Ik heb een vraagje over de radio van de HTC Desire. Ik luister namelijk graag naar de radio, vooral in de bus naar school maar ik heb de hele tijd last van storingen. Het lijkt wel of mijn hoofdtelefoon niet goed als antenne fungeert, ik gebruik dan meestal Sony in-ear oordopjes. Of moet je de standaard HTC oordopjes gebruiken, als je een beter ontvangst wilt hebben?
Probeer deze eens, die heeft wel goede reviews zo te zien.CasGas schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:48:
Weet iemand ook of het mogelijk is dat bepaalde personen met jou bellen dat die sowieso overgaat, ook al staat de telefoon op trillen en/of stil?
[ Voor 7% gewijzigd door grun93 op 08-10-2010 21:17 ]
Sinds kort heb ik een mooie app gekocht voor de Desire, namelijk Trackmaster. Deze app gaan we gebruiken in de racer om tijdens trackdays onze ronde/split tijden bij te houden en allerlei andere informatie zoals bijvoorbeeld de G krachten en snelheden waarmee je een bepaalde bocht neemt. Door de maker wordt aangegeven dat de interne gps voldoet.
Ik heb de app een stukje op de openbare weg getest en hij lijkt inderdaad goed te werken. Alleen na het afronden van de meting gaf Trackmaster wel aan dat vermoedelijk tijdens de rit even de gps verbinding weg was geweest. Dit kon ik echter niet echt uit de data halen, dus dat zal maar heel kort zijn geweest. Maarja verlies van gps ontvangst wil je het liefst dus niet!
Om een lang verhaal kort te maken: Weet iemand een app waarmee ik wellicht de gps ontvangst kan versterken en ervoor kan zorgen dat de gps ontvanger aan blijft staan?
Misschien staat deze vraag hier wel verkeerd en moet ik de vraag stellen in het android software topic, maar dan hoor ik dat graag.
Ik heb de app een stukje op de openbare weg getest en hij lijkt inderdaad goed te werken. Alleen na het afronden van de meting gaf Trackmaster wel aan dat vermoedelijk tijdens de rit even de gps verbinding weg was geweest. Dit kon ik echter niet echt uit de data halen, dus dat zal maar heel kort zijn geweest. Maarja verlies van gps ontvangst wil je het liefst dus niet!
Om een lang verhaal kort te maken: Weet iemand een app waarmee ik wellicht de gps ontvangst kan versterken en ervoor kan zorgen dat de gps ontvanger aan blijft staan?
Misschien staat deze vraag hier wel verkeerd en moet ik de vraag stellen in het android software topic, maar dan hoor ik dat graag.
De beste resultaten schijn je te krijgen met een externe bluetooth gps. Zo heel erg duur zijn die dingen tegenwoordig niet meer. Voor trackmaster heb je dan deze aanvulling nodig.Spurlie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:46:
Ik (en ook een vriend van me) heb sowieso een hopeloos belabberde ontvangst met de Desire. Ik heb het nog nooit met de originele HTC dopjes geprobeerd, maar met m'n Sennheiser MX460 erin is het huilen met de pet opVerwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:05:
Ik heb een vraagje over de radio van de HTC Desire. Ik luister namelijk graag naar de radio, vooral in de bus naar school maar ik heb de hele tijd last van storingen. Het lijkt wel of mijn hoofdtelefoon niet goed als antenne fungeert, ik gebruik dan meestal Sony in-ear oordopjes. Of moet je de standaard HTC oordopjes gebruiken, als je een beter ontvangst wilt hebben?
Zelfs notoir sterke zenders als Sky of 3fm (die laatste luister ik zelf 99% van de tijd dat ik radio luister) zijn zelden goed te ontvangen.
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik me moet behelpen met internetradio via 3g. Maar als ik dit van te voren had geweten, dan weet ik niet of ik voor de Desire had gekozen. Ook al vind ik het verder op bijna alle punten een perfect apparaat.
De legend van een collega deed het (ook met m'n sennheisers) WEL prima
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Dag tweakers,
ik heb sinds kort een HTC Desire en het is me opgevallen dat ik zelfs op dagen dat ik vrijwel alleen maar via WiFi connectie heb met internet toch enkele MBs van mijn datapakket verbruik.
Nu ben ik er ook recentelijk achter gekomen dat de Desire standaard de WiFi uit(en dus de 3g aan)zet als de telefoon in slaapstand staat (deze instelling heb ik intussen gewijzigd) om batterijduur te sparen.
Ook las ik in een thread op een forum dat ik niet meer terug heb kunnen vinden dat er ongeveer 250kb dataverbruik plaatsvindt iedere keer dat de telefoon via 3g een connectie tot stand brengt. Dit zou betekenen dat als je je telefoon thuis vier keer wekt uit de slaapstand, je al 1mb zou hebben verbruikt.
Aangezien ik graag Juice Defender zou willen gebruiken en deze om de 15 minuten 1 minuut verbinding maakt met internet zou ik per dag 24mb verbruiken alleen aan het totstand brengen van de 3g verbinding. Dit zou het gebruik van dergelijke programma's een stuk minder aantrekkelijk maken.
Mijn vraag is of iemand weet hoeveel data er daadwerkelijk verbruikt wordt bij het tot stand brengen van een 3g connectie of een manier weet om dat te achterhalen (via Google is het me niet gelukt).
Ik hoop dat iemand me hier inzicht in zou kunnen verschaffen.
Bij voorbaat dank.
ik heb sinds kort een HTC Desire en het is me opgevallen dat ik zelfs op dagen dat ik vrijwel alleen maar via WiFi connectie heb met internet toch enkele MBs van mijn datapakket verbruik.
Nu ben ik er ook recentelijk achter gekomen dat de Desire standaard de WiFi uit(en dus de 3g aan)zet als de telefoon in slaapstand staat (deze instelling heb ik intussen gewijzigd) om batterijduur te sparen.
Ook las ik in een thread op een forum dat ik niet meer terug heb kunnen vinden dat er ongeveer 250kb dataverbruik plaatsvindt iedere keer dat de telefoon via 3g een connectie tot stand brengt. Dit zou betekenen dat als je je telefoon thuis vier keer wekt uit de slaapstand, je al 1mb zou hebben verbruikt.
Aangezien ik graag Juice Defender zou willen gebruiken en deze om de 15 minuten 1 minuut verbinding maakt met internet zou ik per dag 24mb verbruiken alleen aan het totstand brengen van de 3g verbinding. Dit zou het gebruik van dergelijke programma's een stuk minder aantrekkelijk maken.
Mijn vraag is of iemand weet hoeveel data er daadwerkelijk verbruikt wordt bij het tot stand brengen van een 3g connectie of een manier weet om dat te achterhalen (via Google is het me niet gelukt).
Bij voorbaat dank.
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
Installeer een data counter widget. Dat zie je precies wat je verbruik is.HenkPatat schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:39:
Dag tweakers,
Bij voorbaat dank.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb een probleempje met HTC Sync. Ik heb een nieuw sd-kaartje van 16GB gekocht en als ik daar alle muziek (4GB) wil opzetten, duurt dit meer dan 3,5 uur!
Als het dan eindelijk klaar is, herkent de telefoon geen muziek. Maar als ik met ASTRO naar mijn SD kaart ga, kan ik de muziek wel vinden. Heeft iemand tips om de muziek wel te herkennen en de sync tijd drastisch te verminderen?
Als het dan eindelijk klaar is, herkent de telefoon geen muziek. Maar als ik met ASTRO naar mijn SD kaart ga, kan ik de muziek wel vinden. Heeft iemand tips om de muziek wel te herkennen en de sync tijd drastisch te verminderen?
Thanx, ik had ondertussen ook Phone++ geprobeerd maar die werkt voor geen meter, deze doet precies wat die moet doengrun93 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:15:
[...]
Probeer deze eens, die heeft wel goede reviews zo te zien.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Zo'n app zal niet bestaan. Je kan het GPS ontvangst niet met een simpele app namelijk verbeteren. Deze kan alleen hardware matig verbeterd worden of mogelijk door andere firmware van HTC. Maar een simpele app gaat niet lukken. Daarnaast hoef je er niet voor te zorgen dat GPS continu aanstaan, dit gebeurt automatisch al. Zodra je GPS inschakeld in Android, zal zodra een app deze nodig heeft, de GPS gebruiken tot deze hem niet meer nodig heeft.Spurlie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:46:
*knip*
Oftewel, gewoon zo blijven gebruiken en hopen dat je een goed signaal blijft houden.
Ik kwam er vanmorgen achter dat de nieuwe Navigon niet altijd netjes afsluit. Als ik kijk bij het batterijverbruik was Navigon 99% van het totale gebruik.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verbruikt bluetooth echt zoveel extra batterij?
Ik heb gisteren mijn carkit geupdate zodat hij kan pairen met de Desire. Maar na 2 uur bluetooth aan (zonder gebruikt te hebben idle dus) ben ik 5 % extra batterij kwijt. Ik ben nu een beetje huiverig om mijn bluetooth constant aan te hebben als het echt zoveel verbruikt.
Ik heb gisteren mijn carkit geupdate zodat hij kan pairen met de Desire. Maar na 2 uur bluetooth aan (zonder gebruikt te hebben idle dus) ben ik 5 % extra batterij kwijt. Ik ben nu een beetje huiverig om mijn bluetooth constant aan te hebben als het echt zoveel verbruikt.
[ Voor 6% gewijzigd door madmaus op 09-10-2010 13:06 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Hoe krijg ik mijn gmail widget wee terug op een homescreen? Had hem verwijderd omdat ik popmail wilde gebruiken echter heb ik daar problemen met de uitgaande server. Daarentegen heb ik ook een gmail account die ook met die popmail synchroniseert.
Echter als ik bij toevoegen aan bureaublad widget aanklik dan staat gmail er niet tussen. Daar hij standaard bij htc sense er wel was.
Ik heb htc desire met froyo.
Echter als ik bij toevoegen aan bureaublad widget aanklik dan staat gmail er niet tussen. Daar hij standaard bij htc sense er wel was.
Ik had standaard op het 1e scherp links van home een widget van gmail die het hele scherm besloeg.Kalua schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:24:
Er zit standaard geen Gmail widget op hoor, die moet je ergens vandaan gehaald hebben dan.
dat is de HTC mail widget, kun je inderdaad ook je gmail instellen maar is er eigenlijk niet voor bedoeld.Fuff schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:40:
[...]
Ik had standaard op het 1e scherp links van home een widget van gmail die het hele scherm besloeg.
Ik denk dat je deze Widget bedoeld; E-mail van HTC. Althans die heb ik er staan.
Het is gelukt, heb mijn popaccounts verwijderd en toen htc mail toegevoegd het gmail.account. perfect!
Iets van 8 posts boven je stond al een oplossing, overheen gelezen?
Iemand toevallig ervaring met het laten repareren van een Desire? Mijn pa heeft zijn toestel een keer laten stuiteren dus het buitenste scherm heeft een barst, toestel werkt verder nog wel goed.
Op marktplaats kom ik zoiets tegen:
HTC Desire:
-Touchscreen reparatie: 120,00 Euro.
-Display reparatie: 100,00 Euro.
-Touch en display Reparatie: 150,00 Euro.
Met een hele lijst aan positieve reacties eronder...
Ik gok dat het via de fabrikant een stuk duurder is als dit? Want stuiteren valt niet onder garantie.
Op marktplaats kom ik zoiets tegen:
HTC Desire:
-Touchscreen reparatie: 120,00 Euro.
-Display reparatie: 100,00 Euro.
-Touch en display Reparatie: 150,00 Euro.
Met een hele lijst aan positieve reacties eronder...
Ik gok dat het via de fabrikant een stuk duurder is als dit? Want stuiteren valt niet onder garantie.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Leuk als je je telefoon wilt laten repareren via Marktplaats, je bent inderdaad minder kwijt. Maar is het niet zo dat je "officiële" garantie van HTC dan ook voorbij is? Want stel er gaat nog iets kapot wat wel onder de garantie zou vallen dan ben je waarschijnlijk nog duurder uit dan dat je al was. Is het dan niet verstandig hem gewoon aan te melden bij HTC? Waarschijnlijk ben je wel +/- 200 euro kwijt. Maar naar mijn weten behoud je dan wel gewoon je garantie op andere onderdelen?
Just do it.
In de market is een gmail widget te downloaden, deze is redelijk geniaal in zijn simpelheid: Het enige wat die doet is een unread counter op het gmail logo'tje plakken net zoals bij messages, ik raad iedereen aan deze te gebruiken. Ik vind het zelf in ieder geval heerlijk om zoiets zo snel te kunnen zienFuff schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:15:
Hoe krijg ik mijn gmail widget wee terug op een homescreen? Had hem verwijderd omdat ik popmail wilde gebruiken echter heb ik daar problemen met de uitgaande server. Daarentegen heb ik ook een gmail account die ook met die popmail synchroniseert.
Kak..Dadona schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:29:
Voor de mensen met reboots/herstarts/..hitte problemen en die aan reparatie denken...
Mijn HTC Desire moet een bezoekje brengen aan het reparatie centrum
Ook mijn Desire herstart zichzelf vanwege oververhitting. De oorzaak is het bekende probleem met HSDPA, zodra het datanetwerk aanstaat en de telefoon de nodige hoeveelheid data naar binnen haalt dan raakt de processor oververhit. Vervolgens start de Desire automatisch. Als je daarna, zodra het kan, direct de pincode invoert en voor de rest niets doet dan herstart de telefoon opnieuw. Ben je snel genoeg met het uitschakelen van het datanetwerk dan gaat het prima. Dit probleem treedt alleen op bij het datanetwerk. Ik kan precies dezelfde dingen doen bij het gebruik van WiFi, zonder enige herstart. Ook als de Desire net is uitgevallen en meteen weer is aangezet dan kan ik, mits ik datanetwerk uit heb en WiFi aan, gewoon alles doen.
Zoals gezegd is het een bekend probleem en is de helpdesk op de hoogte. Binnen een minuutje is duidelijk waar het precies zit en dat de telefoon terug moet. Dus geen geklooi met 'doe eens een factory reset' (had ik ervoor al gedaan, voordat ik na wat testen erachter kwam waar het door kwam). Ze komen de telefoon binnenkort oppikken.
Helaas is het momenteel druk in het reparatiecentrum, ook omdat er iets in Engeland aan de hand is. Geen idee wat, ik kon de man van de helpdesk wat slecht verstaan. In ieder geval moest ik rekening houden met een maand wachttijdEen maand lang dus weer terug naar het stenen tijdperk, waar ik opzettelijk zo lang in zat, totdat ik de ideale smartphone zag...
Ik heb hier eigenlijk sinds de laatste update ook af en toe last van en de laatste paar dagen steeds vaker. Zal morgen HTC dus ook maar eens opbellen.. Ben blij dat ik m'n oude telefoon nog heb, maar ik zal waarschijnlijk wel gaan merken hoe afhankelijk ik van de Desire ben geworden.
Vandaag eens even geprobeerd om een 720P video op te nemen met de Desire. De beeldkwaliteit is op zich prima, maar er wordt helaas niet vloeiend opgenomen. Om de paar seconden hangt het beeld een fractie van een seconde...
Ik heb even een klein stukje van de test video op Youtube gezet zodat jullie precies kunnen zien wat ik bedoel:
http://www.youtube.com/watch?v=e3yVoR1avl4
Is dit normaal, of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Komt het wellicht door mijn standaard micro sd kaart?
Het geluid is door Movie maker zo raar geworden. Als ik de video afspeel in mediaplayer dan is het geluid ok, zodra ik de video bekijk in moviemaker krijg ik dit rare geluid. Weet iemand wellicht waardoor dit komt?
Ik heb even een klein stukje van de test video op Youtube gezet zodat jullie precies kunnen zien wat ik bedoel:
http://www.youtube.com/watch?v=e3yVoR1avl4
Is dit normaal, of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Komt het wellicht door mijn standaard micro sd kaart?
Het geluid is door Movie maker zo raar geworden. Als ik de video afspeel in mediaplayer dan is het geluid ok, zodra ik de video bekijk in moviemaker krijg ik dit rare geluid. Weet iemand wellicht waardoor dit komt?
Hey dat is bij het parkstad stadion in kerkrade ;P kom ik zelf uit de buurt vandaan..
Idd wat je al zegt dat die haperende seconde heb ik ook last van, zelf neem ik eigenlijk nooit video op met mn desire.. kan aan de snelheid liggen vn de sd kaart idd, maar dat betwijfel ik, denk dat het gewoon kiele kiele net ging met de htc desire..
moviemaker = no idea
ltr
Idd wat je al zegt dat die haperende seconde heb ik ook last van, zelf neem ik eigenlijk nooit video op met mn desire.. kan aan de snelheid liggen vn de sd kaart idd, maar dat betwijfel ik, denk dat het gewoon kiele kiele net ging met de htc desire..
moviemaker = no idea
ltr
Verwijderd
Dit is een flimpje wat ik gemaakt heb met de Desire: YouTube: Edvald Boasson Hagen - Winnaar Dutch Food Valley Classic 2010
Is het iemand opgevallen dat tegenwoordig er geen 'vreemde' valuta meer voorkomen in de market? Tegenwoordig staan de prijzen in Euro's, en als het voorheen een vreemde valuta was, staat er nu een 'ca.' voor (circa).
Voorbereiding op PayPal uitrol... hopelijk =)
Voorbereiding op PayPal uitrol... hopelijk =)
Gisteren even rondgereden met Navigon, maar na een paar kilometer hem er al afgegooid. Rare ding zegt dat je naar rechts moet, terwijl de kaart meld dat het naar links is.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Navigon 2.6 en alles ervoor vond ik idd nergens op slaan, maar sinds 3.5.0 vind ik het écht hele nette navigatie... ik ben verkochtMegaTronics schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:32:
Gisteren even rondgereden met Navigon, maar na een paar kilometer hem er al afgegooid. Rare ding zegt dat je naar rechts moet, terwijl de kaart meld dat het naar links is.
En de begeleiding met de TTS is echt geniaal. "neem nu de afrit 12 links richting schubbekutteveen". Je kunt gewoon zonder op je nav te kijken prima navigeren, ook een aanrader voor motorrijders dus.
sinds de laatste update van de desire heb ik problemen met de accu, althans; elke morgen is mijn telefoon uit, omdat de accu leeg is. Nu had ik gistermiddag rond 15:00 de telefoon weer volledig opgeladen, verder niks ermee gedaan, en vanmorgen was hij wederom uit.
Voor de update kon ik zeker 2-3 dagen ermee doen, zonder internet/navigatie e.d.
Iemand enig idee? Het lijkt wel of er snachts een stroomvretend programma gestart wordt
Voor de update kon ik zeker 2-3 dagen ermee doen, zonder internet/navigatie e.d.
Iemand enig idee? Het lijkt wel of er snachts een stroomvretend programma gestart wordt
Hmmm navigon sinds 3.5.0.... sind wanneer is die uit dan?
. In juni dit jaar nog een poosje Navigon geprobeerd en ik vond het heel aardig werken op de Desire, maar een aantal dingen vond ik toch nog wel irritant.
Zoals de ontzettend summiere info m.b.t. de huidige snelheid, verwachte aankomsttijd, etc. (hier moest je tussen switchen door het aanraken van een veel te klein gebied in het scherm).
Zoals de ontzettend summiere info m.b.t. de huidige snelheid, verwachte aankomsttijd, etc. (hier moest je tussen switchen door het aanraken van een veel te klein gebied in het scherm).
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
weekje of twee denk ik nu. Ik vind het iig prima werken op deze manier, heb google maps niet heel veel meer aangeraakt. Gebruik het nog wel eens voor het bekijken van files, en het vergelijken met navigoneymey schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:29:
Hmmm navigon sinds 3.5.0.... sind wanneer is die uit dan?.
Dat is nog steeds, en zeker in landscape mode op een desire slaat dat nergens op, zou prima naast elkaar passen. Aan de andere kant heb ik een niet-afwijkende teller in mijn auto, dus die gps-snelheid kan me dan gestolen wordenIn juni dit jaar nog een poosje Navigon geprobeerd en ik vond het heel aardig werken op de Desire, maar een aantal dingen vond ik toch nog wel irritant.
Verwijderd
Wat heb je zelf allemaal gedaan om het probleem op te lossen?sander817 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:11:
sinds de laatste update van de desire heb ik problemen met de accu, althans; elke morgen is mijn telefoon uit, omdat de accu leeg is. Nu had ik gistermiddag rond 15:00 de telefoon weer volledig opgeladen, verder niks ermee gedaan, en vanmorgen was hij wederom uit.
Weet iemand of ik mijn Desire zich via Bluetooth ook als 'headset' kan voordoen?
Ik heb een navigatie-systeem op mijn motor die via bleutooth kan communiceren. Dat werkt met een headset prima, maar mijn Desire wordt (logisch) herkend als telefoon. Daar kan mijn navigatie-systeem dus niks mee.
Ik wil mijn Desire als headset gebruiken, in de binnenzak stoppen en vervolgens met oordopjes de gesproken navigatie ontvangen. I
emand een idee hoe dat zou moeten???
Ik heb een navigatie-systeem op mijn motor die via bleutooth kan communiceren. Dat werkt met een headset prima, maar mijn Desire wordt (logisch) herkend als telefoon. Daar kan mijn navigatie-systeem dus niks mee.
Ik wil mijn Desire als headset gebruiken, in de binnenzak stoppen en vervolgens met oordopjes de gesproken navigatie ontvangen. I
emand een idee hoe dat zou moeten???
OK. Dat ziet er op zich prima uit. Alleen aan het eind begint 'ie wel een beetje te hakkelen geloof ik, maar lang niet zo erg als bij mij.Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:01:
Dit is een flimpje wat ik gemaakt heb met de Desire: YouTube: Edvald Boasson Hagen - Winnaar Dutch Food Valley Classic 2010
Heb je een snellere geheugenkaart erin zitten?
Ik heb een filmpje trachten te uploaden, helaas blijft ie nu in de queue staan, maar hij upload niet meer, maar kan hem ook niet cancelen, vervelende is dat als ik andere filmpjes wil uploaden, deze dus ook gequeued worden
Iemand een oplossing?
Laat maar: om 1 of andere vage reden upload hij nu wel verder.
Iemand een oplossing?
Laat maar: om 1 of andere vage reden upload hij nu wel verder.
[ Voor 11% gewijzigd door raptorix op 11-10-2010 13:07 ]
Ik maak ook regelmatig filmpjes op mijn Desire, kwaliteit is prima. Ook ik heb wel een beetje last van "haperingen" dit is eigenlijk alleen bij 720p.Spurlie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:59:
[...]
OK. Dat ziet er op zich prima uit. Alleen aan het eind begint 'ie wel een beetje te hakkelen geloof ik, maar lang niet zo erg als bij mij.
Heb je een snellere geheugenkaart erin zitten?
Zo hier een voorbeeld: YouTube: Bikes @ Bavaria City Racing 2010 (720p)
Just do it.
Voor wie nog op zoek is naar een Desire (icm Vodafone) hier zeker geen gekke aanbieding mijns inziens
http://www.studentmobiel....jarig-vodafone-abonnement
1 jaar Vodafone BSW 200 a €34,50 p/m, eerste 6 maanden €20,00 dus €27,25 x 12 = €327 voor een jaar
1 jaar Vodafone BSW 200 a €34,50 p/m, eerste 6 maanden €20,00 dus €27,25 x 12 = €327 voor een jaar
Hapert niet echt, maar zwabbert wel, net als bij mijn desire. Je ziet op een of andere manier dat het beeld wordt opgebouwd van boven naar beneden. Bij wat bewegingen is het een drama.Rednas_N schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:52:
[...]
Ik maak ook regelmatig filmpjes op mijn Desire, kwaliteit is prima. Ook ik heb wel een beetje last van "haperingen" dit is eigenlijk alleen bij 720p.
Zo hier een voorbeeld: YouTube: Bikes @ Bavaria City Racing 2010 (720p)
Ik vraag me af hoe dat kan. Je betaalt dan dus over een jaar minder als de prijs van een los toestel. Stel dat je opzoek bent naar een los toestel, dan kun je toch beter zoiets doen. Gebruik je die SIM gewoon niet.StraightOn.NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:57:
Voor wie nog op zoek is naar een Desire (icm Vodafone) hier zeker geen gekke aanbieding mijns inziens
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik moet zeggen, eerste deel van de service is prima. Telefoon zou tussen twee en vijf worden opgepikt en zojuist kwam er al iemand langs.flappie27 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:30:
[...]
Kak..
Ik heb hier eigenlijk sinds de laatste update ook af en toe last van en de laatste paar dagen steeds vaker. Zal morgen HTC dus ook maar eens opbellen.. Ben blij dat ik m'n oude telefoon nog heb, maar ik zal waarschijnlijk wel gaan merken hoe afhankelijk ik van de Desire ben geworden.
Helaas lijkt dit niet echt het meest gunstige moment voor een inruil, dus als je er te afhankelijk van bent in de komende weken dan zou je het kunnen afwachten. Je weet in ieder geval waar het aan ligt en hoe je het kan voorkomen.
Yep dat was mij dus ook opgevallen, en daarom ook zo interessant lijkt me. Ik heb dit soort 'stunts' wel al vaker gezien, en als je groot inkoopt en genoegen neemt met weinig tot geen marge + reseller korting naar de klant doorrekent kan dit zeker!jelmervos schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:30:
[...]
Ik vraag me af hoe dat kan. Je betaalt dan dus over een jaar minder als de prijs van een los toestel. Stel dat je opzoek bent naar een los toestel, dan kun je toch beter zoiets doen. Gebruik je die SIM gewoon niet.
hmm, toch iets te vroeg een abo afgesloten bij studentmobiel...
Je vergeet alleen de 7,- verzendkosten en 24,95 aansluitkosten. Is bijna 360,-.StraightOn.NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:57:
True, die was ik even vergeten, maar bij de meeste webshops ook verzendkosten betaald uiteraard, en dan blijft het verschil in het gunstigste geval €40, zonder een jaar bellen, sms'en en internet! Maar ik moet zeggen dat ik het zelf ook nog steeds bijna te-mooi-om-waar-te-zijn vind...Kadett schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:43:
[...]
Je vergeet alleen de 7,- verzendkosten en 24,95 aansluitkosten. Is bijna 360,-.
Zonder al teveel te discussiëren over prijzen/abbp (anders gaan de mods weer over de toeren) Ik ben toch benieuwd of het een Vodafone branded telefoon is of een 'vrije'. Verder heb ik al een abbo+mobiel internet bij KPN voor mijn N97 (blegh!!). En dat nummer zou ik dan toch willen behouden.
Vinden jullie ook dat het volume van Google maps navigatie aan de zachte kant is? is er een manier om dat wat te boosten?
Wat denken jullie, gaat de prijs van de HTC desire tussen nu en december nog flink dalen, door de komt van de Desire HD en de Desire Z? Of zal de prijs nog wel een tijdje zo gaan blijven?
Zelfde probleem ook gehad, aangemeld bij het servicecentrum en ze hebben mijn telefoon netjes gerepareerd: moederbord vervangen. Werkt weer prima nu. Ik had het probleem ook bij WiFi overigens.flappie27 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:30:
[...]
Kak..
[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-10-2010 17:58 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Als het volume op max staat is er weinig aan te doen vrees ik. Desire is helaas geen uitblinker in de speaker.koekoek2003nl schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:29:
Vinden jullie ook dat het volume van Google maps navigatie aan de zachte kant is? is er een manier om dat wat te boosten?
Is het eigenlijk ook mogelijk om de telefoonsoftware te downgraden. Sinds de laatste update heb ik niets anders dan problemen met mijn (opel) carkit.
Ik ben in dit topic nog niets van wallpapers tegen gekomen. Ik zie dat er bij custom roms regelmatig hele mooie wallpapers geïntegreerd zijn, waar halen jullie je wallpapers vandaan?
BlaBlaBla
Veel inspiratie is hier vandaan te halen
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Weet niet zeker wat je bedoeld met Vodafone branded of een vrije, als je simlocked bedoeld; ja dat is ie. Tenminste, ik heb de mijne gewoon bij Vodafone besteld (abbo verlenging vanaf Vodafone scherp naar Bel+Sms+Web 150 2 jaar, voor 21 euro per maand, gedurende 2 jaar, toestel gratis).Kadett schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:45:
Zonder al teveel te discussiëren over prijzen/abbp (anders gaan de mods weer over de toeren) Ik ben toch benieuwd of het een Vodafone branded telefoon is of een 'vrije'. Verder heb ik al een abbo+mobiel internet bij KPN voor mijn N97 (blegh!!). En dat nummer zou ik dan toch willen behouden.
Echter, mijn vrouw heeft d'r Desire bij T-for telecom gehaald icm met overstap van KPN naar Vodafone, daar kreeg ze een simlock vrij toestel (zoals de verkoper het vertelde: het is te duur om voor alle providers aparte toestellen op voorraad te nemen, dus dan maar alles simlock vrij).
Met andere woorden, als je een simlock vrij toestel wilt, moet je die bij T-for telecom halen. MAAR die aanbieding die ik online bij Vodafone kon bestellen, had hij absoluut niet. Sterker nog, ik kon een abbo van 29,50 nemen (dezelfde als boven) en dan ook nog eens 130 euro (ofzo) bij betalen... ja, doei! Grote verschillen dus, als je iets verder kijkt als je neus lang is.
Als ik dan onze toestellen onderling verder vergelijk, zie ik (afgezien van de kleur en de simlock) verder geen enkel verschil.
[ Voor 19% gewijzigd door remco_k op 11-10-2010 21:00 ]
Alles kan stuk.
Weet iemand van voor process dit is: com.fd.httpd ?? en
deze: com.appspot.swisscodemons.apps ??
Is geinstalleerd alleen werkt niet meer omdat heel mn android_secure map leeggehaald is zomaar
deze: com.appspot.swisscodemons.apps ??
Is geinstalleerd alleen werkt niet meer omdat heel mn android_secure map leeggehaald is zomaar
[ Voor 13% gewijzigd door Johantjuuh op 11-10-2010 20:57 ]
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Ik heb klein probleempje met de gallery widget. Wanneer ik een foto wil vergroten wordt deze fullscreen en dan direct wazig. Als ik inzoom wordt deze weer scherp. Ik heb al flink zitten zoeken en mensen zeggen dat ik andere apps moet downloaden.
Is er een oplossing voor de gallery widget? of is er een andere widget?
Is er een oplossing voor de gallery widget? of is er een andere widget?
Op een iPhone / iPod / iPad kun je je Apps netjes ordenen in van die mapjes. Bestaat zoiets ook voor de HTC Desire?
Oja en wat ik ook mis, is als je bijv. een SMS hebt getypt, en halverwege staat er een typfout in. Bij de iPhone kon je dan je vinger op het scherm gedrukt houden waarna hij inzoomde en je de cursor kon verplaatsen. Heeft de Desire ook zoiets? Want nu moet ik steeds backspace doen en opnieuw typen
Oja en wat ik ook mis, is als je bijv. een SMS hebt getypt, en halverwege staat er een typfout in. Bij de iPhone kon je dan je vinger op het scherm gedrukt houden waarna hij inzoomde en je de cursor kon verplaatsen. Heeft de Desire ook zoiets? Want nu moet ik steeds backspace doen en opnieuw typen
[ Voor 57% gewijzigd door ThinkPad op 12-10-2010 00:33 ]
Verwijderd
In de 'drawer' niet. Je kan wel mappen aanmaken op je homescreen met applicaties daar in. Zelf gebruik ik 'FolderOrganizer'.ThinkPadd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:32:
Op een iPhone / iPod / iPad kun je je Apps netjes ordenen in van die mapjes. Bestaat zoiets ook voor de HTC Desire?

Daar heb je de optische trackball voor..Oja en wat ik ook mis, is als je bijv. een SMS hebt getypt, en halverwege staat er een typfout in. Bij de iPhone kon je dan je vinger op het scherm gedrukt houden waarna hij inzoomde en je de cursor kon verplaatsen. Heeft de Desire ook zoiets? Want nu moet ik steeds backspace doen en opnieuw typen
Naast het gebruik van de trackball kan je met Android (Desire dus) ook gewoon de cursor verplaatsen door in de tekst te klikken met je vinger. Plus: dubbelklikken = woord selecteren, net zoals op de desktop.
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Heb jij mijn vingers nog niet gezien....Stukfruit schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 05:14:
Naast het gebruik van de trackball kan je met Android (Desire dus) ook gewoon de cursor verplaatsen door in de tekst te klikken met je vinger. Plus: dubbelklikken = woord selecteren, net zoals op de desktop.
Verwijderd
Uit [Android:] Turn by Turn Navigation:koekoek2003nl schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:29:
Ga naar instellingen
Ga naar geluid
Ga naar Media volume en zet dit geluid wat harder.
De link
Zou dit wat verbeteren? Het gaat over Navigon maar wie niet waagt ...
Je zet eerst met je vinger de cursor ongeveer op de goede positie, daarna kan je de optische tracker gebruiken op je telefoon (je weet wel, die hardwarematige knop in het midden van je telefoon). Dat ding werkt dan ongeveer zoals je met pijltjes zou werken. Ideaal om de cursor even goed neer te zetten.ThinkPadd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:32:
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Omg omg omg omg omg 
Ik sta te shaken, niet normaal..
Mijn Desire is daarnet keihard op de grond gevallen. Een kei- en keiharde vloer met tegels.
Na de val lag hij met het scherm naar beneden en durfde ik hem eigenlijk niet op te pakken, maar na een slokje goede moed deed ii het dan toch. Wonder boven wonder is dit de schade: aan drie kanten (vooraan) is er een klein hapje van het materiaal uit. Grootste hapje is hooguit 2mm.
Het beeldscherm was alleen wat stoffig en glimt nu na een schoonmaakbeurt weer alsof het nieuw is. Dit is echt een wonder, want hij viel voor de vloer ook nog met het scherm tegen de rand van een ander apparaat
maar het enige dat te zien is, is een van de hapjes die recht naast het scherm zit. Alsof het scherm te stevig was om met die hap/scheur mee te gaan!
* Stukfruit blij
blijkbaar toch best sterk, dat scherm!
Mijn Desire is daarnet keihard op de grond gevallen. Een kei- en keiharde vloer met tegels.
Na de val lag hij met het scherm naar beneden en durfde ik hem eigenlijk niet op te pakken, maar na een slokje goede moed deed ii het dan toch. Wonder boven wonder is dit de schade: aan drie kanten (vooraan) is er een klein hapje van het materiaal uit. Grootste hapje is hooguit 2mm.
Het beeldscherm was alleen wat stoffig en glimt nu na een schoonmaakbeurt weer alsof het nieuw is. Dit is echt een wonder, want hij viel voor de vloer ook nog met het scherm tegen de rand van een ander apparaat
* Stukfruit blij
Dat zit wel Schnorr.
Auw, dat doet zeer. Gelukkig doet die het nog en goed om te weten dat ze iig in staat zijn om wellicht het te overlevenStukfruit schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:21:
Omg omg omg omg omg
Het beeldscherm was alleen wat stoffig en glimt nu na een schoonmaakbeurt weer alsof het nieuw is. Dit is echt een wonder, want hij viel voor de vloer ook nog met het scherm tegen de rand van een ander apparaatmaar het enige dat te zien is, is een van de hapjes die recht naast het scherm zit. Alsof het scherm te stevig was om met die hap/scheur mee te gaan!
* Stukfruit blijblijkbaar toch best sterk, dat scherm!
hierboven staat een super aanbieding toch?Kartmans1 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:50:
Wat denken jullie, gaat de prijs van de HTC desire tussen nu en december nog flink dalen, door de komt van de Desire HD en de Desire Z? Of zal de prijs nog wel een tijdje zo gaan blijven?
Goedkoper dan dat voor een jaar wordt denk ik lastig, toestel komt denk ik nog goed mee met de concurrentie.
Misschien kun je beter in het abo topic je vraag stellen
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Als je amoled hebt staat het op de doos. Staat er niks, dan heb je een slcd scherm.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:55:
Kun je op de doos zien of dat het een AMOLED of een sLCD scherm betreft?
Ik weet niet of ik het op de goede plek plaats.
Maar is het mogelijk om vanaf mijn Desire. NZB files of Torrent naar me computer thuis te sturen.
En dan bedoel ik niet met programma's als logmein.
Maar meer zoals Chrome to Phone. alleen dan dus andersom.
Maar is het mogelijk om vanaf mijn Desire. NZB files of Torrent naar me computer thuis te sturen.
En dan bedoel ik niet met programma's als logmein.
Maar meer zoals Chrome to Phone. alleen dan dus andersom.
http://code.google.com/p/android2cloud/
Maar de server schijnt nu plat te liggen...
En over dat vallen; mocht je het toch willen proberen.. ik denk dat de knal tegen het andere apparaat de val genoeg heeft gebroken. Dus laat je je Desire vallen, steek er dan een voet of strijkijzer tussen
(dit gebeurt uiteraard op eigen risico!)
Maar de server schijnt nu plat te liggen...
En over dat vallen; mocht je het toch willen proberen.. ik denk dat de knal tegen het andere apparaat de val genoeg heeft gebroken. Dus laat je je Desire vallen, steek er dan een voet of strijkijzer tussen
(dit gebeurt uiteraard op eigen risico!)
Dat zit wel Schnorr.
Net even geprobeerd, werkt inderdaad beter!Stukfruit schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:10:
Ik had na de laatste update een waanzinnig accuverbuik..zeg maar een draaikolk in m'n accu..Blueone schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:10:
Is het eigenlijk ook mogelijk om de telefoonsoftware te downgraden. Sinds de laatste update heb ik niets anders dan problemen met mijn (opel) carkit.
Ik was ervan overtuigd dat dat door die laatste update kwam.
Ik heb hem toen gedowngrade naar 2.1 en weer geupdate naar 2.2 en het daarbij gelaten.
Zie hier hoe ik dat toen gedaan heb..
Vraag ik me ook af. Zijn op dit moment niet echt spectaculaire aanbiedingen..Kartmans1 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:50:
Daarbij vraag ik me ook af of de Desire in de toekomst ook gebruikt kan worden met HTCSense.com, waar nu alleen de Desire HD en de Desire Z staan..
Verwijderd
Heeft iemand net als ik een Desire van de eerste lichting (april) die na een aantal maanden gebruik gaat rebooten als je bv een applicatie als Google Maps opstart?
Iets loopt er dan warm en dan gaat de telefoon achter elkaar resetten.
Het blijkt een breed probleem te zijn. Zie bv. hier
http://forum.xda-develope...read.php?t=676402&page=65
Gebruik voor de fun eens het zoekknopjeVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:04:
Heeft iemand net als ik een Desire van de eerste lichting (april) die na een aantal maanden gebruik gaat rebooten als je bv een applicatie als Google Maps opstart?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik vind zelf appsorganiser fijner, maar het doel is hetzelfde.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 04:11:
[...]
In de 'drawer' niet. Je kan wel mappen aanmaken op je homescreen met applicaties daar in. Zelf gebruik ik 'FolderOrganizer'.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Uiteraard gedaan. [hitte probleem desire reset reboot dynafix] en verschillende andere combi's....Thrace Grumble schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:42:
[...]
Gebruik voor de fun eens het zoekknopje
Maar als je wilt assisteren dan graag!
Garantie, defect moederbord.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:49:
[...]
Uiteraard gedaan. [hitte probleem desire reset reboot dynafix] en verschillende andere combi's....
Maar als je wilt assisteren dan graag!
Wel goed aangeven dat je dit probleem hebt, anders krijg je hem na 3 weken terug met een software update. Dan kan hij alsnog opgestuurd worden.
Iemand hier een oplossing voor? Ik heb het ook bij de officiële Twitter client. Erg vervelend als er staat "3 om 16:45". 3 moet dan de 3e dag van de week zijn denk ik, maar is erg lastig om dat steeds te vertalen in je hoofd.Twixie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:53:
[...]
Ben ik dan de enige met dit probleem? Het is echt in verschillende apps dus het moet toch wel ergens aan de Desire liggen. Bvb in de simpele Daily Dilbert app. De datum boven de cartoon vandaag leest '6 10 8, 2010'. Die 6 lijkt overigens voor de dag van de week te staan. Bedoeling is dus duidelijk dat daar 'Fri 10/8/2010' of zo komt te staan.
De taal op Engels zetten is een slechte work-around.
Tja, dat komt omdat HTC al 2 keer is vergeten om daar de Nederlandse vertalingen voor mee te sturen met de recente updates.
Twitter Mark Moons er eens over, misschien helpt het?
Dat zit wel Schnorr.
Goed idee, helaas heb ik geen publiek twitter account. Kan dus geen tweet naar hem sturen.Stukfruit schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:42:
hoi allemaal, bij deze mijn eerste post ^_^
t.a.v. de htc desire... ik vroeg me af of deze dus ook automatisch verbinding maakt met je internet verbinding ook als je er werkelijk niet om vraagt? Ik had hiervoor namelijk een HTC Diamond, en die betrapte ik er te vaak op dat hij in verbinding stond met het internet (vaak pas na uren) en dat ik inmiddels een dikke hoeveelheid data had verbruikt het geen niet zo fijn is als je een abbo hebt met een limiet.
zo nee, kun je dit ook monitoren en handmatig uit en aanzetten voor elke mogelijk applicatie die internet nodig heeft
t.a.v. de htc desire... ik vroeg me af of deze dus ook automatisch verbinding maakt met je internet verbinding ook als je er werkelijk niet om vraagt? Ik had hiervoor namelijk een HTC Diamond, en die betrapte ik er te vaak op dat hij in verbinding stond met het internet (vaak pas na uren) en dat ik inmiddels een dikke hoeveelheid data had verbruikt het geen niet zo fijn is als je een abbo hebt met een limiet.
zo nee, kun je dit ook monitoren en handmatig uit en aanzetten voor elke mogelijk applicatie die internet nodig heeft
Tja, dan houdt het helaas opjelmervos schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:42:
[...]
Goed idee, helaas heb ik geen publiek twitter account. Kan dus geen tweet naar hem sturen.
Hoi hoinejolt schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:51:
hoi allemaal, bij deze mijn eerste post ^_^
Well, "♫ there's an app for that.. ♪" (krijg wat, Apple
Qua limiet is het met de 1 GB die ons tegenwoordig gegeven wordt door de Grote Boze providers (kuch - bv. vodafone - kuch) best te doen hoor. Niet teveel Youtube-video's of muziek streamen en alles komt goed
Dat zit wel Schnorr.
Ik gebruik data counter. Das een widget die je op je homescreen kan zetten. Die vertelt je wat je dag/week/maand gebruik is van zowel WiFi als mobiel internet.Stukfruit schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:17:
Hoi hoi
Well, "♫ there's an app for that.. ♪" (krijg wat, Apple), maar ik ben de naam ervan even kwijt
Er zal zo vast iemand langskomen die dit wel weet!
Qua limiet is het met de 1 GB die ons tegenwoordig gegeven wordt door de Grote Boze providers (kuch - bv. vodafone - kuch) best te doen hoor. Niet teveel Youtube-video's of muziek streamen en alles komt goed
Verwijderd
ik verwacht een van deze dagen mijn desire retour ivm een reparatie,
nu is er door dynafix de software geupdate...
is het mij nu raadzaam op het moment van aan zetten om een evt evt backup terug te plaatsen?
contacpersonen en foto's heb ik los van de backup dus die kan ik altijd overzetten
maar zal de backup niet iets in de war gooien ivm software.of update
zijn er andere voordelen om de backup terug te plaatsen of toch maar niet doen?
alvast heel erg bedankt
nu is er door dynafix de software geupdate...
is het mij nu raadzaam op het moment van aan zetten om een evt evt backup terug te plaatsen?
contacpersonen en foto's heb ik los van de backup dus die kan ik altijd overzetten
maar zal de backup niet iets in de war gooien ivm software.of update
zijn er andere voordelen om de backup terug te plaatsen of toch maar niet doen?
alvast heel erg bedankt
Ik heb nu de oorzaak van het probleem gevonden, als de telefoon verbinding maakt vraag de carkit of hij bij het telefoonboek mag, als ik hier op accepteren druk dat gaat het mis, maar als ik hier op weigeren druk gaat het goed, de carkit krijgt dan toch alle gegevens door (ik weet niet hoe maar het werkt).Blueone schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:25:
Ik gebruik mijn desire nu al een tijdje met mijn opel carkit (astra carkit uit 2009). Dit heeft een aantal weken vlekkeloos gewerkt maar nu verbindt mijn telefoon niet meer automatisch met de carkit, ik moet dan de koppeling weggooien en weer opnieuw aanmaken om opnieuw verbinding te maken. Als hij dan weer verbonden is werkt hij goed tot ik de auto weer uit zet, dan kan ik het proces weer herhalen.
iemand een idee hoe dit spontaan kan komen?
Nu kan ik in die pop-up het vinkje "altijd" aanzetten en dan vervolgens op weigeren drukken maar nu komt de telefoon toch weer iedere keer met de vraag of de carkit het telefoonboek mag synchroniseren. Weet iemand hoe ik dit schermpje weg krijg?
Nu ik een Desire heb, wil ik toch wel eens heel de Google suite uitproberen, zeker omdat de sync met Outlook toch niet zo fantastisch is met HTC Sync.
Nu al direct een probleem: ik krijg de kalender niet ge-auto-synct met Google Calendar. Ik heb in mijn sync settings alles aangezet, maar de events syncen niet, noch in de richting van GC noch in de richting van mijn Desire. Ook op de Sync All widget-knop klikken helpt niet. De enige manier waarop ik de sync kan triggeren is door in de Calendar app Refresh te doen.
Lijkt me niet normaal toch?
EDIT: problem solved. Had niet door dat je in de sync settings nog een niveau dieper kon en voor elke Google account afzonderlijk specifieren of je Mail, Contacts of Calendar wil syncen...
Nu al direct een probleem: ik krijg de kalender niet ge-auto-synct met Google Calendar. Ik heb in mijn sync settings alles aangezet, maar de events syncen niet, noch in de richting van GC noch in de richting van mijn Desire. Ook op de Sync All widget-knop klikken helpt niet. De enige manier waarop ik de sync kan triggeren is door in de Calendar app Refresh te doen.
Lijkt me niet normaal toch?
EDIT: problem solved. Had niet door dat je in de sync settings nog een niveau dieper kon en voor elke Google account afzonderlijk specifieren of je Mail, Contacts of Calendar wil syncen...
[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 13-10-2010 20:13 ]
same hier, toestel gaat nu ook rebooten na een telefoongesprek van 20 minuten, morgen HTC maar bellen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:04:
Verwijderd
Ja, doet de mijne ook met name als ook de lader is aangesloten.surfing john schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:13:
[...]
same hier, toestel gaat nu ook rebooten na een telefoongesprek van 20 minuten, morgen HTC maar bellen.
Zijn de problemen bij jou ook pas na een aantal maanden begonnen? Blijkbaar verouderen een of meerdere componenten.
zou fantastisch zijn wanneer dit waar is:
http://pocketnow.com/andr...getting-new-sense-ui-soon
maar hoor er verder nog niks over.
http://pocketnow.com/andr...getting-new-sense-ui-soon
maar hoor er verder nog niks over.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Toevallig dat ik hier dus net voor aan het zoeken was op google.Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:31:
[...]
Ja, doet de mijne ook met name als ook de lader is aangesloten.
Zijn de problemen bij jou ook pas na een aantal maanden begonnen? Blijkbaar verouderen een of meerdere componenten.
Ik moet helaas melden dat ik dit ook heb, ik leg hem 's avonds aan de lader en 's morgens wordt ik wakker, blijkt mijn tel op pincode invoeren staan. Hij is dus in de loop van de nacht, opnieuw gereboot. Heel irritant, ik ben dus pas weer bereikbaar op het moment dat ik wakker word.
Heb je er misschien een custom Rom opstaan? Ik had dit probleem nl ook met AuraxTSense v7.6.1 maar sinds ik 7.7 en nu 7.8.1 gebruik heb ik er geen last meer van.ralph0603 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:00:
[...]
Toevallig dat ik hier dus net voor aan het zoeken was op google.
Ik moet helaas melden dat ik dit ook heb, ik leg hem 's avonds aan de lader en 's morgens wordt ik wakker, blijkt mijn tel op pincode invoeren staan. Hij is dus in de loop van de nacht, opnieuw gereboot. Heel irritant, ik ben dus pas weer bereikbaar op het moment dat ik wakker word.
Verwijderd
Ik heb nu een HTC Desire (met sLCD scherm) in gebruik, en het valt me op dat als ik op de menu of de back knop druk, er een soort 'krakend plastic' geluid onder vandaan komt. Alsof er een soort plastic folie onder zit dat kraakt.
Herkent iemand dit 'probleem'? Voor de rest werken de toetsen overigens wel gewoon normaal.
Herkent iemand dit 'probleem'? Voor de rest werken de toetsen overigens wel gewoon normaal.
Nee ik heb er gewoon standaard 2.2 versie op staan. Met launcher pro. Verder geen root ofzo..renem schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:13:
[...]
Heb je er misschien een custom Rom opstaan? Ik had dit probleem nl ook met AuraxTSense v7.6.1 maar sinds ik 7.7 en nu 7.8.1 gebruik heb ik er geen last meer van.
Yess,Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:04:
Ik heb dit probleem ook helaas gehad! Ik heb de telefoon via Telfort naar Dynafix laten sturen. Kreeg 'm terug met een vervalst klachtenformulier van 'mij' (dom, want ik had een kopie van het origineel gemaakt): kreeg de mobiel ongerepareerd terug!
Klachten bij Telfort strandden bij de klantenservice - wel vriendelijk, maar niet behulpzaam...
Toen direct naar HTC gegaan. TOP service. Iemand kwam de Desire nog diezelfde week ophalen (kon zelf de tijd aangeven), kreeg een ticket nummer en had de mobiel binnen 2 weken terug - gerepareerd (boardswap uitgevoerd)! Ondertussen nog telefonisch contact gehad en altijd prima te woord gestaan.
Helaas... De GPS bleek na reparatie niet meer te werken... Weer opgestuurd. Helaas was door de boardswap de telefoon even niet te vinden, maar ook deze keer kreeg ik 'm na 3 weken gerepareerd terug.
Sindsdien (ruim een maand geleden) geen problemen en het dingetje werkt naar behoren! Dikke MIN voor Telfort dus (hoewel vrijwel elke provider verrot is zolang je geen verzekering hebt) en een DIKKE PLUS voor HTC!!
Gr, W.
sinds 2 maanden,Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:31:
[...]
Ja, doet de mijne ook met name als ook de lader is aangesloten.
vanmiddag met HTC gebeld, toestel wordt morgenavond opgehaald, ondanks mijn dringende verzoek om te noteren dat het waarschijnlijk aan het moederbord ligt is dit niet in het ticket opgenomen, dat is dan wel weer jammer. de komende weken moet ik het doen met een oud toestel van mijn dochter een Sony Ericsson, dat wordt terug in de tijd!
Vandaag na dik een uur in de auto, aan de lader, met navigon als navigatie 2 x een spontane reset gehad. Ik had het idee dat hij wel warm, maar zeker niet heel erg heet was.
Op de terugweg wel navigon gedraaid, maar niet aan de lader gehangen. Geen probleem gehad.
Geen oud model maar een verse, van ongeveer een maand oud.
Op de terugweg wel navigon gedraaid, maar niet aan de lader gehangen. Geen probleem gehad.
Verwijderd
Nee bij mij wordt hij ook slechts lauw en niet heel heet.djiedjee schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:27:
Vandaag na dik een uur in de auto, aan de lader, met navigon als navigatie 2 x een spontane reset gehad. Ik had het idee dat hij wel warm, maar zeker niet heel erg heet was.
Bij mijn Desire begon het in eerste instantie ook alleen als je tijdens (Google) navigatie de lader had aangesloten. Zonder lader deed hij het goed. Niet veel later was het ook zonder aangesloten lader onmogelijk om langer dan 2 minuten te navigeren of Google maps te gebruiken. Ik zou zeggen hou het in de gaten!