Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 10:06
Ben de Update nu aan het downloaden is meer een Market Update of niet? en misschien kleine fixes? aangezien het wel een erg grote update lijkt voor alleen de Market.

misschien deels Pre 2.3 update? :D ik hoop het

Ik hoop tenminste wel dat 2.3 naar de Desire komt.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Het zal me benieuwen of Gigerbread ook naar de Desire non HD komt? vast wel naar de HD wat die is nog niet zo lang uit... maar de "gewone" Desire is er alweer een tijdje.

Niet dat ide wijziginge in Gingerbread nu zo heel spannend zijn :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:47
De update van vandaag heeft er in ieder geval wel voor gezorgd dat Facebook aardig veranderd is, zitten paar aardige verbeteringen in :)

The devil is in the details.

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Nu je het zegt, ja dat klopt. Ziet er beter uit!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:31

Fiber

Beaches are for storming.

Chaoss schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:54:
Het zal me benieuwen of Gigerbread ook naar de Desire non HD komt? vast wel naar de HD wat die is nog niet zo lang uit... maar de "gewone" Desire is er alweer een tijdje.

Niet dat ide wijziginge in Gingerbread nu zo heel spannend zijn :P
Volgens de Frontpage krijgen sommige Nexus One bezitters Gingerbread al binnen. De Desire verschilt niet zo veel met de Nexus One, dus het zou moeten kunnen, als HTC een beetje meewerkt. :Y

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:57
Fiber schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:27:
[...]

Volgens de Frontpage krijgen sommige Nexus One bezitters Gingerbread al binnen. De Desire verschilt niet zo veel met de Nexus One, dus het zou moeten kunnen, als HTC een beetje meewerkt. :Y
Ben bang dat het, ondanks de vergelijkbare hardware, nog wel ff gaat duren. De N1 heeft geen Sense interface die overgezet dient te worden.

Ben trouwens überhaupt benieuwd in hoeverre ook de Sense interface wat hoekiger gaat worden...

Verwijderd

De nieuwe update aan het installeren hopelijk blijft alles goed werken :)

• Mattie B
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-11 13:54
ik heb net de update geinstalleerd maar nu werkt mijn wifi niet meer :/
bij het draadloze instellingen scherm staat er bij wifi geen vinkje maar wel: fout
als ik op het vinkje of de text druk wordt de tekst nog geen seconde grijs en komt er daarna weer fout te staan.
in de energie beheer widget is het wifi teken donkergroen (niet licht groen zoals hij hoort te staan als wifi ingeschakeld is) en als ik erop druk gebeurt er niets, weet iemand misschien hoe dit verholpen kan worden?
ik heb voor de rest geen veranderingen gezien na de update.

Verwijderd

Mijn Desire laat ineens niet meer op via mijn PC enkel nog via het gewone stopcontact. Weet iemand waar dat aan kan liggen?

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-11 21:33
Hij laad bij mij ook niet meer op via pc...

edit: iets te voorbarig..hij laad wel op maar ik heb het idee langzamer...

[ Voor 48% gewijzigd door Sjrd83 op 06-12-2010 20:36 ]

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:40
pipo1000 schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:06:
Net mijn Desire terug vanwege auto-reboot-probleem. Echter nu blijkt dat mijn GPS het niet meer doet. Verd*mme, dit gaat dus nu de derde keer worden dat hij terug moet naar HTC in 6 maanden. Ik heb hem nu al een hele tijd in de vensterbank liggen met een Garmin Oregon 450 er naast. Echter geen lock, sterker nog hij ziet niet 1 sateliet, nul streepjes.
En mijn Desire gaat morgen weer terug naar HTC voor reparatie, de tweede keer in twee weken... f*ck zooi.

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:05

pinda powerrr

Slow down...

"kan update niet installeren vanwege tekort aan geheugen. Huidig 23.4 MB, nodig minimaal 25 MB"

rommelen/verwijderen/cache legen etc...

"kan update niet installeren vanwege tekort aan geheugen. Huidig 24.7 MB, nodig minimaal 25 MB"

|:( |:( |:(

Gek wordt je er van! Uiteindelijk de update er op gekregen, maar van de zotte dat er niet eens 25 MB vrij meer is.
Heb nu bijna niks meer op de telefoon staan en toch maar 25 MB over. Iemand nog de gouden tip? De volgende update gaat ie anders niet halen...

Waiting on the world to change

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

pinda powerrr schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:44:
Gek wordt je er van! Uiteindelijk de update er op gekregen, maar van de zotte dat er niet eens 25 MB vrij meer is.
Heb nu bijna niks meer op de telefoon staan en toch maar 25 MB over. Iemand nog de gouden tip? De volgende update gaat ie anders niet halen...
Ik heb door dit zelfde gepruts een ROM erop gezet met A2SD. Twee voordelen:
- 512 MB (of hoeveel je maar wilt) extra voor apps, niet vol te krijgen!
- Ik had de 2.29.405.2 al een maand eerder, met A2SD dus.

[ Voor 3% gewijzigd door jelmervos op 06-12-2010 20:51 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 18:31
Sinds de laatste update doet mijn stock browser het niet meer.. dit kan natuurlijk toeval zijn, maar denk het niet.
Meer mensen hier problemen mee?

ps iemand misschien een goede tip voor een vervangende browser?

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

richy t schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:23:
Sinds de laatste update doet mijn stock browser het niet meer.. dit kan natuurlijk toeval zijn, maar denk het niet.

Heeft waarschijnlijk met je plugins te maken, is hierboven al besproken...Zelf overigens geen last van.

Vervangende browser: Opera, Skyfire...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Verwijderd

Dolphin Browser HD V2 ben ik zeer tevreden over. Te vinden in de Market met vele add-ons.

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik vind de normale browser nog steeds superieur aan andere browsers. :)

de update staat er weer op, wat was er eigenlijk veranderd? ik kan nergens een lijstje vinden namelijk...

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 18:31
Stormtrooper schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:39:
[...]

Heeft waarschijnlijk met je plugins te maken, is hierboven al besproken...Zelf overigens geen last van.

Vervangende browser: Opera, Skyfire...
Helemaal overheen gelezen, bedankt ga het meteen veranderen.

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:13
jelmervos schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:48:
[...]

Ik heb door dit zelfde gepruts een ROM erop gezet met A2SD. Twee voordelen:
- 512 MB (of hoeveel je maar wilt) extra voor apps, niet vol te krijgen!
- Ik had de 2.29.405.2 al een maand eerder, met A2SD dus.
Van de 512MB hield ik er 460MB over, daarna nog eens 100MB kwijt aan de normale apps die ik al had, en nu heb ik nog zo'n 120MB over. Het raakt best wel makkelijk op, al moet ik toegeven dat bijna alle apps maar een paar MB max zijn, terwijl ze op de iPhone redelijk vaak wel wat groter waren.

Bambu Lab P1S Combo

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

MacorgaZ schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:03:
[...]

Van de 512MB hield ik er 460MB over, daarna nog eens 100MB kwijt aan de normale apps die ik al had, en nu heb ik nog zo'n 120MB over. Het raakt best wel makkelijk op, al moet ik toegeven dat bijna alle apps maar een paar MB max zijn, terwijl ze op de iPhone redelijk vaak wel wat groter waren.
Tsja, dan maak je een 1024MB partitie aan voor je apps.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:04

Miren browser, erg fijne browser, ik lees er nog veel te weinig over.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Komt omdat je flash op on demand hebt. Je moet even de taal op engels (NL) zetten, gegevens wissen van je browser en dan bij opties flash op on demand zetten. Daarna kan je terugswitchen naar Nederlands (NL) en dan werkt alles naar behoren!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Henk schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:38:
[...]

het aanpassen van bepaalde systeembestanden zoals nodig bij het fixen van de bluetooth-autoradio-disconnect-bug, etc...
Hier heb ik ook last van, heb je hier meer informatie over?

Geheugen probleem ken ik ook al te goed, snap niet waarom een functie als A2SD er niet standaard inzit.

[ Voor 15% gewijzigd door MeNTaL_TO op 07-12-2010 10:13 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 12:52
Gisteren Desire geupdate en net een nieuwe app geinstalleerd vanuit de market, ik zie bij de omschrijving de app 2 sd mogelijkheid bij staan, ik wacht tot de installatie voltooid is om vervolgens de apps2sd melding te krijgen. Deze krijg ik niet, ik start apps2sd op, geen app to moven. Ik kijk bij de properties van de app om hem handmatig te moven, staat er 'move to phone'. Een onderdeel van de update, automatisch apps op sd installeren indien mogelijk?

Jammer dat ze geen overzicht hebben met de wijzigingen in deze update.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

UnExPeCtAbLe schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:04:
Gisteren Desire geupdate en net een nieuwe app geinstalleerd vanuit de market, ik zie bij de omschrijving de app 2 sd mogelijkheid bij staan, ik wacht tot de installatie voltooid is om vervolgens de apps2sd melding te krijgen. Deze krijg ik niet, ik start apps2sd op, geen app to moven. Ik kijk bij de properties van de app om hem handmatig te moven, staat er 'move to phone'. Een onderdeel van de update, automatisch apps op sd installeren indien mogelijk?
Nee, dit was al langer. Sommige apps (Angry Birds bijvoorbeeld) plaatsen zichzelf direct op de SD kaart.

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 23:07
Het kan toeval zijn, maar vanmorgen kwam de desire eindelijk weer eens met 100% accu van de lader. En hij lijkt ook minder snel leeg te lopen. (gisteren dus update gehad)

Iemand anders nog dezelfde ervaring?

[ Voor 7% gewijzigd door The Anarchist op 07-12-2010 10:39 ]

• fredkaps
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-10 16:22
The Anarchist schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:35:
Het kan toeval zijn, maar vanmorgen kwam de desire eindelijk weer eens met 100% accu van de lader. En hij lijkt ook minder snel leeg te lopen. (gisteren dus update gehad)

Iemand anders nog dezelfde ervaring?
Ja, gistermiddag na de update mijn desire opgeladen en nu, na bijna 17 uur, nog 91% accu.Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet veel met de desire gedaan heb sinds gistermiddag.

• pstalman
  • Laatst online: 20:43
janvanduschoten schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:50:
[...]

[...]

Lijkt me toch een market update, anders is het een mysterieuze omschrijving :)
zie hier een Desire zonder de 2.29 update (branded)
http://lh5.ggpht.com/_PIT...yrKrjC8/s576/IMAG0620.jpg
hm upload gaat niet helemaal goed (al 3 pogingen)... maar ja het is te zien dat er nog een tabblad naast zit toch O-)

[ Voor 14% gewijzigd door pstalman op 07-12-2010 13:13 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• P13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-02 14:58

P13

Hallo, ben nieuw hier en krijg morgen mijn bestelde Desire binnen.. Heb lang getwijfeld tussen de Desire en de Galaxy S, uiteindelijk voor de HTC gekozen.

Wat ik graag zou willen weten (heb hier in het topic ook naar gezocht, maar niet gevonden) is of het mogelijk is om de Desire zo aan te passen, dat het menu de kleuren krijgt van de Galaxy.. Ik bedoel: wat ik persoonlijk erg mooi/fris aan de Galaxy vind, zijn die blauwe letters in de menu's..: is het mogelijk de Desire hierop aan te passen?

Alvast bedankt voor de moeite!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:13
fredkaps schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:11:
[...]

Ja, gistermiddag na de update mijn desire opgeladen en nu, na bijna 17 uur, nog 91% accu.Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet veel met de desire gedaan heb sinds gistermiddag.
als dit echt representatief is voor die update, dan zou dat een huuuuge improvement zijn. Bij mij laadt ie meestal 's nachts op (om de 2-3 dagen) en komt ie 's ochtends dus 'vol' van de lader. Aan het einde van de ochtend (dus 5 uur later) zit ik toch echt al onder de 90%.

Eerdaags eens opletten hoe dit gaat :).

Wat nog wel belangrijk is: Wat heb je allemaal voor energie-gerelateerde instellingen staan (m.b.t. mobiel, wireless, etc.)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:02

dbzfan

Nee.

Ik heb sinds een maand een Desire en ik ben er erg blij mee :) Nu heb ik Xtra snel internet van Hi.. en ik vroeg me af of meer mensen last hebben van vertraging als ze de webbrowser openen of hun tweets reloaden..

Mijn icoontje boven staat op 3g.. dan druk ik op reload (webpagina, tweets, facebook whatever).. duurt het een paar seconden.. springt het icoontje op H... en dan gaatie pas laden..

Hij staat dus standaard op 3g.. maar gaat pas echt dataverkeer krijgen als hij op H springt.. maar dat duurt dus een paar seconden..

• janvanduschoten
DarkY schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:59:
[...]

zie hier een Desire zonder de 2.29 update (branded)
http://lh5.ggpht.com/_PIT...yrKrjC8/s576/IMAG0620.jpg
hm upload gaat niet helemaal goed (al 3 pogingen)... maar ja het is te zien dat er nog een tabblad naast zit toch O-)
Hmm, ik lees overal dat het meer een onder-de-motorkap update is met onbekend changelog. Sense schijnt sneller aan te voelen en de batterij indicatie/ berekening is/lijkt beter.

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
eymey schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:33:
[...]als dit echt representatief is voor die update, dan zou dat een huuuuge improvement zijn. Bij mij laadt ie meestal 's nachts op (om de 2-3 dagen) en komt ie 's ochtends dus 'vol' van de lader. Aan het einde van de ochtend (dus 5 uur later) zit ik toch echt al onder de 90%.
De vraag is of die batterij verbeteringen niet gewoon het effect zijn van een simpele reboot. (Dus sluiten van achtergrondtaken). Het kan gewoon placebo-effect zijn, maar ben benieuwd of meer mensen kunnen onderschrijven dat het echt door de update komt. Niet dat ik hem anders niet zou installeren hoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 07-12-2010 16:14 ]

• Phusebox
  • Laatst online: 21:36
Ik hoop dat we wel nog de nieuwe Sense gaan krijgen op de Desire, anders word het voor mij na 3 HTC's toch echt de laatste. Ze roepen namelijk in reclame's en uitingen; only on HTC Desire phones... was de de Desire dan? Of tellen alleen de Z en de HD nog mee.

Early adaptors worden weer eens genaaid.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-11 08:31

Shabbaman

Got love?

Ik meen gelezen te hebben dat HTC beweert dat de nieuwe Sense niet compatibel is met de vanilla Desire. Onzin natuurlijk, het is gewoon een verkooptruuk om Desiregebruikers te laten upgraden naar een HD of Z.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• fredkaps
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-10 16:22
eymey schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:33:
[...]

als dit echt representatief is voor die update, dan zou dat een huuuuge improvement zijn. Bij mij laadt ie meestal 's nachts op (om de 2-3 dagen) en komt ie 's ochtends dus 'vol' van de lader. Aan het einde van de ochtend (dus 5 uur later) zit ik toch echt al onder de 90%.

Eerdaags eens opletten hoe dit gaat :).

Wat nog wel belangrijk is: Wat heb je allemaal voor energie-gerelateerde instellingen staan (m.b.t. mobiel, wireless, etc.)
Wifi staat altijd aan, BT en GPS uit, mailsync staat op 4 uur. Verder is het ding redelijk standaard.
Ik ben het met Maranello eens dat aan de reboot kan liggen. Maar vanaf nieuw is het mij nooit gelukt om na 24 uur nog 85% accu te hebben, normaal is rond de 40%. Dit is wel met zeer beperkt gebruik vandaag.
De tijd zal het leren.

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Phusebox schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:28:
Ik hoop dat we wel nog de nieuwe Sense gaan krijgen op de Desire, anders word het voor mij na 3 HTC's toch echt de laatste. Ze roepen namelijk in reclame's en uitingen; only on HTC Desire phones... was de de Desire dan? Of tellen alleen de Z en de HD nog mee.

Je vergist je in die reclames... er zijn 2: eentje waar de Desire HD in voorkomt met de nieuwe Sense (waar dus men de telefoon kwijt is en via de site de telefoon laat overgaan) en in de ander maken ze reclame over de browser (het zoomen e.d.) en daar wordt gezegd only on HTC Desire phones :)

Verwijderd

Ik zal wel een leek zijn maar wat is nou het verschil tussen super lcd en amoled? En wat is beter?

• Phusebox
  • Laatst online: 21:36
Shabbaman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:10:
Ik meen gelezen te hebben dat HTC beweert dat de nieuwe Sense niet compatibel is met de vanilla Desire. Onzin natuurlijk, het is gewoon een verkooptruuk om Desiregebruikers te laten upgraden naar een HD of Z.
Als de HD nou een fatsoenlijke telefoon was had ik dat nog wel overwegen, maar geen fysieke knoppen, geen scrollpad. FAIL.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:58

Len

Leeg

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:25:
Ik zal wel een leek zijn maar wat is nou het verschil tussen super lcd en amoled? En wat is beter?
google it...

http://www.gsmarena.com/a...ight_it_out-news-1932.php

enz

Free Tibet

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 21:50

iFrost

Vroem vroem

Ik zie eerlijk gezegd nauwelijks verschil..

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

iFrost schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:59:
Ik zie eerlijk gezegd nauwelijks verschil..
En dat vindt u vreemd, dit bekijkend van achter een LCD?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 21:50

iFrost

Vroem vroem

Das waar -O-

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 20:57
fredkaps schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:45:
[...]

Wifi staat altijd aan, BT en GPS uit, mailsync staat op 4 uur. Verder is het ding redelijk standaard.
Ik ben het met Maranello eens dat aan de reboot kan liggen. Maar vanaf nieuw is het mij nooit gelukt om na 24 uur nog 85% accu te hebben, normaal is rond de 40%. Dit is wel met zeer beperkt gebruik vandaag.
De tijd zal het leren.
Mailsync om de 4uur? Daar heb ik mijn telefoon niet voor aangeschaft. Ik wil zo snel mogelijk m'n mailtjes kunnen lezen. Ik laad 'm wel gewoon elke nacht op. Verder merk ik niets van de update. Wat ik wel naar vond van de update is dat ik ruimte vrij moest maken. Dat was niet al te makkelijk met al die goede apps van tegenwoordig.
Ik hoop ook wel op een Sense update. Vooral in de auto is het wel fijn dat het scherm kan meedraaien. LauncherPro als interface vind ik toch niet fijn werken(instabiel).
Verder heb ik veel plezier aan mijn telefoon. Ik had hierdoor een HTC Legend, maar de Desire gaat langer met z'n tijd mee, gezien de resolutie en de processor. Enige echt jammere vind ik dat je echt een vaste hand moet hebben voor de camera.
Als MP3 speler gebruik ik nu MortPlayer. Koppelt meteen met m'n bluetooth autoradio en start ook meteen met afspelen.
Groet tevreden gebruiker!

Neem risico's in wat jij geloofd

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:22

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:25:
Anders lees (of zoek) je eerst even dit topic door... 8)7
remco_k in "HTC Desire - Deel 7"

Alles kan stuk.

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
jelmervos schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:11:
[...]

Tsja, dan maak je een 1024MB partitie aan voor je apps.
Kun je me uitleggen hoe ik dat kan doen? Google helpt me niet ..... ;-)
En kan dus momenteel Navigon niet kwijt. Terwijl ik wel Unrevoked heb.

[ Voor 12% gewijzigd door wout1976 op 07-12-2010 20:36 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Shivan_20 schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:42:
[...]

Ben bang dat het, ondanks de vergelijkbare hardware, nog wel ff gaat duren. De N1 heeft geen Sense interface die overgezet dient te worden.
Precies :Y

Jammer genoeg blijft HTC nog even heel erg vaag over welke apparaten een update gaan krijgen:
http://www.techradar.com/...ndroid-2-3-update--913929

Dat zit wel Schnorr.

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:02

dbzfan

Nee.

Tynos schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:12:
[...]

Mailsync om de 4uur? Daar heb ik mijn telefoon niet voor aangeschaft. Ik wil zo snel mogelijk m'n mailtjes kunnen lezen. Ik laad 'm wel gewoon elke nacht op. Verder merk ik niets van de update. Wat ik wel naar vond van de update is dat ik ruimte vrij moest maken. Dat was niet al te makkelijk met al die goede apps van tegenwoordig.
Ik hoop ook wel op een Sense update. Vooral in de auto is het wel fijn dat het scherm kan meedraaien. LauncherPro als interface vind ik toch niet fijn werken(instabiel).
Verder heb ik veel plezier aan mijn telefoon. Ik had hierdoor een HTC Legend, maar de Desire gaat langer met z'n tijd mee, gezien de resolutie en de processor. Enige echt jammere vind ik dat je echt een vaste hand moet hebben voor de camera.
Als MP3 speler gebruik ik nu MortPlayer. Koppelt meteen met m'n bluetooth autoradio en start ook meteen met afspelen.
Groet tevreden gebruiker!
Mail is toch push? Synct dan toch automatisch zonder veel batterij te kosten..

• Card Nox
  • Laatst online: 21:48
Zijn de multitouch problemen inmiddels opgelost? Ik kon er niets van vinden in dit topic .. 8)7 8)7

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nee, dat zit in de hardware.

Dat zit wel Schnorr.

• janvanduschoten
Phusebox schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:28:

Early adaptors hebben exact de telefoon gekregen die ze hebben gekocht. Was jou iets anders beloofd dan? Welke andere vergelijkbare telefoon(fabrikant) naait je dan niet(volgens jou redenatie ) ?

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Jullie ook allemaal een update gekregen? 2.29.405.2?

[ Voor 13% gewijzigd door Aapie op 08-12-2010 03:11 ]

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

joosthaarman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 03:04:
Jullie ook allemaal een update gekregen? 2.29.405.2?
Goedemorgen!

[ Voor 14% gewijzigd door jelmervos op 08-12-2010 09:00 ]

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Morge.

Oh, en nee geen update nog (Hi).

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:19
Niet dat ik me teveel wil bemoeien met de grote van dit topic, maar we zitten op 99 pagina's!
Misschien fijn om binnenkort even deeltje 8 te gaan starten?

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
waarschijnlijk al bekend, maar ik heb sinds dit weekend WIFI constant aan (op werk en thuis heb ik daar contact mee en daarbuiten switch je dan gewoon naar 3G/etc.).
Ik was bang dat dat stroom zou kosten (steeds zoeken naar hotspots), maar ik heb een aanzienlijke verbetering qua batterij..! Ik gok dat ik er nu 3 dagen mee kan doen, ipv 2.. toch handig!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat is bekend, als je Y5 gebruikt gaat het automatisch. Ideaal :)

Update heb ik inmiddels wel binnen en geinstalleerd.

• SoeperKees
  • Laatst online: 04-10 21:05
Update net handmatige binnen gehaald, en nu aan het installeren.

Alleen een update aan de market volgens de htc site.

Edit:

Heb me telefoon geroot, dus kon hem niet zo installeren op de htc manier.
Heb deze oplossing gevonden die wel werkt

On your Phone
open Astro and go to "download" folder
long-press and select "edit"
press "move"
press back button
press "edit" from the top menu bar
press "paste"
long press the file
press "edit", then press "rename"
rename to update.zip then press OK

Installation
power off phone
hold "volume down" and turn on phone
A screen should appear showing your phone's system searching for various files. Scroll down to “recovery” using the volume down button and press the “Power” button
When you see the triangle with an exclamation point symbol, press the “Power” and “Volume Up” buttons at the same time. This may take a few attempts
From the menu that appears, use the trackball to select "Apply sdcard:update.zip." Press down on the trackball to start.
When the screen displays "Install from sdcard complete" use trackball to select "reboot system now" and wait for the phone to power back up.

Misschien handig voor de mensen die het zelfde probleem hadden :)

[ Voor 82% gewijzigd door SoeperKees op 08-12-2010 16:34 ]

• Cobiwan
  • Niet online
Door de market update kan de fast web installer van appbrain niet meer werken. Beetje jammer.

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Pff het was al wat laat :D alleen ik krijg hem niet geïnstalleerd! Hij start opnieuw op en er komt dat androïd poppetje te staan met een uitroepteken en voor de rest niks! heb hem alleen geroot!

[ Voor 22% gewijzigd door Aapie op 08-12-2010 16:32 ]

• janvanduschoten
joosthaarman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:31:
[...]

Pff het was al wat laat :D alleen ik krijg hem niet geïnstalleerd! Hij start opnieuw op en er komt dat androïd poppetje te staan met een uitroepteken en voor de rest niks! heb hem alleen geroot!
De update werkt ook niet standaard met root. Waarom download je niet een rom waar die update al lang in is verwerkt? Neem dan bijvoorbeeld Leedroid, dat is een betrouwbare rom en wordt keurig bijgehouden qua updates.

• madmaus
  • Laatst online: 14-11 17:36
janvanduschoten schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:11:
[...]

De update werkt ook niet standaard met root. Waarom download je niet een rom waar die update al lang in is verwerkt? Neem dan bijvoorbeeld Leedroid, dat is een betrouwbare rom en wordt keurig bijgehouden qua updates.
Leedroid heeft deze update nog niet verwerkt dacht ik.

[ Voor 7% gewijzigd door madmaus op 08-12-2010 18:14 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-11 10:58
madmaus schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:14:
[...]

Leedroid heeft deze update nog niet verwerkt dacht ik.
Klopt, laatste update (van paar dagen terug ofzo) zit er nog niet aan maar komt er wel aan.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En dat gaat nog wel even duren ook.. Hij had het erover dat 'ie de feestdagen ging doorbrengen met familie.
In elk geval na de Kerstdagen gok ik zo. Januari dus ergens pas vrees ik.

Verwijderd

Mijn wifi doet het niet meer sinds de laatste update. kan ook aan de nieuwe witte experiabox liggen van KPN. Weet iemand hoe ik kan uitvogelen waar het probleem zit?

De desire vind mijn wifi wel maar kan niet verbinden ermee terwijl de WPA goed moet zijn heel vaag

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 19:04
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:50:
Weet iemand hoe ik kan uitvogelen waar het probleem zit?
Euh, een laptop pakken en verbinding proberen te maken? |:(

Sometimes you need to plan for coincidence

Verwijderd

Groentenboer schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:41:
[...]

Euh, een laptop pakken en verbinding proberen te maken? |:(
Ja laptop geen probleem maar internetten via wifi met de Desire lukt niet :+

Heb trouwens niet getest of ik ergens anders wel het internet op kon via Wifi 8)7

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
Even mijn frustratie kwijtraken....
Na veel zoekwerk ben ik er achter gekomen waarom mijn gmail, calender en contacts niet meer wilden syncen: het interne geheugen zat blijkbaar te vol!

Hij gaf inderdaad een melding hiervan, maar ik had nog 14 Mb over. Lijkt me niet enorm weinig. Na het verwijderen van een aantal applicaties ging alles ineens weer syncen.
Ook wel aardig om erachter te komen dat ook applicaties op de SD-card toch intern geheugen kosten...

Toch maar eens nadenken of ik hem ga rooten, ppfffff

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 09:14
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:50:
Mijn wifi doet het niet meer sinds de laatste update. kan ook aan de nieuwe witte experiabox liggen van KPN. Weet iemand hoe ik kan uitvogelen waar het probleem zit?

De desire vind mijn wifi wel maar kan niet verbinden ermee terwijl de WPA goed moet zijn heel vaag
Die experiabox zorgt bij mij ook wel eens voor rare problemen. Probeer 'm 's aan en uit te zetten en als dat niet lukt om het kanaal te veranderen (i.p.v. deze op automatisch te laten staan). Dat laatste heeft bij mij de meest vreemde problemen opgelost.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:40

Robtimus

me Robtimus no like you

SSID niet op hidden gezet? Die van mij is dat wel, en dan kan ik ook niet connecten. Unhide ik hem dan ziet mijn Desire hem meteen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

Aikon schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:13:
Morge.

Oh, en nee geen update nog (Hi).
Ik wel, gisteren met Hi en Desire. ben er niet zo tevreden over, mijn internetverbinding valt nu vaker weg dan hiervoor.

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 10:23

Decennia

VECTORHEAD

Ik wil de standaard ROM van HTC houden, maar wel met A2SD. Ik heb nu A2SD via cmd gedaan, ik kan nu elke app naar mijn sd "half" verplaatsen, maar blijf nog steeds heel weinig overhouden. Moet ik er nu dus een ROM overheen gooien met A2SD ? Ik houd namelijk van veel apps !

Gegroet!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Decennia schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:23:
Ik wil de standaard ROM van HTC houden, maar wel met A2SD. Ik heb nu A2SD via cmd gedaan, ik kan nu elke app naar mijn sd "half" verplaatsen, maar blijf nog steeds heel weinig overhouden. Moet ik er nu dus een ROM overheen gooien met A2SD ? Ik houd namelijk van veel apps !
Wat je wilt is A2SD+ of Data2Ext. Daarvoor moet je wel een hele andere rom flashen, want er zijn bepaalde modificaties aan het systeem nodig. Maar dan nog zijn er plenty stock rooted roms die dit ondersteunen... even het XDA forum checken daarvoor... :)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 12:43

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11 08:28
Ik had de update al geïnstalleerd op mn debranded Desire, maar deed dit zonder mn Goldcard erin.
Weer werkte mn Wifi niet meer :(

Deïnstalleren werkte niet, kreeg telkens signature fouten (error 7). Zowel met als zonder goldcard.

Opzoek gegaan naar de officiële rom, gevonden, en daarna die eroverheen geïnstalleerd maar dit maal mét goldcard in mn foon. Alles werkt weer.

Wees gewaarschuwd. Debranded? Alleen updates uitvoeren met geïnstalleerde Goldcard. Of geldt dit alleen voor mij? Ik ben iig erg zuinig geworden op dat kleine miezerige kaartje :)

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
SoeperKees schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:52:
Update net handmatige binnen gehaald, en nu aan het installeren.

Alleen een update aan de market volgens de htc site.

Edit:

Heb me telefoon geroot, dus kon hem niet zo installeren op de htc manier.
Heb deze oplossing gevonden die wel werkt

On your Phone
open Astro and go to "download" folder
long-press and select "edit"
press "move"
press back button
press "edit" from the top menu bar
press "paste"
long press the file
press "edit", then press "rename"
rename to update.zip then press OK

Installation
power off phone
hold "volume down" and turn on phone
A screen should appear showing your phone's system searching for various files. Scroll down to “recovery” using the volume down button and press the “Power” button
When you see the triangle with an exclamation point symbol, press the “Power” and “Volume Up” buttons at the same time. This may take a few attempts
From the menu that appears, use the trackball to select "Apply sdcard:update.zip." Press down on the trackball to start.
When the screen displays "Install from sdcard complete" use trackball to select "reboot system now" and wait for the phone to power back up.

Misschien handig voor de mensen die het zelfde probleem hadden :)
Waar kan je de update handmatig downloaden?
Ik kijk misschien niet goed maar kan het nergens vinden.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Decennia schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:23:
jelmervos in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's"

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:13
Hmmm..... vandaag een mailtje binnen van Swype! Beta is geopend. Alleen helaas nog geen Nederlands :S

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Megapaul schreef op woensdag 01 december 2010 @ 00:13:
[...]

kan je niet instellen dat je desire automatisch verbinding mag maken?
dat heb ik nl wel met mijn parrot kit.

Anders ff de koppeling verwijderen en opnieuw kopplen en dan zou je de mogenlijkheid moeten hebben
om automatisch verbinding te mogen maken.
Sinds die update voor de desire van enkele dagen geleden (unbranded desire) werkt m'n bluetooth connectie ineens super.
Connecteert onmiddellijk zoals het hoort met de carkit. Olé

• christianos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 22:52
Net contact gehad met de service afdeling van HTC.

Prima geholpen en in blijde verwachting van de koerier morgen. 8)

Mijn telefoon bleef maar rebooten, en na een hard reset en een andere batterij zat er toch maar niets anders op dan hem te laten ophalen. Ben tot nu toe prima geholpen. Telefoonmedewerker gaf toe dat er met een sommige Desire's een probleem is met het moederbord is, wat zich pas na een paar maanden openbaart.

Balen, maar het is niet anders. Ben voorderest erg tevreden met de telefoon. Het uitvallen begon van de zomer al met navigatie aan, maar werd de afgelopen weken ineens heel erg. Steeds als hij boven de 33 graden uitkwam, viel hij uit. Een spelletje AngryBirds was in ieder geval onmogelijk geworden. :(

Ik ben benieuwd, ga meteen even kijken of ik via iemand anders even een iPhone als leentoestel kan krijgen. Wil de vergelijking eens goed maken. Voorlopig vind ik dat Android grote voordelen heeft, maar je weet maar nooit... ;)

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Nick87 schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:31:
Heb een beetje een vreemde eigenschap van mijn Desire ontdekt.

Ik pair mijn Desire met mijn Audi MMI via Bluetooth.
Tot zover alles goed.

Ik stap mijn wagen in en de bluetooth connectie wordt niet gemaakt.
Pas als ik even op de "power" knop van de desire druk en hem unlock (denk dat de unlock nodig is, niet helemaal zeker) dan connecteert hij.

Op zich niet zo erg want alles werkt dan wel en de connectie valt niet weg, maar toch niet 100% zoals het hoort. Moet er dan elke keer aan denken als ik in de wagen stap.
Bij mijn oude HTC Magic werkte dit altijd direct dus ja...beetje vreemde eigenschap.

Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt of suggesties?
Ik heb het met mijn desire en een JVC bluetooth autoradio.
Bluetooth staan aan en dan connect hij. Gaat de autoradio uit dan disconnect hij niet.Dus bluetooth blijft gekoppeld astaan. Moet ik bluetooth herstarten op de desire.

Met mij hero vroeger kon ik de auto instappen.Autoradio aan en hij maakte verbinding. Autoradio uit en de bluetoothverbinding werd verbroken. Alle ging gewoon automatisch.

Lijkt wel of de bluetoothondersteuning slechter geworden...

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:26
christianos schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:52:
Mijn telefoon bleef maar rebooten, en na een hard reset en een andere batterij zat er toch maar niets anders op dan hem te laten ophalen. Ben tot nu toe prima geholpen. Telefoonmedewerker gaf toe dat er met een sommige Desire's een probleem is met het moederbord is, wat zich pas na een paar maanden openbaart.

Balen, maar het is niet anders. Ben voorderest erg tevreden met de telefoon. Het uitvallen begon van de zomer al met navigatie aan, maar werd de afgelopen weken ineens heel erg. Steeds als hij boven de 33 graden uitkwam, viel hij uit. Een spelletje AngryBirds was in ieder geval onmogelijk geworden. :(
/me voelt de bui al hangen

Tijdens het laden van het toestel en een spel spelen of internet, wordt dat ding warm en jahoor: reboot.
Laatst ook tijdens het navigeren (toestel in brodit-houder) en opeens spontane reboots.

Binnenkort dan maar eens bellen :(

• christianos
dnhelle schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:02:
[...]

Tijdens het laden van het toestel en een spel spelen of internet, wordt dat ding warm en jahoor: reboot.
Laatst ook tijdens het navigeren (toestel in brodit-houder) en opeens spontane reboots.

Ik ben inderdaad bang dat het mij allemaal bekend in de oren klinkt.

Eerst viel hij uit als ik hem aan het opladen was en ging surfen,later viel hij uit als ik hem aan het opladen was aan mijn computer, en op het laatst viel hij ook uit als hij gewoon aan het laden was in de lader...

• The Anarchist
christianos schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:06:
[...]

Ik ben inderdaad bang dat het mij allemaal bekend in de oren klinkt.

Eerst viel hij uit als ik hem aan het opladen was en ging surfen,later viel hij uit als ik hem aan het opladen was aan mijn computer, en op het laatst viel hij ook uit als hij gewoon aan het laden was in de lader...
Bij mij hegon het 2 weken geleden tijdens het spelletje bonsai blast.

Daarna af en toe tijdens internet of youtube, maar gegarandeerd na ca. 15 google maps navigatie. Verder heb ik nog geen last van reboots.

Edit: Dit kan toch niet aan de sowftware liggen? Ik bedoel: Fabrieksinstellingen herstellen zal toch niets helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door The Anarchist op 09-12-2010 12:51 ]

• madmaus
  • Laatst online: 14-11 17:36
The Anarchist schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:38:
[...]

Edit: Dit kan toch niet aan de sowftware liggen? Ik bedoel: Fabrieksinstellingen herstellen zal toch niets helpen?
Nope, het ligt schijnbaar echt aan het moederbord.
Wat ik dan wel vreemd vind is dat het pas na paar maanden begint.
Misschien toch slijtage of oververhitting van een onderdeel?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:21
Ik heb het idee dat dit vooral bij de eerste generaties Desire's nu voorkomt, maar uit welke batches komen die van jullie/hoe vroeg hadden jullie hem?

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Na 3,5 jaar lang een Samsung d900 gebruikt te hebben ga ik vanavond maar eens naar de Hi winkel op een Desire op te halen. Heb nog even zitten kijken naar andere modellen, maar deze springt er toch echt wel heel erg uit. Nu maar hopen dat ze op voorraad zijn! :)

Soundcloud

• Thombias
  • Niet online
Thombias schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:50:
[...]

Waar kan je de update handmatig downloaden?
Ik kijk misschien niet goed maar kan het nergens vinden.
Gevonden!
en..

Misschien handig voor degene die wil unrooten....

http://www.modaco.com/lofiversion/index.php/t325614.html

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
In de winkel heb ik dit ook een aantal keren meegemaakt. Precies hetzelfde probleem, wat zich voordeed na de 2.2 update. Dan komt er een nieuw moederboard in, wat uiteindelijk bij sommige klanten nog geen week geduurd heeft. Wel prima service/oplossing dus! :)

• Strider
  • Laatst online: 17:33
dnhelle schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:02:
[...]

Ik had last van hetzelfde probleem, vorige week donderdag verzonden, en gister al weer terug gekregen! _/-\o_

BlaBlaBla

• The Anarchist
Cyleo schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:23:
Ik heb het idee dat dit vooral bij de eerste generaties Desire's nu voorkomt, maar uit welke batches komen die van jullie/hoe vroeg hadden jullie hem?
Mijn 1e was uit mei. Deze begon na 3 weken uit zichzelf de knoppen te bedienen en is ter reparatie verstuurd. Eind juli, rond de 2.2 update had ik hem terug met nieuwe mainboard. Nu na 4 maanden dus reboot problemen.

Heb hem nu naar fabrieksinstellingen gedaan. Eens testen of het probleem blijft bestaan. Als ik em opstuur krijg ik hem sowieso weer leeg terug. Wat ik hier zo lees kan je dus het beste HTC zelf bellen en niet naar de winkel terug? Op zich vind ik de winkel wel makelijk aangezien ik overdag nooit thuis ben.

[ Voor 27% gewijzigd door The Anarchist op 09-12-2010 16:02 ]

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Nog meer mensen met dit probleem: Het geheugen loopt langzaam vol. Ik heb nu nog 14 MB geheugen over, alleen heb ik niet echt bijzonder veel apps erop staan, angry birds, whatsapp, beltegoed vermiljoen, shazam, Battle.net authenticater, gentle alarm en NOS teletekst.

De grootste apps zijn dingen van google zelf, waarvan ik wel de updates weg kan gooien, maar mijn inziens niet de oplossing is, zoals maps 8MB, mail 6 MB, facebook (2 keer? samen 10 MB).
Mijn zwager heeft ook de desire, met navigon erop en een zwik spellen en die heeft gewoon 34 MB vrij.
Enige verschil is dat ik mijn email wel ophaal en hij niet, heb de mail ophalen al op 1 dag gezet ipv 3, iemand anders nog tips om meer ruimte te krijgen zonder te rooten? Dingen die ik kon verplaatsen naar mijn SD heb ik al gedaan (behalve beltegoed, daarvan doet de widget het niet meer als ik iets verplaats naar de SD).

[ Voor 9% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-12-2010 16:21 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:20:
Nog meer mensen met dit probleem: Het geheugen loopt langzaam vol. Ik heb nu nog 14 MB geheugen over, alleen heb ik niet echt bijzonder veel apps erop staan, angry birds, whatsapp, beltegoed vermiljoen, shazam, Battle.net authenticater, gentle alarm en NOS teletekst.

De grootste apps zijn dingen van google zelf, waarvan ik wel de updates weg kan gooien, maar mijn inziens niet de oplossing is, zoals maps 8MB, mail 6 MB, facebook (2 keer? samen 10 MB).
Mijn zwager heeft ook de desire, met navigon erop en een zwik spellen en die heeft gewoon 34 MB vrij.
Enige verschil is dat ik mijn email wel ophaal en hij niet, heb de mail ophalen al op 1 dag gezet ipv 3, iemand anders nog tips om meer ruimte te krijgen zonder te rooten? Dingen die ik kon verplaatsen naar mijn SD heb ik al gedaan (behalve beltegoed, daarvan doet de widget het niet meer als ik iets verplaats naar de SD).
Probeer eens een cache cleaner uit de markt, al lijkt het erop dat je mail (bijlagen?) het probleem is...

Verwijderd

The Anarchist schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:05:
[...]

Wat ik hier zo lees kan je dus het beste HTC zelf bellen en niet naar de winkel terug? Op zich vind ik de winkel wel makelijk aangezien ik overdag nooit thuis ben.
Ik zou gewoon met HTC bellen en je telefoon laten ophalen op je werk ofzo dat heb ik namelijk ook gedaan en werkt perfect.

Terug zetten naar fabrieksinstellingen verhelpt het probleem met het spontaan rebooten niet ;(

Verwijderd

bribrab schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:12:
[...]

Die experiabox zorgt bij mij ook wel eens voor rare problemen. Probeer 'm 's aan en uit te zetten en als dat niet lukt om het kanaal te veranderen (i.p.v. deze op automatisch te laten staan). Dat laatste heeft bij mij de meest vreemde problemen opgelost.
Hier ga ik eens mee stoeien bedankt voor de tip. Wifi werkt gewoon op mijn Desire maar zodra die bij mijn nieuwe experiabox komt kan die gewoon niet verbinden en bij iemand anders zonder die experiabox lukt het zonder probleem :) Ik was al bang dat het aan de nieuwe update kon liggen die ik pas geinstalleerd heb op mijn telefoon, toen dit was gelukt heb ik de nieuwe experiabox geinstalleerd en had ik opeens dit probleem. Helaas is de oude box alweer retour naar KPN

Verwijderd

Ik heb nog altijd die OTA update niet ontvangen, ik heb al een manuele check gedaan, maar die zegt dat mijn gsm up to date is. Wat dus niet klopt.
Softwarenummer 2.10.405.2, en er is al een nieuwere uit.
Ik heb geen simlock HTC Desire, wat kan ik doen om toch deze OTA update te krijgen?

• christianos
Cyleo schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:23:
Ik had mijne als een van de eerste.. Dus ergens begin mei..
Heb al het probleem gehad van de vastlopende SD kaart en nu dit.

Wat zou kunnen misschien, is dat er een zwakke soldeerverbinding op de moederborden zit? Of iets in de die richting, kan me niet voorstellen dat een moederbord ineens minder gaat presteren...

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Fly-guy schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:55:
[...]

Probeer eens een cache cleaner uit de markt, al lijkt het erop dat je mail (bijlagen?) het probleem is...
Mijn toestel is niet rooted en heb ik eigenlijk ook geen zin in.

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 10:23

Decennia

VECTORHEAD

Henk schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:25:
[...]

Wat je wilt is A2SD+ of Data2Ext. Daarvoor moet je wel een hele andere rom flashen, want er zijn bepaalde modificaties aan het systeem nodig. Maar dan nog zijn er plenty stock rooted roms die dit ondersteunen... even het XDA forum checken daarvoor... :)
Mmm...
Ja het punt is, ik heb nu dus die CMD A2SD geval iets, maar blijf nogsteeds hangen op de "te weinig geheugen", ook omdat Gmail & Browser & Twitter aardig wat cache gebruiken. Extra opties hiervoor ?

Gegroet!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Decennia schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:09:
[...]

Mmm...
Ja het punt is, ik heb nu dus die CMD A2SD geval iets, maar blijf nogsteeds hangen op de "te weinig geheugen", ook omdat Gmail & Browser & Twitter aardig wat cache gebruiken. Extra opties hiervoor ?
A2sd+. Wat A2SD (het standaard spul) met die command line doet, is een deel van het programma naar je SD kaart verplaatsen, maar bijvoorbeeld Flash, maps, air, en al die andere grootverbruikers kunnen dat niet. Navigon kan maar iets van 12MB van de 25 wegschrijven, etc. Dus je blijft die rotmelding houden.

Met A2SD+ schrijf je de apps in hun volledigheid weg naar een EXT2/3/4 partitie op je geheugenkaart. Dat voorkomt ook gelijk dat je partitie unmounted wordt als je je telefoon aan een computer hangt, want op dat moment wordt alleen de FAT32 partitie (waar A2sd-nietplus wel naar wegschrijft) gemount op je pc.

Maar zoals ik al zei, het heeft wél een andere rom nodig, want er zijn wat wijzigingen nodig aan de hele structuur van het OS. Er zijn sowieso wat smaken in, de ene heeft alleen A2SD+, de andere verplaatst ook de dalvik cache, en weer een andere rom verplaatst ook systeemgegevens. Het data2ext is er weer een soort evolutie van, maar ik weet nog niet helemaal waar nu precies die verschillen liggen. Ik dacht iets van EXT4 installatie partitie met een EXT2 swap, of iets dergelijks, maar heb daar het fijne nog niet van uitgezocht.

Neem je bijvoorbeeld de RCMixHD v0.12 (SenseHD)rom die ik al een tijdje naar tevredenheid draai, dan worden niet alleen applicaties, maar ook een deel van je rom naar de EXT3 (in mijn geval) weggeschreven.Zonder die SD-kaart boot je telefoon dan dus gewoon simpelweg niet. Het is een keuze of je daar blij van wordt, in het geval van deze rom is het onoverkomelijk omdat hij simpelweg te groot is voor het NAND geheugen van de Desire.
Pagina: 1 ... 25 ... 61 Laatste