"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hier geen update, en ook geen problemen, dus ik verwacht dat je'm gewoon kan installerensretlow schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:07:
Ik krijg nu telkens de melding dat er een nieuwe update is. Ik heb al Froyo 2.2 (origineel niet branded) erop staan. Dus dit is de extra update waarvan ik las dat deze problemen gaf met wifi enz. Is dit inmiddels opgelost? Kan ik het gewoon installen? Ik weet dat de update een tijdje terug getrokken is geweest en dus schijnbaar nu weer online.
Welk besturingssysteem? Bij mij doet ie het goed, maar ik heb wel het programma van de HTC site gebruikt en niet de oudere bijgeleverde versie.Robbie T schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:14:
Toevallig nog iemand die ook problemen heeft met het syncen via HTC Sync? Bij mij word de telefoon gewoon niet herkend.
Verwijderd
Haha,ik heb ze er al weer op staan ;-)eymey schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:09:
[...]
Zonde van al die radio apps. Hier wordt gewoon de "radio" van je GSM/UMTS zend/ontvang units bedoeld.
Is hier ook al vaker langs gekomen trouwens, maar kan me voorstellen dat het verwarrend is
Nu valt het kwartje ook bij mij en ik snap dat het een redelijk onmisbare 'radio' is,maar wat vreet dat ding veel stroom dan zeg. Zit steeds rond de 30-36%....geen zuinige radio als je het mij vraagt.
Wat zijn nu eigenlijks de must have apps die je op je foon moet hebben?
En wat ik me ook eigenlijks afvroeg, kan je instellen bij je smsen dat je het als een chat/conversatie ziet zoals als bij de iPhone? Dat het een soort gesprek is zeg maar.
[ Voor 4% gewijzigd door Grudgie op 28-09-2010 19:55 ]
Als een chat? Dat is het toch? (ik ken de iPhone niet)Grudgie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:47:
En wat ik me ook eigenlijks afvroeg, kan je instellen bij je smsen dat je het smsen ziet als bij de iPhone? Dat het een soort gesprek is zeg maar.
[ Voor 3% gewijzigd door jelmervos op 28-09-2010 19:53 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Sinds deze week in gebruik maar wat een verdomd lekker programma. Ook ideaal dat je de kleur led kan aanpassen. Weet ik het verschil tussen een sms of een e-mailLen schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:04:
Probeer handcent anders, voor problemen ermee.. gebruik de search
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Gebruik windows Vista. Heb eerst het oude programma gebruikt, hetgene wat er was voor HTC Sync 3.0.grun93 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:19:
[...]
Welk besturingssysteem? Bij mij doet ie het goed, maar ik heb wel het programma van de HTC site gebruikt en niet de oudere bijgeleverde versie.
Vervolgens htc Sync 3.0 gedownload en daar in eerste instantie ook geen problemen meer mee gehad.
Twee weken terug mijn laptop geformatteerd en nu krijg ik geen verbinding meer met mijn telefoon.
Kan ik bij de sms berichten ook bij mijn eigen berichten een fotootje instellen?
Op de laptop is dus alles nieuw geinstalleerd begrijp ik. Misschien dat het helpt als je ook de phone dmv een factory reset opnieuw installeert? Wel eerst een backup maken van de inhoud.Robbie T schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:01:
Gebruik windows Vista. Heb eerst het oude programma gebruikt, hetgene wat er was voor HTC Sync 3.0. Vervolgens htc Sync 3.0 gedownload en daar in eerste instantie ook geen problemen meer mee gehad. Twee weken terug mijn laptop geformatteerd en nu krijg ik geen verbinding meer met mijn telefoon.
Heeft de desire een meerkleurenled? Waar zit die dan? Ik ga 't ook een proberen, dat Handcent.iCy schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:10:
[...]
Sinds deze week in gebruik maar wat een verdomd lekker programma. Ook ideaal dat je de kleur led kan aanpassen. Weet ik het verschil tussen een sms of een e-mail
Andere kleur werkt bij mij niet met Whatsapp of Touchdowntiguan schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:18:
[...]
Heeft de desire een meerkleurenled? Waar zit die dan? Ik ga 't ook een proberen, dat Handcent.
Heb het ook al meerdere keren zelf geprobeerd via de officiële en minder officiële api's, maar welke kleur ik ook probeer, het resultaat is altijd oranje of groen
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb ook meerdere telefoons geprobeerd om mij te bellen; allemaal hetzelfde, ik kan niemand horen.
Ik heb de geluidsinstellingen gecontroleerd; alles staat open.
Desire opnieuw opgestart helpt ook niet.
Ik heb Android 2.2 2.10.405.2
Het zou wel handig zijn als ik er ook weer mee kan bellen!!
Blauw bij Handcent werkt bij mij anders goed, andere kleuren heb ik nog niet geprobeerd.Stukfruit schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:01:
Ik snap dat gepraat over die kleurenled eigenlijk ook niet zo goed..
Heb het ook al meerdere keren zelf geprobeerd via de officiële en minder officiële api's, maar welke kleur ik ook probeer, het resultaat is altijd oranje of groen
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
KPN Toevallig? Deze hebben namelijk een storing op dit moment..Wpy schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:28:
Sinds deze morgen kan ik diegene die mij belt niet meer horen. Desire gaat gewoon over, kan aannemen, hoor alleen geruis. De andere kant kan mij wel horen.
Ik heb ook meerdere telefoons geprobeerd om mij te bellen; allemaal hetzelfde, ik kan niemand horen.
Ik heb de geluidsinstellingen gecontroleerd; alles staat open.
Desire opnieuw opgestart helpt ook niet.
Ik heb Android 2.2 2.10.405.2
Het zou wel handig zijn als ik er ook weer mee kan bellen!!
YupKalua schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:40:
[...]
KPN Toevallig? Deze hebben namelijk een storing op dit moment..
@Kalua bedanktKalua schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:40:
[...]
KPN Toevallig? Deze hebben namelijk een storing op dit moment..
Storing verholpen, het werkt weer.
Ik gebruik Handcent en ik kan daarmee de LED prima roze laten knipperen...Stukfruit schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:01:
Ik snap dat gepraat over die kleurenled eigenlijk ook niet zo goed..
Wat is nou per se het voordeel van Handcent, behalve de LED in roze (of wat voor kleur dan ook) te laten knipperen?renem schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:15:
[...]
Ik gebruik Handcent en ik kan daarmee de LED prima roze laten knipperen...
Even terzijde: De mijne is unbranded en er staat 405 (dus niet 402), meer bepaald 2.10.405.2Breaker schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:27:
[...]
Dit toestel is branded. Kan je zien aan het feit dat er 161 in de software versie staat. Als er 402 staat (even vlug uit mijn hoofd) is hij unbranded.
Ikzelf zit ook met de 2.10.161.2 versie. Branded maar zonder vage software. Geeft weinig verschil momenteel met een unbranded versie, behalve dat je misschien iets langer moet wachten op een eventuele update.
Het ziet er allemaal een stuk gelikter uit. Sinds ik Handcent heb ben ik geen 1 keer teruggekeerd naar de standaard sms app.effect10 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:45:
[...]
Wat is nou per se het voordeel van Handcent, behalve de LED in roze (of wat voor kleur dan ook) te laten knipperen?
Uiteindelijk komt je sms natuurlijk net zo snel aan als met de standaard app.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Handcent is gewoon lekker overzichtelijk. Beetje de looks van een chat pakket.effect10 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:45:
[...]
Wat is nou per se het voordeel van Handcent, behalve de LED in roze (of wat voor kleur dan ook) te laten knipperen?
Tevens kun je veel aanpassen en met kleuren en plaatjes spelen en zoals hierboven al een paar keer gemeld is, de LED een kleur geven.
Ik gebruik dit vanaf dag 1 en wil echt niet meer terug....
Jullie enthousiasme heeft me overtuigd, ik ga het uitproberen!DarkY schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:24:
[...]
Handcent is gewoon lekker overzichtelijk. Beetje de looks van een chat pakket.
Tevens kun je veel aanpassen en met kleuren en plaatjes spelen en zoals hierboven al een paar keer gemeld is, de LED een kleur geven.
Dat is al standaard in de HTC sense interface. De widget doet dat niet, maar open het app Messages maar en je ziet per persoon een conversatie staan. Verder denk ik gewoon dat je lekker rond moet struinen en apps moet installeren. Er is erg veel goede software gratis beschikbaar.Grudgie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:47:
Vandaag mijn HTC Desire binnen gekregen... WOW! Wat een fantastisch mooi telefoontje!
Wat zijn nu eigenlijks de must have apps die je op je foon moet hebben?
En wat ik me ook eigenlijks afvroeg, kan je instellen bij je smsen dat je het als een chat/conversatie ziet zoals als bij de iPhone? Dat het een soort gesprek is zeg maar.
Een paar voorbeeld progjes die ik gebruik:
- NOS teletekst (teletekst blijft een snelle methode van nieuwsvergaring)
- NU.nl app
- 9292ov app
- Het weer app, KNMI weerbericht en buienradarscherm in 1.
- Allerlei van google apps, waaronder Navigation, etc.
- QR reader, barcode scanner
- MSN talk
- Connectbot als SSH client
- Verkeersinformatie
- Battery monitor, zodat je exact de info van je batterij real time kunt volgen
- 3g watchdog: kun je eenvoudig zien hoeveel dataverkeer je verstookt via je je 3g verbinding per dag/week/maand etc. Kun je eenvoudig zorgen dat je niet over je limiet heen gaat als je die hebt.
Zo, klein overzichtje
* Terror vult aan:Hann1BaL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:30:
[...]Een paar voorbeeld progjes die ik gebruik:
- NOS teletekst (teletekst blijft een snelle methode van nieuwsvergaring)
- NU.nl app
- 9292ov app
- Het weer app, KNMI weerbericht en buienradarscherm in 1.
- Allerlei van google apps, waaronder Navigation, etc.
- QR reader, barcode scanner
- MSN talk
- Connectbot als SSH client
- Verkeersinformatie
- Battery monitor, zodat je exact de info van je batterij real time kunt volgen
- 3g watchdog: kun je eenvoudig zien hoeveel dataverkeer je verstookt via je je 3g verbinding per dag/week/maand etc. Kun je eenvoudig zorgen dat je niet over je limiet heen gaat als je die hebt.
Opera minibrowser
buienradar
Radio.nl
IMdb
Uitzending gemist
TV shows light
Abduction!
DroidEmulator
Best TIC TAC TOE
SD Move
SMS Backup+
Ringdroid
Filemanager
Daily Dilbert
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Wanneer ik 1-2 uur mijn telefoon als MP3 speler gebruik, zal hij dan al half leeg zijn, of valt dat mee?
Geinig statementDarkY schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:24:
[...]
Er is niet echt sprake van teruggaan als je vanaf dag 1 al iets anders gebruikt volgens mij.
Buiten dat: ik ben ook vanaf dag 1 met handcent begonnen op aanraden van een bekende. Na een tijdje vroeg ik me wel af wat het voordeel nou was en ben de meegeleverde app gaan gebruiken.
Toen kwam ik erachter dat de standaardapp. prima werkt en heb handcent er maar weer afgemikt. Ik mis er eigenlijk niks aan. (M2CW)
Ik doe het in combinatie met bluetooth headset en internet etc. en dan kom je met 2 uur (die combinatie) aardig in de buurt van half leeg ja.Maarten00 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:15:
Ik heb een Desire HD gepre-ordered, en ik was eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met het gebruiken van je telefoon als MP3 speler. Natuurlijk kan je de desire HD en de desire niet 100% vergelijken wat dat betreft, maar ik denk dat ik met de originele desire het dichtste in de buurt zit.
Wanneer ik 1-2 uur mijn telefoon als MP3 speler gebruik, zal hij dan al half leeg zijn, of valt dat mee?
Muziek luisteren via de headset kost niet veel energie hoor. Als je gaat internetten en bluetooth ook nog eens gaat gebruiken, is het natuurlijk een ander verhaal. Dan gebruik je de CPU enigszins, staat het scherm continu aan, heb je continu data van zowel internet als bluetooth én speel je nog eens muziek af.Sj44k13 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:30:
[...]
Ik doe het in combinatie met bluetooth headset en internet etc. en dan kom je met 2 uur (die combinatie) aardig in de buurt van half leeg ja.
- Waarom kunnen niet alle programma's op de SD kaart geïnstalleerd worden? (Android 2.2)
- Kan ik het 'All apps' scherm zelf indelen? Dus mapjes maken met daarin bepaalde apps ipv alle apps door te moeten scrollen?
- Kan ik mijn contacten sorteren op achternaam?
- Als ik daarmee programma's kill, komt soms het witte scherm met de groene htc letters in beeld, dan even loading en dan weer het normale scherm... is er dan wat gecrashed, of wat gebeurt er dan?
nitpicker schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:08:
Algemeen Android vraagje:Vragen over de HTC Sense UI:
- Waarom kunnen niet alle programma's op de SD kaart geïnstalleerd worden? (Android 2.2)
Vraagje over ATK (free):
- Kan ik het 'All apps' scherm zelf indelen? Dus mapjes maken met daarin bepaalde apps ipv alle apps door te moeten scrollen?
- Als ik daarmee programma's kill, komt soms het witte scherm met de groene htc letters in beeld, dan even loading en dan weer het normale scherm... is er dan wat gecrashed, of wat gebeurt er dan?
- Omdat de developer van het desbetreffende programma het moet inbakken. Doet hij of zij dit niet, dan kan je hem niet verplaatsen. Deze 'beveiliging' zit erin om de garanderen dat alle programma's blijven werken.
- Kan helaas niet, hopelijk maakt HTC dit echter wel snel want die 'All apps' scherm wordt echt onbruikbaar op deze manier. Ik zelf heb nu een scherm vrij gelaten voor alle belangrijke apps en daar wel een paar mapjes gemaakt.
- Geen idee...
- Ook hier geen idee, maar kan je wel aanraden die taskkiller gewoon niet meer te gebruiken. Levert over het algemeen alleen maar nadelen op. (gebruik even de zoek functie voor meer info hierover)
Verwijderd
Na alles weer teruggezet te hebben (Office 2007 en HTC Sync die op m'n telefoon staat) heb ik hetzelfde probleem nog steeds. Heb ik WEER zitten klooien of zie ik wat over het hoofd
Volgens mij gebruik je als je muziek speelt sowieso de cpu best veel en klokt ie ook minder terug. Merk btw dat als ik muziek afspeel met bluetooth dat alles net ietsje trager reageert.FabianNL schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:08:
[...]
Muziek luisteren via de headset kost niet veel energie hoor. Als je gaat internetten en bluetooth ook nog eens gaat gebruiken, is het natuurlijk een ander verhaal. Dan gebruik je de CPU enigszins, staat het scherm continu aan, heb je continu data van zowel internet als bluetooth én speel je nog eens muziek af.
HTC Sync werkt 'prima' met Office 2010.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:23:
Ik heb enige tijd geleden Office 2010 geinstalleerd, maar kwam erachter de HTC Sync hier niet mee correspondeerde. Heb toen de update van HTC Sync 3.0 geinstalleerd, maar hierbij geeft mn telefoon aan dat deze niet op m'n telefoon geinstalleerd is.
Na alles weer teruggezet te hebben (Office 2007 en HTC Sync die op m'n telefoon staat) heb ik hetzelfde probleem nog steeds. Heb ik WEER zitten klooien of zie ik wat over het hoofd
Iemand anders in deze thread had een vergelijkbaar probleem; dat HTC Sync op de foon niet gevonden kon worden. Ik heb die foutmelding ook gehad; maar bij mij lag het aan het feit dat adb.exe actief was. Na het killen van dat process kon HTC Sycn verbinden.
Adb.exe heeft volgens mij iets te maken met Eclipse/Android development.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Kijk, en daar hebben ze dan wel weer een hele handige app voor: Apps OrganizerFabianNL schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:12:
[...]
- Kan helaas niet, hopelijk maakt HTC dit echter wel snel want die 'All apps' scherm wordt echt onbruikbaar op deze manier. Ik zelf heb nu een scherm vrij gelaten voor alle belangrijke apps en daar wel een paar mapjes gemaakt.
1. Ontwikkelaars moeten hun apps op een dusdanige manier daarvoor aanpassen, dat niet elke ontwikkelaar dat al gedaan heeft. Er is namelijk altijd een stukje van de App nodig op het telefoongeheugen, die verwijst naar content op de SD kaart.nitpicker schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:08:
Algemeen Android vraagje:Vragen over de HTC Sense UI:
Vraagje over ATK (free):
2. Je je kan eenvoudig mapjes maken en daar alles in plaatsen. Mocht je het icoontje van de mapjes niet aan staan, valt er een hoop te customizen.
3. Weet ik niet zeker. Ik heb deze functie wel langs zien komen, kan hem op het moment niet op mijn Desire terugvinden... Google?
4. De taskkiller (wat een overbodig stukje software is!), heeft systeemonderdelen van Sense UI gekillt. Dit wordt gedetecteerd en de Sense UI hersteld zich. Dit is dus in principe een crash, enkel heb je hem zelf veroorzaakt door de onderdelen handmatig 'te laten crashen'.
TIP: Bekijk eens de mogelijkheden onder 'Applicaties' (onder 2.1 nog 'Toepassingen'). Daar kan je heel veel opschonen, tevens ook eigenschappen van de applicaties instellen. Taskkiller is een onzinnige applicatie voor de manier hoe Android met zijn geheugen omgaat. De winst is minimaal, het schoonhouden van je toestel is het probleem bij de kern aanpakken ipv vanalles te killen.
Dat betekend dat Android even dood was (een totale systeemcrash dus). Weg met die task killers, het is geen Windows wat je gebruikt.nitpicker schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:08:
Vraagje over ATK (free):
• Als ik daarmee programma's kill, komt soms het witte scherm met de groene htc letters in beeld, dan even loading en dan weer het normale scherm... is er dan wat gecrashed, of wat gebeurt er dan?
Je hoeft hier op GoT trouwens nergens de [list]-tag omheen te zetten. Met alleen [*] voor je item krijg je hetzelfde resultaat. Scheelt veel typewerk
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 30-09-2010 10:56 ]
Dat zit wel Schnorr.
Onzin! Ik gebruik advanced task killer handmatig en sluit alle ongebruikte programma's direct na het opstarten van de telefoon af. Ook als ik met wat apps gespeeld heb sluit ik al het onnodige weer af.Stukfruit schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:52:
[...]
Dat betekend dat Android even dood was (een totale systeemcrash dus). Weg met die task killers, het is geen Windows wat je gebruikt.
offtopic:
Je hoeft hier op GoT trouwens nergens de [list]-tag omheen te zetten. Met alleen [*] voor je item krijg je hetzelfde resultaat. Scheelt veel typewerk
De accu gaat dan veel langer mee. Veel programma's in slaapstand doen stiekum af en toe toch nog wat.
Maar je moet in de task killer idd wel even de ignore list goed invullen : apps als handsent, klok/weer, etc. mogen natuurlijk niet afgesloten worden.
Dit alles is dan voornamelijk van toepassing als je NIET de hele dag met je telefoon aan het spelen bent.
Als je alleen en af en toe gebruik maakt van je mobiel en ie dus veel standby staat gaat ie zo zeker 3 dagen mee.
Als je er de hele dag mee speelt haalt ie toch maar een dag en heeft het afluiten niet veel zin meer.
[ Voor 15% gewijzigd door The Anarchist op 30-09-2010 11:49 ]
Want... geheugen dat wordt gevuld is veel energieverslindender dan leeg ram?The Anarchist schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:39:
[...]
Onzin! Ik gebruik advanced task killer handmatig en sluit alle ongebruikte programma's direct na het opstarten van de telefoon af. Ook als ik met wat apps gespeeld heb sluit ik al het onnodige weer af.
De accu gaat dan veel langer mee. Veel programma's in slaapstand doen stiekum af en toe toch nog wat.
Laat gewoon het OS het werk doen zoals het is ontworpen, dus met de interne taskkiller. Zie ook de opmerking van (devver) Stukfruit in "Android Software & Discussie - Deel 8", alsmede de hele discussie in die threadMaar je moet in de task killer idd wel even de ignore list goed invullen : apps als handsent, klok/weer, etc. mogen natuurlijn niet afgesloten worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Henk op 30-09-2010 11:51 ]
Heb ik ergens gezegd dat ik meer geheugen vrij wil maken???Henk schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:48:
[...]
Want... geheugen dat wordt gevuld is veel energieverslindender dan leeg ram?![]()
[...]
Laat gewoon het OS het werk doen zoals het is ontworpen, dus met de interne taskkiller. Zie ook de opmerking van (devver) [even zoeken]
Het gaat niet om het geheugen. Het gaat er om dat die programma's cpu gebruik, gedeeltelijk wakelock en datagebruik (kunnen) veroorzaken.en voornamelijk als je een lange standby tijd wilt hebben is dit zeker nuttig.
[ Voor 6% gewijzigd door The Anarchist op 30-09-2010 11:53 ]
Maar deze doet toch niks aan de 'all apps' lijstje? Dit gaat alleen om het maken van folder/labels die je kan plaatsen ergens op een van je homescreens. Of snap ik het niet helemaal?renem schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:43:
[...]
Kijk, en daar hebben ze dan wel weer een hele handige app voor: Apps Organizer
HTC Sync werkt(e?) niet correct met de 64 bit versie van Office. Misschien is dat het probleem? Heb hier namelijk zelf ook Office 2010 draaien en heb nergens last van, zowel met HTC Sync 2.0 als met 3.0.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:23:
Ik heb enige tijd geleden Office 2010 geinstalleerd, maar kwam erachter de HTC Sync hier niet mee correspondeerde. Heb toen de update van HTC Sync 3.0 geinstalleerd, maar hierbij geeft mn telefoon aan dat deze niet op m'n telefoon geinstalleerd is.
Zonder tests die écht uitwijzen dat taskkillers zin hebben (ik vond ze echt alleen maar negatief voor de hele snelheid) geloof ik je nietThe Anarchist schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:51:
[...]
Heb ik ergens gezegd dat ik meer geheugen vrij wil maken???
Het gaat niet om het geheugen. Het gaat er om dat die programma's cpu gebruik, gedeeltelijk wakelock en datagebruik (kunnen) veroorzaken.en voornamelijk als je een lange standby tijd wilt hebben is dit zeker nuttig.
Als ik in Android System Info kijk, zie ik amper apps die cpu time gebruiken zonder dat ik dat wil, evenals data. De apps die dat wel doen zijn facebook, tweetdeck etc. waarvan ik _wil_ dat ze elke ## minuten een update ophalen. Andere apps draaien puur in het geheugen. Grootste slurper is bij mij weergave, android system en bellen.
Verwijderd
Ben het met andere scribenten eens, dat een taskkiller an sich niet zoveel voordelen heeft. Het enige waar je m voor zou kunnen gebruiken is een proces/applicatie afsluiten/killen die een foutmelding geeft.The Anarchist schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:51:
[...]
[...]
Je zal denk ik wel eens gekeken hebben nadat je applicaties hebt afgesloten, dat als je 10 minuten later kijkt, deze applicaties gewoon weer op de achtergrond mee-draaien.
Ergo, taskkillers hebben niet echt een toegevoegde waarde.
Weet iemand wellicht een goede autolader? Op www.telefoonlader.nl bieden ze een lader aan voor 7 euro incl verzenden. Is dit iets of kan dit schadelijk zijn voor de Desire?
Ik heb het over user applicaties. deze worden niet automatisch herstart bv: earth, internet, maps, camera, games, etc. etc. etc.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:22:
[...]
Ben het met andere scribenten eens, dat een taskkiller an sich niet zoveel voordelen heeft. Het enige waar je m voor zou kunnen gebruiken is een proces/applicatie afsluiten/killen die een foutmelding geeft.
Je zal denk ik wel eens gekeken hebben nadat je applicaties hebt afgesloten, dat als je 10 minuten later kijkt, deze applicaties gewoon weer op de achtergrond mee-draaien.
Ergo, taskkillers hebben niet echt een toegevoegde waarde.
Systeemprogrammas laat ik natuurlijk draaien omdat idd geen nut heeft.
Dus niet helemaal. Ik zeg ook niet dat het heel veel is. Als je je mobiel intensief gebruikt zal je het niet merken. (op apps na die het niet goed doen)Henk schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:59:
[...]
Als ik in Android System Info kijk, zie ik amper apps die cpu time gebruiken zonder dat ik dat wil, evenals data.
Ik sync alleen mail, weer en agenda, stuur een paar sms en bel een paar minuten. Heel veel standby dus. in dat geval ga je het wel merken.
En waarom ik dan zo'n geavanceerde telefoon met zoveel functies heb:
Sommige dagen gebruik ik em dus wel heel intensief.
[ Voor 30% gewijzigd door The Anarchist op 30-09-2010 13:52 ]
Nee, deze doet niks aan de All Apps lijst. Maar die lijst heb ik ook niet meer nodig met deze app. Met deze app zet je de apps in categorieen zodat je een beter overzicht hebt van je geinstalleerde apps. Ik heb op 1 home-screen al die categorieen staan en als je daar op klikt krijg je dus alleen de apps te zien die daarbij horen. En als je ze markeert (omdat je die betreffende app(s) het vaakst gebruikt) komen ze ook nog eens vooraan te staan.FabianNL schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:45:
[...]
Maar deze doet toch niks aan de 'all apps' lijstje? Dit gaat alleen om het maken van folder/labels die je kan plaatsen ergens op een van je homescreens. Of snap ik het niet helemaal?
Maar die flipt helemaal
Hij begon met een melding bovenin, dat het bestandssysteem niet ondersteund was (kaartje was geformatteerd als FAT32).
Toen kreeg ik de optie om hem te formatteren, maar dat wou niet want dan liep dat proces vast volgens de telefoon.
Dus ik naar instellingen > SD en opslag bla bla, en daar gekozen voor formatteren. Toen ging de telefoon opnieuw opstarten, en na het HTC scherm blijft hij hangen op "Proces system reageert niet"
Hoe zorg ik dat m'n SD kaartje herkend word? Het 2GB kaartje wat erin zat had een FAT indeling, maar volgens mij moet je perse FAT32 hebben bij 16GB of groter dacht ik?
Kaartje even in de telefoon van m'n broertje geformatteerd en toen wou hij ineens wel. Vreemd
Daarna nog door de telefoon zelf laten formatteren, en die maakt er FAT32 van
[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 30-09-2010 14:49 ]
Ik gebruik ook een Task Manager/killer. Het valt me op dat veel programma's ondanks dat ze afgesloten worden, vanzelf weer in de lijst verschijnen zonder dat je ze gebruikt.The Anarchist schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:46:
[...]
Ik heb het over user applicaties. deze worden niet automatisch herstart bv: earth, internet, maps, camera, games, etc. etc. etc.
Systeemprogrammas laat ik natuurlijk draaien omdat idd geen nut heeft.
o.a. Maps (meerdere keren in de lijst), NU-nieuws, RSS reader, TTS Service
wat doen deze programma's op de achtergrond?
Alleen Gmail en het Exchange heb ik aan staan met synchronseren. De rest niet.
Maps blijft bij mij uit, zoals het hoort. Misschien dat een bepaalde app maps gebruikt?Kievit1964 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:32:
[...]
Ik gebruik ook een Task Manager/killer. Het valt me op dat veel programma's ondanks dat ze afgesloten worden, vanzelf weer in de lijst verschijnen zonder dat je ze gebruikt.
o.a. Maps (meerdere keren in de lijst), NU-nieuws, RSS reader, TTS Service
wat doen deze programma's op de achtergrond?
Alleen Gmail en het Exchange heb ik aan staan met synchronseren. De rest niet.
NU-nieuws, RSS reader zijn apps die horen te syncen, dus kan me voorstellen dat android die wil starten wegen een diepere systeem instelling.
TTS service is een service van text to speech, dus logisch dat die gestart zou kunnen worden.
Is deze aanpassing ook beschikbaar zonder de telefoon te moeten rooten?
Verwijderd
Verwijderd
Met een file manager, er zijn verschillende besproken in dit topic.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:53:
Heb de volgende vraag: als ik m'n Deezieree aan de pc hang, kan ik alle mappen etc zien, is dit mogelijk op de telefoon zelf? of via 'n app. ? Dus zonder em aan de pc te hangen, alle mappen, bestanden, mp'3tjes, foto's etc.... zien
gisteravond per ongeluk een kop thee over de tafel laten gaan, waar mn Desire lag. zeiknat natuurlijk.
gelijk drooggemaakt, accu eruit gehaald, sim kaart eruit en goed drooggemaakt.
vervolgens weer alles aangezet en gelukkig deed alles het nog gewoon.
het lijkt er nu opeens op alsof mn batterij verbruik dramatisch is verbeterd. Normaal gesproken na 1 dag bijna volledig leeg (rond de 20-30 %). Na een nacht (met 3g2g uit) was er normaal gesproken nog 90 % over.
Nu, na de nacht nog 97 % over en na ruim 20 uur van de lader af, heb ik nog 60 % accu over. Verder normaal gebruikt, eigenlijk zoals altijd. paar smsjes, af en toe bellen, 2G altijd aan (voor mail etc) en bij wat intensiever surfen zet ik 3g aan.
Heb er geen verklaring voor, maar ben wel blij.
Ik heb het omgekeerde..... Sinds anderhalve week 10%/uur verbruik, ook in standby :<legolas82 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:17:
hmmm, rare ontwikkeling mbt mijn batterij verbruik.
gisteravond per ongeluk een kop thee over de tafel laten gaan, waar mn Desire lag. zeiknat natuurlijk.
het lijkt er nu opeens op alsof mn batterij verbruik dramatisch is verbeterd. Normaal gesproken na 1 dag bijna volledig leeg (rond de 20-30 %). Na een nacht (met 3g2g uit) was er normaal gesproken nog 90 % over.
Nu, na de nacht nog 97 % over en na ruim 20 uur van de lader af, heb ik nog 60 % accu over. Verder normaal gebruikt, eigenlijk zoals altijd. paar smsjes, af en toe bellen, 2G altijd aan (voor mail etc) en bij wat intensiever surfen zet ik 3g aan.
Wacht, ik pak even wat thee!!!
hm.. interessant...legolas82 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:17:
hmmm, rare ontwikkeling mbt mijn batterij verbruik.
ik zie een gat in de markt!
HTC Desire Battery Extender € 19,95,- (20 stuks voor € 349,-)
Inhoud doosje:

Maar zit me te bedenken waar dat vandaan zou kunnen komen.
Kom niet veel verder dan de warmte, maar zou even niet in zien waarom dat dan werkt.
Gruwelijk gejatte Icoon!
Maargoed, ben er erg blij mee natuurlijk, eindelijk verlost van de Nokia 6021
Wat wel jammer is, is dat ik nog steeds het probleem van wazige, wittige foto's heb. Ik heb zojuist het probleem ondekt: het lensje op de achterkant is blijkbaar helemaal dof geworden, alhoewel dit niet goed te zien is eraan.
Heeft iemand hier daar ervaring mee? Ben tot zover op ebay en marktplaats geen tweedehands achterkantjes tegengekomen.
Verwijderd
ik zelf wacht ook op mijn desire, die had door val en stoot schade ook een gebarsten display, maar volgens mij de binnenste en niet de buitenste, prijsopgave van dynafix, totaal euro:226thamm schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:18:
Na lang wachten is eindelijk m'n Desire gearriveerd (had 'm laten vallen, waardoor het scherm was gebarsten). Vandaag stond opeens een koerier voor de deur; of ik even tweehonderd euro wilde betalen voor m'n Desire die blijkbaar al gefixed was. Had het toevallig in huis, maar vond het wel een beetje vreemd. Dynafix had niets erover laten weten.
Maargoed, ben er erg blij mee natuurlijk, eindelijk verlost van de Nokia 6021. Tijd om alle apps opnieuw te installeren.
Wat wel jammer is, is dat ik nog steeds het probleem van wazige, wittige foto's heb. Ik heb zojuist het probleem ondekt: het lensje op de achterkant is blijkbaar helemaal dof geworden, alhoewel dit niet goed te zien is eraan.
Heeft iemand hier daar ervaring mee? Ben tot zover op ebay en marktplaats geen tweedehands achterkantjes tegengekomen.
schijnt display en touchscreen te moeten worden vervangen,
had
was dit toevallig bij jou het zelfde geval?
wat betreft je glaasje vd camera, was dit voor dat je de desire opstuurde wel normaal of al dof?
is meen ik hier al een paar keer langsgekomen, schijnt zelfs iemand zijn glaasje te hebben verwijdert.
maar moet je evt terugkijken hier ...
Het dof worden van het glaasje is m'n eigen schuld, al vraag ik me af hoe ik dat zou kunnen voorkomen. Ik heb de achterkant en accu namelijk niet eens mee hoeven sturen naar Dynafix
Waar het nu naar uitziet, is dat het afhankelijk is van je netwerk.
Hier met T-Mobile en het netwerktype op GSM auto (PRL) (Dus 3G en HSDPA) verbruikt mijn telefoon constant, ook in sleep, ruim 100 mAh.
Zojuist getest door het netwerktype op GSM only(Maximaal GPRS) te zetten, of een KPN sim erin, en de telefoon verbruikt ~7 mAh.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Ik heb AndExplorer gevonden, iemand ervaring mee?Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:14:
[...]
Met een file manager, er zijn verschillende besproken in dit topic.
Als ik een mail met bijlage krijg op mn gmail en open deze op mijn desire (via de Gmaill app), dan kan ik enkel een voorbeeld zien van deze bijlage.
Dit is zoal bij muziek als bij documenten. Echter zou ik deze ook graag op willen slaan op mn mobiel, is dit mogelijk?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Hey, jou ken ikNakebod schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:47:
Voor mensen die nogal een extreem lage accuduur hebben (~10 uur) vermoedelijk na de laatste update, check eens dit topic op XDA.
Hier met T-Mobile en het netwerktype op GSM auto (PRL) (Dus 3G en HSDPA) verbruikt mijn telefoon constant, ook in sleep, ruim 100 mAh.
Zojuist getest door het netwerktype op GSM only(Maximaal GPRS) te zetten, of een KPN sim erin, en de telefoon verbruikt ~7 mAh.
Goede tip inderdaad, maar ik blijf erbij dat het ligt aan de slechte 3G-ontvangst bij ons in de buurt.
Op 3G heeft hij -95 dBM, en 6-8 asu, wat dat ook mag zijn.
Komt aardig overeen met mijn -91 dBm en 10 asu.
Maar ik ben er wel vrij zeker van dat het te maken heeft met het 3G netwerk (Al dan niet T-Mobile specifiek), gezien 2G het gewoon normaal doet.
KPN twijfel ik nog over, daar had ik geen actieve dataverbinding, geen internet abbo daarop. Misschien dat die het met 3G actief ook slecht doet.
Ok, klaar met testen. Even APN goed ingesteld voor KPN, 3 mA met HSDPA verbinding open.
Dus het moet wel iets zijn met T-Mobile, of de APN van T-Mobile
[ Voor 12% gewijzigd door Nakebod op 30-09-2010 22:42 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Mastasidaz op 30-09-2010 23:04 ]
Psssst -> Accessoires voor de HTC DesireMastasidaz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:51:
[...]
Maar ff gequote wegens uitblijven van reacties
EDIT: spuit 11..
[ Voor 10% gewijzigd door Volkan1984 op 01-10-2010 07:39 ]
Is er ook zoiets mogelijk voor Android ? Heb geen zin om die dingen per persoon te gaan downloaden of van iedereen foto's te schieten.
Waar kun je zien hoeveel mAh hij gebruikt?Nakebod schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:47:
Voor mensen die nogal een extreem lage accuduur hebben (~10 uur) vermoedelijk na de laatste update, check eens dit topic op XDA.
En GSM only is toch ook niet fijn, dan heb je alleen GPRS, en dat is traaaaaaaaaaaaaaaaag
Met CurrentWidget die je uit de Market kunt halen. De naam zegt het al, het is een widget. Daar moet je even aan denken na het installeren (ik moest even goed zoeken voor ik hem terug gevonden had).ThinkPadd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:01:
Waar kun je zien hoeveel mAh hij gebruikt?
Geloof me. Het is toch een stuk fijner dan een lege batterij na 10 uurtjes standby.....ThinkPadd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:01:
[...]
En GSM only is toch ook niet fijn, dan heb je alleen GPRS, en dat is traaaaaaaaaaaaaaaaag
Bovendien kun je 'm op 3G zetten als je internet gaat gebruiken.
Neemt overigens niet weg dat het vrij irritant is hoor.....
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
http://www.appbrain.com/a...ackmoonit.AttachSave.liteJohantjuuh schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:10:
heeft iemand hier een oplossing voor?
Als ik een mail met bijlage krijg op mn gmail en open deze op mijn desire (via de Gmaill app), dan kan ik enkel een voorbeeld zien van deze bijlage.
Dit is zoal bij muziek als bij documenten. Echter zou ik deze ook graag op willen slaan op mn mobiel, is dit mogelijk?
Deze Lite versie neemt NIET de naam over van de bijlage (zie screenshot) de betaalde versie doet dat wel.
Ik zou ASTRO file manager gebruiken. Hier heb ik persoonlijk goede ervaringen mee en heeft ook veel features (ik weet niet of AndExplorer dat ook heeft), zoals de mogelijkheid tot het verplaatsen van bestanden, bewerken, zoeken enz.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:07:
[...]
Ik heb AndExplorer gevonden, iemand ervaring mee?
En mijn favoriet is ES File Explorer, deze heeft ook FTP functionaliteit en je kunt ermee rechtstreeks op je netwerkshares browsen.Kees Kluskens schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:33:
[...]
Ik zou ASTRO file manager gebruiken. Hier heb ik persoonlijk goede ervaringen mee en heeft ook veel features (ik weet niet of AndExplorer dat ook heeft), zoals de mogelijkheid tot het verplaatsen van bestanden, bewerken, zoeken enz.
Maar ze hebben alle 3 zijn voor en nadelen vandaar dat ik ze alle 3 geinstalleerd heb
Hier tussen de 3 en de 6 mAh, met uitschieters naar veel hoger op het moment dat ie synct denk ik. Maar nu ik hem aan het gebruiken ben om berichtjes met Whatsapp te sturen ligt het echt tussen de 100 en de 400:OLuuk1983 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:18:
Bij mij verbruikt de telefoon in standby 5mAh en dan heb ik gewoon 3G/HSDPA aan staan, exchange sync om het kwartier en Google (push) mail aanstaan. Geen WiFi in ieder geval.
Het is zeker niet fijn, maar geloof me; Als je zoals SMulTiE en mij in standby meer dan 100 mA trekt, dan neem je voorlopig GPRS wel even voor lief. Ik heb nu mijn telefoon voor meer dan 1 uur unplugged, 99% accu over. Had ik de telefoon op GSM auto staan dan had ik nu na dezelfde tijd 90% over.ThinkPadd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:01:
[...]
Beide gebruiken T-Mobile, alle 2 regio Nijmegen, maar wel andere masten. Voor wat het uitmaakt
En het ligt dus niet specifiek aan het wel of niet aanhebben van 3G, met een KPN simkaart heb ik wel normaal verbruik. Volgens mij hebben we hier thuis nog wel een pre-paid T-Mobile kaart, kijken wat die doet.
Editje @ hierboven: Als je synct, surft, weetikveel wat, dan gebruik je je CPU, GPU, data, sensors, scherm zelf. Die waardes zijn dan normaal. Als je weer wat idled, of telefoon met rust laat, zal hij na een minuut of 2, 3 weer tussen de 2-10 mA verbruiken wat normaal moet zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Nakebod op 01-10-2010 10:17 ]
Als ik me niet vergis kun je in settings->applications->manage application de default instellingen van apps verwijderen. zoek in de lijst naar de youtube app en klik op clear defaults. Dit zou het moeten verhelpen...Rudolf schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:26:
Ik heb per ongeluk ingesteld dat ie automatisch iets in youtube af moet spelen als er een youtubefilmpje op een website staat. Hoe kan ik deze instelling ongedaan maken, want het werkt niet echt.
Radio verbruikt ook hier verreweg het meest (Hi kaart, 3g mode), dik 40%, gevolgd door phone idle (25%) en android system (17%). Toen ik mijn telefoon meenam naar het buitenland (roaming, geen data dus) haalde deze makkelijk 2-3 dagen, zelfs met spelletjes spelen etc. Echt bizar hoeveel die radio verbruikt.Nakebod schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:15:
[...]
Het is zeker niet fijn, maar geloof me; Als je zoals SMulTiE en mij in standby meer dan 100 mA trekt, dan neem je voorlopig GPRS wel even voor lief. Ik heb nu mijn telefoon voor meer dan 1 uur unplugged, 99% accu over. Had ik de telefoon op GSM auto staan dan had ik nu na dezelfde tijd 90% over.
Beide gebruiken T-Mobile, alle 2 regio Nijmegen, maar wel andere masten. Voor wat het uitmaakt
En het ligt dus niet specifiek aan het wel of niet aanhebben van 3G, met een KPN simkaart heb ik wel normaal verbruik. Volgens mij hebben we hier thuis nog wel een pre-paid T-Mobile kaart, kijken wat die doet.
Editje @ hierboven: Als je synct, surft, weetikveel wat, dan gebruik je je CPU, GPU, data, sensors, scherm zelf. Die waardes zijn dan normaal. Als je weer wat idled, of telefoon met rust laat, zal hij na een minuut of 2, 3 weer tussen de 2-10 mA verbruiken wat normaal moet zijn.
Best jammer, want mijn probleem ligt dus nog steeds bij mijn verbruik
Verder hier ook ff currentwidget geinstalleerd. Met scherm uit en 3g gewoon aan (dus ook de "mobiel data altijd aan" optie bij standby ingechakeld) zit ik op 5-7mA. Met het scherm aan zit ik al gauw op 225mA.
Maar 7mA in standby, met 3g gewoon aan, vind ik nog best netjes
Het zou wel lekker zijn als in de historie deze gegevens ook te correleren waren meest actieve processen, data traffic op het moment van de snapshot, schermstatus, etc.
Hier KPN/HI overigens. Blijkbaar speelt netwerk kwaliteit en implementatie hiervan toch best een grote rol.
[ Voor 8% gewijzigd door eymey op 01-10-2010 13:38 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Dezelfde waarden haal ik ook.eymey schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:35:
Hmmm... die gebruikspercentages halen jullie gewoon weer uit de standaard HTC tools? (evt. aangevuld met het geavanceerde menu)?
Verder hier ook ff currentwidget geinstalleerd. Met scherm uit en 3g gewoon aan (dus ook de "mobiel data altijd aan" optie bij standby ingechakeld) zit ik op 5-7mA. Met het scherm aan zit ik al gauw op 225mA.
Maar 7mA in standby, met 3g gewoon aan, vind ik nog best netjes.
Het zou wel lekker zijn als in de historie deze gegevens ook te correleren waren meest actieve processen, data traffic op het moment van de snapshot, schermstatus, etc.
Hier KPN/HI overigens. Blijkbaar speelt netwerk kwaliteit en implementatie hiervan toch best een grote rol.
In stand by scherm uit 4-7 mAh en met scherm aan rond de 225 mAh.
doe normaal gesproken zo'n 1,5 dag met de batterij.
Dat is, o.a., dat er data actief is, bijvoorbeeld e-mail synchronisatie. Laat hem maar eens idlen, dan zal je zien dat hij met scherm aan normaal gezien nog geen 10 mA verbruikt. Daar zit ik met 100 mA minimaal toch wel iets boven
Verwijderd
Kreeg net een kleine envelop van Dynafix, met daarin mijn MicroSD retour.
Kan niks anders zeggen dan: netjes, ik heb ze niet eens op de hoogte gebracht van het vergeten van het kaartje.
Probeer eens een ander kanaal op je router in te stellen, dus niet automatisch, maar een vast kanaal anders dan dat je nu gebruikt.Kapitein Prozac schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:30:
Is er een mogelijkheid om de WiFi te resetten? De WiFi wil nog wel eens in een loop schieten en telkens disconnecten met de melding dat m'n router niet gevonden is terwijl de signaalsterkte uitstekend is en de telefoon de router wel ziet. De telefoon uit en weer aanzetten werkt prima om het probleem te verhelpen ware het niet dat veel van m'n gewijzigde icoontjes dan weer terugschieten naar de originele icoontjes.
Bij mij hielp het enorm, ik verlies nu nooit meer mijn wifi binnenshuis (kanaal 8 ) en wordt uitgezonden door een fonera met dd-wrt er op.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
En met WiFi analyser (in de market, gratis) kan je zien op welke kanalen er veel en op welke kanalen er weinig draadloze netwerken actief zijn.DeTjuk schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:59:
[...]
Probeer eens een ander kanaal op je router in te stellen, dus niet automatisch, maar een vast kanaal anders dan dat je nu gebruikt.
Bij mij hielp het enorm, ik verlies nu nooit meer mijn wifi binnenshuis (kanaal 8 ) en wordt uitgezonden door een fonera met dd-wrt er op.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Controleer eens dan of je internet bundel wel aan staat. Je kunt de bundel per maand aan/uit zetten via je persoonlijke Ben pagina.Grudgie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:18:
Ik zit met een heel irritant probleempje. Ik heb net sinds paar dagen een HTC Desire en heb een sim only van Ben. Ik heb via Ben nu net een internet bundel aangevraagd en die is net deze maand begonnen. Maar ik krijg het maar niet aan te praat om met mn Desire op internet te komen via mn Ben internet bundel. Thuis lukt het wel op WI-FI te komen. Maar als ik via mn sim only abbo wil, lukt dat maar niet. Wie kan me helpen!
Grmbl.