Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het spel is inderdaad in my opinion van beste hoogstand :) het ziet er grafisch allemaal erg mooi en goed uit.

Denk wel dat de game er nog beter uitziet dan die benchmark ja. (in de beta imo al wel)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Er komt volgend jaar nog een update met wat directx 11 tierelantijntjes

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toch maar weer even snel 1 maand FFXI gekocht hahaha! :D wordt gek haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Hmm, misschien maar eens FFXIV: Deel 2: ARR topic starten met wat up-to-date info enzo ;P

Nog tips en meuk voor de eerste post heren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
in ieder geval wat standaard info voor start topic met bijvoorbeeld de rassen en classes / jobs enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ricmaniac schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:36:
toch maar weer even snel 1 maand FFXI gekocht hahaha! :D wordt gek haha
Is daar een reden daarvoor? Krijg je daardoor een extra slot oid?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinl schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:06:
[...]

Is daar een reden daarvoor? Krijg je daardoor een extra slot oid?
nee niks =p gewoon door het wachten op FFXIV en alles lezen etc kreeg ik weer zin om FFXI te spelen. verder niks extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:52
Ik zou nog steeds mijn oude Content ID op kunnen starten. Wellicht dat ik dat ooit weer ga doen.
Ik weet ook zeker dat ik de ervaring die ik had met FFXI echt nooit meer terug ga vinden in een spel. Sterker nog, ook niet eens in FFXI zelfs. Dit ook omdat ik nu niet meer thuis woon en dus ook een stuk minder tijd hier voor heb. Ach, als ik maar plezier beleef.
Misschien dat mijn vrouw ook mee wil gaan spelen. Alhoewel we vroeger heel veel GW1 hebben gespeeld, we nu eigenlijk nauwelijks GW2 spelen.

Maar, er zit een Gil-farmertje aan te komen in ons gezin ;)
Dat is wat ik mijn vrouw iig vertel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:54:
Ik zou nog steeds mijn oude Content ID op kunnen starten. Wellicht dat ik dat ooit weer ga doen.
Ik weet ook zeker dat ik de ervaring die ik had met FFXI echt nooit meer terug ga vinden in een spel. Sterker nog, ook niet eens in FFXI zelfs. Dit ook omdat ik nu niet meer thuis woon en dus ook een stuk minder tijd hier voor heb. Ach, als ik maar plezier beleef.
Misschien dat mijn vrouw ook mee wil gaan spelen. Alhoewel we vroeger heel veel GW1 hebben gespeeld, we nu eigenlijk nauwelijks GW2 spelen.

Maar, er zit een Gilfarmertje aan te komen in ons gezin ;)
Gilfarmertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
klein kindje die je kan opvoeden om gil te farmen :p muwhahahahaha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh Gil farmertje.. ik las het als gilf armertje.. snapte er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha wat Ianerios zegt. :D

Altijd handig toch. Hoef ik dat zelf niet meer te doen.

LS leader toendertijd had een char genaamd Gilseller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar beginnen jullie 2 ook op een nieuwe server? of gewoon legacy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik was nog niet super ver iets van 24 of net wat hoger, iig onder de 30.
Wil eigenlijk gewoon opnieuw gaan beginnen. Legacy is leuk, maar dat is ook alleen maar op een specifieke server.

Ik ga waar Swords and Roses is en dat is Moogle als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke ik ga ook nieuwe server ja. en waarshcijnlijk ook moogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is alleen momenteel beetje kut met FFXI omdat ik vroeger nog te "dom" was voor MMO's en alleen in eerste 2 gebieden zat te grinden XD maar zou graag iemand willen hebben die me beetje verder helpt na level 15 zo ongeveer of met wat ik moet doen =p en waar ik heen kan enzo. Heb wel altijd heel veel gezien van vrienden vroeger maar die spreek ik nooit meer enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Heey goed joh!! krijg al antwoord op de vraag die ik nog wilde stellen aan jullie haha, moogle it is then!!
Ik heb onderhand wel behoorlijk wat ervaring in het spelen van mmo's en heb tijdens gw2 zeer actief als officier van een guild de nieuwere spelers begeleid in dungeon's en WvWvW (world pvp) en natuurlijk pve dingen als craften e.d. Dus als ik straks de zaken een beetje in de vingers heb, theorie is maar een deeltje van het geheel tenslotte, help ik je graag verder hoor. Maar nog toffer is het om samen de dingen te ontdekken en op te pakken, meer lol tijdens het leren toch!!
Is "Swords en Roses" een FC strakjes op Moogle en hebben ze ook een site waar je je kunt aanmelden ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nightcrowy schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:09:
Heey goed joh!! krijg al antwoord op de vraag die ik nog wilde stellen aan jullie haha, moogle it is then!!
Ik heb onderhand wel behoorlijk wat ervaring in het spelen van mmo's en heb tijdens gw2 zeer actief als officier van een guild de nieuwere spelers begeleid in dungeon's en WvWvW (world pvp) en natuurlijk pve dingen als craften e.d. Dus als ik straks de zaken een beetje in de vingers heb, theorie is maar een deeltje van het geheel tenslotte, help ik je graag verder hoor. Maar nog toffer is het om samen de dingen te ontdekken en op te pakken, meer lol tijdens het leren toch!!
Is "Swords en Roses" een FC strakjes op Moogle en hebben ze ook een site waar je je kunt aanmelden ofzo iets?
haha thanks voor je aanbod maar wat ik hierbedoelde in FFXI en niet FFXIV die aankomende maand dus uit komt =p ik was beetje off topic daar ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55

Audione0

Strijdt der titanen

Arunia schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:54:

Maar, er zit een Gil-farmertje aan te komen in ons gezin ;)
Ik probeer mijn vriendin ook een beetje verslaafd te krijgen. Tot nu toe vind ze het er al leuk uit zien :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 20:00:
[...]

haha thanks voor je aanbod maar wat ik hierbedoelde in FFXI en niet FFXIV die aankomende maand dus uit komt =p ik was beetje off topic daar ;p
Ook veel veranderd sinds vroeger, toen grindde je tot level 75, nu niet meer - aangenomen dat je alle FFXI expansions hebt. Vanaf level 15 ga je in elk geval naar Gusgen Mines om tot level 30 te 'book burnen', daarna Abyssea in en je hebt zo een high-level character. Daarna spendeer je alleen maand aan je skills omhoog krijgen en het begrijpen van je job =) als je niet als prutser door het leven wilt tenminste,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 00:43:
[...]

Ook veel veranderd sinds vroeger, toen grindde je tot level 75, nu niet meer - aangenomen dat je alle FFXI expansions hebt. Vanaf level 15 ga je in elk geval naar Gusgen Mines om tot level 30 te 'book burnen', daarna Abyssea in en je hebt zo een high-level character. Daarna spendeer je alleen maand aan je skills omhoog krijgen en het begrijpen van je job =) als je niet als prutser door het leven wilt tenminste,.
klopt gister avond hele avond gusgen mines gedaan.. stond eerst 2.5 uur te wachten daar toen werd het wat later en kwamen er 2 mensen aanlopen. die vroeg is toen om te party'en en hebben we de laatste paar avond uurtjes geleveld en er kwamen steeds meet mensen (uiteindelijk met 8 ofzo). Tevens gelijk een actieve LS gejoined dus was wel nice. nu 29 RDM en 10 WHM. maar geen idee wat goeie combo's zijn XD ga nu verder met me RDM in eerste instantie. vanavond laat even snel 30 worden en dan me nieuwe wapen die ik van AH gekocht heb gebruiken =p ben benieuwd naar weapon skills van sword.

Maar 1 van die gasten gisteren zei dat ik dus idd van 30 naar Abyssea moest gaan. Maar hij zei er wel bij dat het moeilijk is een goeie groep te vinden tot level 70. klopt dit?
Audione0 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 00:36:
[...]

Ik probeer mijn vriendin ook een beetje verslaafd te krijgen. Toen nu toe vind ze het er al leuk uit zien :)
dan ben je al verder dan mij. Mijn vriendin haat dat ik game =p ze laat me wel me gang gaan enzo maar moet er zelf niks van hebben haha. Speelt alleen Hayday (soort farmville) op die kut ipad van der ;p

En nu weer terug te komen op FFXIV. Ik heb ineens een hele switch in me gedachten gemaakt. Was er eind fase 3 achter gekomen dat ook Marauder kan tanken XD ik dacht alleen gladiator / paladin .. maar dit sprak me erg aan dus ben er bijna zeker van dat ik als eerst marauder /warrior ga levelen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55

Audione0

Strijdt der titanen

Ricmaniac schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:12:
[...]
dan ben je al verder dan mij. Mijn vriendin haat dat ik game =p ze laat me wel me gang gaan enzo maar moet er zelf niks van hebben haha. Speelt alleen Hayday (soort farmville) op die kut ipad van der ;p
Mijn vriendin is er ook niet altijd even blij mee. Als ik even een potje speel, dan is het meestal na 10 min: lieffie kom je naar beneden? :F
Maar met FF XIV komt daar hopelijk verandering in.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audione0 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:02:
[...]

Mijn vriendin is er ook niet altijd even blij mee. Als ik even een potje speel, dan is het meestal na 10 min: lieffie kom je naar beneden? :F
Maar met FF XIV komt daar hopelijk verandering in.
bind me vriendin gewoon vast op een bureaustoel naast me en verplicht haar mee te kijken XD! misschien gaat ze het leuk vinden haha.
Maak ik wel een leuke "poes" aan ofzo

Maar ik twijfel nog steeds echt over het ras dat ik wil spelen XD opzich zijn de meeste opties afgevallen en twijfel ik echt alleen nog tussen Hume midlander , of Miq'ote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Nightcrowy schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:09:
Je kan swordandroses vinden op
http://forum.swordsandroses.be/
Volgens mij zijn ze wel van plan om een FC te maken ook, maar daar wordt nog over gediscussieerd.

En wat vriendinnen betreft: ik wil die van mij ook aan arr krijgen, heb echt tips nodig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

We gaan dus hier, [MMORPG] Final Fantasy XIV: ARR "Deel 2", verder.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.