Iemand ervaring met je telefoon verkopen aan 'opkoopsite' ?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of via Envirofone. Heb ik ook goede ervaring mee. Nokia N95 8GB verkocht voor volgens mij 90 euro.
Werkt heel simpel:
- telefoon aanmelden,
- envelop opgestuurd krijgen
- telefoon in envelop doen en weer (kosteloos) opsturen
- telefoon wordt gecontroleerd en bedrag wordt gemeld aan verkoper
- geld wordt overgemaakt.

Dit gebeurde bij mij binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Envirofone en C4M zijn beide hetzelfde bedrijf, runned by a ProAssist Medewerker.

De reden waarom jullie meer voor die telefoons vangen dan je op marktplaats doet is omdat ze de oude toestellen van de 2ehands markt willen hebben dus bieden ze meer... leuker voor de Provider die verkoopt namelijk (via je abbonnement.. niets is gratis) weer een nieuw toestel ipv een SimOnly upgrade van je abbo ;)

Jullie blij, zij blij... het meeste gaat gewoon de schredder in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:01:
[...]

Dat heeft meer een technische reden. Sleutels blijven hangen in de wieltjes die de enveloppen verplaatsen. Daardoor schiet de sleutel door de envelop heen en blijft liggen in het distributiecentrum en de lege envelop wordt gewoon verstuurd.

Schijnen bakken vol met sleutels te zijn, maar niemand die weet waar ze vandaan komen of naar toe moeten.
om maar ff iets irrelevants naarboven te halen, daarom heb ik de sleutels tussen 2 stukken karton getaped, zelfs de lege envelop is nooit aangekomen.. kan die machine ook sleutels door karton heen drukken? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een woord waardeloos op 19 oktober nokia n95 opgestuurd op 28 oktober bericht dat telefoon binnen was en alles werkte tot op heden 11-11-11 nog steeds geen geld ( hoe bedoel je 5 dagen). Personeel telefoondienst kan niets weets niets en belt niet terug op email wordt niet gereageerd. kortom zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:20:
Een woord waardeloos op 19 oktober nokia n95 opgestuurd op 28 oktober bericht dat telefoon binnen was en alles werkte tot op heden 11-11-11 nog steeds geen geld ( hoe bedoel je 5 dagen). Personeel telefoondienst kan niets weets niets en belt niet terug op email wordt niet gereageerd. kortom zeer slecht.
Zolang ze problemen hebben met het uitbetalen van hun eigen personeel... zegt voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door dit topic ook op het idee gekomen om eens te kijken, ze geven nog E 50 (!) voor mijn oude Nokia 6120 classic 8)7 . maar als je ik zo hoor gaat dat geld niet meer op mijn rekening verschijnen als ik hem naar C4M opstuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:37:
Door dit topic ook op het idee gekomen om eens te kijken, ze geven nog E 50 (!) voor mijn oude Nokia 6120 classic 8)7 . maar als je ik zo hoor gaat dat geld niet meer op mijn rekening verschijnen als ik hem naar C4M opstuur?
E61... 10 euro!

Beste Symbian toestel ooit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rampzalig! Heb mijn oude iphone 16GB opgestuurd was iets van 52 euro waard, heb het bedrag nog steeds niet gekregen, ben nou ondertussen 25 werkdagen verder, heb aantal mails gestuurd, telefonisch contact gehad werd mij beloofd morgen staat het op je rekening maar niks.. Heb een aangetekende brief verstuurd geen reactie op gekregen.. Je kan ze niet aangeven bij een kamer van koophandel of een geschillencommissie omdat ze daarbij niet zijn aangesloten.. Juridische stappen ondernemen heeft geen zin want die kosten zijn meer dan 52 euro..

IK RAAD HET AF!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProAssist even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:39:
Rampzalig! Heb mijn oude iphone 16GB opgestuurd was iets van 52 euro waard, heb het bedrag nog steeds niet gekregen, ben nou ondertussen 25 werkdagen verder, heb aantal mails gestuurd, telefonisch contact gehad werd mij beloofd morgen staat het op je rekening maar niks.. Heb een aangetekende brief verstuurd geen reactie op gekregen.. Je kan ze niet aangeven bij een kamer van koophandel of een geschillencommissie omdat ze daarbij niet zijn aangesloten.. Juridische stappen ondernemen heeft geen zin want die kosten zijn meer dan 52 euro..

IK RAAD HET AF!!!
Bij welke aanbieder is dit?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:19:
[...]

Bij welke aanbieder is dit?
Kerel, het is gewoon de servicedesk van ProAssist die je aan de lijn krijgt... alleen zien zij op hun scherm iemand anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is deze aanbieder nou wel of niet betrouwbaar? Ik heb nog flink wat telefoons waar ik van af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:54:
[...]

Kerel, het is gewoon de servicedesk van ProAssist die je aan de lijn krijgt... alleen zien zij op hun scherm iemand anders :D
Dat snap ik. Alleen worden er in dit topic wel 5 verschillende telefoon inname bedrijven genoemd. Allemaal goede ervaringen (inclusief de mijne van vorig jaar) en een die ineens heel erg slecht is.

Ik ben benieuwd bij welk bedrijf dit is geweest. Dat ProAssist alle servicecalls afhandelt is voor mij niet zo relevant. Ik ben benieuwd welk bedrijf nu een steek liet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:25:
[...]

Dat snap ik. Alleen worden er in dit topic wel 5 verschillende telefoon inname bedrijven genoemd. Allemaal goede ervaringen (inclusief de mijne van vorig jaar) en een die ineens heel erg slecht is.

Ik ben benieuwd bij welk bedrijf dit is geweest. Dat ProAssist alle servicecalls afhandelt is voor mij niet zo relevant. Ik ben benieuwd welk bedrijf nu een steek liet vallen.
ProAssist dus, ze zitten daar inpandig... vriendjes van vriendjes van lovers enzo...

Check de KvK's maar eens voor de grap of de contact gegevens. Staan volgens mij wel op Logistics, hun 2e pand daar, geregisteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dus als ik het goed begrijp zijn:

- Zonzoo
- Verkoopjetelefoon.nl
- Cash4mobile
- envirifone

Allemaal pro-assist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou even zelf uitgezocht:

Cash4mobile
ProPhone Solutions B.V. Lingewei 1 4004 LK Tiel Nederland

Verkoopjetelefoon.nl
VERKOOPJETELEFOON is onderdeel van ReCell bv
ReCell bv
Weg en Bos 89
2661 DM Bergschenhoek

Zonzoo
ZONZOO - Greenwire Worldwide Ltd.
Flößergasse 2
81639 Munchen
Germany

Lijkt allemaal niet zoveel met elkaar te maken te hebben. Alleen Cash4mobile heeft hetzelfde adres als een Proassist vestiging. Praten we nu langs elkaar heen? Want het is mij niet helemaal duidelijk dat deze fout bij Proassist gemaakt is.

[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 14-11-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik geloof dat Zonzoo weer onderdeel is van de mediamarkt groep

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:57:
Nou even zelf uitgezocht:

Cash4mobile
ProPhone Solutions B.V. Lingewei 1 4004 LK Tiel Nederland

Verkoopjetelefoon.nl
VERKOOPJETELEFOON is onderdeel van ReCell bv
ReCell bv
Weg en Bos 89
2661 DM Bergschenhoek

Zonzoo
ZONZOO - Greenwire Worldwide Ltd.
Flößergasse 2
81639 Munchen
Germany

Lijkt allemaal niet zoveel met elkaar te maken te hebben. Alleen Cash4mobile heeft hetzelfde adres als een Proassist vestiging. Praten we nu langs elkaar heen? Want het is mij niet helemaal duidelijk dat deze fout bij Proassist gemaakt is.
Er is nog een bedrijf dat van dezelfde club is als Cas4Mobile... is hier al eerder genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja dat geloof ik best. Alleen is het mij niet duidelijk over welk bedrijf ambu24125 het heeft. In dit topic zijn wel 5 verschillende aanbieders genoemd. En die zijn zeker niet allemaal 'één bedrijf', toch?

• mokum64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 11:50
Ik heb m'n oude iPhone 3GS met 32 gb verkocht via Cash4Mobile voor 171,50 euro. Ik moet zeggen ben érg tevreden.

Vorige week woensdag via de website verkocht en de volgende dag verzonden. Wel voor de zekerheid als pakket aangeboden bij PostNL zodat je een ontvangstbewijs met Track en Trace krijgt (is toch gratis naar antwoordnummer!). Via de site van PostNL kon ik zien dat hij vrijdag was afgeleverd. Afgelopen maandag kreeg ik een email van Cash4Mobile dat ze mijn telefoon hadden ontvangen en gecontroleerd. Na controle bleek alles in orde te zijn en ik dus recht te hebben op het volledige bedrag van 171,50.
Vanochtend even mijn bankrekening gecontroleerd en het bedrag bleek al bijgeschreven te zijn.

Ik kan dus alleen maar tevreden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
mokum64 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:05:
Ik heb m'n oude iPhone 3GS met 32 gb verkocht via Cash4Mobile voor 171,50 euro. Ik moet zeggen ben érg tevreden.

Vorige week woensdag via de website verkocht en de volgende dag verzonden. Wel voor de zekerheid als pakket aangeboden bij PostNL zodat je een ontvangstbewijs met Track en Trace krijgt (is toch gratis naar antwoordnummer!). Via de site van PostNL kon ik zien dat hij vrijdag was afgeleverd. Afgelopen maandag kreeg ik een email van Cash4Mobile dat ze mijn telefoon hadden ontvangen en gecontroleerd. Na controle bleek alles in orde te zijn en ik dus recht te hebben op het volledige bedrag van 171,50.
Vanochtend even mijn bankrekening gecontroleerd en het bedrag bleek al bijgeschreven te zijn.

Ik kan dus alleen maar tevreden zijn!
Goed om te lezen, na de positieve berichten op de eerste pagina (zonder naar de datum te kijken) had ik mijn LG Optimus 2x verstuurd, echter zonder verzekerde zending omdat ik dacht dat je dat niet zo kon aanbieden bij een antwoordnummer. Toen ik vervolgens een aantal reactie op deze pagina las schrok ik even.

Vandaag op de post gedaan, dan hoop ik dat ik woensdag of donderdag bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 22:59
Besloot laatst mijn oude Samsung Star S5230 op te sturen naar Cash4Mobile. Scheelde hooguit een tientje met Marktplaats, dan is dit toch makkelijker. :P
Maandag 7 november opgestuurd, 9 november ontvangstbevestiging, 14 november geld gestort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Even een update. :)

Zaterdag mijn LG Optimus op de post gedaan, vanmiddag een e-mail dat alles netjes was ontvangen. Vervolgens 3 minuten later een e-mail dat het bedrag was overgemaakt naar mijn PayPal rekening. Daar stond het bedrag zojuist ook op (nu pas de mogelijkheid om te bekijken).

Al met al een vlotte maar zeer goede ervaring dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
16 nov mijn oude htc desire op de post gedaan, 17 nov een bericht dat de telefoon goed was ontvangen en goedgekeurd! Nu 30 nov nog steeds geen geld ontvangen.. Maar is even achter mailen.. of toch nog maar even geduld?

[ Voor 7% gewijzigd door Aapie op 30-11-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-12-2016
Opvallen dat ik precies hetzelfde probleem heb als jou nu.

Ook de 18de een mail ontvangen.
Ook mijn telefoon aangeboden. Ontvangen en netjes een email gekregen.
Tot op de dag van vandaag nog geen geld gezien. 3x gebeld. Er is mij toegezegd dat ik antwoord krijg via de email.En dat er bij de financiele adminstratie het een en ander moet worden nagevraagd. Nada dus! Bel je de 0900 lijn. Neemt niemand gewoon op of de verbinding wordt verbroken. Lekker dan!
joosthaarman schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:03:
16 nov mijn oude htc desire op de post gedaan, 17 nov een bericht dat de telefoon goed was ontvangen en goedgekeurd! Nu 30 nov nog steeds geen geld ontvangen.. Maar is even achter mailen.. of toch nog maar even geduld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Ik heb nog nog maar ff een mailtje naar gestuurd.....
Edit:

Ze reageren wel snel:

Beste Joost,

Wij zullen e.e.a. voor je nagaan en je hiervan op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

Het Support Team Cash4Mobile

[ Voor 64% gewijzigd door Aapie op 30-11-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ontvangsbevestiging gehad, met het uit te keren maar nog niks ontvangen. Terwijl overal op de website ''binnen 5 dagen je geld'' wordt gepromoot. Misleidende reclame anyone? Ik ben nu anderhalve week verder en krijg geen antwoord op mijn mails en het bedrag staat er ook nog steeds niet bijgeschreven op mijn rek. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken, de tel gaat maar over (0900-nummer) maar het lijkt erop dat niemand opneemt. Ik had nog een toestel dat ik wilde opsturen maar dat ga ik niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Ik ervaar hetzelfde.

Ik kan je het volgende vertellen.

Vorige x heb ik wel netjes me geld gehad.

Ik wacht nu al 1,5 week op mijn geld. Ik heb wel iemand te pakken gekregen gisteren. die heb ik 3x aan de telefoon gehad. Die zei dat ze het aan uitzoeken zijn bij de financiële administratie.

Kortom ik heb geen mail of telefoontje terug gehad.

en inderdaad. het nummer is of in gesprek of er neemt niemand op vandaag.

Je zou zeggen dat het een fraudezaak is maar ik heb wel eens mijn geld gehad.
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:07:
Ik heb een ontvangsbevestiging gehad, met het uit te keren maar nog niks ontvangen. Terwijl overal op de website ''binnen 5 dagen je geld'' wordt gepromoot. Misleidende reclame anyone? Ik ben nu anderhalve week verder en krijg geen antwoord op mijn mails en het bedrag staat er ook nog steeds niet bijgeschreven op mijn rek. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken, de tel gaat maar over (0900-nummer) maar het lijkt erop dat niemand opneemt. Ik had nog een toestel dat ik wilde opsturen maar dat ga ik niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Beste Klant van Cash4Mobile.com,

Onlangs heeft u via onze website een toestel of meerdere toestellen aangeleverd. U heeft inmiddels een bevestiging van verwerking mogen ontvangen echter nog geen betaling.

Vanwege een fout in onze systemen is de aan u gedane betaling niet correct uitgevoerd. Wij betreuren dit zeer en bieden u dan ook onze welgemeende excuses aan.

Ons team van medewerkers doen er alles aan om dit voor u op te lossen zodat u de betaling nog deze week op uw bankrekening mag ontvangen.

Wij verzoeken u vriendelijk eventuele vragen hierover per email te stellen, vanwege dezelfde storing zijn onze telefoonlijnen zeer slecht bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Het Support Team Cash4Mobile.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Yes hier het zelfde mailtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Hier kan ik wel mee leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als je weet dat het gewoon een interne financiële issue is.

Dan nog niet te spreken over hun systemen welke echt niet naar behoren werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Daar moet ik je wel gelijk ingeven. Maar ik vindt het belangrijker dat ik toch nog me geld wel ontvang.
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:14:
[...]

Niet als je weet dat het gewoon een interne financiële issue is.

Dan nog niet te spreken over hun systemen welke echt niet naar behoren werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 12:23
Ik vrees er niet bepaald voor dat wij ons geld niet zullen ontvangen.
Ook ik heb een week geleden een HTC Desire verstuurd naar Cash4Mobile en zit op 140eu te wachten.
Ik kwam erachter dat Cash4Mobile valt onder de Pro-Assist groep, dit is niet bepaald een klein en niet betrouwbaar bedrijf, dus ik ben ervan overtuigd binnen een paar dagen centen te zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Pro-assist maakt apparatuur nietwaar? gsm's etc
Mac-Mar schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:46:
Ik vrees er niet bepaald voor dat wij ons geld niet zullen ontvangen.
Ook ik heb een week geleden een HTC Desire verstuurd naar Cash4Mobile en zit op 140eu te wachten.
Ik kwam erachter dat Cash4Mobile valt onder de Pro-Assist groep, dit is niet bepaald een klein en niet betrouwbaar bedrijf, dus ik ben ervan overtuigd binnen een paar dagen centen te zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

dunaferr87 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:55:
Pro-assist maakt apparatuur nietwaar? gsm's etc

[...]
Repareert inderdaad. Dus grote kans dat je telefoon gewoon bij de repareerafdeling komt om er de belangrijke onderdelen uit te laten slopen en vervolgens kunnen die onderdelen gebruikt worden voor de reparaties.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Nou, het zou voor het einde van de week overgemaakt worden... Ik weet niet of ze ook op zaterdag werken of vanavond tot 21.00 uur.. Maar hier staat nog niks bij geschreven op me rekening....... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:59
Overmaken != bijschrijven. :)

als zij vanmiddag het bedrag hebben overgeboekt zal het maandag/dinsdag bij jou worden bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
TweakersOnly schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:23:
Overmaken != bijschrijven. :)

als zij vanmiddag het bedrag hebben overgeboekt zal het maandag/dinsdag bij jou worden bijgeschreven.
Ligt er natuurlijk aan.. de meeste transacties tegenwoordig zit bijna geen tijd meer tussen! Alleen ing(postbank) daar zit nog een dag of wat tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 21:13
Hmm vervelend die slechte recente ervaringen met cash4mobile. Wilde er juist een aantal naartoe sturen. Zijn de ervaringen met verkoopjetelefoon.nl beter?

Zag trouwens dat cash4mobile je een antwoordnummer geeft om het naartoe te sturen. Dat betekend toch dat ik het altijd aangetekend kan doen en dat zij de kosten ervoor betalen? (was namelijk wel zo met het UPC modem wat ik terug gestuurd heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
joosthaarman schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:11:
[...]

Ligt er natuurlijk aan.. de meeste transacties tegenwoordig zit bijna geen tijd meer tussen! Alleen ing(postbank) daar zit nog een dag of wat tussen.
Is wel bij meer banken het geval, zowel de versturende, als de ontvangende bank houden 't geld "even" vast, i.v.m. rente, alleen overboekingen binnen dezelfde bank worden real-time uitgevoerd. Bij sommige banken maakt 't dan verder niets uit, of 't eventueel weekend is, maar bij andere wel : mijn schoonouders hebben de SNS-Bank, wanneer er vrijdagmiddag vanuit een andere bank geld naar hun rekening wordt overgeboekt, zou dat er in principe de volgende dag opstaan, maar omdat 't dan zaterdag is, wordt het maandag bijgeschreven, in het weekend gebeurt er niets, dit staat ook in hun voorwaarden.

[ Voor 8% gewijzigd door Marly op 03-12-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
Wacht inmiddels al bijna 3 weken op het geld.
Heb al een mailtje gehad van hierboven dat ze het e.e.a gaan uitzoeken.
Waarschijnlijk krijg ik dan morgen ook het mailtje van boven met excuses en fout in systeem.

Vorig jaar vertelde ze dat mijn bank de betaling had geweigerd en vroegen ze opnieuw naar mijn gegevens.
Tijd rekken komt hier wel vaker voor denk ik, dan weer een ander smoesje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cash4mobile zijn de grootste oplichters die er zijn. Mooie praatjes en leuke websites maar geen geld op de rekeningen storen.

Heb 3 telefoons opgestuurd kreeg keurig een bericht dat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening zou staan, 2 weken later nog steeds niks, op emails reageren ze niet, telefoon reageren ze ook niet.

Het moeder bedrijf Pro Assist Group reageert ook nergens meer op, gewoon een stelletje oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Misschien zijn ze nu failliet. Ik heb een aantal weken daarvoor netjes me geld gewoon ontvangen.

Ook nu zit ik nog steeds op mijn geld te wachtten. Ik heb een mail gehad met daarin de uitleg over dat er iets is fout gegaan bij de financiële administratie.
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:28:
Cash4mobile zijn de grootste oplichters die er zijn. Mooie praatjes en leuke websites maar geen geld op de rekeningen storen.

Heb 3 telefoons opgestuurd kreeg keurig een bericht dat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening zou staan, 2 weken later nog steeds niks, op emails reageren ze niet, telefoon reageren ze ook niet.

Het moeder bedrijf Pro Assist Group reageert ook nergens meer op, gewoon een stelletje oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Als ze aan het eind van de week niet met geld over de brug zijn gekomen stel ik ze in gebreke en laat ik de rest van de zaken over aan een incassobureau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:06:
Als ze aan het eind van de week niet met geld over de brug zijn gekomen stel ik je in gebreke en laat ik de rest van de zaken over aan een incassobureau!
Dan hou je niets over, en een incassobureau gaat dat echt niet doen voor 10euro ;)

Incasso bureau's werken altijd andersom dan mensen denken die er mee dreigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:14:
[...]

Dan hou je niets over, en een incassobureau gaat dat echt niet doen voor 10euro ;)

Incasso bureau's werken altijd andersom dan mensen denken die er mee dreigen...
Er zijn genoeg bureau's die werken op no cure no pay methode en daarbij voor mij is het 140 euro.. zij krijgen alleen de kosten van de uren/kosten en die komen boven op het te incasseren bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Laten we het nog een aantal dagen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:18:
[...]

Er zijn genoeg bureau's die werken op no cure no pay methode en daarbij voor mij is het 140 euro.. zij krijgen alleen de kosten van de uren/kosten en die komen boven op het te incasseren bedrag.
Dat heet een PRE-incasso... als je het echte traject in gaat dan kun je dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Misschien hebben ze zoveel aanbod gekregen dat ze geen geld meer hadden om uit te keren? ik heb er verder ook geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
Ik wacht ook nog op €200

16e een bericht gekregen dat ze streven dat het geld binnen 5 dagen wordt overgemaakt. Na het eerste mailtje vertelde ze mij dat het geld de 17e is overgemaakt.

Daarna weer mailtje dat ze e.e.a gaan uitzoeken.
Ik wacht dus al bijna 3 weken op mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Onlangs heeft u een toestel aangemeld voor verkoop via onze website www.cash4mobile.com. Uw toestel is ontvangen en verwerkt echter de betaling is vanuit onze kant nog uitgebleven. Vanwege een storing is het voor ons niet mogelijk gebleken om de betalingen correct te verwerken.

Wij hebben u reeds eerder aangegeven per e-mail dat wij hard bezig zijn om dit probleem op te lossen en daarbij de verwachting uitgesproken dat dit afgelopen week opgelost zou moeten zijn.

Helaas moeten wij u berichten dat het probleem nog niet opgelost was en dat wij hier nog mee bezig zijn. De verwachting is dat wij dit vandaag alsnog opgelost hebben en over kunnen gaan tot betaling. Dit betekent dat u aan het einde van de week uw betaling mag ontvangen.

Wij betreuren de gang van zaken zeer, dit is niet de werkwijze die u gewend bent van Cash4Mobile. Wij bieden u dan ook nogmaals onze oprechte excuses aan en vragen om uw begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Jups hier het zelfde mailtje... lijkt idd op een cash probleem.. Bedoel zet anders een of andere typ miep achter internetbankieren en maak alles over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Heeft iemand onderhand al geld zien worden gestort op zijn rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
dunaferr87 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:47:
Heeft iemand onderhand al geld zien worden gestort op zijn rekening?
Neee nog steeds niet! einde van de week stond er in de mail.... Begin toch wel sterk te twijfelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Inderdaad Joost. Volgens mij worden we allemaal behoorlijk in het ooitje genomen. Terwijl ik toch een aantal weken ervoor netjes me geld heb ontvangen...
joosthaarman schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:07:
[...]

Neee nog steeds niet! einde van de week stond er in de mail.... Begin toch wel sterk te twijfelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
ik heb alleen de titel gelezen!

tip van flip, gratis en voor niks! dus geen verplichting;) :
ik zou het dus niet doen en gewoon er iemand mee blij maken die er wat mee kan!

succes er nog mee,

Mvg. Max van den Berg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* duidelijke taal, maar graag alleen met onderbouwing.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
Ook geen centen gezien, na het mailtje van we gaan het e.e.a uitzoeken en stellen je dan op de hoogte heb ik niks ontvangen per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ga via verkoopjetelefoon.nl wel gewoon mijn telefoon verkopen :). Heb daar goede ervaringen mee. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:38:
*knip* duidelijke taal, maar graag alleen met onderbouwing.
Dat is heel erg menslievend van je, maar zonder onderbouwing kan iedereen natuurlijk maar wat roepen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marly schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:57:
[...]

Dat is heel erg menslievend van je, maar zonder onderbouwing kan iedereen natuurlijk maar wat roepen.
Ik kan omtrent redenen geen directe onderbouwing geven welke ook publiekelijk beschikbaar is.

Ik meld het niet voor de "grap" in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoons opgestuurd en wacht al 3 weken op mijn geld. Mail wordt niet beantwoord en telefoon blijft oneindig overgaan. Ik ga aangifte van oplichting en verduistering doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee dat iedereen eens aangifte gaat doen, dan nemen ze je misschien serieus, Ik heb een melding gedaan op www.opgelichtopinternet.nl. Hier kun je ook digitaal aangifte doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor alle duidelijkheid: Het is GEEN oplichters-partij.

Ik werk er NIET, maar weet gewoon wat ins en outs.

Ze zullen alles zover kan naar behoren behandelen. Ze kunnen echter niet tegen gaan dat mensen hun toestellen op blijven sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:25:
Even voor alle duidelijkheid: Het is GEEN oplichters-partij.

Ik werk er NIET, maar weet gewoon wat ins en outs.

Ze zullen alles zover kan naar behoren behandelen. Ze kunnen echter niet tegen gaan dat mensen hun toestellen op blijven sturen.
Tuurlijk kan dat! site offline zetten? Waarom is die nog online als er op de een of andere manier niet voldaan kan worden aan de belofte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:03:
[...]

Tuurlijk kan dat! site offline zetten? Waarom is die nog online als er op de een of andere manier niet voldaan kan worden aan de belofte!
Er kan een tijdelijke strubbeling zijn waarna prima aan de vraag voldaan kan worden.

Het lijkt alleen of hier mensen die zoveel lijken te verdienen met alles wat ze kopen om 10 euro verlegen zitten.

Als jij 10K aan toestellen per week binnen kan krijgen.... dan kun jij rekenen wie het lastiger kan hebben... iemand met 10 euro mist of iemand met 10k * 10 euro.

Mensen moeten eens wat meer begrip hebben in plaats van maar schelden...

Jij komt zeker ALTIJD je beloftes DIRECT na ? (utopie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Ik ben niet de gene die deze service aanbied! En daarbij laten ze dan wat duidelijker naar de klant zijn! En ja als ik wat beloof kom ik het altijd na, je moet niet wat beloven wat je niet na kan komen!

Maar goed blijkbaar weet jij het allemaal, i.p.v commentaar te leveren zou je er misschien goed aan doen om wat extra info te geven en vertrouwen in de zaak te kunnen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:20:
Maar goed blijkbaar weet jij het allemaal, i.p.v commentaar te leveren zou je er misschien goed aan doen om wat extra info te geven en vertrouwen in de zaak te kunnen geven!
Ik voel me hier niet toe verplicht.

Gewoon afwachten en netjes communiceren met de partij.

Ik heb al contact gehad met Tweakers... die is het ook duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
We gaan het allemaal wel zien.

Voorlopig ben ik nog geen partij tegengekomen die geen geld uitkeert na zo'n lange tijd.

+ een betaald 0900-nummer heeft die gewoon ophangt of ellenlang overgaat.(dat kunnen ze wel innen?)

Het kan aan mij liggen maar het komt gewoon op z'n zachtst gezegd niet professioneel over.

Als je de toestroom niet kan hendelen of het geld niet kan uitkeren dan moet daar gewoon wat op worden verzonnen. Ik heb voor deze toko nog maar erg weinig begrip.

Website van het jaar zal het in ieder geval niet worden.

[ Voor 4% gewijzigd door dunaferr87 op 09-12-2011 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede-gebruikers van Cash4Mobile.

Zojuist heb ik gesproken met een van de medewerkers van Cash4Mobile. Bij het 0900 nummer wordt de verbinding meteen verbroken, dus heb ik het geprobeerd via het hoofdkantoor van Pro Assist.
Mocht je iemand willen spreken dan kan dat dus via +31(0)344-636363 (dit is wel de verzekeringen lijn).

Bij Cash4Mobile heb ik gesproken met *knip* namen van medewerkers voegen niets toe. Zij bevestigde mij dat de problemen vandaag zijn opgelost en dat dit na een test met de eerste betalingen ook per e-mail bevestigd wordt.
Mocht het niet opgelost zijn, dan vertelde ze me dat de betalingen alsnog handmatig bij de bank werden aangeboden.

Ik wacht het uiterlijk dinsdag 13 december af en anders hang ik weer aan de telefoon, maar dit keer wel met meer informatie.

Hopelijk stelt dit jullie een beetje gerust. Ik probeer nog steeds uit te gaan van het goede van de mens...

[ Voor 2% gewijzigd door Orion84 op 09-12-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technische issue... dat ze die daar hebben is wel zo, maar dat heeft in dit geval weinig te maken met het niet ontvangen van je geld.

[ Voor 14% gewijzigd door Orion84 op 09-12-2011 10:05 . Reden: Naam medewerker verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerM, bedankt voor de snelle aanpassing. Wat heeft dan wel te maken met het ontvangen van ons geld, aangezien jij toch de nodige "ins en outs" weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Het lijkt eerder op een cash flow probleem als ik dit zo lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:08:
RutgerM, bedankt voor de snelle aanpassing. Wat heeft dan wel te maken met het ontvangen van ons geld, aangezien jij toch de nodige "ins en outs" weet?
Ik ga hier niet meer op in omdat Tweakers blijkbaar geen verschil weet tussen iemand behoeden met een simpele tip en daarna nog eens te bekijken hoe zaken ergens gaan zonder een bedrijf directe schade aan te richten dan wel momentele keiharde feiten te posten waar wellicht aan een oplossing gewerkt wordt.

Dat noem ik ongepast.

Je kan in deze constructie niet eerst geld overmaken en dan pas het toestel sturen, die overboekingkunnen ze niet terug draaien als jij niets stuurt... wat je bij een direct levering natuurlijk altijd af kunt vangen voor contante betaling als je iemand niet "vertrouwt".

Vertrouwen kun je terug winnen, dat gun ik ze, maar niet als ik momentele feiten zou posten waar wellicht een oplossing onderweg is.

Ik vind dat de "consument" het hier vaak te zwart wit ziet... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:50

ralpje

Deugpopje

Die 'consument' gaat in zee met een bedrijf dat zijn afspraken niet nakomt. Je kunt het zwart-wit noemen, maar zo is het wel.
Natuurlijk zal er binnen het bedrijf een reden zijn dat dat gebeurt, maar daar heeft die consument niets mee te maken.
En natuurlijk kan ik me voorstellen dat er een cashflow-probleem is als er opeens meer toestellen aangeboden worden, maar dat het bedrijf ook vooraf kunnen bedenken. Dan moeten ze zorgen dat er meer cash beschikbaar is; de betaaltermijn verlengen of de dienst niet meer aanbieden.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan ook, het is vervelend voor ons als consument, maar enig vertrouwen kan geen kwaad. De Pro Assist groep zelf zit niet verkeerd in elkaar gezien KvK en de service tot nu toe (mails en telefonisch) is goed. Ik wacht af tot volgende week, het zou opgelost moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralpje schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:40:En natuurlijk kan ik me voorstellen dat er een cashflow-probleem is als er opeens meer toestellen aangeboden worden, maar dat het bedrijf ook vooraf kunnen bedenken. Dan moeten ze zorgen dat er meer cash beschikbaar is; de betaaltermijn verlengen of de dienst niet meer aanbieden.
Dat zie je verkeerd.

Winkels welke bijvoorbeeld sluiten kunnen dan wel geen klanten hebben wat men altijd roept, maar een toeleverancier kan je net zo goed om zeep helpen.

Sommige zaken gebeuren ineens, kan allerlei oorzaken hebben die niemand kan voorzien. Het probleem van de media is alleen dat iedereen erop duikt alsof ze zielig gevonden moeten worden.

Er wordt vaak vanuit de mens zelf gekeken, probeer het eens andersom. Niet ieder bedrijf is de boeman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Als je problemen niet hebt voorzien is je businessplan of je bedrijfsvoering niet goed (genoeg).
Verder zeg ik ook niet dat het bedrijf de boeman is, maar maar zielig zijn ze ook niet. Het is gewoon ondernemersrisico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralpje, een leverancier wie bijvoorbeeld jou zijn onderdelen niet levert omdat hij zelf een faillissement heeft van een van zijn leveranciers kun je onmogelijk voorzien als bedrijf, hoe goed je plannen en beleid ook zijn.
Maar dat is een beetje een non-discussie voor dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:58:
Ralpje, een leverancier wie bijvoorbeeld jou zijn onderdelen niet levert omdat hij zelf een faillissement heeft van een van zijn leveranciers kun je onmogelijk voorzien als bedrijf, hoe goed je plannen en beleid ook zijn.
Het geeft aan dat er dus andere factoren kunnen zijn inderdaad die een proces beïnvloeden. Eensch!

@Ralpje: De klant wil graag zielig gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Ik stel in elk geval voor om alle verdere speculatie hier achterwege te laten en het vanaf nu bij feiten te houden. Dit topic is bedoeld om ervaringen te delen, speculatie over waarom mensen die slechte ervaringen hebben is niet de bedoeling hier.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

offtopic:
Kun je niet voorzien, maar je kunt er in je bedrijfsvoering wel rekening mee houden. Blijkbaar is je hele bedrijf dan afhankelijk van één leverancier? Is er geen back-up? Maar goed, inderdaad is dit niet de juiste plek om deze discussie te voeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
Nog steeds geen bericht gehad, ok het is weekend maar er werd afgelopen donderdag ook niet gereageerd op mijn mail.

Ik wacht af tot morgen, want zo een ervaring had ik ook een jaartje geleden dat ze wel een betaling hadden gedaan maar mijn bank het niet accepteerde. Ze proberen zo lang mogelijk tijd te rekken met smoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb op 1 december mijn nokia 8800 gold verzonden naar Cash4mobile, heb nog helemaal niets van ze vernomen.
Zelf al drie maal gemaild vanaf 1 december, maar zelfs daar geen reactie op.

Ik krijg er een nare smaak van in mijn mond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Misschien krijgen we vandaag wel weer een e-mail met een excuses.

De mail is mij mij niet veel meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:59
Vandaag netjes €171,50 voor een iPhone 3GS ontvangen:
- 28-11 opgestuurd
- 30-11 ontvangstbevestiging
- 06-12 excuusmail
- 12-12 geld op de rekening.

Kortom, netjes geïnformeerd en goed afgehandeld. Paniekzaaien om niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:18:
- 28-11 opgestuurd
- 06-12 excuusmail

Fijn voor je!

Er wordt geen paniek gezaaid om niets in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Dat is goed nieuws! Nu de rest nog die zich toch wel een beetje zorgen maken. Want er zijn mensen bij die stammen al vanaf 15-18 November.

Maar laten we vandaag afwachten!
TweakersOnly schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:18:
- 28-11 opgestuurd
- 06-12 excuusmail

[ Voor 15% gewijzigd door dunaferr87 op 12-12-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Goed nieuws natuurlijk! Geeft weer klein beetje hoop! Hier nog niks ontvangen.. 17-11 opgestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 12:23
Ook ik kan melden dat er vandaag €140 is bijgeschreven.

Heeft even geduurd, maar gelukkig alsnog ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweaker gebruiker, Cash4Mobile klant,

Vanwege technische storingen heeft Cash4Mobile niet haar belofte na kunnen komen aangaande haar streven van betalen binnen 5 werkdagen na ontvangst en verwerking van uw telefoon.

Wij betreuren dit zeer en hebben dan ook alles in werking gesteld om deze problemen op te lossen. Dit is inmiddels ook gebeurt en zoals u ook hier heeft kunnen vernemen zijn de betalingen verricht. Vandaag of morgen zal dit worden bijgeschreven op uw rekening indien u dit gisteren nog niet heeft mogen ontvangen.

Graag willen wij benadrukken dat reacties die hier geplaatst worden door anderen niets met Cash4Mobile te maken hebben en dat deze personen op geen enkele wijze met Cash4Mobile verbonden zijn. Deze speculaties en waarschuwingen zijn dan ook niet op waarheden berust.

Wij bieden u nogmaals onze excuses aan. Voor eventuele vragen kunt u zich wenden tot support@cash4mobile.com

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunaferr87
Het geld is gestort! Chapeau dat ze toch woord hebben gehouden.

Dat mag ook wel eens gezegd worden na de vele wanhopingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunaferr87 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:47:
Waar, echter zal de toekomst uit moeten wijzen of je je telefoon op kan blijven sturen, want die technische storing is wel erg makkelijk niet ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
dunaferr87 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:47:
Het geld is gestort! Chapeau dat ze toch woord hebben gehouden.

Hier ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begon toch te twijfelen na het lezen van dit topic, maar moet bevestigen dat ik vandaag keurig mijn centjes heb ontvangen.

02-12 bevesting per mail
06-12 mailtje over storing
13-12 centjes ontvangen

Feit blijft dat ze verwarring scheppen met beloften (binnen 5 dagen, uiterlijk eind van de week of binnen 12 uur antwoord) die niet worden nagekomen. Ook is het 0900 niet bereikbaar en is er niet gereageerd op mijn mailtje.

Desondanks blij met m'n €135,-

Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:51:
[...]

Waar, echter zal de toekomst uit moeten wijzen of je je telefoon op kan blijven sturen, want die technische storing is wel erg makkelijk niet ? ;)
Ik moet zeggen dat ik je suggestieve post stijl wel vervelend vind. En ik kan me voorstellen dat c4m dat ook vindt. Natuurlijk geen stijl dat de betaling zo lang heeft moeten duren. Maar als jij meer weet, zoals je hier overduidelijk suggereert, zeg dat dan gewoon.

• jatt123
nog steeds niks, wacht al een maand.

Het is maar dat ik een student ben en het geld hard nodig heb. Mja verwacht het wel snel gezien de bovenstaande meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-08 23:33
Ik heb twee keer in korte tijd een IPhone 3G opgestuurd, de eerste ging uitstekend, netjes geld ontvangen.
Voor de tweede wacht ik al vanaf 24 november (deze datum ontvangstbevestiging gekregen), en tot twee keer toe een mail gestuurd maar geen reactie mogen ontvangen.
Volgende week ga ik maar eens dieper in dit probleem duiken.

Verwijderd

Hm..Toch wel interessant.
Mijn defecte iPhone 4 16GB zou dan toch nog €66,25 opbrengen :)
Ik hou dit topic in de gaten d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 16:49 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste