xtreme_lunatic schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:14:
[...]
Het is inderdaad verslavend. Laatst was ik mijn Desire op het werk vergeten. Steeds voelde ik op plekken waar ik de telefoon normaal heb. En steeds wilde ik iets checken, maar dat ging niet...
Over je angsten, waar maak je je druk over? Je kan nu wel allerlei scenario's bedenken, maar ik denk dat het beter is om gewoon af te wachten totdat je hem hebt. Als zij 2.2 geïnstalleerd hebben, zullen zij hem toch niet gebruiken. Hij is dan toch "schoon"? Android 2.2 werkt bij mij net zo goed als 2.1, alleen wat sneller met installeren etc. Wacht het gewoon even af. Heb je daarna klachten kan je altijd nog actie ondernemen. Daarnaast moet je toestel het met 2.2 gewoon doen. Het mag imo niet zo zijn dat je terug moet naar 2.1, omdat 2.2 voor klachten zorgt...
thanks voor je reactie, laten we hopen dat ik me zorgen om niks maak, ben een beetje precies en wil graag dat alles het goed doet.
het is eigenlijk ongelofelijk hoe snel iets verslavend kan werken, zeker als je terug gaat naar een normale mobiel.
een smartphone met tal van applicaties, internet etc etc erop maakt alles een stuk makkelijker, je hebt alles bij de hand, ten alle tijden kun je het internet op, en ga zo maar door.
de reden dat ik me mischien zorgen maak is doordat met de update van 2.1 naar 2.1 hier behoorlijk wat klachten over werden vermeld van gebruikers, gebruikers die eerst geen klachten hadden en na de update in 1 keer wel...
wifi die het in 1keer niet meer of goed deed
meldingslampje voorheen rood/orangje die nu groen of blauw was
landscape mode die bleef hangen of in 1keer hierin sprong
accu verbruik slechter geworden
en ga zo maar door.
HTC beweert dat dit allemaal onzin is en ze de desire continue testen en de medewerker aan de telefoon verzekerde mij dat ik hier allemaal geen last van zou hebben.
maar toch zijn hier heel wat pagina's voorbij gekomen dat gebruikers klachten ondervonden na de update
ik hoop dat ik hier niks van zal ondervinden en nog lang gebruik mag maken van de desire, stond zelfs op het punt om een 2e abbo af te sluiten om het gemis te dekken, een iphone 4 zelfs, staat nog wel op het verlanglijstje maar bij vodafone te duur voor 1 jaar, en t-mobile is niet echt optimaal dekkend in mijn gebied.
maar goed, hopelijk heb ik mijn desire snel terug en kan ik net als jullie er lekker gebruik van maken en genieten.
mocht er nog iemand wel tips/adviezen hebben dan zie ik deze graag verschijnen