Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
IntToStr schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:09:
Vriendin heeft haar desire laten stuiteren op straat... Resultaat is het volgende:
[afbeelding]

De telefoon werkt eigenlijk nog gewoon goed. Geen rare vlekken in beeld of zo en ondanks het kapotte glas werkt aanraken ook normaal (als je geen glassplinters in je vingers krijgt :P). Het gaat dus puur om het glas dat kapot is. Klopt het dat dit betekent dat het touchscreen vervangen moet worden?

Opsturen naar HTC kost je zo'n 130 euro heb ik begrepen uit dit topic en je zit met het gedoe van opsturen en zo, dus ik ben naar wat alternatieven gaan kijken. Je komt dan al snel wat tegen waar ze het voor bijv. 90 euro doen. Kan iemand een winkel aanbevelen in de omgeving Utrecht waar ze dit soort reparaties doen?
Ow shit man...das enne goeije...daar kan zelfs carglass niks meer mee..

Maar woerden is toch wel aardig in de buurt??
Probeer het eens bij sparkelectronics, reparatie van alleen touchscreen kost daar 90 euro...
(edit:..als ik het zo lees had je die zelf ook al gevonden geloof ik...)
In ieder geval succes...

[ Voor 3% gewijzigd door tiesvts op 11-04-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:17
elpino.rv schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:36:
[...]

Boedoel je syncen met je bookmarks? Zo ja, dan kan het als je op je PC Chrome gebruikt. Zorg dat Crhome de bookmarks synct naar je gmail adres en installeer op je Desire de app ChromeMarks Lite.
Deze neemt je mapstructuur niet mee toch? (Volgens description) Ik heb net alles zo netjes geordenend :P En firefox synct alles, openstaande tabs, wachtwoorden, je hebt zelfs een adblock. Het is alleen jammer dat die volgens mij trager is, en niet zo lekker aanvoelt als de stock.

[ Voor 17% gewijzigd door Cyleo op 12-04-2011 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over vallen gesproken... hoe robuust is zo'n Desire nou eigenlijk. Wie heeft 'm wel eens laten vallen, waarop kwam ie terecht en wat was het gevolg? Ben wel benieuwd,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:16
Cyleo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 01:23:
[...]

Deze neemt je mapstructuur niet mee toch? (Volgens description) Ik heb net alles zo netjes geordenend :P En firefox synct alles, openstaande tabs, wachtwoorden, je hebt zelfs een adblock. Het is alleen jammer dat die volgens mij trager is, en niet zo lekker aanvoelt als de stock.
Chrome2phone (of hoe het ook mag heten) doet inderdaad alleen bookmarks en wachtwoorden volgens mij. Het voordeel van FireFox sync is toch wel het synchroniseren van openstaande tabbladen. Ziet er netjes uit, op je "homepage" kan je kiezen voor "tabbladen op andere computers".
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:18:
Over vallen gesproken... hoe robuust is zo'n Desire nou eigenlijk. Wie heeft 'm wel eens laten vallen, waarop kwam ie terecht en wat was het gevolg? Ben wel benieuwd,,,
Ik heb hem wel eens een enkele keer op de (betonnen) vloer laten vallen, maar gelukkig wel altijd terwijl ie in z'n Valente-hoesje zat. Dit heeft geen blijvende gevolgen gehad, terwijl ik toch wel even moest zweten :P
Een vriend van mij heeft 'm een keer zo hard laten vallen dat er zelfs een deuk in het metale randje zat, maar die heeft zoveel geluk gehad dat dat de enige schade was en alles het nog gewoon doet.

Al met al heb ik dus de indruk dat het redelijk robust is, de problemen die ik heb gehoord over de Desire komen vooral door het moederbord, niet door het laten vallen.

----------

Voor de mensen die net als mij zitten te wachten op 2.3:
Door te kijken naar hoe de nieuwe sense eruit ziet op de Desire S (Tweakers.net - HTC Desire S - Sense) kan je alvast een (optimistisch) idee krijgen van hoe het er voor ons uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb een probleem met de HTC mail app die meegeleverd wordt. Sinds zondag ontvangt deze app geen nieuwe mails meer. Kijk ik via de Gmail app, dan zie ik alle nieuwe mails gewoon binnen komen. Dus ik heb het gebruikelijke geprobeerd: gegevens wissen, account wissen, alles opnieuw instellen en syncen. Ook gekeken of er misschien rare instellingen zijn in mijn Gmail-account online, die misschien een apparaat blockt of wat dan ook. Niets.
Als ik Google op het onderwerp, dan zie ik alleen nog de optie factory reset om te proberen, maar dan moet ik zorgen dat ik alle data eraf heb (en bijvoorbeeld de mobile authenticator van Battle.net afgemeld heb, omdat een verse install een nieuw serienummer zal krijgen). Iemand enig idee voordat ik hier toe over ga?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Cyleo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 01:23:
[...]

Jawel! Alleen het is wel een app in de zin dat het niet de bookmarks van je embedded browser synct. Je moet de app opstarten en dan een bookmark kiezen en die wordt dan geopend in je browser. Verder synct hij niks qua wachtwoorden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Armada schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:05:
Ik heb een probleem met de HTC mail app die meegeleverd wordt. Sinds zondag ontvangt deze app geen nieuwe mails meer. Kijk ik via de Gmail app, dan zie ik alle nieuwe mails gewoon binnen komen. Dus ik heb het gebruikelijke geprobeerd: gegevens wissen, account wissen, alles opnieuw instellen en syncen. Ook gekeken of er misschien rare instellingen zijn in mijn Gmail-account online, die misschien een apparaat blockt of wat dan ook. Niets.
Als ik Google op het onderwerp, dan zie ik alleen nog de optie factory reset om te proberen, maar dan moet ik zorgen dat ik alle data eraf heb (en bijvoorbeeld de mobile authenticator van Battle.net afgemeld heb, omdat een verse install een nieuw serienummer zal krijgen). Iemand enig idee voordat ik hier toe over ga?
Ja, hoeveel vrije ruimte heb je nog over? Er zijn hier redelijk wat berichten dat de telefoon stopt zodra dit minder is dan 15 mb met syncen. Verder zou je de cache nog kunnen legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Cyleo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:29:
[...]

Ja, hoeveel vrije ruimte heb je nog over? Er zijn hier redelijk wat berichten dat de telefoon stopt zodra dit minder is dan 15 mb met syncen. Verder zou je de cache nog kunnen legen.
Thanks, nee helaas, 16,76 MB vrij, en ik heb naast account verwijderen ook de cache van de app verwijderd. Dit helpt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 10:13
Armada schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:45:
[...]

Thanks, nee helaas, 16,76 MB vrij, en ik heb naast account verwijderen ook de cache van de app verwijderd. Dit helpt helaas niet.
Al eens een reboot gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Upbeat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:47:
[...]

Al eens een reboot gedaan? :)
Ja. (ik heb weleens met een helpdesk gebeld ;))

Zojuist ook maar een factory reset gedaan en nog steeds heb ik maar twee mailtjes in mijn inbox en update die niet. De verzonden lijst werkt wel bij vanaf Gmail, maar de inbox dus niet...

Gevonden! Ik zag ergens een melding dat een mailtje met een blanco from-field in de HTC Mail app kan leiden tot een blokkade. Ik had mijn HTC mail op 14 dagen historie staan, dus die heb ik teruggezet naar de laatste 10 berichten en inderdaad begon hij weer te syncen. Zo het aantal berichten uitgebreid totdat ik bij de dader kwam. Uiteindelijk was het dus een mailtje van Air Miles dat een noreply header had. Na het verwijderen van dat mailtje kan ik weer alles syncen! Ongelooflijk dat dit de oorzaak is, maar het is toch het geval....

[ Voor 73% gewijzigd door Armada op 12-04-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:13
Armada schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:26:
[...]

Ja. (ik heb weleens met een helpdesk gebeld ;))

Zojuist ook maar een factory reset gedaan en nog steeds heb ik maar twee mailtjes in mijn inbox en update die niet. De verzonden lijst werkt wel bij vanaf Gmail, maar de inbox dus niet...

Gevonden! Ik zag ergens een melding dat een mailtje met een blanco from-field in de HTC Mail app kan leiden tot een blokkade. Ik had mijn HTC mail op 14 dagen historie staan, dus die heb ik teruggezet naar de laatste 10 berichten en inderdaad begon hij weer te syncen. Zo het aantal berichten uitgebreid totdat ik bij de dader kwam. Uiteindelijk was het dus een mailtje van Air Miles dat een noreply header had. Na het verwijderen van dat mailtje kan ik weer alles syncen! Ongelooflijk dat dit de oorzaak is, maar het is toch het geval....
Crap, dat had ik destijds toen ook! Airmiles mail was bij mij ook de oorzaak. Zoo bizar, was echt het laatste wat ik verwacht had..

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Nog meer mensen die niet meer in kunnen loggen met de facebook applicatie? Friendsstream en de rest wat internet nodig heeft doet het nog prima, alleen facebook geeft een foutmelding, kan ook niet meer inloggen na herinstallatie van de applicatie.
@onderbuurman: had ik ook al geprobeerd, nu (2 uur later) doet ie het "spontaan" weer, geen idee wat er verkeerd was.

[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-04-2011 13:41 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 14:23
MeNTaL_TO schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:26:
Nog meer mensen die niet meer in kunnen loggen met de facebook applicatie? Friendsstream en de rest wat internet nodig heeft doet het nog prima, alleen facebook geeft een foutmelding, kan ook niet meer inloggen na herinstallatie van de applicatie.
Net even geprobeerd, en ik heb nergens last van. Misschien even gegevens wissen van de applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij loopt de Desire twee minuten achter met de klok op de computer, televisie en twee zendergestuurde klokken. Bij instellingen staat Datum & tijd op automatisch. Als ik hier het vinkje weghaal en ik stel de tijd handmatig in en ik vink dan Automatisch weer aan, springt de tijd weer op de verkeerde tijd (dus twee minuten achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:50:
Bij mij loopt de Desire twee minuten achter met de klok op de computer, televisie en twee zendergestuurde klokken. Bij instellingen staat Datum & tijd op automatisch. Als ik hier het vinkje weghaal en ik stel de tijd handmatig in en ik vink dan Automatisch weer aan, springt de tijd weer op de verkeerde tijd (dus twee minuten achter).
automatische tijd komt volgens mij van de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:31

sphere

Debian abuser

Mijn Desire valt om de haverklap, een aantal keer op tegels vanaf de bank, van bureau, in de auto, niks mis mee. Ik denk wel dat ik enigzins lucky ben. Nog niet buiten laten vallen buiten op straat.

Schade tot nu toe: licht krasje van ~1cm en een klein putje, maar allemaal zo klein dat je goed moet zoeken om het te zien. Last heb ik er niet van. Neopreen hoesje van een dollar op Ebay is aan aanrader :P

Ik heb het toestel nu 11 maanden.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Vodafone soms? Ik had dat ook sinds de zomertijd, toen tijd maar op handmatig gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

sphere schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:18:
Mijn Desire valt om de haverklap
Ik heb niet zo vaak een misser, maar onlang vloog hij 4 meter de lucht in vanuit mijn borstzak, en daarna zo op de grond. Iets te enthousiast gedanst op een feestje >:)
Niets aan de hand.
[...]
Neopreen hoesje van een dollar op Ebay is aan aanrader :P
Dat was de beste beslissing ooit. Goedkoop en effectief. Het heeft mijn beeldscherm wel beschermd gedurende 12 maanden. Mijn enige beschadiging is een miniem krasje op het beeldscherm, omdat ik de telefoon zonder hoes in de zak van mijn pak stopte...... naast de 3,5mm plug van een koptelefoon. Dat werd dus schraap** schraap ** ;(

Dit is de eerste keer dat ik er over denk geen nieuwe telefoon te nemen als mijn abo afloopt. Alles wat ik met de Desire doe, loopt namelijk snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Same here. Die dualcore lonkt wel, maar ik kan zonder pijn een jaartje ontwikkeling overslaa ngeloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Vodafone?

Hier ook irritante twee minuten achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

RielN schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:43:
[...]

Vodafone?

Hier ook irritante twee minuten achter!
Hier ook Vodafone, maar klok liep tot net 4 minuten voor (staat nu op handmatig).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bribrab schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:37:
[...]

Vodafone soms? Ik had dat ook sinds de zomertijd, toen tijd maar op handmatig gezet.
Ja, Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Hier ook Vodafone maar de klok loopt tot op de seconde nauwkeurig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Vaak genoeg laten vallen eigenlijk. Gebruik geen hoesjes, alleen een scherm protector zodat het scherm zelf niet bekrast. De enigste schade is opgelopen binnen de eerste paar weken... putje in het bruine frame aan de voorkant.Verder eigenlijk geen noemenswaardige krassen oid, terwijl hij toch zeker vaker dan 5x op de stoep is beland :D

De post hierboven is eigenlijk de 1e Desire die ik zie met een gebarst scherm. iPhones heb ik al wel 200 voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:17
Vorige week mijn telefoon ter reparatie aangeboden, nu binnen een week al weer terug met een nieuw mainboard. De Desire functioneert weer uitstekend, de service is echt super! :)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renem schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:18:
[...]

Hier ook Vodafone maar de klok loopt tot op de seconde nauwkeurig...
Me2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Ahh, nu merk ik het ook, :/ En ik zit vanochtend nog tegen m'n vriendin te verkondigen dat haar klokken allemaal 2 min voor lopen 8)7

Ik zal vanavond een kijken of er een manier is om de tijd van de GPS te gebruiken, dat is namelijk ook een vrij nauwkeurige klok.

--edit--
Toch nu maar even snel gekeken ;) een GPS-time app bestaat wel.
Op het eerste gezicht kan geen enkele app je toesteltijd wijzigen zonder root, helaas, maar zo belangrijk vind ik die paar minuten ook weer niet. Ik wacht wel tot vodafone het oplost.

[ Voor 24% gewijzigd door MaffeMaarten op 14-04-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 19:45
trix0r schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:29:
[...]

Vaak genoeg laten vallen eigenlijk. Gebruik geen hoesjes, alleen een scherm protector zodat het scherm zelf niet bekrast. De enigste schade is opgelopen binnen de eerste paar weken... putje in het bruine frame aan de voorkant.Verder eigenlijk geen noemenswaardige krassen oid, terwijl hij toch zeker vaker dan 5x op de stoep is beland :D

De post hierboven is eigenlijk de 1e Desire die ik zie met een gebarst scherm. iPhones heb ik al wel 200 voorbij zien komen.
Ik heb toch wel aantal krasjes op mn scherm terwijl ik uiterst voorzichtig ben met het scherm (in de zin van sleutels in andere broekzak etc...) en ik heb wat stof onder mijn scherm. Verder aantal keer laten vallen (halve meter keer op stenen) verder geen last van gehad, klein putje in het bruine gedeelte.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-05-2024
Hallo allemaal!

Sinds een paar maanden heb ik last - of sinds een paar maanden valt het me op - dat ik wat 'witte vlekken' in mijn scherm heb. De vlekken zijn zichtbaar op een witte achtergrond en vooral als ik een schuine kijkhoek aanneem. Hieronder een een foto.
Afbeeldingslocatie: http://www.one4kinderopvang.nl/wittevlekken.jpg

Heeft iemand enig idee hoe deze 'vlekken' hier komen?
Sinds september 2010 heb ik dit toestel. Hij is nooit gevallen en zit altijd in een pouch-hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Halima schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:12:
Hallo allemaal!

Sinds een paar maanden heb ik last - of sinds een paar maanden valt het me op - dat ik wat 'witte vlekken' in mijn scherm heb. De vlekken zijn zichtbaar op een witte achtergrond en vooral als ik een schuine kijkhoek aanneem. Hieronder een een foto.
[afbeelding]

Sinds september 2010 heb ik dit toestel. Hij is nooit gevallen en zit altijd in een pouch-hoesje.
Ik heb hier ook last van, vraag me inderdaad ook af waar ze vandaan komen...heb ze ook al behoorlijk lang.

[ Voor 3% gewijzigd door Hayo op 14-04-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
MaffeMaarten schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:03:
[...]
Op het eerste gezicht kan geen enkele app je toesteltijd wijzigen zonder root, helaas, maar zo belangrijk vind ik die paar minuten ook weer niet. Ik wacht wel tot vodafone het oplost.
Uhm, Instellingen | Datum & Tijd | vinkje weg bij automatisch en zelf een tijd instellen is geen optie? Geen root voor nodig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Halima schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:12:
Hallo allemaal!

[afbeelding]

Is dit niet te wijten aan slijtage/vuil? Zijn het geen plekken op het scherm waar je veel selecteert, zodat het scherm een beetje slijt of (hardnekkig) vuil wordt? Zoiets heb ik namelijk ook gezien bij de Desire van een vriendin van me, die had een veeg midden op het scherm. Ik heb zelf een InvisibleShield vanaf het begin op m'n (SLCD) toestel en heb er geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
bribrab schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:16:
[...]

Uhm, Instellingen | Datum & Tijd | vinkje weg bij automatisch en zelf een tijd instellen is geen optie? Geen root voor nodig! :P
Natuurlijk is dat wel een optie, maar zoals ik al zei, ik vind die 2 minuten niet zo heel spannend, en dan moet ik straks helemaal zelf m'n tijdzone aanpassen als ik in het buitenland ben... :P

En GPS had natuurlijk wel veel nauwkeuriger geweest als ik zelf ooit in kan stellen.

Dat Vodafone trouwens gewoon z'n klok ook ergens officieel mee synct, zou gewoon standaard moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaffeMaarten schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:11:
[...]
Dat Vodafone trouwens gewoon z'n klok ook ergens officieel mee synct, zou gewoon standaard moeten zijn.
Volgens mij hebben ze mee gelezen, want nu wordt de juiste tijd weergegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halima
jeroen__online schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:26:
[...]

Is dit niet te wijten aan slijtage/vuil? Zijn het geen plekken op het scherm waar je veel selecteert, zodat het scherm een beetje slijt of (hardnekkig) vuil wordt? Zoiets heb ik namelijk ook gezien bij de Desire van een vriendin van me, die had een veeg midden op het scherm. Ik heb zelf een InvisibleShield vanaf het begin op m'n (SLCD) toestel en heb er geen last van :)
Ik denk niet dat het vuil of slijtage is. Ik heb ook altijd een screenprotector gehad (sinds een week niet meer omdat hij bij de hoekjes wat losliet) en heb hem altijd in het hoesje in een 'vrije broekzak' zitten; vuil kan er niet echt bij. En slijtage zal het ook niet zijn, omdat ik dat ding nauwelijks aanraak op een dag. Op een gewone werkdag bel ik ongeveer 10x. Check ik mijn mail een paar keer en that's it.
Dus ik ben bang dat er toch iets niet klopt in de hardware dan. Is het verstandig om de HTC helpdesk hiervoor te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
Klopt het dat HTC Sense toch naar de Desire komt? En dat dat deze maand zal plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjw-001
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:48
kenkreutzer schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:43:
Klopt het dat HTC Sense toch naar de Desire komt? En dat dat deze maand zal plaatsvinden?
HTC Sense staat al op je desire 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
hjw-001 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:47:
[...]

HTC Sense staat al op je desire 8)7
Ik bedoel HTCSense.com sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:31

Len

Leeg

Halima schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:33:
[...]

Ik denk niet dat het vuil of slijtage is. Ik heb ook altijd een screenprotector gehad (sinds een week niet meer omdat hij bij de hoekjes wat losliet) en heb hem altijd in het hoesje in een 'vrije broekzak' zitten; vuil kan er niet echt bij. En slijtage zal het ook niet zijn, omdat ik dat ding nauwelijks aanraak op een dag. Op een gewone werkdag bel ik ongeveer 10x. Check ik mijn mail een paar keer en that's it.
Dus ik ben bang dat er toch iets niet klopt in de hardware dan. Is het verstandig om de HTC helpdesk hiervoor te bellen?
Heb je een OLED? Dat brand in namelijk. Misschien is dat het?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Laguna

Connaisseur

Len schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:26:
[...]

Heb je een OLED? Dat brand in namelijk. Misschien is dat het?
OLED brandt in? 8)7 Ik zie dat er inderdaad een aantal gevallen hiervan bekend zijn, maar ziet er in dit geval niet bepaald uit als iets wat ingebrand is. Het zou misschien slijtage kunnen zijn van het scherm, als in dat bepaalde pixels minder fel zijn geworden. Overigens is het mij nog niet duidelijk of die vlekken op het glas of van het scherm zelf komen, anders zou het ook gewoon nog een chemisch goedje kunnen zijn wat het scherm heeft aangetast op een aantal plekken.

[ Voor 56% gewijzigd door Laguna op 14-04-2011 19:07 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Laatst online: 08-09 20:31
Laguna schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:54:
[...]

OLED brandt in? 8)7 Ik zie dat er inderdaad een aantal gevallen hiervan bekend zijn, maar ziet er in dit geval niet bepaald uit als iets wat ingebrand is. Het zou misschien slijtage kunnen zijn van het scherm, als in dat bepaalde pixels minder fel zijn geworden. Overigens is het mij nog niet duidelijk of die vlekken op het glas of van het scherm zelf komen, anders zou het ook gewoon nog een chemisch goedje kunnen zijn wat het scherm heeft aangetast op een aantal plekken.
Het zit volgens mij echt 'in' het scherm, aangezien ik de vlekken op mijn scherm ook vanuit verschillende kijkhoeken zie. Die vlekken zien er wel uit als een soort rondjes en kan wellicht duiden op het veel aanraken van het scherm op een bepaalde plek (?). Zou het SLCD niet ingebrand kunnen zijn, of kan dat niet bij LCD's?
Ik ondervind de vlekken niet als zeer storend, ik zie ze haast niet...alleen als ik vanaf de zijkant kijk naar lichte kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halima
Ik heb een SLCD.. De vraag is een beetje; zou het erger kunnen worden? Sinds een tijdje let ik er dus op, en het lijkt er op dat het niet erger wordt. Ik kan me er ook niet echt aan storen, maar het is toch jammer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
kenkreutzer schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:51:
[...]

Ik bedoel HTCSense.com sorry :)
Er is een rom uitgelekt, en daar staat deze niet in, dus ik zou er niet vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 16:41
Cyleo schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:04:
[...]

Er is een rom uitgelekt, en daar staat deze niet in, dus ik zou er niet vanuit gaan.
Heb 't topic op XDA even door zitten lezen over deze nieuwe ROM. Ik zie geen reden om voor die ROM te gaan en ik blijf dus maar lekker bij mijn custom ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Wat er anders is tov Froyo met de gelekte Gingerbread ROM:

-new power On/off menu (from HD)
-new icon notifs (from HD)
-animated flipclock
-wifi b/g/n support
-smaller additions in setup menus
(still missing backup from 2.1 release)
-fading transitions from apps back to homepage (hm, was this in froyo stock?)
-appdrawer remains open when closing app with "back"
-more detailed info under "About phone"

Maar wat me nog het meeste aanspreekt is dat de ROM minder ruimte in zou nemen, waardoor je meer ruimte overhoudt voor applicaties. Ik heb dit eerlijk gezegd liever dan Sense 2.1, waardoor het ruimtegebrek alleen maar groter zou worden. Een gebruiker op XDA geeft aan 93 applicaties geïnstalleerd te hebben staan en nog 68MB vrij te hebben.

Hier nog wat screenshots van de nieuwe ROM:

Afbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285774827b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285776671b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285772146b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285772815b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285772418b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285773412b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285773038b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285773240b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285773620b.jpgAfbeeldingslocatie: http://p.images.91.com/abum91e/upload/2011/04/15/130285775521b.jpg

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
Laguna schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:31:
Wat er anders is tov Froyo met de gelekte Gingerbread ROM:

-new power On/off menu (from HD)
-new icon notifs (from HD)
-animated flipclock
-wifi b/g/n support
-smaller additions in setup menus
(still missing backup from 2.1 release)
-fading transitions from apps back to homepage (hm, was this in froyo stock?)
-appdrawer remains open when closing app with "back"
-more detailed info under "About phone"

Maar wat me nog het meeste aanspreekt is dat de ROM minder ruimte in zou nemen, waardoor je meer ruimte overhoudt voor applicaties. Ik heb dit eerlijk gezegd liever dan Sense 2.1, waardoor het ruimtegebrek alleen maar groter zou worden. Een gebruiker op XDA geeft aan 93 applicaties geïnstalleerd te hebben staan en nog 68MB vrij te hebben.

Hier nog wat screenshots van de nieuwe ROM:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb deze ROM gisteren ook geïnstalleerd. Ik heb precies toch niet echt meer ruimte hoor. Misschien 10MB meer, maar denk dat het nog net hetzelfde is als met FroYo.
Verder is het stabiel en iets sneller dan FroYo. Het effect van app naar homescreen vind ik persoonlijk toch wel een verbetering, het ziet er mooier uit :)
Ook is de browser volgens mij sneller, maar dit is gewoon een verbetering van Gingerbread dacht ik. Hij gaat precies ook iets zuiniger met het RAM geheugen om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
InZane schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:08:
[...]

Heb 't topic op XDA even door zitten lezen over deze nieuwe ROM. Ik zie geen reden om voor die ROM te gaan en ik blijf dus maar lekker bij mijn custom ROM.
Ik had hetzelfde, als je eenmaal een goede custom ROM hebt gevonden is het ook wel lastig daar af te stappen, maar ga hem nog wel even proberen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:46:
[...]

Volgens mij hebben ze mee gelezen, want nu wordt de juiste tijd weergegeven...
Heb vanmorgen de klantenservice gebeld en dit doorgegeven ... ? :D

Enfin, het was ook irritant doordat sms'jes echt door mekaar komen als je er een paar achter elkaar stuurt :)

EDIT:
Nee, als ik 'door netwerk aangegeven waarden' invoer dan gaat ie 3 minuten achteruit. Niet goed dus.

[ Voor 12% gewijzigd door RielN op 15-04-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RielN schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:22:
[...]

EDIT:
Nee, als ik 'door netwerk aangegeven waarden' invoer dan gaat ie 3 minuten achteruit. Niet goed dus.
Hier nu ook weer 2 minuten verschil...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik heb ook Vodafone en geen enkel probleem met de tijd loopt gewoon goed. Echter als ik een sms krijg van iemand met Lyca dan is het tijdstip daarvan wel zo'n 10 minuten vooruit. Vervolgens is het ook niet mogelijk om een sms terug te sturen eer die 10 minuten voorbij zijn. Ik wijt deze problemen echter aan het brakke Lyca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edw!n
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-06 23:18
jubeth schreef op zondag 27 maart 2011 @ 18:20:
Hmm.. ik begrijp nog steeds niet waar al dat enthousiasme voor dit wanproduct vandaan komt.
Ik bedoel, dat kreng van mij loopt om de haverklap vol. Niet zo vreemd als je maar een paar GB voor je hele systeem en al je apps hebt. En vooral niet als al die apps zich op de interne flash installen.

Vandaag alweer de zoveelste keer de batterij en SD eruit moeten halen om weer te kunnen booten ueberhaupt met dat kreng. Hoe je zoiets kunt ontwerpen is mij een raadsel. Het ding kan niet eens aan waar die voor gemaakt is!

Weet waar je aan begint. Ik zou geen iPhone doen, maar zeker ook niet de htc Desire.
geen idee of je al een oplossing hebt, maar gooi er maar een nieuwe sd kaart in; grote kans dat ie weer loopt als een zonnetje. Klinkt nl. als een heel bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edw!n
  • Laatst online: 26-06 23:18
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:27:
Dag iedereen,

Ik heb vandaag mijn Desire teruggekregen van Dynafix na reparatie. Op zich vrij tevreden over de snelheid hiervan (kleine twee weken na ophaling). Ik had de Desire laten ophalen omwille van vaak voorkomend probleem met moederbord (smartphone wordt warm en start -herhaaldelijk- opnieuw op). Zoals hier werd gesuggereerd heb ik gevraagd om een boardswap en die werd ook uitgevoerd. Op zich zou het probleem dus moeten opgelost zijn, maar helaas lijkt dat niet het geval. Na een paar uur (restoren van data en apps en contacts etc.) werd de telefoon opnieuw veel te warm en startte hij opnieuw op.

Zijn er mensen met dezelfde ervaringen? Is een boardswap altijd een succesvolle oplossing? Of kan het liggen aan batterij/eventueel restoren van instellingen? Lijkt me niet, maar word er wel stilaan wanhopig door.

Hoop dat iemand me verder kan helpen.

Grtz,

Nicolas
Ik heb ook een boardswap gehad, en dat leek even goed te gaan. Uiteindelijk heb ik de sd-kaart vervangen en van af dat moment geen enkele boot meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:33:
[...]

Klopt ! Ik wordt altijd om 07.00 wakker en als ik direct de tv aanzet voor het onbijtnieuws dat is het 07:03.
Ik heb dus ook te maken met een verschil van 2 minuten steeds. Al heeft het wel een tijdje lang gelijk gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Laatst online: 19-05-2024
Ik heb hier een soort profile-probleem met RCMixHD 3.5 D2EXT. Op de één of andere vage manier wordt mijn SIM kaart nu als een andere gezien en wordt er automagisch geswitched naar een ander profiel, waardoor ik nu niet meer bij mijn SMS berichten kan en heel mijn homescreen gereset is. Weet iemand hier hoe je dit weer ongedaan kan maken of van profiel kan wisselen?

Edit:// het belangrijkste vind ik zelf nu eigenlijk om mijn SMS bestanden te backuppen en dan flash ik wel de laatste versie (3.61) va RCMixHD ofzo. Moet ik alleen nog achter zien te komen waar Android die opslaat? Dus in welke systeem folder dat zit. Weet iemand dat toevallig?

[ Voor 27% gewijzigd door Bitage op 16-04-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Bitage schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:33:
Ik heb hier een soort profile-probleem met RCMixHD 3.5 D2EXT. Op de één of andere vage manier wordt mijn SIM kaart nu als een andere gezien en wordt er automagisch geswitched naar een ander profiel, waardoor ik nu niet meer bij mijn SMS berichten kan en heel mijn homescreen gereset is. Weet iemand hier hoe je dit weer ongedaan kan maken of van profiel kan wisselen?

Edit:// het belangrijkste vind ik zelf nu eigenlijk om mijn SMS bestanden te backuppen en dan flash ik wel de laatste versie (3.61) va RCMixHD ofzo. Moet ik alleen nog achter zien te komen waar Android die opslaat? Dus in welke systeem folder dat zit. Weet iemand dat toevallig?
Ik gebruik daarvoor sms backup + slaat ze op in gmail, en mocht je het willen kun je van daaruit ook restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Dat is voor de toekomst wel handig ja, maar ik ben op dit moment meer op zoek naar hoe ik mijn sms jes die op een ander (Sense) profile staan terug kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Hmm mijn sms jes zijn nu op miraculeuze wijze terug, zou niet weten hoe zo ineens, maar ik heb wel het idee dat deze Rom nu zwaar instabiel is. Straks na het werk eens de nieuwe versie installeren en nu alles backuppen. Bedankt voor het meedenken in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor rooten is er een apart topic.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 17-04-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Op mijn homescherm heb ik de Agenda Widget staat en daar staat nu 'Morgen: .. jarig', terwijl hij echt vandaag jarig is. Ook in de agenda zelf (dus niet met widget) staat het goed. Kent iemand dit probleem?

Ik heb versie 2.29.405.5.

[ Voor 6% gewijzigd door StephanVierkant op 18-04-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Stephan4kant schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:07:
Op mijn homescherm heb ik de Agenda Widget staat en daar staat nu 'Morgen: .. jarig', terwijl hij echt vandaag jarig is. Ook in de agenda zelf (dus niet met widget) staat het goed. Kent iemand dit probleem?

Ik heb versie 2.29.405.5.
Yep,

Probleem heb ik ook. De oplossing niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
uit welke agenda komen die verjaardagen?
Zijn dat contactpersonen of facebook contacten?

Ik heb ooit wel eens gelezen dag facebook contacten verkeerd komen te staan. Helaas geen oplossing ervoor.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
madmaus schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:42:
uit welke agenda komen die verjaardagen?
Zijn dat contactpersonen of facebook contacten?

Ik heb ooit wel eens gelezen dag facebook contacten verkeerd komen te staan. Helaas geen oplossing ervoor.
In mijn geval gaat het om gewone contacten, geen Facebook-contacten.
Rare is dat het niet altijd lijkt te gebeuren

[ Voor 5% gewijzigd door heutsm op 19-04-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
heutsm schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:18:
[...]

In mijn geval gaat het om gewone contacten, geen Facebook-contacten.
Rare is dat het niet altijd lijkt te gebeuren
Vreemd, met mijn contact verjaardagen heb ik geen problemen. Ik heb er net nog een aantal gecheckt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Het gaat inderdaad om Facebook-verjaardagen, gewone afspraken staat er wel goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_buk
  • Laatst online: 23-09 16:39
Aanmelden via HTC Peep lukt al een tijdje niet. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Laatst online: 01:13
p_buk schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:55:
tweetdeck installeren ;) IMHO de beste app die er is voor twitter.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 15:43
Mistraller schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:54:
[...]

tweetdeck installeren ;) IMHO de beste app die er is voor twitter.
True , alleen de widget die erbij zit is wat minder. De ingebakken twitter widget in sense is vele malen beter ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

p_buk schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:55:
SSL aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_buk
  • Laatst online: 23-09 16:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 14:06
Tja, en toen besloot mn Desire stuk te gaan...

Telefoon gaat over, ik pak em op, hoor niks. Ik terugbellen, weer niks. Dus ik mezelf bellen met een ander toestel, ook geen geluid meer uit de speaker. Nouja, dan maar ff een koptelefoon gebruiken. Oh, die ingang doet het ook niet meer... en het notificatielampje knippert niet meer. Das wel veel stuk in één keer. En toevallig alles aan de bovenkant. Na nog ff controleren bleek de camera het ook niet meer te doen. Grappige was dat de telefoon het voor de rest prima deed, kon nog internetten en als ik de luidspreker aanzette kon ik ook nog wel telefoneren. Maar da's dan toch wat onhandig in de trein.

Maar ja, stuk dus, dus opgestuurd naar Dynafix. Daar waren ze extreem snel met repareren, want ik had het toestel binnen 5 dagen alweer in mn handen. Probleem bleek een losgeschoten connector te zijn die blijkbaar al die onderdelen van stroom voorziet. Alles doet het nu weer, dus ik ben weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09 11:28
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:33:
[...]

same here. Het was me van de week toevallig opgevallen. Draai nu een ntp client en timesync in settings uitgezet. Zal dus een vodafone issue zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Zobat op 24-04-2011 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Laatste weken heb ik ook al meerdere keren gemerkt dat m'n klok inderdaad 2-3 minuten achterloopt, wat ik lichtelijk irritant vind :P Vodafone & standaard Desire. Soms loopt 'ie weer gewoon goed inderdaad, maar vaak genoeg loopt 'ie achter.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
Weet iemand of het mogelijk is om je kapotte amoled scherm te laten vervangen door een SLCD scherm? Aangezien amoled moeilijk verkrijgbaar is...

Mijn Desire is namelijk gevallen! En heeft nu een barst in het scherm (binnenin) paarse kleuren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:11
Goedendag,

Ik heb sinds vannacht het probleem dat auto modus (car mode) telkens aan springt op de telefoon. Dit is behoorlijk vervelend, en ik heb geen idee hoe ik dit weer kan uitschakelen. Naar mijn idee is dit probleem spontaan ontstaan (of na het gebruik van bluetooth). Als jullie een oplossing zouden hebben, Hartelijk Dank !

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt daarbij kwam ik Dread en Eddjuh tegen in Deel 6 die last hadden van het zelfde probleem, echter kon ik hierbij geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14
Gekke vraag he, maar heb je je telefoon al eens uit en weer aan gezet?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 04:54
Alusion schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:17:
Weet iemand of het mogelijk is om je kapotte amoled scherm te laten vervangen door een SLCD scherm? Aangezien amoled moeilijk verkrijgbaar is...
Ik weet het niet, maar wou je dit zelf gaan vervangen dan? Gewoon naar HTC sturen lijkt me, dan is het hun probleem. Ik neem aan dat zij makkelijker aan amoled kunnen komen dan jij of ik. Die reparatieafdelingen hebben heus nog wel een stapeltje amoleds op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Groentenboer schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:24:
Gekke vraag he, maar heb je je telefoon al eens uit en weer aan gezet?
Ja dat heb ik al een aantal malen geprobeerd, ook heb ik allerlei instellingen veranderd, Niets blijkt te werken. Snap er vrij weinig van. Ik heb hem zelf ook handmatig nog nooit op de carmode / auto mode gezet, sterker nog ik weet niet eens hoe dit zou moeten ..
Toch bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

G33st schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:02:
Goedendag,

Ik heb sinds vannacht het probleem dat auto modus (car mode) telkens aan springt op de telefoon. Dit is behoorlijk vervelend, en ik heb geen idee hoe ik dit weer kan uitschakelen. Naar mijn idee is dit probleem spontaan ontstaan (of na het gebruik van bluetooth). Als jullie een oplossing zouden hebben, Hartelijk Dank !

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt daarbij kwam ik Dread en Eddjuh tegen in Deel 6 die last hadden van het zelfde probleem, echter kon ik hierbij geen oplossing vinden.
Is een bekend probleem, zoek maar es in dit topic: Verwijderd in "HTC Desire - Deel 7"

Geen idee wat de oplossing is, heb er zelf geen last van gelukkig.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
jelmervos schreef op maandag 25 april 2011 @ 15:15:
[...]

Is een bekend probleem, zoek maar es in dit topic: Verwijderd in "HTC Desire - Deel 7"

Geen idee wat de oplossing is, heb er zelf geen last van gelukkig.
Had inderdaad gevonden dat meer mensen er last van hadden, maar een goede oplossing kon ik nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Het ziet er naar uit dat we misschien nog een maand moeten wachten op de Gingerbread update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Laatst online: 16-09 15:52
Dit is hier offtopic en daarnaast verwachten we op GoT eigen inzet.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 26-04-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knipje*

[ Voor 143% gewijzigd door RoD op 26-04-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Laguna schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 01:59:
Het ziet er naar uit dat we misschien nog een maand moeten wachten op de Gingerbread update.
Kan ook vanuit de provider komen natuurlijk, maar het is toch altijd afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 17:53
Ik heb na een paar maanden in het bezit te zijn van mijn desire nog nooit problemen gehad, nu ineens een hele rare. Gister na het openen van een smsje, waren al mijn berichten verdwenen. Opzich niet zo'n ramp natuurlijk (als dat eens in de 4 a 5 maanden gebeurt), maar leuk is anders. Echter, nu wou ik vandaag even reageren op iemand, bleek dat smsje alweer verdwenen te zijn wat het op deze manier toch wel vervelend maakt. Komt iemand dit bekent voor?

Na wat googlen vond ik onderanderen dit: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35234856 Klonk persoonlijk nogal vreemd, neem aan dat mijn telefoon niet standaard ergens anders mijn berichten back-upped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Cyleo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:38:
[...]

Kan ook vanuit de provider komen natuurlijk, maar het is toch altijd afwachten.
Dat bericht komt inderdaad van de provider in kwestie, maar bij FroYo bijv. zaten er ook maar 2 dagen tussen het moment dat HTC de update vrij gaf en dat Vodafone de update vrij gaf. Vandaar mijn voorzichtige conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Goedendag,

Ik heb dit probleem ook gehad. Overal gezocht online, maar weinig gevonden. Bij mij is het waarschijnlijk ontstaan nadat er wat water in m'n usb-aansluiting terecht gekomen is. Daarna niet direct ergens last van, maar vervolgens als ik 'm in de oplader of datakabel deed sprong-ie op car mode. Uiteindelijk stond-ie altijd op car mode en was de enige oplossing een board swap. Is keurig onder garantie verholpen. Het ligt in ieder geval waarschijnlijk aan je usb-aansluiting. Kennelijk zitten daar contacten in die bespeuren dat je telefoon in een car dock zit of iets dergelijks. Je zou kunnen proberen hem even schoon te maken. Als dat niet lukt wordt het opsturen vrees ik. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik heb iets wat ik zelf erg vervelend vindt. Op mijn vorige android telefoon, G1 heb ik het weleens gehad
dat elk email adres waar ik een mailtje naartoe stuurde in mijn contact lijst verscheen.
Nu heb ik het op mijn desire zo dat ik ze niet zie staan in mijn contact list. Maar als ik bijv een nieuwe email schrijf dan komen wel mail adressen naar voren waar ik ooit heen gemailed heb. Opzich is dat niet zo heel erg, maar het vervelende is dat ik al deze namen ook in mijn carkit terug zie.

Ik dacht eerst dat het hetzelfde was wat ik op mijn G1 had, maar dat is dus volgens mij niet het geval.
Ook heb ik gezocht op clear mail address cache, en heb uiteindelijk cache cleaner over mijn telefoon gehaald,
maar helaas bood dit ook niet het gewenste resultaat.
Ik draai momenteel de stock rom 2.2 (geroot).

Iemand die mij kan helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Goedendag,

Hey!

Goed nieuws, ik heb precies hetzelfde probleem gehad (ongeveer 3 maanden terug). Had ook opeens het probleem dat hij in automodus bleef staan (gewoon uit het niets). Ook als ik belde ging hij eerst op speaker (dit moest ik dan weer handmatig uitzetten) en muziek luisteren via oordopjes was ook een hel omdat ik de muziek niet zachter kon zetten. Heb destijds m'n hele telefoon gereset en echt van alles geprobeerd, maar helaas tevergeefs. Het heeft te maken met de usb aansluiting aan de onderkant geloof ik. Wat je het beste kan doen is gewoon contact opnemen met HTC. Zij zullen dan de telefoon op komen halen en repareren (bij mij 5 werkdagen geduurd). Vervolgens heb ik de Desire teruggekregen in een doosje met extra batterij en een doekje + pen!

[ Voor 7% gewijzigd door Disrupt0r op 27-04-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

grun93 schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:27:
[...]

Ik weet het niet, maar wou je dit zelf gaan vervangen dan? Gewoon naar HTC sturen lijkt me, dan is het hun probleem. Ik neem aan dat zij makkelijker aan amoled kunnen komen dan jij of ik. Die reparatieafdelingen hebben heus nog wel een stapeltje amoleds op voorraad.
Zelf laten vallen is natuurlijk jammer en betekent lekker betalen. Is mij ook gebeurd en laten maken door een bedrijfje hier in de buurt. Werkte goed kan ik je vertellen... telefoon weer helemaal oppietoppie! (fixsupport)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
all killer schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:28:
Ik heb na een paar maanden in het bezit te zijn van mijn desire nog nooit problemen gehad, nu ineens een hele rare. Gister na het openen van een smsje, waren al mijn berichten verdwenen. Opzich niet zo'n ramp natuurlijk (als dat eens in de 4 a 5 maanden gebeurt), maar leuk is anders. Echter, nu wou ik vandaag even reageren op iemand, bleek dat smsje alweer verdwenen te zijn wat het op deze manier toch wel vervelend maakt. Komt iemand dit bekent voor?

Na wat googlen vond ik onderanderen dit: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35234856 Klonk persoonlijk nogal vreemd, neem aan dat mijn telefoon niet standaard ergens anders mijn berichten back-upped?
Er is een optie dat hij na 200 berichten automatisch deze gaat verwijderen. Het zou kunnen dat deze aangevinkt is. Verder kun je even sms backup+ downloaden, die je smsjes backuped na je gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Laatst online: 21:28

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Kan iemand mij vertellen hoe ik 't beste een 'complete' backup van een Desire kan maken?
Moet er binnekort een opsturen, maar wil wel zaken als sms, mail, contacten en apps backuppen.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:30

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

magic_nl schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:01:
Kan iemand mij vertellen hoe ik 't beste een 'complete' backup van een Desire kan maken?
Moet er binnekort een opsturen, maar wil wel zaken als sms, mail, contacten en apps backuppen.
sms -> sms backup (market)
belhistorie -> call logs backup (market)
apps -> (Astro of Titanium Backup, laatste vereist root)
mail en contacten -> synchroniseren met je gmail account?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
G33st schreef op maandag 25 april 2011 @ 15:40:
[...]

Had inderdaad gevonden dat meer mensen er last van hadden, maar een goede oplossing kon ik nog niet vinden.
Heb ook het probleem gehad op mijn Desire en hielp het volgende:
disbehave schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Een late reactie, maar misschien interessant voor anderen. Ook ik had het probleem dat de telefoon automatisch op speaker ging tijdens gesprekken na een keer automodus in beeld te hebben gekregen.

Één oplossing van een engels forum werkte voor mij: zet je telefoon uit. Sluit de oplader aan, en start je telefoon weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Squall schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:27:
Ik heb iets wat ik zelf erg vervelend vindt. Op mijn vorige android telefoon, G1 heb ik het weleens gehad
dat elk email adres waar ik een mailtje naartoe stuurde in mijn contact lijst verscheen.
Nu heb ik het op mijn desire zo dat ik ze niet zie staan in mijn contact list. Maar als ik bijv een nieuwe email schrijf dan komen wel mail adressen naar voren waar ik ooit heen gemailed heb. Opzich is dat niet zo heel erg, maar het vervelende is dat ik al deze namen ook in mijn carkit terug zie.

Ik dacht eerst dat het hetzelfde was wat ik op mijn G1 had, maar dat is dus volgens mij niet het geval.
Ook heb ik gezocht op clear mail address cache, en heb uiteindelijk cache cleaner over mijn telefoon gehaald,
maar helaas bood dit ook niet het gewenste resultaat.
Ik draai momenteel de stock rom 2.2 (geroot).

Iemand die mij kan helpen :?
jep.

Ga naar HTC Contacten
Druk op Menu
kies Weergeven
Kies 'alleen contacten met tel. nr'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
RielN schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:01:
[...]

jep.

Ga naar HTC Contacten
Druk op Menu
kies Weergeven
Kies 'alleen contacten met tel. nr'
Dat vinkje had ik nog niet aan staan... ben benieuwd of het helpt.
Overigens alle contacten waar ik het over had zijn zoiezo niet zichtbaar in htc contacts.
Voorbeeld hiervan ik heb een mail van ebay gehad. Maak als ik nu een nieuwe mail naar "eb" wil opstellen, dan komt ebay weer naar voren. Maar deze is niet terug vinden in mijn contacten.
Echter komen al die namen dus ook naar boven in mijn carkit (die mijn telefoonboek weer ophaalt).

[ Voor 3% gewijzigd door NoReseth op 29-04-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Wellicht met je autom. gmail contacten tonen uitzetten?
Ik heb hier met mijn parrot namelijk geen last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het filmen van mijn HTC Desire Android 2.2 gaat het steeds mis .
Als ik film op 720p schokt het beeld enorm en steeds opnieuw .
Bij 640/480 kan ik pas filmen zonder dat het beeld schokt .
Ik heb een SD kaart van standaard 4 GB bij de aankoop van Vodafone .
Is het nu normaal dat een HTC Desire de resolutie van 720p niet aankan ????
Ik lees graag jouw antwoord .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 22:03
De enkele keer dat ik op 720p heb gefilmd, schokte het ook enorm. Heb daarna de reolutie snel weer omlaag geschroefd...

Oorspronkelijk kon de Desire ook niet met 720p filmen, dit is pas met de 2.2 update geintroduceerd. Van mij hadden ze het iig niet hoeven doen, want het is eigenlijk gewoon ombruikbaar... (nu gebruik ik de foto/film functie sowieso al zelden)

[ Voor 8% gewijzigd door ruurd v. op 29-04-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:29:
Met het filmen van mijn HTC Desire Android 2.2 gaat het steeds mis .
Als ik film op 720p schokt het beeld enorm en steeds opnieuw .
Bij 640/480 kan ik pas filmen zonder dat het beeld schokt .
Ik heb een SD kaart van standaard 4 GB bij de aankoop van Vodafone .
Is het nu normaal dat een HTC Desire de resolutie van 720p niet aankan ????
Ik lees graag jouw antwoord .
Kan aan de snelheid van je SD liggen. Wat voor class is deze?
Pagina: 1 ... 41 ... 61 Laatste