Nouja... laten we heel eerlijk zijn, de PS3 en de 360 bieden feitelijk dezelfde diensten aan met dezelfde games, dezelfde online gameplay en dezelfde aanschafprijs. Volkswagen Golf en Opel Corsa worden ook steeds met elkaar vergeleken. Dat mag toch ook?Boeboe schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:59:
Het verbaast me vooral dat er hier zo vaak de 360 bijgesleurd wordt. In het 360 topic gaat men toch ook niet steeds over de ps3 praten
Als daarbij in dit topic wordt aangegeven dat de concurrent veel beter werkt dan wil ik daar wel op reageren. Als er dan iemand roept dat het opstarten van de marketplace optie in je dashboard niet geldt als handeling en het starten van de store wel... sja, dan reageer ik daar wel even op jah.
Zou je daar niet op reageren dan blijft iedereen denken dat de 360 op alle vlakken beter is. Hetzelfde gedachtengoed is bijna algemeen geworden als het aankomt op Live vs PSN. Buiten de hele (gestandaardiseerde) wijze van inviten en cross game chat heerst er nog bij veel gamers het idee dat PSN constant lagged en dat Live compleet lagloos is. Grote onzin natuurlijk maar leg dat mensen nu nog maar eens uit.
Ik ben heel erg voor als het gaan om handigheidjes van xbox bekijken en overnemen naar de PS3 want de 360 loopt al een paar jaartjes langer mee. Onwaarheden worden echter bestreden en niet als zoete koek geslikt.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop