk zou zijn als Sony nóg een master key heeft waarmee ze een firmware update hebben gesigned die de nu bekende public masterkey ongeldig maakt. Uiteindelijk is het nu jammer dat er een groep hackers achter zit dat zwaar op hun plaat gaat als Sony de deur publiekelijk in hun gezicht dichtgooit. Ik denk echter wel dat het sony alles aangelegen is om extra beveiligingen in te bouwen of te activeren.

wat mij intrigeerd is dat iedereen het heeft over een variable code die Sony niet variable heeft gemaakt... Als je een code signed met een variable code dan kan je die toch nooit verefieren met een andere ook variabele code? Op deze manier zulle ze elkaar nooit goedkeuren lijkt me?? Op enig moment zul je dus toch echt een vaste waarde moeten ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Ik begin me nu toch wel heel erg te storen aan het zinloze geneuzel over PS3 hacks in dit topic :( Ik stel voor dat mensen die zich graag met gehackte PS3's bezighouden een eigen topic openen.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Stacheldraht schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:10:
Ik begin me nu toch wel heel erg te storen aan het zinloze geneuzel over PS3 hacks in dit topic :( Ik stel voor dat mensen die zich graag met gehackte PS3's bezighouden een eigen topic openen.
:Y

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
Pierz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:06:
[...]

Analogien leiden alleen maar tot discussies over de juistheid van de analogie en doen afbraak aan de discussie.
Oh ja, dat had ik natuurlijk moeten zeggen. dankje wel iig. dan kunnen we er mee ophouden, voordat we echt begonnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
swopdark schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:06:
[...]
wat mij intrigeerd is dat iedereen het heeft over een variable code die Sony niet variable heeft gemaakt... Als je een code signed met een variable code dan kan je die toch nooit verefieren met een andere ook variabele code? Op deze manier zulle ze elkaar nooit goedkeuren lijkt me?? Op enig moment zul je dus toch echt een vaste waarde moeten ingeven.
Het is dan ook asymmetrische cryptografie.
Dat maakt gebruik van een sleutel1 om te encrypten en sleutel2 om te decrypten.
Wikipedia: Asymmetrische cryptografie

Je moet ook een vaste waarde ingeven... de private key, echter die private key zou je niet moeten kunnen berekenen aan de hand van de andere variabelen in de formule. Dat kan ook niet als die andere variabelen variabel zijn, wat in dit geval dus niet was.

Ik wil geen ruzie maken over waar ik het wel of niet over mag hebben. Als er een nieuw topic geopend wordt zal ik daar verder posten, alleen ik neem aan dat de meeste hier toch volwassen genoeg zijn om een normale discussie niet af te serveren met raar commentaar, ongefundeerde en onterechte kritiek op mensen die hier de voor- of nadelen correct van inzien of gezeur over straffen van dingen die niet illegaal zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door SidewalkSuper op 04-01-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:38
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Hoezo zinloos? Velen komen hier tot een beter inzicht wat de "hack" inhoudt en hoe het de game-ervaring van iedereen met een PS3 gaat kunnen veranderen. Het gaat niet over gekopieerde spellen spelen of wat dan ook maar puur over hoe de ervaring gaat zijn.

Levendige discussie zonder bash over en weer en nog vindt je het niet goed, beetje jammer.
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:05:
[...]

Je kunt niet online met cheats op PSN komen anders hadden die blije (en domme) kinderen (lees: hackers) dat allang verteld.
Bij de X360 is dat wel anders, er zijn genoeg filmpjes op b.v. youtube te vinden.
YouTube: xbox 360 cheater online
YouTube: ps3 cheater online
8500 resultaten om 8600 resultaten en bij beide geen overtuigende filmpjes op de eerste page. (bugabusers en dergelijke ligt aan het spel natuurlijk)
Volgens mij is het op beide consoles een heel klein probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
wie niet schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:29:
[...]

Dat is natuurlijk weer een analogie die nergens op slaat. De core business van de PS3 is natuurlijk games spelen, evenals als de andere consoles. Net zoals een auto je snel van A naar B moet brengen, Zolang de concurenten nog steeds boven de 180 km/h kunnen rijden zal die auto van jou dat ook kunnen.

Zelfs een analogie naar de airco o.i.d. die ik hier regelmatig langs zie komen gaat niet op, omdat je deze tegelijk gebruikt met het autorijden en je het Other OS niet kon gebruiken terwijl je aan het gamen was.
Ja precies, en mocht jij kiezen om de firmware niet te updaten dan kan dus ook niet meer gamen wat dus core business is op zo'n apparaat. Overigens maakt de term core business geen moer uit. Punt is dat je als consument een product koopt die een aantal dingen kan. Als je vervolgens een deel van die functionaliteit kwijtraakt heb je recht om dat pogen te herstellen. Omdat je betaald hebt voor de complete functionaliteit en niet alleen de core business, zoals jij dat noemt. En volgens wet heeft niemand het recht om een consument iets te ontnemen waar de consument voor heeft betaald.
Pierz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:06:
[...]

Alleen door degenen die maar al te graag discussiëren over de analogie zelf maar niet over de zaak waar het echt om gaat. Punt is nogmaals, dat geen enkel bedrijf of persoon zichzelf het recht kan geven om iets waar de consument voor betaald heeft de consument te ontnemen. Of de analogie daarbij 100% overeenkomt of niet maakt geen moer uit.

Ik begrijp dat de mod dit verhaal over de hack hier ook niet meer wilt hebben. Dus ik hou verder gewoon m'n mond, niet dat ik het eens ben met de mod en met de mensen hier die alleen maar over bepaalde aspecten van de PS3 in de PS3 ervaringen topic willen hebben. Volgens mij valt onder PS3 ervaringen ook wat er nu gaande is. Maar goed, dat is hier het eeuwige gehuil op tweakers, over echt tweaken mag je het hier niet meer hebben, ondertussen is het gewoon een consumenten forum aan het worden hier.

[ Voor 11% gewijzigd door dangerpaki op 04-01-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Die mod is van NOS, niet van hier.
Daarnaast ben ik het ook eens met Kluutmaran dat over het algemeen de discussie gewoon netjes verloopt en dat het dus onnodig is die af te kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:05:
[...]

Dat kan dus wel. Wel tot nu toe alleen bij CoD4/5/6, zover ik weet. Dit zijn meestal rank hacks maar bij CoD4 kwam ik vorige week iemand tegen in een gewone lobby met godmode, noclip en infinite ammo.

Voor CoD4 komen ook geen patches meer uit om dit te maken. Met een gejailbreakte ps3 kan je dus ook nog gewoon online want er zijn mensen die gemodde map-files hebben en bijv. promod spelen in Groundwar lobbys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
Wat ik probeerde aan te geven is dat er gewoon eens tijd wordt op te houden met die auto er de hele tijd bij te halen. Verder vind ik het helemaal niet erg om hier over die hack te discussiëren en volg ik ook graag het laatste nieuws. Ik vind het uitermate interessant om de verwachtingen te horen over hoe het online gamen er in de toekomst aan toe gaat.
Het is gewoon nog ff wachten wat de mogelijkheden allemaal zijn, maar het is zelfs mogelijk dat ik er een 2e PS3 voor aan ga schaffen.

Waar ik echter een probleem mee hem is de heletijd erbij halen hoe SONY iedereen wel niet benadeeld heeft in de loop der jaren en dat 'onrecht' te gebruiken om deze hack te rechtvaardigen. Wees gewoon eerlijk waarvoor je die hack straks wilt gaan gebruiken. Nu lijkt het een beetje boontje komt om zijn loontje verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Woops double post :(

[ Voor 110% gewijzigd door Laidback Luc op 04-01-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
wie niet schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:53:
[...]
Waar ik echter een probleem mee hem is de heletijd erbij halen hoe SONY iedereen wel niet benadeeld heeft in de loop der jaren en dat 'onrecht' te gebruiken om deze hack te rechtvaardigen. Wees gewoon eerlijk waarvoor je die hack straks wilt gaan gebruiken. Nu lijkt het een beetje boontje komt om zijn loontje verhaal.
Ik vind het een beetje van beide... voor sommige mensen zal het vast kloppen dat ze flink benadeeld zijn door Sony en voor sommige mensen zal het ook wel kloppen dat ze er onterecht mee schermen.
Het heft elkaar vast een beetje op, maar draagt niet echt bij aan een discussie, van beide theorieën zullen altijd voor- en tegenstanders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik stel voor dat mensen die zich storen aan bepaalde postings gewoon even doorscrollen en/of een ander draadje bezoeken. Wie is u om voor anderen te bepalen wat ze interessant mogen vinden mbt de ps3?

Dat er mensen zijn die hier hun ongenoegen laten blijken over de ontwikkelingen van de afgelopen dagen is nog te begrijpen, maar regelrecht stellen dat mensen maar ergens anders moeten gaan posten vind ik behoorlijk onbeschoft.

De ps3 is simpelweg tweakable gemaakt, je zou denken dat zoiets hier met gejuich ontvangen zou worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BanzaiNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-04 10:05
Goededag! Ben nu ook in de markt voor een PS3.. de line-up is echt te tof om te negeren, dus ik ben overtuigd. Nu nog op zoek naar een goede deal..

Het staat wel vast dat het een Slim moet worden, waarschijnlijk de 120/160gb variant, heb eerst geen behoefte aan meer en je kan het later zelf uitbreiden, toch? Ben eigenlijk op zoek naar een goede deal, heeft iemand ze nog ergens goedkoop gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
BanzaiNL schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:30:
Goededag! Ben nu ook in de markt voor een PS3.. de line-up is echt te tof om te negeren, dus ik ben overtuigd. Nu nog op zoek naar een goede deal..

Het staat wel vast dat het een Slim moet worden, waarschijnlijk de 120/160gb variant, heb eerst geen behoefte aan meer en je kan het later zelf uitbreiden, toch? Ben eigenlijk op zoek naar een goede deal, heeft iemand ze nog ergens goedkoop gezien?
Aangezien de Phat allang niet meer verkocht wordt lijkt me een Slim geen keuze maar goed. De hogere prijs van de 320 GB vind ik ook niet gerechtvaardigd dus ook logische keuze, maar ik hou dan ook niet van troep op me PS3 dus demo's en dergelijke gooi ik er meteen af. Goede deals worden hier niet besproken daarvoor heb je budgetgaming topics al kun je de afgelopen pagina's terug lopen misschien dat iemand het gepost heeft, voor de rest gewoon een keer rondsurfen en kijken wat je zelf wilt (bijvoorbeeld met betrekking tot bundels met games GT5 enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zijn er hier nog mensen die uitkijken naar DC Universe online? ik hoor eingelijk erg weinig over de game zo vlak voor de release... Kheb het idee dat (ook hier) niet heel veel mensen uitkijken naar de game?

Gaat het de eerste mmorpg flop voor de PS3 worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:14:

Gaat het de eerste mmorpg flop voor de PS3 worden? :P
Misschien in Europa. Ik denk dat DC Universe Online in Amerika wel goed zal verkopen.
Alles met een comic superheld op de cover verkoopt goed in de US. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben er opzich wel benieuw naar... het is iig weer eens heel wat anders. hoop dat er een demo van komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:21:
Ben er opzich wel benieuw naar... het is iig weer eens heel wat anders. hoop dat er een demo van komt...
Het is denk ik een beetje lastig om een demo voor een MMORPG te maken.
Misschien kan je nog ergens een beta code krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 04-01-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Paar sites geprobeerd, maar nergens zijn nog beta keys beschikbaar jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Chaoss schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:48:
Paar sites geprobeerd, maar nergens zijn nog beta keys beschikbaar jammer genoeg.
Nee inderdaad.. ik ben ook nog op zoek naar een beta-key. Ook al overal gezocht maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vandeweek is kijken naar de externe media mogelijkheden van de PS3 (slim)
Heb hem nu een paar dagen staan en een paar keer mn externe HDD getracht aan te sluiten..
Maar nog niet gelukt.. een 2,5" externe zonder extra voeding en een 3,5" met extra voeding, geen relaas..

Iemand nog tips over het hoe of wat aansluiten?

- Fat32 formatteren
- Eerst aansluiten, dan pas de PS3 aansluiten

Beiden al geprobeerd.. Ik wil toch wel 200 CD's ofzo en wat vakantiefoto's op de HDD zetten namelijk..

USB-sticks nog niet geprobeerd, maar om telkens 8GB over te pompen, duurt ook dagen op die manier.
(tevens ben ik die kwijt maar probeer ik uiteraard als ik hem vind gelijk)

EDIT: Vind net dit:
De mappenstructuur moet als volgt zijn:
X:\VIDEO
X:\MUSIC
X:\PICTURES
X:\PS3\UPDATES\
Vervang "X" door het juiste stationsletter in windows.

Dat heb ik nog niet geprobeerd en is dus ook de bedoeling bij een USB-stick?
Hoe doen jullie het icm HD-films en de fat32 bestandsindeling dan? Of moet ik dan even Googlen :+

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 05-01-2011 00:06 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-04 12:26
CLB schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:02:
Vandeweek is kijken naar de externe media mogelijkheden van de PS3 (slim)
Heb hem nu een paar dagen staan en een paar keer mn externe HDD getracht aan te sluiten..
Maar nog niet gelukt.. een 2,5" externe zonder extra voeding en een 3,5" met extra voeding, geen relaas..

Dat heb ik nog niet geprobeerd en is dus ook de bedoeling bij een USB-stick?
Hoe doen jullie het icm HD-films en de fat32 bestandsindeling dan? Of moet ik dan even Googlen :+
Dit zal je wel interesseren: http://www.wikihow.com/Ad...-Drive-to-a-PlayStation-3

[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 05-01-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:02:

- Eerst aansluiten, dan pas de PS3 aansluiten
Met de nieuwe USB 'aanpassingen' vanaf firmware 3.50 worden sommige externe schijven niet herkend als deze aangesloten zijn voordat je de PS3 aanzet.

Heb je geprobeerd de HD aan te sluiten als je PS3 aan was?

[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 05-01-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ajaa duidelijke link, thanks! Zal vast en zeker wel lukken!
Eerst maar is proberen met een USB-stickje / 16GB SD-kaartje, thanks!

Is een kwestie van m'n muziek en foto's op de HDD zetten en dan vind ik het wel best.

Films groter dan 4GB kan dus ook had ik net gevonden, maar dan moet je wel de files splitten, jammer mja.
De paar keer dat ik een gedownloade HD-flim wil kijken zal allemaal nog wel meevallen (in het begin dan denk)
Ike. schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:14:
Probeer eens eerst je PS3 aan te zetten en daarna pas je externe HD aanzetten/aansluiten.
Uiteraard ook gedaan =)

Maar ik moet eerst die mappenstructuur aanmaken en dergelijke, dat wist ik helemaal niet.
Ik weet redelijk veel over gadgets / onzin, maar de PS3 is echt helemaal 99% nieuw voor me qua gadgetness :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 30-04 18:30
Volgens mij is het niet per se noodzakelijk om de verschillende bestandstypen in specifiek die mapjes te zetten. Als je eenmaal de betreffende harde schijf opent in menu van de playstation, druk je op driehoekje en kies je "alles weergeven", je krijgt dan alles te zien wat er op de harde schijf staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je moet de correcte mappenstructuur gebruiken anders worden bestanden niet gevonden
X:\VIDEO
X:\MUSIC
X:\PHOTO

[ Voor 69% gewijzigd door Ike. op 05-01-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Okee duidelijk!

Tot nu toe heb ik nog niks gezien van de inhoud van de geprobeerde HDD's maarja dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 30-04 18:30
Ike. schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:20:
je moet de correcte mappenstructuur gebruiken anders worden bestanden niet gevonden

[...]
Nope, net getest, hoeft niet. Als je op driehoekje drukt en vervolgens 'alles weergeven' kiest krijg je de volledige inhoud van de betreffende harde schijf of usb stick te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 05-01-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

verschil is als je de aangegven mappen structuur gebruikt de bestanden dan direct onder het juiste item in de xmb komen te staan, en anders moet je idd eerst op driehoekje drukken.

Ik druk mijn HD er altijd in als de PS3 al aanstaat werkt altijd :P gebruik het zelf vooral voor gedownloade tv series... HD-films zijn idd erg irritant ivm de Fat32 indeling, moet je bestanden gaan splitsen op je pc wat echt een eeuwigheid duurt. Als je zowel je PC als je PS3 "bedraad" hebt aangesloten op je netwerk kun je de films ook streamen vanaf de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
CLB schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:20:
Okee duidelijk!

Tot nu toe heb ik nog niks gezien van de inhoud van de geprobeerde HDD's maarja dat is logisch.
Waarom stream je het niet gewoon vanaf een computer? Veel makkelijker en geen gezeik met bestandjes splitsen om de tekortkomingen van FAT32 te omzeilen.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-04 21:30
Misschien omdat niet iedereen z'n PC 24/7 aan heeft staan? Zelf heb ik een nasje aangeschaft juist omdat ik een opslag wilde hebben die voor al m'n apparatuur bereikbaar is en welke een stuk minder stroom verbruikt dan een PC.

Eigenlijk gebruik ik zelf amper m'n PS3 voor media, in plaats daarvan stream ik alles direct naar m'n tv, scheelt stroomverbruik en m'n tv kan ook nog eens meer formaten aan dan m'n PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meekoh schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:15:
[...]

Waarom stream je het niet gewoon vanaf een computer? Veel makkelijker en geen gezeik met bestandjes splitsen om de tekortkomingen van FAT32 te omzeilen.
Ik trek tegenwoordig de HDMI kabel uit mijn PS3, en steek deze in mijn Vaio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Meekoh schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:15:
Waarom stream je het niet gewoon vanaf een computer?
Veel makkelijker en geen gezeik met bestandjes splitsen om de tekortkomingen van FAT32 te omzeilen.
Ga ik me inderdaad wel is even over inlezen, klinkt goed.

Tevens hang ik m'n laptop wel aan de tv voor films en dergelijke.
Maar muziek / foto's wil ik op de HDD van de PS3 storen, muziek lukt wel, foto's (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Inanna schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:37:
Misschien omdat niet iedereen z'n PC 24/7 aan heeft staan? Zelf heb ik een nasje aangeschaft juist omdat ik een opslag wilde hebben die voor al m'n apparatuur bereikbaar is en welke een stuk minder stroom verbruikt dan een PC.

Eigenlijk gebruik ik zelf amper m'n PS3 voor media, in plaats daarvan stream ik alles direct naar m'n tv, scheelt stroomverbruik en m'n tv kan ook nog eens meer formaten aan dan m'n PS3.
Dan zet je de PC toch aan wanneer je film wilt kijken?
Ikzelf stream juist niet naar mijn TV, want die doet niet aan upscalen van DVD content en de PS3 doet dat wel.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:54
Store update van deze week :) :
Hey everyone, welcome to the first ‘Heads-Up’date of 2011. I hope you all had a better Christmas than I did, as my main Christmas present this year was swine flu. I’ll be trying extra hard with the comments this week to make up for my yuletide absence though.

This week we’ve got a relatively small update for our first week back but with plenty to keep you interested.

There’s a new batch of Specials, including either flavour of fiendishly competitive card game UNO (PS3 or PSP) for only 99 Euro cents. Who can say no to that? Also of note, Legends of War: Patton’s Campaign, the very well received strategy PSP title released in the last part of 2010 has been permanently reduced by 33% – I urge you all to check out the reviews online and give it a try.

2K get in on the digital BD action with Borderlands hitting the Store this week and Ubisoft bring us the much anticipated Assassin’s Creed: Ascendance.
More Trinity Universe DLC and absolutely tons of Rock Band tracks (including a substantial free track pack) round off our add-ons.

If anyone is still pondering whether to grab Kung-Fu LIVE, Virtual Air Guitar have answered the call and supplied you with a demo to see if you’ve got what it takes to become a Kung-Fu master.

The PSP NEOGEO Station gets a few more of the missing titles, including the brilliant Samurai Shodown, we’ve got two new minis and there’s some DLC for Prinny 2 as well.

A quick word about Tales of Monkey Island from the Festive Offers – you may have seen (or indeed been part of) a snafu in our entitlement system that meant when you purchased Tales of Monkey Island you were only provided with the first chapter of five.

This has now been fixed so anyone purchasing the season from now on will be provided with all five episodes.

Anyone who has already purchased the package while it was only providing one episode will have their purchase refunded to their wallet in the next few days. Once you’ve been refunded you will be able to re-purchase the game again and will receive all episodes.

As a result, we’ve extended the offer on Tales of Monkey Island for one additional week, until the 12th January in case you were holding off buying because of the issue, or if you were only provided one episode.

We’re really sorry for any inconvenience this may have caused any of you.

That’s all for this week, back again on the 12th with more goodies for you. Bye for now.

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 19th January)

UNO (PS3) (was – £6.29/€7.99 now – £0.79/€0.99)
H.A.W.X. Supremacy Pack (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
Blood Bowl (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £9.99/€12.99)
Pro Cycling 2010: Tour de France (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £13.99/€17.99)
UNO (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £0.79/€0.99)
Driver (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £2.99/€3.59)
Alien Havoc (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Bubble Trubble (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
(Offer prices extended until the 12th January)
Tales of Monkey Island (was – £13.99/€17.99 now – £7.19/€8.99)
Permanent Price Reductions
Legends of War: Patton’s Campaign (now – £15.99/€19.99)
Trial and Unlock (PS3)
MicroBot (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in India, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey and United Arab Emirates

Downloadable Games (PS3)
Borderlands (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 18
Availability: All locales

Dream Chronicles (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3

Assassin’s Creed: Ascendance Movie (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18

Downloadable Games (PSP)
The Red Star (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia, Croatia, India, New Zealand, Russian Federation, Saudi Arabia, Slovenia, Turkey and United Arab Emirates

NEOGEO Station (PSP)
Alpha Mission II (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 7

Art of Fighting (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 12

Samurai Shodown (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 16

minis (PS3 and PSP)
Sky Force (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 7

Family Games (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 3

Demos (PS3)
Kung-Fu LIVE Rating: PEGI 12

TV Superstars Rating: PEGI 7

Add-On Game Content (PS3)
Trinity Universe
Godly Weapon Pack (£1.59/€1.99)
High Ability Pack (£0.79/€0.99)
Macaroon’s Black Market Pack (£1.59/€1.99)
Clear Soul Pack Extra Volume (£3.19/€3.99)
Paternal Love Pack (£1.59/€1.99)
Super Galaxy Pirate Pack (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Australia, Croatia, India, New Zealand and Turkey

Def Jam RapStar
ASD- Sneak Preview (£1.19/€1.49)
Diddy – Bad Boy for Life (£1.19/€1.49)

Availability: Only available in France, Germany, Italy, Spain and United Kingdom

John Daly’s ProStroke Golf – Course Pack 01(free) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Croatia, India, Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa, Turkey and United Arab Emirates

ModNation Racers
New Year Mod Pack (£0.79/€0.99)
Babu Mod Pack (£0.79/€0.99)
Rating: PEGI 7

EyePet Move
Sports Styling Pack (£2.39/€2.99)
Butterfly Outfit (free)
Rating: PEGI 3

Rock Band 3
Johnny Cash Pack 01 (£6.69/€9.99) (contains the tracks listed below which are also available separately)
‘Cry, Cry, Cry’ (£0.99/€1.49)
‘Don’t Take Your Guns To Town’ (£0.99/€1.49)
‘Five Feet High And Rising’ (£0.99/€1.49)
‘Folsom Prison Blues’ (£0.99/€1.49)
‘I Got Stripes’ (£0.99/€1.49)
‘I Walk The Line’ (£0.99/€1.49)
‘Tennessee Flat Top Box’ (£0.99/€1.49)
‘The Ballad Of Ira Hayes’ (£0.99/€1.49)
Celebrating Band on the Run Pack (£3.49/€5.29) (contains the tracks listed below which are also available separately)
‘Band On The Run’ by Paul McCartney and Wings (£0.99/€1.49)
‘Helen Wheels’ by Paul McCartney and Wings (£0.99/€1.49)
‘Let Me Roll It’ by Paul McCartney and Wings (£0.99/€1.49)
‘Maybe I’m Amazed’ by Paul McCartney and Wings (£0.99/€1.49)
HMX Bands Pack (free) (contains the tracks listed below)
‘Visions’ by Abnormality
‘Get Clean’ by Anarchy Club
‘Night Lies’ by Bang Camaro
‘Shoulder to the Plow’ by Breaking Wheel
‘Welcome to the Neighborhood’ by The Libyans
‘A Jagged Gorgeous Winter’ by The Main Drag
‘Conventional Lover’ by Speck
‘Supreme Girl’ by The Sterns
‘Rob the Prez-O-Dent’ by That Handsome Devil
‘Cities in Dust’ by Siouxsie and The Banshees (£0.99/€1.49)
‘Open My Eyes’ by Inhabited (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band Network
‘(Do You Wanna Date My) Avatar’ by The Guild feat. Felicia Day (£0.59/€0.79)
‘Bullet With A Name’ by Non Point (£0.99/€1.49)
‘Buttersnips’ by Periphery (£0.99/€1.49)
‘Deliver Us’ by Andy Timmons (£0.99/€1.49)
‘Obsfucation’ by Between the Buried and Me (£0.99/€1.49)
‘Rise Above This’ by Seether (£0.99/€1.49)
‘Second and Sebring’ by Of Mice & Men (£0.99/€1.49)
‘The Anthem of the Angry Brides’ by Norma Jean (£0.99/€1.49)
‘The Waiting One’ by All That Remains (£0.99/€1.49)
‘Wake Up’ by Suicide Silence (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Add-On Game Content (PSP)
Prinny 2
Netherworld Radish (£0.79/€0.99)
Super Netherworld (free)

Availability: Not available in Australia and New Zealand

FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 39 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Explodemon!
Absorbemon (£0.20/€0.25)
Explodemon 1 (£0.20/€0.25)
Explodemon 2 (£0.20/€0.25)
Helpdesk Girl (£0.20/€0.25)
Logo (£0.20/€0.25)
Themes (PS3)
Eat Them! Theme 2
Top Darts Theme
Dynamic Themes (PS3)
Straight Right Themes – GT Driver Dynamic Theme (£1.59/€1.99)
Lama Themes
Dynamic Clouds (£1.59/€1.99)
Dynamic Golden Soccer Ball (£2.39/€2.99)
Dynamic Soccer Ball (£1.59/€1.99)
Dynamic Sparkling Soccer Ball (£1.59/€1.99)
Wallpapers (PS3)
Eat Them! Factory Wallpaper
Eat Them! Prison Wallpaper
Top Darts Logo Wallpaper
Top Darts Pub Wallpaper
Wallpapers (PSP)
Legends of War: Patton’s Campaign Wallpaper 3
Videos (PS3)
Dead Nation Dev Diary Trailer
Mass Effect II (Available in Germany only)
Blur Trailer
Launch Trailer
The Enemies of Mass Effect II Trailer
The Stars of Mass Effect II Trailer
Was Bisher Geschah Trailer
Need for Speed: Hot Pursuit
L vs. P Trailer
Launch Trailer
Seacrest Trailer
Ultimate Cop Trailer
Battlefield Bad Company 2: Vietnam
Op Hastings Trailer
VIP Trailer
Spare Parts Simon Pegg video
Videos (PSP)
Valkyria Chronicles II DLC Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-04 11:53
UNO voor €0,99 is wel leuk! :)
Alleen de trophy dat je in de top 50 moet belanden is dan wat minder. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En waar is Angry Birds? Staat niet in die lijst en kan hem ook nog niet vinden in de PS Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 24-04 11:23
CLB schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:27:
En waar is Angry Birds? Staat niet in die lijst en kan hem ook nog niet vinden in de PS Store?
Dat er een lijst is, betekent nog niet dat de Store een update heeft gekregen. Dat gebeurt pas rond een uurtje of 8 in de avond. Heb nog even geduld! ;)

Ik weet niet of je al een US accountant hebt aangemaakt, want daar zou het wellicht wel tussen kunnen staan.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:54
Gopal schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:31:
[...]

Dat er een lijst is, betekent nog niet dat de Store een update heeft gekregen. Dat gebeurt pas rond een uurtje of 8 in de avond. Heb nog even geduld! ;)

Ik weet niet of je al een US accountant hebt aangemaakt, want daar zou het wellicht wel tussen kunnen staan.
Niet helemaal...

Uit een post van Ross blijkt dat de game er wel heeft gestaan, maar door onbekende redenen uit de Update van deze week is gehaald...
Posted on 5 January, 2011 at 1:22 pm by Ross McGrath
Angry Birds was due for launch today but was removed from our schedule this morning, I’m afraid I don’t know any more at the moment. If I find out more I will update you all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha tijd zat hoor, kan ik mooi nog even zo'n PlayStationCard kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-04 11:11
Demo van Kung Fu live...wat zal dat er belachelijk uit zien _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11-2024

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Angry Birds staat wel in de US Store voor 3,99 dollar.

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

dangerpaki schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:19:Punt is nogmaals, dat geen enkel bedrijf of persoon zichzelf het recht kan geven om iets waar de consument voor betaald heeft de consument te ontnemen. Of de analogie daarbij 100% overeenkomt of niet maakt geen moer uit.
Wat vind je hier dan van? > http://www.gamez.nl/nieuw...en-oudere-games-stop.html

Uiteindelijk wordt overal de stekker uit getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna alle kaarten vrijgespeeld voor Magic, valt het stroom hier uit gisteravond terwijl ik aan het saven was ...
Mag ik wel weer lekker opnieuw beginnen. :P
Daag +30 uur! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cool, McCartney pack in RB store dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Na een weekje vakantie te hebben gehad ben ik ook weer in het land der werkenden en studiegaande :D

Dit weekend wel Scott Pilgrim gekocht, wat een fijn spel O+

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
wie niet schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:53:
[...]

Wat ik probeerde aan te geven is dat er gewoon eens tijd wordt op te houden met die auto er de hele tijd bij te halen. Verder vind ik het helemaal niet erg om hier over die hack te discussiëren en volg ik ook graag het laatste nieuws. Ik vind het uitermate interessant om de verwachtingen te horen over hoe het online gamen er in de toekomst aan toe gaat.
Het is gewoon nog ff wachten wat de mogelijkheden allemaal zijn, maar het is zelfs mogelijk dat ik er een 2e PS3 voor aan ga schaffen.

Is het dan niet de waarheid dat mensen die een PS3 gekocht hadden met linux support benadeeld zijn door die functie eruit te laten dan? Je doet alsof dat een verzinsel is? Sony vindt dat de software op de console hun eigendom is en dat zij er lekker dingen in en uit kunnen halen wanneer zij willen. Ben ik niet mee eens overigens, want alleen kaal is de console niets waard en ze verkopen dat ding met functies dus inclusief de software die de functies verzorgt.

Het recht op het gebruik van de hack is iets heel anders. Namelijk ik heb betaald voor mijn hardware (volgens Sony ALLEEN de hardware), dus zelfs volgens de redenering van Sony mag ik ermee doen wat ik ermee kan en wil. Natuurlijk zullen ze nu manieren vinden om dat te motiveren. Maar dat is toch triest. En als dan iemand roept dat Sony de consument benadeeld dan mag dat weer niet en zou dat gejank zijn? Het is toch triest in deze tijd dat je je eigendom alleen mag gebruiken zoals de fabrikant dat wenst?!?!

Overigens denk ik dat de hele discussie om waarom de hack er is niet eens uitmaakt. Vele consoles hiervoor zijn gehacked zonder opgaaf van reden, waarom zou er opeens een ethisch verantwoorde reden moeten zijn voor de hack op de PS3? De hackers hebben aangegeven waarom zij persoonlijk de console gehacked hebben. Waarom iemand dat hier op een forum gaat doen is natuurlijk voor ieder anders.
-RazieL- schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:16:
[...]

Wat vind je hier dan van? > http://www.gamez.nl/nieuw...en-oudere-games-stop.html

Uiteindelijk wordt overal de stekker uit getrokken
Wat zou ik ervan moeten vinden. Vind dat het niet kan natuurlijk. Dat het gebeurt betekent natuurlijk niet dat het mag of dat het goed is. Legale roof is het eigenlijk. Je laat iemand wat betalen en vervolgens trek je een gedeelte van de functie eruit.

Maar om de ethische discussie een beetje achter ons te laten en meer op de technische kant van de zaken te kijken: Ik ben wel benieuwd hoe je voor de PS3 zelf software zou kunnen schrijven. Heeft iemand hier kennis van? Even afgezien van dat je je code moet signen etcetc. Gewoon puur wat gebruik je om te coden. Is namelijk erg lang geleden dat ik wat geprogrammeerd heb.
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.