Iemand ervaring met je telefoon verkopen aan 'opkoopsite' ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:19
Hallo,

Ik ben op dit moment in het bezit van een iPhone 3G 16GB, maar hij begint aardig af te takelen, en ik ben er een beetje op uit gekeken (batterij is niet zo goed meer dus hij moet zowat iedere avond aan de lader, en hij is gewoon langzaam).

Ik wil er daarom vanaf, en ik kan hem natuurlijk in V&A gooien, maar dan krijg ik er niet zo veel meer voor, omdat hij er optisch niet echt geweldig meer uit ziet (krasjes op de achterkant, haarscheurtje onderaan, en het ergste, een kras van 2cm lang op het scherm).

Nu kwam ik door deze advertentie: V&A aangeboden: Apple iPhone 3G 16GB Zwart bij cash4mobile.com uit, en zij geven voor een werkende (wat mijne dus is, hij is alleen optisch niet zo netjes meer) nog 200 euro. Dat is nog best een lekker bedrag, aangezien ik dat er via V&A / Marktplaats e.d. niet meer voor krijg waarschijnlijk.

Maar heeft iemand ervaring met die site? Je moet je telefoon in een envelop stoppen en dan opsturen, en dan krijg je binnen 5 dagen het bedrag op je rekening.

Maar het idee van een apparaat t.w.v. 200 euro in een doodgewone envelop verzenden staat mij niet echt aan, straks wordt ie gejat onderweg door de TNT ofzo :/

Heeft iemand al eens zijn telefoon verkocht aan cash4mobile ? Zo ja, kun je misschien vertellen hoe dat ging?

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 11-09-2010 11:11 ]

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:25
Ik heb mijn oude nokia n70 aan ze verkocht. Ik kreeg een bubbelenvelop toegestuurd, waarin ik mijn telefoon terug gestuurd heb. Daarna duurde het een week en stond het geld op mijn rekening. Ging best soepel dus

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ThinkPadd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:07:
Maar het idee van een apparaat t.w.v. 200 euro in een doodgewone envelop verzenden staat mij niet echt aan, straks wordt ie gejat onderweg door de TNT ofzo :/
Risico van de verzending ligt bij jou, dus als je dit risico wilt verkleinen/uitsluiten kun je verzekerd versturen via TNT post, kost iets van 7 of 8 euro.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Gejat door TNT....zucht. Wat een ontzettend vertrouwen heb jij in anderen. Je hebt zeker ook geen spaarrekening? Stel je voor dat de bank je geld pikt :/

Aangezien het hier een risico twv 200 euro betreft dat niet te verhalen is in geval van enige onregelmatigheid (of het nu zoek raken of diefstal betreft) vind ik je reactie eigenlijk nogal ongewenst; zeker door de toon die je erin legt. Aangezien meerdere mensen je bericht al hebben geciteerd laat ik je bericht staan, maar ik nodig je van harte uit om dergelijke berichten in het vervolg lekker voor je te houden.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 23-09-2010 13:59 ]

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 15:45
XeNeRgY schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:54:
[...]

Gejat door TNT....zucht. Wat een ontzettend vertrouwen heb jij in anderen. Je hebt zeker ook geen spaarrekening? Stel je voor dat de bank je geld pikt :/
Briefpost is wel een ander verhaal hoor, zeker toen er nog veel met de hand gesorteerd werd. Toen werden naast geld zelfs sleutels uit brieven gehaald (heb ik ook een keer gehad). Pakketpost is wel betrouwbaar en postbodes ook wel maar distributiecentra zijn een ander verhaal.

Je kan ook te naïef zijn...

• ThinkPad
Maks schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:59:
[...]

Briefpost is wel een ander verhaal hoor, zeker toen er nog veel met de hand gesorteerd werd. Toen werden naast geld zelfs sleutels uit brieven gehaald (heb ik ook een keer gehad). Pakketpost is wel betrouwbaar en postbodes ook wel maar distributiecentra zijn een ander verhaal.

Je kan ook te naïef zijn...
Inderdaad, ik heb al eens een WiFi kaart voor een laptop verzonden via een envelop, en die is nooit aangekomen bij de ontvanger. Dus met een item met een waarde van 200 wil ik geen risico lopen snap je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ThinkPadd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:23:
[...]

Inderdaad, ik heb al eens een WiFi kaart voor een laptop verzonden via een envelop, en die is nooit aangekomen bij de ontvanger. Dus met een item met een waarde van 200 wil ik geen risico lopen snap je.
Dat zeg ik: ZeRoC00L in "Iemand ervaring met je telefoon verkopen..."

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je zou hem ook via Zonzoo kunnen verkopen. Dan kun je je telefoon ook gewoon inleveren bij een mediamarkt. Al geven die wel wat minder voor je telefoon.
Heb er zelf verder geen ervaring mee, maar ook wel eens naar zitten kijken. Heb nog een Nokia N73 liggen die ik nooit meer gebruik. Via zonzoo 35 euro waard en cash4mobile 55 euro. Vind 35 euro alleen te weinig. 55 euro nog wel redelijk, maar dat opsturen kan weer fout gaan, waardoor je niks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-05 20:09

Brons

Fail!

XeNeRgY schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:54:
[...]

Het grote 'klaag hier over de TPG/TNT' topic al eens gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hier nog een ervaring met Cash4Mobile:
http://dp01.telecomvergel...t_offset=20&post_limit=20

Ik denk dat ik het wel doe, ik wacht alleen nog even op hun reactie. Ik heb ze namelijk gemaild met de vraag of ik wel de volledige 200 euro voor m'n iPhone krijg, omdat er wel een dikke kras op het scherm zit.

In hun voorwaarden staat:
Een toestel is werkend als:

het een power up maakt (je kunt het toestel aanzetten)
het LCD-scherm werkend is en geen beschadigingen heeft
het toetsenbord goed functioneert
het in staat is om te bellen
de batterij in orde is
het geen loszittende onderdelen heeft
het geen zwaardere beschadigingen heeft dan normale gebruikssporen
De telefoon werkt prima, en van de kras heb je niet eens heel veel last. Ik denk eerder dat ze doelen op gebroken schermen e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zelf heb ik recentelijk twee telefoons bij Cash4mobile ingeleverd, prima ervaringen ermee, die ook in bovengenoemd topic op TelecomVergelijker te lezen zijn. Twee dagen na versturen krijg je een email ter bevestiging van de ontvangst en goedkeuring van het toestel, binnen vijf dagen daarna staat het geld op de rekening (en dan zat er bij mij ook telkens nog een weekend tussen).

Voor courante toestellen geven ze meestal het hoogste bedrag, bij minder courante modellen loont het, even te shoppen, dan kan een andere site soms meer uitbetalen.

Wat het verzenden betreft, voor een toestel kreeg ik 37,50 terug, dat heb ik in een bubbeltjesenvelop verstuurd, wel twee kartonnetjes aan weerszijden erin gelegd, als extra versteviging.
Overigens, Ik weet niet, hoelang bovengenoemde ervaring van arvidbeheerder geleden is, maar ik kreeg (juni 2010) geen bubbeltjesenvelop toegestuurd, voor de verpakking moest ik zelf zorgen.

Het andere toestel bracht nog 170 op, dus die heb voor 7 euro aangetekend en in een doosje verstuurd, die iPhone zou ik dus ook aangetekend en/of verzekerd versturen, in ieder geval niet in een (bubbeltjes)envelop.

Met ZonZoo heb ik geen ervaringen, omdat ik er voor mijn toestellen veel minder ontvangen zou hebben, maar ik heb een tijdje geleden wel gelezen, dat 't veel langer kan duren, voordat je je geld krijgt.

Oh ja, wanneer je eenmaal besloten hebt, je toestel in te leveren, wacht dan niet te lang, op het inleverformulier, dat je moet uitprinten en bij je toestel moet doen, staat, dat ze de prijs slechts tien dagen kunnen garanderen en de prijzen zakken ook echt na verkoop van tijd.
Net als bij gewone verkoop via V&A, Marktplaats etc.: zodra een nieuw model uitkomt, is het oude automatisch minder waard.
Zo zou ik nu nog 154 krijgen voor het toestel, dat drie maanden geleden nog 170 opbracht.

[ Voor 22% gewijzigd door Marly op 21-09-2010 05:37 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oke klinkt goed dus :)

En Zonzoo werkt samen met MediaMarkt en Saturn dus je kunt daar je telefoon afgeven en direct geld ontvangen bij de kassa.

Mocht Cash4Mobile moeilijk gaan doen over die kras op m'n scherm dan ga ik mooi naar de mediamarkt/saturn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Wat ik me afvraag (ze zijn blijkbaar in België ook actief), zouden ze die telefoons gebruiken voor spare parts ?
Als onderdeel van de ProAssist Group heeft ProPhone Solutions vestigingen in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een vriend van me heeft zo zijn N95 verkocht; ging meer dan prima, kreeg zijn geld keurig gestort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 23:47
Goeie deal. 50 euro voor een telefoon die al een jaar in mijn la ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me duidelijk, niet doen dus. Sterker nog, verstuur helemaal niks meer met de post. Breng het gewoon langs. Je vertrouwt het niet, dus je hebt geen keus. Of heb je een percentage waarbij niet gejat is door TNT is je hoofd dat je aanvaardbaar vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Voor die 25 euro verschil zou ik niet moeilijk doen, maar een mediamarkt binnenwandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
tinnef schreef op maandag 13 september 2010 @ 00:10:
[...]

Lijkt me duidelijk, niet doen dus. Sterker nog, verstuur helemaal niks meer met de post. Breng het gewoon langs. Je vertrouwt het niet, dus je hebt geen keus. Of heb je een percentage waarbij niet gejat is door TNT is je hoofd dat je aanvaardbaar vindt?
Met pakketpost is niks mis, maar de normale briefpost vertrouw ik niet echt als je dingen anders dan brieven gaat versturen. Ik ga hem dus gewoon als pakketje, en dan verzekerd verzenden :)

Ik heb antwoord terug van Cash4Mobile, over die kras:
Beste Frank,

Bedankt voor je email.

Gebruikerssporen vinden wij geen probleem zolang deze geen invloed hebben op
de werking van je toestel,
zolang het hier slechts een kras betreft ontvang je dus de volledige prijs
voor je toestel.

We adviseren je wel om gezien de hogere waarde van het toestel deze
aangetekend of verzekerd te verzenden
zodat je verzekerd bent van een goede verzending.

Met vriendelijke groet,

Support Team

Cash4Mobile
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb zojuist m'n 'bestelling' geplaatst bij hun.

Wel balen dat de iPhone 3G 16GB inmiddels 190 waard is ipv 200, toch een tientje gezakt in waarde :-(

Ik ga hem verzekerd verzenden via TNT.

Ik laat jullie wel weten hoe het is verlopen :)

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-05 23:51
Is het verplicht om 25% af te staan aan een goed doel?

[ Voor 44% gewijzigd door Deef_K op 23-09-2010 12:45 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neefdave schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:44:
Is het verplicht om 25% af te staan aan een goed doel?
Uit hun FAQ
Tijdens het verkoopproces bieden we je de mogelijkheid om het bedrag, of een deel ervan, te schenken aan een goed doel.
Ze bieden je dus de mogelijkheid, lijkt me dus niet verplicht.

Anoniem: 209360

Maks schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:59:
[...]

Briefpost is wel een ander verhaal hoor, zeker toen er nog veel met de hand gesorteerd werd. Toen werden naast geld zelfs sleutels uit brieven gehaald (heb ik ook een keer gehad).
Dat heeft meer een technische reden. Sleutels blijven hangen in de wieltjes die de enveloppen verplaatsen. Daardoor schiet de sleutel door de envelop heen en blijft liggen in het distributiecentrum en de lege envelop wordt gewoon verstuurd.

Schijnen bakken vol met sleutels te zijn, maar niemand die weet waar ze vandaan komen of naar toe moeten.

• ThinkPad
Zonet het pakje weggebracht, hij moest aangetekend en het kostte 10 euro om hem te verzenden.

Maar toen ik weer thuis was zag ik de bon die erbij moest op m'n bureau liggen, dus ik als een gek (om 16:45) naar het postkantoor geraced, en godzijdank was hij nog niet weg. Anders kon ik fluiten naar m'n geld denk ik :X Op het postkantoor snel de bon erbij gedrukt.

Ik laat het weten als ik het geld heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 07:45
Ben benieuwd, zou zelf mijn iPhone ook willen verkopen. :) Zelfde model.

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-03 08:44
Binnen 5 wordt het geld gestort volgens hun website...
Dus is het al binnen ? :D

• ThinkPad
Nope nog niet :-(

Kan nu niet bij m'n rekening, maar gister stond het er iig nog niet op.

[ Voor 68% gewijzigd door ThinkPad op 30-09-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
TIGER79 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:29:
Binnen 5 wordt het geld gestort volgens hun website...
Dus is het al binnen ? :D
Binnen 5 werkdagen na de email met bevestiging van ontvangst en goedkeuring van het toestel, niet 5 dagen na versturen, volgens onze ervaring althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik had er zelf al achteraan gemaild gister, en kreeg inderdaad te horen dat het 5 dagen na ontvangst en goedkeuring is ja.

Vanmiddag kreeg ik een mailtje dat ze m'n toestel ontvangen hadden.

Onderaan het mailtje stond:
Wij streven er naar het bedrag binnen 5 werkdagen bij te schrijven op rekeningnummer <knip>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 19:30
Heb je hem dus met pakketpost naar hen verstuurd? Wil hetzelfde doen met mijn toestel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja in een klein doosje, op het postkantoor is hij aangetekend verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 07:09
Goede tip dit, ik heb vrijdag een oude nokia op de post gedaan. Had er op marktplaats nauwelijks nog iets voor gekregen (sterker nog, met z'n schmutsige voorkomen en beperkte accuduur had ik hem niet eens durven verkopen), maar bij deze toko stond er nog 55 euro voor. Ik ben benieuwd.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 16:33
Ik vraag me echt af welke toestellen dat zijn hoor, ik heb een blackberry 9000 over, in nette staat, maar die brengt mar 90 euro, op Via marktplaats is dat dik het dubbele.

Ook andere toestellen zijn me veel te weinig waard. Leuk voor toestellen die schade hebben of toch al niet meer zo lekker werkten, maar de rest doe ik via marktplaats, meer cash.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik denk inderdaad dat als je toestel in uitstekende staat is dat cash4mobile niet zoveel zin heeft. Maar even specifiek in gaan op mijn nokia N73 die nog 55 euro opbracht:
- Lader kwijt
- Dof plekje op het het scherm
- Stof achter het scherm
- Batterij zeer zwak
- Achterzijde sluit niet meer goed aan

Dat zijn allemaal redenen waarom ik hem niet op marktplaats zou willen verkopen, maar deze toko heeft er blijkbaar weinig moeite mee. Ik vermoed dat ze de hele buitenzijde vervangen, in het geval van mijn nokia ben je dan al 3 van de 5 mankementen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59
Bovendien kopen ze vaak ook defecte toestellen, dus ook zwakke batterij is geen issue.
En ik vermoed dat de meeste toestellen ook gewoon een tweede leven krijgen in een ontwikkelingsland, die malen namelijk niet om een dof plekje en wat stof achter het scherm..

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik denk eerder dat ze alle metalen eruit extracte om daar $$$ of €€€ mee te verdienen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
Van Zonzoo:
Het is duurzaam. De levensduur van uw gsm wordt verlengd en de grondstoffen worden hergebruikt.

Door telefoons die nutteloos in uw kast liggen weer te gebruiken of verantwoord te recyclen worden waardevolle toestellen en gebruikte materialen opnieuw ingezet. Mocht u niet zoveel geld voor uw telefoons krijgen, dan hebben ze in ieder geval nog een waarde voor het milieu.

* Telefoons worden gemiddeld nog meer dan drie jaar langer gebruikt waardoor de milieubelasting voor maken van nieuwe telefoon wordt beperkt.
* Niet-werkende telefoons wordt netjes, volgens gecertificeerde processen, afgebroken en componenten en grondstoffen worden weer hergebruikt.
* Chemisch afval wordt ingezameld en komt NIET op de vuilnisbelt of blijft niet liggen in keukenlades bij Belgische huishoudens.
* Onze handelspartners zijn allemaal ISO-gecertificeerd en verwerken de telefoons op verantwoorde wijze.
* Ons rapportage systeem houdt per telefoon bij wat er mee gebeurt en voldoet aan alle eisen op het gebied van milieurapportages.
* Mensen in landen met opkomende economieën worden in staat gesteld (mobiel) te communiceren wat bijdraagt tot hun maatschappelijke en economische ontwikkeling.
Beide dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb een paar maand geleden me iphone 3g 16gb aan zonzoo verkocht!
Mijn iphone was aan de achterkant erg beschadigd en liep erg traag.. toch nog 180 euro voor gekregen, dit ging super makkelijk bij de mediamarkt en je krijgt meteen je geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb het geld nog niet binnen, maar verwacht het wel deze week :)

En inderdaad, als je telefoon nog helemaal tip top in orde is kun je hem beter particulier verkopen, maar zoals ik in de startpost al zei was m'n iPhone heel erg afgetakeld, en als ik hem particulier zou verkopen zou ik er minder voor vangen dan wanneer ik hem zou verkopen aan Cash 4 Mobile. Keuze snel gemaakt dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ennnnnnnnn het geld is binnen *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VSUmqSitHJLpbxLLYgcsnh5F/thumb.jpg

Het is 202,50 omdat ik ook nog een Samsung U700 naar ze had gestuurd.

190 + 12,50 = 202,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Volgens mij gaat het die toko helemaal niet om het millieu! Ze verdienen geld door de onderdelen als reparatieonderdelen te verkopen. Dit blijkt uit het feit dat recente telefoons veel geld opleveren (meer dan dat ze aan materiaal waard zijn) en dat een toestel van 4 jaar oud maar een paar euro oplevert.

Wederom een toko die de groene leugen gebruikt om zijn eigen business model te verantwoorden. :r

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ari3 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:49:
Wederom een toko die de groene leugen gebruikt om zijn eigen business model te verantwoorden. :r
Zolang je er geen reet van gelooft en je toestel opstuurt, omdat die eigenlijk geen reet meer waard is en niemand hem wil : Niks aan de hand :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Volgens mij gaat het die toko helemaal niet om het millieu! Ze verdienen geld door de onderdelen als reparatieonderdelen te verkopen. Dit blijkt uit het feit dat recente telefoons veel geld opleveren (meer dan dat ze aan materiaal waard zijn) en dat een toestel van 4 jaar oud maar een paar euro oplevert.

Dan gaat het ze toch ook om het milieu? De onderdelen van je telefoon krijgen dan een 2e leven lijkt mij?

[ Voor 71% gewijzigd door ThinkPad op 06-10-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:14

Ehm, ja. Dit is een gevalletje lekker boeiend voor mij. Als ik er hier meer geld voor krijg dan op marktplaats, stuur ik mn ongewenste telefoon mooi op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
  • Laatst online: 29-03-2023
Afgelopen vrijdag heb ik ook een toestel opgestuurd, Nokia n82 voor de beloofde prijs van €95,-
heb tot op heden nog niets van ze gehoord. Maar ik wacht het gewoon even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Volgens mij is dit ook het bedrijf waaraan ik m'n Nokia 6700 heb verkocht. Die leverde nog 95 euro op, meer dan m'n E72. Hij was al meer dan een jaar oud en ik mocht de memorycard, lader, datakabel en headset gewoon houden. Op V&A zou hij met al die accessoires erbij misschien nog 40 euro opgeleverd hebben :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Justinski schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:17:
Afgelopen vrijdag heb ik ook een toestel opgestuurd, Nokia n82 voor de beloofde prijs van €95,-
heb tot op heden nog niets van ze gehoord. Maar ik wacht het gewoon even af :)
Grappig, ik heb afgelopen maandag ook een N82 verstuurd - batterij was leeg (oplader kwijt), maar vandaag een mailtje dat 'ie binnen is, getest en werkend bevonden. Eerste ervaring met cash4mobile: uiterst positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
@Resonance, ha toevallig! Goede prijs als ik marktplaats zo bekijk :*)

Vandaag ook het bevestigings mailtje gehad dat hij ontvangen is!
(Had 'm niet aangetekend verstuurd in een dichtgetape'te bubbelenvelop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Justinski schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:56:
@Resonance, ha toevallig! Goede prijs als ik marktplaats zo bekijk :*)

Vandaag ook het bevestigings mailtje gehad dat hij ontvangen is!
(Had 'm niet aangetekend verstuurd in een dichtgetape'te bubbelenvelop)
Geweldig goede prijs zelfs! Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit waarom de N82 zo veel waard is; ruim 3 keer meer dan m'n huidige HTC Hero'tje, welke ik toch een stuk liever heb ^^

Ik had 'm overigens ook niet aangetekend verstuurd in een bubbelenvelop, met een handgeschreven trackingcode (printer stuk) en dus een lege batterij, maakt allemaal niet uit dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Geld netjes binnen van de N73, dat is dus binnen 3 dagen na het mailtje dat ie goed binnen gekomen en getest was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk je dat ze in de derde wereld met vier jaar oude mobieltjes rondlopen of willen rondlopen? De rest zal wel voor onderdelen worden gebruikt, maar wat is daar mis mee? Iedereen wordt er beter van hoor.

- de consument die zijn telefoon wil verkopen voor een fatsoenlijke prijs
- de consument die een recente telefoon tweedehands wil kopen
- het bedrijf

Wat is hier mis mee?

Helaas brengt mijn oude telefoon slechts 5,- op en mijn nieuwe slechts 12,- :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 209360 op 08-10-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
Gister het geld ontvangen (10 dagen na opsturen van mijn Nokia),
prima service dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 19:30
Nvm..

[ Voor 96% gewijzigd door Perzikvrucht op 19-10-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 06:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb dit van het weekend ook ontdekt. Prima systeem. Mijn E71 is echt supergaar, maar voldoet aan het criterium 'start op en scherm is niet kapot'. Daar krijg ik er nog 98 euro voor. Voor mijn E51 nog 40 euro en voor een 6310i nog 6 euro.

Als ik dat allemaal heb verkocht, koop ik weer een goeie E71 (top telefoon) en verpats ik m'n E75 (geen top telefoon) mooi voor 80 euro daar. Echt heel relaxte service allemaal!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

JvS schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:56:
Ik heb dit van het weekend ook ontdekt. Prima systeem. Mijn E71 is echt supergaar, maar voldoet aan het criterium 'start op en scherm is niet kapot'. Daar krijg ik er nog 98 euro voor.
Wel raar dat een E71 nog 97,50 euro oplevert en een E72 maar 77,50 :?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 09:03

DancePlaza

ninja

e71 is relatief populairder toestel op dit moment dan de e72

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
Sturen de mensen hun toestel aangetekend op of vertrouwen jullie het allemaal wel zo?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:41
Als je twijfelt kun je ook gewoon even bij de mediamarkt langsgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Zo te lezen een aardig alternatief voor het verstoffen van oude telefoons. In ieder geval gezien vanuit het perspectief dat er geld voor te krijgen valt (puur vanuit m'n eigen bankrekening gedacht dus).

Echter, ik zou het heel erg jammer vinden als ik er achter zou komen dat zo'n organisatie eigenlijk vrijwel niets doet voor milieu óf voor de derde wereld. Dat zo'n organisatie, zoals hier al geopperd, telefoons opkoopt om de onderdelen voor (meer) geld door te verkopen. Dat is toch op z'n zachtst gezegd onethisch, en wellicht zelfs een lichte vorm van oplichting.

Ik wordt persoonlijk in ieder geval niet zo heel erg enthousiast over het verkopen van mijn oude meuk als ik me inbeeld dat één of andere louche handelaar goud geld verdient aan zaken waarmee ik dacht anderen of het milieu te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Je geeft ze de telefoon heus niet cadeau, maar verkoopt hem voor een bedrag, dat hoger ligt, dan wat je op Marktplaats of hier bij V&A kunt krijgen, anders zou je het niet doen (en gelijk heb je :)). Maar wanneer ze ervoor betalen, worden ze toch eigenaar en kunnen ermee doen, wat ze willen ?
Wanneer de telefoon in onderdelen verkocht wordt, is het milieu hiermee ook geholpen, door hergebruik van de betreffende materialen, i.p.v. ze in de la te laten verstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

JvS schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:56:
Ik heb dit van het weekend ook ontdekt. Prima systeem. Mijn E71 is echt supergaar, maar voldoet aan het criterium 'start op en scherm is niet kapot'. Daar krijg ik er nog 98 euro voor. Voor mijn E51 nog 40 euro en voor een 6310i nog 6 euro.

Als ik dat allemaal heb verkocht, koop ik weer een goeie E71 (top telefoon) en verpats ik m'n E75 (geen top telefoon) mooi voor 80 euro daar. Echt heel relaxte service allemaal!
En 144 euro op m'n bank bijgeschreven. Wat een chille service.

Ik ben trouwens van de school 'wat je zelf kunt betalen, moet je niet verzekeren', ik heb het dus gewoon met de normale pakketpost verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Bij mij ging het om 190 euro, dat vond ik die extra paar euro wel waard. 4 tientjes durf ik onverzekerd nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-05 12:26

ToCuS

It begins in the brain!

ik een maandje geleden dit bij de MediaMarkt gedaan (dat van zonzoo) dat werkt ook prima, we kregen bijna 200 eurie cash mee.. dus vanaf nu houden we 1 reseve mobiel achter de hand en alle oude gaan daar heen..

ik heb net eens zitten vergelijken, bij zonzoo krijg je veel meer voor een mobieltje dan bij C4M... soms scheelt het bijna 50 euro..

[ Voor 24% gewijzigd door ToCuS op 29-10-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Laatst online: 08-05 12:13
ToCuS schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:05:
ik een maandje geleden dit bij de MediaMarkt gedaan (dat van zonzoo) dat werkt ook prima, we kregen bijna 200 eurie cash mee.. dus vanaf nu houden we 1 reseve mobiel achter de hand en alle oude gaan daar heen..

ik heb net eens zitten vergelijken, bij zonzoo krijg je veel meer voor een mobieltje dan bij C4M... soms scheelt het bijna 50 euro..
Dat is niet voor alle mobieltjes zo: op zonzoo krijg ik voor mijn Nokia 5800 ruim 50,- en bij cash4mobile krijg ik ruim 80,-. Het loont dus om te kijken of er verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch vraag ik me af wat voor telefoon jullie dan hebben. Die van mij zijn altijd tussen de 3,- en 10,- waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 16:41
Paulus73 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:26:
[...]

Dat is niet voor alle mobieltjes zo: op zonzoo krijg ik voor mijn Nokia 5800 ruim 50,- en bij cash4mobile krijg ik ruim 80,-. Het loont dus om te kijken of er verschillen zijn.
Echter is het wel zo dat het per week kan verschillen. Mijn vader kreeg vorige nog 80 euro voor z'n (oude) telefoon bij Cash 4 Mobile, en nu nog maar 45 euro. Bij zonzoo was het echter andersom, van 25 euro naar 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 209360 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:45:
Toch vraag ik me af wat voor telefoon jullie dan hebben. Die van mij zijn altijd tussen de 3,- en 10,- waard.
Ik heb een E71 en een E51 ingeleverd. En een N95 of N96 is ook naar verhouding veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik stuur maandag mijn 1ste generatie iPhone 8gb op voor 75 euro. Dat is flink meer dan ik ervoor zou krijgen op tweakers of marktplaats.

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan maar deze positieve verhalen hebben mij wel overgehaald het te proberen.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 16:19
Afgelopen donderdag een N73 en een N96 opgestuurd. Kreeg er nog een net bedrag voor terug. Morgen hopelijk een mail dat het in goede orde is aangekomen. Volgens de pakketdienst was het er vrijdag al ;)

Dan einde van de week met een beetje geluk het geld al binnen. Voordeel hiervan is dat je de laders niet hoeft mee te sturen. Daardoor heb ik nu gratis ;) een lader voor naast het bed en in mijn laptop tas.

Maar het loont wel om te kijken wat je op welke site krijgt. Dan verschilt van site tot site. En zonzoo heeft natuurlijk het voordeel dat je ze bij de MM kan inleveren...

Al met al een goede service... Je zou bijna een marktplaats handel opzetten ;)

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb het via zonzoo gedaan bij de saturn. niets opsturen gewoon naar de klantenservice, ff een check of de telefoon gestolen is of gesignaleerd staat en daarna naar de kassa om het geld op te halen. Heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zijn er ook mensen met de ervaring dat de opgestuurde telefoon niet is aangekomen bij Zonzoo? Ik heb twee weken geleden een telefoon opgestuurd, maar die lijkt in het zwarte gat verdwenen :(

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
P_de_B schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:24:
Zijn er ook mensen met de ervaring dat de opgestuurde telefoon niet is aangekomen bij Zonzoo? Ik heb twee weken geleden een telefoon opgestuurd, maar die lijkt in het zwarte gat verdwenen :(
Ik heb hier net voor gemailt.
Vanochtend antwoord van de helpdesk:
Geachte zonzoo klant,

dank u voor uw email.

Wij hebben uw zending op 28.10.2010 ontvangen. Helaas kan er door een omstelling in ons systeem momenteel geen automatische bevestiging per email worden verstuurd en staat deze ontvangst nog niet in uw account gemeld. Onze excuses voor deze verwarring.

met vriendelijke groeten

uw zonzoo team
Dus geduld is momenteel het codewoord. Voor de zekerheid kan je ook altijd de helpdesk mailen (gewoon support@zo​nzoo.be in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb ook een vergelijkbare mail gekregen zojuist:
Geachte zonzoo klant,

Bedankt voor uw email.

Door een technisch probleem bij de invoering van een nieuw systeem zijn de verkopen op het moment voor u niet zichtbaar. Wij begrijpen dat dit zeer vervelend voor u is en hopen dat de storing snel verholpen zal zijn.
Graag bevestigen wij dat uw zending in goede staat door ons is ontvangen en dat de betaling binnen 15 werkdagen plaats zal vinden.
Wij willen ons nogmaals voor de overlast excuseren.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan staan wij u graag ter beschikking.

Met vriendelijke groet,

Uw zonzoo team
Het lijkt dus mee te vallen :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Paulus73
  • Laatst online: 08-05 12:13
Ik heb inmiddels mijn telefoon (Nokia 5800) opgestuurd naar cash4mobile en ik heb het geld inmiddels op mijn rekening. Heb hem gewoon in een normale envelop verstuurd waarbij ik mijn telefoon had omwikkeld met een oude krant. Werkt prima dus.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:26
Het kan inderdaad wat langer duren bij zonzoo, maar ik heb een week of 4 geleden toch wel mijn geld gehad voor mijn oude N95. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 16:19
Ik heb mijn twee oude nokia's opgestuurd naar C4M. Vrijdag verstuurd en woensdag mail gekregen dat ze in goede staat waren aangekomen en dat ik het volledige bedrag uitgekeerd zou krijgen. De dinsdag erop mijn geld netjes ontvangen.

Ik heb ze voor de zekerheid verzonden met de pakketdienst. Dan kun je ze via track and trace in de gaten houden :)

Al met al een goede ervaring dus. Mocht mijn HD2 straks niet genoeg meer opbrengen via V&A dan gaat die waarschijnlijk ook hun kant op :)

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 08:34
Ik ga denk ik ook mijn Omnia II voor 120 euro verpatsen aan C4M. Zonzoo geeft er 87 voor en C4M 120. Ondanks mijn al eerdere goede ervaring met Zonzoo deze keer maar de andere partij uitproberen :)

Al met al een relaxte service, misschien dat je er op Marktplaats meer voor krijgt, maar dit scheelt wel een heleboel irritante mails!!!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:25
Mijn Nokia telefoon ook verkocht aan C4M, kan niet anders zeggen dan goede service :)
Donderdag aangetekend verzonden, vrijdag bij hun afgeleverd (handig, track&trace bij aangetekend verzenden), maandag bevestiging van ontvangst gehad, en woensdag stond het geld op de giro.

[ Voor 12% gewijzigd door EDIT op 24-11-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 14:12
Ook mijn eerste ervaring met C4M gehad. Mijn Nokia N85 verkocht, snelle service en leverde mij meer op dan met de losse verkoop. Alles snel geregeld. Formulier invullen, e-mail met begeleidingsbrief in PDF, 30 november verstuurd, 2 december ontvangstbevestiging van C4M met de e-mail en vandaag 6 december het bedrag op mijn rekening - top!

Verzenden in bubbelenveloppe bij TNT Post agentschap met track en trace nummer, kan ook met een Antwoordnummer - gaf mij voldoende zekerheid.

Tip: vergelijk de verschillende telefoonopkopers: cash4mobile.com, zonzoo, verkoopjemobiel, verkoopjetelefoon.nl, scheelde mij € 20.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 16:59
Grappig, ik heb ook een N85 naar ze opgestuurd. €110 voor gevangen. Liep allemaal probleemloos.
Gewoon in bubbelenvelop opgestuurd en niet aangetekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
voortaan toch maar eens vergelijken dan - heb al mijn toestellen bij de mediamarkt gebracht.

Vind het principe wel mooi.. maar wat er met de toestellen gebeurd? geen idee...

Zonzoo claimt ze weer te verkopen in ontwikkelings landen....

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Ik weet niet of mijn reactie er nog toe doet maar ik heb helaas de ervaring dat zaken doen met bedrijven zoals de ts in de OP aangeeft je altijd minder oplevert dan wanneer je het via de particuliere kanalen doet. :/
Ik hanteer liever het welbekende boter bij de vis principe als het om dit soort zaken gaat. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 16:59
Ik kreeg voor mijn telefoon meer via c4m dan ik op marktplaats kon krijgen, plus dat je niet het gezeik van de MP-Paupers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Inderdaad krijg je voor een nieuwe telefoon van een populair merk en type, zonder krassen en compleet in doos, met bon, op Marktplaats meer, dan wanneer je hem inruilt via een van deze sites, maar dan moet je veel geduld en humor hebben, want voordat je een serieuze koper treft, heb je tientallen mails van voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang-zitters ontvangen, (hoofdzakelijk) tieners, die denken, voor 150 euro de nieuwste iPhone, Blackberry, Desire, Galaxy etc. te kunnen scoren.

Echter een telefoon, die wat minder mooi is, of niet compleet, daalt meteen drastisch in waarde en een wat ouder toestel, dat nog prima werkt, is vrijwel niets meer waard, omdat men immers de nieuwste telefoons "gratis" bij een abo krijgt.
Voor dergelijke toestellen zijn deze recycling-sites ideaal, je ontvangt nog 40-60 euro, terwijl men op Marktplaats en V&A een tientje biedt, mogelijk nog inclusief verzending (vorig jaar zelf hier in V&A meegemaakt) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 09:03

DancePlaza

ninja

goeie ervaring met c4m, afgelopen week een nokia 5800 opgestuurd kreeg er ruim 80 euro voor, op mp zou ik wel voor 100 euro kunnen verkopen maar dan moet je veel tijd en geduld hebben :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
Ik wacht nu al 2,5 maanden op de betaling van Zonzoo voor mijn defecte Touch HD. Ik krijg geen antwoord van de support, dus volgende keer sowieso weer C4M! Heerlijk snel en geen gezeik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 19:27

Dido

heforshe

Vage site. Een T-mobile G2 noemen ze een hero, en is 100 euro waard.
De G2 touch (de hero dus) is ook 100 euro waard.
Maar een HTC hero is maar 30 euro waard.

Schiet mij maar lek. 8)7

Wat betekent mijn avatar?

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:48
Afgelopen periode heb ik 10 telefoons naar c4m gestuurd.
9 x c1-00 voor 125 euro
1 x n82 voor 85 euro.

Heb aardig winst ermee gemaakt. Had c1-00 voor 45 via marktplaats gekocht, om het gelijk voor 125 euro door te verkopen aan c4m. De n82 had ik voor 65 euro gekocht met hetzelfde rede. Inmiddels hebben zij de prijs van de nokia c1-00 aangepast :(

Het geld is ook overgemaakt op mijn rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392334

Hallo,

Ik heb 2 weken terug mijn telefoon Nokia E75 opgstuurd naar C4M.
Nog steeds niks ontvangen..

Nu heb ik toenstraks contact opgenomen met ze, door ze te bellen.
En ze vertelde me dat het niet aangekomen is.. Nu bellen ze me later terug...

Heeft nog iemand deze ervaring? En hoe is het opgelost? Ik kan het geld erg hard gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je het wel verzekerd opgestuurd?
Wat zegt de track and trace code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 12:58

Naboo

#WINNING!! DUH!

Ik heb nog een werkende en een niet werkende Samsung F480 liggen. Dat zou dus 27,50 + een kwart van 27,50 zijn. LOL

Had ik al mijn mobieltjes maar bewaard.... :D

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392334

jwchess schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:51:
Heb je het wel verzekerd opgestuurd?
Wat zegt de track and trace code?
Ik heb hem gewoon in een bubbeltjes enveloppe opgestuurd. Omdat dit in het praatje stond... Maar na conctact opgenomen te hebben met het bedrijf beloven ze me al dagen lang terug te bellen... Maar ik krijg maar geen telefoontje.. heb er zelf, zelfs nog 2 keer voor gebeld... Beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Anoniem: 392334 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:09:
[...]

Ik heb hem gewoon in een bubbeltjes enveloppe opgestuurd. Omdat dit in het praatje stond... Maar na conctact opgenomen te hebben met het bedrijf beloven ze me al dagen lang terug te bellen... Maar ik krijg maar geen telefoontje.. heb er zelf, zelfs nog 2 keer voor gebeld... Beetje vreemd...
Op zich is het verzenden natuurlijk ook de verantwoordelijkheid van de verzender. Ik snap niet helemaal wat je van het bedrijf wilt, behalve misschien horen dat het toch is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Anoniem: 392334 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:09:
[...]

Ik heb hem gewoon in een bubbeltjes enveloppe opgestuurd. Omdat dit in het praatje stond...
Wanneer je wat verder leest, staat er ook, dat ze adviseren, duurdere toestelen aangetekend te versturen. Toen ik afgelopen zomer twee keer een toestel aan Cash4mobile "verkocht" heb, heb ik dan ook, conform hun advies, het toestel, waar ik 30 euro voor zou krijgen, in een bubbelenvelop verstuurd en het exemplaar, dat ruim 100 euro op zou brengen, aangetekend verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395331

Heeft iemand ervaring met verkopen van een telefoon aan envirofone? Zij bieden namelijk meer dan zonzzo etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Geen eigen ervaring, maar volgens onderstaand topic op Telecomvergelijker kan het soms wel lang duren, voordat je je geld ontvangt : http://www.telecomvergeli...ead/25336/envirofone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:54
Netjes, toch nog 155 euro gekregen voor een ouwe iPhone 3G/16GB met grote kras op het scherm en niet meer werkende WiFi. Op marktplaats had ik hem niet eens meer durven plaatsen en het ding lag al maanden stof te happen.
Gewoon opgestuurd in bubbeltjes-envelop, niet verzekerd of wat dan ook (had geen zin om extra kosten te maken en om langs het 'postkantoor' te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb ook recentelijk mijn HTC touch diamond 2 verkocht aan hun voor 74,50 en een SE C510 voor 32.50. Ik vond het een netjes bedrag voor deze 2 oude telefoons. Beide in een bubbeltjes enveloppe verstuurd.

De telefoons waren niet meer in perfecte staat om ze via marktplaats te verkopen maar voor cash4mobile was het geen probleem. Nette en snelle afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-04 10:13
Heeft iemand nog recente ervaringen met dit bedrijf? Ik overweeg om mijn oude iPhone aan hun te gaan verkopen maar ben benieuwd naar recente ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Wat wil je weten? Je zou ook eerst een andere telefoon (goedkoop ding) naar ze op kunnen sturen, en daarna pas je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

mokum64 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:11:
Heeft iemand nog recente ervaringen met dit bedrijf? Ik overweeg om mijn oude iPhone aan hun te gaan verkopen maar ben benieuwd naar recente ervaringen.
Volgens mij hebben die sites zich in het verleden wel voldoende bewezen. Anders lever je hem toch in bij MediaMarkt?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste