vloerkleed schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:13:
[...]
Ahh ik zit ook in hilversum. Ben je toevallig ook langs het kantoor geweest hier? Daar zit nog wel behulpzaam iemand. Als het goed is krijg ik morgen een telefoontje voor een afspraak met een monteur, want aangezien de traceroute's ook uit het netwerk komen wordt er gedacht dat het opeens door een virusscanner / firewall kan komen. Wat natuurlijk onzin is (is niets veranderd + heb alles uit gezet puur om hun te plezieren + me laptop werkt wel op andere plekken). Ben sowieso benieuwd of ze bellen, zou de 1e keer zijn dat ze terug bellen bij mij.
Maar hoop dat de radertjes wat meer gaan draaien als die monteur langs is geweest. Al ben ik weer bang dat met lange wachttijden je dan weer 2 weken verder bent.
Al moet ik zeggen dat ik het wachten nu wel zo zat ben dat ik me automatische incasso al terug gevorderd heb en
brief heb gestuurd dat ik xmsnet zijn diensten niet levert en ik daarom ze in gebreke stel. En dat ik pas weer geld naar hun laat komen zodra de diensten actief zijn.
Het leuke is ook dat ik vanaf thuis werk en nu bijna maand amper heb kunnen werken dus ook amper verdien nu.
Weet dat xmsnet 0 verantwoordelijkheid heeft over of ik afhankelijk ben van mijn internet. Maar het maakt het er niet prettiger op

ik heb precies hetzelfde sinds 8 oktober. Er is die dinsdag erna een xms mannetje geweest, omdat ze ook niet konden geloven dat het niet aan mij lag... (zie ook eerdere berichten van me). Ik werd door die medewerker bijna als achterlijk beschouwen.
Die man die langs is geweest is gelukkig heel vriendelijk en belt zoveel mogelijk achter alles aan. Maar er is geen constructieve manier van een probleem te behandelen in dit soort gevallen. En iedereen is weer afhankelijk van een ander en moet wachten. Het is echt heel erg dat dit zo lang moet duren. Als er een team is van dienstdoende partijen er even samen een uur aan gaan zitten is het opgelost. Of iedergeval 100% duidelijk wat het probleem is. Nu gokken ze maar wat.
Maar niemand lijkt een oplossing te weten of te willen uitzoeken en verhelpen.
Ik heb nu het advies om het via Yogoi te spelen, maar die heeft sinds gistere middag niets meer laten horen op me berichten. Van xms zelf via de officiele lijnen hoor je helemaal niks. Je word weken in het duister gehouden. Dit hoort niet zo te gaan voor een normale consument.
Ik vind het nu ook echt heel erg worden. En a.s straks alles opgelost is krijg je vast wel je abbo kosten terug voor die periode maar verder niks. Misschien voorbarig. Maar heb een keer door een lijnbreuk meer dan 2 dagen moeten wachten. Veel bellen en 2x vrijdag moeten nemen. Maar een tegemoed koming of gebaar krijg je niet. Wordt erg zakelijk afgedaan.
En heb een week geleden ook een mail gestuurd naar xms over wat anders... Nog steeds geen reactie gehad... Kan echt niet.
Ik ben nu misschien iets negatiever en harder als normaal over xms, maar na zulke momenten voelt het gewoon zo
[
Voor 7% gewijzigd door
Mau_Maus op 27-10-2010 00:39
]