Ja, maar het liefst gooi ik natuurlijk alles vol open en speel ik alles op het hoogst. Maarja, dat wordt dus nog even afwachten. Uit de screenshots die ik gezien heb en ook uit de filmpjes kan ik opmaken dat het inderdaad geen hoge systeemeisen worden. Tenminste, grafisch gezien vond ik het niet stunning. Maar het gaat natuurlijk om de gameplay. Wat mij betreft maken ze gewoon een Diablo 2 remake maar dan zonder duped items en met wat nieuwe content. Dan ben ik al tevreden (al hoop ik met al deze ontwikkelingstijd op wat meer...

)
Diablo 2 is samen met Battlefield 2 de beste game die ik ooit gespeeld heb. Die twee games zal ik nooit vergeten en zijn voor mij echte toppers. Heb ook Guildwars gespeeld en zelfs WoW, maar die games konden bij mij toch niet hetzelfde gevoel opwekken zoals Diablo 2 dat deed. Die snellere gameplay (Teleport met een sorceress met een hoop Faster casting rate

) en dan die PVP-duels. Mooie Hammerdin voor Baal-runnen. Ik heb dagenlang m'n gear geperfectioneerd en dan de ene na de andere duel game destroyen.
Sowieso, geen enkele game kan de item-koorts overtreffen. Ik kan me nog herinneren toen ik m'n eerste item van waarde ruilde (Was een Hoto). Voelde me helemaal het baasje
Op het moment game ik niet zoveel meer. Zo af en toe nog wat Call of Duty op m'n Ps3 (ghehe, sorry PC, maar je bent echt te oud geworden), maar als Diablo 3 uitkomt...