Iedereen kan button spammenBob schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:55:
[...]
Dat wordt nog een paar jaar oefenen vrees ik ...

Als hij voor een actie, meerdere muis klikken doet dan kan iedereen wel een apm halen van 150 >.>
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Iedereen kan button spammenBob schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:55:
[...]
Dat wordt nog een paar jaar oefenen vrees ik ...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
outcast doet het erom zolaag mogelijk apm daarmee te winnenMrVegeta schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 02:50:
Hij heeft wel meer dan 150 apm. Maar laten we alsjeblieft niet weer in die debiele discussie gaan. Los daarvan heeft die kerel wanneer het nodig is (en dus elke klik zo'n beetje telt) ook +150 apm.
Hm ja, mijn school is weer begonnen, er zit nog wat werk in de site, ik heb hier en daar nog een web-project om af te ronden dus heel veel tijd is er niet. Maar als het goed is gaan we er vandaag weer een aantal doen!zonglew00 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 05:16:
[...]
outcast doet het erom zolaag mogelijk apm daarmee te winnen
als ik de 150 haal... krijg ik meteen RSI-klachten
Mrvegeta... jullie mogen wel beetje tempo erin zetten met de casts
Jullie hebben zeker 2 uurtjes nodig voor mij tegen Teminatordus cast ze nog ff
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik was vooral onder de indruk van zijn focus, hij switcht soms meerdere keren per seconde van view, om overal iets nuttigs te doen. Dat kan ik echt nog niet aan dat tempo.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 02:03:
[...]
Iedereen kan button spammen![]()
Als hij voor een actie, meerdere muis klikken doet dan kan iedereen wel een apm halen van 150 >.>
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 14:11 ]
Verwijderd
hee die counter is al lang gevonden hoorVerwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 14:10:
Het spel gaat nog wel verder evolueren. De 1base plays/cheeses vinden vroeg of laat hun counter/nerf.
Rank maakt trouwens niet uit, het gaat om de hoeveelheid punten. De ene silver league is de andere silver league niet.
Ik expand eigenlijk vrijwel nooitYoshiBignose schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:10:
Ik heb zelden matches gehad waarbij 1 van de 2 niet ging expanden... vooral bij Zerg is een expansion toch vrij standaard tenzij je 6pool ofzo gaat doen. Echt fan van een FE ben ik ook niet, tenzij ik zie dat de tegenstander gaat turtlen.
[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 11-09-2010 15:54 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DeX op 11-09-2010 16:06 ]
Ga jij maar terug naar de ''Copper League''DeX schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:04:
Man oh man wat vind ik het weer eens van oude tijds dit. 4 games gespeeld vandaag. 4 Verloren
1e: 2v2 PZvsPP Photon cannon rush loss
2e: 1v1 mass muta loss
3e: 1v1 mass muta loss
4e: 1v1 mass muta loss
I SEE A PATTERN HERE? Ik scout prima. Ik counter zodra ik het zie (Stalkers + Phoenix) maar het maakt niet uit. Als het er is, is het en massa en dat is weer kassa.. Mag ik terug naar copper league waar ik wat anders mag zien?
GraaaaaaaaaaagBrutal1ty schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:07:
[...]
Ga jij maar terug naar de ''Copper League''
Mijn punt was dat de Copper League niet meer bestaat. Bronze -> Silver -> Gold -> Platinum -> Diamond.DeX schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:10:
[...]
Graaaaaaaaaaag
I don't mind losing balanced games.
Dan bedoel ik niet dat dingen imba zijn, maar dat mijn tegenstanders vaker beter zijn. Gelijkwaardige tegenstanders maken voor een interesantere gameplay.
Copper komt weer terug met als enige speler: Ik!Brutal1ty schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:13:
[...]
Mijn punt was dat de Copper League niet meer bestaat. Bronze -> Silver -> Gold -> Platinum -> Diamond.
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 20:34 ]
Had net een epic potjeDeX schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:04:
Man oh man wat vind ik het weer eens van oude tijds dit. 4 games gespeeld vandaag. 4 Verloren
1e: 2v2 PZvsPP Photon cannon rush loss
2e: 1v1 mass muta loss
3e: 1v1 mass muta loss
4e: 1v1 mass muta loss
I SEE A PATTERN HERE? Ik scout prima. Ik counter zodra ik het zie (Stalkers + Phoenix) maar het maakt niet uit. Als het er is, is het en massa en dat is weer kassa.. Mag ik terug naar copper league waar ik wat anders mag zien?
Ik heb alleen game 1 gezien, daarin had je aggresiever moeten zijn. Omdat je op 1 base ging hoefde je niet te investeren in je expansie zoals je tegenstander wel deed. Dit gaf je een overwicht waar je niks mee deed. Pas op het moment dat hij zijn expansie volledig up and running had en zijn leger achterstand had goedgemaakt viel je aan. Maar toen was het al (veel) te laat, je tegenstander had bijna continue 1.5 a 2 keer betere economie. Overigens was je plaatsing van de force fields een aantal maal erg goed, dat heeft je nog lang in de game gehoudenVerwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:28:
Iemand nog tips Toss vs Zerg ?
Ben nu top 15 platinum en speel regelmatig tegen diamond en word gewoon afgeslacht door zerg nu.
Ik ze komen met zergling/roach - hydra/zergling en ik tech naar collosus en ga met stalker/sentry/collosus er opaf met paar zealots voor de zerglings en win de eerste 2 of 3 gevechten wel maar altijd maar net aan en moet regroupen en uiteindelijk komen hun gewoon met teveel.
Vooral op scrapstation heb ik dit, ga daar nauwlijks naar 3 base toe, te bang voor een counter en dan pokke stuk moeten lopen met trage leger.
Als iemand wil kijken :
http://www.sc2replayed.co...rotoss-zerg-scrap-station
http://www.sc2replayed.co...-protoss-zerg-metalopolis
Hottie! Hottie! Hottie! Hottie! Hottie!
[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 11-09-2010 23:38 ]
Verwijderd
Wel op het niveau waar ik op speel.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 00:06:
LOL als je denkt dat het mass tank + viking is.
Verwijderd
TvT zal het niet zo veel uitmaken. De light armored damage nerf maakt marines nog steeds geen goed plan tegen siege tanks.MrVegeta schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:37:
[...]
Hottie! Hottie! Hottie! Hottie! Hottie!
Ik hoop dat die tank nerf beetje snel komt en dat daardoor TvT iets dynamische wordt dan "lol ik heb meer vikings/tanks" en win.
wat deze man zegt. Ik ben altijd erg agressief tegen zerg, vooral int begin. Meestal ga ik voor snelle void rays. Bij roach rushes heb je als je het goed doet al een void ray dus dan heb je de winst al zowat binnen. Hier een game van mij van vandaag tegen zerg.xos schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:22:
[...]
Ik heb alleen game 1 gezien, daarin had je aggresiever moeten zijn. Omdat je op 1 base ging hoefde je niet te investeren in je expansie zoals je tegenstander wel deed. Dit gaf je een overwicht waar je niks mee deed. Pas op het moment dat hij zijn expansie volledig up and running had en zijn leger achterstand had goedgemaakt viel je aan. Maar toen was het al (veel) te laat, je tegenstander had bijna continue 1.5 a 2 keer betere economie. Overigens was je plaatsing van de force fields een aantal maal erg goed, dat heeft je nog lang in de game gehoudenDe volgende keer als je je tegenstander zo onder druk kan zetten zonder door te zetten maak dan expansies en upgrade je leger. Je had geen upgrades en hij wel.
[ Voor 16% gewijzigd door adros op 12-09-2010 00:52 ]
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Ik snap je build ook niet zo erg goed, je gaat voor 4 warpgates maar dan neem je er een robo facility bij en een bay. Volgens mij kan je dat niet betalen op 1 base. Het idee van een 4 warpgate is dat als je warpgates af zijn dat je heel snel units kan maken en dan met een proxy pylon nog een ronde productie doet zodat je aan kan vallen met een heel sterk leger. Daarmee kan je dan de game winnen of in ieder geval damage doen en tegelijkertijd expanden. In plaats van dat leger maak jij die robo + support + colossus + upgrades etc.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:28:
Iemand nog tips Toss vs Zerg ?
Ben nu top 15 platinum en speel regelmatig tegen diamond en word gewoon afgeslacht door zerg nu.
Ik ze komen met zergling/roach - hydra/zergling en ik tech naar collosus en ga met stalker/sentry/collosus er opaf met paar zealots voor de zerglings en win de eerste 2 of 3 gevechten wel maar altijd maar net aan en moet regroupen en uiteindelijk komen hun gewoon met teveel.
Vooral op scrapstation heb ik dit, ga daar nauwlijks naar 3 base toe, te bang voor een counter en dan pokke stuk moeten lopen met trage leger.
Als iemand wil kijken :
http://www.sc2replayed.co...rotoss-zerg-scrap-station
http://www.sc2replayed.co...-protoss-zerg-metalopolis
Verwijderd
Nee.
Het is in principe makkelijker om Hydra's te verslaan met mass colossi. Met dubbelupgrade 2shotten ze hydra's terwijl je met HT's altijd moet wachten tot de vorige storm is afgelopen (storms stacken niet). Daarnaast heb je grote kans dat een storm niet full damage doet omdat 'ie gekite wordt. Ook zijn colossi een stuk mobieler. Infestors worden ook veel effectiever met plaguu zodra er HT's zijn, want het is dan puur gateway army en HT's zijn daarnaast niet zo sterk en langzaam. Range van storm is ook korter dan col+upgrade geloof ik.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 03:03:
nu het toch over pvz gaat..
Kan iemand mij de logica van colossi ipv storm uitleggen? collosi kan je makkelijk counteren met corruptors, en ze zijn ook nog makkelijk te focussen met hydras als de col nog geen range upgrade heeft.
High templar zijn bijna onmogelijk om te snipen als zerg, tenzij de toss een grote micro fout maakt of moet terug trekken als ie daar niet op voorbereid is.
Bij ons zijn het Ghosts he?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Om mezelf even te quotenElp schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:31:
Ik heb de laatste tijd nogal wat problemen met mutalisk harass (ik speel terran), volgens mij omdat Day9 wat aandacht heeft besteed aan deze tactiek en nu doet "iedereen" het. Ik heb het idee dat, wanneer je de spire scout, en je moet DAN nog veel marines/vikings gaan bouwen om het tegen te houden het eigenlijk al te laat is. Elke keer als dit bij mij gebeurt loop ik achter de feiten aan, mijn spel wordt defensive en expanden wordt erg lastig, ondertussen komen er steeds meer mutalisks.
In het kader voorkomen is beter dan genezen heb ik het volgende bedacht, een 1/1/1 opening met 1 gas. Uiteraard een wall-off met een bunker, barracks bouwt continu marines. Orbital command op 16. Zodra de factory staat, meteen een starport bouwen, de 2e gas pakken en een reactor op de factory. Als de starport klaar is, switched ie met de factory+reactor. Op dat moment kan je direct 2 vikings bouwen, zodra ze klaar zijn heb je genoeg gas voor nog eens 2 vikings. Ik heb dit net even getest en ik heb dan 4 vikings op 7:22. Als ik naar de mutalisk-rush build order kijk, die komen gewoon allemaal een minuut later. Hier heb ik dan een minuut de tijd om overlords te slopen, 100 minerals per stuk en supply block houd die mutalisks wel even tegen. Dit werkt op 3 manieren:
1) 100 mineral loss
2) supply block,
3) Zerg MOET overlords kopen, dit beperkt de productie van 'combat' units. Stel hij hij heeft z'n spire en bouwt mutalisks om de vikings te counteren, hij moet minimaal één larve gebruiken voor een overlord dus dan heb je al 1 muta minder tegen je. Bovendien kan je die overlords direct weer kapot schieten met je vikings.
Mocht Zerg geen muta-rush doen, dan heb je nog steeds een goede klap uitgedeeld door de overlords te killen. Bovendien is het geen all-in strategie, de terran economie draait goed en met 1/1/1 kan je nog alle kanten op. Het enige waar je op moet letten is dan de defense van je base, er is geld genoeg voor een 2e bunker met marines, dat moet het wel even houden. Daarna transition naar MMM met tanks (om de hydra's te killen die zerg nu waarschijnlijk aan het bouwen is) en that's the plan. Niet een heel bijzondere strategie, maar met al die muta-rushes is het wellicht een goede opening.
Verwijderd
ImdaMned schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:31:
Bratok vs mandragon YouTube: Kanaal van HDstarcraft
Raven powah
Verwijderd
haha inderdaad tjonge jonge heb hem zojuist gezien echt heerlijk genoten. En die HD starcraft kan ook goed commentaar geven echt super!
Wow... zwak eindspel van de Zerg speler zeg. Hij dacht zeker dat ie al gewonnen had. Zonde, maar wel erg goed gespeeld van Terran, elke unit werd gespaard. Hij had inderdaad meer broods/corruptors moeten pompen want Terran had weinig AA.ImdaMned schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:31:
Bratok vs mandragon YouTube: Kanaal van HDstarcraft
Raven powah
[ Voor 9% gewijzigd door YoshiBignose op 12-09-2010 20:39 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2010 21:20 ]
Hoeveel AA heb je eigenlijk nodig als je een handvol vikings hebt en je "unlimited" point defense drones kan spammen?YoshiBignose schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:38:
[...]
Wow... zwak eindspel van de Zerg speler zeg. Hij dacht zeker dat ie al gewonnen had. Zonde, maar wel erg goed gespeeld van Terran, elke unit werd gespaard. Hij had inderdaad meer broods/corruptors moeten pompen want Terran had weinig AA.
[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 12-09-2010 21:55 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
sudo apt-get rekt
APM is geen key factor in SC2. 255-unit control groups, multiple building selection, automine, etc zorgen er allemaal voor dat je minder menial tasks hoeft uit te voeren. Maak je dus niet druk om het hebben van <100 APM want je hebt dat zelfden tot nooit nodig (buiten battles dan.)MazeMouse schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:04:
Ik zit op basis van alle replays te twijfelen om deze te halen.
Uiteraard gaat ie er wel een keer komen vanwege de uitstekende verhaallijn. Maar online wil ook wat
Ik heb echter een vraag:
Is het echt zo dat deze versie iets minder micro-intensief is als SC/BW?
Want ik zit soms platinum matches te kijken met een average APM rond de 30-40 en pieken tijdens battles van "slechts" 140-150. En ik mag ondertussen in de e-sports een ouwe lul zijn met mijn kwart eeuw maar die snelheden red ik nog wel
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Mooi, want dat was juist de reden dat ik bij SC/BW zo keihard faalde dat het niet meer grappig wascoptician schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:12:
[...]
APM is geen key factor in SC2. 255-unit control groups, multiple building selection, automine, etc zorgen er allemaal voor dat je minder menial tasks hoeft uit te voeren. Maak je dus niet druk om het hebben van <100 APM want je hebt dat zelfden tot nooit nodig (buiten battles dan.)
Ik zit in diamond met ongeveer 40 APM, hoewel ik dit wel wil verhogen om wat nuttige extra taken uit te voeren.
sudo apt-get rekt
Wat echter niet wilt zeggen dat je niet constant actief moet blijven en zaken moet checken. Let op je minimap en je resources (mins, gas, supply) want anders gaat het snel fout.MazeMouse schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:26:
[...]
Mooi, want dat was juist de reden dat ik bij SC/BW zo keihard faalde dat het niet meer grappig was
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
Die ladder is wel leukFonz11 schreef op zondag 12 september 2010 @ 17:29:
voor de mensen die nog wat leuke matches willen zien 2day..
http://tv.esl.eu/de
coole matches! gratis stream is niet echt top kwaliteit maar it's manageable.
Verder mensen, vergeet je niet aan te melden op de starcraft 2 tweakers ladder!
http://sc2divisions.com/custom/tweakers/468
werkt erg handig om wat extra mensen te vinden waarmee je bijvoorbeeld kunt oefenen.
Ziehier: daanteb in "[PC] StarCraft 2 - Deel 11"PietjeP89 schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:35:
Die ladder is wel leuk*Nub Question* Hoe kan je erbij gezet worden? xD
Fuck man... krijg het al niet voor elkaar om laatste te wordenDricus schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:34:
Hehe, ach, ik sta helemaal laatste, ik kom maar niet van die 0 punten af. Per gewonnen potje komen er gemiddeld 6-8 punten bij, maar zodra ik er een verlies gaan er meteen een whopping 15 punten vanaf. Maargoed, wat maakt het uit, ik word langzaamaan beter en heb er lol in, en dat is het belangrijkst.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Waarschijnlijk omdat je vrij veel games tegen Bronze Players hebt verloren. Die laatste game zal er iets teveel aan geweest zijn en vandaar dat je teruggeplaatst werd. Zie gewoon dat je weer wat meer Bronze/Silver players pwntAuredium schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:40:
Ik had laatst iets.
Ik kruip in de 4 vs 4 ladder gestaag omhoog in SIlver league. Van rank 5x naar rang 13. ik verlies 1 GAME en wordt geplaatst naar rang 5 in de BRONZE LEAGUE. Ik had echt zoiets van wtf?!?! ik bedoel WTF?!?!
Bij 2 vs 2 trouwens in Gold geplaatst.
Zolang je plezier hebt komt de rest wel , in de beta begon ik als copper (toen was er nog geen diamond maar copper , bronze, silver , gold , platDricus schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:34:
Hehe, ach, ik sta helemaal laatste, ik kom maar niet van die 0 punten af. Per gewonnen potje komen er gemiddeld 6-8 punten bij, maar zodra ik er een verlies gaan er meteen een whopping 15 punten vanaf. Maargoed, wat maakt het uit, ik word langzaamaan beter en heb er lol in, en dat is het belangrijkst.
True enough. Maar ik was altijd zo'n speler die wel wist hoe het moest maar het gewoonweg niet bij kon houden zodra ik iemand met achterlijk veel hogere APM tegenkwam. (IE: Zo'n beetje compleet battle.netcoptician schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:37:
[...]
Wat echter niet wilt zeggen dat je niet constant actief moet blijven en zaken moet checken. Let op je minimap en je resources (mins, gas, supply) want anders gaat het snel fout.
Maar nee, 200 APM is niet nodig in dit spel, alleen al door automine. Het is echter wel lichtelijk ras-afhankelijk, met Zerg die het meeste APM kwijt zijn aan het macroen (doordat ze larva managen, meer units bouwen en queens, alsmede creep spread.)
sudo apt-get rekt
Verwijderd
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
Uit onderschepte emails tussen blizzard en de blizzboys kan ik opmaken dat de patch komt zodra HWH is afgelopen. Zodat terrans met lage apm ook nog steeds een kans makenVerwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:37:
Is er al meer bekend over de patch. Het duurt nogal voordat deze er is.
Mmmm net even rankings te kijken http://www.sc2ranks.com/
50+% van de top 100 is terran
En daar heeft van ons niemand last van. Als je kijkt naar lagere ranks wordt juist protos het meeste gespeeld, en als terran zoveel beter was was daar de helft van echt wel naar terran geswitched. Als je toch iets significants eruit wilt halen, kijken dan naar zerg en waarom die zo weinig gespeeld worden.Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:37:
Is er al meer bekend over de patch. Het duurt nogal voordat deze er is.
Mmmm net even rankings te kijken http://www.sc2ranks.com/
50+% van de top 100 is terran
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 13-09-2010 17:15 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Stef42 op 13-09-2010 18:00 ]
Weet niet maar als je turret staat cloaked of niet hij ziet hem gewoon.... Zelfde als met een raven.Stef42 schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:50:
Net verloren in TvT, maar het was toch zo raar. Hij viel aan met Banshees, maakte die ook snel cloaked, dus maakte ik snel een missle turrent. Maar het gekke was, terwijl het stond vlogen de banshees erover heen, maar de turrent detecteerde de banshees niet. Dat zou toch wel moeten? Of wordt ik nou gek?
Nevermind, de laatste marine lag toen al dood
mutas zijn lieffurby-killer schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:13:
[...]
En daar heeft van ons niemand last van. Als je kijkt naar lagere ranks wordt juist protos het meeste gespeeld, en als terran zoveel beter was was daar de helft van echt wel naar terran geswitched. Als je toch iets significants eruit wilt halen, kijken dan naar zerg en waarom die zo weinig gespeeld worden.
Al heb ik ondertussen ook wel helemaal genoeg van die kut mutas.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 21:45 ]
Ik heb bij deze daily eigenlijk nog het hards gelachen. Vooral toen hij begon over als iets goed is (cancel drone in extractor -> 11/10 supply), zal het wel Koreaans zijn. "Great pasta mom! Very Korean"Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:07:
Day 9 heeft een hele goede daily. Wat de doen bij rare, funky builds: JUST GO FUCKING KILL HIM.
Zelfde als hierboven; als iemand 10 Void rays heeft in midgame ( 2 base ). Dan heeft hij op de grond wss niet zo veel. Dan ga je hem gewoon beuken. Anyway, ik vind het een goede daily.
Study everything, You'll find something you can use
heel herkenbaar.. blijf oefenen. Bepaalde tactieken leren hoe het snelste uit te voeren dus welke units wanneer bouwen etc. dus je buildorder. Ik win Ai hard maar suck hard online hahah daar zit namelijk nog een bepaald verschil in en dat is dat de mensen beter tactieken etc kunnen bedenken dan de Ai van SC2 volgensmij.Gropah schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:19:
Ik ben er achtergekomen dat: ik gewoon keihard bagger ben! Online bak ik er niks van 1:7. En offline kan ik niet eens winnen van medium AI. er zit maar 1 ding op... Meer oefenen
[ Voor 12% gewijzigd door Jeff[NL] op 13-09-2010 22:02 ]
Diagnose Specialist Ford
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hier kaart je zo ongeveer de reden aan, waarom ik Zerg speel. Ik ben van nature een turtle speler geweest, als zerg weet ik dit af te leren. Verder houd ik ervan dat ik moet gaan kijken waar de zwakheden van de enemy liggen, om die zo goed mogelijk te gebruiken.badboyqxy schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:38:
en dan komt nog bij dat je goed moet counteren en moet aanvallen
zerg is helaas toch vaak in mid game gedwongen te counteren en te blijven scouten naar weak spots in def en mensen afteleiden
bijv. door kleine aanval te doen en gelijk 2 worms in zijn basis te bouwen
Hier kijk ik toch net iets anders tegen aan. Je moet het spel sowieso wat leren, dus waarom zou je dat niet meteen doen met zerg? Ja, met zerg moet je wat meer doen, creep verspreiden, queens laten injecteren,.... Maar het is niet alsof zerg opeens tiegelijk moeilijk is om te spelen in vergelijking met de andere rassen. En als je toch met zerg wil blijven spelen, kan je net zo goed meteen met zerg beginnen.badboyqxy schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:38:
ik raad zerg echt af als je net begint met spelen,
zerg verreist gewoon een goede atm
ik zou eerst met terran beginnen, daar paar keer mee spelen dat je de basics van terran kent
zodat je ook goed de blue print in je hoofd krijgt en welke gebouwen welke upgrades opleveren etc.
...
zerg is helaas toch vaak in mid game gedwongen te counteren en te blijven scouten naar weak spots in def en mensen afteleiden
bijv. door kleine aanval te doen en gelijk 2 worms in zijn basis te bouwen
When does the hurding stop?
Photon cannonsMysterX schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:12:
Gister potje 2v2 gespeeld, werden niet keihard verslagen maar winnen deden we ook niet ;-)
Waar ik tegenaan liep met protoss was dat het redelijk lang duurdt voordat je units kan maken die ook detectors zijn, tja en dan wordt het lastig tegen gecloakte units.
Zijn er andere units bij protoss dan de Observer die kunnen detecten?
Damn als ik eraan terug denk, hadden we gewoon kunnen winnen :-)
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
kunnen die lopen dan?
When does the hurding stop?
Als je verliest door een Banshee ga ik er vanuit dat die in je basis zat
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Dat vroeg je niet
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq