Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 20:27
We gaan vandaag ook extra content krijgen, echter is het daar nog midden-in-de-nacht ;)

Hier zijn ze dan!
Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180590_10150098576771641_157102206640_6641882_5979782_n.jpg
The male witch doctor hunkering down in a torture room to use his new poison dart ability.

Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180568_10150098576226641_157102206640_6641880_2456724_n.jpg
Female demon hunter with a combo attack. These demons didn't put up much of a fight.

[ Voor 73% gewijzigd door Pedr0 op 09-02-2011 19:19 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182463_10150098618626641_157102206640_6642423_3965305_n.jpg

Concept for the witch doctor ability Wall of Zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit maar ik had eerlijk gezegd gehoopt op de male Demon Hunter.
Die zouden ze een tijd terug al laten zien maar toen uitgesteld en niets meer van vernomen..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Press Conference is weer voorbij en er zijn een aantal zeer opmerkelijke dingen gezegd:
The biggest news came from Tom Tipple about 20 minutes in, when he said, “We do not expect to launch a new Blizzard title in 2011. We do expect to launch at least two titles in 2012.”
Daarnaast heeft Mike Morhaime voornamelijk gezegd dat Diablo 3 development erg goed verloopt en dat Starcraft II Heart of the Swarm ook zeer goed verloopt. Hij zei eveneens meer te vertellen over de Diablo 3 beta in de volgende quarter call (wat geloof ik in juni is).

Als reactie op een vraag van de Deutsche Bank zei hij:
saying they are not saying a 2012 release for Diablo III, they’re just not including it in this year’s slate due to continued uncertainty.

Weet er nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het druist namelijk in tegen hetgeen wat ze vorig jaar verkondigde, namelijk 2 games per jaar en nu zouden er in 2011 geen komen maar in 2012 minimaal 2?
Ik denk dat de PR praat van Mike tegen de Deutsche Bank best wel eens waar kan zijn. Als je ziet hoe de beta van SC2 verliep dan willen ze gewoon de mogelijkheid open houden om de beta te verlengen en de release nog niet vast te pinnen. Maar goed we gaan het zien :)

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 09-02-2011 23:54 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik hoop een beta plaatsje te bemachtigen hoe het ook gaat, maar zal wel zoals gewoonlijk het weer te laat merken en achter het net vissen.

Anyway, laten we maar hopen dat de release wel 2011 is want ik kan er niet meer tegen :D

• Pedr0
Achja, dan laat ze maar in Q1 2012 release....als de beta maar asap komt ;)

• Pedr0

Bashoik:
I want to make sure it’s clear that what was stated on the investor conference call was this: Blizzard has not announced a release date for its next global release. IF we don’t release a major title in 2011, then for planning purposes we would expect to launch 2 titles in 2012.

This has been misreported/misinterpreted as an announced release schedule for 2011 and 2012, which it is not. While we’re pleased with the progress of Diablo III, we have not announced a release date for it or for any other upcoming Blizzard game. We’re currently contacting a number of outlets to request that they make the appropriate corrections in order to avoid any further confusion.

Er staat "IF"....er is dus nog hope! ;)

Zoals ik al dacht en zei dus :)
Laten we maar hopen op het beste!
Bulls schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 00:29:
Ik hoop een beta plaatsje te bemachtigen hoe het ook gaat, maar zal wel zoals gewoonlijk het weer te laat merken en achter het net vissen.

Anyway, laten we maar hopen dat de release wel 2011 is want ik kan er niet meer tegen :D
Is gewoon een random loting, als je je ingeschreven hebt op je battle.net account voor deelname aan beta's maak je een kans :)

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik heb nu dubbele gedachten. Aan de ene kant is het jammer dat het nu onwaarschijnlijker is dat hij in 2011 uitkomt. Ik hoopte echt op een happy christmas.

Aan de andere kant is nu wel zo dat er in ieder geval zekerheid is dat hij uiterlijk 2012 (Q1) gaat komen.

Dus de uiterlijke datum is er. It's something i guess...

Leven en laten leven!

Zeg dat niet te hard he, het is nog altijd Blizzard ;)

Anoniem: 36835

Eind 2012 is ook realistisch genoeg.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 17:23

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Blizzard heeft dus een pres conference belegd om ons te vertellen dat er waarschijnlijk niet/wel een 2011 release dan wel een 2012 release komt. Lekker vaag allemaal. Ze vertellen niet veel nieuws. Is er verder geen nieuws naar buiten gekomen op een paar screenshots na? Dat komt behoorlijk mager over dunkt me. Ik weet niet hoor maar kun je dan beter niet gewoon GEEN pres conference geven? Dit had ook wel in een tweet gepast :P Ik wil niet perse negatief doen hoor maar ik vindt wel dat er weinig nieuws naar buiten komt.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 08:57
Q1 2012 is ook niet zeker want die datum is niet eens genoemd. Er is ooit gezegd eind 2011 en nu zeggen ze "2 titels in 2012". Wat dus ook kan betekenen q2 of q3 2012. Nu is dat niet waarschijnlijk, maar blijkbaar houden ze die optie nog even open...

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:18
FloydRaalte schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:16:
Blizzard heeft dus een pres conference belegd om ons te vertellen dat er waarschijnlijk niet/wel een 2011 release dan wel een 2012 release komt. Lekker vaag allemaal. Ze vertellen niet veel nieuws. Is er verder geen nieuws naar buiten gekomen op een paar screenshots na? Dat komt behoorlijk mager over dunkt me. Ik weet niet hoor maar kun je dan beter niet gewoon GEEN pres conference geven? Dit had ook wel in een tweet gepast :P Ik wil niet perse negatief doen hoor maar ik vindt wel dat er weinig nieuws naar buiten komt.
Iets met het opdoeken van de Guitar Hero lijn en stoppen van het ontwikkelen van een paar andere spellen waardoor er een paar honderd banen op de tocht staan.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

FloydRaalte schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:16:
Het is dan ook een Conference call over de kwartaal (Q4) cijfers van 2010 en is met name gericht naar de beleggers en investeerders. De naam zegt het ook Activision Blizzard Fourth Quarter Calendar 2010 Results Conference Call. Het is niet de intentie om groots nieuws aan te kondigen maar de kans dat ze iets dergelijks vertellen aan de beleggers is groot (zoals vorig jaar met de SC2 beta). Helaas was het deze keer dus niet zo groots maar zoals eerder gezegd zal Mike Morhaime in de volgende Conference call meer over de Diablo 3 beta vertellen.
Flowmo schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:24:
Q1 2012 is ook niet zeker want die datum is niet eens genoemd. Er is ooit gezegd eind 2011 en nu zeggen ze "2 titels in 2012". Wat dus ook kan betekenen q2 of q3 2012. Nu is dat niet waarschijnlijk, maar blijkbaar houden ze die optie nog even open...
Klopt zonder meer. Iets wat niet vergeten moet worden :)

Anoniem: 82860

grappig hoe op twitter nu overal te lezen is dat het zeker begin 2012 gaat worden! :S

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 15:54
Qua oplevertijd is Blizzard wel bagger bedrijf. Ze stellen het spel met gemak 1 jaar uit(!) :{
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:34:
grappig hoe op twitter nu overal te lezen is dat het zeker begin 2012 gaat worden! :S
Grappig hoeveel mensen dat klakkeloos overnemen.. op de fp hier op tweakers lopen er ook al een aantal 8)7
patrickos85 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:07:
Qua oplevertijd is Blizzard wel bagger bedrijf. Ze stellen het spel met gemak 1 jaar uit(!) :{
Vind ik verwaarloosbaar gezien de kwaliteit die je krijgt, zouden ze dat maar bij veel andere developpers ook (kunnen) doen dan lag de gemiddelde kwaliteit van de games meteen stuk hoger :)

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:22
Perfection takes time

• patrickos85
Hoeveelste jaar is dit? 6 of 7e? Dan hadden ze een expansion al uit kunnen brengen :P
patrickos85 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:23:
[...]

Hoeveelste jaar is dit? 6 of 7e? Dan hadden ze een expansion al uit kunnen brengen :P
Vergeet niet dat een hele nieuwe engine bouwen tijd kost daarnaast kost Diablo erg veel balancing.
Het is inderdaad lang maar wat we straks ervoor terug krijgen... of beter gezegd in moeten leveren is.. :9

• Bulls
psychoclown schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:26:
[...]

Vergeet niet dat een hele nieuwe engine bouwen tijd kost daarnaast kost Diablo erg veel balancing.
Het is inderdaad lang maar wat we straks ervoor terug krijgen... of beter gezegd in moeten leveren is.. :9
Inderdaad een slecht gebalanceerde RPG qua skills en items is heel snel saai. Lijkt me ook waanzinnig moeilijk om het allemaal juist te krijgen, wanneer je verwacht word een bepaalde level te zijn en hoe sterk de mobs dan zijn, welke items er droppen. Je kan al snel te overpowered zijn met standaard items, terwijl je in D2 amper door Nightmare komt zonder een paar goede uniques.

Ik hoop echt dat ze iets moois afleveren wat minimaal nog 10 jaar mee gaat 8)
* Bulls zit nog als ie 40+ is Diablo te spelen :z

• Joarie
Misschien moeten we maar een bejaardenclubje oprichten als D3 uitkomt, want ik voelde me met mijn 30+ al oud. Psycho doe je mee? Dan hebben we alleen nog een andere oude knakker nodig om het viertal compleet te maken :+

Dat is wellicht het enige waarom het zo wachten zo lang aanvoelt: ik ben geen student meer die uren de tijd per dag heeft om zo'n spel te spelen. Man, wat zijn er veel uren in D2 gegaan ipv mijn studie (zelfde geldt ook voor het online spel Utopia).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
haha, ik hoop sowieso nog tijd te hebben om te spelen als ik 30+ ben :p Tbh, hoop ik zelfs dat het spel dan al uit is ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:28:
Misschien moeten we maar een bejaardenclubje oprichten als D3 uitkomt, want ik voelde me met mijn 30+ al oud. Psycho doe je mee? Dan hebben we alleen nog een andere oude knakker nodig om het viertal compleet te maken :+

Dat is wellicht het enige waarom het zo wachten zo lang aanvoelt: ik ben geen student meer die uren de tijd per dag heeft om zo'n spel te spelen. Man, wat zijn er veel uren in D2 gegaan ipv mijn studie (zelfde geldt ook voor het online spel Utopia).
Wel heel lief hoor dat je mij erbij wilt hebben Joarie maar je weet dat ik pas 23 ben? :+
Moet zeggen dat ik me redelijk weet in te houden wat betreft gamen tijdens mijn studententijd. Echter als ik Diablo 3 in mijn handen heb dan trek ik in bij mijn vriendin om er een jaar niet meer van mijn pc ben weg te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on PvP Modes and Attribute Boosts

I wanna see more pvp modes.
We’re currently focusing entirely on the team deathmatch arenas, as well as the potential for custom arena games. But we have had a number of PvP mode ideas and plans over the years, and it’s possible we may revisit them in the future.

excluding the talisman/charms and items, how will we be able to affect our char’s stats/attributes?—Kru5h1
Traits are the other big one. Otherwise the only other way would be temporary increases from buffs and such.—Diablo

How many followers do you need to reach before you release the GAME?—simonnelson
We’re still working on the system that directly connects Facebook ‘likes’ to the completion of the game.—Diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 20:34

Rmg

Ze stellen niets uit want ze hebben nooit een releasedate genoemd ;) blizzard werkt altijd al met het principe "When its done"

Alle 'releasedates' tot nu toe waren geruchten

[ Voor 6% gewijzigd door Rmg op 11-02-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:29:
[...]

Wel heel lief hoor dat je mij erbij wilt hebben Joarie maar je weet dat ik pas 23 ben? :+
Moet zeggen dat ik me redelijk weet in te houden wat betreft gamen tijdens mijn studententijd. Echter als ik Diablo 3 in mijn handen heb dan trek ik in bij mijn vriendin om er een jaar niet meer van mijn pc ben weg te slaan :P
Kijk maar uit, wanneer je samen woont moet je opeens elke avond verplicht op de bank koffie drinken enzo... en dan heb ik het nog niet eens over 'vanavond gaan we naar mijn opa en oma, en morgen moeten we even bij jannie langs want ze heeft een kindje gekregen....' dat gaat allemaal van je game tijd af! Ik spreek uit ervaring :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
psychoclown schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:29:
[...]

Wat jong enthousiast grut is altijd welkom. Dan nemen jullie maar die tankcharacters waarbij je vingers binnen mum van tijd beurs zijn van het klikken en dan nemen Bulls en ik wel ondersteunende ranged characters waarbij we af en toe rustig koffie kunnen halen en onze vingers niet zo beurs zijn. Deal? :+

1 tip: zeg nooit tegen je vriendin dat je wilt samenwonen omdat je daardoor minder hoeft te reizen en dus meer tijd hebt voor gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:56:
[...]

Kijk maar uit, wanneer je samen woont moet je opeens elke avond verplicht op de bank koffie drinken enzo... en dan heb ik het nog niet eens over 'vanavond gaan we naar mijn opa en oma, en morgen moeten we even bij jannie langs want ze heeft een kindje gekregen....' dat gaat allemaal van je game tijd af! Ik spreek uit ervaring :F
Haha ik kijk wel uit :+
Joarie schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:56:
[...]

Wat jong enthousiast grut is altijd welkom. Dan nemen jullie maar die tankcharacters waarbij je vingers binnen mum van tijd beurs zijn van het klikken en dan nemen Bulls en ik wel ondersteunende ranged characters waarbij we af en toe rustig koffie kunnen halen en onze vingers niet zo beurs zijn. Deal? :+
-O- Was juist van plan een Wizard te beginnen.. maar goed die kunnen ook tanken, count me in ;)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 11-02-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
psychoclown schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:01:
[...]

-O- Was juist van plan een Wizard te beginnen.. maar goed die kunnen ook tanken, count me in ;)
Krijgt de Wizard dan weer Fire-enchantments? Maar goed, als jij maar een goede levensvatbare decoy bent voor de mobs.
Misschien heb ik er flink overheen gelezen, maar zijn er eigenlijk al spells bekend die een positieve uitwerking hebben op de groep zoals BO, de health orb van Druid en aura's van de Palladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

De barb heeft volgens mij wel skills zoals Threatening Shout en Wrath of the Berserker maar deze zijn voor als nog gedefinieerd als 'buffs yourself' en geen 'buffs party'. Wizard idem. Traits zijn puur extra's die je char krijgt per level. Dus ook niet voor party....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:34:
De barb heeft volgens mij wel skills zoals Threatening Shout en Wrath of the Berserker maar deze zijn voor als nog gedefinieerd als 'buffs yourself' en geen 'buffs party'. Wizard idem. Traits zijn puur extra's die je char krijgt per level. Dus ook niet voor party....
Traits zijn vergelijkbaar met de oude passives, echte party buffs zijn nog niet bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmm...ik zou toch lichtelijk teleurgesteld zijn als het er niet meer in zit, maar is wel te begrijpen. Met de 8 player party kon je al heel snel OP zijn als je een combi had van Druid-Barb-Palladin door die buff party spells. Zou het zo kunnen zijn dat ze met de 4 player party veel meer willen inzetten op chars die individueel actief bijdrage aan de gevechten ipv healer/buffer/passieve chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik denk dat ik voor een Monk ga. Ligt eraan wat voor een runes die krijgt waardoor zijn aanvallen veranderen. Maar de grote toad of toad storm met runestone van de Witch dokter is ook cool :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

ze zouden zo'n Random functie erin moeten bouwen, want ik heb geen idee wat ik wil gaan spelen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:14:
ze zouden zo'n Random functie erin moeten bouwen, want ik heb geen idee wat ik wil gaan spelen :(.
Heb je een dobbelsteen?

Gooi eerste keer: even; man, oneven: vrouw.

Nog een keer:
1: Witch Doctor
2: Barbarian
3: Wizard
4: Monk
5: Demon Hunter
6: Archivist :P

Je kunt dan nog een keer gooien voor de tree, 1/2 = tree 1, 3/4 = tree 2, 4/5 = tree 3 :P

Ik kom uit op Man, Demon Hunter, Tree 3 :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:56:
[...]

Je zit onder de plak bedoel je :P

Dat geldt niet voor iedere man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:00:
Hmm...ik zou toch lichtelijk teleurgesteld zijn als het er niet meer in zit, maar is wel te begrijpen. Met de 8 player party kon je al heel snel OP zijn als je een combi had van Druid-Barb-Palladin door die buff party spells. Zou het zo kunnen zijn dat ze met de 4 player party veel meer willen inzetten op chars die individueel actief bijdrage aan de gevechten ipv healer/buffer/passieve chars.
Dat is inderdaad de insteek, een veel actiever groepje dat met elkaar speelt omdat je elkaar nodig hebt. Dat je ook niet val elke class minstens 1 in je party hebt maar moet afwegen welke je neemt. Uiteraard geldt dat laatste niet meer als je gewoon weet wat je doet maar in principe is dat wel de insteek van Blizzard op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Blizzard hoopt Diablo III dit jaar nog uit te brengen, liet oprichter Mike Morhaime zich ontvallen tegenover Kotaku. Dit is echter geen bevestiging dat de game ook daadwerkelijk dit jaar het daglicht zal zien. Volgens Morhaime ligt de prioriteit boven al op "getting it right."

"We're going to promise, we're going to get it out there when it's awesome. And, we're crossing our fingers, maybe it will be this year," vervolgt Morhaime. Executive VP van gamedesign Rob Pardo hoopt dat Diablo III een grote doelgroep zal aanspreken. "The thing Diablo has always done really well is broaden the RPG market. It brought people into it, who might not have come into it before. It's there for anyone who wants to have fun for 15 minutes or three hours."

Hopelijk kan Blizzard dit jaar nog de puntjes op de i zetten, maar het moet eerst "awesome" zijn.

http://games.fok.nl/nieuw...-dit-jaar-uitbrengen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hetgeen wat in afgelopen 2 pagina's dus al is besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 16:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Fantastisch nieuws. Torchlight wordt ook al geport, dualstick controls zijn perfect voor deze games _/-\o_

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Boeboe schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:14:
[...]

Fantastisch nieuws. Torchlight wordt ook al geport, dualstick controls zijn perfect voor deze games _/-\o_
Kun eens uitleggen hoe dat dan zou werken met dualsticks? Het lijkt me voor Diablo III namelijk juist totaal niet werken. Je kunt moven met de linker stick en rechts gebruik je voor panning? Hoe ga je dan je 'potion belt' gebruiken en hoe gebruik je snel je skills want dat zijn er nogal wat... Je zult dan wel gebruik moeten maken van een headset om met je medespelers te communiceren want een keyboard bij je console heeft lang niet iedereen. Het lijkt me echter wel een geweldig idee, hopelijk dan ook cross platform Deathmatches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 18:11
Potions 1 t/m 4 met de analoge pijltjestoetsen ?

Skills: 4 skills mappen op (PS3) Rondje, Kruisje,Vierkantje,Driehoekje ?
Select Inventory

Zoiets zal het wel worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

FloydRaalte schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:47:
[...]
Kun eens uitleggen hoe dat dan zou werken met dualsticks? Het lijkt me voor Diablo III namelijk juist totaal niet werken. Je kunt moven met de linker stick en rechts gebruik je voor panning? Hoe ga je dan je 'potion belt' gebruiken en hoe gebruik je snel je skills want dat zijn er nogal wat... Je zult dan wel gebruik moeten maken van een headset om met je medespelers te communiceren want een keyboard bij je console heeft lang niet iedereen
Headsets worden door zowat IEDEREEN gebruikt bij online consolegames ;)
Linkerstick voor rondbewegen, rechterstick voor aanvallen, een beetje zoals de Lara Croft spinoff die ze gemaakt hebben.
Bij diablo 2 heb je maar 2 skills op een hotkey, ik neem aan dat dit in D3 niet veel anders is.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 12-02-2011 12:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opzich niet heel er nieuw, er was al bekend dat ze mensen aan het zoeken waren voor een eventuele console versie en er is al meerdere malen over gepraat afgelopen BlizzCon :)
RedHat schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:50:
Potions 1 t/m 4 met de analoge pijltjestoetsen ?

Skills: 4 skills mappen op (PS3) Rondje, Kruisje,Vierkantje,Driehoekje ?
Select Inventory

Zoiets zal het wel worden?
Boeboe schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:11:
[...]

Headsets worden door zowat IEDEREEN gebruikt bij online consolegames ;)
Linkerstick voor rondbewegen, rechterstick voor aanvallen, een beetje zoals de Lara Croft spinoff die ze gemaakt hebben.
Bij diablo 2 heb je maar 2 skills op een hotkey, ik neem aan dat dit in D3 niet veel anders is.
Er is geen potionbelt in Diablo 3 daarvoor heb je in de plaats een skillbar met plek voor 4 skills + 1 potion plek. Daarnaast zit er 2 switchable skills op de rechter muisknop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Diablo - New Skill Rune Effects Revealed

What effects (other than damage on impact) do runes have on mobility skills?—FingolfinGR
Witch doctor’s Spirit Walk applying DoTs on enemies you move through is a good one.—Diablo

The Barbarian Charge skill- Any rune effects applied to it that you can tell us about?—swordadpt
Furious Charge! So cool all by itself. One rune gives a run speed boost after use. Another leaves a trail that damages enemies.—Diablo

How are you guys handling runes for ore passive skills like shouts or auras? —Scyberdragon
Depends. Mostly increasing effect/duration, but some do actually change to offensive abilities or change mechanics entirely.—Diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de systeemeisen. Hoop tegen die tijd een mooie 15,6'' laptop te kopen met een flinke grafische kaart erin om D3 dan op high settings te kunnen draaien :)

Heb nu nog een oude desktop PC staan waar ik totaal geen games meer op kan spelen, over een half jaar komt er een nieuwe (misschien iets eerder) en ik twijfel wat ik ga kopen. Óf een desktop game pc + een goedkopere laptop, óf een mooie 15,6'' gamelaptop. Deze laptop moet geschikt zijn om op de universiteit te kunnen gebruiken dus hij moet nog enigszins mobiel zijn en niet te zwaar (vandaar ook de 15,6'').

Kan bijna niet meer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgezien van het feit dat dit niet CSL is (:+) kan je er bij Blizzard altijd wel vanuit gaan dat het op een grote range aan systemen goed gaat lopen. Op die manier hebben de mensen met een verouderde pc er voordeel van maar spreekt Blizzard ook een veel grotere markt aan. Als je een beetje up-to-date systeem hebt zal het zeer goed te spelen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Ja, maar het liefst gooi ik natuurlijk alles vol open en speel ik alles op het hoogst. Maarja, dat wordt dus nog even afwachten. Uit de screenshots die ik gezien heb en ook uit de filmpjes kan ik opmaken dat het inderdaad geen hoge systeemeisen worden. Tenminste, grafisch gezien vond ik het niet stunning. Maar het gaat natuurlijk om de gameplay. Wat mij betreft maken ze gewoon een Diablo 2 remake maar dan zonder duped items en met wat nieuwe content. Dan ben ik al tevreden (al hoop ik met al deze ontwikkelingstijd op wat meer... :D)
Diablo 2 is samen met Battlefield 2 de beste game die ik ooit gespeeld heb. Die twee games zal ik nooit vergeten en zijn voor mij echte toppers. Heb ook Guildwars gespeeld en zelfs WoW, maar die games konden bij mij toch niet hetzelfde gevoel opwekken zoals Diablo 2 dat deed. Die snellere gameplay (Teleport met een sorceress met een hoop Faster casting rate :D) en dan die PVP-duels. Mooie Hammerdin voor Baal-runnen. Ik heb dagenlang m'n gear geperfectioneerd en dan de ene na de andere duel game destroyen.
Sowieso, geen enkele game kan de item-koorts overtreffen. Ik kan me nog herinneren toen ik m'n eerste item van waarde ruilde (Was een Hoto). Voelde me helemaal het baasje :p

Op het moment game ik niet zoveel meer. Zo af en toe nog wat Call of Duty op m'n Ps3 (ghehe, sorry PC, maar je bent echt te oud geworden), maar als Diablo 3 uitkomt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Inderdaad ik heb Diablo 2 echt grijs gespeeld, en ook andere action RPG's zoals Dungeon siege, Sacred en Titan Quest, maar geen enkele kon mij de items koorts opbrengen wat Diablo deed. Je vind wel uniques en special set items maar het is niet echt "yeah cool!" Meer een "oh leuk". Ik weet ook niet waarom, het zijn allemaal stats en een plaatje. Maar toch heeft het nooit hetzelfde leuke gevoel zoals de items uit Diablo.

Ik heb afgelopen jaar nog meerdere keren geprobeerd om Diablo 2 weer te gaan spelen, maar ik kan het niet meer aanzien, het flikkert gewoon teveel als je loopt, mischien dat het door TFT komt, maar ik kan er niet meer tegen na al die vloeiende 3D beelden. Ik snap ook niet waarom er nooit een 1024 mod is gekomen, dan is alles veel scherper en zou het ook niet als een onrustige pixelbrei uitzien.

[ Voor 32% gewijzigd door Bulls op 13-02-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Bulls schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:29:
Inderdaad ik heb Diablo 2 echt grijs gespeeld, en ook andere action RPG's zoals Dungeon siege, Sacred en Titan Quest, maar geen enkele kon mij de items koorts opbrengen wat Diablo deed. Je vind wel uniques en special set items maar het is niet echt "yeah cool!" Meer een "oh leuk". Ik weet ook niet waarom, het zijn allemaal stats en een plaatje. Maar toch heeft het nooit hetzelfde leuke gevoel zoals de items uit Diablo.

Ik heb afgelopen jaar nog meerdere keren geprobeerd om Diablo 2 weer te gaan spelen, maar ik kan het niet meer aanzien, het flikkert gewoon teveel als je loopt, mischien dat het door TFT komt, maar ik kan er niet meer tegen na al die vloeiende 3D beelden. Ik snap ook niet waarom er nooit een 1024 mod is gekomen, dan is alles veel scherper en zou het ook niet als een onrustige pixelbrei uitzien.
Zelfde geld voor Diablo 1, daar mochten ze ook wel eens een full res mod voor maken. Ik heb vorige maand de game weer geïnstalleerd en uitgespeeld. Je moet tegenwoordig wel wat grappen uithalen met dosbox etc. maar het loopt wel. Maar wat een game zeg en wat een geweldige sfeer! Dat zo'n oude game nog steeds dit soort ambiance uitstraalt is echt geweldig. 'AHH... FRESH MEAT!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:05
En dan keihard wegrennen (lopen) en nooit langs level 5 komen :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 13-02-2011 14:22 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb Diablo 1 nooit echt gedaan, ik erger me aan de manier van lopen/pathfind Maar 6 directies op ofzo dat gaat ongelooflijk hakkelig. Maar het straalde wel sfeer uit dat wel.

Ik heb Diablo 1 ook pas gezien nadat ik Diablo 2 gespeeld had en er zat van was, een keer wat nieuws wilde, maar D1 was dan niet echt een optie want je mist zoveel dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:47:
Ik heb Diablo 1 nooit echt gedaan, ik erger me aan de manier van lopen/pathfind Maar 6 directies op ofzo dat gaat ongelooflijk hakkelig. Maar het straalde wel sfeer uit dat wel.

Ik heb Diablo 1 ook pas gezien nadat ik Diablo 2 gespeeld had en er zat van was, een keer wat nieuws wilde, maar D1 was dan niet echt een optie want je mist zoveel dingen.
Ik vind Diablo 1 een betere game dan Diablo 2. Je zou eens moeten kijken voor Hellfire ( een unofficial expension pack gemaakt door Sierra voor diablo 1 ). Haalt wat vervelende dingetjes eruit, en voegt extra content toe!

Ik had ook het nieuws artikel gelezen op de frontpage, ik vraag me af hoe dat samen gaat werken op een Console en Battle.net, lijkt me een aparte combi omdat je op de pc veel betere besturing hebt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:20
Bulls schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:29:
Ik heb wel eens een niet officiële mod gezien en geprobeerd die toeliet om in 1920*1200 te spelen, maar deze had belangrijke nadelen:
- multiplayer mocht je vergeten (of je moet echt gebanned willen worden op b.net)
- ik denk niet dat ie werkt met 1.13
- verouderde graphics blijven verouderd, alles wordt alleen een stuk kleiner en je ziet de meeste monsters mijlenver aankomen

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:54

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kapoen schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:56:
[...]

Ik heb wel eens een niet officiële mod gezien en geprobeerd die toeliet om in 1920*1200 te spelen, maar deze had belangrijke nadelen:
- multiplayer mocht je vergeten (of je moet echt gebanned willen worden op b.net)
- verouderde graphics blijven verouderd, alles wordt alleen een stuk kleiner en je ziet de meeste monsters mijlenver aankomen
HELD !!!!!!!!

http://www.widescreengami...rum/viewtopic.php?t=16131

Hopelijk kun je wel multiplayeren als iemand dezelfde patch heeft :)

* heuveltje gaat vanavond DII weer eens instaleren :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on Item Hunting

That’s kind of the point of ... points (justice/valor). Even if you’re not getting what you want you’re eventually getting what you want. More or less. You’d also be blowing out drop tables to a pretty insane degree. Not too bad for a game like Diablo. Pretty bad for a game like WoW.

Also that system of allowing any boss to drop any item in Diablo II really encouraged some very bad forms of gameplay. It devolved into doing ‘runs’ of the easiest or most efficient bosses. Not exactly interesting. It’s something we’re actively trying to avoid repeating with Diablo III, and not something we’d want to encourage in World of Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
heuveltje schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:27:
[...]

HELD !!!!!!!!

http://www.widescreengami...rum/viewtopic.php?t=16131

Hopelijk kun je wel multiplayeren als iemand dezelfde patch heeft :)

* heuveltje gaat vanavond DII weer eens instaleren :)
Interessant! Ik ga D2 gelijk installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:56:
[...]

Komt omdat het opgebouwd is uit sprites, die wil je ook niet oprekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
wat vinden we van dit nieuws?
nieuws: Blizzard denkt dat SC2: Heart of the Swarm doorschuift naar 2012

hier maak ik op uit dat het zeer onwaarschijnlijk is dat D3 nog in 2011 zal komen, vooral

"Die liet een week geleden weten dat er in de verwachtingen voor 2011 geen rekening is gehouden met een game van Blizzard"

en

"Cfo Tippl beloofde investeerders dat, als er geen game van Blizzard in 2011 op de markt verschijnt, er dan twee in 2012 zullen verschijnen."

geven mij zeer het gevoel dat D3 naar 2012 geschoven is, maar dat ze dat niet hardop tegen de pers willen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Sja je kunt beter tegen je stockholders zeggen dat er geen D3 komt in 2011 en dan toch uitbrengen, dan andersom
Dus "when its done" dat wisten we al, en nu weer :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een pagina of 2 eerder ook al uitvoerig besproken. Het Diablo 3 team probeert het dit jaar nog uit te kunnen brengen maar ze gaan niet haasten als het toch niet zou lukken. Dat is ook de reden dat het niet in de jaarlijkse cijfers is meegenomen zodat er niet sprake zal zijn van uitstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:01:
Is een pagina of 2 eerder ook al uitvoerig besproken. Het Diablo 3 team probeert het dit jaar nog uit te kunnen brengen maar ze gaan niet haasten als het toch niet zou lukken. Dat is ook de reden dat het niet in de jaarlijkse cijfers is meegenomen zodat er niet sprake zal zijn van uitstellen :)
Het blijft gewoon rustig afwachten :) we hebben met z'n alle zoveel geduld op kunnen brengen, dus maken die laatste loodjes ook niet meer uit :)

[ Voor 0% gewijzigd door Dakreal op 15-02-2011 11:25 . Reden: miste een woordje :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet wat ze zeggen he.. de laatste loodjes wegen het zwaarst :+
Maar inderdaad, er is eigenlijk niks veranderd aan de zaak. Het was it's done when it's done en het is nog steeds dezelfde formule. We kunnen enkel raden wanneer het gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik neem aan dat alle content nu wel af is, en dat ze alleen nog aan het balancen zijn en bugs aan het fixen.
Ze zullen wel tegen het eind een datum kunnen prikken wanneer de release verwacht wordt. Of pas als de DVD'tjes gedrukt worden :D

Zal ongeveer zoiets als dit gaan Dom dat er geen normaal youtube filmpje van te vinden is

[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 15-02-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:51:
Ik neem aan dat alle content nu wel af is, en dat ze alleen nog aan het balancen zijn en bugs aan het fixen.
Ze zullen wel tegen het eind een datum kunnen prikken wanneer de release verwacht wordt. Of pas als de DVD'tjes gedrukt worden :D
Ze hebben gezegd dat 6 maanden na de start van de beta ze de game in de winkels willen hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me juist dat ze nog druk bezig zijn met de content, naast balancing. De engine en alles is nu wel klaar. De content is een hoop werk, wil je er een redelijke bugvrije singleplayer van maken. En er zal vast ook wel weer een berg aan high quality cutscenes voor gemaakt moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:58:
Lijkt me juist dat ze nog druk bezig zijn met de content, naast balancing. De engine en alles is nu wel klaar. De content is een hoop werk, wil je er een redelijke bugvrije singleplayer van maken. En er zal vast ook wel weer een berg aan high quality cutscenes voor gemaakt moeten worden :)
Inderdaad, alleen die cutscenes worden niet gemaakt door dezelfde mensen als de mensen die de quests of items maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Hey, Lut Gholein! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel vet die poison wolk daarzo! Had het plaatje al gezien maar niet opgemerkt dat het een nieuwe van facebook was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Op diablo.­incgamers.­com staan nu ook nieuwe screenshots van Diablo III toen het nog bij Blizzard North in ontwikkeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik weet niet of ik dit hier uberhaupt mag posten maar het leek me wel Diablo3 gerelateerd.

Ik krijg sinds een paar weken de volgende Blizzard mail een paar keer per week binnen. Ik weet niet precies wat ik er mee moet aangezien ik het vermoeden heb dat dit fishing of wat dan ook voor virus-onzin is. Heeft iemand misschien dezelfde mails inbox? Of weet iemand misschien of dit echt van Blizzard komt of niet?

Hello,

Blizzard Entertainment recently received a request to change the e-mail address used to log in to the Battle.net account with the username floyd123@hotmail.com. The e-mail address r***@hotmail.com has been specified as the new username for this Battle.net account. An email has been sent to this new address containing a verification link to complete the change.

Once the new address has been verified, the e-mail address floyd123@hotmail.com can no longer be used to log in to this Battle.net account or any World of Warcraft accounts merged with this Battle.net account.

If you did not initiate this request, please click here to contact the Blizzard Billing & Account Services team immediately.

Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy

MessageID nozdkjotveszbhg6bwy1mzj7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet helemaal de juiste plek om te vragen maar je hebt gelijk dat is een phishing bericht en heb ik afgelopen weken een stuk of 30-40 keer in mijn mail gehad.. :)
Pedr0 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:57:
Op diablo.­incgamers.­com staan nu ook nieuwe screenshots van Diablo III toen het nog bij Blizzard North in ontwikkeling was.
Zou ze graag bekijken maar diablo.incgamers lijkt weer in onderhoud te zijn.. die is soms helemaal niet bereikbaar.

Nu kunnen bekijken en het ziet er interessant uit. Wel heel erg 2000 wat betreft graphics maar dat was te verwachten. Wat ik wel gaaf vind is het maken van dieptes, dat zie je ook in de huidige versie terug!

[ Voor 69% gewijzigd door psychoclown op 16-02-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Diablo on Shrines, Poison Explosions, and more

How many shrine effects will be in the game? Are there some new effects (compared to D2) or maybe negative or random (like in D1)?—Rocky3007
Diablo III shrine effects are short term buffs designed to push you into combat to get the most from them. No penalties.—Diablo

The new concept art and screenshot are GREAT! What’s the green cloud, a gas potion or a skill maybe?—akumagin
Looks to me like the monk just killed a rare monster with the Plague affix.—Diablo

Will you be allowed to resurrect your team mate in Arenas? If not, are resurrection potions still in the game for regular play?—NocturneGS
Once you’re dead in the Arena you have to wait until the next round.—Diablo
No reagents for resurrecting friends in co-op, instead there’s a short window of time to click on them or they’re running back.—Diablo

Will there be any random encounters or quest that we won’t find in the Single play?—kiowa81
We’re building the game for co-op. Single player is just like playing the co-op game by yourself. So, no, no planned differences. Aside from difficulty, of course.—Diablo

is there anything hidden, like easter-eggs, or anything like that - Unfound at Diablo3.com ?——- PLZ DON’T ANSWER WITH MAYBE.—theRobhimself
POSSIBLY.—Diablo

@Diablo on Runestone Effects, Cinematics and the Salvage Cube

Haven’t heard much about cinematics in D3. Are they many planned? Will they be shown between acts like in D2? How cool are they?—hartdev
They’re going to blow people away.—Diablo

What is a skill rune effect for Locust Swarm? That skill is so sick by itself, I can’t fathom how it could be modified to be better.—AcidReign87
Indigo‘s chance to jump to multiple targets instead of just one is pretty awesome.—Diablo

The salvage box would look awesomer if it looked like a Hellraiser-esque puzzle box wink—drbuttocks
The look has actually been changed, and that’s not too far off a description.—Diablo

Is there a way to see how each rune modifies the skill in the game? Otherwise we will need google again like we did in d2.—GuXiGlen
Mousing a rune over a skill will show how it effects that skill in the tooltip (and compares to the currently used rune).—Diablo

psychoclown schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:38:
[...]

Inderdaad, alleen die cutscenes worden niet gemaakt door dezelfde mensen als de mensen die de quests of items maken ;)
Dat zei ik ook niet :P Alleen dat dat iets iets waar ze ongetwijfeld nog mee bezig zijn, naast overige content, items, tuning, etc.
FloydRaalte schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:57:
Ik weet niet of ik dit hier uberhaupt mag posten maar het leek me wel Diablo3 gerelateerd.

Ik krijg sinds een paar weken de volgende Blizzard mail een paar keer per week binnen.
Die krijg ik ook een paar keer per week. Maar die komt altijd gewoon direct in de spam terecht in Gmail, dus dan weet ik al genoeg :+
psychoclown schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:59:
Nu kunnen bekijken en het ziet er interessant uit. Wel heel erg 2000 wat betreft graphics maar dat was te verwachten. Wat ik wel gaaf vind is het maken van dieptes, dat zie je ook in de huidige versie terug!
Ik vind de sfeer weinig Diablo, dus snap waarom dat project destijds afgekeurd is.
Bosmonster schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:02:
[...]

Dat zei ik ook niet :P Alleen dat dat iets iets waar ze ongetwijfeld nog mee bezig zijn, naast overige content, items, tuning, etc.
Was ook geen commentaar, hoogstens een opmerking :)
Ik vind de sfeer weinig Diablo, dus snap waarom dat project destijds afgekeurd is.
Het is juist de Diablo 2 sfeer!
Overigens is het niet in de vrieskast beland en later gecancelled omdat het niet juist was maar omdat er dermate grote veranderingen binnen de teams plaats vonden dat ze besloten dat helemaal opnieuw opbouwen een betere keus was :)

• Bulls
is there anything hidden, like easter-eggs, or anything like that - Unfound at Diablo3.com ?——- PLZ DON’T ANSWER WITH MAYBE.—theRobhimself
POSSIBLY.—Diablo
:)
psychoclown schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:16:

Het is juist de Diablo 2 sfeer!
Overigens is het niet in de vrieskast beland en later gecancelled omdat het niet juist was maar omdat er dermate grote veranderingen binnen de teams plaats vonden dat ze besloten dat helemaal opnieuw opbouwen een betere keus was :)
Ik heb ze net ook gezien, en het is inderdaad Diablo 2 3D.
http://diablo.incgamers.c...hs-version-of-diablo-iii/

Het is wel allemaal interessant om te zien. Alleen te bedenken dat er dus al een vervolg had kunnen zijn.

[ Voor 61% gewijzigd door Bulls op 17-02-2011 11:54 ]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Bulls schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:39:
[...]

:)

[...]

Ik heb ze net ook gezien, en het is inderdaad Diablo 2 3D.
http://diablo.incgamers.c...hs-version-of-diablo-iii/

Het is wel allemaal interessant om te zien. Alleen te bedenken dat er dus al een vervolg had kunnen zijn.
Inderdaad zeg, dat is wel een rare gedachte.... Diablo 3 in 2006 en dan Diablo 4 in 2012 :D Ik vindt het er ook behoorlijk D2 uitzien alleen komt de 'sfeer' niet echt naar boven. Doet me erg steriel overkomen door de nu al verouderde graphics. Leuk om te zien dat wel!

FloydRaalte schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:21:
[...]

Inderdaad zeg, dat is wel een rare gedachte.... Diablo 3 in 2006 en dan Diablo 4 in 2012 :D Ik vindt het er ook behoorlijk D2 uitzien alleen komt de 'sfeer' niet echt naar boven. Doet me erg steriel overkomen door de nu al verouderde graphics. Leuk om te zien dat wel!
Het zijn daarentegen wel screens van heel vroeg in development en er zijn genoeg placeholders te zien dan komt de sfeer ook niet zo goed naar boven.
Overigens vind ik het wel heel gaaf dat het screenshots zijn van High Heaven en dat je imps zoals uit Diablo 1 ziet! Dat geluid dat ze maken is mij altijd bijgebleven :)

• Dakreal
Als ik dat zo stiekum zie, ben ik toch wel blij dat we zolang moesten wachten ;-) Het is inderdaad gewoon voortgeborduurt op de diablo 2 engine. Het doet mij ook heel erg sterk aan een andere game denken, en dan met name door de statische omgevingen.

Niet zozeer op de engine want ik zie hier toch echt 3D modellen in plaats van sprites :+
De Diablo 2 stijl is inderdaad wel heel sterk aanwezig :)

Ik moet zeggen dat ik over beide wel zeer tevreden ben. Diablo in die staat had ik evenzogoed prachtig gevonden maar de huidige stijl vind ik ook zeer mooi! :)

[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 17-02-2011 14:25 ]

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Nah, met die engine had je ook alle bijbehorende netwerkproblemen gehad, dus laat de nieuwe deel III maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:59
Leuke tweet van officiële Diablo twitter-account:
Machinations dark by shadows still.
Farms rot, livestock falls ill.
Endless march not knowing fear.
They shall soon as he moves near.
Plus Male Demon Hunter onthuld op DiabloFans.com site met interessant interview met Christian Lichtner en Jason Bender.

[ Voor 34% gewijzigd door Haay op 18-02-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Haay schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:41:

[...]

Plus Male Demon Hunter onthuld op DiabloFans.com site met interessant interview met Christian Lichtner en Jason Bender.
Dat ziet er goed uit, mooie rijm wat volgens mij hint dat er iets aankomt op kort termijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:57:
[...]

Dat ziet er goed uit, mooie rijm wat volgens mij hint dat er iets aankomt op kort termijn ;-)
Volgens mij slaat het rijmpje op de male demon hunter. They (demons) shall know fear, as he (DH) moves near 8) En van de male DH hebben ze eindelijk wat beelden vrijgegeven >:)

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:57:
[...]

Volgens mij als er morgen een dev twee keer zijn neus snuit zijn er wel mensen die dat als hint voor een release zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
heuveltje schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:07:
[...]

Volgens mij als er morgen een dev twee keer zijn neus snuit zijn er wel mensen die dat als hint voor een release zien :)
Ik denk dat dit een beetje overtrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Schaamteloos gekopieerd artikel van FOK.nl:

Blizzard heeft een vacature geplaatst voor een Senior Producer, Console Diablo III. Eerder waren er alleen maar geruchten en vage uitspraken. Nu lijkt het er op dat Blizzard eindelijk toegeeft dat er toch een console-versie komt van Diablo III. Voordat je naar Blizzard vliegt om te solliciteren bedenk dan wel dat de vacature-eisen niet mals zijn. Vier jaar ervaring met een AAA-titel is bijvoorbeeld één van de vereisten.

Zoals gewoonlijk geeft Blizzard weinig informatie over de vacature, het blijft bij functie-eisen en verantwoordelijkheden. Eén Senior Producer maakt nog geen console-port, een release in de nabije toekomst of tegelijk met de release van de pc-versie is onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Male Demon Hunter:
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/509/medium/demon-hunter-male1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/560/2011-feb-dh-male10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
Haay schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:41:

[...]

Illidan is voor mij de enige demon hunter :)

ik gok dat ik als eerste de witch doctor zal gaan bespelen :) lijkt mij de leukste class tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dalyxia schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:26:
[...]

Illidan is voor mij de enige demon hunter :)

ik gok dat ik als eerste de witch doctor zal gaan bespelen :) lijkt mij de leukste class tot nu toe
Ik denk ik de Monk of de Demon Hunter, ik houd wel van snelle "Assassin like" speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:17:
Schaamteloos gekopieerd artikel van FOK.nl:
Niet heel nieuw nieuws, daar waren ze al langere tijd naar aan het zoeken :)
Ziet er goed uit! Denk alleen dat ik nog steeds niet als eerste met een Demon Hunter zal beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik hoop daarom ook dat ik een beta key kan bemachtigen om zo in de beta de classes goed te testen en kijken welke mij het meeste aanspreekt om als eerste mee te beginnen zodra DIII released is.

Heb vandaag weer eens de Blizzcon panels bekeken via youtube, en ik moet zeggen dat ik er dan toch weer erg zin in krijg!

/give diablo ffs!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on “Macro” and Diablo III’s Combat

Blizzard is advertising “big hit” attacks monsters may attempt which are slow and deliberate and may strip you of most of your hp, which implies by default most mobs can’t kill you quickly like in D2. it implies they no longer view Diablo as a MACRO game. The concept of “big hit” attacks don’t really make sense in a MACRO game and is a cause for consternation regarding what exactly they are planning.
Bashiok: Yeah kinda, but they’re big hits because we expect players to be able to avoid them. Think of it more as a punishment for not dealing with the fight strategically (or just screwing up) than a mechanic you’ll constantly be at the mercy of.

As I said in another recent post the way health works in Diablo III we can’t really have big spikey damage coming through a ton because you’re not going to have any reliable way to deal with it. You’ll have health globes, which are not guaranteed (but can be guaranteed more often or to heal more with class traits), and then potions on cooldowns. So the game has to shift away from having to compensate for those huge spikes to a more moderate managing of defenses and attacks. Which isn’t to say you’re going to be out their in big bulky armor with tons of defense hitting guys with a stick. You’re still the god king demon killer from the infiniteverse of badassery. It’s just a shift of general balance and how damage comes in to player characters. It should be far more measured and manageable with stats and character building as the reliance on potspam just isn’t there.

And on the topic specifically, the game is very much about macro. We spend a ton of time pining over textures and poly counts to ensure we can throw hundreds of creatures at you without blinking. And we think for the minimal performance impact we design them for, they look real damn good.

That’s with the exception of uniques and bosses, though. Uniques especially change up the recipe in the middle of macro fights. Which is good. You see one and you’re like “WHAT AFFIXES!? NOOOOOOOO” but the rewards for downing one ideally make the extra effort of hacking at them for a bit worthwhile.

So what you’re saying is you’ve turned most unique mobs into the Death Lord pack with cursed, extra fast, extra strong, fanat aura?
Bashiok: Nah, I mean, some uniques are just not going to roll super tough affixes. And some builds are going to be able to deal with certain affixes better, or worse. I also don’t think we’re fooling ourselves, at some point I fully expect people to roll Uniques without batting an eye, but hopefully they stay challenging and keep it mixed up for quite a while.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
We spend a ton of time pining over textures and poly counts to ensure we can throw hundreds of creatures at you without blinking. And we think for the minimal performance impact we design them for, they look real damn good.
Dit vind ik wel mooi om te lezen, Gameplay boven Graphics. En dat het zo soepel mogelijk draait terwijl het er toch redelijk goed uitziet.

Ik verwacht als het spel uit is dat mensen gaan lopen zeuren dat ze veel betere graphics hadden verwacht, en dat er mooiere engines zijn of dat het een opgepoetste WoW engine is. Maar voor zo'n game als dit maakt het voor mij niets uit. Ik heb liever dat een game goed en soepel draait dan dat er over de top graphics gebruikt worden die je zelfs met een redelijke high en systeem niet normaal kan spelen. Zoals met Titan Quest in het begin het geval was. (draait nog steeds niet echt jofel maar dat terzijde)

Maar als ik kijk naar bijvoorbeeld Starcraft 2 dan denk ik dat het wel goed zit, daar lopen de units lekker vloeiend over het scherm.

Ik denk dat de meeste klagers mensen zullen zijn die nieuw bij Diablo zijn, want iedereen die Diablo 2 heeft gespeeld (en het waarschijnlijk nog steeds doen) voor hen maken de graphics niets uit, en is alles wel een verbetering :)

Ik kan in elk geval niet wachten.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.