Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
heutsm schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:40:
[...]

Als ik een afspraak in de Desire maak, kan ik kiezen voor 'pc sync' of '...@gmail.com'.
Alleen afspraken in '...@gmail.com' komen in google calendar terecht, toch?
Bedoel je dat, of zie ik een andere instelling over het hoofd?
Hij bedoelt eerder of je je afspraken bewerkt/aanmaakt in de hoofdkalender van gmail. Je kan daar namelijk verschillende kalenders aanmaken. Al deze verschillende kalenders zullen probleemloos syncen naar je android toestel en omgekeerd.

Maar van het moment je begint te syncen met outlook via de sync tool van google, wordt enkel de hoofdkalender van je gmail account gesynced naar je outlook.

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Pyr0wl schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:09:
[...]

Hij bedoelt eerder of je je afspraken bewerkt/aanmaakt in de hoofdkalender van gmail. Je kan daar namelijk verschillende kalenders aanmaken. Al deze verschillende kalenders zullen probleemloos syncen naar je android toestel en omgekeerd.

Maar van het moment je begint te syncen met outlook via de sync tool van google, wordt enkel de hoofdkalender van je gmail account gesynced naar je outlook.
Aha. Als ik in mijn Google agenda kijk, dan zie ik links bij 'Mijn agenda's' slechts 2 agenda's staan: '...@gmail.com' en 'Taken'. Als ik alleen de eerste aanzet, dan zie ik al mijn afspraken staan
(overigens heb ik bij 'Andere agenda's' alleen nog Nederlandse feestdagen staan).
Staat dan toch goed zo?

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hebben jullie ook al de nieuwe market? Wilde net even een app downloaden en hij is bij mij veranderd.

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Sj44k13 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:03:
Hebben jullie ook al de nieuwe market? Wilde net even een app downloaden en hij is bij mij veranderd.
Nog niks hier :)

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
heutsm schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:14:
[...]

Aha. Als ik in mijn Google agenda kijk, dan zie ik links bij 'Mijn agenda's' slechts 2 agenda's staan: '...@gmail.com' en 'Taken'. Als ik alleen de eerste aanzet, dan zie ik al mijn afspraken staan
(overigens heb ik bij 'Andere agenda's' alleen nog Nederlandse feestdagen staan).
Staat dan toch goed zo?
Die @gmail is je hoofdagenda, dus alle afsprake die daar in staan, zouden in principe zowat overal beschikbaar moeten zijn :-)

Vreemd dat het dan niet werkt..
Nu kan je nog een alternatieve synctool proberen of outlook eens doorschuimen naar een instelling die het misschien in de war gooit?

• christianos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 22:52
Ik krijg net een mailtje van HTC, dat mijn telefoon klaar is en wordt teruggestuurd. Dat is heel snel, het is nu dinsdag en de telefoon is vorige week vrijdag opgehaald. Hulde als het probleem verholpen is!
De Desire viel steeds uit, en ik op jullie advies ook nog een extra briefje in het pakketje gedaan om het probleem te verduidelijken en te vertellen dat ik alles al had gedaan - factory reset enz. -.

Maar nu lees ik allemaal meldingen van mensen die uitgebreide telefoonstatussen kunnen opvragen, ik kan alleen maar zien via de website van HTC dat m'n telefoon klaar is, niet wat er aan gedaan is. Klopt dat, of zie ik iets over het hoofd? Of weet je pas dat er iets is vervangen als je telefoon terug is.

Ik heb alleen maar:
Ticket Information
Status: Service is complete. Please visit HTC Customer Survey if you would like to take a quick survey regarding your experience contacting HTC.

Service Type: Repair
Issue Description: Symptom not available

[ Voor 16% gewijzigd door christianos op 14-12-2010 20:17 ]

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 16:49
Sj44k13 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:03:
De market geeft zelf aan dat die updates voor zichzelf heeft? (deze situatie is nog nieuw voorbij, nieuwsgierig :))

• Mattie B
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-11 13:54
christianos schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:14:
Maar nu lees ik allemaal meldingen van mensen die uitgebreide telefoonstatussen kunnen opvragen, ik kan alleen maar zien via de website van HTC dat m'n telefoon klaar is, niet wat er aan gedaan is. Klopt dat, of zie ik iets over het hoofd? Of weet je pas dat er iets is vervangen als je telefoon terug is.

Ik heb alleen maar:

[...]
Na de update werkte mijn Wifi niet meer,(bij de instellingen stond onder wifi gewoon; fout. was met geen mogenlijkheid niet meer aan te krijgen.) dus heb ik 2 keer een harde reset gedaan. 1 keer in het instellingen menu via fabrieksinstellingen herstellen en 1 keer via de bootloader( ik weet niet hoe hij precies heet). dit hielp niet dus mijn desire is nu bij het reparatiecentrum. als status had ik eerst zoiets dat ze het toestel aan het onderzoeken waren en nu staat er iets als; repairing the phone. ik kan ook geen verdere status vinden. Mijn telefoon is vorige week dinsdag opgehaald, ik hoop dat ik hem deze week en anders volgende week terug heb.

• Cobiwan
  • Niet online
Ascathon schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:28:
[...]

De market geeft zelf aan dat die updates voor zichzelf heeft? (deze situatie is nog nieuw voorbij, nieuwsgierig :))
Ik heb voor zover ik weet niets geïnstalleerd, toen ik de market dus startte om nu.nl app te downloaden was ie nieuw.

• jstumy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-01-2024
Mattie B schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:50:
[...]
Na de update werkte mijn Wifi niet meer,(bij de instellingen stond onder wifi gewoon; fout. was met geen mogenlijkheid niet meer aan te krijgen.) dus heb ik 2 keer een harde reset gedaan. 1 keer in het instellingen menu via fabrieksinstellingen herstellen en 1 keer via de bootloader( ik weet niet hoe hij precies heet). dit hielp niet dus mijn desire is nu bij het reparatiecentrum. als status had ik eerst zoiets dat ze het toestel aan het onderzoeken waren en nu staat er iets als; repairing the phone. ik kan ook geen verdere status vinden. Mijn telefoon is vorige week dinsdag opgehaald, ik hoop dat ik hem deze week en anders volgende week terug heb.
Heb je de telefoon ge-unroot of niet?

HP Elitebook 8470w Intel® Core™ i5-3360M, 16 GB 1600 MHz DDR3, 14" diagonal LED-backlit HD+ anti-glare (1600 x 900), Samsung 840 series Pro 256GB SSD / HTC Desire Android 2.2.3 / Interested in Samsung Galaxy Tab 10.1

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
Sj44k13 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:00:
[...]

Ik heb voor zover ik weet niets geïnstalleerd, toen ik de market dus startte om nu.nl app te downloaden was ie nieuw.
Wat is nieuw..? Hele nieuwe kleuren, of slechts de toevoeging 'gerelateerd' bij een app..?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
SmithNL schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:20:
[...]

Wat is nieuw..? Hele nieuwe kleuren, of slechts de toevoeging 'gerelateerd' bij een app..?
http://www.androidworld.n...ernieuwde-android-market/

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:56
De fota update wordt bij mij weer aangeboden. Twijfel of ik m erop zal zetten..
wat is nodig qua backup? voldoet mybackup pro?

• Cobiwan
  • Niet online
Ik vind het groene bovengedeelte van nieuwe market echt veel te groot. Kan je minder apps tegelijk zien in het scroll lijstje

• Upbeat
Stefangrp schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:54:
De fota update wordt bij mij weer aangeboden. Twijfel of ik m erop zal zetten..
wat is nodig qua backup? voldoet mybackup pro?
Je hoeft in principe niks te backuppen, alleen uit voorzorg/

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
TereZz schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:09:
Ik heb een probleempje met m'n Desire. Ik had eens per ongeluk flash 10.1 verwijdert, daarna weer bijgewerkt in de market, maar sindsdien werkt die niet meer, en de internet browser app opent geeneens meer. Een reset (in het instellingen menu->sd- en telefoongeheugen->terugzetten op fabrieksinstellingen) heeft niet geholpen :( . Nu weet ik dat wanneer je toestel uit staat en opstart met power+volume down in een boot menu komt waar ook RECOVERY en CLEAR STORAGE opties zijn. Zou een van deze werken om een echte reset te doen?
Alvast bedankt :)
Ik had ook problemen met het openen van de webbrowser.
Wat ik gedaan heb:
Menu --> Instellingen --> Applicaties beheren --> Tabblad Alle Applicaties --> Kies hier voor Internet, en vervolgens op de knop "Gegevens wissen" drukken.

Hierna deed de webbrowser het weer, wel was ik al mijn browserinstellingen en bookmarks kwijt.

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 12:33
Ik geef de moet op.. heb nu al een tijdje mijn Desire. Krijg de weer-app maar niet werkend.
GPS aan of uit, weet ik veel wat. Hij blijft maar 'mijn locatie' aangeven. Heb vaak genoeg die standaard HTC klok met ingebouwde weer app verwijderd + toegevoegd en dan 'huidige locatie' aangegeven.
Maar hij blijft maar 'mijn locatie' aangeven.

Ik wil toch echt wel graag gewoon de locatie waar ik zit + het bijbehorende weer ontvangen!
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Provider KPN, android versie 2.2 (2.29.405.2)

- The Neo and Only -

Verwijderd

staat bij instellingen- locatie GPS aangevinkt?
staat bij accounts en synchronisatie achtergrondgegevens aangevinkt? Het weer?
Misschien kun je de updatefrequentie van het weer veranderen naar 1 uur

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 17:57
Zelfde probleem ook wel eens gehad. Bleek dat ik in een gebied was wat 'geen naam had'. Vervolgens terug de bewoonde wereld in en voila, het werkte weer.

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 12:33
Shivan_20 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:04:
Zelfde probleem ook wel eens gehad. Bleek dat ik in een gebied was wat 'geen naam had'. Vervolgens terug de bewoonde wereld in en voila, het werkte weer.
Mjah, kameraad met Desire heeft duidelijk wel Enschede staan terwijl er bij mij gewoon 'mijn locatie' staat. En idd, GPS staat aan ( gebruik namelijk ook MySpeed en FlitsNAV ) dus dat is het niet..

Ik snap het gewoon niet, waarom het niet werkt. Heb al wel iets gehoord over de portalmmm.nl in je APN. Maar weet niet of het daaraan ligt...

- The Neo and Only -

• DavidZH
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:26
Mooi weer...

Krijg ik de 2.29 update binnen, update start normaal, na ca. 1 minuut een plaatje van een Desire met een grote rode driehoek met uitroepteken. Geef het nog een kwartier, anders naar de winkel....

(Desire stock Froyo, unbranded, Launcher Pro)

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik probeerde net mijn Desire (KPN) te updaten naar de nieuwste met 2.3xxx maar hij is nu al 3x blijven hangen op het updatescherm na de boot met groene balk. Steeds op hetzelfde punt overigens. Wat kan ik hier tegen doen?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:04
DavidZH schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:22:
Mooi weer...

Krijg ik de 2.29 update binnen, update start normaal, na ca. 1 minuut een plaatje van een Desire met een grote rode driehoek met uitroepteken. Geef het nog een kwartier, anders naar de winkel....

(Desire stock Froyo, unbranded, Launcher Pro)
Probeer eens de volume down knop en power tegelijk in te drukken (misschien gaat hij dan naar de recovery). Anders kun je proberen om de power, volume down en trackpad knop tegelijk in te drukken(misschien gaat hij dan rebooten).

@ hierboven, heb je wel voldoende ruimte, moet minimaal 25 MB zijn dacht ik.

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 15-12-2010 16:28 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Ja, normaal zou ik anders een Error message moeten krijgen met onvoldoede ruimte maar nu doet die niets meer. Hij blijft iedere keer hangen op hetzelfde punt tijdens het updaten.

Verwijderd

NeoFoX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:09:
[...]

Mjah, kameraad met Desire heeft duidelijk wel Enschede staan terwijl er bij mij gewoon 'mijn locatie' staat. En idd, GPS staat aan ( gebruik namelijk ook MySpeed en FlitsNAV ) dus dat is het niet..

Ik snap het gewoon niet, waarom het niet werkt. Heb al wel iets gehoord over de portalmmm.nl in je APN. Maar weet niet of het daaraan ligt...
Ik heb dat ook eens gehad, en ik heb het kunnen oplossen door bij Locatie, beide "vinkjes" aan te vinken.
Dus Draadloze netwerken gebruiken en GPS-satellieten gebruiken.

Misschien helpt dat bij jouw ook

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 10:03 ]

• DavidZH
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:26
Thanx voor de tips heren. De reboot heeft het "baksteen zijn" in ieder geval al opgelost.
Voor zover ik kan zien werkt alles ook gewoon.

Weet alleen niet zeker of de update daadwerkelijk geinstalleerd is. Info geeft versie 2.10.405.2, maar updates zijn niet beschikbaar...

Morgen nog maar eens kijken.

Nogmaals dank voor de tip janvanduschoten

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 10:47
DavidZH schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:00:
Thanx voor de tips heren. De reboot heeft het "baksteen zijn" in ieder geval al opgelost.
Voor zover ik kan zien werkt alles ook gewoon.

Weet alleen niet zeker of de update daadwerkelijk geinstalleerd is. Info geeft versie 2.10.405.2, maar updates zijn niet beschikbaar...

Morgen nog maar eens kijken.

Nogmaals dank voor de tip janvanduschoten
2.10.405.2 is een oude versie..dus update is niet gelukt lijkt mij zo...

• Upbeat
Montsubai schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:23:
Ik probeerde net mijn Desire (KPN) te updaten naar de nieuwste met 2.3xxx maar hij is nu al 3x blijven hangen op het updatescherm na de boot met groene balk. Steeds op hetzelfde punt overigens. Wat kan ik hier tegen doen?
KPN en dan 2.3xxx? Volgens mij is dat alleen een Vodafone update en is de rest de 2.29 update.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Ik zit een beetje te zoeken, kreeg zojuist de update binnen maar kan nergens vinden wat er is aangepast. Tot nu toe kan ik niks ontdekken.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11 21:30

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Binnetie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:29:
Ik zit een beetje te zoeken, kreeg zojuist de update binnen maar kan nergens vinden wat er is aangepast. Tot nu toe kan ik niks ontdekken.
Die conclusie is een paar paina's terug ook getrokken. De aanpassing zitten vrijwel alleen onderhuids en daar zie/merk je vrijwel niks van. Net nog gekeken voor een changelog van de update maar die is niet echt ergens te vinden.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 19:04
NeoFoX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:09:
[...]

Wat je ook kan proberen is "instellingen" -> "accounts & synchroniseren" -> "alles synchronuseren". Werkt bij mij altijd om van mijn werkgebied weer naar mn woonomgeving te schakelen.

Sometimes you need to plan for coincidence

• Upbeat
Zijn er hier mensen die de officiële Facebook app gebruiken op hun Desire?

Sinds een aantal versies krijg ik steeds de volgende melding bij het posten van een comment, prikbord bericht of whatever: An error occured while posting the comment. Please try again later [Invalid content length: 18]

Dit gebeurd bij elk stukje tekst dat ik plaats. Ik had gehoopt dat het zou zijn opgelost met versie 1.5 maar helaas :/

Edit: wat ik geprobeerd heb:
- google zoeken naar de error, helaas niks
- app afsluiten
- afmelden in de app zelf
- cache van de app verwijderen
- app opnieuw installeren

[ Voor 17% gewijzigd door Upbeat op 15-12-2010 21:13 ]

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Upbeat schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:12:
Zijn er hier mensen die de officiële Facebook app gebruiken op hun Desire?

Sinds een aantal versies krijg ik steeds de volgende melding bij het posten van een comment, prikbord bericht of whatever: An error occured while posting the comment. Please try again later [Invalid content length: 18]
Zelfde probleem hier, maar pas op: de berichten worden wel verstuurd, ondanks de fout. Ik krijg deze fout al weken.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Upbeat
jelmervos schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:18:
[...]

Zelfde probleem hier, maar pas op: de berichten worden wel verstuurd, ondanks de fout. Ik krijg deze fout al weken.
Ja dat had ik al in de gaten bij de eerste keer dat ik iemand feliciteerde met zijn verjaardag, 10x geplaatst ;)
Maar gelukkig dat ik niet de enige ben en dus niet aan mij ligt. Kon niks over vinden op internet :/

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Upbeat schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:21:
[...]

Ja dat had ik al in de gaten bij de eerste keer dat ik iemand feliciteerde met zijn verjaardag, 10x geplaatst ;)
Maar gelukkig dat ik niet de enige ben en dus niet aan mij ligt. Kon niks over vinden op internet :/
Nee, ik ook niet. Misschien dat het met de taal te maken heeft en dat het daarom niet zo bekend is.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:21
jelmervos schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:18:
[...]

Facebook app heeft een update gekregen vandaag, kun je eens proberen. Ondersteunt ook chat ;)

• Upbeat
Cyleo schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:16:
[...]

Facebook app heeft een update gekregen vandaag, kun je eens proberen. Ondersteunt ook chat ;)
Nee de update verhelpt niks helaas.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Mijn anderhalf maand oude witte Desire heeft echt last van het bekende reboot probleem, serienummer: HT0A. Tijdens het spelen van games zoals Game Dev Story, Angry Birds, Wreckless Racing, etc. reboot hij spontaan. Jammer dat HTC er niks aan heeft gedaan om dit probleem te voorkomen/op te lossen bij nieuwe Desires :( . Volgende week mijn telefoon ter reparatie opsturen :| .

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:26
Ik krijg de update niet geinstalleerd wegens te weinig vrij diskspace op mijn telefoon. Blijkbaar is 25M nodig terwijl ik maar 17M meer heb. Heb met DiskUsage eens gekeken en zie helemaal niet hoe ik gemakkelijk 8M kan vrijmaken. De grote verbruikers zijn Flash (11M), Maps (9M), EasyWifi (9M), Facebook (6M). Voor de rest wat kleinere apps. Ik zet zoveel mogelijk apps op de SD kaart als dat standaard kan.
Ik zie me dus verplicht verschillende apps te verwijderen om enkel maar die update te kunnen doen :(.

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb Desire en kan een update binnenhalen weet niet wat het is maar ga ik jullie vertellen als ik hem binnen heb.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anthony71079 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:30:
Ik heb Desire en kan een update binnenhalen weet niet wat het is maar ga ik jullie vertellen als ik hem binnen heb.
2.29.405.2?

• Anthony71079
Kan ik niet zien nog keb Tmobile en zit op locatie waar het het signaal (verrassend) heel zwak.
ik ga het je zo vertellen ;-)

• Anthony71079
@Jelmervos

Volgens mij is het inderdaad die update wat is dat voor update.

Hij is trouwens nog steeds bezig :-(

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anthony71079 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:04:
@Jelmervos

Volgens mij is het inderdaad die update wat is dat voor update.

Hij is trouwens nog steeds bezig :-(
Die update is er al heel lang (zeker paar weken), niks nieuws dus. En het is niet duidelijk wat er precies aangepast is.

• Anthony71079
Oke maar keb paar weken geleden ook al update gehad.
Ik krijg er atijd twee een van htc en een van tmob is dit uit te schakelen?

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Twixie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:25:
Ik krijg de update niet geinstalleerd wegens te weinig vrij diskspace op mijn telefoon. Blijkbaar is 25M nodig terwijl ik maar 17M meer heb. Heb met DiskUsage eens gekeken en zie helemaal niet hoe ik gemakkelijk 8M kan vrijmaken. De grote verbruikers zijn Flash (11M), Maps (9M), EasyWifi (9M), Facebook (6M). Voor de rest wat kleinere apps. Ik zet zoveel mogelijk apps op de SD kaart als dat standaard kan.
Ik zie me dus verplicht verschillende apps te verwijderen om enkel maar die update te kunnen doen :(.
Ik heb flash niet geinstalleerd maar toch werkt flash helemaal top, is flash wel nodig? :)

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:38

Rhapsody

In Metal We Trust

jelmervos schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:07:
[...]

Die update is er al heel lang (zeker paar weken), niks nieuws dus. En het is niet duidelijk wat er precies aangepast is.
Volgens mij is het 'rode kruisje' verdwenen uit de button 'emergency call' als je toestel gelocked is.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Anthony71079
Is dat alles?

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Nou dat is mij opgevallen. Verder heb ik ook geen idee eigenlijk :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wanneer komt die Google Maps update nou eens? :)

• Anthony71079
Haha oke kad gehoopt dat het die Gingerbread was

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anthony71079 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:16:
Haha oke kad gehoopt dat het die Gingerbread was
Zou een beetje vreemd zijn, aangezien HTC daar nog niet voor over gezegd heeft.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:01
jelmervos schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:21:
[...]

Zou een beetje vreemd zijn, aangezien HTC daar nog niet voor over gezegd heeft.
En dan krijgen waarschijnlijk de Desire HD en de Desire Z deze eerder dan de Desire.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

natasdiamon schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:16:
[...]

Ik heb flash niet geinstalleerd maar toch werkt flash helemaal top, is flash wel nodig? :)
Flash zit al in de standaard ROM van de Desire. Die 11 MB is een update voor die versie.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Rhapsody schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:16:
[...]
Volgens mij is het 'rode kruisje' verdwenen uit de button 'emergency call' als je toestel gelocked is.
Accuduur is volgens mij ook verbeterd.

• Anthony71079
Kalua schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:22:
[...]

En dan krijgen waarschijnlijk de Desire HD en de Desire Z deze eerder dan de Desire.
JA weet ik maar hoopte het

• geishin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 02:06
Twixie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:25:
Het is een wat omslachtige manier maar zeker wel effectief. Waarschijnlijk zijn al die apps al meedere keren geupdate. Nu is het zo dat de updates van daarvoor nog wel op je telefoon staan. Wat ik dus af en toe doe, is via instellingen--> applicaties beheren de updates verwijderen. Dan open je de market en installeer je dus alleen de laatste update.

ik zal t uitleggen met een voorbeeld. van maps heb je toen je je telefoon net had versie 4.00
ondertussen is die 5 keer geupdate. 4.1, 4.2, 4.3, 4.6 en 5.0. als je updates verwijdert verwijder je dus 4.1 t/m 5.0. Ga je naar de market en installeer je de update dan heb je alleen de laatse versie ( 5.0 ) en dus niet 4.1, 4.2 etc ook nog op je telefoon staan

• Mattie B
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-11 13:54
jstumy schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:18:
[...]

Heb je de telefoon ge-unroot of niet?
Nee, aangezien hij niet ge-root was leek mij dit niet nodig. Volgens de htc tracking site zijn ze nu al 4 of 5 dagen aan het repareren, zo veel tijd gaat er toch niet in 1 toestel zitten?

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-11 21:47
Hey Mensen ik ga in maart naar USA dus mijn vraag is:
Kan ik daar met mijn (simlock vrij) htc desire internetten?

En kan ik dan misschien niet beter daar een prepaid kaart kopen?

Ik heb nu T-mobile prepaid.

Verwijderd

Je kan daar internetten als je roaming aanstaat. Maar dat kost gewoon zoveel geld dat je gek ben als je dat doet. (reken maar op paar honderd euro per maand) Dus prepaid in amerika kopen is dan een veel beter plan.

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 19:22
Waar kan ik HTC Desire HD het beste bestellen?
Welke provider?
Hoeveel jaar?
Is het voordeliger als ik vooruit wat meer betaal?
Internet met limiet (snel)? Of zonder limiet (traag?)?

Need your help!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23
Veel van die vragen moet je toch echt zelf beantwoorden. En bovendien is dit topic voor de Desire en niet voor de Desire HD, die heeft z'n eigen topic ;)

The devil is in the details.

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 19:22
Hahn schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:28:
Veel van die vragen moet je toch echt zelf beantwoorden. En bovendien is dit topic voor de Desire en niet voor de Desire HD, die heeft z'n eigen topic ;)
oh dan ga ik snel even naar de HD topic :)

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 08:57
Ethnic schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:27:
Waar kan ik HTC Desire HD het beste bestellen?
Welke provider?
Hoeveel jaar?
Is het voordeliger als ik vooruit wat meer betaal?
Internet met limiet (snel)? Of zonder limiet (traag?)?

Need your help!
Wat dacht je ervan kerel. Ten eerste is dit het Desire topic en niet het Desire HD topic. Ten tweede hoort dit ook nog bij abonnementen thuis, en ten derde mag je zelf ook wel zoeken.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:14:
Je kan daar internetten als je roaming aanstaat. Maar dat kost gewoon zoveel geld dat je gek ben als je dat doet. (reken maar op paar honderd euro per maand) Dus prepaid in amerika kopen is dan een veel beter plan.
Doe het via WiFi. In steden zoals new york heb je vrijwel overal gratis WiFi.
Op andere plaatsen in lunchrooms, McDonald's et etc
Scheelt je behoorlijk wat geld :)

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Prepaid in de US is vrij duur, al helemaal als je wilt internetten. Beter is dus Floris-K's raad opvolgen en je een gsm kopen voor 15 USD met prepaid kaart er in. Dan kan je sms-en en bellen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-11 21:47
Snake schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:15:
Prepaid in de US is vrij duur, al helemaal als je wilt internetten. Beter is dus Floris-K's raad opvolgen en je een gsm kopen voor 15 USD met prepaid kaart er in. Dan kan je sms-en en bellen.
Ja maar ik wil af en toe internetten onderweg om bijvoorbeeld iets op te zoeken.

Alleen via EDGE met de desire volgens mij.
Dus dat wordt waarschijnlijk een prepaid kaartje voor EDGE

Of ik koop een nieuwe telefoon, Wisselkoers :9~

• Cyleo
Waar je in amerika wel even op moet letten is op welke band je zit. Niet alle providers gebruiken dezelfde frequenties ;)

Verwijderd

Vandaag ook een desire gekocht :D bevalt goed tot nu toe :D Gebruiken jullie andere programma's om te smsen dan de standaard sms functie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:35:
Vandaag ook een desire gekocht :D bevalt goed tot nu toe :D Gebruiken jullie andere programma's om te smsen dan de standaard sms functie?
Ik gebruik ook what's app en daarmee kun je ook 'sms-en' , alleen moet de ontvanger dit ook op zijn telefoon hebben staan en je kan het alleen gebruiken bij android telefoons Iphones nokia's en blackberrys. Zorg wel dat je een data abonnement hebt en je kunt veel kosten besparen :)

Maar ik denk dat je eigenlijk wat anders bedoelt ;)

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 09:14
deregtx schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:47:
[...]

Ja maar ik wil af en toe internetten onderweg om bijvoorbeeld iets op te zoeken.

Wat eerder al werd gezegd, WiFi is veel slimmer. In steden als NY, DC en Philadelphia is het bij wijze van spreken moeilijker om een plek te vinden waar geen gratis WiFi signaal te vinden is dan waar wel. Kwestie van browser openen, akkoord gaan met de algemene voorwaarden van Starbucks of de Mac en hopsakee. In NY heb je daarnaast bij de grote parken en in de haven ook free public WiFi. Neem aan dat dat in andere grote steden wel ongeveer hetzelfde is.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
Ik heb die Google Maps update, maar hoe selecteer je die 3d modus?

• jellejanssen198
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 13:13
NeoFoX schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:38:
Ik geef de moet op.. heb nu al een tijdje mijn Desire. Krijg de weer-app maar niet werkend.
GPS aan of uit, weet ik veel wat. Hij blijft maar 'mijn locatie' aangeven. Heb vaak genoeg die standaard HTC klok met ingebouwde weer app verwijderd + toegevoegd en dan 'huidige locatie' aangegeven.
Maar hij blijft maar 'mijn locatie' aangeven.

Ik wil toch echt wel graag gewoon de locatie waar ik zit + het bijbehorende weer ontvangen!
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Provider KPN, android versie 2.2 (2.29.405.2)
Ik had precies hetzelfde probleem met mijn HTC Legend. Dit was voor mij de oplossing:
Menu > instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten > klik op menu > standaardinstellingen herstellen.

Kies dan je provider en de Huidige Locatie (met weergegevens) doet het weer als het goed is :)

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 09:14
pelt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:16:
Is volgens mij alleen te gebruiken in bepaalde Amerikaanse steden. Op Manhattan kan je als je inzoomt de gebouwen in 3D zien.

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
geishin schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:33:
Het is een wat omslachtige manier maar zeker wel effectief. Waarschijnlijk zijn al die apps al meedere keren geupdate. Nu is het zo dat de updates van daarvoor nog wel op je telefoon staan. Wat ik dus af en toe doe, is via instellingen--> applicaties beheren de updates verwijderen. Dan open je de market en installeer je dus alleen de laatste update.

ik zal t uitleggen met een voorbeeld. van maps heb je toen je je telefoon net had versie 4.00
ondertussen is die 5 keer geupdate. 4.1, 4.2, 4.3, 4.6 en 5.0. als je updates verwijdert verwijder je dus 4.1 t/m 5.0. Ga je naar de market en installeer je de update dan heb je alleen de laatse versie ( 5.0 ) en dus niet 4.1, 4.2 etc ook nog op je telefoon staan
Ik neem aan dat dit toch niet klopt en dat alleen de laatste update er op staat? Anders zou ieder toestel na verloop van tijd het probleem krijgen dat z'n geheugen vol zit. Weet je zeker dat je, door het verwijderen, niet ook de caches van de programma's hebt leeggegooid, waardoor er tijdelijk even wat meer ruimte beschikbaar is (tot je de programma's weer gebruikt hebt)?

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zo zijn er qua ruimte meer vragen waar ik mee zit zoals bijv.:

De app Mail:
Applicatie 0,00B
Gegevens: 10,41 MB

Ik heb 1 e-mail in mijn inbox staan van 14KB. Alle andere mappen zijn helemaal leeg. Waar komt die 10MB dan vandaan? Bij gegevens wissen moet heel de account opnieuw ingesteld worden en dat is weer een klote karwei ivm vodafone.

De app Internet:
Applicatie: 0,00B
Gegevens 3,70MB

Bladwijzers leeg, tijdelijke bestanden leeg, cache leeg, geschiedenis leeg. Dus volgens mij alles leeg en toch 4MB.

Bij elkaar is dit toch weer 14MB en dan zou mijn vrije geheugen verdubbelen. Zit wat krapjes ivm Navigon Select met bijna 25MB ruimte op de telefoon. Ze mogen wat mij betreft hier in de toekomst wel eens wat aandacht aan besteden. Zou fijn zijn als je meer dan 10 apps op je telefoon zou kunnen zetten lol.

[ Voor 11% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-12-2010 09:36 ]

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

pelt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:16:
Twee vingers naar beneden bewegen. Stond in welkomstscherm ;-) Maar is natuurlijk nog niet voor hele wereld beschikbaar zoals Bribrab schreef.

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-11 18:51
deregtx schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:47:
[...]

Ik heb een internationaal data abonnement van mn werk. In Oslo zit ik na 10 minuten internet al aan mn limiet van 50 euro.
Ik heb eens een rekening gehad van 700 euro voor n maandje weg (ook Oslo) met gewoon een beetje internetten.

Als je dat incalculeert bij de kosten van je trip, zit je ok.

• AntarcticPL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-11 22:08
(jarig!)
geishin schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:33:
[...]

Zoals nog al eens aangegeven klopt dit niet. Als je een nieuwere versie installeert wordt de vorige overschreven. Staat altijd maar 1 .apk in de app folder. Als je die update verwijdert leeg je ook de cache van het programma, waardoor het na opnieuw installeren lijkt alsof je meer geheugen vrij hebt. Cache legen is dus voldoende, je moet echt niet programma update verwijderen en opnieuw installeren.

• heutsm
Nou, al veel gehoord dit forum over spontane reboots. Kreeg er de laatste tijd ook steeds vaker last van. Totdat 'ie gisteren helemaal niet meer wilde opstarten. Het enige dat ik zag bij opstarten was een verlicht scherm met de letters 'HTC'. Dat bleef zo branden en er gebeurde verder niets. Komen ze 'm morgen ophalen...
Zal wel zien wat ze er aan doen (nieuw moederbord?) en hoe lang het duurt.
Gelukkig werk (en sync) ik met Google Agenda, dus die gegevens staan veilig. Ook alle geïnstalleerde progs via Appbrain.com veilig gesteld. Alleen m'n contacten niet, balen.
Goeie les voor mij de volgende keer: alles backuppen...

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 20:13
sinds de laatste update krijg ik een error over de touch input (proces com.htc.android.htcime) Het touch werkt wel maar het toetsenbord niet. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen en anders de update of rom kan herinstalleren? Is er ook een manier om de applicaties eerst te backuppen indien ik deze kwijt raak door herinstallatie?

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-11 17:59

robdejongNL

Bite me

heutsm schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:53:
Nou, al veel gehoord dit forum over spontane reboots. Kreeg er de laatste tijd ook steeds vaker last van. Totdat 'ie gisteren helemaal niet meer wilde opstarten. Het enige dat ik zag bij opstarten was een verlicht scherm met de letters 'HTC'. Dat bleef zo branden en er gebeurde verder niets. Komen ze 'm morgen ophalen...
Zal wel zien wat ze er aan doen (nieuw moederbord?) en hoe lang het duurt.
Gelukkig werk (en sync) ik met Google Agenda, dus die gegevens staan veilig. Ook alle geïnstalleerde progs via Appbrain.com veilig gesteld. Alleen m'n contacten niet, balen.
Goeie les voor mij de volgende keer: alles backuppen...
Contacten zou ik in het vervolg ook synchroniseren met je Google account. Desnoods zet je de 'telefooncontacten' in een aparte groep zoals 'Android' of iets dergelijks en sync je enkel die groep met je telefoon.

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

• heutsm
Robjuh schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:55:
[...]

Contacten zou ik in het vervolg ook synchroniseren met je Google account. Desnoods zet je de 'telefooncontacten' in een aparte groep zoals 'Android' of iets dergelijks en sync je enkel die groep met je telefoon.
Doe je dit dan via de contactpersonen in gmail?

• Pinin
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Eindelijk heb ik een "probleem" met m'n desire. :|
Hij wil in eerste instantie geen flash spelen (er verscheen een groen pijltje) dus heb ik in de stock browser aangezet dat de plugin op "afroep" geladen moest worden. Toen crashte de browser, en met het wissen van gegevens van internet uit de application-list startte deze weer op. Ik heb ook de update van flash opnieuw geïnstalleerd, maar de browser blijft crashen. Ik kan dus bij plugins inschakelen niet kiezen voor altijd of op aanvraag.

Wat gaat er fout?

[ Voor 8% gewijzigd door Pinin op 17-12-2010 19:27 ]

www.casarodriguillo.com

• Cyleo
Pinin schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:01:
Eindelijk heb ik een "probleem" met m'n desire. :|
Hij wil in eerste instantie geen flash spelen (er verscheen een groen pijltje) dus heb ik in de stock browser aangezet dat de plugin op "afroep" geladen moest worden. Toen crashte de browser, en met het wissen van gegevens van internet uit de application-list startte deze weer op. Ik heb ook de update van flash opnieuw geïnstalleerd, maar de browser blijft crashen. Ik kan dus bij plugins inschakelen niet kiezen voor altijd of op aanvraag.

Wat gaat er fout?
De Legend van mijn vader heeft hetzelfde probleem. Lijkt dus op een probleem met misschien de nieuwe sense?

• Hmmbob
Dat je niet de moeite neemt om een paar pagina's terug te lezen...

Maar goed: Sj44k13 in "HTC Desire - Deel 7"

[ Voor 16% gewijzigd door Hmmbob op 17-12-2010 20:54 ]

• Mistraller
  • Laatst online: 00:52
Vandaag mijn Desire ontvangen. Tot mijn verbazing met een duitse tekst op de doos. (van midimedia.nl) Volgens de winkel is het toestel gewoon Nederlands. Iemand ervaring mee? Ik durf de doos eigenlijk niet open te maken omdat ik hem dan niet kan retourneren als het niet goed blijkt te zijn....

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-11 17:59

robdejongNL

Bite me

heutsm schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:21:
[...]

Doe je dit dan via de contactpersonen in gmail?
Ja klopt. En bij je telefoon sync je alleen de betreffende groep

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

• Pinin
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Groentenboer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:53:
[...]

Dat je niet de moeite neemt om een paar pagina's terug te lezen...

Maar goed: Sj44k13 in "HTC Desire - Deel 7"
o.k. bedankt, maar vergeef me dat ik niet alle pages doorlees. En met zoeken kwam ik het niet tegen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pinin op 17-12-2010 21:19 ]

www.casarodriguillo.com

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-11 17:25
Weet niet of het al ergens staat, maar moet snel even iets weten.

Is het mogelijk om een sms op een later tijdstip te laten versturen door de telefoon? Dat ik 'm dus nu vast typ en dat ie 'm dan over 2 uur verzend? Kan er niks over vinden.

*edit: ok laat maar zie al dat er apps voor zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door Southern Sun op 17-12-2010 22:47 ]

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 16:49
Hij is viertalig waaronder Duits.
Mistraller schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:02:
Vandaag mijn Desire ontvangen. Tot mijn verbazing met een duitse tekst op de doos. (van midimedia.nl) Volgens de winkel is het toestel gewoon Nederlands. Iemand ervaring mee? Ik durf de doos eigenlijk niet open te maken omdat ik hem dan niet kan retourneren als het niet goed blijkt te zijn....

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Net het plastic glaasje uit m'n backcover gedrukt, nu heb ik een stuk scherpere foto's 8)

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:27:
Net het plastic glaasje uit m'n backcover gedrukt, nu heb ik een stuk scherpere foto's 8)
Kom op....? Je hebt de cameralens dus open en bloot zonder beschermglas? Over een tijdje maakt zelfs je camera geen eens scherpe fotos meer... :D

• Hmmbob
Nou, ik heb het glaasje er al een hele tijd uitliggen, en dat gaat prima!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:54

Reinier

\o/

Ik begin een sms'je te typen, skip via de home-knop even naar de browser en wil dan terug naar m'n bericht. Hoe doe je dat? Hij slaat dan geen draft op en je kunt niet meer terug naar je nieuwe sms :/

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
*zucht*
Ik krijg echt steeds meer problemen met mijn anderhalf maand oude HTC Desire :( . Vanochtend in een tijdsbestek van 5 minuten al twee keer vastgelopen, hij loopt vast (scherm blijft aan, kan niks meer doen) en na 30 seconden gaat het scherm op zwart (zoals ingesteld vanwege de accu). Vervolgens gaat het scherm nooit meer aan, als je op de on/off knop drukt lichten alleen de lampjes van de toetsen onder het scherm op. Ik moet dan de batterij eruit halen en opnieuw opstarten :| .

Hoe zit het met garantie? Moet ik daarvoor HTC zelf bellen?.

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 10:47
Cubic X schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:41:
*zucht*
Ik krijg echt steeds meer problemen met mijn anderhalf maand oude HTC Desire :( . Vanochtend in een tijdsbestek van 5 minuten al twee keer vastgelopen, hij loopt vast (scherm blijft aan, kan niks meer doen) en na 30 seconden gaat het scherm op zwart (zoals ingesteld vanwege de accu). Vervolgens gaat het scherm nooit meer aan, als je op de on/off knop drukt lichten alleen de lampjes van de toetsen onder het scherm op. Ik moet dan de batterij eruit halen en opnieuw opstarten :| .

Hoe zit het met garantie? Moet ik daarvoor HTC zelf bellen?.
Als je er niets bijzonders mee gedaan hebt gewoon garantie ja..en zelf even met htc bellen (+0207157310 , kan vandaag nog tot 1300 uur..)

• Hmmbob
Reinier schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:40:
Ik begin een sms'je te typen, skip via de home-knop even naar de browser en wil dan terug naar m'n bericht. Hoe doe je dat? Hij slaat dan geen draft op en je kunt niet meer terug naar je nieuwe sms :/
Ik heb hier de volgende stappen doorlopen: "berichten -> sms maken -> home -> internet -> home -> berichten" en dan krijg ik gewoon mijn bericht in aanmaak te zien?

Of door in de browser lang op "home" te drukken en dan te kiezen voor "berichten", dan krijg ik ook meteen het nieuwe berichtje.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-11 11:07
Ik probeer default.prop in de boot.img aan te passen, maar de img die mkbootimg produceert faalt. Ik denk dat het komt omdat ik niet het argument --base gebruik, want die ondersteund m'n mkbootimg niet.

Heeft iemand een geüpdate versie voor osx voor me?

Edit: Never mind, heb een linux VM gemaakt en dat werkte perfect!

[ Voor 12% gewijzigd door WeeJeWel op 18-12-2010 13:13 ]

Homey — Critics are those without skills to create.

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Nou de 2e keer dat ik het mee maak. Gisteren werd ik gebeld (dat gebeurd natuurlijk wel vaker). Nu had ik de telefoon nog niet opgenomen maar hoorde ik de andere kant al wel. Is dit een feature? Ik heb het nou 2x gehad.
Pagina: 1 ... 27 ... 61 Laatste