Ik heb vorige week een mobiel naar GSMLoket.nl verstuurt via Kiala (wat is dat trage verzending zeg). Ze hadden telefoon maandag/dinsdag ontvangen, woensdagochtend bericht dat telefoon is goedgekeurd en WOENSMIDDAG het geld op mijn rekening! Perfect!
In de meeste gevallen alleen je mobiel met batterij. Een beetje zelf zoeken op de desbetreffende site is niet zo lastig toch...Johnnie5 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:37:
Is het de bedoeling dat je alleen je mobiel opstuurt?
Dus zonder lader en boekjes.
Ik heb overigens mijn mobiel opgestuurd naar Recycle Michael. Ik vind de communicatie niet geweldig. Had mijn mobiel op 6 juni opgestuurd, 11 juni hebben zij het ontvangen (aldus Track & Trace). Ik heb na een paar dagen zelf maar gemaild wanneer ik een ontvangstbevestiging zou krijgen.
Op 18 juni heb ik de bevestiging gekregen, geld zou binnen 5 werkdagen op mijn rekening staan, maar helaas heb ik vandaag nog niks... Even afwachten nog.
Dit viel me ook op, voordat ik Cash4mobile ontdekte zag ik Recycle Michael, en wilde daar weten wat een bepaalde telefoon opleverde, aangezien hij daar niet in de lijst stond. Zeer veel fijne ervaringen daar te lezen, en snel contact werd gegarandeerd. Stuurde mijn vraag dus in en het duurde zeker anderhalve week voordat ik gemeld kreeg dat ze achter de vraag aan zouden gaan... Achja zolang ze maar leveren wat ze beloven.ilhanko schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:28:
[...]
In de meeste gevallen alleen je mobiel met batterij. Een beetje zelf zoeken op de desbetreffende site is niet zo lastig toch...
Ik heb overigens mijn mobiel opgestuurd naar Recycle Michael. Ik vind de communicatie niet geweldig. Had mijn mobiel op 6 juni opgestuurd, 11 juni hebben zij het ontvangen (aldus Track & Trace). Ik heb na een paar dagen zelf maar gemaild wanneer ik een ontvangstbevestiging zou krijgen.
Op 18 juni heb ik de bevestiging gekregen, geld zou binnen 5 werkdagen op mijn rekening staan, maar helaas heb ik vandaag nog niks... Even afwachten nog.
Bij C4M moet je idd alleen je telefoon en batterij inleveren, staat bijna altijd op de site. Heb net mijn telefoon ingestuurd, maar moet zeggen dat het contact tot nog toe zeer goed is, had verschillende vragen over de verzending en dit werd (zowel telefonisch als via de mail) snel en duidelijk beantwoord.
Hmmm, denk dat ik ook maar voor cash4mobile ga...
Heb een SGS2 met allemaal extras maar daar krijg ik niet meer dan 275 voor, als ik dan via cash4mobile nog 250 krijg zonder gedoe (na aftrek verzendkosten) en dan de lader en usbkabel kan houden (voor mn i9300 bijvoorbeeld) is dat best ok.
Zelfde verhaal als anderen, ziet er nog goed uit maar gebruikersschade door een keer laten vallen (butsjes in de zijkant/behuizing) dus weet niet of dat dan als 'niet werkend' wordt aangemerkt. Maar eens aanvragen...
Heb een SGS2 met allemaal extras maar daar krijg ik niet meer dan 275 voor, als ik dan via cash4mobile nog 250 krijg zonder gedoe (na aftrek verzendkosten) en dan de lader en usbkabel kan houden (voor mn i9300 bijvoorbeeld) is dat best ok.
Zelfde verhaal als anderen, ziet er nog goed uit maar gebruikersschade door een keer laten vallen (butsjes in de zijkant/behuizing) dus weet niet of dat dan als 'niet werkend' wordt aangemerkt. Maar eens aanvragen...
Daarom ben ik toen voor Recycle Michael gegaan. Ik kreeg op diverse sites 260 euro voor mijn S2, maar die sturen je mobiel niet retour als zij zeggen dat deze niet werkend is en je nog maar 30% van de waarde krijgt.m0ridin schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:18:
Hmmm, denk dat ik ook maar voor cash4mobile ga...
Bij Recycle Michael kreeg ik 240 euro, maar zij sturen je telefoon wel gratis retour indien je niet met de nieuwe prijs akkoord gaat. Uiteindelijk bleek er niks mis met mijn telefoon en heb ik gewoon 240 euro gekregen. Overigens krijg je daar nog 'maar' 215 euro voor je S2, dus dan is C4M wel interessanter.
Edit: gebruikersschade valt trouwens niet onder 'niet werkend', je moet wel echt barsten in je scherm hebben of iets dergelijks. En hij moet natuurlijk aan kunnen en kunnen bellen
[ Voor 7% gewijzigd door ilhanko op 02-07-2012 09:26 ]
Top, thanks voor je reactieilhanko schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:25:
[...]
Daarom ben ik toen voor Recycle Michael gegaan. Ik kreeg op diverse sites 260 euro voor mijn S2, maar die sturen je mobiel niet retour als zij zeggen dat deze niet werkend is en je nog maar 30% van de waarde krijgt.
Bij Recycle Michael kreeg ik 240 euro, maar zij sturen je telefoon wel gratis retour indien je niet met de nieuwe prijs akkoord gaat. Uiteindelijk bleek er niks mis met mijn telefoon en heb ik gewoon 240 euro gekregen. Overigens krijg je daar nog 'maar' 215 euro voor je S2, dus dan is C4M wel interessanter.
Edit: gebruikersschade valt trouwens niet onder 'niet werkend', je moet wel echt barsten in je scherm hebben of iets dergelijks. En hij moet natuurlijk aan kunnen en kunnen bellen
Het verschil tussen recycle michael en cash4mobile is op dit moment inderdaad best groot... Vandaar dat ik dan toch maar voor cash4mobile wil gaan. Daar kan je er nog 260 voor krijgen (voor de kale telefoon), terwijl ik er anders voor alles bij elkaar met geluk misschien 275 voor kan krijgen.
Is dit net wat relaxeder, en hij functioneert verder prima... geen krasssen op het scherm verder ook, alleen wat butsen/butsjes aan de zijkant. En ach, adners kunnen ze hem ook terugsturen schijnt het (tegen vergoeding), maar dat risico neem ik dan maar.
Ja precies, 260 euro is lekker cashenm0ridin schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:47:
[...]
Top, thanks voor je reactie
Het verschil tussen recycle michael en cash4mobile is op dit moment inderdaad best groot... Vandaar dat ik dan toch maar voor cash4mobile wil gaan. Daar kan je er nog 260 voor krijgen (voor de kale telefoon), terwijl ik er anders voor alles bij elkaar met geluk misschien 275 voor kan krijgen.
Is dit net wat relaxeder, en hij functioneert verder prima... geen krasssen op het scherm verder ook, alleen wat butsen/butsjes aan de zijkant. En ach, adners kunnen ze hem ook terugsturen schijnt het (tegen vergoeding), maar dat risico neem ik dan maar.
Verwijderd
Heb hier een BlackBerry Torch 9860 die op C4M 120 euro doet en op Marktplaats een kleine 250-300, wel is het scherm lichtelijk beschadigd (krassen). Wat zal ik doen? Dit vraag ik omdat deze telefoon aan de ene kant veel meer op zou moeten brengen, maar aan de andere kant totaal waardeloos is in zijn gebruik (vastslaan, errors etc).
heb laatst bij media markt mijn nokia 6700 ingeleverd, kreeg er nog 30 euro voor. Prima deal leek me en direct geld in t handje
[ Voor 11% gewijzigd door Bever! op 06-07-2012 13:20 ]
C4M biedt nog het meest voor een HTC Desire, maar het plaatje klopt niet
Iemand een Desire verkocht daar recentelijk?
Even het vervolg hierop. Op 21 juni mijn telefoon (een Samsung Galaxy SII - I9100) aangemeld, en wilde deze op 25 juni versturen, dit wilde ik doen bij de AKO op het station. Echter kregen ze hier het pakketje (bubbeltjesenvelop) niet aangetekend verstuurd, aangezien het naar een antwoordnummer verzonden wordt, en dat was daar schijnbaar niet mogelijk. De dag erna, 26 juni dus, mijn pakket wél aangetekend weten te versturen via de TNT, waar dit dus wel mogelijk was.Fhwendel schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:36:
[...]
Heb net mijn telefoon ingestuurd, maar moet zeggen dat het contact tot nog toe zeer goed is, had verschillende vragen over de verzending en dit werd (zowel telefonisch als via de mail) snel en duidelijk beantwoord.
Vreemd genoeg werkte toen al mijn trackingsnummer niet, en bleef dit ook niet doen. Na de hele week niets gehoord te hebben begon ik me op zondag toch best zorgen te maken, vooral omdat ik verschillende verhalen las waarbij pakketten "kwijt" zijn geraakt doordat de trackingscode niet bestond volgens de site. Maandag 2 juli daarna de volgende mail naar Cash4Mobile gestuurd:
-----------------
Beste,
Een kleine anderhalve week geleden heb ik mijn toestel (een Samsung Galaxy S2 i9100) bij u aangemeld voor retour, en deze heb ik vorige week dinsdag ook richting u (aangetekend) verstuurd. Echter heb ik hier nog niets van te horen gekregen. Nu werkt de track&trace code die op de bon stond ter bewijs van aantekening ook niet op de site van ze, dus is het mij niet duidelijk of dit een foutje van hun kant is, en het apparaat dus wel al in verzending is of misschien zelfs al aangeleverd is bij u. Weet u toevallig of deze al bij u binnen is gekomen? Zo nee, dan ga ik anders even achter TNT aan, je zou maar net zien dat ze je (aangetekende!) zending kwijtraken...
Bedankt voor de moeite,
-----------------
Nog geen 40 minuten later kreeg ik een mail dat mijn telefoon ontvangen en goedgekeurd was, en dat binnen 14 dagen geprobeerd werd mijn geld overgemaakt te krijgen. Pak van mijn hart dus dat hij goed aangekomen was, ook al werkte de track&trace dus niet. Gisteren (of eergisteren ondertussen zo midden in de nacht) op 10 juli stond het geld (260,96 euro) al op de rekening
Fijne samenwerking dus gehad, op de stress van de track&trace na dan, en misschien had de bevestiging wat beter gekund van hun kant uit (maar daar zal het weekend wel voor gezorgd hebben dat dit vertraagd werd), maar met telefooncontact en over de mail en het goede nakomen van hun belofte gewoon top geregeld. Een blije klant hier.
Is er ook ergens een punt waar je de telefoon gewoon in kan leveren en direct contact geld voor kan krijgen?
Mijn telefoon wil niet meer opladen, maar verder werkt ie wel gewoon. Volgens al die site's krijg ik nog meer dan 200 euro voor een werkende S2, maar zou het dan wel gelijk willen hebben.
Mijn telefoon wil niet meer opladen, maar verder werkt ie wel gewoon. Volgens al die site's krijg ik nog meer dan 200 euro voor een werkende S2, maar zou het dan wel gelijk willen hebben.
Verwijderd
Vorige week mijn iPhone 4S 32GB wit opgestuurd naar Cash4Mobile, donderdag aangekomen zie ik via track&trace.
Nog altijd geen bevestiging van ontvangst gekregen.
Heb ze maar even gemailt hoe of wat
..
Heb ze maar even gemailt hoe of wat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 13:02 ]
Dat duurt best wel even kwam ik pas achter. Ook een iPhone opgestuurd en al met al ruim 1,5 week na versturen pas een reactie gekregen. 1,5 week later stond het geld op de rekening.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:02:
Vorige week mijn iPhone 4S 32GB wit opgestuurd naar Cash4Mobile, donderdag aangekomen zie ik via track&trace.
Heb ze maar even gemailt hoe of wat..
Ik zou nog even geduld hebben. Je hebt hem verstuurd als pakket en zij hebben blijkbaar (zo lees ik jou verhaal) getekend voor de ontvangst van de telefoon. No worries.'
Automatiseren kun je leren
Verwijderd
18 Oktober via de email bevestigd gekregen dat ze op 11 oktober mijn iPhone 4S binnen hebben.
Binnen 14 dagen zou ik het geld ontvangen, volgens de email...*vermoed dat het nog veeel langer duurt o en probeer ze vooral niet te bellen 10 minuten in de wacht gestaan a la 0900-tarief en toen chagrijnig maar opgehangen.
*
Beter doen ze wat aan de klantenservice, en dan verlagen ze hetgeen wat de klant ervoor krijgt maar met 5-10%, dit schiet niet op.
Binnen 14 dagen zou ik het geld ontvangen, volgens de email...*vermoed dat het nog veeel langer duurt o en probeer ze vooral niet te bellen 10 minuten in de wacht gestaan a la 0900-tarief en toen chagrijnig maar opgehangen.

Beter doen ze wat aan de klantenservice, en dan verlagen ze hetgeen wat de klant ervoor krijgt maar met 5-10%, dit schiet niet op.

Verwijderd
En nog steeds niks..geen bijschrijving, geen telefonische reactie en ook geen reactie per e-mail
Verwijderd
Hier hetzelfde verhaal. 18 Oktober ontvangstbevestiging.
1 November mail gestuurd, reactie blijft uit.
Geen bijschrijving.
Jammer dat het zo lang moet duren.
Ik heb zelf namelijk wel degelijk goede ervaringen met C4M, dit is nu gewoon een zware tegenvaller.
Ondanks dat het zo lang duurt, verwacht ik nog wel dat dit op korte termijn afgehandeld is ;-)
1 November mail gestuurd, reactie blijft uit.
Geen bijschrijving.
Jammer dat het zo lang moet duren.
Ik heb zelf namelijk wel degelijk goede ervaringen met C4M, dit is nu gewoon een zware tegenvaller.
Ondanks dat het zo lang duurt, verwacht ik nog wel dat dit op korte termijn afgehandeld is ;-)
Verwijderd
Zojuist gebeld en ze waren zowaar bereikbaar!
De mevrouw die ik heb gesproken zou het vandaag nog even controleren of de uitbetaling al in gang is gezet.
De mevrouw die ik heb gesproken zou het vandaag nog even controleren of de uitbetaling al in gang is gezet.
Komt allemaal wel goed
, vorig was er om deze tijd ook gedurende een paar maanden vertraging in de uitbetaling.
Na het op de markt komen van de nieuwe iPhone zijn er toch redelijk wat mensen, die geen zin hebben in "Marktplaats-gedoe" en hun "oude" opsturen. Nu worden er voor een iPhone 4/4S wel andere bedragen terugbetaald, dan voor een gemiddelde oude telefoon van een 30 of 40 euro, wanneer er dus binnen een bepaalde tijd (veel) meer iPhones dan gemiddeld worden ingeleverd, kun je begrijpen, wat dat met de cash-flow van zo'n recycle-bedrijf doet.
Na het op de markt komen van de nieuwe iPhone zijn er toch redelijk wat mensen, die geen zin hebben in "Marktplaats-gedoe" en hun "oude" opsturen. Nu worden er voor een iPhone 4/4S wel andere bedragen terugbetaald, dan voor een gemiddelde oude telefoon van een 30 of 40 euro, wanneer er dus binnen een bepaalde tijd (veel) meer iPhones dan gemiddeld worden ingeleverd, kun je begrijpen, wat dat met de cash-flow van zo'n recycle-bedrijf doet.
Verwijderd
Uiteindelijk op 7 november het bedrag ontvangen via Paypal, -€8,34 "kostenbedrag" wat ze blijkbaar rekenen voor uitbetaling via Paypal, welke ik niet heb kunnen zien op de betreffende website(cash4mobile)
Maar alsnog, €226,54 euro ontvangen voor mijn "oude" werkende iPhone 4S 32GB wit.
Uitbetaling kwam na ongeveer een maandje, net iets minder in mijn geval, wellicht omdat ik contact heb gezocht wat ook niet zonder haken en ogen ging, maarja.
Al met al een gematigd positieve ervaring. Maar ze moeten niet op de website adverteren met uitbetaling binnen 2 weken, als dat zo een 4 5 of 6 weken kan duren.
Ookal hebben ze het dan druk, ze claimen/beweren iets, wat ze niet na kunnen komen.
Maar alsnog, €226,54 euro ontvangen voor mijn "oude" werkende iPhone 4S 32GB wit.
Uitbetaling kwam na ongeveer een maandje, net iets minder in mijn geval, wellicht omdat ik contact heb gezocht wat ook niet zonder haken en ogen ging, maarja.
Al met al een gematigd positieve ervaring. Maar ze moeten niet op de website adverteren met uitbetaling binnen 2 weken, als dat zo een 4 5 of 6 weken kan duren.
Ookal hebben ze het dan druk, ze claimen/beweren iets, wat ze niet na kunnen komen.
GSMloket! Vrijdag afgegeven op een Kiala punt, woensdag daarna m'n geld op de rekening.
Geen lader, boekje en microkaartje meegestuurd. Lichte gebruiksschade was ook geen probleem, heb t volledige bedrag ontvangen.
Geen lader, boekje en microkaartje meegestuurd. Lichte gebruiksschade was ook geen probleem, heb t volledige bedrag ontvangen.
onlangs een nokia n8 naar gsmloket gestuurd:
4-1 ingeleverd bij een kiala punt
9-1 aangekomen bij een sorteercentrum van kiala
10-1 pakket aangekomen bij gsmloket, bedrag wordt overgemaakt
11-1 geld op rekening
dikke prima
4-1 ingeleverd bij een kiala punt
9-1 aangekomen bij een sorteercentrum van kiala
10-1 pakket aangekomen bij gsmloket, bedrag wordt overgemaakt
11-1 geld op rekening
dikke prima
Verwijderd
*snip* hier stond een bericht van Cash 4 Mobile op een clone account.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 22:42 ]
Verwijderd
Cash 4 mobile *snip*.
Ik heb een BlackBerry bold 9700 opgestuurd. Was nog in super conditie. Nadat ze de telefoon hadden ontvangen mailde ze mij dat de telefoon beschadigt is en ik geen geld ereer voor kon ontvangen. Daarna maar gevraagt of ze dan de tel naar mij retour konden sturen. Hier gee. Reactie meer op ontvangen. Na nog veel mailtjes gestuurd te hebben zonder enige reactie, hier maar mee gestopt. Dus uiteindelijk telefoon kwijt en geen cash op de rekening. Bedankt cash 4 mobile, *snip*
Ik heb een BlackBerry bold 9700 opgestuurd. Was nog in super conditie. Nadat ze de telefoon hadden ontvangen mailde ze mij dat de telefoon beschadigt is en ik geen geld ereer voor kon ontvangen. Daarna maar gevraagt of ze dan de tel naar mij retour konden sturen. Hier gee. Reactie meer op ontvangen. Na nog veel mailtjes gestuurd te hebben zonder enige reactie, hier maar mee gestopt. Dus uiteindelijk telefoon kwijt en geen cash op de rekening. Bedankt cash 4 mobile, *snip*
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 14:48 ]
Verwijderd
Tot nu toe een hele slechte ervaring.
Ik had mijn toestel 2 weken geleden opgestuurd. Vervolgens kreeg ik een mail waarin duidelijk stond de betaling binnen 5 werkdagen verwerkt zou worden. Vandaag is het ondertussen werkdag nummer 8 en heb nog steeds geen betaling ontvangen.
Nadat ik ze had opgebeld zei de mevrouw aan de telefoon dat het afgehandeld werd door de administratie, vervolgens vroeg ik of ze mij kon verbinden met de administratie, en u raad het al; "dat kan niet meneer".
Nou, ik denk oke stuur ik wel een mail, WEER. Krijg ik de volgende dag een antwoord dat de betaling al was gemaakt en het verwerkt werd door mijn bank. Vandaag is het dag 2 en mijn bank heeft het dus zogenaamd nog niet verwerkt. Ze sturen toch niet vanuit Amerika of van een ander eenofander verre land?
RecycleMichael is wat mij betreft een dikke faal. Ik raad het NIEMAND maar dan ook NIEMAND aan.
Als ik mijn betaling morgen nog steeds niet ontvang ga ik naar de politie, ik ben ook bereid een advocaat te nemen.
Met vriendelijke groet,
Semih Yilmaz
Ik had mijn toestel 2 weken geleden opgestuurd. Vervolgens kreeg ik een mail waarin duidelijk stond de betaling binnen 5 werkdagen verwerkt zou worden. Vandaag is het ondertussen werkdag nummer 8 en heb nog steeds geen betaling ontvangen.
Nadat ik ze had opgebeld zei de mevrouw aan de telefoon dat het afgehandeld werd door de administratie, vervolgens vroeg ik of ze mij kon verbinden met de administratie, en u raad het al; "dat kan niet meneer".
Nou, ik denk oke stuur ik wel een mail, WEER. Krijg ik de volgende dag een antwoord dat de betaling al was gemaakt en het verwerkt werd door mijn bank. Vandaag is het dag 2 en mijn bank heeft het dus zogenaamd nog niet verwerkt. Ze sturen toch niet vanuit Amerika of van een ander eenofander verre land?
RecycleMichael is wat mij betreft een dikke faal. Ik raad het NIEMAND maar dan ook NIEMAND aan.
Als ik mijn betaling morgen nog steeds niet ontvang ga ik naar de politie, ik ben ook bereid een advocaat te nemen.
Met vriendelijke groet,
Semih Yilmaz
Wait ...whut ..?Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:40:
....
Try SCE to Aux
Ben heel benieuwd wat de politie geantwoord heeft vandaag
Maarliefst 4 dagen te laat al!
Afgelopen woensdag een telefoon opgestuurd naar cash4mobile, ik heb nog niks gehoord maar wacht af
Gisteren de bevestiging van ontvangst gehad, nu wachten op het geld
Nee. Ik heb een iPhone met een dikke kras midden in het scherm verkocht aan C4M en kreeg ook gewoon het volle bedrag.
Heb ze daar toen nog over gemaild en kreeg deze reactie terug: ThinkPadd in "Iemand ervaring met je telefoon verkopen aan Cash 4 Mobile ?"
Heb ze daar toen nog over gemaild en kreeg deze reactie terug: ThinkPadd in "Iemand ervaring met je telefoon verkopen aan Cash 4 Mobile ?"
[ Voor 41% gewijzigd door ThinkPad op 12-03-2014 10:17 ]
Want?Marly schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 00:20:
Een kras is wel iets anders, dan een barst.
Als de winkel aangeeft:
Dan zit er duidelijk geen verschil tussen een kras of een barst, daar een barst ook geen invloed heeft op de werking van het toestel. Of een barst een gebruikersspoor is, tja, waarom niet?Gebruikerssporen vinden wij geen probleem zolang deze geen invloed hebben op
de werking van je toestel,
[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 13-03-2014 09:48 ]
Natuurlijk is een barst ook een gebruiksspoor, maar letterlijk is een kras niet door-en-door (en dus cosmetische schade), terwijl een barst een breuk is, dus wél door-en-door, zodat er vocht in het toestel kan komen. 't Zal per bedrijf verschillen, hoe ze daarmee omgaan.
Inmiddels al je geld ontvangen??dominicr schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:35:
Gisteren de bevestiging van ontvangst gehad, nu wachten op het geld
ik had namelijk ook maandag een bevestiging maar nog geen geld ontvangen.
Nee nog niks mogen ontvangenScorpio861 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:11:
[...]
Inmiddels al je geld ontvangen??
ik had namelijk ook maandag een bevestiging maar nog geen geld ontvangen.
edit 18-3-2014 12:40
Geld is ontvangen
[ Voor 9% gewijzigd door dominicr op 18-03-2014 12:38 ]
Hier inmiddels ook na een zeeeer lange periode.. ( opgestuurd op 3 maart naar cash4mobile)dominicr schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:15:
[...]
Nee nog niks mogen ontvangen
edit 18-3-2014 12:40
Geld is ontvangen
maar goed, het is een goede leer voor de volgende keer, dan maar iets minder via V&A
[ Voor 6% gewijzigd door Scorpio861 op 18-03-2014 19:38 ]
hier ook mijn geld gewoon ontvangen, netjes binnen de termijn van 7 werkdagen na ontvangst
Is er ergens iets bekend over het winstmodel van Cash4Mobile. 85% gaat naar ontwikkelingslanden.
Ze geven blijkbaar erg veel geld voor een oud (beschadigd) mobiel.
Waar halen zij de winst uit? Die telefoons kunnen ze moeilijk allemaal voor hetzelfde geld, laat staan meer, doorverkopen. En al helemaal niet aan ontwikkelingslanden.
Wellicht off-topic, maar ik ben hier toch wel erg benieuwd naar.
Waar halen zij de winst uit? Die telefoons kunnen ze moeilijk allemaal voor hetzelfde geld, laat staan meer, doorverkopen. En al helemaal niet aan ontwikkelingslanden.
Zondag: Telefoon aangemeld.
Maandag: Telefoon (aangetekend) opgestuurd
Dinsdagochtend: Telefoon aangekomen
Vanmiddag: Ontvangstbevestiging gekregen
Edit: Geld 3 dagen later op mijn rekening ontvangen.
Zeker zeer tevreden met Cash4Mobile.
Maandag: Telefoon (aangetekend) opgestuurd
Dinsdagochtend: Telefoon aangekomen
Vanmiddag: Ontvangstbevestiging gekregen
Edit: Geld 3 dagen later op mijn rekening ontvangen.
Zeker zeer tevreden met Cash4Mobile.
[ Voor 26% gewijzigd door RyuuPro op 28-03-2014 15:13 ]
Kaze Ni Nare
Mijn ervaring tot nu toe:
21-3: Telefoon aangemeld
22-3: Telefoon (aangetekend) opgestuurd
23-3: Telefoon aangekomen
27-3: Ontvangstbevestiging gekregen
31-3: Geld gestort
21-3: Telefoon aangemeld
22-3: Telefoon (aangetekend) opgestuurd
23-3: Telefoon aangekomen
27-3: Ontvangstbevestiging gekregen
31-3: Geld gestort
[ Voor 5% gewijzigd door Bandicoot op 01-04-2014 22:40 ]
Onderdelen die doorverkocht worden. En edelmetalen denk ik. Telefoon zit goud en nog wat dure metalen in. Bij 1 telefoon is dat heeeel weinig, maar als je er een paar duizend hebt tikt het wel aan.Draakje5 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:21:
Is er ergens iets bekend over het winstmodel van Cash4Mobile. 85% gaat naar ontwikkelingslanden.
nieuws: Meer goud in oude mobieltjes dan in ruwe erts
Bovenstaande is overigens puur een idee hoor, geen idee of het echt zo is.
[ Voor 13% gewijzigd door ThinkPad op 27-03-2014 22:21 ]
Ik ben ook van plan om mijn Note 2 te verkopen via Cash4Mobile. Ben eerst in afwachting tot mijn telefoon terugkomt van reparatie, daarna meteen verkopen. Eerst kijken of ie meer oplevert op MP en anders gewoon via die site. Krijg er best veel voor namelijk.
Wat ik wel vreemd vind is dat mijn reserve telefoon (een Samsung Galaxy S1, modelnr: i9000) nog 50 euro waard is, en de Galaxy S1 Plus (model nr: i9001) maar 18 euro. Terwijl dit een nieuwer en sneller toestel is dan de S1.
Wat ik wel vreemd vind is dat mijn reserve telefoon (een Samsung Galaxy S1, modelnr: i9000) nog 50 euro waard is, en de Galaxy S1 Plus (model nr: i9001) maar 18 euro. Terwijl dit een nieuwer en sneller toestel is dan de S1.
Courante modellen leveren meer op, omdat er meer vraag naar (de onderdelen) is.
Ik heb mijn S3 begin november opgestuurd, maar kwam na 2 weken automatisch retour omdat hij niet was opgehaald bij het postkantoor.
Twee jaar eerder wel goede ervaring gehad met een S2.
Twee jaar eerder wel goede ervaring gehad met een S2.
Verwijderd
2 weken vind je zeer lang? Verzenden duur zeg 3 dagen, verwerken 2-3 dagen en geld overboeken waarschijnlijk ook 2 dagen.Scorpio861 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:37:
[...]
Hier inmiddels ook na een zeeeer lange periode.. ( opgestuurd op 3 maart naar cash4mobile)
maar goed, het is een goede leer voor de volgende keer, dan maar iets minder via V&A
3 maart opgestuurd. 4 maart ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:44:
[...]
2 weken vind je zeer lang? Verzenden duur zeg 3 dagen, verwerken 2-3 dagen en geld overboeken waarschijnlijk ook 2 dagen.
Geld terug binnen 7 dagen.
Dan had het geld dus uiterlijk 11 maart moeten worden overgeboekt en 12 maart op de rekening moeten staan. 15 dagen is vééls te lang, zo ongeveer het dubbele van wat er geclaimt wordt.
Hier zou de reclame code commisie tegen op moeten treden. De claim ´geld binnen 7 dagen op je rekening´ wordt volgens mij nooit gehaald.
Als we dit artikel lezen dan is het volgens mij duidelijk dat er hier tegen opgetreden moet worden en dat de claim van de website moet worden gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 01-04-2014 12:12 ]
Verwijderd
Altijd hele goede ervaringen ,Recell
Ik controleer mijn toestellen goed voordat ik ze opstuur en alles wat ik constateer , constateren hun ook.
Dus echt top service en het bedrag word netjes overgemaakt.
Echt een aanrader! En ze geven meer waar voor je geld als cash4mob
Ik controleer mijn toestellen goed voordat ik ze opstuur en alles wat ik constateer , constateren hun ook.
Dus echt top service en het bedrag word netjes overgemaakt.
Echt een aanrader! En ze geven meer waar voor je geld als cash4mob
Ik heb zelf laatst mijn PlayStation 3 verkocht aan Flip4New/Marktplaats. Uiteindelijk kwam ik op 80 euro uit, dat vond ik ook een goede prijs voor een apparaat van 5+ jaar oud. Alles werd gratis (verzekerd) verzonden. Ik heb daar sowieso even rondgekeken voor prijzen van andere apparaten en het viel mij op dat het deze veel hoger liggen dan op andere sites. Een iPhone 3GS (compleet) voor ~40 euro in plaats van 2/6/8 euro op andere sites. Wat mij betreft een aanrader!
Met code 'paypal06' krijg je nog eens 10 euro extra wanneer het totaalbedrag meer dan 100 euro bedraagt. Je moet alleen wel PayPal gebruiken.
Met code 'paypal06' krijg je nog eens 10 euro extra wanneer het totaalbedrag meer dan 100 euro bedraagt. Je moet alleen wel PayPal gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door oohh op 09-07-2014 19:23 . Reden: code voor 10 euro extra toegevoegd. ]
Deze prijzen zijn echter op basis van een nieuw toestel. 4S zou zo 190 euro op moeten leveren maar door enkele "polijstkrasjes" werd dit €120,oohh schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:24:
Ik heb zelf laatst mijn PlayStation 3 verkocht aan Flip4New/Marktplaats. Uiteindelijk kwam ik op 80 euro uit, dat vond ik ook een goede prijs voor een apparaat van 5+ jaar oud. Alles werd gratis (verzekerd) verzonden. Ik heb daar sowieso even rondgekeken voor prijzen van andere apparaten en het viel mij op dat het deze veel hoger liggen dan op andere sites. Een iPhone 3GS (compleet) voor ~40 euro in plaats van 2/6/8 euro op andere sites. Wat mij betreft een aanrader!
Dat is natuurlijk onderdeel van hun verdienmodel. Vaak schatten mensen zelf de waarde van hun product te hoog in. Het bedrijf is dan weer wat conservatiever. Feit is wel dat Flip4New vaak wel meer geld uitkeert dan de concurrentie. Of in ieder geval zijn de prijzen bij 'nieuwstaat' wel hoger.Unimproved schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:47:
[...]
Deze prijzen zijn echter op basis van een nieuw toestel. 4S zou zo 190 euro op moeten leveren maar door enkele "polijstkrasjes" werd dit €120,
Ik heb onlangs bij recyclemichael mijn telefoon ingestuurd.
Heb iets langer dan normaal op mijn betaling moeten wachten dit kwam vanwege omschakeling naar iban.
Maar kreeg daar veel meer voor mijn oude kapotte telefoon.
Bij de meeste aanbieders was het een paar euro, en bij recyclemichael kreeg ik nog netjes 32€ voor een nokia 620 met kapot scherm
En ook kan je gratis versturen naar hun door het te brengen bij een kiala punt. Dat werkt ook wel handig
Heb iets langer dan normaal op mijn betaling moeten wachten dit kwam vanwege omschakeling naar iban.
Maar kreeg daar veel meer voor mijn oude kapotte telefoon.
Bij de meeste aanbieders was het een paar euro, en bij recyclemichael kreeg ik nog netjes 32€ voor een nokia 620 met kapot scherm
En ook kan je gratis versturen naar hun door het te brengen bij een kiala punt. Dat werkt ook wel handig
[ Voor 13% gewijzigd door ErikKam op 09-08-2014 11:03 ]
Verwijderd
RecycleMichael heeft alleen maar klachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 14:46 ]
Op 4 nov galaxy s3 opgestuurd. Op 6 november mail dat hij was ontvangen en goedgekeurd en op 10 nov .geld op mijn rekening.Super.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:46:
Moet de lader ook mee?
https://www.cash4mobile.com/faq.php4. Willen jullie enkel mijn telefoon of tablet of willen jullie ook mijn lader erbij?
Bij een telefoon hoef je ons enkel de telefoon en de batterij te zenden.
Bij een tablet dien je de tablet, de batterij én de lader mee te zenden
Ik was laatst bij de AH en daar zag ik een ton staan waar je je oude devices in kon stoppen. Loopt via TechReturns. Wellicht nog interessant voor mensen hier.
2x via cash4mobile telefoon verkocht, beide keren netjes volgens afspraak. Overigens wel voor eigen kosten aangetekend opgestuurd.
Pas een keer via marktplaats geprobeerd...NIET DOEN. 1e keer na 2 weken pakket terug gekregen, was bij hun blijven liggen en toen buiten de max. termijn van de offerte. Opnieuw opgestuurd..wilden ze wegens gebruikssporen de prijs omlaag brengen...terwijl er een nieuw scherm in zat (waar zij de beschermfolie afgehaald hadden).
Kortom, ik hou het bij cash4mobile.....
Pas een keer via marktplaats geprobeerd...NIET DOEN. 1e keer na 2 weken pakket terug gekregen, was bij hun blijven liggen en toen buiten de max. termijn van de offerte. Opnieuw opgestuurd..wilden ze wegens gebruikssporen de prijs omlaag brengen...terwijl er een nieuw scherm in zat (waar zij de beschermfolie afgehaald hadden).
Kortom, ik hou het bij cash4mobile.....
verkoopjetelefoon.nl
29 december 2014 heb ik 3 toestellen opgestuurd:
Duurde daarna allemaal vrij lang, ik kreeg pas gisteren bericht dat de order ontvangen was. Heb vorige week nog een mailtje gestuurd hoe het er voor stond met de order (zag immers dat het pakket was afgeleverd), maar geen reactie op gehad. Vandaag bericht dat toestellen waren nagekeken. Beide Samsungs wordt het volle pond voor uitgekeerd, maar voor de iPhone maar 25 euro i.p.v. 100 euro... De lichtsensor is namelijk kapot!?
Nou moet ik zeggen dat het toestel ook niet nieuw meer was (wat krasjes, aan/uit knop ging wat moeilijk), maar kan me niet herinneren dat de lichtsensor raar deed/niet werkte. Maar 25 euro terugkrijgen voor een iPhone 4S die eigenlijk nog prima werkte is natuurlijk wel heel zuur
Helaas geen poot om op te staan denk ik, want je moet akkoord gaan met deze voorwaarden:

Voorwaarde nr. 3 "dat alle toetsen/functionaliteiten naar behoren dienen te werken" kunnen ze natuurlijk zo breed opvatten als ze willen.
De gehele voorwaarden waar je mee in moet stemmen zijn hier te vinden: http://www.verkoopjetelef...oads/vkjt_voorwaarden.pdf
En ze sturen een toestel ook niet terug, dus 75 euro verlies
Conclusie: Verkoopjetelefoon.nl .... meh
Volgende keer maar weer bij Cash4mobile denk ik.
29 december 2014 heb ik 3 toestellen opgestuurd:
- iPhone 4S (100 euro vergoeding)
- Samsung i8160 Galaxy Ace 2 (20 euro vergoeding)
- Samsung S5660 Galaxy Gio (3 euro vergoeding)
Duurde daarna allemaal vrij lang, ik kreeg pas gisteren bericht dat de order ontvangen was. Heb vorige week nog een mailtje gestuurd hoe het er voor stond met de order (zag immers dat het pakket was afgeleverd), maar geen reactie op gehad. Vandaag bericht dat toestellen waren nagekeken. Beide Samsungs wordt het volle pond voor uitgekeerd, maar voor de iPhone maar 25 euro i.p.v. 100 euro... De lichtsensor is namelijk kapot!?
Nou moet ik zeggen dat het toestel ook niet nieuw meer was (wat krasjes, aan/uit knop ging wat moeilijk), maar kan me niet herinneren dat de lichtsensor raar deed/niet werkte. Maar 25 euro terugkrijgen voor een iPhone 4S die eigenlijk nog prima werkte is natuurlijk wel heel zuur

Helaas geen poot om op te staan denk ik, want je moet akkoord gaan met deze voorwaarden:

Voorwaarde nr. 3 "dat alle toetsen/functionaliteiten naar behoren dienen te werken" kunnen ze natuurlijk zo breed opvatten als ze willen.
De gehele voorwaarden waar je mee in moet stemmen zijn hier te vinden: http://www.verkoopjetelef...oads/vkjt_voorwaarden.pdf
En ze sturen een toestel ook niet terug, dus 75 euro verlies

Conclusie: Verkoopjetelefoon.nl .... meh

Volgende keer maar weer bij Cash4mobile denk ik.
[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 09-01-2015 18:13 ]
Techreturns is inmiddels failliet verklaard.....ThinkPadd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:18:
Ik was laatst bij de AH en daar zag ik een ton staan waar je je oude devices in kon stoppen. Loopt via TechReturns. Wellicht nog interessant voor mensen hier.
na beëindiging surseance
- na beëindiging surseance: op 31 december 2014 inzake (F.13/14/685, was S.14.66) TECHRETURNS INTERNATIONAL B.V., vest.adr. Versterkerstraat 4 A, 1322 AP Almere, KvK 55933181, hodn TECHRETURNS. Cur: mr. P.J. Bos, Postbus 10100, 1001 EC Amsterdam, tel. 020-6246811. RC: mr. I.M. Bilderbeek.
uitspraken surseance
verlening voorlopige surseance
- verlening voorlopige surseance: op 30 december 2014 aan: (S.13/14/66) TECHRETURNS INTERNATIONAL B.V., vest.adr. Versterkerstraat 4 A, 1322 AP Almere, KvK 55933181, hodn TECHRETURNS. Bwv: mr. P.J. Bos, Postbus 10100, 1001 EC Amsterdam, tel. 020-6246811. RC: mr. I.M. Bilderbeek. Crediteurenvergadering op 11 maart 2015 om 10:20 uur.
Interessante documentaire: http://tegenlicht.vpro.nl.../2014-2015/vuil-goud.html over 'urban mining'. Een project 'Closing the loop' is bezig om oude telefoons uit Ghana op te kopen en te laten recyclen volgens schone methodes (in Ghana wordt veel spul gewoon verbrand om de edelmetalen eruit te kunnen halen).
Er zit in België een bedrijf (Umicore) die telefoons recyclen en heel veel eruit kunnen halen voor hergebruik.
Er zit in België een bedrijf (Umicore) die telefoons recyclen en heel veel eruit kunnen halen voor hergebruik.
[ Voor 32% gewijzigd door ThinkPad op 02-04-2015 13:59 ]
Verwijderd
Ik heb er maar weer eens een toestel naar toe gestuurd.
Eens kijken of ze tegenwoordig wat sneller zijn mbt de dienstverlening.
Vreemde optie die ze tegenwoordig aanbieden trouwens, een datawipe.
Kosten? €7 euro..
Echter ze wipen m toch al maar dan wat uitgebreider, en je krijgt een "rapport" toegezonden. Niet dat je daar wat aan hebt ze zullen toch wel niet aansprakelijk zijn voor hetgeen wat er met je telefoon gebeurt dus dat hele rapport is onbruikbaar.
Eens kijken of ze tegenwoordig wat sneller zijn mbt de dienstverlening.
Vreemde optie die ze tegenwoordig aanbieden trouwens, een datawipe.
Kosten? €7 euro..

Ik heb afgelopen week een toestel naar Recycle Michael gestuurd vanwege de vele goede geluiden hier.
Nu krijg ik een foto in de e-mail van een compleet bekrast display en een wijziging van 89 naar 16,- euro.
Mijn display was echter een maand geleden vervangen en compleet gaaf bij het verzenden....
Ook zou de wifi defect zijn, deze werkte tot het verzend moment ook prima.
Ik heb contact opgenomen en gevraagd om de staat van het pakket hoe de spullen daar aangekomen zijn.
Helaas weten ze dit niet....
Heb alvast aangegeven hier niet mee akkoord te gaan aangezien op het verzendmoment dit prima in orde was en ik het toestel tot vlak voor het verzenden prima heb gebruikt
Wat zouden jullie doen? Ik denk dat claimen vanuit mijzelf bij Kiala geen zin heeft aangezien hun de opdrachtgever van het pakket zijn. Wat is handig?
Nu krijg ik een foto in de e-mail van een compleet bekrast display en een wijziging van 89 naar 16,- euro.
Mijn display was echter een maand geleden vervangen en compleet gaaf bij het verzenden....
Ook zou de wifi defect zijn, deze werkte tot het verzend moment ook prima.
Ik heb contact opgenomen en gevraagd om de staat van het pakket hoe de spullen daar aangekomen zijn.
Helaas weten ze dit niet....
Heb alvast aangegeven hier niet mee akkoord te gaan aangezien op het verzendmoment dit prima in orde was en ik het toestel tot vlak voor het verzenden prima heb gebruikt

Wat zouden jullie doen? Ik denk dat claimen vanuit mijzelf bij Kiala geen zin heeft aangezien hun de opdrachtgever van het pakket zijn. Wat is handig?
Verwijderd
Ik zou het terug laten sturen en dan controleren of het werkelijk jouw toestel is. Het is sowieso de 16 euro niet waard; daar raak je hem elders ook voor kwijt, en dan kan je beter beoordelen wat er wellicht misgegaan is.
Staat dit wel in het goede topic? Ik ken Recycle Michael niet, of is dat het hetzelfde als cash4mobile?thefox154 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:35:
Ik heb afgelopen week een toestel naar Recycle Michael gestuurd vanwege de vele goede geluiden hier.
Nee, Recycle Michael is 'n ander bedrijf, dan cash4mobile, ze hebben niets met elkaar te maken, behalve, dat ze allebei telefoons opkopen.
Maar in de loop der jaren is dit 'n soort verzameltopic geworden, er worden nog veel meer namen in genoemd, dan alleen deze twee.
Maar in de loop der jaren is dit 'n soort verzameltopic geworden, er worden nog veel meer namen in genoemd, dan alleen deze twee.
Aangezien dit toch een verzameltopic geworden is wilde ik hier een waarschuwing plaatsen:
In het verleden heb ik via ZonZoo/MediaMarkt met veel plezier een paar oude toestellen verkocht (waar je toen nog gewoon geld voor kreeg bij de MediaMarkt)
Nu wilde mijn vriendin dit ook doen met haar oude, nog functionerende Samsung Galaxy Note 2, maar bij de MediaMarkt doen ze geen zaken meer met ZonZoo en krijg je alleen tegoedbonnen ervoor terug.
Dus tegen mijn principes in besloten het toestel op te sturen naar ZonZoo, wat inmiddels in Engelse handen is blijkbaar. Er zou 110 euro voor teruggegeven worden.
Telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, nogmaals aangezet om te testen of ie leeg was, uitgezet en goed verpakt opgestuurd.
Na een hele tijd niets gehoord te hebben (toestel opgestuurd met track&trace dus was zichtbaar dat het ontvangen was) en geen reacties op onze emails kreeg ze ineens bericht per mail dat haar toestel ontvangen was en de komende dagen getest zou worden... spannend!
Een dikke week erna kreeg ze bericht dat het toestel helaas niet functioneerde en dat ze er nog wel 25 euro voor wilden geven. Ze heeft hierop direct geantwoord dat ze hier niet akkoord mee ging en dat ze het toestel terug wilde hebben.
Aangezien ik inmiddels al wat tegenvallende berichten over ZonZoo tegenkwam op internet had ik er weinig vertrouwen in dat het toestel daadwerkelijk terug zou komen, dus de volgende dag een belletje eraan gewaagd (naar Engeland).
Een vriendelijke jongedame stond mij (in het Engels) te woord en zei me dat ze inderdaad kon zien dat het toestel niet functioneerde maar dat ze het wel nogmaals aan kon bieden om te testen. Als het toestel dan weer niet zou werken zouden ze het terugsturen.
Keurig per mail bevestiging gehad dat het toestel nogmaals getest zou worden en daarna bevestiging dat het nog steeds niet werkte en teruggestuurd werd.
Enkele dagen later lag het toestel weer op de deurmat. En inderdaad: het functioneerde niet meer.
Nu heb ik bij een maatje die in een telefoonreparatiewinkel werkt het toestel door laten meten en blijkt dat het moederbord "gefryed" is. Oftewel er is teveel stroom door het toestel gejaagd.
Nu mag je natuurlijk niemand beschuldigen, maar het lijkt me in theorie best een lucratieve business zo:
Toestellen ontvangen, melden dat ze het niet doen met de hoop op uitkering van een lager bedrag en wanneer het toestel retour moet zorgen dat het inderdaad nooit meer zal werken...
Uiteindelijk is het natuurlijk hun woord tegen het mijne, dus je kan er niks mee... Gelukkig wordt er wel steeds door ZonZoo gevraagd of we het toestel al ontvangen hebben, maar aangezien er niemand voor ontvangst getekend heeft hebben wij het nog niet gevonden...
In het verleden heb ik via ZonZoo/MediaMarkt met veel plezier een paar oude toestellen verkocht (waar je toen nog gewoon geld voor kreeg bij de MediaMarkt)
Nu wilde mijn vriendin dit ook doen met haar oude, nog functionerende Samsung Galaxy Note 2, maar bij de MediaMarkt doen ze geen zaken meer met ZonZoo en krijg je alleen tegoedbonnen ervoor terug.
Dus tegen mijn principes in besloten het toestel op te sturen naar ZonZoo, wat inmiddels in Engelse handen is blijkbaar. Er zou 110 euro voor teruggegeven worden.
Telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, nogmaals aangezet om te testen of ie leeg was, uitgezet en goed verpakt opgestuurd.
Na een hele tijd niets gehoord te hebben (toestel opgestuurd met track&trace dus was zichtbaar dat het ontvangen was) en geen reacties op onze emails kreeg ze ineens bericht per mail dat haar toestel ontvangen was en de komende dagen getest zou worden... spannend!
Een dikke week erna kreeg ze bericht dat het toestel helaas niet functioneerde en dat ze er nog wel 25 euro voor wilden geven. Ze heeft hierop direct geantwoord dat ze hier niet akkoord mee ging en dat ze het toestel terug wilde hebben.
Aangezien ik inmiddels al wat tegenvallende berichten over ZonZoo tegenkwam op internet had ik er weinig vertrouwen in dat het toestel daadwerkelijk terug zou komen, dus de volgende dag een belletje eraan gewaagd (naar Engeland).
Een vriendelijke jongedame stond mij (in het Engels) te woord en zei me dat ze inderdaad kon zien dat het toestel niet functioneerde maar dat ze het wel nogmaals aan kon bieden om te testen. Als het toestel dan weer niet zou werken zouden ze het terugsturen.
Keurig per mail bevestiging gehad dat het toestel nogmaals getest zou worden en daarna bevestiging dat het nog steeds niet werkte en teruggestuurd werd.
Enkele dagen later lag het toestel weer op de deurmat. En inderdaad: het functioneerde niet meer.
Nu heb ik bij een maatje die in een telefoonreparatiewinkel werkt het toestel door laten meten en blijkt dat het moederbord "gefryed" is. Oftewel er is teveel stroom door het toestel gejaagd.
Nu mag je natuurlijk niemand beschuldigen, maar het lijkt me in theorie best een lucratieve business zo:
Toestellen ontvangen, melden dat ze het niet doen met de hoop op uitkering van een lager bedrag en wanneer het toestel retour moet zorgen dat het inderdaad nooit meer zal werken...
Uiteindelijk is het natuurlijk hun woord tegen het mijne, dus je kan er niks mee... Gelukkig wordt er wel steeds door ZonZoo gevraagd of we het toestel al ontvangen hebben, maar aangezien er niemand voor ontvangst getekend heeft hebben wij het nog niet gevonden...

There are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Ik lees net dat "Cash4Mobile is Tijdelijk Offline"
Wij zijn tijdelijk offline voor onderhoudswerkzaamheden.
In de URL komt ook de naam ProAssist Nederland Service B.V. voor.
Nu is het oppassen geblazen. ProAssist Nederland Service B.V. is failliet.
BEDRIJFSGEGEVENS
Bedrijfsnaam ProAssist Nederland Service B.V.
Handelsnaam
KvK-nummer 11044373
Straat Lingewei
Plaats TIEL
Postcode 4004LK
INSOLVENTIEGEGEVENS
Insolventienummer F.05/16/638
Rechtzaken ja
Details uitspraak faillissement
Datum uitspraak 5-10-2016
Opmerkingen Uitspraak faillissement op 5 oktober 2016
GEGEVENS CURATOR (BIJ FAILLISSEMENT)
Naam mr. C.W. Houtman
Straat Postbus 1126
Plaats Nijmegen
Postcode 6501BC
Wij zijn tijdelijk offline voor onderhoudswerkzaamheden.
In de URL komt ook de naam ProAssist Nederland Service B.V. voor.
Nu is het oppassen geblazen. ProAssist Nederland Service B.V. is failliet.
BEDRIJFSGEGEVENS
Bedrijfsnaam ProAssist Nederland Service B.V.
Handelsnaam
KvK-nummer 11044373
Straat Lingewei
Plaats TIEL
Postcode 4004LK
INSOLVENTIEGEGEVENS
Insolventienummer F.05/16/638
Rechtzaken ja
Details uitspraak faillissement
Datum uitspraak 5-10-2016
Opmerkingen Uitspraak faillissement op 5 oktober 2016
GEGEVENS CURATOR (BIJ FAILLISSEMENT)
Naam mr. C.W. Houtman
Straat Postbus 1126
Plaats Nijmegen
Postcode 6501BC
Verwijderd
www.cash4mobile.nl hoort kennelijk bij een zustervennootschap genaamd ProPhone Solutions B.V.
Handelsnaam ProPhone Solutions B.V. Kantoortype Hoofdvestiging
Straat Lingewei Huisnummer of postbus 1
Plaats TIEL Postcode 4004LK
Telefoonnummer 0344636363 Internetadres www.cash4mobile.nl
Bedrijfsstatus Actief Rechtsvorm Besloten vennootschap met gewone structuur
Startdatum onderneming 12-10-2006 Datum akte van oprichting 12-10-2006
Type organisatie Onderneming
Exporteur Importeur
Opheffingsdatum Datum voortzetting
Datum meest recente jaarverslag 31-12-2014
Reden van ontbinding Reden van inschrijving Verplaatsing over kamergrens
Handelsnaam ProPhone Solutions B.V. Kantoortype Hoofdvestiging
Straat Lingewei Huisnummer of postbus 1
Plaats TIEL Postcode 4004LK
Telefoonnummer 0344636363 Internetadres www.cash4mobile.nl
Bedrijfsstatus Actief Rechtsvorm Besloten vennootschap met gewone structuur
Startdatum onderneming 12-10-2006 Datum akte van oprichting 12-10-2006
Type organisatie Onderneming
Exporteur Importeur
Opheffingsdatum Datum voortzetting
Datum meest recente jaarverslag 31-12-2014
Reden van ontbinding Reden van inschrijving Verplaatsing over kamergrens
Verwijderd
De moeder van ProPhone Solutions B.V. is ProAssist International B.V. Deze onderneming is ook al failliet verklaard alsmede twee van haar zusjes ProAssist Nederland Verzekeringen B.V. en ProAssist Nederland Service B.V.
De grote broer van ProPhone Solutions B.V. is Techno Couriers & Logistics B.V. Deze onderneming is niet failliet verklaard.
ProPhone Solutions B.V. is echter per 31/12/2014 wel technisch failliet met een negatief eigen vermogen van € 543.914.
De balans ziet er als volgt uit.
Totaal vaste activa € 18.174
Overige vorderingen € 461.069
Overige kortlopende schulden € 1.023.157
Dus vermogenstekort is € 543.914
Waarschijnlijk is er geen sprake van onderhoudswerkzaamheden, maar is het de curator die de website uit de lucht heeft gehaald en wellicht is het faillissement van dit zusje aanstaande.
De grote broer van ProPhone Solutions B.V. is Techno Couriers & Logistics B.V. Deze onderneming is niet failliet verklaard.
ProPhone Solutions B.V. is echter per 31/12/2014 wel technisch failliet met een negatief eigen vermogen van € 543.914.
De balans ziet er als volgt uit.
Totaal vaste activa € 18.174
Overige vorderingen € 461.069
Overige kortlopende schulden € 1.023.157
Dus vermogenstekort is € 543.914
Waarschijnlijk is er geen sprake van onderhoudswerkzaamheden, maar is het de curator die de website uit de lucht heeft gehaald en wellicht is het faillissement van dit zusje aanstaande.
Jammer, heb altijd goede ervaringen gehad met Cash4Mobile.
Is al weer 6 jaar geleden dat ik dit topic startte zie ik, destijds had ik nog een iPhone 3G die ik aan ze wilde slijten
P.S. Als je binnen 24h iets hebt toe te voegen dan kun je ook het 'Wijzig' knopje in je vorige bericht gebruiken i.p.v. meerdere nieuwe berichten achter elkaar te plaatsen
Is al weer 6 jaar geleden dat ik dit topic startte zie ik, destijds had ik nog een iPhone 3G die ik aan ze wilde slijten
P.S. Als je binnen 24h iets hebt toe te voegen dan kun je ook het 'Wijzig' knopje in je vorige bericht gebruiken i.p.v. meerdere nieuwe berichten achter elkaar te plaatsen
[ Voor 32% gewijzigd door ThinkPad op 09-10-2016 16:44 ]
Jammer inderdaad, heb ooit nog mijn Nokia N82 opgestuurd voor een mooie prijsThinkPadd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:43:
Jammer, heb altijd goede ervaringen gehad met Cash4Mobile.
Vorige maand trouwens een oude iPhone 4 opgestuurd naar Doctorphone, waar ze mij een mooier bedrag gaven dan dat ik via marktplaats zou krijgen (had tevens ook geen zin in het gedoe met marktplaats, maar dat terzijde).
Goeie tip. Heb nog een iPhone 4s 16GB liggen die ik daar wel heen kan sturen, ze geven wel goede prijzen idd.
Natuurlijk net een telefoon opgestuurd op 21 september (note 4) nu mailen met de curator om mijn toestel terug te krijgen. Iemand hier ervaringen mee? ik ga ervanuit dat het toestel nog van mij is en ik hem dus wel terug mag verwachten daar ik natuurlijk nog geen geld ontvangen heb.
Mwah, waarschijnlijk hetzelfde als dat je een bestelling plaatst en betaalt bij een failliete shop. Dan sta je ook niet bovenaan op de lijst om je geld terug te krijgen ondanks dat je geen product hebt ontvangen...Mirage schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:46:
Natuurlijk net een telefoon opgestuurd op 21 september (note 4) nu mailen met de curator om mijn toestel terug te krijgen. Iemand hier ervaringen mee? ik ga ervanuit dat het toestel nog van mij is en ik hem dus wel terug mag verwachten daar ik natuurlijk nog geen geld ontvangen heb.
Het toestel is inderdaad nog van jou, maar zit nu in de faillissementsboedel. Je zult achteraan aan moeten sluiten in de rij van schuldeisers. Helaas voor jou hebben vrij veel mensen/bedrijven voorrang (o.a. de bank (hypotheek), eventuele mensen die een pandrecht hebben, belastingdienst, mensen met een oudere vordering, etc))Mirage schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:46:
TL:DR het is onwaarschijnlijk dat je je toestel terug krijgt.
Het toestel kan niet eigendom zijn van henri86 en tegelijkertijd in de faillissementsboedel vallen. De boedel bestaat uit het vermogen van de gefailleerde.Knul schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:09:
[...]
Het toestel is inderdaad nog van jou, maar zit nu in de faillissementsboedel. Je zult achteraan aan moeten sluiten in de rij van schuldeisers. Helaas voor jou hebben vrij veel mensen/bedrijven voorrang (o.a. de bank (hypotheek), eventuele mensen die een pandrecht hebben, belastingdienst, mensen met een oudere vordering, etc))
TL:DR het is onwaarschijnlijk dat je je toestel terug krijgt.
Als het toestel nog niet verkocht zou zijn, dan moet je je bij de curator melden dat jouw eigendom zich bij de gefailleerde bevindt. De curator zal dit dan moeten teruggeven. Als het toestel wel verkocht is, maar het geld nog niet overgemaakt is, dan valt dit geld wel in de boedel en is de kans dat je nog geld terugkrijgt inderdaad minimaal. Het al dan niet 'verkocht' zijn van het toestel is afhankelijk van de gemaakte afspraken.
Nou...nee. Op het moment dat de gefailleerde het houderschap heeft over het object, valt dit in de faillssementsboedel. Het maakt niet uit wat voor afspraken er eerder zijn gemaakt.Veldje123 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 00:49:
[...]
Het toestel kan niet eigendom zijn van henri86 en tegelijkertijd in de faillissementsboedel vallen. De boedel bestaat uit het vermogen van de gefailleerde.
Als het toestel nog niet verkocht zou zijn, dan moet je je bij de curator melden dat jouw eigendom zich bij de gefailleerde bevindt. De curator zal dit dan moeten teruggeven. Als het toestel wel verkocht is, maar het geld nog niet overgemaakt is, dan valt dit geld wel in de boedel en is de kans dat je nog geld terugkrijgt inderdaad minimaal. Het al dan niet 'verkocht' zijn van het toestel is afhankelijk van de gemaakte afspraken.
Bron?Knul schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 02:51:
[...]
Nou...nee. Op het moment dat de gefailleerde het houderschap heeft over het object, valt dit in de faillssementsboedel. Het maakt niet uit wat voor afspraken er eerder zijn gemaakt.
"Het faillissement betreft het vermogen van de gefailleerde. Wat niet tot dat vermogen behoort, blijft daarom buiten het faillissement. Bijv. zaken, die de gefailleerde onder zich heeft, waarvan een ander eigenaar is. Zij behoren niet tot het vermogen van de gefailleerde, maar tot het vermogen van een ander. De curator moet deze zaken afgeven en zal bij weigering tot afgifte kunnen worden aangesproken."
Polak/Pannevis, Insolventierecht, Deventer: Kluwer 2014, p. 65.
De gemaakte afspraken bepalen of en wanneer het eigendom overgaat en dus in welk vermogen het zich bevindt.
Probleem in deze casus is dat er al wel een overdracht heeft plaatsgevonden. Betaling is geen voorwaarde voor een geldige overdracht van eigendom. Het is dus zeer discutabel of meneer nog eigenaar is van de telefoon (ik meen van niet). Wat rest is de vordering van de afgesproken waarde van de telefoon. Ik neem hierbij aan dat er geen eigendomsvoorbehoud is bedongen. Wat er verder allemaal is afgesproken is dan niet meer interessant, tenzij het een eigendomsvoorbehoud betreft of als cashformobile het toestel in leen of houderschap had.Veldje123 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:33:
[...]
Bron?
"Het faillissement betreft het vermogen van de gefailleerde. Wat niet tot dat vermogen behoort, blijft daarom buiten het faillissement. Bijv. zaken, die de gefailleerde onder zich heeft, waarvan een ander eigenaar is. Zij behoren niet tot het vermogen van de gefailleerde, maar tot het vermogen van een ander. De curator moet deze zaken afgeven en zal bij weigering tot afgifte kunnen worden aangesproken."
Polak/Pannevis, Insolventierecht, Deventer: Kluwer 2014, p. 65.
De gemaakte afspraken bepalen of en wanneer het eigendom overgaat en dus in welk vermogen het zich bevindt.
TL;DR: Er is weinig kans dat meneer de note 4 of zijn geld terugziet.
[ Voor 13% gewijzigd door WouterL op 19-10-2016 13:18 ]
De voorwaarden zijn niet meer in te zien op de site, vandaar dat ik dat gedeelte open laat. Juist al die tenzij mogelijkheden die je noemt zouden daar in kúnnen staan. Als ze er niet in staan, dan ben ik het met je eens.Wouter Lucassen schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:12:
[...]
Probleem in deze casus is dat er al wel een overdracht heeft plaatsgevonden. Betaling is geen voorwaarde voor een geldige overdracht van eigendom. Het is dus zeer discutabel of meneer nog eigenaar is van de telefoon (ik meen van niet). Wat rest is de vordering van de afgesproken waarde van de telefoon. Ik neem hierbij aan dat er geen eigendomsvoorbehoud is bedongen. Wat er verder allemaal is afgesproken is dan niet meer interessant, tenzij het een eigendomsvoorbehoud betreft of als cashformobile het toestel in leen of houderschap had.
Misschien is dat ook wel de conclusie op de oorspronkelijke vraag van dit topic: alle risico's liggen bij het gebruik van dit soort diensten bij de consument.
Ik kan je met 99% zekerheid vertellen dat een webshop zoals beschreven geen eigendomsvoorbehoud laat toekomen aan de verkopende partij, dus in 99% van de gevallen ben je de telefoon kwijt. Er is altijd een tenzij, maar de kansen zijn echt mininiem.Veldje123 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:17:
[...]
De voorwaarden zijn niet meer in te zien op de site, vandaar dat ik dat gedeelte open laat. Juist al die tenzij mogelijkheden die je noemt zouden daar in kúnnen staan. Als ze er niet in staan, dan ben ik het met je eens.
Misschien is dat ook wel de conclusie op de oorspronkelijke vraag van dit topic: alle risico's liggen bij het gebruik van dit soort diensten bij de consument.
Doctor Phone als in doctorphone.nl ? Zit zelf ook een beetje te leuren met oude telefoons maar ik ga hem denk ik niet inleveren bij een bedrijf wat verlopen certificaten gebruikt op z'n website.ThinkPadd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:14:
[...]
Goeie tip. Heb nog een iPhone 4s 16GB liggen die ik daar wel heen kan sturen, ze geven wel goede prijzen idd.
Veldje123 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 00:49:
[...]
Het toestel kan niet eigendom zijn van henri86 en tegelijkertijd in de faillissementsboedel vallen. De boedel bestaat uit het vermogen van de gefailleerde.
Om deze discussie in ieder geval voor mij ten einde te brengen :-)Wouter Lucassen schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:12:
[...]
Probleem in deze casus is dat er al wel een overdracht heeft plaatsgevonden. Betaling is geen voorwaarde voor een geldige overdracht van eigendom. Het is dus zeer discutabel of meneer nog eigenaar is van de telefoon (ik meen van niet). Wat rest is de vordering van de afgesproken waarde van de telefoon. Ik neem hierbij aan dat er geen eigendomsvoorbehoud is bedongen. Wat er verder allemaal is afgesproken is dan niet meer interessant, tenzij het een eigendomsvoorbehoud betreft of als cashformobile het toestel in leen of houderschap had.
Vanmorgen lag er een pakketje in de bus waar mijn Note 4 netjes inzat.
Ik had me bij de curator gemeld die mij aangaf een mail te sturen. hierop heb ik de order en details toegestuurd waarna ik dus vanmorgen een envelop op de deurmat vond.
Dus dit toestel was waarschijnlijk nog niet verkocht en derhalve aan mij geretourneerd!
ik ben in ieder geval blij ook al ging het om een relatief klein bedrag! (220 euro)
[ Voor 32% gewijzigd door Mirage op 24-10-2016 12:32 ]
Goed nieuws! Lekker hoor:) Meestal zijn curators niet zo happigMirage schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:30:
[...]
[...]
Om deze discussie in ieder geval voor mij ten einde te brengen :-)
Vanmorgen lag er een pakketje in de bus waar mijn Note 4 netjes inzat.
Ik had me bij de curator gemeld die mij aangaf een mail te sturen. hierop heb ik de order en details toegestuurd waarna ik dus vanmorgen een envelop op de deurmat vond.
Dus dit toestel was waarschijnlijk nog niet verkocht en derhalve aan mij geretourneerd!
ik ben in ieder geval blij ook al ging het om een relatief klein bedrag! (220 euro)
Die melding over 'n verlopen certificaat kreeg ik vorige week ook, toen ik ter informatie op hun site keek (omdat ik ook nog 'n paar oude, goedwerkende telefoons heb liggen), maar nu niet meer, dus blijkbaar hebben ze 't weer in orde.Erasmo schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:51:
[...]
Doctor Phone als in doctorphone.nl ? Zit zelf ook een beetje te leuren met oude telefoons maar ik ga hem denk ik niet inleveren bij een bedrijf wat verlopen certificaten gebruikt op z'n website.
Waarschijnlijk heeft dat meer met problemen bij GlobalSign te maken dan met die siteMarly schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 05:50:
[...]
Die melding over 'n verlopen certificaat kreeg ik vorige week ook, toen ik ter informatie op hun site keek (omdat ik ook nog 'n paar oude, goedwerkende telefoons heb liggen), maar nu niet meer, dus blijkbaar hebben ze 't weer in orde.
nieuws: Probleem bij GlobalSign leidt tot certificaatwaarschuwingen - update
Iemand nog recente ervaringen met een inruil website? Heb twee maand geleden een S6 edge gekocht, maar ik kan niet wennen aan de afgeronde randen en het scherm is me toch iets aan de kleine kant. Dus de telefoon mag weg. Geleur van marktplaats is niet echt mijn ding, tips zijn dus welkom.
Je kunt toch ook hier, bij tweakers V&A, leuren...hengelo30 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:20:
...Geleur van marktplaats is niet echt mijn ding, tips zijn dus welkom.
Done, en verkocht via tweakers.ehtweak schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:34:
[...]
Je kunt toch ook hier, bij tweakers V&A, leuren...
Guten Tag Michael,
Vielen Dank für Ihre Nachricht an das FLIP4NEW Team.
Unser Ankaufservice ist nur in folgenden Ländern verfügbar ( Deutschland, Österreich und die Niederlande). Wenn Ihr Wohnsitz in Belgien ist, können wir leider nichts tun.
[...]
Herzliche Grüße
Dit terwijl ik heel makkelijk even over de grens een PostNL kantoor zou kunnen bereiken. Flip4New werkt namelijk met PostNL.
Heeft er iemand goede alternatieven voor België?
Ik vond enkel zonzoo.be maar hun prijs ligt beduidend lager dan zonzoo.nl voor hetzelfde!
Bv. iPhone 4S 16GB:
http://www.zonzoo.be/uw-t...4439/Apple+iPhone+4S+16GB = 20 €
http://zonzoo.nl/uw-telef...1268/Apple+iPhone+4S+16GB = 35 €
... 75% meer in NL dus... why?
EDIT: iemand ervaring met https://www.grenspostadres.nl/ ? Eventueel een oplossing?
[ Voor 4% gewijzigd door altiga2k op 24-11-2016 12:38 . Reden: redacted ]
Even dit topic omhoog schoppen na mijn laatste ervaringen.
Wegen de aankoop van een iPhone 7 en geen zin in "marktplaats figuren en biedingen" wil ik van mijn iPhone 6 af. (staat nu hier ook in de V&A, zo verkopen durf ik nog wel).
Ik ben hier in de stad langs een 3 tal winkels gelopen
- CEX webuy
- used products
- naam die ik niet ken.
Die gaven van 220 - 250 euro terug.
Via marktplaats nog iets van 10 mensen / opkopers gemaild en foto's verstuurd welke met bedragen komen van 175 - 225 euro.
De verschillende opkoopwebsite laten zien dat een prijs van 250 euro marktconform is en voor dat bedrag lever ik hem liever in en heb ik direct cash van mensen die hem gezien hebben in plaats opsturen en dan toch net niet goed ivm een krasje extra.
Morgen ga ik naar even naar SWOOP en wordt dat niets dan lever ik hem in bij cex webuy.
Wegen de aankoop van een iPhone 7 en geen zin in "marktplaats figuren en biedingen" wil ik van mijn iPhone 6 af. (staat nu hier ook in de V&A, zo verkopen durf ik nog wel).
Ik ben hier in de stad langs een 3 tal winkels gelopen
- CEX webuy
- used products
- naam die ik niet ken.
Die gaven van 220 - 250 euro terug.
Via marktplaats nog iets van 10 mensen / opkopers gemaild en foto's verstuurd welke met bedragen komen van 175 - 225 euro.
De verschillende opkoopwebsite laten zien dat een prijs van 250 euro marktconform is en voor dat bedrag lever ik hem liever in en heb ik direct cash van mensen die hem gezien hebben in plaats opsturen en dan toch net niet goed ivm een krasje extra.
Morgen ga ik naar even naar SWOOP en wordt dat niets dan lever ik hem in bij cex webuy.
Als ik de foto's zie en de criteria van SWOOP, kom je daar op €178,- (zichtbaar gebruikt en enkele krasjes en deuken)...in het beste geval krijg je er €10,- meer dan bij Webuy.wd200 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:34:
Ik zou me de moeite besparen en hem verkopen. Trouwens wel een goede tip. Ik ga mijn Samsung Galaxy Alpha daar ook eens proberen te verkopen. €150,- is meer dan de meesten op marktplaats bieden, dat varieert tussen de €50,-

k ben gister bij de webuy geweest, 250 euro cash en ze hebben de telefoon gezien.weertenaar schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:32:
[...]
Als ik de foto's zie en de criteria van SWOOP, kom je daar op €178,- (zichtbaar gebruikt en enkele krasjes en deuken)...in het beste geval krijg je er €10,- meer dan bij Webuy.
Ik zou me de moeite besparen en hem verkopen. Trouwens wel een goede tip. Ik ga mijn Samsung Galaxy Alpha daar ook eens proberen te verkopen. €150,- is meer dan de meesten op marktplaats bieden, dat varieert tussen de €50,-en €150 (en dan niet komen
)
Ik ga er morgen of maandag wel even langs. Toch handiger dan dat opsturen.wd200 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:52:
[...]
k ben gister bij de webuy geweest, 250 euro cash en ze hebben de telefoon gezien.
Bod op de website ziet er iig goed uit.
[Update]
Gisteren terug geweest naar Webuy voor mijn Samsung Galaxy Alpha. Toestel heeft een paar kleine krasjes, dus terecht een klasse B (A is alleen echt zgan denk ik). Na 20 min. testen heb ik er €126,- voor gekregen. Niet slecht, op markplaats kun je er €100-€150 voor krijgen ....als er iemand komt.
Het is wel even opletten welke uitvoering je hebt, een witte of zwarte kan bijv. veel verschil maken in prijs. Maar als je een beetje geluk hebt, krijg je een goede prijs en vooral geen gezeur
[ Voor 43% gewijzigd door weertenaar op 09-12-2016 08:38 ]
Hoe lang heb je destijds op je geld moeten wachten?Justinski schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:53:
[...]
Jammer inderdaad, heb ooit nog mijn Nokia N82 opgestuurd voor een mooie prijs
Vorige maand trouwens een oude iPhone 4 opgestuurd naar Doctorphone, waar ze mij een mooier bedrag gaven dan dat ik via marktplaats zou krijgen (had tevens ook geen zin in het gedoe met marktplaats, maar dat terzijde).
Mijn schoonouders hebben eveneens een iPhone 4 opgestuurd, 23 november 2016 aangetekend verstuurd, 25 nov. bericht, dat hij was aangekomen, geld zou "zo spoedig mogelijk" overgemaakt worden, nog steeds niets ontvangen.
Ook geen reactie op twee emails, waarvan eentje afgelopen woensdag is verstuurd, de andere twee weken geleden. Geen antwoord op die eerste mail zou nog aan de kerstvakantie kunnen liggen, maar die zou nu inmiddels toch voorbij moeten zijn.
Heb je ook al geprobeerd te bellen?Marly schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 00:55:
[...]
Hoe lang heb je destijds op je geld moeten wachten?
Mijn schoonouders hebben eveneens een iPhone 4 opgestuurd, 23 november 2016 aangetekend verstuurd, 25 nov. bericht, dat hij was aangekomen, geld zou "zo spoedig mogelijk" overgemaakt worden, nog steeds niets ontvangen.
Ook geen reactie op twee emails, waarvan eentje afgelopen woensdag is verstuurd, de andere twee weken geleden. Geen antwoord op die eerste mail zou nog aan de kerstvakantie kunnen liggen, maar die zou nu inmiddels toch voorbij moeten zijn.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
't Betreft een telefoon van mijn schoonouders, ze hebben 'm zelf verstuurd, en ook gemaild, zover ik weet hebben ze nog niet gebeld, in eerste instantie, omdat ze vorige week nog aan kerstvakantie dachten.
Zal ze vandaag overdag vragen, 'ns proberen te bellen.
Zal ze vandaag overdag vragen, 'ns proberen te bellen.