Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18:40
Wat? de Protactic 450 v1 te groot voor carryon? Nooit problemen mee gehad :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• thunder8
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 14:27

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ligt er een beetje aan welke maatschappij je vliegt natuurlijk, maar er zijn er meer dan genoeg die 20cm diepte als max hebben. Dan is de V1 met 27cm toch echt wel te diep. De V2 is 22cm diep.

Jammer genoeg dat ik geen Pixel Camo van de V1 kan vinden (want Limited Edition), voor die prijs zou ik hem erbij kopen. ;)

PSN-ID: Thunder8nl

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18:40
Ik heb net even gekeken op de site van Lowepro, en daar staat idd dat ie 27cm diep is _O- dan hebben ze het zeker gemeten met alle pouches en bottle holder met fles erin aan de molle-straps, want als ik even de mijne opmeet op het diepste punt (de tas loopt een beetje taps toe naar onderen) zit ik op iets meer dan 20 centimeter, met wat flex. Als je 'm niet ramvol stouwt haal je die 20 ook wel.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• thunder8

thunder8

Goed om te weten. Misschien dat ik er dan een 450AW bij koop. Want als de diepte niet veel anders is dan de AW 2, dan is de AW2 de 150€ meerprijs gewoonweg niet waard. Bijna dubbele in prijs! Volgende keer maar een rolmaat meenemen naar de winkel. :)

• Sakete
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-02 18:35
Ik zoek een goede allround rugzak waarin je thuis al je camera spullen in kan bewaren, en wanneer je gaat hiken/wandelen/reizen, je alleen datgene meeneemt wat je nodig hebt en je de rest van de ruimte makkelijk kan gebruiken voor andere spullen zoals een extra jas, voedsel, drinken, etc.

Heb al gekeken naar de Peak Design Everyday Backpack 30L en de LowePro ProTactic 450 AW II series.

Peak Design lijkt me opzich wel wat, maar lijkt me onhandig dat je in sommige situaties niet gewoon één groot vak hebt waar je alles in één oogopslag kan zien en makkelijk kan vinden wat je zoekt. En weet niet zeker of het comfortable genoeg is als je dat de hele dag aan je rug hebt hangen.

De LowePro lijkt me ook wel wat, maar is ook gewoon vrij zwaar. En vooral handig voor het meenemen van veel gear, maar stel je neemt gewoon 1 body + 2 lenzen mee, dan heb je veel ruimte wat niet makkelijk te gebruiken is voor andere spullen zoals jas, eten, water, etc. (denk ik tenminste).

Van allebei is het handig dat je het ook als een soort van sling kan gebruiken en het aan één schouder hangt en je vanaf de zijkant even snel je camera tevoorschijn tovert.

Hebben mensen hier ervaring met deze twee rugzakken? Zijn er nog andere rugzakken waar ik naar moet kijken?

Ik heb nu alleen een FF body (Nikon Z6) met 2 lenzen en een flitser, maar op den duur komen daar nog minstens 3 lenzen bij. Het liefst een tas waar alles in past, maar waar ik ook nog ruimte vrij kan maken voor ander soort spullen zoals een jas, eten, drinken, indien ik niet al m'n spullen nodig heb.

Gallery

• guillaumemay
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:31
Dus een rugtas met een vak voor je apparatuur en een apart vak voor dagelijkse dingen.
Liefst met quick access via een opening aan de zijkant.
Budget tot 300.

Kijk dan eens naar:
De Lowepro Fastpack serie.
Thule Covert DSLR Rolltop Backpack (normaal 199, nu 119 met Black Friday)
Wandrd PRVKE serie
Crumpler Kingpin Camera Full Backpack Pro
Manfrotto Tri Backpack serie.

Elke rugtas heeft zo z'n voor- en nadelen. Ik heb zelf op dit moment een aantal tassen van Lowepro, Crumpler en National Geographic. Voor een 'daypack' gebruik ik een Fastpack of een Versapack (discontinued) van Lowepro; afhankelijk van welke camera ik mee neem en of er wel/niet een laptop mee moet). Er is in ieder geval heel veel keuze, succes met de zoektocht.

guillaumemay wijzigde deze reactie 23-11-2018 16:52 (22%)

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:37
Sakete schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:11:
Ik zoek een goede allround rugzak waarin je thuis al je camera spullen in kan bewaren, en wanneer je gaat hiken/wandelen/reizen, je alleen datgene meeneemt wat je nodig hebt en je de rest van de ruimte makkelijk kan gebruiken voor andere spullen zoals een extra jas, voedsel, drinken, etc.
Als je flexibel wil zijn, is een F-Stop tas met een paar ICU's dan geen optie voor je? Dan kun je de tas indelen zoals jij wil.

Canon 5D2 | 40mm f/2.8 STM | 200mm f/2.8
Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8

• Sakete
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-02 18:35
Universal Creations schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:04:
[...]

Als je flexibel wil zijn, is een F-Stop tas met een paar ICU's dan geen optie voor je? Dan kun je de tas indelen zoals jij wil.
Nadeel is dat er geen zijtoegang is bij die tassen vanwege de ICU. Tenminste, zo ziet het er uit op hun site.

Gallery

• Isdatzo
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21-02 23:07
Heeft iemand ervaring met het claimen van garantie bij F-Stop? Na meer dan 7 jaar veel (en met plezier) gebruik te hebben gemaakt van m'n rugzak zijn er nu in korte tijd 3 banden gesneuveld tijdens mijn reis in Brazilië zonder dat ik er bijzonder lomp mee gedaan heb. Bij de eerste dacht ik: oké, shit happens :z . Bij de tweede: oei :o , dit moet geen patroon gaan worden. Niet lang daarna volgde de derde. De belangrijkste banden zijn nu nog heel waardoor ik de tas nog gewoon kan gebruiken, maar ik ben nu natuurlijk bang dat er meer volgen en dat wil ik niet afwachten.

Op zich zou ik gewoon kunnen accepteren dat een rugzak na 7 jaar intensief gebruik 'op' is, maar wanneer de fabrikant 20 jaar garantie geeft dan moet je ze daar ook wel op aan kunnen spreken. Wat jullie?

• Moris
  • Laatst online: 22-02 12:49
Ik ben op zoek naar een compacte en regenbestendige schouder of heuptas waar enkel en alleen maar een Sony A7iii + Fe 35mm f2.8 in moet kunnen passen.
Iemand die me zoiets uit eigen ervaring kan aanbevelen?

Om een idee ivm de afmetingen body + lens te geven, zie onderstaande link.
https://camerasize.com/compact/#777.394,800.596,ha,t

• technonose
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22-02 20:50
-knip- verkeerd gelezen

technonose wijzigde deze reactie 18-12-2018 20:29 (97%)

Sony az1, Samyang 12mm 2.0 Fuji X-T20 XF 16 1.4, XC50-230, XF 35 1.4, nissin i40, mic-1st

• Sodela
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23-02 08:09
Moris schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:10:
Ik ben op zoek naar een compacte en regenbestendige schouder of heuptas waar enkel en alleen maar een Sony A7iii + Fe 35mm f2.8 in moet kunnen passen.
Iemand die me zoiets uit eigen ervaring kan aanbevelen?

Om een idee ivm de afmetingen body + lens te geven, zie onderstaande link.
https://camerasize.com/compact/#777.394,800.596,ha,t
Kijk eens naar een Billingham Hadley smal of digital, in een "72" past jouw camera misschien ook nog wel. Prijzig maar het geld meer dan waard. Absoluut waterdicht zonder extra hoes of zo, oerdegelijk en je hebt zelfs (afhankelijk van welke je kiest) nog aardig wat ruimte over voor toch iets extra's (accu's, zakmes, flitser, telefoon,...)
Het voordeel is het ook dat ze geen klitterband gebruiken en je dus stil je tas open en dicht kunt doen.

• Moris
  • Laatst online: 22-02 12:49
Wat formaat betreft zal een Billingham Hadley small prima kunnen voldoen, naar mijn persoonlijke smaak toe vind ik het maar een zeer lelijke tas.

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:46

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Sinds vandaag in het bezit van een Panasonic GX9 met de 12-32 en de 35-100 lens. Ik ben nu op zoek naar een zo klein mogelijke tas waarin past;
- de GX9 met de 12-32 erop
- de losse 35-100 lens
- extra accu
- prijs Max zo’n 40€

Bij voorkeur zowel aan backpack te bevestigen als als slingbag te gebruiken maar wel dusdanig klein dat ie ook zo mee kan in de backpack. Zou mooi zijn als hij ook een riembevestiging heeft.
Iemand wellicht een pointer? (We hebben voor onze Video Camera een Case Logic DCB-314 bijvoorbeeld en die is eigenlijk al te lomp)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 19:28
Isdatzo schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:04:
Heeft iemand ervaring met het claimen van garantie bij F-Stop? Na meer dan 7 jaar veel (en met plezier) gebruik te hebben gemaakt van m'n rugzak zijn er nu in korte tijd 3 banden gesneuveld tijdens mijn reis in Brazilië zonder dat ik er bijzonder lomp mee gedaan heb. Bij de eerste dacht ik: oké, shit happens :z . Bij de tweede: oei :o , dit moet geen patroon gaan worden. Niet lang daarna volgde de derde. De belangrijkste banden zijn nu nog heel waardoor ik de tas nog gewoon kan gebruiken, maar ik ben nu natuurlijk bang dat er meer volgen en dat wil ik niet afwachten.

Op zich zou ik gewoon kunnen accepteren dat een rugzak na 7 jaar intensief gebruik 'op' is, maar wanneer de fabrikant 20 jaar garantie geeft dan moet je ze daar ook wel op aan kunnen spreken. Wat jullie?
:w

Wat doe je er wel allemaal niet mee.
Stop je er ook wel eens drinkyoghurt in?

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:37:
Sinds vandaag in het bezit van een Panasonic GX9 met de 12-32 en de 35-100 lens. Ik ben nu op zoek naar een zo klein mogelijke tas waarin past;
- de GX9 met de 12-32 erop
- de losse 35-100 lens
- extra accu
- prijs Max zo’n 40€

Bij voorkeur zowel aan backpack te bevestigen als als slingbag te gebruiken maar wel dusdanig klein dat ie ook zo mee kan in de backpack. Zou mooi zijn als hij ook een riembevestiging heeft.
Iemand wellicht een pointer? (We hebben voor onze Video Camera een Case Logic DCB-314 bijvoorbeeld en die is eigenlijk al te lomp)
Ivm de aankomende vakantie inmiddels de Lowepro m-Trekker HP 120 besteld. Ik zal wat foto's plaatsen als hij binnen is.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Ik ben op zoek naar een camerarugzak met een aantal eisen:Met wat zoeken kom ik uit op de Thule Covert Rolltop. Deze lijkt perfect te voldoen aan mijn eerste twee eisen, maar is net te groot (54 x 45 x 20 cm).

Hebben jullie nog aanbevelingen, of is mijn zoektocht zinloos?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• thunder8

thunder8

Vliegen met een andere maatschappij dan Transavia. ;) Transavia is net als vele andere budgetmaatschappijen lekker bezig met andere maten qua carry on.
Transavia: 45x40x25cm,
KLM: 55x35x25cm,
Dat is een veel gangbaarder formaat. Daarnaast mag je bij KLM naast deze carry on ook nog een 2de tas met kleiner formaat meenemen (40x30x15), wat ook handig is. Past je camera in die kleinere tas, kan je een rolkoffertje meenemen voor je kleding en eventueel statief en andere spullen die niet in de kleine fototas passen.

Ik heb vorig jaar een rolkoffer meegenomen naar Valencia en daarnaast een kleine fototas gekocht via Wish, die precies aan de maten voldeed van de kleinere carry on. Dit jaar ga ik naar Barcelona voor 9 dagen en neem ik mijn grotere Peak Design 30L als carry on mee zonder kleinere tas. Eventuele statief doe ik in de grote koffer die ik samen met mijn reisgenoot deel. De PD tas is misschien een paar CM te hoog, maar daar ben ik niet zo bang voor, de andere maten vallen binnen de grens. Eventueel koop ik een Lowepro Protactic AW450 II erbij, die valt nog iets beter binnen de maten.

Zijtoegang is iets wat je moet willen. Als je citytrips doet, moet je je afvragen of dat veilig genoeg is, omdat sommige steden berucht zijn om zakkenrollers die zijtoegang ook heerlijk vinden. Meest veilige is toegang vanaf de rug.

Dit is een overzicht van heel veel maatschappijen met hun maten:
https://travel-made-simple.com/carry-on-size-chart/

thunder8 wijzigde deze reactie 29-01-2019 11:04 (4%)

• Wormaap
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:05
Naast mijn normale (grote) cameratas ben ik op zoek naar een kleine. Mijn 80D met 24-70 f4.0L moet erin passen, maar niet meer. De Lowepro TLZ20 lijkt op het eerste oog net te klein voor deze combo. Iemand nog tips? Ik weet niet goed waar ik precies op moet zoeken. Ik wil op die manier de camera standaard in mijn laptoprugzak kunnen houden.

Ticking away, the moments that make up a dull day.

• thunder8

thunder8

Je kan met een meetlint eens opmeten hoe groot het vak moet zijn, waar de camera met lens in moet passen. Dan is het online zoeken naar een tas met een dergelijk vak.

Maar als je hem in een laptoprugzak wil doen, kan je denk ik het beste naar een camera insert zoeken die in je laptoptas past en waar de camera in kan. Het is een soort gewatteerd etui speciaal voor je camera.

• Wormaap
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:05
Helemaal niet eraan gedacht dat er ook inserts zijn! Ik heb er een op AliExpress besteld om eens te proberen, thanks voor de tip :)

Ticking away, the moments that make up a dull day.

• Mc55
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-02 21:15
Ik ga in april naar Japan en ik zoek nog een goed daily rugtas. Tot nu toe heb ik een gewone rugtas gebruikt met een insert. Nadeel daarvan is dat ik niet makkelijk bij de camera kan als er meerdere dingen in de tas zit.

Wat ik er in kwijt wil is
- X-T3 met de 16-55mm
- 15 inch MacBook
- Eventueel nog een jas
- Standaard dingen zoals laders en kabels
- En nog wat zooi (koptelefoon, snacks, 3ds of een switch, etc...)

Op langere termijn is de bedoeling dat er nog wat lenzen (1 à 2) bijkomen, met name primes, dat neemt niet veel ruimte in dus dat past dan ook wel. En wie weet ooit nog een kleine drone, Mavic Air achtig.

Ik wil niet een camera tas qua uiterlijk maar iets wat meer lijkt op een gewone tas.

Wat ik nu op het ook heb is
- Peak Design Everyday Backpack 20L
- Thule Aspect
- Incase DSLR Backpack

Zijn er nog andere aanbevelingen. Qua prijs verschilt het nogal maar ik ben wel bereid om een goede tas te halen.

• guillaumemay
@Mc55 Iets goedkoper: Lowepro Fastpack 250 / 350 AW II. (de 350 is 10 liter groter).

De Thule lijkt me een mooie tas, maar vind ik vrij zwaar. De Incase heeft volgens mij geen 'side-access' om snel je camera eruit te kunnen halen.

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:16:
[...]

Ivm de aankomende vakantie inmiddels de Lowepro m-Trekker HP 120 besteld. Ik zal wat foto's plaatsen als hij binnen is.
Kan niet anders zeggen dan dat deze tas me perfect beviel op vakantie! Hoog draag comfort en de Panasonic GX9, zoomlens (35-100) en statief (Cullman Magnesit Copter) plus extra accu konden er makkelijk in en dan was er ook nog een mooi vakje voor mijn iPhone :)
guillaumemay schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:10:
@Mc55 Iets goedkoper: Lowepro Fastpack 250 / 350 AW II. (de 350 is 10 liter groter).

[...]
Die Lowepro Fastpack 250 heb ik een paar jaar gebruikt met mijn Nikon, echt een super tas. Nu niet meer nodig want overgestapt op een Micro4/3 camera. (Hint, heb m op t.net te koop staan ;) )

• Jamesz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22-02 14:18
Ben reeds een jaar of 8 naar volle tevredenheid in bezit van een Crumpler Jackpack System BP rugtas maar met de aanschaf van nieuwe apparatuur is deze toch echt een maatje te klein geworden.

Feitelijk past mijn huidige Canon 6D mark II met 24-105 L F4 mark II prima in het ondervak van deze tas. Echter, wanneer ik de camera incl. gemonteerde batterygrip mee wil nemen gaat dat met geen mogelijkheid meer passen. Ik heb dus besloten dat er een nieuwe tas moet gaan komen.

Wat moet er allemaal in passen;
* Canon 6D mark II met gemonteerde batterygrip en Canon 24-105 L F4.0 II lens
* Canon 70-200 L F4.0 telelens
* Canon speedlite 430EX II flitser
* In de toekomst mogelijk nog een extra 50mm prime lens (nifty fifty)

De huidige Crumpler rugtas heb ik destijds met name gekozen vanwege de combi van een gescheiden camera compartiment en een relatief ruim vak voor wat eten / drinken / kleding etc.. Deze tas gaat dan ook zeker niet de deur uit want bevalt prima. Echter, de gemonteerde batterygrip vormt het probleem.

Waar mijn zoektocht momenteel naar uit gaat is relatief onopvallende schoudertas waar voorgenoemde spulletjes zonder al te veel moeite in passen. De Think Tank Retrospective serie heeft hierbij mijn bijzondere aandacht.

Is er iemand met ervaring met de Retrospective 7 wie zou kunnen aangeven of een body incl. grip zou passen in deze tas? Uiteraard is de Retrospective 10 ook een optie alleen vind ik die direct weer zo groot...

• kdbruin
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19:43
Al een redelijk aantal jaren een tevreden gebruiker van de F-Stop Loka welke ik met verschillende inserts gebruik: large (Fuji X-T1 + 3/4 lenzen, Nikon D7100 + 80-400VR, verrekijker), medium (Fuji X-T1 + 3/4 lenzen, verrekijker, ruimte over) en small (Fuji X-T1 + 3/4 lenzen).

De tas zelf is zo'n 35 liter en dus wel vrij groot (maar binnen de grenzen van toegestane handbagage), zeker als ik de small insert gebruik. Maar het voordeel is wel dat je nog redelijk wat ruimte hebt om bijvoorbeeld wat kleding mee te nemen, zelfs bij gebruik van de large insert. Statief kan ook gemakkelijk mee en door het gebruik van het standaard MOLLE systeem kun je ook vrij veel andere pouches etc eraan hangen.

• Mc55
guillaumemay schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:10:

De Thule lijkt me een mooie tas, maar vind ik vrij zwaar. De Incase heeft volgens mij geen 'side-access' om snel je camera eruit te kunnen halen.
Vandaag langs Kamera Express geweest om even te kijken. Helaas hadden ze niet de Thule Aspect in de winkel. Wel naar de Fastpack gekeken maar vond het toch niet echt iets. Volgens de specs is de Fastpack ook een stuk zwaarder, 1,8kg vs 1,4kg voor de Thule.

Peak Design hadden ze wel. Mooie tas maar ik moet er toch wel even over nadenken gezien de prijs.

De Incase heeft inderdaad geen side access dus die valt af.

Daarnaast zag ik ook nog de F-Stop Dalston. Heerlijk licht (0,8kg), mooi, knal oranje, groot genoeg en ik kan er alles in kwijt. Enige waar ik een beetje mee zit is dat je geen statief kan bevestigen.

Ik ben wel geneigd om voor de F-Stop te gaan, maar eerst wel even kijken of ik ergens de Thule kan bekijken. De zoektocht gaat voorlopig nog verder :) .

• thunder8

thunder8

Mc55 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:57:
[...]

Peak Design hadden ze wel. Mooie tas maar ik moet er toch wel even over nadenken gezien de prijs.

Ik ben wel geneigd om voor de F-Stop te gaan, maar eerst wel even kijken of ik ergens de Thule kan bekijken. De zoektocht gaat voorlopig nog verder :) .
De Thule hadden ze een paar maand geleden wel staan bij Konijnenberg in Den Ham.

Ik heb de PD 30L. Prachtige tas met veel mogelijkheden. Alleen het dividersysteem moet je bevallen en de straps zijn niet de meest comfortabele bij een flink volgepakte tas. Vooral als je een wat bredere nek hebt, want de straps zitten redelijk dicht bij elkaar geplaatst.

Misschien is de Lowepro Protactic iets voor je. 2x sideaccess, topaccess en backacccess. En volledig indeelbare binnenkant. Ga deze er zelf ook bijkopen denk ik.

• Luuk84
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22-02 09:28
[...]

Vandaag langs Kamera Express geweest om even te kijken. Helaas hadden ze niet de Thule Aspect in de winkel. Wel naar de Fastpack gekeken maar vond het toch niet echt iets. Volgens de specs is de Fastpack ook een stuk zwaarder, 1,8kg vs 1,4kg voor de Thule.

De Incase heeft inderdaad geen side access dus die valt af.

Daarnaast zag ik ook nog de F-Stop Dalston. Heerlijk licht (0,8kg), mooi, knal oranje, groot genoeg en ik kan er alles in kwijt. Enige waar ik een beetje mee zit is dat je geen statief kan bevestigen.

Lowepro Flipside Trek al bekeken? Ziet er meer uit als een berg dagrugzak als een cameratas.

• guillaumemay
[...]

Ai ik had me vergist, ik dacht dat je de Thule Covert (2+ kilo) op het oog had en niet de Aspect.

• Mc55
Zojuist de Peak Design Everyday 20L besteld. Ik zat te twijfelen over de prijs maar bij Verschoore is die nu te koop voor €180, voor dat bedrag heb ik het er wel voor over.

• thunder8

thunder8

Mc55 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 00:08:
Zojuist de Peak Design Everyday 20L besteld. Ik zat te twijfelen over de prijs maar bij Verschoore is die nu te koop voor €180, voor dat bedrag heb ik het er wel voor over.
Ik heb de 30L en die bevalt prima. Even op Youtube zoeken naar een uitlegfilmpje, dit soort tassen hebben heel veel verborgen handigheden, die je zo zelf niet gaan vinden. :) Veel plezier ermee.

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True