Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
lawaai schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:38:
Thx, mag de handleiding niet openen vanaf mijn locatie, maar hoe zit het met kosten?
Laten doen kost 102 euro, mocht het 50 euro goedkoper kunnen dan kan ik wel een dagje plannen, maar als het me 20 euro scheelt vind ik het niet de moeite.
Zou je even moeten kijken wat er precies stuk is..de digitizer of het lcd.amoled deel...
Wat zo'n digitizer of lcd/amoled kost moet je ff googelen.

Maar volgens mij is van 102 euro (weet niet precies wat ze dan doen...)eigenlijk niet zo heel veel te zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Mattie B schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 07:38:
Mijn htc desire start sinds twee dagen vanzelf op, gisteren werd ik wakker omdat hij opeens om de 5 minuten ging trillen dat er mail was. Dit vond ik vreemd aangezien ik hem uitgezet had,maar ja ik dacht hij kan niet vanzelf aan dus dacht eerst dat het aan mij lag. Totdat ik vanochtend wakker werd omdat hij begon te trillen en ik het witte boot scherm zag :S
. Weet iemand hoe dit komt?
Precies, ik heb het vanochtend ook gehad.
Ik vanochtend schrok wakker toen mijn desire om 7 uur uit zich zelf aanging.
Terwijl ik hem zeker weten uit heb gedaan en hij zit niet aan de oplader. Ook het knopje was bij mij niks mis mee.
Ik tast in het duister, want ik vind dit toch wel vreemd.
Ook geen apps recent geïnstalleerd die hiermee te maken kunnen hebben.
Misschien softwarematig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 09:17
grun93 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:51:
[...]

Mijn eerste gedachte was iets met zomertijd en een of ander alarm app? Er bestaan in ieder geval telefoons waarvan het alarm of wekker gewoon doorloopt, ook als de phone powered off is. Op de ingestelde tijd gaat de phone dan automatisch aan. Geen idee of desire dat ook kan echter.
Nu je het zegt komt het wel verdacht uit net de zomer tijd. Ik heb geen alarm ingesteld of een alarm app geïnstalleerd.ik zal deze week goed op blijven letten of hij 's avonds vanzelf aangaat.

@ hierboven, de mijne ging ook precies om 7uur aan :S

[ Voor 4% gewijzigd door Mattie B op 29-03-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

tiesvts schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:42:
[...]

Zou je even moeten kijken wat er precies stuk is..de digitizer of het lcd.amoled deel...
Wat zo'n digitizer of lcd/amoled kost moet je ff googelen.

Maar volgens mij is van 102 euro (weet niet precies wat ze dan doen...)eigenlijk niet zo heel veel te zeggen..
Is dit jou handleiding? http://tjworld.net/blog/htc-desire-tear-down

Trouwens ik ga hem gewoon opsturen... gebeurd het tenminste goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
lawaai schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:12:
[...]

Is dit jou handleiding? http://tjworld.net/blog/htc-desire-tear-down

Trouwens ik ga hem gewoon opsturen... gebeurd het tenminste goed.
Dat is de originele engelse versie ja...ik heb hem alleen maar vertaald en een pdf van gemaakt welke ik "vroeger" op ftd gezet heb...
Die 102 euro is dat bij htc zelf of...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag iedereen,

Ik heb vandaag mijn Desire teruggekregen van Dynafix na reparatie. Op zich vrij tevreden over de snelheid hiervan (kleine twee weken na ophaling). Ik had de Desire laten ophalen omwille van vaak voorkomend probleem met moederbord (smartphone wordt warm en start -herhaaldelijk- opnieuw op). Zoals hier werd gesuggereerd heb ik gevraagd om een boardswap en die werd ook uitgevoerd. Op zich zou het probleem dus moeten opgelost zijn, maar helaas lijkt dat niet het geval. Na een paar uur (restoren van data en apps en contacts etc.) werd de telefoon opnieuw veel te warm en startte hij opnieuw op.

Zijn er mensen met dezelfde ervaringen? Is een boardswap altijd een succesvolle oplossing? Of kan het liggen aan batterij/eventueel restoren van instellingen? Lijkt me niet, maar word er wel stilaan wanhopig door.

Hoop dat iemand me verder kan helpen.

Grtz,

Nicolas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 19:25
Ik heb hem 2 x laten repareren. De tweede keer is het probleem eindelijk (tot nu toe, nu weer 3 weken in gebruik) eindelijk opgelost. 2x dus een boardswap gehad.

[ Voor 61% gewijzigd door MoiZie op 30-03-2011 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

tiesvts schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:00:
[...]

Dat is de originele engelse versie ja...ik heb hem alleen maar vertaald en een pdf van gemaakt welke ik "vroeger" op ftd gezet heb...
Die 102 euro is dat bij htc zelf of...??
Nee bij fixsupport in voorburg.

[ Voor 1% gewijzigd door lawaai op 30-03-2011 11:39 . Reden: foute naam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:50
Is er ook een optie om de agenda functie aan te passen / te vervangen zodat ik een handiger overzicht heb van mijn afspraken, maandoverzicht inclusief de afspraken ipv de lijst? Wat agenda betreft moet ik toch zeggen dat ik mn iphone handiger vond.. ik kan maar geen betere oplossing vinden. Is er hier misschien iemand die iets anders gebruikt als de standaard agenda ofzo?

Bijvoorbeeld zoals de online mobiele weergave van Google calendar, maar dan ook offline te gebruiken zeg maar..

[ Voor 13% gewijzigd door Vince22 op 30-03-2011 15:26 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:46
Vince22 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:18:
Is er ook een optie om de agenda functie aan te passen / te vervangen zodat ik een handiger overzicht heb van mijn afspraken, maandoverzicht inclusief de afspraken ipv de lijst? Wat agenda betreft moet ik toch zeggen dat ik mn iphone handiger vond.. ik kan maar geen betere oplossing vinden. Is er hier misschien iemand die iets anders gebruikt als de standaard agenda ofzo?

Bijvoorbeeld zoals de online mobiele weergave van Google calendar, maar dan ook offline te gebruiken zeg maar..
Je kan niet de agenda aanpassen, wat wel kan is een App instaleren zoals Jorte, Die doet wel ongeveer wat jij wilt, vergeet niet de verschillende views te bekijken. Deze kan ook je Google calendar gebruiken.

Dit is trouwens niet zozeer een Desire-vraag, meer een Android-vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15

vind zelf Business Calendar Free erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023

Calendar pad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 16:57
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:27:
Ik heb vandaag mijn Desire teruggekregen van Dynafix na reparatie. Op zich vrij tevreden over de snelheid hiervan (kleine twee weken na ophaling). Ik had de Desire laten ophalen omwille van vaak voorkomend probleem met moederbord (smartphone wordt warm en start -herhaaldelijk- opnieuw op). Zoals hier werd gesuggereerd heb ik gevraagd om een boardswap en die werd ook uitgevoerd. Op zich zou het probleem dus moeten opgelost zijn, maar helaas lijkt dat niet het geval. Na een paar uur (restoren van data en apps en contacts etc.) werd de telefoon opnieuw veel te warm en startte hij opnieuw op.

Zijn er mensen met dezelfde ervaringen? Is een boardswap altijd een succesvolle oplossing? Of kan het liggen aan batterij/eventueel restoren van instellingen? Lijkt me niet, maar word er wel stilaan wanhopig door.
Mijn Desire heb terug sinds vorige week vrijdag... ook vanwege hetzelfde probleem en ook een boardswap gehad. Tot nu toe nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 22:30
lawaai schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:42:
Vanochtend van mijn houdertje afgesprongen en toen met mijn fiets erover heen gereden :'(
Eerst nog niks aan de hand, maar nu is vanaf links boven eerst alles roze geworden en nu wordt het roze paarse al blauw. 30% van me scherm dus stuk nu nog... geen idee hoe dit zich verder gaat ontwikkelen. Scherm reageert verder nog prima, als ik vanaf de zijkant het scherm in het licht hou dan zie ik barsten in het scherm, maar wel lastig te zien.

Dus wat nu? Reparatie zal niet geaccepteerd worden gok ik zo ;)
Zelf gaan doen... of laten doen? Iemand ervaringen...
je kan de schade meestal claimen bij je w.a. verzekering.
heb ik ook 2 jaar geleden gedaan bij mijn s.e. k850i, de tel zat in mijn broekzak en ik leunde tegen de tafel het beeldscherm is toen gebroken.
ik heb het toen opgegeven aan de verzekering en kon hem opsturen, kreeg hem terug met een nieuw beeldscherm voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met de weergadget. De current location blijft steeds steken op de oude locatie. Als ik bijvoorbeeld vanaf mijn woonplaats naar een andere plaats ga, dan veranderd hij automatisch van locatie, maar als ik dan weer terug ga naar mijn woonplaats dan staat hij nog op de plaats waar ik eerst ben geweest. Als ik bij de actieve processen de weergadget helemaal stop en opnieuw opstart dan staat hij nog steeds ingesteld op de oude locatie, erg vreemd! Is dit een bekende bug en hebben er hier meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:50
Dank voor de antwoorden over de agenda's.. werkt allemaal beter als de standaard app!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Je zou ook nog Android Agenda Widget kunnen proberen, hierin kun je erg veel instellen en ook je tasks toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

stokmeister schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:16:
[...]

heb ik ook 2 jaar geleden gedaan bij mijn s.e. k850i, de tel zat in mijn broekzak en ik leunde tegen de tafel het beeldscherm is toen gebroken.
ik heb het toen opgegeven aan de verzekering en kon hem opsturen, kreeg hem terug met een nieuw beeldscherm voor niks.
Bedankt voor de tip... niet geprobeerd is altijd mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

stokmeister schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:16:
[...]

Deze ervaring deel ik niet. Ik heb mijn toestel laten vallen en informeerde bij mijn verzekering of ik dit kon claimen. Helaas is schade die je zelf veroorzaakt niet gedekt door jouw W.A. verzekering, wat natuurlijk logisch is. Als iemand anders hem nu heeft laten vallen is het natuurlijk een heel ander verhaal...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westergas schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:11:
[...]

Als iemand anders hem nu heeft laten vallen is het natuurlijk een heel ander verhaal...
En dan nog kun je de schade niet claimen bij jouw verzekering, maar bij de verzekering van "iemand anders"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even om terug te koppelen op een oude post van mij hierboven. Ik had namelijk locatieproblemen met de weergadget. Nu blijkt dat dit probleem bij elke applicatie en bijvoorbeeld bij Google.nl zich voordoet. Als ik op bijwerken druk dan staat er: locatie niet beschikbaar. Of de weergadget laat bijvoorbeeld een oude locatie zien, waar ik op dat moment niet meer ben. Als ik mijn Wi-Fi aanzet, dan laat hij wel netjes mijn locatie zien. Het probleem ligt dus misschien niet bij de applicaties maar aan mijn bereik? Hebben er hier meer last van? Of zou het met iets te maken kunnen hebben wat gerepareerd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 23-09 10:13
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:40:
Even om terug te koppelen op een oude post van mij hierboven. Ik had namelijk locatieproblemen met de weergadget. Nu blijkt dat dit probleem bij elke applicatie en bijvoorbeeld bij Google.nl zich voordoet. Als ik op bijwerken druk dan staat er: locatie niet beschikbaar. Of de weergadget laat bijvoorbeeld een oude locatie zien, waar ik op dat moment niet meer ben. Als ik mijn Wi-Fi aanzet, dan laat hij wel netjes mijn locatie zien. Het probleem ligt dus misschien niet bij de applicaties maar aan mijn bereik? Hebben er hier meer last van? Of zou het met iets te maken kunnen hebben wat gerepareerd moet worden?
Heb je al eens gekeken naar de instellingen onder Locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:47:
[...]

Heb je al eens gekeken naar de instellingen onder Locatie?
Ja ;) GPS staat aan en draadloze netwerken gebruiken ook ;) Ook heb ik de applicaties een paar keer gekillt en heb twee keer een harde reset gedaan, maar telkens vindt hij geen locatie. Wel heb ik gewoon goed bereik en een 3G verbinding. GPS werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:03:
[...]

Ja ;) GPS staat aan en draadloze netwerken gebruiken ook ;) Ook heb ik de applicaties een paar keer gekillt en heb twee keer een harde reset gedaan, maar telkens vindt hij geen locatie. Wel heb ik gewoon goed bereik en een 3G verbinding. GPS werkt ook goed.
Als je bv Google Maps gebruikt, vind ie dan wel je locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:40:
Welke telefoon+rom gebruik je? Sommige ROMS hebben nl. locatieproblemen (CyanoGen tot RC2 bijvoorbeeld ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:19:
[...]

Welke telefoon+rom gebruik je? Sommige ROMS hebben nl. locatieproblemen (CyanoGen tot RC2 bijvoorbeeld ;) )
Ik heb er geen ROM opstaan. Het is gewoon de originele Android 2.2, softwarenummer: 2.29.405.5 versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dan heb je er dus wel een ROM op staan, maar geen custom ROM, anders kon-ie sowieso al niet opstarten ;) :P :>

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:06:
Dan heb je er dus wel een ROM op staan, maar geen custom ROM, anders kon-ie sowieso al niet opstarten ;) :P :>
Custom ROM bedoelde ik omdat hij het over Cyanogen etc had. Maar waar kan ik de ROM informatie vinden? Bij software-informatie staan alleen de kernel gegevens en de softwareversie.
Upbeat schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:45:
[...]

Als je bv Google Maps gebruikt, vind ie dan wel je locatie?
Ja, als ik Google Maps/Navigation gebruik dan zie ik d.m.v. de GPS mijn locatie nauwkeurig aangegeven.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:14:
[...]

En dan nog kun je de schade niet claimen bij jouw verzekering, maar bij de verzekering van "iemand anders"...
Ja zo dacht ik ook dat het ging... trouwens woensdag voor 18:00 op de post gedaan, vandaag mailtje dat ie klaar was. Dus hopelijk morgen teruggestuurd... mis hem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:01:
[...]

Custom ROM bedoelde ik omdat hij het over Cyanogen etc had. Maar waar kan ik de ROM informatie vinden? Bij software-informatie staan alleen de kernel gegevens en de softwareversie.

[...]

Ja, als ik Google Maps/Navigation gebruik dan zie ik d.m.v. de GPS mijn locatie nauwkeurig aangegeven.
Ok, je zei dat het alleen bij Het Weer en je browser dus de locatie niet werkt... In je browser staat ook een instelling m.b.t. locatie. Staat ie ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Je zou dan dit kunnen proberen: http://www.miui-au.com/howtos/faster-gps-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties! In de browserinstellingen staat de instelling m.b.t. de locatie ook aan. Ik vind het ook erg vreemd dat hij de locatie nu niet goed pakt, aangezien hij het vroeger altijd goed heeft gedaan. Het probleem doet zich al een week voor. Soms dan synct ie de locatie en staat er wel de juiste locatie en soms dan staat er helemaal niks. Dan klopt het weer ook niet meer. Ik heb nog even naar de link van Cyleo gekeken, alleen heeft dat ook te maken met de locatieinstelling voor het weer? Ik dacht dat deze namelijk via Wi-Fi of GPRS wordt gesynct en niet via GPS? Ik zal het in ieder geval eens proberen en kijken of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:08:
Bedankt voor de reacties! In de browserinstellingen staat de instelling m.b.t. de locatie ook aan. Ik vind het ook erg vreemd dat hij de locatie nu niet goed pakt, aangezien hij het vroeger altijd goed heeft gedaan. Het probleem doet zich al een week voor. Soms dan synct ie de locatie en staat er wel de juiste locatie en soms dan staat er helemaal niks. Dan klopt het weer ook niet meer. Ik heb nog even naar de link van Cyleo gekeken, alleen heeft dat ook te maken met de locatieinstelling voor het weer? Ik dacht dat deze namelijk via Wi-Fi of GPRS wordt gesynct en niet via GPS? Ik zal het in ieder geval eens proberen en kijken of het helpt.
Heb je de telefoon al eens helemaal uitgezet of de accu uit de telefoon gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 11:23
Zoek nog een vervangende accu voor mn desire.

Op dealxtreme vind ik een accu voor de desire G7, is de G7 de standaard desire hier in nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:38:
[...]

Heb je de telefoon al eens helemaal uitgezet of de accu uit de telefoon gehaald?
Ja ;) Maar het heeft nog niet geholpen. Verder moet ik er wel bij zeggen dat ik gisteren een paar keer een melding op mijn scherm kreeg, om de zoveel seconden. Daarop stond dat het proces com.htc.bgp onverwachts was afgesloten. Ik heb die foutmelding even opgezocht en blijkbaar heeft dat wel iets te maken met de weerlocatie. Wel erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:28:
[...]

Ja ;) Maar het heeft nog niet geholpen. Verder moet ik er wel bij zeggen dat ik gisteren een paar keer een melding op mijn scherm kreeg, om de zoveel seconden. Daarop stond dat het proces com.htc.bgp onverwachts was afgesloten. Ik heb die foutmelding even opgezocht en blijkbaar heeft dat wel iets te maken met de weerlocatie. Wel erg vreemd.
Toevallig kon ik vanmiddag mijn weergadget niet vernieuwen via wifi. Ik heb toen wifi uitgeschakeld en via mijn gsm-provider lukte het toen wel. Heb je dat al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:48:
[...]

Toevallig kon ik vanmiddag mijn weergadget niet vernieuwen via wifi. Ik heb toen wifi uitgeschakeld en via mijn gsm-provider lukte het toen wel. Heb je dat al eens geprobeerd?
Bij mij is het eigenlijk andersom ;) Via Wi-Fi lukt het altijd meteen, alleen via gprs lukt het soms. Al moet ik zeggen dat hij nu mijn locatie wel pakt via gprs. Alleen als ik dan bijvoorbeeld naar google.nl ga, dan zegt hij locatie niet beschikbaar. Als ik dan op bijwerken druk, gebeurd er verder ook niets. Misschien dat het gewoon een of andere bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 19:31

sphere

Debian abuser

@Jh92: je hebt geen Y5 geinstalleerd ofzo?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:52:
@Jh92: je hebt geen Y5 geinstalleerd ofzo?
Nee ;) Ik moet wel zeggen dat ik het net nog even geprobeerd heb en dat hij nu wel mijn weerlocatie laat zien en in google via gprs. Is te hopen dat hij het nu blijft syncen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Sevenhunt schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:21:

Op dealxtreme vind ik een accu voor de desire G7, is de G7 de standaard desire hier in nl?
Ja, G7 is de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:34:
Nee ;) Ik moet wel zeggen dat ik het net nog even geprobeerd heb en dat hij nu wel mijn weerlocatie laat zien en in google via gprs. Is te hopen dat hij het nu blijft syncen!
Ik moet zeggen dat ik wel eens heb na een stuk autorijden bijv. dat de locatie een uur of langer achter lijkt te lopen. Ik verdenk de app er van dat als hij de geografische locatie niet thuis kan brengen hij maar niks doet... zit je misschien in een klein plaatsje?

Puur onderbuikgevoel, ik kan het niet hard maken.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:45
Sevenhunt schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:21:

de reviews op DX beloven helaas weinig goeds mbt deze accu's. Zeker gezien het matige klepje van de desire, kan je beter een goed accupack nemen zodat je hem kan opladen, lijkt me.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:10:
[...]

Ik moet zeggen dat ik wel eens heb na een stuk autorijden bijv. dat de locatie een uur of langer achter lijkt te lopen. Ik verdenk de app er van dat als hij de geografische locatie niet thuis kan brengen hij maar niks doet... zit je misschien in een klein plaatsje?

Puur onderbuikgevoel, ik kan het niet hard maken.
Dat klopt ;) Ik woon namelijk net buiten een kleine stad in Zeeuws-Vlaanderen (Zeeland). Moet ik zeggen dat ik hier ook niet altijd even goed bereik heb. Als ik naar school ga in Vlissingen dan vind hij de locatie altijd meteen en ik heb ook altijd een vol bereik. Als ik dan weer terug thuis ben dan staat hij nog op de oude locatie meestal, omdat hij dan wat langer erover doet om de locatie te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Als Ik over de A6/A7 naar Noord-Groningen rij, en dan stop daar in een van God verlaten oord, dan heb ik dit ook. Soms. Maar goed als ik daar ben kijk ik zelden naar mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Sinds kort heb ik op mijn HTC DESIRE problemen met de touchscreen. Vooral in de rechter bovenhoek functioneert hij gewoon niet. Erg irritant.

Zijn er meer die dit probleem (gehad) hebben, en zou dit gewoon te repareren zijn? Mag ik aannemen dat zoiets gewoon onder de garantie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:36
marceltuit schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:26:
Sinds kort heb ik op mijn HTC DESIRE problemen met de touchscreen. Vooral in de rechter bovenhoek functioneert hij gewoon niet. Erg irritant.

Zijn er meer die dit probleem (gehad) hebben, en zou dit gewoon te repareren zijn? Mag ik aannemen dat zoiets gewoon onder de garantie valt?
Dat lijkt me gewoon een gevalletje garantie. Touchscreen hoort gewoon overal goed te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:28

Reinier

\o/

Wat ik ergerlijk vind is dat eens in de zoveel tijd geen enkele submitbutton in de browser meer werkt (op GoT, Google, Marktplaats, andere forums, etc. etc.) Ik moet de browser (of m'n Desire) dan herstarten. Herkent iemand dat? Op een Legend heb ik er geen last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Reinier schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:05:
Wat ik ergerlijk vind is dat eens in de zoveel tijd geen enkele submitbutton in de browser meer werkt (op GoT, Google, Marktplaats, andere forums, etc. etc.) Ik moet de browser (of m'n Desire) dan herstarten. Herkent iemand dat? Op een Legend heb ik er geen last van :(
Ik herken het probleem niet. Welke versie van Android draai je?

Offtopic: Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 09:16

Laguna

Connaisseur

Weet er iemand nog een handige manier om verjaardagen van mensen die je verwijderd hebt bij Facebook uit je agenda te verwijderen, zonder de resterende verjaardagen te verwijderen?. Enige optie die ik tot nu toe gevonden heb is je Facebook account te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar dat is natuurlijk verre van ideaal. Ik begrijp ook niet waarom je die gebeurtenissen niet gewoon uit je agenda kan verwijderen, zoals bij alle andere gebeurtenissen wel kan.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Laguna schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:48:
Weet er iemand nog een handige manier om verjaardagen van mensen die je verwijderd hebt bij Facebook uit je agenda te verwijderen, zonder de resterende verjaardagen te verwijderen?. Enige optie die ik tot nu toe gevonden heb is je Facebook account te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar dat is natuurlijk verre van ideaal. Ik begrijp ook niet waarom je die gebeurtenissen niet gewoon uit je agenda kan verwijderen, zoals bij alle andere gebeurtenissen wel kan.
Misschien werkt het door in je Agenda instellingen Facebook uit te vinken en dan later weer aan te vinken zodat ie opnieuw gaat syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Upbeat schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:11:
[...]

Misschien werkt het door in je Agenda instellingen Facebook uit te vinken en dan later weer aan te vinken zodat ie opnieuw gaat syncen?
Sorry vergeten te vermelden, dat had ik al gedaan en dan komen ze gewoon weer terug.. zal dus wel ergens gecachet staan :|

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:21
Je agenda legen via:
Instellingen, Applicaties, Applicaties beheren, tab "Alle applicaties", applicatie "Agenda-opslag", knop "Gegevens wissen".
Daarna opnieuw syncen. Dit helpt bij mij als bijvoorbeeld de kalender "Dutch Holidays" op m'n telefoon niet getoond meer wordt. Na legen en syncen is het weer terug.

[ Voor 29% gewijzigd door croxz op 05-04-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
http://www.androidplanet....-htc-desire-komt-spoedig/
Gingerbread komt eraan!

Eind april of begin mei volgens dit bericht.

[ Voor 17% gewijzigd door Cobiwan op 05-04-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

croxz schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:00:
Je agenda legen via:
Instellingen, Applicaties, Applicaties beheren, tab "Alle applicaties", applicatie "Agenda-opslag", knop "Gegevens wissen".
Daarna opnieuw syncen. Dit helpt bij mij als bijvoorbeeld de kalender "Dutch Holidays" op m'n telefoon niet getoond meer wordt. Na legen en syncen is het weer terug.
Volgens mij raak ik dan de afspraken die ik er handmatig in heb gezet ook kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:21
Laguna schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:34:
[...]
Volgens mij raak ik dan de afspraken die ik er handmatig in heb gezet ook kwijt..
Bij mij worden die bij aanmaken automatisch doorgezet naar Google Calendar. Na het legen sync je weer met Google Calendar en komen ze weer terug. Bij werkt het zo in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
  • Laatst online: 10-09 11:23
Mistraller schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:17:
[...]

de reviews op DX beloven helaas weinig goeds mbt deze accu's. Zeker gezien het matige klepje van de desire, kan je beter een goed accupack nemen zodat je hem kan opladen, lijkt me.
Vond de reviews niet zo slecht, er waren verschillende mogelijkheden, het is niet zo goed als een origineel nee.
Zo`n accupack is ook wel mooi, 29 euries voor 9600 Mah met tot 2 amp laden. :)
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

croxz schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:06:
[...]

Bij mij worden die bij aanmaken automatisch doorgezet naar Google Calendar. Na het legen sync je weer met Google Calendar en komen ze weer terug. Bij werkt het zo in ieder geval.
Toch de gok maar genomen en je had gelukkig gelijk :) FB entries zijn nu allemaal weg, maar heb er wel feestdagen voor terug :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Laatst online: 10:50
Sevenhunt schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:15:
[...]

Vond de reviews niet zo slecht, er waren verschillende mogelijkheden, het is niet zo goed als een origineel nee.
klik
Als je er eentje bestelt (zo'n los accupack), dan ben ik iig heel benieuwd naar je bevindingen :). Vooral of je 'm ook gemakkelijk op een verkeerd uitgangsvoltage kan zetten zonder dat je er erg in hebt.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn standaard android browser het niet meer doet, ik heb even gegoogled en in dit forum gekeken maar nergens anders het probleem of de oplossing gevonden. is dit een vaker voorkomend probleem en is er oplossing behalve de fabrieksinstellingen terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Roobje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:14:
Ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn standaard android browser het niet meer doet, ik heb even gegoogled en in dit forum gekeken maar nergens anders het probleem of de oplossing gevonden. is dit een vaker voorkomend probleem en is er oplossing behalve de fabrieksinstellingen terug zetten?
Wat voor fout krijg je? Toevallig net Flash op aanvraag ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Sj44k13 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:15:
[...]

Wat voor fout krijg je? Toevallig net Flash op aanvraag ingesteld?
Nu je het zegt, nee het was niet flash maar iets anders maar wel op aanvraag inderdaad kan me niet meer voor de geest halen wat het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Je kan altijd gegevens wissen bij 'Internet' bij applicatie beheer. Dan is de browser weer gereset. Je bent dan wel bookmarks e.d. kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Sj44k13 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:21:
Je kan altijd gegevens wissen bij 'Internet' bij applicatie beheer. Dan is de browser weer gereset. Je bent dan wel bookmarks e.d. kwijt.
Oke, bedankt zelf helemaal niet aan gedacht, maar het werkt, ik had niet zo veel bookmarks en ww's opgeslagen

Trouwens: ik had plug-ins ingeschakeld op aanvraag, misschien ligt het daar aan en ik had mijn locatie uitgezet

[ Voor 13% gewijzigd door Roobje op 06-04-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:45
Sevenhunt schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:15:
[...]

klik
Ik heb accu's van DX die minstens zo goed waren als origineel, dus dan vind ik dit dus een slechte accu. Ik heb al eens eerder een accu gehad die in het begin al slechter presteerde dan de aangegeven waardes, en na een half jaar stond ie helemaal bol.

Accu's die niet presteren zoals ze volgens de specs horen te doen, vertrouw ik niet.

Dat accupack wil ik ook gaan kopen, maar ik wacht nog ff op reviews... zie boven ;)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Laatst online: 23-09 19:25
Bij mij werkte de browser ook niet meer na instellen 'op aanvraag'. Ik was helaas niet zo slim en heb een fabrieksreset gedaan. :) (Maar nu wel weer 60MB vrije ruimte ipv 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

InZane schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:37:
[...]

Ik herken het probleem niet. Welke versie van Android draai je?

Offtopic: Gefeliciteerd!
Thanks ;)

Ik heb Android 2.2 (2.10.405.2, meest recent voor zover ik weet).
M'n Desire heeft 1 keer een flinke smak gemaakt op een betonnen trap en ik heb het idee dat dat toch de reden is waarom ik steeds van die onverklaarbare bugjes tegenkom. Want als elke Desire zo slecht is als de mijne zou het een afschuwelijk product zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roobje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:24:
[...]

Oke, bedankt zelf helemaal niet aan gedacht, maar het werkt, ik had niet zo veel bookmarks en ww's opgeslagen

Trouwens: ik had plug-ins ingeschakeld op aanvraag, misschien ligt het daar aan en ik had mijn locatie uitgezet
Die Plug-ins gaan over Flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Ja, dat plug-ins op aanvraag, dat werkte bij mij ook niet goed.

Is daar een workaround voor?, want elke keer als ik het probeer moet ik weer m'n gegevens van de browser verwijderen en ben ik alle bookmarks en cookies kwijt.

Ik had het maar gewoon uit gezet (het op aanvraag dus) en er niet meer aan gedacht, maar met sommige sites is het toch wel handig als niet alle banners en flauwe kul altijd geladen worden. (die sites bezoek ik nu via Opera mini)

--edit--
Eerst zelf zoeken Maarten!

het blijkt dus dat het wel werkt als je de taal op Engels zet (heb ik geen zin in, ik vind dit wel prettig in NL), en dat het vooral een probleem is met de vodafone-rom.

Heb ik nog iets over het hoofd gezien? Het zou mooi zijn als hier een oplossing voor is.

--nog een edit--
Ah, bedankt mattie-w !
Ik had niet gevonden dat het bleef werken als je weer terug ging naar Nederlands.

[ Voor 61% gewijzigd door MaffeMaarten op 07-04-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaffeMaarten schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:30:
Ja, dat plug-ins op aanvraag, dat werkte bij mij ook niet goed.

Is daar een workaround voor?, want elke keer als ik het probeer moet ik weer m'n gegevens van de browser verwijderen en ben ik alle bookmarks en cookies kwijt.
Ja ef teruglezen in et forum..

je moet eerst je gegevens wissen.. vervolgens stel je de taal van je toestel in op Engels.. dan ga je naar internet want dan kan je die plugin aanvraag wel aanpassen.. vervolgens zet je taal weer terug op NL et voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Reinier schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:29:
[...]

Thanks ;)

Ik heb Android 2.2 (2.10.405.2, meest recent voor zover ik weet).
M'n Desire heeft 1 keer een flinke smak gemaakt op een betonnen trap en ik heb het idee dat dat toch de reden is waarom ik steeds van die onverklaarbare bugjes tegenkom. Want als elke Desire zo slecht is als de mijne zou het een afschuwelijk product zijn :P
.405.5 is de nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Foutje, die heb ik :P

Ik ga een andere browser proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:32
Reinier schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:00:
[...]

opera mobile 11 adviseer ik :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
[...]

Tja, uh ik draai Android 2.3.3 dus vandaar dat ik het vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Sj44k13 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:11:
http://www.androidplanet....-htc-desire-komt-spoedig/
Gingerbread komt eraan!

Eind april of begin mei volgens dit bericht.
Super... geen idee wat het allemaal brengt, maar het zal vast beter zijn voor de snelheid van applicaties en meer functie's? Iemand een lijstje misschien... of ervaringen van mensen die deze versie al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
lawaai schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:23:
[...]

Super... geen idee wat het allemaal brengt, maar het zal vast beter zijn voor de snelheid van applicaties en meer functie's? Iemand een lijstje misschien... of ervaringen van mensen die deze versie al hebben?
Ik hoop op HTCSense.com ondersteuning, en inderdaad snelheid van apps,

Mijn toestel schijnt Vodafone Branded te zijn, ik heb even gekeken, maar de vorige keer (2.2-update) hebben de branded toestellen een maand langer moeten wachten dan de unbranded (en er was een gedoe met een 360-interface, maar dat kon ik niet helemaal volgen uit de nieuwsberichten)

Wordt het toch wel verleidelijk om te gaan knoeien met unbranden, als de update uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

[...]

Dolphin Browser Mini :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ja leuk als je geen geheugen gebrek hebt voor wat betreft ruimte, wat nu juist bij de Desire vaak het geval is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Laguna schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:58:
[...]

Ja leuk als je geen geheugen gebrek hebt voor wat betreft ruimte, wat nu juist bij de Desire vaak het geval is..
Vind ik niet echt een argument tegen FF, als je hem verplaatst naar SD neemt ie nog maar 168kB in in je telefoongeheugen, plus de gegevens, maar dat gaat ook niet zo hard.

Wat ik wel een argument tegen FF vind is dat ie er frustrerend lang over doet om op te starten, ik ben ook voor dolphin mini, en opera mini voor in de trein...

Toch is FireFox sync wel erg mooi en handig, zou mooi zijn als ik dat in m'n adroid browser kan krijgen, of in m'n dolphin browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
MaffeMaarten schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:51:
[...]

Vind ik niet echt een argument tegen FF, als je hem verplaatst naar SD neemt ie nog maar 168kB in in je telefoongeheugen, plus de gegevens, maar dat gaat ook niet zo hard.

Wat ik wel een argument tegen FF vind is dat ie er frustrerend lang over doet om op te starten, ik ben ook voor dolphin mini, en opera mini voor in de trein...

Toch is FireFox sync wel erg mooi en handig, zou mooi zijn als ik dat in m'n adroid browser kan krijgen, of in m'n dolphin browser.
Die sync is erg handig, maar toch vind ik mijn stock browser nog steeds het snelst. Wel een pro van FF is dat er een adblock add-on is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Laatst online: 10-05 02:04
Hey iedereen,

heb sinds een tijdje een vreemd probleem. Mijn desire koppelt zonder problemen aan mijn satnav in de auto (Amundsen RNS315). Muziek streamen gaat prima, ook contacten bekijken op de telefoon / nummers draaien via de satnav gaat prima. Maar nu het probleem: het geluid van de gesprekspartner komt niet meer uit de speakers van de auto. Met andere woorden, ik kan via het scherm van mijn satnav wel een nummer draaien, maar dan moet ik alsnog mijn telefoon pakken om te kunnen praten omdat geluid alleen maar uit het oortje van de telefoon komt.

Ik heb de satnav met andere telefoons geprobeerd: ging prima en werkte perfect. Geen issue in de satnav dus. Bluetooth settings in de desire ben ik nagelopen, niets vreemds. Ook heb ik al een keer of 3 de telefoon opnieuw gepaired met de satnav, zonder succes.

Ik heb al een beetje research gedaan via google en meerdere mensen geven aan een soortgelijk probleem te hebben na de laatste Android upgrade. Of bij mij de problemen toen ontstaan zijn weet ik niet.

Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Veel geluk lijk ik niet te hebben met m'n Desire, begin van het jaar wilde hij niet meer opstarten (het moederbord probleem) snel en prima opgelost door HTC. Daarna ging het prima tot afgelopen woensdag toen de telefoon zomaar vast liep, scherm/toetsen reageerde nergens meer op?? Accu was nog halfvol
Er zat niks anders op dan de accu eruit halen, vervolgens wilde ik de telefoon weer aanzetten maar zonder resultaat. Daarna van alles geprobeerd, accu eruit/erin aantal uur eruit gelaten etc. Dit nog meerdere keren herhaalt.
Aan de lader brand het oranje lampje wel maar als ik op de aan/uit knop druk gaat deze weer uit??
Iemand hier die dit ook mee heeft gemaakt?
Er zit weinig anders op dan HTC te bellen en de telefoon te laten repareren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:31

Len

Leeg

Je kan de Desire ook reboot-en door de knoppen "power" "vol-down" "track-pad" in te drukken. Even 10 seconden vasthouden en dan gaat het reboot-en.

Kan dit niet in de startpost? Ik ken nog nooit de accu er uit moeten halen :p Blij toe, dat accu-klepje vind ik maar niets.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:12:
Je kan de Desire ook reboot-en door de knoppen "power" "vol-down" "track-pad" in te drukken. Even 10 seconden vasthouden en dan gaat het reboot-en.
Als de knoppen niet werken, zoals bij pascalheister, zal dit niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 07:06

jerry_a

doei

XyberBorg schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:55:
Met andere woorden, ik kan via het scherm van mijn satnav wel een nummer draaien, maar dan moet ik alsnog mijn telefoon pakken om te kunnen praten omdat geluid alleen maar uit het oortje van de telefoon komt.

Iemand die kan helpen?
Staan allebei de vinkjes er wel bij profielen? (bluetoothinstellingen/op het apparaat gaan staan/opties).

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

lawaai schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:23:
Ik draai 2.3.3. met een Custom ROM (Oxygen 2.0.3). Conclusie: ik merk geen verschil waardoor je persé zou willen upgraden. Het enige zichtbare verschil is de oranje gloed als je aan het einde van een pagina bent gescrolled. Ik ben ook een handige feature van 2.2. kwijtgeraakt: de instelling dat je scherm niet kantelt bij 270 graden, zodat je in bed nog in portrait kan lezen/Inetten.

Sterker nog, met Gingerbread lopen mensen tegen random reboots aan (die dan in een loop blijven hangen). Schijnt Gingerbread-achtig te zijn, de Nexus S heeft er kennelijk ook last van. Het gebeurt mij niet vaak, maar dan is wel een reset nodig (aan-knop, volume omlaag en trackpad tegelijk indrukken).

Dit zijn natuurlijk non-Sense ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 20:40
- verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door paul99 op 09-04-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Iemand anders ook sinds een aantal dagen met Smart Keyboard Pro op de HTC Desire? Sinds een aantal dagen (ook al voor de update) is het toetsenbord totaal niet meer te gebruiken. Zodra hij wordt geactiveerd FC, dus noodgedwongen over op stock Android toetsenbord...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Een vraag: mijn Desire haalt geen updates meer binnen van Facebook (niet in de FriendStream, niet in de contact-afbeeldingen, geen status-updates van contacten enz.). Ik heb de sync (Facebook for HTC Sense) aanstaan, opnieuw syncen helpt niet, tel. opnieuw opstarten ook niet.

Bekend probleem? Oplossing?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:50:
Hallo,
Een vraag: mijn Desire haalt geen updates meer binnen van Facebook (niet in de FriendStream, niet in de contact-afbeeldingen, geen status-updates van contacten enz.). Ik heb de sync (Facebook for HTC Sense) aanstaan, opnieuw syncen helpt niet, tel. opnieuw opstarten ook niet.

Bekend probleem? Oplossing?
Alvast bedankt!
geheugen vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Laatst online: 19-08 23:16
Obiter dictum schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:42:
Iemand anders ook sinds een aantal dagen met Smart Keyboard Pro op de HTC Desire? Sinds een aantal dagen (ook al voor de update) is het toetsenbord totaal niet meer te gebruiken. Zodra hij wordt geactiveerd FC, dus noodgedwongen over op stock Android toetsenbord...
Geen problemen op m'n Desire met Smart Keyboard Pro 3.15. Opnieuw installeren brengt ook geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt telefoongeheugen? 18 MB is beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
mijn gmail wilde ook niet meer syncen met minder dan 15 Mb...
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 18:45:
[...]

Je bedoelt telefoongeheugen? 18 MB is beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 09:30
Vriendin heeft haar desire laten stuiteren op straat... Resultaat is het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://phpsolutions.nl/scherm_kapot.jpg

De telefoon werkt eigenlijk nog gewoon goed. Geen rare vlekken in beeld of zo en ondanks het kapotte glas werkt aanraken ook normaal (als je geen glassplinters in je vingers krijgt :P). Het gaat dus puur om het glas dat kapot is. Klopt het dat dit betekent dat het touchscreen vervangen moet worden?

Opsturen naar HTC kost je zo'n 130 euro heb ik begrepen uit dit topic en je zit met het gedoe van opsturen en zo, dus ik ben naar wat alternatieven gaan kijken. Je komt dan al snel wat tegen waar ze het voor bijv. 90 euro doen. Kan iemand een winkel aanbevelen in de omgeving Utrecht waar ze dit soort reparaties doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
IntToStr schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:09:
Vriendin heeft haar desire laten stuiteren op straat... Resultaat is het volgende:
[...]

De telefoon werkt eigenlijk nog gewoon goed. Geen rare vlekken in beeld of zo en ondanks het kapotte glas werkt aanraken ook normaal (als je geen glassplinters in je vingers krijgt :P). Het gaat dus puur om het glas dat kapot is. Klopt het dat dit betekent dat het touchscreen vervangen moet worden?

Opsturen naar HTC kost je zo'n 130 euro heb ik begrepen uit dit topic en je zit met het gedoe van opsturen en zo, dus ik ben naar wat alternatieven gaan kijken. Je komt dan al snel wat tegen waar ze het voor bijv. 90 euro doen. Kan iemand een winkel aanbevelen in de omgeving Utrecht waar ze dit soort reparaties doen?
Screenprotector erop plakken tegen de glassplinters, niks meer aan doen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
MaffeMaarten schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:23:
[...]

Screenprotector erop plakken tegen de glassplinters, niks meer aan doen :+ .
Dat was ook mijn eerste reactie, maar die werd niet op prijs gesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:32
IntToStr schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:09:
[afbeelding]

Je ziet wel precies waar ie terecht is gekomen eh... Misschien door 1 of andere turk laten vervangen? moet goedkoper kunnen volgens mij hoor... Geen idee waar ie in Utrecht zit.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ewivis schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:46:
[...]

Je ziet wel precies waar ie terecht is gekomen eh... Misschien door 1 of andere turk laten vervangen? moet goedkoper kunnen volgens mij hoor... Geen idee waar ie in Utrecht zit.
Als iemand zo'n figuur op de markt kent of zo, laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Laatst online: 15-09 15:15
MaffeMaarten schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:51:
[...]

Boedoel je syncen met je bookmarks? Zo ja, dan kan het als je op je PC Chrome gebruikt. Zorg dat Crhome de bookmarks synct naar je gmail adres en installeer op je Desire de app ChromeMarks Lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Laatst online: 10:50
Zo, dat is een flinke barst idd!

Daarom heb ik er toch maar een TPU case omheen gedaan. Geen pan voor een anderszijds zo dun en mooi toestel, maar aan de andere kant boeit uiterlijk me dan weer wat minder dan functionaliteit en rebuustheid. Ook tov. het scherm heb ik nu netjes een paar opstaande randjes. Als ie echt op de rotsen komt gaat het alsnog fout, maar plat op de straat/stoep zou nu een stuk minder desastreus aflopen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Pagina: 1 ... 40 ... 61 Laatste