Topic lag al even stil, maar ik ben langzaam op zoek naar een vervanger voor mijn Manfrotto Rollerbag 70:
Voor mij passen er 2 bodies tegenover elkaar in met lenzen attached, dat is een fijne start. Maar wat hem vooral super fijn maakt is dat zowel de Sony 70-200 2.8 als de Ad300Pro's alle drie rechtop kunnen staan.
Dit kan omdat de tas relatief diep is:
Maar geen enkele tas heeft het eeuwige leven, dus ik zoek een nieuwe trolley, maar vind het lastig om de juiste te vinden.
Ad300pro's zijn 19,5cm lang,
70-200 2.8 II is 21,5 inc dopjes voor/achter.
Meer gear dan dit ga ik er niet in stoppen, voor specifieke klussen waarbij langere lenzen of grotere flitsers mee moeten, heb ik wel pelicases.
-----
Ik ken de Lowepro trolley's X100/X200/X300, maar die lijken allemaal te ondiep om dingen verticaal in te stoppen en liggend kost een lens/flitsers ineens 3x zoveel ruimte.
De X300, de grootste lijkt ook nogal wat diepte te verliezen tussen externe maat en interne???
:fill(white):strip_exif()/f/image/mUwvmtGutNRxj0xU6w9JMR63.png?f=user_large)
Letterlijk van buiten groter en van binnen kleiner dan mijn huidige Manfrotto, qua diepte dan.
De ThinkTank trolley's wil ik nog even in de winkel checken, maar ook de grootste lijkt qua diepte tekort te komen?
De International V3 lijkt de grootste, maar is qua diepte ook krapjes voor een 70-200 lijkt het:
Dus ik ben out-of-ideas voor een Trolley waar dus mijn gear in past.
Zonder dat ik zoiets koop:
https://www.thinktankphot.../production-manager-50-v2
Voordat iemand deze aanbeveelt
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
edit:
Zelf nog even 5e rondje internet gedaan op zoek naar een trolley en had deze eerdere keren over het hoofd gezien:
https://www.cameranu.nl/n...ba-roadie-roller-24-zwart
Zou op zich goed kunnen voldoen aan mijn wensen volgens mij, ken het merk verder niet. En de wieltjes zien er wat simpel uit, twijfel of dat jaren abuse over gravel/grind/steen/asfalt/klinkerweg overleeft.
[
Voor 7% gewijzigd door
Nomad op 24-08-2024 12:30
]