Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Ik zal het wel even uitzoeken voor je maar volgens mij werkt het wel.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-11 15:55
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:48:
[...]

Nee, echt alles staat uit, ter verduidelijking nog even mijn post van eerder vandaag. Ik heb echt helemaal niets aanstaan:

[...]

Ik kom er dus niet achter wat die constante data stroom veroorzaakt. Als ik dat kan stoppen is mijn probleem verholpen.
deze http://www.appbrain.com/app/com.trafficstats ?
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:50:
[...]

Dat bedoel ik... dan ben ik toch benieuwd waar mijn 26 mb vandaan komen...
Volgens mij zou je met App 2 SD moeten kunnen zien welke app zo groot is... en dat met name de apps in het tabblad "Phone only".

http://www.appbrain.com/app/com.a0soft.gphone.app2sd

[ Voor 30% gewijzigd door Canard op 25-09-2010 09:26 ]

Verwijderd

rinkel schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:59:
[...]

Heb je een proxy staan in je apn, zo ja haal die eens weg (wel even onthouden)
Thx voor je snelle respons.... Ik heb inmiddels het vermoeden dat het aan de software van de mast ligt ofzo. Want als ik ergens anders heenga in mijn woonplaats en hij dus connect met een andere mast, heb ik een 3G verbinding waar wel data overheen komt. Je twijfelt altijd eerst aan je settings in je telefoon ;), maar deze zijn dan blijkbaar goed. Ik ga eens Vodafone mailen dat er iets mis is met hun mast :P

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
dommerick schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:03:
Ik gebruik zelf ook Improved email. Maar ik stoor mij aan het feit dat deze geen HTML weergave heeft. Ik heb al gezocht in de opties, maar kon het daar niet in vinden. Moet ik hiervoor de donation version hebben?
Nee, is exact het zelfde (volgens website developer)

Edit: bij mij doe improved email soms gewoon niets. Moet ik het restarten om de mails binnen te krijgen:/ Misschien toch maar eraf gooien en afwachten tot hij beter weerkt

[ Voor 18% gewijzigd door Cobiwan op 25-09-2010 13:12 ]

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:40:
[...]

Thx voor je snelle respons.... Ik heb inmiddels het vermoeden dat het aan de software van de mast ligt ofzo. Want als ik ergens anders heenga in mijn woonplaats en hij dus connect met een andere mast, heb ik een 3G verbinding waar wel data overheen komt. Je twijfelt altijd eerst aan je settings in je telefoon ;), maar deze zijn dan blijkbaar goed. Ik ga eens Vodafone mailen dat er iets mis is met hun mast :P
Ik en m'n vriendin zitten hier ook allebei op Vodafone, en hebben volgens mij hetzelfde probleem als jij. We wonen in Eindhoven.

Ik zal vandaag eens kijken of het beter werkt als ik op een andere mast zit. Via GPRS werkt het allemaal prima, maar wel takketraag ... Woon jij ook in Eindhoven?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:05:
[...]

Google geeft een aantal zoekresultaten voor erg grote mailboxen. Heb je al gezocht?
Ja, maar ik heb geen grote inboxen. Mijn inboxen zijn leeg, prullenbakken en outboxen ook. Er staat 26 MB aan gegevens in als ik bij applicatie beheer kijk. Als ik gegevens wissen doe wist die al mijn gegevens waaronder ook mijn accounts. Als dat moet dan doe ik dat wel maar vandaar de vraag of iemand weet hoe ik op een andere manier van die 26 MB af kan komen. Hier kan ik via google niks over vinden.

• justin0117
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07-2023
hallo,
mijn headset van mijn ps3 is kapot gegaan en nu wil ik graag een nieuwe kopen alleen heb ik ff geen geld en ben ik dus even een alternatief aan het zoeken. ik zat zo na te denken ik heb een desire en die heeft bluetooth uiteraard! maar kan ik die dan ook gebruiken als headset of als toetsenbord voor mijn ps3. als iemand mij kan helpen zou ik het heel erg fijn vinden :D

alvast bedankt!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-11 16:33
Hierbij dus jou update =)
Cardo schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:45:
Mijn batterij vind ik nogsteeds te kort meegaan dus ik ben maar gaan rooten/flashen. Ik heb deze rom geinstalleerd:

Pre-rooted Stock Froyo (2.10.405.2) [Optional mods]

Dus verder een vrij standaard rom waar ik de powersaving modpack op heb gezet.

POWERSAVING MODPACK (1.4)

This update works only with the second ROM with init.d. It adds a few things to the ROM:
Perflock disabler - lets your phone consume less power when idle
Interactive/Powersaving governors - for good power/performance
Undervolt - reduces the overall power your phone uses
Screenstate scaling - scales down CPU usage depending on battery level and screen state
CFQ scheduler - improved general performance

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=773997

Daarbij heb ik HTC sense uitgeschakeld en launcher pro geinstalleerd. Ook heb ik setCPU geinstalleerd en mijn CPU teruggeklokt naar wat lagere waarden. Kijken of dit helpt.

Nu maar weer is wat programma's installeren en vanaf morgen vanaf een verste accu kijken wat er gaat gebeuren :)
Hierop kom ik dus even terug. Inmiddels was vandaag de 1e testdag en ben ik super tevreden! Eindelijk gaat mijn batterij mee zoals ik het graag wil. Eigenlijk overtreft hij zelfs! Vanochtend om half 9 heb ik hem van de lader gehaald en nu 9 uur later heeft hij nog 90% over. Hij heeft in 9 uur maar 10% gebruikt. Data heeft constant aangestaan. Dus ik kreeg nog wel netjes mijn mailtjes binnen via Gmail. Ik heb niet veel gedaan met de telefoon maar wel een paar smsjes en een paar internetpagina's opgevraagd.

Wel moet ik zeggen dat ik nog wat aan het testen ben met de kloksnelheid. Inmiddels staat hij zo ingesteld dat hij naar de 250 Mhz terugklokt als het beeldscherm uitstaat. En dat als het beeldscherm aanstaat hij naar de 750 mhz klokt. Ik ben nu dus nog aan het testen hoeveel performance ik nodig heb en hoe de batterij daarop reageert.

Kortom: Mocht je echt je batterijgebruik zat zijn. Installeer dan deze ROM+ POWERSAVING MODPACK+ SETCPU en ga daar mee spelen.

Mijn desire kan iig niet meer stuk ;)

Edit: Voordeel van deze ROM is ook nog dat hij bijna identiek aan het origineel is :) dus je hebt het idee dat je gewoon je normale HTC rom hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Cardo op 25-09-2010 18:01 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 23:07
Cardo schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 17:34:

Hierop kom ik dus even terug. Inmiddels was vandaag de 1e testdag en ben ik super tevreden! Eindelijk gaat mijn batterij mee zoals ik het graag wil. Eigenlijk overtreft hij zelfs! Vanochtend om half 9 heb ik hem van de lader gehaald en nu 9 uur later heeft hij nog 90% over. Hij heeft in 9 uur maar 10% gebruikt. Data heeft constant aangestaan. Dus ik kreeg nog wel netjes mijn mailtjes binnen via Gmail. Ik heb niet veel gedaan met de telefoon maar wel een paar smsjes en een paar internetpagina's opgevraagd.
Nou dit haal ik ook gewoon met de standaard rom hoor. Alleen gaan de procenten meestal sneller als de accu leger wordt. Maar als hij echt 90 uur haalt moet je je nog maar eens melden.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Cardo schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 17:34:
[...]

Hierbij dus jou update =)

[...]

Edit: Voordeel van deze ROM is ook nog dat hij bijna identiek aan het origineel is :) dus je hebt het idee dat je gewoon je normale HTC rom hebt.
Nvm, ga deze ROM ook maar eens proberen om te kijken of het mijn batterijprobleem oplost.

[ Voor 63% gewijzigd door Smultie op 25-09-2010 18:30 ]

Verwijderd

gday schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:38:
[...]

Ik en m'n vriendin zitten hier ook allebei op Vodafone, en hebben volgens mij hetzelfde probleem als jij. We wonen in Eindhoven.

Ik zal vandaag eens kijken of het beter werkt als ik op een andere mast zit. Via GPRS werkt het allemaal prima, maar wel takketraag ... Woon jij ook in Eindhoven?
Klopt helemaal, misschien zitten we zelfs wel op dezelfde mast ;). Ik heb in de rest van Eindhoven er geen last van, alleen hier. Ik heb net vodafone een mailtje gestuurd met dit probleem. Misschien kan jij dat ook doen, dan doen ze er misschien eerder wat aan dan dat ik alleen roep....

• Cardo
  • Laatst online: 10-11 16:33
The Anarchist schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:08:
[...]

Nou dit haal ik ook gewoon met de standaard rom hoor. Alleen gaan de procenten meestal sneller als de accu leger wordt. Maar als hij echt 90 uur haalt moet je je nog maar eens melden.
Dat zal wel niet, want ik ga hem vanavond toch meer gebruiken dan overdag. Maar als ik gewoon 2 dagen haal ben ik al dik tevreden! >:)

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb ook mijn HTC Desire besteld. :D

Ik kom van een Blackberry Bold.

• gday
  • Laatst online: 02-11 08:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:35:
[...]

Klopt helemaal, misschien zitten we zelfs wel op dezelfde mast ;). Ik heb in de rest van Eindhoven er geen last van, alleen hier. Ik heb net vodafone een mailtje gestuurd met dit probleem. Misschien kan jij dat ook doen, dan doen ze er misschien eerder wat aan dan dat ik alleen roep....
We wonen in het centrum. Eerder vandaag waren we in winkelcentrum Woensel en daar werkte 3G inderdaad naar behoren. Gelukkig ligt het iig niet aan m'n Desire.

Ik denk dat ik morgen gewoon even bel met de klantenservice. Het is nogal een irritant probleem. :) Goed om te weten dat ik en m'n vriendin niet de enigen zijn met dit probleem. :) Aangezien het verder niets met de Desire te maken heeft PM ik je wel als ik iets interessants te weten kom ipv dat ik het hier post. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

Ik kreeg gisteren een melding van de update naar Froyo (T-mobile)
Ben benieuwd of dit verbetering brengt aan de scaal aan problemen die ik nu al heb met mijn telefoon (4 weken oud)

*Telefoon schakelt niet uit, als je hem uit wil schakelen blijft hij hangen in het uitschakel-proces
*Camera maakt vaak fouten (paarse vlakken e.d.)
*Telefoon blijft vaak hangen....

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:12

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 07:49:
Ben benieuwd of dit verbetering brengt aan de scaal aan problemen die ik nu al heb met mijn telefoon (4 weken oud)

*Telefoon schakelt niet uit, als je hem uit wil schakelen blijft hij hangen in het uitschakel-proces
Wie niet waagt die niet wint
Wie niet schijt die niet stinkt
Wie niet neukt krijgt geen kind.

Oftewel gewoon uitproberen en anders garantiewerk van maken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor 't slapen gaan: 70%

Bij het wakker worden: 50%..

Kweenie hoor, maar 2,5% per uur niets-doen? WTF?

Bij de accu-status: "Bedrijfstijd: 24:20:21; Stand-bytijd: 1:05:17" << Huh?

[ Voor 26% gewijzigd door Osiris op 26-09-2010 10:43 ]

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 16:05

Vmu

Rotatate

Ik krijg hier nu een systeemupdate binnen maar deze Desire heeft al 2.2.
Iemand een idee?

Vmu

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 10:05
Duhhh.. Wat dacht je van een minor systeemupdate? Om wat bugs weg te werken of wat lekken te dichten?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Vmu schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:12:
Ik krijg hier nu een systeemupdate binnen maar deze Desire heeft al 2.2.
Iemand een idee?
Na de 2.2 update is er nog een update uitgerold, als je dus na de update geen andere update hebt ontvangen zal dat deze wel zijn.
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 07:49:

1. Geen last van gehad
2. Is een hardware issue waarschijnlijk, mensen die daar bij 2.1 last van hebben, heben daar bij 2.2 nog steeds last van en voor zover ik weet geen nieuwe gevallen.
3. Compleet geen last van gehad.

Mocht je er toch last van krijg, maak een back-up van je gegevens, en factory reset je telefoon. Lijkt mij niet nodig, maar in dat geval weer ik echt zeker dat je er geen last van krijgt.

• Vmu

Vmu

Rotatate

LB06 schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:20:
Duhhh.. Wat dacht je van een minor systeemupdate? Om wat bugs weg te werken of wat lekken te dichten?
Ja dat dacht ik ook. Maar dat zie je dus niet van tevoren he.
Hij is nu 2.2 build 2.09.405.8 CL218634, ik kijk wel even wat dat is.

Vmu

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:24

Len

Leeg

Osiris schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:41:
Voor 't slapen gaan: 70%

Bij het wakker worden: 50%..

Kweenie hoor, maar 2,5% per uur niets-doen? WTF?

Bij de accu-status: "Bedrijfstijd: 24:20:21; Stand-bytijd: 1:05:17" << Huh?
Je had er een code voor, en dan zag je meer info.. *#*INFO# ofzo.. dan kan je ergens bij Accugeschiedenis het gedeeltelijke wake-gebruik zien. Daar kan je zien welke de accu-grootgebruikers zijn.

* Len zoekt ff die code :o

[ Voor 39% gewijzigd door Len op 26-09-2010 11:35 ]

Free Tibet

• Osiris
  • Niet online
*#*#4696#*#* aldus dit topic ;)

En kort daarna staat dat *#*#4636#*#* de goeie is :+

Eens kijken :)

[ Voor 56% gewijzigd door Osiris op 26-09-2010 11:39 ]

• Vmu

Vmu

Rotatate

Cyleo schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:23:
Na de 2.2 update is er nog een update uitgerold, als je dus na de update geen andere update hebt ontvangen zal dat deze wel zijn.
Ok bedankt, ik had er nog nergens over gelezen, mijn Legend zit nog op 2.1 dus dan kun je misschien wel snappen dat ik voor de Desire van mijn vriendin niet doorhad dat er alweer een update was ;)

Vmu

• Osiris
  • Niet online
Len schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:34:
[...]

Je had er een code voor, en dan zag je meer info.. *#*INFO# ofzo.. dan kan je ergens bij Accugeschiedenis het gedeeltelijke wake-gebruik zien. Daar kan je zien welke de accu-grootgebruikers zijn.

* Len zoekt ff die code :o
Bij "Gedeeltelijk wake-gebruik" staat als enige met een blauwe balk "Android-systeem". Daaronder "Telefoon", "Agenda" en "Berichten", maar die hebben geen blauwe balk, dus hebben ook amper invloed gehad naar ik aanneem..

Lekker dan. :X 37% is ie nu.

• nickieh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-04 14:40
Heb vandaag een kalibratie gedaan, en ik had vernomen dat je zo dicht mogelijk bij de 4200mv moet zitten.
Echter had ik voor de kalibratie 4167mv en nu slechts 4116mv.
vreemd..

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

nickieh schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:35:
Heb vandaag een kalibratie gedaan, en ik had vernomen dat je zo dicht mogelijk bij de 4200mv moet zitten.
Echter had ik voor de kalibratie 4167mv en nu slechts 4116mv.
vreemd..
Hoe doe je een calibratie?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:53
Je batterij schijnt ook langer mee te gaan als je via dat speciale menu de telefoon op "GSM auto (PRL)"
zet.

*#*#4636#*#* > Telefooninformatie, naar beneden scrollen.

http://www.androidworld.n...accu-veel-langer-mee.html

Bij mij stond hij op "WCDMA preferred"

Oh was al genoemd in deel 4 zie ik :P

SmithNL in "HTC Desire - Deel 4"

[ Voor 25% gewijzigd door ThinkPad op 26-09-2010 14:36 ]

• Cobiwan
  • Niet online
ThinkPadd schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:32:
Je batterij schijnt ook langer mee te gaan als je via dat speciale menu de telefoon op "GSM auto (PRL)"
zet.

Maar gsm only zorgt toch voor betere batterijduur nog

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb sinds ik apps op de SD kaart zet (alleen apps die dat zelf ondersteunen) dat m'n standaard HTC weer widget leeg blijft op 1 van m'n home screens. Als ik de widget verwijder en opnieuw toevoegen werkt ie weer even. Hoe los ik dit op?

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/mb371l.png

[ Voor 10% gewijzigd door jelmervos op 26-09-2010 17:10 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Cobiwan
  • Niet online
jelmervos schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:11:
Ik heb sinds ik apps op de SD kaart zet (alleen apps die dat zelf ondersteunen) dat m'n standaard HTC weer widget leeg blijft op 1 van m'n home screens. Als ik de widget verwijder en opnieuw toevoegen werkt ie weer even. Hoe los ik dit op?
Kan ook provider storing zijn, heb ik ook wel eens

Edit: plaatje was hier niet geladen, is wat anders

[ Voor 6% gewijzigd door Cobiwan op 26-09-2010 17:53 ]

• Len
  • Laatst online: 19:24

Len

Leeg

En er zijn problemen bekend met widgets als je ze om de SD zet. Staat die nog in de telefoon zelf?

Free Tibet

• Cobiwan
  • Niet online
Kunnen jullie goed de desire met je pc koppelen? Bij mij werkt het allemaal 1x, maar als ik dan bluetooth uit doe en dan weer aan doet ie t niet meer. Kon dus eerst gewoon in deze computer de hele inhoud van mijn geheugenkaart zien en dingen kopieren dmv de ftp server, maar na een tijdje werkt het niet meer.,..

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Len schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:16:
En er zijn problemen bekend met widgets als je ze om de SD zet. Staat die nog in de telefoon zelf?
Dit is gewoon de standaard HTC weer widget. Die kan niet naar de SD kaart. Ik heb alleen wat games die het ondersteunen naar de SD kaart verplaatst. En sindsdien doet de weer widget gemeen tegen mij.

Ik ben niet de enige:
http://community.htc.com/.../android/f/97/t/5834.aspx
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=744581

Helaas geen oplossing.

[ Voor 23% gewijzigd door jelmervos op 26-09-2010 17:28 ]

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
jelmervos schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:11:
Ik heb sinds ik apps op de SD kaart zet (alleen apps die dat zelf ondersteunen)
Als ik het goed begrepen heb kan dat sinds Froyo ook zonder dat de desire geroot is? Een ander vraagje is hoe je apps herkent die het ondersteunen. Staat dat erbij ofzo of is het gewoon een kwestie van proberen?

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heb precies hetzelfde probleem hier. Geen apps met widgets op SD-kaart, toch blijft de weerwidget soms opeens leeg en is het inderdaad alleen goed te krijgen door het ding te verwijderen en opnieuw toe te voegen.

* Stukfruit zal eens z'n logcat met een heel nauwlettend oog in de gaten houden als het weer eens gebeurd.. HTC gebruikt bizar veel logboodschappen, dus het zou best nog wel eens kunnen dat de fout daar leuk in voorbij komt rollen :)

Dat zit wel Schnorr.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

grun93 schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:17:
[...]

Als ik het goed begrepen heb kan dat sinds Froyo ook zonder dat de desire geroot is? Een ander vraagje is hoe je apps herkent die het ondersteunen. Staat dat erbij ofzo of is het gewoon een kwestie van proberen?
Ja, bij het beheer van de app zit een knop om deze naar de SD kaart te verplaatsen of weer terug naar de telefoon. Niet de gehele app gaat naar de SD, er blijft een klein deel achter op je telefoon geheugen.

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Nu ik bezig ben met het aanpassen van het uiterlijk van mijn homescreens, vroeg ik me af of er misschien betere apps zijn voor 1) de telefoon en 2) contacts. Ik vind deze namelijk een beetje saai. Ik ben zelf op aContacts gekomen en StarContacts, maar deze zagen er niet leuk/goed genoeg uit. Ik zag namelijk ergens een soort van Samsung Dailer app staan, maar deze kan ik helaas nergens meer terugvinden ;( Ik weet trouwens ook niet of deze ook beter werkt. Maargoed, iemand een idee?

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36
Puf schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:08:
[...]

Dit werkt goed om (bijna) alle apps naar je SD te forcen zonder root access:

http://sefanboy.com/2010/...o-the-sd-card-by-default/

Pas wel op met widgets en apps die moeten blijven runnen als de SD-kaart niet toegankelijk is, die kun je beter in je foongeheugen houden.

(overigens hebben ook apps op je SD nog een footprint in je telefoongeheugen. Hoewel ik nog veel ruimte op m'n SD heb, zit ik nu toch aan de max, omdat m'n telefoongeheugen nu vol zit. Je SD-kaart is dus niet de enige beperking)
Om hier nog even op terug te komen, dit werkt als een speer!
Copilot op de SD kaart gezet, die is nu nog maar 9 mb in plaats van 22 mb.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Cobiwan
  • Niet online
Er staat bij mij bij *#*#4636#*#* bij accu geschiedenis en dan cpu '0'. Heeft net meeste cpu gebruikt. Wat is 0? Is dat gewoon een foutje?

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-11 14:28
zet.

Blijf je dan nog wel gewoon HSDPA houden?

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Robbie T schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:09:
[...]

Blijf je dan nog wel gewoon HSDPA houden?
Ja.....

(p.s., probeer 't gewoon eens, je bent toch een Tweaker?)

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
madmaus schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:08:
Om hier nog even op terug te komen, dit werkt als een speer! Copilot op de SD kaart gezet, die is nu nog maar 9 mb in plaats van 22 mb.
Klinkt goed! Ik wil daar binnenkort ook nog wel eens mee aan de gang. Ik heb het artikel gelezen en eigenlijk valt het best mee, zo te zien. Maar er wordt helemaal niet meer gesproken over het aanmaken van partities op je sd kaart, en fat32 en ext3. Hoeft dat met deze methode niet meer? Gewoon een standaard sdhc kaart dus?

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 15:51

RRRobert

Fokker in ruste

zet.

net m'n Desire van de lader af gehaald, gelijk eens zien hoe lang ik er nu mee kan blijven spelen

Ik geloof niet dat het een ramp is dat dit soort bruikbare tips wat vaker worden genoemd. Als je alle voorgaande topics over de Desire van begin tot eind moet lezen is het volgende weekeinde al weer in zicht, schat ik zo in 8)7

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 15:51

RRRobert

Fokker in ruste

Ik heb ergens eerder in deze reeks al eens de vraag gesteld of er meerdere mensen zijn die hier last van hebben:

Bij het beantwoorden of verzenden van email via het g3-netwerk blijft het bericht hangen in het Postvak Uit, waarbij de melding verschijnt dat de (server-)settings niet correct zijn. Deze melding kan IMHO niet de oorzaak zijn, want onder wifi of hsdpa wordt de email wel verzonden. Wat is dit dan wel?

Ter info: ik heb een unbranded Desire, met Android 2.2 en softwarenummer 2.10.405.2, en ben connected met het verder prima functionerende Vodafone netwerk.

En ja, UTFS was reeds toegepast ;)

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Even een vraagje: als jullie Desire gebruikers internetten op de phone, houden jullie het toestel dan meestal in landscape of portrait view?

Dit aangezien ik er over zit te denken om een Desire Z te kopen die je door het toetsenbord voornamelijk in landscape mode zal houden. :)

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
grun93 schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:49:
[...]

Klinkt goed! Ik wil daar binnenkort ook nog wel eens mee aan de gang. Ik heb het artikel gelezen en eigenlijk valt het best mee, zo te zien. Maar er wordt helemaal niet meer gesproken over het aanmaken van partities op je sd kaart, en fat32 en ext3. Hoeft dat met deze methode niet meer? Gewoon een standaard sdhc kaart dus?
Die partities is meer bij rooted telefoons. Bij de genoemde methode is een standaard geformatteerde kaart voldoende.

Ik haal nu 1,5 tot 2 dagen op een volle accu met m'n on demand methode van WiFi/3G verbinding maken. Eerst kwam ik niet verder dan 1 dag op een volle accu. Ik heb het met behulp van Tasker zo ingesteld dat wanneer het scherm aangaat er verbinding gemaakt wordt. Wanneer het scherm uitgaat wordt ook de verbinding verbroken.

@monnick

Een beetje half om half. Als de pagina zich aanpast aan het scherm dan hou ik het toestel in portrait view. En anders is landscape prettiger.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapitein Prozac op 26-09-2010 23:46 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

monnick schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:28:
Even een vraagje: als jullie Desire gebruikers internetten op de phone, houden jullie het toestel dan meestal in landscape of portrait view?

Dit aangezien ik er over zit te denken om een Desire Z te kopen die je door het toetsenbord voornamelijk in landscape mode zal houden. :)
Alleen maar portrait, zo zijn veel sites immers ook ontworpen. De verticale resolutie is veel te laag om serieus te surfen, er passen bijvoorbeeld maximaal nog geen twee posts op GoT in het scherm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• on99

Bijna altijd landscape mode omdat veel pagina's gebouwd zijn voor pc scherm(pjes). Ik lees vooral het nieuws en soms lees ik er forums mee waar aan de linker kant vaak een balk is met gebruikers info. Ik heb nog steeds een Nokia E71 en het is echt prettig om te werken met een vast toetsenbordje! Alleen het schermpje van de E71 is wat aan de kleine kant.

[ Voor 11% gewijzigd door on99 op 26-09-2010 23:59 ]

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 16:08
Goeie tip om mixzing te gebruiken voor equalizer, die werkt prima. Overigens werkt de standaard android power management widget prima voor mij om het verbruik te beperken. Gewoon alles uit daarmee en hij kan dagen stand-by. Ik raad aan dat eerst te proberen alvorens allerlei power saving programmaatjes te downloaden.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

RRRobert schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:27:
[...]
Bij het beantwoorden of verzenden van email via het g3-netwerk blijft het bericht hangen in het Postvak Uit, waarbij de melding verschijnt dat de (server-)settings niet correct zijn.
[...]
Ter info: ik heb een unbranded Desire, met Android 2.2 en softwarenummer 2.10.405.2, en ben connected met het verder prima functionerende Vodafone netwerk.
Wat gebruik je als smtp-server?
En ja, UTFS was reeds toegepast ;)
Ja man, kijk uit voor je het weet heb je Rod in je nek hijgen... O-)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 11:23
Over power saving gesproken... dit weekend de Desire HD-rom gecheckt! Daar zat een 'power save' mode ingebouwd (door HTC), eigenlijk juicedefender. Maar dan mooier, strakker uitgewerkt en functionaliteiten verspreid over de gehele phone. Die functie zou ik ook heeeel graag in een Desire update willen zien... mocht het zo ver komen.

Met de Desire HD en de Desire Z in het verschiet blijft de Desire (regular :P) nog steeds een uniek product. Er is dus eigenlijk geen echte opvolger. Enkel, zoals de namenreeks dat aangeeft, uitbreidingen in de serie producten. Dat stemt de gemoederen goed, zodat we hopelijk genoeg updates van HTC mogen ontvangen! =)

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:16

Landscape: je kunt de meeste sites dan lezen zonder zoomen ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 18:42
zijn er hier meer mensen waar de onderste toetsen beschadigd van raken? ik keek vanochtend naar me terug knop en daar is toch echt een stukje lak af :S

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
TWFpa2Vs schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:30:
zijn er hier meer mensen waar de onderste toetsen beschadigd van raken? ik keek vanochtend naar me terug knop en daar is toch echt een stukje lak af :S
Je moet er ook geen bierflesjes mee openen :+

Ik heb er geen last van. Gebruik je geen hoesje of een case?

• TWFpa2Vs
  • Laatst online: 03-11 18:42
dat is dus ook het fraaie hij zit altijd in een hoesje.. stop hem ook nooit bij sleutels of dergelijke in :S

• on99
TWFpa2Vs schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:30:
Ik heb er zelf geen last van, ik heb hem consistent in mijn rechterbroekzak zonder sleutels of losgeld erin. Maar, ik weet wel van een vriend die een zilveren heeft en klaagde dat de lak, soort van verkleurd/zwart wordt na een tijdje. Dat is inderdaad wel een beetje jammer van htc. Was de case van de desire maar net als die van de legend ;(

• Cobiwan
  • Niet online
Bij mij is het accuvoltage ineens omlaag gegaan:S Eerst 4206 volledig opgeladen, nu is het 4197 of 4187. Net ging ie van 4197 op 99% naar 4187 op 100%. Gaat zon accu zo snel achteruit of is het een bescherm mechanisme dat intreedt? En bij netwerkgebruik bij accugeschiedenis staat nu dat ''0'' bijna alles inneemt..

[ Voor 15% gewijzigd door Cobiwan op 27-09-2010 09:13 ]

• dommerick
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

(jarig!)
Mijn accu is niet eens 100% als ik hem na een nachtje van de oplader haal 8)7 Hij staat dan direct op 90% volgens battstat.

Heeft geen signature.

• Cobiwan
  • Niet online
meestal haal ik hem eraf als ik wakker wordt en hij groen is. Dan is ie nog iets van 96% als ik hem daadwerkelijk ga gebruiken. Had hem net even bijgeladen. Dus losgehaald en weer opgeladen. Maar volgens mij helpt dat ook niet zo dus :P

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
dommerick schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:26:
Mijn accu is niet eens 100% als ik hem na een nachtje van de oplader haal 8)7 Hij staat dan direct op 90% volgens battstat.
Wifi aanzetten voor je naar bed gaat :) je zult zien dat het helpt :P

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:16
Zoek even in dit topic, dat is al 10 keer voorbij gekomen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:34
Voor de vragen die telkens gesteld worden is het misschien raadzaam om een FAQ topic op te stellen? Net zoals bij het forum van de Galaxy S?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dit is al veel vaker langs gekomen hier: Verwijderd in "HTC Desire - Deel 7"
Je kunt dit ook goed zien met JuicePlotter. Jij trekt hem dus op het slechtste moment los. :P

Verwijderd

De batterij indicator is sowieso niet heel erg precies. Ik heb het nu al een paar keer gehad dat de batterij na te zijn opgeladen op 97 of 98% staat. Vervolgens blijft die oplopen naar 100% als die niet meer aan de lader zit.

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 15:27
Eigenlijk altijd portrait, in landscape is het een stuk lastiger om de telefoon met één hand te bedienen. En door de 'smart zoom' heb ik eigenlijk nooit echt behoefte aan landscape browsing.

• Stukfruit
  • Niet online
Altijd in landscape :) smart zoom is leuk, maar afbeeldingen en video's worden niet zo smart gezoomd en pagina's zijn er meestal voor gemaakt om horizontaal te gebruiken. Daarnaast werkt het invoeren van urls veel beter in landscape. Anders wordt het zo'n gepriegel...

Dat zit wel Schnorr.

• Hann1BaL
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Stukfruit schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:45:
Altijd in landscape :) smart zoom is leuk, maar afbeeldingen en video's worden niet zo smart gezoomd en pagina's zijn er meestal voor gemaakt om horizontaal te gebruiken. Daarnaast werkt het invoeren van urls veel beter in landscape. Anders wordt het zo'n gepriegel...
Gepriegel vind ik wel meevallen, zeker met swype (al is dat met namen natuurlijk soms wat lastig.)

En de smart zoom op video's en afbeeldingen werkt prima in portraitmode. Verder is het vooral een persoonlijke voorkeur: Videos kijk ik doorgaans in landscape mode, omdat het beeld voor videos groter is, maar tekst lees ik altijd in portrait mode. Ik vind dat lekkerder lezen en de tel. is makkelijker vast te houden.

Simpel feit blijft dat er net zoveel info op je scherm is weer te geven.

• Hann1BaL
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

jelmervos schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:21:
[...]

Dit is gewoon de standaard HTC weer widget. Die kan niet naar de SD kaart. Ik heb alleen wat games die het ondersteunen naar de SD kaart verplaatst. En sindsdien doet de weer widget gemeen tegen mij.

Ik ben niet de enige:
http://community.htc.com/.../android/f/97/t/5834.aspx
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=744581

Helaas geen oplossing.
Ik heb hetzelfde probleem met de weer widget. Blijkbaar moeten we wachten op een update om het te fixen. Voor mijn gevoel heeft het te maken met in- en uitschakelen van syncen.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hann1BaL schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:54:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met de weer widget. Blijkbaar moeten we wachten op een update om het te fixen. Voor mijn gevoel heeft het te maken met in- en uitschakelen van syncen.
Uuhmm, syncen zet ik regelmatig uit maar zie geen verband. Eerder bij het gebruik van de SD kaart dus. Zodra ik een app (die dat ondersteund) naar de SD kaart verplaats is het mis.

• Stukfruit
  • Niet online
Hann1BaL schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:51:
[...]

Gepriegel vind ik wel meevallen, zeker met swype (al is dat met namen natuurlijk soms wat lastig.)

En de smart zoom op video's en afbeeldingen werkt prima in portraitmode. Verder is het vooral een persoonlijke voorkeur: Videos kijk ik doorgaans in landscape mode, omdat het beeld voor videos groter is, maar tekst lees ik altijd in portrait mode. Ik vind dat lekkerder lezen en de tel. is makkelijker vast te houden.
Je begrijpt me niet :) Als je bijvoorbeeld een lange tekst hebt, waar tussendoor afbeeldingen of video's staan, dan zal de tekst er in portretmode vaak op een onhandige manier omheen lopen, wat ik irritant vind om te lezen omdat je dan alsnog steeds een stukje horizontaal heen en weer moet. Vooral op blogs en reviewsites komt dit veel voor.

En inderdaad, een video in een pagina die geschaald wordt in portretmode is bijna niet meer te bekijken...
Laat staan dat het mogelijk zou zijn om die koppen te bedienen :X

Dat zit wel Schnorr.

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 14:27
ik kwam er vandaag achter dat als ik mijn koptelefoon in mijn htc desire stop dat mijn desire er geen geluid meer door wilt afspelen. Weet iemand waardoor dit komt? Op google kan ik geen relevante hits erover vinden. Ik heb het tevens geprobeerd met de gewone oortjes van htc zelf, maar ook die pakt de desire niet.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:34
Had ik laatst ook, rebooten die hap :) .

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 14:27
Killzone schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:19:
Had ik laatst ook, rebooten die hap :) .
Top thanks.

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Mijn Desire besloot van zaterdag op zondag even 350mb te gaan downloaden en vervolgens ook nog een 400mb te gaan uploaden. Batt. was net vol, de volgende ochtend dus helemaal leeg. Na een reboot stopte het pas, kon helaas niet ontdekken wat de boosdoener was. Zeer vreemd hoor...

• ThinkPad
Leuk als dat in het buitenland gebeurt :Y

Verwijderd

als je dataroaming gewoon standaard uitzet is er niks aan de hand in het buitenland.

• pepjansen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-10 21:35
Ben sinds kort Google Talk weer eens gaan gebruiken op m'n Desire, en loop tegen een probleem aan. Via mobiel netwerk (Telfort) werkt het prima, maar zodra ik overschakel op Wifi kan ik niet inloggen op Talk... Krijg de error "Could not connect to server. Will retry shortly." Als ik de wifi uitschakel werk het weer als een zonnetje...

Iemand anders met hetzelfde probleem (en wellicht een oplossing)?

• PradaBrada
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Heb net een 25MB update notificatie gekregen: Android OS update, verbeterde multi Gmail accounts, verbeterde RUS toetsenbord

Iemand anders deze ook gekregen? Ga zo straks updaten als ik WiFi heb

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

• Cobiwan
  • Niet online
PradaBrada schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:51:
Heb net een 25MB update notificatie gekregen: Android OS update, verbeterde multi Gmail accounts, verbeterde RUS toetsenbord

Is al tijdje uit, lees maar terug in topic

• FabianNL
  • Laatst online: 22:35
Meer mensen last ervan dat Hotmail Active Exchange (of hoe heet het?) niet meer werkt. Laatste dagen al veel last van fouten tijdens het synchroniseren van contacten en vandaag werkt de hele mail niet meer. Heb zojuist de account verwijderd, maar opnieuw toevoegen lukt niet meer...

Verwijderd

Ik ben ook eens in mijn batterijgebruik gaan kijken wat er nu waar naar toe gaat. Zie ik bij 'Accugebruik' in 'Instellingen' bij 'Mobiel stand-by' :'accu gebruikt door radio'.

Nu had ik de laatste dagen wat met verschillende online radio apps zitten klooien dus ik dacht dat er misschien nog eentje draaide. Blijkt niet het geval, maar melding blijft staan. Alle radio's (behalve de standaard FM radio) van het toestel gegooid en nog staat die melding daar.

Hier vervolgens in het topic geneusd en bij *#*#4636#*#* uitgekomen. Zie ik daar bij 'Telefooninformatie' aan de rechterkant (stukje naar beneden scrollen) opeens een knopje 'radio uitschakelen'.

Nu ben ik geen tweaker, maar gewoon een geinteresseerde gebruiker. Om welke radio gaat het in bovenstaande meldingen nu eigenlijk? Verwar ik nu de online radio misschien met een toestelfunctionaliteit?

Verwijderd

Nog een vraagje van andere aard en niet tegen gekomen in het topic:
Het valt mij op dat de streepjes van de ontvangst indicator bizar veel verandert, van geen streepje tot een paar, weer terug naar 1 ofzo en dan weer naar 3. Niets bijzonders denk je, maar wel als je stil op je gat op de bank zit en niet beweegt!

Heb dit eerder niet gezien bij mijn eerdere Nokia's (laatste E72), Samsung en Sony. Is de 'sensor' nu zo debiel gevoelig of zijn andere toestellen/merken juist zo ongevoelig....:-s Herkent iemand dit?

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:06:
Het valt mij op dat de streepjes van de ontvangst indicator bizar veel verandert, van geen streepje tot een paar, weer terug naar 1 ofzo en dan weer naar 3. Niets bijzonders denk je, maar wel als je stil op je gagt op de bank zit en niet beweegt!

Heb dit eerder niet gezien bij mijn eerdere Nokia's (laatste E72), Samsung en Sony. Is de 'sensor' nu zo debiel gevoelig of zijn andere toestellen/merken juist zo ongevoelig....:-s Herkent iemand dit?
Ja, doet ie bij mij ook. Heb je t-mobile? Soms heb ik 0 streepjes :P. Raar is dat alles dan wel gewoon werkt. Maakt dus denk ik niet heel veel uit. Soms heb ik wel dat site openen tijdje duurt, maar dat is niet direct gerelateerd aan het aantal streepjes dat wordt aangegeven.

Verwijderd

Ik merk ineens dat een e-mail af en toe eerder aankomt op mijn laptop dan op de Desire, terwijl dat eerst altijd andersom was. Dat zou toch niet moeten kunnen met push email? Bij de Gmail instellingen en de Android instellingen vind ik niets waar ik in dit verband wat aan zou kunnen hebben.

Verwijderd

Sj44k13 schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:09:
[...]

Ja, doet ie bij mij ook. Heb je t-mobile? Soms heb ik 0 streepjes :P. Raar is dat alles dan wel gewoon werkt. Maakt dus denk ik niet heel veel uit. Soms heb ik wel dat site openen tijdje duurt, maar dat is niet direct gerelateerd aan het aantal streepjes dat wordt aangegeven.
Nee, zit bij Vodafone. Maakt inderdaad ook niet uit, want telefoon werkt altijd goed en kan ook gewoon berichten/telefoontjes ontvangen en plaatsen, maar viel me op, je zou er nerveus van worden hahaha...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

PradaBrada schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:51:

Sinds 9 september al: Buffalo in "HTC Desire - Deel 7"

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:06:
Het valt mij op dat de streepjes van de ontvangst indicator bizar veel verandert, van geen streepje tot een paar, weer terug naar 1 ofzo en dan weer naar 3. Niets bijzonders denk je, maar wel als je stil op je gat op de bank zit en niet beweegt!

Met radio wordt volgens mij de GSM ontvanger/zender/radio bedoeld.

Dat van die streepjes heb ik ook, 0 streepjes maar toch gewoon kunnen bellen. Het doet me een beetje denken aan dat Apple een tijdje terug met die streepjes in iOS op de iPhone liep te rommelen.

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 22:24
Dat probleem heb ik ook de laatste dagen, daarvoor veel minder. Heel vreemd.

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:59
Op internet en het android-software topic kom ik er niet uit.
Mijn desire heeft geen optie bij accounts en synchronisatie om de picasa webalbums te synchroniseren, terwijl dat volgens mij wel zou moeten kunnen.

2 mogelijke oorzaken gevonden:
* HTC zou een aangepaste gallery-app meeleveren, waardoor het op de desire niet mogelijk is (?)
* Iets niet goed met het google-account, wat misschien opgelost is na een reset naar factory defaults.

Lukt het bij jullie wel met de standaard / niet geroote desire?

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

De Desire van m'n vriendin is terug. De menu en back knoppen werkten niet meer, nu doen ze het weer perfect. Rap geregeld eigelijk :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• ThinkPad
FabianNL schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:33:
Meer mensen last ervan dat Hotmail Active Exchange (of hoe heet het?) niet meer werkt. Laatste dagen al veel last van fouten tijdens het synchroniseren van contacten en vandaag werkt de hele mail niet meer. Heb zojuist de account verwijderd, maar opnieuw toevoegen lukt niet meer...
Bij mij kreeg ik hem helemaal niet aan de gang. Heb de "Improved E-mail" uit de Market gedownload en nu werkt het prima.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:03:
Ik ben ook eens in mijn batterijgebruik gaan kijken wat er nu waar naar toe gaat. Zie ik bij 'Accugebruik' in 'Instellingen' bij 'Mobiel stand-by' :'accu gebruikt door radio'.

Nu had ik de laatste dagen wat met verschillende online radio apps zitten klooien dus ik dacht dat er misschien nog eentje draaide. Blijkt niet het geval, maar melding blijft staan. Alle radio's (behalve de standaard FM radio) van het toestel gegooid en nog staat die melding daar.

Hier vervolgens in het topic geneusd en bij *#*#4636#*#* uitgekomen. Zie ik daar bij 'Telefooninformatie' aan de rechterkant (stukje naar beneden scrollen) opeens een knopje 'radio uitschakelen'.

Nu ben ik geen tweaker, maar gewoon een geinteresseerde gebruiker. Om welke radio gaat het in bovenstaande meldingen nu eigenlijk? Verwar ik nu de online radio misschien met een toestelfunctionaliteit?
Zonde van al die radio apps ;). Hier wordt gewoon de "radio" van je GSM/UMTS zend/ontvang units bedoeld.

Is hier ook al vaker langs gekomen trouwens, maar kan me voorstellen dat het verwarrend is :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:23
ThinkPadd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:56:
[...]

Bij mij kreeg ik hem helemaal niet aan de gang. Heb de "Improved E-mail" uit de Market gedownload en nu werkt het prima.
Ik heb er ook last van met improved e-mail maar vandaag lijkt het te werken.
Maar probleem zit mischien bij vodafone heb ook de laaste tijd veel last dat het mobiel internet het niet doet.

Verwijderd

Beste allen,

Ik merk dat mijn htc desire na de froyo update een stuk meer hapert bij het scrollen van met name de apps pagina en de contacten/berichten pagina. Ik durf te zweren dat dit voorheen niet het geval was. Bovendien vind ik het geheel bij het scrollen van de i-net browser ook niet lopen zoals het hoort. En de batterijen gaan debiel snel leeg....

Ik heb inmiddels geprobeerd:

1) Hard reset
2) App killer
3) geheugen gebruik tot een minimum beperken (java/flash uit, etc etc)

Dit alles zonder resultaat. Mis ik hier iets over het hoofd? Zijn er programma's die ik kan downloaden via market om de boel soepeler te laten verlopen? Of heb ik hier een miskoop en had ik de Iphone moeten nemen ( wat ik eigenlijk niet wil, maar wel echt super soepel loopt)?

Wellicht dat de 3.0 update verbetering brengt.

Gaarne jullie expertise

• Cobiwan
  • Niet online
TheMystery schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:25:
[...]

Ik heb er ook last van met improved e-mail maar vandaag lijkt het te werken.
Maar probleem zit mischien bij vodafone heb ook de laaste tijd veel last dat het mobiel internet het niet doet.
Geen problemen met dat hij het soms gewoon niet doet?

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Ik krijg nu telkens de melding dat er een nieuwe update is. Ik heb al Froyo 2.2 (origineel niet branded) erop staan. Dus dit is de extra update waarvan ik las dat deze problemen gaf met wifi enz. Is dit inmiddels opgelost? Kan ik het gewoon installen? Ik weet dat de update een tijdje terug getrokken is geweest en dus schijnbaar nu weer online.

• Newjersey
  • Laatst online: 17-11 13:07
Ik heb sinds gister een HTC Desire overgenomen van een collega. Deze schijnt unbranded te zijn, maar ik wil toch verifieren. Kan dit d.m.v. de software versie?

De softwareversie is 2.10.161.2

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 14:27
Newjersey schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:17:
Ik heb sinds gister een HTC Desire overgenomen van een collega. Deze schijnt unbranded te zijn, maar ik wil toch verifieren. Kan dit d.m.v. de software versie?

De softwareversie is 2.10.161.2
Dit toestel is branded. Kan je zien aan het feit dat er 161 in de software versie staat. Als er 402 staat (even vlug uit mijn hoofd) is hij unbranded.

Ikzelf zit ook met de 2.10.161.2 versie. Branded maar zonder vage software. Geeft weinig verschil momenteel met een unbranded versie, behalve dat je misschien iets langer moet wachten op een eventuele update.

[ Voor 18% gewijzigd door Breaker op 28-09-2010 13:28 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 61 Laatste