Iemand ervaring met je telefoon verkopen aan 'opkoopsite' ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-07 16:42
Helaas heb ik ook problemen. 12 december 2 toestellen verzonden (nota bene aangetekend!). 14e zijn ze bezorgd volgens de TNT site, staat netjes vermeld.

Nog geen bevestiging van binnenkomst, nog geen geld (binnen een week toch?) en daarnaast (zeer onprofessioneel) ook nog geen reactie op mijn mail van de 19e. Vandaag weer een mail gestuurd met het trackingnummer en de voorgeschiedenis. Morgen ga ik ze bellen als er geen reactie komt, al begrijp ik dat ze ook bijzonder goed bereikbaar zijn per telefoon...

Ik neem tenminste niet aan dat die storing nog steeds speelt, aangezien er inmiddels wel mensen geld hebben gekregen...

Edit:
Netjes opgelost! Ik had 2 van de 3 aangemelde toestellen opgestuurd en maandag nog nagestuurd dat ik er slechts 2 had verzonden. Het bleek dat het systeem daarop bleef hangen, waardoor het niet overging tot verwerking. Vanochtend netjes een mailtje met bevestiging gekregen. Bij deze is de kwestie zeer netjes afgehandeld! _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door ksborg op 23-12-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-07 20:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Kom ineens dit topic tegen...

Ik heb in februari 2011 mijn oude Nokia N85 verkocht aan Cash4Mobile.
Dat ging eigenlijk allemaal hartstikke vlot en ik heb nul problemen ondervonden.
Als je dus je oude telefoon wilt verkopen kan ik ze wel aanraden, hoewel ik maar ervaring heb met 1 telefoon natuurlijk.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 21:31
Versturen jullie het verzekerd of aangetekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Sjoan schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:05:
Ik heb ze wel aangetekend verzonden. Bij mij ging het ook om een waarde van 170 Euro, dan vind ik dat wel zo veilig. Bij goedkopere telefoons zou ik het niet doen. Maar denk dat je moet nagaan bij jezelf of het je die 7 Euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:48
Ik heb niet het hele topic gelezen maar mijn ervaring is positief:

Ik heb een tijdje geleden 3 telefoons opgestuurd (ff wat voorraad opruimen :) ). Niet verzekerd of aangetekend opgestuurd. Geld stond na een week oid op de rekening. Ik was blij verrast door de snelheid.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:07
Sjoan schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:05:
Ik heb in mijn enige ervaring met C4M het geen van beide gedaan. Gewoon tel in een bubbletjes envelop en gaan. Maar goed, toen betaalden ze nog weleens uit ;)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
nog steeds geen geld ontvangen, ik wacht al sinds 16 november toen kreeg ik een email met goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Ik heb mijn Xperia X10 toch maar gewoon verstuurd. Op een bedrag van €95 vond ik het niet waard om 10% daarvan te gebruiken om hem verzekerd te versturen. Opzich wel een redelijk risico met PostNL :)

Maar vandaag kreeg ik bericht dat hij was aangekomen, en dat ik binnen 5 dagen het geld krijg. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
jatt123 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:19:
nog steeds geen geld ontvangen, ik wacht al sinds 16 november toen kreeg ik een email met goedkeuring.
Sja... Ze hebben me vorige week netjes geholpen, maar inmiddels zit ik ook weer te wachten.

Op de site staat:
Eenvoudig, snel en veilig verkopen
Uitgebreide lijst met merken en modellen
Tot wel € 250,- terug voor je gebruikte mobiel
Zowel werkende als defecte telefoons
Binnen 5 dagen het geld op je rekening
Betaling op Paypal-account mogelijk
Goede ondersteuning en service
Je helpt het milieu
In de bevestiging staat:
Wij streven er naar het bedrag binnen 5 werkdagen bij te schrijven op rekeningnummer xxxxxxx
Nogal tegenstrijdige informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenkelhor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09-2024
14 December mijn Nokia 5800 verstuurd, 16 December bevestiging en 28 December het geld op mijn rekening.
Al met al toch meegevallen !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274533

Ze zijn telefonisch onbereikbaar en sinds 12-12 nog geen bevestiging gehad voor de verstuurde toestellen.. vreselijk irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Anoniem: 274533 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:02:
Ze zijn telefonisch onbereikbaar en sinds 12-12 nog geen bevestiging gehad voor de verstuurde toestellen.. vreselijk irritant!
Heb weer een mail gestuurd... Kijk, prima dat het misschien langer duurt tot je geld er is, maar pronk dan niet op de website met 5 dagen... Nja, die 5 werkdagen die in de email beschreven stonden zijn toch inmiddels ook wel voorbij :/

[ Voor 28% gewijzigd door ksborg op 02-01-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:57
ksborg schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:11:
[...]

Heb weer een mail gestuurd... Kijk, prima dat het misschien langer duurt tot je geld er is, maar pronk dan niet op de website met 5 dagen... Nja, die 5 werkdagen die in de email beschreven stonden zijn toch inmiddels ook wel voorbij :/
Misschien heeft iedereen met kerst een nieuwe telefoon gekregen en hebben ze nu last van nogal veel drukte. :+

Mijn ervaring is in ieder geval best positief. Ik had mijn telefoon niet aangetekend verzonden, maar desondanks kreeg ik na twee dagen een ontvangstbevestiging. Het geld liet wat langer op zich wachten (8 dagen), maar daar kon ik wel me leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook op mijn email komt geen antwoord, wederom krijg ik ze telefonisch niet te pakken... Je zou jezelf bijna afvragen of het bedrijf niet in grote financiële problemen zit... Indien ik wat hoor, laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Anoniem: 274533 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:11:
Ook op mijn email komt geen antwoord, wederom krijg ik ze telefonisch niet te pakken... Je zou jezelf bijna afvragen of het bedrijf niet in grote financiële problemen zit... Indien ik wat hoor, laat ik het hier weten.
Ik heb vandaag ook opnieuw een email gestuurd. We wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 09:58
Voor mensen met interesse om hun mobieltje te verzilveren kan ik van harte GSMloket aanraden.

Ik had iet of wat twijfels bij cash4mobile (geen echte harde reden overigens) en ben uiteindelijk met GSMLoket in zee gegaan. Werd er zéér vriendelijk en snel telefonisch te woord gestaan. Beide telefoontoestellen waren kleine dingetjes mee. Fototje gestuurd, akkoord gekregen volgende dag, op de post gedaan en binnen een week m'n geld binnen.

100% positieve ervaring met de diverse medewerkers en communicatiekanalen (mail, mobiel) dus. Flexibele en vriendelijke mensen...met een zachte g, dat ook (Ze zitten in Limburg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ik heb inmiddels na 2 weken m'n geld gekregen. Reactie op m'n email blijft uit. Misschien vonden ze het minder moeite om maar gewoon het geld over te maken.

Bij deze raad ik iedereen aan om toch ergens anders naartoe te gaan. Then again, je moet het zelf weten, 't is een advies ;). Maar zoals deze procedure is gegaan, dat hoef ik niet nog eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:57

pietje63

RTFM

In het verleden (jaar geleden) goede ervaring; nu een slechte. Begin december telefoon opgestuurd (55 euro, gewoon in envelop), nog niets gehoord.

Support request van eind december ook geen reactie op.

Lijkt een rommeltje te zijn daar.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438882

ksborg schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:00:
Ik heb inmiddels na 2 weken m'n geld gekregen. Reactie op m'n email blijft uit. Misschien vonden ze het minder moeite om maar gewoon het geld over te maken.

Bij deze raad ik iedereen aan om toch ergens anders naartoe te gaan. Then again, je moet het zelf weten, 't is een advies ;). Maar zoals deze procedure is gegaan, dat hoef ik niet nog eens...
Iemand toevallig ervaring met Recycle Michael? Want ben van plan mijn oude 9700 te verkopen alleen functioneerd het toetsenbord niet helemaal meer, ben bang dat ze bij GSMloket moeilijk gaan doen aangezien je daar afzonderlijk moet aangeven of je toetsenbord werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik wilde niet al te moeilijk doen, er waren wat problemen met het betalingssysteem, maar dit is wel zeer onbeschoft. Er wordt niet gereageerd op mijn mailtjes telefonisch ook niet bereikbaar.

Ik heb genoeg gewacht wacht al sinds 17 november op mijn geld.
Een reactie is toch wel mogelijk op zijn minst, nu komt het over als een oplichtingspraktijk.
Dit gaat nog een staartje krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jatt123 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:21:
Ik wilde niet al te moeilijk doen, er waren wat problemen met het betalingssysteem, maar dit is wel zeer onbeschoft. Er wordt niet gereageerd op mijn mailtjes telefonisch ook niet bereikbaar.

Ik heb genoeg gewacht wacht al sinds 17 november op mijn geld.
Een reactie is toch wel mogelijk op zijn minst, nu komt het over als een oplichtingspraktijk.
Dit gaat nog een staartje krijgen. :(
Kom zeg, ze lichten de boel echt niet op, ze kunnen hun verplichting (vast) niet nakomen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:06:
[...]

Kom zeg, ze lichten de boel echt niet op, ze kunnen hun verplichting (vast) niet nakomen.... ;)
Zolang je vervolgens de text op je site laat staan, komt dat op hetzelfde neer...

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Hier ook nog niks gehoord.

2 januari verzonden, tot op heden nog geen bevestiging gehad en ook geen reactie op de email die ik heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Ik heb op 30 december het ontvangstbewijs gekregen, maar tot nu toe geen geld, en geen reacties op mijn e-mails...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440455

Hebben jullie je geld inmiddels al ontvangen? Ik begin echt zwaar geïrriteerd te worden! 30 december ontvangstbevestiging gehad, maar nog steeds geen geld ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen en emails worden niet beantwoord. Wat kunnen we hiertegen doen? Ik wil mijn 105 euro! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Nu online
Anoniem: 440455 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:09:
Hebben jullie je geld inmiddels al ontvangen? Ik begin echt zwaar geïrriteerd te worden! 30 december ontvangstbevestiging gehad, maar nog steeds geen geld ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen en emails worden niet beantwoord. Wat kunnen we hiertegen doen? Ik wil mijn 105 euro! :(
Ik heb nog niet eens een ontvangstbevestiging gehad, dus het is maar afwachten of ze het wel eens hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440455

Balen voor je! Echt heel erg slecht. Maar wat kunnen we eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 440455 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:39:
Balen voor je! Echt heel erg slecht. Maar wat kunnen we eraan doen?
Kassa bellen of Joup van 't Hek... zal de CEO weer blij mee zijn :)

Ik weet dat de eigenaren gewoon heerlijk leven... maar wel op zondag op de zaak zitten ineens ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Laatst online: 22-07 14:57
Hier even een positief bericht over Cash4Mobile.

Mijn oude Nokia 6210 op 29 december verstuurd. 5 Januari kreeg ik bericht dat mijn toestel was ontvangen en verwerkt. Vandaag stond het afgesproken bedrag op mijn rekening!

Niet overdreven snel, en na alle verhalen hier maakte ik me toch een beetje zorgen, maar al met al dus prima geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Ik heb nog steeds geen reactie en ook geen geld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Ik heb gisteravond toch het geld mogen ontvangen :)

Ik had mijn telefoon op 27 december verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37
Sjoan schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:33:
Ik heb gisteravond toch het geld mogen ontvangen :)

Ik had mijn telefoon op 27 december verstuurd.
Hier hetzelfde, gisteravond stond het geld er opeens op. Had ze woensdag nog aan de lijn gehad, het overmaken was dinsdag al gebeurd zei ze. Naja, het geld is er nu. Nu uitgeven ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-07 13:22
Vandaag W995 aangemeld en verzonden. Ben benieuwd hoe snel het bedrag (44 euro) op mijn rekening zal staan. Ik zal hier updates posten (zowel positief als negatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
zero_cool89 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:06:
Vandaag W995 aangemeld en verzonden. Ben benieuwd hoe snel het bedrag (44 euro) op mijn rekening zal staan. Ik zal hier updates posten (zowel positief als negatief).
19-1-2012 ontvangstbevestiging. Nagekeken en werkend verklaard. Nu nog uitbetaling. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-07 19:25
5-1-2012 ontvangstbevestiging. Nagekeken en werkend verklaard.
12-1-2012 ontvangstbevestiging. Nagekeken en werkend verklaard.

Maar nog niks ontvangen.
Ook lukt het me niet telefonisch contact met ze te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442580

5 januari verstuurd aan Cash4Mobile. 12 januari antwoord dat ze het ontvangen hadden. Tot op heden nog geen geld gezien. Ik ze 2 x mail gestuurd daar komt alleen een automatisch reply op dat ze binnen 72 uur antwoord geven. Je zou verwachten dat ze nu inmiddels alles onder controle hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 442580 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:03:
5 januari verstuurd aan Cash4Mobile. 12 januari antwoord dat ze het ontvangen hadden. Tot op heden nog geen geld gezien. Ik ze 2 x mail gestuurd daar komt alleen een automatisch reply op dat ze binnen 72 uur antwoord geven. Je zou verwachten dat ze nu inmiddels alles onder controle hebben......
Er gebeurt daar momenteel veel. Er is een cashflow probleem.

Het lijkt mij niet dat er niet uit betaald wordt alleen zeer vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen haar op mijn hoofd die er in dat geval nog een telefoon heen zou sturen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:32

sanook

_/-\o_

Vorige week mijn HD2 opgestuurd en had nog niks gehoord, ook niet op mijn e-mail, dus vandaag maar even gebeld. Na laaaang wachten eindelijk iemand aan de telefoon die mij mededeelde dat het toestel gisteren verwerkt is en ik vandaag een e-mail kan verwachten. Ben benieuwd ... (maar heb er wel vertrouwen in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hier ook een wachtende. Volgens de post ligt toestel al ruim een week daar, nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer ze te bellen (0031-344636374) maar nadat een bandje zegt dat het gesprek kan worden opgenomen wordt de verbinding verbroken. Iemand een ander telefoonnummer wat wel werkt?
Op mijn mails krijg ik totaal geen antwoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ik dacht, nog eens even langskomen hier... Mijn geld is al een tijdje binnen, maar het is geen geruststellende gedachte dat ze nog steeds niets uitbetalen... Succes iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
15-1-2012 Aangemeld op website en opgestuurd via PostNL
19-1-2012 Ontvangstbevestiging. Nagekeken en werkend verklaard.
25-1-2012 Mail gestuurd naar klantenservice. Direct automatische reactie dat er binnen 72 uur antwoord komt op mijn mail. Tot op heden niets ontvangen.
27-1-2012 DM gestuurd naar cash4mobile.com tot op heden geen reactie.
29-1-2012 Nog geen geld op rekening.
30-1-2012 Gebeld met ProAssist (+31 (0)344-636363). Helaas kunnen die niet in het systeem. Ze leken niet op de hoogte van de problemen bij Cash4Mobile. Er werd een poging gedaan om mij direct door te verbinden. Helaas is dat niet gelukt. Ik word vandaag terug gebeld... Ik ben benieuwd.
30-1-2012 Binnen 20 minuten terug gebeld. Betaling van de 19e is een week vertraagd. Zou deze week bijgeschreven moeten worden. We wachten af.

[ Voor 35% gewijzigd door zero_cool89 op 30-01-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443054

ook ik heb ook problemen met cash4mobile.

12 jan. bevestiging gekregen.
tot op heden geen geld ontvangen.
meerdere malen gemaild(krijg je geen reactie op)
meerdere keren gebeld(word niet opgenomen of verbinding word verbroken)

dus je telefoon niet versturen naar cash4mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Inmiddels heb ik (na ca. een maand wachten) een bevestiging (half januari) en betaling (10 dagen later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

sanook schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:17:
Vorige week mijn HD2 opgestuurd en had nog niks gehoord, ook niet op mijn e-mail, dus vandaag maar even gebeld. Na laaaang wachten eindelijk iemand aan de telefoon die mij mededeelde dat het toestel gisteren verwerkt is en ik vandaag een e-mail kan verwachten. Ben benieuwd ... (maar heb er wel vertrouwen in)
Zoals meegedeeld heb ik inderdaad afgelopen vrijdag de ontvangstbevesting gekregen en de mededeling dat het geld van het werkende toestel op mijn rekening gestort zal worden. Ik blijf vertrouwen op een goede afloop, ook al kan dat misschien iets langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 24-07 09:27
Hier ook het probleem van geen geld.
12 jan bevestiging voor een N73 en iPhone 3G dat ze goed zijn en binnen 5 dagen cash.
Nu nog niks, 1x telefonisch contact gehad vorige week, ja meneer het geld zit bij de run van deze week.
Net geprobeerd te bellen, bandje en dan wordt er opgehangen....

Had goede hoop, maar nu...

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkds
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:04
Anoniem: 438882 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Iemand toevallig ervaring met Recycle Michael? Want ben van plan mijn oude 9700 te verkopen alleen functioneerd het toetsenbord niet helemaal meer, ben bang dat ze bij GSMloket moeilijk gaan doen aangezien je daar afzonderlijk moet aangeven of je toetsenbord werkt?
Telefoon van mijn vrouw onlangs (begin januari) daar naar toe gestuurd na aanmelding via de site. Na enkele dagen bericht van ontvangst en een paar dagen later netjes geld op de rekening.

Goed man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Nu online
2 Januari mijn iphone 3G opgestuurd, nu een maand later nog steeds geen bevestiging dat het ontvangen is. Via de tracktrace van TNT staat er wel dat het in de postbus is afgeleverd.

7 Januari een e-mail gestuurd, word gewoon niet op gereageerd.

Heb ze zojuist maar eens geprobeerd te bellen, word de verbinding na de intro van zoveel kosten per minuut gewoon verbroken.

Wat een waardeloos bedrijf, echt diep triest. Iemand een idee wat voor stappen ik kan ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Je kan ze in de middag bereiken.
Belde gisteren en vroeg waar me geld bleef, ze kon zien dat alles verwerkt was en dat ik voor de 2e keer had gebeld. Het moet er deze week zijn gaf ze aan.
Is het er vrijdag niet, dan maar onder de noemer diefstal of iets aangeven.

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 443918

Ik heb 15-01-2012 mijn mobiel opgestuurd.
19-01-2012 ontvangstsbevestiging ontvangen.
31-01-2012 mail gestuurd hoe het zit met m'n geld, geen respons..
3-02-2012 weer een mail gestuurd en vaak geprobeert telefonsich contact te krijgen maar dit lukt ook al niet. Niemand neemt op.
Als ik mijn geld maandag nog niet heb, ga ik cash4mobile denk ik maar aankaarten bij het televisieprogramma Kassa of Radar. Want dit kan toch niet..
Zijn er nog meer mensen die geen geld hebben ontvangen of misschien iets meer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443944

Op 9 januari 2012 twee telefoons opgestuurd.
Via track & trace gezien dat het op de 11e aangekomen is.
19 januari 2012 ontvangstbevestiging per e-mail ontvangen.
1 februari 2012 prophone gebeld, die kon mij vertellen dat het deze week uitbetaald zal worden.
3 februari 2012 cash4mobile gebeld, en ze namen op, diegene kon mij vertellen dat het er vanavond of uiterlijk maandag op de rekening zou staan.
's avonds toch nog een keer gekeken en inderdaad, het is gestort. (eindelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ze donderdag kunnen bereiken. Een aardig vrouw gesproken die het zou gaan uitzoeken. En dat heeft ze inderdaad gedaan want vandaag stond het geld op mijn rekening!! Het duurt blijkbaar allemaal wat langer dan dat ze in eerste instantie aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:22
ik sta nu op het punt om een telefoon op te sturen naar hun een W995.

Denk niet dat iemand hem wilt kopen, staat wel te koop dus laat hem liggen tot woensdag.

Zal hem sowieso als pakket versturen en niet via antwoord nummer.

De ervaring hier over het algemeen is: Duurt erg lang maar het geld komt?!?

Althans zo heb ik het gelezen. Please correct me if i'm wrong

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:07
Tja, ik lees meer dat dit bedrijf z'n zaken gewoon niet op orde heeft nu. Eerlijk gezegd wekt dit topic de indruk dat ze een cashflow probleem hebben. Ik zou m'n telefoon er momenteel niet heen sturen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Ik heb sinds vrijdag mijn knaken.
Merk aan de reacties meer mensen het hebben gehad.
Ze hebben nu gewoon een bulk uitbetaald.

Er zijn veel aanbieders voor dit, alleen kreeg bij cash4mobile het meeste aangeboden voor mijn telefoons.
Maar dat betekent ook dat je meer dan een maand op je geld moet wachten, wat niet klopt met de communicatie die ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390288

Anoniem: 443918 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:19:
Ik heb 15-01-2012 mijn mobiel opgestuurd.
19-01-2012 ontvangstsbevestiging ontvangen.
31-01-2012 mail gestuurd hoe het zit met m'n geld, geen respons..
3-02-2012 weer een mail gestuurd en vaak geprobeert telefonsich contact te krijgen maar dit lukt ook al niet. Niemand neemt op.
Als ik mijn geld maandag nog niet heb, ga ik cash4mobile denk ik maar aankaarten bij het televisieprogramma Kassa of Radar. Want dit kan toch niet..
Zijn er nog meer mensen die geen geld hebben ontvangen of misschien iets meer weten?
Ik heb op dezelfde data mijn telefoons opgestuurd. En ook gemaild kreeg ik geen antwoord.
Heb al 2x met ze aan de lijn gehangen beloven ze me het de volgende dag te storten heb nog steeds niks..
Probeer nu weer telkens te bellen maar ze nemen gewoon niet op. Ik vind dit echt niet kunnen. Als ik ze aan de lijn krijg sturen ze mijn telefoons maar terug verkoop ik ze wel via mediamarkt of zonzoo, ben er echt meer dan flauw van!!!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
W995 naar Cash4Mobile:

25-1-2012 Mail gestuurd naar klantenservice. Direct automatische reactie dat er binnen 72 uur antwoord komt op mijn mail. Tot op heden niets ontvangen.
30-1-2012 Gebeld met ProAssist (+31 (0)344-636363). Helaas kunnen die niet in het systeem. Ze leken niet op de hoogte van de problemen bij Cash4Mobile. Er werd een poging gedaan om mij direct door te verbinden. Helaas is dat niet gelukt. Ik word vandaag terug gebeld... Ik ben benieuwd.
30-1-2012 Binnen 20 minuten terug gebeld. Betaling van de 19e is een week vertraagd. Zou deze week bijgeschreven moeten worden. We wachten af.
06-2-2012 Nog steeds geen geld op mijn rekening. Vanmiddag nog maar eens bellen. Wat een %$#@$& bedrijf.
06-2-2012 Weer gebeld naar ProAssist, daar krijg ik tenminste iemand aan de lijn. Ik zou terug gebeld worden die dag. Helaas is dat niet gebeurd.
07-2-2012 Nog een keer naar ProAssist gebeld en gevraagd naar zelfde medewerker als laatste week. Die kreeg ik nu te pakken. Ze gaat het uitzoeken. Ze gaan me terugbellen. Ik ben benieuwd.

Lijkt er dus op dat ze selectief mensen uitbetalen.. Soort van loterij.

[ Voor 14% gewijzigd door zero_cool89 op 07-02-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ze vandaag eindelijk aan de telefoon gekregen. toen kreeg ik te horen; tja we weten niet wat er fout is gegaan ik ga dit even voor je uitzoeken (belde vanochtend om 10 uur.) ik net weer bellen omdat ik toch wel graag vandaag nog antwoord wil. zegt ze ja het word wel uitgezocht je kan tot vanavond 7 uur gebeld worden. ja mooie grap van ze !! als ik dan niet gebeld word, kan ik er zelf niet achteraan want dan zijn ze gewoon niet meer bereikbaar voor hun klanten. ik word hier zo gek van !!!!!!!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-07 10:44
*snip* Spam

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik werd dus wel echt gebeld voor 7 uur. ze snappen niet wat er mis is gegaan met mijn geld. dus moet wéér tot vrijdag wachten of mijn geld er is en anders dus wéér contact met ze opnemen.. zijn we 3 weken verder heb elke week gebeld en elke keer zeggen ze ja even wacht tot vrijdag en als je dan nog niet hebt eind van de middag of maandag ochtend ons even bellen. tja verdienen ze mooi geld aan als iedereen blijft heen bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels daniel
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-06-2024
Mijn ervaring met cash4mobile is tot nu toe erg slecht te noemen.

15 januari mijn telefoon opgestuurd.
19 januari een ontvangstbevestiging (goed op tijd)
3 februari nog niets ontvangen en een email gestuurd.
In de automatische email terug wordt vermeld dat er binnen 3 werkdagen getracht wordt een reactie te sturen.
Het is nu 9 februari. Geen geld en geen enkele reactie. Vandaag weer een mail gestuurd.
Zeer kwalijke afhandeling tot nu toe.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ondanks de spookverhalen hier mijn oude telefoon (Samsung Omnia) opgestuurd naar cash4mobile. Voornaamste reden hiervoor was dat ze er nog 125 euro voor geven (terwijl andere partijen maar 30 euro geven).

7 februari: telefoon verzekerd verzonden met PostNL
9 februari: telefoon aangekomen volgens de Track&Trace
10 februari: ontvangstbevestiging van cash4mobile en telefoon heeft de status "werkend" verworven. In de email staat: "Wij streven er naar het bedrag binnen 14 werkdagen bij te schrijven op rekeningnummer [nummer]"

Even afwachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:42
MochiGohan schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:47:
Ondanks de spookverhalen hier mijn oude telefoon (Samsung Omnia) opgestuurd naar cash4mobile. Voornaamste reden hiervoor was dat ze er nog 125 euro voor geven (terwijl andere partijen maar 30 euro geven).

10 februari: ontvangstbevestiging van cash4mobile en telefoon heeft de status "werkend" verworven. In de email staat: "Wij streven er naar het bedrag binnen 14 werkdagen bij te schrijven op rekeningnummer [nummer]"

Even afwachten maar :)
Heej, ik heb ook nog een oude Omnia die ik voor dat bedrag wel kwijt wil! Maakt het uit dat die geflashed is met windows 6.5 denk je? Hij werkt nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444731

Nou, in januari heb ik een Blackberry Bold 9700 opgestuurd.
op 19-1 kreeg ik een ontvangstbevestiging, maar het geld staat er nog steeds niet op!
ik net een paar keer gebeld, kreeg ik eindelijk iemand eraan!
kreeg het volgende verhaal te horen:

"ow 19-1, dan moet vandaag, uiterlijk maandag het geld op uw rekening staan. dr zijn een aantal dingetjes misgegaan, die zijn nu opgelost."

toen ik vroeg wat er mis is gegaan, kon ze het me niet vertellen. Ook vroeg ze niks over mijn telefoon, over mijn tracknummer e.d. Dus ben erg benieuwd...

ik prijs het iig niemand aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Nu online
gabn88 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:30:
[...]

Heej, ik heb ook nog een oude Omnia die ik voor dat bedrag wel kwijt wil! Maakt het uit dat die geflashed is met windows 6.5 denk je? Hij werkt nog wel!
Geen idee, probeer het zou ik zeggen ;)
Volgens mij is de enige conditie dat hij werkend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
MochiGohan schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:02:
[...]

Geen idee, probeer het zou ik zeggen ;)
Volgens mij is de enige conditie dat hij werkend is.
Ach, heb de originele firmware er maar weer opgezet. Heb eerder problemen gehad door gebruikt van niet originele software en zoveel moeite was het ook niet;) Had de telefoon al bijna weg gegooid! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
W995 naar Cash4Mobile:

06-2-2012 Nog steeds geen geld op mijn rekening. Vanmiddag nog maar eens bellen. Wat een %$#@$& bedrijf.
06-2-2012 Weer gebeld naar ProAssist, daar krijg ik tenminste iemand aan de lijn. Ik zou terug gebeld worden die dag. Helaas is dat niet gebeurd.
07-2-2012 Nog een keer naar ProAssist gebeld en gevraagd naar zelfde medewerker als laatste week. Die kreeg ik nu te pakken. Ze gaat het uitzoeken. Ze gaan me terugbellen. Ik ben benieuwd.
07-2-2012 In de avond (rond 19:00) uur gebeld. De batch van 19-1 zou fouten bevatten. Het zou nu handmatig naar mij overgemaakt worden. Uiterlijk vrijdag op mijn rekening.
10-2-2012 Nog niets op mijn rekening.... Ik weet dat ze meelezen dus zorg nou eens dat wij ons geld krijgen. We gaan de maand vertraging wel halen denk ik zo...
13-2-2012 Geld vandaag op rekening.

[ Voor 3% gewijzigd door zero_cool89 op 13-02-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443918

Ik heb vandaag m'n geld ontvangen. Het duurde allemaal wel heel lang maar uiteindelijk toch het geld ontvangen. Heb geduld en bel een keer, je ontvangt het geld gewoon!!!

• boombes
Aangezien hier mensen toch hun geld gewoon ontvangen zij het wat later ga ik mijn telefoon vandaag toch gewoon op sturen. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
zero_cool89 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:55:
W995 naar Cash4Mobile:

07-2-2012 In de avond (rond 19:00) uur gebeld. De batch van 19-1 zou fouten bevatten. Het zou nu handmatig naar mij overgemaakt worden. Uiterlijk vrijdag op mijn rekening.
10-2-2012 Nog niets op mijn rekening.... Ik weet dat ze meelezen dus zorg nou eens dat wij ons geld krijgen. We gaan de maand vertraging wel halen denk ik zo...
13-2-2012 Geld vandaag op rekening.
toon volledige bericht
Toch nog netjes, 1 maand... Ik heb de omnia zaterdag verstuurd, kreeg gisteren mailtje dat de 125 euro z.s.m., maar binnen 2 weken wordt over gemaakt. Dus rustig wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Het gaat allemaal wel wat moeizaam bij cash4Mobile zeg.
Ik heb 3,5 week geleden de ontvangstbevestiging gekregen (HTC HD2 à € 115,-, nadat ik de bevestiging had gekregen is ie gedaald naar € 57,50 bij cash4mobile :)) maar nog steeds geen geld op de rekening.
Gisteren gebeld (10 minuten in de wacht a 15 cpm) en de mededeling dat het uitgezocht zou worden en ik teruggebeld zou worden.
Vanochtend nog niks gehoord dus nog een keer gebeld, nu al na 5 minuten iemand aan de lijn met de mededeling dat ze er weer achteraan gingen en ik voor 12 uur teruggebeld zou worden.
2 uur 's middags nog niks gehoord dus geprobeerd bij ProAssist die me een direct nummer gaven (0344-636374) en daar werd me verteld dat de financiele afdeling er nog mee bezig was en dat ze verwacht dat het geld op of voor vrijdag op mijn rekening zal staan.
Ik blijf goede hoop houden, want zo te zien krijgt iedereen zijn geld wel maar duurt en duurt het erg lang.

[ Voor 5% gewijzigd door sanook op 21-02-2012 13:56 ]

• sanook

sanook

_/-\o_

sanook schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:53:
Het gaat allemaal wel wat moeizaam bij cash4Mobile zeg.
Ik heb 3,5 week geleden de ontvangstbevestiging gekregen (HTC HD2 à € 115,-, nadat ik de bevestiging had gekregen is ie gedaald naar € 57,50 bij cash4mobile :)) maar nog steeds geen geld op de rekening.
Gisteren gebeld (10 minuten in de wacht a 15 cpm) en de mededeling dat het uitgezocht zou worden en ik teruggebeld zou worden.
Vanochtend nog niks gehoord dus nog een keer gebeld, nu al na 5 minuten iemand aan de lijn met de mededeling dat ze er weer achteraan gingen en ik voor 12 uur teruggebeld zou worden.
2 uur 's middags nog niks gehoord dus geprobeerd bij ProAssist die me een direct nummer gaven (0344-636374) en daar werd me verteld dat de financiele afdeling er nog mee bezig was en dat ze verwacht dat het geld op of voor vrijdag op mijn rekening zal staan.
Ik blijf goede hoop houden, want zo te zien krijgt iedereen zijn geld wel maar duurt en duurt het erg lang.
En inderdaad, vandaag het geld op mijn rekening ontvangen :)

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
03-02-12 Nokia 5800 Xpressmusic opgestuurd.
22-02-12 €60 euro ontvangen.

Zeer tevreden dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:06
5 feb. Wil telefoon verzenden, kom account niet meer in. Problemen met wachtwoord. Nieuwe account aangemaakt. iphone 3g verstuurd.
5 feb. Telefoon verstuurd.
xxxxx radiostilte xxxxxx
13 feb. mail gestuurd dat ik begrijp dat proces lang duurt maar dat ik nog steeds ontvangstbevestiging heb ontvangen.
15 feb. Ontvangstbevestiging, telefoon werkt
22 feb. Betaling binnen

Afgezien van de zeer late ontvangstbevestiging (dat moet in mijn ogen binnen 5 werkdagen vanaf versturen), nu voor de tweede keer een telefoon ingestuurd. Ze bieden nog altijd het meest voor de oude meuk, dus zal zeker nog een keer een toestel insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
10 februari opgestuurd
14 februari ontvangstbevestiging (en in werkende staat, ondans duitse ROM ;))
28 februari geld ontvangen (125 euro voor samsung omnia)

Al met al zeer netjes van Cash 4 Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Nu online
gabn88 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:02:
10 februari opgestuurd
14 februari ontvangstbevestiging (en in werkende staat, ondans duitse ROM ;))
28 februari geld ontvangen (125 euro voor samsung omnia)

Al met al zeer netjes van Cash 4 Mobile!
Vreemd, ik had 4 dagen eerder al een ontvangstbevestiging van mijn omnia, maar tot op heden nog geen geld. Even een mailtje sturen maar :)

Edit 12/03:
Het geld staat op mijn rekening :)

10 februari: ontvangstbevestiging van cash4mobile.
9 maart: geld op mijn rekening

[ Voor 21% gewijzigd door MochiGohan op 12-03-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht nog steeds sinds half december op de uitbetaling van 5 toestellen, na 6 weken en heel wat emails eindelijk telefonisch contact gehad. Deze vrouw zou het voor mij uitzoeken en binnen 24 uur terug-emailen. Helaas is dat al een week geleden en tot op heden wederom stilte.. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed er is een uitslag: alle toestellen zijn apart verzonden en geen enkel toestel is ooit aangekomen bij het bedrijf..

Nu kijken wat mijn vrienden bij het postkantoor voor mij kunnen doen, maar voor wie het nog niet duidelijk was: geen zaken doen met cash4mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 274533 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:18:
Goed er is een uitslag: alle toestellen zijn apart verzonden en geen enkel toestel is ooit aangekomen bij het bedrijf..

Nu kijken wat mijn vrienden bij het postkantoor voor mij kunnen doen, maar voor wie het nog niet duidelijk was: geen zaken doen met cash4mobile
Je hebt toch track & trace codes op die dingen zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Even nog een positief bericht over deze telefoon slikker.

Heb mijn telefoon 2 weken geleden gewoon in een bubbelenvelop in de brievenbus gegooid en heb vandaag mijn geld gekregen. Het kan blijkbaar wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Nu online
Hier nog even een update.

3 Januari verzonden en 22 maart het geld op de rekening. Mocht even duren, en als er geen telefonisch contact was geweest, had ik het geld nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
zijn er nog meer met ervaringen van Recycle Michael? ik heb een paar telefoons die ik bij hun wil inleveren, omdat zij de hoogste prijs geven vergeleken met andere aanbieders, zit er ongeveer 40 Euro verschil in…

Maar het bedrijf is redelijk nieuw ook de KVK, kan er geen reviews (of eerlijke) van vinden, ze zeggen 8 jaar ervaring maar de KVK zegt wat anders … mijn gevoel zegt dat het niet helemaal klopt .. maar 40 euro is toch ook weer verleidelijk

[ Voor 0% gewijzigd door Slux op 09-04-2012 19:32 . Reden: type fout 40 Euro ipv 400 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-07 22:49
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:42
Heb op 2 april twee telefoons naar ze verzonden, vandaag het geld binnen. Leuk bedrag ervoor gekregen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:02
Hier ook een goeie ervaring met Recycle Michael. Twee weken geleden mijn Galaxy S opgestuurd en vandaag het geld ontvangen. Ze bieden de hoogste prijs die ik kon vinden.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:36
wat is een galaxy S nog waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
  • Laatst online: 24-07 15:34
Raymond schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:37:
wat is een galaxy S nog waard?
op cahs4mobile 260 euro, dus een stuk meer dan de meeste "tweakers" hier bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
gassiepaart schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:06:
[...]

op cahs4mobile 260 euro, dus een stuk meer dan de meeste "tweakers" hier bieden...
Dat is de S2 ;)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
  • Laatst online: 24-07 15:34
yup....

119 voor de galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:48
Voor de gein even gekeken wat ze voor "mijn" spullen geven, 308 euro voor een iPad 2 64GB Wifi + 3G en 35 euro voor m'n iPhone 2g 16GB |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik heb alleen ervaring met GSMloket. Dat is heel goed verlopen (twee keer), ondanks het feit dat ik zelf een fout heb gemaakt door de procedure niet te volgen. Het contact was ook heel prettig en ze boden de beste prijs voor mijn telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-07 22:49
-

[ Voor 132% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik sta op het punt om mijn Galaxy S2 te 'verkopen' aan één van de websites. Reden:
- Galaxy S3 besteld
- Lichte gebruiksschade (krasje op scherm, randen wat 'lakschade')
- Redelijk hoge vergoeding (ongeveer 250 euro). Op Marktplaats kun je voor € 300,- een nieuwe kopen

Maar ik heb één probleem: bovenin mijn scherm is een wat ingebrand (burn in)... Bij normaal gebruik valt het niet echt op, maar goed het zit er wel.

Denkt iemand dat dit wordt gezien als een 'niet werkend scherm' en zodoende maar 25% oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb zelf alleen ervaring met opsturen naar recycle-sites, maar men kan telefoons ook inleveren bij MediaMarkt, weet alleen niet, of men dan direct geld krijgt, of pas nadat ze de telefoon opgestuurd hebben ? Anders zou dat een optie zijn, keuren ze hem af, neem je hem weer mee en verkoopt hem op Marktplaats. Wanneer 't echt niet storend is, brengt hij daar dan wel wat meer op, dan 25% (vooral gezien de vele tieners, die een SGSII willen hebben en niet de volledige prijs kunnen betalen :) )

Ik kan niet zeggen, of een lichte burn-in wordt gezien als niet werkend, in principe werkt het scherm natuurlijk gewoon, maar je moet de telefoon er echt zelf voor zien en dan nog stoort 't de ene persoon wel en de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een galaxy s2
ongeveer een jaar oud, alleen aan de zijkant bij dat zilveren randje mist een heel klein beetje verf.

http://imageshack.us/photo/my-images/576/galaxys31.jpg/

je ziet het bijna niet eens.
Kunnen ze hier moeilijk omdoen, en weet iemand nog een site die betrouwbaar is, goeie prijs geeft en redelijk vlot.
En hoe zit het met de batterij, oplader enz? moeten ze die ook en het doosje?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wat erbij moet, staat meestal wel ergens op de site, gewoonlijk is het zonder doos en oplader, maar uiteraard wel met batterij, je moet immers een werkend toestel opsturen en zonder batterij gaat hij niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Leuk topic dit, had geen idee dat ik 300 Euro aan slapende rijkdom in mijn kast had liggen. Er gaat nu 1 telefoon weg om eens te testen of ik het fijn vind werken naar C4M. Als dat bevalt volgt de rest.

Wat ik lees is dat sommige mensen een maand moeten wachten tot het geld op je rekening staat, daar kan ik prima mee leven.

UPDATE 07-06-2012: Dinsdag verstuurd en donderdagmiddag een bericht dat de telefoon (HTC HD2) binnen is, getest als werkend en het bedrag binnen 14 dagen op mijn rekening zal staan. So far so good ;)

UPDATE2 11-06-2012 Geld staat op mijn rekening :)

[ Voor 27% gewijzigd door Pietert op 11-06-2012 14:13 . Reden: Update ]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:22
Is het de bedoeling dat je alleen je mobiel opstuurt?
Dus zonder lader en boekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Pietert schreef op maandag 04 juni 2012 @ 04:10:
Leuk topic dit, had geen idee dat ik 300 Euro aan slapende rijkdom in mijn kast had liggen. Er gaat nu 1 telefoon weg om eens te testen of ik het fijn vind werken naar C4M. Als dat bevalt volgt de rest.

Wat ik lees is dat sommige mensen een maand moeten wachten tot het geld op je rekening staat, daar kan ik prima mee leven.

UPDATE 07-06-2012: Dinsdag verstuurd en donderdagmiddag een bericht dat de telefoon (HTC HD2) binnen is, getest als werkend en het bedrag binnen 14 dagen op mijn rekening zal staan. So far so good ;)

UPDATE2 11-06-2012 Geld staat op mijn rekening :)
Ook de prijs wat op de site staat?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste