Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Het woord Jou zit volgens mij standaard in de dictionary en kan je niet weghalen... Heel vaak naar gezocht en staat er niet in en toch krijg je die suggestie.SmithNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:31:
[...]
Instellingen - Taal en Toetsenbord - Touch Input - Gebruikerswoordenboek - Selecteer het woord, haal met backspace de letters weg en druk OK. Woord is weg!
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 18-01-2011 16:17 ]
Verwijderd
Ik heb nu al een nataal dagen het geheugen icoon in beeld. Ik heb alle programma's verwijderd of ze staan op de SD kaart.
Google maps, flashplayer ed kan je niet verwijderen, allen de updates. Ook willen deze niet naar de SD kaart (16GB)
In het overzicht worden de MB's ook niet correct weergegeven:

Zijn er nog andere mogelijkheden om te kijken waar ik ruimte vrij kan maken.
Met astro kan ik wel in mijn interne geheugen komen, alleen wat moet ik dan waar verwijderen?
- Je kan je apps forceren naar SD te gaan via de SDK en volgens mij ook met Spareparts,Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:12:
Ik lees dat meer mensen problemen hebben met het geheugen van de htc.
Ik heb nu al een nataal dagen het geheugen icoon in beeld. Ik heb alle programma's verwijderd of ze staan op de SD kaart.
Google maps, flashplayer ed kan je niet verwijderen, allen de updates. Ook willen deze niet naar de SD kaart (16GB)
[afbeelding]
Met astro kan ik wel in mijn interne geheugen komen, alleen wat moet ik dan waar verwijderen?
- Je kan met app 2 sd (of hoe dat ook heet, te vinden in de market) je cache clearen
- Onnodige programma's verwijderen. Ik heb heel wat spelletjes erop staan die ik nooit speel. Mocht ik ruimte gebrek hebben dan gaan ze eraf.
Sommige apps blijft op je telefoon geheugen staan terwijl het op je sdkaart hoort te staan. Je moet maar ff 'diskusage' downloaden, daar kan je zien welke apps er op je telefoon staan. Zo had ik apps als astro file manager via apps2sd gezet, maar toch staat er nog 3.5 mb op mijn telefoon geheugen!Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:12:
Ik lees dat meer mensen problemen hebben met het geheugen van de htc.
[afbeelding]
Apps worden niet altijd inderdaad volledig naar het SD geheugen geplaatst. Sommige laten maar een paar KB op de telefoon staan, andere inderdaad een paar MB. Zit per app nogal veel verschil in.kenkreutzer schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:17:
[...]
Sommige apps blijft op je telefoon geheugen staan terwijl het op je sdkaart hoort te staan. Je moet maar ff 'diskusage' downloaden, daar kan je zien welke apps er op je telefoon staan. Zo had ik apps als astro file manager via apps2sd gezet, maar toch staat er nog 3.5 mb op mijn telefoon geheugen!
[ Voor 12% gewijzigd door Scary Gil op 18-01-2011 21:17 ]
Verwijderd
zal ook kijken of ik de cache kan opschonen.
Verwijderd
Maar met deze app kan ik niet het scherm veranderen als iemand mij belt (of ik kijk hier hard overheen). Iemand een oplossing om het "incoming call" scherm te veranderen, zodat ik een horizontale slider heb ipv de verticale.madmaus schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:52:
[...]
Ja er zijn meerdere apps welke dat kunnen.
Ik zelf gebruik widgetlocker.
Het is een betaal app, maar je kan dan ook alle widgets die hebt op je homescreen plaatsen.
Bv weersvoorspeeling en klok.
Wat mij betreft een aanrader.
Je kan ook kiezen voor verschillende lockscreens.
1 nadeel aan alternatieve lockscreens, ze worden niet herkend door andere apps zoals juice defender.
JD denkt dat je screen unlockt is. Ik gebruik zulke apps niet dus ik heb er geen last van.
Daar staat het toegevoegde woord "Jou" dus niet tussen...SmithNL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:31:
[...]
Instellingen - Taal en Toetsenbord - Touch Input - Gebruikerswoordenboek - Selecteer het woord, haal met backspace de letters weg en druk OK. Woord is weg!
Als je je toestel root en er een sense loze ROM op zet, dan heb je wat je zoekt ( en nog veel meer opties)Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:25:
[...]
Maar met deze app kan ik niet het scherm veranderen als iemand mij belt (of ik kijk hier hard overheen). Iemand een oplossing om het "incoming call" scherm te veranderen, zodat ik een horizontale slider heb ipv de verticale.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik meen dat wanneer je tijdens het typen maar vaak genoeg "jou" selecteerd ipv "Jou" dat-ie dan vanzelf automatisch "jou" zou pakken, maar ik weet niet of dat kloptdbzfan schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:50:
[...]
Daar staat het toegevoegde woord "Jou" dus niet tussen...
Rail Away!
Moet je even teruglezen in dit topic, zijn meerdere opties genoemd. Je kan bijv. Improved E-mail nemen.victoryo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:01:
Ook heb ik nog een vraagje, waar kan ik de email apk vinden om hotmail exchange te activeren?
En is dit programmatje ook in het nederlands? Alvast bedankt!
http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.htmlvictoryo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:01:
Ook heb ik nog een vraagje, waar kan ik de email apk vinden om hotmail exchange te activeren?
En is dit programmatje ook in het nederlands? Alvast bedankt!
onderaan de eerste post.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Waarschijnlijk staan ze er dan ook een aantal keer in. Je kunt op je pc versie van Gmail eens kijken bij [Contactpersonen] en dan op de knop [Meer acties] drukken en dan kiezen voor de optie [Dubbele vermeldingen zoeken en samenvoegen]. Dit zou al wat kunnen schelen. Waarschijnlijk heb je Google contactpersonen en Telefoon contactpersonen en wellicht nog wat op je SIM kaart en van Facebook. Deze worden allemaal als aparte contactpersonen gezien.victoryo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:50:
Ik heb een vraagje. als ik op de telefoontoets druk om te bellen krijg ik al mijn contacten wel een stuk of 5keer er in? hoe kan dit?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik heb dit eerder al geprobeerd en toen werkte het wel. Ik heb dus een .nomedia txt aangemaakt via mn laptop en in de folder 'voices' geplaatst van mijn Mobile Maps folder. Alleen zie ik de de geluiden als 'arabic_man' enzo nog steeds in mijn winamp folder terug. Ik heb uiteraard al mijn telefoon gereboot.
Je moet toch een nieuwe folder aanmaken met de naam .nomedia?kenkreutzer schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:44:
Weet iemand waarom ik audio files van mijn mobile maps zie terwijl ik een .nomedia file in de folder heb geplaatst?
Ik heb dit eerder al geprobeerd en toen werkte het wel. Ik heb dus een .nomedia txt aangemaakt via mn laptop en in de folder 'voices' geplaatst van mijn Mobile Maps folder. Alleen zie ik de de geluiden als 'arabic_man' enzo nog steeds in mijn winamp folder terug. Ik heb uiteraard al mijn telefoon gereboot.
En misschien is winamp wel zo geprogrameerd dat het .nomedia files negeert. Dat doet mortplayer ook.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Je bedoeld 1 verdieping eerder in de mappen structuur?Rhapsody schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:50:
Moest je die .nomedia niet in de map plaatsen vóórdat er files in staan? Dat meen ik mij tenminste te herinneren.
Volgens mij niet hoor.
Bij mijn foto's werkt het prima door een folder .nomedia in de map zelf te zetten. Dan worden ze niet meer geindexeert door de gallery.
Reboot is niet eens nodig.
Volgens mij kun je die .nomedia gewoon in de map plaatsten waar de audio bestanden in staan, maar moet je je telefoon daarna even rebooten. Als het goed is staan ze daarna niet meer in je afspeellijsten...kenkreutzer schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:44:
Weet iemand waarom ik audio files van mijn mobile maps zie terwijl ik een .nomedia file in de folder heb geplaatst?
Nee ik bedoel:madmaus schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:59:
[...]
Je bedoeld 1 verdieping eerder in de mappen structuur?
Volgens mij niet hoor.
Bij mijn foto's werkt het prima door een folder .nomedia in de map zelf te zetten. Dan worden ze niet meer geindexeert door de gallery.
Reboot is niet eens nodig.
- je hebt een lege map
- daar plaats je dat .nomedia bestand in
- vervolgens je foto's/audio files
Op het moment dat je zo'n folder met foto's/audio files hebt, wordt dat geindexeerd. Ga je daarna dat .nomedia bestand toevoegen, is het al geindexeerd en heeft het .nomedia bestand geen effect.
Maar nogmaals; dit weet ik niet zeker.
20-01 - Edit: Oplossing hier te vinden: kenkreutzer in "HTC Desire - Deel 7"
[ Voor 7% gewijzigd door Rhapsody op 20-01-2011 14:36 . Reden: Link naar oplossing toegevoegd ]
Ik heb nu op mijn pc in gmail alle contactpersonen verwijderd. maar eerst samengevoegd. Dit heeft wel geholpen.janvanduschoten schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:40:
[...]
Waarschijnlijk staan ze er dan ook een aantal keer in. Je kunt op je pc versie van Gmail eens kijken bij [Contactpersonen] en dan op de knop [Meer acties] drukken en dan kiezen voor de optie [Dubbele vermeldingen zoeken en samenvoegen]. Dit zou al wat kunnen schelen. Waarschijnlijk heb je Google contactpersonen en Telefoon contactpersonen en wellicht nog wat op je SIM kaart en van Facebook. Deze worden allemaal als aparte contactpersonen gezien.
Nu staan ze er allemaal 2x in. 1x met een simkaart plaatje er achter en 1x met een poppetje er achter.
Ik wil zeg maar gewoon alleen sim contacten zien.
Dit heb ik bij HTC Contacten al zo ingesteld maar toch als ik op het telefoontje druk krijg ik iedereen 2x
Ook hotmail push is gelukt met improved email!
Nog 1 vraagje. is het ook mogelijk net zoals bij het originele email programma dat er zo'n 1tje komt te staan
als je bijvoorbeeld 1 nieuw emailtje hebt
En hoelang gaat jullie batterij eigenlijk mee? En hebben jullie nog speciale apps draaien omdat te verbeteren
? En bijvoorbeeld bewegende achtergronden uitstaan?
[ Voor 26% gewijzigd door victoryo op 19-01-2011 13:54 ]
Nou, m'n Desire is weer afgemeld van reparatie en kan ik waarschijnlijk morgen weer thuis verwachten. Door het bericht van Dynafix dat ze het verkeerde IMEI nummer hadden ontvangen had ik het RMA nummer. Hierdoor kan ik de Dynafix reparatiestatus gebruiken waar je kan zien welke servicehandeling ze hebben uitgevoerd.The Legend schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:01:
Vandaag m'n Desire weer aangemeld voor reparatie i.v.m. een haperende g-sensor. Hopen dat het weer net zo snel gaat als de afgelopen keer. Ze hebben de bon echter aangemaakt onder m'n oude IMEI nummer. Blijkbaar hebben ze de boardswap (en dus het gewijzigde IMEI nummer) niet verwerkt in hun eigen systeemToen ik dit melde (2e keer bellen dus) zei persoon² dat dat geen probleem zou zijn omdat het serienummer van het toestel niet gewijzigd is (dat is ook zo). Ik ben benieuwd.. zie het wel gebeuren dat ze het toestel alsnog kwijtraken aan de hand van het verkeerde IMEI nummer
Ik heb dus binnen 3 weken 2 boardswaps gehadServicehandeling: Boardswap
Ik ben toch malle pietje niet!
Iemand die dit ook heeft gehad?
Lijkt me namelijk niet de beste oplossing om alle afspraken aan te passen zodat ze weer zichtbaar worden..
Aha zo, volgens mij ligt dat aan het programma wat indexeert, Gallery 3D bijvoorbeeld indexeert zodra je hem opent. Hierdoor is ook geen reboot nodig. Ik zag meteen in welke folders in de .nomedia folder had geplaatst.Rhapsody schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:18:
[...]
Nee ik bedoel:
- je hebt een lege map
Op het moment dat je zo'n folder met foto's/audio files hebt, wordt dat geindexeerd. Ga je daarna dat .nomedia bestand toevoegen, is het al geindexeerd en heeft het .nomedia bestand geen effect.
Probeer de gegevens van de agenda (opslag) eens te verwijderen. Zo haalt ie bij de volgende synchronisatie alles opnieuw op.Stfnlln schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:47:
Kom vandaag achter een raar probleem met mn desire. Ik heb meerdere agenda's (normaal, school en sport) en nu blijkt het dat alle afspraken (behalve een paar) uit de sport-agenda weggevallen zijn. Ze zijn wel gewoon zichtbaar op de computer. Telefoon restarten, agenda's verwijderen en weer toevoegen, niks helpt. Alleen nu heb ik 1 afspraak (op de computer) verplaats naar een andere dag en nu kan ik hem opeens wel weer zien op mn telefoon..! Dus van nog een afspraak de details aangepast, werd deze ook weer zichtbaar op mn telefoon..
Iemand die dit ook heeft gehad?
Lijkt me namelijk niet de beste oplossing om alle afspraken aan te passen zodat ze weer zichtbaar worden..
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Hoe lang mijn batterij meegaat is natuurlijk erg afhankelijk van het gebruik. (Echt) Intensief 1 volle dag.victoryo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:48:
[...]
[...]
En hoelang gaat jullie batterij eigenlijk mee? En hebben jullie nog speciale apps draaien omdat te verbeteren
? En bijvoorbeeld bewegende achtergronden uitstaan?
Minder intensief 2 dagen. Maar hoe je het ook bekijkt, dit zegt niet zo veel.
Speciale Apps alleen SetCPU ivm underclocken en een beetje OC
Ik heb een donkere achtergrond en inrichting / thema dus zoveel mogelijk zwart.
Verder draai ik Oxygen (nog zonder de speciale Oxygen HBOOT maar wel met S-Off, al voegt dat hier niets toe)
Topjelmervos schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:11:
[...]
Probeer de gegevens van de agenda (opslag) eens te verwijderen. Zo haalt ie bij de volgende synchronisatie alles opnieuw op.
Wel opletten dat je de goede kant op synchroniseert.Stfnlln schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:22:
[...]
Topbeetje jammer dat ik daar zelf niet op gekomen was
Als je de laatst bekende gegevens synchroniseert (dat zijn de verwijderde) dan ben je alles kwijt.
Je moet dus je pc items met je telefoon synchroniseren.
Ik was in eerste instantie ook heel blij met Improved Email. Eindelijk push mail met Hotmail (ben nog geen andere app tegen gekomen die dit op de Desire kan). Alleen stopt de app na een tijdje (meestal uren tot een dag) met werken. Als ik min gegeven verwijder en opnieuw invoer, dan doet ie het weer een tijdje. En blijkbaar ben ik niet de enige met dit issue. Volgens de maker (www.mwebester.us; ik zie nu dat de normale pagina er niet meer staat maar deze tekst stond nog wel in google cache):victoryo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:48:
Het is al gelukt danku allen!
Ook hotmail push is gelukt met improved email!
Nog 1 vraagje. is het ook mogelijk net zoals bij het originele email programma dat er zo'n 1tje komt te staan
als je bijvoorbeeld 1 nieuw emailtje hebt :)[...]
Ik heb de oude versie geporbeerd en hoewel het wel lukte om een account aan te maken kreeg ik geen notificaties.Okay I know a bunch of you are having issues with email no longer syncing after a certain amount of time. Until I can really get into fixing this, I’ve uploaded the previous version of the ‘free’ Improved Email if you want to use that instead. Remember, you’ll have to erase any Exchange accounts, then go into android Settings -> Security-> Device administrator and uncheck/disable the entry there if there is one, then uninstall the other version.
[ Voor 5% gewijzigd door Ray-zor op 19-01-2011 16:48 ]
Hoe zijn de problemen daar mee?
Welke tutorial? (Sorry, ik volg dit topic niet fanatiek.)victoryo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:51:
Oke, en de applicatie uit de tutorial dan die doet het ook met hotmail.
Hoe zijn de problemen daar mee?
nee je kaart wordt iedere keer geindexeerd, maar bij bestanden als ringtone's en systeem geluiden wordt het pad naar het geheugen geschreven,Rhapsody schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:18:
[...]
Nee ik bedoel:
- je hebt een lege map
je kan ook gewoon even je kaart ontkoppelen en weer koppelen werkt ook
De applicatie uit deze link:Ray-zor schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:07:
[...]
Welke tutorial? (Sorry, ik volg dit topic niet fanatiek.)
http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html
Die had ik gister een tijdje draaien. Maar aangezien die geen html kan weergeven toch maar overgegaan op de standaard mail clien met pop.
Verder deed ie t wel goed.
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
Battle.net || Strava
Verwijderd
Gewoon HTC bellen voor een afspraak om de Desire op te laten halen, na een week heb je hem dan weer met, als het goed is, een boardswap terug. Zo is het bij mij tenminste gegaan (ook abbo destijds afgesloten via GSMweb)sfinx schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:36:
Volgens mij heb ik ook last van het 'reboot' probleem: m'n HTC desire (9 maanden oud) reboot steeds vaker spontaan. Begon tijdens gebruik van navigatie via Maps maar treed nu ook op tijdens het luisteren van muziek en tegelijkertijd wat browsen. Het toestel heb ik bij een abonnement via GSMweb gekregen, het toestel is simlock/operatorlogo vrij. Dit betekent dat het toestel ook bij GSMweb ter reparatie moet worden aangeboden. Zijn er hier mensen die daarmee ervaring hebben? Of is het aan te raden via een andere weg het toestel te laten repareren?
Gewoon HTC bellen. Heb ik vorige week maandag gedaan en gisteren had ik hem al weer terug.sfinx schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:36:
Volgens mij heb ik ook last van het 'reboot' probleem: m'n HTC desire (9 maanden oud) reboot steeds vaker spontaan. Begon tijdens gebruik van navigatie via Maps maar treed nu ook op tijdens het luisteren van muziek en tegelijkertijd wat browsen. Het toestel heb ik bij een abonnement via GSMweb gekregen, het toestel is simlock/operatorlogo vrij. Dit betekent dat het toestel ook bij GSMweb ter reparatie moet worden aangeboden. Zijn er hier mensen die daarmee ervaring hebben? Of is het aan te raden via een andere weg het toestel te laten repareren?
Doe er voor de zekerheid wel even een een uitgebreide foutbeschrijving bij met wat je zelf al gedaan hebt.
Fabrieksinstellingen enzo.
[ Voor 8% gewijzigd door The Anarchist op 20-01-2011 09:49 ]
Bedankt voor de tip. Net even met HTC gebeld, morgen wordt het toestel opgehaald. Ben benieuwd hoe de reparatie verder gaat.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:43:
[...]
Gewoon HTC bellen voor een afspraak om de Desire op te laten halen, na een week heb je hem dan weer met, als het goed is, een boardswap terug. Zo is het bij mij tenminste gegaan (ook abbo destijds afgesloten via GSMweb)
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
Ik heb nu sinds april/mei de Desire, met een 1 jarig contract, en meestal beginnen de geruchten over een nieuw toptoestel wel enkele maanden voor lancering. Maar het blijft stil...
Wat zou ik echt anders willen? Hogere resolutie scherm, zodat je meer tekst kunt lezen op een pagina, nu worden letters minder mooi als ze kleiner worden. Meer geheugen bruikbaar voor installatie van apps.
Eigenlijk best weinig te wensen... Materiaal behuizing + hardware knoppen op huidige Desire zijn al top.
Dat van die letters ligt aan amoledjopie schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:08:
Missen jullie ook de geruchten over een nieuw toestel?
Ik heb nu sinds april/mei de Desire, met een 1 jarig contract, en meestal beginnen de geruchten over een nieuw toptoestel wel enkele maanden voor lancering. Maar het blijft stil...
Wat zou ik echt anders willen? Hogere resolutie scherm, zodat je meer tekst kunt lezen op een pagina, nu worden letters minder mooi als ze kleiner worden. Meer geheugen bruikbaar voor installatie van apps.
Eigenlijk best weinig te wensen... Materiaal behuizing + hardware knoppen op huidige Desire zijn al top.
Zowel de Desire HD als Desire Z zijn al geruime tijd verkrijgbaar.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik maakte mooie stappen vooruit van een Palm Treo > Tytn II > Touch Pro > Desire.
De volgende stap vooruit zal dan maar een kleintje zijn, en misschien wel een Simonly worden en dan een paar maanden langer wachten.
Met veel moeite geinstalleerd gekregen en hij werkt inderdaad ook. Ik houd 'em een tijdje aan, kijken hoe het bevalt.victoryo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:29:
[...]
De applicatie uit deze link:
http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html
Die had ik gister een tijdje draaien. Maar aangezien die geen html kan weergeven toch maar overgegaan op de standaard mail clien met pop.
Verder deed ie t wel goed.
Bijna goed:Rhapsody schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:18:
[...]
Nee ik bedoel:
- je hebt een lege map
- eerst alle nummer (die je wilt luisteren) van je sdkaart halen.
- telefoon rebooten, winamp openen (hierdoor indexeert winamp al je bestanden opnieuw, waardoor je voices van mobile maps onzichtbaar zijn)
- weer je nummers op je sdkaart zetten.
Thnx iig voor het helpen op de goede weg! (:
Ik ben het volledig met je eens! Heb ook de Desire sinds de launch en wilde in april/mei weer een nieuw toestel halen. Echter, de Desire Z hoef ik niet (toetsenbord) en de HD is wel leuk, maar ook geen gigantische stap voorwaarts. Een iets betere GPU en wat meer geheugen, en dat is het dan wel. Het 4,3" scherm is voor mij niet echt veel toegevoegde waarde namelijk...jopie schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:08:
Maar, over een maandje is het WMC en dan doet HTC hopelijk al z'n grote aankondigingen. Anders ga ik toch wel sinds 3 jaar kijken naar een ander merk...
Toestelletje met gorillaglas of dragontrail zou wel leuk zijn...die schermen van de Desire serie zijn gewoon te slap. Verder mis ik niets aan mijn Desire wat me een nieuw toestel zou doen aanschaffen. Zelfs de Desire Z spreekt me niet echt aan vanwege het ontbreken van de hardware home/search/menu buttons.jopie schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:08:
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
..en inmiddels m'n toestel weer terug. Nu kon er geen mooi "I'm back!" doosje meer vanaf, blijkbaar maximaal één per klantThe Legend schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:32:
[...]
Nou, m'n Desire is weer afgemeld van reparatie en kan ik waarschijnlijk morgen weer thuis verwachten. Door het bericht van Dynafix dat ze het verkeerde IMEI nummer hadden ontvangen had ik het RMA nummer. Hierdoor kan ik de Dynafix reparatiestatus gebruiken waar je kan zien welke servicehandeling ze hebben uitgevoerd.
[...]
Ik heb dus binnen 3 weken 2 boardswaps gehadBlijkbaar zit de G-sensor dus geintegreerd op het moederbord..
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Deze oplossing werkt niet voor mij. Het ligt ook niet aan de PC, ik heb het op meerdere geprobeerd namelijk.pieterb44 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:30:
[...]
Koppel je telefoon eerst af.
Ik had hetzelfde probleem en ik het het aldus opgelost.
Start, configuratiescherm,systeem en beveiliging, systeem, apparaatbeheer.
Nu zie je ergens bovenaan Android USB Devices staan.
Deze vermelding verwijder je.
Nu sluit je je telefoon aan en vervolgens worden alle drivers weer opnieuw geïnstalleerd (mits je een internetverbinding hebt). Daarna werkte het bij mij weer probleemloos.
@Westergas
Ik zie het. Excuses.
EDIT: Volgens mij moet ik rsync backup for Android hebben
[ Voor 14% gewijzigd door Mistraller op 21-01-2011 01:56 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
bomen het bos niet meer. Heb wat websites als gsmstunter.nl en phonehouse.nl bekeken.
Zat aan eenmalig betalen +/- 100 euro te denken. En dan een abbo met niet teveel minuten maar wel
internet erbij. Abbo kosten per maand gemiddeld zo een +/- 20 euro. Contractduur 2 jaar.
Kan zoiets voor de HTC Desire niet vinden zo scherp... Provider liefst Vodafone anders iets anders.
Je wordt blijkbaar op je wenken bediend.jopie schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:08:
nieuws: Afbeeldingen van vier nieuwe HTC-toestellen duiken op
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Eenmalig 59 euro , Aansluitkosten 24,95 euro.
Tele2 Voordeel 200 incl. Internet onbepekt Basis.
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 18,75.
Voor een HTC Desire ( brown )
Zou dat wat zijn Tele2
Dat was voor mij destijds de goedkoopste.
Die valt dus definitief af.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heb dit nog gevonden ;
Eenmalig 119 euro , Aansluitkosten 24,95 euro.
T-Mobile Relax 130 + Web incl. Onbeperkt internet extra snel
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 25,50.
Voor een HTC Desire HD
Of...
Eenmalig 29 euro , Aansluitkosten 24,95 euro.
T-Mobile Relax 130 + Web incl. Onbeperkt internet extra snel
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 25,50.
Voor een HTC Desire ( brown )
Oeps niet gezienUpbeat schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:48:
Ik denk dat je beter hier terecht kan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1395234
Kheb de HTC een half jaar lang gebruikt met Simpel op het KPN netwerk en altijd prima een data/internet verbinding kunnen maken. Nu is Simpel bezig met overstappen van het kpn naar het t-mobile netwerk wat opzich al irritant genoeg is, en nu moest ik dus vandaag mijn nieuwe sim-kaart plaatsen en sindsdien kan ik geen internet verbinding meer krijgen. Ik heb de huidige APN's verwijderd en een nieuwe toegevoegd via de instellingen op de Simpel website, maar kan dus geen verbinding maken.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Misschien slaat het nergens op, maar helpt het om data roaming aan te zetten? Ik zou me voor kunnen stellen dat je telefoon het netwerk vanwege die overschakeling ondanks de nieuwe sim als een vreemd netwerk ziet.Chaoss schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:35:
Zijn hier meer mensen die niet geen data verbinding met simpel/T-mboile kunnen maken?
...
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Verwijderd
Bedankt voor de tipMistraller schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:24:
Er zijn veel apps om allerlei backups van je toestel te maken op SD, maar ik zoek nu nog een appje die via wifi 's nachts een backupje naar mijn NAS kan maken van de SD. Bestaat dat?
EDIT: Volgens mij moet ik rsync backup for Android hebben
Lukt dat? Ik heb eerder vergeefs geprobeerd een Jabra te koppelen en die kreeg ik niet gevonden. Dat was wat Androidversies geleden. Ik weet dat er veel gedoe is met Desire en Bluetooth en voordat ik bestel...
Iemand?
thanks!
Steven
Mijn Nokia BH-503 doet het goed. Enige is dat hij af en toe niet automatisch aan geluid van medium koppelt, maar slechts aan audio van telefoon. Dan moet je even disconnect drukken en daarna pakt hij hem dan wel als je koppelt:). Kan verder gewoon telefoontjes mee aannemen enzo en volgens mij ook iemand terugbellen, al heb ik dat niet echt geprobeerd nog.StevenAmsterdam schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:49:
Ik wil de Nokia Bluetooth Headset BH-106 gebruiken met mijn Desire met Froyo 2.2.
Lukt dat? Ik heb eerder vergeefs geprobeerd een Jabra te koppelen en die kreeg ik niet gevonden. Dat was wat Androidversies geleden. Ik weet dat er veel gedoe is met Desire en Bluetooth en voordat ik bestel...
Iemand?
thanks!
Steven
data roaming staat aan (stond altijd al aan).bribrab schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 09:09:
[...]
Misschien slaat het nergens op, maar helpt het om data roaming aan te zetten? Ik zou me voor kunnen stellen dat je telefoon het netwerk vanwege die overschakeling ondanks de nieuwe sim als een vreemd netwerk ziet.
als ik het vinkje bij gegevens verbinding uitzet en weer aan krijg ik de melding "verbinding mislukt door onjuiste APN instellingen".
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
HTC-sync synchroniseerd prima met Outlook.Wijnands schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:55:
Dit toestel staat op de shortlist voor vervanging van mijn nokia 5800. Een van de grootste ergenissen die ik heb met die nokia is dat synchroniseren met outlook alleen kan via dat onmogelijk lompe Ovi Suite. Ik weet dat de Android familie heel google gericht is maar is er een makkelijke en lichte manier om op een desire met standaard HTC firmware toch via een kabeltje of via BT outlook contacten en agenda te synchroniseren?
Alleen taken zijn een beetje een probleem, maar afspraken en contacten gaan prima.
Die HTC sync app is een Adobe AIR tool, ik vind m persoonlijk ruk, dus ga wel via gmail syncen, werkt ook niet met Outlook 2010.
Dat klopt. Helaas is het sleutelwoord hier kon.Megamind schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:59:
Je kon voor nokia toch ook gewoon PC Suite gebruiken, daar is weinig bloated aan.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 22-01-2011 23:37 ]
Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Synchroniseer outlook en Google calendar via "Google calendar sync ". Werkt vlekkeloos en komt geen kabel meer aan te pas ;-)Wijnands schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:55:
Dit toestel staat op de shortlist voor vervanging van mijn nokia 5800. Een van de grootste ergenissen die ik heb met die nokia is dat synchroniseren met outlook alleen kan via dat onmogelijk lompe Ovi Suite. Ik weet dat de Android familie heel google gericht is maar is er een makkelijke en lichte manier om op een desire met standaard HTC firmware toch via een kabeltje of via BT outlook contacten en agenda te synchroniseren?
Volgens mij zijn de meeste toestellen die nu geleverd worden met SLCD, volgens mij worden Desires met Amoled niet meer geproduceerd sinds augustus correct me if I'm wrongWijnands schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:36:
Ander vraagje, ik lees dat de nieuwste modellen SLCD hebben en de oudere amoled. Ik vind SLCD niet erg, schijnt zuiniger te zijn als je wit weergeeft en dat doe ik nogal 's bij het lezen van ebooks. Kan ik bij een webwinkel ergens uit opmaken wat ik ga bestellen?
[ Voor 1% gewijzigd door Hayo op 23-01-2011 14:01 . Reden: Foutje met striken van de tekst ]
Als je een amoled krijgt staat er ook amoled op de doos bij de specs. Bij slcd staat er niks. Overigens verwacht ik niet dat je nog een amoled krijgt.Wijnands schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:02:
Augustus.. ok, dat zou je buitenop de doos moeten kunnen zien. Tnx!
Omdat er een boze geest je telefoon stoort.Bender schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:03:
Waarom valt mijn telefoon sinds kort ineens veel uit
En dan serieus: Het is een beetje onzinnig om iets te posten zoals je hierboven doet. Alleen een helderziende kan je misschien wat zeggen, maar net als in andere topics op GoT: wat heb je voor hard/software, wat heb je zelf al geprobeerd, etc.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En wat ik heb geprobeerd, tja wat valt er te proberen naast weer aanzetten.
Ja, net zoals je maar 1 type auto hebt. Eentje die benzine gebruikt en een stuur heeft. Of je hebt een computer met een muis, dat moet genoeg zijn...Bender schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:33:
Gezien het topic zou ik denken dat ik een HTC Desire met Android heb ;-)
Rooted? S-OFF? Custom ROM, zo ja welke? Branded of unbranded? AMOLED of sLCD? Eclair of Froyo? Welke software?
Reset naar factory defaults bijvoorbeeld. Zoeken of dit vaker voorkomt. Je weet wel, al die dingen die bij eigen inzet horenEn wat ik heb geprobeerd, tja wat valt er te proberen naast weer aanzetten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zet 5 Euro in op onevengambieter schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:40:
[...]
Je weet wel, al die dingen die bij eigen inzet horen.
Verwijderd
Ik heb sinds een week ofzo dat mn desire in 1x heel snel leeg is.. Haal het eind van de dag niet eens, ook niet als ik hem bijna niet gebruik[b]gambieter schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:40:
Reset naar factory defaults bijvoorbeeld. Zoeken of dit vaker voorkomt. Je weet wel, al die dingen die bij eigen inzet horen.
Maar nou las ik ergens iets van cache wipe, en volgens dat bericht zou je je gegevens niet kwijt raken..
hoe doe ik dat precies?
Opstarten met volume knop naar beneden, en dan die "clear storage"?
want daar staat weer wel dat de gegevens verwijderd worden
Google bijvoorbeeld. Het is in ieder geval niet de bedoeling om op deze manier hier een oneliner te dumpen. GoT is geen helpdesk.Bender schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:33:
Gezien het topic zou ik denken dat ik een HTC Desire met Android heb ;-)
En wat ik heb geprobeerd, tja wat valt er te proberen naast weer aanzetten.
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 23-01-2011 22:22 ]
Waarom denk je dat cache schoonmaken gaat helpen? Er zijn apps om je cache te legen, maar misschien moet je eerst eens nakijken welke app een hoog batterijverbruik veroorzaakt?Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:19:
Maar nou las ik ergens iets van cache wipe, en volgens dat bericht zou je je gegevens niet kwijt raken..
hoe doe ik dat precies?
Hielp helaas niet..MexxT schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:49:
druk is een pinnetje in je mic. gat.
daar zit namelijk een rubbertje in, misschien dat die verschoten is.
kan je met het uiteinde van een paperclip zo recht drukken weer.
en nee je maakt je mic dan niet kapot als het goed is
Ik heb hem ook voor deze reden dus ook opgestuurd. Bij mij is de telefoon nog niet uitgevallen, maar vaak was het niet mogelijk om verbinding te maken.Blub1989 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:12:
Hallo iedereen,
ik ben al enkele maanden een zeer tevreden gebruiker van een HTC Desire en heb er eigenlijk vrijwel nooit problemen mee gehad. Maar sinds een paar dagen heb ik last van wegvallende gesprekken, waar ik nog nooit last van heb gehad. Ik weet niet of dit te maken heeft met de plaats waar ik bel (ik heb hier bereik, weliswaar niet al te veel, maar het fluctueerd tussen 1 en 3 streepjes) maar sinds kort stopt ie na ongeveer een minuutje bellen. Dit is met alle mensen die ik bel. Ik las net dat Steephh hier een paar pagina's terug last heeft van precies hetzelfde probleem. Misschien heeft hij al een oplossing?
Heeft er verder iemand anders last van dit probleem?
_@/'
Verwijderd
Verwijderd
dat bericht kwam ik ergens tegen, maar ik kon er verder niks over vinden..gambieter schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:28:
[...]
Waarom denk je dat cache schoonmaken gaat helpen? Er zijn apps om je cache te legen, maar misschien moet je eerst eens nakijken welke app een hoog batterijverbruik veroorzaakt?
vandaar de vraag
Maar dat is de pest, ik zou niet weten welke het veroorzaakt..
in accubeheer staat er niks.. en via de testding komt er ook geen programma naar voren
Verwijderd
Heb je je telefoon al eens helemaal uitgezet of de accu er even uitgehaald?Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:19:
Ik heb sinds een week ofzo dat mn desire in 1x heel snel leeg is.. Haal het eind van de dag niet eens, ook niet als ik hem bijna niet gebruik
Ook zie ik dat de groote van mijn mail (in het applicatie beheer menu) 47 mb is. Ik sync alleen de mail van de afgelopen 3 dagen met onze exchange server en prive mail ook van 3 dagen. En daar zitten geen noemenswaardig grote bestanden bij. Iemand eneig idee wat er gebeurd als je kiest voor de optie gegevens wissen? Niet dat hij via exchange mijn berichten verwijderd.
Ik stuude vanochtend een smsje en toen kreeg ik de melding dat mijn smsgeheugen vol is (er staan misschien 200 smsberichten in). Is er een opschoonapp of iets anders wat ik kan proberen om geheugen vrij te maken. Dacht dat het met die 15 mb van Restaurant Story wel weer opgelost zou zijn. De rest zijn kleine apps.
Had ik ook. Je moet even bij applicatie beheren de gegevens van de mail app weggooien. De accopunt instelligen moet je waarschijnlijk wel nieuw invullen.Binnetie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:53:
Ik heb de laatste dagen dat de telefoon blijft zeuren dat mijn telefoongeheugen vol is. Ik heb een aantal apps verwijderd (waaron Restaurant Story van 15 mb). maar hij blijft zeuren ook na een aantal reboots.
Ook zie ik dat de groote van mijn mail (in het applicatie beheer menu) 47 mb is. Ik sync alleen de mail van de afgelopen 3 dagen met onze exchange server en prive mail ook van 3 dagen. En daar zitten geen noemenswaardig grote bestanden bij. Iemand eneig idee wat er gebeurd als je kiest voor de optie gegevens wissen? Niet dat hij via exchange mijn berichten verwijderd.
Ik stuude vanochtend een smsje en toen kreeg ik de melding dat mijn smsgeheugen vol is (er staan misschien 200 smsberichten in). Is er een opschoonapp of iets anders wat ik kan proberen om geheugen vrij te maken. Dacht dat het met die 15 mb van Restaurant Story wel weer opgelost zou zijn. De rest zijn kleine apps.
Verwijderd
uit en aangezet al een paar x gedaan... accu er uit nog niet, vandaag eens proberen..Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:44:
[...]
Heb je je telefoon al eens helemaal uitgezet of de accu er even uitgehaald?
Volgens mij heeft de HTC helemaal geen (magnetisch) kompas maar bepaald hij de richting aan de hand van je verplaatsing (GPS) en de versnellingsmeter, zoals wel meer goedkopere navigatieapparatuur werkt. (Zo wel dan is die van mij naar de knoppen of moet die gekalibreerd worden)Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:15:
Ik ben van plan een flip case te kopen voor mijn HTC Desire. Nu lees ik vaak artikelen of zie ik filmpjes op youtube, waarbij je ziet dat de magneet in de case, de kompas in de Desire in de war kan brengen.
Misschien toch maar aan de custom rom met a2sd? Je kan daar ook de standaard rom mee gebruiken, alleen dan met die functie erbij.Binnetie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:53:
Ik heb de laatste dagen dat de telefoon blijft zeuren dat mijn telefoongeheugen vol is. Ik heb een aantal apps verwijderd (waaron Restaurant Story van 15 mb). maar hij blijft zeuren ook na een aantal reboots.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC