Allemachtig, net een game van 1 uur en 25 minuten gehad tegen een Terran speler die maar niet op wilde geven... Hij turtle'de zich helemaal in met wat bunkers en stuff en viel helemaal niet aan... Op een gegeven moment ben ik maar mass Ultralisks gegaan, gecombineerd met Corruptors tegen zijn Battlecruisers en Mutalisks om de gebouwen die hij telkens liftte alsnog kapot te schieten. Hij gaf niet op en bouwde nog verborgen Supply Depots en liet z'n laatste Command Centre wat aan de zijkant rondvliegen, dus het duurde een tijdje voordat ik eindelijk al z'n buildings gesloopt had.
Als ik wat meer ervaring had gehad dan had ik het waarschijnlijk veel eerder af kunnen maken, maar ik bleef te lang met zerglings en banelings klooien zonder dat ik Muta's en Corruptors had, dus dat schoot niet op. Maarja, ik kom ook nog maar net kijken in de wereld van SC2 multiplayer, dus ik ben al lang blij dat ik gewonnen heb... Dit hoop ik toch niet al te vaak mee te hoeven maken
.
Als ik wat meer ervaring had gehad dan had ik het waarschijnlijk veel eerder af kunnen maken, maar ik bleef te lang met zerglings en banelings klooien zonder dat ik Muta's en Corruptors had, dus dat schoot niet op. Maarja, ik kom ook nog maar net kijken in de wereld van SC2 multiplayer, dus ik ben al lang blij dat ik gewonnen heb... Dit hoop ik toch niet al te vaak mee te hoeven maken
[ Voor 20% gewijzigd door Dricus op 07-09-2010 22:35 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...