Zelf ook zitten twijfelen of ik de Incase zou aanschaffen, maar met het spul wat er in moest komen was waterdicht een must en de Incase is dat niet.StygMa schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:11:
Ik zit een beetje in dubio, ik ben op zoek naar een tas waarin het volgende past:
Canon 550D, Batterygrip, 50mm, 28mm, 17-55mm kitlens, GoPro (+accessoires) en een 15.6 Inch Dell laptop (met lader)
En eventueel Rode Videomic (met kabels), accu lader en een video rig die je uit elkaar kan schroeven.
Mij lijkt de Lowepro fastpack-250-aw een aardige optie voor een schappelijk bedrag, en de Incase-dslr-pro-pack ook, die vind ik qua uiterlijk mooier, er staat alleen fits up to a 15inch laptop. Geen idee of die 15.6 inch goed gaat passen, volgens de dimension specs moet de laptop wel in de fastback 250-aw passen.
Wel denk ik als ik de alle bovengenoemde dingen in 1 tas wil doen, dat het sowieso niet in beide tassen gaat passen, maar de eventuele dingen zijn minder prioriteit. Veel groter als genoemde tassen wil ik eigenlijk niet hebben, en mijn voorkeur gaat echt uit naar een rugzak.
Anderzijds zou ik de tas ook voor studie willen gebruiken (daarom ook laptop gedeelte belangrijk)(wat kleine notitieblokjes etc mee en misschien een boek) en het oog wil ook wat. Een tas als de National Geographic Africa Medium Backpack vind ik dan weer mooier dan de bovengenoemde tassen, maar volgens de specs kan hier maar max een 15.4 inch laptop in. (ook wordt het wel wat prijziger)
Zijn er nog andere tassen met canvas achtig materiaal/look die vergelijkbaar zijn met de genoemde tassen? Mijn maximale budget is 200.
Uiteindelijk voor de Lowepro DSLR Video pack 250AW gegaan, zou met jouw setje goed moeten passen, deze is vrijwel identiek aan de fastpack op het bovenvak na.
Enige nadeel is dat ik mijn 70-200mm niet in het camera/lens compartiment kwijt kan, deze gaat nu in het bovenvak mee