Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48
Ricmaniac schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:52:
[...]

als je mij dan ff invite rechten geeft kan ik helpen.
Was ik ook van plan :)
Ben ook van plan om een website voor de linkshell op te zetten met blog etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Waar kan je de CE nog een beetje goedkoop krijgen? via bol is hij nog 60 euro, bij game mania in zoetermeer 44 minuten ><

minuten? Ik bedoel euro /sigh

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 28-03-2012 16:18 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
lanerios schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:17:
Waar kan je de CE nog een beetje goedkoop krijgen? via bol is hij nog 60 euro, bij game mania in zoetermeer 44 minuten ><

minuten? Ik bedoel euro /sigh
Vorige week stond hij nog voor 20 euro maar is nu helaas uitverkocht.
Voor 44 euro is het nog een koopje, denk dat het voor de rest allemaal 50euro of hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb hem gevonden! 15 euro bij ons in de stad. Ik ga hem vanavond maar halen WOO

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
lanerios schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:34:
Heb hem gevonden! 15 euro bij ons in de stad. Ik ga hem vanavond maar halen WOO
Goed bezig!
Ik zou zeggen join Ragnaros en de stad Limsa Lominsa.
Vergeet niet je nickname hier te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Man het is echt veeeell te druk na die merge.. constant disconnects en mega lag..
Hopelijk stoppen er wat mensen met spelen binnenkort })

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ragnaros: Ryatzu Katsuro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Ryatzu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:36:
[...]

Goed bezig!
Ik zou zeggen join Ragnaros en de stad Limsa Lominsa.
Vergeet niet je nickname hier te posten ;)
En dan sta ik mijn linkshell te promoten ;)

Helaas nog geen fatsoenlijke hardware hier, dus zal helaas nog even duren voor ik van de nieuwe content kan gaan genieten. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik speel ook op Ragnarok: Itachi Uchiha :)

Gisteren na me werk gelijk doorgegaan naar een verjaardag hele avond. Vanavond eindelijk maar weer even verder spelen. eindelijk <(^_^)>

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik ben ondertussen level 7. Heb gelijk wat leves gedaan voor het hakken van bomen :)

Ik had toen ik bezig was met een leve quest deze gecanceled maar nu kan ik hem niet meer overnieuw starten en staat er een soort kaartje met een x achter. Hoe kan ik de leve opnieuw starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:27:
Ik ben ondertussen level 7. Heb gelijk wat leves gedaan voor het hakken van bomen :)

Ik had toen ik bezig was met een leve quest deze gecanceled maar nu kan ik hem niet meer overnieuw starten en staat er een soort kaartje met een x achter. Hoe kan ik de leve opnieuw starten?
dat weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet is als je een levequest aan neemt je dus zo'n allowance gebruikt. waarvan je er zoveel per dag of per 2 dagen van hebt. En als je hem cancelt krijg je die levequest allowance niet terug. Dus beter cancel je ze niet XD

Ik snap alleen dat vissen niet. had een keer levequest fishing.. ik was half uur bezig en had geen enkele vis gevangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:33:
[...]

dat weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet is als je een levequest aan neemt je dus zo'n allowance gebruikt. waarvan je er zoveel per dag of per 2 dagen van hebt. En als je hem cancelt krijg je die levequest allowance niet terug. Dus beter cancel je ze niet XD

Ik snap alleen dat vissen niet. had een keer levequest fishing.. ik was half uur bezig en had geen enkele vis gevangen :/
ja dat had ik eerst ook met hout hakken haha, toch maar even opgezocht en weet nu hoe het moet, vissen weet ik nog niet.

Wat je zegt met allowance kan kloppen aangezien ik voor de rest het maximaal aangenomen leves al had voltooid :)

Over dat event waar kan je die Pilgrims vinden voor die eieren? Heb wel een quest maar kom er verder niet uit wat ik nou moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:27:

Weet niet zeker of het nu nog steeds zo is maar toen ik nog speelde kon je leves die je gecanceled of gefailed heb alleen opnieuw proberen na de leve reset. Daarom duurde het zo lang voordat ik mijn nieuwe fishing pole had van de fishing leve quest. D/C (wat in het begin heel vaak voorkwam) is automatisch failed leve quest en kon ik pas 2 dagen later het weer opnieuw proberen.
Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:33:
[...]
Ja het is wat anders dan WoW vissen :P (sorry kon het niet laten)

Vissen is net als de andere DoL jobs een warm en koud spelletje.

Heel simpel gezegd vang je de vis als je het gele bolletje op de juiste positie in de halve cirkel stil zet. Eerste cast is meestal gewoon random op een tactische plek het bolletje ergens neer zetten. Tweede cast ga daar ietsje meer link/rechts van zitten. Aan de hand van de meldingen die je krijgt weet je dus of je het bolletje meer naar links of naar rechts in de halve cirkel stil moet zetten.

Natuurlijk zijn er allerlei factoren die een rol spelen zoals locatie, lure/bait, level en diepte bijvoorbeeld.

In het begin vond ik het ook niet echt geweldig maar als je volhoud krijg je er op een gegeven moment feeling voor en dan is het best leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:57:
[...]

Ja het is wat anders dan WoW vissen :P (sorry kon het niet laten)

Vissen is net als de andere DoL jobs een warm en koud spelletje.

Heel simpel gezegd vang je de vis als je het gele bolletje op de juiste positie in de halve cirkel stil zet. Eerste cast is meestal gewoon random op een tactische plek het bolletje ergens neer zetten. Tweede cast ga daar ietsje meer link/rechts van zitten. Aan de hand van de meldingen die je krijgt weet je dus of je het bolletje meer naar links of naar rechts in de halve cirkel stil moet zetten.

Natuurlijk zijn er allerlei factoren die een rol spelen zoals locatie, lure/bait, level en diepte bijvoorbeeld.

In het begin vond ik het ook niet echt geweldig maar als je volhoud krijg je er op een gegeven moment feeling voor en dan is het best leuk om te doen.
Hahaha np :P ... maar ik denk dat het vissen dan veranderd is .. want ik kreeg hetzelfde als met mining. Je kiest hoe diep je wil vissen met dat balkje hoog en laag te kiezen.
Vervolgens kreeg ik zo'n cirkel dat je gewoon de oranje circkel in die blauwe cirkel moet stopzetten op een bepaald moment. Net als wat jij zegt zie ik screens van andere mensen zo'n halve cirkel met een oranje en blauw balletje. maar die kreeg ik niet. zal vanavond wel nog is proberen misschien dat het nu wel goed is en het gebugd was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ok
Ik hoop toch echt dat ze er niet zoiets als bij mining van hebben gemaakt. Dat vond ik persoonlijk toch minder leuk en lekker werken dan het "oude" vis spelletje.

*edit*

Op Lodestone staat nog steeds het vis systeem uitgelegd zoals ik het mij ook herinner en gespeeld heb.

http://lodestone.finalfantasyxiv.com/pl/guide/gather03.html

Ziet de vis interface er zo niet meer uit? :?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou ik meen toch echt dat het bij mij anders was ja. maar het kan ook aan mij liggen hoor. zal vanavnod wel weer even kijken.

Die depth balk was er wel. Maar ipv die jig cirkel zag ik gewoon een hele ronde zoals met mining.
Maar zoals ik zei: kan ook zijn dat het bij mij gebugd was denk ik.

en het lijkt me inderdaad dat ze het wel in de lodestone zullen veranderen als het anders is geworden

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 29-03-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

Van veel mensen hoor ik dat veel dingen op de lodestone die over craften/recipies etc gaan outdated is.

Kan best zijn dat je vis dingetje ook niet meer klopt.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ooooh w8 ik weet het al XD lol dat ik dat vergeten ben. Ik heb dat Jig cirkeltje niet eens gekregen. Ik bleef hangen bij Wait.. ik druk op Wait maar krijg maar geen beet. en dat voor een half uur lang :P verschillende depths proberen enzo. dus snapte het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen zoet water lure/bait gebruiken in zout water (en andersom) natuurlijk ;)
Al zou je dan nog steeds kelp moeten kunnen "vangen" volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
o nog beter :P ik heb niet eens bait gebruikt XD

Ik had die levequest geaccepteerd toen d8 ik naja zal wel fishing pole moeten hebben :P dus die had ik gekocht en ben toen gelijk gaan vissen

[ Voor 60% gewijzigd door Ricmaniac op 29-03-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, voor een leeg haakje lopen zwemmen vissen nu niet echt warm :)
Als je in LL gaat vissen moet je wel opletten dat je zout water lures/bait koopt anders heb je er nog weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:26:
Tja, voor een leeg haakje lopen zwemmen vissen nu niet echt warm :)
Als je in LL gaat vissen moet je wel opletten dat je zout water lures/bait koopt anders heb je er nog weinig aan.
en als je daar buiten vist voor een leve quest van dat kamp? is dat ook salt water?
Naja ik zorg wel dat ik altijd 2 baits bij me heb =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Neem er iets meer mee in geval dat je je bait kwijt raakt of als ze niet happen op die bait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja dat wel maar ik bedoel 2 als in zoet en zoutwater bait

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het gehad op me stage :P wil naar huis en Final Fantasy spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:26:
[...]

en als je daar buiten vist voor een leve quest van dat kamp? is dat ook salt water?
Naja ik zorg wel dat ik altijd 2 baits bij me heb =p
Yep
La Noscea is een eiland in de wateren van Indigo Deep, Straight of Merithor en Rhotana Sea. Al dit water is zout water. Alleen de binnenlandse (kleine) meren en vijvers zijn zoet water in La Noscea.

Zou voor de zekerheid meerdere lures meenemen als je lures gebruikt. Net als bij je gear gaat de conditie van lures ook achteruit ook al kan je dit niet zien. Na verloop van tijd raak je de lure dus zeker kwijt. Kan ook zo zijn dat met een beetje pech de derde vis die je aan je haak hebt er al met je lure vandoor gaat.
Was voor mij toen de tijd geen uitzondering om 3+ lures per avond te verslijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Yep
La Noscea is een eiland in de wateren van Indigo Deep, Straight of Merithor en Rhotana Sea. Al dit water is zout water. Alleen de binnenlandse (kleine) meren en vijvers zijn zoet water in La Noscea.

Zou voor de zekerheid meerdere lures meenemen als je lures gebruikt. Net als bij je gear gaat de conditie van lures ook achteruit ook al kan je dit niet zien. Na verloop van tijd raak je de lure dus zeker kwijt. Kan ook zo zijn dat met een beetje pech de derde vis die je aan je haak hebt er al met je lure vandoor gaat.
Was voor mij toen de tijd geen uitzondering om 3+ lures per avond te verslijten :)
oke thanks. en die koop je gewoon bij de fishguild? en is dat duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:07:
[...]

oke thanks. en die koop je gewoon bij de fishguild? en is dat duur?
Ja de standaard (beginner) lures kan je bij de guild kopen in LL. Wellicht is het nu veranderd maar toen ik speelde koste ze iets van tussen de 200 en 300 gil per stuk.
Als je hoger level bent heb je betere lures zoals de Volture Fly nodig. Deze lures kunnen alleen door crafters gemaakt worden en de prijs zal dus verschillen van world tot world. Op Wutai kocht ik deze op de bazaar voor rond de 7000 gil per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke thanks :) vanavnod misschien weer even proberen. Welke job moet ik eigenlijk tot 15 levelen als ik op level 30 Bard wil doen? Archery en (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:29:
oke thanks :) vanavnod misschien weer even proberen. Welke job moet ik eigenlijk tot 15 levelen als ik op level 30 Bard wil doen? Archery en (?)
Archer level 30, Conjurer level 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Conjurer

edit:
net te laat

o well. op brd kun je trouwens ook actions van thaumaturge gebruiken dus die is ook handig om te lvl'en dan.

[ Voor 89% gewijzigd door NaWA op 29-03-2012 16:06 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Major Carnage schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:26:
Man het is echt veeeell te druk na die merge.. constant disconnects en mega lag..
Hopelijk stoppen er wat mensen met spelen binnenkort })
Iemand anders ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ja,

blijkbaar is er een bug waardoor de load in uldah te hoog is. Voor zover ik weet zijn ze bezig het op te lossen.
De extra drukte van meerdere mensen online is op zich niet erg, alleen de extra load die disco's veroorzaakt wel.

[ Voor 32% gewijzigd door NaWA op 29-03-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het probleem beperkt zich alleen tot Uldah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

jah, want iedereen en zijn moeder wil graag in uldah staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik prefereer Limsa Lominsa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook.. sta nu in limsa lominsa. was daar wat mensen voor de LS aan het hosselen. zijn een paar gejoined ook 1 met 2 jobs 50 en archery 33. maar die zei ook dat je het best opzoek kan gaan in Uldah.

Toen ik inlogde in de game vanmiddag stond er ook: dat ze een emergency maintenance gingen doen vanavond. en er stond iets in over Uldah. dus denk dat het daarmee te maken hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF. ik heb toenstrax me pc verplaatst. nu als k FFXI wil opstarten zegt die telkens FFXIV werkt niet meer. en dat er zich een error heeft voorgedaan enzo maar verder niks qua nuttige informatie over een error :/ .. reboot hielp ook niet

Edit: laat maar... heb het al :) heb hem nu op een andere monitor en hij stond op een te grote resolutie.

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 29-03-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uldah is altijd al problematisch geweest.
Weet nog wel te herinneren dat SE het nodige moest aanpassen om de repair NPC te laten spawnen voor iedereen. Veelal stonden er al zoveel spelers (al dan niet AFK) in die area dat de NPC niet spawnde als jij er aan kwam lopen. Toch wel lastig als je je gear wil laten fixen. :)
Wat is zo speciaal aan Uldah dat iedereen daar perse zijn thuisbasis moet hebben..
Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:50:
WTF. ik heb toenstrax me pc verplaatst. nu als k FFXI wil opstarten zegt die telkens FFXIV werkt niet meer. en dat er zich een error heeft voorgedaan enzo maar verder niks qua nuttige informatie over een error :/ .. reboot hielp ook niet

Edit: laat maar... heb het al :) heb hem nu op een andere monitor en hij stond op een te grote resolutie.
Toch wel raar dat je een melding krijgt dat FFXIV niet meer werkt terwijl je FFXI opstart.. :D ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:01:

Toch wel raar dat je een melding krijgt dat FFXIV niet meer werkt terwijl je FFXI opstart.. :D ;)
nee is toch niet raar ;p.. je start hem op dan voordat je dat beeld ziet van square enix. springt het schermpje FFXIV werkt niet meer ervoor en sluit deze af dus klopt wel. Maar ik vind het wel vreemd dat die die melding geeft als het probleem dus is dat de resolutie te groot is. want verder kon je er geen info uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maargoed. toen kon ik gister avond eindelijk weer spelen gingen na 3 kwartier de servers offline voor maintenance >_> .. maargoed vandaag als ik thuis kom kook ik en was ik af daarna doe ik lekker helemaal niks meer en lekker gamen.

Gisteren ging ik voor het eerst uitloggen in je eigen kamer in de inn. ik moet zeggen dat je best snel veel rested exp erbij krijgt. Zal wel verschil zijn op high en low level maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:01:
Wat is zo speciaal aan Uldah dat iedereen daar perse zijn thuisbasis moet hebben..
Het ligt tussen Gridania en Limsa Lominsa
Alle faciliteiten zijn vlak bij elkaar
De hele stad is vrij compact, muv Alchemy guild
Beastman Stronghold vlakbij voor xp grinding en tapers voor Ifrit
Broken Water en Nopica's Wells hadden de beste leves (ok dat geldt nu niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies. dat vond ik ook een pluspunt van Uld'ah dat alles zo compact is. maar de stad vind ik niet zo mooi vergeleken met Limsa Lominsa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

En omdat niemand blijkbaar nog de search weet te gebruiken wordt daar vrijwel alleen geshout voor events of voor een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach met de boot is het ook niet zo ver naar Uldah.
En als je Windurst in FFXI gewend bent is zelfs Limsa nog compact ;)
In BETA heb ik de Limsa questline gevolgd en in Retail de Uldah. Ik moet toch zeggen dat ik de Limsa questline interessanter vond.

Gridania als "stad" vind ik ook wel mooi. De omliggende bossen zijn denk een van de mooiere gebieden alleen is het smal pad -> open gebied -> smal pad -> open gebied -> smal pad design wel ongelofelijk saai. Wellicht is het ook het gebied waar Copy&Paste design het duidelijkst naar voren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ojah die search trouwens. ik had het perongeluk gevonden. maar moest zeggen dat ik het niet heel duidelijk vond. tenminste: kan je ook mensen zoeken op naam? of alleen op level etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet gewoon de search zoals in FFXI dan?
Dat systeem werkte gewoon goed en zou ook zo 1:1 in FFXIV moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik weet niet. heb zelf de search in FFXI nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Heb eindelijk het spel binnen, geinstalleerd en geprobeerd te updaten (launcher loopt heletijd vast, moet telkens PC met reset-knop rebooten). Ik ga even kijken of ik de patches wel op mijn laptop kan binnen halen (vervolgens is het een kwestie van bestanden overzetten)
Heeft iemand een manier om dit te patchen m.b.v. torrents? gaat een eeuwigheid duren :(

edit: heb al torrent gevonden vanaf retail CD tot en met de patch van januari 2012, had ik dit maar eerder gedaan :'(

[ Voor 35% gewijzigd door YaniSuN op 31-03-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zo, ik heb mij zojuist ingelogd. Kahlan is m'n character name (kudos voor wie weet waarvan 't komt ;) ), startstad die eerste (Lindsay Lohan?). Wie mij de eerste levels door wilt helpen geeft maar een gil ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
... updater loopt vast bij [11/13] D2012.03.07.0000
Kan iemand dit bestand met mij delen? _/-\o_ (eventueel via public link dropbox).

Je kunt het vinden onder:
C:\Users\USERNAME\Documents\My Games\FINAL FANTASY XIV\downloads\ffxiv\48eca647\patch

En waarschijnlijk moet ik er nog 2 bestanden hebben die ná 07-03 zijn gekomen. Ben hele dag bezig geweest om spel te installeren en updaten :( :/

EDIT: http://tehkrizz.net/FFXIV/downloads.php heb hier een site gevonden met direct downloads+torrents *O* *O* *O* _O- _O- _O- Dit gaat nog wat worden als er elke keer een patch word uitgebracht

[ Voor 20% gewijzigd door YaniSuN op 31-03-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nu voor mn vriendin maar het spel zoeken >< 5 euro bij FRS, maar dan paar dagen wachten. Impatient! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het niet laten en toch ook maar een poppetje op Ragnaros gezet :) Het is nog wel een soort van "side quest" en zal ook niet iedere dag spelen.
Installatie en updaten ging trouwens zonder problemen. Zelfs met de SE update client heb ik alle updates met 6MB/s gedownload, een aardige verbetering met hoe het was.

Gelijk maar even een paar leve quests gedaan voor mijn Conjurer, mijn uiteindelijke doel als ik het ooit ga halen is Whitemage.
Valt gelijk op dat het over het algemeen soepeler weg speelt dan voorheen. Grote verbetering voor mij is dat ik nu niet iedere 10 minuten een server disconnect heb waar ik vroeger (als enige in de LS) wel heel veel last van had. Eigenlijk nog het meest bezig geweest met het worstelen met de besturing. Laatste keer dat ik het speelde had ik het na heel veel instellen en daarna nog meer instellen eindelijk zover gekregen dat ik het aardig kon spelen met tobo+muis, probeer dit nu weer te kopiëren.
Ben ook wel veel vergeten merk ik al. Dacht toch zeker te weten dat er een knop was om te wisselen tussen AoE en single target bijvoorbeeld maar kon het even zo snel niet vinden. Toch nog maar eens verder in verdiepen.
Als ik echt mijn healing duties weer ga oppakken moet ik ook nog even mijn macro's bij elkaar zoeken en kijken hoe ik ze moet aanpassen zodat het speelt als in FFXI.

Al met al nog genoeg te ontdekken en doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend me conjurer gelevelt. Dat is echt hard op low level. Vergeleken met archer is het makkelijker levelen. Skills zijn wel hard. Maar ga toch eerst echt BRD maxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Zo, voor vandaag klaar. Heb een Lancer naar level 9 gebracht, ras Mithra. Heb geloof ik het merendeel van de dag rond gerent in die stad op zoek naar quests, en uiteindelijk besloten een beetje te grinden. Ging redelijk rap moet ik zeggen. Vind het vooralsnog nog wel heel erg op FFXI lijken.

Vanaf welk level moet ik echt op zoek naar een groep, level 12 ongeveer?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
Hoe leer je nieuwe skills in het spel :P (jah ik weet dat je elke 2 lvl's nieuwe skill krijgt) maar ik heb het over bijv. dit http://ffxiv.zam.com/en/ability.html?ffxivability=28590 ... in het spel moet ik vaak dingen uitzoeken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel me wel op de alle worlds als vol in de lijst staan behalve Ragnaros.. :)

Ooh en vergeten in mijn andere post ter zetten maar mocht iemand mij nog willen adden dan is Jouhki Vellamo mijn in-game naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

YaniSuN schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:55:
Hoe leer je nieuwe skills in het spel :P (jah ik weet dat je elke 2 lvl's nieuwe skill krijgt) maar ik heb het over bijv. dit http://ffxiv.zam.com/en/ability.html?ffxivability=28590 ... in het spel moet ik vaak dingen uitzoeken :s
Wow dat is een oudje.. Ze hebben enkele patches geleden alle skills op de schop gedaan en aangepast, vervangen of gewoon helemaal verwijderd. Scourge is er een die in de bin is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
Major Carnage schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:50:
[...]

Wow dat is een oudje.. Ze hebben enkele patches geleden alle skills op de schop gedaan en aangepast, vervangen of gewoon helemaal verwijderd. Scourge is er een die in de bin is gegaan.
geen wonder ... :F nu loop ik weer tegen aan dat ik wel beter gear nodig heb. Maar volgens mij moet je die dingen zelf gaan craften hoe zit dat precies? heeft iemand een linkje naar een guide die wel up-to-date is en noob vriendelijk is }:O FFXIV is wereld van verschil ten opzichte van andere spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Er staat een uitleg van het meeste op de homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weee nu level 7 Conjurer.
Had verder kunnen zijn als ik de leve quests had gedaan maar heb beslotne om de quest in Limsa te doen waarbij je 5 informanten moet zoeken. Zelfs als de NPC worden aangegeven op de map is erheen navigeren nog niet altijd even makkelijk :)
Volgende keer eens kijken of ik nog een vishengeltje op de kop kan tikken zodat ik kan proberen of ik de feeling er nog voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:10:
Viel me wel op de alle worlds als vol in de lijst staan behalve Ragnaros.. :)

Ooh en vergeten in mijn andere post ter zetten maar mocht iemand mij nog willen adden dan is Jouhki Vellamo mijn in-game naam.
Dit komt omdat bij de merges ook veel account zaten die niet meer actief zijn. Als mensen op Ragnarok wilden spelen moeten ze hier zelf voor kiezen. Ik denk dus dat Ragnarok bijvoorbeeld actiever kan zijn dan een volle server.

Wat zijn de namen van mensen op Ragnarok (weet niet wie er allemaal speelt) Ik ben Itachi Uchiha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:22:
[...]
Wat zijn de namen van mensen op Ragnarok (weet niet wie er allemaal speelt) Ik ben Itachi Uchiha.
Ik ben Jouhki Vellamo

Volgens mij moeten er nog 2 of 3 zijn die hun in-game naam hebben gepost.. ben alleen nu te lui om die posts terug te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:54:
[...]

Ik ben Jouhki Vellamo

Volgens mij moeten er nog 2 of 3 zijn die hun in-game naam hebben gepost.. ben alleen nu te lui om die posts terug te lezen :P
Count me in
Server: Ragnarok - IGN: Azusa Nakano - Class: Thaumaturge Lvl 15 (speel sinds zaterdag avond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YaniSuN schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:16:
[...]

Count me in
Server: Ragnarok - IGN: Azusa Nakano - Class: Thaumaturge Lvl 15 (speel sinds zaterdag avond).
Ik heb je toegevoegd .. Praat tegen je maar Miss ben je afk.. Of je weet niet hoe je moet whisperen. Dat kan door me als vriend toe te voegen of gewoon /t itachi uchiha (en dan gewoon zeggen wat je wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ikzal morgen ook iedereen even toevoegen infame. Wilt er iemand nog in delinkshel komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hossel ze ook al voor linkshell Maarja sommige zijn in uldah .. Te verweg man Xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:17:
Ikzal morgen ook iedereen even toevoegen infame. Wilt er iemand nog in delinkshel komen?
Ik zal alleen niet super actief zijn maar als dat geen probleem is dan sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Archery 10, conjurer 7 en 6 fisher =p.

Maar hoe de fuck werken crafting skills. tenminste ..alleen BS geprobeerd.
Maar snap die dingen echt totaal niet. kom tot het punt van hamer kopen en equippen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
Ricmaniac schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:22:
Archery 10, conjurer 7 en 6 fisher =p.

Maar hoe de fuck werken crafting skills. tenminste ..alleen BS geprobeerd.
Maar snap die dingen echt totaal niet. kom tot het punt van hamer kopen en equippen XD
Toch maar ff snel posten,,, kijk hier even http://ffxiv.zam.com/en/r...ol=&ingredient=&order_by=

Hamer equip > Menu > synthesis > je ingredienten selecteren
Een complete guide hier: http://ffxiv.zam.com/wiki/Crafting_in_Final_Fantasy_XIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe weet je eigenlijk welke mats wat maken dan?
Kan het natuurlijk vast wel op internet vinden maar hoe weet je dat in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Local leves geven je recepten als je de leve inlevert, en dat is het zo'n beetje.
Zelfde principe als in FFXI gold dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Heeft iemand toevallig al een guide gevonden met wanneer je waarheen kan? Soort van all-in-one levelling guide? Merk dat ik nog een beetje rond zwerf in het startgebied en eigenlijk een beetje rond dool op zoek naar dingen om te doen...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar op welke server speel jij snappie?

Maar nee heb niet zo'n guide. maar komt ook omdat ik zelf nog bezig ben in het startgebied. en een beetje de basics van crafting nu aan het uitvogelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
FFXIV besteld voor 5 euro (standaard versie) voor m'n vriendin <3

Gister zijn we maar begonnen aan FFXI, ik na 8 jaar weer (had 5 jobs op max) en zij nog nooit. Wat een geweldig spel blijft dat zeg.
Ik hoop echt dat FFXIV ook dat niveau heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:29:
FFXIV besteld voor 5 euro (standaard versie) voor m'n vriendin <3

Gister zijn we maar begonnen aan FFXI, ik na 8 jaar weer (had 5 jobs op max) en zij nog nooit. Wat een geweldig spel blijft dat zeg.
Ik hoop echt dat FFXIV ook dat niveau heeft.
In sommige opzichten wel. maar veel ook weer niet.
Ik denk wel dat het een stuk beter wordt met 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeaaah .KPN mannetje langsgeweest. glasvezel vanaf nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nice ric, gz! Je avatar doet me denken aan Seymour van FFX. Klopt dit?

Also, waarom kan ik nergens echt iets vinden over advanced classes in FFXIV? Nergens echt duidelijke info erover :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:56:
Nice ric, gz! Je avatar doet me denken aan Seymour van FFX. Klopt dit?

Also, waarom kan ik nergens echt iets vinden over advanced classes in FFXIV? Nergens echt duidelijke info erover :(
Over de avatar klopt en ja ik heb daar ook wel een beetje moeite mee. Volgens mij heeft de lodestone van FFXIV alle info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avatar klopt idd :) .. en over die advanced jobs is inderdaad niet heel veel te vinden. maar ligt er ook aan hoe je zoekt:P ze heten geen advanced jobs in FFXIV.

ik shout dingen die ik wil weten meestal gewoon ingame. heb inmiddels 2 vaste vrienden gemaakt waar ik alles aan kan vragen haha.

Maar wat wil je weten over "Advanced Jobs" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sorry voor de benaming, zit teveel in de FFXI mindset.

Daar was het zo dat je Main job 30 moest zijn, en dan kon je alle AJ's unlocken. Nu begrijp ik dat om bijvoorbeeld Dragoon te worden dat ik in FFXIV Pugilist en Lancer op 15 moet hebben. Maar, meot ik dan nog een quest line doen of niet?

Ik moet echt uit de FFXI mindset komen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:01:

Daar was het zo dat je Main job 30 moest zijn, en dan kon je alle AJ's unlocken. Nu begrijp ik dat om bijvoorbeeld Dragoon te worden dat ik in FFXIV Pugilist en Lancer op 15 moet hebben. Maar, meot ik dan nog een quest line doen of niet?

niet helemaal waar. je moet alsnog je mainjob 30 hebben en subjob 15. dus dat zal bij dragoon 30 lancer en 15 pugilist zijn. dan kan je beginnen aan een quest waarvoor je uitiendelijk een crystal krijgt.. met die pearl of crystal w/e kan je inleveren en dan verander je als lancer naar dragoon (dat is wat ik begrepen heb) terwijl je dan levelt als dragoon level je ook gewoon lancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een drama, gisteren kwam er dus iemand voor glasvezel en was gefixt zogezegt.

Beneden PC deed het inderdaad. maar die was draadloos aangesloten.
Toen ik naar me eigen PC ging kon ik hem niet draadloos verbinden dacht dat het router instellingen waren en wou dus naar de default gateway. Maar die was ook al weer anders dan normaal. Toen klopte het wachtwoord wat kpn mij gaf weer niet :S. heb nu geen internet voor (ik gok) een week.

Geen final fantasy :( god wat was ik chaggo gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ricmaniac schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:58:
waar op welke server speel jij snappie?
Ik speel ook op Ragnarok, zelfde town als hier aangeraden. Ingame naam: Kahlan Amnell :)
Ricmaniac schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:58:
ik shout dingen die ik wil weten meestal gewoon ingame. heb inmiddels 2 vaste vrienden gemaakt waar ik alles aan kan vragen haha.
Ik last juist dat Shouten niet echt op prijs word gesteld in FFXIV...
lanerios schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:01:

Niets mis mee, ik doe het zelf ook namelijk ;) Ik speel gewoon Mithra, en kan mij geen ruk schelen hoe ze de rassen tegenwoordig noemen. Sowieso vaag dat ze 't allemaal kwa benaming omgooien maar wel in essentie dezelfde rassen gebruiken...

[ Voor 4% gewijzigd door Snappie88 op 03-04-2012 08:03 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:02:
[...]

Ik speel ook op Ragnarok, zelfde town als hier aangeraden. Ingame naam: Kahlan Amnell :)
Hopelijk krijg ik me internet aan de praat vandaag en dan voeg ik je wel even toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:13:
[...]

Hopelijk krijg ik me internet aan de praat vandaag en dan voeg ik je wel even toe :)
Ik vroeg mij al af waar je was :)
Ik ben momenteel lvl 9 en heb de eerste levechain afgerond. Ik ga voor carptender maar daarvoor moet ik naar een andere hoofdstad >.<

Voor de rest heb ik nog een canadees geinvite voor de linkshell. Hij kwam van FFXI vandaan en had speciaal een nieuwe pc gekocht voor FFXIV omdat hij het toch wou spelen nadat hij had gelezen dat 2.0 eraan kwam.

Ik ben rond 17:00 tot 20:00 ongeveer online vanavond. Je kan me een tell geven als je in de linkshell wilt: Ryatzu Katsuro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Over nieuwe PC kopen gesproken, FFXIV loopt redelijk kut bij mij :') 1920x1080 fullscreen maar moet de rest allemaal op minimaal zetten. Alles word realtime gerenderd, inclusief alles op de achtergrond. Dat is bij mij dus een gigantische blokkendoos. Vooralsnog maar even verder aankloten, weet toch niet hoe lang ik het speel en heb geen zin om een nieuwe PC aan te schaffen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Snappie88 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:03:
Over nieuwe PC kopen gesproken, FFXIV loopt redelijk kut bij mij :') 1920x1080 fullscreen maar moet de rest allemaal op minimaal zetten. Alles word realtime gerenderd, inclusief alles op de achtergrond. Dat is bij mij dus een gigantische blokkendoos. Vooralsnog maar even verder aankloten, weet toch niet hoe lang ik het speel en heb geen zin om een nieuwe PC aan te schaffen.
Heb je wel Ambient occlusion uit staan? Dat is de grootste FPS vreter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:31:
[...]

Ik vroeg mij al af waar je was :)
Ik ben momenteel lvl 9 en heb de eerste levechain afgerond. Ik ga voor carptender maar daarvoor moet ik naar een andere hoofdstad >.<

Voor de rest heb ik nog een canadees geinvite voor de linkshell. Hij kwam van FFXI vandaan en had speciaal een nieuwe pc gekocht voor FFXIV omdat hij het toch wou spelen nadat hij had gelezen dat 2.0 eraan kwam.

Ik ben rond 17:00 tot 20:00 ongeveer online vanavond. Je kan me een tell geven als je in de linkshell wilt: Ryatzu Katsuro
Wat bedoel je met levechain?

Ik wilde toevallig blacksmithing gaan doen en toen zag ik dat ik in limsa lominsa moest zijn daarvoor :) dus daar had ik mazzel mee haha

Maar snap nog niet goed hoe het werkt. ook niet waar ik al die mats vandaan haal enzo.
Maar dan eerlijk gezegt ook minimaal tijd in gestoken om er naar te kijken hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 03-04-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:48:
[...]

Wat bedoel je met levechain?

Ik wilde toevallig blacksmithing gaan doen en toen zag ik dat ik in limsa lominsa moest zijn daarvoor :) dus daar had ik mazzel mee haha

Maar snap nog niet goed hoe het werkt. ook niet waar ik al die mats vandaan haal enzo.
Maar dan eerlijk gezegt ook minimaal tijd in gestoken om er naar te kijken hoor.
Ja het is ook best lastig. Ik heb recipes nodig, hout heb ik al bij elkaar gesprokkeld.
Met levechain bedoel ik de quest van het verhaal lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:24:
[...]

Ja het is ook best lastig. Ik heb recipes nodig, hout heb ik al bij elkaar gesprokkeld.
Met levechain bedoel ik de quest van het verhaal lijn.
o oke. ja die heb ik ook al klaar. had ook een sidequest van zo'n soort goblin die onder een trap stond in die stad. Die quest was erg makkelijk en gaf me 13000 gil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:28:
[...]

o oke. ja die heb ik ook al klaar. had ook een sidequest van zo'n soort goblin die onder een trap stond in die stad. Die quest was erg makkelijk en gaf me 13000 gil
Ja die heb ik ook gedaan. En gaf mij ook een nieuwe chest.
Ik had ook nog een helm gehad via een quest, maar die gaf +1 int en +1 accurecy
Mijn CE helm geeft +7 mp en +7 hp dus vond het niet echt een verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:34:
[...]

Ja die heb ik ook gedaan. En gaf mij ook een nieuwe chest.
Ik had ook nog een helm gehad via een quest, maar die gaf +1 int en +1 accurecy
Mijn CE helm geeft +7 mp en +7 hp dus vond het niet echt een verbetering :)
oja die chest ook ja. was wel mooi. en die helm van jou is echt cool (A) wel groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:35:
[...]

oja die chest ook ja. was wel mooi. en die helm van jou is echt cool (A) wel groot
Ja is echt te groot gewoon ziet er eigenlijk totaal niet uit. Maar wel leuk want ik heb nog niemand anders er mee zien rond lopen. Wel veel met die bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik 1 keer een lalafell :p ziet er ook geinig uit met die helm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:03:
Nieuwe PC voor FFXIV is niet aan te raden.
Crystal engine voelt zich gewoon niet thuis in een MMO omgeving en daar veranderd de nieuwste hardware weinig aan. Een vriend van mij met een i7-3770K systeem heeft dezelfde FPS drops en haperingen die mensen met de minimale systeemeisen ook ervaren.
Ricmaniac schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:05:
Hoe weet je eigenlijk welke mats wat maken dan?
Kan het natuurlijk vast wel op internet vinden maar hoe weet je dat in game?
In tegenstelling tot een bepaalde andere MMO waarvan ik de naam niet zal noemen ;) kunnen NPC's in FFXIV ook wel iets nuttig te vertellen hebben ook al hebben ze geen gigantische gele neon signaal pijl boven hun hoofd.
Je krijgt uiteraard niet de complete lijst voorgeschoteld maar genoeg om een start te maken. Meer recipes krijg je door de guild leves en quests te doen. En het was/is de intentie van SE dat je recipes met andere spelers uitwisselt en zo er beide wijzer van wordt.
Snappie88 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:56:
Heeft iemand toevallig al een guide gevonden met wanneer je waarheen kan? Soort van all-in-one levelling guide? Merk dat ik nog een beetje rond zwerf in het startgebied en eigenlijk een beetje rond dool op zoek naar dingen om te doen...
:?
De spelers om je heen en de omgeving zijn je guide.
Ryatzu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:50:
[...]

Ja is echt te groot gewoon ziet er eigenlijk totaal niet uit. Maar wel leuk want ik heb nog niemand anders er mee zien rond lopen. Wel veel met die bril.
Dat is juist de reden dat je er niemand mee rond ziet lopen, het ziet er echt niet uit. Ik heb hem wel maar wil er nog niet dood naast gevonden worden :)
Plus dat de stats nu ook niet echt super zijn en de extra "bonus" met kortere hersteltijd na dat je dood ben gegaan is ook een beetje min vergeleken met de bril.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:16:
[...]

Nieuwe PC voor FFXIV is niet aan te raden.
Crystal engine voelt zich gewoon niet thuis in een MMO omgeving en daar veranderd de nieuwste hardware weinig aan. Een vriend van mij met een i7-3770K systeem heeft dezelfde FPS drops en haperingen die mensen met de minimale systeemeisen ook ervaren.

[...]

In tegenstelling tot een bepaalde andere MMO waarvan ik de naam niet zal noemen ;) kunnen NPC's in FFXIV ook wel iets nuttig te vertellen hebben ook al hebben ze geen gigantische gele neon signaal pijl boven hun hoofd.
Je krijgt uiteraard niet de complete lijst voorgeschoteld maar genoeg om een start te maken. Meer recipes krijg je door de guild leves en quests te doen. En het was/is de intentie van SE dat je recipes met andere spelers uitwisselt en zo er beide wijzer van wordt.

[...]

:?
De spelers om je heen en de omgeving zijn je guide.

[...]

Dat is juist de reden dat je er niemand mee rond ziet lopen, het ziet er echt niet uit. Ik heb hem wel maar wil er nog niet dood naast gevonden worden :)
Plus dat de stats nu ook niet echt super zijn en de extra "bonus" met kortere hersteltijd na dat je dood ben gegaan is ook een beetje min vergeleken met de bril.
Ach de helm is beter dan niets :) en voorlopig nog wel effe goed genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:20:
[...]

Ach de helm is beter dan niets :) en voorlopig nog wel effe goed genoeg :P
Niets is beter dan de helm :)
Mis eigenlijk (nog steeds) de optie om je headgear te verbergen. Anders had ik misschien wel aan gedurfd om die helm op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahahaha :D .. en yes me internet doet het weer :) dus lekker spelen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

je kunt je headgear ook verbergen..
de optie: /display head on/off is er al een tijdje...

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.