Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Na zoeken op de lodestone niet gevonden.
However, vandaag de mail gehad dat ik een legacy member ben geworden. Straks even op mijn account kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

Toch nog geluk dan :)

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De site geeft ook Legacy member voor mij aan! woehoe!
Haha, vanochtend kreeg ik dat mailtje en dus meteen hard YESS!!!
Liet het aan mijn vrouw zijn, krijg gelijk een opmerking van: "Daar kun je wel enthousiast over zijn".
Als grapje uiteraard. :P hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:29:
De site geeft ook Legacy member voor mij aan! woehoe!
Haha, vanochtend kreeg ik dat mailtje en dus meteen hard YESS!!!
Liet het aan mijn vrouw zijn, krijg gelijk een opmerking van: "Daar kun je wel enthousiast over zijn".
Als grapje uiteraard. :P hehe.
Hahaha geniaal. het is wel vet als je dat bent ja :) maarja in hoeverre heb je er baat bij? ;p volgens mij niet zoveel toch. is gewoon een vet extraatje

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Chocobo, wellicht dat ik mezelf toe laat voegen bij de credits. Poch materiaal. en dat je minder per maand betaald 2 a 3 euro. Dacht 2.
Weet ook niet eens of je met de beta mee mag doen of dat iedereen dat mag.

Geen idee alleen hoe je jezelf toe laat voegen aan de credits.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 08-06-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47
Waneer staat 2.0 uberhaubt op de planning? Zie af en toe mijn PC doosje liggen, maar verder doe ik bar weinig nog met deze game. Maar met elke grote update, moet ik natuurlijk even testen :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 08-06-2012 10:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor zover ik begrepen heb bij Swordsandroses, zal dit september zijn. Maar dit is vanwege de sluitingsdatum van het Legacy gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Hier is de roadmap : http://gdl.square-enix.co.../FFXIV_2.0_Roadmap_EN.pdf

En verdere info over 2.0 (de PDF komt van onderaan de pagina) : http://lodestone.finalfantasyxiv.com/pl/teaser/index.html

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hmm, richting eind van het jaar, dat gaat slecht uitkomen voor mij :P

Hopelijk krijgt PSplus ook weer beta toegang zoals bij DCU, grootste twijfel blijft het combat systeem.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben bang dat ik uiteindelijk ook de PS3 versie aan zal gaan schaffen voor erbij.

Gisteren is er door (Evenstar?) gepost op het SandR forum dat mensen die voor januari gestopt zijn met betalen, nog de mogelijkheid hebben om mee te kunnen doen voor de Legacy campaign.
Kanttekening hierbij is wel, dat ze in één keer de 90 dagen moeten aanschaffen.

Dus daar viel ik onder. En voor de anderen, doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Hier is nog wat meet uitleg over de subcriptions en legacy : http://forum.square-enix....dline?p=727126#post727126
First and foremost, to help clarify one of the main points of confusion that is popping up:

To be eligible for the Legacy campaign, you must pay for 90 days cumulative between January 6th and the start of version 2.0 beta testing. (As stated in the Legacy Campaign announcement)

Today's announcement was to notify players that the 90-day subscription option will be removed at the end of this month. Since that option may affect how some qualify for Legacy, we listed a few examples in the announcement.

It seems that those may have been unclear, so we prepared a more in-depth FAQ for all.

I have paid for 90 cumulative days of subscription since the start of billing; does that mean I qualify for the Legacy campaign?
Yes. You can confirm your Legacy status using one of three methods:
  • We will periodically send out notification emails to those that qualify for the Legacy campaign.
  • The Legacy logo will be displayed when logging into the Square Enix Account Management System and visiting the "FINAL FANTASY XIV" service account section found within the "Select Service" menu.
  • The Legacy logo will be displayed in the upper left corner of the Character Select screen when logging into the game.
I've paid for 30 cumulative days of subscription since the start of billing, what do I need to do to qualify for the Legacy campaign?
You will need to pay a further 60 days of subscription before the start of the version 2.0 beta test to be able to fulfill the requirements needed to qualify for the Legacy Campaign.

I have paid for 60 cumulative days of subscription since the start of billing, what do I need to do to qualify for the Legacy campaign?
You will need to pay a further 30 days of subscription before the start of the version 2.0 beta test to be able to fulfill the requirements needed to qualify for the Legacy Campaign.

I played before the start of billing and I am no longer in my 30-day Free Trial period. What do I need to do to qualify for the Legacy campaign?

You will need to register a 90-day subscription option to your account before June 30th, 2012 to be able to fulfill the requirements needed to qualify for the Legacy Campaign.

I started playing in May 2012 and I am currently in my 30-day Free Trial period. What do I need to do to qualify for the Legacy campaign?
You will need to register a 90-day subscription option to your account before June 30th, 2012 to be able to fulfill the requirements needed to qualify for the Legacy Campaign.

Hopefully this will clear up any questions that you all might have!

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik heb hem net voor 9 euro besteld, als ik het goed begrijp en ik hem voor de 30e binnen heb ofzo en dan meteen 90 dagen doe kan ik nog legacy worden? dan mag ik wel snel zijn, hopelijk word die op tijd bezorgd.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:49
Bah lees pas net dat het dus voor de 30e van Juni moest zijn.
Erg jammer :( ben pas net terug van vakantie...

[ Voor 18% gewijzigd door Ryatzu op 04-07-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Voor degene die het gemist hebben X|V 2.0 teaser site is up http://eu.finalfantasyxiv.com/?lang=uk
nog niet zo heel spannend aangezien de meeste de screenshots al gezien hebben tijdens E3.

Gamescom 2012 gaat dit jaar van start op 15 t/m 19 augustus, aangezien SE al eerder aangaf dat ze pas in augustus flink gaan promoten met 2.0 kunnen we wel vanuit gaan dat ze op Gamescom wat beelden vrij gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intered15
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-08 21:39
Tiduz schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:44:
ik heb hem net voor 9 euro besteld, als ik het goed begrijp en ik hem voor de 30e binnen heb ofzo en dan meteen 90 dagen doe kan ik nog legacy worden? dan mag ik wel snel zijn, hopelijk word die op tijd bezorgd.
Waar heb je het spel voor 9 euro gekocht als ik vragen mag?

Btw, is er al bekend als 2.0 uitkomt er dan een nieuwe 2 weekse Trial komt o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

intered15 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:12:
[...]

Btw, is er al bekend als 2.0 uitkomt er dan een nieuwe 2 weekse Trial komt o.i.d.?
Dat zit er dik in. Maar tot de grote promo-campagne begint is het allemaal koffiedik kijken.
Er zal wel een regeling komen om oude spelers terug te lokken, dat zie je bij FFXI ook, en ik vermoed weer een nieuwe trial run, en deze zal wel een maand duren. 2 weken heb ik eigenlijk nog nooit gezien bij de FF mmorpgs.

Gezien de levertijd van 1 week van de 9€ prijs gok ik op een europees (niet nederlands) online bedrijf zoiets als amazon of thehut. Overigens zie ik soms de CE nog wel eens liggen in de budget bakken van nederlandse speelgoedwinkels. Dan heb je het over 10-15€. Die zijn wel interessant vanwege de 'digipass' code generator die erbij zit.

[ Voor 12% gewijzigd door rockhopper op 10-07-2012 10:08 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ik heb toch echt het gevoel dat de mensen die het nu spelen met medium/minimum graphics gewoon kunnen stoppen, want dit gaat echt niet werken met die graphics. Beetje jammer

"Sorry groot deel van de playerbase, maar het boeit ons niet dat je niet kan spelen"

Ik wacht af, maar ben zeer pessimistisch

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
lanerios schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:19:
ik heb toch echt het gevoel dat de mensen die het nu spelen met medium/minimum graphics gewoon kunnen stoppen, want dit gaat echt niet werken met die graphics. Beetje jammer

"Sorry groot deel van de playerbase, maar het boeit ons niet dat je niet kan spelen"

Ik wacht af, maar ben zeer pessimistisch
Als je de rest ook had gelezen en wat rondgeneust had dan had je al geweten dat de nieuwe engine juist minder veeleisend is dan de huidige, je gaat er met de nieuwe versie dus op vooruit :Y)
Of dat uiteindelijk zo zal zijn is afwachten, maar ze roepen t niet voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
intered15 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:12:
[...]

pricewatch: Final Fantasy XIV, PC pricewatch? :+
  • Augustus marketing campaign (waarschijnlijk Gamescom 15 t/m 19 augustus)
  • Huidige servers gaan down zodat zij de data etc. kunnen overzetten (vlak voordat de beta begint)
  • Beta (PC, eind september) Hoe kom je aan zo'n key? beurzen bezoeken zoals Gamescom (of Japan Expo inmiddels al voorbij) de huidige spelers maken ook kans op beta toegang. En waarschijnlijk via gaming gerelateerde sites kun je keys krijgen. (Je kunt in de beta niet spelen met je huidige characters!)
  • Ergens tussen oktober en december krijgen we een "free trial" periode
  • Q4 2012 begint PS3 beta
  • "After the new client is completed, new software for the PC version will be distributed online, and can be acquired free of charge." Oftwel speel je het spel al dan hoef je niet te betalen voor de 2.0 client (software).
Is het waard om het spel nu uit te proberen? Ik zou zeggen nee, spel valt best tegen aan de andere kant het kost je hooguit een tientje om het 30 dagen gratis uit te proberen. Bevalt het je niet dan laat je het gewoon lekker liggen en wacht je op 2.0. Bijkomend voordeel is dat je niet hoeft te betalen voor 2.0 client en je maakt als huidige speler kans op de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Xiliath schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:02:
[...]

Als je de rest ook had gelezen en wat rondgeneust had dan had je al geweten dat de nieuwe engine juist minder veeleisend is dan de huidige, je gaat er met de nieuwe versie dus op vooruit :Y)
Of dat uiteindelijk zo zal zijn is afwachten, maar ze roepen t niet voor niks.
Lijkt me heel sterk, maar ik wacht af. Ze zijn nooit zo goed geweest in PC specs goed laten samenwerken met de game (FFXI lol)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Hopelijk lukt het ze om een goeie release uit te brengen!
Wat duurt dat wachten lang zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik begrijp niet zo veel van de versies, als ik nu de game koop kan ik die gewoon spelen na de "reboot" ? Of heb ik dan mindere graphics ofzo?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:26:
Ik begrijp niet zo veel van de versies, als ik nu de game koop kan ik die gewoon spelen na de "reboot" ? Of heb ik dan mindere graphics ofzo?
"After the new client is completed, new software for the PC version will be distributed online, and can be acquired free of charge." :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Waarschijnlijk wordt de client gewoon geupdate, of kun je de nieuwe software (wat ik me ook kan voorstellen) gewoon downloaden. Als je nu wilt spelen, kun je 2 dingen doen. Of online een registratie code kopen en de client downloaden, of in de winkel de DVD versie kopen. Denk dat ze qua prijs elkaar niet ontlopen.

De huidige versie met mindere graphics zal iig niet meer te spelen zijn. Ze hebben het hele spel qua engine om gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:32
lanerios schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Lijkt me heel sterk, maar ik wacht af. Ze zijn nooit zo goed geweest in PC specs goed laten samenwerken met de game (FFXI lol)
Ah, die mooie tijd van klooien in je register tot het haarscherp op beeld kwam.. vleugje distantview erover..hey.. ik zie jeuno liggen vanaf airship! :)

Edit: Is het nog streeds zo dat je ongeacht de datum nog steeds een volle maand betaald bij (her)activeren?
Dus stel ik zou vandaag weer activeren dat ik dan voor de hele maand juli betaal?

[ Voor 19% gewijzigd door Poekie McPurrr op 31-07-2012 16:30 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Neen het is nu echt op de dag af betalen :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Oooh, nice.

De vraag is alleen nu. Wordt het gehele verhaal nu veranderd, want dat haal ik er niet meer uit. Zou wel jammer zijn aangezien ik het huidige nog niet eens uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Volgens mij veranderd het verhaal wel ja.

http://forum.square-enix.com/ffxiv/threads/51261
And what a rebirth it’s gonna be! The disaster that will usher in the Seventh Umbral Era is threatening Eorzea with darkness and danger. The themes of destruction and rebirth are more powerful than ever for FFXIV, and so what better time to drop a few keywords in the trailers to hint at what’s on the way in the wake of the coming catastrophe. I think it’s a little something special for those playing the game now, since it shows the worlds of the current version and the future version side by side in a way that hasn’t been done before.

[ Voor 88% gewijzigd door Ryatzu op 09-08-2012 08:29 ]

• Ryatzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik alleen niet snap is of je de game opnieuw moet kopen als je FFXIV V1.0 reeds hebt gekocht.

Dat zou wel lullig zijn, toch?

Ik lees nl verschillende dingen;

- De een zegt dat je a realm reborn gratis krijgt als je reeds ffxiv hebt
- De ander zegt dat je de game opnieuw moet kopen maar wel 30 dagen gratis mag spelen

Wat is het precies?

Wat de gamescom gameplay video betreft, tjah, ik word er niet warm van. Het is uiteraard veel beter dan de huidige game, maar ik denk niet dat het voldoende is om het vertrouwen van de duizenden teleurgestelde gamers terug te winnen.

Hier de gameplay in HD 1080p
YouTube: Final Fantasy XIV: Realm Reborn Gamescom 2012

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Poekie McPurrr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 19:47:
[...]

Ah, die mooie tijd van klooien in je register tot het haarscherp op beeld kwam.. vleugje distantview erover..hey.. ik zie jeuno liggen vanaf airship! :)

Edit: Is het nog streeds zo dat je ongeacht de datum nog steeds een volle maand betaald bij (her)activeren?
Dus stel ik zou vandaag weer activeren dat ik dan voor de hele maand juli betaal?
haha inderdaad, maar ik wacht af. Als ik de gameplay dingen zo zie, denk ik dat de specs gigantisch hoog worden. Maar ja, als het vergelijkbaar wordt met GW2 vind ik het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ben zelf op GamesCom geweest en ook speciaal naar die presentatie gegaan.
Duidelijk is voor mij wel dat v2.0 niet dit jaar nog gereleased wordt.
Herfst Alpha testen, Winter Beta testen.
Dus release zal dan pas 2013 worden.

Ik ga er vanuit dat wij gewoon als personen die het spel al hebben gekocht kunnen updaten naar de nieuwe versie. Zou me verbazen als we wel ineens zouden moeten gaan betalen.
Of, ze releasen het als FFXIV-2 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:24:

Wat de gamescom gameplay video betreft, tjah, ik word er niet warm van. Het is uiteraard veel beter dan de huidige game, maar ik denk niet dat het voldoende is om het vertrouwen van de duizenden teleurgestelde gamers terug te winnen.
Ik denk het juist wel. de meeste die FFXIV spelen of hebben gespeeld zijn toch wel Final Fantasy fans. of hebben in ieder geval geschiedenis met deze reeks.

Ik denk niet dat er mensen zijn die FFXIV zomaar beginnen te spelen als hun MMO als je niets met Final fantasy hebt. dus ik denk dat de telleurgestelde spelers ze gewoon nog een kans gaan geven. Ik zelf blijf het in ieder geval gewoon spelen :)

P.S. Spelen de meeste hier nog op ragnarok ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn probleem is het volgende:

Ik speelde FFXI vanwege het grindy character ervan. Het lijkt erop dat ze dit met FFXIV compleet hebben weg gehaald. Helaas komt mn LS van FFXI met hetzelfde beeld, en zullen we waarschijnlijk niet doorgaan in 2.0 (eerste FFXIV had nog iets aan grinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Je hebt vast geen relic wapen of darklight gear hè?

[ Voor 27% gewijzigd door Major Carnage op 22-08-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en hier gaan we weer. Deze discussie "Je hebt geen X of Y dus mag je niks zeggen"

FFXI en XIV zijn meer dan endgame.

Ik level alts constant, daarom speelde ik FFXI. Om te levellen!!!!

Dat is gewoon te makkelijk in de huidige FFXIV, er zit totaal geen uitdaging in. De enige game die nu nog in de buurt komt van de grindyness van FFXI is Shaiya, maar ja, schijnbaar mag ik dat dus niet meer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Als je niet duidelijk bent dan kan je dat verwachten. Er is meer te grinden dan levels alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en als je niet duidelijk leest ook blijkbaar.

lees "Ik level alts constant, daarom speelde ik FFXI. Om te levellen!!!!"

Maar ik stop met deze discussie, dit wordt met sommige mensen gewoon veels te vermoeiend

• Arunia
Als je nog aan een versie van de huidige FFXIV kan komen waardoor je 30 dagen gratis krijgt, zul je voorlopig tot de servers echt offline gaan (wat nog best lang kan duren) spelen:

http://lodestone.finalfan...520490467029ecaa466244328

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

11 November is nog best dichtbij, en na 29 september mag je geen nieuwe chars meer aanmaken.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Arunia
Je realiseert je wel dat daarna de server open blijft voor nog onbepaalde tijd gratis. Tuurlijk, kan jaren zijn of maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus moet ik nou eigenlijk weer opnieuw een game kopen? ik snap dat artikel niet helemaal.

Of moet ik gewoon wachten totdat de realm reborn servers online zijn en dan kan k weer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
je kan dan weer spelen. Wat er precies gaat gebeuren qua kosten, monthly costs etc weet nog niemand.

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Er ligt hier in Utrecht nog een collectors edition voor 15€ als er iemand geïnteresseerd is. (in de winkel, stuur maar een DM als je echt interesse hebt)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Einde van 1.0 is aangebroken met de volgende Trailer.

Op naar 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toegegeven, trailers weten ze wel hoe ze ze moeten maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
NaWA schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:48:
Einde van 1.0 is aangebroken met de volgende Trailer.

Op naar 2.0 :)
Drommels! Dat is nog eens een vette trailer!

Verwijderd

atze schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:41:
[...]

Drommels! Dat is nog eens een vette trailer!
Met de trailer(s) van 1.0 was ook weinig mis maar weten allemaal wat het uiteindelijk is geworden.
Persoonlijk wordt ik niet echt warm van dat soort CGI trailers omdat het simpel weg totaal niks zegt over het spel zelf. Ik houd de ontwikkelingen van 2.0 in de gaten en bepaal wel of het wat is als ik het daadwerkelijk gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond zojuist een mail met link voor aanmelding voor Alpha test van de Realm Reborn, maar even gelijk ingevuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf had hem al enige tijd. Mijn vrouw kreeg hem ook vanochtend binnen.
Eigenlijk wil ze stiekem de Alpha gaan testen voor de PS3, maar die komt pas rond de tijd dat XIV voor de pc in beta gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wacht wel op de eerste beelden, hoop serieus dat ze combat volledig op de schop gooien, dat vage passief-gebeuren vond ik 10x niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het is nog wel iets passief of met een timertje wat op loopt, maar komt meer in de buurt van Guild Wars 2. Alhoewel nu bij mij alle skills op diezelfde timer staan. Dus gebruik je een skill, moet je wachten.
Je kunt ook dan je skills makkelijk actieveren.

FFXI was wel weer een stuk anders om eerlijk te zijn. Combat is hoe dan ook op de schop gegaan. Of het je kan bekoren, is weer een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
sweet :D
Thank you for your application and your interest in FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn. It is our pleasure to inform you that you have been selected for the role of Alpha Tester. We look forward to your assistance during the testing process. Please note that a separate selection process will be conducted to recruit beta testers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik had hem ook eergisteren gekregen. ben nu aan het spelen. Kan stiekem echt niet wachten tot we hem voor het echie kunnen spelen. Character creation is wel leuk gedaan nu. maar niet echt van belang voor een goeie mmo natuurlijk. Van wat ik nu heb gezien ziet het er wel goed uit maargoed dat is heel erg restict natuurlijk.

Merk wel dat de interface echt fijner werkt en heb het gevoel dat de manier van questen ook gewoon gaat zoals ik het zou willen in een MMO :) dat blijft dan wel een mening van mij maar ik ben blij met die changes

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 19-12-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je kunt nu bij de dames de borst omvang kiezen. :p
Weet nog wel dat die van de kitties toen groter waren en gesprek van de dag op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol die optie ook echt ja XD busem size

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft het btw wel hetzelfde systeem dat welk wapen je draagt bepaalt welke class je speelt? of gingen ze dat ook veranderen?

• Arunia
Op dit moment is dat voor zover ik heb kunnen vinden nog zo. Vind dat wel relaxed. GW2 heeft dat ook op die manier.

Moet nog uberhaupt een wapen zien te wisselen.
Nee GW2 heeft alleen dat je 4 verschillende wapens ofzo kan gebruiken en dat in combinatie geeft je wat andere skills. Maar je blijft een thief bjivoorbeeld. Met FFXI en FFXIV vind ik het vet dat je gewoon met 1 character alle classes en jobs kan spelen :) tot nu toe wat ik heb gezien speelt het al leuker dan het begin bij de eerste versie

• Arunia
Je hebt echt helemaal gelijk. Stond daar even niet bij stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zijn er misschien hier een paar mensen die momenteel ook nog FFXI spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Momenteel ingeschreven voor de beta. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Zojuist ingeschreven voor de beta (niet alpha). Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb je eigenlijk als je access had tot de alpha automatisch access tot beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ja, als het goed is blijft je access vanaf de Alpha bestaan. Dus je kunt dan gewoon spelen.
Voor de PS3 zou je je wel moeten aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja oke. maar denk dat ik gewoon PC blijf spelen. heb nog oude PS3 van 60 gig dat al bijna vol zit. denk niet dat FFXIV weinig ruimte in zal nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Had me vergist trouwens. Je moet wel degelijk als je Alpha access had alsnog inschrijven voor Beta. Staat op de Lodestone.
PS3 inschrijvingen blijven wel behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Loopt de ontwikkeling van de PS3 nu synchroon met de PC variant? Ik dacht dat ze pas veel later met de PS3 versie zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Deze komt ook pas veel later. Sterker nog, als je op de Lodestone kijkt naar de fasen in het plan, dan staat er voor de ps3 ook nog geen data ingesteld.
De PS3 versie zal eerlijk gezegd niet synchroon lopen aan die van de PC. Daar de PS3 later pas in Alpha gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb met de alpha dus veel gespeeld op de pc en heb helemaal niet meer de behoefte om op ps3 aan te schaffen. Het werkte imo erg goed nu op PC met die andere engine. + de nieuwe keybindings die er automatisch in zitten zijn gewoon goed en werken zoals ik zou willen bij een MMO

Zie nu btw dat je bij de beta niet "Nederland" kan kiezen. klopt dit?

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 14-01-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh is al gelukt. heb me nu ook aangemeld voor de beta. hoop dat k access krjig. ben benieuwd in hoe verre die beta anders is dan de laatste alpha test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Had me ook aangemeld. Is er al een datum wanneer de beta van start gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Ricmaniac schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:19:
Oh is al gelukt. heb me nu ook aangemeld voor de beta. hoop dat k access krjig. ben benieuwd in hoe verre die beta anders is dan de laatste alpha test
hoe heb je het opgelost dan? Ik zie NL namelijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raxious schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:10:
[...]

hoe heb je het opgelost dan? Ik zie NL namelijk ook niet.
dan zit je op de NA website.. moet je even language veranderen naar UK rechtsboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ook gesigned voor de Beta, hopelijk wordt het wat beter dan de eerste versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:04:
ook gesigned voor de Beta, hopelijk wordt het wat beter dan de eerste versie :(
Vond de Alpha nu al een erg stuk beter dan de eerste versie. heb goeie hoop voor de beta en de game zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gelukkig :P ben echt gigantische FFXI fan geweest, en ben nu 6 t/m 13-2 aan het spelen weer in afwachting van FFXIV :p

Had de eerste versie een tijd gespeeld, en het was wel leuk, dat zeker. Maar het miste gewoon het gevoel van een afgewerkte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:38:
gelukkig :P ben echt gigantische FFXI fan geweest, en ben nu 6 t/m 13-2 aan het spelen weer in afwachting van FFXIV :p

Had de eerste versie een tijd gespeeld, en het was wel leuk, dat zeker. Maar het miste gewoon het gevoel van een afgewerkte game.
yup dat klopt. maar wat ik wel al moet zeggen is dat als je hoopt dat FFXIV de 2e FFXI wordt zal dit denk ik niet het geval zijn. Het wordt nu gewoon wat meer een Quest MMO, en dan niet via levequests maar gewoon via npc's zoals elke andere MMO eigenlijk. waarschijnlijk kan je ook wel hard levelen door gewoon te grinden maar denk niet dat het zo zal zijn als FFXI was =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
maakt niet uit :) zolang het craften en job system maar zo diep is als FFXI vind ik het goed. En zolang het het FF gevoel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens ingeschreven voor de beta.
Crafting en gathering vond ik goed gedaan in ffxiv al is dat nu wel wat versimpeld van wat ik van gezien heb. Wat ik goed vond aan ffxiv is dat ze iets anders, iets voor zich zelf proberden te doen en niet gewoon WoW cloon 5675435 op de markt gooien.
Ik hoop dat het sfeertje en het gevoel van ffxiv nog steeds in de nieuwe versie zit.
Ik hoop dat ook. maar ik vind het nu wel is tijd dat ze opschieten haha maar aan de andere kant wil ik weer dat ze alles goed uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Founder keys zijn gestuurd eerder vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hem ook! Alleen die week op vakantie. Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
Beta Key is binnen :)

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kan me niet eens herinneren dat ik me had opgegeven :P Ach, van het weekend eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
waar en wanneer kunnen we nou eigenlijk de client downloaden? staat niks over in dat mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Xzito schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:13:
waar en wanneer kunnen we nou eigenlijk de client downloaden? staat niks over in dat mailtje
Inloggen op het forum, daar is de download link te vinden voor de launcher.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1471 met de benchmark tool. Vraag me af of dat genoeg gaat zijn om het spel te draaien. Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
lanerios schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:32:
1471 met de benchmark tool. Vraag me af of dat genoeg gaat zijn om het spel te draaien. Denk het niet.
Dan heb je wel heel oude hardware.

Met een HD6770 en een AMD Phenom II X4 945 haalde ik op ultra settings

1920x1080 Maximum
Score: 2753
Performance: Fairly high

Op high haalde ik 3439.

Liepen allebei vloeiend genoeg om het sowieso eens ingame op ultra te proberen, als ik een beta invite krijg..

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Core i3
4 GB ram
HD6470M 1GB

met alles op low die score. Volgens mij klopt het niet helemaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Dat lijkt inderdaad niet te kloppen. Met me laptop haal ik een score van 4819 op 1920x1080 medium. (Average Framerate:67.669)

Core i7, 4GB, GT540m

Vind het wel best, misschien morgen is op high testen maar ik ben tevreden tot nu en heb zin in de beta.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Avira + Steam uitgezet, met de volgende specs:

i3-2330M @2.20GHz (4CPU's)
4096MB RAM
DirectX11
AMD Radeon HD 6470M 2792MB
1366x768

Score, 2222. Niet slecht nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Exploration)
Tested on:2/22/2013 8:11:18 PM
Score:6790
Average Framerate:56.570
Performance:Very High
Screen Size: 1920x1080
Graphics Presets: Maximum

Helaas was de benchmark niet in eyefinity mogelijk, meekte wel nadat ik mijn cpu overclock van 3.3GHZ naar 4.0 GHZ kwam ik op deze scoren de zonder overclock was het 5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oh lees dat de beta pas maandag begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xzito schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:14:
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Exploration)
Tested on:2/22/2013 8:11:18 PM
Score:6790
Average Framerate:56.570
Performance:Very High
Screen Size: 1920x1080
Graphics Presets: Maximum

Helaas was de benchmark niet in eyefinity mogelijk, meekte wel nadat ik mijn cpu overclock van 3.3GHZ naar 4.0 GHZ kwam ik op deze scoren de zonder overclock was het 5200
nice specs. Ik had een score van net tegen de 3000 met alles op max en 1080p. maar krijg binnen anderhalve week me nieuwe systeem. dan doe ik de benchmark opnieuw

Beta start idd maandag pas ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergje360
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
Score:5515
1920x1080 Maximum
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 960 @ 3.20GHz
NVIDIA GeForce GTX 480.

Enig idee hoe laat het 'feest' gaat beginnen op maandag ?? (ja, ik heb er best een halve dag verlof voor over, misschien tegen beter weten in, maar ik heb mij ook super vermaakt met de alpha test)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bergje360 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:46:
Score:5515
1920x1080 Maximum
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 960 @ 3.20GHz
NVIDIA GeForce GTX 480.

Enig idee hoe laat het 'feest' gaat beginnen op maandag ?? (ja, ik heb er best een halve dag verlof voor over, misschien tegen beter weten in, maar ik heb mij ook super vermaakt met de alpha test)
nee heb helaas geen idee maar ik verwacht zelf eerlijk gezegt pas eind in de middag naar mijn ervaringen. maargoed dat verzin ik helemaal ter plekke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in de beta :)
Maandag maar eens kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Gelukkig werkten het downloaden al een stuk beter dan bij 1.0
[b][message=39811050,noline]
Dit staat gewoon gepost op het officieele beta forum...
Thank you for your participation in the beta test for FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.

The testing schedule is detailed below.

Dates and Times:

February 25, 2013, from 1:00 a.m. to 11:00 p.m. (PST)
February 25, 2013, from 4:00 a.m. to February 26, 2013 2:00 a.m. (EST)
February 25, 2013, from 9:00 a.m. to February 26, 2013 7:00 a.m. (GMT)
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.