Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:59:
Het verbaast me vooral dat er hier zo vaak de 360 bijgesleurd wordt. In het 360 topic gaat men toch ook niet steeds over de ps3 praten :?
Nouja... laten we heel eerlijk zijn, de PS3 en de 360 bieden feitelijk dezelfde diensten aan met dezelfde games, dezelfde online gameplay en dezelfde aanschafprijs. Volkswagen Golf en Opel Corsa worden ook steeds met elkaar vergeleken. Dat mag toch ook?

Als daarbij in dit topic wordt aangegeven dat de concurrent veel beter werkt dan wil ik daar wel op reageren. Als er dan iemand roept dat het opstarten van de marketplace optie in je dashboard niet geldt als handeling en het starten van de store wel... sja, dan reageer ik daar wel even op jah.

Zou je daar niet op reageren dan blijft iedereen denken dat de 360 op alle vlakken beter is. Hetzelfde gedachtengoed is bijna algemeen geworden als het aankomt op Live vs PSN. Buiten de hele (gestandaardiseerde) wijze van inviten en cross game chat heerst er nog bij veel gamers het idee dat PSN constant lagged en dat Live compleet lagloos is. Grote onzin natuurlijk maar leg dat mensen nu nog maar eens uit.

Ik ben heel erg voor als het gaan om handigheidjes van xbox bekijken en overnemen naar de PS3 want de 360 loopt al een paar jaartjes langer mee. Onwaarheden worden echter bestreden en niet als zoete koek geslikt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Het verbaast me vooral dat er hier zo vaak de 360 bijgesleurd wordt. In het 360 topic gaat men toch ook niet steeds over de ps3 praten :?
Precies, dat is voor mij ook belangrijk. Het kan me weinig schelen hoe de xbox360 het doet (niet helemaal waar want ik heb ook een xbox360), maar het gaat er om waar de PS3 op kan verbeteren. Het is helemaal niet belangrijk of je een paar keer op X moet drukken, het gaat er om hoe het beter kan. Als ze bepaalde dingen op de PS3 wat verbeteren en versimpelen dan hebben we er allemaal wat aan.

Ik speel heel vaak op de PS3 en het is een prachtige console... Maar een paar verbeteringen en het is een perfecte console.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het downloaden ook niet zo snel op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Wat lopen ze hier te zeuren zeg. Ik heb maar een lijntje van 5mbit (Ziggo Z1) maar het downloaden gaat hier altijd prima.

Laatst bijv. LittleBigPlanet gedownload en hij was binnen een uur helemaal klaar met downloaden en installeren. Ging prima. :)

En dan nog even over X360 vs. PS3. Laat iedereen gewoon lekker spelen waar hij/zij plezier op heeft. Blijf ook gewoon uit elkaars topic. Het eeuwige gezeur over en weer ben ik een beetje zat.

Ik heb de PS3 gekocht vanwege de prijs en de functionaliteiten die je daarvoor krijgt (180 euro en Blu-ray), maar ik ga toch niet in het X360 topic lopen verkondigen dat ik de PS3 beter vind? Als iemand voor de X360 kiest vind ik dat prima. Het gaat uiteindelijk maar om één ding, en dat kunnen we allemaal: gamen!

Ontopic: Ik heb laatst DiRT 2 overgekocht. Wat een graphics heeft dat spel zeg! _/-\o_
Uncharted 2 zag er ook al zo verbluffend uit. Ik kan maar niet stoppen met kwijlen. De geluiden in DiRT 2 zijn ook übervet! En de modder die rondspat natuurlijk!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Zorg anders dat je aan het einde van de avond/gamesessie alle downloads activeerd. Zet vervolgens via je menu je playstation uit, daar kan je aanvinken dat de playstation na downloaden automatisch in stand-by gaat. Voordeel is dat ook de demo's geinstalleerd worden.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Qua downloadtijd denk ik dat het vooral komt dat er veel piekten in het downloaden zit Veel gamers werken overdag, gaan savonds wat eten en gooien hun PS3 online.. Merk namelijk ook dat de downloadtijd af en toe ergtraag is. Weinig aan te doen, en ik stoor mij er ook niet echt aan :).

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Omni superens schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:51:
[...]

Ik ga GT5 inderdaad kopen voor het eventuele publiek wat langs de weg staat 8)7
Kijk eens op pakweg 00:30, ook met sneeuw en met publiek langs de weg, boeit het dan hoeveel 3D het publiek eruit ziet?
Niet iedereen rijdt 130. Lekker is dat als je tegen het publiek aan rijdt en het gewoon karton blijkt te zijn? GT5 is toch geen game voor mij, veel te veel simulatie. Trekt de pret bij mij er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:31:
[...]Niet iedereen rijdt 130. Lekker is dat als je tegen het publiek aan rijdt en het gewoon karton blijkt te zijn? GT5 is toch geen game voor mij, veel te veel simulatie. Trekt de pret bij mij er vanaf.
Als je GT5 met een max. snelheid van 80 gaat spelen (omdat je bang bent dat PolyPhony Digital de politie achter je aanstuurt) en/of je nachtblind bent en/of je geen winterbanden gewend bent en/of je sneeuw maar eng vindt ... ja, dan is dit echt geen game voor jou.
Maar het publiek is niet van karton, die bestaan uit pixels welke veel mileuvriendelijker zijn. :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Zooow, tijdje hier niet geweest, maar ben nu weer van plan wat meer hier te verschijnen :)

Typisch, de Move trekt mij op de 1 of andere toch wel een beetje... Ben benieuwd naar de uitwerkingen ervan met bijvoorbeeld Heavy Rain

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Nu online
BTW heeft iemand hier ervaring met het vragen van een refund voor iets wat je gekocht hebt via PSN? Heb nu een DLC die niet speelbaar is door de de kleine hoeveelheid mensen online. Ik weet dat het officieel niet gedaan wordt door Sony, maar dat het toch wel gedaan is in het verleden. Iemand hier ervaring met hoe en wat en waar precies contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:59:
BTW heeft iemand hier ervaring met het vragen van een refund voor iets wat je gekocht hebt via PSN? Heb nu een DLC die niet speelbaar is door de de kleine hoeveelheid mensen online. Ik weet dat het officieel niet gedaan wordt door Sony, maar dat het toch wel gedaan is in het verleden. Iemand hier ervaring met hoe en wat en waar precies contact opnemen?
PS3 defecten topic Deel 1
In de topicstart kun je meer vinden. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Het is natuurlijk niet echt een defect aangezien hij niet kan spelen omdat bijna niemand online is.
Ik heb eens gegoogled op je probleem en ik denk dat je een hele kleine kans hebt op een refund.
Schijnbaar staat ook ergens in de terms dat ze voor PSN geen refunds geven. Maar ik geef het zelf ook een kleine kans omdat er in principe niets mis is met de DLC. Je kan natuurlijk gewoon proberen door de support eens te raadplegen, daar zal je vast meer over kunnen vinden in het defecten topic wat opslaghond aanhaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Zit gisteren weer eens in de US store te kijken en ik zie dat er een mlb.tv player staat en laat ik daar net een abbo hebben, dus ps3 gekoppeld en nu kan ik boven gewoon op de ps3 kijken ipv op mijn laptop. Maar waarom staat die player alleen in de us store aangezien heel de wereld op mlb.tv een abbo mag nemen (sterker nog, buiten de VS mag je de worldseries kijken, geen blackout!)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:26:
Zit gisteren weer eens in de US store te kijken en ik zie dat er een mlb.tv player staat en laat ik daar net een abbo hebben, dus ps3 gekoppeld en nu kan ik boven gewoon op de ps3 kijken ipv op mijn laptop. Maar waarom staat die player alleen in de us store aangezien heel de wereld op mlb.tv een abbo mag nemen (sterker nog, buiten de VS mag je de worldseries kijken, geen blackout!)
Thanks, dit wist ik ook niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Weer onderhoud aan de PSN Servers. Begin mij af te vragen waar Sony mee bezig.

Voor Nederland is dat van 17.00 - 03.00 uur
Posted on 20 September by James Gallagher – Blog Manager, SCEE
PlayStation Network Scheduled Maintenance

EnglishSelect a Language:
ItalianoFrançaisDeutschEspañol

Countries: AE, AU, GB, IE, NZ

PlayStation Network is offline for scheduled maintenance from 16:00 on Tuesday 21 September 2010 until 02:00 on Wednesday 22 September 2010, BST.

During the maintenance, you will be unable to access the following services:

* PlayStation Store on PS3, PSP and PC.
* PlayStation Network Account Management.
* PlayStation Network Account Registration.

In addition, you will not be able to sign in to PlayStation Network from eu.playstation.com. If you wish to play online during the maintenance, please ensure you sign in to PSN before 16:00 on Tuesday 21 September 2010.

During this maintenance, you can continue to collect in-game trophies and these will be updated on your profile once PlayStation Network is back up and running.

If you have any questions about this down time, feel free to visit the official PlayStation Forums where you can post your query and a member of the moderation team will get back to you.

For the latest maintenance updates, visit the PlayStation Blog, keep an eye on our Facebook page and follow us on Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Esiq schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:32:
Nog even verplicht opmerken dat Castle Crashers nog niet in de EU uit is!
Doen ze het erom of zo? Eerst meer dan 2 jaar laten wachten op de PS3 versie en dan ook nog eens niet overal tegelijk uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen firmware 3.50:

This update has the following characteristics:
- 3D - Support for Blu-ray 3D
- 'Music Unlimited powered by Qriocity' [ This service is not yet available for this service icon and will be shown in this section.]
- Control 'Direct Pointer' browser via PlayStation Move.
- User Interface Plus PlayStation PlayStation Store update.
- Calibration of PlayStation motion control will be possible to move through menu [Game]
- Reports about users may be sent from your PS3 through the Message Options tab [Friends]
- 14 of the most common errors have been extended with a description of the problem and possible solutions
- Ability to access your PS3 via Facebook profile through the [Allow access profile] available at [Account Management]

(Slechte Engels komt door Google Translate - originele posting komt van de Spaanse sectie van het officiele PS forum)

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 20-09-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ymmv schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:35:
Morgen firmware 3.50:

- 'Music Unlimited powered by Qriocity' [ This service is not yet available for this service icon and will be shown in this section.]
- Control 'Direct Pointer' browser via PlayStation Move.
- User Interface Plus PlayStation PlayStation Store update.
- Calibration of PlayStation motion control will be possible to move through menu [Game]
Voor mij even de opvallendste punten eruit gehaald. Leuk dat Qriocity al zo snel komt. Heel benieuwd of we in NL eindelijk ook toegang krijgen tot dergelijke diensten.
Verder ben ik nieuwsgierig naar de updates in user interface. Een pointer met de Move is al een hele verbetering.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als die pointer ook in de webbrowers past... Zou nice zijn.

In oktober zou ook nog MUBI komen naar ons landje dus verwacht over een klein maandje nog maar firmware 3.51 met MUBI als toevoeging onder VIDEO.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:40:In oktober zou ook nog MUBI komen naar ons landje dus verwacht over een klein maandje nog maar firmware 3.51 met MUBI als toevoeging onder VIDEO.
Zou dit (of een unlock-bestandje) niet gewoon in de Store komen voor ons klein kikkerlandje?
Als het al in andere gebieden/landen beschikbaar is, dan moet het volgens mij al ergens staan (verborgen?).
Om er nu een firmware aan te wijden. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-09-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
Ik heb nu een jaar of 2 een ps3, gebruik het apparaat niet veel. Vanavond wilde ik even een game spelen en opeens komt er enkel krakend geluid uit de TV speaker tijdens het spelen van een game. Heb geprobeerd om een filmpje wat op mijn ps3 staat te spelen en dit doet ie wel goed. Het ligt dus niet aan de speaker maar aan de ps3. HDMI kabel heb ik vervangen en hier ligt het probleem niet in, want met een andere gebeurd hetzelfde. Kan helaas niet proberen of ik hetzelfde effect heb met een bluray, wel heb ik een andere game geprobeerd en hierbij heb ik hetzelfde krakende geluid.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dsonnaville schreef op maandag 20 september 2010 @ 22:05:
Ik heb nu een jaar of 2 een ps3, gebruik het apparaat niet veel. Vanavond wilde ik even een game spelen en opeens komt er enkel krakend geluid uit de TV speaker tijdens het spelen van een game. Heb geprobeerd om een filmpje wat op mijn ps3 staat te spelen en dit doet ie wel goed. Het ligt dus niet aan de speaker maar aan de ps3. HDMI kabel heb ik vervangen en hier ligt het probleem niet in, want met een andere gebeurd hetzelfde. Kan helaas niet proberen of ik hetzelfde effect heb met een bluray, wel heb ik een andere game geprobeerd en hierbij heb ik hetzelfde krakende geluid.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Heb je Dolby Digital aan staan in de audio settings terwijl je TV dat niet aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 13-09 11:07
Sandyman538 schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:46:
[...]

Daar heeft niemand problemen mee, maar zoveel mensen zoveel wensen. De ene persoon vind 3x op X drukken al een hele opgave terwijl een ander het probleem niet ziet. Als je dan dus jou kijk op een probleem geeft (niet zo'n handige PSN store) dan kun je verwachten dat mensen die vinden dat ze het wel aardig voor elkaar hebben daar op gaan reageren, zo werkt een forum.
Het gaat niet zo zeer op een paar handelingen meer of minder, meer over de structuur opzich.natuutlijk zal de een er geen probleem mee hebben en ander weer wel. En ik ga ook niet beweren dat de navigatie op de 360 het schoolvoorbeeld moet zijn, een combi tussen de ps3 en de 360 zie ik liever. Mijn bezwaar is meer dat ik in dit topic het idee heb dat er niets negatiefs gezegd mag worden over de ps3. Alsof we hier op insidegamer zitten. Dat verwacht ik niet op tweakers.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
ymmv schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:09:
[...]

Heb je Dolby Digital aan staan in de audio settings terwijl je TV dat niet aan kan?
Bedankt! Dat was de oplossing:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:40:
[...]Het gaat niet zo zeer op een paar handelingen meer of minder, meer over de structuur opzich.natuutlijk zal de een er geen probleem mee hebben en ander weer wel. En ik ga ook niet beweren dat de navigatie op de 360 het schoolvoorbeeld moet zijn, een combi tussen de ps3 en de 360 zie ik liever. Mijn bezwaar is meer dat ik in dit topic het idee heb dat er niets negatiefs gezegd mag worden over de ps3. Alsof we hier op insidegamer zitten. Dat verwacht ik niet op tweakers.
Het is niet zozeer dat er niet geklaagd mag worden, maar bij elk deel van Het Playstation 3 ervaringen topic komen weer dezelfde vergelijkingen met de 360 langs;
- Controls
- Menu
- Verbinding
- Crossgame chat
- Etc.
- Etc.
Sommigen personen lijken hier alleen maar te komen om te klagen/zeuren.
Zoals Boeboe al aangaf gebeurt dat andersom in het 360-ervaringen topic niet (/tot zeer zelden?);

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 01:17:
[...]

Het is niet zozeer dat er niet geklaagd mag worden, maar bij elk deel van Het Playstation 3 ervaringen topic komen weer dezelfde vergelijkingen met de 360 langs;
- Controls
- Menu
- Verbinding
- Crossgame chat
- Etc.
- Etc.
Sommigen personen lijken hier alleen maar te komen om te klagen/zeuren.
Zoals Boeboe al aangaf gebeurt dat andersom in het 360-ervaringen topic niet (/tot zeer zelden?);

[...]
Precies, en dat zal nooit ophouden... die vergelijking, wat wel ontzettend jammer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Andersom zitten in het 360 topic geen mensen die continu de 360 superieur moeten verklaren aan de PS3, terwijl dit andersom hier wel gebeurt.
Meer dan de helft van de discussies hier begint met iemand die weer eens de 360 onderuit wil halen. Iemand reageert hierop en 2 pagina's 'discussies' later wordt die persoon afgebrand en vriendelijk verzocht met zijn fanboy gedrag op te rotten. Als het uitlokken zou verdwijnen zou het allemaal een stuk minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Nu online
SeamusXanthus schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:51:
Andersom zitten in het 360 topic geen mensen die continu de 360 superieur moeten verklaren aan de PS3, terwijl dit andersom hier wel gebeurt.
Meer dan de helft van de discussies hier begint met iemand die weer eens de 360 onderuit wil halen. Iemand reageert hierop en 2 pagina's 'discussies' later wordt die persoon afgebrand en vriendelijk verzocht met zijn fanboy gedrag op te rotten. Als het uitlokken zou verdwijnen zou het allemaal een stuk minder zijn.
Dat zinnetje heb ik vaak genoeg gehoord in het xbox360 topic toen ik nog een xbox had. Ook daar wordt telkens weer de xbox 360 superieur bevonden door een aantal personen.

Maar de discussie is hier helemaal niet om te laten zien dat de PS3 superieur zou zijn, als je kijkt zie je dat de originele discussie is begonnen juist met iemand die commentaar heeft op de PS3. En ik denk dat het af en toe helemaal niet mis is om de twee consoles met elkaar te vergelijken en kritiek op je eigen console te hebben. Andersom vind ik dan alweer wat dubieuzer, prima mocht je jezelf moeten verdedigen dan kan je natuurlijk aanhalen waarom je je eigen console beter vindt. Maar ondertussen word ik zelf ook die lange discussies PUUR over deze beter of die beter just for the sake of discussion een beetje zat. Als mensen die nou eens op het Sony forum gaan voeren worden er misschien wel wat verbetering doorgevoerd door Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Het uitlokken? Lijkt mij volkomen logisch dat iemand die een ps3 bezit, deze superieur vind aan de 360, anders had deze persoon wel een 360 gekocht denk ik zo. In mijn optiek zijn het steeds de 360 fanboys die hier 'hun' console moeten komen verdedigen, terwijl geen enkele ps3 bezitter daarop zit te wachten en dus geirriteerd gaat reageren, enz enz.

Andersom zie je zelden dat ps3 bezitters de drang hebben 'hun' console te verdedigen in het 360 topic, iets dat meestal ook niet nodig is gezien de voorgenoemde superioriteit van de ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[1]Andersom zitten in het 360 topic geen mensen die continu de 360 superieur moeten verklaren aan de PS3, terwijl dit andersom hier wel gebeurt.
[2]Meer dan de helft van de discussies hier begint met iemand die weer eens de 360 onderuit wil halen. Iemand reageert hierop en 2 pagina's 'discussies' later wordt die persoon afgebrand en vriendelijk verzocht met zijn fanboy gedrag op te rotten. [3]Als het uitlokken zou verdwijnen zou het allemaal een stuk minder zijn.
[1]Omdat er daar nagenoeg niets over de PS3 wordt gezegd, hier komen continue dezelfde personen/types die hier beginnen over de PS3.
[2] >90% van deze discussies beginnen omdat er iemand commentaar heeft op de PS3 en vervolgens de 360 moet aanhalen omdat dit of dat beter zou zijn. Nagenoeg alles wat die personen hier beweren is al tig keer voorbij gekomen en juist dat is zwaar irritant.
[3]Juist, maar zijn het de (pro)PS3-forumleden die het opzoeken of de (pro)360-forumleden? Wie zoekt de confrontatie?

Men weet ondertussen heus wel dat er (heftige) reacties (kunnen) komen, maar toch doet men het.
Wat dat betreft krijg ik met elke post die zo'n discussie begint meer en meer respect voor de PS3-bezitters op dit forum. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
DCFreak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:23:
[...]

Het uitlokken? Lijkt mij volkomen logisch dat iemand die een ps3 bezit, deze superieur vind aan de 360, anders had deze persoon wel een 360 gekocht denk ik zo. In mijn optiek zijn het steeds de 360 fanboys die hier 'hun' console moeten komen verdedigen, terwijl geen enkele ps3 bezitter daarop zit te wachten en dus geirriteerd gaat reageren, enz enz.

Andersom zie je zelden dat ps3 bezitters de drang hebben 'hun' console te verdedigen in het 360 topic, iets dat meestal ook niet nodig is gezien de voorgenoemde superioriteit van de ps3 :)
Dan zie jij een totaal ander forum dan ik. Kritiek komt juist vaak van PS3 bezitters die net hun 360 hebben verkocht en mensen die beide consoles hebben. Het zijn mensen die problemen zien waarbij ze hopen dat het verbeterd wordt. ipv begrip krijgen ze het stempel xbox fanboy en wordt meestal het probleem nog ontkent ook.
Zolang hier zo overspannen wordt gereageerd op opmerkingen van (vaak) nieuwe PS3 bezitters blijven die discussies komen. Meteen het laatste wat ik hierover zeg, anders gaan we pagina's vullen over dit onderwerp wat hier niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ja ik vind de PS3 superieur, daarom heb ik nooit overwogen om een xbox te kopen, maar daarom ben ik ook nooit in het xbox topic te vinden. Daarbij laat ik me eigenlijk nooit negatief over de xbox uit, waarom zou ik? Ik heb toch de superieure console hier staan! (laatste keer dat ik iets over superioriteit en xbox zeg)
Verder maakt het mij ook niet uit als er negatieve dingen worden gezegd over de PS3, ook al vind ik het af en toe gezeur/gemierenneuk... Maar dan heb ik wel graag normale discussies, ipv dat iemand direct op zijn teentjes is getrapt wanneer hij een reactie terug krijgt.
En zoals eerder al aangehaald, als je echt zulke grote problemen hebt of zulke briljante ideeen zit je bij Sony beter dan hier op tweakers, dan heb je tenminste nog enigzins een kans dat ze er iets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
DCFreak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:23:
[...]

De wil om te verdedigen komt meer naar voren nadat het product is aangeschaft. De meeste vinden hem voor de aanschaf waarschijnlijk niet eens superieur aan de 360, maar wel achteraf.
Niemand vindt het leuk vind om te dat ze hun verdiende centen aan een product uitgeven om vervolgens te horen te krijgen dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt. Ach ja, het gras bij de buren is toch altijd groener :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Ander onderwerp dan :)

Net fw3.5 geinstalleerd, maar ik zie geen enkele (nieuwe) ondersteuning voor de move in de xmb/browser. Tevens wat zou dat qriocity moeten zijn? Ook daar geen spoor van te vinden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCFreak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:59:
Ander onderwerp dan :)

Net fw3.5 geinstalleerd, maar ik zie geen enkele (nieuwe) ondersteuning voor de move in de xmb/browser. Tevens wat zou dat qriocity moeten zijn? Ook daar geen spoor van te vinden overigens.
qriocity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Die Bruine schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:18:
Ik ben dankzij Tweakers uitgenodigd voor een demo in Room 299. Ik ben echt heel benieuwd hoe het in het echt is. Zowel met Move als met 3D geen ervaring dus ik laat het allemaal wel over me heen komen.

PlayStation Move
Gran Turismo 5
Killzone 3 (3d)
Socom 4 (Move)
Motorstorm: Pacific Rift (3d)
Sports Champions (Move)
Start the Party! (Move)
Tumble (Move)
Diverse games voor de PSP Go

Dat gaan we dus doen. Nogmaals, ben erg benieuwd. Nog meer topicposters die er heen gaan?
Jep, dan zie ik je daar :)

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:12

DjVe

Hatsaflats!

Helaas werkt mijn Fragnstein controller niet meer na de update 3.5 Hopelijk is daar snel een oplossing voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCFreak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:59:Net fw3.5 geinstalleerd, maar ik zie geen enkele (nieuwe) ondersteuning voor de move in de xmb/browser. Tevens wat zou dat qriocity moeten zijn? Ook daar geen spoor van te vinden overigens.
Ik was ook al tevergeefs op zoek gegaan naar de dingen die ik hier had gelezen, maar op de playstation blog staan ook maar een paar dingen;
Main features in system software update version 3.50

Blu-ray 3D disc playback.
The PS3 system can now play 3D content on Blu-ray 3D discs.

Note:
A 3D compatible television that complies with the 3D standard and a high-speed HDMI cable are required to watch 3D content.
Depending on the content, some elements may be displayed differently in 3D on the PS3 system than on other playback devices.
Other new or revised features in version 3.50

Friends
You can now submit grief reports if you receive unwelcome or harassing messages.

Other
You can now access public information on Facebook from Facebook-supported games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
heej ik wil ook naar room299 :) hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

El_V schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:00:
heej ik wil ook naar room299 :) hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Er zijn 10 tweakers uitgenodigd om daar te mogen testen en proberen.
In ruil moeten we onze ervaringen delen op GOT en/of een eigen blog.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:02
Jordy van e schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:39:
Helaas werkt mijn Fragnstein controller niet meer na de update 3.5 Hopelijk is daar snel een oplossing voor :(
Dat zou echt heel vervelend zijn. Zeker nu Borderlands GOTY voor de deur staat, die ik graag met mijn broertje zou willen spelen. Het gemis van de graphics / framerate van mijn PC zou ik wellicht nog voor lief kunnen nemen mits de controls nog enigszins degelijk zijn. Daarom keek ik ook enorm uit om zo'n controller aan te schaffen om zo nog het nodige spelplezier te hebben met deze super game. Ik hoor het graag wanneer er een oplossing is hiervoor. Het zou nogal waardeloos zijn als met één update zo'n controller compleet waardeloos wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Mud.Starrr schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:04:
[...]

Daar heb ik iets van gelezen een tijd terug, leuk lijkt me dat, veel plezier en we lezen wel hoe het was.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er hier al iemand ervaring met de 3d games op de PS3? Ik zit er over te denken een Sony 40HX800 te gaan aanschaffen. Ik lees overal zeer goede ervaringen met het 3d gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:53:
[...]

Ik was ook al tevergeefs op zoek gegaan naar de dingen die ik hier had gelezen, maar op de playstation blog staan ook maar een paar dingen;

[...]
Oke, dan klopt het wel. Soms moet je bepaalde opties eerst aanzetten, en ik dacht iets over het hoofd te hebben gezien. Tja.. 3D ondersteuning.. ik kan het voor mezelf niet maken om daarvoor een nieuwe tv te kopen terwijl de oude het nog goed doet. Ook het feit dat je een bril moet dragen tijdens het gamen/film kijken trekt mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Laat ik mijn fototoestel wel thuis :+ . Ik neem aan dat er ook een crewlid aanwezig zal zijn!? Of moet je gewoon de ervaringen delen op fe favriete social media ;)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Die Bruine schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:07:
[...]
Laat ik mijn fototoestel wel thuis :+ . Ik neem aan dat er ook een crewlid aanwezig zal zijn!? Of moet je gewoon de ervaringen delen op fe favriete social media ;)
Ik neem die van mij wel mee, als je er foto's mag maken dan.
Je ervaringen moet je delen op social media die jij hebt aangegeven in het mailtje aan tweakers.
Crew is volgens mij uitgesloten omdat alleen compleet onafhankelijke mensen mee mogen doen (weet ik niet zeker).

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Leuk dat er mensen naar Room299 gaan! Zou ik ook wel willen haha :) Maar even een vraag over die nieuwe update. Ik ben vanavond pas thuis en kan ik dan gewoon die update binnen halen of ligt echt alles plat ivm onderhoud bij Sony? Ik heb nog genoeg offline titels liggen dus dat komt wel goed maar ben wel is benieuwd naar de browser met Move :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
Jordy van e schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:39:
Op de site van bannco (http://bannco.com/FragnsteinComboUpgradeV350.exe) kun je de nieuwe firmware downloaden waardoor hij wel weer werkt...

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Mud.Starrr schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:04:
[...]

Weet je wat erg is... Via flabber was ik ook uitgenodigd... alleen ik kon niet op die avond, ik baal zo ontzettend daarvan. Was er ook graag heen gegaan :) Vooral Killzone 3 in 3D lijkt me prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Cool! Ik ziet dat Dead Rising 2 nu ook uit is, zit nog te twijfelen of ik het meteen koop of nog wacht op wat reviews.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
TheKillingBean schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:09:
Cool! Ik ziet dat Dead Rising 2 nu ook uit is, zit nog te twijfelen of ik het meteen koop of nog wacht op wat reviews.
Mag ik vragen om welke winkel het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Bellerophon schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:20:
[...]

Weet je wat erg is... Via flabber was ik ook uitgenodigd... alleen ik kon niet op die avond, ik baal zo ontzettend daarvan. Was er ook graag heen gegaan :) Vooral Killzone 3 in 3D lijkt me prachtig :)
Heb je dat ook teruggemeld? Beetje sneu als er niemand voor jou in de plaats komt. Sneu als in toch iemand anders die er wel blij mee had kunnen zijn. Maareh, dat was trouwens toch een voorwaarde... Dat je wel kon :) . Ik begin gewoon vroeg, partycrash dan de BK/KFC en ga dan naar Sony.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Orpheo1975 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:18:
[...]

Mag ik vragen om welke winkel het gaat.
Bij Nedgame hebben ze het nu Dead Rising 2 te koop (http://www.nedgame.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
TheKillingBean schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:55:
[...]

Bij Nedgame hebben ze het nu Dead Rising 2 te koop (http://www.nedgame.nl)
Thanks, gelijk halen. Ik laat wel weten hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:57
Zo... Ook maar een PS3 Slim gekocht in China terwijl ik thuis nog een 60GB en 80GB PS3 heb staan :) Een witte 160GB wel te verstaan voor het luttele bedrag van omgerekend 297 euro zonder games :P En zonder games zit ik nog steeds.

Had ergens verwacht dat de PS3 hier wel iets goedkoper zou zijn maar door het feit dat de PS3 hier niet eens officieel verkocht wordt en vanuit Hong Kong terug geïmporteerd moet worden maakt het nogal lastig. Zelfs garantie hoef je hier niet op te rekenen...

Dacht ik nog even slim te zijn door games van het PSN te downloaden(die ik thuis al gekocht had), moet ik eerst weer updaten naar 3.50 door al die Jailbreak gekken en nu blijkt pas echt hoe traag het internet hier is.

Sowieso heb ik de PS3 vooral voor F1 2010(die ik hier ergens vandaan moet zien te toveren) en Gran Turismo 5, maar ondanks de grafische pracht van die games gaat het hem hier toch niet echt worden. Een SD TV via cinch aansluiten terwijl je al sinds de PS3 uitkomt op een Full HD gamed, is een aparte ervaring kan ik vertellen... Hetzelfde geldt overigens voor de X en O toetsen die in het hoofdmenu omgedraaid zijn bij mijn PS3, ik dacht dat dat alleen zo was bij de Japanse versies maar schijnbaar dus ook bij die uit Hong Kong :(

Misschien maar eens kijken of ik ergens nog PS Move kan scoren, hopelijk is het internet dan nog wel snel genoeg om trophies te syncen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Orpheo1975 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:00:
[...]

Thanks, gelijk halen. Ik laat wel weten hoe die is.
Haha ok, dan wacht ik op jouw review af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Die Bruine schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:19:
[...]

Heb je dat ook teruggemeld? Beetje sneu als er niemand voor jou in de plaats komt. Sneu als in toch iemand anders die er wel blij mee had kunnen zijn. Maareh, dat was trouwens toch een voorwaarde... Dat je wel kon :) . Ik begin gewoon vroeg, partycrash dan de BK/KFC en ga dan naar Sony.
Had mijn rooster nog niet gehad dus toen ik meedeed kon ik nog wel. Netjes gemeld dat ik niet kon en zo konden zij iemand anders erheen sturen :)

Maar al met al wel ontzettend zuur natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Shit ik wist niet dat PSN vandaag een onderhoud had, wel vreemd dat wanneer je probeert in te loggen er staat dat je wachtwoord of email verkeerd is. Hopelijk herinner ik me wachtwoord nog lol.

[ Voor 18% gewijzigd door Aslanboy1905 op 21-09-2010 18:08 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn ps3 geupdate naar 3.5 om even een 3d blu ray te testen. Als ik deze er in doe gaat ps3 laden en doet daarna niets. In het video menu komt ook niets bij te staan. Het is een nieuwe ps3 en een blu ray die enkel in het doosje heeft gezeten. Iemand een idee wat er mis kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Striptease schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:08:
Shit ik wist niet dat PSN vandaag een onderhoud had, wel vreemd dat wanneer je probeert in te loggen er staat dat je wachtwoord of email verkeerd is. Hopelijk herinner ik me wachtwoord nog lol.
Kaas! Ben nu aan het updaten, belt mijn broertje dat zijn wachtwoord is veranderd...
Hij heeft hem dus al ge-update.

Andere sites maken er ook melding van! Je kunt denk ik het beste even niet updaten (en dus niet online komen) totdat dit probleem verholpen is.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien iets met kabels of instellingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

leech1984 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:17:
[...]

Kaas! Ben nu aan het updaten, belt mijn broertje dat zijn wachtwoord is veranderd...
Hij heeft hem dus al ge-update.

Andere sites maken er ook melding van! Je kunt denk ik het beste even niet updaten (en dus niet online komen) totdat dit probleem verholpen is.
Hier ook, Kan ook niet op de PSN website meer...

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Nee, ik kan ook niet inloggen.

Verkeerd wachtwoord wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:12

DjVe

Hatsaflats!

Rvdt86 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:11:
[...]

Op de site van bannco (http://bannco.com/FragnsteinComboUpgradeV350.exe) kun je de nieuwe firmware downloaden waardoor hij wel weer werkt...
Thanks..... nu eerst weer eens online zien te komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dat ze zoiets melden via de mail ofzo, ipv die playstation store updates (lees: rommel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik ook al denken hoe kan dat nou automatisch ingevuld wachtwoord dat niet klopt. Hopelijk weet ik hem nog als we wel weer online kunnen. De downtime wordt nu toch wel vervelend 3x in iets meer dan een maand tijd is erg veel zelfs voor onderhoud. Wat ik ook niet snap is waarom ze servers niet in 3 delen updaten zodat het bij iedereen 's nachts is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Yep, hier ook het wachtwoord probleem.

The PlayStation Network will be taken offline for maintenance on Tuesday, September 21, 2010, for approximately 9 hours during the following maintenance window:

Down Time (Start): Tuesday, September 21, 8:05 AM, Pacific Time
Down Time (End): Tuesday, September 21, 5:00 PM, Pacific Time

During this time you may:

Not be able to access the PlayStation®Store
Have difficulty signing in to the PlayStation®Network
Not be able to play online games
See a maintenance page when attempting to access the PlayStation®Network

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Wat een bullshit... en dan ook nog er in zetten dat als je in die tussentijd online wilde spelen je voor 16:00 ingelogd moet zijn en blijven...

Volgens mij is dit nu al de 3e keer dat ze PAL gamers benadelen met hun maintenance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HammerNL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:54:
[...]Dat ze zoiets melden via de mail ofzo, ipv die playstation store updates (lees: rommel)
Als je hier gisteren had gekeken dan had je dat al geweten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:10:
Wat een bullshit... en dan ook nog er in zetten dat als je in die tussentijd online wilde spelen je voor 16:00 ingelogd moet zijn en blijven...

Volgens mij is dit nu al de 3e keer dat ze PAL gamers benadelen met hun maintenance...
wat wil je dan, er moet toch onderhoud komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:11:
[...]

Lekker makkelijk gezegd, ik ga toch niet elke dag kijken of er een psn update is? Ik ga er gewoon vanuit dat ik gewoon elke dag kan inloggen :P. Maar een paar maanden terug (voor de zomervakantie) toen er een update was en ik op de hoogte was en ik voordat psn offline ging online was kon ik nog steeds niet online spelen dus al wist ik dat er een update was dan zou ik mn ps3 niet aan laten omdat er toch weer de kans is dat hij het niet doet :) (of het lag toch aan mij omdat ik toen bc2 wou spelen en bij ea moest inloggen maar dat heeft er toch niets mee te maken?!?)

[ Voor 18% gewijzigd door Aslanboy1905 op 21-09-2010 19:20 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tuurlijk, maar waarom moet dat uren duren en 3x in 1 maand. Ik kan me voorstellen dat ze flink moeten opschakelen voor Qurious of andere On Demand diensten, maar waarom moet het PSN dan zo lang offline zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:11:
[...]

Ik wou bijna hetzelfde zeggen. Tegenwoordig is het moord en brand schreeuwen. En dan lezen dat het al gepost is. 8)7
Destianto schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:04:
Yep, hier ook het wachtwoord probleem.

The PlayStation Network will be taken offline for maintenance on Tuesday, September 21, 2010, for approximately 9 hours during the following maintenance window:

Down Time (Start): Tuesday, September 21, 8:05 AM, Pacific Time
Down Time (End): Tuesday, September 21, 5:00 PM, Pacific Time

During this time you may:

Not be able to access the PlayStation®Store
Have difficulty signing in to the PlayStation®Network
Not be able to play online games
See a maintenance page when attempting to access the PlayStation®Network
Dat is voor de US PSN. Origineel bericht kan je op Playstation Blog Europe vinden of in me quote.
Tjesus schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:24:
Weer onderhoud aan de PSN Servers. Begin mij af te vragen waar Sony mee bezig.

Voor Nederland is dat van 17.00 - 03.00 uur

[...]
Edit:
Oké, het is niet mijn bedoeling om iemand af te zeiken. Ik weet dat er sommige dingen belangrijker zijn, dan threads/posts checken van iemand op tweakers. Maar is het tegenwoordig iets teveel gevraagd om dingen op te zoeken, en dan pas vragen wat er aan de hand is? Ik begrijp hoe jullie voelen, maar dit kan ook op een normale manier ipv afzeiken omdat het niet was "aangekondigd". Als er wat is DM me dan. Ik heb geen zin om dit topic te vervuilen.

[ Voor 81% gewijzigd door Tjesus op 21-09-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Nou, is dat even jammer dat ik gister om 19:24 niet bij mezelf dacht van: "Laat ik even op Tweakers kijken in het Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 52 topic of Tjesus iemand toevallig weet of er maintenance is."

Echt stom van me! 8)7

Ik zal voortaan wanneer ik mijn browser opstart jouw postgeschiedenis in de gaten houden! Jij bent zo goed op de hoogte en zo loop ik het ook niet meer mis!

En voor de volgende keer kan ik om 7 uur 's ochtends al mijn ps3 nutteloos laten inloggen en aan laten staan zodat ik wanneer ik na 18:00 thuis kom lekker online kan gamen! Hoef ik ook niet meer te wachten tot dat ding is opgestart! En hij is al lekker warm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjesus schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:19:
[...]Ik wou bijna hetzelfde zeggen. Tegenwoordig is het moord en brand schreeuwen. En dan lezen dat het al gepost is. 8)7
Zeg er maar niet te veel meer over, want voor je het weet krijgen we weer zo'n discussie. :9
[edit] Te laat ...

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-09-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter
leech1984 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:31:
Nou, is dat even jammer dat ik gister om 19:24 niet bij mezelf dacht van: "Laat ik even op Tweakers kijken in het Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 52 topic of Tjesus toevallig weet of er maintenance is."

Echt stom van me! 8)7
Als je 'Tjesus' dan even vervangt door het woord 'iemand' is dat best iets dat je van te voren kunt doen (even het topic doorkijken), aangezien het hier zoals het over algemeen altijd wel gebeurt al van te voren gemeld was dat er onderhoud zou plaatsvinden. En anders is er de playstationblogsite waar dergelijk nieuws in principe als eerste geplaatst wordt. Zo'n reactie als dat je nu plaatst is dan ook niet echt nodig :).

En dat geldt ook wel een beetje voor de reactie hieronder. Het nieuws krijg je zoals gezegd van Sony via de playstationblogsite. Dat die communicatie net als de gegeven melding beter kan, bijvoorbeeld via mail of misschien wel via PSN zelf, snap ik, maar daar kunnen wij hier helaas verder ook weinig aan doen. Daarvoor zul je toch echt bij Sony moeten zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door PromoX op 21-09-2010 22:24 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3aanm
  • Laatst online: 25-11-2024
leech1984 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:31:
Nou, is dat even jammer dat ik gister om 19:24 niet bij mezelf dacht van: "Laat ik even op Tweakers kijken in het Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 52 topic of Tjesus toevallig weet of er maintenance is."

Echt stom van me! 8)7

Ik zal voortaan wanneer ik mijn browser opstart jouw postgeschiedenis in de gaten houden! Jij bent zo goed op de hoogte en zo loop ik het ook niet meer mis!

En voor de volgende keer kan ik om 7 uur 's ochtends al mijn ps3 nutteloos laten inloggen en aan laten staan zodat ik wanneer ik na 18:00 thuis kom lekker online kan gamen! Hoef ik ook niet meer te wachten tot dat ding is opgestart! En hij is al lekker warm!
:X ik ben het behoorlijk met je eens...

Dan kan ik ook elke dag gaan kijken of misschien iTunes store/ vimeo/ FTD/ app store/ H&M of de C1000 dicht is. Tegelijk kijken of de leverworst vandaag in de aanbieding is bij de Boni.
Dan kun je aan de gang blijven.
Ja ik ben ook iemand die niet in kan loggen in niet de hele dag lame zn ps3 aan heeft staan zodat iedereen mn score rank op MW2 toch kan zien als ik er niet ben.
Logica van een aardbei als je het mij vraagt...
Zulk nieuws moet je van Sony zelf krijgen. Niet elk "willekeurig" voor af hoeven struinen omdat het daar "wel op staat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
PromoX schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:39:
[...]

Als je 'Tjesus' dan even vervangt door het woord 'iemand' is dat best iets dat je van te voren kunt doen (even het topic doorkijken), aangezien het hier zoals het over algemeen altijd wel gebeurt al van te voren gemeld was dat er onderhoud zou plaatsvinden. Zo'n reactie als dat je nu plaatst is dan ook niet echt nodig :).
Aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 23:24
Vreemd, ik kan niet bij mijn PS3Mediaserver vanaf mijn PS3 ? Heeft dat ermee te maken dat er geen PSN verbinding mogelijk is ? lijkt me toch sterk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Mitch schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:03:
Vreemd, ik kan niet bij mijn PS3Mediaserver vanaf mijn PS3 ? Heeft dat ermee te maken dat er geen PSN verbinding mogelijk is ? lijkt me toch sterk ....
Heeft daar natuurlijk niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
ARGH.. mensen over de vloer... doet PSN het niet! wel erg vaak de laatste tijd. Paar zondagen geleden ook al... Wat kan er aan de hand zijn? Zir zelf in de ICT kan mij niet indenken dat wij als bedrijf zo vaak kort op elkaar down zijn gegaan.. vreemd

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:53

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Of je leest even het topic door voordat je gaat klagen/vragen wat er aan de hand is?

Blijkbaar is het bij Sony nodig dat er vaak onderhoud gepleegd wordt, dat is nu eenmaal zo...

Ik vind het overigens alleen raar dat PSN dan zegt dat mijn inlog gegevens verkeerd zijn, ipv dat er gewoon staat dat er onderhoud is of dat de servers gewoon niet beschikbaar zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Walance op 21-09-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SOCO_cola schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:20:
ARGH.. mensen over de vloer... doet PSN het niet! wel erg vaak de laatste tijd. Paar zondagen geleden ook al... Wat kan er aan de hand zijn? Zir zelf in de ICT kan mij niet indenken dat wij als bedrijf zo vaak kort op elkaar down zijn gegaan.. vreemd
Dit is gewoon gepland onderhoud ? Mag hopen dat je dat wel eens doet met je servertjes :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
DennusB schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:25:
[...]

Dit is gewoon gepland onderhoud ? Mag hopen dat je dat wel eens doet met je servertjes :P
Jawel zorgen we er alleen voor dat de Load Balancer alles naar 1 servert stuurt ipv twee. Echt totaal offline kort en vrij langdurig (aantal) is nou niet bepaald acceptabel in productie ;) Is er toch wat mis met je architectuur ;)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Conquerer schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:25:
...
Ik vind het overigens alleen raar dat PSN dan zegt dat mijn inlog gegevens verkeerd zijn, ipv dat er gewoon staat dat er onderhoud is of dat de servers gewoon niet beschikbaar zijn.
Precies, dat is een rare melding! Ik snapte dr geen jota van.. Gelukkig is daar altijd Tweakers om de boel op te helderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conquerer schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:25:
Of je leest even het topic door voordat je gaat klagen/vragen wat er aan de hand is?

Blijkbaar is het bij Sony nodig dat er vaak onderhoud gepleegd wordt, dat is nu eenmaal zo...

dat zal wel liggen aan het gegeven dat de inlogservers ook offline gaan en de begruikersgegevens dus inderdaad niet gevonden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SOCO_cola schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:27:
[...]

Jawel zorgen we er alleen voor dat de Load Balancer alles naar 1 servert stuurt ipv twee. Echt totaal offline kort en vrij langdurig (aantal) is nou niet bepaald acceptabel in productie ;) Is er toch wat mis met je architectuur ;)
Mis met je architectuur? Wat nou als je de hele backend moet upgraden? Dat doe jij zonder downtime, nou jongen : Applaus voor jou ;) Komop zeg...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Kleine moeite om een dag vantevoren even een bericht op PSN te zetten. NOG een kleinere moeite om een juiste foutmelding te geven zodat ik niet in mijn administratie hoef te duiken om mijn goede wachtwoord op te zoeken..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
DennusB schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:53:
[...]

Mis met je architectuur? Wat nou als je de hele backend moet upgraden? Dat doe jij zonder downtime, nou jongen : Applaus voor jou ;) Komop zeg...
Dan is er met de moderne updatetechnieken nog steeds iets mis met je architectuur als je vrij regelmatig de boel voor een erg lange tijd moet platgooien.

nieuws: Twitter zet bittorrent in voor uitrollen serverupdates

12 seconden voor een enorme site als twitter om de servers te updaten, nu is dat misschien makkelijker om uit te voeren maar komop zeg 10 uur plat is extreem lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Nou jongens psn is back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:09:
Ik heb net mijn ps3 geupdate naar 3.5 om even een 3d blu ray te testen. Als ik deze er in doe gaat ps3 laden en doet daarna niets. In het video menu komt ook niets bij te staan. Het is een nieuwe ps3 en een blu ray die enkel in het doosje heeft gezeten. Iemand een idee wat er mis kan zijn?
Heb nu dit gevonden:
It looks as if the 3D Blu-ray support doesn’t seem to be working for all users and all 3D Blu-ray movies, one reader is reporting that 3D Blu-ray media is not even recognized, whilst another reader could not play Monsters Vs. Aliens in 3D.
Ik ben dus niet de enige. Heeft iemand hier het zelfde probleem? En belangrijker: weet iemand een fix?

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Je hebt toch een speciale "High speed" HDMI kabel nodig voor 3D? Of zit ik er nu helemaal naast. Heb me er namelijk niet echt in verdiept omdat ik niet van plan ben binnenkort voor 3D te gaan :P

• Exorcist
  • Niet online
Skire schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:30:
Je hebt toch een speciale "High speed" HDMI kabel nodig voor 3D? Of zit ik er nu helemaal naast. Heb me er namelijk niet echt in verdiept omdat ik niet van plan ben binnenkort voor 3D te gaan :P
Mja, 1.4 om precies te zijn. In hoeverre dat daadwerkelijk nodig is is de vraag, maar 1.4 schijnt vereist te zijn.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

De PS3 heeft geen HDMI 1.4, waardoor en 1.3 al voldoende is. Nadeel: Je krijgt geen 1080P/60FPS omdat dat alleen toegeeigend is aan een HDMI 1.4 kabel. De PS3 kan games in 3d outputten in max 720. BluRay kan wel op 1080P 3D 24P worden uitgezonden.

Gulfstream G650

• DCFreak

DCFreak

SalimRMAF schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:36:
De PS3 heeft geen HDMI 1.4, waardoor en 1.3 al voldoende is. Nadeel: Je krijgt geen 1080P/60FPS omdat dat alleen toegeeigend is aan een HDMI 1.4 kabel. De PS3 kan games in 3d outputten in max 720. BluRay kan wel op 1080P 3D 24P worden uitgezonden.
Ik had ergens in een interview gelezen dat de ps3 theoretisch wel 3d kan doen in 1080p, maar dat de hoeveelheid geheugen dat dit kost aan frame buffers en beperkingen qua render snelheid dit in praktijk onhandig maakt. Vandaar dat Sony de developers 720p als limiet heeft meegegeven.

De maximale data transfer specificatie van hdmi 1.4 is overigens gelijk aan die van hdmi 1.3 dus ik denk dat de meeste verschillen software gerelateerd zijn.
Sja, je zou zeggen dat het geven van een server maintenance melding geen groot probleem hoeft te zijn. Een beetje meedenken met je gebruikers kan geen kwaad dunkt me. Maar ach... We zouen voor de grap eens moeten kijken hoeveel downtime het PSN nou eigenlijk heeft.

In augustus waren er twee zondagen en nu dus 1 keer in september.

De teller vanaf 1 augustus staat op 3 x... (geen goed begin natuurlijk)

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Ok, het demofilmpje van GT5 heeft me warm gemaakt ervoor!! :o

En ja, sommige zeggen:"Oh, nu pas?!" Boeiend! :P

Wat een graphics zeg, niet normaal! Nu gaat vrouwlief toch echt een probleem krijgen als het scherm ineens 55" moet gaan worden :P

• LuPo
  • Nu online
Ik heb gisterenmiddag lekker zitten gamen. Toen heb ik wat hoorcolleges en werkgroepen gehad van m'n studie. 's Avonds filmpje gekeken met m'n vriendin en om 22:45 m'n PS3 aangeslingerd en nog even een uurtje DiRT 2 gedaan.

Ik ben me totaal niet bewust geweest dat er een update aan PSN is gedaan. Dus wat mij betreft hebben ze het onderhoud precies op het goede moment gedaan. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DCFreak schreef op woensdag 22 september 2010 @ 01:12:
[...]

Ik had ergens in een interview gelezen dat de ps3 theoretisch wel 3d kan doen in 1080p, maar dat de hoeveelheid geheugen dat dit kost aan frame buffers en beperkingen qua render snelheid dit in praktijk onhandig maakt. Vandaar dat Sony de developers 720p als limiet heeft meegegeven.

De maximale data transfer specificatie van hdmi 1.4 is overigens gelijk aan die van hdmi 1.3 dus ik denk dat de meeste verschillen software gerelateerd zijn.
Belangrijk verschil dat je moet maken is is een verschil tussen games en films. PS3 heeft genoeg power om een 3D-film in 1080p te decoderen. Bij films zou het dus gewoon moeten werken.

Voor games is 720p momenteel de max.

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.